משתמש:Havelock/ארגז חול 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עבור רשימת פרקים לסיינפלד. ראה שיחה:סיינפלד#תרגום שמות הפרקים.

תאריך התחלה: 00:46, 22 אפריל 2006 (IDT)

שלבים:[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. רשימה מלאה של הפרקים, לפי עונות.
  2. תקצירים (ויקיזציה)
עדיף לעשות את התקצירים בני שתי שורות בלבד, להתאמה את התמונות. Jobnikon 12:04, 7 מאי 2006 (IDT)
אני חושב שכדאי לרשום תקצירים ממצים ולא להיתלות בגודל התמונות. Keiser Sozeשיחה 12:50, 7 מאי 2006 (IDT)
  1. תרגום
  2. עריכה בטבלאות מסודרות (שמישהו יעזור לי, אני שונא טבלאות בויקיפדיה!)
אני מתנדב לטפל בטבלאות. Jobnikon 21:15, 6 מאי 2006 (IDT)

הערה: לא לעשות הפניה לתאריכים מלבד תאריך שידור הפרק הראשון בארה"ב ותאריך שידור פרק הסיום (כבר מופיע איפשהו בדפי התאריכים, באפריל נדמה לי).

עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
1 - 101 5 ביולי, 1989 Good News, Bad News
חדשות טובות, חדשות רעות
ארט וולף
בחורה שג'רי פוגש בדרך רוצה להשאר אצלו כשהיא מגיעה לניו יורק. ג'ורג' חושב שהיא מנצלת אותו. קסלר (שמו יוחלף לקריימר החל מהפרק הבא) מגיע לקנות כמה חתיכות בשר. הבחורה מתקשרת לג'רי ורוצה להשאר אצלו ללילה. אחרי שהיא מגיעה היא מבקשת להשאר לילה נוסף. ג'רי מתאכזב לגלות שהיא מאורסת.
2 - 102 31 במאי, 1990 The Stakeout
המארב
טום צ'רונס
איליין מזמינה את ג'רי למסיבת יום הולדת, שם הוא פוגש בחורה שמקסימה אותו. ג'רי לא יודע את שמה, ורוצה לפגוש אותה שוב. בעקבות עצתו של אביו, הוא וג'ורג' הולכים לארוב לה ליד מעלית הבניין בו היא עובדת. ג'רי וג'ורג' מחליטים שכאשר היא תצא מהמעלית הם יגידו לה שג'ורג' הוא ארכיטקט שעובד באותו בניין.
3 - 103 7 ביוני, 1990 The Robbery
השוד
טום צ'רונס
בעוד ג'רי מחוץ לעיר, דירתו נשדדת (קריימר השאיר את הדלת פתוחה). לכן הוא שוקל לעבור דירה. בכל אופן, דירה שג'ורג' מראה לו היא דירה שגם ג'ורג' בעצמו רוצה, אז הם מנסים להחליט מי יקח אותה. איליין מתכננת לקחת את הדירה של כל מי שינצח. בינתיים, קריימר מחפש אחר הרכוש הגנוב. הוא מאמין שבחור בריטי כלשהו הוא הגנב, לכן הוא מנסה להתיידד איתו כדי להוציא ממנו הודאה.
4 - 104 14 ביוני, 1990 The Man Unbonding
*שם בעיברית*
טום צ'רונס
ג'רי חושב איך להפטר מחבר ילדות דביק ושחצן, שאיבד כל דבר משותף עימו. לג'ורג' יש בעיה עם מערכת היחסים האחרונה שלו. קריימר מציג את הרעיון של פתיחת רשת של פיצריית "עשה-זאת-בעצמך".
5 - 105 14 ביוני, 1990 The Stock Tip
טום צ'רונס
לג'רי וג'ורג' יש מידע פנימי שנותן להם תקווה לגבי מניה מסוימת. לאיליין יש בעיה עם החתולים של בן זוגה, היא אלרגית אליהם. ג'רי מתכנן את החופשה הראשונה שלו עם ונאסה. ג'ורג' נגד החופשה בטענה שחופשות כאלה "הורגות מערכות יחסים". קריימר בא עם רעיון למוצר שיקל על החלפת העניבה ומזהיר את ג'רי לגבי מצב הבורסה. ג'רי נעשה מודאג כשהמניה יורדת ויש להם בעיה ליצור קשר עם הברוקר, שלו המידע לגבי הזמן בו כדאי למכור את המניה. הם מגלים שהוא בבית החולים. ג'רי מתעמת עם העובד בחנות הניקוי היבש. איליין שוקלת את עניין החתולים. ג'רי נלחץ ומוכר את המניה. ג'ורג' מתכנן "לצלול יחד עם האוניה". החופשה של ג'רי היא אסון, אבל המניה של ג'ורג' עולה.


עונה שנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
6 - 201 1/23/1991 The Ex-Girlfriend
האקסית
טום צ'רונס
ג'ורג' מתלבט לגבי מערכת היחסים שכרגע סיים. איליין מסוקרנת לגבי מערכת היחסים שלה עם אחד הדיירים בבניין בו היא גרה, שהתדרדרה בשנים האחרונות. ג'רי, בחוסר רצון, נמשך לחברתו לשעבר של ג'ורג' לאחר שאסף כמה ספרים של ג'ורג' מדירתה. למרות שהוא מנסה להמנע מכך, הוא מרגיש שאינו יכול ומפחד מתגובתו של ג'ורג'. איליין מתעמתת עם השכן שלה, ומערכת היחסים של ג'רי בסכנה לאחר שבת זוגתו ראתה את המופע שלו.
7 - 202 1/30/1991 The Pony Remark
* ההערה על הפוני *
טום צ'רונס
הוריו של ג'רי מגיעים לניו יורק למסיבת יובל לנישואין של קרובי משפחה. ג'רי לוקח את איליין לארוחת יום הנישואים, במהלכה הוא מעיר הערה לגבי כמה שהוא שונא אנשים שהיה להם סוס פוני בצעירותם, ומעליב את המארחת הזקנה. כאשר הזקנה מתה לא הרבה לאחר מכן, ג'רי שוקל האם ללכת להלוויה או למשחק האליפות שלו בסופטבול. איליין תוהה לגבי גורלה של דירת הזקנה לאחר שהיא שומעת כי האלמן עובר לאריזונה. ג'ורג' תוהה האם תיהיה לו אפשרות נוספת לקיים יחסי מין. ג'רי מתערב עם קריימר שהוא לא יצליח להשלים את התוכנית שלו - ליצור מפלסים בדירתו תוך חודש.
8 02/06/1991 The Jacket
המעיל
טום צ'רונס
ג'רי וג'ורג' אמורים להפגש עם איליין ואביה, סופר הדומה באופיו להמינגווי, אך איליין מתעכבת. בינתיים ג'ורג' וג'רי נאלצים לבלות בחברתו של אביה. כאשר מתחיל לרדת שלג, ג'רי רוצה להפוך את מעיל הלבד החדש שקנה כדי להגן עליו מכתמים, אך כיוון שצבעי הבטנה הם צעקניים במיוחד, אביה של איליין מסרב להיראות עימו בציבור.
9 2/13/1991 <The Phone Message
ההודעה הטלפונית
טום צ'רונס
ג'ורג' מסרב להצעת חברתו לעלות לדירתה עם סיום הפגישה שלהם. לאחר שהבין את טעותו, הוא מנסה לתקן את המצב ומתחיל להשאיר לה הודעות טלפונויות, אשר הופכות סות יותר ויותר. בנסיון לתקן את טעותו הזו, הוא מבקש מג'רי להחליף את הקלטות במזכירה האלקטרונית שלה בעוד הוא מסיח את דעתה.
10 04/04/1991 The Apartment
הדירה
טום צ'רונס
ג'רי מצליח לסדר לאיליין הזדמנות לשכור את הדירה מעליו. הוא במהרה מכיר בטעותו, שכן עתה איליין תוכל לבקרו בכל עת והוא מנסה לשכנעה לוותר על ההצעה, על אף שקרמר מכשיל אותו פעם אחר פעם. ג'ורג' מנסה לבדוק האם גבר שעונד טבעת נישואין נחשב למושך יותר בעיני נשים.
11 04/11/1991 The Statue
הפסל
טום צ'רונס
ג'רי שוכר את חברה הפיני של איליין כדי שינקה את דירתו. כשהוא חוזר הוא מגלה לתדהמתו שהוא גנב פסל שג'רי מצא בין חפציו של סביו. ג'ורג' מנסה לשכנע את ג'רי לגנוב אותו בחזרה, שכן הפסל זהה לפסל של הוריו שג'ורג' שבר, והוא כבר סיפר להם שמצא תחליף.
12 4/18/1991 The Revenge
הנקמה
טום צ'רונס
ג'ורג' מתפטר מעבודתו בנאום מלא להט וגידופים לאחר שהורו לו להפסיק להשתמש בחדר השירותים של המנהלים ולעבור לזה של העובדים הפשוטים. הוא מתחרט במהרה ומנסה לשוב למחרת ולהתנהג כאילו דבר לא קרה, אך זה לא עובד. בפרק זה הופיעה לראשונה דמותו של ניומן, אך רק בקולו (של לארי דייוויד), כאשר הוא מאיים להתאבד בקפיצה מהבניין.
13 4/25/1991 The Heart Attack
התקף הלב
טום צ'רונס
ג'ורג' חושב שהיה לו התקף לב, אך הרופאים בבית החולים מרגיעים אותו וממליצים לו על טיפול מונע. ג'ורג' מעדיף שלא לשלם על הניתוח ופונה, בעצתו של קרמר, לרפואה אלטרנטיבית. בפרק זה קרמר מזכיר לראשונה את חברו בוב סאקרמנו.
14 05/02/1991 The Deal
ההסכם
טום צ'רונס
ג'רי ואיליין מנסים ליצור שיטה בה הם יוכלו להמשיך לקיים יחסי מין ללא כל התחייבות רומנטית וללא סיכון הידידות ביניהם. על אף נסיון ראשוני מוצלח הקשיים מתחילים להיערם במהרה.
15 5/16/1991 The Baby Shower טום צ'רונס
איליין מבקשת מג'רי להשתמש בדירתו למסיבת מתנות לרגל הריונה של ידידה שלה, עימה ג'ורג' יצא בעבר. ג'רי מסכים שכן הוא צריך לנסוע להופעה מחוץ לעיר. בד בבד קרמר מצליח לשכנע את ג'רי להתחבר לכבלים באופן בלתי חוקי בעזרת טכנאי שהוא מכיר. לאחר שההופעה מתבטלת ג'רי חוזר הביתה וכל הצדדים נפגשים.
16 5/23/1991 The Chinese Restaurant
המסעדה הסינית
טום צ'רונס
בדרכם לראות את "תוכנית 9 מהחלל החיצון" ג'רי ג'ורג' איליין וקרמר מנסים להשיג שולחן במסעדה סינית. כל הפרק מתרחש בזמן ההמתנה לקבלת השולחן, אשר מתארך עוד ועוד.
17 6/26/1991 The Busboy טום צ'רונס
ללא כוונה תחילה ג'ורג' גורם לפיטוריו של מלצר במסעדה. כאשר הוא מנסה לבקש סליחה הוא גורם לאיבוד חתולתו של הברנש. איליין מנסה לגרום לאורחה לעזוב לאחר שהאריך את שהותו בביתה.

עונה שלישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
18 9/18/1991 The Note
האישור
טום צ'רונס
ג'רי משכנע את חברו רופא השיניים לעזור לו לכלול את ג'ורג' ואיליין בביטוח הרפואי שלו. ג'ורג' מפתח הומופוביה עצמית קלה לאחר שקיבל עיסוי מגבר והרגיש "תזוזה". קרמר חושב שהוא ראה את ג'ו דימג'יו בחנות מזון.
19 9/25/1991 The Truth
האמת
טום צ'רונס
רשויות מס ההכנסה מודיעות לג'רי שהוא עומד לעבור ביקורת. הוא פונה לג'ורג' כדי שזה יבקש מחברתו הנוכחית שעובדת ברשויות המס לעזור לו לעבור את הביקורת, אך ג'ורג' נפרד ממנה לאחר שנתן לה את כל ניירות המס של ג'רי. איליין סובלת מחדירתו של קרמר לחייה לאחר שהתחיל לצאת עם שותפתה לדירה.
20 10/02/1991 The Pen
העט
טום צ'רונס
ג'רי ואיליין נוסעים לבית הוריו של ג'רי בפלורידה. חבר של הוריו מציע לג'רי במתנה עט מיוחד שמסוגל לכתוב גם הפוך, אך לאחר קבלת ההצעה חייו של ג'רי הופכים לסיוט.
21 10/09/1991 The Dog
הכלב
טום צ'רונס
ג'רי פוגש אדם זר בטיסה, אך לאחר שזה מתאשפז ג'רי נאלץ לשמור על כלבו המעצבן. כיוון שג'רי לא יכול לעזוב את דירתו נאלצים ג'ורג' ואיליין לבלות זמן במשותף, אך הם מגלים שאין להם הרבה מה לומר זה לזו, מלבד סיפורים על ג'רי. קרמר מנסה להפרד מחברתו בנאום ארוך, אך לבסוף מתחנן שתקח אותו בחזרה.
22 10/16/1991 The Library
הספריה
טום צ'רונס
"בלש ספרים" (בשם "בוקמן" - איש ספר בעברית) חוקר את ג'רי על ספר שהשאיל לפני 20 שנים, בעת שהיה בתיכון. ג'רי מנסה להתחקות אחר הספר בעזרת אהבת נעורים ישנה ומופתע לגלות שהיא השתנתה ללא היכר. ג'ורג' בא עם ג'רי לספריה וחושד שהקבצן בכניסה אליה הוא המורה לספורט בתיכון שלהם אשר התעלל בו רבות. קרמר מתאהב בספרנית.
23 10/30/1991 The Parking Garage
החניון
טום צ'רונס
הפרק עוקב אחר ארבעת החברים בחיפושיהם בחניון אחר מכוניתו של קרמר, ששכח היכן החנה אותה. במהלך החיפושים ג'רי וג'ורג' נעצרים על השתנה בפומבי.
24 11/06/1991 The Cafe
בית הקפה
טום צ'רונס
ג'רי מנסה לעזור לבבו באט, פקיסטני שפתח מסעדה אתנית מול דירתו של ג'רי, אך ללא הצלחה. ג'ורג' נאלץ לעבור מבחן IQ לבקשת חברתו ומנסה להעביר לאיליין את המבחן כדי שתפתור במקומו.
25 11/13/1991 The Tape
הקלטת
דייויד סטיינברג
ג'רי מופתע לגלות בטייפ בו הקליט את אחת מהופעותיו את קולה הסקסי של אישה הלוחשת מיני דברי גסויות. איליין מגלה לג'ורג' שהיא האישה המסתורית והוא מתחיל לפתח אובססיה כלפיה. בד בבד ג'ורג' מזמין מסין תרופה אשר אמורה לרפא התקרחות.
26 11/13/1991 The Nose Job
ניתוח האף
טום צ'רונס
ג'ורג' יוצא עם בחורה בעלת אף גדול וקרמר מעיר לה עליו. בעקבות ההערה היא עוברת ניתוח פלסטי. ג'רי מתלבט האם להמשיך במערכת יחסים עם דוגמנית עימה הסקס נהדר, אך כל השאר משעמם עבורו מבחינה אינטלקטואלית. הקונפליקט מתבטא עבורו במשחק שחמט דמיוני בין פינו למוחו.
27 11/27/1991 The Stranded טום צ'רונס
ג'רי ואיליין נאלצים ללכת למסיבה עם ג'ורג' אך זה נוטשם לאחר שבחורה עימה הוא עובד הציעה לו לשכב עימה. ג'רי ואיליין נשארים תקועים במסיבה וקוראים לקרמר שיבוא לחלצם, וזה מגיע באיחור רב לאחר שהמסיבה כבר נגמרה והשניים הפכו למעמסה על המארחים. המארח מגיע לאחר מכן לביתו של ג'רי כשזה לא נמצא ומזמין לדירתו זונה. בפרק זה איליין אומרת את המשפט המצוטט "Maybe the Dingo ate your baby!"
28 12/04/1991 The Alternate Side טום צ'רונס
קרמר מקבל תפקיד ניצב בן שורה אחת בסרט של וודי אלן המצולם ליד ביתו. ג'ורג' מנסה לעבוד כמזיז מכוניות מצד אחד של הרחוב לשני (כדי להימנע מקנס) אך מבלגן את כל העסק. איליין יוצאת עם גבר בן 66 ורגע לפני שהיא נפרדת ממנו - הוא מקבל שבץ מוחי.
29 12/11/1991 The Red Dot
הנקודה האדומה
טום צ'רונס
אליין מסדרת לג'ורג' עבודה חדשה ובתמורה הוא קונה לה סוודר קשמיר שקנה בזול, לאחר שנמצאה בו נקודה אדומה. ג'ורג' מפוטר במהרה מעבודתו לאחר שקיים יחסי מין על השולחן במשרדו.
30 01/08/1992 The Subway
הרכבת התחתית
טום צ'רונס
בפרק זה החברים יוצאים למסעות ברכבת התחתית של ניו יורק: ג'רי נרדם וכשהוא מתעורר הוא נדהם לגלות אדם ערום יושב לידו; איליין ממהרת לחתונה אך הרכבת נעצרת באמצע המסלול; קרמר שומע טיפ על סוס מירוץ; ג'ורג' מפותה ע"י אישה יפהפיה אשר שודדת אותו.
31 1/15/1992 The Pez Dispenser טום צ'רונס
ג'רי מצחיק את איליין בזמן רסיטל לפסנתר של חברתו של ג'ורג' באמצעות מיכל סוכריות "פז". קרמר מנסה לפתח בושם בריח חוף הים.
32 1/29/1992 The Suicide
ההתאבדות
טום צ'רונס
שכנו של ג'רי מנסה להתאבד אך נכשל ובמקום זאת מגיע לבית החולים מחוסר הכרה. חברתו של השכן, ג'ינה, מתחילה לפלרטט עם ג'רי, אך הוא מפחד שהשכן יתעורר וכילה בו את זעמו. חששותיו גוברים כאשר ניומן מגלה את הרומן.
33 02/05/1992 The Fix-Up
השידוך
טום צ'רונס
איליין וג'רי משדכים בין ג'ורג' לחברתה של איליין בפגישה עיוורת.
34 02/12/1992 (The Boyfriend (1
החבר (1)
טום צ'רונס
ג'ורג' מנסה להערים על לשכת התעסוקה כדי להמשיך ולקבל דמי אבטלה. על כן הוא מבקש מג'רי להתחזות למעסיק השוקל לשכור אותו. ג'רי פוגש את שחקן הבייסבול קית' הרננדז ומתידד עימו.חבריו טוענים שהוא מתנהג כאילו הוא "נערת תיכון מאוהבת" והוא אף מתחיל לקנא כאשר הרננדז מתחיל לצאת עם איליין. קרמר וניומן שונאים את הרננדז כיוון שהם חושדים בו שירק עליהם בעבר.
35 02/12/1992 (The Boyfriend (2
החבר (2)
טום צ'רונס
קית' הרננדז מבקש מג'רי לעזור לו בהעברת חפציו לדירה חדשה, אך ג'רי לא אוהב את הרעיון. איליין והרננדז נפרדים לאחר שהיא מגלה כי הוא מעשן. ג'רי פותר את שאלת היורק על קרמר וניומן בעזרת שיחזור המקרה בסצינה פארודית המבוססת על הסרט "JFK תיק פתוח".
36 2/26/1992 The Limo
הלימוזינה
טום צ'רונס
ג'רי וג'ורג' מנסים להתחזות לאנשים אחרים כדי שיאספו אותם בלימוזינה משדה התעופה. הם מתחילים להתחרט על הדבר כאשר הם מגלים שהאנשים להם הלימוזינה יועדה היו המנהיגים החדשים של ארגון נאו נאצי.
37 03/04/1992 The Good Samaritan
השומרוני הטוב
ג'ייסון אלכסנדר
ג'רי מאתר נהגת אשר ביצעה תאונת פגע וברח, אך מכשגילה כיצד היא נראית הוא מעוניין לצאת עימה.
38 3/25/1992 The Letter
המכתב
טום צ'רונס
קרמר מדגמן עבור ציור של חברתו של ג'רי. כאשר ג'רי נפרד ממנה הוא מגלה מכתב מלא רגש ממנה, אך לאחר מכן מזועזע לגלות שמדובר בהעתקה מיצירה אחרת. איליין מסתבכת כאשר היא יושבת במושבי הכבוד של קבוצת הבייסבול ניו יורק ינקיז אך חובשת כובע של קבוצה מתחרה.
39 02/04/1992 The Parking Space
החנייה
טום צ'רונס
ג'ורג' ואיליין נוסעים לשוק הפשפשים במכוניתו של ג'רי אך בדרך פוגעים בבור ופוגמים במכונית. בנסיון להסתיר זאת איליין מספרת לג'רי שהם נרדפו על ידי קבוצת נערים פרועה. כאשר ג'ורג' מנסה להחנות את המכונית נהג אחר מנסה להכנס לאותו מקום חניה. שני הנהגים נעצרים כאשר כל אחד מהם חוסם את דרכו של השני, ודיון נרחב בנוגע לאתיקה של החניית מכוניות מתפתח בין דרי הרחוב.
40 05/06/1992 The Keys
המפתחות
טום צ'רונס
לג'רי נמאס מכך שקרמר פולש לביתו כל הזמן ולוקח ממנו את המפתחות לדירתו. קרמר נעלב ומחליט לנסוע לקליפורניה, במרדף אחר חלום המשחק שלו ועובר בדרך הרפתקאות משונות.

