חי מאור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חי מאור
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 30 ביוני 1978 (בן 45) עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק שחקן טלוויזיה ותיאטרון
מקום לימודים הסטודיו למשחק ע"ש יורם לוינשטיין
בת זוג מאיה מדג'ר
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חי מאור (נולד ב-30 ביוני 1978) הוא שחקן טלוויזיה ותיאטרון ישראלי.

השכלה מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאור גדל בעכו ולמד במגמת תיאטרון בתיכון. בשנת 2004 סיים את לימודי המשחק בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין.

חבר בסדנת שייקספיר של אנסמבל עיתים. סיים גם קורסים לימודי משחק בשיטת איוונה צ'אבק, בהנחיית שחר רוזן ואלון נוימן ולימודי משחק מול מצלמה בהנחיית רות דייכס.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2008 גילם את חגי בעונה השנייה של הסדרה "אולי הפעם" ששודרה ב-Yes.

בשנת 2010 שיחק את הדמות "דימיטרי" בדרמת הנוער "תיכון השיר שלנו". באותה השנה גילם חוקר בסדרת הדרמה "15 דקות" והשתתף בסרט "מיראל".

בשנת 2013 גילם את ערן בדרמת הטלוויזיה "בני ערובה" ששודרה בערוץ עשר.

בשנת 2015 השתתף בסדרת הדרמה הקומית "החדש של עומרי גורדון" ששודרה בבשידורי קשת בערוץ 2. באותה השנה גילם שוטר בסדרת המתח והפעולה של ערוץ 2 בזכיינית של רשת "המדרשה".

בשנת 2016 גילם את דמותו של יוגב גבי בסדרת הדרמה של HOT "עקרון ההחלפה".

בשנת 2017 התארח בסדרה הקומית ששודרה בערוץ הילדים ללקוחות HOT "המלון של פיני" בתפקיד הנציג הישראלי. באותה השנה שיחק את אבי בסרט "מונטנה".

בשנת 2018 השתתף בסדרת דרמת הפשע של HOT "מלכות” בתור סלע. באותה השנה השתתף בסדרת הדרמה ששודרה בערוץ קשת 12 "להעיר את הדב" גילם את יוגב אופנוען. באותה השנה השתתף בסדרת הילדים של HOT "הקלמרים" גילם את דמותו של שף ניסים.

בשנת 2019 שיחק בכמה סדרות וסרטים בניהם: בסדרת הדרמה של HOT "בתולות" גילם את דמותו של בוקובזה, את דורון בסדרת הדרמה "עיר מקלט". שימי עגייב בסדרת המתח "המדובב" ששודרה ב Yes ואת שוקו בסדרה הקומית של שלישיית מה קשור "מצולמים" ששודרה ב HOT. באותה השנה שיחק את בסדרה הסאטירית "שב"ס" ששודרה בערוץ כאן 11 ובה גילם דמות בשם חיליק אטדגי, וגם השתתף בסרט "קצפת ודובדבנים" בתור תולה פוסטרים.

בשנת 2020 גילם את אריאל בסדרת הטלוויזיה "ככה זה". באותה השנה השתתף בסדרת הדרמה של HOT "קיבוצניקים" בתור צביקה. באותה השנה התארח בסדרת הקומדיה "חזרות" כאחד הדייטים של הדמות הראשית שגילמה נועה קולר.

בשנת 2021 כיכב בתפקיד ראשי בסדרה "החנות שיש בה הכל" ששודרה בכאן 11. הוא שיחק את דמותו של אשר, מנהל החנות.

בהמשך אותה השנה, השתתף בתפקיד אורח בארץ נהדרת וסדרת הפשע "השוטרים" כרוזיליו, שוטר מושחת שעובד בסתר בארגון הפשע של מאור שנעצר ונחקר על ידי מח"ש. באותה השנה גם שיחק בסדרת הדרמה הקומית "מותק בול באמצע" שיחק מפקד כלא ובסדרה "פרפר נחמד" ששודרה בכאן חינוכית.

בשנת 2022 שיחק בסרט "היום הכי יפה בשנה".

בשנת 2023 התארח בעונה הרביעית של הסדרה הקומית של כאן 11 "קופה ראשית" שיחק את פסח חייל בארגון הפשע של שיקו "הבוכרי" וזאנה (שלומי ארבע) מגיע לסופר כדי לאסוף בקבוקים למיחזור. באותה השנה גילם את איתן בסדרה "תלאתה". באותה השנה גם שיחק בסדרה של Yes "אלף" בתפקיד בן חיים.

בשנת 2024 שיחק בסדרה "מי פה הבוס?" ששודרה בערוץ כאן חינוכית שיחק בתור חוקר.

בתיאטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלבד הטלוויזיה מאור משחק גם בהצגות תיאטרון והוא משתתף באופן קבוע בהפקות מקור ובעיבודים למחזות מוכרים.

בתיאטרון בית ליסין: גילם את דמותו של טירן בהצגה "המוגבלים" (זוכת הקומדיה הטובה של השנה), "האבא", "לצאת מהארון", "השקר", "אנשים מקומות ודברים", "אוסלו", "עבדאללה שוורץ", "מחליפה". בתיאטרון תמונע, שיחק בהצגות "גן ריקי", "פרויקט ok", "כלבים קומדיה נושכת". גילם את הדמות הראשית ג'ו בהצגה "הקילר ג'ו" בתיאטרון הסימטה/תמונע בבימוי אלירן כספי.

בתיאטרון הקאמרי בשיתוף אנסמבל עיתים: רשומון טאז'ומרו (השודד), חלום ליל קיץ בוטום (ערב), כישוף. שיחק גם בהצגה "איפה הים" בתיאטרון המדיטק מאת ובבימוי חנוך רעים (זוכת פרס הצגת השנה לנוער ופרס הבימוי לשנת 2015) ובההבטחה - תיאטרון הקיבוץ. נסיך צפרדע - תיאטרון מדיטק חולון. שמונה בעקבות אחד - תיאטרון הקיבוץ. אחד מהחבר'ה - תיאטרון הקיבוץ ובתיאטרון מופע. חיי ונשמתי - הקצין - תיאטרון קריאה צוותא. מועדון המלאכים - מקום ראשון בפסטיבל קריאה צוותא 2011. המנורה האבודה - תיאטרון תאיר.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאור נשוי למאיה מדג'ר.

הוא גם בוגר לימודי קואוצ'ינג EMCI מטעם המרכז הישראלי לניהול מטעם איק״א (איגוד הקואוצ׳ינג הישראלי).

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]