שיחת משתמש:Yanshoof/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


עזרה עם ערך[עריכת קוד מקור]

היי אני צריכה עזרה להעלות תמונה לערך של אהרון בן זאב בשל טוב ליבך והעזרה עם הערך אוניברסיטת חיפה אני פונה עליך שוב אני אשמח אם תעזור לי התמונה כבר קיימת אבל אני נתקלת עם בעיות יוצרים.. (רק שתעלה כבר) לפי מה שידוע לי התמונה שייכת למערך הדוברות של אוניברסיטת חיפה (אני מטעמם) או במילים אחרות - הצילו! תודה מראש הילה (אמיר גילת - שיחה 12:27, 5 באפריל 2009 (IDT))

הייתי עוזר בכיף, אבל תמונות זה ממש לא השטח שלי. נסי לפנות בויקיפדיה:דלפק ייעוץ או למשתמש:hidro.‏ yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 12:30, 5 באפריל 2009 (IDT)

תודה בכל אופן:) (אמיר גילת - שיחה 12:52, 5 באפריל 2009 (IDT))

מה שלומך? עושים את הסדר אצלכם? נדחפתי והתערבתי בבקשת העזרה שלך אצל דוד שי. פעם הבאה פשוט תחסום לשבועיים ואם בכל זאת יחזור אחרי שבועיים וימשיך להוסיף שטויות לערכים תחסום לצמיתות. הוא לא משתמש חדש ואין בכוונתו לתרום למיזם ערכים מומלצים או בכלל ערכים. סקרלטשיחה 19:38, 5 באפריל 2009 (IDT)

שלומי משתפר עם החופש הזה, ותודה ששאלת. מה שלומך? (הסדר אצל דודה שלי כי אצלנו משפצים...) בכל מקרה, זה מה שרציתי, אבל הבנתי מהמדיניות שלחסום משתמש רשום שהוא לא משחית מובהק לתקופה ארוכה צריך אישור בירוקרט. ברור לי שהוא לא בא לכתוב ערכים מומלצים בשום תחום, אבל בכל זאת. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 19:42, 5 באפריל 2009 (IDT)
מה זה?! יש ספק, אין ספק! חוסמים! גילגמש שיחה 07:07, 7 באפריל 2009 (IDT)

זרתושתרה[עריכת קוד מקור]

יש שמונה כתיבים שונים לזרתושתרה, אך שבעה מהם שגויים. ואלו הם שמונת הכתיבים: א. זרתוסטרא. ב. זרתוסטרה. ג. זרתוסתרא. ד. זרתוסתרה. ה. זרתושטרא. ו. זרתושטרה. ז. זרתושתרא. ח. זרתושתרה.

מטרת ההפניות היא להפנות את הכתיב שבו בחר הגולש - אל הערך הנושא את הכתיב שאומץ בויקיפדיה.

לגמרי לא ברור מדוע החלטת להפלות בין ששת הכתיבים הראשונים, לבין שני הכתיבים האחרונים. במקום זאת, היה עליך לשנות את הכתיב של שם הערך - אל הכתיב הנכון.

אתה מתבקש לא למחוק הודעות מתוך דף השיחה שלך. זה לא מקובל בויקיפדיה, וגם לא אתי.

77.124.76.252 01:17, 7 באפריל 2009

עניתי לך בדף שיחתך, ושם ימשך הדיון. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 01:28, 7 באפריל 2009 (IDT)

טרייסי לורדס[עריכת קוד מקור]

מקובל לשים את הקישור לוויקישיתוף ראשון בקישורים החיצוניים. תודה.

בהזדמנות. מקובל גם לחתום. בבקשה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 15:07, 7 באפריל 2009 (IDT)

ואם הוא היה אומר לך לקפוץ מהגג?![עריכת קוד מקור]

נחמד מצדך שהוספת קישורית לויקי שיתוף בדף מוגן משום שמישהו ביקש ממך. חבל רק שלא בדקת אם הקישוית נחוצה. בויקי שיתוף היו רק שתי תמונות של מושא הערך, שתיהן היו דומות להפליא ואחת מהן כבר הייתה בערך.. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 15:10, 7 באפריל 2009 (IDT)

ואם יוסיפו לשם עוד תמונות... ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
עידו, אל תתלהם בבקשה. הסתכלתי על הקישורית, ראיתי שהיא לא מזיקה (כי הערך נפיץ), וחשבתי שבשם האחידות זה עדיף. אתה חושב שטעיתי? זכותך. מאוד יכול להיות. אני לא מתכוון להלחם על זה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 15:14, 7 באפריל 2009 (IDT)
לא מזיק אבל גם מאוד לא מועיל. מי צריך לגשת לויקי שיתוף כדי לראות שוב תמונה אחת שכבר יש בערך?. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 15:17, 7 באפריל 2009 (IDT)
אתה יודע, גם הוויקיפדיה עוד לא גמורה ומוסיפים לה דברים. לא כל קישור לוויקישיתוף או כל מיזם אחר הוא תפארת היצירה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 15:19, 7 באפריל 2009 (IDT)


אני מנסה ללמוד כיצד לכתוב ערכים מן היסוד, אשמ אם תעזור לי

אשמח לעזור: אם תכתוב את שם הערך שאתה רוצה לכתוב בשורת החיפוש ותלחץ על "לערך" יפתח בפניך דף שבו יהיה כתוב בצבע אדום "ליצור את הערך". לחיצה על הקישור תוביל אותך לדף בו תוכל לכתוב את הערך. אני אצור עבורך ארגז חול אישי בו תוכל לבצע ניסיות ונמשיך שם. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 17:32, 16 באפריל 2009 (IDT)

תודה על טיפולך. כנראה השעות האלה לא המבריקות ביותר שלי... בברכה, גוונא + שיחה + האם אתה מאזכר נכון? 11:32, 17 באפריל 2009 (IDT)

שטויות, פעם ראשונה חינם... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 11:34, 17 באפריל 2009 (IDT)

ישיבת כנסת יצחק[עריכת קוד מקור]

שלום. אולי תעיף מבט על הערך ישיבת כנסת יצחק חדרה. זו פעם ראשונה שלי בעריכה ואני מקוה שערכתי לענין. כמו"כ לא הצלחתי לעשות כותרות ראשיות רק כותרות משנה. תודה רבה! ליש בן ארי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST).

שלום ליש. ראיתי את הערך. אך תדאג לעיצוב, אתה תלמד עם הזמן איך לעצב את הדף. כרגע, הדאגה העיקרית היא לתוכן. נסה להראות מדוע דווקה הישיבה הזאת זכאית לערך ובמה היא מיוחדת מכל ישיבה אחרת. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 22:34, 19 באפריל 2009 (IDT)

למה הסרתה את התמונה

אבקש שתחתום/י בסוף דברייך. לתמונה היה חסר מקור והיא חשודה בזכויות יוצרים. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 16:22, 21 באפריל 2009 (IDT)

למה לדעתי המתקפת איכות על המערכה בצפון אפריקה לא תצליח[עריכת קוד מקור]

יש לי עניין רב הן במתקפות איכות (להן אני תורם ככל יכולתי) והן בכתיבת ערכים על מלחמת העולם השנייה (וכבר כתבתי אחד או שניים). מתקפת איכות מוצלחת, לטעמי, צריכה מספר מאפיינים - גרעין כותבים קבוע, שמסוגל לסחוף אחריו כותבים נוספים, רכז כריזמטי שלא מפחד לנדנד לאנשים, ונושא רחב ו"סקסי". כל מתקפה מתחילה בתנופה ונעצרת אחרי כמה ימים, כשהגרעין הקבוע כבר כתב את מה שעניין אותו לכתוב, כשהערכים המעניינים באמת נגמרו, כשהערכים שקל לתרגם מהוויקי האנגלית נגמרו. זה המבחן של המתקפה, לראות אם אפשר לסחוב אותה כמה שבועות, ולדאוג לעניין מתמיד. המתקפה של צפון אפריקה לא תצליח מכמה סיבות:

  • הנושא מעניין את חבורת "ההיסטוריה הצבאית" כאן, שזה חמישה שישה אנשים. אף אחד אחר לא יבוא. אולי דוד שי, אביהו או הראל יתרמו ערך, אבל זה לא יעלה ולא יוריד. "ברזיל" היה נושא שאפשר היה לתקוף מכמה זוויות. יכלת לכתוב ערך על אוכל, על תרבות, על היסטוריה, על פוליטיקה, על מוסיקה או על גיאוגרפיה או חיה או עץ האופיניים לארץ. כאן יש לך ברירה - קרב, כלי נשק או אישיות. לא ממש מרנין (גם בהתחשב בכמה מהאישים בהם מדובר...), לא ממש מגוון, לא ממש מושך.
  • מכל המערכות הרבות של המלחמה, זו אחת הפחות מעניינות. אולי המערכה האיטלקית פחות מעניינת, אבל זה ניצחון בנקודות. גם אם העניין הזה סובייקטיבי, הנושא פשוט לא מספיק רחב ל"מתקפת איכות". אין מספיק טווח לכתיבה.
  • כתיבת ערך רציני על מערכה צבאית הוא דבר שצריך להיעשות בהסתמכות רופפת בלבד על הוויקי האנגלית, המלאה בשטויות, דיסאינפורמציה, ובאופן כללי אי אפשר לסמוך עליה. אתה צריך ארבעה חמישה ספרים פתוחים ביחד על השולחן. לא לכולם יש את זה באופן נגיש. מפעל של תרגום מהוויקי האנגלית של ערכי הקרבות הוא מתכון לערכים לא מדוייקים עם סתירות ביניהם.
  • ערך רציני על מערכה צבאית דורש כמה שבועות של קריאה ותחקיר לפני שניגשים לכתיבה, ושבועיים שלושה לכתיבה.

לדעתי מה שצריך לעשות, כדי לקדם את הכתיבה על המערכה בצפון אפריקה, הוא לראות את הערכים שממש מפריע שטרם נכתבו, ולעשות חלוקת עבודה ריאלית בין מי שהתנדב לכתיבה, ולא במסגרת מתקפת איכות כללית. זו יכולה להיות מיני מתקפת איכות פרטית. לדבר כזה גם אני יכול להצטרף, בזמן ובמקום המתאימים. אלמוג 07:10, 5 באפריל 2009 (IDT)

אלמוג צודק. אין ספק שאסור להתקרב לוויקי האנגלית (או לכל מקור אחר) ופשוט להעתיק אחד לאחד או לתרגם. ערך על קרב הוא עניין נורא מורכב, מבולבל להחריד ונתון לפרשנות. צריך להכיר את המטריה לפני שניגשים למטלה זו. יחד עם זאת, יש המון ערכים שכן אפשר לכתוב במסגרת המתקפה (היחידות השונות, המפקדים השונים, הסרטים וכלי הנשק) כאן דווקא אין בעיה גדולה כל כך בתרגום היות שבדרך כלל הפרטים האלה לא ממש שנויים במחלוקת והם מהווים את הבסיס שעליו אפשר לכתוב אחר כך ערכים רציניים על קרבות ועל מערכות. גילגמש שיחה 08:23, 5 באפריל 2009 (IDT)
קודם כל, אלמוג, ברוך הבא לדף שיחתי.. דבר שני, אני מסכים איתך, אבל באופן חלקי. תצליח זה עניין של הגדרת מדדים. אין כאן רצון להפוך את המערכה לנושא הכי מוצלח בוויקיפדיה אי פעם.יש כאן מהלך , שלפי איך שאני רואה אותו, יהיה קצר, מהיר ואגרסיבי. המטרה היא לתת קפיצת מדרגה לנושא. אם הצלחתי שאתה, ועוד 10 מהוויקיפדים הפורים שלנו יכתבו 2 ערכים כל אחד בנושא, גם אם הערכים אינם תפארת היצירה אבל נותנים לקורא מושג בסיסי (ויותר מבסיסי), ונותנים ל 3% מהקוראים את התחושה של "יש כאן בסיס יפה, ואני יכול להרחיב את זה" אז יש כאן הצלחה מסויימת. מעבר לזה, מסתמן שמהתקפה תכיל בשוליה כמה נושאים שהם מלחמת העולם השנייה ולא רק המערכה. בעניין המקורות שהעלית, אתה צודק. ויקיפדיה האנגלית היא לא בדיוק אורים ותומים ואני מקווה שנסתמך על מקורות טובים יותר. דבר כמעט אחרון: המתקפה הזו התחילה בשיחה קצרה ביני לבין גילגמש. היא לא פורסמה בשום דף של הקהילה והיא נכתבת בארגז חול פרטי שלי. בנתיים, מצאו את דרכם לכאן קרוב לעשרה ויקיפדים מעולים (אתה, עודד, תומר, אביהו, איוון המשוגע (בתרגום חופשי) צנטוריון וחגי אדלר) כך שנראה לי שיש עניין מסוים בקהילה. ולגבי חלוקת העבודה שהצעת: תן לי לשקול את זה. נראה לי רעיון טוב,אבל אני רוצה עוד לחשוב על זה. הולך? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 11:34, 5 באפריל 2009 (IDT)
מנסיון שלי בעניין המערכה על צרפת, עבודה אינטנסיבית ורצינית, ולו גם של ויקיפד אחד, יכולה לעשות פלאים. לפני שכתבתי את הערך על המערכה על צרפת היו חסרים ערכים כמעט על כל המטכ"ל הצרפתי, על 50% ממפקדי הארמיות הגרמנים, ועל נושאים שונים, ביניהם תעלת אלברט או וילהלמינה, מלכת הולנד. פשוט צריך לבחור ערך מרכזי, לכתוב אותו לאט, ולהתחיל להכחיל את האדומים בקצב שלך. אתה לא צריך אף אחד בשביל זה. התחלתי עם קרב ביר חכים (שלא מופיע, משום מה, בתכנית שלך). יש לי הרגשה שהוא יביא בשלב ראשון להכחלה של הארמיה השמינית של הצבא הבריטי, קרב גזאלה וקרב אל עלמיין הראשון... אתה מוזמן להצטרף עכשיו או מתי שאתה רוצה. אשמח גם לשמוע את המשך מחשבותיך בעניין. אלמוג 06:59, 7 באפריל 2009 (IDT)
אני מעריך שזה מה שיקרה. אנחנו כרגע מארגנים את הנושא ויוצרים רשימה ותוכנית עבודה. גם אם לא נקבל את הכותרת והגג שמספקת "מתקפת איכות" רשמית של הויקיפדיה, הנושא יצא לפועל. יש היום בדף של מתקפות האיכות קרוב ל28 מתקפות מתוכננות. ברור לי שלא כולן תצאנה לפועל, כי יש דעיכה של ההתלהבות. אפשר לראות לפי דיווחי ההתקדמות של המתקפה על תל אביב. (שהיא מצוינת- המתקפה, את העיר אני לא סובל) אם לא תהיה מתקפת איכות רשמית, אז תהיה מתקפת איכות פיראטית שבה נרכז מאמץ לשיפוא הנושא, וכל זה בקרוב, אני לא אאבד את האנשים ואשאיר את ריכוז המאמץ הזה להתיישן בארגז חול. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 10:15, 7 באפריל 2009 (IDT)

אבולוציה[עריכת קוד מקור]

צק צק צק. לא נורא, לי זה קורה כל הזמן. העונש שלך הוא לבדוק שאין שם עוד כמה עיזים כאלה . תומר א. - שיחה 11:34, 22 באפריל 2009 (IDT)