עונה רביעית[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה הרביעית עלתה לשידור ב-8 בדצמבר 1992. בעונה זו הייתה עלילה קבועה שהשתרכה כמעט מתחילתה ועד סופה של העונה, במסגרתה ג'רי וג'ורג' מנסים להעלות לשידור תוכנית פרי כתיבתם ברשת השידור האמריקנית NBC. עלילה זו הייתה מעין פרודיה על עצם תהליך הפקתה של "סיינפלד". הסידרה שג'ורג' וג'רי יוצרים היא זהה במתכונתה ל"סיינפלד" ואף נקראת "ג'רי". בסיום העונה, לאחר תהפוכות רבות, הסידרה נתקלת בגורל הפוך מזו של סיינפלד. בעוד שהסידרה האמיתית התגלתה כצהלחת ענק לאחר פרט הפיילוט שלה, "ג'רי" הוסרה מהשידור על ידי הנשיאה טרייה של רשת השידור מיד לאחר שידור הפרק הראשון.

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
41 08/12/1992 (The Trip (1
הטיול (1)
טום צ'רונס
כאשר איליין באירופה, ג'רי מבקשר מג'ורג' שיתלווה אליו ללוס אנג'לס, שם הוא אמור להתארח בתכנית טלויזיה, וינסה יחד איתו לאתר את קריימר. בזמן מבחני הקבלה, קריימר מנסה להתמודד עם בעלת בית מבוגרת (שחקנית לשעבר) ולגרום למישהו בהוליווד להתעניין בתסריט שכתב. גופה מתגלה. הקורבן, אישה צעירה שנחנקה למוות. קריימר פוגש בחורה באודישן ומביא לה עותק של התסריט שלו. ג'רי מאבד את הנוסח המדויק של כמה מהבדיחות החדשות שלו, וג'ורג' מנסה ללמד את החדרנית איך לסדר את המיטה שלו בדיוק כמו שהוא אוהב. בתכנית הטלויזיה, מאחורי הקלעים, ג'ורג' מציק לאורחים. האישה לה הביא קריימר את התסריט נמצאת חנוקה כאשר התסריט נמצא בבעלותה. קריימר מופיע בחדשות כרוצח סדרתי.
42 8/19/1992 (The Trip (2
הטיול (2)
טום צ'רונס
ג'ורג' וג'רי מנסים ליצור קשר עם המשטרה כדי להודיע להם שקריימר חף מפשע. קריימר עדיין לא יודע שהוא מבוקש. ג'רי וג'ורג' תופסים טרמפ בניידת משטרה כאשר בדרך הפקחים עוצרים "519 אפשרי". כאשר החשוד יושב במושב האחורי יחד עם ג'רי וג'ורג', הם מתייעצים איתו בנושא תשר לחדרנית. כאשר כל הניידות נקראות לבניינו של קריימר, ג'רי משאיר את דלת הניידת פתוחה ומאפשר לחשוד שבה להימלט. כאשר קריימר בחדר החקירות, נמצא חשוד אחר. קריימר משוחרר וג'רי וג'ורג' שואלים אותו לגבי תוכניותיו. הוא מתכנן להשאר בלוס אנג'לס. ג'רי וג'ורג' חוזרים לניו יורק וקריימר נכנס לדירתו של ג'רי כאילו כלום לא קרה. כאשר קריימר עוזב, ג'רי מחזיר לו את המפתחות שלו.
43 9/16/1992 The Pitch
הרעיון
טום צ'רונס
מנהלי NBC מבקשים מג'רי לבוא אליהם עם רעיון לסדרה. ג'ורג' מחליט שהוא יכול להיות כותב של קומדיית מצבים, ומביא את הרעיון של תכנית על "כלום". קריימר מחליף גלאי רדאר בתמורה לקסדה עם ניומן, שמאוחר יותר מקבל כנס על נסיעה במהירות מופרזת. בזמן שהם מחכים לפגישה עם מנהלי NBC, ג'ורג' וג'רי פוגשים את ג'ו דבולה, תסריטאי משוגע שהולך לאותו פסיכיאטר כמו זה של איליין. ג'רי, שמחפש נושא לשיחה, מעלה את המסיבה שקריימר מארגן, אליה ג'ו לא הוזמן. כאשר הם דנים בפגישה הגרועה עם מנהלי NBC, ג'ורג' שוקל להתחיל מערכת יחסים עם אחת המנהלות. קריימר אומר את דעתו כאשר הוא מקיא עליה. הקסדה מצילה את קריימר מהתקפתו של ג'ו דבולה. בזמן שכל זה קורה, איליין נמצאת באירופה עם הפסיכיאטר שלה.
44 9/16/1992 The Ticket
הכרטיס
טום צ'רונס
קריימר סובל מתופעות לוואי כתוצאה מהפציעה בראשו. NBC נותנים הזדמנות שניה לג'ורג' וג'רי, שזורק בדרכו לשם את השעון שהוריו נתנו לו במתנה. אז הוא פוגש את דוד ליאו, שאוסף את השעון מפח השאפה.קריימר מסכים להיות עד לאליבי של ניומן במשפט על הכנס שלו. ג'רי וג'ורג' נפגשים עם מנהלי NBC שמקבלים את הרעיון שלהם לתכנית. מאוחר יותר הם מתחבאים בבית הקפה מג'ו דבולה. הפסיכיאטר של איליין נזכר שהוא שכח להשאיר לג'ו דבולה מרשם נוסף לתרופות שלו, בזמן שהוא בחופשה.
45 9/23/1992 (The Wallet (1
הארנק (1)
טום צ'רונס
