נעמי לבוב – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תיקנתי
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 5: שורה 5:
|שם במה=
|שם במה=
|סוגה מועדפת=
|סוגה מועדפת=
|תאריך לידה=[[25 ביולי]] [[1986]]
|תאריך לידה=[[25 ביולי]] [[1986]] בת 31
|מקום לידה=[[ירושלים]]
|מקום לידה=[[ירושלים]]
|תאריך פטירה=
|תאריך פטירה=

גרסה מ־00:46, 29 ביולי 2017

תבנית:שחקן נעמי לבוב (נולדה ב-25 ביולי 1986 בירושלים) היא שחקנית טלוויזיה, קולנוע ותיאטרון ישראלית.

ביוגרפיה

נעמי לבוב נולדה בירושלים וחיה בה עד גיל 21, אז עברה לתל אביב.[1] היא בת להורים גרושים. אביה, ד"ר איתן לבוב, הוא פסיכיאטר ילדים ונוער ופסיכואנליטיקאי, מנהל מרכז "אייכה". אמה פלביה היא אוצרת ומנהלת מחלקת הדרכות במוזיאון ישראל. בשנים 20042005 עשתה שנת שירות במסגרת גרעין נח"ל (תיאטרון קהילתי ותיאטרון רחוב). לאחר מכן שירתה שירות צבאי מלא בחיל חינוך כמורה חיילת למוזיקה ותיאטרון. לאחר שחרורה בשנת 2008 התקבלה לבית הספר ניסן נתיב במחזור מ"ו, שאותו סיימה בשנת 2011. בתום לימודיה ניהלה גלריה לאמנות של אספן איטלקי בנווה צדק. בשנת 2014 למדה תסריטאות אצל אסף צפור. בוגרת קורס בינלאומי ללימודי שייקספיר באוקספורד, אנגליה, וקורסי משחק ופיתוח קול.[2]

תפקידים בולטים

בספטמבר 2014 החלה לשחק שלוש דמויות בתיאטרון גשר בקומדיה "טרוריזם", עיבוד למחזה של האחים פרסיניאקוב. אחת הדמויות עוברת בין היתר סצנת אונס במשך דקות ארוכות.[3]

מנובמבר 2014 משתתפת בתוכנית סאטירית "הכל הולך" של זכיינית ערוץ 2 רשת, לצד יוסי מרשק (בן זוגה כיום), דביר בנדק, קרן מור, אליאנה תדהר, טל פרידמן, עוז זהבי, שחר חסון ומולי שולמן.

בדצמבר אותה שנה יצא לאקרנים סרטם של ניר ברגמן ודיתה גרי "יונה" לפי הספר הביוגרפי של יגאל סרנה, בו משחקת לבוב בתפקיד הראשי את יונה וולך. האודישנים לסרט החלו מיד לאחר לימודיה בניסן נתיב והצילומים הסתיימו בשנת 2012. הסרט היה מועמד לתשעה פרסי אופיר, כולל מועמדות שלה לפרס השחקנית הראשית ולפרס לסרט הטוב ביותר, מתוכם זכה בשניים. לבוב מספרת בראיונות כי עשתה עבודת הכנה ממושכת לסרט שכללה, בין היתר, שיחות עם המשורר רוני סומק, שהכיר היטב את וולך.

תיאטרון

למעט ההצגה בגשר שיחקה לבוב בתפקידי תיאטרון רבים. בין היתר, בתפקיד הראשי של זונה בהצגת "מחר מלחמה" של בתיאטרון צוותא שהשתתפה בפסטיבל תיאטרון קצר בשנת 2014. כמו כן, השתתפה בהפקה קטנה בתיאטרון הקאמרי, בהצגה "Game over" בתיאטרון הנפש ובתפקידים שוליים בהצגת הברווזון המכוער של תיאטרון אורנה פורת.

במסגרת לימודיה בניסן נתיב לקחה חלק בהצגת הפרינג' בתיאטרון תמונע "הדייר חימוביץ'" מאת אריאל ברונז שזכתה בפרס חביבת הקהל בפסטיבל ויקטוריה 2012 בקנדה והייתה גם מועמדת לפרס הסאטירה, וזכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל אדמונטון 2013 באותה המדינה.

באפריל 2015 החלה לשחק בהצגה "נא לכבות פלאפונים" בהשתתפות חנן סביון וגיא עמיר (שאף כתבו אותה) ואליאנה תדהר.

באוגוסט 2015 התחילה לככב בהצגה "פציעות קטנות" מאת רג'יב ג'וזף בתיאטרון גשר לצד יובל ינאי.

כמו כן, שיחקה בהצגות "תן למילים לעשות בך" במדיטק חולון, "הדייר חיימוביץ" בתיאטרון תמונע, "מחווה לאמן" בתיאטרון הקאמרי ו"משחק מסוכן".

החל משנת 2017 החלה לכבב בהצגה "האורחת" בתיאטרון בית ליסין כמחילפתה של מגי אזרזר.

עבודות נוספות

לבוב מצהירה בכרטיס שחקן בין היתר על יכולותיה בשירה, תיאטרון רחוב, ואלתור שירים.[4] היא מנגנת על פסנתר ובזמנה הפנוי עוסקת בכתיבה ובג'אגלינג. לבוב והשחקן יוגב יפת יצרו יחדיו ודיבבו את כל התפקידים בשני סרטוני אנימציה "סנטרים". בשנת 2014 דיבבה שלושה סרטי קולנוע: תפקידים רבים ב"משלוח מיוחד מכוכב X", "הקופסונים" ו"לגו הסרט". בשנת 2012 הופיעה בתפקיד אורח בסדרה 2.3 בערוץ 10. בשנת 2008 שיחקה בסרט "סמים סוף" מטעם הרשות למלחמה בסמים. כמו כן, שיחקה בסרטי סטודנטים רבים, דיבבה את הסרט "וביום השלישי" בבימויו של משה איבגי וסרטים נוספים. ב-2015 שיחקה בסרט הקצר "גבולות" בבימויה של דנה לרר, בו חוזרת לנושא התמודדות עם תקיפה מינית בו דובר גם בהצגת "מחר מלחמה".

בשנת 2012 עשתה תפקיד קטן בסרט ד"ר פומרנץ בבימויו של אסי דיין. כמו כן, שיחקה בתפקיד הראשי באופרת הרוק "שכיר" בבימויה של יוליה פבזנר. הצטרפה לקבוצת אימפרוביזציה "פרוביזורי" עם דביר בנדק, ערן איווניר, אבי גרייניק ותומר שרון, לאנסמבל אימפרוביזציה על טהרת נשים בשם "בואנה", ולקבוצת אימפרוביזציה "פלפלים". בשנת 2014 חברה לאנסמבל האימפרוביזציה נוסף "מתוך הריק" שאיגד קבוצת אמנים לטובת עבודה בפריפריה.

בשנת 2016 החלה לשחק בסדרה "מטומטמת" שמשודרת ב-HOT, שם מגלמת את דמותה של ד"ר גיתית שלם.

חיים פרטיים

החל משנת 2014 לבוב בזוגיות עם השחקן יוסי מרשק, אותו הכירה במהלך הצילומים לתוכנית הסאטירית "הכל הולך". ב-9 בפברואר 2016 נולדה בתם הבכורה.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ אלון הדר, על כנפי יונה, עמ' 64–70, 7 ימים, ידיעות אחרונות, 5 בדצמבר 2014
  2. ^ נעמי לבוב, כרטיס שחקן באתר ייצוג 1
  3. ^ רון שוורץ, הטירוף שבפנים / אונס, התאבדות, רצח והתרסקות. "טרוריזם" מציגה את העולם המופרע שבו אנו חיים באפקטיבית וללא הנחות. ביקורת תיאטרון, תרבות גלובס, 11 בנובמבר 2014
  4. ^ לבוב נעמי, באתר שח"מ