A Special Night with Demi Lovato

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
A Special Night with Demi Lovato
מאת דמי לובאטו
מיקומים ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
פוארטו ריקופוארטו ריקו פוארטו ריקו
צ'ילהצ'ילה צ'ילה
פנמהפנמה פנמה
ונצואלהונצואלה ונצואלה
פרופרו פרו
ברזילברזיל ברזיל
פרגוואיפרגוואי פרגוואי
ארגנטינהארגנטינה ארגנטינה
אורוגוואיאורוגוואי אורוגוואי
מקסיקומקסיקו מקסיקו
קנדהקנדה קנדה
סינגפורסינגפור סינגפור
הפיליפיניםהפיליפינים הפיליפינים
מלזיהמלזיה מלזיה
אינדונזיהאינדונזיה אינדונזיה
רוסיהרוסיה רוסיה
אלבום נתמך Unbroken
תאריך התחלה 16 בנובמבר 2011
תאריך סיום 27 במרץ 2013
לגים 9
מספר הופעות 74
מופע חימום Hot Chelle Rae
אוול סיטי
Neon Hitch
We the Kings
דנה פאולה
הכנסות $4,451,188[1]
אורך 60 דקות (בממוצע)
כרונולוגיית הופעות דמי לובאטו
Demi Lovato: Live in Concert
‏(2009-2010‏)
A Special Night with Demi Lovato
‏(2011-2013‏)
The Neon Lights Tour
‏(2014‏)

A Special Night with Demi Lovato הוא סיבוב ההופעות השלישי שקיימה הזמרת האמריקאית דמי לובאטו. הסיבוב החל ב-11 בנובמבר 2011 וסווג כסיבוב קידום מכירות, אשר נועד לקדם את אלבום האולפן השלישי שלה "Unbroken". מסע ההופעות נדד בין שלוש יבשות - אמריקה, אסיה ואירופה - ונמשך קרוב לשנה וחצי עד 27 במרץ 2013, זאת כיוון שמסע ההופעות כלל הפסקות ממושכות שארכו לעיתים יותר מחודש. יתר על כן היעד המקורי לסיומו נקבע לספטמבר 2012, אולם לאחר פגרה ארוכה של כחמישה חודשים הוחלט לחדש אותו במטרה לקדם את אלבום האולפן הבא של הזמרת "Demi", ובכך הוארך הסיבוב עד מרץ 2013. מבקרי המוזיקה שיבחו את הופעותיה של לובאטו במסגרת מסע ההופעות A Special Night with Demi Lovato, כמו גם את יכולותיה הווקאליות. הסיבוב היה מועמד לפרס בילבורד לסיבוב השנה, ובמסגרת טקס פרסי קפריצ'ו זכה בפרס סיבוב ההופעות הטוב ביותר.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

מסע ההופעות האחרון בו דמי לובאטו לקחה חלק היה Jonas Brothers World Tour 2010 של האחים ג'ונאס, אשר ממנו היא נשרה ב-1 בנובמבר 2010, כשבועיים לפני סיומו בעקבות ככל הנראה מחלוקת שפרצה בינה לבין אחת מרקדניות המופע, אלכס וולץ', במהלכה היא הכתה את הרקדנית[2]. סיבוב ההופעות נמשך כרגיל, אולם התקרית הובילה לאשפוזה במוסד לגמילה לאחר שגורמים המקורבים לה הבהירו לה שהיא במצוקה. בטרם כניסתה אל המוסד, לובאטו החלה לעבוד על האלבום השלישי שלה "Unbroken", ובצאתה ממנו ב-28 בינואר 2011 היא המשיכה לפעול למען יציאתו תוך שהיא מושפעת משלושת החודשים האחרונים בחייה. האלבום יצא לאור ב-20 בספטמבר 2011, וכחודשיים לאחר מכן ב-16 בנובמבר יצאה לובאטו לסיבוב הופעות זה על מנת לקדם אותו.

סיבוב ההופעות כלל 74 הופעות והכיל 9 לגים. הלג הראשון התקיים בארצות הברית וכלל 19 הופעות, אשר חלקן התקיימו במסגרת מסע ההופעות וחלקן במסגרת פסטיבלי חורף לקראת חג המולד. בגלישה אל שנת 2012, הלגים השני והשלישי במהלך החודשים פברואר ומרץ כללו בעיקר הופעות בפסטיבלים וירידים. באפריל 2012 לובאטו החלה את הלג השני של דרום אמריקה במסגרתו נכללו 10 הופעות. הלג השלישי של צפון אמריקה, והחמישי בסך כל הלגים זכה לכינוי Summer Tour 2012 במסגרתו הופיעה לובאטו 25 פעמים כשהיא נודדת מדרום אמריקה לצפונה. הלג השישי בדרום אמריקה, שבוצע במסגרת פסטיבל מקומי, היה אמור להיות האחרון בסיבוב ולחתום אותו, אולם זה התרחב בעוד שלושה לגים נוספים שהתפרסו על פני חודש וכללו 7 הופעות על מנת לקדם את האלבום הבא של לובאטו "Demi", והסיבוב הסתיים לבסוף במרץ 2013.

דמי לובאטו: חזקה למרות הכל[עריכת קוד מקור | עריכה]

המסע שעברה לובאטו במהלך הלג הראשון בארצות הברית תועד לטובת הסרט הדוקומנטרי "דמי לובאטו: חזקה למרות הכל", ששודר בהקרנת בכורה במרץ 2012 בערוץ MTV. הסרט עקב אחר התנהלותה של לובאטו והתמודדותה עם כל הכרוך בסיבוב הופעות לאור העובדה שנאלצה לפרוש מסיבוב ההופעות האחרון בו השתתפה, כמו גם נוכח העובדה שחלפה כשנה בלבד מאז שחרורה מהמכון לגמילה. בסרט מוצגים קטעים בלעדיים, בין היתר רגעים של הזמרת מאחורי הקלעים רגע לפני עלייתה לבמה, המביאים לידי ביטוי את הדרך שעוברת לובאטו במהלך המסע להחלמה, תוך שהיא מקיימת את סיבוב ההופעות הראשון שלה לאחר היציאה מהמכון לגמילה.

מהלך ההופעה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעות חימום[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעות החימום כללו למעלה מעשרה אומנים והרכבים שונים שפתחו עבור לובאטו בסיבוב ההופעות, כאשר רובם המכריע משתייכים לז'אנרים פופ ו/או פופ אלקטרוני. בצפון אמריקה אלו שחיממו את הקהל היו להקת הפופ-רוק Hot Chelle Rae, להקת הרוק We the Kings, פרויקט Owl City שהופיע פעם אחת בלבד ב-Greek Theatre והזמרת האנגלית Neon Hitch. האומנים הופיעו בתאריכים נבחרים ולא בכלל ההופעות. מופעי הפתיחה בדרום אמריקה, אסיה ואירופה בוצעו על ידי מוזיקאים מקומיים.

ההופעה המרכזית והדרן[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשיר Skyscraper

ההופעה נמשכה כשעה במהלכה לובאטו, חברי הלהקה שלה ושתי זמרות רקע שרו וניגנו יחד. ההופעות של הלג הראשון כללו החלפת תלבושות וכוראוגרפיה שלוותה ברקדנים ובאביזרים. ביתר ההופעות לובאטו לא החליפה תלבושות או ירדה מהבמה במשך כל זמן ההופעה, אם כי לא הייתה לה תלבושת קבועה ובכל הופעה היא נראתה בלבוש שונה. ההופעה החלה כאשר חברי הלהקה ניגנו ג'אם פתיחה כשברקע אורות מהבהבים. בשלב מסוים האורות נכבו למספר שניות, ורגע לפני שלובאטו עלתה מתחתית הבמה הם חזרו להבהב. כשהיא החלה לשיר האורות נדלקו לגמרי. בחלק מן ההופעות הבמות היו ניידות, כמו זו של ההופעה בדל מר, או שלא הותאמו לעלייה מהתחתית, כמו זו של ההופעה בפלאנט סיטי, ובמקום זאת לובאטו עלתה מצדי הבמה או נכנסה אליה בהליכה. בנוסף לובאטו שרה הדרן בכלל הלגים.

לגים 1 עד 6[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר הפותח של ההופעה היה "All Night Long", ולאחריו לובאטו ביצעה את השיר "Got Dynamite". למעט שלוש ההופעות שהתקיימו בארצות הברית בלג השלישי, השיר העוקב ברשימה היה "Hold Up". אחרי כן כרונולוגיית השירים משתנה בכל לג. בנוסף נכללו שתי מחרוזות, שהשירים המרכיבים אותן בוצעו ברציפות; המחרוזת הראשונה כללה את שני השירים "Catch Me" ו-"Don't Forget", אשר במהלכה לובאטו ליוותה את עצמה בשיר הראשון עם גיטרה קלאסית ללא ליווי רקע, ולמעשה העניקה גרסה אקוסטית, ועם גיטרה חשמלית בשיר השני. המחרוזת השנייה כללה את שני הסינגלים מאלבום האולפן השני של לובאטו "Here We Go Again" ו-"La La Land", ובלגים 1 ו-3 נכלל בה גם השיר "Get Back", שבשאר הלגים הופיעה איתו לובאטו כשיר בודד בפני עצמו. לפני ביצוע השיר "Skyscraper" אותו שרה במקביל לנגינה על פסנתר, לובאטו כמעט תמיד הקדישה מספר דקות לדבר על השנה שעברה עליה, והיא הודתה למעריצים על שהיו מאחוריה וליוו אותה לאורך התקופה הקשה שחוותה. ההופעה באורוגוואי הייתה היחידה במסגרתה התבצעה גרסה אקוסטית לשיר זה. שירים נוספים שנכללו הם "My Love is Like a Star", השיר "Fix a Heart" אותו ביצעה בישיבה ו-"Together". למעט לגים 2 ו-6 השיר "Who's That Boy" נכלל אף הוא בהופעות, וכמעט תמיד ביצעה אותו לובאטו עם תנועות פרובוקטיביות גם ללא כוריאוגרפיה. החל מלג 2 התווסף לרשימת השירים השיר "Give Your Heart a Break", שלעיתים נכלל בהופעה ולעיתים בהדרן, וההופעה באורוגוואי הייתה היחידה במסגרתה התבצעה גרסה אקוסטית לשיר זה. נוסף על כן, בלגים 3 עד 5 הופיע ברשימה השיר "You're My Only Shorty", שמבין כל השירים נכלל במספר ההופעות הקטן ביותר במסגרת סיבוב ההופעות כולו. ההדרן כלל את השירים "Unbroken" ו-"Remember December".

