ראש גדול - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בדף זה מובא תיאור הדמויות בסדרת הטלוויזיה הישראלית "ראש גדול".

תלמידי בית ספר "אביבים"[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • תומר בן נון (עונה 1–3) (אדם הירש): בנם הבכור של יורם ודנה ואחיו הגדול של יונתן ועידן. נחשב לדמות מובילה בכיתה. בעונה הראשונה התאהב בטלי אך הבין עם הזמן שאהובתו האמיתית היא מור. בעקבות גיוסו של השחקן אדם הירש לצה"ל לא המשיך לעונות הבאות, בסדרה מסופר שעבר ללמוד בארצות הברית.
  • מור ירון (אלמה בן זאב) (עונה 1–3, אורחת בעונה 4): ילדה אמיצה, החברה של תומר. בתם של אביב ונטלי (נטלי נפטרה). בעלת כישרון ציור וחברתה הטובה ביותר של יעל. בהמשך אביה ונורית, אמא של יעל, מתאהבים והן גרות ביחד. בעונה 1 היא אומרת שהיא אוהבת את תומר חבר הילדות שלה אך הוא התאהב בחברה שלה טלי והוא מבקש את עזרתה להתחיל איתה. היא אומרת לו שהיא אוהבת אותו, תומר חושב שהיא משקרת ורב איתה לאורך כל העונה אך לבסוף משלמים. ניהלה זוגיות קצרה עם אורי אך נפרדו בגלל אהבתה לתומר. תומר אמר לה שהוא רוצה שהיא תהיה חברה שלו אך היא מסרבת בגלל שגנב לה את המגבות המחוממות שהמציאה בפרויקט יזמים צעירים ששם הדיחה את תומר שהיה ראש הפרויקט. בסוף עונה 1 נהיית חברה שלו ובעונה 2 הם נפרדים, נהפכה לחברה של רוי אך בסוף העונה הם נפרדים והיא חוזרת לתומר. בעונה 3 נהיית החברה של גיא, האקס של נעמה, אך היא עוברת לארה"ב והם נפרדים.
  • איתי לאופר (רועי ויינברג) (עונה 1-6): חברו הטוב של תומר, מבצע כל מה שהוא מורה לו לעשות בעונות הראשונות. מצטיין בלימודים, מבין במחשבים ובעל היגיון וראש פתוח. בעונה השנייה הוא בן זוגה של מעין שחולמת להיות דוגמנית, הוא מוכן לעשות הכל עבורה ואף גונב כסף מחברו תומר על מנת להביא לה. בעונה השלישית הוא בן זוגה של מעין אך לבסוף היא עוזבת את העיר והם נפרדים. בעונה הרביעית איתי מאוהב במעין אך היא פוגעת בו ולבסוף נהיית בת זוגו של לירון, בעקבות זאת איתי מחליט לנקום בה ומצליח, אך ממשיך הלאה. דמותו של איתי מוצגת לצופים גם בעונה השישית, הוא אדם בוגר בעל חברת פרסום.
  • יעל שכטר (ספיר דרמון) (עונה 1–4, 6): בתם של איתן ונורית, אחותה של איילה. נערה חברותית, אשר הוריה התגרשו והיא מתקשה לקבל זאת. חברתה הטובה ביותר של מור. בהמשך אמה ואביב מתאהבים והן גרות יחד. בעונה החמישית אינה מופיעה, מסופר שעברה בית ספר משום שדניאל שבר את ליבה, בעונה השישית יעל חוזרת ומסתבר שהיא ודניאל היו זוג בתקופת הצבא.
  • דניאל גנני (אלדר ברנטמן) (עונה 2–6): אוהב ראפ ורוצה להתפרסם כראפר. מגיע לבית ספר אביבים כתלמיד חדש בעונה 2. הוא מאוד מהר מתחבר למור, תומר, יעל, איתי, אלכס ומסתבר שהוא מאוהב ביעל. הוא אומר לה זאת אך בהתחלה היא מסרבת אבל כעבור זמן היא מסכימה. בעונה זו התגלה גם שאביו של דניאל בכלא בארה"ב אך לא מספר זאת לאיש חוץ מיעל. בעונה 3 הוא ויעל זוג וחווים כל מיני ריבים ובעיות בגלל העבודה של יעל ברדיו, ולבסוף הם גם נפרדים כי דניאל מגלה שיעל בוגדת בו והיא בזוגיות מוסתרת עם קובי והוא נעלב ממנה מאוד, אבל בסוף העונה הם חוזרים בזכות מחווה רומנטית שיעל הכינה לדניאל. בעונה 4 הוא ויעל זוג אחרי שחזרו בעונה הקודמת ולבית הספר מגיעות שתי תאומות חדשות (דבש, קשת) וכעבור זמן הוא נדלק יותר ויותר על קשת ולבסוף הוא ויעל נפרדים, והוא נהיה בן זוג של קשת, אבל כשיעל מבקשת ממנו עזרה בעניין של המפעל לתרופות הוא מסכים ונכנס איתם לסיפור הזה של לנסות לשחרר את הכלבים במפעל. ויש לו בעיות בזוגיות גם עם קשת כיוון שיש לה ידיד חדש בשם גבי שדניאל מאוד מתעצבן עליו והוא חושד שהוא עבריין ואפילו סופג ממנו אלימות באמצע הרחוב אך קשת לא מאמינה לו שהידיד שלה הרביץ לו והם בהפסקה קצרה אבל חוזרים כשדניאל מוכיח לה שהוא עבריין. וגם יעל מכירה מישהו חדש בשם שחר והופכת לבת זוג שלו אחרי משברים קטנים שיש ביניהם. בעונה 5 הוא ולירון מופיעים במקומות עם השירים שלהם ופעם אחת כשהם נוסעים למקום רחוק ונגמר להם הדלק בנסיעה הם שופכים חומר מיוחד לניקוי גיטרות שדניאל קיבל מידידה שלו - יהלומית, (שהיא גם תלמידה חדשה בבית ספר) והחומר הזה גורם להם לנסוע 150 ק"מ עם ליטר אחד של דלק והם חוקרים ומשקיעים בניסויים בנושא דלק ואנרגיה, וחותמים חוזה עם עסק אחד שהוא לא כל כך תמים אבל הם מגלים זאת רק בסוף כשדבש נחטפת. לדניאל יש גם בעיות בזוגיות עם קשת כיוון שלקשת יש ריבים עם יהלומית ודניאל לוקח את הצד של יהלומית לכן גם הוא רב עם קשת והם נפרדים והוא ויהלומית נהיים זוג, אבל הוא מרגיש שהוא לא באמת אוהב את יהלומית, אז הוא וקשת חוזרים בסוף העונה אחרי שהם מצילים את דבש.בעונה השישית הוא חוזר מהודו עם בת זוג חדשה ולאחר מכן גם מתארס לה אך לאחר שיעל מתוודת באהבתה אליו הוא נפרד מארוסתו וחוזר ליעל
  • יונתן בן נון (תום גל) (עונה 1–4): ילד מחונן, אך הוריו לא ידעו זאת. רק לאחר שהתיידד עם מור, שמגלה את יכולותיו, הן נחשפות לעיני הוריו. הוא פעיל מאוד בפלייסטיישן, ועוזר לאחיו הגדול תומר ברעיונותיו. בעונה השנייה הכיר את תותי על ידי מור, עברה שינוי בגלל הפלייסטיישן של יונתן ואימו של יונתן לא אוהבת את זה אז מפרידה בין יונתן ותותי אך בעונה השלישית נפגשים שוב והוא הופך להיות בן הזוג של תותי.
  • לירון בביוף (מייקל לואיס) (עונה 3–5): ראפר מחתרתי, המכונה "ליריקל". עובר לתיכון "אביבים" לאחר שבית ספרו הקודם "המקיף" נשרף, ומתקשה להשתלב ולרכוש לעצמו מעמד גבוה בכיתה, כפי שהיה לו בעבר. בעונה הרביעית כלבו נחטף על ידי המפעל, בסוף העונה לירון מוצא אותו בהרי ירושלים לאחר שהמפעל שחרר את כל הכלבים. בעונה החמישית מציל את דבש מנוביצקי.
  • דבש ענר (מירב פלדמן) (עונה 4–5): אחותה התאומה של קשת. אימן רותי לעיתים מתייחסת יותר אליה, וזה גורם לקשת לקנא. מצטיינת בכל תחום ומשכילה ביותר, אך לעיתים מציקה ומלשינה על אחרים. נהפכת לבת זוגו של איתי אך מאוהבת בלירון שלא מעוניין בה, מה שהופך את שני הבנים ליריבים. בסוף העונה היא הופכת לבת זוגו של לירון. מה שמכעיס את איתי שהשלה אותו שהיא אוהבת אותו ורוצה לנקום בה, והצליח. במהלך העונה החמישית היא כותבת כתבה על חברת הקידוח של נוביצקי ושל הראל ונירית ברק, היא ולירון נפרדים בגלל אילאיל אור ועוד.. אך לבסוף חזרו בסוף. ובפרק האחרון של העונה החמישית נוביצקי חוטף אותה, אך לירון, דניאל, איתי, קשת, יהלומית ואור מצילים אותה.
  • קשת ענר (מיטל מיכאלי) (עונה 4–5): אחותה התאומה של דבש. מקנאת בכך שאמן רותי מתייחסת יותר לדבש. נערה פרועה, לא יציבה, שלא מתעניינת בלימודים, ומבלה לרוב בים. קשת מתיידדת עם דניאל שמבין אותה ולא שופט אותה, ועם הזמן הם הופכים לבני זוג. היא פוגשת עבריין בשם גבי שמנסה להתקרב אליה, אך דניאל מזעיק את המשטרה ומונע זאת ממנו. במהלך העונה החמישית היא נפרדת מדניאל אך בסוף חוזרת אליו.
  • שחר לוין (תומר אופנר) (עונה 4–6): ספורטאי מצטיין. משקיע זמן רב באימונים לאליפות ישראל. עם הזמן יעל הופכת לבת זוגו. במהלך העונה הידידות עם יעל מתחילה להרוס לו את הקריירה ולגרום להפחתת אימונים במידה רצינית עד למידה של פרישה, אך לבסוף חוזר. לאחר מכן מגלה לקראת סוף העונה שיש לו מחלה בלב המונעת ממנו להתאמן, אך הוא ממשיך בכל זאת. בעונה החמישית הוא מסתבך לאחר שפגע במכונית של ראש העיר, כשנהג עוד לפני שניגש למבחן הטסט. במהלך העונה מתיידד עם דקלה, אחותו של מירון, אף על פי שמירון אוסר עליו זאת.
  • נעמה פרי (רוני דואני) (עונה 3–4): נערה צפונית, מקובלת ודוגמנית מבוקשת. בעונה השלישית היא נהיית חברתו של גיא, ואוסרת עליו להיות בקשר עם שרונה אך לבסוף נפרדת ממנו. בעונה הרביעית היא נהיית חברה של לירון בעזרת קוזו שמייעץ לה על בנים, בהמשך העונה היא ולירון נפרדים והיא נהיית חברה של קוזו. בסוף העונה הרביעית היא נסעה לדגמן בצרפת והמשיכה משם את הקשר עם קוזו.
  • גורי (יובל שבח) (עונה 4–5): חברם של יונתן ותותי. בנה של נאורה,הרביע המאמנת של אלחנן; גורי מנסה להפריד ביניהם. בעונה החמישית נהפך לחברו של יואב. בנוסף הוא רוצה להצטרף לכנופיית "הממבה השחורה", ורב עם לילך. לבסוף הופך לבן זוגה של לילך והם נפרדים אך בפרק האחרון חוזרים להיות ביחד. הופך למנהיג כנופיית "הממבה השחורה" בכך שמטיל כפפה ומזמין את אלירן לדו-קרב ואז מבין שאין לו סיכוי מולו, אז הוא מחליף את הדיאט קולה של אלירן בתרופה שגורמת לו להתעלף.
  • תותי (כרמל סידי) (עונה 2–4): חברתו של יונתן, פוגשת אותו בעזרת מור. יונתן מבקש את עזרתה כדי שיפסיק לעסוק רק בפלייסטיישן, אך גם היא מתמכרת למשחק זה. בסוף העונה השנייה אמו של יונתן מפרידה ביניהם. במהלך העונה השלישית היא נפגשת שוב עם יונתן והם הופכים לבני זוג, תותי מנסה לשכנע את יונתן שהוא מאומץ, אך ללא הצלחה, מקרה זה רק מחזק את התאוריות השליליות החריפות של דנה, אמו של יונתן כלפיה. בעונה הרביעית היא ויונתן מכירים את גורי חברם החדש, אך תותי מאוהבת ביונתן בעוד אמו עדיין מנסה להפריד ביניהם, אך לבסוף היא ויונתן נשארים חברים.

