אלינה לוי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ תיקון nowiki
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{שחקן
{{שחקן
|שם=אלינה לוי
|שם=אלינה לוי
|תמונה=
|תמונה={{אין תמונה|יישור=מרכז|אישה}}
|כיתוב=
|כיתוב=
|שם במה=
|שם במה=

גרסה מ־15:00, 17 בפברואר 2017

תבנית:שחקן אלינה (אלין) לוי (נולדה ב-3 בספטמבר 1990) היא שחקנית, דוגמנית ומנחה ישראלית. התפרסמה כשהשתתפה בעונה השנייה של תוכנית המציאות "האח הגדול", שבה סיימה במקום השלישי.

ביוגרפיה

נולדה בשם אלינה בוגטקו באוקראינה, לאם נוצרייה ולאב יהודי. ב-1994, בגיל 4, עלתה לארץ. הוריה התגרשו כשהייתה ילדה קטנה, ולוי לא ראתה מאז את אביה, שחי כיום בצרפת[1]. היא שירתה בצה"ל בתור פקידה בפיקוד העורף.

בשנת 2010 השתתפה בעונה השנייה של תוכנית המציאות של קשת "האח הגדול" בערוץ 2, ובגמר הגיעה למקום שלישי.

קריירה

לאחר התוכנית הנחתה לוי את התוכנית "ניק נט" בערוץ ניקלודיאון, ב-2011 השתתפה בתוכנית "יום בחיי" בHOT בידור ישראלי, הצטרפה לצוות כתבי התוכנית "חדשות הבידור" בכבלים, השתתפה בסדרת הרשת "פאני", הייתה פאנליסטית בתוכנית הבנות "מ'שתגידי" של ביפ, הייתה למומחית בתוכנית "האיש הכי מטומטם בעולם", הגישה פינה בתוכנית הקומית "האוניברסיטה" בהוט קומדי סנטרל, שיחקה במחזמר "אנה ומלך סיאם", והנחתה את התוכנית של ערוץ ניקלודיאון "שטותניק", לצד לי בירן. בשנת 2011 דגמנה במספר פרסומות למותג הביגוד הישראלי TNT. השתתפה גם בפרק של "בובה של לילה" בערוץ הספורט. בנוסף לתוכניות שבהן השתתפה והנחתה, גם שיחקה בשני פרקים בסדרת הקומדיה "השועלים" ובסדרת הדרמה "תמרות עשן". בשנת 2012 השתתפה בפרסומת לבזק לצדו של גידי גוב. באותה שנה עשתה תפקיד בסדרת הדרמה ״תמרות עשן״

בשנת 2012 החלה ללמוד בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, לימודים מלאים לשלוש שנים. באותה שנה שיחקה במחזה "אני פה בגלל אשתי".

ב-2015 החלה את לימודי השנה ג' ביורם לוינשטיין והשתתפה בפרסומת לישראכארט לצדו של יובל סמו.

בתיאטרון שיחקה בתפקיד ואביס בבכורה העולמית למחזה "מבויש עד תום" מאת חנוך לוין, במסגרת לימודיה בסטודיו יורם לוינשטיין. שיחקה בהצגה "יש לי חשק לדוקטור". גילמה את שושה בהצגה "שושה", מחזה מאת בשביס זינגר בבימויו של ניר ארז. תפקיד ראשי בפסטיבל סן רמו בבימויו של יורם לוינשטיין. משחקת בהצגה ״סקס, סרטים וגעגוע״ בבימויו של שמעון מימרן, הצגה שיצאה מהפקת שנה ג׳ ביורם לוינשטיין לצוותא תל אביב. באמצע שנה ג׳ שיחקה בסדרה ״האחיות המוצלחות שלי״ בבימויו של גורי אלפי.

בסיום הלימודים שיחקה בסרט ״מיומנו של צלם חתונות״ בבימויו של נדב לפיד. הסרט התקבל לפסטיבל קאן במסגרת שבוע המבקרים והוקרן בפסטיבל ירושלים.

לוי מלמדת תנועה לתיאטרון בסדנאות מקצועיות.

חיים אישיים

בשנת 2014 לוי החלה בתהליך גיור, אך הפסיקה אותו מאוחר יותר בשל לימודי המשחק שלה.[2] גם אמה ניסתה להתגייר ללא הצלחה.[1]

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^
    שגיאות פרמטריות בתבנית:Ynet

    פרמטרים ריקים [ 5 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
    קרן נתנזון ויץ, אלינה לוי: "אוהד ואני מדברים את אותה שפה, ובשבילי זה גילוי", באתר ynet, 19 ביוני 2016
  2. ^ גיל משעלי, ‏בגלל לימודי המשחק: הרבנות מסרבת לגייר את אלין לוי, באתר ‏מאקו‏, 16 במרץ 2014