לדלג לתוכן

עומר חזן – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שחזור לגרסה 29300112 מ־13:18, 25 בספטמבר 2020 מאת אלעדב. יעלה נעדכן.
Jpaulx (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
תגיות: שחזור ידני שוחזרה עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
שורה 33: שורה 33:


באותה שנה נבחר להנחות את ה[[תוכנית אירוח|תוכנית היומית]] לימי ה[[נגיף קורונה|קורונה]], "[[הבידודית]]", בערוץ טין ניק לצד [[שירה לוי]] ו[[קווין רובין]]. השתתף ב[[סדרת רשת|סדרת הרשת]] "[[עז"ב]]" שיצר [[גיל וויס]]. השתתף ב[[מיני-סדרה|מיני סדרה]] של טין ניק "[[להציל את שייקה]]". ובתפקיד הראשי ב[[סדרת דרמה המשכית|סדרת הדרמה]] התקופתית של טין ניק ו[[Yes הטלוויזיה בלוויין|יס]], "[[פלמ"ח (סדרת טלוויזיה)|פלמ"ח]]".
באותה שנה נבחר להנחות את ה[[תוכנית אירוח|תוכנית היומית]] לימי ה[[נגיף קורונה|קורונה]], "[[הבידודית]]", בערוץ טין ניק לצד [[שירה לוי]] ו[[קווין רובין]]. השתתף ב[[סדרת רשת|סדרת הרשת]] "[[עז"ב]]" שיצר [[גיל וויס]]. השתתף ב[[מיני-סדרה|מיני סדרה]] של טין ניק "[[להציל את שייקה]]". ובתפקיד הראשי ב[[סדרת דרמה המשכית|סדרת הדרמה]] התקופתית של טין ניק ו[[Yes הטלוויזיה בלוויין|יס]], "[[פלמ"ח (סדרת טלוויזיה)|פלמ"ח]]".

בסוף 2020 צפויה להעלות הסדרה [[זיגי]] ב[[TeenNick]] שהוא בתקפיד ראשי.
ב2021 צפוי להשחק בסדרה [[שבאבניקים]] ב[[הוט]].


== פילמוגרפיה ==
== פילמוגרפיה ==

גרסה מ־20:00, 25 בספטמבר 2020


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות משחק

פרמטרים [ דמות, שנות הפעילות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

עומר חזן
לידה 7 במרץ 2000 (בן 24)
אשדוד, ישראל
מדינה ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות מ-2011 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק שחקן, דוגמן
פרסים והוקרה שחקן השנה לשנת 2018–2019 של טקס הנבחרים באתר פרוגי
omer_hazan
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עומר חזן (נולד ב-7 במרץ 2000) הוא דוגמן ושחקן קולנוע וטלוויזיה ישראלי.

ביוגרפיה

חזן נולד וגדל בעיר אשדוד לאורלי, עובדת עירייה, ולאשר, עובד בזק. הוא למד בתיכון מקיף ז' בעיר.[1] למד משחק ב"יצירתי". ב-14 בפברואר 2019 התגייס לתיאטרון צה"ל.[2][3]

בשנת 2011 חזן שיחק בתפקיד אורח בעונה השנייה של הסדרה "עספור" בתפקיד מוטי הצעיר.

בשנת 2015 שיחק לצדם של אסי לוי וליאור אשכנזי בתפקיד משני בסרט הקולנוע "הקפות" בתפקיד מאיר ועקנין. בהמשך השנה שיחק בתפקיד הראשי בסרט הטלוויזיה "לאן נעלם נימני?" של ערוץ הילדים.

ב-2016 הצטרף לנבחרת הצעירים של סופר-פארם, והשתתף במחזה "תעתוע" של בית הספר למשחק "יצירתי" בו למד.

ב-2017 נבחר להנחות את התוכנית היומית לנוער "אונליין" של ערוץ הילדים, לצד גל גברעם וטיילור מלכוב. נבחר להוביל את קולקציית הקפסולה שלו לחברת האופנה TNT השתתף בפרסומת לנביעות ודגמן לחברת YOLO. חזן נבחר אף להשתתף בקמפיין המחודש של "מעשנים זה לא מתאים?" של ערוץ הילדים משנת 2014. בשנה זו הוא פרץ עם תפקיד אורח בסדרה "המלון של פיני" בתפקיד דילן, ונבחר לתפקיד מרכזי בקומדיית המצבים "אחותי קפצה כיתה", שם גילם את דישי במשך שלוש עונות עד לשנת 2020 לצד בר מיניאלי ועמית מורשת.

ב-2018 נבחר לחבר בנבחרת השגרירים הישראלית של סמסונג, בה הוא נמצא עד היום. השתתף בשעשוענים "אסקייפ" של ערוץ KIdZ ובהנחיית עומר דרור, ובתוכנית "לעוף על החג" של "פרוגי". חזן השתתף בקליפ לשיר "לא צריכים סיבה" של לי בירן ובאותה שנה פרץ לתודעה בעיקר בזכות התפקיד הראשי בסדרת הנוער של ערוץ ספיד למנויי HOT - "אילת" שם גילם את עומרי איטאס, בן לאב עבריין שמגיע למלון באילת ומגלה שם סודות מפתיעים, לצד ניב סולטן, זהר שטראוס ועדי עזרוני.

