גמר גביע המדינה בכדורגל 2021

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
גמר גביע המדינה בכדורגל 2021
שחקני מכבי תל אביב במעמד הנפת הגביע
שחקני מכבי תל אביב במעמד הנפת הגביע
אירוע גביע המדינה בכדורגל 2020/2021
המשחק הוכרע בהארכה
תאריך 2 ביוני 2021
מיקום אצטדיון בלומפילד, תל אביב
שיפוט ארז פפיר
צופים 29,000
2020
2022
ההתאחדות לכדורגל בישראל

גמר גביע המדינה בכדורגל 2021 התקיים באצטדיון בלומפילד בתל אביב ב-2 ביוני 2021, ובו נקבע כי מחזיקת גביע המדינה בכדורגל 2020/2021 היא מכבי תל אביב, שניצחה במשחק את יריבתה העירונית הפועל תל אביב בתוצאה 2-1 לאחר הארכה. הייתה זו המהדורה ה-82 של גביע המדינה, וה-68 מאז קום המדינה.

שיאנית הזכיות במפעל וההופעות בגמר, מכבי תל אביב, זכתה בגביע המדינה ה-24 בתולדותיה, וה-18 מאז קום המדינה, בהופעתה ה-37 בגמר המפעל (28 מאז קום המדינה). היא חזרה למעמד הגמר לראשונה מאז 2017, אז הפסידה לבני יהודה תל אביב, וזכתה בתואר לראשונה מאז 2015, אז גברה במשחק הגמר על הפועל באר שבע. מנגד, העפילה הפועל תל אביב לגמר ה-25 בתולדותיה וה-17 מאז קום המדינה, וחזרה למעמד זה לראשונה מאז 2012, אז גברה במשחק הגמר על מכבי חיפה.

היה זה הדרבי התל אביבי התשיעי במעמד גמר הגביע, והחמישי מאז קום המדינה. בארבעת המפגשים שהתקיימו לפני קום המדינה ניצחה כל קבוצה פעמיים, וערב משחק הגמר עמד המאזן מאז קום המדינה על חמישה ניצחונות בגמר למכבי, לעומת שלושה של הפועל. המפגש האחרון בין השתיים במעמד הגמר היה ב-1994, אז גברה מכבי 2-0 על הפועל.

משחק הגמר תוכנן להתקיים באצטדיון סמי עופר בחיפה, אך בעקבות העפלת שתי התל אביביות, הוחלט להזיז את המשחק אל אצטדיון בלומפילד[1]. במשחק עצמו העלה עמרי אלטמן את הפועל לאחר כחצי שעה, אך יונתן כהן איזן כרבע שעה לסיום. שש דקות בתוך ההארכה, השלים לואיס הרננדס את המהפך וקבע את תוצאת הסיום, 2-1 למכבי.

יונתן כהן, שכבש את שער השוויון של מכבי, שחזר את הישגו של אביו, מיקי כהן, שכבש אף הוא את השער הראשון לזכות מכבי בדרבי בגמר גביע המדינה 1988, שהסתיים בניצחונה של מכבי 2-1.

הדרך אל הגמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכבי תל אביב סיבוב הפועל תל אביב
יריבה תוצאה יריבה תוצאה
הפועל באר שבע 1 – 0 (ח) סיבוב ח' הפועל אשקלון 4 – 0 (ב)
הפועל חיפה 3 – 2 (ח) שמינית הגמר מכבי נתניה 3 – 1 (ח)
מ.ס. אשדוד 1 – 0 (ח) רבע הגמר הפועל כפר שלם 1 – 0 (ח)
מכבי חיפה 2 – 0 חצי הגמר בית"ר תל אביב בת ים 1 – 1 (7 – 6פ)

מכבי תל אביב[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכבי תל אביב, שהצטרפה למפעל בסיבוב ח' עם יתר קבוצות ליגת העל, התארחה בכל שלושה הסיבובים הראשונים, כאשר כל יריבותיה היו קבוצות מליגת העל, ושלוש מתוכן היו שותפותיה לארבע הראשונות בטבלה בתום העונה.

בסיבוב הראשון הוגרלה מכבי למשחק חוץ באצטדיון טרנר מול מחזיקת הגביע המכהנת, הפועל באר שבע. בדקה ה-65 כבש דור פרץ את השער היחיד במשחק, כאשר הבקיע מקרוב לאחר בישול של אלכסנדר פשיץ'. בסיום, 1-0 למכבי תל אביב[2].

בשמינית הגמר התארחה מכבי באצטדיון סמי עופר אצל הפועל חיפה, למשחק רב אירועים. כבר בדקה החמישית עלתה המארחת ליתרון משער של חנן ממן, שהמשיך מנגיחה של ניסו קפילוטו לאחר כדור קרן. שתי דקות בלבד לאחר מכן, נגח ניק בלקמן כדור שפגע בידו של בן והבה. טל בן-חיים דייק בפנדל וקבע שוויון 1-1. בדקה ה-12 השלימה מכבי מהפך, לאחר שבעיטה של אילון אלמוג נהדפה על ידי יסמין בוריץ', פגעה בקפילוטו וחדרה לרשת. בדקה העשרים נפסל שער נוסף של מכבי מרגליו של אייל גולסה, לאחר שבלקמן שהיה בנבדל הפריע לשוער. בדקה ה-62 הגדילה מכבי את התוצאה, כאשר נגיעת יד של לירן סרדל בתוך הרחבה זיכתה את מכבי בפנדל נוסף, אותו כבש בלקמן. בדקה ה-74 שוב ספגה מכבי לאחר קרן ונגיחה של קפילוטו, כאשר הפעם אלון תורג'מן המשיך את הכדור לרשת. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן כבש עדן בן בסט לאחר כדור חופשי, אך השער הדרמטי נפסל בעקבות נבדל. בסיום, 3-2 למכבי תל אביב[3].

מכבי יצאה למשחק חוץ נוסף באצטדיון הי"א באשדוד, כאשר התארחה אצל מועדון ספורט אשדוד. בדקה ה-54 כבש דור פרץ בבעיטה חופשית שטוחה, שפגעה ברמזי ספורי והכניעה את יואב ג'ראפי. התוצאה נשמרה עד לסיום, 1-0 למכבי תל אביב בדרך לחצי הגמר[4].

בחצי הגמר הוגרלה מכבי למפגש מול מכבי חיפה, שזכתה באליפות המדינה בסיום אותה העונה. משחקי חצי הגמר תוכננו להתקיים באצטדיון בלומפילד, אך בעקבות המצב הביטחוני והירי לכיוון העיר תל אביב במהלך מבצע שומר החומות, הוחלט לדחות תחילה את מועד המפגש בשבוע, וכן הוחלט להעבירו לאצטדיון סמי עופר, אצטדיונה הביתי של מכבי חיפה. לאחר שלא חל שיפור במצב הביטחוני ואף בוצע ירי לכיוון צפון הארץ, דרשה מכבי דחייה נוספת וכן העתקת המשחק למגרש נייטרלי, אך לאור סירובן של מכבי חיפה וההתאחדות לכדורגל, הוחלט לקיימו ללא קהל באצטדיון הצפוני. מכבי הגיעה להתמודדות ללא שחקניה הזרים אנדרה ז'ראלדש, אנריק סאבוריט, לואיס הרננדס, אלכסנדר פשיץ' וניק בלקמן שקיבלו אישור לעזוב את הארץ עד לרגיעה במצב הביטחוני, וכן ללא אבי ריקן, מאור קנדיל, מתן חוזז, טל בן-חיים ואייל גולסה הפצועים. על אף הנחיתות הברורה בעקבות מצב הסגל, האצטדיון הביתי של היריבה ודחיית הבקשה לקביעת מועד חדש למשחק, הפגינה מכבי עליונות על האלופה שבדרך, ובאה על שכרה בדקה ה-51, כאשר איתי שכטר כבש מקרוב לאחר בישול של שרן ייני. בדקה השישים השלים שכטר צמד, לאחר שהגבהה של יונתן כהן מצאה את איתן טיבי שיישר למרכז, ומשם דחק שכטר את השני שלו, 2-0 למכבי תל אביב בדרך לגמר הגביע[5].

הפועל תל אביב[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסיבוב ח', אירחה הפועל את הפועל אשקלון מליגה א' בבלומפילד. המארחת לא התקשתה מול היריבה מהליגה השלישית, ועלתה ליתרון ראשון בדקה ה-42. דן איינבינדר בעט לקורה, בן ביטון השתלט על הכדור החוזר, חדר לרחבה וכבש בבעיטה לרשת הגבוהה. בדקה ה-61 הכפיל שלומי אזולאי מקרוב לאחר בישול של ביטון, וחמש דקות לאחר מכן בעיטה חופשית של עמרי אלטמן נהדפה על ידי השוער עד ללידור כהן, שעבר את השומר שלו וכבש מקרוב. בדקה ה-69 חגגה הפועל שער שלישי תוך שמונה דקות, אך השער של גיל יצחק נפסל עקב שריקת נבדל שנויה במחלוקת. את תוצאת המשחק קבע אופק ביטון בנגיחה בדקה ה-86 לאחר הגבהה של לידור כהן, 4-0 להפועל בסיום[6].

בשמינית הגמר שוב פגשה הפועל את מכבי נתניה למשחק חוץ באצטדיון נתניה. המחצית הראשונה התנהלה בשליטתה של נתניה שהחמיצה מספר מצבים קורצים, אך בסיומה נפרדו הקבוצות בשוויון 0-0. בפתיחת המחצית השנייה עלה אלטמן מהספסל, ובדקה ה-47 נהנה מהחלטה שנויה במחלוקת של השופט. אלטמן בעט מתוך הרחבה אל מעל המשקוף, אך השופט העניק לו פנדל בעקבות הרמת רגל גבוהה של אלמוג כהן, שכלל לא פגע באלטמן. את הפנדל גלגל אלטמן לפינה כדי לקבוע 1-0 לאורחת. בדקה ה-75 הצליחה נתניה לאזן את התוצאה, לאחר שכדור נייח של אילון ירושלמי מצא את הראש של פרנן גורה, שנגח מדויק לפינה. בדקה ה-82 חזרה הפועל להוביל, כאשר בעיטה שטוחה של לידור כהן ממצב קשה הוסטה בגלישה של עידו וייר אל הרשת, שער עצמי של שחקנה של נתניה. כחמש דקות לתוך תוספת הזמן כבש לידור כהן מבישול של אלטמן בסיומה של התקפה מתפרצת, וקבע את תוצאת המשחק, 3-1 להפועל[7].

דווקא בשלבי ההכרעה של הגביע זכתה הפועל להגרלות נוחות יותר, מול קבוצות מליגות משניות. ברבע הגמר התארחה הפועל באצטדיון גרונדמן אצל הפועל כפר שלם מתחתית ליגת המשנה. בדקה העשרים כבשה הפועל את השער היחיד במשחק, כאשר הגבהת קרן של אושר דוידה מצאה את סיאנדה קולו פנוי, והאחרון נגח אל הרשת את שער הניצחון של הפועל, 1-0 בסיום[8].

בחצי הגמר פגשה הפועל את בית"ר תל אביב בת ים, גם היא מהליגה הלאומית. כמו משחקן של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה, גם משחק זה נדחה והוזז לאצטדיון סמי עופר, ושוחק ללא קהל. בדקה העשרים עלתה הפועל ליתרון ראשון, לאחר כדור חופשי של אלטמן משמאל, שקפץ לרחבה ועבר את כל שחקני ההגנה, הפתיע את השוער וחדר לרשת. בדקה ה-56 הפתיעה בית"ר תל אביב והשיגה את השוויון, לאחר כדור חופשי של בר כהן מאגף ימין שעבר את כל הגנת הפועל והגיע למייקל צ'ילאקה, שמקרוב דחק פנימה. הזמן החוקי הסתיים בשוויון 1-1, וכמוהו גם ההארכה נטולת האירועים. המשחק הוכרע בדו-קרב בעיטות עונשין. לאחר שתי בעיטות הראה לוח התוצאות שוויון 1-1, כאשר יניב מזרחי החמיץ את הראשון של בית"ר תל אביב, בעוד גיל יצחק החמיץ את הבעיטה השנייה של הפועל. כל חמש הבעיטות הבאות של שחקני שתי הקבוצות נכבשו. בבעיטה השמינית כבש רז שטיין מהפועל, בעוד תומר מכלוף נעצר אצל ארנסטס שטקוס. 7-6 להפועל אחרי שמונה בעיטות, בדרך לגמר הגביע[9].

