שיחת משתמש:192.115.83.5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כתובת ip משותפת
כתובת ip משותפת

כתובת ה־IP הזו, 192.115.83.5, היא כתובת IP משותפת של ידיעות אחרונות ואנשים רבים משתמשים בה.

למשתמשים הפועלים מכתובת זו: מומלץ ליצור חשבון משתמש וכך להימנע מבלבול עם משתמשים אחרים, וכן להימנע בדרך כלל מחסימות. כמו כן, כיוון שאנשים רבים משתמשים בכתובת זו, ייתכן שהודעות מסוימות בדף השיחה הזה אינן מתייחסות אליך.


במקרה של השחתה ארוכת טווח שמקורה בכתובת זו, ניתן גם ליצור קשר עם האנשים האחראים על כתובת זו.

הזמנה לויקי[עריכת קוד מקור]

שלום,

תודה על תרומתכם הניכרת לאתר ויקיפדיה. עבודה משותפת על הערכים דורשת תקשורת, ויהיה זה קל ונוח יותר לעורכים האחרים לתקשר עמכם אם תירשמו לאתר. ההרשמה אינה עולה דבר, ולא מצריכה ויתור על האנונימיות. הסבר מפורט יותר לסיבות להירשם מופיע בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?.

גם אחרי שתירשמו תוכלו, אם תבחרו, להמשיך לערוך גם כאנונימים ("מחוץ לחשבון").

ההרשמה, או "חשבון המשתמש", משותפים לכל אתרי קרן ויקימדיה (מיוחד:אתרי ויקימדיה), כגון ויקיטקסט או ויקימסע בעברית, ויקיפדיה באנגלית, ויקימילון בגאורגית, וכן הלאה.

כדי להירשם, היכנסו לדף ההרשמה.

בברכה, Amimqj - שיחה 18:54, 4 במרץ 2015 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יון פדר. הסיבה לכך היא: שגוי. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בריאן - שיחה 13:27, 28 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

הצפה של קישורים לבית אבי חי[עריכת קוד מקור]

שלום רב. הוספת עכשיו שורה של קישורים לאתר בית אבי חי. המינימום הוא שתקפיד לקשר קישורים חדשים בסוף הרשימה, אחרת בהחלט ייתכן שהם יימחקו. כמו כן, לפני שאתה מקשר אני מבקש שתסנן. בערך שבו כבר יש קישורים רבים, ובדרך כלל גם איכותיים, אין מקום למאמר קצר נוסף, כפי שעשית בערך של הרב עובדיה יוסף. לא כל מה שיש באתר מסוים צריך לקבל קישור. נרו יאירשיחה • י"ח באב ה'תשע"ה • 18:38, 3 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף אלי כהן (מנהל) אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 15:48, 27 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

שלום 192.115.83.5,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "אלי כהן (מנהל)" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, ‏Lionster‏ • שיחה 15:52, 27 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף רן פקר אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, ‏ Amitayzl - שיחה 17:08, 3 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך יעל שרר, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, אילן שמעוני - שיחה 18:02, 8 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "עידן עמדי". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שלום 192.115.83.5,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "חנן גולדבלט" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, אלעדב. - שיחה 14:03, 15 באוקטובר 2018 (IDT)[תגובה]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף הקרבות על רכס "חמוטל" במלחמת יום הכיפורים אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, אלעדב. - שיחה 16:51, 28 באפריל 2019 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך סילביה ארל, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, בנבה - שיחה - בואו נרוקן את זה! 22:26, 21 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך הקהילה הגאה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!20:27, 5 באפריל 2022 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך טל אוחנה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 23:19, 18 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף AllJobs. הסיבה לכך היא: לא מקשרים חיצונית בגוף הטקסט, רק כהערת שוליים וההערה צריכה להתאים, לא קישור כללי לאתר מסויים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אלעדב. - שיחה 15:40, 5 בינואר 2023 (IST)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה