שיחת משתמש:שרה פולי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
משתמשת זו מקבלת תשלוםℹ️ על חלק מעריכותיה בוויקיפדיה או על כולן
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום שרה פולי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,‏DGtal14:40, 7 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

הערך שכתבת הועבר לשם גרנות. דוד שי - שיחה 13:00, 23 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

תשובות לשאלותייך בדף השיחה שלי[עריכת קוד מקור]

שלום שרה פולי.. וקודם כל ברוכה הבאה לויקיפדיה! הנה שאלותייך ותשובותיי:

1. איך מייצרים בערך בעברית מימין את הלינק שעליו כתוב English? - אני מציעה לך להכנס לערך כלשהו בעברית, וללחוץ על "עריכה" (זה נמצא למעלה). עליך לרדת עד הסוף ואז תראה מספר שורות שסביר להניח שתבחין שאלה מסמלות את השפות. בכל שורה יש קיצור של שם השפה ושם הערך באותה שפה. באנגלית הקיצור הוא EN. כדאי להסתכל בדוגמאות בערכים אחרים, זה פשוט מאוד.

2. כנ"ל בערך באנגלית - תשובה בשאלה 1.

3. היות ולא צברתי 10 עריכות באנגלית - אני לא יכולה להעלות את התמונה שכבר העליתי לויקיפדיה בעברית - מה עושים? אני לא מומחית בעננין אבל עד כמה שאני יודעת החוקים ברורים.. עליך לצבור 10 עריכות או לחילופין לבקש ממישהו שצבר 10 עריכות להעלות את התמונה במקומך.

4. על הערך באנגלית יש הערות ישנות רבות של ויקיפדיה וביניהן שהערך לא ערוך על פי כללי הויקיפדיה. עשיתי כמיטב יכולתי כדי שהערך ייכתב ויוצג ע"פ כללי הויקיפדיה - איך אפשר להעלים משם את ההערות? - בעקרון, תמיד ישנה אפשרות למחוק את ההערות ע"י כניסה לעריכת דף השיחה של הערך ומחיקת הדף. אבל למעשה המחיקה לא תורמת. משתמשים לא מתרשמים מהערך באמצעות דף השיחה שלו.

5. מי קורא את דפי השיחה? האם יש מנגנון שמיידע את ויקיפדיה שחל שינוי מהותי בערך מסויים ושהוא באמת ערוך על פי הכללים? - כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת המשמעות של הכתוב בדפי השיחה היא קטנה, ותמיד יכול להתווסף תוכן חיובי במידת הצורך. אין מנגנון.

אני מקווה שעזרתי. עדי מ. - שיחה 18:05, 5 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

מילת מפתח[עריכת קוד מקור]

שלום. אחד הקישורים שהוספת במילת מפתח הוא לאתר מסחרי ולכן נמחק. חי ◣ 31.05.2011, 11:45 (שיחה)

קיבלתי את מה שכתבת, למרות שנראה לי שהאתר רק מנסה לתחזק את עצם קיומו ממודעות. ביצעתי הפנייה לעמוד המאמרים של האתר, במקום לאתר עצמו, מקווה שזה מקובל עליך.
את המשך השיחה יש לקיים במקום שבו התחילה, כנהוג בוויקיפדיה. אני חושב שיש בדף כרגע עודף של קישורים לאתרים שמסבירים על שימוש במילות מפתח. חי ◣ 31.05.2011, 12:15 (שיחה)
נראה לי שהקישורים חשובים. חלק מהם מובילים למידע מאוד פרקטי על מילות מפתח. חלק מהם מספקים הבנה רחבה יותר לגבי השימוש במילות מפתח באינטרנט לצרכים מסויימים ולמעשה קצת שוברים מיתוסים ומכניסים את הנושא לפרופורציה. לדעתי, המידע הזה חשוב משום שהוא יכול לסייע ולהשפיע על עולם התוכן באינטרנט ולצמצם מצבים שבהם אנשים אונסים את הטקסטים ו"מזבלים" את הרשת באמצעות שימוש מוגזם במילות מפתח. לא כל כך הבנתי את התייחסותך למיקום התגובה שלי.שרה פולי - שיחה 23:29, 31 במאי 2011 (IDT)[תגובה]
לגבי התגובה, רק התייחסתי לזה שענית לי בדף השיחה שלי ולא בדף זה. לילה טוב. חי ◣ 1.06.2011, 00:27 (שיחה)