סיכום המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכבי תל אביב הגיעה למשחק האחרון של העונה, אחרי עונה הפכפכה. המאמן היווני שפתח את העונה יורגוס דוניס, פוטר שבועות ספורים לפני משחק הגביע הראשון, והוחלף במנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון. תחת ההולנדי חזרה מכבי מפער דו-ספרתי מהמוליכה מכבי חיפה, הצליחה לעקוף אותה ערב סיום העונה הסדירה, אך כשלה בפלייאוף העליון וסיימה את העונה במקום השני בלבד. לקראת משחק הגמר, חסרה מכבי מספר שחקני מפתח, ובהם אלכסנדר פשיץ' שעזב את הארץ בעקבות המצב הביטחוני, וכן אייל גולסה, אבי ריקן ומאור קנדיל הפצועים. ואן לוון פתח במערך של 4-3-3, עם שלישיית קישור המורכבת משחקני הבית שרן ייני, דור פרץ ודן גלזר, כאשר בהתקפה פותים אדוארדו גררו וטל בן-חיים בכנפיים ואיתי שכטר בחוד.

הפועל תל אביב סיימה עונה מורכבת במקום ה-12, מקום אחד בלבד מעל לקו האדום, בפער ארבע נקודות בלבד מהפועל כפר סבא שמתחתיה. עבור מאמנה ניר קלינגר, היה זה מפגש מסקרן עם הקבוצה במדיה שימש כקפטן, ואף כבש לזכות מכבי בפעם הקודמת בה נפגשו השתיים בגמר הגביע, ב-1994. גם כמאמן זכה קלינגר להוביל את מכבי לאליפות המדינה ולזכייה בגביע, וכעת ניסה להוביל את האדומים לזכייה בגמר על חשבון הקבוצה עמה היה מזוהה מאוד בעברו. קלינגר בחר במערך של 4-5-1, עם שלומי אזולאי בודד בחוד כשמאחוריו עמרי אלטמן, קפטן הפועל שבעצמו גדל דווקא במדי היריבה העירונית. אושר דוידה ולידור כהן פתחו בכנפיים, בעוד שי אליאס ודן איינבינדר פתחו במרכז השדה.

מחצית ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שניות ספורות מפתיחת המשחק, נזרקו אבוקות מכיוון יציעי הפועל תל אביב, והמשחק נעצר למספר דקות. עם חידושו, הגיב היציע הצהוב עם רימוני עשן ואבוקות שגרמו לעצירת המשחק פעם נוספת. עם חידוש המשחק, בדקה ה-13, הגיעה ההזדמנות הראשונה לזכות מכבי. קרן של בן-חיים נהדפה עד לגררו סמוך לדגל הקרן. הקיצוני פרץ לרחבה והגביה אל העבר השני, אנריק סאבוריט השתלט ובעט מכ-16 מטרים, אך ארנסטס שטקוס קלט.

מן העבר השני, עלתה הפועל ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-31. בן ביטון קיבל את הכדור באגף ימין לאחר הוצאת חוץ, הגביה לרחבה עד לשלומי אזולאי, שהוריד עם הראש אל אלטמן, שנותר פנוי מול דניאל טננבאום ובעט שטוח בנגיעה אל הרשת, 1-0 להפועל.

שלוש דקות בלבד עברו, ומכבי התקרבה לשוויון. מתן בלטקסה הוריד עם הראש לשכטר, והאחרון בעט מכ-16 מטר בנגיעה לפינה הקרובה אך נעצר בקורה. שלוש דקות נוספות עברו, ושי אליאס הכניס כדור עומק לעברו של אזולאי, אך טננבאום יצא משערו והקדים את החלוץ.