בשיר "Fix a Heart"

לגים 7 עד 9[עריכת קוד מקור | עריכה]

לשלושת הלגים האחרונים הורכבה רשימת שירים חדשה, אולם תוכן ההופעה לא היה שונה בהרבה מהלגים הקודמים. שיר הפתיחה בהופעה היה "Unbroken", ולאחריו ביצעה לובאטו את השיר "Get Back". למעט ההופעה האחרונה שהתקיימה ברוסיה ובניגוד ללגים 1 עד 6, ההופעה כללה מחרוזת אחת בלבד שהורכבה מהשירים "Here We Go Again", השיר "La La Land", שאת סופו ניגנה על גיטרה חשמלית, ו-"Don't Forget", במהלכו המשיכה לנגן על הגיטרה. את השיר "Skyscraper" שרה לובאטו תוך שהיא מלווה עצמה בנגינה על פסנתר, ובניגוד ללגים הקודמים היא דיברה על העצמה אישית ועל המסר של השיר במקום על התקופה שעברה עליה כשהקדישה לקהל נאום של מספר דקות לפני ביצועו. שיר נוסף שנכלל בהופעה הוא "Catch Me", במהלכו היא ניגנה שוב על גיטרה חשמלית. במהלך ההופעה לובאטו ביצעה לראשונה בסיבוב ההופעות את השיר "Heart Attack", זאת כדי לקדם את האלבום "Demi" שכאמור הוביל להתווספות שבע ההופעות הנוספות בסיבוב ההופעות. בלגים אלו ההדרן כלל שיר אחד בלבד והוא "Give Your Heart a Break".

גרסאות כיסוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

במסגרת סיבוב ההופעות לובאטו ביצעה גרסאות כיסוי לחמישה שירים שונים:

שם השיר מבצע במקור לגים
"Moves Like Jagger"
מארון 5
1 עד 3
"How to Love"
ליל ויין
3 עד 5
"American Honey"
ליידי אנטבלום
5, 7 עד 9
"Turn Up the Music"
כריס בראון
5 עד 9
"The House That Built Me"
מירנדה למברט
5, 7 עד 9

קטעים מיוחדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההופעה ברוזמונט הייתה ההופעה האחרונה של We the Kings במסגרת סיבוב ההופעות, ובמהלך ביצוע השיר האחרון שלהם לובאטו ורקדני הרקע שלה החליטו להיפרד בכך שזרקו עוגות על פניהם של כל חברי הלהקה. סולן הלהקה טרוויס קלארק מתח אותה בחזרה, כאשר בהמשך ההופעה הוא החליף את אחד מרקדני הרקע בשיר "Unbroken" כשהוא מחקה את הכוריאוגרפיה בחוסר עקביות וממציא תנועות. עוד באותה ההופעה, לפני שביצעה את השיר "Skyscraper" לובאטו בכתה תוך כדי שדיברה על השנה שעברה עליה, כמו גם בכתה במהלך ביצוע השיר לאחר שמעריצים הניפו שלטי תמיכה עם כיתובים כמו "We love you Demi". יתר על כן, בהופעה בלוס אנג'לס נכחו אחותה הקטנה למחצה מדיסון דה לה גרזה, שעלתה לשיר ביחד איתה את "Together", וניק ג'ונאס, שנתן הופעת אורח בהפתעה במחרוזת השירים "Catch Me" ו-"Don't Forget"[3].

כוריאוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישנן 6 תמונות בגלריה. ניתן להקיש על תמונה להגדלתה

במסגרת הלג הראשון בלבד ההופעה לא הייתה מאולתרת במשך רוב הזמן, וכוריאוגרפיות התבצעו לצד יותר ממחצית השירים, לרוב עם אביזרי במה. בשיר הפותח את ההופעה "All Night Long" הכוריאוגרפיה החלה כאשר לובאטו התחילה לשיר; היא כללה רקדני רקע כשכדור דיסקו מכסה את כל פניהם, ולובאטו הייתה שותפה מלאה במהלכה. לאחר מכן נכבו האורות והחלה הכוריאוגרפיה של השיר שלאחריו "Got Dynamite", לה לובאטו הייתה שותפה חלקית, ובמהלכה נעשה שימוש באביזרי במה כאשר רקדני הרקע השתמשו בסורגים. לקראת השיר שלאחריו "Hold Up" האורות נכבו בשנית, וכשהם נדלקו החלה הכוריאוגרפיה כשרקדן רקע נראה אוחז בהגה ו"נוהג" ב"מכונית" לצד לובאטו. לאחר מכן נראו השניים רוקדים זה עם זו באופן פרובוקטיבי, ובהמשך הצטרפו רקדני רקע נוספים עם מסכות על פניהם כשבידם רובי צעצוע. הכוריאוגרפיה הבאה הייתה בשיר "Who's That Boy", ונחשבה אולי לפרובוקטיבית ביותר שביצעה לובאטו במהלך כל ההופעה עם ריקוד בישיבה על כיסא וריקוד צמוד עם רקדן רקע. הבנים שמבין רקדני הרקע הופיעו כשכדור דיסקו מכסה את כל פניהם. כוריאוגרפיה נוספת הותאמה לשיר "Lightweight" בה לובאטו לא לקחה חלק; הכוריאוגרפיה התמקדה בשני רקדני רקע המאוהבים זה בזו, כשבהמשך הופיעו רקדני רקע נוספים, ובמהלך הריקוד נעשה שימוש באביזרי במה כמו ורד, מסגרת של תמונה ומטרייה אותה החזיקה לובאטו בסוף השיר. גם לצד גרסת הכיסוי של השיר "Moves Like Jagger" התבצעה כוריאוגרפיה, שכללה את רקדני הרקע בלבד. יתר על כן התבצעו שתי כוריאוגרפיות נוספות לשני השירים שנכללו בהדרן של סוף ההופעה, ואלו היו המושקעים ביותר נוכח העובדה שבמסגרתם לובאטו רקדה במשך הזמן הארוך ביותר לאורך שיר; בשיר "Unbroken" רקדני הרקע ענדו מסכות שכיסו את עיניהם, והכוריאוגרפיה כללה שימוש בפנסים. בשיר השני "Remember December" השתתפו שני רקדני רקע בלבד, ואלו תפעלו אביזר במה על גלגלים עליו עמדה לובאטו, אשר אליה הצטרף בהמשך הגיטריסט הראשי בלהקה מייק מנינג.

אופנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במסגרת הלג הראשון בלבד שכלל כוריאוגרפיות, לובאטו החליפה תלבושות שלוש פעמים במהלך ההופעה, ובפעמיים נוספות היא ענדה על עצמה או פשטה מעליה פריטי לבוש קיימים. בתחילת ההופעה לובאטו נראתה בקרופ טופ ¾ צמודה עשוית פייטים עם מחשוף, כשמעליה ג'קט שחור עם ניטים על הכתפיים ונגיעות פייטים, חצאית שחורה בגזרה גבוהה שכיסתה את כל גופה עד לקרופ ונלבשה מעל גרביון שחור, ומגפונים עד השוק מעוטרי ניטים. לאחר מכן היא פשטה מעליה את הג'קט. היא בהמשך החליפה תלבושת ונראתה בטוניקה שחורה רחבה עם הדפס ושרוולים קצרים ומעליה לבשה וסט פרוותי, טייץ נוצץ ונעלי פלטפורמה עם עקבים גבוהים נוצצים. התלבושת הבאה הייתה שמלה לבנה ארוכה, הדומה במקצת לשמלה שלבשה בווידאו-קליפ של השיר "Skyscraper", עליה נראה בד לבן מעל הבטן שסבב את גופה כשמעליו עליונית לבנה, ועקבים שחורים. כשחזרה לבמה לטובת ההדרן היא נשארה עם השמלה הלבנה, אולם במקום העליונית ענדה על עצמה לובאטו את הג'קט השחור מתחילת ההופעה, ואת העקבים החליפה במגפיים עם עקב נמוך מעוטרים בניטים. זאת ועוד, לובאטו החליפה ו/או הורידה גם צמידים וטבעות, ובמשך כל השנה וחצי של סיבוב ההופעות היא החליפה את צבע שיערה שלוש פעמים מאז הצבע האדום לחום, בלונד ושחור. בלגים האחרים לא נכללה כוריאוגרפיה ולכן לובאטו לא החליפה תלבושות, אך עם זאת הלוק שלה השתנה מהופעה להופעה ולא נשאר קבוע. יתר על כן היא נעלה עקבים בכלל ההופעות, ונראתה עם לפחות פריט לבוש אחד בצבע שחור בכל הופעה.

רשימת השירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעות חימום[עריכת קוד מקור | עריכה]

מתוך ההופעה בספרינגפילד, אילינוי
אוגוסט 2012
Hot Chelle Rae (צפון אמריקה)[4]
1. "Beautiful Freaks"
2. "Downtown Girl"
3. "Tonight Tonight"
4. "Radio"
5. "The Only One"
6. "Why Don't You Love Me"
7. "Honestly"
8. "Forever Unstoppable"
9. "Whatever"
10. "I Like It Like That"
אוול סיטי (צפון אמריקה)
1. "Cave In"
2. "Good Time"
3. "Fireflies"
4. "Hello Seattle"
הערה: ייתכן ונכללו שירים נוספים
Neon Hitch (צפון אמריקה)
1. "Love U Betta"
2. "Bad Dog"
הערה: ייתכן ונכללו שירים נוספים
We the Kings (צפון אמריקה)
1. "Skyway Avenue"
2. "Secret Valentine"
3. "We'll Be a Dream" (עם דמי לובאטו)
4. "Say You Like Me"
5. "Check Yes Juliet"
6. "Heaven Can Wait"
הערה: ייתכן ונכללו שירים נוספים
Miranda! (צ'ילה)
לא ידוע
Marilanne (ונצואלה)
לא ידוע
Adammo (פרו)
לא ידוע
College 11 (סאו פאולו וריו דה ז'ניירו, ברזיל)
1. "Go"
2. "The Bet" (עם בריאן ג'י)
הערה: ייתכן ונכללו שירים נוספים
No Disco & Pocket (ארגנטינה)
לא ידוע
Control Z (אורוגוואי)
לא ידוע
דנה פאולה (מקסיקו)
1. "Ruleta"
2. "N.U.N.C.A"
3. "Curame"
4. "Cero Gravedad"
5. "Todo Fue Un Show"
6. "Virus"
הערה: ייתכן ונכללו שירים נוספים

