שיחת משתמשת:Hanay/ארכיון18

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Hanay בנושא נח זבולוני

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


חנה שלום[עריכת קוד מקור]

היי חנה, כאן הרן מאוניברסיטת חיפה. כותב לך, בהמשך להתכתבותנו (מקווה שעשיתי זאת נכון). יום טוב,

Haransh - שיחה 13:32, 13 בנובמבר 2012 (IST)

שלום חנה[עריכת קוד מקור]

ערב טובפרח בשבילך אני אודה לך אם תסבירי למה התכוונת בתקציר העריכה בבקשות ממפעילים שהשיעור נגמר?

התבדחתי, הכוונה הייתה שהוסבר לך מהי הדרך לטפל בערכים כאלה, לא על ידי מחיקה, אלא על ידי שיפורם, עורכים, מוסיפים בינוויקי, מוסיפים תמונה עם יש ועוד. תסתכל על הערך עכשיו ותראה את ההבדל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:25, 13 בנובמבר 2012 (IST)
אוקיי , תודה ויקיפד גאה - שיחה 17:26, 13 בנובמבר 2012 (IST)
אני חייב לציין שגם אני לא להוט למחוק ערכים, כמו שאני לא ארצה שימחקו ערכים שאני עובד עליהם. אך לפחות בעקבות כך הערך שופר ועוצב ונראה יפה. בברכה --ויקיפד גאה - שיחה 17:29, 13 בנובמבר 2012 (IST)

עזרה[עריכת קוד מקור]

שלום, האם אתה יכול לעזור לי לתקן את סעיף זה: הבזיליקה של קאנדלאריה. תודה רבה. --79.152.179.136 18:30, 13 בנובמבר 2012 (IST)

תגובה[עריכת קוד מקור]

אני לא התכוונתי לפתוח פורטל חדש, בסך הכל רציתי עיצוב יפה לדף המשתמש שלי את יכולה בבקשה להסתכל איך הוא נראה. ואני לא מחקתי את מה ששמו לי, רק העברתי את זה לדף הטיוטה שלי. ואגב אני די מקצועי, למשל את הדף צ'לו אני ערכתי מחדש.--M.t.lifshits - שיחה 15:59, 14 בנובמבר 2012 (IST)

תודה[עריכת קוד מקור]

תודה יעל, הערותיך הם לי לעיניים.--רוחית - שיחה 18:22, 15 בנובמבר 2012 (IST)

This Month in Education: November 2012[עריכת קוד מקור]





Headlines

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

If this message is not on your home wiki's talk page, update your subscription · Distributed via Global message delivery, 04:25, 16 בנובמבר 2012 (IST)

תקצירי עריכה מותאמים אישית[עריכת קוד מקור]

חנה שלום. בהמשך לדברייך בדלפק הייעוץ: האם את מעוניינת בעזרה בהוספת תקצירי עריכה מותאמים אישית? אם כן, אנא פרטי את התקצירים בהם את מעוניינת, ואת הכותרת תחתה תרצי לראות אותם. בברכה - קיפודנחש 19:05, 16 בנובמבר 2012 (IST)

תודה על ההצעה, אבל ראיתי שבקשתו של האביר נענתה במהירות, מה שאני מבקשת ישרת רבים. אני מעדיפה פתרון כללי במקום פתרון פרטי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:53, 16 בנובמבר 2012 (IST)
הבנתי. מדובר ב"הוספת תמונה", ובדפי שיחה "הסבר"? קיפודנחש 22:10, 16 בנובמבר 2012 (IST)
מדובר ב"תמונה" ישמש להוספה, הורדה, עיצוב כל מה שקשור לטיפול בתמונות. ובדפי שיחה "הסבר". תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 00:41, 17 בנובמבר 2012 (IST)
סימנתי את "תמונה" כשינוי משני (בדומה ל"עיצוב"). אם לדעתך זו שגיאה, אמרי לי ואבטל זאת. קיפודנחש 02:04, 17 בנובמבר 2012 (IST)
המיקום מצוין, תודה רבה על הטיפול היעיל והזריז. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:07, 17 בנובמבר 2012 (IST)

אכזבה[עריכת קוד מקור]

שלום חני

ראיתי את הערכים על הכוללים [של הישוב הישן] והם דלים, מילא יש כוללים שלא קיימים היום, אז אין מודעות לציבור על קיומו בעבר, לא נכתב לו ערך, אבל כולל פולין שקיים היום, אע"פ שימים אלו, הם, לא ימי זהרו, אנשים שומעים עליו למה אין לו ערך? הרי כולל זה בתקופות מסויימות היה הכולל הכי פעיל. החלטתי לעשות לו ערך ולהוסיף מידע ככל אשר תשיג ידי, ויש הרבה מאד מה להוסיף. בתחילה הסתפקתי עם הוספת לינקים לאתר שלו וחשבתי לתומי ע"י כך אפנה את החוקרים לחפש מידע על הכולל. זה לא עזר. השקעתי הרבה זמן לחפש מידע על הכולל וכשבאתי להכניס אותו לערך, הותקפתי, וכל מה שאומר, יגידו הפוך ולא יטרחו להביא מקורות לדבריהם, והסתפקו ב'נראה לי' 'לדעתי' ו'כך אני חושב'. וכן הטחת האשמות.


יש כאן בעיה רצינית, היא טעונה בדיקה לעומק. ואסביר את דברי: כשהתחלתי להוסיף מידע על כולל פולין, וווהלין, נתקלתי בשתיים שלוש משתתפים בדיון וזה מועט מאד, הם מעידים על עצמם שאין להם מידע על הנושא, ואין להם זמן לזה,

...ואין לי את הפנאי והסבלנות הדרושים לכך כעת. מי-נהר - שיחה 14:47, 16 בנובמבר 2012 (IST)

"...אין לי ידע מספיק בנושא. מי-נהר - שיחה 23:19, 13 במאי 2012 (IDT)

"... אין לי פנאי לבדוק בדיוק מה ומי, .-93.173.159.112 23:17, 17 בנובמבר 2012 (IST)

"א. את המקור "ישוב ארץ ישראל, סימן ו'." לא אני הכנסתי אלא AKKK לי אין מושג מה כתוב שם."

בכל אופן הם לא נמנעו להחליף את שם הערך, עם נימוקים שטחיים, ועל פי מה שנראה בעיניהם ועל פי כלי התקשורת שהם שמעו וההשוואת שהם עשו מכך.

"תודה רבה! יש לבדוק לדעתי האם כל הכוללים הנ"ל נפרדו או שפשוט נפתחו מעצמם כשהתחילה עלייה גדולה באיזורם. גם על כולל פולין (של היום) צריך לבדוק מתי ואיך נוצר (הוא ראוי לערך נפרד. לדעתי בכל אופן יש לשנות פשוט לכולל ווהלין). ושוב, כל הכבוד! --Akkk - שיחה 18:55, 15 במאי 2012 (IDT)

"טוב סיימתי לבדוק לא מצאתי מה שחיפשתי. לענ"ד המייסדים לא קראו לו ווהלין (ואף לא השתמשו במונח כולל). לענ"ד מאחר ויש הפנייה טוב להשאיר את זה כך. אך עשה כהבנתך. (אני יורד למחתרת, היה שלום) מי-נהר - שיחה 19:26, 15 במאי 2012 (IDT)

הטיעון העיקרי שהם עושים בו שימוש על כל טיעון עניני הוא: יש לך אינטרסים או אתה מקבל כסף על כך וכו', בתגובות שלהם יש ניואנסים אישיים, דווקא צפיתי ממי-נהר כאחראי על הערך לדאוג לכך שהדיון ישאר עניני, ולא רק שהוא לא עשה כן אלא הוסיף נופך משלו. לכל אורך הדרך התאפקתי מלהשיב כגמולו, כדי לשמור הדיון שלא יהפוך לסתם מריבה.

"ד.אומר לך בכנות יש לנו מעט בעיה עם העובדה שלאור הקישורים והמידע שהוספת כבר מתחילת עריכותיך כאן, הרי שנדמה שיש לך נגיעה בדבר הנוגעת לאינטרס ממוני או אחר. אולי אני טועה. ואף אם אני צודק. אין זה אומר שאינך יכול לכתוב מידע אנציקלופדי כאן ככולנו. אבל זה בהחלט גורם לקהילה לחשש מפני אמינות העריכות. כמובן שכבר הבחנתי שתרמת גם מידע אנציקלופדי חשוב בעריכותיך האחרונות."

"...בין השורות על עימות מתקרב בנוגע לזכויות ראשונים ויוקרה היסטורית כביכול. אבל אני עוד מציץ קצת ואולי אצליח ליישם משהו מהמלצותיך תודה ושבת שלום. מי-נהר - שיחה 14:47, 16 בנובמבר 2012 (IST)


מי-נהר עצמו אומר שלערכים אלו אין כ"כ מי שיתרום מידע, ובכל אופן הוא יצר וויכוחים סינטטיים, כאילו דיון.


"אתה צודק, אבל מרחב הערכים האלה אינו זוכה לטיפול ועיסוק כמעט. ואין לי את הפנאי והסבלנות הדרושים לכך כעת,. מי-נהר - שיחה 14:47, 16 בנובמבר 2012 (IST)

וודאי אם הוא יתנהג כך לתורמים, ימאס להם ויעזבו, אני מאמין שהוא לא מחפש את זה.

כשהתדיינתי עם מוטי בענין האתרוגים הדיון היה עניני ומהנה, ללא הטחת אשמות. למה כאן זה אחרת?

אנו מדברים כאן לגבי היסטוריה שמלפני מאה שנה או מאתיים, לא על ההיסטוריה עכשווית, שעל פי בקיאותו בעניני חרדים זה הולך להשפיע על התהליך המשפטי מי יהיו חברי הוועד של העמותה. אני לא הבאתי דברים ללא מקור, ושלא יטען שהכתב עיתון מלפני מאה שנה קיבל כסף.

לגבי לינק לאתר:

"להבדיל מערכים אחרים שלא קשורים ישירות בהם בוודאי לא שייך לקשר לאתר, הרי שכאן בערך הייעודי עליהם הגיוני שיובא האתר שלהם כמו בכל הערכים על כוללים אחרים (אם כי באתרים ההם יש מידע נוסף רלוונטי וכאן אני לא בטוח שיש). בכל אופן ניסיתי אך לא הצלחתי להוסיפו כעת בגלל מסנן הספאם. אנא לשיקול וטיפול הקהילה לגבי האם וכיצד להוסיף רק כאן את האתר הנ"ל. מי-נהר - שיחה 14:49, 18 בנובמבר 2012 (IST) "דומני שלא יהיה ראוי להביא את האתר, מכיון והכולל המדובר נמצא בדיון משפטי ארוך על בעלותו, האתר מייצד צג אחד בלבד בדיון • חיים 7 • (שיחה) • ד' בכסלו ה'תשע"ג • 16:46, 18 בנובמבר 2012 (IST)

כנראה הצדק איתך. מי-נהר - שיחה 17:41, 18 בנובמבר 2012 (IST)

באתר שלהם לא מצאתי טיפת מידע שיש לה קשר לגבי חברי הוועד של כולל פולין. אין שם אפילו איזכור של שמם. אבל זה לא מנע ממי-נהר לקבל את הטיעון לאלתר.

עוד שמתי לב שמאז שהתחלתי לדון עם מי-נהר AKKK נעלם מהשטח, ודדוקא הוא היה זה שצידד להחליף את השם של כולל ווהלין מכולל פולין על אף הסתיגותו של מי-נהר. כששאלתי את מי-נהר על סמך מה אישר השינוי? הוא הסתפק בתשובה סתמית 'לא משנים כל כך מהר גרסאות יציבות'.

ועכשיו אומר את דעתי על AKKK, יש לו אינטרס ברור בענין זה, הוא משתייך לחסידי בעלזא (ותראה את התרומות שלו לערכים שלהם) שהם חלק מקופת חיבת ירושלים, ואולי הוא נתמך מהם. חברו מי-נהר רואה חשיבות גדולה לגונן על 'חבת ירושלים' ומכל הכוללים דוקא מצא את הלוגו שלהם להוסיף לערך 'כולל ווהלין' ולא של 'כולל שומרי החומות' שהוא כולל מאד פעיל עד היום, עוד יותר מכולל פולין וכולל חיבת ירושלים.

זו עובדה ברורה שהציבור החרדי בכללותו לא גולש באינטרנט, ונגזר מכך לא משתתף בדיוני וויקיפדיה. במצב זה יכול כמעט כל אחד להשתלט על ערכים אלו ולעשות בהם כרצונו. כדאי לבדוק הטענותי, על ידי אנשים חיצוניים שאין להם כל קשר לאותם ערכים. ולראות עם מי הצדק.

אודה ולא אכזב, אני לא עולה תמימה, ועשיתי הרבה שגיאות, השתדלתי ללמוד, ולא לחזור עליהם. ותודה לך חני על עזרתך.

מומליץ לאחראי הערך, שבערכים אלו יקפיד ביותר שהדיונים עניניים ולא יגלשו לרמה אישית ב. להביא מקורות לכל טיעון, ולא לתת ל'נראה לי' מקום בערך. בפרט בערכים העוסקים בעיניני הציבור החרדי ששם מאד נפוץ השליפה מהמותן.

תודה--רוחית - שיחה 20:07, 21 בנובמבר 2012 (IST)

רוחית, אני מצטערת, הפניה שלך מאד ארוכה, ולא ברור לי מה את מבקשת ממני. לא ברור לי למה בחרת להעתיק לדף שיחתי דיונים מדפי שיחה אחרים. לא נהוג לעשות זאת. אפשר להפנות לאותו דף שיחה, במקום להעתיקו לדף שיחתי. האם תוכלי להסביר לי בתמצות רב, מה את מבקשת ממני? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:55, 21 בנובמבר 2012 (IST)
בקיצור: לבדוק את ההתנהלות של מי-נהר וAKKK--רוחית - שיחה 23:18, 21 בנובמבר 2012 (IST)
"לבדוק את ההתנהלות" אינה תשובה מתקבלת על הדעת. נראה שלדעתך המשתמשים הללו התנהגו שלא כשורה. נסי לנסח בשתי שורות או פחות מה היא ההתנהגות הלא תקינה עליה את מתלוננת. צרפי מספר מצומצם של קישורים (לא על ידי העתקה וציטוט, אלא על ידי קישורים) שידגימו שהמשתמשים הללו אכן נהגו באופן שאת טוענת שהם נהגו בו. אם תוכלי לצרף קישור לדף מדיניות בוויקיפדיה שמבהיר שההתנהגות עליה את מתלוננת אכן אינה תקינה, מקובלת, או אפילו "אסורה", עוד יותר טוב. לבוא ולדרוש שמישהו "יבדוק את ההתנהלות" של מישהו אחר לו לא דרישה סבירה. בברכה - קיפודנחש 23:58, 21 בנובמבר 2012 (IST)
תודה קיפוד נחש על הסיוע. רוחית, אין לי עניין להיות בורר בינך ובין שני הויקיפדים האחרים. את מוזמנת לעלות את טיעוניך בויקיפדיה:בירורים. אם תעשי זאת, המלצתי היא שתהיי שם תמציתית בטיעוניך, ותני קישורים במקום להעתיק. האנשים באו לכאן לכתוב ויקיפדיה, וזה לא תענוג גדול להיות בורר, אז יש להביא את הטיעונים בצורה ברורה וממוקדת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:33, 22 בנובמבר 2012 (IST)

משתמש/ת חדש/ה שאני רוצה שתכירי[עריכת קוד מקור]

שלחתי לו/ה תבנית ברוך הבא וכד', לפי מה שהוא/היא כותב/ת בדף המשתמש נראה לי שיש לכם נושאי עבודה משותפים. בברכה, --‏sir kiss שיחה 11:41, 22 בנובמבר 2012 (IST)

תודה על הפניית תשומת ליבי. נתת לי לחפש אותה . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:57, 22 בנובמבר 2012 (IST)
אויאויאוי... סליחה! --‏sir kiss שיחה 13:28, 22 בנובמבר 2012 (IST)

שיחת משתמש:213.57.131.28[עריכת קוד מקור]

טווח ה-IP שהוא נכלל בו שייך לחברת הוטנט, לכן חסמו אותו. --פדיחה (שיחהתרומות) • ☺☻בואו לפנטז☻☺ 18:58, 22 בנובמבר 2012 (IST)

נזכרתי[עריכת קוד מקור]

למה זה לא הופיע למטה כקיים בשיתוף. הוא רושם שהקובץ קיים רק אם מדובר באותו קובץ בדיוק. כלומר גם אותה רזולוציה. הקובץ שהועלה לשיתוף היה באיכות טובה יותר מזה שכאן. נויקלן 19:36, 22 בנובמבר 2012 (IST)

או קי, תודה, יחד עם זאת לא הסתפקתי בזאת ועשיתי חיפוש בויקישיתוף, והחיפוש לא העלה דבר. זה קורה לפעמים שהחיפוש שם לא עובד כמו שצריך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:38, 22 בנובמבר 2012 (IST)
אולי שכחת במקרה להוסיף את הקידומת של ה-File:‎‏. Police TA 1933.jpg באמת לא מוצא. נויקלן 19:43, 22 בנובמבר 2012 (IST)
אני כל הזמן מחפשת בלי הקידומת File, ולרוב מצליח לי. אז כנראה שיש קבצים שאוהבים את הפייל שלהם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:47, 22 בנובמבר 2012 (IST)

חנה שלום[עריכת קוד מקור]

אני לומדת בלימודי נשים ומגדר אצל דר שרון הלוי ואמורה לרשום ערך בויקיפדיה כחלק ממטלות הקורס אני מבוהלת מאוד אך קראתי את חוויותייך ויש בכך כדי להרגיע אותי מעט. האם ניתן לדעתך לרשום ערך על גלוריה אנזלדואה (אנ') - אמריקאית ממוצא מקסיקני פמיניסטית ומשוררת המיתבטאת בשפה רב לשונית שם המשתמש שלי msegal רק אם תאשרי לי את הערך אפנה לדר שרון הלוי לבקש את אישורה . תודה רבה Msegal - שיחה 00:05, 24 בנובמבר 2012 (IST)