היתרון של הפועל נשמר עד להפסקה, 1-0 במחצית.

מחצית שנייה והארכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עם פתיחתה של המחצית השנייה ערך ואן לוון את חילופו הראשון, מתן חוזז החליף את בן חיים. רבע שעה לאחר מכן נכנס גם יונתן כהן במקומו של שכטר. עד לדקה השבעים ערכו שתי הקבוצות חילוף נוסף, כאשר בהפועל עלה הקשר עמנואל בואטנג במקום אזולאי החלוץ, בניסיון לשמור על התוצאה, בעוד במכבי דן ביטון ההתקפי החליף את הקפטן ייני ההגנתי בניסיון להשיג את השוויון.

לאחר דקות ארוכות בשליטה של מכבי אך ללא מצבים, השיגו הצהובים את השוויון בדקה ה-73. דן גלזר שלח כדור גבוה לרחבה, יונתן כהן התמקם בין אדי גוטליב לבין שטקוס שיצא משערו וכשהוא בגבו לשער נגח כדור קשתי שעלה מעל שטקוס ונחת ברשת האדומה, שוויון 1-1 כרבע שעה לסיום.

שתי דקות לאחר השער החליף רז שטיין את אושר דוידה, אך מכבי המשיכה לחפש שער נוסף שיכריע את ההתמודדות. בדקה ה-88 כדור חוץ ארוך של הבלם לואיס הרננדס ננגח מתוך הרחבה על ידי כהן לידיים של שטקוס. שתי דקות עברו וארז פפיר הצביע על הנקודה הלבנה לאחר שגררו עקף את גוטליב על סף הרחבה והוכשל על ידו. בדיקת ה-VAR הורתה על ביטול הפנדל והעניקה למכבי כדור חופשי בלבד. בתוך תוספת הזמן החליף שי אייזן את שי אליאס לקראת ההארכה.

בדקה ה-96 השיגה מכבי את המהפך. דן ביטון הגביה כדור חופשי מאגף שמאל, בלטקסה הוריד בנגיחה אל הרננדס שנותר חופשי וכבש בנגיעה מקרוב, 2-1 למכבי תל אביב.

על סף סיום החלק הראשון של ההארכה, השלימו בואטנג ואייזן דאבל פס שהשאיר את הראשון מול טננבאום, אך גלישה של הרננדס מנעה ממנו לכבוש. בסיום החלק הראשון של ההארכה החליפו דורון ליידנר וגיל יצחק את אלטמן ובן ביטון.

בדקה ה-115 החל המהלך שגרם לסערה גדולה על כר הדשא ומחוצה לו. שי אייזן גלש עם רגל גבוהה במרכז המגרש ופגע בדור פרץ. השופט ארז פפיר הורה להמשיך והכדור הגיע באגף ימין לרז שטיין. האחרון העביר כדור רוחב לגיל יצחק שבעט משישה מטרים ונבלם על ידי אנדרה ז'ראלדש, שי אייזן הגיע לכדור החוזר ובנגיעה אחת כבש לרשת החשופה. שחקני הפועל חגגו עם הקהל ועם שחקני הספסל וחלק אנשי הצוות המקצועי שנכנסו למגרש, כאשר בכל משך הזמן הזה דור פרץ שרוע על הדשא בעקבות הפגיעה. דקה עברה וצוות ה-VAR אותת לשופט פפיר לבחון את אירוע הפגיעה של אייזן בפרץ. עם סימונו של השופט על בדיקת VAR, החלה התנפלות של שחקני הפועל, שחקני הספסל והצוות המקצועי, כולל המאמן קלינגר שפרץ לתחומי המגרש, על צוות השיפוט. בדיקת ה-VAR עצמה התנהלה תחת לחץ של אנשי הפועל שניסו למנוע מפפיר את הצפייה במסך. המהומה רק התגברה כאשר פפיר סימן על ביטול השער בעקבות העבירה המוקדמת של אייזן, ואף שלף לעברו כרטיס אדום. קלינגר ועוזרו סלים טועמה התנפלו על השופט בצעקות, וקלינגר עצמו אף הורחק בכרטיס אדום בעקבות ההתפרעות. קריאות הקהל הצהוב בגנותו של קלינגר אף גררו תנועות מגונות של המאמן אל עבר יציעי מכבי, ותנועות אצבע משולשת של עוזרו טועמה כלפי אותם היציעים.