שלום שרה. ראי תשובתי להודעתך בדף שיחתו של מתניה. בברכה. ALC • כ"ה בתמוז ה'תשע"א • 18:32, 26 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

ואם כבר הגעתי לדף שיחתך :-)[עריכת קוד מקור]

שלום שרה פולי,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:שרה פולי". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, בברכה. ALC • כ"ה בתמוז ה'תשע"א • 18:33, 26 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

יוסישיחה 20:37, 26 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

באותו נושא[עריכת קוד מקור]

שלום שרה

לגבי המחיקה, כתבת בדלפק:”קיבלתי אמנם ייעוץ להעלות את הערך מחדש בארגז החול לבחינתם של וויקיפדים נוספים, אבל תחושתי והתרשמותי היא שגם אם אעשה זאת, ימהרו לקטול את הערך בטענה "פרסומת", במקום לחשוב יחד איתי כיצד לבור את המוץ מן התבן ולהעלות את המידע החשוב לציבור תוך מזעור ההיבטים הפרסומיים. (אם יש כאלו)”.

זהו בדיוק הכלי שבעזרתו חושבים ביחד איתך איך לבור את המוץ והתבן מן הבר (ודוק!) - ארגז חול במרחב שלך עד אשר ויקיפד ותיק (חונך לצורך העניין) יעבור על הערך ויאשר את העלאתו למרחב הערכים. אני מוכן להציע את עצמי כמלווה למטרה זו. לא הייתי רוצה לפספס את הערך החשוב הזה. אני מניח שגם את מסכימה לכך שהוא חשוב, ולכם אנא בקשי להעלות אותו למרחב שלך, ואשמח (ואני לא היחיד) לעזור לך. שלוםשיחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"א • 11:44, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

יבוצע ותודה. שרה פולי - שיחה 14:25, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
העליתי את הערך "בית מלאכת הקודש" לאחר שכתבתי וערכתי אותו מחדש לארגז החול שלי. אשמח מאוד אם תסייע לישרה פולי - שיחה 14:26, 3 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

שלום לך, קראתי את הערך המעניין שכתבת וערכתי אותו כך שיתאים לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. לעניות דעתי, הערך בשל להעברה למרחב הערכים הראשי. לדעתי, אם לא תקבלי תגובות ועריכות נוספות בימים הקרובים, ניתן להעבירו על ידי לחיצה על הלשונית "העברה" למעלה. כך ייחשף הערך גם לוויקיפדים נוספים, במרחב הערכים הראשי, והם יוכלו לחוות את דעתם. בנוסף, השארתי כרגע את תבנית התמונה הריקה למעלה, מכיוון שהייתי ממליצה לך לצרף תמונה ברישיון חופשי של בית המלאכה, אם את יכולה, כלומר לצלם את בית המלאכה מבחוץ ואולי גם מבפנים ולהעלות אותה לוויקיפדיה על פי המדריך הזה: עזרה:העלאת תמונה חופשית. אשמח לסייע ולענות על כל שאלה. תודה, Ravit - שיחה 12:32, 5 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מערכת מורכבת. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • חיים 7לכתוב לי • י"ב באלול ה'תשע"א • 11:31, 11 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

זו אזהרה אחרונה - בפעם הבאה שתסירי את פסקת הביקורת למרות ההתנגדויות בדף השיחה ותוך הטיית הערך, אבקש מהמפעילים לחסום אותך. עצם זה שהסרת בלי תקציר עריכה זה חמור ביותר. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:06, 13 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

אדון קוריצה או ברוקולי הנכבד, (קצת הלכתי לאיבוד בין הכינויים השונים)
זה נחמד שאתה מסיבותיך שלך אץ רץ לגונן על נחי, שאולי תופתע לשמוע, אבל הוא מסתדר יפה מאוד בעצמו. לא ראיתי אותך פעיל בערך פורום ראשי החברות לפני כניסתו, ולמיטב הבנתי, תחומי העיסוק הויקיפדים המאוד מרשימים שלך (באמת), לא כל כך נוגעים לתחום הזה.
מכל מקום, מי שערך את מה שאני כתבתי בערך של פורום ראשי החברות, לא שעה לכך שאני מתנגדת לעריכה שלו ולא ביקש רשות בדף השיחה. הוא פשוט הסיר חלקים שלמים ממבנה הערך בלי לספק לכך הסבר בתקציר עריכה ולא בדף השיחה (לא ראיתי שהתרעמת על כך או שלחת לו אזהרות, אם כי אני מוכנה לבדוק בדף השיחה שלו). שנית, הביקורת המדוברת התבססה בחלקה על מקורות לא רלוונטיים לחלוטין, (וגם עכשיו יש בעיה רצינית עם המקורות, ראה בדף השיחה של הערך) והכותב בחר להתעלם מכך למרות שהפניתי את תשומת ליבו בדף השיחה. רק אתמול הודה הכותב בדף השיחה כי טעה ולמרות שאתה שחזרת את הביקורת, בדק את עצמו ושינה אותה. (חזור וראה בעצמך). שלישית, כבר היה בעבר דבר ביקורת בערך, שדוד שי הסיר, ולא ראיתי שקפצת להגן על דוד שי ולהזהיר את מי שהחזיר את אותו דבר ביקורת בדיוק כשההצדקה שניפק לכך התבססה על אותה טעות שהוא, כאמור, הודה בה.
רביעית, דווקא נתתי הסבר בתקציר עריכה, או שאני בכלל לא מבינה למה התכוונת. כנראה לא שמת לב.
ואחד לפני אחרון חביב, סגנון הכתיבה שלך בדף השיחה שלי הוא מתלהם ואינו הולם את מי שמתיימר להגדיר את עצמו כמי שאינו סובל מעצבנות ויקי. גם אם עשיתי משהו לא נכון, ואני לא סבורה כך, עדיין יש דרכים נאותות יותר מאזהרה צעקנית בדף השיחה שלי.
לסיום, נכנסתי לקרוא עליך בדף המשתמש שלך והאמת שקצת הופתעתי. הייתי מצפה שבתור אדם דתי (וימני - רק מדינית, או גם כלכלית?) ולמרות ההתחלה הצולעת של "יחסינו" ככותבים בוויקיפדיה - כמי שהאמת חשובה לו, תבדוק את העובדות שהצגתי בדף השיחה ותצטרף לעמדתי. ממליצה לך קודם לכן להכנס לתוך קטע הטלוויזיה מ"לילה כלכלי" שמופיע בסוף הערך. שרה פולי - שיחה 17:52, 14 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