יש על זה תבניתעודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 11:36, 22 באפריל 2009 (IDT)
אני לא חושב שהתבנית הזאת מתאימה למישהו שאנחנו יודעים שהוא לא מחפף. קורה, טועים, טעינו, טעות עוד נטעה הרבה מאוד. תומר א. - שיחה 11:38, 22 באפריל 2009 (IDT)
ולכן אנחנו לא מציבים אותה סתם כי מישהו פיספס... • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 11:44, 22 באפריל 2009 (IDT)
תומר א. - שיחה 11:52, 22 באפריל 2009 (IDT)
גם אני בדיוק שמתי לב לזה עכשיו. בפעם הבאה, השתמש בכפתור השחזור המהיר ולא בסקריפט - השיחזור המהיר משחזר אוטומאטית את כל העריכות של המשתמש האחרון, ולא רק את העריכה האחרונה. ברק שושני - שיחה 11:39, 22 באפריל 2009 (IDT)
איפה יש כפתור כזה? תומר א. - שיחה 11:52, 22 באפריל 2009 (IDT)
הוא זמין למפעילים בלבד. היה לפני זמן מה דיון במזנון בו הוצע לאפשר את השימוש בו גם למשתמשים מן השורה, ואני הייתי מאוד בעד (בעצם נדמה לי שאני אפילו פתחתי את הדיון - לא זוכר כבר...), אך הייתה התנגדות רבה ובסוף לא יצא מזה כלום. ברק שושני - שיחה 11:58, 22 באפריל 2009 (IDT)
האמת היא שאני חושב שצריך לבטל גם את כפתור השחזור כלפי משתמשים ותיקים (Autoconfirmed). מי שחושב שמשתמש כלשהו ביצע עריכה שגויה, יתכבד ויתקן, זה יוריד את המוטיבציה לשחזורי סרק ומלחמות עריכה. תומר א. - שיחה 12:00, 22 באפריל 2009 (IDT)
כמובן שטעיתי, ואני אשים יותר לב. ברק, מה הכוונה בכפתור שזמין למפעילים? למה אין לי אותו, או שאני לא יודע שהוא קיים? תודה (לכולם, על תשומת הלב) yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 21:40, 22 באפריל 2009 (IDT)
בדף הזה, אתה צריך לראות בצד שמאל (בהנחה שכשתיכנס לקישור הגרסה עדיין תהיה הגרסה האחרונה של הדף) שורה כזאת: Yanshoof (שיחה | תרומות | חסימה) [שחזור]. לחיצה על כפתור "שחזור" (אל תעשה זאת!) תשחזר את כל העריכות האחרונות של המשתמש האחרון - במקרה זה, אתה. (אגב, בלי קשר, יש לך מסנג'ר?) ברק שושני - שיחה 22:05, 22 באפריל 2009 (IDT)
תודה, הבנתי. שלחתי לך מייל. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםדרוש:אחראי חדש לסדנה לגרפיקה 22:11, 22 באפריל 2009 (IDT)

חיסרון הערך הזה מפריע. האם תוכל לכתוב אותו? ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 11:59, 29/04/2009

כן. אני מקווה שבימים הקרובים. אני חושב שאולי מגיעה לך סליחה ממני, כי הייתה לי תגובה קצת עצבנית עליך פעם. אנחנו בסדר? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 19:42, 29 באפריל 2009 (IDT)
וגם: עבודה יפה על דיסקברי צ'אנל.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 19:52, 29 באפריל 2009 (IDT)
תודה. והאם ידוע לך על איזשהו אתר שמספק סטטיסטיקות היסטוריות של קבוצות אופניים (למשל: כמה פעמים, היא השתתפה במירוץ מסוים, כמה קטעים היא ניצחה)? ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 19:26, 30/04/2009
לא, אבל תבדוק גם עם אודי (משתמש:The devious diesel). אני שאלתי את המאמן של קבוצת האופניים שלי, נחכה לתשובה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 10:51, 1 במאי 2009 (IDT)

היי, תוכל להעיף מבט? עידושיחה 20:29, 29 באפריל 2009 (IDT)

בטח. אני אתן מבט כבר עכשיו.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 20:39, 29 באפריל 2009 (IDT)


אבל התקציר לא נכון. זו מחיקה חוזרת של תמונות שנמחקו כיוון שרישיונן לא היה תקין. הידרו - שיחה 15:51, 4 במאי 2009 (IDT)

אוקיי, למדתי משהו חדש. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:52, 4 במאי 2009 (IDT)

אבולוציה[עריכת קוד מקור]

הגנה? אביעדוסשיחה 16:00, 4 במאי 2009 (IDT)

משתמש אחד. חסימה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:01, 4 במאי 2009 (IDT)
צודק. עיינתי עכשיו בדף השיחה שלו. המ. אביעדוסשיחה 16:05, 4 במאי 2009 (IDT)
המשתמש השחית, הוזהר, ואח"כ השחית שוב. במקרה כזה צריך לחסום מיד. בשעה 16:00, שבה נכתבו כאן הדברים, למשתמש כבר היו 4 אזהרות בדף השיחה, וזה 3 אזהרות יותר מדי - מרשימת התרומות שלו ברור לחלוטין (כבר מהתרומה הראשונה) שהוא לא בא לתרום. ברק שושני - שיחה 17:22, 4 במאי 2009 (IDT)
אני לא מסכים. אזהרה זה {{אזהרה}} וזהו. כל השאר "לא נחשב". היה מקום לזהירות שננקטה, כי זה לא היה משחית רגיל, אלא אלמוני שניסה להוסיף דבר שלדעתו חשוב. בכל אופן, לא קריטי ואולי עדיף על אצבע רגישה על הדק החסימה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 18:22, 4 במאי 2009 (IDT)
אין ספק שלדעתו זה היה חשוב, אבל בעינינו זה נחשב השחתה, והעובדה שהוא נכנס למלחמת עריכה גם אחרי שהזהירו אותו וביקשו ממנו מספר פעמים לא לבצע את העריכות האלה יותר אלא לדון עליהן בדף השיחה, מצביעה לדעתי על כך ש"אין עם מי לדבר" במקרה הספציפי הזה. לחסום משתמש אחרי 13 עריכות שכולן מזיקות, שהתפרשו על פני 10 שעות, ושנעשו גם לאחר שתי תבניות {{אזהרה}}, תבנית {{בוטל}} אחת, ובקשה מאת 3 משתמשים שונים לא לבצע את העריכות שוב ללא דיון, כולל אחת עם איום בחסימה - לא נחשב לדעתי "אצבע רגישה על ההדק". אבל כמובן שאתה לא חייב להסכים איתי, וזה באמת לא קריטי, העיקר שהעניין טופל ברק שושני - שיחה 19:09, 4 במאי 2009 (IDT)

איכון מחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום לך, ראיתי שמחקת את שיחה:מכונית מיני על פי בקשתי, ואילו ההערה היתה לגבי מחיקת הערך עצמו (כלומר ההפניה). דף השיחה פחות מפריע. תודה בכל מקרה! אילי - שיחה 20:48, 4 במאי 2009 (IDT)

אין בעיה, רק תהיה יותר ברור פעם הבאה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:25, 5 במאי 2009 (IDT)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור]

תודה ינשוף כבר למדתי שיעור ראשון :)

אני רוצה לשנות את שם הערך שכתבתי מגילת ון אמון ל- מגילת ואן-אמון. ראיתי שכך נכתב בערך תל דור. לא ראיתי בעריכה מקום שבו אני יכולה לשנות את שם הערך. האם ניתן לשנות לאחר שמירה או שזה אבוד?

בנוסף אני רוצה לקשר בין הערך של תל דור לערך שאני כתבתי. האם ניתן לעשות זאת לאחר שיצרתי את הערך עצמאית. המונח מגילת ואן אמון בערך תל דור אינו מופיע באדום. אשמח לקבל הדרכה בנושא.

אני טובה בלימוד בדרך של ניסוי וטעיה. ובודאי עוד אעשה טעויות רבות:)

חנה

אין שום בעיה, גם אני התחלתי ככה. שיעור שני:נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ שהופך לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: כפתור חתימהולגבי הערך: יש בראש הערך לשונית העברה. לחצי עליה, ותוכלי לשנות את שם הערך. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:46, 5 במאי 2009 (IDT)
סליחה שאני נדחף, אבל אופצית ההעברה פתוחה לבעלי ותק של ארבע ימים • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 15:48, 5 במאי 2009 (IDT)
אתה מוזמן תמיד להידחף, וזה נכון, שכחתי. אני אעביר את הערך. תודה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:49, 5 במאי 2009 (IDT)
ולגבי הקישור: הכנסי לערך תל דור והוסיפי בו (בתוך משפט או פסקה) את ה"קוד" הבא:[[מגילת ואן-אמון]] זה יהפוך לקישור לערך על המגילה עם השמירה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:00, 5 במאי 2009 (IDT)

עזור לי למצוא משתמשים שירשמו לסדנה, אני צריך עזרה בבקשות שב"תמונות לתרגום" וב"מפות לתרגום" שאליהן הפנה אותי הידרו בשיחת ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#תמונות לתרגום. (אני ממליץ להעביר את התמונות/מפות לתרגום לתת קטגוריה של הסדנה לגרפיקה. מה אתה אומר?) --MT0 - שיחה 23:53, 29 באפריל 2009 (IDT)

פרסם במזנון, בלוח המודעות ובכיכר העיר שדרוש מישהו, וגם אני אנסה. אם אתה חושב שיש צורך בדף משנה, פתח אותו. לדעתי לא ממש צריך, העומס לא כזה גדול. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 23:58, 29 באפריל 2009 (IDT)
אם באפשרותך, פרסם. אני פורש להלילה, ולא בטוח שאהיה מחר --MT0 - שיחה 00:06, 30 באפריל 2009 (IDT)
אם יהיה לי סלוגן מקורי, אז בסדר. אם לא, יהיו עוד ימים. :) yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 00:15, 30 באפריל 2009 (IDT)
הא! מישהו כבר הספיק לרצות להתנדב --MT0 - שיחה 19:28, 30 באפריל 2009 (IDT)
מעולה! אולי כדאי לפרסם את דבר קיומה של הסדנה בכל זאת. אני לא יודע כמה משתמשים יודעים שהיא פעילה. מה אתה אומר? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 10:48, 1 במאי 2009 (IDT)
כדאי מאוד, אתמול הפניתי לשם את קולונימולוס שלא ידע שהיא קיימת. תומר א. - שיחה 11:06, 1 במאי 2009 (IDT)
גם אני נחשפתי לנפלאות הסדנה רק לאחרונה • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 14:28, 1 במאי 2009 (IDT)
פירסמתי קצת (לוח מודעות, מזנון, כיכר העיר) נראה איך זה יתפתח. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:28, 2 במאי 2009 (IDT)
תודה! האמת, הולך לא רע =] --MT0 - שיחה 12:20, 4 במאי 2009 (IDT)
שיחקת אותה...כל הכבוד, עבודה טובה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:18, 4 במאי 2009 (IDT)

המשך עזרה[עריכת קוד מקור]

יצרתי מספר קישורים, באמת לא קשה אם יודעים איך :) אני רוצה לקשור את הערך לקטגוריה "מצרים העתיקה" איך עושים זאת. בנוסף אני רוצה להוסיף שם של ספר שבו יש את התרגום של המגילה.

יש לי גם מפה שעל גביה סימנתי את המסע. הסימון של המסע העשה על ידי. האם יש בעיה שאני אוסיפה לערך. אשמח לקבל תשובות Hanay - שיחה 16:49, 5 במאי 2009 (IDT)

יפה, אנחנו מתקדמים. לגבי הקטגוריה, הוסיפי בתחתית הערך [[קטגוריה:מצרים העתיקה]]. כדאי לך להוסיף בראש הערך גם את תבנית בעבודה על ידי הוספת {{בעבודה}} וכך תוכלי לעבוד על הערך ללא הפרעה למשך שבוע. לגבי זכויות יוצרים ותמונות, אני לא ממש מבין, אבל תעלי את התמונה ונברר ביחד. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:53, 5 במאי 2009 (IDT)


העלתי את הקובץ ל-hanay האם יש באפשרותך לראות אותו שם? אודה לך אם תוכל לבדוק שאין בעיה עם הקובץ.

אם בסדר, אשמח לקבל הנחיות כיצד אני מקשרת אותו לערך.

שם הקובץ מסע ון אמון Hanay - שיחה 18:05, 5 במאי 2009 (IDT)

קובץ:מסע ון-אמון 1.JPG
כאן הוסיפי את המלל לתמונה
מצוין, אם תעתיקי את הקוד הבא לערך, [[קובץ:מסע ון-אמון 1.JPG|שמאל|ממוזער|250px|כאן הוסיפי את המלל לתמונה]] תתקבל התמונה שבצד שמאל. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 18:08, 5 במאי 2009 (IDT)

העליתי את הקובץ. הבנתי את המשמעות של כל הקוד למעט 250px. אם אני מבינה נכון נכנסת לנואיקי ושם קיבלת את הקוד שעלי לכתוב. אני מבקשת אם לא אכפת לך, להסתכל על הערך ולראות מה עוד אני יכולה לשפר. לפי תחושתי אני השלמתי את המשימה. היית נהדר, תודה מכל הלב Hanay - שיחה 18:30, 5 במאי 2009 (IDT)

250 מתאר את רוחב התמונה, האורך יסתדר בהתאם. אני אציץ בערך בלילה, כשיהיה לי קצת זמן. תסתכלי בבקשה גם בדף השיחה של הערך, ותגיבי שם. עוד דבר קטן: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 12:03, 6 במאי 2009 (IDT)

אצבע רגישה על ההדק[עריכת קוד מקור]

ראה שיחת משתמש:Damzow#קצת חומר קריאה מעניין. אני מקווה שזה ישכנע אותך סופית שהיה צריך לחסום את המשתמש הזה כבר אחרי האזהרה הראשונה (כפי שטענתי בשיחת משתמש:Yanshoof/ארכיון 2#אבולוציה). אני סבור שכבר הספקתי לפתח חוש שישי לדברים האלה ברק שושני - שיחה 01:09, 6 במאי 2009 (IDT)

ברק, אני מפעיל חדש יחסית ועוד עובד על החושים שלי, אבל שכנעת אותי...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 12:03, 6 במאי 2009 (IDT)

ערך קצרמר- תל ערד[עריכת קוד מקור]

שלום ינשוף

יש לי עבודה שהכנתי באוניברסיטה על תל ערד שהיא רחבה וטובה בהרבה מהערך באתר המוגדר קצרמר (כן אני כבר מבינה את המושג) יותר קל לי לכתוב את כל הערך מההתחלה מאשר לערוך את הערך הקיים. בנוסף יש לי תמונות שאני צילמתי ואין בעיה של זכויות יוצרים. שאלתי, האם אני יכולה לכתוב את הערך מההתחלה, או שאני צריכה לעשות זאת מתוך הקצרמר הקיים אשמח לקבל תשובה Hanay - שיחה 15:58, 6 במאי 2009 (IDT)

גם אם את עושה זאת, חשוב שתשמרי את המידע הנמצא בערך שאולי לא נמצא אצלך בעבודה, כמו למשל מקומו של בסיס הנח"ל בסמוך לתל. אדם נבו;שיחה 16:01, 6 במאי 2009 (IDT)
היה יום ארוך, אבל לא שכחתי אותך.לצערי, יש לי תשובות לא כל כך טובות. אי אפשר למחוק את הערך ולהתחיל אותו מההתחלה כיוון שזה ידרוס את העריכות של קודמייך (ולפי תנאי הרישיון של הוויקיפדיה, זה אסור), ולכן עצתי לך היא לשכתב את הערך. מותר לך למחוק משפטים ופסקאות, אך לא נמחוק את הערך. לגבי תמונות שאת צילמת, מעולה. לגבי המחקר שערכת באוניברסיטה, תקראי בבקשה את הדף הזה, וקצת מהדפים המקושרים אליו. תוכלי להכניס מידע מהמחקר (ומגובה באסמכתאות), אך לא את כל המחקר. מקווה שהייתי ברור. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 02:26, 7 במאי 2009 (IDT)
תודה על התשובה. אין לי מחקר, יש רק עבודה שעשיתי המתבססת על סיורים במקום ועל חומר שלמדתי. ציינתי זאת רק כי רציתי להדגיש שאני בטוחה שהיא טובה ומפורטת יותר מהקיים היום.
אני אעדכן את הערך ולאחר מיכן אני מבינה שאני יכולה להוריד את התבנית של קצרמר Hanay - שיחה 10:14, 7 במאי 2009 (IDT)
אם הערך רחב דיו, אז כן. אם את לא בטוחה, אז תגידי לי להסתכל ואני אגיד לך. באופן עקרוני, דנים בדף השיחה של הערך לפני הסרה של תבניות. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 10:30, 7 במאי 2009 (IDT)
לא ברור לי אם אני מנהלת את השיחה בערך, איך אני יכולה להפנות את הפניה אליך, או לחילופין איך אתה יודע ששאלתי משהו בערך? למשל עניתי לשאלות בערך ואן אמון ולא היתה כל התייחסות. אשמח לקבל תשובה Hanay - שיחה 17:38, 7 במאי 2009 (IDT)
מי שזה מעניין אותו, מוסיף את הערך לרשימת המעקב וכך הוא רואה שהיו שינויים בערך או בדף השיחה. דרך נוספת היא לפנות למשתמשים בדף השיחה שלהם. בכל אופן, צריך סבלנות, כי לא כולם נמצאים כאן כל הזמן.אם לא תהיה תגובה שבוע, אז נראה מה עושים.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:54, 8 במאי 2009 (IDT)