הופעה מרכזית[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמי לובאטו (לג 1)[5]
1. "All Night Long"
2. "Got Dynamite"
3. "Hold Up"
4. "Catch Me" + "Don't Forget" (מחרוזת)
5. "Who's That Boy"
6. "My Love is Like a Star"
7. "Fix a Heart"
8. "Get Back" + "Here We Go Again" + "La La Land" (מחרוזת)
9. "Lightweight"
10. "Skyscraper"
11. "Moves Like Jagger" (קאבר של מארון 5)
12. "Together"
     הדרן
13. "Unbroken"
14. "Remember December"
דמי לובאטו (לג 2 - פסטיבל V בצ'ילה)[6]
1. "All Night Long"
2. "Got Dynamite"
3. "Catch Me" + "Don't Forget" (מחרוזת)
4. "My Love Is Like a Star"
5. "Fix a Heart"
6. "Get Back"
7. "Here We Go Again" + "La La Land" (מחרוזת)
8. "Lightweight"
9. "Skyscraper"
10. "Moves Like Jagger" (קאבר של מארון 5)
11. "Together"
     הדרן
12. "Give Your Heart a Break"
13. "Remember December"
14. "Unbroken"
דמי לובאטו (לג 3)
1. "All Night Long"
2. "Got Dynamite"
3. "Hold Up" (רק בפנמה)
4. "Catch Me" + "Don't Forget" (מחרוזת)
5. "My Love is Like a Star"
6. "Fix a Heart"
7. "Get Back" + "Here We Go Again" + "La La Land" (מחרוזת)
8. "Lightweight"
9. "Skyscraper"
10. "Who's That Boy" (רק בפנמה)
11. "Moves Like Jagger" (קאבר של מארון 5) (בפלאנט סיטי) או "You're My Only Shorty" (כל היתר)
12. "How to Love" (קאבר של ליל ויין) (רק בפנמה)
13. "Give Your Heart a Break"
14. "Together"
     הדרן
15. "Unbroken"
16. "Remember December"
דמי לובאטו (לג 4)[7]
1. "All Night Long"
2. "Got Dynamite"
3. "Hold Up"
4. "Get Back"
5. "Catch Me" + "Don't Forget" (מחרוזת)
6. "My Love is Like a Star"
7. "Fix a Heart"
8. "Who's That Boy"
9. "You're My Only Shorty" (למעט אורוגוואי)
10. "Here We Go Again" + "La La Land" (מחרוזת) (למעט אורוגוואי)
11. "Lightweight" (למעט אורוגוואי)
12. "Skyscraper" (גרסה אקוסטית באורוגוואי)
13. "How to Love" (קאבר של ליל ויין) (למעט אורוגוואי)
14. "Together" (למעט אורוגוואי)
     הדרן
15. "Remember December" (למעט אורוגוואי)
16. "Give Your Heart a Break" (גרסה אקוסטית באורוגוואי)
17. "Unbroken" (למעט אורוגוואי)
דמי לובאטו (לג 5)
1. "All Night Long"
2. "Got Dynamite"
3. "Hold Up"
4. "Get Back"
5. "Catch Me" + "Don't Forget" (מחרוזת)
6. "My Love is Like a Star"
7. "Fix a Heart"
8. "Who's That Boy"
9. "You're My Only Shorty"
(למעט הרשיי, קננדייגווה, בוסטון, לאס וגאס, בייקרספילד, אסקס ג'נקשן, ופלקון הייטס)

10. "Here We Go Again" + "La La Land" (מחרוזת)
11. "Lightweight" (למעט בוסטון, לאס וגאס, בייקרספילד, סן חוזה, סקרמנטו, פלקון הייטס, מונרו וסיילם)
12. "Skyscraper"
13. "How to Love" (קאבר של ליל ויין) (למעט פלקון הייטס, מונרו וסיילם)
14. "American Honey" (קאבר של ליידי אנטבלום)
(רק בדל מר, סן חוזה, לוס אנג'לס, סקרמנטו, היילנד פארק, ספרינגפילד, קמדן ואסקס ג'נקשן)

15. "Turn Up the Music" (קאבר של כריס בראון) (למעט מקסיקו ודל מר)
16. "The House That Built Me" (קאבר של מירנדה למברט) (רק בפלקון הייטס, מונרו וסיילם)
17. "Together"
     הדרן
18. "Remember December"
19. "Give Your Heart a Break"
20. "Unbroken" (למעט פלקון הייטס, מונרו וסיילם)
דמי לובאטו (לג 6 - פסטיבל Z בברזיל)
1. "All Night Long"
2. "Got Dynamite"
3. "Hold Up"
4. "Get Back"
5. "Catch Me" + "Don't Forget" (מחרוזת)
6. "My Love Is Like a Star"
7. "Fix a Heart"
8. "Here We Go Again" + "La La Land" (מחרוזת)
9. "Skyscraper"
10. "Turn Up the Music" (קאבר של כריס בראון)
11. "Remember December"
     הדרן
12. "Give Your Heart a Break"
דמי לובאטו (לגים 7,8,9)
1. "Unbroken"
2. "Get Back"
3. "Here We Go Again" + "La La Land" + "Don't Forget" (מחרוזת) (למעט רוסיה)
4. "My Love is Like a Star" (למעט רוסיה)
5. "American Honey" (קאבר של ליידי אנטבלום) (למעט רוסיה ואינדונזיה)
6. "The House That Built Me" (קאבר של מירנדה למברט) (למעט רוסיה ואינדונזיה)
7. "Fix a Heart"
8. "Skyscraper"
9. "Catch Me"
10. "Lightweight" (למעט רוסיה ואינדונזיה)
11. "Turn Up the Music" (קאבר של כריס בראון)
12. "Heart Attack"
13. "Remember December"
     הדרן
14. "Give Your Heart a Break"

משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישנן 8 תמונות בגלריה. ניתן להקיש על תמונה להגדלתה
שם הופעה תפקיד
דמי לובאטו
מרכזית
שירה, ריקוד, גיטרה אקוסטית, גיטרה חשמלית, פסנתר
Hot Chelle Rae
פתיחה/חימום
שירה, גיטרות, תופים
We the Kings
פתיחה/חימום
שירה, קולות רקע, גיטרה חשמלית, גיטרה בס, תופים
Owl City
פתיחה/חימום
שירה, גיטרות, קלידים, ויברפון, תופים
Neon Hitch
פתיחה/חימום
שירה, ריקוד
מייק מנינג
מרכזית
גיטרות
סטיבן רודריגז
מרכזית
גיטרה בס, מפיק מוזיקלי
ויליאם בימן
מרכזית
קלידים, קולות רקע
מייקל ריד
מרכזית
תופים
שרי שורט
מרכזית
זמרת רקע
קאישה בלקסטון
מרכזית
זמרת רקע

תאריכי הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דצמבר 2011
דצמבר 2011
דצמבר 2011
דצמבר 2011
דצמבר 2011
דצמבר 2011
בשיר Lightweight
בשיר Lightweight
בשיר Lightweight
בשיר Lightweight
תאריך עיר מדינה אולם הכנסות
כרטיסים נמכרו תפוסה רווח
צפון אמריקה[8]
16 בנובמבר 2011
דטרויט, מישיגן
ארצות הברית
תיאטרון פוקס
3,841
2,821
73%
$131,210
18 בנובמבר 2011
לדיארד, קונטיקט
Foxwoods Resort Casino
3,565
3,565
100%
$152,418
19 בנובמבר 2011
הרשיי, פנסילבניה
תיאטרון הרשיי
1,831
1,831
100%
$87,135
22 בנובמבר 2011
קנזס סיטי, מיזורי
תיאטרון מידלנד
1,624
1,039
64%
$50,731
25 בנובמבר 2011
יוסטון, טקסס
Verizon Wireless Theater
26 בנובמבר 2011
גראנד פריירי, טקסס
Verizon Theatre at Grand Prairie
3,275
2,596
79%
$125,122
27 בנובמבר 2011
ניו אורלינס, לואיזיאנה
Mahalia Jackson Theater of the Performing Arts
2,127
1,581
74%
$76,820
29 בנובמבר 2011
סנט לואיס, מיזורי
בית האופרה פיבודי
2,599
1,146
44%
$54,127
1 בדצמבר 2011
אטלנטה, ג'ורג'יה
תיאטרון ויליאמס
2,617
1,773
68%
$83,128
2 בדצמבר 2011
נאשוויל, טנסי א
War Memorial Auditorium
3 בדצמבר 2011
רוזמונט, אילינוי
תיאטרון רוזמונט
4,274
3,765
88%
$170,618
5 בדצמבר 2011
אינדיאנפוליס, אינדיאנה ב
Murat Shrine
6 בדצמבר 2011
באפלו, ניו יורק ג
First Niagara Center
7 בדצמבר 2011
פילדלפיה, פנסילבניה ד
וולס פארגו סנטר
8 בדצמבר 2011
לוול, מסצ'וסטס ד
Tsongas Center
9 בדצמבר 2011
ניו יורק סיטי, ניו יורק ד
מדיסון סקוור גארדן
17,008
17,008
100%
-
10 בדצמבר 2011
סאנרייז, פלורידה ד
BB&T Center
11 בדצמבר 2011
טמפה, פלורידה ד
Amalie Arena
16 בדצמבר 2011
סן חואן
פוארטו ריקו
José Miguel Agrelot Coliseum
דרום אמריקה
4 בפברואר 2012
איקיקה ה
צ'ילה
Estadio Tierra de Campeones
צפון אמריקה #2
2 במרץ 2012
פלאנט סיטי, פלורידה ו
ארצות הברית
Wish Farms Soundstage
4 במרץ 2012
הידלגו, טקסס
סטייט פארם ארנה
13 במרץ 2012
אוסטין, טקסס ז
Luedecke Arena
13 באפריל 2012
פנמה סיטי
פנמה
Figali Convention Center
דרום אמריקה #2[9][10]
15 באפריל 2012
קראקס
ונצואלה
Espacios Abiertos de la UNIMET
2,700
1,817
67%
$508,792
17 באפריל 2012
לימה
פרו
Jockey Club Del Peru
4,000
1,932
48%
$184,300
19 באפריל 2012
ריו דה ז'ניירו