הוריו של ג'רי מגיעים העירה כדי לראות מומחה לבעיות גב. הם שומעים שג'ו דבולה המשוגע לא אוהב את ג'רי, ושואלים לגבי השעון שנתנו לו במתנה. ג'ורג' מנהל משא ומתן עם מנהלי NBC, ומקבל קוסאת סיגרים מאביה של סוזן. באותו זמן, במשרד רופא הגב, "נגנב" ארנקו של מורטי. איליין חוזרת מהטיול ומנסה לסיים את מערכת היחסים שלה עם הפסיכיאטר שלה. העסקה עם NBC מבוטלת.
46 9/30/1992 The Watch (2)
השעון (2)
טום צ'רונס
ג'רי סועד ארוחת ערב עם הוריו ודוד ליאו. הם דנים על נשים, מי ישלם והשעון. איליין משתמשת בקריימר כ"חבר" שלה, בנסיון לעבוד על הפסיכיאטר. ג'ורג' משיג את כתובתו של מנכ"ל NBC, ומנסה להציל את העסקה. ג'רי מנסה לקנות את השעון בחזרה מדוד ליאו. מחוץ למשרדו של הפסיכיאטר, איליין בוגשת את ג'ו דבולה, איתו היא מתחילה לצאת.
47 10/07/1992 The Bubble Boy
ילד הבועה
טום צ'רונס
לחברתו של ג'רי, נעומי, יש צחוק כמו של "אלמר פד יושב על מסחטת מיץ", וכאשר היא שומעת את הודעתו של ג'ורג' לג'רי במשיבון, היא נפרדת ממנו. אז במקומה, ג'רי מזמין את איליין להצטרף אליו לטיול בבקתה יחד עם ג'ורג' וסוזן. קריימר לא מוזמן. ג'רי מסכים שבדרך לבקתה יעצרו אצל מעדיץ חולה, "נער בועה". ג'ורג' מתקוטט עם נער הבועה על רקע תשובה לשאלת טריוויה. קריימר ונעומי מגיעים במקרה לבקתה, וגורמים לשריפה.
48 10/28/1992 The Cheever Letters טום צ'רונס
ג'רי וג'ורג' מתחילים לעבוד על הפיילוט לסדרה שלהם ב-NBC. ג'רי מתלונן בפני איליין שמזכירתה מדברת איתו יותר מדי לפני שהיא מעבירה אליה את השיחה. אחרי שהם מלבינים את העניין, היא מציאה לג'רי לצאת. בזמן שג'רי "מתעסק" איתה בביתו, הוא אומר שטות, שגורמת לה לעזוב את הדירה במנוסה. ג'ורג' וסוזן מספרים לאביה על השריפה בבקתה, הוא נעשה מבולבל ומכתבים ששרדו מהשריפה מסבירים למה. קריימר הולך לשגריריות הקובנית, במטרה להשיג סיגרים.
49 11/04/1992 The Opera
האופרה
טום צ'רונס
קרמר משכנע את ג'רי, אליין, ג'ורג' וסוזן להתלוות אליו לאופרה פליאצ'י. בשיחות ביניהם ג'רי ואליין מגלים שהיא יוצאת עם ג'ו דבולה, שרודף אחרי ג'רי. דבולה מתלבש בדמות הליצן מהאופרה ומנסה לרדוף אחריהם.
50 11/11/1992 The Virgin
הבתולה
טום צ'רונס
ג'רי מגלה שחברתו היא עדיין בתולה והדבר מתסכל אותו. ג'ורג' מתוסכל מהעובדה שכעת הוא תסריטאי, דבר אשר לדעתו יכול להפוך אותו לרווק מבוקש, אך "תפוס" על ידי סוזן ומנסה להפרד ממנה.
51 11/18/1992 The Contest
התחרות
טום צ'רונס
לאחר שאימו של ג'ורג' תופסת אותו מאונן, ארבעת החברים דנים בשאלה כמה זמן יכול אדם להמשיך ללא אוננות ומחליטים להתערב ביניהם מי יצליח להמשיך הכי הרבה זמן. קרמר נשבר ראשון בזמן שהוא מציץ לשכנתו של ג'רי, אשר מסתובבת ערומה בדירתה. אליין נשברת אחריו, לאחר שהיא רוקמת לעצמה פנטזיה עם ג'ון קנדי הבן, שמציע לה לצאת עימו. ג'ורג' וג'רי נשברים יחדיו; הראשון לאחר שהוא צופה בצלליות מפתות של אישה מתקלחת והשני לאחר שחברתו הבתולה (מהפרק הקודם) מסכימה לקיים עימו יחסי מין אך נסוגה משנודע לה על ההתערבות. למרות שתוצאותיה של ההתערבות לא נחשפות בפרק זה, רמיזות בנוגע לדבר ואף התוודות מצד ג'ורג' בפרק האחרון בסידרה מגלים לצופה שהלה שיקר את חבריו וטען לנצחון.
52 11/25/1992 The Airport
שדה התעופה
טום צ'רונס
ג'רי ואיליין מנסים לתפוס טיסה בחזרה לניו יורק לאחר ביקור בסנט לואיס. בעקבות בלבול בזמנים הם נאלצים לטוס בטיסה אחרת והם מופרדים זה מזו - ג'רי יושב במקום נוח במחלקה הראשונה ומתיידד עם דוגמנית יפהפיה, בעוד שאיליין נאלצת לשבת במחלקת תיירים. במהלך הפרק נחשפים הבדלי השירות והמעמדות בין המחלקות השונות.
53 12/16/1992 The Pick
החיטוט באף
טום צ'רונס
איליין מגלה לתדהמתה שבכרטיס הברכה שלה לקראת חג המולד ניתן לראות את פיטמתה. ג'רי מגרד באפו אך עקב זווית ראייה לקויה חושדת חברתו הדוגמנית (מהפרק הקודם) כי הוא חיטט באפו ומבקשת להפרד ממנו. ג'ורג' מנצל את הרעיון בתור עילה סופית להפרד מסוזן.
54 01/06/1993 The Movie
הסרט
טום צ'רונס
רביעיית החברים מנסים להפגש יחדיו לראות סרט קולנוע, אך בעקבות סדרת טעויות הם מתפצלים ורואים סרטים שונים לגמרי.
55 1/27/1993 The Visa
הויזה
טום צ'רונס
ג'ורג' מתחיל לצאת עם עורכת דין ממוצא סיני שחושבת שהוא מצחיק מאוד. על כן הוא מבקש מג'רי שלא להיות מצחיק לידה והוא מסכים, אך עורכת הדין מוצאת את דכאונו של ג'רי מושך ביותר. בו בזמן בעקבות בלבול בתיבות הדואר ידידו המהגר הפקיסטני של ג'רי, בבו באט, מגורש מהמדינה לאחר שפג תוקפה של הויזה שלו.
56 02/04/1993 The Shoes
הנעליים
טום צ'רונס
במהלך פגישה עם נשיא NBC בדירתו ג'ורג' בוהה בממחשופה של ביתו ומעורר בכך את כעסו. אליין מתגייסת להציל את המצב ומפתה אותו ובכך הוא מבין את דו-פרצופיותו.
57 02/11/1993 The Outing
היציאה מהארון
טום צ'רונס
כתבת עיתון מעוניינת לראיין את ג'רי וקובעת להפגש עימו בבית הקפה. בזמן שהוא ממתין לה יחד עם איליין וג'ורג' הם מנסים להתל באישה המצותתת לשיחתם ולדבר כאילו ג'רי וג'ורג' הם זוג הומוסקסואלי. לתדהמתם הם מגלים שהאישה בה היתלו היא, למעשה, הכתבת שביקשה לראיין את ג'רי. היא מסרבת להאמין שהכל היה כמהתלה ומעוניינת לחשוף את "זהותם המינית" בעיתון. ג'רי וג'ורג' מנסים להסביר לה שהם לא הומוסקסואלים אך כושלים בלשונם כשאר הם מנסים לשמור שפה תקינה, שמא יחשבו אותם כהומופובים.
58 2/18/1993 The Old Man
הזקן
טום צ'רונס
ג'רי, איליין וג'ורג' מתנדבים לעזור לזקנים המרותקים לביתם. ג'רי נשלח באדם זקן ומריר, איליין נשלחת לזקנה בעלת זפקת נוראית וג'ורג' מדכא את מטופלו.
59 2/25/1993 The Implant טום צ'רונס
ג'רי חושד כי חברתו עשתה ניתוח להגדלת חזה. הוא שולח את איליין לבלוש אחריה בסאונה בחדר הכושר המשותף שלהן, וזו מבחינה בה בעירומה ומוסרת לג'רי כי חשדו אמיתי. בשל כך ג'רי נפרד ממנה, אך לאחר התקלות נוספת בינה לבין איליין, במהלכה איליין נופלת לחיקה ומרגישה את שדיה, הוא מגלה כי הם "אמיתיים". ג'ורג' מנסה להציג עצמו כקרוב משפחה של סבת חברתו שנפטרה כדי להשיג הנחה בכרטיס הטיסה.
60 3/18/1993 The Junior Mint טום צ'רונס
ג'רי שוכח את שמה של חברתו הנוכחית ומנסה לגלותו בעזרת רמזים שונים מבלי שזו תדע כי שכח. הוא מצליח לגרום לה לספר לו כי שמה מתחרז עם שמו של איבר נשי באנגלית, אבל הוא לא מצליח לגלות איזה איבר. בינתיים הוא וקרמר מוזמנים לצפות בניתוח, במהלכו הם גורמים בטעות להחדרת סוכריה לקרביו של המנותח. בהתחלה מצבו מדרדר והם חושדים שהסוכריה היא האשמה, אבל לאחר שמצבו מתייצב כבדרך נס הם מבינים כי הסוכריה, למעשה, הצילה אותו.
61 4/15/1993 The Smelly Car
המכונית המסריחה
טום צ'רונס
מכוניתו של ג'רי מסריחה במיוחד והוא אינו מצליח להפטר מהריח, שנדבק לכל אדם הבא במגע עם הרכב. הוא מנסה למכור את הרכב אך לא מצליח ולבסוף נאלץ לנטוש אותו ולתת את המפתחות לקבצן ברחוב, אשר גם הוא מתענה מהריח. ג'ורג' רואה את סוזן, עימה יצא במהלך הפרקים הקודמים, ומגלה שהיא הפכה להיות לסבית. הוא מודאג מהעובדה שאולי הוא זה שגרם ל"מהפך". חברתה של סוזן נפרדת ממנה לאחר שהיא מגלה משיכה מוזרה לקרמר.
62 5/13/1993 The Handicap Spot
חניית הנכים
טום צ'רונס
ג'ורג' מחנה את מכוניתו של אביו במקום השמור לנכים. בעקבות כך אישה נכה נאלצה לחנות במקום מרוחק יותר ונפצעה. כאשר ג'ורג' וחבריו חוזרים למכונית הם מגלים שהמון זועם מבקש להרסה ובורחים מהמקום. לאחר מכן אביו של ג'ורג' נעצר בעוון החנייה הבלתע חוקית וכדי לפצותו ג'ורג' הופך למשרתו. בנסיון לפצות את האישה הנכה הוא וקרמר קונים לה כסא גלגלים חדש וקרמר מתאהב בה.
63 5/20/1993 (The Pilot (1
הפיילוט (1)
טום צ'רונס
עם התקרבות מועד פרק הפיילוט של סדרתם ג'רי וג'ורג' מתחילים בהכנות האחרונות ומלהקים את צוות השחקנים. ג'ורג' מודאג מכתם לבן שהופיע של שפתו וחושד שמדובר בסרטן. נשיא NBC מגלה אובססיה לאיליין ומבקש להיות עימה. איליין חושדת שבית הקפה השכונתי שלה מעסיק רק נשים בעלות חזה גדול ופונה לרשויות בעניין.