האזהרה לא הייתה בגלל מהות העריכה אלא בגלל חזרתך על עריכתך שוב ושוב למרות שהיה ידוע לך היטב שקיימות התנגדות לך. אם יש מחלוקת והדבר בוער בעצמותייך אז הדרך המקובלת כאן לפתור דברים כאלה היא באמצעות דיון (אליו ניתן להפנות מלוח המודעות), ואם הדבר נתקע ויש חוסר הסכמה עמוק ואין רוב מכריע לכאן או לכאן - באמצעות הצבעת מחלוקת.
את תגובתך העברתי לכאן מאחר ונהוג להמשיך דיונים היכן שהחלו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:25, 14 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
אני לא מצפה ממך לתגובות טכניות בלבד. לעניין התגובה הטכנית, כפי שהבהרתי בתגובתי הקודמת, יש פנים לכאן ולכאן ואני מודה שאני ממש לא טיפוס של איפה ואיפה.
לעניין העברת הדברים לכאן משום ש"נהוג להמשיך דיונים היכן שהחלו", זה בסדר. זה רק גרם לי להזכר בפסוק מאיוב: "ההיטב חרה לך על הקיקיון" ובעוד אחד מפורש יותר מפרקי אבות, ודי לחכימא ברמיזא.
בכל מקרה, אם כבר נכנסת לתוך הערך ולתוך המחלוקת, אז אדרבא, תרים את הכפפה ותבחן את העובדות כפי שהצעתי לך קודם ואז תוכל להתייחס לגופו של עניין. אגב, לעניין הצעתך להעמיד את המחלוקת לדיון והצבעה - ככל שהדברים נוגעים לי אשתדל להמנע מכך. הסרת סעיף הביקורת בערך פורום ראשי החברות היא לא פופולרית ואני מודעת לכך. היא עומדת בניגוד לרוח המנשבת בימים אלו משדרות רוטשילד ואינה פוסחת גם על ויקיפדים. אני מאוד מבינה את נחי וגם את כל מי שמזדהה עם מחאת האוהלים ומפנה את זעמו אל ה"טייקונים", אבל זו לא סיבה ליצירת סעיפי ביקורת בערכים בוויקיפדיה באופן מלאכותי. תסביר לי איך קרה שיחד עם מחאת האוהלים כשמן דהוא זיהה שהרוח נושבת לכיוונו (איזה עיתוי מזהיר), הוא העלה באוב קטעי עיתונות ישנים ולא תמיד רלוונטיים, ויצר סעיף ביקורת על בסיס דברי ביקורת שהוסרו בעבר? איך קרה שלמרות שהמקורות שלו אינם ראויים הוא זוכה לתמיכה של אחרים, שכלל אינם בודקים את המקורות, משום שמבחינתם ייקוב הדין את ההר, ביקורת על גוף שמייצג את "הטייקונים" היא חובה קדושה בויקיפדיה, ואסור, פשוט אסור, לתת לעובדות לבלבל אותם? שרה פולי - שיחה 22:08, 14 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

אני חושב שכדאי שתקראי בעיון רב את ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית, ויקיפדיה:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה וויקיפדיה:אוטוביוגרפיה, וזה לפני שתמשיכי בעריכת הערך שבכותרת. הכיוון שאת הולכת אליו מאוד לא חיובי ומאוד לא מקובל כאן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:25, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

שלום לך קוריצה/ברוקולי. ידעתי שתשוב. הרי אתה סוג של פטרון של נחי. (זה כמעט מזכיר פרוטקטורט). איך שאני נוגעת במשהו שנחי עשה - אתה מייד קופץ ובלי זה אתה לא קיים כאן.
ראשית, להתייחס לבקשתי הקודמת אליך - לא התייחסת, בניגוד לכללי הנימוס הנהוגים בוויקיפדיה, כך שמעתי, אבל בלהטיף לי על כללי התנהגות ונימוס אתה מומחה. כשות עצמך תחילה.
שנית, ידועה לך התנגדותי לקיומו של סעיף ביקורת בערך, גם דוד שי וגם אנוכי סבורים שהסעיף מיותר, אבל אם הוא כבר קיים, מדוע אתה מתנגד שדברי ביקורת המסתמכים על מקור בעייתי יציגו לצד הביקורת, גם את הבעייתיות הזו. התנהגותך מתמיהה, אפילו יותר מזו של נחי. מילא, הוא כבר מעורב רגשית כי אנחנו בלהטו של ויכוח, אבל אתה? הרי חוץ מלתרום הגנות טכניות של שוטר ושומר לנחי - איזו עוד תרומה יש לך לערך? התגובות שלך אוטומטיות ולא ענייניות. מי שגורם מהומה כדי להדגיש עמדה זה אתה בעצמך ונחי. אני הלכתי וגייסתי עובדות. משהו שאתה לא טרחת לעשות. אל תתנשא מעלי, כי למרות שיש לך, כנראה, זכויות רבות בוויקיפדיה, אני מתחילה לחשוד שחלק מהן דומות ל"זכויות" שיש לך כאן. אתה משכיב את שמך הטוב על הגדר בשביל נחי ואני לא מבינה מדוע. שרה פולי - שיחה 16:48, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
אין לי שום עניין מיוחד בערך דנן. כל העניין שלי הוא לסייע בהגנה על ויקיפדיה מפני גורמים אינטרסנטיים שפועלים להטיית התכנים מסיבות שבינן לבין האנציקלופדיה אין ולו מאומה. נדמה לי שאין מנוס אלא מלומר זאת ברורות - את כאן במטרה להטות את הערך הזה ואת אחיו. פעילותך רצופה בהצפה של דיונים במטרה להתיש את אלה שמתנגדים לדעתך. יש לך כאן אינטרסים ברורים של העלמת הביקורת (ואני לא מתעניין בכלל אם היא מוצדקת או לא) על הגוף הזה. מוטב שתחדלי ולאלתר מדפוס הפעילות הזה. יש כאן סובלנות מעטה ביותר כלפיו, כפי שיש סובלנות מעטה כלפי גורמים אינטרסנטים משמאל ומימין. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:51, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
למיטב הבנתי, מדובר באנציקלופדיה חופשית. לא נראה לי שאתה פועל בערך מתוך דאגה לויקיפדיה. צר לי לאכזב אותך, אבל אין מדובר כאן בצדקת הביקורת או העדר צדק בה. מדובר כאן על הצפת העובדה שחלק מהביקורת מתבצעת על ידי מי שיש לו אינטרס כלכלי סותר. לא אני העליתי ארגומנט זה, אלא דוד שי, שאני מקווה שלפחות בו אינך חושד כי יש לו כוונה להטות את הערך. אני סבורה שהעובדות שהציג דוד שי ביחס לאינטרסים של מותחי הביקורת צריכות להיות גלויות לכל ולא רק לקומץ פעילים בויקיפדיה שמשוחחים ומתווכחים (וזה לגיטימי גם אם זה לא מוצא חן בעינך!) בדף השיחה. למה אתה מבקש להסתיר את הבעייתיות שיש במקור המותח ביקורת? אולי לך יש אינטרסים ברורים של העלמת ביקורת? שרה פולי - שיחה 16:58, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
קוריצה שלום, עדיין לא קיבלתי את תגובתך העניינית לדברי. אני דווקא לקחתי אותך ברצינות וקראתי את מה שכתוב בהפניות שהעלית לעיל. אני מבקשת לצטט לך מתוך הראשונה: "העדיפו שפה לא ביקורתית. נקודות מבט נייטרלית אינה אוהדת ואינה מזלזלת בנושא שבה היא עוסקת (או מה שמקורות אמינים אומרים על הנושא), למרות שלפעמים יש צורך באיזון עם בהירות. הציגו דעות וממצאים סותרים בסגנון אובייקטיבי.(ההדגשה שלי). אז, אולי תבחן את התוספת שהצעתי לפסקת הביקורת, כולל המקור שהוספתי לה, דרך ההנחיה הויקיפדית הזו? שרה פולי - שיחה 12:02, 18 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

כתיבה בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום שרה פולי,

ניכר שאת חדשה בוויקיפדיה. הרשי לי בבקשה לסייע לך מעט בראשית דרכך אצלנו.

נסי בבקשה למקד את הדיון בסוגיית הפורום לדף שיחת הפורום בלבד. אין סיבה לפנות לוויקיפדים בדפי השיחה האישיים שלהם. בשביל זה קיים דף שיחת הערך. כמו כן, נסי להמנע בבקשה מביטולי גרסאות. דבר כזה נקרא אצלנו "מלחמת עריכה" והוא לא חוקי. גילגמש שיחה 17:13, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

שלום לך גילגמש. אני לא עד כדי כך חדשה בויקיפדיה, אבל נכון שזו הפעם הראשונה שאני נתקלת בויכוח מסוג כזה. בכל מקרה שים לב, שאני הוספתי פסקה לסעיף הביקורת ומי שביטל אותה לא הייתי אני. אני ביטלתי את הביטול. כמו כן, אני מודה שאתם מבלבלים אותי. נאמר לי על ידי ויקיפד אחר, שפנייה אישית לויקיפד מקומה בדף השיחה שלו ולא בדף הערך. אודה לך על התייחסותך לדברי אלה.שרה פולי - שיחה 17:19, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
ועוד דבר, איפה אני יכולה לקבל מידע על הצבעת מחלוקת לא מהזווית הטכנית, אלא מהזווית של מה מקובל לעשות כדי לגייס קולות להצבעה? שרה פולי - שיחה 17:25, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
לגבי השאלה הראשונה: פניה אישית אכן יש לבצע בדף שיחה אישי (כמו שעשיתי אצלך), אך פניה שהנושא שלה הוא דיון אודות ערך מסוים יש לעשות בדף שיחת הערך (אך אפשר לפנות בדף שיחה אישי ולהפנות את תשומת הלב). לגבי גיוס קולות להצבעה - אין מנגנון כזה והדבר לא מקובל ואף מתקבל בצורה שלילית. הדבר היחיד שמותר לעשות זה להוסיף הודעה בלוח המודעות שמתקיימת הצבעה. גילגמש שיחה 17:57, 16 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]
תודה על תשובתך. ואם יש מעט מתעניינים ומתקבל תיקו, מה הכללים? כמו כן, האם אין מצב זה מספק יתרון לויקיפדים ותיקים שיש להם קשר לויקיפדים אחרים? זהו המנגנון היחידי להסדרת ערכים שנויים במחלוקת? האם אין גורם נוסף לפנות אליו? ועוד דבר, האם כשמישהו מסיר משהו שכתבתי אין לי רשות להחזירו עם נימוק הגיוני? האם רק מישהו אחר יכול להחזיר את הטקסט? שרה פולי - שיחה 23:10, 17 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

בוקר טוב. אבקשך לא לערוך "פרסומת סמויה" באצטלה של דיון ענייני. תודה Assayas שיחה 08:32, 19 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

אין לי שום עניין בפרסומת סמוייה או לא סמוייה. לא מבינה מה היה סמוי במשהו כל כך גלוי? שאלתי שאלה עניינית ואני מצפה לתשובה עניינית. התחום של ייעוץ ארגוני למערכות מורכבות לא מוכר בארץ, ולמעשה גם בחו"ל הוא רק עכשיו נכנס לתוך מסגרת מוכרת ומכובדת כמו אם איי טי. אם יש לך דיעה לגבי השאלה ששאלתי, אז אשמח לדעת מהי. אתה מוזמן לחפש בגוגל את הערכים: אינטליגנציה ארגונית וייעוץ ארגוני למערכות מורכבות. טירחה נעימה :) (שניסיתי לחסוך מכל מי שמתעניין ויש לו מה להגיד לגבי ערכים חדשים או תוספות לערך קיים) שרה פולי - שיחה 14:02, 19 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]
הקישורים היו פרסומיים. Assayas שיחה 15:16, 19 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]
הקישורים לא נוספו לערך, אלא הפנו למקום שממנו ניתן ללמוד על שני התחומים, על מנת לקבל את דעתם של מי שמעורבים בכתיבת הערך לגבי משקלם של התחומים הללו ומה נכון לעשות בהקשרם. ממש כמו שאתה מנווט בקישורים פנימיים של ויקיפדיה כדי לחסוך יציאה לגוגל לצורך מציאת אינפורמציה, אני חושבת שזה נכון לא לשלוח אנשים לעשות תחקיר אלא להביא את השוקת אליהם, במיוחד אם אני כבר יודעת איפה היא נמצאת. יש לי הפתעות בשבילך: גם אם מישהו היה יוצא לגוגל כדי ללמוד על המושגים: אינטליגנציה ארגונית וייעוץ ארגוני למערכות מורכבות האתר הראשון שהוא היה נתקל בו, הוא האתר שאליו הפנו הלינקים. הוא ממש לא זקוק לפרסומת הזו. אתה מוזמן לבדוק. שרה פולי - שיחה 08:54, 20 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, --חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:11, 26 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

חנה שלום, שלחתי מכתב שחרור מזכויות יוצרים לכתובת שהיתה כתובה בהנחיות של העלאת קובץ לשרת. האם לא מדובר באותה הכתובת? יש צורך לשלוח שנית? שרה פולי - שיחה 10:35, 26 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]
האישור הגיע. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:57, 26 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:19, 9 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

צודקת. שלחתי. תודה על התזכורת. (:שרה פולי - שיחה 22:55, 9 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

יחסי ציבור?[עריכת קוד מקור]

שלום רב. לאור תחושתם של משתמשים רבים בשיחה:שיטת E.I.C.I ומקרים נוספים שחלקם עלו בדף השיחה הזה, אני ממליץ לך שלא להעלות ערכים או מידע הקשורים לגופים עסקיים או לאנשים שסביר להניח כי יהיו מעוניינים ביחסי ציבור אצלנו. אם תתעלמי מהמלצתי אני חושש שיחזרו שיחות מעין דף השיחה האמור. את יכולה להמשיך לקרוא לנו מתנשאים וכוחניים, אבל אני לא חושב שזה יגדיל את סיכוייך להכניס מידע מהסוג האמור. נרו יאירשיחה • ז' בסיוון ה'תשע"ג • 20:20, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

שוב שלום. אני מבקש שהדברים יישארו בדף השיחה הזה, הם רלוונטיים מעבר לדיון בשיטה ההיא. אם את רוצה להתקיף אותי בתגובה - בבקשה, כבר התרגלתי לדינמיקה הזאת. אם את חושב שאני מתנכל לך ללא סיבה, אפשר לפתוח דיון בבירורים. תביאי בחשבון שבדיון תובא רשימת החברות והאישים שהעלית ערכים שלהם או קישורים לאתריהם או שהוספת אצלנו מידע ביחס אליהם שמשתמשים רבים סברו שהוא פרסומי. נרו יאירשיחה • ח' בסיוון ה'תשע"ג • 11:56, 17 במאי 2013 (IDT)[תגובה]
אני מצטרף לבקשתו של נרו יאיר. ויקיפדיה לא תהיה פלטפורמה פרסומית חינמית לפעילות העסקית שלך. מי שרוצה לפרסם יצטרך לרכוש שטחי פרסום כאחד האדם. אין לנו כאנציקלופדיה שום עניין, ולו המינימלי ביותר, בכל מיני פרסומות. זה פשוט לא הפונקציה של האתר הזה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:40, 17 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

שלום,

לאור האמור בדף הנ"ל והדיונים בדף השיחה את מתבקשת להוסיף הבהרה בנושא. בינתיים שמתי תבנית משתמש בעניין, ואת רשאית להחליף אותה בכל הבהרה בולטת אחרת כפי שנראה לך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:53, 20 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

העברה לארגז חול[עריכת קוד מקור]

שלום שרה פולי,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "נפתלי דרעי" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:שרה פולי/‏נפתלי דרעי". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 06:00, 21 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

גילגמש שלום, לא כל כך הבנתי מה בערך על נפתלי דרעי אינו עומד בסטנדרטים של וויקיפדיה. האם תוכל להיות ספציפי יותר? אני אשמח לטפל בערך ולערוך אם רק אבין בדיוק מה נדרש. אם אני מבינה נכון אז יש בו פתיח וחלוקה לפסקאות לא ארוכות במיוחד. לא ראיתי בעיה מיוחדת בעברית. אודה לך אם תצביע לי על משהו יותר ספציפי או תיתן לי דוגמא ואני אשתדל כמיטב יכולתי לשפר את הערך. לאחר מכן, אזמין אותך להעיף מבט ולבדוק אותו שנית. שרה פולי - שיחה 16:28, 23 במרץ 2014 (IST)[תגובה]