שיחת משתמש:אגסי/בירורים2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

משתמש מזיק[עריכת קוד מקור]

אני מציע לחסום את אגסי מעריכה. תרומתו למיזם שולית, הנזק מההתבכיינות שלו ניכר ומפריע לכתיבה. לראות את מה שהוא כותב בדפי השיחה בהחלט מוציא את החשק להיות פה. צריך להתגונן מפניו על ידי חסימתו מעריכה ויפה שעה אחת קודם. גילגמש שיחה 12:57, 6 בפברואר 2011 (IST)

אכן, גילגמש צודק לחלוטין. אגסי גורם לנזק רב למיזם, ומשתלח בעקביות בכל מי שתומך במחיקה באמצעות דף המשתמש שלו. הוא הוזהר על ידי משתמשים רבים (רגילים, מפעילים ובירוקרטים כאחד), אך ממשיך בשלו. לא יכול להיות שמשתמשים יצטרכו לחשוש שמישהו ישתלח בהם רק כי הסירו תוכן. אגסי מסרב לחלוטין להקשיב למה שאומרים לו, והתנהגותו רק הורעה מאז הדיון הקודם שנערך בעניינו בדף הזה (שיחת משתמש:אגסי/בירורים). קשה להשתחרר מהרושם שמה שמעניין את אגסי זה להתלונן בלי סוף בדפי שיחה על מגיפת המחיקות הנוראית ועל כמה מתנכלים כאן בלי סוף למשתמשים חדשים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:11, 6 בפברואר 2011 (IST)
לא כדאי לחסום לצמיתות לפני חסימה לתקופה קצרה (שבוע למשל). בתקופה זו יוכל אגסי לעשות חשבון נפש ואם יחליט לחזור ולהשתלב - יתקבל בברכה אחד שחושב - שיחה 13:15, 6 בפברואר 2011 (IST)
גילמש, חזרת מחופשת הבחינות והדבר הראשון שאתה מציע הוא לחסום משתמש? הדף הזה היה שומם לאחרונה, עד הגעתך. לאגסי יש זכות להעביר ביקורת על המתרחש כאן. יש קווים אדומים שעליהם אסור לו לעבור - כמו מחיקת תוכן מדף השיחה שלו וכניסה למלחמות עריכה - ואם יעשה כן יש לנקוט נגדו צעדים. אבל העובדה שלא נעים לכם לקרוא את דבריו איננה עילה לחסימה, וכך גם העובדה שהוא נוהג אחרת מרוב המשתמשים. ברוקולי, התנהגותך כלפי משתמשים אחרים היא לא פעם טורדנית לטעמי, אבל לא עולה על דעתי להציע לחסום אותך בשל כך. גילגמש ואתה מתנהגים בחוסר סובלנות בוטה, שאיננו מתאים כלל למיזם שיתופי. יואב ר. - שיחה 13:18, 6 בפברואר 2011 (IST)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: ::אני מתנגד לחסימה ללא הגבלת זמן או לחסימה ממושכת אחרת. זה נכון שאגסי מתנהג בצורה אובססיבית ומציקה, אבל הוא עושה זאת בדפי השיחה. הוא לא טרול שמזיק לערכים, מקסימום ויקיפד שניתן להתווכח על עריכה כזו או אחרת שלו. בגדול, עמדתו היא שהוא היה רוצה לראות את המודל והגישה של ויקיפדיה האנגלית מיושמים גם כאן. כפי שאמרתי בעבר, אגסי אכן מעמיד במבחן את סבלנותנו ואת חופש הביטוי כאן, אבל דעתי לפחות היא שזו התנהגות שניתן לסבול אותה, גם אם לא לאהוב אותה. אם הוא ייחסם לתקופה ממושכת, הכישלון יהיה שלנו ולא שלו. אני לא פוסל את האפשרות לחסימה קצרה במקרה של התבטאות או התנהגות נקודתית שעוברת את הגבול. Lostam - שיחה 13:21, 6 בפברואר 2011 (IST)

זאת בדיוק הבעיה: הוא מקפיד לא לעבור את הגבול רוב הזמן (אלא אם מתכוונים לדף המשתמש שלו שבו הוא משתלח בכל מי שמוחק לו את מבזקי החדשות שהוא מוסיף לערכים), אבל יוצר רעש רקע בלתי נסבל בעליל. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:25, 6 בפברואר 2011 (IST)
זו לא עילה לחסימה. אתה יכול להסיר את דף המשתמש שלו מרשימת המעקב שלך. יואב ר. - שיחה 13:27, 6 בפברואר 2011 (IST)
אם הוא מקפיד לא לעבור את הגבול אז הוא לא צריך להיחסם, גם אם לא נעים לנו לשמוע את מה שיש לו לומר. Lostam - שיחה 13:28, 6 בפברואר 2011 (IST)
קצת קשה כי כשמעירים לו (בכל צורה ודרך שהיא) אז אוטומטית המעיר הופך להיות מקוטלג כמתלונן סדרתי, חבר באליטות, מחקן, נודניק, מתנכל, מחסל חשבונות, קטנוני, משמיץ, שקרן, ועוד שורה של כינויים. ממש כיף לתקשר איתו • עודד (Damzow)שיחה13:42, 6 בפברואר 2011 (IST)
לא חייבים להגיב לו. אלמלא שניים-שלושה ויקיפדים שממשיכים להתנצח איתו כל הזמן, 80% מהתגובות שלו ככל הנראה לא היו נולדות כלל. Lostam - שיחה 13:44, 6 בפברואר 2011 (IST)
עודד אני ממליץ לך לעזוב את אגסי במנוחה. ראיתי לפחות אזהרה שלך כלפיו שלא הייתה במקום. יש לו זכות להגיד שמחיקות זה דבר רע כמה שהוא רוצה. אם זה מעצבן אותך זו בעיה שלך. תתמודד עם זה. יש הרבה דברים שאתה עושה או אומר שמעצבנים אותי ואני מוצא דרכים להתמודד עם זה בלי לבקש את חסימתך. יורי - שיחה 13:51, 6 בפברואר 2011 (IST)
יורי, אם ראית אזהרה שלא הייתה במקום - אתה מוזמן להעיר לי כפי שיואב עשה. בגלל אזהרה אחת לפני כמה וכמה חודשים הוסיף אגסי אותי לרשימה השחורה שלו ובכל פעם שאני פונה אליו (כפי שמצופה ממפעיל מערכת להזהיר לעיתים על עברות כאלו ואחרות) אני נתקל בשורה של כינויים. צר לי, אבל זהו מיזם שיתופי ובו קהילה, ואם יש מישהו בקהילה הזאת שלא משחק לפי החוקים שלה, כנראה שהוא לא צריך להיות פה.
אני לא אומר חסימה לצמיתות, אבל לא יכול להיות שמשתמש מקבל אזהרות לא ממפעיל אחד אלא מכמה וכמה ועדיין מצפצף על הקהילה • עודד (Damzow)שיחה13:58, 6 בפברואר 2011 (IST)
זה החיסרון של העבודה בוויקיפדיה - אי אפשר לבחור עם מי לעבוד. זה לא האנציקלופדיה של מקימיה שבמקרה מושתתת על טכנולוגיית ויקי. יְשֻׁרוּןשיחה 14:04, 6 בפברואר 2011 (IST)
אולי אי אפשר לגמרי לבחור עם מי לעבוד, אך אפשר לחסום משתמשים שכל פעילותם באתר הינה לעורר מהומות (כבר היו מקרים בעבר). עמרישיחה 14:10, 6 בפברואר 2011 (IST)
הבעיה שהוא פשוט לא מקשיב לשום דבר. ניסיתי מספר פעמים לפנות אליו ולהעיר לו שיחדול מהטרוניות הבילתי פוסקות שלו וינסה לשוב ולכתוב ערכים. אפילו שינסה להוסיף פסקה - כזו שדורשת קצת יותר השקעה ומחקר מה התרומות החד שורתיות שהוא בדרך כלל מוסיף (כמו זו). אף הצעתי את עזרתי. דבר לא עוזר. הוא תמיד מתעלם (לעיתים יותר באלימות ולעיתים פחות), תמיד בטענה שממילא ימחקו לו - אז למה לנסות בכלל. אני פשוט לא מבין, אם ככה הוא מרגיש, למה הוא עדיין פה?
לדעתי, בכלל לא בטוח שחסימה ארוכה היא הפתרון - אבל לתת לו להמשיך ולשפוך קיטונות של זעם על כל דבר וכל אחד שלא מוצא חן בעיניו, בלי שהוא בכלל מנסה לקדם את עצמו לאן שהו, זה גם לא פתרון. ויואב ר. - בהחלט מותר לבנאדם להשמיע ביקורת, אבל כשכל מה שהוא עושה זה להשמיע ביקורת, שוב ושוב ושוב ושוב (ושוב ושוב) את אותה רטוריקה, בין אם היא לגיטימית או לא ובין אם היא רלוונטית או לא, כשכל מה שהוא מנסה לעשות זו מהפכה בשביל המהפכה (תציץ קצת בדף המשתמש שלו) זה פשוט לא נעים ומיותר. ההתנהגות שלו פשוט מזמינה את היחס שהוא מקבל, ואם הוא לא ישנה כיוון, זה לא יגמר טוב - לא לו, ולא לנו כקהילה. ולא, אני לא מאיים (גם אין לי את הסמכויות הדרושות כדי לאיים), אני פשוט מציין את המציאות - מהויכוחים האלה כולנו מפסידים. צנטוריון - שיחה 14:14, 6 בפברואר 2011 (IST)
לא צריך להגזים. הוא מקטר ומקטר הרבה. לא יותר מזה. הוא לא נכנס למלחמות עריכה לרוב או משהו דומה. מפריע לך הקיטורים שלו, תתעלם מהם. זה מה שאני עושה. יורי - שיחה 14:18, 6 בפברואר 2011 (IST)
הוא כן נכנס למלחמות עריכה, רק מהשבוע האחרון, בגבי אשכנזי ובדף שיחתו • עודד (Damzow)שיחה14:24, 6 בפברואר 2011 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: זה לא שמפריעים לי הקיטורים שלי - מפריעים לי שני דברים - הקיטורים הבילתי פוסקים שלו שחוזרים על עצמם שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב (ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב...ושוב)... אבל הרבה יותר מפריע שהוא משתמש עם כל כך הרבה אנרגיה (שוב ושוב ושוב ושוב... טוב, הבננו את הפואנטה) ויש כל כך הרבה ערכים שהם באמת דלים, אבל במקום להשקיע ולחקור ולכתוב משהו שהוא יכול להיות גאה בו (ואני מסרב להאמין שהוא לא מסוגל) הוא עסוק בלהוסיף פרטים שבראייה אינציקלופדית נראים זוטי-זוטות של פרטים... לא חבל?!. ומצד שני - אם זה הקטע שלו, אולי הוא צריך להסב את יכולותיו לויקיחדשות, שם מאוד יעריכו אותו. חבל שכל מה שהוא עושה זה להפוך את עצמו ליותר ויותר מתוסכל. פשוט חבל. צנטוריון - שיחה 14:31, 6 בפברואר 2011 (IST)
להתנהגות של אגסי בעיניי יש מאפיינים טרוליים, לרבות עריכות שנועדו לבחון את הגבולות וההיתממות. מרגיז שכמעט בכל דיון מחיקה או חשיבות הוא משתתף, ובאותו טיעון. כולנו כבר הבנו את עמדתו. יש לו גם איזו "אג'נדה" שהוא לא משקיע במרחב הערכים כי הוא פוחד שימחקו לו, ואז עולה השאלה מה הוא בכלל עושה כאן. עוד מעצבן שהוא נטל לעצמו להיות הכתף שעליה בוכים כל מי שנמחקו לו אי אילו עריכות. אני לא בעד לחסום אותו לתקופה ארוכה, אף שאפשר מהנימוק של הטרדה והפרעה או כמו שעמרי כתב כאן מעליי, משום שהדבר רק יהפוך אותו לקדוש מעונה (טיעון שכבר הזכרתי בעבר בעניינו של משתמש אחר), אולם ניתן לצמצם את המגע איתו למינימום ההכרחי וכן לבחור עם מי לעבוד, במובן מסוים, לפחות עד שישנה את דרך הפעולה שלו או עד שיימאס לו. אתם רואים עריכה בעייתית? בטלו אותה. לא צריך לכתוב בדף השיחה שלו. הוא מגיב בדיון? התעלמו. הוא עובר את הגבול? בקשו חסימה. יחסים קורקטיים בלבד. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ב' באדר א' ה'תשע"א • 14:28, 6 בפברואר 2011 (IST)
אגסי נוקט בטקטיקה מעניינת: מחד מבקר בסיטונות את כל מי שחושב אחרת ממנו, ובמיוחד את המחקנים; מאידך מתנפל בסגנון בוטה עוד יותר כלפי מי שמעז לבקר אותו חזרה. ראו את הפתיח לדף השיחה שלו ואת הארכיונים. התוצאה היא שרבים חוששים להתעמת איתו ומשאירים לו את הזירה לעשות בה כרצונו, והמעטים שכן מתעקשים להשיב מלחמה מקוטלגים על ידו כבעייתיים ובעלי חשבון אישי. זהו אינו מצב שצריך להשלים איתו. פורמלית הוא ודאי עובר על כללי ההתנהגות הרשמיים. נכון שהם לא נאכפים גם במקרים רבים אחרים, אבל הצטברות של הפרות קטנות רבות (מאוד) היא לטעמי מקרה שבו כן צריך לאכוף. לא צריך לחסום אותו לגמרי. צריך לבקש ממנו למחוק את הפתיח הלא נעים, ואם זה חלילה ימשיך - לחסום לכתיבה בדפי שיחה, ולהתחיל בפרקי זמן קצרים. נרו יאירשיחה • ב' באדר א' ה'תשע"א • 14:29, 6 בפברואר 2011 (IST)
ביקשו ממנו כבר אלף פעם, ועידו הבירוקרט כבר מחק תוכן פרובוקטיבי מדף המשתמש שלו (זה חזר בינתיים). יש לעשות מעשה כי הוכח שבקשות ממנו לא עובדות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:33, 6 בפברואר 2011 (IST)
אם החזיר מה שנמחק כמובן צריך למחוק. מעבר לזה אני בעד עוד בקשה רשמית וחגיגית. נרו יאירשיחה • ב' באדר א' ה'תשע"א • 14:36, 6 בפברואר 2011 (IST)
הייתי שמח אם אגסי היה ממתן את סגנונו והיה מסכים לכתוב משהו בעצמו, אבל אי אפשר לחסום אותו משום שהוא נוהג כך. הוא רשאי לקטר לקטר ולקטר. אתם אנשים מבוגרים, תעמדו בזה. יש להגדיר כמה קווים אדומים סבירים לעניין זה ומהשאר פשוט להתעלם. אין שום הכרח להתנצח עם אגסי בדף השיחה שלו. יואב ר. - שיחה 14:37, 6 בפברואר 2011 (IST)
אני מתגורר ליד סניף של תנועת נוער כלשהי. לעיתים קרובות יש ממנו רעש בלילות. בתחילה מבקשים מהם בנועם לא להפריע לשכנים. אחרי זה קצת בתקיפות. אחרי זה דורשים מהם להפסיק להפריע לשכנים. אחרי זה מזמינים להם משטרה (שדווקא מגיעה לשם שינוי). וכל זה למרות שיש להם זכות לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר, לדבר. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:43, 6 בפברואר 2011 (IST)
תהיה בריא ברוקולי, גם אתה יודע לדבר לדבר לדבר, מעט ריסון מתבקש גם ממך. יואב ר. - שיחה 14:47, 6 בפברואר 2011 (IST)
האמת היא שגם אתה עם ההגנה השיטתית שלך על מטרידים כמו אגסי. חופש הדיבור אינו החופש לזעוק "שריפה!" בגרון ניחר אלפי פעמים באלפי אולמות קולנוע. ואת זה לא אני אמרתי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:50, 6 בפברואר 2011 (IST)
זכותך לחשוב כך. אני לא אעמוד מהצד כאשר מציעים לחסום משתמש בלי הצדקה. ואני גם מקפיד להגיד מה כן נדרש לדעתי מאגסי. יואב ר. - שיחה 14:53, 6 בפברואר 2011 (IST)
יואב - אכן זכותו של אגסי להביע את דעתו. זו גם זכות שלנו. התקיפות שלך בהגנתך עליו לא ממש במקומה. צנטוריון - שיחה 15:39, 6 בפברואר 2011 (IST)
צנטוריון - בהחלט אתה ואחרים זכאים להביע את דעתכם, אבל יש הבדל בין זה לבין לחסום. יואב ר. - שיחה 19:50, 6 בפברואר 2011 (IST)

אני מסכים עם אבחנותיהם של גילגמש וברוקולי ואחרים. עוין בדף המשתמש של אגסי ובדיון הבירורים הקודם מחזק עוד יותר את הרושם שכבר נוצר משימת לב רגילה לאופן פעילותו. בו בזמן אני חושב שחסימת משתמשים כי הם נודניקים ולא ממש מועילים, היא מסוכנת. לא בלתי אפשרית, אבל צריכה להיעשות רק כשלב אחרון לגמרי אחרי תהליך ארוך ומייגע. ואנחנו לא שם. אי לכך אני תומך בגישתו של נרו יאיר: להזהיר באופן הרשמי ביותר, רצוי ממפעיל/בירוקרט בעלי סמכות שלא היו מעורבים עד כה בהתנצחות איתו ולעקוב מקרוב אחרי התנהלותו. אם כל שנאמר כאן הוא נכון, אני חושב שהוא נכון, נגיע לכאן שוב והתוצאה תהייה שונה. ההמתנה והסבלנות יהכו את ההחלטה לצודקת יותר ונכונה יותר. אורי שיחה 15:05, 6 בפברואר 2011 (IST)

הוא כבר הוזהר על ידי עידו באופן שאינו משתמע לשתי פנים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:13, 6 בפברואר 2011 (IST)
המקרה של אגסי הוא בורות בלתי-מנוצחת: הוא צודק וכולם טועים. ניסיתי לסייע לו מספר פעמים בעבר אבל הוא באמת מקרה אבוד (ראו שיחת משתמש:אגסי/ארכיון1). שום דבר לא יגרום לו להבין היכן הוא טועה וזה הכי עצוב. הצבעותיו הן במפעיל נולד והן בהצבעות מחיקה הן על פי טינה אישית, ולא מתוך מחשבה בריאה. Rhone •‏ בקרו את פורטל גרמניה16:53, 6 בפברואר 2011 (IST)
כמו גם הצבעות של רבים אחרים. אני מתנגד לחסימה, אין מאחוריה הרבה חוץ מניסיון למצוא שעיר לעזאזל לעובדה שכל כך הרבה הצבעות מחיקה נכשלו לאחרונה.דרול * שיחה ו 16:55, 6 בפברואר 2011 (IST)
אכן, גם הצבעותייך נובעות ממניעים שאינם מקובלים כאן. ואגסי גם ככה מרגיש שהוא שעיר לעזאזל, ומרטיר, שזה עוד יותר גרוע, כך שהחסימה נדרשת. הוא אפילו לא כותב כלום שזה הכי מרתיח. Rhone •‏ בקרו את פורטל גרמניה16:58, 6 בפברואר 2011 (IST)
הנה הצעה אופרטיבית. אולי מישהו יצליח לשכנע את ברוקולי לבטא את יכולותיו הויקיפדיות , הרחק מהעריכות של אגסי , ואז יתכן שכולנו נוכל להתענג מיופיו של השקט.דרול * שיחה ו 21:54, 6 בפברואר 2011 (IST)

לא הודיעו לי שמתנהל נגדי בירור. חבל שגילמש שוב בוחר להעלות הצעות קיצוניות והשמצות חסרות שחר. אני מדי יום תורם בעדכונים. יש קבוצה קטנה של מחקנים שמתנכלים לי, בגלל שהעזתי להתווכח איתם, ולכן אני לא יכול לתרום כפי שאני יכול. אני לא יוזם מריבות. ולא מנסה לעשות פרובוקציות, אלא מנסה להביא לשינוי, כדי שיהיה כאן אפשרי לכתוב ולעדכן בצורה נורמלית, כדי שלא תהיה נשירה של כותבים, ועל מנת שהמיזם המדשדש יעלה על דרך המלך. זכותי להשמיע ביקורת, במיוחד כשמתנכלים לי. יש כאן ניסיון בלתי פוסק של אותה קבוצה לסתום פיות. אני יודע שרבים תומכים בעמדותי, אך נרתעים להביע את דעתם מחשש שיתנכלו להם. אגסי - שיחה 18:45, 6 בפברואר 2011 (IST)

אוסיף, שאני לא מתבייש בביקורת שלי על בזבוז זמנם של החברים בויכוחי סרק, במריבות אישיות, בדיונים סביב תלונות קנטרניות כמו זו, ובדיוני מחיקה מרובים ומתמשכים. אני לא מנסה לסתום פיות של חברים, שאני לא מסכים עם דעותיהם. אגסי - שיחה 18:59, 6 בפברואר 2011 (IST)
קטגורית, אין מקום לחסום משתמש גם אם הוא מעצבן מעצבן מעצבן; כללים, חוקים ומנהגים נועדו כדי שלא נחליט בכל פעם לפי תחושתנו הסובייקטיבית אלא לפי נורמות קשיחות. במקרה שלפנינו מדובר במשתמש שמאתגר רבים מאיתנו (לא אותי, ולכן אני לא שופט את הצד שכנגד), אבל חסימה ממושכת תהווה מעשה בעלות של קבוצה מאיתנו, הרוב למעשה, על המיזם, ולזה אין מקום בעיניי. גוונא שיחה פנים חדשות לערכי הלכה 19:06, 6 בפברואר 2011 (IST)
נראה לי שכדאי לשים לב למה שכתב אגסי: "אני יודע שרבים תומכים בעמדותי, אך נרתעים להביע את דעתם מחשש שיתנכלו להם". כלומר, הסיבה שהוא ממשיך בדרכו היא רק בגלל שהוא מאמין שהוא בעצם נלחם את מלחמת הרוב נגד המיעוט. אני חושב שכדאי שיפנו אליו בצורה מסודרת (במייל?) כמה משתמשים משמעותיים (בירוקרטים?) שאינם מעורבים בוויכוח שלו עם ברוקולי, ויבהירו לו שחזרה שוב ושוב על אותם עמדות שאינן מקובלות מהווה מטרד שמציק ומטריד לרבים מאוד כאן, ויבקשו ממנו בצורה מכובדת להפסיק. אני-ואתהשיחה 19:17, 6 בפברואר 2011 (IST)
רון, אז מה אם אגסי אכן קובע עמדה בהצבעות ע"פ טינה אישית? אין לנו כאן דיקטטורה של חופש המחשבה. אם זה לא נראה לך, תן לו עוד נקודה שחורה בסולם רון. בנוסף, אני ערב לך שיש כאן עוד רבים שמצביעים ע"פ שיקולים שאינם ממן העניין אבל אינם אומרים זאת במפורש. אצל אגסי זה לפחות גלוי. יואב ר. - שיחה 19:21, 6 בפברואר 2011 (IST)
"אני ואתה", אל תכניס מילים לפי. אתה מצפה שימשיכו להתנכל לי במחיקות נקמניות ואני אשתוק? אתה רוצה לאסור עלי להגיב על מחיקות מעצבנות שעושים לחברים אחרים, ודוחפים אותם החוצה? הכי קל זה למחוק ולחסום ולעשות בית דין שדה לחברים. אגסי - שיחה 19:33, 6 בפברואר 2011 (IST)
אגסי, מסופקני אם המחיקות נובעות מנקמנות. הן נובעות לכל היותר מחוסר סובלנות לסוג שיקול הדעת שלך (ז"א שהיו מגיבים כך גם לאדם אחר שחושב באותה צורה). ולך הייתי מציע לאמץ ראייה פחות קונספירטיבית ביחס למה שקורה בויקיפדיה. יואב ר. - שיחה 19:44, 6 בפברואר 2011 (IST)
יואב, יש כמה חברים בודדים שאיתם התווכחתי והם מחפשים כל הזדמנות למחוק לי, והם מאחורי רוב המחיקות שלי. חלק מהמחיקות היו כל כך מיותרות ומזיקות, שהן שוחזרו במלואן או חלקית. הדוגמאות נמחקו מהדף שלי, ויש לי גם דוגמאות טריות, למשל שוחזרה מחיקה שאשכנזי מסיים את כהונתו ב-14 בפברואר. (לאליטה ששיחזר לא מחקו). טרם שוחזרה מחיקה שכהונתו לא הוארכה והוא מסוכסך עם ברק. כ-90% מהמנטרים מעולם לא מחקו לי. אגסי - שיחה 20:17, 6 בפברואר 2011 (IST)
לי נראה שאגסי מעצבן אנשים לא כי הוא מנסה לפגוע אלא כי הוא מחזיק בעמדות שמרגיזות אותם ונלחם למענן בצורה קצת מוגזמת, ולעתים מטרידה ומעט אובססיבית ופרנואידית (כך נראה לי). בכל מקרה זו לא סיבה לחסום. אם הוא עובר על כללים אחרים (מלחמות עריכה, כללי התנהגות) צריך לדון אותו כמו כל משתמש, ויש הרבה שנכנסו למלחמות עריכה ולא הגיעו לדף הזה. לכן מי שלא אוהב את הדעות של אגסי שיסיר את דף המשתמש של אגסי מרשימת המעקב ויתרכז בדברים שיותר בריאים ללחץ הדם שלו, במקום לפעול למען ויקיפדיה שכל חבריה מחזיקים באותן עמדות (כן, כן, יש לקבל גם משתמשים שחושבים שתפקיד ויקיפדיה לעדכן כל אחד בכל עדכון, וכאלה שלא מבדילים בין אנציקלופדיה למסד נתונים). יְשֻׁרוּןשיחה 22:03, 6 בפברואר 2011 (IST)

לדעתי, במישור העקרוני, הפיתרון הטוב ביותר במקרה זה אינו חסימה, אלא התעלמות. לא חייבים להגיב לכל שטות שאומר אדם כזה או אחר. אם יש מקרה נקודתי של הפרת כללי ההתנהגות, יש לטפל בו באופן נקודתי, ככל מקרה אחר.
לגבי דף המשתמש, כפי שצוין פה, כבר הערתי לאגסי בעניין זה בעבר, וגם מחקתי ממנו התבטאויות פוגעניות כאלה ואחרות. אם יש משתמשים שרואים עצמם נפגעים מטקסט אחר המופיע בדף המשתמש של אגסי, אבקש להסב את תשומת לבי לעניין. עריכת דפי משתמש של אחרים היא צעד חריג שאיננו נוהגים בו דרך כלל, אבל מר אגסי הרחיק לכת בעניין זה מעבר לנורמות המקובלות כאן, ואם אראה שיש צורך לפעול בנדון, אעשה זאת.
מאגסי עצמו, אני דורש להחליף תקליט. הרטוריקה שלך לא תורמת לכלום, ולמעשה, האנטגוניזם שאתה יוצר אפילו פוגע באינטרסים שלך. להזכירך, זאת ויקיפדיה, לא ויקיאכלולישתולי. לא על כל דבר צריך להתלונן, להתבכיין, להקים מהומות אלוהים ולפתח תיאוריות קונספירציה. עידושיחה 22:24, 6 בפברואר 2011 (IST)

אני מסכים עם עידו. חסימה היא תמיד צעד אחרון, ואני מאמין שעקב חוסר סבלנות (מובנת, לטעמי) לא מיצינו עוד מספר אפשרויות שבפנינו. הדבר העיקרי שמונע מאיתנו לעשות זאת הוא נטיה של אחדים להגרר שוב ושוב לחילופי מהלומות מילוליות עימו. על כן, בקשה מכל כותבי הדיון, ובעיקר מברוקולי - כשאגסי מדבר אד-הומינם או סתם לא לגופו של ערך או שינוי - התעלמו מדבריו אלו. נמאס לראות דיון אחר דיון חוזר לאותו ריטואל. זהר דרוקמן - לזכר פול 23:16, 6 בפברואר 2011 (IST)
יש קבוצה קטנה של חברים, שאיתם התווכחתי, וכצפוי כתבו גם כאן נגדי, שאשמח אם הם יתעלמו ממני. אבל הם בניגוד לרצוני, משום מה מרבים לפקוד את דף השיחה שלי, ולהטיף לי מוסר, מבלי שאני בא לדף שלהם. זכותי לכתוב התנגדות מנומקת וענינית לחלק קטן משטיפון המחיקות, כשאני סבור שמדובר במחיקות ההרסניות במיוחד, בלי שיעשו לי בית דין שדה. זכותכם להחזיק בדעה שהמחיקות לא מזיקות למיזם ושמצבו מצוין. אני לא מנסה לסתום פיות. אני מציע שנפסיק את הדיון ואת בזבוז הזמן כאן. ואם רוצים לחסום אותי אז תחסמו אותי. התלונה של גילגמש היא כללית ביותר קנטרנית וגורמת לבזבוז זמן ניכר. לא ניסיתי לסתום לו את הפה, למרות שאני לא אוהב את דעותיו. הוא מנסה לסגור איתי חשבון על שהתנגדתי למחיקות שלו, ושהבעתי זעזוע מדעתו בדף המשתמש שלו, שהעניים אשמים בעוניים ושאסור לתת להם סיוע כלכלי. אגסי - שיחה 00:47, 7 בפברואר 2011 (IST)
תודה למשתמש 62.219.163.84 שכתב כאן: "תחזקנה ידיו של אגסי". לא הבנתי למה העריכה שלו שוחזרה. מותר כאן רק להשמיץ אותי ולא להגיד עלי מילה טובה? אם כבר צריך לשחזר את כל ההכפשות נגדי כאן, שמנוגדות לכללים. פתיחה בירור (קנטרני) זה לא אמור להיות אור ירוק למסע הכפשות וסגירת חשבונות, שאסור לפי הכללים. ובכלל הגיע הזמן לנעול את הדיון הלא מכובד הזה. אגסי - שיחה 10:24, 8 בפברואר 2011 (IST)
גם אני אודה למשתמש 62.219.163.84 (שכתובת ה-IP היא היוזר היחידי שלו; ברור) שבחר להגיד מילה טובה לאגסי ("מילה טובה"? לא ממש; יותר כמו הפגנת תמיכה ברברית) באופן בלתי תלוי (וואלה?) ובאקראי (כי הרי כל משתמש אנונימי יודע איפה זה הבירורים, ומכיר את הנושאים המבוררים בו לעומקם). גוונא שיחה פנים חדשות לערכי הלכה 10:32, 8 בפברואר 2011 (IST)
תמיכה ברברית?? דווקא תמיכה מכובדת, על רקע הכפשות לא מכובדות. מה- IP הזה נעשות עריכות משנת 2005, וצריך להתייחס אליו בכבוד. אגסי - שיחה 11:08, 8 בפברואר 2011 (IST)

מאחר ונאמר לי בדף שיחתי על ידי גוונא כי לדעתו הגיע הזמן לסגור את הדיון, לאור העריכות האלה אני חושש שאין זה כך. אגסי ממשיך בשלו ביתר שאת, ועוד מעיז להפיץ שקרים כאילו יש כאן התנכלות מכוונת למשתמשים חדשים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:05, 8 בפברואר 2011 (IST)

פעילות פסולה ומזיקה (שתואמת את כותרת הדיון). אחרי שהוא הפיץ את משנתו בכל דפי השיחה בוויקי, כעת הוא החל בהרתעת כותבים חדשים. יש גבול לכל תעלול. צריך לעשות לזה סוף. עמרישיחה 11:30, 8 בפברואר 2011 (IST)
אכן. נראה שהביקורות שנמתחות עליו רק גורמות לו להקצין את התנהגותו ההרסנית ממילא. יש לחסום את אגסי לפרק זמן ארוך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:37, 8 בפברואר 2011 (IST)
אני סבור שחסימה לשבוע תעביר לו את המסר שפעילותו הנוכחית איננה רצויה. כולנו נשמח שיחזור לטפל בערכים ולא להציק למשתמשים חדשים שמנסים להקלט באתרנו. גילגמש שיחה 11:39, 8 בפברואר 2011 (IST)
אגסי שוחק גם את הסבלנות שלי, אבל העיסוק שלך, ברוקולי, באגסי הפך למוגזם ועל סף האובססיה. אף משתמש אחר כאן איננו עושה כך. אני אומר לך - קח צעד אחורה ותן לאחרים לדון ולטפל בזה. מבחינת העניין הזה שרפת את עצמך כבר מזמן. ואתה גילגמש, בכל מקום שברוקולי צועק אתה מגיע להגביר את קולו. פעולתך מזיקה. יואב ר. - שיחה 11:45, 8 בפברואר 2011 (IST)
יואב, זה לא שהתגובה זו מנמיכה את גודל הלהבה... אומר זאת כך: ברוקולי, גלגמש ואגסי הם שלושה משתמשים שבדיון זה דעתם הוצגה, הובהרה ואף חודדה. תודה לכם. בואו נשמע אחרים. ‏sir kiss שיחה 11:50, 8 בפברואר 2011 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: יואב, מה לעשות שאני אחד האחרונים שעוד לא נשבר ממסע ההרס של אגסי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:52, 8 בפברואר 2011 (IST)

בדיון זה אני מסכים עם אורי, עידו וזהר. יוסאריאןשיחה 11:57, 8 בפברואר 2011 (IST)

בסוף אגסי יחסם לצמיתות. לא בגלל מזימה, לא בגלל התנכלות, לא בגלל שהוא מעצבן, ולא בגלל אלף סיבות אחרות למעט אחת: אגסי. כל צד צריך לעשות את שלו- אנו כקהילה צריכים לוותר, לתת הזדמנות נוספת, ועוד ועוד ועוד הזדמנות ואז להזהיר ואז שוב ואז שוב להזהיר ואז לחסום ליום ואז שוב להזהיר ושוב ושוב להזהיר ואז לחסום לשבוע ואז להזהיר ואז שוב להזהיר ושוב ושוב ושוב. במקביל לנטר באופן אובססיבי (כן. ממש כך) את תרומותיו של אגסי ואז לחסום ללא הגבלת זמן. אגסי רק צריך לעשות דבר אחד-להתנהג אותו דבר. אנו כקהילה נחייה טוב יותר עם עצמנו ועם חברנו רק אם נעבור את כל הריטואל המשמים והארוך הזה (שאנו כבר מכירים היטב). אגסי מצידו יכול בקלות רבה מאוד לקטוע את כל התהליך שתואר, וזה תלוי רק בו. ‏sir kiss שיחה 12:15, 8 בפברואר 2011 (IST)
תגובתו של אגסי בספר האורחים אכן מתחילה לעבור את הגבול אבל היא עדיין לא עילה לחסימה. חזרה על המעשה הזה לעומת זאת הוא כן עילה לחסימה. יורי - שיחה 12:19, 8 בפברואר 2011 (IST)
אני לא חושב שחסימה לצמיתות היא הפתרון. חסימות חוזרות ונשנות לתקופות קצובות, ובהתאם לצורך, בד בבד עם הסבר קצר וברור על סיבת החסימה, תוך דילוג על כל הברברת שבדרך כלל מתלווה לדיונים איתו - זה נראה לי פתרון יותר מעשי. המטרה היא לגרום לאגסי להבין, באופן חד וברור - יש דברים שאפשר לעשות במסגרת ביקורת לגיטימית והבעת מורת רוח, ויש דברים שאסור לעשות. להביע את דעתו בדיוני מחיקה ובדפי שיחה, כמו כאן, - כן. עריכה זו, שכל מטרתה לעורר מהומה, וכן "העברה" זו, "גילוי נאות" זה, התבטאות זו, ומלחמונת עריכה זו: [1], [2] - מיותר ואסור. על כך יש להזהיר, ולאחר שלא הבין לאחר אזהרה, גם לחסום. והכל בהתאם לצורך. צנטוריון - שיחה 13:06, 8 בפברואר 2011 (IST)
גם עריכות בסגנון הזה [3] הן בעיני הטרדה. כתיבה בדפי שיחה שונים במנותק לחלוטין מן ההקשר, תוך חזרה על מנטרה היא בהחלט מעבר לגבול. מה שמדהים הוא שאגסי לא מפנים עד כמה הוא מזיק לעמדה אותה הוא מייצג. דניאל ב. 13:13, 8 בפברואר 2011 (IST)
אני מסכים עם רוב מה שנכתב כאן היום, אבל כעת הביקורת על אגסי מתגברת ומגיעה לכדי השתלחות קבוצתית (כאשר הוא עצמו מנוע מלהגיב). אני מציע שכולנו נרגיע עכשיו. יואב ר. - שיחה 14:01, 8 בפברואר 2011 (IST)
כמה שורות מעלה ביקשתי משלושת הטנורים (לא כהעלבה, אלא כדי לציין את הדוברים הרמים והחזקים בדיון זה) אגסי ברוקולי וגלגמש באופן מנומס לסתום קצת ולתת לאחרים. אחד שותק (גלגמש), אחד הוסיף משפט ונדם (ברוקולי) והשלישי (אגסי) מנוע מלהגיב כי בחר לנצל לרעה זכות זו והמשיך בקו זה בתיווכו של יורי. עכשיו מצטרפים דוברים חדשים ומביעים את דעתם, בגלל שהיא לא נוחה לך אז אז זו "השתלחות קבוצתית"? אולי זו דעתם שלא כחלק מקבוצה? אולי הביקורת מתגברת כי עוד אומרים את דעתם והיא זהה? ‏sir kiss שיחה 14:18, 8 בפברואר 2011 (IST)
השלישי מנוע מלהגיב, כי הוא נחסם, ובקיצור יש לשחרר את החסימה, ולהמשיך את הבירור, עד לקבלת החלטה לכאן או לכאן. טיפוסי - שו"ת 14:21, 8 בפברואר 2011 (IST)
אין לזה קשר לנוחותי או למספר הדוברים. נוסח הדברים מצטבר ועובר לדעתי מביקורת להשתלחות. זה לא ראוי, במיוחד כאשר פיו של אגסי חסום. יואב ר. - שיחה 14:24, 8 בפברואר 2011 (IST)
אם אתה סבור שדברי עברו גבול מסוים אני מזמין אותך לערוך אותם כרצונך כל עוד המסר יישאר. איני חפץ לעלוב באגסי ומאחל לו רק בריאות. דניאל ב. 15:42, 8 בפברואר 2011 (IST)
תודה. אני לא מעוניין לערוך לאף אחד. במקרה זה, בלי המלים "חצופה" ו"מאוסה" היה עדיף. זה הכל. יואב ר. - שיחה 16:08, 8 בפברואר 2011 (IST)
הסרתי. דניאל ב. 16:13, 8 בפברואר 2011 (IST)


התשובה של אגסי בספר האורחים היתה מאוד נכונה. יעידו על נכונותה שלל הערכים שהתנוססה עליהם תבנית הבהרת חשיבות. רובם אינם עמנו היום. די בכותרת של רוב הערכים כדי לברר את חשיבותם ומאוד חבל על ההשקעה שיורדת לטמיון ועל עוגמת הנפש בכתיבת ערכים שנמחקים. אני תומכת לגמרי באגסי. ההבדל היחיד ביננו הוא שלאגסי יש כוחות נפש להתריע שוב ושוב על המחיקות המזיקות לוויקיפדיה ולי אין כוחות נפש אלו. והסיבה שאגסי מתריע שוב ושוב ושוב היא משום שמחקנות ויחס רע לכותבים חדשים חוזרים שוב ושוב ושוב ושוב. מה שמרחיק כותבים חדשים זה לא ההנחיה של אגסי אלא היחס הרע שהם סובלים ממנו ממספר וויקיפדים אחרים (שאיש אינו מציע לחסום אותם). בלי קשר לכל האמור לעיל, האיסור להביע דיעות יאה למשטרים טוטליטריים ולא לווקיפדיה. בוויקפדיה נראה שמילה טובה על אגסי מסווגת כ"הפגנת תמיכה ברברית". ודעת מיעוט לגיטימית של אגסי מסווגות כעבירה על כללי ההתנהגות בקהילה ונמחקות יחד עם שאר תרומותיו. הרבה ויקיפדים שטוענים שאגסי הפר את כללי ההתנהגות בקהילה וממהרים לחסום אותו בשל כך עוברים בעצמם על הכללים פעמים רבות ואיש מהם אינו נחסם על כך. בש - שיחה 17:47, 8 בפברואר 2011 (IST)

בש, זה לא ה"מה" זה ה"איך". ולפני שאת יוצאת בהצהרות שכאלה ”עוברים בעצמם על הכללים פעמים רבות ואיש מהם אינו נחסם על כך” הייתי מציע לך לחשוב שנית האם את עומדת מאחורי האשמות שכאלה, והאם הם מחזיקות מים. הייתי רוצה לדוגמה, בתור זה שחסם את אגסי לאחרונה פעמיים, לדעת היכן לדעתך עברתי על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה. אגסי לא נחסם על דעותיו (מוזרות והזויות ככל שיהיו) אלא על מלחמות עריכה שהוא מקיים ועל הקמת מהומה על מנת להבהיר עמדה. הוא עושה זאת בעקביות מאז מחקו לו את הערך היקר לליבו ואפילו זכה לכמה וכמה אזהרות וחסימות בנידון. צר לי בש, אך עושה הרושם להקהילה די נמאס מהריטואל הקבוע של מר אגסי • עודד (Damzow)שיחההלוואי והייתי בדיקסי!18:28, 8 בפברואר 2011 (IST)
לא ברור איך הודעתו של אגסי בדף האורחים, כמוה כ'הקמת מהומה על מנת להבהיר עמדה', לא מדובר בשום אופן במהומה, ועמדותיו של אגסי אינן דורשות הבהרה, מעניין לבדוק, מי נחסם אי פעם בעטיה של וק:אל. טיפוסי - שו"ת 19:59, 8 בפברואר 2011 (IST)

הדיון הזה מייצג את כל מה שרע בויקיפדיה העברית. זו לא קהילה, מה שיש לכם פה, אלא ממלכה בה שולטים מספר משתמשים נבחרים ובעלי סמכויות אשר רודים במשתמשים האחרים, רומסים ברגל גסה עורכים חדשים ובעלי כוונות טובות ומוחצים כליל עורכים מזדמנים. אני זה שכתב את ההודעה "תחזקנה ידיו של אגסי", שנמחקה כמובן מיד ע"י אחד מהרודנים החביבים. לאחר מכן אותו איש סימפטי הביע זלזול באומרו "גם אני אודה למשתמש 62.219.163.84 (שכתובת ה-IP היא היוזר היחידי שלו; ברור) שבחר להגיד מילה טובה לאגסי ("מילה טובה"? לא ממש; יותר כמו הפגנת תמיכה ברברית) באופן בלתי תלוי (וואלה?) ובאקראי (כי הרי כל משתמש אנונימי יודע איפה זה הבירורים, ומכיר את הנושאים המבוררים בו לעומקם)". אז בוא ואבהיר לך מספר נקודות: 1) אני עורך לפעמים בויקיפדיה, לעיתים רחוקות עריכותי, פשוטות ככל שיהיו, התקבלו בלי שלל טענות ומענות מחוג חוזר של משתמשים שככל הנראה לא אוהבים כשעורכים אחרים נוגעים ב"בייבי" שלהם. 2) כן, אני מכיר את דף הבירורים, אני נכנס מדי פעם לדף ורואה כל פעם את אותו המחזה: עורכים ותיקים כמו ברוקולי או גילגמש(אין לי דבר אישי נגדם, הם רק שניים שמככבים פה באופן קבוע) מתעמרים ללא בושה בעורכים חדשים. ויקיפדיה העברית במצב מחפיר. לו רק הייתם פותחים את הדלת ומאפשרים לאנשים אחרים שרוצים לתרום את האפשרות לכתוב ערכים ללא המלחמות והאש שאתם מציתים, מספר הערכים בויקיפדיה העברית היה היום כפול ומשולש. תתביישו.