ברזיל
סיטיבנק הול
7,687
7,571
98%
$498,296
20 באפריל 2012
סאו פאולו
קרדיקארד הול
13,224
12,916
98%
$916,672
22 באפריל 2012
בלו הוריזונטה
שברולט הול
4,353
4,353
100%
$486,387
24 באפריל 2012
סנטיאגו
צ'ילה
מוביסטאר ארנה
26 באפריל 2012
אסונסיון
פרגוואי
Banco Central del Paraguay
2,000
984
49%
$9,247
28 באפריל 2012
בואנוס איירס
ארגנטינה
Estadio Cubierto Malvinas Argentinas
29 באפריל 2012
מונטווידאו
אורוגוואי
Velódromo Municipal de Montevideo
30 באפריל 2012
סאו פאולו
ברזיל
קרדיקארד הול
צפון אמריקה #3[9][10][11]
2 במאי 2012
מקסיקו סיטי
מקסיקו
Auditorio Nacional
9,520
4,983
52%
$244,042
3 במאי 2012
מונטריי
מונטריי ארנה
12 ביוני 2012
דל מר, קליפורניה ח
ארצות הברית
דל מר פיירגראונדס
22 ביוני 2012
הולמדל טאונשיפ, ניו ג'רזי
PNC Bank Arts Center
23 ביוני 2012
הרשיי, פנסילבניה
סטאר פבילון
24 ביוני 2012
וינה, וירג'יניה
פילין סנטר
26 ביוני 2012
סרטוגה ספרינגס, ניו יורק
המרכז לאומניות הבמה סרטוגה
30 ביוני 2012
אנקסוויל, קונטיקט
מוהגאן סאן ארנה
4,382
4,132
94%
$124,554
1 ביולי 2012
קננדייגווה, ניו יורק
Constellation Brands – Marvin Sands Performing Arts Center
3 ביולי 2012
טורונטו
קנדה
Molson Canadian Amphitheatre
8,958
4,027
45%
$207,880
5 ביולי 2012
בוסטון, מסצ'וסטס
ארצות הברית
בנק אוף אמריקה פבילון
12 ביולי 2012
סולט לייק סיטי, יוטה
אנרג'יסולושן ארנה
13 ביולי 2012
פיניקס, אריזונה
תיאטרון קומריקה
14 ביולי 2012
לאס וגאס, נבדה
האוס אוף בלוז
15 ביולי 2012
בייקרספילד, קליפורניה
רבובנק ארנה
17 ביולי 2012
סן חוזה, קליפורניה
Event Center Arena
4,405
2,791
63%
$155,557
18 ביולי 2012
לוס אנג'לס, קליפורניה
Greek Theatre
5,839
5,190
89%
$184,152
20 ביולי 2012
סקרמנטו, קליפורניה ט
פאוור באלאנס פבילון
4 באוגוסט 2012
היילנד פארק, אילינוי י
רוויניה פבילון
11 באוגוסט 2012
ספרינגפילד, אילינוי כ
Hooiser Lottery Grandstand
12 באוגוסט 2012
קמדן, ניו ג'רזי
Susquehanna Bank Center
27 באוגוסט 2012
אסקס ג'אנקשן, ורמונט ל
Xfinity Stage
28 באוגוסט 2012
פלקון הייטס, מינסוטה מ
Minnesota State Fair Grandstand
30 באוגוסט 2012
מונרו, וושינגטון נ
Evergreen State Fairgrounds Grandstand
1 בספטמבר 2012
סיילם, אורגון ס
L. B. Day Comcast Amphitheatre
דרום אמריקה #3[12]
29 בספטמבר 2012
סאו פאולו ע
ברזיל
Arena Anhemi
16,500
12,193
74%
-
30 בספטמבר 2012
ריו דה ז'ניירו ע
HSBC ארנה
7,500
6,846
91%
-
צפון אמריקה #4
2 במרץ 2013
אורלנדו, פלורידה פ
ארצות הברית
Universal Music Plaza Stage
3 במרץ 2013
יוסטון, טקסס צ
אצטדיון רילאיינט
אסיה
18 במרץ 2013
סנטוסה
סינגפור
The Coliseum
20 במרץ 2013
קזון סיטי
הפיליפינים
קוליסאום סמארט אראנטה
22 במרץ 2013
קואלה לומפור ק
מלזיה
Plaza KLCC
24 במרץ 2013
ג'קרטה
אינדונזיה
Istora Senayan
אירופה
27 במרץ 2013
מוסקבה
רוסיה
קרוקוס סיטי הול
סכום כולל
133,829[13]
106,860[13]
76%[13]
$4,451,188[1]