צוות בית הספר "אביבים" (עונות 1–6)[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אלחנן ברדוגו (איציק כהן): סגן מנהל בית הספר אביבים בעונה הראשונה. קשוח, עוקצני ומתקשה לעכל סירובים. ובסוף העונה הראשונה כבר נהיה מנהל בית הספר. במהלך העונה השנייה הוא מתאהב בחבצלת גינת, בתו של שר החינוך שנהייתה לסגניתו, אך היא לא מעוניינת בו כלל ואף דוחה אותו לעיתים. בעונה השלישית מצטרף זרח כמנהל נוסף לבית הספר לאחר שבית ספרו הקודם נשרף, אלחנן מנסה בכל דרכיו המשונות להיפטר ממנו. במהלך העונה הרביעית הוא שוכר מאמנת אישית, נאורה (אימו של גורי, תלמיד בבית הספר ״אביבים״).; במהלכה של העונה השניים מפתחים קשר זוגי, ובנוסף בפרק האחרון של העונה הם מתחתנים. בעונה החמישית אלחנן מתמודד בבחירות לראשות העיר, ומנצח. מפתח קריירה כקואצ'ר - פותר בעיות.
  • אילנה (יעל פוליאקוב) (עונה 1): יועצת בית הספר, אובססיבית למראה החיצוני שלה. לא אוהבת את יונתן.
  • צביקה זילבר (יוסי קאנץ) (עונה 1): מנהל בית ספר אביבים, בסוף העונה צביקה מקבל הצעה לנהל בית ספר נחשב בסידני ומעביר לאלחנן את תפקיד ההנהלה.
  • שפרה (עונה 1-2):סגנית המנהלת של צביקה, מציקה לאלחנן.
  • חבצלת גינת (עירית קפלן) (עונה 2): בתו של שר החינוך וסגנית המנהלת של אלחנן, אלחנן מאוהב בה ועושה הכל בשביל להרשים אותה.
  • מירון מורונובסקי (חנן סביון) (עונות 2–6): מוכר בקפיטריה של בית הספר, חברותי מאוד, טמבל, איש מצחיק שמשתף את התלמידים ברעיונותיו. הוא אחיה של דקלה, ואינו מרוצה מהקשר שלה עם שחר.
  • זרח בובובסקי (משה פרסטר) (עונה 3): מנהל בית ספר המקיף שמצטרף להנהלת את בית ספר אביבים, ביחד עם אלחנן. מדבר בשפת התנ"ך פעמים רבות. יש שיגידו שדמותו מתנשאת לפעמים באימרותיה אך זרח הוא אדם ערכי וישר שאוהב את אלחנן למרות כך. היופי שבין השניים נוצרת ״כימיה״ הנובעת מחוסר ההבנה של אלחנן להתנהגותו של זרח שמצחיקה את הצופים.

משפחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

משפחת בן נון[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יורם בן נון (יגאל שדה) (עונה 1–3): אביהם של תומר, יונתן ועידן. איש עסקים במקצועו. מפקפק בכישרונו של יונתן, אך לבסוף מבין שהוא מחונן. לפעמים נוהג להיות קשוח כאשר ילדיו סוטים מדרך הישר. אומר הרבה "איפה נשמע דבר כזה?!". מגיש תלונה על עופר המורה נהיגה של תומר ובין השאר תלמידי המקיף.
  • דנה בן נון (נטע הבר) (עונה 1–4): אמם של תומר, יונתן ועידן. עורכת דין במקצועה, נשואה ליורם בן נון, מנסה להפריד בין יונתן לתותי כשהיא מגלה שהיא משפיעה עליו לרעה ומכניסה לו רעיונות טיפשיים לראש. בעונה השלישית היא בהיריון ובסוף העונה יולדת. בעונה הרביעית הילדה שלה נמצאת בפרסומת לתינוקות בגלל יונתן ותותי ועוזרת ליעל לצאת מהמפעל.
  • תומר בן נון (עונה 1–3) (אדם הירש): בנם הבכור של יורם ודנה ואחיו הגדול של יונתן ועידן, ילד חכם מאוד שמשקיע בלימודים.
  • יונתן בן נון (תום גל) (עונה 1–4): אחיו הקטן של תומר ואחיה הגדול של עידן, הוריו לא האמינו לו שהוא גאון אך מור הוכיחה זאת.
  • עידן (מוזכרת) (עונה 4): אחותם הקטנה של תומר ויונתן. תותי ויונתן עושים עליה בייביסיטר ופוגשים מפיקה של פרסומת לחיתולים תותי משכנעת את יונתן שעידן תשתתף בפרסומת ולבסוף הוא משתכנע ועידן מופיעה בפרסומת.

משפחת לאופר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אלי לאופר (שרון בר-זיו) (עונות 2–3): אביהם של איתי ובועז. בעונה השנייה מגלה שאיתי פרץ לכספת של תומר ומנסה לשכנע אותו לבקש ממנו סליחה. בעונה השלישית מנסה לשכנע את איתי להתאמן ו, איתי מסכים אך אביו מגלה שהוא לוקח סטרואידים.
  • בועז לאופר (אושרי כהן) (עונה 1): אחיו למחצה של איתי. מתאהב באיילה, אחותה של יעל. וכשמכיר את אנסטסיה איילה חושדת שהם מאוהבים. לאחר שהוא ואנסטסיה התקרבו, מצב זה יצר מתחים וכעסים ביחסים שלו עם איילה. בסוף העונה הם חוזרים להיות ביחד. לכאורה נפרדו לאחר מכן.
  • איתי לאופר (רועי ויינברג) (עונה 1-6): אחיו הקטן של בועז, ילד חרוץ נורא ואלוף במחשבים.

משפחת שכטר-ירון[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אביב ירון (נבו קמחי) (עונה 1–3): אביה של מור ואביהם החורג של יעל ואיילה. הוא צייר מפורסם, אך לאחר מות אשתו נטלי מפסיק לצייר. הוא מתאהב בנורית, שעוברת לגור איתו בעונה השנייה. בעונה הרביעית מסופר כי עבר לשמש כנספח תרבות בארצות הברית וכי בתו מור עברה יחד איתו וחזרה אל תומר. בעונה השישית מסופר על פי יעל שהוא עזב את נורית.
  • נטלי ירון (מוזכרת) (עונות 1–2): אמה המנוחה של מור ובת זוגו של אביב ובתה של סבתה של ביתה נטלי הייתה ציירת מפורסמת ונפטרה שבתה מור הייתה בת חמש.
  • נורית שכטר-ירון (לימור גולדשטיין) (עונה 1–4, 6): אימן של יעל ואיילה ואמה החורגת של מור. כתבת פלילית ברדיו. מתגרשת מבעלה לאחר שבגד בה. מפתחת קשר רומנטי עם אביב ירון, אביה של מור, ועוברת לגור איתו. בעונה השישית מסופר על פי יעל שהוא עזב אותה.
  • איילה שכטר (שמרית לוסטיג) (עונה 1–2): אחותה של יעל ובתם של איתן ונורית. בעונה הראשונה היא נהיית בת זוגו של אריק אשר גדול מימנה בהרבה רוצה לברוח איתו לאילת אך לבסוף נפרדת מימנו בגלל הוריה. אך בהמשך מפתחת קשר רומנטי עם בועז, אחיו החורג של איתי. בעונה 2 מתאהבת באסף אף על פי שאמא שלה לא אוהבת את הקשר שלהם מכיוון שהוא קשור לעבריינים. בת דודם של אמילי ותום. בעונה 6 מסופר שהיא עזבה לחול מאחר שנמאס לה מאימה.
  • סבתא של מור (דינה דורון) (עונה 1): סבתא של מור רוצה שמור תלך להלווייתה של אמה ותלבש את בגדיה ותכשיטיה של נטלי, בתה.
  • מור ירון (אלמה בן זאב) (עונה 1–3, אורחת בעונה 4): בתם של אביב ירון ונטלי ירון, אחותה החורגת של יעל שכטר, החברה הכי טובה שלה. ילדה אמיצה וטובת לב. מאוהבת בתומר, החבר הכי טוב שלה
  • יעל שכטר (ספיר דרמון) (עונה 1–4, 6): בתם של איתן ונורית, אחותה של איילה, האחות החורגת של מור, החברה הכי טובה שלה, ילדה שלא מוותרת על עקרונותיה.

משפחת בביוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יואל בביוף (דן תורן) (עונה 4–5): אביהם של לירון ורחלי. עובד במפעל התרופות של אחיקם צוקר. לאחר שפוטר תלמידי בית הספר חושדים שדבש עשתה זאת ועושים עליה חרם. מחבב מאוד את דבש.
  • רחלי בביוף (אליענה בקייר) (עונה 4–5): אחותו הגדולה של לירון. עיתונאית חוקרת מצטיינת. לוקה בדיכאון לאחר שבן זוגה שי נרצח על ידי אחיקם לאחר שאיים עליו שיחשוף את האמת עליו ועל המפעל. כל הזמן הייתה בטוחה כי נהרג בתאונה במפעל לייצור תרופות עד שלירון אחיה מספר לה את האמת. מתחברת בעונה הרביעית עם דבש. בעונה החמישית היא מנסה להגן על לירון מדבש, אך לא מצליחה.
  • לירון בביוף (מייקל לואיס) (עונה 3–5): האח הקטן של רחלי ובנו של יואל בביוף, ילד חרוץ נורא.

משפחת ענר[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רותי ענר (אביגיל אריאלי) (עונה 4–5): אמן של דבש וקשת. מתייחסת קצת יותר לדבש וזה גורם לקשת לקנא. עובדת במפעל לתרופות שמגלה בהמשך את הניסויים והבעיות במפעל. מנסה לעזור ללירון למצוא את הכלב שלו.
  • קשת ענר (מיטל מיכאלי) (עונה 4–5): נערה גותית. מבריזה כל יום לים. מקנאה ביחס המעודף של אמה לאחותה דבש.
  • דבש ענר (מירב פלדמן) (עונה 4–5): ילדה מחוננת אשר מגיעה לבית ספר "אביבים". מאוהבת בלירון מהרגע הראשון.

משפחת לוין[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • גידי לוין (עמית ליאור) (עונה 4–5) אבא של שחר. היה ספורטאי בעברו ופרש והוא מנסה להפוך את שחר לספורטאי כמו אפילו יותר. הוא המאמן של שחר ולא מרשה לו הרבה דברים.
  • שחר לוין (תומר אפנר) (עונה 4–6) נער ספורטאי מצטיין משקיע זמן רב באימונים לאליפות ישראל. בנו של גידי לוין.

משפחת אגמי[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ריטה אגמי (גיליה שטרן) (עונה 1) אמא של טלי. אישה רמאית ונצלנית שמנצלת אנשים למען מטרותיה. רוצה שטלי תהיה כמוה כיון שלא הצליחה במקצוע כדוגמנית בעבר. בהמשך העונה כחלק ממסע הרמאות היא סוחטת את בועז (חבר של איילה) שאם לא יעשה כדבריה ויגרום לבתה טלי להצליח בפרסומות היא תהרוס את הזוגיות שלו עם איילה.
  • טלי אגמי (מיכאלה אלקין) (עונה 1) עלתה מארצות הברית לאחר שכיכבה בפרסומת למסטיק. ניצלה את ריקרדו כדי שיפגע באיריס על מנת לקבל את תפקיד הסולו במופע הסיום של השנה. היא מתחברת לתומר והופכת להיות בת זוגו, אך לבסוף הם נפרדים, ותומר מתחיל מערכת יחסים עם מור, טלי מחבלת בה מקנאה במהלך העונה. בנוסף יש גם אמא שתלטנית שמנסה להגשים את חלומותיה דרכה. בסוף השנה היא חוזרת לארצות הברית, על מנת לנסות להצליח שם, וכך מסתיים תפקידה.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדמויות שהופיעו בכל העונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אלחנן ברדוגו (איציק כהן): סגן מנהל בית הספר אביבים, אשר מגדיר את עצמו כ-"מנהל בפועל". הופך עם הזמן למנהל בית הספר. במהלך העונה השנייה הוא מתאהב בחבצלת גינת, בתו של שר החינוך שהתמנתה לסגניתו, אך היא לא מעוניינת בו. בעונה השלישית מצטרף זרח כמנהל נוסף לבית הספר לאחר שבית ספרו הקודם נשרף, ואלחנן מנסה להיפטר ממנו. במהלך העונה הרביעית הוא שוכר מאמנת אישית, נאורה; הם מפתחים קשר רומנטי, ובפרק האחרון של העונה הם מתחתנים. בעונה החמישית אלחנן מתמודד בבחירות לראשות העיר, ומנצח. מפתח קריירה כקואצ'ר - פותר בעיות.
  • איתי לאופר (רועי ויינברג): חברו הטוב של תומר, שמבצע כל מה שהוא מורה לו לעשות בעונות הראשונות. מצטיין בלימודים, מבין במחשבים ובעל היגיון וראש פתוח. בסוף העונה הראשונה הוא בן זוגה של איריס אינדיבו לאחר שריקרדו נפרד ממנה. בעונה השנייה הוא בן זוגה של אלכס שחולמת להיות דוגמנית, הוא מוכן לעשות הכל עבורה ואף גונב כסף מחברו תומר על מנת להביא לה. בעונה השלישית הוא בן זוגה של שרונה אך לבסוף היא עוזבת את העיר והם נפרדים. בעונה הרביעית איתי מאוהב בדבש אך היא פוגעת בו ולבסוף נהיית בת זוגו של לירון, בעקבות זאת איתי מחליט לנקום בה אך לבסוף מוותר וממשיך הלאה. דמותו של איתי מוצגת לצופים גם בעונה השישית, הוא אדם בוגר בעל חברת פרסום.

תלמידים שהשתתפו בסדרה במשך עונה אחת[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • טלי אגמי (מיכאלה אלקין) (עונה 1): עלתה מארצות הברית לאחר שכיכבה בפרסומת למסטיק. ניצלה את ריקרדו כדי שיפגע באיריס על מנת לקבל את תפקיד הסולו במופע הסיום של השנה. היא מתחברת לתומר והופכת להיות בת זוגו, אך לבסוף הם נפרדים. יש לה אמא שתלטנית שמנסה להגשים את חלומותיה דרך טלי. בסוף השנה היא חוזרת לארצות הברית, על מנת לנסות להצליח שם.
  • ריקרדו מיגל חואן (יונתן שיינברג) (עונה 1): הגיע מארגנטינה. מתאהב בטלי ועושה כל מה שהיא מבקשת ממנו, בין השאר להשפיל את איריס ולגרום לה לפציעה קשה, אך לאחר מכן טלי מפסיקה את הקשר עמו. הוא מתאהב באיריס, והם הופכים להיות זוג, אך בסוף העונה הם נפרדים. בעונה השנייה מסופר שעבר לארגנטינה יחד עם משפחתו.
  • אורי גברון (גור מורד) (עונה 1): עוסק בצילום, ומנחה תוכנית בערוץ המקומי. הוא מתאהב במור, אך היא לא מעוניינת בקשר עמו. אך הם יוצאים לזמן קצר אך שמבין שהיא לא אוהבת אותו הם נפרדים והוא מנסה להתנקם בה דרך פרויקט היזמים הצעירים. ולבסוף הוא עובר לבית הספר למחוננים באילת.
  • איריס אינדיבו (שרון דטנר) (עונה 1): נערה לא מקובלת, חווה השפלות והצקות בגלל המראה שלה ומשקלה, מאוהבת באיתי. תחילה שמה רסן בשיניים אך הורידה אותו בהמשך. ריקרדו, שמעליב ומשפיל אותה לאורך העונה, מגלה בהמשך חיבה כלפיה, הם הופכים לבני זוג, אך בסוף העונה הם נפרדים וחוזרת לאיתי.
  • ראנה(עונה 1): חברתה הערביה של מור שבאה מאום אל-פחם.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ראובן "רוי" ארצי (ענר מורג) (עונה 2): מסתכסך עם תומר כבר בתחילת העונה השנייה, כשתומר חושד בו בגנבת אופניו. במהלך העונה הוא מתאהב במור ומפריד בינה לבין תומר, אך לאחר מכן הם חוזרים לקשר הזוגי שהיה להם. רוי בורח מפנימייה צבאית ואחותו מחביאה אותו.
  • גילי מרקוס (ליה פילוסוף) (עונה 2): חכמה, לבבית, יפה ומלאת סקרנות ותום. גילי היא חובבת טניס מושבעת, אך משום שהוריה והיא דתיים, הוריה מתנגדים בכל תוקף שהיא תשחק טניס. בסופו של דבר תומר משכנע אותם. מאוהבת בתומר והם נהיים זוג לזמן קצר, היא מציעה לו לבוא למחנה קיץ באמריקה, טס איתה אך מור עוצרת אותו ברגע האחרון, גילי מבינה שהוא עדיין מאוהב במור, והם נפרדים.
  • אלכסנדרה "אלכס" רייזמן (שירה פריאנט) (עונה 2): נערה לבבית שרוצה להיות דוגמנית. בת זוגו של איתי, ומתאכזבת כשהוא לא מקנא לה מספיק. אמה של אלכס עוסקת בנושאים "רוחניים", אבל אלכס מתרחקת מכך. נפרדת מאיתי אך מתחרטת על כך. בעונה השלישית הוא מדמיין אותה.
  • שרית (אלי קרן-אסף) (עונה 2): ילדה בגילו של יונתן, שהובאה על ידי מור, כדי לרצות את דנה (אמו של יונתן) בשביל שהוא יצא מהפלייסטיישן, שרית ילדה בעלת ביטחון עצמי גבוה, היא חושבת שהיא ויונתן זוג מאוהב שכבר 20 שנה ביחד, אם בכלל הם זוג, תוך כמה פרקים המפגש בניהם לא נראה.

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סיוון גבריאל (סיוון מסט) (עונה 3, אורחת ב-4): נערה נאה ועדינה עם דימוי עצמי נמוך. רגישה, עוזרת לאחרים ומצטיינת בלימודים. עובדת מילדותה בחוות סוסים, שם היא חשה חופשייה ומאושרת. סיוון חברה של לירון, ראפר חתיך המחוזר על ידי בנות רבות, והוא שולט בזוגיות שלהם. תומר מתאהב בה בתחילת העונה השלישית ואף מצטרף לעבודה בחוות הסוסים. בסוף העונה היא מודיעה ללירון ולתומר שהיא מעדיפה להיות לבד. נראה שבסוף העונה תומר וסיוון חברים אבל נפרדו בהמשך כי תומר עבר ללמוד בארצות הברית יכול להיות שתומר נפרד ממנה כי הוא עדיין אוהב את מור. בעונה הרביעית מסופר כי עברה ללמוד בפנימיית מחוננים בירושלים. היא מופיעה בתפקיד אורח בפרקים האחרונים של העונה, כאשר היא באה ללירון ורוצה לחזור אליו, אך הוא מסרב.
  • שרונה גולדשטיין (תמר שם אור) (עונה 3): צלמת מוכשרת. מאוהבת בלירון אך מתאהבת באיתי בעקבות חיזוריו אחריה. בתחילת העונה הרביעית מסופר כי עברה לגור בצפון עם משפחתה ומדברת עם איתי על הזוגיות ומנסה להסביר לו שזה לא יכול להמשיך.
  • גיא (ארתור פרי) (עונה 3): חבר של נעמה ועושה כל מה שהיא מבקשת. לומד במגמת אמנות, צלם נלהב. הופך לחונך של מור ושרונה, ולבסוף גם חבר של מור. כנראה נפרדו לאחר שעזבה לארצות הברית.

עונה 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • עודד "קוזו" לוי (גיא כהן) (עונה 4): חברם של איתי ודניאל. חנון, נער לא מקובל חברתית בכיתה. עוזר לנעמה לשנות את תדמיתה והיא בתמורה עוזרת לו להתחיל עם בנות. עם הזמן הם הופכים לבני זוג.

עונה 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יהלומית (שרון ענבר) (עונה 5): נערה ג'ינג'ית מוכשרת בכימיה, מצחיקה וביישנית. מתופפת מיומנת בשעות הפנאי, אך חברי להקת "אקונומיקה" בבית הספר לא שוקלים לצרף אותה אליהם, מכיוון שאינה בן. בעזרת איתי, יהלומית מתחזה לנער בשם אריק כדי שתתקבל ללהקה, וכשחברי הלהקה מגלים זאת הם מסלקים אותה. בסוף הם לומדים להעריך אותה ומחזירים אותה ללהקה. יהלומית מאוהבת בסתר בדניאל עוד מהתקופה שהיה עם יעל, ולאחר פרידתו מקשת, הם מתחילים לצאת. בסוף דניאל נפרד ממנה וחוזר לקשת.
  • לילך (אלה אולמן) (עונה 5): חברתו של אלירן. גורי מאוהב בה. במהלך הסדרה עוזבת את אלירן ומתחילה לצאת עם גורי. אלירן מציע לו להצטרף ל"כנופיית הממבה השחורה" והוא מסכים, והם נפרדים ובסוף אלירן מבקש מגורי לחבל ללילך בצ'לו לאודישן שלה והיא לא עוברת את האודישן, והוא מבקש שייתנו לה עד הזדמנות, והם מסכימים ומקבלים אותה לאודישן. הוא מספר לה את האמת והיא כועסת עליו, ובפרק האחרון הם חוזרים להיות יחד.
  • אלירן (אופיר כהן) (עונה 5): מנהיג כנופיית "הממבה השחורה". בן זוגה של לילך, אך בסוף היא עוזבת אותו. כנופיית "הממבה השחורה" מטילה אימה ובריונות על תלמידי בית ספר באמצעות פרוטקשן (דמי חסות) ואלימות. אלירן עורך לגורי מבחני קבלה לכנופיה, אך בסוף גורי תופס את מקומו.
  • יואב ברק (איתמר ארגמן) (עונה 5): נער על כיסא גלגלים. בנם של הראל ונירית, בעלי חברת הקידוח. חברו של גורי; לעיתים הוא מייעץ לגורי עצות אחיתופל רק כדי להשתעשע. נער ישיר, שמתחמק מעונשים ומנצל זאת.
  • אור שטמפפר (בן רביד) (עונה 5): נער בעל אופי מיוחד ומורכב. בן למשפחה עשירה, הוריו אנשי קריירה עסוקים. אמו פסיכולוגית ידועה שמרצה ברחבי העולם, ואביו הוא הבעלים של חברת תקשורת גדולה המפיקה מגזינים ומקומונים, כשהוא משמש עורך אחראי בכולם. אחיו היה טייס שנהרג, ואור חש שמאשימים אותו על כך שאינו מוכשר כמו אחיו. אור מתחזה בתחילה לנער עני כדי לבחון את יחס הסביבה לאדם חסר כל. הוא טס עם דבש לאנגליה כדי להתקרב אליה, אך מבין שהם לא מתאימים כבני זוג.

דמויות משניות - מבוגרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • איתן שכטר (אוהד שחר) (עונה 1): אביהן של יעל ואיילה ובעלה לשעבר של נורית. בגד בנורית עם נערה בגיל של איילה. רצה לחזור לנורית אך היא לא הסכימה מכיוון שכבר הייתה עם אבא של מור.
  • ריטה אגמי (גיליה שטרן) (עונה 1): אמא של טלי. אישה רמאית ונצלנית שמנצלת אנשים למען מטרותיה. רוצה שטלי תהיה כמוה כיון שלא הצליחה במקצוע כזמרת בעבר.
  • אוגניה רייזמן (ירדן בר-כוכבא) (עונה 2): אמה של אלכס, במקצועה אסטרולוגית ומיסטיקנית. עוזרת ליעל בפירוש חלומותיה.
  • מאיה (איריס אברמוביץ') (עונה 3): כתבת, משתפת פעולה עם להקת "אקונומיקה" לחשוף את השחיתה של ראש העיר והקבלן יהודה אפשטיין (מכירת שטחים בצורה לא חוקית, תמורת בניית שטחים ציבוריים חדשים).
  • קובי רוט (ארד ייני) (עונה 3): מאזין ליעל ברדיו, היה החבר של מרב אך נפרד ממנה בעקבות העצות של יעל. מאוהב ביעל. יעל והוא התנשקו וכך יעל בגדה בדניאל, אך לבסוף קובי עוזר לדניאל להחזיר את יעל לתוכנית הרדיו.
  • מירב (רותם ניר) (עונה 3 - תפקיד אורח): חברתו לשעבר של קובי, קובי נפרד ממנה בעקבות העצה שקיבל מיעל. בעקבות הפרידה, היא מתקשרת ליעל ומאיימת עליה שהיא תהרוס לה את החיים, בפעם הראשונה היא מתקשרת אליה לטלפון ומאיימת עליה ליד חבר שלה דניאל, בפעם השנייה היא מגיעה לבית הספר של יעל ושם היא מאיימת עליה ואף מחלקת פליירים כדי להזהיר את התלמידים בכך שיעל תהרוס להם את החיים, בפעם השלישית ברדיו שם היא מתקשרת כדי לאיים על יעל באופן פומבי שם היא מזהירה את המאזינים מלהתקשר לתוכנית של יעל ובעקבות כך שיעל נפגשה עם קובי, התוכנית של יעל יוצאת למנוחה עד שלבסוף התוכנית חוזרת בעקבות העצומה שארגן דניאל עם קובי.
  • בקי גבריאל (אורנה פיטוסי) (עונה 3): אמא של סיון, בת זוגו של מוטי. במהלך הסדרה מחביאה מפני סיון את המכתבים שאביה כתב לה וסיון מגלה על כך. בסוף הסדרה מבקשת ממוטי לעזוב את הבית והיא וסיון מתחילות את חייהן מחדש.
  • מוטי (אייל שכטר) (עונה 3): חייל בקבע. בן זוגה של בקי. אדם קשוח וכוחני מאוד. במהלך הסדרה עובר לגור איתן. בסוף הסדרה הפסיד את כספם המשותף שלו ושל בקי ונפרד ממנה.
  • איילת גרף (מרינה שויף) (עונה 4): אישה אשר ידעה את האמת על המפעל, בהמשך העונה מגלה ללירון ויעל כמה שיותר פרטים שיעזור להפליל את אחיקם אך בעקבות איומיו החוזרים של אחיקם לפגוע בה היא מפסיקה לתת להם מידע ובורחת מהארץ עם בנה אך לפני שבורחת, משאירה ללירון רמז ובעזרתו מצליחים לירון, יעל, רחלי ויואל להפליל את אחיקם.
  • טל מאור (שירי גדני) (עונה 4): שחקנית מפורסמת, שאף צלם אף פעם לא מצליח לצלם אותה, דבש ואיתי מצלמים אותה מתנשקת עם גוי. טל מבקשת מהם לא לפרסם את התמונות משום שהיא באה ממשפחה מסורתית אך דבש איננה מסכימה לכך, ולבסוף התמונות מתפרסמות.
  • ד"ר רותי ענר (אביגיל אריאלי) (עונה 4–5): אמא של דבש וקשת, המדענית הראשית במפעל התרופות בעיר, אחראית על פיתוח גלולה לשיפור תפקוד המוח. לקראת סוף העונה מפטרים אותה מהעבודה במפעל.
  • גידי לוין (עמית ליאור) (עונה 4–5): אבא של שחר, מנסה להפריד בינו לבין יעל, משום שלדעתו הקשר מפריע לשחר להתאמן.
  • דקלה מורונובסקי (הילי ילון) (עונה 5): אחותו הקטנה של מירון המוכר בקפיטריה. מפונקת על ידי הוריה ואחיה הגדולים. אסרטיבית ומלאת ביטחון עצמי. מגיעה לעיר כדי לשהות בה עד גיוסה לצה"ל, ויוצרת בלגן בקפטריה. למרות התנגדותו של מירון, היא מתאהבת בשחר, והם הופכים לבני זוג.
  • אילאיל (יובל שרף) (עונה 5): זמרת שמופיעה עם להקת "אקונומיקה". מתאהבת בלירון, הם מתנשקים ומצלמים אותם.
  • יניב (דורון עמית) (עונה 5): חייל, בן זוגה של דקלה. מגלה שהיא יוצאת עם שחר. צילם את שחר שפגע בטעות באוטו של ראש העיר ואיים עליו שאם הוא לא ייפרד מדקלה הוא יספר על כך למשטרה.
  • גדעון סלע (יוסי מרשק) (עונה 5): קשור בחברת הקידוחים. דבש מראיינת אותו בכתבה שהיא כותבת על השחיתויות בחברה. חברת הקידוחים שמה אותו בבית משוגעים מאיימת עליו ודבש מסתירה אותו בביתה.
  • דוד שטמפפר (אלון נוימן) (עונה 5): אבא של אור, הבעלים של חברת תקשורת גדולה המפיקה מגזינים ומקומונים, כשהוא משמש עורך אחראי בכולם.

פושעים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רוני חנוכה (נטע וינר) (עונה 1): נער מופרע והבריון של בית הספר "הכובש". בחלק מהפרקים הוא סוחט את איתי שיביא לו לפחות חמישים שקל ליום.
  • אסף כהן (אלי אלטוניו) (עונה 2): עבריין שמתאהב באיילה. היא מצליחה להחזיר אותו לדרך הישר, אך לקראת סוף העונה דוד מכריח אותו להצטרף אליו לפשעים שלו עקב איומים, שותפו לפשע לשעבר, לשדוד חנות, וכתוצאה מכך איילה נפרדת ממנו.
  • דוד (גיא עמיר) (עונה 2): עבריין שאחראי על עניין גנבות האופניים. שותפו של אסף שמצווה עליו לעשות כל מה שהוא אומר. איילה מחזירה את אסף לדרך הישרה ושניהם בסופו של דבר מפילים אותו. אך במהלך העונה הוא מנסה לשכנע את אסף לחזור איתו לעניין הגנבות ומצליח.
  • עידו לוי (איתי תורג'מן) (עונה 3): חבר של לירון מהמקיף. נער מופרע שמאיים על איתי שירביץ לו אם הוא ימשיך לצאת עם שרונה, מאוהב בשרונה ומנסה לגנוב אותה מהידיים של איתי, לבסוף מרביץ לו ונעצר על ידי המשטרה ובעקבות כך איתי מתחיל להתאמן.
  • אחיקם צוקר (ארז בן הרוש) (עונה 4): מנהל מפעל "פאראמאג". הנבל הראשי של העונה הרביעית. נתפס כאיש מושחת שמבצע ניסויים של תרופה חדשה על בעלי חיים.
  • יוסי (ששי סמוכה) (עונה 4): קצין הביטחון של המפעל, קשור מאוד לאחיקם שהיה המפקד שלו כל חייו.
  • גבריאל "גבי" אלקדוסי (אלון ליטבק) (עונה 4): גולש עם קשת בים. בהמשך מתברר שהוא עבריין והוא אחראי למעצר של קשת על גנבת רכב. לבסוף הוא נתפס על ידי המשטרה.
  • נוביצקי(עונה 5)-בעל חברת הקידוח המנהל יחד עם הראל ונירית ברק. בסוף עונה 5 הוא חטף את דבש

דמויות ראש גדול - ראש חדש[עריכת קוד מקור | עריכה]

תלמידי בית ספר "אביבים"[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • עידו ברגר (יואב רוטמן): מצחיק, ביישן וחכם. מאוהב בתכלת. חבר של שמר וגילי. מוריה מאוהבת בו. התחיל את המרד בבית הספר.
  • מוריה מוסקט (ריף נאמן): בתם של מוטי מוסקט וכרמית מוסקט, מיליונר ומנכ"ל חברת "מוסקט". עשירה, מפונקת, חכמה, יפה, טובת לב, אמיצה, ישרה, אכפתית, מוסרית ורומנטית. חברתה הטובה ביותר של אמילי, היא עוזרת לה בקונדיטוריה בכל הקשור לניהול ועסקים וגם בדילמות שלה בין אמילי ושמר מכיוון שהיא מבינה בכל הקשור לבנים. נפגעת מהסרטונים המחתרתיים נגד החברה של אביה ועידו תומך בה בלי שהיא יודעת שהוא זה מאחורי המחתרת. תומכת באביה ובחברתו.
  • תכלת (עדי שרון): בתה של ציפי. נערה נחושה, לא ותרנית, עקשנית, קשוחה ומוכשרת באמנות. היא סובלת בהפרעת קשב וריכוז ונוטה להיות אלימה למי שפוגע בה או קורא לה סתומה. עידו מאוהב בה. הוא שולח לתכלת הודעה שבה שהוא כותב שהוא מאוהב בה אך הוא מספיק לקחת מחניתה את הטלפון שלה לפני שחניתה קוראת את ההודעה בפני כל הכיתה. תומכת במרד בית הספר. אמה מנסה הרבה שיטות לימוד וטיפולים כדי לעזור לה בקשייה.
  • אמילי גדות (דין הפנר): בת-דודה של יעל, אחיינית של נורית ואחותו של תום. יתומה, הוריה נהרגו בתאונת דרכים. יצירתית, רעיונית, חברותית ונחמדה. חברתה הטובה ביותר של מוריה. היא חולמת חלום שבו שמר מציל אותה מנפילה בצוק ומתחילה להתאהב בו. לאמה הייתה קונדיטוריה, דודתה נורית רוצה למכור את הקונדיטוריה ואת הדירה של הוריה עקב קשיים כלכליים, אך היא נותנת לאמילי לנסות לנהל את המקום בעצמה.
  • שמר לוי (אייל שיקרצי): נער תחמן, מצחיק, ושנון. חבר של עידו וגילי. מנסה לעזור לעידו להתחיל עם תכלת אך ללא הצלחה. אמילי מתאהבת בשמר לאחר שהופיע בחלומה, ומנסה להתקרב לשמר. שמר לא בטוח אם אמילי מאוהבת בו ולכן מתבייש.
  • גילי שם טוב (ניב זילברברג): ילד חזק וקצת ביישן. מגן על שמר בכל פעם שמסתבך במשהו. חבר טוב של עידו ושמר. בעל ביטחון עצמי נמוך. מאוהב באמילי אך מתבייש להגיד זאת. מירון מנסה לעזור לו להתקרב לאמילי. מגלה כישרון בזירת ההיאבקות של שחר, כאשר הוא מצליח להפיל את יניב, מתאבק מקצועי.