א. הסגנון שלך פשוט לא ראוי. אתה מאוד לא היית אוהב אם מישהו היה מדבר אליך כך. ב. בדקתי כמה מעריכותיך ולא ראיתי שלמישהו הייתה בעיה. זה כנראה לא כה נדיר שהן מתקבלות. נרו יאירשיחה • ו' באדר א' ה'תשע"א • 15:31, 10 בפברואר 2011 (IST)
סלחו לי שאני מתעמקת בנושא צדדי - נכנסתי לפה במקרה והתחלתי לרפרף - אבל אני כל-כך מסכימה עם תגובה זו, ועם תגובתה של בש למעלה, שלמרות שנשבעתי לעולם לא להתערב יותר בענייני מדיניות בויקיפדיה, אני חייבת לפצות פה. אני חושבת שדווקא הרבה מהמשתמשים שמופיעים בדף זה הם אנשים ראויים, אבל זה לא משנה את העיקרון. המדיניות הקיימת פה כיום היא של סינון אינטנסיבי ומחיקות חצי-אוטומטיות, במקום להסביר, לתקן, ולהנחות משתמשים חדשים או פחות מנוסים. יש פה נקודה מעניינת שהעליתי פעם בעבר (ובטח תיראה לרוב האנשים פתטית ולא קשורה...): בש היא לא גבר. כשאני חושבת על "קהילת ויקיפדיה", התמונה שעולה במוחי היא חדר מלתחה של בנים בתיכון. אם לסכם את דעתי - שבכל מקרה תידחה על הסף - בקיצור נמרץ, המקום הזה סובל קשות ממנת יתר של טסטוסטרון. ואני מתכוונת לזה במובן הטרגי ביותר. לגבי אגסי - לא יודעת, לא מכירה, לא מתערבת. ‏InbalabnI00:07, 13 בפברואר 2011 (IST)

שבירה[עריכת קוד מקור]

באגסי התנצל על דבריו בספר האורחים וכתב "כנראה שאני צריך להיזהר יותר בהתנסחות". בעוד שאין ספק שהתנהגותו הבעייתית של אגסי, כפי שהודגם לעיל, היא בעייתית גם בלי קשר לאותה עריכה אומללה בספר האורחים - אני מאמין שעילת החסימה הנוכחית פגה ויש לשחררו. אפשר להמשיך לדון בשאלה האם יש לחסום אותו באופן כללי, אבל אני לא רואה לאן זה יוביל. זהר דרוקמן - לזכר פול 20:23, 8 בפברואר 2011 (IST)

מסכים עם זהר, ומוסיף שאני לא מבין על מה המהומה - ההתבטאויות של אגסי דווקא משעשעות. פשוט אל תתייחסו וקחו את דבריו באופן הזה... ‏YHYH ۩ שיחה 20:10, 12/02/2011

תודה לגילגמש[עריכת קוד מקור]

שהוא דחה לפני 4 ימים הצעה (בדף השיחה שלו) לנעול את הדין בתלונה הזו, ותודה שהוא חזר למחוק לי עדכונים, והחל למחוק גם לבש, שתמכה בי כאן תוכן בנושא הגיינה נשית. אגסי - שיחה 08:22, 12 בפברואר 2011 (IST)

תוכן שהוספתי בשבועיים האחרונים[עריכת קוד מקור]

בתשובה לטענתו של גילגמש, שתרומתי למיזם שולית.

בנוסף הכנסתי בשבועיים האחרונים גם תיקונים בערכים נוספים, למרות שהיתי עסוק בעניני נזיפות חסימות תלונות וניסיונות מחיקה. אני יכול לתרום יותר אם יאפשרו לי.

אגסי, אני חושב שאתה צודק בהחלטה להציג מידע זה. קצת טפשי שזה נחוץ (בסך הכל כל אחד יכול להיכנס ולראות את רשימת התרומות שלך) אבל לעת עתה זה נכון. אני מציע לך לפתוח דף מיוחד במרחב המשתמש שלך ולעדכן זאת שם. אולי יותר טוב - עשה זאת בדף הראשי שלך. יואב ר. - שיחה 11:28, 12 בפברואר 2011 (IST)
אגסי, אני חוששת שאתה לא מבין מה אנחנו עושים פה ומה זה אנציקלופדיה. "דיאנה גולבי התגייסה לצה"ל" זה לא תוכן אנציקלופדי, מצטערת. וברשימה שלך יש עוד דוגמאות כאלה. יותר מתאים לך לעדכן בוויקיחדשות מאשר כאן, אני בטוחה שיקבלו אותך שם בברכה, ואולי תצליח לעלות את המיזם ההוא לדרך המלך. אנציקלופדיה צריכה קצת יותר פרספקטיבה מאשר מה שקרה היום או אתמול. לא מספיק לעדכן מה שכתוב באתרי החדשות צריך לקרוא ספרים, מאמרים אולי עתונים ישנים ולכתוב ערך שמסכם משהו. מה שאתה עושה בכלל לא מתקרב לכך. בברכה, רחל - שיחה 11:37, 12 בפברואר 2011 (IST)
זה לא תוכן אנציקלופדי? העובדה שאדם הוא חייל היא אולי אחד הדברים המרכזיים בחייו של אותו אדם (באותו רגע). לא יעלה על הדעת שבערך על אדם שמשרת כרגע בצה"ל לא ייכתב שהוא משרת כרגע בצה"ל. 85.64.90.21 11:40, 12 בפברואר 2011 (IST)
לדעתי הרבה מן העובדות שאגסי ציין ברשימתו רלבנטיות לערכים כאן. לדוגמה, המידע על בני גנץ וכן המידע על רם עמנואל, שיהיה כמובן צורך לעדכן אותו לאחר הבחירות בשיקגו. כ"כ, יש בויקיפדיה מספר עורכים שמוסיפים תוכן ספורטיבי בדומה לאגסי ואיש איננו מעיר להם על כך. יואב ר. - שיחה 11:57, 12 בפברואר 2011 (IST)
כל אחד מעביר את קו החשיבות במקום שונה, אני קצת מחמירה, אתה מקל. האם לדעתך כל העדכונים של אגסי ראויים? דבר שני, האם העורכים שאתה מדבר עליהם, רק מוסיפים עדכונים בדומה לאגסי, או כותבים דברים נוספים? העדכונים של אגסי היו מתקבלים אחרת אם הוא היה בנוסף כותב ערכים או עורך קיימים (קצרמרים/לעריכה/לשכתוב). לא חסר כאן עבודה. רחל - שיחה 12:23, 12 בפברואר 2011 (IST)
גם אני הייתי שמח אם אגסי היה מחליט לכתוב ערכים חדשים, אבל אני מכבד את החלטתו שלא לעשות זאת. יש בויקיפדיה מקום לכולם, למעט משחיתים. אני גם חושב שאם פה היו יושבים קצת פחות על הזנב של אגסי - בלי לוותר לו בעניין חציית קווים אדומים - ייתכן שהוא היה מקבל ביטחון להרחיב את תרומותיו (וגם דניאל אמר זאת כאן למטה). יואב ר. - שיחה 12:38, 12 בפברואר 2011 (IST)