יקיר המיזם[עריכת קוד מקור]

שלום ינשוף,

אני מעניק לך בזאת את אות המיזם כסימן להערכה על פועלך לקידום המיזם והצלחתו. {{משתמש מיזם היובל}} גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 13:14, 9 במאי 2009 (IDT)

תודה! בהזדמנות זאת, אני רוצה להודות..... סתם. המון תודה לגילגמש, על תרומה יחודית וענקית בגודלה לוויקיפדיה, בהובלת המיזם המעולה הזה! ישר כוח! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:01, 9 במאי 2009 (IDT)
תודה רבה. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 17:54, 9 במאי 2009 (IDT)

תודה, לגבי הערך על מבצע רביב, מצאתי כאן תמונה שמאוד תתאים לעטר אותו http://idf-sp.tripod.com/images/raviv.JPG אבל אין לי כל מושג מה המקור. האם יש דרך להלבין אותה באופן חוקי? Valleyofdawn - שיחה 20:36, 10 במאי 2009 (IDT)

אני אבדוק. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 22:16, 10 במאי 2009 (IDT)

בכל מקרה התמונה הנוכחית לא מתאימה כי השתתפו במבצע דווקא טנקי טירן 4 - מיושנים יותר אך קלים יותר. Valleyofdawn - שיחה 22:40, 10 במאי 2009 (IDT)

אוקיי. יש לי איזה רעיון, אני אנסה להשיג תמונה אחרת.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 22:48, 10 במאי 2009 (IDT)

אילן היוחסין ב"הגיגית" שלך[עריכת קוד מקור]

זה יפה מאוד אבל מאיפה לקוח המידע? איתי - שיחה 01:43, 11 במאי 2009 (IDT)

שאלה טובה. זו תמונה שמסתובבת בויקיפדיה, וחשבתי שאני צריך את זה זמין. אני אפנה לכאן את משתמש:ברוקולי, אולי הוא יודע. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 10:17, 11 במאי 2009 (IDT)
האם הכוונה היא לתמונה הזאת? אם כן, היא בעייתית מבחינת תעתיקים וגם אי אפשר לשנות אותה. יש את התבנית הזאת שהכנתי בסיוע של טבעת זרם. לגבי התוכן של עץ המשפחה, רולינג פרסמה את זה בכל מיני מקומות ואני חושב שזה מופיע באתר שלה. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:08, 11 במאי 2009 (IDT)


החסימה הזו פזיזה ומנוגדת לכאורה לכללי האתר הזה. ראוי שתרענן זכרונך בדף שאליו אתה מפנה, ובאופן מיוחד באמור בפיסקה מה אינו "איום משפטי":

  • "דרישה להסיר לשון הרע או הוצאת דיבה אינה איום משפטי... במקרים אלה, גם אם מדובר במשתמש אנונימי, שאינו בקיא בנהלים, הכותב הודעה כגון "הטקסט בערך X הוא לשון הרע, אם לא תסירו, אתבע אתכם בבית משפט" - יש להתייחס אליו כאל בקשה להסרת טקסט ולא כאל איום משפטי."

אין מקום להגיב בבריונות על בריונות.

שלום לך. מקריאה בדך השיחה של הערך עולה כי זו לא סתם בקשה להסיר טקסט אלא איום משפטי מובהק, שאף מגובה במעשים (שליחת מכתב אל הקרן). במקרה כזה, תוכל להבין מדוע קשה לי להאמין כי מדובר בסתם בקשה להסיר טקסט.(ולכן, אני חושב שפעלתי לפי הנהלים ולא הגבתי בבריונות) yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:36, 3 במאי 2009 (IDT)
קרא בבקשה את הדף שאליו הפנית והתייעץ עם מי שבקיא ומנוסה ממך בנהלים אלה (דבר שהיית צריך לעשות בטרם חסמת). עדיין לא מאוחר לתקן טעות. האיש הודיע שיפנה לבית המשפט, לא פחות ולא יותר, זה לא איום משפטי בנסיבות אלה בהתאם לנהלים.
איפה בדיוק ההודעה על הפניה? דרור - שיחה 23:25, 3 במאי 2009 (IDT)
שיחת משתמש:84.229.57.248 ובעקבות הדיון כאן שיחה:חיים דיין.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 23:42, 3 במאי 2009 (IDT)

תפעיל הגנה חלקית על ברייקדאנס. הוא הושחת והוזנח הרבה מאוד זמן. --MT0 רוצים עיצוב חדש לעמוד הראשי?שיחה 16:11, 11 במאי 2009 (IDT)

לא חשוב, טופל --MT0 רוצים עיצוב חדש לעמוד הראשי?שיחה 16:19, 11 במאי 2009 (IDT)
אוקיי, לא הספקתי. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:20, 11 במאי 2009 (IDT)
ועוד אחת: אל תשתמש ב-subst במתן אזהרות (ובכלל; מעטים המקרים שרצוי להשתמש באפשרות הזו), זה מעמיס לשווא את דפי השיחה והדיסקים. תודה, ‏odedee שיחה 13:29, 14 במאי 2009 (IDT)
לא להשתמש במה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:30, 14 במאי 2009 (IDT)
באפשרות "ס:" בתוך הסוגריים המסולסלים. זו אפשרות שמכניסה את תוכן התבנית במלואו, במקום להכניס רק קריאה לתבנית. אם אתה לא יודע מה זה, כנראה שהעתקת סקריפט שמכיל את זה וצריך למחוק משם את ה"ס:". ‏odedee שיחה 13:35, 14 במאי 2009 (IDT)
על הסקריפטים שלי אחראי פוקסי, אז הטענות אליו... אבל בסדר, הבנתי, וכך אנהג. תודה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:37, 14 במאי 2009 (IDT)
יש כאן שאלת Tradeoff בין מקום בדיסק לזמן עיבוד, הוספת תבנית דורשת לפרסר את הדף בזמן ההצגה, לא בטוח שזה עדיף. תומר א. - שיחה 21:48, 14 במאי 2009 (IDT)
תומר, בוא נעשה ככה. תרגיש חופשי לנקות את הסקריפטים (חוץ מהשיחזורים), או להסביר לי בעברית פשוטה (את החלק הראשון הבנתי, אחר כך הלכתי לאיבוד...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:19, 15 במאי 2009 (IDT)
את התשובה שלי עניתי לעודדי לגבי המשפט הרביעי בפסקה זו. תומר א. - שיחה 13:50, 15 במאי 2009 (IDT)
אוקיי, מצויין. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:24, 17 במאי 2009 (IDT)

איגוד ישראלי לשיטוח חישוביות במכניקה[עריכת קוד מקור]

(באנגלית: Israel Association for Computational Methods in Mechanics - IACMM)

האיגוד הינו עמותה רשומה ללא כוונת רווח שמטרותיו: קדום המדע ויישומו בשטח שיטות חישוביות במכניקה תוך הדגשת הצרכים המקומיים.

האיגוד מארגן הרצאות, כנסים, ימי עיון ומפגשים מקצועיים בנושאי שיטות חישוביות במכניקה, ומשתף פעולה עם ארגונים וגופים בארץ ומחוצה לה, אשר עוסקים בתחומי המכניקה החישובית.

קובץ:Iacmm logo.gif
לוגו האיגוד

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]


הכנס נא. גילגמש שיחה 15:59, 18 במאי 2009 (IDT)

נדנוד גילגמש שיחה

אי אפשר, אני באוניברסיטה, אין כאן, ואין לי מושג איך להתקין. בערב? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:13, 18 במאי 2009 (IDT)
מה? איך יתכן?! הינה לך http://webmessenger.msn.com/ שים לב שכנראה צריך ללחוץ על קונטרול בעת ההרשמה כי בטח מותקן אצלך במחשב חוסם פופ אפים. גילגמש שיחה 16:14, 18 במאי 2009 (IDT)
טוב, אני רואה שאתה נתקל בקשיים טכניים אז נדבר בערב. גילגמש שיחה 16:23, 18 במאי 2009 (IDT)
אתה לא עונה לי... בערב, כשאהיה בדירה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:23, 18 במאי 2009 (IDT)

הערך ה-92000[עריכת קוד מקור]

שלום, לא שאכפת לי במיוחד הספירה הזו של הערכים, אבל אולי אתה יודע למה נוריאל רוביני לא נכנס לערכים החדשים. לפי ההיסטוריה שלו אלמוני התחיל אותו אתמול ב-12.35, אני התחלתי לערוך אותו וסקרלט מחקה אותו והעלת אותו שוב לאחר שכתבתי לה שאהפוך אותו לקצרמר. עכשיו הוא לא מופיע בערכים החדשים. למה זה? פשוט אני מתאר לעצמי שהרבה ויקיפדים נכנסים לרשימה הזאת וכך יש סיכוי רב יותר למשוך אנשים שירחיבו את הערך אם הוא מעניין אותם.אודי - שיחה 15:59, 18 במאי 2009 (IDT)

הי אודי. אני לא ממש יודע, אם כי יש לי רעיון. ערכים שהועברו ממרחב המשתמש (ואולי זה הדין לגבי ערכים ששוחזרו) לא מופיעים ברשימה, וממנה לרוב קובעים את מספר הערך. לגבי שינוי הרשימה צריך לשאול מישהו יותר טכני ממני. לגבי ויקיפדיה:ציוני דרך, אני יכול להציע לך שותפות עם עודד? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:03, 18 במאי 2009 (IDT)
לדעתי ערך שנמחק ושוחזר אינו נספר כערך חדש אלא רטרואקטיבית (תאריך היצירה שלו חוזר להיות התאריך המקורי). תומר א. - שיחה 16:41, 18 במאי 2009 (IDT)
נשמע הגיוני. יש פערים בכמות הערכים בין העמוד הראשי ובין כותרת הדף ציוני דרך. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:45, 18 במאי 2009 (IDT)
אני בשמחה משאיר את הכבוד לעודד, מה גם שהערך עלה אתמול כך שאין בכלל מצב שהוא ה-92 אלף. אני פשוט רוצה שהוא יופיע בזמן אמת ברשימה שאני תמיד מסתכל עליה, ואני מעריך שגם אחרים, כדי שאולי יורחב על ידי אחרים.אודי - שיחה 20:06, 18 במאי 2009 (IDT)
יש מצב, תומר? שערכים ישנים יופיעו ברשימה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 23:37, 18 במאי 2009 (IDT)

אני לא מוכן לזה, אני הכי נטרלי שאפשר.[עריכת קוד מקור]

תבדוק טוב את התגובה ששלחתי לו: "ווקפדיה זה אתר שבמפורש כתוב בחוקים שלו שאין לפגוע בכבודו של מי שכותבים עליו, בנוסף אין לכתוב אמירות שפוגעות באנשים אחרים, מה כבר ביקשתי, שלא תכנה אותו "כהן" כאילו הוא חבר שלך? זה לא שחקן כדורגל!!

מדובר ברב, אני נדהם מזה גם אתה פוגע בכבודו ואנשים אחרים שיראו את זה יתפלאו גם כן, אף אחד לא מכנה רב ככה ובטח שלא בערך בווקפדיה.

בנוגע לביקורת, אתה עושה צחוק מהאתר או מה? אני רוצה לראות שיבוא אוהד ריאל מדריד, יקח תגובת "ביקורת" שלו מפורום ויתן לינק בדף של ברצלונה, זו פשוט בדיחה לא מצחיקה, אתה כנראה כ"כ סובייקטיבי שאתה לא רואה עד כמה זה מגוחך, מי יעז לעשות את זה בערכים אחרים? הבנאדם לא בעל תואר כלשהו, מדבר בלשון ילדותית, בקיצור אין צורך אפילו להסביר סתם מאמר באינטרנט, אפילו לא כתבה בYNET שגם זה לא היה מקור מספיק."

תחשוב טוב כמה מגוחך זה, באף ערך אחר לא היו מביאים כזאת "ביקורת" של אנונימי מהאינטרנט , עדיף למחוק את הערך מליצור ערך עם כ"כ הרבה שגיאות וסובייקטיביות, זה עושה שם רע לאתר.

קראתי את ההתכתבות. לגבי הוספת התואר רב, אני מסכים באופן חלקי, אבל אין לי בעיה מהותית עם זה. הכבוד מגיע לו. לגבי הסרת פיסקת ביקורת, זה כבר לא מקובל. זה עוד יותר לא מקובל כאשר עשית זאת פעם אחת ושוחזרת ואתה עושה זאת שוב. יש דף שיחה לערך ואפשר לדון בו האם הקישור מועיל או לא. אני מבין את הבעיתיות מצדך, אך קח בחשבון שיתכן כי דעתך אינה היחידה ואנשים שונים רואים דברים זהים באופן שונה. רוצה להוסיף על פועלו של הרב או להביא קישור נוסף - אתה מוזמן. להסיר פסקה רק כי זה לא מה שאתה רוצה לשמוע - לא.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 01:08, 19 במאי 2009 (IDT)
קראתי קצת שוב, ולמעשה התגובה שלך קצת מרגיזה אותי:הסרת פיסקה של ביקורת ואתה אומר שאתה נייטרלי? האזהרה עומדת במקומה. התרחק מהערך, ערוך בצורה נייטרלית או שתחסם.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 01:22, 19 במאי 2009 (IDT)


שוב, כאן הטעות שלך, אני ניטרלי לגמרי, רצוני הוא רק לגרום לערך להיות ערך וויקפדי ראוי ולא מגוחך כמו שהוא כרגע לצערי, הביקורות לא במקום ולא מתאימות לאתר כמו וויקיפדיה.

ביקורת ראשונה, לקוחה מתוך בלוג (בלוגים-תפוז), האדם יכול לטעון שהוא מי שהוא רק רוצה וזה עדיין ישאר בסך הכל בלוג ומקור לא מספיק מהימן (כמו למשל אתר פופולארי שנותן מידע אמין), הביקוןרת נכתבה ע"י גורם פרטי ולא מתאימה לאתר בכלל, זה די טיפשי למען האמת אני לא מבין איך זה הגיע לערך בכלל.

ביקורת שנייה, הביקורת אם אפשר לקרוא לה כך, נלקחה מאתר "חופש", האתר לא מתיימר להביא נימוקים מדעיים כלל וכלל, אם תקרא את הלשון (לא מומלץ), הוא כתוב בשפה ילדותית מאוד ומטרתו היא להפריך את היהדות בנימוקים פסיכולוגים זולים במקרה הרע ובירידות שווא (סתם קללות והתבטאויות לא במקום) במקרה הגרוע יותר, אם זה אתר שמתאים להוות מקור מידע סובייקטיבי כלשהו בווקפדיה שנותן "ביקורת" אז כנראה שעדיף להסתפק בבריטניקה החדשה לנוער בכל הנוגע לאנציקלופדיות.

עצם השלילה שלך לעריכות שלי היא מהסיבה שאתה חושב שאני עורך מהלב, לא! אני עורך מהראש ובמטרה להגן על האתר מאנשים שמוסיפים תכנים לא רלוונטים ע"פ דעותיהם האישיות, מה שאני לא עושה בעצמי בניגוד למה שנראה לך.