באותה שנה השתתף במופע הלייב של HOT VOD young ואף השתתף ב-"פריסטייל פסטיגל", באותה השנה ובקמפיין "אל תתייג אותי" של הפסטיגל. באותה השנה חזן השתתף בתפקיד מרכזי בסדרה המוזיקלית של ערוץ טין ניק והוט "פוראבר" עד 2019 לצד אליאנה תדהר ולי בירן. בסוף השנה נבחר לשחקן השנה בטקס הנוער של אתר "פרוגי" ולשגריר אופל בישראל עד לשנת 2019.

ב-2019 הופיע בהופעה חיה בתיאטרון היהלום בתל אביב, הנחה את משחק הרשת "MIKAN" לצד קים אזולאי, ונכנס לרשימת היפים והנכונים של "פנאי פלוס". נבחר להוביל את תוכנית המתיחות של טין ניק "לא לענות", צעד בשבוע האופנה, הנחה את משחק ה"אולסטאר" באותה שנה והנחה תוכנית ליום העצמאות עם קים אזולאי בערוץ טין ניק.

באותה שנה חזן החל לדגמן לחברות "HUGO" ואדידס, השתתף בקמפיין נגד לשון הרע, הנחה את תוכנית הקיץ היומית לנוער "הקומה האחרונה" של טין ניק, והשתתף בסדרת ההמשך של סדרת הקאלט "בצפר". בסוף אותה שנה זכה חזן בתואר "שחקן השנה" בטקס הנבחרים של פרוגי ובעמוד האינסטגרם של ישראל בידור. בחנוכה של אותה שנה כיכב בתפקיד הראשי במחזמר "כמו גדולים", שמבוסס על שיריו של אריק איינשטיין, לצד ישראל קטורזה ונועם קלנשטיין.

ב-2020 נבחר לשגריר "פיאט" בישראל ונבחר לדגמן שוב למותג הספורט "אדידס". השתתף בקמפיין "לא עומדים מהצד" נגד חרם ובעד שוויון חברתי, בהשתתפות נשיא המדינה רובי רבלין. באותה שנה חזן טס לפרימיירת הסרט "קדימה" מטעם דיסני ישראל ונבחר להנחות שוב את משחק ה"אולסטאר" ביחד עם אנה זק, שבוטל בעקבות נגיף הקורונה שהתפשט בישראל.

באותה שנה נבחר להנחות את התוכנית היומית לימי הקורונה, "הבידודית", בערוץ טין ניק לצד שירה לוי וקווין רובין. השתתף בסדרת הרשת "עז"ב" שיצר גיל וויס. השתתף במיני סדרה של טין ניק "להציל את שייקה". ובתפקיד הראשי בסדרת הדרמה התקופתית של טין ניק ויס, "פלמ"ח".

בסוף 2020 צפויה להעלות הסדרה זיגי בTeenNick שהוא בתקפיד ראשי.

ב2021 צפוי להשחק בסדרה שבאבניקים בהוט.

פילמוגרפיה

טלוויזיה

שנה סדרה ערוץ תפקיד הערות
2011 עספור HOT3 מוטי הצעיר תפקיד אורח
2017 המלון של פיני ערוץ הילדים, HOT דילן תפקיד אורח
2020-2017 אחותי קפצה כיתה KidZ למנויי Yes דישי 3 עונות; תפקיד ראשי
2018 אילת ערוץ ספיד למנויי HOT עומרי אטיאס עונה 1, תפקיד ראשי
2019-2018 פוראבר TeenNick למנויי HOT עומר גיגי 2 עונות; תפקיד ראשי
2019 בצפר TeenNick שחר קפלן
2020 פלמ"ח TeenNick למנויי YES אורי זאבי
עז"ב אינטרנט עצמו סדרת רשת-פארודית

קולנוע

שנה סרט במאי תפקיד הערות
2015 הקפות לי גילת מאיר וקנין
2015 לאן נעלם נימני? רני מגר יוני סרט טלוויזיה מקורי של ערוץ הילדים

במה

שנה שם דמות
2016 תעתוע
2018 HOT VOD young live עצמו
פריסטייל פסטיגל עומר
2019-2020 כמו גדולים אדם ברמן

הנחיה

שנה תוכנית ערוץ הערות
2017 אונליין ערוץ הילדים, HOT התכנית הראשונה ששודרה בערוץ הילדים ללקוחות HOT בלבד
2019-2020 הקומה האחרונה TeenNick למנויי HOT וYes שב להנחות את העונה השנייה בקיץ 2020
2020 הבידודית TeenNick למנויי HOT

חיים אישיים

מסוף שנת 2018 חזן נמצא בזוגיות עם הרקדנית ליהיא פרויד.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים