שיחת משתמש:Botend/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


מיזם המונדיאל[עריכת קוד מקור]

שלום, אשמח אם להבא תסמן קו מעל הערכים שטיפלת בהם. תודה, ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 20:33, 19/05/2010

בשמחה, לא ידעתי אם אני אמור לעשות את זה. מעתה, כך אעשה Botend - שיחה 20:36, 19 במאי 2010 (IDT)

לצערי הערך שכתבת דורש שכתוב לשוני וקיצוץ בחלקים רבים. יש בו חלוקה לפרקים רבים מדי ומיותרים. רציתי לשכתב אותו בעצמי, אך אין לי זמן לכך. אבקש שתחזיר את הערך לרשימת הערכים לשיפור במיזם המונדיאל ושתבקש ממשתמש ותיק לשכתב אותו. מהשכתוב תוכל ללמוד הרבה על אופי הכתיבה בויקיפדיה. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 17:15, 28/05/2010

אין שום בעיה, אני מבין את עניין היותי חדש ולא מנוסה כאן. אני משתדל כמיטב יכולתי הנוכחית לתרום (כרגע לקראת המונדיאל אני מתעסק כמעט ורק עם הכדורגל), הערך פשוט תורגם מאנגלית, כנראה יתר על המידה. אשמח באופן כללי למעקב אחר הערכים שאני כותב, וקבלת ביקורת בונה. Botend - שיחה 17:25, 28 במאי 2010 (IDT)

מבקש ערך על צ'יריאקו ספורזה... שוויצרי

אני יודע על מי אתה מדבר(אנ'). מאמן כיום את גרסהופרס ציריך. ודרך אגב, בויקיפדיה נהוג לחתום בדף השיחה. את החתימה מבצעים באמצעות ארבע תילדות. (~~~~), אנא ממך, חתום בבקשותיך. בנוסף, עדיף אם את הבקשה תשים תחת כותרת חדשה. תודה. Botend - שיחה 00:16, 29 במאי 2010 (IDT)

למה מחקת את ההערות שוליים?[עריכת קוד מקור]

למה מחקת את ההערות שוליים?

ראשית, אני לא יודע על מה אתה מדבר. שנית, אנא, חתום באמצעות ארבע תילדות. (~~~~) Botend - שיחה 18:58, 6 ביוני 2010 (IDT)

ערכתי בטעות דף שהצבת עליו {בעבודה}. סליחה. ויקיפד ~ התא הקולי 09:10, 20 ביוני 2010 (IDT)

ערכת משהו שהתכוונתי בכל מקרה להוריד. סלחתי :) Botend - שיחה 12:08, 20 ביוני 2010 (IDT)

שלום,

אני ממליץ על שימוש בתבנית:בית במונדיאל2, שבה ניתן לשנות את מספר הנבחרות בבית, בניגוד לתבנית:בית במונדיאל שבה יש תמיד 4 נבחרות. אני מקווה בזמן הקרוב להמיר את כל התבניות לתבנית הדינמית, ואודה לך אם תוכל לעשות זאת בערך שיצרת עכשיו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:01, 12 ביולי 2010 (IDT)

ובכן, מדוע יש לשנות את זה בערך הספציפי הזה? היו ארבע נבחרות בכל בית, אני לא בטוח שאני מבין מה בדיוק הבעיה Botend - שיחה 20:06, 12 ביולי 2010 (IDT)
כי עדיף שבכל הערכים יהיה שימוש באותה תבנית, במקום שתי תבניות שממלאות אותה פונקציה בסופו של דבר, ושלאחת מהן יש יתרון ברור על השנייה (ראה למשל מונדיאל 1950). אבל אם אתה לא מסתדר אז עזוב. אני אגיע גם לערך הזה אם מישהו לא יקדים אותי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:07, 12 ביולי 2010 (IDT)
האם בתבנית החדשה יש אפשרות לרשימת המשחקים והתוצאות כמו בישנה? זהו אלמנט חשוב לערכים מסוג זה Botend - שיחה 20:12, 12 ביולי 2010 (IDT)
תוכל לראות הדגמה בערך מונדיאל 2010. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:23, 12 ביולי 2010 (IDT)
הבנתי. מצויין. Botend - שיחה 20:26, 12 ביולי 2010 (IDT)

ברכות לרגל השכתוב המושקע של ואן דר גראף[עריכת קוד מקור]

עבודה נפלאה. ישר כוח! אילן שמעוני - שיחה 23:58, 14 ביולי 2010 (IDT)

תודה. לא יכולתי לראות ערך במצב כל כך גרוע על להקה כל כך טובה. Botend - שיחה 00:07, 15 ביולי 2010 (IDT)

אשמח לביקורת עמיתים - גם תוך כדי כתיבה. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 17:34, 25/07/2010

לעדכונך, הערך הגיע לשלב ביקורת העמיתים. זה הזמן לעזור בשיפור הערך החשוב ביותר בכדורגל! ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 11:47, 06/08/2010
מסכים עם האמירה שבחלקה האחרון של הודעתך, למרות שבעצמי עסוק בסיומו של ערך מתחום אחר: מוקד (אופטיקה). טוב שנותרו מי שיודעים להעריך כשרון נדיר באמת. בהצלחה, בנצי - שיחה 01:47, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

ראיתי שהוספת קטיגוריות בערכים שהעליתי בשעה האחרונה, לפני שהספקתי לעשות זאת בעצמי. התוכל, אם כבר, לבדוק למה הבינוויקי שיצרתי פועל רק מעברית החוצה ? יכול להיות שזו השעה או העובדה שאני טרוד בסיומו של ערך בתחרות. אני מדבר על מיפתח (אופטיקה), עיגול הטשטוש, ו-ציר אופטי, אם אני זוכר נכון. עוד מעט יהיו שניים או שלושה נוספים. תודה ושבוע טוב, בנצי - שיחה 01:44, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום וברכה. הסיבה שהבינווקי עובד בצודה "חד-צדדית" הינה שעדיין לא הוסיפו את הבינווקי בשפות הזרות. אתה מוזמן להוסיף את העברית בוויקיפדיות שונות, או לחכות בסבלנות זמן מה עד שזה יעשה באופן אוטומטי על ידי בוט. Botend - שיחה 01:52, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

אני רוצה להוסיף למרחב הערכים את הערכים רשארד לואיס (משתמש:אסף אור/רשארד לואיס), קיירן ריצ'רדסון (משתמש:אסף אור/קיירן ריצ'רדסון), איבן רקיטיץ' (משתמש:אסף אור/איבן רקיטיץ'), ראג'ה בל (משתמש:אסף אור/ראג'ה בל), קארל לנדרי (משתמש:אסף אור/קארל לנדרי), ראיין גומס (משתמש:אסף אור/ראיין גומס), רנדי פוי (משתמש:אסף אור/רנדי פוי) ומייק ג'יימס (משתמש:אסף אור/מייק ג'יימס). השאלה היא האם הערכים מוכנים למרחב הערכים או שצריך עדיין לעבוד עליהם. אני אשמח אם תוכל לעזור לי או לתקן אותי ואם אתה חושב שהערך מוכן תגיד לי ואני אעביר אותו למרחב הערכים. אסף אור - שיחה 20:03, 15 בדצמבר 2010 (IST)

שלום וברכה. אני מתנצל על הזמן הממושך שלוקח לי לענות על הודעתך, אני פשוט כרגע ללא חיבור אינטרנט. מקווה שאתחבר לרשת בימים הקרובים ואחזור לפעילות הוויקיפדית שלי. לכשאתחבר מחדש אשתדל לעבור על הערכים לעזור לך ולעזור לך להביאם למצב בו הם יתאימו למרחב הערכים הראשי. בברכה Botend - שיחה 18:46, 22 בדצמבר 2010 (IST)

ערכים ממרחב משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום Botend, עבר הרבה זמן מאז שבקשתי ממך לעזור לי עם הערכים שלי שבארגז החול. מאז כבר רובם ערכים במרחב הערכים, אבל אני עדיין צריך עזרה עם הערכים משתמש:אסף אור/רשארד לואיס, משתמש:אסף אור/קיירן ריצ'רדסון, משתמש:אסף אור/ג'וואן האוורד, משתמש:אסף אור/אריק סנואו, שאין להם ערכים במרחב הראשי. בינתיים אני עובד על עוד אחד, משתמש:אסף אור/ג'ו סמית' שאת העבודה עליו אני מקווה שאסיים היום (נשארו לי רק סטטיסטיקות). האם תוכל לעזור לי עם הערכים בארגז החול שלי? אסף אור - שיחה 16:27, 14 בינואר 2011 (IST)

בשמחה. אשתדל להתחיל בקרוב לעשות הגהה על ג'וואן האוורד, על מנת שנוכל להעלותו למרחב הערכים הראשי. לאט לאט אשתדל לעבור על כולם. אני לא יודע כמה זמן זה ייקח לי (בחינות, עבודה וכו') אבל אשתדל לעזור כמיטב יכולתי Botend - שיחה 16:48, 14 בינואר 2011 (IST)
אוקיי, תודה. בינתיים בקשתי עזרה גם ממשתמש אחר אבל אני מקווה שגם אתה תעזור לי אסף אור - שיחה 16:59, 14 בינואר 2011 (IST)

שלום לך. במסגרת ויקיפדיה:כתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית/מרכז אפריקה - אוניברסיטת בן גוריון, הוסיפו סטודנטים מידע רב לערך אודות הכדורגלן. עם זאת, נדרשת וויקיזציה של הערך. מכיוון שכדורגל הוא בתחום התעניינותך - מה דעתך, האם תוכל להירתם ולערוך את הערך? תודה רבה מראש והמשך יום נעים, Ravit - שיחה 13:20, 10 במרץ 2011 (IST)

שלום וברכה. אשתדל בימים הקרובים לבצע בערך מספר עריכות שיתאימו אותו מעט יותר לסגנון הנהוג. עם זאת, אני לא יודע אם יהיה לי את הזמן לבצע לו ויקיזציה מלאה לבדי. אשתדל לעשות כמיטב יכולתי וזמני Botend - שיחה 23:56, 10 במרץ 2011 (IST)

הרשאות מנטר[עריכת קוד מקור]

שלום לך, ראיתי שאתה עוסק בניטור, ביקשתי עבורך הרשאות מנטר, אבל מסתבר שחסרות לך 50 עריכות לסף המינימום של 2000 עריכות במרחב הראשי. היעד קרוב , אשמח לכשתגיע לסף תבקש הרשאות בהתאם. תודה Hanay שיחה 11:38, 28 במרץ 2011 (IST)

בין השאר אני משתדל לעזור בניטור ובויקיגמדות כשמתאפשר לי. לא ייקח עוד זמן רב עד שאעמוד ביעד. Botend - שיחה 11:49, 28 במרץ 2011 (IST)
יופי Hanay שיחה 12:01, 28 במרץ 2011 (IST)
50 עריכות זה במסגרת שיקול דעת. תתחדש, מונית. תקרא בבקשה את הדף הרלוונטי. yanshoofשיחה16:20, 28 במרץ 2011 (IST)

ערכי קבוצות ב-NBA[עריכת קוד מקור]

אני חושב שחלק מערכי קבוצות ה-NBA איכותיים מספיק כדי להכלל ב"ערכים נבחרים" בפורטל הכדורסל. YHYH הפנה אותי אליך כדי שתבדוק זאת. כשאמרתי חלק התכוונתי ל-7 הערכים הראשונים מבחינת הסדר הגיאוגרפי (החל מבוסטון סלטיקס). בקרוב אני אתחיל לעבוד על ה-8, דטרויט פיסטונס. אני בעיצומו של פרוייקט הרחבת הערכים האלו ואני רוצה לעשות את כולם איכותיים כמו שהם בויקי האנגלית. אני חושב שלפחות חלק מהערכים על הקבוצות שכתבתי יהיו מתאימים להיות "ערכים נבחרים" בפורטל. ואם כבר אנחנו מדברים על הקבוצות, האם אתה חושב שכדאי לי להוסיף את התת קטגוריות בערכים האלו כמו שיש באנגלית (כמו אולמות ביתיים, שחקנים בולטים..., ועוד...) --אסף אור - שיחה 18:11, 8 באפריל 2011 (IDT)

לילה טוב. ראשית, הרשה לי להגיד לך מילה טובה על תרומתך לערכי הקבוצות. כל הכבוד. שנית, כמו שרשם ינון בדף שיחתו, כדאי לעבור על ניסוחים פעם נוספת לפני שמכלילים ערך בערכים הנבחרים. אם תביט בפורטלים אחרים תראה שרבים מהערכים הנבחרים הם ערכים ממולצים. הערך שכרגע כתבת על ג'וואן האוורד הוא אמנם ערך מקיף, אך דרושים לו תיקוני ניסוחים. אשתדל לעבור עליו, כפי שעשיתי בעבר לפסקת "ראשית חייו". בכל מקרה, אני ממליץ לך לקרוא ערכים טובים אחרים על מנת ללמוד ולספוג ניסוחים ורעיונות לצורת כתיבה. כמובן את הממולצים, אך ישנם ערכים רבים טובים אחרים (כדוגמת מג'יק ג'ונסון, דווייט הווארד, סטיב נאש ואם מותר קצת לא להצטנע אז אני חושב שגם הערך צ'ארלס בארקלי אותו אני כתבתי הוא לא רע). אשמח לראות גם מעט יותר הערות שוליים, אבל אולי זאת שריטה פרטית שלי. בהצלחה Botend - שיחה 02:06, 9 באפריל 2011 (IDT)
אני לא משתמש בהערות שוליים רק בגלל שכמעט את כל המידע אני לוקח מהויקי אנגלית, אז בעיקרון אני צריך לכתוב רק אתר אחד... כבר הוספתי את הערך ג'וואן האוורד לערכים הנבחרים, חשבתי שעברתה על הערך כי ראיתי שערכתה אותו לא מזמן. בינתיים אני אוסיף אל הערך עוד מידע. כמובן שבפורטלים אחרים רוב הערכים הנבחרים הם מומלצים, אבל בכדורסל יש רק שניים (ואפילו בכדורגל יש הרבה ערכים נבחרים שהם לא מומלצים). אגב, הערך צ'ארלס בארקלי הוא באמת ערך עמוק ומושקע , אני אעבור עליו. ומה אתה חושב על שאלתי האחרונה? (האם אתה חושב שכדאי לי להוסיף את התת קטגוריות בערכים האלו כמו שיש באנגלית (כמו אולמות ביתיים, שחקנים בולטים..., ועוד...) --אסף אור - שיחה 09:39, 9 באפריל 2011 (IDT)
גם אם אתה לוקח מידע מוויקיפדיה האנגלית, עדיין יש צורך בהערות השוליים. קודם כל, גם שם יש הערות שוליים, ומכיוון שבדיוק כמו כאן, כל אחד יכול "לתקן" את הטקסט - רצוי לא להסתמך באופן עיוור על מה שכתוב שם, אלא להכנס ולקרוא את ההערות שלהם, ובמידת הצורך להפנות לסימוכין (אני רק מזהיר אותך מראש, הרבה פעמים יש לנבור קצת כדי למצוא את המקור, ולפעמים הקישורים באנגלית לא מדוייקים, וצריך לשוטט באתר אליו מפנים כמה דקות)
בקשר לשאלתך האחרונה, אני חושב שיש מקום בערכים על האולם וכדו', אבל יש להפעיל שיקול דעת. לדוגמא, אצל הניו יורק ניקס המדיסון סקוור גארדן הוא אולם אגדי שיש המון מה לרשום עליו. ולפיכך, במידה ומשקיעים עוד קצת עבודה על ערך האולם עצמו, אפשר לעשות פסקה על האולם ולשים שם תבנית ערך מורחב. לעומת זאת, על האולם של דטרויט פיסטונס עליה אתה עובד עכשיו אין כלל ערך, אז כמובן שעדיף לכתוב את הערך על האולם עצמו מאשר לציין אותו בהרחבה בערך על הקבוצה. לגבי שחקנים בולטים, אם הם מספיק בולטים הם כבר מופיעים במהלך הערך עצמו, לא? Botend - שיחה 12:18, 9 באפריל 2011 (IDT)
לגבי השחקנים, אני חושב בדיוק כמוך (מחקתי בכל דף שעשיתי את רשימת "שחקנים בולטים"). בקשר להערות השוליים, אני לא כל כך טיפוס ששם אותם... אני אוסיף מידע לכל ערכי הקבוצות ואני אודיע לך כדי שתבדוק (אם תמצא זמן לכך). כבר הרחבתי במעט את ג'וואן האוורד, הוספתי כותרת חיים אישיים. אני לא יודע מה לגבי שאר הכותרות בערכי הקבוצות כמו היסטוריית הבעלים, ודברים כאלו (אם הם משניים מדי) --אסף אור - שיחה 13:31, 9 באפריל 2011 (IDT)
יש לא מעט סיבות בגינן צריך את הערות השוליים. לדוגמא, כתבת בערך הנבחר בפורטל "נחשב לאחד מהפאוור פורוורדים המובילים של ה-NBA בחלק משנות הקריירה שלו." מעבר לכך שעד כמה שראיתי הטענה לא מופיעה בגוף הערך עצמו, טענה כזאת דורשת מקור חיצוני. הרי לאף אחד מקוראינו לא באמת אכפת אם אני או אתה חושבים ככה, אלא אם יש קונצנזוס בקרב אנשי מקצוע או עיתונאים לעניין. אז גם אם אתה לא טיפוס של הערות שוליים, אני ממליץ לך להשתמש בהן אם אתה רוצה שהערכים שלך יהיו ברמה מספקת. יותר קשה לכתוב ערך אחד טוב מעשרים ערכים בינוניים. אם מדובר בקושי טכני, אשמח לעזור לך כמיטב יכולתי, ובנוסף אתה יכול להיעזר בעזרה:הערת שוליים או בויקיפדיה:חממה שם אני בטוח שישמחו לעזור לך גם כן.
דבר נוסף שתוכל להשתמש בו על מנת לשפר את ערכים שלך הוא המונחון. אל תשכח כשאתה כותב ערך שרבים מקוראיך אינם חובבי כדורסל ולא מבינים את המונחים הטכניים. חלק מהמטרה היא להסביר מונחים כמו מהם ריבאונדים, ומה זה אומר טרייד וכדו'. Botend - שיחה 22:57, 9 באפריל 2011 (IDT)
באמת אני לא מבין איך עושים הערות שוליים ובמה זה תורם. אני גם לא חושב שזה כל כך הכרחי וגם אני לא יודע איך עושים את זה בכלל. --אסף אור - שיחה 10:16, 10 באפריל 2011 (IDT)
אני ממליץ לך בחום לפנות אל החממה שם ישמחו לעזור לך בצד הטכני ותראה שהשד אינו נורא כל כך. תראה איך הערות שוליים, המונחון ושיפור רמת הניסוח יכולים להעלות את הערך שלך מערך המצריך לעיתים שכתוב, לערך איכותי. בהצלחה Botend - שיחה 00:26, 11 באפריל 2011 (IDT)
הבנתי בערך איך עושים זאת, פשוט זה נראה לי כמו עבודת נמלים קשה מאוד, אפילו יוצר מהעברת הנקודה מצד ימין לשמאל בסטטיסטיקות, מה שהפסקתי לעשות בגלל היותו עבודת נמלים. אני לא חושב שזו אמורה להיות בעיה גדולה מידי בערכים חדשים שאני יעשה, אבל בינתיים אני אנסה לעשות את זה על הערך ג'וואן האוורד. הבעיה היא עכשיו שאני לא יודע ממש איפה להוסיף את הערות השוליים בערך, אם זה היה ערך חדש זה היה הרבה יותר קל, ממש אין לי מושג איפה לשבץ את הערות השוליים. --אסף אור - שיחה 12:23, 11 באפריל 2011 (IDT)
ראה ויקיפדיה:הערות שוליים, שם יש הסבר מתי צריך להשתמש בה"ש. ‏YHYH ۩ שיחה 19:54, 12/04/2011
לא על זה אני מדבר, אני מדבר ספציפית על ערכים שכבר כתבתי ואני לא יודע איפה לתקוע הערות שוליים. הבנתי איך להשתמש בהן בערך חדש אבל אין לי מושג איך לעשות זאת בערך כתוב --אסף אור - שיחה 11:15, 13 באפריל 2011 (IDT)

שלום לך. בעניין התמונות של אורי טפליץ בקישור שהעברת לי, לדברי דרור, תמונה שצולמה בישראל לפני 1958 כשרה לשימוש. התמונות האלה צולמו לפני 1945 (שנת מותו של הצלם). אם אתה יודע איך להגיע אליהן ולהכניס את שתיהן או אחת מהן לערך, אשמח מאוד. לי אין מושג איך מטפלים בכך. תודה,שלומית קדם - שיחה 12:45, 13 באפריל 2011 (IDT)

האמת היא שאני לא לגמרי סגור על זה. אפנה לעמרי, אולי הוא יוכל לעזור לנו. בינתיים תהני קצת מביצוע מעולה Botend - שיחה 16:36, 13 באפריל 2011 (IDT)

רק אם זה לא מטריח אחרי הבקשה הקודמת - אשמח אם תשתתף בדיון על התבנית. ‏YHYH ۩ שיחה 11:54, 17/04/2011

הגבתי. זו לא טרחה בכלל. אני תמיד אשמח אם יפנו את תשומת ליבי לדיונים Botend - שיחה 21:08, 17 באפריל 2011 (IDT)

תודה על העזרה. אתה מתכוון לעבור על כל הערכים? ‏YHYH ۩ שיחה 01:44, 01/05/2011

כרגע עברתי על הערכים שאני כתבתי, ואני עובר על השחקנים הפעילים ב-NBA לפי הקבוצות. תגיד לי לאן לעבור אח"כ Botend - שיחה 01:45, 1 במאי 2011 (IDT)
ראה הרשימה הזאת. ברוקולי עבר על העמוד השני שלה ואני עברתי על העמוד הראשון עד לקירק פני. מציע שתמשיך משם לפי הסדר, וכשתפסיק תגיד לי לאן הגעת. ‏YHYH ۩ שיחה 01:49, 01/05/2011
הגעתי עד יותם הלפרין (ודילגתי על לימור מזרחי) הלכתי לישון. לילה טוב Botend - שיחה 02:25, 1 במאי 2011 (IDT)

אהלן, איך מתקדמים השינויים? מצטער שאין לי זמן להמשיך בהם גם בעצמי :S ‏YHYH ۩ שיחה 00:29, 05/05/2011

מתקדמים. הגעתי כרגע עד ג'ון רוברט הולדן Botend 12:42, 5 במאי 2011 (IDT)

תודה על השינויים, יש לך @ ‏YHYH ۩ שיחה 00:51, 10/05/2011

על מה ולמה אני זוכה לכל האזהרות החביבות האלה ממך? איזו עריכה מזיקה ביצעתי?

בהתחשב בעובדה שבדף השיחה שלך יש הערה מדורית, ולא ממני, והיא אינה אזהרה אלא הפניה לארגז החול לצורך ניסויים והיא גם בת כשבוע, אני לא יודע על מה מדובר. Botend - שיחה 00:14, 25 במאי 2011 (IDT)

תבנית:בירות מדינות אוסטריה[עריכת קוד מקור]

שלום Botend. השינוי שביצעת הופך (אצלי לפחות) את התבבנית למוסתרת כברירת מחדל. זו תבנית קטנה, שאף אינה מקושרת להרבה ערכים. איני חושבת שההסתרה נחוצה. בברכה, דורית 23:41, 27 במאי 2011 (IDT)

הסתרת התבניות נועדה בעיקר בשל ערכים כגון לינץ אשר מקושרים ליותר מתבנית אחת. כשאין את אופציית ההסתרה, נוצרים בערכים מעין אלו מספר תבניות שנשארות פתוחות. בהוספת אפשרות ההסתרה, התבנית הופכת למוסתרת כברירת מחדל במידה שיש יותר מתבנית אחת (כך אצלי לפחות). בערכים כמו עין צורים לדוגמא זה צורם לי. אם יש התנגדות, אפסיק. Botend - שיחה 23:46, 27 במאי 2011 (IDT)
אתה עובר שיטתית על כל התבניות? מבחינתי כל תבנית לגופה, ונראה לי קצת מיותר להסתיר תבנית בת שורה. ולמשל בערך אייזנשטט התבנית מוסתרת אצלי. איני רואה עוד תבנית, אם כך, מדוע היא מוסתרת אוטומטית? בברכה, דורית 23:51, 27 במאי 2011 (IDT)
בדקתי קודם שבתבנית יש ערך שמשתמש בשתי תבניות לפני שהסתרתי אותן. לדוגמא, בערך של סלקום היה גם את תבנית:טלפוניה בישראל וגם את תבנית:מדד תל אביב 25. זה פשוט היה עניין עיצובי שהפריע לי שיש שתי תבניות שפתוחות אוטומטית. הסתמכתי לדוגמא על התבנית של תבנית:תגלית העונה בליגת העל בכדורסל. אם תראי את ההבדלים בין הערכים של מורן רוט ליובל נעימי למשל. יכול להיות שאני טועה בפרמטר עצמו (אולי אפשר לשים רק פרמטר של "הסתרה", בלי פרמטר של "מוסתר" וזה יפתור את העניין?) Botend - שיחה 00:15, 28 במאי 2011 (IDT)
אני לא יודעת, אני לא מבינה גדולה בפרמטרים של תבניות. אבל תסכים איתי למשל שבערך על אייזנשטט אין צורך בהסתרה. כך שאם הסתרה זו קיימת, כנראה שאכן יש בעיה והיא משפיעה על לא מעט ערכים בשל שינוי התבניות. אם יש מישהו שיוכל לעזור אז זה ערן. הצעתי היא שכדאי לפנות אליו לפני המשך שינוי. שבת שלום, דורית 00:27, 28 במאי 2011 (IDT)
בדקתי, ואכן כשמשתמשים רק בפרמטר "הסתרה" ללא הפרמטר "מוסתר" זה מטפל בבעיה. הביטי שוב באייזנשטט. מדברייך ניתן להסיק כי אין לך התנגדות עקרונית לרעיון עצמו (במידה שיש יותר מתבנית אחת, תהיה הסתרה אוטומטית של התבניות, אך אם יש תבנית אחת היא תהיה גלויה). אם כך הוא הדבר - אמשיך במשימה. שבת שלום ומבורך Botend - שיחה 00:42, 28 במאי 2011 (IDT)
מצטערת, אין לי דעה מגובשת בנושא, אך ייתכן שיש תבניות שאין צורך להסתיר. מאחר ואצלנו תבניות והשינויים בהם יכולים להפוך לנושא סבוך, שווה להתייעץ עם ערן. הוא יוכל להחוות דעה טוב יותר ממני לגבי כפל תבניות וערכים. אפנה אותו לכאן. שבת שלום, חיוך אדום דורית 00:54, 28 במאי 2011 (IDT)
כפי שציינת, יש הבדל בין מוסתר להסתרה כאשר מוסתר גורם להסתרת התבנית by default ואילו הסתרה גורם להסתרה של התבנית אם יש יותר מאחת (זה מוגדר כפרמטר במדיה ויקי:Navigationbar.js ברמת האתר, ואפשר לקבוע שהסתרה תהיה רק אם יש יותר מX תבניות; X=1 בוויקיפדיה העברית).
גם לדעתי לא כדאי להוסיף הסתרה בתבניות קטנות כמו התבנית הנ"ל, אבל זה עניין של טעם וריח. עדיף לטפל בזה על ידי שינוי סדר התבניות באותו ערך שבו חלק מהתבניות מוצגות וחלק לא - ולדאוג שהתבניות המוצגות יופיעו אחרי התבניות המוסתרות.
אם הכוונה היא לעבור בשיטתיות על כל התבניות ולהוסיף הסתרה, עדיף לדון על כך בצורה מסודרת במזנון, ואם יוחלט שכן ניתן לבצע שינוי יחיד בתבנית:ניווט. בברכה, ערן - שיחה 20:13, 28 במאי 2011 (IDT)