לאחר שמונה דקות תוספת זמן שרק פפיר לסיום המשחק, 2-1 למכבי תל אביב שזוכה בגביע ה-24 בתולדותיה. הקפטן שרן ייני קרא אליו את דור פרץ ואבי ריקן, שהצטרפו להנפת הגביע.

לאחר המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

עיקר ההתעסקות לאחר המשחק נגעה למהומה הגדולה שהתרחשה בעקבות פסילת שער השוויון של הפועל. ההחלטה לפסול את השער ולהרחיק את אייזן זכתה לגיבוי מצד איגוד השופטים, בעוד התנהגותם של אנשי הפועל בעקבות הפסילה ספגה גינויים רבים, בהם גם של שר התרבות והספורט חילי טרופר[10].

כשבועיים לאחר הגמר הורשעו אנשי הפועל בבית הדין של ההתאחדות. קלינגר הורחק משישה משחקי ליגה בפועל, טועמה הורחק לשני משחקים והקבוצה ספגה קנס של 40 אלף ש"ח[11].

2 ביוני 2021
20:30
מכבי תל אביב 2 - 1ה הפועל תל אביב אצטדיון בלומפילד, תל אביב
צופים: 29,000
שיפוט: ארז פפיר
יונתן כהן הובקע שער בדקה ה- 73' 73'
לואיס הרננדס הובקע שער בדקה ה- 96' 96'
(סיקור) עמרי אלטמן הובקע שער בדקה ה- 31' 31'

הרכבי הקבוצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכבי תל אביב
הפועל תל אביב
שוער 19 ישראלישראל דניאל טננבאום
מגן ימני 28 פורטוגלפורטוגל אנדרה ז'ראלדש
בלם 3 ישראלישראל מתן בלטקסה
בלם 44 ספרדספרד לואיס הרננדס
מגן שמאלי 4 ספרדספרד אנריק סאבוריט
קשר 6 ישראלישראל דן גלזר
קשר 21 ישראלישראל שרן ייני (קפטן) הוחלף בדקה ה-70 70'
קשר 42 ישראלישראל דור פרץ
קיצוני ימני 39 פנמהפנמה אדוארדו גררו כרטיס צהוב בדקה ה-65 65'
חלוץ 10 ישראלישראל איתי שכטר כרטיס צהוב בדקה ה-82 82' הוחלף בדקה ה-63 63'
קיצוני שמאלי 11 ישראלישראל טל בן-חיים הוחלף בדקה ה-46 46'
מחליפים:
שוער 1 ישראלישראל דניאל פרץ
מגן 18 ישראלישראל איתן טיבי
מגן 27 ישראלישראל אופיר דוידזאדה
מגן 31 ישראלישראל שחר פיבן
קשר 17 ישראלישראל דן ביטון כרטיס צהוב בדקה ה-105 105' נכנס כמחליף בדקה ה-70 70'
קשר 47 ישראלישראל עדן קארצב
חלוץ 9 אנגליהאנגליה ניק בלקמן
חלוץ 7 ישראלישראל מתן חוזז כרטיס צהוב בדקה ה-120+5 120+5' נכנס כמחליף בדקה ה-46 46'
חלוץ 24 ישראלישראל יונתן כהן נכנס כמחליף בדקה ה-63 63'
מאמן:
הולנדהולנד פטריק ואן לוון
שוער 1 ליטאליטא ארנסטס שטקוס
מגן ימני 2 ישראלישראל בן ביטון הוחלף בדקה ה-106 106'
בלם 6 ישראלישראל אדי גוטליב כרטיס צהוב בדקה ה-90+1 90+1'
בלם 5 ישראלישראל איאד אבו עביד כרטיס צהוב בדקה ה-115 115'
מגן שמאלי 14 ישראלישראל דני גרופר
קשר 11 ישראלישראל דן איינבינדר
קשר 9 ישראלישראל שי אליאס כרטיס צהוב בדקה ה-75 75' הוחלף בדקה ה-90+3 90+3'
קשר ימני 8 ישראלישראל אושר דוידה הוחלף בדקה ה-74 74'
קשר התקפי 7 ישראלישראל עמרי אלטמן (קפטן) כרטיס צהוב בדקה ה-90+1 90+1' הוחלף בדקה ה-106 106'
קשר שמאלי 19 ישראלישראל לידור כהן
חלוץ 18 ישראלישראל שלומי אזולאי הוחלף בדקה ה-67 67'
מחליפים:
שוער 13 ישראלישראל יגאל בקר
מגן 16 ישראלישראל דורון ליידנר נכנס כמחליף בדקה ה-106 106'
מגן 23 ישראלישראל רז שלמה נכנס כמחליף בדקה ה-120+5 120+5'
מגן 55 דרום אפריקהדרום אפריקה סיאנדה קולו
מגן 99 ישראלישראל אופק ביטון
קשר 26 גאנהגאנה עמנואל בואטנג כרטיס צהוב בדקה ה-118 118' נכנס כמחליף בדקה ה-67 67' הוחלף בדקה ה-120+5 120+5'
חלוץ 29 ישראלישראל שי אייזן הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-118 118' נכנס כמחליף בדקה ה-90+3 90+3'
חלוץ 10 ישראלישראל גיל יצחק נכנס כמחליף בדקה ה-106 106'
חלוץ 17 ישראלישראל רז שטיין כרטיס צהוב בדקה ה-85 85' נכנס כמחליף בדקה ה-74 74'
מאמן:
ישראלישראל ניר קלינגר

עוזרי שופט:
ישראלישראל שמעון דביר (קוון)
ישראלישראל מתי יעקובוב (קוון)
ישראלישראל יגאל פריד (שופט וידאו)
ישראלישראל נתי דותן (ע. שופט וידאו)

שופט רביעי:
ישראלישראל איתן שמואלביץ'

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב ייערך באצטדיון בלומפילד, באתר וואלה!‏, 25 במאי 2021
  2. ^ מכבי תל אביב עלתה לשמינית גמר הגביע עם 0:1 קשה על הפועל באר שבע, באתר וואלה!‏, 21 בפברואר 2020
  3. ^ מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חיפה 2:3 בחוץ בשמינית גמר גביע המדינה, באתר וואלה!‏, 16 במרץ 2021
  4. ^ גביע: מכבי תל אביב עלתה לחצי הגמר עם 0:1 מול מ.ס. אשדוד, באתר וואלה!‏, 21 באפריל 2021
  5. ^ גביע המדינה: מכבי תל אביב עלתה לגמר אחרי 0:2 על מכבי חיפה, באתר וואלה!‏, 20 במאי 2021
  6. ^ גביע: הפועל תל אביב הביסה 0:4 את הפועל אשקלון, באתר וואלה!‏, 22 בפברואר 2021
  7. ^ הפועל תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 1:3 בחוץ ועלתה לרבע גמר גביע המדינה, באתר וואלה!‏, 16 במרץ 2021
  8. ^ הפועל תל אביב עלתה לחצי גמר הגביע עם 0:1 מול הפועל כפר שלם, באתר וואלה!‏, 20 באפריל 2021
  9. ^ הפועל תל אביב בגמר הגביע אחרי דרמה גדולה בדו קרב פנדלים, באתר וואלה!‏, 19 במאי 2021
  10. ^ יניב טוכמן‏, איגוד השופטים קבע: פסילת השער של הפועל תל אביב הייתה נכונה, באתר וואלה!‏, 3 ביוני 2021
  11. ^ ניר קלינגר הורחק מ-6 משחקי ליגה, סלים טועמה מ-2, קנס להפועל תל אביב, באתר וואלה!‏, 16 ביוני 2021