ברשותך אני עורך כרגע לפחות את איך שהוא נקרא בערך, כי הסכמת איתי ש"כהן" לא מתאים "אין לי בעיה מהותית עם זה", אז אני מצפה לתשובה ממך בנוגע ל"ביקורות". Liran2005 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שוב שכחת לחתום בסוף דבריך. כמו כן מקובל להזיח תגובות על ידי שימוש בתו : בתחילת הדברים. לגבי פסקת הביקורת. אם אתה אכן רוצה להסיר אותה (מה שלדעתי לא יקרה) טיעון כמו "הוא כתוב בשפה ילדותית מאוד ומטרתו היא להפריך את היהדות בנימוקים פסיכולוגים זולים במקרה הרע..." לא יקדם אותך. הבא בדף השיחה דוגמאות מתוך הקישור המסבירות למה הוא לא רלוונטי ולא תורם לקורא. אם אכן המצב הוא כפי שאתה מתאר אותו, תוכל בקלות להביא דוגמאות כאלו. בכל מקרה אל תערוך את הערך כל עוד לא השגת הסכמה בדף השיחה לשינויים שלך. רציונל - שיחה 01:53, 19 במאי 2009 (IDT)
מספר דברים: ראשית, בדף זה מדברים אמת. לא מצאתי קללות בדף המקושר מאתר חופש וגם לא התבטאויות שאינן במקום. הקישור הזה, לפחות בעיני, הוא לגיטימי. אם אינך מסכים, אתה ראשי לפתוח הצבעת מחלוקת, לפי תנאיה המקובלים, לאחר דיון בדף השיחה. דבר שני, עדיף אולי שתתרכז בכתיבת מידע בערך (וזה ערך די דל, שלא מפרט רבות על הרב). דבר שלישי ורביעי: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ובסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. דבר אחרון: בעיני, הסרת ביקורת היא מעשה של הסתרה. במבט ראשון נראה כי אין לך מענה לטענות אלה, ולכן אתה מסיר אותן. גם אם הקישורים לא נראים לך, אל תסיר אותם, ובטח לא את הפיסקה כולה. הקישור לאתר חופש הוא רלוונטי מאוד. סמוך על הקורא שאם הקישור אינו ראוי בעייניך כי הוא "כתוב בשפה ילדותית מאוד ומטרתו היא להפריך את היהדות בנימוקים פסיכולוגים זולים במקרה הרע ובירידות שווא" גם הקורא יבין את זה. כבודה של ויקיפדיה לא יגרע בגלל קישור אחד. ולמעשה, גם לא בגלל ערך אחד. לילה טוב. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 02:00, 19 במאי 2009 (IDT)
זהו טיעון מוזר שלא צפיתי ממך, חז"ל מלמדים אותנו שפרוטה ועוד פרוטה מצטברות לסכום גדול, השחטה אחת אולי לא תהרוס אתר האתר, אבל עם גישה כזאת לאן נגיע?
אתם רוצים נימוקים וציטוטים, אין בעיה כשיהיה לי זמן בע"ה מחר, אני אביא בדף השיחה את הנימוקים למה ה"ביקורות" האלו מגוחכות ביותר, להביא בלוג מתפוז בכלל אני לא מבין על מה יש לנמק, עד אז לילה טוב לכם.
Liran2005 - שיחה 02:11, 19 במאי 2009 (IDT)

הפניות והערות עריכה[עריכת קוד מקור]

הי, אני רואה שאתה ממשיך להעביר ערכים, וזה מצויין, אבל אני מבקש שתקפיד על הוספת הקישורים למקור והערות העריכה כפי שהוסכם. בערך אליסון הרגריבס, למשל, נראה שחלק מזה נשכח. מיכה יניב - שיחה 10:18, 19 במאי 2009 (IDT)

תוקן. תודה. (רגע של חוסר תשומת לב)yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:45, 19 במאי 2009 (IDT)

למה מחקת את הערך אישח"מ[עריכת קוד מקור]

התחלתי לערוך אותו ב תשע בערב ובאחד עשרה ומשהו כבר מחקת אותו. מה זה, לא נותנים פה צ'אנס ?

Jtal - שיחה 14:22, 19 במאי 2009 (IDT)

אין בעיה, אני מוכן לשחזר. הבעייה הייתה שהערך היה קצר מדי, ולא ברור. אם ברצונך לעבוד על הערך, הוסף בראשו תבנית {{בעבודה}}.הפעם אני אשחזר ואוסיף עבורך את התבנית, ותודיע לי כשתסיים? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:45, 19 במאי 2009 (IDT)

תודה. לא הייתי מודע לתבנית בעבודה. Jtal - שיחה 23:18, 19 במאי 2009 (IDT)

שיחזרתי את הערך לארגז החול שפתחתי עבורך (ראה דף השיחה שלך). אם אתה צריך עזרה, תרגיש חופשי לבקש.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 01:01, 20 במאי 2009 (IDT)

תבנית הז"י[עריכת קוד מקור]

להבנתי, התבנית הזאת מתאימה רק במקרים בהם קיים ספק בקשר לזכויות היוצרים. אם מדובר בהז"י ברור אפשר לוותר עליה, לא? תומר א. - שיחה 09:31, 20 במאי 2009 (IDT)

וראה גם כאן. תומר א. - שיחה 09:33, 20 במאי 2009 (IDT)
יש פעמים שניתן לשוחח עם מעלה הערך ומסתבר שהוא בעל זכויות היוצרים. שווה לחכות כמה ימים לפני המחיקה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:44, 20 במאי 2009 (IDT)
אני מסכים באופן עקרוני, אבל משהו שמועתק מאתר דעת לא יכול להיות שייך למעלה הערך. תומר א. - שיחה 10:07, 20 במאי 2009 (IDT)
למה? לא יכול להיות שהוא בעל זכויות היוצרים או מנהל האתר?yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 10:08, 20 במאי 2009 (IDT)
עקרונית כן, אבל בפועל, לא היה ולא סביר שיהיה. כל האתרים הגדולים מקפידים על זכויות היוצרים שלהם ולא מעלים את החומר שלהם לאתרים אחרים. אם אנחנו רואים חומר שהועתק מהמט"ח, או מ-Ynet וכו', מחיקה מיד, לא רצוי להמתין שבוע. ‏odedee שיחה 10:14, 20 במאי 2009 (IDT)
זה נכון חלקית, כי כבר שוחחתי עם מעלה ערך מועתק והתברר ההפך, הערך שוחזר והרווחנו. לגבי האתרים הגדולים? אני מסכים (ומודה שלא הכרתי את האתר הזה באופן ספציפי)yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 10:19, 20 במאי 2009 (IDT)

כשאתה מוחק הבלים, אנא אל תשאיר תקציר אוטומטי במקרה של ערך המכיל קללות. לא רק שזה לא הכי נעים לעבור על שינויים אחרונים ולראות שמישהו נמחק כי הוא "בן זונה הומו מצחנגל ויקיפדיה666 שווה לתחת יטעעכיטועעל'ך ל…", אלא התקציר הזה נשאר צמוד לשם האיש לנצח (בהנחה שלא יהיה עליו ערך אנציקלופדי), וזה עלול להיות לו מאוד לא נעים. פשוט תחליף את זה ב"קללות" או "הבל". תודה, ‏odedee שיחה 09:52, 20 במאי 2009 (IDT)

אין בעיה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:58, 20 במאי 2009 (IDT)

התוספת הזאת נכונה? (שים לב שהיו תיקוני בוט אחרי, אם יש צורך לשחזר) • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 21:26, 20 במאי 2009 (IDT)

יאפ, הוא רוכב עם הקזחים, הכל בשביל לתת בראש לצרפתים...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 20:53, 21 במאי 2009 (IDT)

שלום לינשוף. בסיום הדיון בדף השיחה שלי ציינת שבדיעבד, אתה מסכים עם עמדתי שלא היה נכון להגן מראש על הערך. אשמח אם תביע דעתך על הדיון בנושא שמתקיים כעת בדף השיחה של הערך. זהר דרוקמן - I♥Wiki13:48, 26 במאי 2009 (IDT)

הגבתי שם, תודה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 17:23, 26 במאי 2009 (IDT)

צ'טלהויוק או צ'טאלהייק[עריכת קוד מקור]

שלום ינשוף. אני זקוקה לעזרתך. כתבתי ערך בשם צ'טלהויוק - אתר ארכיאולוגי בטורקיה. רק לאחר מיכן גיליתי שיש ערך בנושא אבל הוא נפתח תחת צ'טאלהייק שזהו שם שגוי. האתר הזה נמצא בפרוייקט טמפר , וגם באתר של רשות העתיקות הוא מופיע כ- צ'טלהויוק ראה להלן "הפרויקט התמקד בחמישה אתרים פרהיסטוריים סביב מזרח הים התיכון: עובידייה ושער הגולן בישראל, צ 'טלהויוק" כתובת האתר http://www.iaa-conservation.org.il/article_Item_heb.asp?id=58&subject_id=1 עדכנתי את הערך של צ'טאלהייק ומחקתי את הערך שצ'טלהויוק. בטעות עשיתי העברה (על פי הנחיות שכנראה לא הבנתי( לשם הערך צ'טלהויוק ל- צ'טלהייק.

אני זקוקה לעזרתך בנושא הבא: העברה של הערך מצ'טאלהייק ל- צ'טלהויוק. לבטל את הטעות שעשיתי בהעברת הערך של צ'טלהויוק ל- צ'טלהייק.

אני מקווה שלא סיבכתי את ההסבר . תודה Hanay - שיחה 17:24, 26 במאי 2009 (IDT)

אוקיי, בואי נעשה סדר. ראשית, על מנת להעביר דפים, יש לדון קודם. סידרתי כך שכרגע כל השמות מפנים לערך אחד. פתחי בדיון בדף השיחה של הערך. הציגי שם את טיעונייך ונתקדם משם. אם אינך בטוחה כיצד יש לקרוא לערך, השתמשי בדף:וק:יל.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 17:35, 26 במאי 2009 (IDT)
ראיתי את הדיון, והעברתי בהתאם. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:28, 31 במאי 2009 (IDT)
ראיתי שהעברת, תודה. האם העברה כזו יכולה היתה להיעשות גם על ידי או שרק ויקיפדים תומכים יכולים לעשות זאת? Hanay - שיחה 15:07, 31 במאי 2009 (IDT)
כל ויקיפד עם ותק של יותר מארבעה ימים יכול להעביר דף, בעזרת הלשונית העברה בראש הדף. הבעייה כאן הייתה שהיה דף קיים בשם זה (דף הפנייה) ולכן צריך היה עזרה ממפעיל, שימחוק את ההפניה (פעולה שרק מפעילים יכולים) ויעביר את הדף, כי אי אפשר "לדרוס" תוכן בעזרת העברה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:13, 31 במאי 2009 (IDT)


yanshoof שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת תרגיל העורף הגדול, הטילדה יוצאת בגיליון חדש!

הקשר עם האקדמיה מתהדק, הבוט של DMY יוצא לחופשה ודיוני מחיקה מייצרים משוררים. מי שרוצה להעניק ערך ויקיפדי כמתנה לשמעון פרס, עכשיו הוא סוף סוף יכול!

על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot16:46, 1 ביוני 2009 (IDT)

אני מעוניין להוסיף ערך עבור המפעל אך לנסח אותו באופן לא פרסומי, המפעל הוא בין 10 המפעלים הראשונים בעולם שעסקו ביצור תקליטורים ומהווה אבן דרך אמיתית בתחום הזרקת הפלאסטיק, אני לא מחפש פלטפורמה לפרסום, השתילה בערך תקליטור היתה מיותרת ואיתך הסליחה. אתה מוזמן לאתר סי די אי לראות את כמות האינפורמציה שיש בו על נושא יצור תקליטורים רובו של המידע יחודי ואני בטוח שיש מקום לשתף אחרים בתחום הנפלא הזה,אשמח לקבל את המלצתך

כתוב שנית את הערך, ללא הפרת זכויות היוצרים של האתר או הבא הוכחות שיש אישור מבעל זכויות היוצרים. כתוב בערך מידע שיסביר מדוע הוא חשוב (פריצת דרך וכו'). אם דרוש לך, הוסף בתחילת הערך את הקוד {{בעבודה}} וכך תוכל לעבוד עליו ללא הפרעה במשך מספר ימים. אם תצטרך עזרה, אשמח לעזור. קישור לאתר של המפעל תוכל להוסיף בפיסקה קישורים חיצוניים. דאג לכך שלא ישמע כפרסומת (תוכל להציץ בערכים אחרים דומים. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:09, 31 במאי 2009 (IDT)

קובץ:Mexico Teotihuacán Pyramid of the sun.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום ינשוף, העלתי קובץ בשם Mexico Teotihuacán Pyramid of the sun.jpg לשרת של ויקיפדיה, האם ניתן ממנו ללהעלות את הקובץ גם לויקישיתוף או שאני צריכה להעלות את כל הקובץ מהתחלה גם לויקישיתוף. שאלה נוספת- איך אני מאתרת את כל התמונות שאני העליתי לאתר? Hanay - שיחה 14:44, 2 ביוני 2009 (IDT)

היי. כמו שאמרתי, תמונות זה לא השטח שלי. אני יודע שעדיף להעלות לוויקישיתוף, אבל לא הרבה מעבר לזה. עדיף לפנות למשתמש:Hidro או משתמש:Deror avi.‏ yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:17, 2 ביוני 2009 (IDT)
צריך להעלות מחדש לויקישיתוף, את כל התמונות שהעלת את יכולה לראות כאן. ינשוף, אהבתי את החתימה החדשה. תומר א. - שיחה 18:28, 2 ביוני 2009 (IDT)
חשבתי להחשיך את דף המשתמש לאות אבל, ובסוף החלטתי ככה. טעיתי? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:31, 2 ביוני 2009 (IDT)
אגב, מישהו אמר לי פעם שאלמונים לא רואים את הגרסא האחרונה של הערך, אלא ישנה יותר, משהו שקשור למשאבי מחשב. זה נכון? זה יפריע להם לערך אם ההצעה תתקבל?yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:35, 2 ביוני 2009 (IDT)
לא יודע, אבל לא נראה לי שזה יפריע להם, לפי מה שהבנתי הכפתור הזה הוא עניין חדש יחסית (מה גם שבשיטה שלי הוא עדיין יופיע להם ורק לא יעבוד). תומר א. - שיחה 18:40, 2 ביוני 2009 (IDT)
סבבה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:41, 2 ביוני 2009 (IDT)

מה בסוף נסגר עם זה? תומר א. - שיחה 19:13, 2 ביוני 2009 (IDT)

המצב קצת החמיר, אז לנובו מטפלים בזה, במסגרת האחריות. המחשב הגיבור שלי הלך, אני עכשיו באוניברסיטה.... אתה תעזור לי במפגש הבא להתקין כמה תוכנות...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 19:16, 2 ביוני 2009 (IDT)
בטח. תומר א. - שיחה 19:23, 2 ביוני 2009 (IDT)

קמתי בבוקר, פתחתי חלון וגיליתי שראשון לציון בוטלה. ככל הנראה, בוטל כל מה שבמרחק של יותר מחצי מטר מהבית שלי (כולל רוב הקומה השניה והקומות שמתחתיה). אני כלוא כאן, ולא יודע אם אשרוד את החורף. תגידו לאבא שלי שהייתי חזק. תומר א. - שיחה 07:22, 3 ביוני 2009 (IDT)

מה שמפתיע זה שגם פקק ראשון בוטל, יחד עם כל כביש 4 • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 07:38, 3 ביוני 2009 (IDT)
יש איזה סרט עם סיימון פג, שהוא מתעורר יום אחד ורואה שהוא יכול לבטל הכל. בסוף הוא נשאר רק עם ראש...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:01, 3 ביוני 2009 (IDT)
אגב, אפשר להיות רגועים. המפעיל שמחק כנראה התבלבל כי ראשון שוחזרה לטווח ראיה של 50 מטר. אני מניח שבהמשך היום הם ישחזרו את שאר קלטות הגיבוי. תומר א. - שיחה 09:03, 3 ביוני 2009 (IDT)
אתה זוכר שאני גר בירושלים ואין לי מושג על מה אתה מדבר, נכון? (עד שלא גילו לי שיש לכם ערפל) yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:07, 3 ביוני 2009 (IDT)
נו... ו...? מה זה הפרלמנט פה? לכל שיחה חייבת להיות תוחלת? בכל שיחה צריכים להשתתף שני צדדים? תומר א. - שיחה 09:08, 3 ביוני 2009 (IDT)
יש פה שלושה צדדים. וחוצמזה, ביטול של ראשון לציון זה לא כזה הפסד גדול...הנזק הוא רק לוויקיפדיה ולעולם הערסים, ממפסיד כוח אדם איכותי.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:10, 3 ביוני 2009 (IDT)

ערכים יתומים[עריכת קוד מקור]

ראה כאן. אתה מוזמן להעביר את הדף הזה לאן שתרצה, רק דאג למחוק את הגירסאות הקודמות שלו. תומר א. - שיחה 08:40, 3 ביוני 2009 (IDT)

הקוד נמצא כאן (תחת הכותרת דפים יתומים) למקרה שיום אחד אני אמות ותמצא מישהו אחר בעל דגל בוט שיודע פייתון. תומר א. - שיחה 08:43, 3 ביוני 2009 (IDT)
לא עובד. קח את מספר 4 ברשימה, חואנה דה איברבורו. מקושרת רק לערכים יתומים (ועכשיו לדף שהקמת ולזה). אי אפשר לבדוק מה מקושר למה בלי מרחב שיחה:XXX, שיחת משתמש:XXX, משתמש:XXX וכן הלאה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 08:54, 3 ביוני 2009 (IDT)
קבל תיקון. זה עובד (אם הבנתי נכון, הוא בודק למי יש יותר מקישור אחד.), אבל יש בעיה - עכשיו אני יותר מפונק. אני רוצה מה שלמעלה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 08:57, 3 ביוני 2009 (IDT)
מאוד מוזר. זה אמור להראות דפים שיש אליהם לפחות קישור אחד מהמרחב הראשי. יש לך עוד דוגמאות? תומר א. - שיחה 09:01, 3 ביוני 2009 (IDT)
כל העשיריה הראשונה. זה מה שבדקתי.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:04, 3 ביוני 2009 (IDT)
תהיה בריא, הכותרת היא ערכים יתומים. ראה את הכותרת השניה: ערכים לא יתומים. תומר א. - שיחה 09:07, 3 ביוני 2009 (IDT)
משתמש:yanshoof
ככה מחביאים את זה? אה.... סליחה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:12, 3 ביוני 2009 (IDT)
וזה מתעדכן לבד? כל כמה זמן?yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:15, 3 ביוני 2009 (IDT)
כל פעם שמבקשים מהבוט לרוץ. אתה מסביר לי את מטרתך מקטעים מקטעים. ספר לי מה המטרה הסופית ונראה איך אפשר להגיע אליה ביחד. תומר א. - שיחה 09:22, 3 ביוני 2009 (IDT)
בחזוני אני רואה בוט, חזק, מיוחד וזריז, שעובר כל שבוע על הרשימה ומוציא רשימה של הערכים שמקושרים רק למרחב הראשי. במקביל הוא שולח לי הודעה שהוא סיים לעבוד ומתנצל שלקח לו הרבה זמן. אין לי בעייה שיהיה כתוב "בחסות תומר שירותי בוטים". לא ידעתי מה המטרה הסופית שלי, אז לא אמרתי אותה.אגב, אפשר להעביר את הרשימה למיזם ולהפוך את הכותרות (לא יתומים למעלה)? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:40, 3 ביוני 2009 (IDT)
אני מציע משהו אחר. אתה תמשיך להעביר מהרשימה הגולמית לרשימה הנושאית, הבוט ירוץ מדי פעם (פעם בשבוע נשמע בסדר, אבל נראה לי שקל לי יותר פעם ביום) וימחק ממנה ערכים לא יתומים. מה דעתך? תומר א. - שיחה 09:50, 3 ביוני 2009 (IDT)

בראש דפי ארכוב יש להציב תבנית {{ארכיון}}. אין להסיר את כל תוכנו של ספר האורחים. השאר בין 15 ל-20 שיחות שם. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk22:17, 2 במאי 2009 (IDT)

היות ומתוך הפסקאות שהיו שם, לא הייתה שם כמעט שום דוגמה ראויה המשרתת את מטרתו של ספר האורחים, והיו שם רק דוגמאות שהועברו לדפי הייעוץ האחרים, עשיתי זאת. אינני חושב שזו טעות, ואינני רואה סיבה להשאיר שם 20 פסקאות שתוכנן הוא "הועבר לדלפק הייעוץ". אם הייתה שם תגובה רלוונטית, הייתי משאיר אותה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:36, 3 במאי 2009 (IDT)
יוני, זו כבר פעם שנייה שאתה משאיר כאן פקודה (שאינה ברורה: לא המקור ולא הסיבה)ולא מתייחס לדברי. אם לא תגיב כאן בשלושת הימים הבאים אראה זאת כאישור ממך לא להתייחס לדבריך, כיוון שאינך מתייחס לשלי. חבל, ככה לא מתנהגים. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:18, 4 במאי 2009 (IDT)

במבחן... ברק שושני - שיחה 18:30, 7 ביוני 2009 (IDT)

תודה. אוףףףףףףף.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:31, 7 ביוני 2009 (IDT)

...על השחרור והטיפול המהיר. ובהצלחה במבחן גם ממני... ארנב - שיחה 10:55, 8 ביוני 2009 (IDT)

אין בעייה. תגיד תודה גם לסקרלט. ועצה קטנה. עזוב את מה שהיה, ותתרכז באנציקלופדיה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 10:58, 8 ביוני 2009 (IDT)
אבל מי רב? ... סקרלטשיחה 11:08, 8 ביוני 2009 (IDT)
אני יודע איך זה יגמר כשאת תפסיקי לדון, אז אני מרגיע...קריצהyanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 11:10, 8 ביוני 2009 (IDT)
תודה גם לסקרלט :) ארנב - שיחה 11:37, 8 ביוני 2009 (IDT)

אני בכלל לא רציתי לעשות מלחמת עריכה בערך עיניים פקוחות אלא רציתי לדון על כך עם ברוקס בבדף השיחה שלו אבל הוא סירב לדון איתי בנושא ומחק את ההודעות שהשארתי לו בבדף השיחה שלו זה ממש לא פר לחסום אותי • לונה גולדשטייןשיחה05:11, 19 במאי 2009 (IDT)

בעבודה מתיישנת[עריכת קוד מקור]

בס"ד

שלום Yanshoof,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "הצבעים הלאומיים של אוסטרליה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 17:51, 10 ביוני 2009 (IDT)

צודקת! חוסר רצינות מצידי. מיד יוסר...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 17:54, 10 ביוני 2009 (IDT)

ראה שיחת משתמש:לונה גולדשטיין#נחסמת. אני חושבת שהגיע הזמן להפרד לצמיתות (כפי שהבטחתי), וזאת לאחר יותר מדי אזהרות. סקרלטשיחה 18:42, 10 ביוני 2009 (IDT)

ראיתי. אני חושב שפרק הזמן הזה הוא ארוך דיו לשמש תקופת צינון ומאמין שהוא מסוגל לתרום. אם המשתמש ישוב לסורו, יחסם לצמיתות (ראי בשיחת המשתמש של מגיסטר). yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:48, 10 ביוני 2009 (IDT)
אתה אופטימי. מפברואר הוא תחת אזהרה חמורה ולפני הפרידה הסופית, ועדיין ממשיך בשלו. אבל סבבה. סקרלטשיחה 18:50, 10 ביוני 2009 (IDT)
תומר לימד אותי... גם להיות אופטימי, וגם לבוא עם גרזנים כשצריך.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:53, 10 ביוני 2009 (IDT)
תומר?! א?! אני מפחדת ממנו :( סקרלטשיחה 18:54, 10 ביוני 2009 (IDT)
אז אל תשחיתי! ראיתי אותו פעם, הוא קשוח! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:56, 10 ביוני 2009 (IDT)
אחח גם אני ראיתי אותו. הוא יותר מדי יפה וחזק קריצה מסור לו את אהבתי! סקרלטשיחה 18:57, 10 ביוני 2009 (IDT)
זה קשוח זה? כולה איש מחשבים! • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 18:59, 10 ביוני 2009 (IDT)
מחר בבוקר, שהחברה שאתה עובד בה תקרוס כי הוא שלח עליך וירוס, אל תבוא לבקש את הלפ טופ שלי...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 19:00, 10 ביוני 2009 (IDT)
גיחוךעודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 19:01, 10 ביוני 2009 (IDT)
ואני יושב כל היום באוניברסיטה ולא מבין למה חם לי באוזניים. ראבאק! תומר א. - שיחה 00:00, 11 ביוני 2009 (IDT)

תבנית:נחסמת[עריכת קוד מקור]

לא מיועדת למקרים מהסוג הזה. הסבר במילים את סיבת החסימה. ‏Gridge ۩ שיחה 18:48, 10 ביוני 2009 (IDT).

החסימה מוסברת גם בתבנית, גם בדיון פסקה מעל ואין ספק שהיא (הסיבה) ברורה למשתמש. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:50, 10 ביוני 2009 (IDT)
אבל, לקחתי את דבריך לתשומת לב ואף פעלתי לפיהם.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 18:55, 10 ביוני 2009 (IDT)
תודה. ‏Gridge ۩ שיחה 18:57, 10 ביוני 2009 (IDT).

ינשוף, כדאי להקפיד על רווח בין הנקודה החותמת את דבריך לבין חתימתך. זה מומלץ במיוחד אם אתה מעיר למשתמשים אחרים על פיסוק. ערכתי את תגובתך אצל לונה, ואני רואה שגם בשיחה כאן (אחת למעלה) לא שמת רווח. ‏Gridge ۩ שיחה 19:00, 10 ביוני 2009 (IDT).

גם את זה אני מקבל. ההבדל טמון בכך שאצלי זו הייתה טעות, ואצלו סוג של אידיאולוגיה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 19:02, 10 ביוני 2009 (IDT)

ערך מחבצה בעברית קישור לערך באנגלית[עריכת קוד מקור]

שלום ינשוף, חשבתי שאתה בבחינות. שיהיה לך בהצלחה. ראיתי שקישרת את הערך מחבצה בעברית לערך באנגלית. הערך בעברית מתייחס למחבצה שנמצאה בתקופה הכלכוליתית, הערך באנגלית שונה לחלוטין. האם אתה משוכנע שהקישור נכון? אני גם מבקשת שתסביר לי איך עושים את הקישור בין הערכים בשפות השונות. תודה Hanay - שיחה 21:40, 11 ביוני 2009 (IDT)

הערך מחבצה, יעסוק בכלי לייצור חמאה. בעתיד, הוא יעסוק גם במחבצה מהתקופה הכלכוליתית, וגם במחבצות חדשות יותר, ולכן לדעתי הקישור נכון. איך מוסיפים קישור לאנגלית? כמו שזה נראה בתחתית הערך. en:שם הערך בויקיפדיה האנגלית. יש בוט שייצור לבד את הקישורים לכל השפות האחרות תוך יום יומיים.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 21:45, 11 ביוני 2009 (IDT)

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

אחרי שנחסם הערך שפתחתי "המכון למנהיגות" בשל חשד להפרת זכויות יוצרים, ביקשת שאפעל להביא אישור מבעל הזכויות קרי המכון. לכן ביקשתי וקיבלתי אישור בדיוק לפי הנוסך המצויי בהוראות. אז אני לא מבין למה האישור לא טוב ויותר מזה, למה אתה לא מסביר וישר מוחק? זו צורה להתייחס לאנשים? AdiOs - שיחה 18:56, 14 ביוני 2009 (IDT)

הסברתי. ואני לא ישר מוחק, אני אתייחס לכל טענה בדיוק עד שנגיע למצב הרצוי. בקשת האישור ונתינתו כביכול נעשו באותה עריכה. כלומר, ספק רב אם מבקש האישור ונותנו הם שני אנשים שונים. מעבר לזה, לא מחקתי את דף השיחה ואפשר לשחזר זאת בקלות. נותן האישור הוא אכן בעל זכויות היוצרים על המידע? אם כן, שלח לי מייל באמצעות האפשרות התיבה שבצד ימין מכתובת של המכון.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 19:00, 14 ביוני 2009 (IDT)
על איזה מכון מדובר? תומר א. - שיחה 19:20, 14 ביוני 2009 (IDT)
שיחה:המכון למנהיגות. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 19:21, 14 ביוני 2009 (IDT)
חשבתי שמדובר על המכון למנהיגות בנגב. לא חשוב. תומר א. - שיחה 19:35, 14 ביוני 2009 (IDT)
קודם כל אני שמח שאתה רוצה לעזור, אבל אתה חייב להיות יותר בהיר בהוראות שלך למשתמשים חדשים. אני התבקשתי לשלוח אישור ולכן עשיתי זאת (בלי כביכול) וברור שבאותה עריכה, לא העלתי בדעתי שמנגנון האבטחה נגד זכויות יוצרים הן שתי עריכות שונות. גם לא גיליתי כתובת מייל אליה בעל הזכויות היה יכול לשלוח את האישור. עכשיו הפנת אותי לאפשרות "התיבה" בצד ימין ויש שם כל מיני כלים אבל לא הבנתי/מצאתי כתובת מייל (שלך? של הדף?) אליה בעל הזכויות יוכל לשלוח שוב את האישור מהמייל שלו. אשמח לעזרה כדי לסיים את הסגה AdiOs - שיחה 08:39, 15 ביוני 2009 (IDT)
תוכל גם להיכנס לקישור הזה: מיוחד:שליחת דואר למשתמש/משתמש:Yanshoofעודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 08:47, 15 ביוני 2009 (IDT)
אבל הוא לא רוצה שאני אשלח את האישור אלא בעל הזכויות מכתובת של המכון למנהיגות, ועל כן אני צריך כתובת אליה הם יוכלו לשלוח את האישור. לשלוח למייל פנימי כמו שהצעת בויקיפדיה גם אני יכול אבל שוב יאשימו אותי שאני מתחזה. AdiOs - שיחה 09:31, 15 ביוני 2009 (IDT)
אני אשחזר את הערך. עליך מוטלת החובה לערוך אותו כך שיסביר את חשיבותו של המכון, לדאוג לכך שלא יראה כפרסומת ולהרחיבו. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:34, 15 ביוני 2009 (IDT)
תודה רבה, מקווה שהתוצאה הסופית תהיה ראוייה AdiOs - שיחה 09:56, 15 ביוני 2009 (IDT)

אני חושב שמגיע לך מזל טוב[עריכת קוד מקור]

מזל טוב!

ברכותיי! שמעון - השאירו הודעה 22:33, 14 ביוני 2009 (IDT)

מזל טוב! סקרלטשיחה 22:54, 14 ביוני 2009 (IDT)
תודה למקדימים! איזה כיף! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:38, 15 ביוני 2009 (IDT)

מזל טוב! MT0 - שיחה 09:41, 15 ביוני 2009 (IDT)

בתיאבון!
..וזה בשביל סקרלט גיחוך
זה לא רק בשביל סקרלט! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:43, 15 ביוני 2009 (IDT)
שיט. הלך עליי! חחחחחח MT0 - שיחה 09:46, 15 ביוני 2009 (IDT)
מזל טוב! (MTO, באמת חבל עליך.) ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:30, 15 ביוני 2009 (IDT)
די! אתם כבר מלחיצים אותי! MT0 - שיחה 22:48, 15 ביוני 2009 (IDT)
בד"כ אני לא מאחל מזל טוב בדפי שיחה, אבל זאת כנראה ההזדמנות האחרונה שלי להיפרד מMT0. תומר א. - שיחה 22:56, 15 ביוני 2009 (IDT)
מזל שסקרלט לא ראתה את זה MT0 - שיחה 23:11, 15 ביוני 2009 (IDT)
ראתה ועוד איך. תומר א. - שיחה 06:06, 16 ביוני 2009 (IDT)
זהו MT0, אבוד לך... היה נעים להכיר... אה, ומזל טוב לינשוף • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 07:51, 16 ביוני 2009 (IDT)
מזל טוב והרבה נחת (שתביא לנו!) ‏עמיחי 00:15, 16 ביוני 2009 (IDT)
מזל טוב ליום הולדתך ‏ΔΜΫ‏ • שיחה - עדיין בחופשת ויקי • 12:30‏, 16/06/2009 • כ"ד בסיוון ה'תשס"ט
מזל טוב ‏Ori‏ • PTT12:44, 16 ביוני 2009 (IDT)
מזל טוב ושפע ברכות! אלדדשיחה 21:19, 16 ביוני 2009 (IDT)
הנה משהו ממני. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:21, 16 ביוני 2009 (IDT)
מזל טוב. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:21, 16 ביוני 2009 (IDT)
תודה למברכים! תודה רבה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:32, 17 ביוני 2009 (IDT)

בן דוד שלך? • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 20:00, 16 ביוני 2009 (IDT)

ולילית היא הבת דודה? יום הולדת שמח דורית 21:19, 16 ביוני 2009 (IDT)
ולילית חברה שלך? תומר א. - שיחה 23:20, 16 ביוני 2009 (IDT)
לא, אבל רק כדי שתדעו, על השלט בכניסה לדירה כתוב לנו "הישופיה של **** ושי". היא ינשופה! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 09:32, 17 ביוני 2009 (IDT)

בית הספר לתסריטאות[עריכת קוד מקור]

אהלן, ראיתי שמחקת את הערך של בית הספר לתסריטאות עקב הפרת זכויות יוצרים. כותבי הערך הם אכן הבעלים של בית הספר לתסריטאות. אשמח לאשר זאת עימך, על מנת שניתן יהיה להחזיר את הערך (אני לא מעוניין כרגע להחזיר אותו ושהוא ימחק בשנית).

תודה רבה לך.

מממתין לתשובתך דניאל

שלום. אנא פרט זאת בויקיפדיה:אישורים להעתקה. כתוב את הערך מחדש כך שלא יהיה זהה מילה במילה וכך שיסביר בעצמו את חשיבות של בית הספר, אחרת הוא עשוי להמחק. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 11:22, 17 ביוני 2009 (IDT)

עזרה כימית[עריכת קוד מקור]

שלום ינשוף. שמי רועי ובמסגרת קורס על ההיסטוריה של הצילום שהעברתי במדרשה, ביקשתי מהסטודנטים שיכתבו ערך בוויקיפדיה שקשור לנלמד בשיעור. אחד הסטודנטים בחר לכתוב ערך על הדפס פלטינום, וזקוק למעט סיוע מכיוון הטרמינולוגיה וההגיון הכימי. הלשינו עליך בתור אחד שמבין בכימיה ויכול אולי לעזור, למרות שאתה ודאי כותב עכשיו מבחנים משל עצמך. אם בכל זאת תוכל להעיף מבט בערך, אודה לך מאוד. בעיקרון, הערכים מסומנים בתבנית שמונעת מוויקיפדים, למעט אותו סטודנט, מלערוך את הטקסט, אבל במקרה הזה אל תהסס להתערב ולערוך. תודה רבה, רועי בושי - שיחה 21:04, 28 ביוני 2009 (IDT)

היי רועי. אני אכן קצת עסוק בתקופת הבחינות הזאת, אבל אני אשתדל לעזור. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 14:26, 29 ביוני 2009 (IDT)
תודה רבה. בהצלחה בבחינות. רועי בושי - שיחה 09:11, 30 ביוני 2009 (IDT)

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

בבקשה לא להעתיק ממקורות שמוגנים בזכויות יוצרים ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

באיזה הקשר אתה אומר את המשפט הזה? תומר א. - שיחה 21:33, 29 ביוני 2009 (IDT)
זה בסדר, תומר. הבנתי אותו. מה שלומך? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 21:34, 29 ביוני 2009 (IDT)
בסדר, מה שלומך, בקושי רואים אותך בזמן האחרון. תומר א. - שיחה 21:36, 29 ביוני 2009 (IDT)
בחינות, אתה יודע... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 21:39, 29 ביוני 2009 (IDT)

משעמם לי![עריכת קוד מקור]

משעמם!!!!!!!! 192.114.1.131 16:14, 1 ביולי 2009 (IDT)

Join the club • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 17:28, 1 ביולי 2009 (IDT)
איך אתה בתרמודינמיקה? לא משנה.... בוא לעזור לי בערכים יתומים....yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 10:43, 2 ביולי 2009 (IDT)
אני יודע ללחוץ על הקומקום החשמלי ואיך עובד דינמו, זה מספיק? • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 10:45, 2 ביולי 2009 (IDT)
לא ממש, הוא מתעקש על יותר, המרצה. הוא טוען שלימד את זה...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 10:49, 2 ביולי 2009 (IDT)
מוזר... תגיד לו שגם אני לא זוכר שהוא לימד את זה • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 11:06, 2 ביולי 2009 (IDT)
טיעון טוב! בנתיים אני אתחיל ממנוע קרנו ואמשיך משם...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 11:18, 2 ביולי 2009 (IDT)
זה כבר חומר למתקדמים • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 11:43, 2 ביולי 2009 (IDT)
פעם היה לי קר אז רצתי. זה מספיק? תומר א. - שיחה 13:06, 2 ביולי 2009 (IDT)

שלום ינשוף, מזמן לא פניתי אליך בגלל חופשת הסמסטר, אבל ראיתי שאתה נכנס מדי פעם. אני זקוקה לעזרה, אבל אני מבקשת להנחות אותי ולא לעשות במקומי. הערך הקיים היום ארם נהריים משולב עם הערך מסופוטמיה. אני ערכתי את הערך מחדש כי הוא לא היה תקין. מסופוטמיה מייצגת שטח נרחב הרבה יותר מאשר ארם נהריים ויש בלבלול מושגים. גם בויקיפדיה באנגלית יש שני ערכים נפרדים. אני רוצה להעביר את הערך ארם נהריים למסופוטמיה, אבל קיים כבר ערך מסופוטמיה אשר יש בו הפניה לארם נהריים. כתבתי על רצוני זה כבר מזמן בדף השיחה של הערך, לא קיבלתי כל התנגדיות

  • אני צריכה לבטל את ההפניה אבל לא ברור לי איך אני מגיעה למצב של עריכת מסופוטמיה מבלי שאגיע לארם נהריים. נא הנחה אותי בכך.
  • האם לא תהיה לי בעיה לאחר מכן לעשות העברה של ארם נהריים לערך שכבר קיים? אני זקוקה לתשובה. ואם יש בעיה מהיא הטכניקה לעשות זאת. אני רוצה ללמוד .

לאחר שכל זה יעשה אני אכתוב ערך נפרד לארם נהריים. תודה Hanay - שיחה 10:54, 5 ביולי 2009 (IDT)

הי, ברשותך מכיוון שאיננו יודעים מתי יכנס הינשוף ארשה לעצמי לענות לך במקומו:
  1. כדי להכנס לתוך ההפניה בלי לחזור לערך המופנה עליך ללחוץ על שם ההפניה בכיתוב הקטן המופיע למעלה "הופנה אוטומטית מהערך XXX".
  2. כדי להעביר את הערך עליך ללחוץ על לשונית העברה המופיעה בראש הדף. בד"כ משתמשים אינם יכולים להעביר ערך לשם שכבר קיים ולצורך כך יש למחוק את הערך אליו מעוניינים להעביר. הטכניקה לעשות זאת היא לכתוב את הבקשה בפסקה המתאימה בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים (קיצור וק:במ).
ברשותך, העברתי את הערך כדי לחסוך לך ולמפעילים אחרים את הטרחה. לאחר העברת השם יש שינויי עריכה הנדרשים בערך, אותם אני משאיר לך. תומר א. - שיחה 11:11, 5 ביולי 2009 (IDT)
הי תומר, תודה. ניתקתי את הקשר בין הערכים, ועתה אני כותבת את הערך ארם נהריים (האם אתה לא בחופשת סמסטר?) Hanay - שיחה 14:42, 5 ביולי 2009 (IDT)
הלוואי שהייתי מצליח לשמור עצמי מלהכנס לוויקי. תומר א. - שיחה 15:08, 5 ביולי 2009 (IDT)
אני רואה שהסתדרתם... מצטער שאני לא זמין כל כך, אולי יותר מעכשיו.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 16:05, 5 ביולי 2009 (IDT)


אני צריך מישהו או משהו לכתוב עליו ערך שי אבידן - שיחה 17:06, 12 ביולי 2009 (IDT)

מה דעתך לכתוב ערך על באבלס? אם תגיד לי מה מעניין אותך, אולי יהיו לי עוד רעיונות..... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 17:19, 12 ביולי 2009 (IDT)
כתוב לי בדף המשתמש שצריך לכתוב את זה שי אבידן - שיחה 17:25, 12 ביולי 2009 (IDT)
לא ראיתי, אבל זה משחק חשוב לדעתי. מה אתה אומר? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 17:28, 12 ביולי 2009 (IDT)
טוב. אני רוצה לכתוב את זה עם ליאת שי אבידן - שיחה 17:29, 12 ביולי 2009 (IDT)
בסדר. מה מעניין אותך? ספורט? מחשבים? אולי תכתוב משהו על האוניברסיאדה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 17:32, 12 ביולי 2009 (IDT)
מה זה האוניברסיאדה?! שי אבידן - שיחה 17:33, 12 ביולי 2009 (IDT)
תחרות ספורט גדולה. מעניין? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 17:35, 12 ביולי 2009 (IDT)
כן שי אבידן - שיחה 17:35, 12 ביולי 2009 (IDT)
זו תחרות ספורט גדולה, שיש בה תחרויות בהרבה ענפים כמו באולימפיאדה, ומשתתפים בה סטודנטים שהם ספורטאים, גם מישראל. השנה נערכת בפעם ה 25, בבלגדר. אולי אבא יעזור לך לתרגם קצת מכאן: (אנ'). yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 17:41, 12 ביולי 2009 (IDT)

בדיקת שמיעה[עריכת קוד מקור]

ינשוף ממפרש, ינשוף כאן מפרש, איך נשמע? עבור • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 01:34, 17 ביולי 2009 (IDT)

איך ידעת שאני במילואים? נשמע עייף. איך אתה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 17:14, 20 ביולי 2009 (IDT)
ניחשתי... כשאתה במבחנים אתה לפחות נכנס מידי פעם לבית היתומים שלך... כשאתה הולך לשחק בחיילות - אתה נעלם לחלוטין... • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 09:04, 22 ביולי 2009 (IDT)
הלכתי להתכונן למלחמה הקודמת...סתם טיול ג'יפים בדרום. אבל היה כיף. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםמחזק ידי Ori באבלו על טובטוב הגמד 10:40, 22 ביולי 2009 (IDT)

הסיפור נראה לי גמור. אם לאנס לא סגר את הפער היום, בנגד השעון שזה הכי חזק אצלו, הוא יכול לקלף בוטנים בקטעים שנשארו. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ג' באב ה'תשס"ט • 19:02, 23 ביולי 2009 (IDT)

חגי, עד עכשיו אהבתי אותך, בוא לא נשנה את זה. אמנם קיוותי שקונטדור יפול היום וזה לא קרה, אבל יש סיכוי שעד מחר הוא ימות או יהיה ממש חלש. מעבר לזה? אתה צודק, אני יודע...אבל מדחיק. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 19:04, 23 ביולי 2009 (IDT)
שמע, גם אני בעד הבחור מאוסטין, אבל מה לעשות, את הספרדי הזה לא עשו באצבע, ובעליות הוא מפעיל מבער אחורי. ראיתי שבקטע 20, המירוץ מסתיים בעליית HC. אולי לאנס יתן שם את רכיבת חייו. בעלייה כזאת אפשר לפתוח פער 5 דקות. אפשר לחלום... חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ג' באב ה'תשס"ט • 19:12, 23 ביולי 2009 (IDT)
לארמסטרונג יש היסטוריה חיובית במון ונטו, אבל הספרדי הזה כריש, אין מה להגיד. מצד שני, גם לאנס, בגיל 38, אחרי 3 שנים בחוץ, בלי קבוצה שעובדת רק בשבילו, מביא הישג מרשים מאוד. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 19:17, 23 ביולי 2009 (IDT)
"היסטוריה חיובית"? הוא לא יתן לקונטדור את הקטע כמו שנתן לפנטאני... בכלל, אני ממש מופתע מהבחור. כל הזמן לכלכו שהוא רק בא לטור, מתאמן עליו כל השנה, ברונל נותן לו 99.98% עזרה משמונה פועלים וכו'. והנה הוא בא לקבוצה מלאת כוכבים (מאפוא לקזחים האלה יש כסף?) שלוי שלנו (חבל שנפצע!) נחשב שם פועל שחור למרות שהוא רביעי בדרוג, אף אחד לא עוזר לו יותר מדי, ובגילו המופלג הוא שלישי רוב המירוץ! זה פשוט מדהים. אני מהמר שהוא בסוף על הפודיום בכל מקרה. חגי אדלרשיחהל-65 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ג' באב ה'תשס"ט • 19:25, 23 ביולי 2009 (IDT)
הקטע של היום פגע בסיכויי הפודיום, אבל אתה צודק. הוא רוכב מדהים, אני לא חושב משישהו הגיע אי פעם כל כך גבוה בדירוג ברכיבה לבד. אולי מרקס. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 19:27, 23 ביולי 2009 (IDT)


שלום רב. בעבר נמחק פעמיים הערך בית הספר לתסריטאות. (פעם אחת על ידיך ופעם אחת ע"י מוטי) הדבר מעט תמוה מכיוון הדברים נכתבו ע"י עידית שחורי. אני עוזר לה עם כל עניין האינטרנט. מכיוון שמוטי בחופשת ויקי תהיתי אולי תוכל לעזור לי ולומר לי מה למען השם יש לעשות על מנת שהערך יעלה אחת ולתמיד?

שלום. כמה דברים לפני התשובה: בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. מעבר לזה, נושאים חדשים כותבים בחלקו התחתון של הדף. לעניין בית הספר. הערך נמחק משתי סיבות שונות. אני מחקתי אותו כי הערך היווה הפרת זכויות יוצרים. קרא את ויקיפדיה:אישורים להעתקה אם אתה מעתיק מאתר בית הספר או מכל מקום אחר. הסיבה השנייה למחיקה הייתה שהערך לא הבהיר את חשיבות בית הספר. לכן: כתוב מחדש את הערך, כך שלא יפר את זכויות היוצרים, או הבא אישור להעתקה. תסביר בערך עצמו מה חשיבות בית הספר (הראשון בתחומו? הגדול בתחומו? וכן הלאה). אל תסביר לי, או בדף השיחה של הערך, כי הערך נשפט ולא הסברים בדפי השיחה. אם תונח תבנית חשיבות על הערך, אז תוכל להסביר בדף השיחה. מקווה שעזרתי. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:45, 29 ביולי 2009 (IDT)

אתה רואה את הסדרה בערוץ 2? מזכיר לי נשכחות... • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 21:39, 29 ביולי 2009 (IDT)

כן. גם הייתי שם מפק"ץ שנה, אז בכלל yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 22:19, 29 ביולי 2009 (IDT)
למה אתה חושב שאלתי? • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 14:41, 30 ביולי 2009 (IDT)
אתה יודע איך פחדתי שטאיטו יצעק עליו "מה אתה עושה באמצע הרחבה, חוליגן!"? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:56, 30 ביולי 2009 (IDT)
פגשתי אותו פעמיים מחוץ למסגרת היותי חניך בקורס קצינים והוא נראה כאילו יש לו נפש רכה. תומר א. - שיחה 16:58, 30 ביולי 2009 (IDT)
האמת? ישבתי אצלו במשרד פעמיים (בתור מפק"ץ) כדי להתווכח איתו על המשפט שלו, והיה דיון נעים ביותר. הוא איש טוב. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 17:02, 30 ביולי 2009 (IDT)
נפש רכה? המממ... אוקי... לי הוא זכור בתור רס"ר כמו שרס"ר צריך להיות. אבל מה שכן פגשתי בזמנו את, מה שמו, הנח"לאויי עם השפם הגדול. זה היה משעשע • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 17:08, 30 ביולי 2009 (IDT)
מעניין לעניין באותו עניין. מה משמעות הביטוי "האמת?" שמעתם פעם מישהו אומר: "השקר? אני חולה היום"? תומר א. - שיחה 17:10, 30 ביולי 2009 (IDT)
אני לא יודע את מקור הביטוי, רק ניסיתי ליצור קצת מתח.... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 17:12, 30 ביולי 2009 (IDT)
האמת? אני לא יודע • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 17:15, 30 ביולי 2009 (IDT)
ינשוף, יכולת לתת לו פקודה לעוף לך מהעיניים. סג"מ ממוקם מעל רנ"ג במדרג הדרגות הצה"לי... גוונא + תורה מה תהא עליה?! 13:55, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
הייתי כבר סגן, וצוער שניגש אליו פעם אחרי הטקס ודרש שיצדיע לו (כשכבר היה סג"ם) הורחק מצה"ל על טיל...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:57, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
קוּ‏וּ‏וּ‏ל, במקום הצוער\סג"ם הנ"ל הייתי מגיש בג"ץ כדי לעשות שמייח. גוונא + תורה מה תהא עליה?! 14:00, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
את זה הייתי צריך לראות • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 14:01, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
בגץ לא היה אומר מילה. הרחיקו על "הנתנהגות שאינה הולמת קצין" yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:09, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
לפי הפקודות זה הולם ביותר. גוונא + תורה מה תהא עליה?! 14:10, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
פקודת יבשות כן, אבל האופי, הפרובוקציה, והכבוד לאדם מבוגר? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:15, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
צודק. (ואם כבר מדברים, אז הרס"רים הם ממציאי הפרובוקציות בצה"ל). גוונא + תורה מה תהא עליה?! 14:20, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
נכון, אבל אין סיבה אמיתית להתרגש. מרביתם עונים יפה לסטיגמה yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:31, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
אני חושב שהרחקה מצה"ל היא התנהגות שאינה הולמת נגד. הייתי מצפה שיפוצץ אותו במכות. תומר א. - שיחה 17:00, 3 באוגוסט 2009 (IDT)
שיגיד לו "תיקח שני שולחנות ותסדר אותם ב "ח" !" yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 17:02, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

יותר מבסדר[עריכת קוד מקור]

אחלה. גוונא + תורה מה תהא עליה?! 13:54, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

פעם ראשונה חינם. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:57, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

מרכבות האלים[עריכת קוד מקור]

שלום אם תוכל לסדר את ערך ההפניה ממסוק ינשוף שרשמתי אל הערך המתאים. ניסתי ולא הצלחתי אשמח אם תסביר לי איך עושים זאת מכמה ערכים על אותו שם

ראשית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. שנית אני אסדר את זה. מיד אני אשים לך בדף השיחה קישור למדריכים שלנו וגם אתה תוכל לעשות זאת בקלות. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:56, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

לאסה אפסו[עריכת קוד מקור]

אני בעל זכויות היוצרים לחומר שכתבתי על הלאסה אפסו אני מגדל את הגזע שנים ובעל נסיון רב בתחום. מוזר לי ששלחת לי אזהרה ובחרתה למחוק את החומר מבלי לברר זאת קודם איתי מצפה לתגובתך מולי דוידוביץ

תודה

שלום מולי. לפי מה שראיתי, האתר ממנו הועתק החומר מוגן בזכויות יוצרים (או, לא ראיתי שמותר להעתיק ממנו).לכן, באותו רגע המחיקה הייתה מוצקת. לפי מה שקראתי שם, את מוסיפה ידע משמעותי לערך ואם את בעלת זכויות היוצרים את רשאית להעלות זאת שוב. שני דברים: הראשון, צייני שאת בעלת הזכויות ואת מוותרת עליהן בדף השיחה, וערכי את הערך כמתאים לאנציקלופדיה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 20:22, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם היובל[עריכת קוד מקור]

שלום,

נרשמת למיזם היובל. שים לב בבקשה שהורכז שבוע ללא ערכים על מנת להפעיל את מיזם העריכה. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 20:26, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

ערכתי כבר שניים מאז, ואת הערך שהעליתי עשיתי לפני שהתחיל השבוע. ציפיתי ממך ליחס יותר אישי, גילגי! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:16, 4 באוגוסט 2009 (IDT)


מחכים לפחות שתי עריכות אחרי האזהרה. פה אפילו אחת לא היתה. הרעיון - מי שלא יודע שזה עובד מקבל אזהרה. הוא רואה אותה רק אחרי עריכה נוספת ולא מייד. לכן כדי לחכות שתי עריכות לפני החסימה. יוצאים מן הכלל - מי שבא בפירוש להזיק (משנה תאריך בכוונה, מנבל את פיו ומקלל וכו'), שאותם אפשר לחסום גם בלי אזהרה. דרור - שיחה 12:01, 4 באוגוסט 2009 (IDT)

חשבתי שהעריכות הללו היו אחרי האזהרה. צודק, אני אתקן yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 12:03, 4 באוגוסט 2009 (IDT)
ראיתי שסידרת את זה. אני לא מתנפל, זה היה בטעות. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 12:04, 4 באוגוסט 2009 (IDT)

צהריים טובים! בעריכת "דורל שור", אני מתבקשת להבהיר את חשיבותו (?) של הערך, ובנוסף לשכתב אותו. איך אני עושה את שני אלו? המון תודה, נטלי.

שלום נטלי. ראשית, הערך קצר מדי: כתבי את קורות חייו, את סגנונו הספרותי וכו'. שנית, לגבי הבהרת החשיבות כתבי בדף השיחה הסבר מדוע הוא חשוב? למה, לדעתך הוא ראוי שיהיה עליו ערך באנציקלופדיה? מה השפעתו? במה הוא שונה מכל רופא אחר שמפרסם מאמרים וכן הלאה. מקווה שהייתי ברור. (אגב, אל תסירי את התבנית, זה לא מקובל) וגם: בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:43, 4 באוגוסט 2009 (IDT)

אריה גרדי. מה נראה לך? הפרט היחיד שעלול להיות חשוב הוא העובדה שהוא היה מקים סיירת אגוז. גוונא + תורה מה תהא עליה?! 12:22, 5 באוגוסט 2009 (IDT)

המעט שחשוב כבר נמצא בערך על אגוז. אולי עוד משפט וזהו. לא רואה חשיבות אקוטית yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 12:27, 5 באוגוסט 2009 (IDT)
Done. גוונא + תורה מה תהא עליה?! 12:31, 5 באוגוסט 2009 (IDT)

רוג'ר פדרר[עריכת קוד מקור]

ראיתי ששינית את ההגנה בערך של רוג'ר פדרר. ברצוני לדעת איך אני יכול לערוך את הערך ללא צורך בכתיבה בדף השיחה של הערך. אם תשים לב אני ערכתי ושיפרתי חלקים גדולים מהערך של רוג'ר פדרר כולל טבלאות וסטטיסטיקות בעשרת החודשים האחרונים שאני רשום בויקיפדיה. אני מעדכן עד היום אחת לשבוע את הערך. כבר כמה שבועות שאי אפשר לערוך ולעדכן פרטים חשובים לגביו. כגון לידת בנותיו התאומות. בנוסף אנחנו נכנסים לקראת סבב הטורנירים בצפון אמריקה שיהיה צורך לעדכן את הערך על פי ביצועיו בטורנירים הקרובים.--Itz co - שיחה 21:21, 8 באוגוסט 2009 (IDT)

הסרתי את ההגנה ואתה מוזמן לערוך את הערך. שמעתי שיש כבר הימורים על בנותיו שיקחו את וימבלדון עוד 25 שנה, לא? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:52, 9 באוגוסט 2009 (IDT)
חח, כן. הימור שרק האנגלים המכורים האלה יכולים ליצור..Itz co - שיחה 10:27, 9 באוגוסט 2009 (IDT)


Hello Yanshoof, May I ask you why you deleted the article

אוויאן

As you can see with interwikis linked to the French article Evian-les-Bains

there are things to write about this town. Sorry to write in English, and sorry for the disturbance, I just want to understand

Moumine - שיחה 01:50, 12 באוגוסט 2009 (IDT).

hello. if i am not mistaken, i deleted the article because he was too short and had alot of grammer mistakes.

if you want to rewrite the article again , i am willing to halp you with the grammer.

yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:47, 12 באוגוסט 2009 (IDT)

No, no, don't bother

My level in Hebrew is REALLY not sufficient. I did not write this article on Evian either

My question was pure curiosity because I had seen the "interwiki" link appear and then disappear on the French Wikipedia

Thank you for the explanation

Moumine - שיחה 19:52, 13 באוגוסט 2009 (IDT).

you are most welcome/ yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 12:28, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

צריכה עזרה דחופה! כתיבה טכנית ושכתוב

שני SHANIAMIT (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

עניתי בדף השיחה שלך. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:53, 13 באוגוסט 2009 (IDT)

תודה רבה על הסכמתך לעזור לי[עריכת קוד מקור]

רשמתי את טיוטת העאך בדף אשר יצרת בשבילי אני ממש מבולבלת... הן מבחינה טכנית והן מבחינת ההבנה רשמתי את מה שלדעתי צריך להכיל הערך. אך אין לי מושג איך להפןך תת כותרת למשל 2 הגורמים 2.1 הסכסוך היהודי- ערבי וכך הלאה... וגם שיופיע בתוכן העניינים

תודה על עזרתך SHANIAMIT - שיחה 16:19, 13 באוגוסט 2009 (IDT)

כל = שאת מוסיפה, משני צידי הכותרת, יתן לך כותרת מרמה נמוכה יותר. תוכן העניינים כבר יסתדר אוטומטית. אני ברור? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:24, 13 באוגוסט 2009 (IDT)

דעתך/עזרתך נדרשת[עריכת קוד מקור]

כאן (בתוך מומחה הבית לענייני שריון) • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 08:05, 14 באוגוסט 2009 (IDT)

שכחת אותי... את ערך השסע לאומי אני חייבת להגיש אוטוטו , חייבת את עזרתך בסגנון וטכניות דחוףףףSHANIAMIT - שיחה 11:28, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

יששששששששששששששששששששששששששששש אוקיי... אז ככה... אתה חושב שהטקסט מקביל מידיי לסיכומים שלקחתי מהקורס ומהאינטרנט? כי אם כן תהייה לי בעיית זכויות יוצרים למרות שאת הערך אני לא מפרסמת זה רק לבדיקה שנית, אני חייבת שתעזור לי בטכניות ובעריכה...אני עדיין מתקשה והדף נראה על הפנים מה אני צריכה עוד להוסיף? איך מוסיפים תמונה שכבר יש לי על המחשב אני מחכה ...

תודה רבה רבהההSHANIAMIT - שיחה 14:21, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

יש לך בצד ימין אופציה שנקראת"העלאת קובץ לשרת/לוויקישיתוף"? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:25, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

הבוט של הבינויקי - לא מגיע לערך און[עריכת קוד מקור]

הי ינשוף, מזמן לא בלבלתי לך במוח. אני לא רוצה שתשכח אותי . כתבתי ערך על און יצרתי קשור לערך באנגלית, אבל הבוט משום מה לא משלים את הקישורים לויקיפדיות האחרות. בזמנו נתנו לי שם של משתמש המתמחה בכך , אבל איני זוכרת את כינויו. האם אתה יכול להפנות אותי למשתמש המתאים? Hanay - שיחה 17:46, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

איך אני אשכח? ובמיוחד אחרי המפגש? תנסי את תומר א או להעתיק את כל הבינוויקי ידנית מהערך האנגלי. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 17:49, 16 באוגוסט 2009 (IDT)
בענייני בינוויקי עדיף לפנות לטבעת-זרם. Crazy Ivanשיחה 19:41, 16 באוגוסט 2009 (IDT)
וואלה צודק, אליו פניתי בפעם הקודמת , לא זכרתי. תודה Hanay - שיחה 19:45, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

בקשתך טופלה. אשמח להערות, ואשמח לפירושים, כיוון שאני לא בטוח שצורת הכתיב בתמונת המקור היא נכונה, ואם היא כן נכונה, תעתיק את הפירושים לסדנה כדי שאני אעשה העתק/הדבק MT0 - שיחה 22:46, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

..הוספתי כיתוב. אשפר לארכב? MT0 - שיחה 10:58, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
אפשר. תודה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:00, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
מצוין! הסדנה לשירותך בכל עת MT0 - שיחה 11:01, 17 באוגוסט 2009 (IDT)


איטריידר[עריכת קוד מקור]

אני מעוניין להחיות את הערך איטריידר - להסביר על החברה בצורה דומה כמו הערך קומברס מה אתה אומר ?Israeler - שיחה 14:27, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

אתה מעלה ערך שהוא פרסומת מספר פעמים. אם תרצה, אני מוכן לפתוח לך ארגז חול שתוכל לכתוב שם, ואם זה לא יהיה פרסומי אז נעביר למרחב הערכים. לפרסומת מוטה ובוטה אין מקום אצלנו yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:30, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

אחלה מסכים תפתח לי ארגז חול תודה רבה איך אני נכנס לארגז החול שאתה פותח לי ?

Israeler - שיחה 14:36, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

ראה בדף השיחה שלך. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:38, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

תודה רבה הוספתי מידע על הערך איטריידר תוכל בבקשה להסתכל ולומר לי אם התוכן מוצג בצורה סבירה אני מעוניין לשים את הערך שבניתי מחוץ לארגז חול - איני מעוניין שערך זה יהווה ערך פרסומי שוב תודה Israeler - שיחה 15:13, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

אני מעוניין להקים ערך אופציות דיגיטליות - כבר קיים הערך אופציה דיגיטלית האם יש צורך לעבוד על זה ?

בתודה מראש Israeler - שיחה 15:31, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

קישרתי לאופציה דיגיטלית. מעבר לזה, עדיין יש בניסוח רוח פרסומית במשפטים כמו "מייצבים את מעמדה כנושאת דגל החדשנות בתחומה בארץ.". בנוסף, הערך לא מסביר מדוע החברה הזו חשובה ביחס לאחרות. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:36, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

הורדתי את השורה הבעייתית יש עוד מידע שאתה ממליץ שאני יעלה לערך ? תודה Israeler - שיחה 15:52, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

יותר טוב. אולי כדאי להוסיף מיהם האישים המובילים את החברה. קח בחשבון שגם אם יעלה הערך, הוא עשוי לעמוד להבהרת חשיבות. זוהי חברה צעירה וההיסטוריה שלה דלה מאוד. בכלל, גם אחרי ההרחבה הערך עדיין קצר ודל. אינך יכול להרחיב? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:59, 17 באוגוסט 2009 (IDT)


הוספתי על טלי ירון אלדר נציבת מס הכנסה לשעבר שהיא יו"ר דירקטוריון מה זה אומר הבהרת חשיבות ??? מתי אני יוכל לשים את הערך הזה בתוך הערך האמיתי של איטריידר

תודה מראש Israeler - שיחה 16:18, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

הסרתי את ההגנה. אתה יכול כרגע להעתיק ולהדביק, ואם תחכה בסבלנות עוד יומיים שלושה תוכל להעביר ישירות. תעביר ונראה מה אומרת הקהילה. לגבי ההוספה על אופציות בינאריות, הערך לא אמור להסביר מה זה, אלא לקשר לערך בו מוסבר מה זה. בהצלחה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:33, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

אחלה תודה מה זה להעביר ישירות ? איך הקהילה רואה שישנו ערך חדש ?

בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. חוצמזה, תראה כאן. העברה ישירה זו אופציה שתיפתח לך עוד שלושה ימים. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:39, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
מה אני עושה עם העברה ישירה ?

Israeler - שיחה 16:51, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

זה כבר לא משנה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:53, 17 באוגוסט 2009 (IDT)


תמונה שווה אלף מילים[עריכת קוד מקור]

הוא לא אוהב לגלול הרבה למטה. אל תרד. סקרלטשיחה 11:24, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
עד 15 שורות אני רואה במסך, אז לא צריך לדאוג... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:30, 17 באוגוסט 2009 (IDT)

אני לא יודע מה אמרת לדוד שי אבל זה הפליא אותו מאוד. באותו זמן אני אמרתי משהו שהפליא את מוטי ושנילי. תומר א. - שיחה 01:30, 16 באוגוסט 2009 (IDT)

אל תגיד לי שסיפרת להם על התוכנית הסודית! אני סיפרתי לדוד, כמו שסיכמנו.... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:21, 16 באוגוסט 2009 (IDT)
מתי סיכמנו את זה בדיוק?! הוסכם שזה נשאר במעגל הפנימי!!! עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 11:13, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
בסדר, אבל אנחנו צריכים בירוקרט לזה. אתה יודע את את זה יפה מאוד. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:22, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
אמרתי לכם שאני אפרוץ לו לחשבון. אוף, אתם לחוצים! תומר א. - שיחה 17:52, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
הסיסמה שלו זה לא "אני בירוקרט בוויקיפדיה, כבוד!" ? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 20:18, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
ניסיתי, זה לא עובד. תומר? יש חדש? עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 20:19, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
הגעתי באמצעות כוח גס לעכחגלדעיעכגחל. תומר א. - שיחה 20:41, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
מעיון בדף השיחה שלו, אני חושב שהסיסמה החדשה שלו היא "למה לא אמרו לי שלהיות בירוקרט זה לשחק בשוטר של ויקיפדיה" yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 21:50, 17 באוגוסט 2009 (IDT)
ואני חשבתי שזה ”למה לא אמרו לי שיש כאן עוד בור?” עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 09:27, 18 באוגוסט 2009 (IDT)
גדול. אני מהמר שאתמול הוא החליף סיסמה למשהו עם חגי אדלר...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:29, 18 באוגוסט 2009 (IDT)
השינוי האחרון הקשה עלי מאוד כי אכן יש שם כנראה חגי אדלר אבל שאר הסיסמה היא פ$@#!$# תומר א. - שיחה 11:13, 18 באוגוסט 2009 (IDT)
המוסד, הק.ג.ב, האינטרפול, הסקוטלנד יארד, משטרת ישראל, ה-FBI, ה-CIA והסתדרות ההאקרים מורידים בפניכם את הכובע MT0 - שיחה 11:18, 18 באוגוסט 2009 (IDT)

איטריידר[עריכת קוד מקור]

היי מניינים ?

אני עדיין מטפל בערך שבניתי - איטריידר

יש לי כמה שאלות אלייך - האם יש לך מסנגר ?

מה זה (+672) ?

בתודה Israeler - שיחה 16:03, 18 באוגוסט 2009 (IDT)

זה כמות הבתים שהוספת בעריכה האחרונה. לגבי המסנג'ר, לא. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:55, 18 באוגוסט 2009 (IDT)


תוכל בבקשה לפתוח לי את הערך etrader אני מעוניין לקשר אותו לערך איטריידר
בתודה מראש
Israeler - שיחה 10:35, 19 באוגוסט 2009 (IDT)

חזיר ת"ש שכמותך[עריכת קוד מקור]

אולי תעביר את הערך לת"ש? אין מתנגדים בדף השיחה, וזה גם נורא הגיוני. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 21:23, 18 באוגוסט 2009 (IDT)

כרגע הערך עוסק במש"ק, ולא בת"ש. יש המון לכתוב לפני העברה, לדעתי. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 21:26, 18 באוגוסט 2009 (IDT)
ממש יחידי סגולה. תומר א. - שיחה 21:42, 18 באוגוסט 2009 (IDT)
בשירותי הצבאי נוכחתי לדעת שהם אוסף נדיר של בחורות נחמדות ואיכפתיות yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 21:46, 18 באוגוסט 2009 (IDT)
אני הכרתי כמה מדהימות. תומר א. - שיחה 21:48, 18 באוגוסט 2009 (IDT)
אני מוחה. מש"קיות הת"ש הן שמנו וסלתו של צה"ל. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 00:24, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
אני מוחה. כולכם משתמשים בהכללות (כן, תומר, אני יודע. זו סתם בדיחה). כל מש"קית ת"ש עומדת בפני עצמה. ממש כמו חפ"שים, הן לא נוצקו בתבנית. אדם נבושיחה 00:34, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
אני לא נכליל. אפילו יצאתי פעם עם קצינת ת"ש יפה והיה לי חייל שהתחתן עם משקית אחת...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 09:18, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
גם יפה וגם אופה? עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 09:43, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
נראה לי. אבל הוא פוץ מעצבן.... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 09:44, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
לא הבנתי. כל החיילים שלי היו מעצבנים, יש עוד סוגים? תומר א. - שיחה 10:35, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
מסתבר... עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 10:36, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
בטח שיש. היה לי חייל שהייה חודשיים בבית חולים וחייל שהיה חודש בכלא. חיילים שקטים וטובים. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 10:36, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
חיילים גרועים ביותר. צריך לבקש אותם פעם בשבועיים בחורים שהם נמצאים בהם. תומר א. - שיחה 10:45, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
או. זו בדיוק הסיבה שבגללה המציאו סמלים. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 10:50, 20 באוגוסט 2009 (IDT)

חולצת רכיבה[עריכת קוד מקור]

הטיפול בבקשתך בסדנה לגרפיקה - ראה שם MT0 - שיחה 00:20, 20 באוגוסט 2009 (IDT)

עניתי שם. תודה.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 09:19, 20 באוגוסט 2009 (IDT)
תיקנתי - ראה שם MT0 - שיחה 09:32, 20 באוגוסט 2009 (IDT)

מחיקת ערך - "תיאוריה של שינוי"[עריכת קוד מקור]

שלום. הערך "תאוריה של שינוי" שהוספנו נמחק. תיקנו את ההגדרה, והיא שוב נמחקה. תוכל בבקשה לתת ביקורת ספציפית יותר לגבי הבעיה בהגדרה במתכונתה החדשה? תודה שיתופים - שיחה 11:01, 20 באוגוסט 2009 (IDT)

הערך לא מסביר מהי התיאוריה. הוא מסביר מושגים שונים, ובמה משתמשים בה. הוא אינו מסביר האם היא תיאוריה מקובלת או לא, מי הגה אותה, היכן פורסמה ומתי. בקיצור, הערך אינו תורם הרבה לקורא. אם את/אתה רוצה להמשיך ולהרחיב אותו, אני מוכן לשחזר, אך עלייך לקרוא את המדריכים שלנו, לקרוא מספר ערכים מומלצים וערכים קשורים בנושא, להניח עליו {{בעבודה}} והרחיב אותו משמעותית, אחרת הוא לא ישרוד. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 11:14, 20 באוגוסט 2009 (IDT)

אוקיי, תודה. שיתופים - שיחה 16:09, 20 באוגוסט 2009 (IDT)


אקו... אקו... אקו.. ריק פה! ריק פה... ריק פה... ריק פה... נורא! נורא... נורא... נורא... עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 00:29, 21 באוגוסט 2009 (IDT)

הלכתי לישון, יש מבחן מחר... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 00:30, 21 באוגוסט 2009 (IDT)
בהצלחה! :) אלדדשיחה 00:32, 21 באוגוסט 2009 (IDT)
המווון בהצלחה! (הכנת שליפים?) עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 00:33, 21 באוגוסט 2009 (IDT)
אחד קטן. יש דפי נוסחאות...yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 00:34, 21 באוגוסט 2009 (IDT)
נו, לך כבר לישון - ותצליח מחר! אלדדשיחה 00:38, 21 באוגוסט 2009 (IDT)
תודה, תודה. היה בסדר גמור.yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 08:52, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
אתמול בלילה חשבתי עליך, בקושי ראיתי אותך כאן מאז אותה תקרית כשחזרנו מהמפגש. רציתי להיות בטוח שלא קרה לך כלום. תומר א. - שיחה 11:19, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
הכל בסדר, וגם ניצחתי בוויכוח ההוא, אז בכלל המצב טוב... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומיםיוגבל Ori בכמות הבקשות בסדנה! יש עוד משתמשים! 11:23, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
אחחח, אתה עוד צעיר ותמים. עוד לא למדת שלא מנצחים בשום וויכוח אלא רק דוחים את ההפסד. תומר א. - שיחה 11:31, 23 באוגוסט 2009 (IDT)
זה בסדר, אחר כך הפסדתי בארבעה חמישה אחרים... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:36, 23 באוגוסט 2009 (IDT)

תישבע שתאמין לי[עריכת קוד מקור]

קודם תישבע ואז אספר לך. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 13:07, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

אצלנו, בציונות הדתית, לא נשבעים. אבל אני מוכן ללכת לקראתך... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:09, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
חברה שלי שאלה אותי לפני כחצי שעה האם עוד מישהו משתמש בתבנית הזאת, ואמרתי לה שאני היחיד. "טונה", הייתה תגובתה. וכעת אוכל לשוב אליה בראש מורם. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 13:10, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
אני אשים איזה תבנית שתרצה, אם זה יעזור לך לנצח בוויכוח... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:12, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
מסור את רחשי תודתי לזוגתך שתחיה, על כך שזכתה להביא לשלום בית בישראל. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 13:14, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
אמסור. יכולת להגיד לזוגתך שזה שאתה היחיד אומר שהיא באמת הכי נפלאה בתבל.... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:16, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
אם הייתי כזה שנון היא לא הייתה זורקת אותי... נו טוב, הנשים של היום הן לא אלה של פעם. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 13:18, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
זרקה אותך? הפסד שלה... אני הייתי מת להיות עם בחור מוכשר כמוך! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:20, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
אם כבר מדברים עליה, אז הנה המלצת האזנה: ביום ב' ה-31.8.09 בשעה 21:00 תשודר בגל"צ תוכניתה על ליבוביץ. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 13:22, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
קראתי חלק מהספרים שלו. אנחנו לא תמיד מסכימים... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:23, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
טוב, קשה מאוד להסכים עם כל דעותיו. אני זז לאכול, שום דבר לא יעצור אותי. גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 13:25, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
מפסיק לכתוב בשביל לאכול? חלש אופי... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:28, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

איטריידר[עריכת קוד מקור]

היי, אתה יכול בבקשה לנסות לעזור לי להשאיר את הערך איטריידר באוויר תכתוב בבקשה בדף השיחה של איטריידר תודה רבה Israeler - שיחה 13:27, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

מצטער, אני לא יכול. קראתי את הערך, ועזרתי לך להביאו לרמה מסויימת, אבל אינני חושב שהוא חשוב. לפי מה שכתוב בערך, ולמיטב הבנתי, זו עוד חברת מיני רבות. 13:29, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

הבטחה ישנה[עריכת קוד מקור]

הבטחת להר שתכתוב על אודותיו ערך בוויקיפדיה? ‏Gridge ۩ שיחה 23:03, 24 באוגוסט 2009 (IDT).

קרוב. כשאחי ואני עשינו את הטרק לאוורסט, אמרתי לו שיום אחד נחזור אליו. אז הוא שאל אם לטפס, ואני אמרתי נעשה משהו. שנתיים אחר כך, הבטחתי לו שאני אכתוב את הערך, כי אין לי כסף וזמן ליסוע אליו שוב. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 23:46, 24 באוגוסט 2009 (IDT)


אז איך מארכבים?[עריכת קוד מקור]

איך אני עושה ארכיון? איך אני מעביר את הטקסט מהדף הפעיל אל הארכיון? תודה. טוב שיש אנשים בחממה

שם אירכבתי. אתה רוצה לארכב אצלך? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 09:20, 27 באוגוסט 2009 (IDT)

כן, אני רוצה ללמוד איך מארכבים, ואני רוצה לארכב את דף השיחה שלי George39 - שיחה 18:07, 2 בספטמבר 2009 (IDT)

שאלה בקשר אל דף " הקישורים שלי "[עריכת קוד מקור]

שלום ינשוף . רציתי לשאול אותך בבקשה איך אני בדיוק יוצר את הדף " הקישורים שלי " ומה המטרה העיקרית שלו בדיוק בויקיפדיה ? . תודה . בעזרת השם תמיד להיות שמח ! - שיחה 21:13, 27 באוגוסט 2009 (IDT)

למה הכוונה בדף הקישורים שלי? אם אתה רוצה דף משלך שיהיה מלא בקישורים נוחים, אפשר לפתוח ארגז חול. אני לא בטוח שהבנתי אותך. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:17, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

אני לא רוצה להשתמש בסתם דף שאחר כך צריך להימחק, אני מעוניין שיהיו לי " דפי טיוטה " שאני אוכל להישתמש בהם לפני כתיבת ערך כלשהו, כמו למשל: " דף הקישורים שלי " שבו אוכל להוסיף קישורים שיעזרו לי בכתיבת ערך למשל . תודה ! . בעזרת השם תמיד להיות שמח ! - שיחה 16:09, 1 בספטמבר 2009 (IDT)

תג שופט בתחרות[עריכת קוד מקור]

משתמש זה משמש או שימש בעבר כשופט בתחרות הכתיבה

שלום לך ינשוף,
ברכות על הצטרפותך לסגל השיפוט של התחרות. אתה רשאי להוסיף את תיבת המשתמש הזאת לדף המשתמש שלך - ענוד אותה בגאווה עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 22:43, 29 באוגוסט 2009 (IDT)

תראה מה מצאתי. תומר א. - שיחה 13:22, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

הנה לך ערך עם יחסי ציבור גרועים... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:23, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
בעיה, אני מכיר את טיפוס הבהרות, את טיפוס הבטן ואת טיפוס הקירות, אבל טיפוס נתונים אני לא מכיר, תגידו... זה מדבק? עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 13:27, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
אם זה היה מדבק היינו מוצאים את זה כשהיינו צריכים את הערך. תומר א. - שיחה 13:39, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
צודק. אולי זה ערך סודי? כמו הקניון הסודי בראשון לציון? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:41, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
יש קניונים בראשון לציון??? עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 13:42, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
מה זאת אומרת?? זאת עיר הקניונים! תומר א. - שיחה 13:44, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
למה לא מספרים לי כלום בבית הזה? תבנית:נעלב עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 13:45, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
תומר, אתה מכיר את הקניון הסודי? רק בודדים יודעים שהוא שם... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:57, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
לא. איפה לחפש אותו? תומר א. - שיחה 14:06, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
הוא סודי, אי אפשר סתם לחפש אותו... עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 14:06, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
השם הרשמי הוא קניון הבאר, אבל עושה רושם שאף אחד לא יודע את זה... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:09, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
אהה, בטח שאני מכיר אותו. "קניון"... שמעתי שיש בירושלים את "קניון תלפיות". תומר א. - שיחה 14:11, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
חשבתי שיהיה עליו ערך. אבל מסתבר שהוא חסר ערך, וטוב שכך... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 14:13, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

איטריידר[עריכת קוד מקור]

האם מחיקת הערך מארגז חול שלי הינה פעולה אתית בויקיפדיה ? אני מנסה לקדם את הערך ואני מעוניין שלפחות הערך יהיה קיים בארגז חול שלי ??? תודה רבה Israeler - שיחה 17:23, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

לא הובהרה חשיבות הערך במהלך השבוע שניתן לכך. לכן הוא נמחק. נמחק משמעו המידע לא יהיה בוויקיפדיה. לפי המדיניות, תוכל לנסות להמשיך לשכנע בדף השיחה ולפתוח דיון נוסף אם חל שינוי (דהיינו, קרה משהו שמצדיק את חשיבותו). מעבר לזה, העלאה של הערך בחודשיים הקרובים תחשב לפרסומת, הערך ימחק ואתה תחסם. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 17:28, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

גודלו של הערך תבנית עיצוב חרג במעט מהמקסימום המותר לפני התחרות 5,446 בתים. לפי התקנון, "יוצאים מן הכלל יוכלו להתקבל בידי חבר השופטים". האם הינך מאשר את הערך לתחרות ?
שאלה זו מופנית גם למשתמש:מוטי. דעתי היא כן לאשר. ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 00:20‏, 02/09/2009 • י"ג באלול ה'תשס"ט

מבחינתי אין בעייה לאשר את השתתפותו. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 00:35, 2 בספטמבר 2009 (IDT)
אושר ברוב קולות. תודה ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 00:44‏, 02/09/2009 • י"ג באלול ה'תשס"ט

דעתך נדרשת • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 00:08, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

תבורך. ניר - שיחה 15:34, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

תודה. על מה? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 15:45, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
על ערכים חשובים כאלו. ניר - שיחה 16:05, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
אין בעייה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 20:27, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

שלום, אני סבור שהערך של פתחת רפיח יוכל לסייע להרחבת מבצע קדש (כדאי גם לקשר אליו ולא לרפיח). נזכרתי כרגע שהקלטתי את הקטע של הוואלטה היום שלא ראיתי בשידור חי, שלום לך ויקיפדיה.אודי - שיחה 23:12, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

צודק. ראית את ההתרסקות ההמונית לפני יומיים? מפחיד.... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:54, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

לדעתי אפשר למחוק את הערך. מ-15 ביולי הוא לא נגע בערך, ואם הערך יימחק לא יאבד מידע רב. כשיתפנה מעיסוקיו נשחזר לבקשתו. סקרלטשיחה 11:09, 6 בספטמבר 2009 (IDT)

סבבה, אני מייד אמחוק. מה את אומרת על אלבין אקדל. מחיקה מהירה? לא עומד בתנאים, אפילו רחוק מאוד... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:10, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
אני כל כך לא מבינה בכדורגל. אבל תשמע, שים חשיבות ונראה מה יש לקהילה לגיד עליו. סקרלטשיחה 11:13, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
מעולה. שלומך? yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:15, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
בסדר גמור. תודה :) ושלומך? סקרלטשיחה 11:16, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
עבודה, מבחנים וכל מיני. הבאסה היא שכולם מסביבי יוצאים לחופש או טסים לחו"ל, ורק אני נשאר בעבודה... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:18, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
רואים שאתה זקוק לחופש. הערך אומדנא דמוכח מועתק מדעת. סקרלטשיחה 11:48, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
הקטע העצוב הוא, שלא חיפשתי אפילו... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:49, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
צריך להוציא אותך בכח לאיזה כפר נופש בלי אינטרנט. סקרלטשיחה 11:50, 6 בספטמבר 2009 (IDT)
מחר אני מתחיל ללמוד למבחן, אז המצב ישתפר... yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 11:51, 6 בספטמבר 2009 (IDT)

ינשוף יקר, שלחתי מייל. סקרלטשיחה 10:13, 7 בספטמבר 2009 (IDT)

קיבלתי,אין שום בעיה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:38, 7 בספטמבר 2009 (IDT)

היי ינשוף,

אני מקווה שזו הדרך לענות. הערך איתמר טל אינו מועתק. איתמר טל הוא בן זוגי ולכן אין הפרת זכויות יוצרים, אני כותבת בשמו.

שלום. כמה דברים. ראשית, אני אחזיר את הערך, אך הוא יצטרך לעמוד להבהרת חשיבות, אז תעקבי אחר דף השיחה. מעבר לזה, שיחה ממשיכים היכן שהתחילה, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ובסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 16:53, 10 בספטמבר 2009 (IDT)