אשמח אם תגיב שם. ‏YHYH ۩ שיחה 18:37, 29/05/2011

הגבתי. Botend - שיחה 08:11, 30 במאי 2011 (IDT)

תוכל לכתוב על Match of the Day (אנ'), לפחות קצרמר בסיסי? תודה ‏YHYH ۩ שיחה 01:49, 02/06/2011

כרגע, מפאת קוצר הזמן לא אוכל להגיע אליו. אם לא יהיה מי שיגאל את הערך מאדמותו עוד כחודש וחצי, אשתדל להגיע לזה. בינתיים, הספקתי לעבור על הערך של ברגקאמפ. בהחלט ערך מצוין, שאפו. Botend - שיחה 04:47, 3 ביוני 2011 (IDT)

נעים להכיר. ודאי שמך לא זר לי מדפי הויקיפדיה. כנראה נפגשנו לפחות בשטח קבוצות ספורט רומניות שבהן היה צורך בשינוי תעתיקים. תודה על המלים הטובות. בהתאם לרשימות שעשית הסרתי מחלק גדול מהערכים את התבנית בעבודה, כדי שיוכלו להיות חופשיים לעריכה. דרך רשימותיך הזכרתי לי ואני מודה לך מאוד על כך, שכמה ערכים שהתחלתי נשארו בלתי גמורים באמצע. מקווה שאוכל להשלים מה שהתכוונתי גם בערכים שהסרתי להם את התבנית. Ewan2 - שיחה 02:53, 13 ביוני 2011 (IDT)

נעים מאוד. את הרשימה ששלחתי עשיתי כשראיתי היקף תרומתך המרשים, מתוך מחשבה שבטח מעט קשה לעקוב אחרי כל זה, ובניסיון לעזרה קטנה. לעצמי אני משאיר בדף המשתמש שלי הערה על הערכים הנמצאים בעבודתי כרגע (ועל קובץ נוסף במחשב), אבל בהיקף פעילותך זה פחות ריאלי, ובו אני יכול רק להתקנא Botend - שיחה 04:39, 13 ביוני 2011 (IDT)

הפרק "MVP של העונה הסדירה" נכתב ע"י אנונימי, שאיך נאמר, לא ממש מבין בכתיבה אנציקלופדית. למרבה הצער זה ניכר בטקסט היטב. תוכל לשכתב את הפסקאות שם? ‏YHYH ۩ שיחה 03:51, 14/06/2011

שכתבתי את הפסקאות. אתה מוזמן לחוות דעתך ולהסיר את התבנית שהנחת במידה והשכתוב ראוי בעינייך. Botend - שיחה 21:01, 18 ביוני 2011 (IDT)

סקריפט לניטור[עריכת קוד מקור]

הי, אתה משתמש בסקריפט שעושה כפתורים למחיקה הגנה וחסימה, נכון? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:56, 29 ביוני 2011 (IDT)

נכון. למה? Botend - שיחה 14:56, 29 ביוני 2011 (IDT)
עשיתי שיפור קטנטן, שמאפשר בדף השוואות גרסאות לבקש מחיקת גרסה. ואני רוצה לוודא שהוא בסדר. רוצה להשתתף בבדיקות? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:04, 29 ביוני 2011 (IDT)
בשמחה. Botend - שיחה 15:07, 29 ביוני 2011 (IDT)
צריך בשביל זה להסיר את הסימון מההעדפות של " הוספת לשוניות "מחיקה", "הגנה" ו"חסימה" כדי לבקש בדף בקשות ממפעילים". אחרי ששמרת, צריך לגשת למיוחד:הדף שלי/common.js ושם לכתוב את השורה "importScript('משתמש:Ofekalef/Delete.js');", ולנקות מטמון. בהצלחה! ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:12, 29 ביוני 2011 (IDT)
מצטער על הזמן שלקח לי לענות על זה, אבל כרגע לא אשתתף בבדיקות. אולי עוד כחודש אם עוד תצטרך מתנדבים. Botend - שיחה 13:19, 2 ביולי 2011 (IDT)
אין בעיה :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:37, 2 ביולי 2011 (IDT)

הי, תוכל לבדוק את העריכה הזו? תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:27, 18 ביולי 2011 (IDT)

למרות שהעריכה נכונה, היא שוחזרה, ובצדק. המידע מופיע כבר בערך, ובמקום הראוי לו. Botend - שיחה 15:39, 18 ביולי 2011 (IDT)
סבבה, תודה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:41, 18 ביולי 2011 (IDT)

תוכל להביט שם? מה דעתך הנוכחית על הערך? תומר - שיחה 17:29, 19 ביולי 2011 (IDT)

הגבתי שם Botend - שיחה 20:48, 19 ביולי 2011 (IDT)

ראה המשך הדיון בו השתתפת ‏YHYH ۩ שיחה 23:20, 01/08/2011

היי Botend, לקראת אולימפיאדת לונדון אני מתכוון להקים מיזם לכתיבה ולשיפור ערכים רלוונטים. בשלב ראשון, אני ממפה את הערכים הדרושים טיפול כאן. אשמח אם תוכל לסייע במיפוי, וכמובן אשמח אם גם תיטול חלק במיזם לאחר שנסיים את שלב המיפוי ונעבור לכתיבה. עידושיחה 13:05, 9 באוגוסט 2011 (IDT)

הוספתי את שמי, אשתדל לעזור. Botend - שיחה 00:15, 22 באוגוסט 2011 (IDT)

שלום שלום :),
האם הנ"ל עומד בעקרונות ובקווים המנחים? (הוא נמחק בעבר בשל כך, אבל אולי משהו השתנה מאז) תודה רבה ולילה טוב, יניב שיחה 00:19, 12 באוגוסט 2011 (IDT)

ברוקולי חיווה את דעתו ומחקתי את הערך. תודה רבה בכל מקרה :) לילה טוב, יניב שיחה 01:32, 12 באוגוסט 2011 (IDT)
בשמחה Botend - שיחה 05:26, 12 באוגוסט 2011 (IDT)

שקט למדי לאחרונה :) מה שלומך? תהיתי אם לאור חיבתך לספורט, תרצה לעבור ואולי לעדכן ערכים בויקיפדיה:מאמרים שנערכו מעט/ספורט? לא חובה כמובן. ליל מנוחה, דורית 01:13, 19 באוגוסט 2011 (IDT)

כן... לאחרונה ישנם לא מעט ימים עמוסים, וגם קשה לקדם את הפרויקט של כדורסלני ה-NBA שעבדתי עליו עם השבתת האתר הרשמי של הליגה. אעבור הרשימה. אשתדל לעדכן כמיטב יכולתי. :) Botend - שיחה 01:16, 19 באוגוסט 2011 (IDT)
ימים עמוסים זה משהו שמוכר לי היטב. שוב, באמת לא חובה, אבל אם תוכל - אשמח. תודה! לל"ט, דורית 01:18, 19 באוגוסט 2011 (IDT)
את שעותיי הפנויות אני משתדל להקדיש לבת זוגי כמה שאפשר, לפני שהימים העמוסים-אפילו-יותר שעומדים לבוא יגיעו. כרגע יש קצת זמן. אני ניגש לעבודה :) Botend - שיחה 01:21, 19 באוגוסט 2011 (IDT)

מגיה את קבוצת ספורט בבעלות אוהדים, ולפיכך אתה מגויס בזאת לויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם שכתוב#קטגוריה:ויקיפדיה: שכתוב - ספורטקריצה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:46, 21 באוגוסט 2011 (IDT)

אם נתפסתי, נתפסתי. אין מה לעשות... שכתבתי את תומאש קושצ'אק ודאריו סרנה . 04:34, 21 באוגוסט 2011 (IDT)
לא ינום ולא יישן מנטר ויקיפדיה. שאפו על השכתובים. אני מקווה שבמשך השבוע נוכל לשכתב את כל ערכי הכדורגל דורשי השכתוב. אין כל כך הרבה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 05:27, 21 באוגוסט 2011 (IDT)

תבורך . משמח לראות מדי פעם ערכים חדשים על מוזקאים חשובים דוגמת גילן, לצד יתר ערכי המוזיקה שנפתחים פה לאחרונה (שאני מניח שאתה יודע מה המכנה המשותף בינהם). עמרישיחה 14:11, 22 באוגוסט 2011 (IDT)

הערכים הראשונים שכתבתי כאן היו איאן אנדרסון ורוברט ואייט. למעשה, חסרונם של ערכים אלו הוא שגרם לי להתחיל לכתוב בוויקיפדיה. מאז כתבתי עוד מספר ערכי מוזיקאים (אני מניח שאתה יודע מה המכנה המשותף בינהם קריצה). יש עוד רבים שחסרים, אשתדל להגיע גם אליהם. Botend - שיחה 01:05, 23 באוגוסט 2011 (IDT)
ממש משמח לראות ערכים דוגמת אלה שנכתבים. כן ירבו . האמת שגם אני התחלתי לכתוב בוויקיפדיה בעקבות חסרונם/מצבם של כמה ערכים דוגמת מטאליקה ואלבומיה, לינרד סקינרד (כתבתי כאנונימי) ועוד. ברוב הזמן עסקתי בעיקר בתחום הספורט, אולם תמיד אמרתי לעצמי שיום יבוא ואשקיע יותר גם בתחום המוזיקה (אולי זה יקרה אחרי שאסיים את הלימודים). המצב כיום בוויקיפדיה הוא שמושקע מרץ רב בכתיבת ערכים אודות כל מיני תופעות פופ חולפות. כל מיני ילדים שהחליטו שהם זמרים, וכל מיני "מוזיקאים" מזוייפים אחרים, שהם יותר מותג למטרות מכירות מאשר מוזיקאים. מנגד, ערכים אודות מוזיקאים חשובים באמת טרם נכתבו או נמצאים במצב קשה (סיד בארט, רוג'ר ווטרס, לד זפלין ועוד). שים לב למצב ערכי השילוש הקדוש של הרוק הכבד (בטח נתקלת במושג): Led Zeppelin IV לשכתוב, Machine Head קצר ומביך ו-Paranoid כלל לא קיים. בנוסף, יש עוד ערכי אלבומים רבים וחשובים שטרם נכתבו. אגב, ראיתי שכתבת כמה ערכים על חברי להקת יס. לאחרונה אני לא מפסיק לשמוע את relayer שלהם. אחלה אלבום. אמנם לא קל לעיכול כמו שאר אלבומי הפרוג, אבל המאמץ משתלם בסוף . עמרישיחה 15:26, 23 באוגוסט 2011 (IDT)
אחח.... relayer אלבום מעולה. אם אתה מחפש עוד כל מיני אלבומים לא פשוטים לעיכול, אבל מדהימים, ואם לא אכפת לך לשמוע מוזיקה בספרדית (והרבה מוזיקה אינסטרומנטלית) אני ממליץ על אלבום ארגנטינאי משובח משנת 1978. האלבום נקרא Anabelas והוא של להקת Bubu. אם תרצה אשמח להמליץ על נוספים.
ובכל אופן, מצב ערכי המוזיקה כאן באמת לא מזהיר, ויש צורך בעבודה רבה. לראייה, אלבום מרכזי כמו פרנויד טרם נכתב. אני רוצה להתמקד בתחומי הרוק המתקדם כרגע, שמצבו אפילו די רע. ערכי מוזיקאים מרכזיים עדיין אדומים, ואשתדל לשפר את המצב. יש לא מעט ערכי מוזיקאים בתחום שעוד חסרים, טוני לוין, ריק וייקמן, דייוויד אלן, תייס ון ליר ועוד רבים וטובים. Botend - שיחה 00:22, 24 באוגוסט 2011 (IDT)
אני אנסה את Anabelas. שמעתי עליו ב"מדריך העברי", אבל לא יצא לי לשמוע אותו עד כה. אין לי בעיה עם כך שהם מארגנטינה. יצא לי לשמוע כבר כמה אלבומי פרוג מאיטליה, הולנד, פולין, צרפת, ספרד ואפילו ישראל. כבר זמן רב שאני מתכנן לכתוב ערכים על האלבומים הראשונים של קאמל. יום יבוא וזה יקרה. אני ממש אוהב את הסגנון והצליל של האלבומים הראשונים שלהם. החביב עלי מכולם הוא מיראז'. חשבתי פעם ליצור את רשימת האלבומים הגדולים בכל הזמנים עפ"י טעמי האישי (מכל הז'אנרים), וליצור לכולם ערכים. בינתיים אני יותר מדבר מאשר עושה :-) עמרישיחה 16:55, 24 באוגוסט 2011 (IDT)
אין ספק שמצב ערכי האלבומים הקלאסיים אינו טוב. כמובן לא של המרכזיים ביותר, כמו פינק פלויד (אפילו ערך על דמויות שקשורות ללהקה באופן רחוק יחסית כמו רון גיסין יש כבר משנת 2004). על כל השאר צריך לעבוד. חסרים לדעתי גם ערכים מרכזיים על להקות חשובות מתחום הפרוגרסיב. אין ערך על גונג, אין על פוקוס או על PFM ועוד רבות וטובות. בסוף נגיע לכולם, אבל זה פרויקט גדול.
נ.ב - אין בדברים האמורים זלזול בתרומתו של גיסין, הבחור כתב לפינק פלויד את היצירה הטובה ביותר שלהם לטעמי Botend - שיחה 22:29, 25 באוגוסט 2011 (IDT)
הטובה ביותר? יותר מ-Echoes? האמת שבעניין הזה אני יכול לשנות את דעתי בכל יום. שתי היצירות אדירות, אבל הן גם מאוד שונות באופיין. AHM הרבה יותר מורכבת ופרוגית, אבל מצד שני יש משהו מהפנט ב-Echoes. קשה להסביר את זה במילים. עמרישיחה 00:37, 26 באוגוסט 2011 (IDT)
אם אתה משנה את דעתך רק פעם אחת בכל יום, מצבך עוד טוב קריצה Botend - שיחה 00:49, 26 באוגוסט 2011 (IDT)
חוצפה שכזו! Led Zeppelin IV כבר לא לשכתוב! חוצפה! :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:42, 31 באוגוסט 2011 (IDT)

ערב טוב,
ראה בבקשה הערה זו. לא מצאתי לכך אזכור (ברפרוף) בוויקיפדיה האנגלית, אבל אני משער שזה נכון. תוכל לטפל בזה? תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:28, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

אין צורך לעבור למקבילה של ערך זה בויקינגליש. אפשר פשוט להעיף מבט בליברפול (כדורגל). Botend - שיחה 21:33, 9 בספטמבר 2011 (IDT)

היי, ראיתי שהלילה קצת פחות מ-200 ערכים והסרת מהם קטגוריה בשל "כפילות". עדיף להשאיר עבודה כזו לבוט שייעשה את זה בצורה מסודרת עם דגל בוט. ערן - שיחה 08:56, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

שבת שלום. פשוט שמתי לב שיש המון ערכי כדורגלנים שמקוטלגים כפול. לדוגמא אמיליאנו פאפא שהיה מקוטלג בתת-הקטגוריה קטגוריה:מגני כדורגל ארגנטינאים, וגם בשתי "קטגוריות האם" קטגוריה:מגני כדורגל ו-קטגוריה:כדורגלנים ארגנטינאים. היה לי זמן פנוי, והתחלתי לעבור על קטגוריה:כדורגלנים לפי מדינה ולראות מה המצב שם. מסתבר שישנם המון כדורגלנים המקוטלגים כפול שלא לצורך, אז התחלתי לתקן את זה. האם תוכל להריץ בוט שיעשה זאת במקומי? Botend - שיחה 12:08, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
האמת שהקטלוג הכפול הוא לא סתם. היה בעבר דיון שבו הוחלט על קטלוג כפול (ראה שיחת קטגוריה:כדורגלנים לפי תפקיד), אולם לא נעשה מאז דבר בנושא. הבעיה בביטול הקטלוג הכפול היא העובדה שבמידה וגולש אקראי יחפש ערך של שחקן מסויים כשהוא לא יודע באיזה עמדה הוא משחק, יהיה לו יותר קל למצוא אותו בקטגוריה הראשית (לפי לאום). זה הבדל שעשוי להתבטא ב-5-6 קליקים. אולי כדאי לחדש את הדיון ולהחליט מה עושים בושא. עמרישיחה 17:39, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
לא הייתי מודע לדיון, ותודה לך על ההפניה. קראתי והבנתי את ההגיון מאחורי הקטלוג הכפול - אם כי אני עדיין לא מסכים איתו. בדיון שם הוחלט על קטגוריות מוסתרות, מה שלא קורה בפועל. לדעתי יש לחדש את הדיון, כי המצב הנוכחי אינו מוצלח. קטגוריות ענק (כדוגמת קטגוריה:שחקני קולנוע וטלוויזיה אמריקאים למשל) אינן תורמות דבר, ולא ניתן לנווט בהן כלל. Botend - שיחה 17:53, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
בעניין הניווט זה אכן פחות נוח, אולם בעת חיפוש שם ספציפי גודל הקטגוריה לא ממש משנה. אני חושב שכדאי שנחדש את הדיון, כדי שנראה לאן נושבת הרוח. אולי דווקא יוחלט על ביטול הקטלוג הכפול. אגב, אני אישית אמנם בעד הקטלוג הכפול, אולם אני יכול לחיות טוב גם בלעדיו. אני לא ממש מתכוון להילחם עליו. עמרישיחה 17:58, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
אם רוצים לעשות שינוי בצורה הנהוגה כדאי לקיים דיון מסודר במזנון ואם יש הסכמה אפשר יהיה להריץ בוט כדי לבטל (או ליצור) כפילויות. ערן - שיחה 23:49, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

יהושוע סובול[עריכת קוד מקור]

סובול מתעלם בשיטתיות מהצהרות החמאס על שאיפתו להשמיד את ישראל ומהתעקשות הפתאח על זכות השיבה. יהושוע סובול התראיין פעמים רבות ודיבר בגנות הכיבוש, ההתנחלויות וממשלת ישראל הנוכחית. בפעם האחרונה שמענו אותו ביום שישי האחרון (9 ספטמבר 2011) ברדיו בתחנה FM100. מעולם לא הוזכרה התבטאות שלו בעניין שאיפת החמאס להשמיד את ישראל ו/או התעקשות הפתאח על זכות השיבה. עובדה זו ראויה לציון לצד התבטאויותיו הרבות בגנות ההתנחלויות ובגנות מה שהוא קורא "הכיבוש".