הי אין סיבה להיות מבוהלת . האם תוכלי לתת לי את שמה באנגלית כדי שאחפש את הערך בויקיפדיה האנגלית? או שתקלי עלי ותני לי קישור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 00:08, 24 בנובמבר 2012 (IST)
הי אודי, תודה על הקישור. לפי הערך בויקיפדיה האנגלית הכולל מידע אודותיה, הספרים והפרסים שקיבלה, בהחלט יש מקום לערך אודותיה גם אצלנו. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:58, 25 בנובמבר 2012 (IST)

זה שלכם?[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

הסטודנט הזה - משתמש:Bat7/ארגז חול שייך לחיפה? גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 07:33, 24 בנובמבר 2012 (IST)

לא מכירה. פניתי אליו בדף השיחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:21, 24 בנובמבר 2012 (IST)

שלום חנה[עריכת קוד מקור]

שאלת אותי מאין המקור לשינוי שם עיתון אגודת הסטודנטים של בן-גוריון מ"צ'ופצ'יק" ל"בין השורות", מאחר וראית שקישור האתר עדיין מוביל לשם "צ'ופצ'יק". ובכן, כעת שיניתי את הקישור המופיע בתחתית הדף לקישור המעודכן, המוביל לאתר "בין השורות", אבל איני מצליחה לשנות את הקישור בתוך התבנית (היכן שמופיעים הפרטים כמו שפת העיתון ותדירותו, ובתחתית ישנו קישור לאתר). אשמח אם תוכלי להסביר לי כיצד לתקן זאת, או פשוט לתקן את הכתובות המופיעה שם לזו המופיעה בתחתית הערך (המעודכנת). תודה, יולי. JulieSharon (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תיקנתי, פשוט העתקתי את כתובת האינטרנט מהקישור למטה, לקישור בתבנית.
בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:45, 24 בנובמבר 2012 (IST)

שיחת משתמש:Gadgavriel[עריכת קוד מקור]

אם הוא חסום, אז למה להגן על הערך שהוא השחית בו? --פדיחה (שיחהתרומות) • ☺☻בואו לפנטז☻☺ 20:09, 26 בנובמבר 2012 (IST)

כי הוא ערך לפני כן כאנונימי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:10, 26 בנובמבר 2012 (IST)

לחנה מהשוחט[עריכת קוד מקור]

תודה על טיפולך בערך החדש שנולד אתמול בעזרתי (אין דבר שב' פחות משנים). אני מתעניין מה זה שינוי קריפסט או משהו כזה, בסוגריים מסוי. ראיתי בהבדלי גרסאות שקטע עובר מקום אבל בשטח לא ניכר שום הבדל. מקוה שלא אשכח לבדוק כאן אם הסברת. בתודה מראש השוחט - שיחה 08:41, 27 בנובמבר 2012 (IST)

יש סקריפט בוויקיפדיה שבודק איות נכון של מילים, רווחים שונים וכו'. במקרה זה הוא מצא כנראה שכתבת מסוי במקום מיסוי, וגם רווחים מיותרים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:45, 27 בנובמבר 2012 (IST)

דקויות[עריכת קוד מקור]

לגבי עריכתך זו: "הסכמת מפעיל מערכת" אינה "תנאי" עליו החליטה הקהילה. הענקת והסרת הרשאות (פרט להרשאות ביורוקרט ומפעיל) הן חלק מההרשאות של מפעיל מערכת - כך זה מוגדר במערכת ההרשאות של ויקיפדיה, לא משהו שהקהילה החליטה עליו. זה נכון לגבי הרשאות "בדוק אוטומטי", "מנטר", "חסין חסימת IP", ו"יוצר חשבונות". בדומה, "היכרות עם הכללים" (שמפורטים בהרחבה בסעיף הבא) מעוגנת בויקיפדיה:שכל ישר ולא ב"החלטות הקהילה". אלו הן דקויות, כמובן, רציתי רק להבהיר את הסיבה לעריכתי הקודמת. בברכה - קיפודנחש 20:33, 29 בנובמבר 2012 (IST)

הרעיון הוא שמי שנכנס לדף יבין את כל תנאי הסף לקבלת הרשאת מנטר. לא מספיק שיהיו לו 1500 עריכות במרחב הערכים, חשוב שיהיה לו ניסיון בניטור והכרת הכללים. ושידע שצריך הסכמת מפעיל ושלא יקבל אוטומטית את ההרשאה. בדרך זאת התנאים ברורים בדף עצמו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:38, 29 בנובמבר 2012 (IST)

קטגוריה כפולה[עריכת קוד מקור]

אין סיבה של ממש לעריכות אלו - יש טעם בקטגוריה כללית שתכיל את כל היישובים הערביים שנחרבו ב-1948, והכללים הנוגעים לקטלוג כפול מאפשרים זאת. לדוגמא - כל היישובים בישראל מצויים בקטגוריה:יישובים בישראל, מטעמים דומים. יוסאריאןשיחה 20:56, 29 בנובמבר 2012 (IST)

אני לא מסכימה אתך, הטיפול הזה מקובל מאד בקטגוריות השונות. עשיתי זאת גם בערכים של אתרים ארכאולוגים, גם בנחלים. קטלוג כפול הוא מיותר. דרך אגב חלק מהערכים כבר טופלו כך ולא על ידי. אבל אתה מוזמן לעלות שאת לדיון בדף השיחה של הקטגוריה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:05, 29 בנובמבר 2012 (IST)
ברשותך אשחזר את עריכותייך, רק מכיוון שהממשק יותר נוח ואני לא יודע להשתמש ב"hot cat". יוסאריאןשיחה 10:05, 30 בנובמבר 2012 (IST)
שים לב מה קרה כאן, אני לא הסכמתי אתך בכלל, לא הסכמתי שתבטל את עריכתי, ואתה כאילו מנומס מבקש רת רשותי להשתמש בפעולת השחזור, אז בפועל ובמהות, אתה עושה פעולה בלתי מקובלת בכלל אבל אתה כאילו מבקש את רשותי, כדי שטכנית תראה בסדר. רשותי לא נתונה לך כלל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:17, 30 בנובמבר 2012 (IST)
אני מזכיר שהתקבלה החלטת פרלמנט בדבר הקטלוג הכפול. ההחלטה התקבלה לערכי אישים, אך אפשר להשתמש בה גם למקרה כמו זה. בהחלטה זו הוחלט לקטג בשיטת הקטלוג הכפול כדי להקל על הקורא. אני לא זוכר באיזה ארכיון בדיוק זה נמצא, אך זה בארכיונים הראשונים של הפרלמנט. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 05:55, 1 בדצמבר 2012 (IST)
אם ההחלטה התקבלה לערכי אשים, איו זה אומר שאפשר להשתמש בה גם במקרה זה במיוחד שאין לי מושג מה נאמר בה ומה הייתה הסיבה להחלטה הזאת. ייתכן גם שהוחלטה כשלא היו ערכים רבים, והקטלוג הכפול לא הפריע. באישים גם ניתן לקטלג פעמים רבות אותם כקטגוריות שונות כך שאולי רשימה אחת מקלה. הדבר אינו כך בערכי יישובים ערבים שנהרסו לאחר מלחמת העצמאות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:06, 1 בדצמבר 2012 (IST)
לא ביקשתי את רשותך לביטול כי איני צריך אותה - אם אני מתנגד לשינוי אני יכול לחזור ליציבה. ביקשתי אישור להשתמש בכלי "שחזור", שלא מיועד לכך אבל לאור דברייך הקדשתי שתי דקות וביטלתי ידנית. כנראה שמראש לא הייתי צריך את זה לאור מיעוט הערכים שנערכו.
נראה שמבחינת הערכים הללו המדיניות מאפשרת קטלוג כפול אך לא מחייבת אותו. לפי מה שגילגמש ציין, יש מדיניות שממליצה על קטלוג כפול בערכי אישים, וכפי שאני ציינתי - ערכי היישובים הישראליים כבר מקוטלגים כולם בקטרוגיית על.
אשיב לגרסא יציבה עד למיצוי הדיון. יוסאריאןשיחה 09:47, 2 בדצמבר 2012 (IST)

משרפות מים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב חנה,

אני רוצה להפנות אותך לערך משרפות מים (שערכתי אותו מעט, אך בעיקר הוספתי לו 5 תמונות, שצילמתי היום במהלך סיור במקום). יש לי הרגשה שהן תמצאנה חן בעיניך :) שועל - שיחה 20:46, 1 בדצמבר 2012 (IST)
יפה מאד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:56, 1 בדצמבר 2012 (IST)

אורה ערמוני[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, אורה ערמוני שלחה לי את תמונתה לשים בערך. אבל אני לא יודע איך מצרפים תמונות. איך אני שולח לך את התמונה? Alosha38 - שיחה 09:40, 2 בדצמבר 2012 (IST)

ראשית עליך לתת שם לקובץ שיהיה אורה ערמוני, ולאחר מכן עליך לעלות לויקיפדיה דרך הקישור ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת בחר ויקיפדיה ברישיון חופשי, הנמצא מימין. הקישור נמצא בכל מסך מימין תחת תיבת כלים. אני מקווה שהיא אישרה לך לעלות את הקובץ ברישיון חופשי. אם כן עליך לשלוח אישור OTRS לכתובת שמופיעה בדף ויקיפדיה:OTRS. להעלאת תמונה לערך ראה עזרה:הוספת תמונה לערך. לכל דבר יש מדריך בויקיפדיה. רק צריך לקרוא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:31, 2 בדצמבר 2012 (IST)

נאור יונסוף[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

האם תוכלי לעבור בבקשה על הערך משתמש:Naor.Jonasoff/אודמר פיגה ולראות האם ניתן להחזיר אותו לרשמית הערכים?

תודה רבה, Naor.Jonasoff - שיחה 13:49, 2 בדצמבר 2012 (IST)

יש עשרות מונחים באנגלית, או שמונח אנגלי מפנה לערך עברי. למה מחקת דווקא את וורקגרופ

ראי למשל את - http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94:%D7%A7%D7%A6%D7%A8%D7%9E%D7%A8_%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D

קישורים שבורים לוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

הרמתי את הכפפה וכעת היא משמשת את הבוט

שלום חנה,

ראיתי את בקשותייך ממתניה, מערן ומקיפודנחש ליצור בוט לטיפול בקישורים שבורים לוויקישיתוף. לאחר ששלושתם סירבו החלטתי לנסות להיענות לאתגר בעצמי. התוכנה שכתבתי עוברת על כל הערכים שמשתמשים בתבנית:ויקישיתוף בשורה ובודקת אם הקישור תקין. בעתיד אוסיף גם את תבנית:מיזמים. פלט התוכנה הוא רשימה של ערכים הדורשים תיקון והוא נמצא כאן. Crazy Ivanשיחה 20:40, 2 בדצמבר 2012 (IST)

ראשית כל הכבוד לך וממש תודה רבה. ראיתי שהרשימה ארוכה והתחלתי לבדוק. גיליתי שבחלק מהמקרים הקישורים לא שבורים כמו מועצה אזורית משגב ואלקנה. לעומת זאת דרך העצמאות הקישור כן שבור, האם תוכל לבדוק שוב את הבוט? תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:49, 2 בדצמבר 2012 (IST)
איוון, מבדיקה אקראית, הערכים שנמצאים ברשימה למרות שהקישורים לא שבורים, הם ערכים שבהם יש בתבנית שימוש בפרמטר "שם" ואחריו רווח ("שם =" במקום "שם=") או ערכים שבהם רשמו קודם את הפרמטר "תצוגה" ואחריו את הפרמטר "שם". • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 21:02, 2 בדצמבר 2012 (IST)
תודה אמיר, זה אכן הגורם לתקלה. אתקן זאת. חנה, הערך דרך העצמאות מופיע ברשימה. Crazy Ivanשיחה 21:08, 2 בדצמבר 2012 (IST)
אני יודעת, ציינתי אותו כי הוא מקרה שהבוט עבד נכון, אבל לא התנסחתי ברור חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:09, 2 בדצמבר 2012 (IST)
כל הכבוד קרייזי. מתניה שיחה 12:18, 3 בדצמבר 2012 (IST)

צבועון[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, ראיתי את מה שכתבת לכותב הערך בשיחת בקשות ממפעילים. אודה לך שתגיבי בצבועון. -יונה בנדלאק - שיחה 09:39, 4 בדצמבר 2012 (IST)

מיכאל כורש[עריכת קוד מקור]

החלפתי את תבנית השכוב שהצבת על הערך בתבנית השלמה, פשוט לפני דעתי לא צריך לשכתב את הערך אלא להרחיב על קורות חייו של כורש, מקווה שזה בסדר. מעט מן האורשיחה • כ' בכסלו ה'תשע"ג • 12:38, 4 בדצמבר 2012 (IST)

אני לא מסכימה. העברתי את פנייתך לדף השיחה של הערך. אודה לך אם תכתוב את התייחסותך שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:55, 4 בדצמבר 2012 (IST)
חנה ערב טוב, אנא ראי את שאלתי בדף השיחה של מיכאל כורש. מעט מן האורשיחה • כ"א בכסלו ה'תשע"ג • 20:47, 5 בדצמבר 2012 (IST)

כתיבה בויקיפדיה כמטלה אקדמית[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אני פונה אליך בהמשך לדוא"ל ששלחת לי ביום ראשון. כתבתי מטלה במסגרת הקורס "אירופה והעולם 1650-1450" בהנחיית ד"ר שלו על ראשית ההתיישבות האנגלית באמריקה הצפונית. אשמח להיעזר בך על מנת להפוך את המטלה לערך. תודה מראש, GaHa2 - שיחה 14:25, 4 בדצמבר 2012 (IST)

בנוגע למיזם הצלת מאמרים לפני מחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, שמחתי לפגוש אותך במסגרת סמינר וויקימדיה ולדון בנושא דרכים לקליטה ולשימור של עורכים חדשים. מצא חן בעיני הרעיון שלך ליצור תבנית הצלה חדשה למאמרים שאינם בשלים למרחב הערכים, אשר תאפשר הצלתם לפני שהם נמחקים במחיקה מהירה או מועברים למרחב המשתמש. אני סבור שמיזם מסוג זה יכול להביא לשיפור משמעותי בקליטת עורכים חדשים, ובו בזמן להוביל להרחבה משמעותית של הידע האצור בוויקיפדיה העברית. אשמח מאוד להתנדב לצוות שיעסוק בהצלת מאמרים מסוג זה, וזאת כמובן במידה והמיזם יאושר בידי הקהילה . Aronbrand - שיחה 17:14, 4 בדצמבר 2012 (IST)

אשמח גם אני להתנדב בנושא. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 19:41, 4 בדצמבר 2012 (IST)
גם אני אשמח להצטרף וגם להקים את תבנית. שמחתי מאוד להכיר ולפגוש את כולכם. וחנה, מה את אומרת על הערך הזה? דווקא אליו נטפל גילגמש משום-מה. הוא מספיק כדי להיות במרחב הערכים? ואל תתייחסי לפסקת הביקורות כי אני עוד ארחיב אותה.
בברכה, אלעד קראוז שיחה אפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 14:30, 5 בדצמבר 2012 (IST)
היי חנה, יש מצב שפיספסת את הפנייה הזו ? הייתי שמח לקדם את הנושא ובמיוחד לאור העובדה שיש מתנדבים לנושא. Aronbrand - שיחה 12:29, 16 בדצמבר 2012 (IST)
ראיתי, ורציתי זמן לחשוב איך לגשת לנושא. ראיתי שבינתיים לעד העלה זאת במזנון, במתכונת שונה ממה שאני חשבתי עליו. אני אגיב שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:42, 16 בדצמבר 2012 (IST)

קבר רחל בטבריה[עריכת קוד מקור]

בהמשך לשיחתנו, החוברת (בספריה) בידי. ראתה אור "ביום חנוכת הבניין באתר הקדוש" פסח תשנ"ה; כוללת תמונה, סקירה על פעילות העמותה (מיזמים וזה...) באתר, תפילה לאומרה, תולדות האתר ומפה. האם להחזיר למחסן? יעל 16:41, 5 בדצמבר 2012 (IST)

תודה יעל, רעננתי את זכרוני. הם יש בחוברת הזאת מידע שממנו ניתן להרחיב את הערך? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:20, 5 בדצמבר 2012 (IST)
אדע מחר, כאשר אהיה בספריה. יעל 20:53, 5 בדצמבר 2012 (IST)

שתי שאלות[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, האם תוכלי לענות על השאלות? תודה. המתנהלאיטו (ובא בעיתו)שיחהאני כותב, משמע אני בים 18:35, 8 בדצמבר 2012 (IST)
אני מתנצלת, פספסתי. אינך יכול לעלות תמונה שלא אתה צילמת או שלא קיבלת את אישורו של בעל זכויות היוצרים. לגבי התבנית, אין הבדל זו אותה תבנית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:37, 8 בדצמבר 2012 (IST)
תודה. עדיין אינני מבין מה ההבדל מבחינת הרישיון בין התמונה שעליה שאלתי, לבין התמונה שקיימת בערך: צוויקי ? בנוסף: האם תוכלי למחוק את זה? אודה לך אם תסבירי אם רשמתי {מחק} נכון או לא. המתנהלאיטו (ובא בעיתו)שיחהאני כותב, משמע אני בים 18:56, 8 בדצמבר 2012 (IST)
אני מתנצלת. כתבת המדען וחשבתי שאתה מתייחס באופו כללי. לגבי אדם שנפטר מותר לעלות תמונה בשימוש הוגן. אם אתה מעדיף את תמונתו זאת של צוויקי, אתה יכול לעלות בשימוש הוגן ולהכניס לערך. אל תשכח לבקשת את מחיקת הישנה. לגבי {מחק} זו לא תבנית. תבנית כוללת סוגריים כפולים כך: {{מחק}}. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:01, 8 בדצמבר 2012 (IST)
עכשיו זה מובן ותודה רבה. היה ערך אחר שבו כתבתי רק {מחק}, ואת מחקת, בהתאם למה שהתכוונתי. תודה על כל העזרה שלך, ושבוע כיף. המתנהלאיטו (ובא בעיתו)שיחהאני כותב, משמע אני בים 19:36, 8 בדצמבר 2012 (IST)

פנייה חדשה לחנה[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אני פונה אליך לראשונה במסגרת כתיבת ערך בחוג ללימודי נשים ומגדר באוניברסיטת חיפה. אני התחלתי בטיוטה, כתבתי רק התחלה, ואני רוצה לוודא שאני פועלת נכון, ואכן מה שכתבתי נשמר כטיוטה. הערך הוא:אודרי לורד. אני רוצה לברר כמה אני אמורה להתייחס לערך באנגלית, או שיש לי חופש פעולה מלא. כשאני מסתמכת על ספר או אתר אחר , לא מצטטת בדיוק, אבל שואבת משם מידע, איך אני אמורה לאזכר את המקור? תודה מראש, אורנה דורי אורנה דורי - שיחה 10:24, 6 בדצמבר 2012 (IST) הקישור לטיוטה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%AA:%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%94_%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%AA:%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%94_%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99

נראה לי שטעיתי בפתיחת הדף כטיוטה. אודה על עזרתך להפוך את התוכן לטיוטה. תודה.
בוצע. דף הטיוטה שלך זמין כעת במשתמשת:אורנה דורי/טיוטה.
לתשומת ליבך, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. בברכת הצלחה, Ldorfmanשיחה 10:47, 6 בדצמבר 2012 (IST)
תודה רבה. האם ניתן לקחת את התמונה של אודרי לורד המצויה בערך שלה בויקיפדיה באנגלית?
אורנה, הקובץ נמצא בויקישיתוף ראי קובץ:Audre Lorde.jpg, והוא זמין בכל הויקיפדיות בעולם. את יכולה להוסיפו לטיוטה שלך. אודה לך אם להבא תפני אלי מתוך החשבון שלך ולא כאנונימית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:53, 9 בדצמבר 2012 (IST)

סיסטרום[עריכת קוד מקור]

היי, חנה. כתבתי את הערך וגם פתחתי קטגוריה חדשה לכלי נגינה עתיקים (לא ברור לי למה לא הייתה כזו עד עכשיו, אבל מוטב מאוחר מלעולם לא). אני מציעה, שתיכנסי לערך ותבדקי פרטים שנוגעים לארכאולוגיה ולא למוזיקה, אני בטוחה שיש מה לתקן ולהוסיף. חנוכה שמח,שלומית קדם - שיחה 18:15, 8 בדצמבר 2012 (IST)

תודה רבה על הערך, אני אקרא אותו בתשומת לב. וכרגיל בויקיפדיה דבר מוביל לדבר חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:24, 8 בדצמבר 2012 (IST)

חג שמח ומואר[עריכת קוד מקור]

וַתְּאַזְּרֵנִי שִׂמְחָה
חג אורים שמח עם הרבה אור וכמה שפחות קלוריות קריצהכיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר
תודה רבה, חג שמח גם לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:52, 9 בדצמבר 2012 (IST)

מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

לאחר כמה זמן ניתן להיות מפעילמערכת? אליב฿10 אלישיחה • כ"ה בכסלו ה'תשע"ג • 21:36, 9 בדצמבר 2012 (IST)

מפעיל מערכת צריך להיות עורך ותיק, לפחות שנה, בעל ניסיון רב בעריכה, שיודע להתנהל בקהילה. ובכל מקרה עליו לעמוד לדיון בפני הקהילה. ראה ויקיפדיה:מפעיל נולד. אתה עדיין רחוק מאד מכך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:59, 9 בדצמבר 2012 (IST).
אני יודע, תודה על המידע. אליב฿10 אלישיחה • כ"ו בכסלו ה'תשע"ג • 08:32, 10 בדצמבר 2012 (IST)

ערך אחד לשני אישים[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

העליתי עכשיו את הערך מתתיהו בן תיאופילוס, שמם המשותף של שני אישים שונים. השאלה שלי היא אם יש מניעה כלשהי או "חוק" שאוסר ערך כזה. מצב דומה נוצר כבר בערך ישמעאל בן פיאבי, אלא ששם לא היתה ברירה, כי רוב המידע בא מהתלמוד, שלהבדיל מיוסף בן מתתיהו, לא הבחין בין שני אישים בעלי שם כזה. השיקול שלי ליצירת ערך אחד לשני האישים (מתתיהו), היה להקל על החיפוש שהיה מצריך שימוש בסוגריים (הראשון) ו(השני) וכינוס המידע המועט על כל אחד מהם למקום אחד שבו תתבצע ההבחנה בין שני האישים בעלי אותו השם.
מה דעתך? ליעד. Liadmalone - שיחה 22:21, 9 בדצמבר 2012 (IST)

אני חושבת שעדיף שתפריד אותם לשני ערכים לראשון תקרא הראשון ולשני תקרא השני כמו השמות שלהם בערך כהן גדול. כך אפשר יהיה לקשר אותם, גם התקופות שבהם הם פעלו אינן זהות. את הערך מתתיהו בן תיאופילוס הייתי הופכת לפירושונים. כדאי גם להוסיף לגבי כל אחד מי היה כהן גדול לפניו ומי אחריו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:58, 9 בדצמבר 2012 (IST)
הפרדתי והפכתי לפירושונים. תודה. Liadmalone - שיחה 23:53, 9 בדצמבר 2012 (IST)
בכיף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:55, 9 בדצמבר 2012 (IST)

שם משתמש פוגעני[עריכת קוד מקור]

גם אם את צודקת מבחינה משפטית (אין בעלות על שמות וכו'), הרי שטעית מבחינה אנושית וחברית. לכל הפחות היית צריכה לתת זמן לדעות נוספות.--כ.אלון - שיחה 18:32, 11 בדצמבר 2012 (IST)

ראשית זה לא שם פוגעני. שנית נאמר שם גם על ידי יואב שאין בעלות על שמות. ואיך אנחנו יכולים להכריח מישהו לשנות את שם המשתמש שלו, כשבחר שם ידוע ומוכר כל כך?
היית יכול לפעול אחרת, לפנות אישית למשתמש, לברך אותו בברכת ברוך הבא שמשום מה לא ברכת, ולבקש ממנו להחליף את השם. אבל אין לנו זכות לחסום את השם הזה למשתמשים אחרים. עדיף לא לעשות מזה עניין חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:36, 11 בדצמבר 2012 (IST)

אודמר פיגה[עריכת קוד מקור]

זה ערך שהעברת בעבר לארגז של המשתמש.

חנה שלום - נהיגה מגדרית[עריכת קוד מקור]

שמי אפרת. מלימודי מגדר ונשים לתואר שני. רציתי לשאול אם אוכל לכתוב ערך על "נהיגה מגדרית" במסגרת הקורס:"הטמעת המגדר בחיי היום-יום". המרצה, ד"ר אמנה בריק אהרוני, אישרה, והייתי רוצה לדעת אם זה ערך קביל בויקיפדיה. תודה Efratp1 - שיחה 18:37, 12 בדצמבר 2012 (IST) אפרת פיקרביץ

הי אפרת, העברתי את פנייתך למטה, כי זה הסדר הנהוג בפניות. לשאלתך סלחי לי איני מומחית לנושאי מגדר, מה כוונתך נהיגה מגדרית? שם הנושא לא ברור לי, האם את מתכוונת לנהיגה ברכב? האם יש ערך בנושא בויקיפדיה האנגלית? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:45, 12 בדצמבר 2012 (IST)
שלום חנה, מתנצלת על כתיבת הפנייה למעלה. זה נעשה מחוסר ידע. כן, אני מתכוונת לנהיגה ברכב. יש על כך מאמרים ומחקרים שטוענים להבדלים בצורת נהיגה בין גברים לבין נשים. לא מצאתי ערך בנושא בויקיפדיה האנגלית. תודה, Efratp1 - שיחה 19:10, 12 בדצמבר 2012 (IST)אפרת
אין בעיה. אני אבדוק. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:13, 12 בדצמבר 2012 (IST)
תודה על המענה המהיר. בנוסף, אני מבקשת לעדכן אותך שבמסגרת הקורס "תיאוריות פמיניסטיות" - ד"ר שרון הלוי, אני כותבת את הערך בעברית על גלוריה אנזלדואה. Efratp1 - שיחה 19:20, 12 בדצמבר 2012 (IST)אפרת
טוב שעדכנת אותו, שמתי את דף הטיוטה שלך במעקב. אם את כותבת שני ערכים רצוי מאד ששם דף הטיוטה שלך יכלול את שם הערך, כדי שלא ייוצר בלבול. אם אין לך התנגדות אני אעביר את דף הטיוטה של ל-משתמשת:Efratp1/גלוריה אנזלדואה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:25, 12 בדצמבר 2012 (IST)
תודה רבה. אני לא הצלחתי לשנות את שם דף הטיוטה ולכן הגדרתי בתוך הערך. Efratp1 - שיחה 19:29, 12 בדצמבר 2012 (IST)אפרת
גם אני לא הכרתי את המונח קודם לכן, אבל כאשר חשבתי לעצמי האם ראוי לייחד לו ערך, עשיתי את מה שרבים מאיתנו עושים בעת בחינת חשיבות של נושא - בדקתי את הופעת הנושא לפי גוגל. התוצאה די מוזרה ויוצאת דופן, לפחות מניסיוני: קיבלתי יותר מעשרה עמודי תשובות (לא המשכתי הלאה) שכולן מאתר אחד בלבד - "מתנ"ס לי"... יכול להיות שיש בדיוק בעייה כלשהי באלגוריתם החיפוש, אבל היה ואותה תוצאה תתקבל גם בהמשך, נשאלת השאלה עד כמה המונח מייצג נושא שנחקר דיו ושדובר עליו בפורומים כלשהם. מצד שני, מה המקבילה שלו באנגלית? אולי מחקרים רבים נכתבו כבר, אבל בשפה העברית עוד לא עלה לרשת מחקר בולט בנושא. במקרה כזה, אולי נתברך בערך מיוחד, אבל האם זהו התרגום המקובל לשם הנושא? Ldorfmanשיחה 04:12, 13 בדצמבר 2012 (IST)
בדיוק הסוגיה שעלתה אצלי. אני תמיד משווה בין ערכים מאותה המשפחה. קחו לדוגמא את תזונה מגדרית, מדובר בתחום מחקר מוכר, אומנם חדש יחסית, אבל מוכר, והוא באופן גבולי יחסית ערך פה. אני חושבת שייתכן ויהיה מקום לערך כזה בעתיד, אך כיוון שנראה כי אין השרשה באמת של מושג "נהיגה מגדרית" ואם יש, אז רק החלו לגעת בו, אני חושבת שלא יהיה נכון בשלב זה לכתוב עליו ערך עצמאי, שייתכן מאוד ולא ישרוד דיון חשיבות. ומצטרפת לשאלתו של לירון, האם קיים מושג מקביל באנגלית? אגב, אולי יש מקום להוסיף פסקה בנושא באחד מערכי הליבה של מגדר. ובהצלחה בפעילות :) Itzuvit - שיחה סדנה 07:33, 13 בדצמבר 2012 (IST)
הערך תזונה מגדרית נכתב גם על ידי סטודנטית מלימודי נשים ומגדר. יש בו מקורות. ובמחשבה שנייה, אם אפשר לכתוב ערך בנושא נהיגה מגדרית המבוסס על מקורות מקצועיים שהתפרסמו, אז לדעתי יש לו מקום. אלה נושאים שהם פחות מוכרים לקהל הרחב, אבל זה ל ומר שאין להם מקום. היה עוזר לנו כמובן אם היינו מכירים את שם המושג באנגלית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:14, 13 בדצמבר 2012 (IST)
שלום, גם לדעתי יש מקום לערך. הנושא נחקר לא מעט בשני העשורים האחרונים, ולאו דווקא על ידי חוקרים שמגיעים מלימודי המגדר (כמדומני אלו הפסיכולוגים שחזקים בתחום). אני לא יודע אם "נהיגה מגדרית" זה השם המקובל בעברית. אישית הייתי מעדיף ערך שיקרא נהיגה ומגדר/מגדר ונהיגה. הייתי מצפה שהוא יכלול בו התייחסות לנעשה במחקר בתחום - מסקנותיו (למשל מחקרי השאלונים למיניהם, שבודקים איך כל אוכלוסיה מגדרית מתייחסת לנושאים שונים שקשורים לנהיגה) מגבלותיו, המתודות השונות בו והתפתחות שדה המחקר; אך גם התייחסות לתיאור המציאות בשטח - כיצד בפועל מתייחסים ברחבי העולם להשערה בדבר הבדלים אלו. למשל האם יש מדינות שבהן נאסר על נשים לנהוג (סעודיה?), האם הנושא בא לידי ביטוי בנק' זמן כלשהי בביטוחי רכב, כיצד הנושא מוצג בתקשורת ההמונים או כיצד הוא נתפס בחברות שונות ("בדיחות" וסטריאוטיפים), שינויים בתפיסה החברתית לאורך זמן וכו'.
באשר לחיפוש בעברית - בהכללה: אם זה לא נוגע לישראל/יהדות/בלשנות של שפות שמיות וכו', אז שפת המחקר (גם עבור ישראלים) תהיה ככל הנראה אנגלית ולא עברית. חיפושים מתאימים בגוגל סקולר יכללו צירופים שונים עם או בלי מרכאות של המילים: gender/sex differences in driving. תוצאות לדוגמה מהחיפוש: [1][2][3][4][5]נויקלן 01:22, 14 בדצמבר 2012 (IST)
הי נויקלן, תודה על התשובה המפורטת ועל הקישורים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:57, 14 בדצמבר 2012 (IST)
תודה על התגובות ועל הקישורים. אתייחס בהחלט לנקודות שהועלו ע"י נויקלן. המאמרים שמצאתי עוסקים בחלק מהנושאים.

אפרת Efratp1 - שיחה 13:30, 14 בדצמבר 2012 (IST)

דף שיחתי[עריכת קוד מקור]

ערב טוב חנה, עניתי בדף השיחה שלי, ‏ישרוןשיחה 23:06, 12 בדצמבר 2012 (IST)

התמונה שהעליתי[עריכת קוד מקור]

תודה חנה יעל 20:56, 13 בדצמבר 2012 (IST)

מור פולנוהר[עריכת קוד מקור]

את יכולה לעזור לי לכתוב את הערך מור פולנוהר? כתבתי את זה בדף הטיוטות שלי... כי זה דף שנעול ואני מאוד השקעתי בכתיבתי אשמח מאוד עם תעזרי לי

מכתבי אל-עמארנה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב חנה,

האם יש בידך רשימה, או שמא תוכלי להפנות אותי לרשימה המלאה של המקומות אשר מוזכרים במכתבי אל-עמארנה? שועל - שיחה 11:34, 16 בדצמבר 2012 (IST)
יש בידי את הספר של צפורה כוכבי-רייני הכולל את כל המכתבים. מה אתה מחפש? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:38, 16 בדצמבר 2012 (IST)
סקרן אותי, האם: תל רכש, תל ירמות ותל חסי מוזכרים במכתבי אל-עמארנה. שועל - שיחה 13:05, 16 בדצמבר 2012 (IST)
במכתבים מופיעים שמות של יישובים, לא של תלים. והאזכור הוא תלוי זיהוי תל. לא מצתי התייחסות לשמות המזוהים עם תל רכש ותל ירמות. לגבי תל חסי: בתל עצמו נמצא מכתב בסגנון מכתבי אל-עמארנה והוא צורף לקורפוס המכתבים. אני צריכה לבדוק את מספר המכתב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:10, 16 בדצמבר 2012 (IST)
תודה רבה! שועל - שיחה 15:27, 16 בדצמבר 2012 (IST)

מיגל אנחל רודריגז[עריכת קוד מקור]

היי חנה, הייתי מוחק את הערך, אלמלא ראיתי שעבדת עליו. הפטנט הזה שהוא מעלה שוב ושוב את אותם ערכים עם אותן בעיות, ואחרים צריכים אחר כך לרוץ אחריו ולתקן, מאוד בעייתי. עידושיחה 21:13, 16 בדצמבר 2012 (IST)

אני חושבת שחל שיפור בערך הזה שהוא העלה לעומת הערכים הקודמים. אני מטפלת רבות בערכים של עורכים חדשים ועורכים פחות מנוסים, וערכים רבים עולים במצב הרבה פחות טוב מהערך הזה. האיש משתדל, ויש לעודד אותו ולהראות לא שהמאמץ שהוא משקיע נושא פירות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:21, 16 בדצמבר 2012 (IST)
לא חל כל שיפור. הטקסט הזה זהה לחלוטין לטקסט הזה. השקעתי הרבה מאמץ בשיפור הערכים שלו ובניסיונות להסביר לו את הבעיות שבהן. לו היתה השתדלות מצדו, לא היה מעלה את אותו הטקסט בדיוק, אלא מפנים את ההערות ומשפר, ולו במעט. עידושיחה 23:40, 16 בדצמבר 2012 (IST)
השאלה היא האם הערך עכשיו הוא בסדר. לא ראיתי שהכנסת בו עריכות רבות, בעיקר שינוי שם. הוא העלה את הערך עם קטגוריות ועם בינוויקי, דבר שלא נהג לעשות בהתחלה. גם ערכיו בתחילה היו קצרים הרבה יותר. יש כאלה שקולטים מהר ויש שאצל התהליך הוא איטי. נראה שאני הרבה יותר סבלנית ממך בקבלת עורכים חדשים. בעיני עדיף עורך כזה, גם אם תהליך ההטמעה הוא יותר איטי, מעורכים שמעלים כל מיני ערכים על דמויות שוליות, מדבבים ועוד בעברית קלוקלת. אני מציעה במקום למחוק את ערכיו או לחסום אותו, ללכת בדרך של גישה חיובית, ולעודד אותו לשפר את ערכיו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:59, 17 בדצמבר 2012 (IST)

אם תוכלי את לארכב, כי אין לי מושג קלוש איך לעשות את זה[עריכת קוד מקור]

Exx8 - שיחה 23:36, 17 בדצמבר 2012 (IST)

בוצע חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:40, 17 בדצמבר 2012 (IST)

כתבתי לפני התנגשות עריכה:

היי,
ראה ויקיפדיה:ארכוב להסבר על איך עושים זאת, אבל בכל מקרה דף השיחה שלך עוד רחוק ממצב בו יש לארכב אותו. יש לשמר את השיחות - לא למחוק אותן, ורק כאשר הדף הופך ארוך ומסורבל, מן הראוי ליצור ארכיון. Ldorfmanשיחה 23:42, 17 בדצמבר 2012 (IST)
טוב, אני רואה שחנה ארכבה בינתיים - שיהיה. זה לא נורא. אם תרצה, תוכל להחזיר, אם לא - המשך כך. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 23:43, 17 בדצמבר 2012 (IST)
לירון, זו החלטתו של כל אחד מה תדירות הארכוב שלו. אורי מארכב בתדירות גבוהה, יש כאלה רק אחרי שגודל הדף בלתי נסבל. אני לא חושבת שצריך להתערב בנושא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:45, 17 בדצמבר 2012 (IST)
אני סבור שלא ראוי לארכב בתדירות גבוהה מפני שזה מקשה על X לעקוב אחר התגובות לשיחות קיימות בדף השיחה Y. לעיתים רוצים לראות איך התקדמה שיחה, ואם היא אורכבה, יש לחפש אותה. בכל מקרה, אני מקבל את זה שזו החלטתו של כל אחד. Ldorfmanשיחה 23:49, 17 בדצמבר 2012 (IST)

This Month in Education: December 2012[עריכת קוד מקור]





Headlines

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

If this message is not on your home wiki's talk page, update your subscription · Distributed via Global message delivery, 00:42, 18 בדצמבר 2012 (IST)

אפשרות[עריכת קוד מקור]

אולי לקשר את תרגום סימולטני למתורגמן? מה את אומרת? אבגד - שיחה 14:10, 18 בדצמבר 2012 (IST)

אני רואה שאתה הוספת את הערך הזה לתבנית. ככלל עדיף לתת קישור לערך בויקיפדיה האנגלית אם יש שם כמובן, זה מקל על מי שרוצה למלא את הבקשה. כל עוד אין ערך מתאים אפשר לעשות את פניה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:25, 18 בדצמבר 2012 (IST)
הוספתי, עדיף ערך נפרד בהחלט. אבגד - שיחה 15:31, 18 בדצמבר 2012 (IST)

username usurpation[עריכת קוד מקור]

קניבליזם[עריכת קוד מקור]

שלום חנה תוכלי להסביר בבקשה למה ביטלת את השינוי שביצעתי לערך קניבליזם? המושג קיים ביותר מתחום אחד (אנתרופולוגיה וביולוגיה), ולדעתי ראוי שהערך הכללי יהיה פירושון, ויפנה לכל אחד מהערכים הרלוונטים. אחרת, מודגשת רק משמעות אפשרית אחת של הערך. בנוסף, קניבליזם אנושי הוא מקרה פרטי של קניבליזם ביולוגי. Anrys - שיחה 20:50, 18 בדצמבר 2012 (IST)

הי אסף, דוד שי ביקש זאת בבקשות מפעילים. נהוג כשיש רק שני ערכים להשתמש בתבנית {{פירוש נוסף}}. אם אתה עדיין חושב שאתה צודק, עלה דיון בדף השיחה של הערך ותכניס תבנית {{שינוי שם}} חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:54, 18 בדצמבר 2012 (IST)
אוקיי. אם כך, ברשותך אבצע תיקוני ניסוח קלים כדי להבהיר את היחסים המושגיים בין שני הפירושים. Anrys - שיחה 20:58, 18 בדצמבר 2012 (IST)

תמנה של יהודה ותמר[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

אשמח לחוות דעתך פה. לדעתי קיימת בעייתיות בזיהוי תמנה מסיפור יהודה ותמר לתמנה (תל בטש) מסיפור שמשון. שועל - שיחה 21:25, 18 בדצמבר 2012 (IST)
לאתרים רבים יש יותר מזיהוי אחד. בערך תל בטש לא כתוב מקור לזיהוי הזה. צריך להרחיב ולציין את ההצעות השונות ואת שמות המציעים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:30, 18 בדצמבר 2012 (IST)

שנים מ...עד[עריכת קוד מקור]

חנה שלום. נדמה לי שראיתי לפני זמן מה שיעצת למישהו שיש לכתוב תחום זמן "משנה XXXX עד שנה YYYY" כשהשנה המוקדמת יותר מופיעה ראשונה, כלומר מימין. נדמה לי שיעצת לו לכתוב הפוך (כלומר לכתוב את השנה המאוחרת יותר קודם), כך שבגלל הפיכת הכיווניות השנים תוצגנה בסדר הרצוי. זו שגיאה: אמנם ברוב המקרים השנים אכן תוצגנה נכון, אבל זו הסתמכות על "מזל". למשל, כאשר יש שבירת שורה בין השנה הראשונה לשנייה הסדר יתהפך. צריך לזכור שאין לנו שליטה ואיננו יודעות היכן נשברת השורה: אנשים שונים קוראים את ויקיפדיה במסכים ברוחב שונה (וכמובן תמיד אפשר גם להצר את חלון הדפדפן כך שלא יתפוס את כל רוחב המסך).

הדרך הנכונה היא לכתוב את השנה המוקדמת יותר קודם, ואז להשתמש בתבנית {{כ}}, ואז לכתוב את השנה המאוחרת יותר. בגלל תו הכיווניות השנים תוצגנה בסדר נכון, והסדר ישאר נכון גם אם במקרה שהשורה תישבר בין השנים. (דרך אגב, בנוסף לנושא שבירת השורה, יש גם "קוראי מסך" לאנשים שראייתם מוגבלת, ואותו הנימוק פועל גם שם).

אם טעיתי ולא זה מה שאמרת לאותו ויקיפד, או שמא סתם לא הבנתי, אנא קבלי את התנצלותי על ההרצאה הארוכה, המשמימה והטרחנית. (הסיבה שצצתי כאן דווקא עכשיו היא שנתקלתי בערך שבו בדיוק המצב שתיארתי עם שבירת השורה בין השנים התרחש, ואחרי שתיקנתי, נזכרתי שנדמה לי שמה שהעורך עשה דומה למה שאת אמרת לעורך אחר לעשות).

כבוד - קיפודנחש 04:12, 19 בדצמבר 2012 (IST)

אני גם זוכר משהו כזה. הפתרון שלי הוא לא לכתוב הפוך עם מקף, אלא לכתוב רגיל ולהחליף את המקף בקו מפריד (התו השני מימין בתיבת סימני הפיסוק שבתחתית הדף). נויקלן 11:55, 19 בדצמבר 2012 (IST)
וואו, איזה זיכרון יש לך. נתתי עצה כזו לפני זמן רב. ואני נוהגת כך מזה זמן רב. האמת היא שהיה כדאי שנושא זה יקבל פתרון טכני אלגנטי. בערכים שאני כותבת אני משתמשת פעמים רבות בטווח של שנים, וזה די מיגע להוסיף את התבנית {{כ}}, או לגשת לתחתית הדף כדי ללחוץ על –. אצלי זה כבר אוטומטי, לא שמתי לב לבעיה שאתה מציין ואני קוראת בויקיפדיה ביותר ממחשב אחד. אשתדל לשים לב לראות אם יש בעיה. האם תוכל להפנות אותי לדוגמה שנתקלת בה לאחורנה? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:37, 19 בדצמבר 2012 (IST)
לא כזה מזמן. הבעיה היא בפריסת המקלדות בעברית, שהביאה לכך שתו המינוס פשה בכל. אלגוריתם דו-כיווניות של יוניקוד קורא מינוס משמאל לימין (כמו באריתמטיקה) וקו מפריד עם כיוון הפסקה (בעברית מימין לשמאל). תוכנות שמיישמות את האלגוריתם נכון מזהות את ההבדלים בין השניים, וכך עושה גם תוכנת מדיה-ויקי.([6]) השימוש הנכון שפותר את הבעיה הוא שימוש בקו מפריד. הפתרונות הקיימים הם אלגנטיים למדי - הן {{כ}} והן הסימן בתחתית מסך העריכה זמינים מאוד וקלים ליישום. פתרון ברמת המקלדת מושג על ידי הורדה והתקנה של תקן פריסת המקלדת. הצירוף שקיבל הקו המפריד הוא סימן שווה ('=') עם לחיצה בוֿזמנית על Alt-Gr. כדאי לבדוק עם Amire80 אם יש כבר תקן רשמי או טיוטה חדשה.
הדוגמה שקיפודנחש התייחסה אליה היא ככל הנראה זאת. כמובן שאין הכרח שהבעיה תופיע גם אצלך - זה תלוי במכשיר דרכו גולשים באתר. נויקלן 14:58, 19 בדצמבר 2012 (IST)
אולי לא מזמן, אבל מה שתם שומרים לכם במוח . ואם אנחנו עוסקים כבר באנונימי ההוא שיחת משתמש:85.64.16.181#, האם יש לך רעיון מה לעשות איתו? עידו נקט במדיניות מחיקת ערכיו. אני מעדיפה לא לעשות זאת, חבל שהוא כזה עקשן ולא מוכן להשתפר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:06, 19 בדצמבר 2012 (IST)

מדובר בעורך רשום לשעבר שלא הצליח להשתלב/נחסם ועבר לפעול כאנונימי. הוא פעיל כבר חודשים רבים, בהם העלה להערכתי מאות ערכים בעייתיים מכתובות שונות. בדיקה בזמנו לא הצליחה להוכיח קשר למקסים. אני לא חושב שיש מה לעשות מעבר למחיקת הערכים חסרי התקנה שבהם. הוא לא שונה במובן זה מניתאי שאת ערכיו מחקת. הפתרון האמיתי הוא עורכים איכותיים נוספים, שינטרו ערכים לעומק, יבדקו עובדות ותרגומים, יערכו אותם ולא יסתפקו בהצבת תבניות פילים לבנים. נויקלן 15:54, 19 בדצמבר 2012 (IST)

אני חושבת שהוא עדיף על ניתאי. לפחות בערכיו יש קצת תוכן, והוא משתדל לאחרונה לתת בהם קצת יותר בשר. בשביל לדעת שהערך חסר תקנה צריך לקרוא את הערך המקביל באנגלית. עורכים איכותיים הם תמיד עדיפים. בהנחה שהקצרמרים שלו מכילים מידע נכון, אז הם עדיפים על אין ערך. רק חבל שהוא לא מתאמץ קצת יותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:30, 19 בדצמבר 2012 (IST)
לגבי "מה שאנחנו שומרים במוח": צריך לזכור שעשוי להיות הבדל בין הזמן בו כתבת את העצה לזמן בו אני קראתי אותה: אני קראתי ממש ממש לא מזמן... נויקלן צדקה בקשר למאמר בו השגחתי בבעיה. שימי של שיש בפתיח שני זוגות תאריכים (נשיאות וסגנית נשיאות של הגברת גלוריה מקפגל ארויו). בכוונה תיקנתי (כלומר הפכתי את הסדר והוספתי {{כ}}) רק בזוג אחד, כדי שניתן יהיה להדגים את הבעיה בזוג השני: אם תתפסי את הדפדפן ותרחיבי ותצרי אותו עד שתגיעי למצב ששבירת השורה מופיעה בין השנים בהן כיהנה כסגנית נשיא, תוכלי לראות את הבעיה עליה דיברתי. (בהזדמנות כדאי כמובן גם לתקן...). כבוד - קיפודנחש 17:38, 19 בדצמבר 2012 (IST)

יצירת ערך עבור הקורס תיאוריות פמיניסטיות[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, בחרתי במסגרת הקורס לכתוב ערך על גיאטרי צ'קוורטי ספיבק. אבקש לשמור עבורי את הערך במיזם האוניברסיטה.

תודה מראש, חגית בר-נובHagitbarnov - שיחה 12:29, 19 בדצמבר 2012 (IST)

כתיבת ערך במסגרת קורס תיאוריות פמיניסטיות[עריכת קוד מקור]

חנה שלום,

בחרתי לכתוב ערך על ננסי צ׳ודורו. אשמח אם תוכלי לשמור עבורי את הערך במיזם האוניברסיטה.

תודה Anatmick - שיחה 12:47, 19 בדצמבר 2012 (IST)

כתיבת ערך במסגרת קורס תיאוריות פמיניסטיות[עריכת קוד מקור]

חנה שלום,

בחרתי בערך הלן סיקסו ואשמח אם תוכלי לשמור לי עליו במיזם האוניברסיטה.

תודהגולדןמ - שיחה 14:13, 19 בדצמבר 2012 (IST)

עזרה בהעלאת תמונות[עריכת קוד מקור]

הי חנה, ראיתי שכבר ברכת את רות להרשמתה, שמשמחת אותי מאד. היא פנתה אלי בבקשת ייעוץ להעלאת תמונות והפניתי אותה אלייך, כי בתחום הזה יש לי בעיות עד היום. שיהיה בהצלחה,שלומית קדם - שיחה 20:17, 19 בדצמבר 2012 (IST)

בכיף, אני באמת מקווה שתתרום מעבר לערך אודותיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:20, 19 בדצמבר 2012 (IST)

חנה שלום[עריכת קוד מקור]

הי חנה, ניסיון בשיחה. NH1987 - שיחה 12:31, 20 בדצמבר 2012 (IST)

ששת החיצים[עריכת קוד מקור]

היי, האם הסטודנט סיים את עבודתו בערך? כי הערך נראה כאילו הסטודנט לא קרא אותו בשביל עצמו אפילו. Shannen - שיחה 13:01, 20 בדצמבר 2012 (IST)

הסטודנטית סיימה את עבודתה מזמן. מדובר בסטודנטית ששפת האם שלה ערבית, וזה משפיע על יכולת הניסוח בעברית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:01, 20 בדצמבר 2012 (IST)
נו טוף, זה כמעט דורש תבנית שכתוב. Shannen - שיחה 16:18, 20 בדצמבר 2012 (IST)
זה ערך קצר, לא יותר פשוט לשכתב? התחלת כבר במצווה... שכתבתי עכשיו שני ערכים קצרים שהיו תרגום מכונה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:22, 20 בדצמבר 2012 (IST)

חנה שלום[עריכת קוד מקור]

זהו הניסיון הראשון שלי לשלוח לך שאלה. אני רוצה לכתוב ערך במסגרת קורס תאוריות פמיניסטיות על האסטרונומית הדנית סופיה ברהה. הכנסתי לערך הקיים של טיכו ברהה איזכור לגביה (היא אחותו ועזרה לו במחקר). ניסיתי לכתוב ערך בטיוטה הפרטית אבל אני לא יודעת איך לשמור אותו כך שאוכל לעבוד עליו עוד כמה פעמים ולקבל את האישור של ד"ר שרון הלוי, לפני פירסומו. בתודה NARKISRG - שיחה 10:53, 21 בדצמבר 2012 (IST)

חסמת[עריכת קוד מקור]

את המשתמש הלא-נכון. זה שהשחית הוא 109.64.222.183, ואת חסמת את זה שבסה"כ עדכן מספר בערך. 77.125.6.138 12:46, 21 בדצמבר 2012 (IST)

תיקנתי, תודה ששמת לב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:54, 21 בדצמבר 2012 (IST)
בשמחה. 77.125.6.138 12:54, 21 בדצמבר 2012 (IST)

משתמש חדש- אוניברסיטת חיפה לימודי מגדר[עריכת קוד מקור]

חנה שלום שמי אפרת ואני תלמידת MA בחוג ללימודי מגדר באוניברסיטת חיפה אני אשמח אם תוכלי לצרף אותי לקבוצה שנפתחה

בנוסף, אני מתחילה לעבוד על ערך "סייברפמיניזם" ואשמח לדעת איך אני שומרת את מה שאני כותבת בטיוטה בלי להעלות את התוכן למרחב הציבורי.

תודה וסופשבוע נעים --Efratzd - שיחה 10:29, 22 בדצמבר 2012 (IST)אפרת דבשניEfratzd - שיחה 10:29, 22 בדצמבר 2012 (IST)

עניתי בדף שיחתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:03, 22 בדצמבר 2012 (IST)

בקשת סיוע[עריכת קוד מקור]

לחנה שלום,כתבתי בטיוטה מעט לגבי ערך שכבר קיים.בשמירה ראיתי שלא נשמרו הפסקאות אלא יש חיבור של כל המלל. האם זה תקין? האם להמשיך לכתוב כך?הערך ארוך .תודה סיגלית ויולטסי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

עניתי בדף שיחתך. נמשיך את השיחה שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:18, 23 בדצמבר 2012 (IST)

תודה על טיפולך המהיר[עריכת קוד מקור]

לדעתי זו הייתה אמורה להיות "דחקה" בין חברים. חבל שאהרן התעקש. יום מצוין, Dvh - שיחה 17:06, 25 בדצמבר 2012 (IST)

איני יודעת אם זה דחקה או לא. יש מספיק עורכים חדשים שנכנסים עם כוונה טובה, אבל כתיבתם אינה מספיק טובה או הערך שהם בוחרים לכתוב אין לו חשיבות אנציקלופדית. אני מעדיפה את לחשוב שהכוונה היא טובה, אלא אם הוכח אחרת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:14, 25 בדצמבר 2012 (IST)

שימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

היי חנה, אודה לך אם תוכלי לחוות את דעתך בדף השיחה של מוטי בפסקה שימוש הוגן. ציטטתי שם את שיחתנו שנערכה לא מכבר. יכול להיות שאני מפספסת משהו. תודה, --אילילה - שיחה 09:42, 26 בדצמבר 2012 (IST)

שמירת ערך לקורס תיאוריות פמיניסטיות[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, אודה לך מאד אם תוכלי לשמור עבורי את הערך מארי אליזבת קולרידג׳ במיזם האוניברסיטה. בברכה, תמר Tmarim - שיחה 16:00, 26 בדצמבר 2012 (IST)

שמירת ערך לקורס תיאוריות פמיניסטיות של דר שרון הלוי[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

ברצוני לבקש לשמור עבורי את הערך: אורלי הוכשילד במיזם האוניברסיטאי.