הופעות מיוחדות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • א הופעה זו התקיימה במסגרת האירוע "Acoustic Christmas" של תחנת הרדיו 107.5 The River[14]
  • ב הופעה זו התקיימה במסגרת האירוע "Santa Slam" של תחנת הרדיו Now 100.5[15]
  • ג הופעה זו התקיימה במסגרת האירוע "Kissmas Bash 2K11" של תחנת הרדיו Kiss 98.5[16]
  • ד הופעה זו התקיימה במסגרת האירוע "Jingle Ball" של תחנת הרדיו 102.7 KIIS FM[17]
  • ה הופעה זו התקיימה במסגרת הפסטיבל "Festival Verano Iquique"[18]
  • ו הופעה זו התקיימה במסגרת הפסטיבל "Florida Strawberry Festival"[19]
  • ז הופעה זו התקיימה במסגרת היריד "Star of Texas Fair and Rodeo"[20]
  • ח הופעה זו התקיימה במסגרת סדרת הופעות הקיץ של טויוטה ביריד "San Diego County Fair"[21]
  • ט הופעה זו התקיימה במסגרת האירוע "Endfest" של תחנת הרדיו 107.9 The End[22]
  • י הופעה זו התקיימה במסגרת פסטיבל רוויניה[23]
  • כ הופעה זו התקיימה במסגרת היריד של מדינת אילינוי[24]
  • ל הופעה זו התקיימה במסגרת סדרת ההופעות של באדוויזר ביריד "Champlain Valley Fair"[25]
  • מ הופעה זו התקיימה במסגרת היריד של מדינת מינסוטה[26]
  • נ הופעה זו התקיימה במסגרת היריד "Evergreen State Fair"[27]
  • ס הופעה זו התקיימה במסגרת היריד של מדינת אורגון[28]
  • ע הופעה זו התקיימה במסגרת הפסטיבל "Z Festival"[29]
  • פ הופעה זו התקיימה במסגרת תהלוכה לכבוד החג מרדי גרא מטעם יוניברסל אורלנדו[30]
  • צ הופעה זו התקיימה במסגרת יריד הרודיאו והלייבסטוק שואו "Houston Livestock Show and Rodeo"[31]
  • ק הופעה זו התקיימה במסגרת האירוע "Twin Towers Live"[32]

שינויים וביטולים[עריכת קוד מקור | עריכה]

תאריך עיר מדינה שינוי/ביטול פירוט
14 ביולי 2012 לאס וגאס, נבדה ארצות הברית
שינוי
הועבר מתיאטרון The AXIS להאוס אוף בלוז

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שלוש ההופעות שהתקיימו בברזיל בלג הרביעי, הופץ במדינה די.וי.די בו נכללו בדיקת הקול שלפני ההופעה, קטעים מתוך כל שלוש ההופעות על פי רשימת השירים, הצצות וקליפים[33][34].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 ההכנסות הן של 20 הופעות בלבד מתוך 78 הופעות
  2. ^ Demi Lovato On Dating Wilmer Valderrama & Punching Alex Welch, http://latino.foxnews.com, פורסם ב-4 באוגוסט 2011
  3. ^ Demi Lovato w/ Nick Jonas "Don't Forget/Catch Me" 7/18/2012 Greek Theatre Los Angeles, CA in HD
  4. ^ Hot Chelle Rae Setlist
  5. ^ Demi Lovato's Tour Opener Has Its Ups & Downs
  6. ^ Chile Setlist
  7. ^ Falta pouco para Demi Lovato; veja set list do Rio
  8. ^ Demi Lovato adds more dates to "Unbroken" run
  9. ^ 1 2 Demi Lovato Summer Tour Dates Announced!
  10. ^ 1 2 Demi Lovato continues worldwide "Unbroken" push
  11. ^ Demi Lovato Plots Summer Tour with Hot Chelle Rae
  12. ^ Yellowcard divulga cartaz de show no Brasil com The Wanted e Demi Lovato
  13. ^ 1 2 3 של 23 הופעות בלבד
  14. ^ Acoustic Christmas 11
  15. ^ Joe Jonas & Demi Lovato Tweet Each Other About Future Plans
  16. ^ Demi Lovato will Perform at Kiss 98.5's KISSMAS BASH 2K11 on December 6
  17. ^ Demi Lovato and Joe Jonas Rock Jingle Ball
  18. ^ Demi Lovato confirmada para El Festival Verano Iquique 2012
  19. ^ Strawberry Festival Concert Line-Up
  20. ^ The Band Perry's triumphant Rodeo Austin return and Glen Campbell's farewell: 2012 rodeo performers announced
  21. ^ Demi Lovato, Cody Simpson to headline 2012 San Diego County Fair concerts
  22. ^ 102.7 THE END PRESENTS ENDFEST 2012 - JULY 20
  23. ^ Lollapalooza letdown, Demi Lovato performing at Ravinia, Bill Murray dines at Tocco
  24. ^ Demi Lovato, Charlie Daniels coming to state fair
  25. ^ Train leads the way into the Champlain Valley Fair
  26. ^ State Fair Grandstand review: At 20, Demi Lovato impresses when she cuts loose
  27. ^ Evergreen State Fair Presents: Demi Lovato with special guest Hot Chelle Rae
  28. ^ Oregon State Fair concert lineup includes Joe Walsh, Colbie Caillat, Demi Lovato
  29. ^ Z Festival 2012: Demi Lovato, The Wanted, Big Time Rush e outras cinco atrações confirmadas
  30. ^ Universal Studios: Matchbox Twenty set for Mardi Gras 2013
  31. ^ RodeoHouston review: Austin Mahone and Demi Lovato
  32. ^ Twin Towers @Live 2013 with Backstreet Boys, Demi Lovato, IU and U-KISS
  33. ^ DVD A SPECIAL NIGHT WITH DEMI LOVATO LIVE IN BRASIL !
  34. ^ Sorteio: Demi Lovato - LIVE IN BRAZIL 2012