ברוך הבא לוויקיפדיה. את ההערה שרשמתי לך בדף שיחתך השארתי בעקבות שחזוריך את עריכותיהם של אחרים. קרא בבקשה את ויקיפדיה:מלחמת עריכה, ברגע ששוחזרה עריכתך, אל לך לרשום את הדברים שוב, מכיוון שתשוחזר מיד. בתוספות המשוחזרות יש לדון בדף השיחה, ולהוסיפן שנית לערך רק לאחר הסכמה. אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. Botend - שיחה 20:45, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

סוג של דנדש מהתנור. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:13, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

ערך יפה מאוד. הספקתי כבר לרפרף עליו עוד בטרם נאלץ להיות מוגן. אל דאגה, עוד אקרא בו שנית ושלישית Botend - שיחה 21:46, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

אתה נתת את העצות המצוינות, אבל מה, בסוף אני קיבלתי את התודות (-; תודה ולילה טוב, יניב שיחה 22:53, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

לא רק שאתה נמצא בכל מקום, כשאתה הולך ל-10 דקות - אתה עדיין מקבל את הקרדיט Botend - שיחה 22:54, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
:) יניב שיחה 23:00, 11 בספטמבר 2011 (IDT)


כוכב המנטרים
קבל עיטור זה לאות הערכה על פועלך המבורך בתחום הניטור
בכבוד רב, יניב שיחה 23:10, 11 בספטמבר 2011 (IDT)

ואם אפשר, תסיר בבקשה את ההודעה בראש הדף, היא מקפיצה אותי כל פעם מחדש... :) יניב שיחה 00:13, 12 בספטמבר 2011 (IDT)

זו הבדיחה :) תלחץ על הכיתוב "הודעות חדשות". Botend - שיחה 08:25, 12 בספטמבר 2011 (IDT)
עוד אחד שגונב לי ניטורים. אין בעיה... הפנקס רושם. חבל.. גם דף המשתמש שלך עלול להיהפך לורוד במקרה. אני מזהירה פעם אחת.. אחר כך מעבירה את העניין לרשות המבצעת קריצה Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 19:26, 17 בספטמבר 2011 (IDT)
זו לא תחרות. אבל ניצחתי Botend - שיחה 19:28, 17 בספטמבר 2011 (IDT)
בפעם הבאה אתה מוזמן להכנס לכאן ולבחור את הגוון הורוד המסויים שאתה אוהב.. אהממ...נקרא לזה "ורוד מנצחים" Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 19:33, 17 בספטמבר 2011 (IDT)
אני לא יכול לקבל ורוד כמו של יניב? Botend - שיחה 19:35, 17 בספטמבר 2011 (IDT)
זה ורוד של עיוורי צבעים... Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 19:36, 17 בספטמבר 2011 (IDT)
הדיים הואילה לשנות לכתום רק אחרי שנכנעתי, ואכן, אין מנוס מכניעה במקרה זה. הדרך היחידה לנצח היא בשימוש לא ראוי בהרשאות מנטר, שיביא לשלילתן, לחסימה לצמיתות ולהחרמת נכסים על ידי הקרן לקידום הוורוד בוויקיפדיה (ע"ר). יניב שיחה 19:39, 17 בספטמבר 2011 (IDT)
עיוור צבעים אני לא. בדקו אותי בבקו"ם לפני כעשור, ונמצאתי כשיר. יניב, כמעט הצלחתם לדכא את מחאת המנטרים, אל תצית את הגזרה שוב Botend - שיחה 19:41, 17 בספטמבר 2011 (IDT)
אין חכם כבעל נסיון! אני מציעה שתקשיב ליניב. רבים הלכו בדרך הזו, מעטים שבו, ומתוכם מעטים עוד יותר ששבו בחתיכה אחת. חחחחח Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 19:52, 17 בספטמבר 2011 (IDT)

בס"ד כל הכבוד על השיחזורים המהירים ביוסף אלון. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 02:26, 28 בספטמבר 2011 (IDT)

כשאני באתר, אני תמיד בודק את השינויים האחרונים. שמו כבר "קפץ לי לעיניים" כי שחזרתי אותו גם בהישאם אל גרוז'. הייתי עדין איתו בהתחלה - עוד שמתי לו תבנית ניסויים, בתקווה שהוא ניסה לעשות משהו ולא הצליח טכנית. אז לא :) Botend - שיחה 02:29, 28 בספטמבר 2011 (IDT)
סחטיין על הזריזות גם ממני.. הייתי בטוח שזה אני שביטלתי את העריכה האחרונה שלו, ורק מאוחר יותר שמתי לב שאתה הקדמת אותי :-) ALC • כ"ט באלול ה'תשע"א • 02:32, 28 בספטמבר 2011 (IDT)
בס"ד Botend ואני נלחמים בדקות האחרונות בהשחתות שיש בערך הזה, וכנראה שזה קשה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 02:34, 28 בספטמבר 2011 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ולמשחיתים אל תהיי תקווה שנה טובה! Botend - שיחה 02:35, 28 בספטמבר 2011 (IDT)
אני חושב שכדאי להניח לטרול להשתעמם עם עצמו. טישיו - שיחה 02:37, 28 בספטמבר 2011 (IDT)
אם היה מדובר בהעלאת ערכי הבל, אני מסכים איתך. אבל כשמדובר בהשחתה של ערך קיים, אני בעד לשחזר עד שיתייאש הטרול. Botend - שיחה 02:41, 28 בספטמבר 2011 (IDT)

תמונות מאנגלית[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שהעלאת תמונות מאנגלית (קובץ:OttoStern.jpg, קובץ:Jack Kilby.jpg וכו') ולא ציינת מה מקור התמונות. חובה לציין בהעלאת תמונות מה המקור (המקורי) שלהן כך שאם התמונה תמחק מוויקיפדיה באנגלית או ישנו את שמה עדיין ניתן יהיה לדעת איך היא הגיעה לפה, וכן כדי לתת קרדיט מתאים לאתר שממנו מובאות התמונות. ערן - שיחה 00:03, 16 באוקטובר 2011 (IST)

ראיתי שתיקנת זאת בתמונות הנ"ל ובאחרות. תודה, ערן - שיחה 19:02, 16 באוקטובר 2011 (IST)
תודה לך על ההערה. תוקן, והוסרו התמונות להן לא מצאתי את המקור. האם תוכל למחוק את התמונות שהסרתי? Botend - שיחה 19:06, 16 באוקטובר 2011 (IST)

כוכב לייק![עריכת קוד מקור]

על הרעיון בראש הדף, (את אופק לא מכניסים לחסימה אפילו לצורך בדיקת הסקריפט, הוא חתן יומולדת היום) קריצהחיים 7לכתוב לי • י"ח בתשרי ה'תשע"ב • 20:45, 16 באוקטובר 2011 (IST)
גילוי נאות, ראיתי את זה בדף שיחה של משתמש בויקינגליש, והחלטתי לגנוב את הרעיון ללשון הקודש. נ.ב מזל טוב לאופק, לא שמתי לב ליום ההולדת שלו. עד ליומולדת שלי יש עוד איזה שנה וחצי... Botend - שיחה 20:50, 16 באוקטובר 2011 (IST)
גנב קבל עוד משהו ראה כאןחיים 7לכתוב לי • י"ח בתשרי ה'תשע"ב • 20:57, 16 באוקטובר 2011 (IST)
תודה!Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:31, 16 באוקטובר 2011 (IST)
בשמחה! Botend - שיחה 10:04, 17 באוקטובר 2011 (IST)

אלירן עטר[עריכת קוד מקור]

Borent היקר. לא סתם ערכתי את הערך שככל הנראה חברך ברוקולי החזיר כי ביקשת ממנו. עטר הוא החלוץ הטוב בארץ, מאחר והחזרת את הערך אני מסיק כי עשיתי משהו לא בסדר. לכן תיקנתי אותו שוב ולא כתבתי שהוא הכי טוב כתבתי שהוא בין הטובים. להיות טוב זו לא בושה, לא סתם הוא סיים מלך השערים של שנה שעברה וזכה לפני שנתים או שלוש אם אני לא טועה בשער העונה (המספרת נגד מכבי נתניה ממליץ לך לחפש ביוטיוב "המספרת של עטר" זה כבר ימצא לך). לכן אני מבקש ממך, בשביל אלה שלא יודעים, אם על רונאלדו הבראזילאי אפשר להגיד שהוא נחשב בעיני רבים לחלוץ הטוב בכל הזמנים אפשר להגיד שכיום עטר הוא מהטובים, לא שאני משווה אותם, אבל אני ממליץ לך לחשוב על זה. ואין צורך להעיר לי עם הערות טפשיות וסמלים כאילו אני איזה ילד בן 5, אני לא איזה חדש או ערס שבא להרוס. קובי.א - שיחה 23:33, 17 באוקטובר 2011 (IST)

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף אלירן עטר שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר. חזרת וביצעת את אותה עריכה שנית. חזרה על עריכות ששוחזרו ללא דיון בדף שיחה אינה מקובלת בוויקיפדיה. קובי.א - שיחה 23:36, 17 באוקטובר 2011 (IST)

אני חושב שכדאי מאוד להיזהר כשמנסים להשוות את אלירן עטר, חלוץ ישראלי בעל קריירה לא ממש ארוכה, לאחד מגדולי הכדורגלנים הברזילאים שהוא לגמרי במקרה מלך שערי המונדיאלים בכל הזמנים, פעמיים אלוף העולם, וכן הלאה וכן הלאה. אתה עלול לגלות שעטר צריך לעבור עוד הרבה (מאוד) לפני שניתן יהיה לומר עליו את המשפט הזה. אני גם ממליץ לך מאוד להימנע מפרובוקציות כפי שעשית עכשיו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:37, 17 באוקטובר 2011 (IST)
ראשית, כל השוואה בין עטר לרונאלדו מעליבה את הברזילאי. המספרת שלו אמנם הייתה מרשימה ביותר, אבל עדיין כותבים כאן אנציקלופדיה. הסרתי את התבנית מדף שיחתך, אודה אם תעשה זאת מדף שיחתי גם כן, בעיקר משום שלא אני הוא הנכנס למלחמות עריכה, והתבנית אינה מוצדקת. הייתה תקופה שגם על יניב עופרי אמרו שהוא מהחלוצים הטובים בארץ. הכינוי "מהטובים בארץ" אינו אנציקלופדי, ובטח שלא בטווח קצר כל כך. עטר עדיין רחוק מלהיות עודד מכנס או אלון מזרחי, למשל. Botend - שיחה 23:40, 17 באוקטובר 2011 (IST)
זה ברור ומובן מאליו שכל השוואה בין הבראזילאי לעטר מעליבה אותו, אבל צריך להתחשב בכך שגם עטר הוא נחשב כיום לאחד מטובי החלוצים. אני זוכר את יניב עופרי, עטר רחוק מלהיות עודד מכנס או אלון מזרחי במובן של הישגים אבל בכישרון הוא לא פחות אם לא יותר מהם, אני אסיר את התבנית מדף שיחתך, אתה צודק בכך שזה לא אנציקלופדי, אך עדין קשה להתעלם מכך שהוא אחד מטובי החלוצים כיום. אני לא אערוך את הערך ואני אשאיר אותו כמו שהוא עכשיו, אבל להבא אודה לך אם לא תיצור תבניות נוספות בדף השיחה שלי.

ולברוקולי, אתה לא מאיים על אף אחד עם ההפחדות שלך, אז לפני שאתה מאשים אותי בפרובוקציה, אני מציע לך לשמור על הפה שלך אי אף אחד לא עובד אצלך ואפשר לדבר יפה, לא צריך לדבר בהפחדות ואני לא מתכוון להיזהר ו/או להיבהל ממך. קובי.א - שיחה 23:50, 17 באוקטובר 2011 (IST)

גם לטעמי הביטוי "מהטובים בארץ" לא אנציקלופדי. לפי איך מודדים את זה? מה יקרה אם הוא יירד ביכולת? נסיר את הביטוי? זה ביטוי שיכול להיכנס אולי לערך על שחקן עבר (וגם לא בכל המקרים). עמרישיחה 23:55, 17 באוקטובר 2011 (IST)
מבחינת כישרון, אני מסכים איתך שעטר כדורגלן מוכשר מאוד. אני שמח שאתה מסכים איתי שזה לא אנציקלופדי, ושאין למשפט כזה מקום פה. כולי תקווה שעטר יממש את הכישרון שלו, ויהיה נחמד אם בערך עליו בעוד כ-15 שנה יירשם "נחשב בעיני רבים לגדול כדורגלני ישראל בכל הזמנים". כרגע לא זהו המצב. שיהיה לו בהצלחה. Botend - שיחה 00:16, 18 באוקטובר 2011 (IST)

תודה על תרומתך[עריכת קוד מקור]

צחי לרנר - שיחה 19:11, 19 באוקטובר 2011 (IST)

תודה לך. הלוואי ואגיע לחצי מתרומתך למרחב הערכים. Botend - שיחה 01:06, 21 באוקטובר 2011 (IST)
בס"ד 👍אהבתי. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 00:08, 25 באוקטובר 2011 (IST)

אסטרונאוטים יפנים :)[עריכת קוד מקור]

אני סקרן לדעת למה בחרת להוסיף דווקא אסטרונאוטים, מכל המקצועות והעיסוקים? :) Eranglo - שיחהיש ליפן מיזם! הצטרפו :)20:03, 27 באוקטובר 2011 (IST)

ראשית, הרשה לי לברך אותך על המיזם היפה. כולי לתקווה שהוא יתפתח לפורטל מומלץ! כשראיתי את תחילת העבודה על המיזם, החלטתי לכתוב מספר ערכים לכבודו, בחרתי להתמקד בתחום הספורט (באופן כללי כשהתחלתי לכתוב בוויקיפדיה החלטתי להתמקד בתחומי הספורט והמוזיקה, למרות שהם ממש לא תחומי העניין היחידים שלי) שמעט התעלמתם ממנו במיזם (אז כתבתי ערכים על אישים בולטים בהתפתחות הספורט האולימפי היפני: איצ'ייה קומגאה, מיקיו אודה, צ'ואהיי נמבו וקינואה היטומי) אחר כך פשוט הסתקרנתי לגבי תוכנית החלל היפנית, כך הגעתי לקרוא ברפרוף את הערך בוויקינגליש אודות התוכנית. הופתעתי לגלות שגם אצלנו יש ערך לא קטן (אבל מעט מבוגן) בנושא. וחשבתי לעצמי שסוכנויות החלל הן אלמנט חשוב יחסית במדינות מפותחות, או כאלה השואפות להיות מפותחות, והאסטרונאוטים הם הפנים המייצגים של אותו האלמנט החשוב. אז הוספתי, אולי יהיה מי שיכתוב Botend - שיחה 01:27, 28 באוקטובר 2011 (IST)
תודה על הפרגון לגבי המיזם :) למה לא הוספת את שמך לרשימת המשתתפים? ו.. וואו, לא שמתי לב בכלל ערכים האלה! חבל שלא הוספת אותם לעמוד הערכים הנדרשים במקום המתאים, ולכתוב ליד כל אחד מהם שהוא נכתב? :) אז הייתי יודע D: אשמח אם תעשה זאת :) יש משהו בדברייך, בהחלט, אני פשוט חושב שזה פחות פרמטר במקרה של חוסר ידע - הרי אני אהיה מופתע מאוד לגלות שיש ערכים על יותר מאסטורנאוטים בודדים ממדינות מסויימות, ולכן זה היה נראה לי הרבה מידי :) אבל צודק, אולי יהיה מי שיכתוב D:
שבוע טוב ומחכה למענה :) Eranglo - שיחהיש ליפן מיזם! הצטרפו :)13:02, 28 באוקטובר 2011 (IST)
יש 33 ערכים בעברית על אסטרונאוטים אמריקאים ועשרה על קוסמונאוטים סובייטים. יש גם ערך ב-30 שפות על האסטרונאוט היחיד שלנו. אז למה שלא יהיו כמה גם על האסטרונאוטים היפנים החשובים? מלבד זאת, לא הכנסתי רק את הערך על האסטרונאוטים, הוספתי קישורים גם לפוליטיקאים, ספורטאים ומדענים. Botend - שיחה 17:43, 28 באוקטובר 2011 (IST)
אילן רמון נהרג באסון שזעזע את העולם ולכן הוא פחות דוגמא בעייני, ובכל זאת לקחת את שתי המעצמות הגדולות ביותר בתחום החלל... אבל היי, אין על מה להתווכח כי אני מסכים איתך :) Eranglo - שיחהיש ליפן מיזם! הצטרפו :)00:14, 29 באוקטובר 2011 (IST)
ודאי שאילן רמון אינו דוגמא, זה נאמר בחיוך (מהול בעצב). אנו מסכימים שיש שלושה-ארבעה אסטרונאוטים שחשוב יותר לרשום עליהם (והיפני הראשון בחלל לא היה אסטרונאוט יפני, אלא עיתונאי שנשלח דרך סוכנות החלל הרוסית). Botend - שיחה 00:20, 29 באוקטובר 2011 (IST)
כן, הסיפור של קולומביה די מזעזע...

לגבי היפני, לא ידעתי! כל יום לומדים משהו חדש :) Eranglo - שיחהיש ליפן מיזם! הצטרפו :)00:42, 29 באוקטובר 2011 (IST)

בשביל זה יש ויקיפדיה, לא? קריצה Botend - שיחה 01:24, 29 באוקטובר 2011 (IST)
היי, רציתי לדעת אם אפשר בבקשה את מה שעשית את זה: יש לך הודעות חדשות (השוואה לגרסאות קודמות). , אהבתי נורא אני מבקש אם אוכל לקחת את זה אליי. שבוע טוב לך.!! Gabiarakelian - שיחה 22:11, 29 באוקטובר 2011 (IST)
אם באמת מתחשק לך, זו אנציקלופדיה חופשית Botend - שיחה 18:37, 30 באוקטובר 2011 (IST)
תוכל להסביר לי איך אפשרי לקחת את זה בבקשה.. Gabiarakelian - שיחה 13:40, 31 באוקטובר 2011 (IST)

היי,
מחקתי את ההפניה הזו. אולי תרצה לתקן בדף המשתמש את הקישור. בכבוד רב, יניב שיחה 15:54, 30 באוקטובר 2011 (IST)

תודה, תוקן. אני רואה שהספקת לתקן גם את כל הקישורים הישנים. חסכת לי עבודה! Botend - שיחה 18:37, 30 באוקטובר 2011 (IST)

איך זה ש-10 שניות לא הופכות שיר לחריג? ומה אם כל השירים באלבום היו אורכים רק דקה (1:00) ואחד השירים אורך כדקה ועשר שניות (1:10)? Sonic Robo Blast 2 - שיחה 20:05, 30 באוקטובר 2011 (IST)

עדיין זו לא הייתה חריגה בעלת חשיבות אנציקלופדית לטעמי. מה ההבדל המהותי בין שיר של דקה, לשיר של דקה ועשר שניות? Botend - שיחה 20:07, 30 באוקטובר 2011 (IST)
לא, כל השירים באלבום של מרגול לא ארכו כשתי דקות אלא יותר משלוש דקות! השיר "ניגונים" לא "כיבד" את הכללים וארך פחות משלוש דקות ויותר מדקה. מה שכתבתי ועוד איך אנציקלופדי. Sonic Robo Blast 2 - שיחה 20:10, 30 באוקטובר 2011 (IST)
על פי זה (ראה את הצד האחורי) השיר קצר בכ-15 שניות מהשיר שמקדים אותו באלבום. איני רואה בכך כל חשיבות. השיר האחרון בFoxtrot (אלבום), לדוגמא, ארוך משמעותית מקודמיו, ועל כך ניתן לכתוב. גם על יצירת הפתיחה של Atom Heart Mother. אבל לא על שיר של 2:51 באלבום של שירים בעלי אורך ממוצע של 3-4 דקות. Botend - שיחה 20:17, 30 באוקטובר 2011 (IST)
אני לא מקבל את זה. במקרה של פוקסטרוט של ג'נסיס אתה צודק, אבל גם מה שקרה אצל מרגול אנציקלופדי. עוד דבר, מה עם אלבומה "פגישה"? השיר "חביב זכריה": אורכו 11 דקות ו-15 שניות. מה עם זה? Sonic Robo Blast 2 - שיחה 20:22, 30 באוקטובר 2011 (IST)
על שיר שאורכו 11:15, באלבום שבקושי יש בו שיר נוסף חצי מאורכו ניתן בהחלט לכתוב, במיוחד אם יש מאחוריו איזה סיפור. איני מבין גדול במוזיקה מז'אנר זה, כך שאני לא יודע על מה השיר. בהחלט יכול להיות שיש מקום להרחיב עליו. Botend - שיחה 20:28, 30 באוקטובר 2011 (IST)
על השיר ב"פגישה"? Sonic Robo Blast 2 - שיחה 20:36, 30 באוקטובר 2011 (IST)
כן. אתה מסכים איתי ששיר שאורכו 11:15 באלבום שששאר שיריו הם 3-5 דקות, משמעותי יותר משיר שאורכו כמעט 3 דקות באלבום ששאר שיריו הם 3-4 דקות? Botend - שיחה 20:38, 30 באוקטובר 2011 (IST)
לא מאשר רשמית. ומה לגבי האלבום "ומאוד לא פשוט לחכות" של יהודית רביץ? "עשה שיהיה לי קל" אורך (נראה לי) כשבע דקות ושתי שניות. Sonic Robo Blast 2 - שיחה 20:46, 30 באוקטובר 2011 (IST)
אני חושב שאתה מעט נטפל לקטנות. דקה לכאן או לכאן זה לא מה שמקנה חשיבות אנציקלופדית. השאלה היא אם יש איזו אמירה, איזו משמעות מיוחדת. בכל אלבום יש את השיר הארוך ביותר, ואת השיר הקצר ביותר. עם קצת מזל יש גם את השיר שאורכו הוא בדיוק כאורך השירים הממוצע באלבום. זו לא חשיבות אנציקלופדית לטעמי. צריך לבחון כל מקרה לגופו Botend - שיחה 20:51, 30 באוקטובר 2011 (IST)
זה קצת העליב אותי בקטע של "נטפל לקטנות". אני חושב שאני צודק. Sonic Robo Blast 2 - שיחה 20:54, 30 באוקטובר 2011 (IST)
אני מתנצל, לא הייתה כל כוונה להעליב, ואם כך הרגשת - אני חוזר בי מיד. הנקודה היא שכל מקרה יש לבחון לגופו, ואין לקבוע איזה כלל גורף. מותר גם לא להסכים, ויש דרכים לגשר על מחלוקות. Botend - שיחה 20:56, 30 באוקטובר 2011 (IST)

מחיקת הפניה[עריכת קוד מקור]

למה שינית את הערך חזרה?. כתבתי בדף השיחה שלא מדובר בהשחתה אורח פורח - שיחה 22:53, 1 בנובמבר 2011 (IST)

שחזרתי את עריכתך, משום שלא מסירים תוכן מערך, אפילו אם מדובר בהפניה, על דעת עצמך בלבד. ההפניה אכן הייתה שגויה, מכיוון שהיא הפנתה לדף ריק. זו הסיבה שהיא נמחקה כליל (ולא רק הוסר ממנה התוכן). למשתמשים רגילים אין אפשרות למחוק דפים לחלוטין. את זה יכולים לעשות רק מפעילי מערכת. אם לדעתך יש דף שאמור להמחק (כמו הפנייה שגויה), אתה יכול לבקש ממפעיל שיעשה את זה בעבורך בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. Botend - שיחה 22:57, 1 בנובמבר 2011 (IST)
הנה, על מנת להדגים לך איך לעשות זאת, ראה עריכתי זו. Botend - שיחה 23:01, 1 בנובמבר 2011 (IST)

על התיקון. אפילו סרז' גינסבורג התקשה לגרום לשערוריות חדשות 5 שנים לאחר מותו. emanשיחה 01:56, 4 בנובמבר 2011 (IST)

יש הגורמים שערוריות לאחר מותם, ויש אף שנשפטים לאחר מותם. בינתיים, הוספתי את שמי, נקווה שייקח עוד זמן עד הפידיון. . Botend - שיחה 02:10, 4 בנובמבר 2011 (IST)
אכן שערוריה כלבבי! השכלנו! תודה! emanשיחה 02:33, 4 בנובמבר 2011 (IST)

כדאי לרוקן את ארגז החול באמצעות תבנית {{ריקון}} מטמיעים אותה בעזרת {{ס:ריקון}} • חיים 7 • (שיחה) • י"ג בחשוון ה'תשע"ב • 23:40, 10 בנובמבר 2011 (IST)

לא הכרתי, וגם לא לחלוטין ברור לי מדוע. מה בדיוק התבנית עושה? Botend - שיחה 00:00, 11 בנובמבר 2011 (IST)
תזין שם ותלחץ תצוגה מקדימה, אם התוצאה מוצאת חן בעינך לחץ שמירה קריצהחיים 7 • (שיחה) • י"ד בחשוון ה'תשע"ב • 00:06, 11 בנובמבר 2011 (IST)
לא ממש מצאה חן בעיניי. למה דווקא ארץ עיר להדגמה? האם המשתמשים החדשים שמגיעים לשם מבינים מה כוונת ה"ארץ עיר" הזו? Botend - שיחה 00:10, 11 בנובמבר 2011 (IST)
👍אהבתי את מה שעשית, זה מצויין רק הוספתי משהו קטן חיים 7 • (שיחה) • י"ד בחשוון ה'תשע"ב • 00:19, 11 בנובמבר 2011 (IST)
הוספתי עוד עניין קטנטן. סה"כ אני מרוצה Botend - שיחה 00:23, 11 בנובמבר 2011 (IST)
אז נחזור להתחלה? כדאי לרוקן את .... קריצהחיים 7 • (שיחה) • י"ד בחשוון ה'תשע"ב • 00:28, 11 בנובמבר 2011 (IST)
ועכשיו גם ברור לי מדוע. כך זה יעזור למתחילים באופן ברור יותר. Botend - שיחה 00:44, 11 בנובמבר 2011 (IST)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

שנה עברה מאז יצא הגיליון האחרון, והנה זה קורה - הטילדה הרביעית חוזרת במהדורה מחודשת, ובעיצוב רענן!
מהו באמת תפקידו של הדייל? מדוע בן לאדן לא ידע מנוח בוויקיפדיה גם לאחר מותו? מי מאוכזבת ממצב החינוך בארץ? ואיזו ויקיפדית זכתה לתהילת עולם בוויקישיתוף?! מאמרים נוקבים וכתבות מרתקות נוספות ממתינים לכם בגיליון החדש!

ערן בוט - שיחה 23:57, 14 בנובמבר 2011 (IST)

מגניב! אתה עבדת עליי... בהתחלה ממש התאכזבתי --RoyTekשיחה 14:49, 18 בנובמבר 2011 (IST)

Botend - שיחה 14:52, 18 בנובמבר 2011 (IST)