בברכה ובתודה,

מיכל דגןMichald - שיחה 16:28, 26 בדצמבר 2012 (IST)

פישוט כפתור הערות השוליים[עריכת קוד מקור]

הי חנה, האם תוכלי בבקשה להביע את דעתך בדיון החלפת פונקציית כפתור הערת השוליים במזנון? מי יכול לאשר ולבצע בפועל את השינוי? נ.ב מה דעתך על רעיון למיזם לשיפור דפי העזרה, בסגנון מה שעשית בעזרה:הערות שוליים? Hmbr (חנן) - דבר/י איתי 18:45, 27 בדצמבר 2012 (IST)

הי חנן, דף ההסבר של הערות שוליים היה הגרוע ביותר. האחרים נראים לי טובים יותר. לגבי המזנון, אני לא מבינה בחלק הטכני מה אפשרי ומה בלתי אפשרי לעשות. וזה לא רק עניין של לאשר, זה גם עניין מי יעשה. אז צריך לשכנע את המומחים במחשבים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:11, 27 בדצמבר 2012 (IST)
אין בעיה. אני אשמח, עם זאת, שאם את מסכימה עם השינוי שהצעתי, תצייני זאת בשיחה במזנון. שבוע טוב, Hmbr (חנן) - דבר/י איתי 02:15, 30 בדצמבר 2012 (IST)

שבלולית פיקרד.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

ראיתי שהעלת את התמונה המדוברת. אני מכיר את יוצר התמונה (עוז ריטנר). לאחרונה העלתי תמונה אחרת שלו, לערך נון הגליל (http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:Nun_galileus.jpg) וזאת לאחר קבלת אישור ספציפי לתמונה ומתן קרדיט (מופיע הן בפרטי התמונה והן בערך עצמו תחת התמונה). עוז הבהיר לי בצורה ברורה כי אין להשתמש אוטומטית בתמונות המוזיאון הזואולוגי, משכן אוספי הטבע הלאומיים ע"ש שטיינהרדט שבאוניברסיטת ת"א, ללא קבלת אישור ממנו. אני חושב שראוי להסדיר את העניין הזה מולו לפני שמשתמשים בתמונה שלו. מהכרתי, אין סיבה שלא יאשר את השימוש בה. שועל - שיחה 13:27, 28 בדצמבר 2012 (IST)
ראשית, תודה רבה לך על הערך. לא הייתי מעלה אם השבלולית לא הייתה נכחדת, נתתי קרדיט בפרטי הרישיון של התמונה. אין לי בעיה למחוק את התמונה, האם תוכל לבקש את אישורו להעלאה ברישיון חופשי? זו תמונה חשובה כי לא ניתן לצלם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:31, 28 בדצמבר 2012 (IST)
הערה נוספת, כדי לקשר לתמונה לא צריך לכתוב כתובת אינטרנט, כותבים זאת כך קובץ:Nun galileus.jpg - [[:קובץ:Nun galileus.jpg]]. אתה צריך לשלוח את אישורו להעלאת התמונה שהעלית ברישיון חופשי לכתובת המופיעה בדף ויקיפדיה:OTRS. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:34, 28 בדצמבר 2012 (IST)
יש תמונה גם באנציקלופדיה החי והצומח של ארץ ישראל. אני יכולה לסרוק משם. תודיע לי, מה בכוונתך לעשות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:43, 28 בדצמבר 2012 (IST)
אני בעד להשאיר את התמונה. אני חושב שאת צודקת בכך שהעלת אותה, היות ולא ניתן לצלם יותר את המין. יחד עם זאת אני לא רוצה להיראות באור שלילי, לאחר שנתתי את מילתי על כך שלא יועלו לויקיפדיה תמונות מאוספי המוזיאון ללא מתן היתר.
לגבי סריקת התמונה - אין בידי את האינציקלופדיה של החי והצומח בישראל ולכן אינני יודע מה איכותה של התמונה. אם נראה לך שאיכותה לא נופלת מזו של עוז, אז אולי שווה להעלותה. אנא אמרי לי מה ההחלטה ואם נחליט על השארת התמונה הנוכחית (שהיא מעולה לטעמי) אבקש מעוז את האישורים הנדרשים. שועל - שיחה 16:20, 28 בדצמבר 2012 (IST)
אני ממציעה לפעול בדרך הבאה. אני אסרוק את התמונה שנמצאת בידי. היא טובה. ואעלה אותה בשימוש הוגן ואמחוק את הנוכחית. אתה תפנה במקביל לעוז ותבקש ממנו אישור לעלות את תמונתו ברישיון חופשי שהוא עדיף. אבל חשוב שתשלח את האישור שהוא נותן לך לכתובת הדוא"ל permissions-he@wikimedia.org, כדי שהאישור שלו יתועד. אל תשכח לשלוח את אישורו גם לתמונת הדג. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:25, 28 בדצמבר 2012 (IST)
בסדר גמור. אשלח את האישורים הנדרשים כמובן לכתובת הדוא"ל הנ"ל. כמו כן כבר שלחתי את האישורים הנדרשים לתמונה של הדג וזה בטיפול. שועל - שיחה 16:31, 28 בדצמבר 2012 (IST)
סרקתי את התמונה והעליתי לערך, אתה מוזמן לראות. אם הוא ישאל אותך בשביל מה אתה צריך תמונה אם כבר יש אחת, תסביר לו שזו תמונה בשימוש הוגן, ואנחנו מעדיפים ברישיון חופשי. פשר יהיה להכניסה גם לערך בויקיפדיה האנגלית. ותמסור לו את תודתנו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:35, 28 בדצמבר 2012 (IST)
קיבלתי את האישור והעלתי את התמונה מהאוסף. שועל - שיחה 20:12, 28 בדצמבר 2012 (IST)

תודה והתחלה חדשה[עריכת קוד מקור]

בעקבות ההזמנה לארוע בתל אביב חזרתי לבקר בברנהרד גולדמן, האדם והערך שהתמזל מזלי לפגוש אותו לפני כשנה בארוע בירושלים. שלומו מצוין והרבה יותר בזכותכן מאשר בזכותי:) אשמח לאשר את בואי ואולי שוב להניע את העגלה שנתקעה כה מהר לפני שנה. אני כמובן עדין ב"איך לעזאזל אני אמור לאשר" אבל אני נותן לעצמי שבועיים, (לא שאסב ראשי אם פתאום יוגנב לאוזני). להתראות- וזו גם בקשה לחונכות-מאיפה מתחילים? Lezuz (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לזוס, אני מצטערת, אבל להערתך "אשמח לאשר את בואי" לא ברור לי על איזה אירוע אתה מדבר. וגם לא ברור לי מהאתה מבקש ממני. אנא נסח את שאלותיך כשאלות ממוקדות ולא כלליות. בנוסף בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:06, 30 בדצמבר 2012 (IST)

הסדנה לגרפיקה[עריכת קוד מקור]

לאחר זמן רב, הטיפול בבקשתך בוצע שלום, בקשתך בסדנה לגרפיקה בוצעה. ניתן לבדוק את התוצאה ולהעיר עליה בדף הסדנה. אם הבקשה מולאה באופן משביע רצון ניתן לציין זאת ולארכב את הבקשה.
בברכה, אלעד קראוזשיחהאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מצילים את ויקיפדיה 18:31, 30 בדצמבר 2012 (IST)

תודה רבה, בוצע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:38, 30 בדצמבר 2012 (IST)

סוג רשיון[עריכת קוד מקור]

שלום חנה. קיבלתי תמונה להכנסה לערך כאשר בעל התמונה מעוניין לפרסם אותה אבל יחד עם זאת לשמור על זכויותיו מבחינת השימוש למטרות רווח. איזה סוג רשיון עלי להשתמש להעלאת התמונה ? Gunpast432 - שיחה 21:37, 30 בדצמבר 2012 (IST)

שאלת את אותה שאלה בדיוק בדף שיחת ויקיפדיה:שאלות ותשובות/זכויות יוצרים ועניתי לך שם (אין צורך בכפילות כזו להבא), אולם אכתוב את תשובתי גם פה: למה הכוונה ב"רוצה לשמור על זכויות היוצרים שלו למטרות כספיות"/"לשמור על זכויותיו מבחינת השימוש למטרות רווח"? האם הכוונה היא שהוא אינו מתיר שימוש מסחרי בתמונה? אם כך הדבר, לא ניתן להעלות את התמונה למיזמי ויקימדיה. Ldorfmanשיחה 22:08, 30 בדצמבר 2012 (IST)
שלום לך, כפי שלירון ענה לך. ויקיפדיה הוא מיזם של תוכן חופשי, אין אפשרות לעלות קובץ ולשמור על זכויות היוצר למטרות רווח. באיזה תמונה מדובר? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:49, 30 בדצמבר 2012 (IST)
זה לא מדויק. הרישיונות החופשיים שאנו משתמשים בהם בוויקיפדיה מאפשרים "שימוש" לכל מטרה, אף מסחרית. הם אינם גורמים לוויתור על זכות היוצרים ביצירה, ובעל הזכויות יכול לעשות איתה כל שימוש נוסף שעולה בדעתו (כולל להפיץ אותה במדיה שבה יש זכויות יוצרים, או להעביר את הזכויות לאחר). נניח שפלוני העלה לכאן תמונה, הוא עדיין רשאי למכור אותה במקומות אחרים (יחד עם זאת, מי שלוקח את התמונה מכאן, רשאי גם הוא להדפיס ולמכור אותה במקומות אחרים, בכפוף לתנאי הרישיון). תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 14:07, 1 בינואר 2013 (IST)
ברור שהוא יכול למכור את התמונה, אבל מי יקנה אותה אם הוא יכול להורידה בחינם מהויקיפדיה? ברור מהשאלה, שהכוונה הייתה שלא יהיה לתמונה שימוש מסחרי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:11, 1 בינואר 2013 (IST)

האם תוכלי לבדוק עריכה זו[עריכת קוד מקור]

האם תוכלי לבדוק עריכות אלה? זה הגיוני? דרור - שיחה 09:25, 31 בדצמבר 2012 (IST)

שגוי, שחזרתי טוב ששמת לב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:00, 31 בדצמבר 2012 (IST)
תודה רבה. דרור - שיחה 12:32, 31 בדצמבר 2012 (IST)

התרומות[עריכת קוד מקור]

זה היה בתרומות המחוקות שלה/ו ושל האייפי שממנו ערכו לפני הרישום. נויקלן 21:17, 31 בדצמבר 2012 (IST)

עמקו ועמיק[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, ראיתי שהוספת ערך אודות האזור בבקעת הלבנון שנקרא בעת העתיקה עמקו. תהיתי אם אף אחד לא ניסה לקשר לכפר עמיק (אנ') הנמצא למרגלות ג'בל בארוכ. האמת היא שהערך באנגלית כלל לא מדבר על הכפר אלא על אתר ארכאולוגי (מתקופות מוקדמות יותר אם הבנתי נכון) ויש שם הפניה בראש הערך גם לערך נוסף על ביצות עמיק שנמצאות באזור. סתם עניין אותי, כי לי הדמיון בשמות קפץ ישר לראש.אודי - שיחה 08:44, 1 בינואר 2013 (IST)

הי אודי, אני רואה שהערכים שלי העוסקים בלבנון מעוררים אצלך זכרונות... אני לא מצאתי כל התייחסות לקשר כזה, כלומר בחומר שקראתי לא היה אזכור, אבל בהחלט יתכן שהשם העתיק עמקו שהתייחס לאזור שלם, שרד בשמו של האתר העתיק שהממצאים בו שייכים לתקופות מוקדמות יותר מהמידע שהכנסתי לערך עמקו. בערך על ביצות עמיק נתקלתי וגם שם לא ראיתי אזכור לגלגול שם. בכלל לחפש חומר על שם כמו עמקו הוא קשה בגלל המילה עמק שעולה לי בחיפושים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:19, 1 בינואר 2013 (IST)

הודעה[עריכת קוד מקור]

שני דברים - ראשית מתקיים דיון במזנון האם זה סוג האירועים שניתן לפרסם. ושנית, וחמור יותר, גם אם אסכים איתך שזה סוג האירועים שניתן לפרסם - לירון לא מוכן להתחייב על עצם קיום האירוע, ולא ניתן, לדעתי, לפרסם אירוע שלא ברור עצם קיומו (שהכוונה לפרסום למשתמשים לא רשומים שרואים את ההודעה בכל הדפים ולא ניתן ליצור עימם קשר במקרה של ביטול. דרור - שיחה 12:54, 1 בינואר 2013 (IST)

במזנון לא התקיים דיון, היה רק ויקיפד אחד שהתלונן, ענית לו יפה לפני כן, חבל שפעלת כפי שפעלת בעקבות תלונתו. עצם קיום האירוע מותנה בהרשמה מוגברת והרשמה מוגברת מותנה בפרסום. נראה לי שיש עכשיו מספיק נרשמים, אז בוודאי חבל לפגוע באירוע. ההודעה צריכה להישאר. בכל מקרה הגבתי במזנון חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:05, 1 בינואר 2013 (IST)
אירוע לויקיפדים יכול להיות מותנה במספר נרשמים. ברגע שמפרסמים גם לאנונימים מאבדים את היכולת לבטל אירוע (כי כבר אין איך לעדכן וליצור קשר). אמש, מאוחר, קיבלתי דואל מלירון המציין שמספר הנרשמים אינו מספיק והאירוע בספק. נכון לרגע זה טרם קיבלתי דואל הסותר אמירה זו. משכך - אין טעם בהודעה. דרור - שיחה 13:07, 1 בינואר 2013 (IST)
אגב - גם אם אנחנו מסכימים על העיקרון, כדאי שהקהילה תביע עמדה חיובית (או תתעלם מהדיון), ואז בעתיד נוכל לגבות את עמדתנו בנוהג של הקהילה. דרור - שיחה 13:20, 1 בינואר 2013 (IST)
דרור, כפי שכתבתי במזנון, הדיון הזה נעשה מאוחר מידי לאירוע הנוכחי. אני מבקשת שתחזיר את ההודעה. והדיון יתייחס לאירועים הבאים. דרך אגב הקהילה גם לא דנה אם יש מקום לפרסום אירוע "מפגש חגיגת יום הולדת לוויקיפדיה" ולא ראיתי שהודעה זו הורדה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:24, 1 בינואר 2013 (IST)
לגבי יום ההולדת - בעבר פורסמו אירועים כאלה, ולכן התפתח נוהג. ושנית, ויותר חשוב - אף אחד לא התנגד, ולכן ההודעה לא הורדה. ואולי הכי חשוב - אמש, לאחר שנרשמו 8 ויקיפדים ו-6 אנונימים עדיין עצם קיום האירוע היה בספק - דבר המעיד על זלזול בקהילת הכותבים - ועל מהות האירוע שאינה ויקיפדית (אגב - עדיין, להבנתי, עצם קיום האירוע בספק). דרור - שיחה 13:25, 1 בינואר 2013 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אז מה? גם פה התנגד רק אחד. אז מדוע ההתנגדות של דניאל נלקחת אצלך יותר בחשבון מדעתי? מה המשקל הרב הזה שאתה נותן לדעתו? אתה עושה טעות, ואני חוזרת ומבקשת ממך להחזיר את ההודעה הזאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:30, 1 בינואר 2013 (IST)
לא הבנתי את ההערה האחרונה. האם את מתנגדת להודעה על מפגש יום ההולדת? דרור - שיחה 13:35, 1 בינואר 2013 (IST)
אני לא מתנגדת לאף הודעה. אני טוענת שאתה עושה איפה ואיפה בין ההודעות. ואני תמהה מדוע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:42, 1 בינואר 2013 (IST)

אני מסכים עם חנה. האירוע מותנה בכמות משתתפים מסויימת שנקבעה לא על ידי, אבל אני רואה בה תנאי הגיוני לאור ההשקעה (הכספית) בו. כל מי שנרשם ראה הודעה בולטת ביותר שזה היה תוכנה:

28.12.2012

שימו לב!
שימו לב!

שימו לב!

בשל השקעה הנדרשת מצוות הספרייה לצורך קיום האירוע, אם תהיה היענות נמוכה מידי ולא נגיע לכמות מסויימת של נרשמים, האירוע ידחה או יבוטל. לפיכך, אנא הכנסו לדף זה החל מיום רביעי (יום לפני האירוע) על מנת לוודא שהוא אכן יתקיים.

ברור מזה לא יכול להיות. מי שנרשם התבקש לבדוק מחר אם הוא יתקיים. דרור, אתה שלחת לי מייל המבקש ממני לדאוג לך לאישור כניסה ברכב לאוניברסיטה (וזה לא היה אתמול). ציינתי שכאשר נדע בוודאות שיש אירוע, אוכל לדאוג לזה. עד שלא תתקבל החלטה, לא אוכל לטפל בזה. מפה עד להורדת ההודעה (בזעם?), הדרך היתה כנראה קצרה עבורך... Ldorfmanשיחה 14:01, 1 בינואר 2013 (IST)

מיזם הכתיבה[עריכת קוד מקור]

התעצבתי לראות את המקלות בגלגלים של המיזם הזה. אני מקווה שתסלחי לי אם תרומתי הצנועה לדיון במזנון היא כל מה שאתן למיזם. חוששני שכעת עלי להתחפף כדי להמשיך לקרוא מאמרים באנגלית על ביולוגיה. חזקי ואמצי בפעילותך הברוכה במיזם. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:19, 2 בינואר 2013 (IST)

תודה רבה לך, כל הסיפור הזה נבצר מבינתי. הרי לא מדובר בערך שהוא מערכי הליבה של כל אנציקלופדיה, אז מה היה כל כך חשוב לערוך דווקא את הערך הזה? ג'נקי עשה שגיאה בגלל רצונו להראות הצלחה במיזם הצלת הערכים שלו. הערך הזה לא זקוק להצלה, יש מי שכותב אותו. יש מספיק ערכים הזקוקים להצלה. וחבל שהוא לא מוכן להודות בכך. הרי מודה ועוזב ירוחם חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:45, 2 בינואר 2013 (IST)

שאלה[עריכת קוד מקור]

לחנה שלום, תודה.כיצד אני משלבת את הערך שלי בזה הקיים כבר? סיגלית ויולטסי - שיחה 14:36, 3 בינואר 2013 (IST)

שלום חנה[עריכת קוד מקור]

בדף שיחתו של אורי יש דיון על תבניות מורשת עולמית.