64 5/20/1993 (The Pilot (2
הפיילוט (2)
טום צ'רונס
הפרק מתאר את ההכנות האחרונות לקראת עלייתו לשידור של הפרק הראשון בסידרה של ג'רי וג'ורג'. איליין דוחה את חיזוריו של נשיא NBC בטיעון כי הוא מעתסק בדברים חומריים מדי לטעמה. עם תחילת צילומי הפרק מול הקהל מסתער ג'ו דבולה, אויבו של ג'רי, על הבמה בצעקת "מוות לרודנים!" לאחר מספר ימים הפרק משודר בטלוויזיה ואנו רואים את תגובתן של דמויות שהופיעו בעונה האחרונה לתוכנו. בסיום הפרק ג'רי מתבשר שנשיא NBC נעלם והצטרף לגרין פיס בנסיון להפוך עצמו לראוי יותר לאיליין. כתוצאה סגניתו מתמנית לנשיאה ובתור צעדה הראשון היא מבטלת את הסידרה.

עונה חמישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
65 9/16/1993 The Mango
המנגו
טום צ'רונס
תקציר הפרק
66 9/23/1993 The Puffy Shirt
החולצה הנפוחה
טום צ'רונס
תקציר הפרק
67 9/30/1993 The Glasses
המשקפיים
טום צ'רונס
תקציר הפרק
68 10/07/1993 The Sniffing Accountant
רואה החשבון המסניף
טום צ'רונס
תקציר הפרק
69 10/14/1993 The Bris
הברית
טום צ'רונס
תקציר הפרק
70 10/28/1993 The Lip Reader
קוראת השפתיים
טום צ'רונס
תקציר הפרק
71 11/04/1993 The Non-Fat Yogurt
היוגורט ללא-שומן
טום צ'רונס
תקציר הפרק
72 11/11/1993 The Barber
הספר
טום צ'רונס
תקציר הפרק
73 11/18/1993 The Masseuse
המעסה
טום צ'רונס
תקציר הפרק
74 12/09/1993 The Cigar Store Indian טום צ'רונס
תקציר הפרק
75 12/16/1993 The Conversion טום צ'רונס
תקציר הפרק
76 01/06/1994 The Stall טום צ'רונס
תקציר הפרק
77 02/03/1994 The Dinner Party טום צ'רונס
תקציר הפרק
78 02/10/1994 The Marine Biologist
ביולוג ימי
טום צ'רונס
תקציר הפרק
79 2/17/1994 The Pie טום צ'רונס
תקציר הפרק
80 2/24/1994 The Stand-In טום צ'רונס
תקציר הפרק
81 3/17/1994 The Wife טום צ'רונס
תקציר הפרק
82 4/28/1994 The Raincoats (1) טום צ'רונס
תקציר הפרק
83 4/28/1994 The Raincoats (2) טום צ'רונס
תקציר הפרק
84 05/05/1994 The Fire טום צ'רונס
תקציר הפרק
85 05/12/1994 The Hamptons
משפחת המפתון*
טום צ'רונס
תקציר הפרק *הערה: זהו תרגום לא נכון
86 5/19/1994 The Opposite
ההפך
טום צ'רונס
תקציר הפרק

עונה שישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
87 9/22/1994 The Chaperone
המלווה
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
88 9/29/1994 The Big Salad
סלט גדול
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
89 10/06/1994 The Pledge Drive אנדי אקרמן
תקציר הפרק
90 10/13/1994 The Chinese Woman אנדי אקרמן
תקציר הפרק
91 10/27/1994 The Couch
הספה
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
92 11/03/1994 The Gymnast אנדי אקרמן
תקציר הפרק
93 11/10/1994 The Soup אנדי אקרמן
תקציר הפרק
94 11/17/1994 The Mom & Pop Store
החנות של אמא ואבא
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
95 12/08/1994 The Secretary אנדי אקרמן
תקציר הפרק
96 12/15/1994 The Race אנדי אקרמן
תקציר הפרק
97 01/05/1995 The Switch
ההחלפה
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
98 1/19/1995 The Label Maker אנדי אקרמן
תקציר הפרק
99 1/26/1995 The Scofflaw אנדי אקרמן
תקציר הפרק
100 02/02/1995 Highlights of a Hundred (1)
הפרק המאה (חלק א')
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
101 02/02/1995 Highlights of a Hundred (2)
הפרק המאה (חלק ב')
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
102 02/09/1995 The Beard אנדי אקרמן
תקציר הפרק
103 2/16/1995 The Kiss Hello אנדי אקרמן
תקציר הפרק
104 2/23/1995 The Doorman אנדי אקרמן
תקציר הפרק
105 3/16/1995 The Jimmy אנדי אקרמן
תקציר הפרק
106 04/06/1995 The Doodle אנדי אקרמן
תקציר הפרק
107 4/27/1995 The Fusilli Jerry
ג'רי מפוזילי
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
108 05/04/1995 The Diplomat's Club אנדי אקרמן
תקציר הפרק
109 05/11/1995 The Face Painter אנדי אקרמן
תקציר הפרק
110 5/18/1995 The Understudy
המחליף
אנדי אקרמן
תקציר הפרק