סגל בית הספר (ראש גדול - ראש חדש)[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אלחנן ברדוגו (איציק כהן): מנהל תיכון "אביבים". ראש העיר לשעבר. הפך לקואוצ'ר. בעקבות המרד בבית הספר אלחנן מוזעק מבקשה של אמו של תלמיד באביבים לעזור בפתרון המרד, והוא הופך להיות המנהל בבית ספר אביבים לצד חניתה הסגנית.
  • חניתה אבן-דרך (חני נחמיאס): סגנית מנהל תיכון "אביבים" לאחר שאלחנן הציע לה משרה זו. קשוחה מאוד ושונאת תלמידים, אומרת משפטים בספרדית. לא מייחסת חשיבות לזכויות התלמידים והילדים ומנצלת את סמכותה בכך שמחרימה לכולם את הטלפונים, עידו מתנגד ומתחולל מרד בבית הספר. אמא של אחד התלמידים מציעה לה להזמין את אלחנן בפתרון המרד.
  • מירון מורונובסקי (חנן סביון): מוכר בקפיטריה של בית הספר, חברותי מאוד, איש מצחיק שמשתף את התלמידים. ברעיונותיו. עוזר לגילי להתקרב לאמילי.
  • פנכה בן יפונה (לימור פנחס): המורה לתנ"ך של תיכון אביבים, נוהגת לדבר בארמית, נלקחה כבת ערובה במרד התלמידים.
  • רייצ'ל (הדר גלרון): המורה לאנגלית של תיכון אביבים, מדברת באנגלית מעורבבת עם עברית גרועה. לא מחבבת את אלחנן.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • איתי לאופר (רועי ויינברג): בוגר תיכון "אביבים". פרסומאי עצמאי שעובד ביחד עם דניאל. נשכר בידי חברת "נבטים". תחילה מנסה להקים מחתרת נוער שתפיל את מוסקט, ובראשה עידו. אך דיתי משתלטת על התוכנית והוא מחליט לגייס את עידו למחתרת ללא ידיעתם של דיתי ודניאל. לבסוף דיתי חזרה לעבוד בחברת נבטים יחד עם איתי ודניאל, גילה שהמעסיקים שיקרו לו.
  • יעל שכטר (ספיר דרמון): לומדת משפטים באוניברסיטה ובוגרת תיכון "אביבים". בת דודה של אמילי ותום. האקסית של דניאל, אותו היא עדיין אוהבת ומקנאה במערכת היחסים שלו עם דיתי. עובדת בקונדיטוריה של דודתה המנוחה. יוצאת לדייט עם אלמוג. מרכזת את מגמת האומנות בתיכון אביבים. התנשקה עם אלמוג, מתקשה לקבל שדניאל ודיתי מאורסים. מאוהבת בדניאל, משלה את עצמה שהיא אוהבת את אלמוג. נפרדה מאלמוג לאחר שהבינה שהוא אוהב את יוליה, חזרה להיות בת זוגו של דניאל.
  • דניאל גנני (אלדר ברנטמן): בוגר תיכון "אביבים". במקור מרחובות. חזר מטיול בהודו יחד עם זוגתו החדשה דיתי, אך לבסוף היא נפרדת ממנו. עוזר לאיתי לשווק מותג. כאשר דיתי עוזבת את הדירה של איתי היא נפרדת מדניאל. מרכז את מגמת האומנות בתיכון אביבים. מקנא בקשר של יעל ואלמוג. לבסוף הציע לדיתי נישואין והיא הסכימה אך בפרק האחרון נפרד מדיתי וחוזר להיות בן זוגה של יעל
  • שחר לוין (תומר אופנר): בוגר תיכון "אביבים". ספורטאי עבר, היה בן זוגה של יעל בעונה הרביעית. חבר טוב של אלמוג. מנהל את מועדון ה-WWE הישראלי. התחרה באולימפיאדה.
  • דיתי אטיאס (יאנה יוסף): חברתו החדשה של דניאל, יצאה איתו לטיול בהודו. יעל מקנאה שדניאל ודיתי ביחד. חשדנית כלפי קשרם של דניאל ויעל. היא גנבה כסף מהמקדמה של נבטים וכתוצאה מכך עזבה את הדירה של איתי ונפרדה מדניאל, אך חזרה לעבוד עם איתי ודניאל בחברת נבטים, חזרה להיות בת זוגו של דניאל לאחר שהוא הציע לה נישואין, בפרק האחרון דניאל נפרד ממנה כי הוא אוהב את יעל.
  • יוליה קרונסקי (דניאל גל): מומחית למדעי המוח והאסיסטנטית של הנוירולוג המקצועי פרופסור דור. מטפלת בתכלת. חברה של דניאל ויעל מהצבא. תיעבה את אלמוג, אך בהמשך נישקה את אלמוג וסיפרה על כך ליעל, בסוף הפכה לבת זוגו של אלמוג.
  • תום גדות(קאי פקר): אח של אמילי, בן-דוד של יעל ואחיין של נורית. יתום. אוהב משחקי וידאו.
  • אילן מוסקט (מורדי גרשון): דוד של מוריה. אחיו של מוטי ושותף בחברתו, מפליל את מוטי בהרעלת המוצרים. הנבל הראשי בסדרה. לבסוף נעצר.
  • ההורים של אמילי ותום (מוזכרים): אמה של אמילי היא אחותה של נורית. היו בעלי הדירה והקונדיטוריה. כאשר אמילי הייתה בת 15 הוריה נהרגו בתאונות דרכים ובעקבות כך נורית לקחה אותה ואת אחיה, ורצתה למכור את הדירה והקונדיטוריה של הוריה. אמילי לא הסכימה ובכך היא מנהלת את הקונדיטוריה. ביום הולדתה ה16 אמילי נזכרה בהוריה ובכתה.
  • אלמוג שם טוב (שלומי טפיארו): אחיהם הבכור של גילי וזהבית, עובד כשיפוצניק בעיר בה מתרחשת הסדרה, נותן עצות בנושאי זוגיות לאחיו, חבר של שחר מהצבא, ולכן הציע לאחיו להפוך למתאבק. יוליה נישקה אותו בסוף העונה. הפך לבן זוגה של יוליה.
  • יסמין (הילה אברמוביץ'): אחותו של יניב. אוהבת לרקוד. פוגשת במקרה את גילי כשיניב רב איתו ומונעת מיניב להרביץ לו. נישקה את גילי והתאהבה בו, אך הבינה שהוא מתאים לאמילי, אך בפרק האחרון גילי אמר לה שהוא אוהב אותה והם הפכו לזוג.
  • יניב (בן קיפריס): מתאמן ב-WWE הישראלי אצל שחר, אחיה של יסמין. שונא את גילי, ולא אוהב שהוא מסתובב עם יסמין באימונים.
  • עירית (הילה סורג'ון פישר): מנכ"לית חברת "נבטים". שותפתו של אמיר. משתפת פעולה עם אילן ומנצלת את איתי ודיתי.
  • אמיר (אמנון וולף): בכיר בחברת "נבטים". שותפה של עירית.

הורים (ראש גדול - ראש חדש)[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • נורית שכטר (לימור גולדשטיין): אימם של יעל ואיילה, גרושתו של איתן, דודתם של אמילי ותום. אמילי ותום גרים בביתה לאחר שהוריהם נפטרו. הייתה בעבר בת זוגו של אביב. היא אחותה של אמה של אמילי. בתה איילה טסה מחוץ לישראל מכיוון שנמאס לה מאמה.
  • מוטי מוסקט (אקי אבני): הבעלים של מוסקט. אחיו של אילן בעלה של כרמית, ואביה של מוריה. הוא ומוריה מסתתרים מכמית על מעשיו של אילן. הופלל על ידי אילן ונכנס לכלא. מתשחחר לאחר שאילן מתוודה על מעשיו.
  • כרמית מוסקט (עינת ויצמן): אמא של מוריה, אשת עסקים. מוטי ומוריה מסתירים ממנה את מעשיו של אילן.
  • קובי לוי (גילי ורנר): אביו של שמר, עורך דין ומגשר במקצועו אשר עזר לאמילי ונורית להפסיק את הסכסוך ביניהן בעניין הקונדיטוריה.
  • ציפי (נתי קלוגר): אמא של תכלת, מנסה לעזור לתכלת בקשיים שלה בעזרת טיפולים אמנותיים, מורים פרטיים ושיטותו ת חדשניות, אך ללא הצלחה.
  • שלמה ברגר (איצ'ו אביטל): אבא של עידו. אשר מנסה להתקרב אליו.
  • (אמא של עידו) (לירון וייסמן): אמא של עידו, אשר מנסה להתקרב אליו. נבחרה לוועד ההורים בבית ספרו של עידו.