דעתי היא שבמקרה שבו שם הערך אינו תואם את שמו במורשת העולמית - היא צריכה לרדת למטה ולא להיות בתחילת הערך. צריך לחשוב אולי על תבנית לאתרים ארכיאולוגיים שתהיה שונה מזו של המורשת העולמית. מה דעתך? (אני לא כל כך כותב בתחום, לצערך, אבל פומפיי היא עבודה שאת רובה אני עשיתי, והרקולנאום גם כן, ובשני אלה הכותרת מטעה ומבלבלת. איתן - שיחה 08:00, 4 בינואר 2013 (IST)

הדיון שם ממשיך. אם אורי לא יסכים, והוא לא יסכים, תוכלי להעלות הצעה לתבנית "אתר ארכיאולוגי"? איתן - שיחה 09:59, 5 בינואר 2013 (IST)
אני לא חושבת ששתי תבניות בערך אחד מוסיפות לערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:04, 5 בינואר 2013 (IST)
המדובר במצב בו תבנית אתר מורשת עולמית נושאת שם אחר. איתן - שיחה 10:10, 5 בינואר 2013 (IST)

מחיקת התבניות[עריכת קוד מקור]

לא נעים לי שלא עברנו דרך דף הבקשות, זה מרגיש כאילו השארתי פירורים אחרי, ואת עברת עם מטאטא. אז תודה :) Safariplage - שיחה 17:47, 5 בינואר 2013 (IST)

בבקשה, להבא אם יצרת דף שגוי אז תשים עליו תבנית {{למחיקה}} או בקש בבקשות מפעילים. במקרה מישהו ראה את הערתך בדף השיחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:49, 5 בינואר 2013 (IST)

שלום חנה[עריכת קוד מקור]

שלום חנה תודה על המפגש Svetlana zu - שיחה 17:52, 7 בינואר 2013 (IST)

כאן (זכיינית שידור)[עריכת קוד מקור]

מה את חושבת על זה? יש לזה מקום? אני חושב שפשוט רצוי להעביר את הדברים בפסקה שכן יש בה משהו לערך אחר ("הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו" או אולי עדיף ל"ערוץ 2" - לא ממש בדקתי). בעיקר אהבתי את הנוסח "לא עשתה כלום"... Ldorfmanשיחה 14:54, 8 בינואר 2013 (IST)

באמת לא כתוב בערך דבר, מלבד זה שלא זכתה. צריך לבדוק מהו המקום המתאים למידע הזה. למה שלא תפנה לכותב הערך ותשאל אותו? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:57, 8 בינואר 2013 (IST)
OK. שמתי תבנית איחוד. Ldorfmanשיחה 15:17, 8 בינואר 2013 (IST)

דחיית סדנת העריכה בספריית אוניברסיטת חיפה ל-5 בפברואר[עריכת קוד מקור]

שלום רב,
נרשמת לשמש ויקיפדית-חונכת בסדנת העריכה בוויקיפדיה שהיתה אמורה להתקיים מחרתיים בספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה, כחלק ממיזם הגלאם. לאור מזג האוויר הצפוי בחמישי הקרוב, בחרנו לדחות את האירוע שהיה אמור להתקיים בספרייה, מחשש למיעוט משתתפים.

המועד החדש הוא 5 בפברואר 2013. אנא בדקי אם ביכולתך להגיע לאירוע בתאריך החדש ואם אינך יכולה לעשות זאת, אודה לך אם תסירי את שמך מרשימת המשתתפים.

אשמח לראותך באירוע, Ldorfmanשיחה 15:43, 8 בינואר 2013 (IST)

בעקבות שיחתנו[עריכת קוד מקור]

היי חנה, העליתי עכשיו את הקובץ אנג'ליקה שץ. האם הרשיון שנתתי הוא תקין, לאור שיחתנו ולאור העובדה שחלפו למעלה מ-50 שנה מאז יצירת הנגטיב, שנות ה-60. נדמה כי הרשיון החופשי שבחרתי, מאלץ את שליחת הסכמתו של דן פאר ולא זו הייתה הכוונה. אנא סייעי. מעבר לכך ביקשתי למחוק את הקבצים הבלתי תקינים עם השם השגוי אנג'ליקה כץ. תודה, --אילילה - שיחה 23:57, 8 בינואר 2013 (IST)

??? --אילילה - שיחה 17:39, 9 בינואר 2013 (IST)
אילי, ראיתי שאת התמונה של הציור העלית בשימוש הוגן, את התמונה קובץ:אנג'ליקה שץ.jpg העלית ברישיון חופשי, עם בקשה לתת קרדיט לדן פאר. האם שלחת את אישורו להעלאת הקובץ, כמו שהסברתי לך? כדי להיות מכוסים? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:30, 9 בינואר 2013 (IST)
כנראה לא הבנת את שאלתי. לפי שיחתנו התבהרה העובדה, כי לצילומים שהתבצעו עד שנות ה-80 וחלפו מאז 31 או 51 שנה, אין צורך באישור והן חופשיות לציבור. מכל מקום חלפו למעלה מ-51 שנה, כך שלפי הבנתי, איני זקוקה לאישורו של דן פאר. לפיכך, איזה רשיון אני אמורה לתת? האופציה של הרשיון שנתתי אינה מאפשרת את הזכות שציינתי. --אילילה - שיחה 20:00, 9 בינואר 2013 (IST)

שמירת ערך במיזם ויקיפדיה של האוניברסיטה[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, אבקש לשמור עבורי את הערך - איליין שוואלטר- שעליו אכתוב במסגרת קורס תיאוריות פמיניסטיות בתואר שני ללימודי מגדר.

בברכה,

קטרין דוידוביץ Catrin2 - שיחה 12:38, 9 בינואר 2013 (IST)

היי, כיצד אני מוסיף קישורים פנימיים?[עריכת קוד מקור]

תודה, גלעד :) Sublimation (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום גלעד, ראשית בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
לשאלתך, ראה הדף עזרה:קישורים#קישורים פנימיים. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:00, 9 בינואר 2013 (IST)

פיליפס גזבר נשר[עריכת קוד מקור]

יש לך, במקרה, את שמו הפרטי של האדון. איכשו הוא נעלם לי ברשימותיי ואני רוצה להוסיף אותו לרחוב ירושלים שם הוא התגורר כשפגש, בשנית, את ברוולד. Shannen - שיחה 13:46, 9 בינואר 2013 (IST)

האם אתה מתכוון לגזבר בית החרושת? איני זוכרת את השם, אבל אני יכולה לבדוק בספרים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:50, 9 בינואר 2013 (IST)
כן. תודה. Shannen - שיחה 17:21, 9 בינואר 2013 (IST)

תמונת פסיפס באוסף הארכאולוגי של מוזיאון ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, על פי הכתבה הזו, הפסיפס של הגמל הוא מאזור כיסופים. כנראה כנסיה ביזנטית. יש רבות כאלו באזור. בברכה.אודי - שיחה 23:43, 9 בינואר 2013 (IST)

תודה רבה. אני מבינה שהתחלת לעבור על התמונות בקטגוריה שיצרתי. יש עוד תמונה שצולמה במוזיאון, רצפת פסיפס מכיסופים. איני מכירה את האתר, האם הוא נמצא בתוך הקיבוץ עצמו? אני רוצה ליצור קטגוריה נפרדת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:52, 9 בינואר 2013 (IST)
תשובות: סעיף א' - לא ממש, פשוט הפסיפס עניין אותי. סעיף ב': למיטב ידיעתי, לא בתוך הקיבוץ אלא באיזורו. אברר עם אנשים משם ואחזור אלייך.אודי - שיחה 09:12, 10 בינואר 2013 (IST)
"רקיבת אלוזה", או "רקיבת וזה", אתר שנחפר ע"י רודולף כהן ב-1977. ראי כאן, מצוין במפת עמוד ענן כ-1.5 ק"מ מצפון מערב לתל גמה. לפי מה שנאמר לי, בניגוד לאמור ב"עמוד ענן", הפסיפס לא מוצג כיום בכיסופים אלא במוזיאון ישראל. בברכה.אודי - שיחה 21:53, 10 בינואר 2013 (IST)
תודה על המידע. הפסיפס באמת נמצא במוזיאון ישראל, הם מתייחסים אליו כרצפת פסיפס מכיסופים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:33, 10 בינואר 2013 (IST)
מקריאת המידע בקישור נראה שקובץ:DSamuel and Saidye Bronfman Archaeology WingSCN5032.JPG הוא צילום של הכתובת ביוונית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:39, 10 בינואר 2013 (IST)

עוד תמונה, הפעם של העגל הנחמד.אודי - שיחה 00:20, 11 בינואר 2013 (IST)

תודה רבה על ההצטרפות למאמץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:48, 11 בינואר 2013 (IST)

עוד אחד: נושא מנחה: אצלנו והסבר במוזיאון ישראל.אודי - שיחה 22:16, 11 בינואר 2013 (IST)

אתה גדול. תודה על הסיוע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:20, 11 בינואר 2013 (IST)

התשואות בסוף. עוד אחד: משחק סנת אצלנו והסבר באתר המוזיאון.אודי - שיחה 22:23, 11 בינואר 2013 (IST)
עוד אחת: מחרוזות מאכזיב: אצלנו וזו המחרוזת האמצעית. גם את התיאורים של שתי האחרות מצאתי והן זהים לזו ולכן חסכתי את הקישורים.אודי - שיחה 22:35, 11 בינואר 2013 (IST)

האם כולן מאכזיב? אני משייכת גם לקטגוריה של האתר הארכאולוגי, אז חשוב לי לציין כל מחרוזת מהיכן היא חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:52, 11 בינואר 2013 (IST)
כן, כולן מאכזיב. עוד אחת, הפעם מסרק מעקרון והסבר באתר המוזיאון.אודי - שיחה 22:55, 11 בינואר 2013 (IST)

מסננת מתל צפית והסבר באתר המוזיאון. זה האחרון להיום.אודי - שיחה 23:02, 11 בינואר 2013 (IST)
בכל זאת עוד אחת, אצלנו ובאתר המוזיאון. לילה טוב.אודי - שיחה 23:09, 11 בינואר 2013 (IST)

לילה טוב. תמונות רבות שובצו בערכים השונים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:26, 11 בינואר 2013 (IST)

גרזן מאכזיב, אצלנו ובאתר המוזיאון
ברכת כוהנים, אצלנו ובאתר המוזיאון.אודי - שיחה 14:04, 12 בינואר 2013 (IST)
עיטורי חרס וחפצים שונים אצלנו, שניהם מאזור בית גוברין, ובאתר המוזיאון.אודי - שיחה 14:11, 12 בינואר 2013 (IST)

אודי תרענן את דף הקטגוריה, אתמול אחרי שהלכת לישון המשכתי לעשות את מה שעשית, חלק מהתמונות כבר טופלו על ידי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:14, 12 בינואר 2013 (IST)
אין לי חשבון משתמש בויקישיתוף ואני לא מתכוון לפתוח חשבון כזה. לכן נראה לי שאני לא יכול לעדכן שם. איך אני יכול לדעת איזה תמונות כבר זוהו וסווגו לקטגוריה?אודי - שיחה 14:24, 12 בינואר 2013 (IST)

אשה לשה בצק אצלנו. קצת קשה לוודא את ההתאמה ליצירה המקבילה באוסף המוזיאון. החלטתי בחיוב לפי מספר מאפיינים ובמיוחד מיקום הסדק בעמדת הלישה.אודי - שיחה 14:20, 12 בינואר 2013 (IST)

אינך צריך חשבון, מאד פשוט לחץ על הקישור הבא: Commons:Category:Archaeology Wing - Israel Museum - Pictures without information. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:29, 12 בינואר 2013 (IST)
לא הבנתי, מדוע יש בתמונות לא מזוהות תמונות שזוהו, כמו פסיפס הגמל לדוגמא? אם מכניסים קטגוריה, אפשר באותה פעם כבר למחוק את קטגורית חסרי הזיהוי. בכל מקרה, לפני שאני מזהה תמונות נוספות אבדוק שהן לא זוהו כבר.אודי - שיחה 14:44, 12 בינואר 2013 (IST)
או קי, עכשיו נפל לי האסימון. כבר נתקלתי בבעיה הזאת. כשאתה נכנס כאנונימי, אתה לא רואה את העדכונים האחרונים. זה ממש מתסכל. זו בעייה גדולה. הקטגוריה לא כוללת עכשיו שום תמונה שזוהתה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:47, 12 בינואר 2013 (IST)

תמך לרהיט, אצלנו ובאתר המוזיאון.אודי - שיחה 14:58, 12 בינואר 2013 (IST)
שריון מגולגל, אצלנו, ובאתר המוזיאון.אודי - שיחה 15:01, 12 בינואר 2013 (IST)

כל הכבוד על הערך החדש על הכנסיה בכיסופים. בינתיים מצאתי עזר חדש, סדרת צילומים בפליקר. לדוגמא כאן של ממצאים מתל מרשה שעדיין לא זוהו אצלנו. הבעיה שאת הכיתוב מתחת למוצגים אני לא מצליח לקרוא גם אם אני מגדיל את התמונה. אולי את תצליחי יותר ממני.אודי - שיחה 23:51, 12 בינואר 2013 (IST)

אודי, תודה על הקישור, נכנסתי וזה באמת בעייתי. למה אנשים מעלים קבצים ללא מידע. מה הטעם? חשבתי שלאחר המאמץ הגדול שלך בזיהוי התמונה, מגיע לך ולתושבי הנגב, מתנת ערך בנושא מצאתי את המאמר בקדמוניות שיש לי בבית, והוא נותן מידע נוסף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:20, 13 בינואר 2013 (IST)

ידית כלי אבן עם הכתובת "קרבן", ראי בעמ' 13; ארבע התמונות הראשונות הן קובעות (לא יודע מאיפה), ושלוש הבאות נראות כגלוסקמאות כלקוליתיות. דניאל צבישיחה 10:24, ט' בשבט ה'תשע"ג (20.01.13)
הי דניאל, תודה לך על המידע לגבי הגליל. עדכנתי בקובץ. לגבי האחרות אני יודעת שאלה קובעות וגלוסקמאות כלקוליתיות, אבל מהיכן? אני מעדיפה לחכות עוד קצת, עד שהמידע המלא יתקבל. אז אם אתה מגיע למוזיאון ישראל, תסתכל עליהן בבקשה רשום את המידע ונוכל להוסיף מידע כמו שצריך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:39, 20 בינואר 2013 (IST)
מכירה את זה? חבל רק שלא בכל המממצאים אפרש לקרוא את הכיתוב. מה שכן, גילתי ששבע התמונות הראשונות הן כולן מאותו ארון תצוגה, ואלו לא גלוסקמאות, אלא דגמים מוקטנים שלהן. דניאל צבישיחה 11:15, ט' בשבט ה'תשע"ג (20.01.13)
ועוד אחת: כתובת מחרבת בית לי. בתצלום רואים רק את המילה "ירשלם" (ואת האות ה' מהשורה הקודמת). פרטים נוספים זמינים באינטנרט יש כאן, אבל הכי טוב (והרבה יותר מעודכן) זה ב"הכתב והמכתב" של אחיטוב, עמ' 228-230. דניאל צבישיחה 11:39, ט' בשבט ה'תשע"ג (20.01.13)
ואחת אחרונה: דגם גלוסקמה מבני ברק, והנה היא באתר רשות העתיקות. דניאל צבישיחה 12:26, ט' בשבט ה'תשע"ג (20.01.13)
הי דניאל, תודה על המידע, אתה מוזמן להמשיך ולאתר מידע לגבי הקבצים. לגבי הכתובת, הכנסתי את המידע כפי שכתבת כולל מידע על מיקום המערה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:20, 20 בינואר 2013 (IST)

יוסף קארו[עריכת קוד מקור]

👍 ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:30, 10 בינואר 2013 (IST)

זה פשוט נדרש חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:38, 10 בינואר 2013 (IST)

WikiWomen's Collaborative[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, ראי מה ראיתי בדף שיחה בוויקיפדיה האנגלית:

WikiWomen - We need you!
Hi! The WikiWomen's Collaborative is a group of women from around the world who edit Wikipedia, contribute to its sister projects, and support the mission of free knowledge. We recently updated our website, created new volunteer positions, and more!

Get involved by:

  • Visiting our website for resources, events, and more
  • Meet other women and share your story in our profile space
  • Participate at and "like" our Facebook group
  • Join the conversation on our Twitter feed
  • Reading and writing for our blog channel
  • Volunteer to write for our blog, recruit blog writers, translate content, and co-run our Facebook and receive perks for volunteering
  • Already participating? Take our survey and share your experience!

Thanks for editing Wikipedia, and we look forward to you being a part of the Collaborative! -- EdwardsBot (talk) 01:45, 10 January 2013 (UTC)

בברכה, ‏עמיחישיחה 11:53, 10 בינואר 2013 (IST)

תודה עמיחי. בזמנו הייתי מחוברת לקבוצה שארגנה שרה סטרייך, אבל כמות הדוא"לים שקיבלתי הרגה אותי. הפסקתי לקרוא. אני חושבת שהדרכה של 30 סטודנטיות באוניברסיטת חיפה שכותבות ערכים בתחום לימודי נשים ומגדר מסייעת לנושא הרבה יותר מאשר כל הפורומים האלה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:00, 10 בינואר 2013 (IST)
מצוין, בהצלחה! ‏עמיחישיחה 12:28, 10 בינואר 2013 (IST)

המשיכי בעצמך[עריכת קוד מקור]

שלום,

את חושבת שהערכים של מר מקסים תקינים? אין בעיה? תמשיכי בעצמך לנהל את האסם שלו. אני פורש מהעניין הזה. על התנהגותך בנושא זה לא אוסיף כדי לא לעורר מהומה, האמיני לי ששקלתי לעשות את זה ונדרש איפוק רב מצדי כדי לפעול בדרך זו.

בהצלחה בטיפול בהשחתותיו ובדיקת הפרטים. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 11:29, 11 בינואר 2013 (IST)

גילגמש, אני לא חושבת שכל ערכיו של מקסים תקינים, יש ערכים הניתנים לתיקון, ויש שלא. בעת טיפולה של דורית היו ערכים שתוקנו ונשארו. ביקשת בבקשות מפעילים מחיקה של שני ערכים, הייתה שם התנגדות של כמה עורכים. אני התנגדתי למחיקת ערך אחד ותיקנתי אותו. הבקשה שהתה זמן רב בבקשות מפעילים, לא ראיתי שמפעיל אחר ביצע את בקשתך. לבסוף הסרתי את הבקשה משם, זו הייתה הסרה טכנית של הבקשה. צר לי שאתה מקבל זאת בצורה כזאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:38, 11 בינואר 2013 (IST)
אני יודע היטב איך טופלו ערכיו של מקסים. אני לא מתכוון להמשיך בזה יותר. אם את לא מעוניינת להמשיך בעצמך, הציעי מישהו אחר. בכל אופן, הודעתי כבר במזנון על פרישתי מהאסם ומחקתי את עצמי משם. אני לא מתכוון להתווכח איתך על הנושא הזה. אגיד רק שפעלת בצורה לא תקינה. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 18:39, 11 בינואר 2013 (IST)
ראיתי והגבתי. אתה ממש לא מדייק בעובדות, וחבל. הבקשה שלך שהתה 25 שעות בבקשות מפעילים ואף מפעיל לא מחק. אז מעניין שאתה מתלונן רק עלי. למה אינך מתלונן על לוסתם שהתנגד למחיקת הערך הגדול? אני תיקנתי את הערך שהתנגדתי למחיקתו. אתה כועס כי אף אחד לא היה מוכן להיות למחוק, אז אל תוציא את כעסך עלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:43, 11 בינואר 2013 (IST)

חוק מתקלף[עריכת קוד מקור]

בגלל השגיאה, בשנייה הראשונה חשבתי שזו השחתה... חזרתישיחה 15:58, 12 בינואר 2013 (IST)

חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:03, 12 בינואר 2013 (IST)

משתמש:Fxp300[עריכת קוד מקור]

ערב טוב חנה. אני חושב שאפשר לשקול בחיוב להחזיר למשתמש את הרשאת הבדוק אוטומטי. בימים האחרונים עברתי על עשרות רבות מעריכותיו ונראה לי כי הפנים את המסר שהעברת לו באופן ברור ביותר בדף שיחתו. לשיקולך.--כ.אלון - שיחה 18:49, 13 בינואר 2013 (IST)

אני מסכימה שחל שיפור בהתנהלותו, אני חושבת שצריך עוד קצת זמן כדי להיות בטוחים שהשינוי הוא לאורך זמן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:55, 13 בינואר 2013 (IST)

העלאת תמונות ועוד[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, בהמשך לעזרתך בדף של מכללת אורט סינגאלובסקי, עוד שאלות בקשר לתמונות. צילמתי כמה תמונות בעצמי אבל הנהלת המכללה מעדיפה לשים את התמונות שהם צילמו. יש לנו כ-6 תמונות ותמונת לוגו. התמונות צולמו על ידי המכללה. שלחתי לORTS של ויקיפדיה אישור ההנהלה להעלותן לויקיפדיה. שאלותיי: 1. האם להעלותן לויקישיתוף או לויקיפדיה? כמה תמונות אפשר להעלות לערך עצמו? 2. באיזה אופן של שימוש/הרשאה אני צריכה להעלותן (אחרי הכול זו "תרומה" לויקיפדיה). 3 האם כבר אפשר להעלותן תוך ציון ששלחתי אישור במייל לויקיפדיה? או יש להמתין עד קבלת האישור. 4. האם לתמונת הלוגו יש כללים אחרים? 7. איך עושים קופסה קטנה בצד עם כמה נתונים קצרים (תקציר) כמו שנת הקמה מס' הסטודנטים, הלוגו וכד'. האם יש לזה תבנית מסוימת? בתודה, --תמר ע"ג - שיחה 09:14, 14 בינואר 2013 (IST)

תמר, במענה לשאלותייך:

  1. רצוי לעלות לויקישיתוף, אבל במקרה זה בגלל שצריך אישור OTRS ויש פיגור גדול בטיפול באישורים אני ממליצה שתעלי לכאן. לאחר שיוכנס האישור אפשר יהיה להעביר לויקישיתוף
  2. לערך עצמו מעלים בכמות שתהיה סבירה ביחס לגודלו של הערך. וגם תלוי בתמונות. אין נוסחה. יש כאלה שאוהבים תמונות רבות ויש מעט.
  3. את מעלה ברישיון חופשי, מציינת שבעל זכויות היוצרים הוא מכללת אורט סינגלובסקי. כתבי גם שאישור OTRS יישלח
  4. תעלי את התמונות עם הערה, ולאחר מכן תשלחי את האישור וצייני את שמות הקבצים
  5. תמונת לוגו מעלים רק לויקיפדיה העברית ברישיון בשימוש הוגן
  6. הקופסא הקטנה נקראת תבנית. לכי לערך אחר על מכללה ותעתיקי משם את התבנית, ושני את המידע כך שיתאים למכללת אורט

חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:20, 14 בינואר 2013 (IST)

חנה, תודה רבה רבה על כל תשובותייך הברורות.--תמר ע"ג - שיחה 13:18, 14 בינואר 2013 (IST)
במוצ"ש 12 בינואר במסגרת הניסוי והטעייה שלי ניסיתי להעלות כמה מהתמונות לויקישיתוף, ועכשיו כשאני מנסה להעלותן לפה - יש בעיה. הוא אומר שכבר יש קובץ כזה בויקישיתוף. האם אני יכולה להסיר אותן מהויקישיתוף ולהתחיל הכול מחדש? כי נראה לי שמהויקישיתוף אי אפשר להשתמש בהן ולפי הסברך אני אמורה כרגע לעשות הפוך - קודם להעלות לכאן ואחרי האישור ל-ויקישיתוף. את או אני יכולות למחוק מהויקישיתוף? בתודה --תמר ע"ג - שיחה 21:34, 14 בינואר 2013 (IST)
תמר, חבל מאד על מה שעשית. עכשיו זה בלגן. תצטרכי להוסיף בויקישתוף לתמונות תבנית {{OTRS pending}}. איני יכולה לעזור לך בויקישיתוף. בשביל למחוק שם תמונות צריך לבקש שם ולהסביר למה. מתניה הוא מפעיל מערכת בויקישיתוף. פני אליו ובקשי את עזרתו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:40, 14 בינואר 2013 (IST)
חנה, תודה על הוספת התמונה לערך. פתאום כבמטה קסם זה הסתדר ואני כבר ייחסתי לעצמי כוחות על. אחרי זה ראיתי שאת היא. איך אני יכולה לאתר את כל התמונות ש"תרמתי" לויקישיתוף ולעשות להן אותו טיפול? במוצ"ש ניסיתי להעלות כ-5 תמונות וחשבתי שרק אחת הצליחה לעלות.--תמר ע"ג - שיחה 22:01, 14 בינואר 2013 (IST)
תלחצי שם על הקישור "תרומות" שנמצא בראש המסך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:07, 14 בינואר 2013 (IST)
תודה--תמר ע"ג - שיחה 23:09, 14 בינואר 2013 (IST)

מייל[עריכת קוד מקור]

שלחתי. צִבְיָהשיחה • ג' בשבט ה'תשע"ג 21:18, 14 בינואר 2013 (IST)

היי,שינוי כותרת ערך[עריכת קוד מקור]

אשמח לדעת איך אני יכול לשנות את הכותרת עצמה, כלומר מה שכתוב בשחור ולא נכלל בתיבת העריכה, כי אני צריך לשנות את שם הערך לשם מדוייק יותר.Sublimation - שיחה 22:44, 14 בינואר 2013 (IST)

אם אני מבינה נכון, אתה שואל איך משנים את שמו של ערך. על איזה ערך אתה שואל? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:05, 14 בינואר 2013 (IST)

אני מדבר על ערך "תיאורית ההגדרה העצמית" שכתבתי, המונח הנכון יותר הוא לכתוב "תיאורית ההכוונה העצמית", אך איני יודע איך ניתן לשנות את שם הערךSublimation - שיחה 13:36, 16 בינואר 2013 (IST)

או קי, יש דרך לשנות את שמו של ערך ראה ויקיפדיה:העברה. אם לא תצליח לעשות זאת, פנה אלי ואני אעשה זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:55, 16 בינואר 2013 (IST)

סגנון[עריכת קוד מקור]

"בדף בקשות לבדיקה כתבת: האנונימי הזה 132.64.216.124 הזדהה כיורי. לפי הסגנון נראה שזה הוא." את מוכנה אולי להגיד לי, פעם אחת ולתמיד, מהו הסגנון שלי? שאלתי את זה אנשים אחרים בעבר אולם נראה שאף אחד לא ידע ממש לענות לי וחבל כי אני מאוד סקרן לדעת. פרשתי

שלום יורי, לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בך. מה שהתכוונתי הוא שמה שכתבת מזכיר אותך אבל לא דומה לסגנון הביטוי של יעל. יש עריכות שמזכירות אנשים. לא כל דבר ניתן לניתוח. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:19, 15 בינואר 2013 (IST)
לא נפגעתי, אני סתם רוצה לדעת במה מאופיין הסגנון שלי כי אני באמת לא יודע. פרשתי

This Month in Education: January 2013[עריכת קוד מקור]





Headlines

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

If this message is not on your home wiki's talk page, update your subscription · Distributed via Global message delivery, 23:16, 15 בינואר 2013 (IST)

הארכיון הארכיאולוגי של ארץ ישראל נסרק ועולה לרשת[עריכת קוד מקור]

אם עוד לא ראית (במקרה):

בברכה Doronve - שיחה 12:01, 16 בינואר 2013 (IST)

הי דורון, לא ראיתי זאת. תודה רבה. האם פרסמת את הנושא גם בכיכר העיר? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:10, 16 בינואר 2013 (IST)
לא. את מוזמנת לפרסם איפה שראוי.. יום טוב. Doronve - שיחה 12:53, 16 בינואר 2013 (IST)

ערך חדש בקורס תיאוריות פמינסטיות של ד"ר שרון הלוי[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, שמי סוהא ח'ורי, תלמידת תואר שני בלימודי מגדר. מבקשת לכתוב ערך על לילה אבו לוח'וד.

אבקשך לשמור עבורי את הערך במיזם האוניברסיטה.

תודה רבה Suhakh - שיחה 18:13, 16 בינואר 2013 (IST)

רחל זילברברג[עריכת קוד מקור]

שלום חנה. היות ואת ותיקה ומיומנת בהכנסת תמונות, איזה סוג של זכויות יוצרים עלי להשתמש בהכנסת תמונה שקיבלתי מבן משפחה שמבקש לשמור על זכויות השימוש למטרות שונות ואפילו מסחריות ? Gunpast432 - שיחה 21:54, 16 בינואר 2013 (IST)

שלום. לצערי, תמונה כזו לא ניתן להעלות לשרתי קרן ויקימדיה. היא אינה חופשית, כך שמקומה אינו על שרתי ויקישיתוף ואינה בשימוש הוגן, כך שלא ניתן להעלותה לשרתי ויקיפדיה העברית. תוכלי להסביר לבן המשפחה את החשיבות בשחרור התמונה לשימוש הציבור ואולי יחליט לשנות את דעתו. אשמח לענות על כל שאלה. Ldorfmanשיחה 23:21, 16 בינואר 2013 (IST)
רחל זילברברג נפטרה בשנת 1943. על התמונות אין יותר זכויות יוצרים. ברגע שהתמונה תעלה לויקיפדיה כל אחד יוכל להשתמש בה. איזה שימושים מסחריים הוא רוצה לעשות מתמונה זו? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:36, 16 בינואר 2013 (IST)

עוד שני זיהויים[עריכת קוד מקור]

שלום חנה. דמות אצלנו, ובאתר רשות העתיקות. זאוס אצלנו ובאתר רשות העתיקות. בברכה.אודי - שיחה 23:56, 16 בינואר 2013 (IST)

אודי, כל הכבוד לך על ההשקעה. התעדכנתי את המידע בשתי התמונות. נכון לעכשיו נשארו שם 24 תמונות ללא מידע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:41, 17 בינואר 2013 (IST)
תודה. עוד אחד: ממצאים מעין גדי, אצלנו על פי מגזזיים באתר רשות העתיקות ומצקת באתר רשות העתיקות.אודי - שיחה 16:10, 17 בינואר 2013 (IST)
השאלה היא האם כל הממצאים בחלון הזה הם מעין גדי? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:14, 17 בינואר 2013 (IST)
לא יודע. למען האמת, עשיתי חיפוש על עין גדי באתר של הרשות ואלו שני הפריטים היחידים (מתוך 92 תמונות) שהצלחתי לזהות. יתכן ויש עוד פריטים של קערות וכדים שלא הצלחתי לקשר ביניהם כי זווית הצילום לא זהה והעין שלי לא מספיק מקצועית. יתכן וישנם גם מוצגים במוזיאון שלא נכנסו למאגר הצילומים של רשות העתיקות. הנחתי שכפי שמוצגי מרשה הוצגו במקבץ אחד - כך גם במקרה של אתרים מרכזיים אחרים. כמו כן, אתר הרשות מגדיר כ-Tongs את מה שאני הגדרתי כמגזזיים. לפי מה שראיתי בוויקי האנגלית Tongs מתאים יותר למלקחיים. לי המוצג הזה נראה באופן ברור כמספריים עם עדיפות למספרי גז (מגזזיים). קשה לי לראות איך כלי כזה יכול לשמש כמלקחיים.אודי - שיחה 16:22, 17 בינואר 2013 (IST)

מכללת אורט סינגאלובסקי[עריכת קוד מקור]

חנה תודה על תרומתך בעריכה ובתמונות. --תמר ע"ג - שיחה 14:09, 17 בינואר 2013 (IST)

בקשה לשמור לי ערך[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, אני מייסון חנא, סטודנטית בלימודי נשים ומגדר, אוניברסיטת חיפה, התלמידה של ד"ר שרון הלוי , בקורס תיאוריות בחקר המגדר . רציתי לכתוב ערך בויקי, בנושא פאטמה אל מרניסי, סופרת, חוקרת, סוציולוגית ופמיניסטית מרוקאית העוסקת באסלאם ובאישה . רציתי לשאול אם את מאשרת את הערך, איך אתחיל לכתוב, איפה ומה אני צריכה לעשות על מנת לשמור את הדברים שכתבתי ? אם אני רוצה להוסיף או לשנות האם הדבר אפשרי תודה רבה מייסון --Maysoon Hanna - שיחה 19:03, 17 בינואר 2013 (IST)

לא לכל תמונה יש כתובת אינטרנט[עריכת קוד מקור]

היי חנה, בהמשך ל...הקובץ שדובר בו, נשלח ישירות למייל שלי. --אילילה - שיחה 17:53, 18 בינואר 2013 (IST)
אילי, כל תמונה שמועלית לויקישיתוף או לויקיפדיה העברית יש לה כתובת אינטרנט. וזו הכתובת שיש לצרף לאישור שנשלח כדי להקל על מציאת הקובץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:10, 18 בינואר 2013 (IST)
והרי דוגמא, חבר שלי צילם היום תמונה ולא העלה אותה עדיין לאינטרנט. ברצוני להעלות אותה לויקיפדיה אחרי שמסר לידיי אישור על ויתור זכויות יוצרים, הרי ברור שעדיין אין לה כתובת באינטרנט. לוגיקה פשוטה. --אילילה - שיחה 18:48, 18 בינואר 2013 (IST)
התהליך פשוט יותר. דאגי לקבל את האישור מהחבר, עלי את התמונה ולאחר מכן שלחי את האישור עם כתובת האינטרנט של התמונה. כמה פשוט . זה התהליך שמקל מאד באישורים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:50, 18 בינואר 2013 (IST)
היי חנה, הגענו למבוי סתום בשיחה זו, נמשיך אותה עם חיוך בטלפון מתישהו. מכל מקום, 2 דברים נוספים: ברכות על התפקיד החדש, שולחת לך פרח בלי תבנית שמשגעת את העיניים ולהלן העניין השני. לקובץ המדובר יש שם דומה לקובץ אחר הנקרא "נער תימני". המסמכים אותם שלחתי ל- ORTS , הם למעשה ויתור על הזכויות בקובץ "נער תימני" ולא "ילד תימני", לפיכך, אעלה את הקובץ הנכון עם הרישיון של הקובץ הקודם ואבקש לאחר מכן למחקו. אחלה שבת, --אילילה - שיחה 11:06, 19 בינואר 2013 (IST)
הי אילי, אין לי בעיה להסביר לך בטלפון, אבל אם תקראי את הדף ויקיפדיה:OTRS תראי שזה התהליך הנכון. כאשר שולחים בקשה לאישור צריך לצרף אליה כתובת אינטרנט של הקובץ, ולכן צריך להעלות את הקובץ לפני שליחת הבקשה. הטעות שאת מצביעה עליה נבעה בדיוק מסיבה זו, שלא נתת קישור, ואני הייתי אמורה לנחש שיש שני קבצים עם שמות מאד דומים, כשאחד הועלה לויקיפדיה והשני לא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:13, 19 בינואר 2013 (IST)

קישור לויקישיתוף בשורה (או לא)[עריכת קוד מקור]

היי,
פעם אמרת לי שאת מעדיפה להשתמש בצורת הקישור בשורה כאשר יש בעייה של מקום ותמונה מצד שמאל. זה הגיוני ומקובל עלי. מה ביתר המקרים? כאשר אין תמונה משמאל וכשיש מספר קישורים ב"קישורים החיצוניים", מדוע אז שלא יהיה זה בתיבה? התיבה הופכת את הקישור לבולט יותר ושונה מ"עוד קישור חיצוני" - היתרון בה הוא בעיקר צורני.
בנושא אחר: מזל טוב על הצטרפותך לצוות ה-OTRS. בהצלחה! אני בטוח שתעניקי שירות טוב מאוד לי וליתר המשתמשים. להת', Ldorfmanשיחה 01:18, 19 בינואר 2013 (IST)

שלום לירון, אני מעדיפה תמיד את הקישור בשורה, ואני לא היחידה. קישור זה משתלב יותר, יש אחרים שמעדיפים את התיבה. אני תמיד מכבדת את העדפות של אלה שהכניסו את הקישור ולא משנה זאת, כמו שאני מצפה שאחרים יכבדו את העדפה שלי. אני יוצרת בויקישיתוף קטגוריות רבות ומקשרת לערכים בויקיפדיה העברית. אתה מוזמן גם לעשות זאת וליצור את הקישורים לפי העדפות שלך. יש המון קטגוריות ליצור מהתמונות הרבות שצחי לרנר מעלה. יש עוד ויקיפד שמשנה קישורים שאני יוצרת, עד אתמול לא הגבתי על כך, כי פשוט התביישתי נראה לי לא מכובד להתעסק בקטנות האלה, אבל שמתי לב שלאחרים זה לא מפריע לשנות שוב ולהתעקש. אז אתמול לאחר שהשקעתי שעות בלימוד וטיפול בתמונות במערכת OTRS ויצירת קטגוריות, החלטתי שדי. אני מבקשת שתכבד את העדפה שלי בנושא, כמו שאני מכבדת ואכבד העדפות של אחרים שמכניסים את הקישור. אין שום מקום שאומר שהעדפה שלך עדיפה. ותודה על המזל טוב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:00, 19 בינואר 2013 (IST)
יש מוסכמה בויקיפדיה שלא משנים את התבנית בערך מרגע שכותב הערך בחר את אחת האפשרויות. אני שם קופסא ומעדיף אותה בערכים שאני כותב. אם חנה מעדיפה שורה יש לכבד את רצונה והשאיר את השורה בערכים שהיא כותבת. דרור - שיחה 20:53, 19 בינואר 2013 (IST)

תמונה חשודה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שאת עוקבת, אבל אי אפשר להשאיר תמונה חשודה במצב זה. זה אפילו לא שימוש הוגן. אם יתברר שהתמונה חופשית אין בעיה לשחזר. דרור - שיחה 20:52, 19 בינואר 2013 (IST)

חלק גדול מהתמונות החשודות, נכנסו למצב זה כי מי שהעלה אותן לא הכניס רישיון כמו שצריך, ולוקח זמן עד שהוא מטפל. תמונות שברור שהן הועתקו מגוגל או מאתר אחר, אני מוחקת מידית. אבל באחרות אני נותנת הזדמנות לטפל בבעיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:24, 19 בינואר 2013 (IST)

צהריים טובים חנה! שלחתי אישור למייל של OTRS... אם תוכלי להיכנס ולאשר זאת - אשמח מאוד! מעט מן האורשיחה • ט' בשבט ה'תשע"ג • 11:41, 20 בינואר 2013 (IST)

ראי תגובתי במייל הOTRS. מעט מן האורשיחה • ט' בשבט ה'תשע"ג • 12:57, 20 בינואר 2013 (IST)
תודה רבה על הטיפול המהיר. דרך אגב, את צדקת לגמרי בכך שצריך לשאול אותו ספציפית ולהסביר לו בדיוק את הכללים, כי באמת היה קשה לשכנע אותו... יום טוב! מעט מן האורשיחה • י' בשבט ה'תשע"ג • 12:03, 21 בינואר 2013 (IST)

מחיקת דף ש'נתקע' בארגז החול שלי[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, שמתי לב היום בסקירה של ערכי הטיוטה שלי, שקיים ערך מוקדם מאד לערך לאקי סטרייק, תחת השם משתמש:גארפילד/ארגז חול. מאחר שהעבודה הראשונית על הערך כבר הסתיימה, אין צורך בגרסה המוקדמת של הערך, וניתן בהחלט למחוק אותה. אשמח אם תוכלי לסייע לי בעניין זה.
תודה מראש גארפילד - שיחה 13:21, 20 בינואר 2013 (IST)

מחקתי, להבא אני ממליצה לשים על דף שלך שאתה רוצה למחוק תבנית {{למחיקה}}. כל מפעיל יראה את הבקשה וימחוק אותה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:38, 20 בינואר 2013 (IST)

שימוש בתמונה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב חנה, שאלה קטנה לגבי שימוש באחת ממהתמונות הבאות. ברצוני להשתמש באחת התמונות הללו לערך שאני אעלה בהמשך היום. המצולם שילם על התמונות, האם הדבר הופך אותן לשלו? כלומר האם מספיקה לי הרשות שלו להשתמש בהן בויקיפדיה? שועל - שיחה 13:44, 20 בינואר 2013 (IST)

אין לי מושג מה היה ההסכם בין השחקן לצלם, האם הצלם העביר אליו במסגרת התשלום גם את זכויות היוצרים. אני מציעה שתשאל אותו. בכל מקרה צריך הצהרה מבעל זכויות היוצרים שהוא הבעלים והוא מאשר להעלות את הקובץ ברישיון חופשי (עדיף cc-by-sa-3.0). ובמקרה זה כנראה גם השחקן וגם הצלם קצת טרחה אני יודעת. והתהליך הוא לאחר שהאישור התקבל, לעלות את הקובץ לויקיפדיה, ולשלוח את האישור עם קישור לכתובת האינטרנט של הקובץ. דרך אגב מזמן רציתי לשאול אותך, מדוע אינך מעלה תמונות לויקישיתוף? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:54, 20 בינואר 2013 (IST)
תודה על ההסבר אני אברר את הנקודה הזאת. לגבי העלאת תמונות לויקישיתוף, אני לא חושב שיש סיבה מיוחדת לכך שאני לא העלתי לשם. אבל את צודקת, אני אעלה להבא ישירות לשם. שועל - שיחה 14:00, 20 בינואר 2013 (IST)
מסתמן שפתרתי את הבעיה של האישורים, מפני שמצאתי אצלי במחשב תמונה של אביב אלקבץ שצילמתי בעבר. אני אעלה אותה במקום אלה שרציתי לפני. שועל - שיחה 16:38, 20 בינואר 2013 (IST)
זה הפתרון הקל ביותר. לגבי העלאה לויקישיתוף, אל תשכח לשייך את התמונות לקטגוריה המתאימה כדי שיהיה קל למצוא אותן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:57, 20 בינואר 2013 (IST)

איזה יופי[עריכת קוד מקור]

איזה יופי חבל שאני לא יודעת להכניס תמונות. אולי פעם שאהיה גדולה אסתר - שיחה 22:19, 20 בינואר 2013 (IST)

זה לא מסובך, רוצה ללמוד? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:20, 20 בינואר 2013 (IST)
מאד תודה אסתר - שיחה 19:05, 21 בינואר 2013 (IST)

כיכר חמרה[עריכת קוד מקור]

טריוויה: מצאתי בארכיון החלטה של "ועדת לתרבות, אמנות ושמות" מאפריל 54 לשנות את שם הכיכר מחמרה ל"בנימין זאב" לציון 50 למותו. כל זאת בנוסף לשלושה רחובות וחצי שכברקרואים על שמו. אמיל חביבי כותב בעניין הזה: "את כיכר אל ח'מרה (היין) הפכו לכיכר פריס, כדי שלא ינדוף ממנה ריח של בארים מפוקפקים, ולא ידעו שאל-ח'מרה הוא שמה של משפחה ערביה ותיקה." Shannen - שיחה 09:45, 22 בינואר 2013 (IST)

זה סיפור מעניין חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:32, 22 בינואר 2013 (IST)

איך פונים לקבלת עזרה עם ערך מורכב ומרובה ערכים יתומים?[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, בתור מי שאני מחשיב כ"מנטורית" שעוקבת מאחורי לראות שאני לא עושה טעויות , רציתי לשאול אותך איך אני מוצא עזרה בעבודה על הערך הזה, שנמצא כרגע בארגז החול שלי משתמש:גארפילד/IWW (שימי לב שלא יצרתי דפים מיותרים במרחב הערכים הפעם!). ברצוני לפנות לקהילת הויקיפדים כדי לבקש מהם שיירתמו לעבודה על כל הקישורים האדומים החסרים בערך הזה (ויש לפחות 19 שספרתי שהם רלוונטיים לתוכן עצמו, לא כולל מקומות גיאוגרפים שחסרים אף הם). האם יש פורום מתאים לזה? כי לוח המודעות הוא לדיונים עקרוניים, וכיכר העיר יותר מתאימה לדיונים של אופי אישי יותר. מה לעשות? אם ניתן לעשות בכלל? גארפילד - שיחה 09:46, 22 בינואר 2013 (IST)

אתה יכול לעלות בקשות לכתיבת ערכים בתבנית:לטיפול דחוף, אל תשכח לתת קישור חערך בויקיפדיה האנגלית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:32, 22 בינואר 2013 (IST)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

בהערכה... אור פ - שיחה 17:02, 22 בינואר 2013 (IST)
תודה רבה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:11, 22 בינואר 2013 (IST)

הקובץ Grenada Coat of Arms.png[עריכת קוד מקור]

שלום חנה. ראיתי שמחקת את הקובץ Grenada Coat of Arms.png בטענה שהוא נמצא בויקישיתוף, אולם, זה המצוי בויקישיתוף אינו איכותי ואינו ראוי להצגה, בניגוד לזה שמחקת. אנא שחזרתי את הקובץ חזרה ו/או העבירי אותו לויקישיתוף ושבצי אותו מחדש בערך גרנדה. בברכה, ירונש שיחה 22:46, 23 בינואר 2013 (IST)

ישוע[עריכת קוד מקור]

יקירתי, הנושא קרוב לליבי. אני אשמח אם תשקלי את העניין בכובד כובד כובד ראש. • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT11:26, 24 בינואר 2013 (IST)

יקירי, אני מכירה את הנושא, גם הבן שלי משתמש בהדרכות בשם ישוע. אבל באמת רוב האנשים לא מודעים בכלל לשם הזה. אני גדלתי על השם ישו והופתעתי בשלב מסוים לגלות שייתכן ויש לכך איזו שהיא משמעות לא נחמדה. רוב האנשים משוכנעים שזה היה שמו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:47, 24 בינואר 2013 (IST)

היי חנה[עריכת קוד מקור]

ראיתי את תגובתך בדף השיחה של Fxp300. אני בפנייתי בוק:במ התכוונתי אליו אך גם ל-Eladkrauz. אני חושב שגם Eladkrauz יכול לתרום מאוד, אולי אני לא הכי מבין, אבל לפי רושם ראשוני (דיברנו במייל), ניתקלתי בבנאדם נחמד מאוד שלדעתי יכול לפתח ולתרום לויקיפדיה. תשקלי את הרשאותיו גם כן. --Roneng - שיחה 20:15, 24 בינואר 2013 (IST)

הרשאות ניתנות על בסיס אופן והיקף פעילות. הוא תורם גם ללא סימון עריכותיו כבדוקות. אצל אלעד אין בעיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:23, 24 בינואר 2013 (IST)
לא כל כך הבנתי למה התכוונת. מה זאת אומרת עריכות בדוקות? בדוק עריכות אוטומטית? אני התכוונתי להרשאות. אני רוצה לראות את שניהם (או לפחות אחד מהם) כמנטר כי לדעתי הם יכולים לתרום מאוד למערכת הבקרה ושניהם תורמים בכללי המון. אם הייתי במקומך, לא הייתי מהסס. --Roneng - שיחה 20:31, 24 בינואר 2013 (IST)
חנה, אינני מבין למה את לא עונה לי. אני חושב שלא מבינים כמה חשוב שיהיו יותר אנשים צעירים במערכת של האינטרנט. זאת הזדמנות מצוינת לתת לשני צעירים (בני 14-15 אם אני לא טועה, לפי דף המשתמש שלהם) להיות מעורבים יותר בתוך ויקיפדיה. אני בטוח שלא רק את אלא גם אחרים רואים כמה הם מנסים לנטר ולעזור, אז תנו להם את הכלים. אני לא רוצה להיראות כאילו אני מגן עליהם, אבל פשוט אני חושב שזאת הזדמנות נהדרת לתת הזדמנות לשני אלה כי לפי מה שאני ראיתי הם עוזרים מאוד.. ומנומסים מדי כדי לדרוש. אני חושב שתפספי פה הזדמנות. אבל שוב, לשיקולך, אני לא נכנס לכס המפעילים. --Roneng - שיחה 21:32, 24 בינואר 2013 (IST)
שלום רונן, הפנת אותי לשיח בדף שיחתי ולכן אגיב. השיקולים לבחירת מנטר הם רבים, אני מאמינה שעם הזמן אין מניעה שהם יהפכו לכאלה, פשוט דברים מהסוג הזה לוקחים זמן ופעילות. כמובן שדברים נשקלים בחיוב, אך פעילותם היא שתקבע. אנו מודים להם על תרומתם, ואם ימשיכו בדרך זו, תוך התייחסות להערות ולמידה, כפי שאני ואחרים בוויקיפדיה עשינו, אין סיבה שלא יהיו. ייתכן שכרגע זה מעט מוקדם או גבולי. סבלנות היא תכונה חשובה בכל נושא, וגם כאן. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 07:53, 25 בינואר 2013 (IST)
כל הפנייה הזאת מוזרה, נרשם עורך חדש, לא ערך דבר במרחב הערכים והדבר הראשון שהוא עושה זה להמליץ על מתן הרשות לשני עורכים אחרים. נרה לי כמו בובת קש של עורך ותיק. הוא מקבל תשובה. הסברתי בדף השיחה של Fxp300 מה היו השיקולים, אבל הוא ממשיך בדרישה לתת לשניהם כנראה הרשאות מנטר. כל ההתנהלות הזאת מאד לא מובנת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:12, 25 בינואר 2013 (IST)
רונן, אין כל צורך להגן ולנסות לשכנע. דבר ראשון תודה על המחמאות, דבר שני, המפעילים תפקידם לתת את ההרשאות ואנחנו לא יכולים לקחת זאת מהם וכמובן את זכות השיפוט שלהם. ברגע שהמפעילים יראו שאני או כל משתמש אחר יתאים לתפקיד הם ימנו ויתנו הרשאות. אל תתעסק בעניין זה, סמוך על שיפוטם והבנתם בעניין והתחל לערוך בויקיפדיה:) שבת שלום לכולם, אלעד קראוזשיחה\תרומותאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ 17:03, 25 בינואר 2013 (IST)
חנה ואלעד וכולם. אני מבין שלא הייתי בסדר בכך שאני משתמש חדש וישר הגבתי את דעתי והבעתי אותה אף על כן שלא עשיתי עריכות. אני מבקש לשכוח מהפרשה, מצטער על העניין, האשמה מוטלת עליי. מצטער. Roneng - שיחה 17:18, 25 בינואר 2013 (IST)

שלחתי מייל[עריכת קוד מקור]

יעל 11:18, 25 בינואר 2013 (IST)

בקשה לשמירת ערך במיזם האוניברסיטה במסגרת החוג לנשים ומגדר[עריכת קוד מקור]

היי חנה,

בהמשך להתכתבויותנו במייל עד כה, אבקש לשמור עבורי את הערכים: 1.ברברה סבירסקי 2. יפעת ביטון לעבודת סיום קורס.

תודה, ליאורה טלLiorental - שיחה 18:41, 25 בינואר 2013 (IST)

שינויים אחרונים[עריכת קוד מקור]

היי חנה:) ראיתי שאת "מחוברת" אז חשבתי שאולי תוכלי לעזור לי. איך ניתן להוסיף לדף השינויים האחרונים, למעלה, איפה שכתוב- מיזמים, ערכים לאיחוד וכו'.. את המיזם: וק:אפל?
שבוע טוב, אלעד קראוזשיחה\תרומותאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ 20:30, 26 בינואר 2013 (IST)

אני מצטערת, עדכנתי שם מזמן, אני לא זוכרת היכן מעדכנים. בקש בוק:במ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:37, 26 בינואר 2013 (IST)
תודה רבה:) אלעד קראוזשיחה\תרומותאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ 22:18, 26 בינואר 2013 (IST)
לא קוראים לזה מדיה ויקי:Recentchangestext? ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 00:48, 27 בינואר 2013 (IST)
זה לא שם, אם אני זוכרת נכון יש דף של מיזמים פעילים שכשמעדכנים אותו, זה מעדכן גם דף הזה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 00:57, 27 בינואר 2013 (IST)
אז אולי זה? תבנית:מיזמים פעיליםHyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 15:16, 27 בינואר 2013 (IST)

נח זבולוני[עריכת קוד מקור]

שלום חנה עדכנתי את הערך של נח זבולוני, תחת שינויים חיצוניים, בשעה 22.00 וב-22.45 ולהפתעתי הם לא נקלטו. אודה לך אם תסייעי לי בעניין. שבוע טוב בתודה יהודית שפר צור יהודית שפר צור (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום יהודית. איי רואה כל בעיה, המידע מופיע בערך.
להבא כשאת פונה בדף שיחה, אנא פתחי פסקה חדשה באמצעות הלשונית "פסקה חדשה" הנמצאת בראש דף השיחה. בנוסף בבסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. זה לא המקום לפרסם את מקצועך, אז בבקשה אל תצייני זאת בחתימה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:30, 27 בינואר 2013 (IST)

שלום חנה, תודה שהערת והארת את תשומת לבי לכללי דף שיחה. שבוע נפלא, יהודית שפר צור--יהודית שפר צור - שיחה 10:21, 27 בינואר 2013 (IST)

והנה כלל נוסף, לא פותחים פסקה חדשה כשעונים לתגובה בדיון שמתנהל. רק כשמעלים נושא חדש פותחים פסקה חדשה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:28, 27 בינואר 2013 (IST)
שלום חנה בדקתי את עניין העדכון ומסתבר שאינו מופיע אצל כולי עלמא לרבות אצל מי שאין לו חשבון בויקיפדיה. העדכון האחרון שמופיע אצלם בדף הויקיפדיה כשנכנסים לערך נח זבולוני הוא מה-8.1.13 שעה 22:58. אודה לעזרתך. --יהודית שפר צור - שיחה 06:10, 28 בינואר 2013 (IST)
יהודית, יש בעיה ידועה, מי שאין לו חשבון בויקיפדיה, רואה עדכונים אחרונים, לא מיידית כמו אלה שנכנסים עם חשבון משתמש. תצטרכי לחכות בסבלנות. ואנא הכניסי את תגובותיך לפי סדר. וכלל נוסף בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:58, 28 בינואר 2013 (IST)

ירון מאירי[עריכת קוד מקור]

שלום חנה

קיבלתי את תגובתך באשר לתמונה שפירסמתי, אני צילמתי את התמונה הנ"ל, אודה לך אם תוכלי לעזור לי בנוגע לסוג הרשיון הנדרש

ואשמח אם תוכלי לעבור גם על עריכתי מאחר וזוהי הפעם הראשונה עבורי

תודה מראשOrpan - שיחה 16:01, 27 בינואר 2013 (IST)

היי חנה[עריכת קוד מקור]

אני מצטער מאוד מאוד מאוד על כל העניין. תקראי בבקשה בויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה. תודה רבה, אלעד קראוזשיחה\תרומותאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ 16:20, 27 בינואר 2013 (IST)

שלחתי לך מייל[עריכת קוד מקור]

Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 21:07, 27 בינואר 2013 (IST)

פנייה כזאת צריכה להיעשות בבקשות מפעילים. פנה לשם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:04, 27 בינואר 2013 (IST)