עונה שביעית[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
111 9/21/1995 The Engagement
האירוסין
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
112 9/28/1995 The Postponement אנדי אקרמן
תקציר הפרק
113 10/05/1995 The Maestro
המאסטרו
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
114 10/12/1995 The Wink אנדי אקרמן
תקציר הפרק
115 10/19/1995 The Hot Tub אנדי אקרמן
תקציר הפרק
116 11/02/1995 The Soup Nazi
הנאצי של המרק
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
117 11/09/1995 The Secret Code אנדי אקרמן
תקציר הפרק
118 11/16/1995 The Pool Guy אנדי אקרמן
תקציר הפרק
119 12/07/1995 The Sponge אנדי אקרמן
תקציר הפרק
120 12/14/1995 The Gum אנדי אקרמן
תקציר הפרק
121 01/04/1996 The Rye אנדי אקרמן
תקציר הפרק
123 1/25/1996 The Caddy אנדי אקרמן
תקציר הפרק
124 02/01/1996 The Seven אנדי אקרמן
תקציר הפרק
125 02/08/1996 The Cadillac (1) אנדי אקרמן
תקציר הפרק
126 02/08/1996 The Cadillac (2) אנדי אקרמן
תקציר הפרק
126 2/15/1996 The Shower Head אנדי אקרמן
תקציר הפרק
127 2/22/1996 The Doll אנדי אקרמן
תקציר הפרק
128 03/07/1996 The Friars Club אנדי אקרמן
תקציר הפרק
129 04/04/1996 The Wig Master אנדי אקרמן
תקציר הפרק
130 4/25/1996 The Calzone אנדי אקרמן
תקציר הפרק
131 05/02/1996 The Bottle Deposit (1) אנדי אקרמן
תקציר הפרק
132 05/02/1996 The Bottle Deposit (2) אנדי אקרמן
תקציר הפרק
133 05/09/1996 The Wait Out אנדי אקרמן
תקציר הפרק
134 5/16/1996 The Invitations
הזמנות החתונה
אנדי אקרמן
תקציר הפרק

עונה שמינית[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק
135 9/19/1996 The Foundation

הקרן

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
136 9/26/1996 The Soul Mate

הנפש התאומה

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
137 10/03/1996 The Bizarro Jerry

ג'רי ביזארו

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
138 10/10/1996 The Little Kicks

ריקוד מושחת

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
139 10/17/1996 The Package

החבילה

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
140 10/31/1996 The Fatigues

המדים המנומרים

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
141 11/07/1996 The Checks

הצ'קים

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
142 11/14/1996 The Chicken Roaster אנדי אקרמן
תקציר הפרק
143 11/21/1996 The Abstinence אנדי אקרמן
תקציר הפרק
144 12/19/1996 The Andrea Doria

האנדרה-דוריה

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
145 01/09/1997 The Little Jerry

ג'רי הקטן

אנדי אקרמן
תקציר הפרק
146 1/16/1997 The Money אנדי אקרמן
תקציר הפרק
147 1/30/1997 The Comeback אנדי אקרמן
תקציר הפרק
148 02/06/1997 The Van Buren Boys
כנופיית ואן ביורן
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
149 2/13/1997 The Susie אנדי אקרמן
תקציר הפרק
150 2/20/1997 The Pothole אנדי אקרמן
תקציר הפרק
151 3/13/1997 The English Patient
הפצוע האנגלי
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
152 04/10/1997 The Nap אנדי אקרמן
תקציר הפרק
153 4/24/1997 The Yada Yada
יאדה יאדה יאדה
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
154 05/01/1997 The Millennium אנדי אקרמן
תקציר הפרק
155 05/08/1997 The Muffin Tops אנדי אקרמן
תקציר הפרק
156 5/15/1997 The Summer of George
הקיץ של ג'ורג'
אנדי אקרמן
תקציר הפרק

עונה תשיעית[עריכת קוד מקור | עריכה]

# תאריך שידור כותרת במאי הפרק


157 9/25/1997 The Butter Shave אנדי אקרמן
תקציר הפרק
158 10/02/1997 The Voice
הקול
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
159 10/09/1997 The Serenity Now
שלווה עכשיו
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
160 10/16/1997 The Blood אנדי אקרמן
תקציר הפרק
161 10/30/1997 The Junk Mail אנדי אקרמן
תקציר הפרק
162 11/06/1997 The Merv Griffin Show
המופע של מרו גריפין
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
163 11/13/1997 The Slicer אנדי אקרמן
תקציר הפרק
164 11/20/1997 The Betrayal אנדי אקרמן
תקציר הפרק
165 12/11/1997 The Apology אנדי אקרמן
תקציר הפרק
166 12/18/1997 The Strike אנדי אקרמן
תקציר הפרק
167 01/08/1998 The Dealership אנדי אקרמן
תקציר הפרק
168 1/15/1998 The Reverse Peephole אנדי אקרמן
תקציר הפרק
169 1/29/1998 The Cartoon אנדי אקרמן
תקציר הפרק
170 02/05/1998 The Strongbox
הכספת
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
171 2/26/1998 The Wizard אנדי אקרמן
תקציר הפרק
172 3/19/1998 The Burning אנדי אקרמן
תקציר הפרק
173 04/09/1998 The Bookstore אנדי אקרמן
תקציר הפרק
174 4/23/1998 The Frogger
הפרוגר
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
175 4/30/1998 The Maid
העוזרת
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
176 05/07/1998 The Puerto Rican Day
יום פוארט ריקו
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
177 5/14/1998 The Clip Show (1)
ספיישל (חלק א')
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
178 5/14/1998 The Clip Show (2)
ספיישל (חלק ב')
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
179 5/14/1998 The Finale (1)
השומרוני הטוב (חלק א')
אנדי אקרמן
תקציר הפרק
180 5/14/1998 The Finale (2)
השומורני הטוב (חלק ב')
אנדי אקרמן
תקציר הפרק

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

רשימת פרקים, תקצירים ומה לא