הפרדת כוחות[עריכת קוד מקור]

אין ספק שהמשולש אגסי-ברוקולי-גילגמש מזיק לוויקיפדיה. אני מציע שכפי שכבר עשינו בעבר, נחליט על "צו הרחקה" בין הכוחות הפועלים. יש מספיק משתמשים שמנטרים ועוקבים שיכולים לשפוט את עריכותיו של אגסי גם בלי התערבות של ברוקולי וגילגמש. זה יחסוך מאיתנו הרבה טונים צורמים ואני מקווה שזה גם ישנה את גישתו של אגסי ואת דרכי הפעולה שלו בוויקיפדיה. דניאל ב. 12:13, 12 בפברואר 2011 (IST)

במקום צו הרחקה אנשים פה צריכים ללמוד להתעלם ממי ביצע כל עריכה. יש לשפוט כל עריכה כאילו היא בוצעה על ידי אנונימי שזוהי עריכתו הראשונה. כך כל הבעיות הללו יפתרו. 85.64.90.21 12:21, 12 בפברואר 2011 (IST)
בעד ההצעה של דניאל. יואב ר. - שיחה 12:43, 12 בפברואר 2011 (IST)
חוששני שהבעיות לא יפתרו גם אם נקבל את ההצעה של דניאל. העירו לאגסי רבים וטובים שחלק גדול מהעובדות שהוא מוסיף לערכים מקומם בעיתון ולא באנציקלופדיה, והוא מסרב בעקשנות להטמיע זאת, בבחינת אני צודק וכולם טועים. "דיאנה גולבי התגייסה לצה"ל", "יאיר ניצני הצטרף לפאנל כוכב נולד" הן בבחינת מידע שאין בעיה להוסיפו לוויקיחדשות, אבל לא לאנציקלופדיה. אביהושיחה 12:46, 12 בפברואר 2011 (IST)
מסכים במאת האחוזים עם אביהו • עודד (Damzow)שיחההלוואי והייתי בדיקסי!12:47, 12 בפברואר 2011 (IST)
לגבי דיאנה גולבי, זאת דעתך, ויש רבים שלא שותפים לה. אם יש מידע שאין להוסיפו, יש לדון בכך בדף השיחה עד להגעה להסכמה. זה לא אומר שצריך לפעול נגד אותו עורך בצורה כלשהי, כל עוד הוא לא מפר את הכללים. לכל אחד פה סטנדרטים אחרים לגבי מהו מידע אנציקלופדי, ואין סיבה להפעיל סנקציות נגד מישהו רק כי הוא מחזיק בדיעה אחרת (שאגב, מאוד מקובלת באחותנו האנגלית הגדולה, מה שמוכיח שזוהי אינה עמדה מופרכת מיסודה). 85.64.90.21 12:50, 12 בפברואר 2011 (IST)
בתמצית, יש כאן מחלוקת על הפיתרון הראוי בין הדוגלים בקו מחמיר לבין הדוגלים בקו ליברלי. יואב ר. - שיחה 12:53, 12 בפברואר 2011 (IST)
אף אחד לא פועל נגד אותו עורך, אלא מנסים להגיע לשיטה ראויה להוסיף תוכן לערכים בוויקיפדיה. אין טעם לדון במאות דפי שיחה על אותו הדבר וכדאי לעשות את זה בצורה מרוכזת. גילגמש שיחה 12:55, 12 בפברואר 2011 (IST)
בעד ההצעה של דניאל. אני דווקא חושב שהמשפט "דיאנה גולבי התגייסה לצה"ל" הוא דווקא כן בעל חשיבות אנציקלופדית. הוא אקטואלי אומנם אך בעל חשיבות. בהמשך לאחר שתשתחרר ניתן יהיה לשנות אותו ל"שירתה בצה"ל בתפקיד..." אבל כרגע אין שום סיבה שלא לתת לקוראים מידע שהאישיות שהם קוראים עליה כרגע היא חיילת. אם כבר, דווקא המשפט על זה שגיפורדס התחילה לדבר הוא חסר חשיבות אנצקילופדית. באופן כללי אפשר לראות שאגסי הרבה פעמים מוסיף תורמות שרובינו נסכים שהם חסרי חשיבות, פעמים אחרות מדובר בדברים גבוליים אבל במקרים רבים הוא מוסיף גם דברים חשובים. הבעיה היא שנראה שלא נותנים לו הזדמנות ויש קבוצה של משתמשים שהחליטו לשחזר את עריכותיו מה שנקרא אוטומטית בלי לבדוק או לחשוב יותר מידי. טקטיקה זו אופיינית באופן קבוע למספר מצומצם של משתמשים שמחליטים על דעת עצמם שויקיפד כלשהו הוא מה שנקרא "מזיק" ופועלים בכל כוכם כדי להרוס את תדמיתו ולהביא לפרישתו מויקיפדיה. כך היה עם האיש והאגדה למשל ועוד רבים אחרים. הייתי מצפה מהקהילה לצאת נגד התופעה הזו. אני לא אומר שאגסי הוא טלית שכולה תכלת אבל יש דרך לטפל בדברים והדרך שנוקטים בה כרגע היא לא הדרך הנכונה. יורי - שיחה 13:09, 12 בפברואר 2011 (IST)
לגבי גיוסה של דיאנה גולבי. מי שמעדכן בתחום מסוים או מוחק ממנו צריך לדעת מה מקובל כאן באותו תחום. בתחום הבידור, נהוג לציין לגבי כל אמן צעיר את דבר גיוסו לצה"ל. למשל, רוני דלומי. בערך על אמן צעיר אי אפשר להתעלם מגיוסו לצה"ל, כי זה משפיע על הקריירה שלו. לגבי עדכון חדשות. גם המהפכה במצרים, בחירת רמטכ"ל וכד' זה חדשות, כמו זכיה בפרס נובל, זכיה בטורניר טניס, חתונה, לידה וגיוס לצה"ל. חשוב לעדכן ערכים בעלי צפיה רבה, לא פחות ואפילו יותר מאשר לכתוב ערך על צייר או משורר הונגרי מהמאה ה-17, שזוכה לצפיה אפסית. לגבי הפרדת כוחות- ברור שצריך לעשות זאת, כי המחיקות כבר נעשות בלי שיקול דעת אוביקטיבי והוגן, ומתפתחות מריבות מיותרות. כ-90% מהמנטרים לא מחקו לי מילה. אגסי - שיחה 13:36, 12 בפברואר 2011 (IST)
לאביהו, "יאיר ניצני הצטרף לפאנל כוכב נולד"- כל מי שמתמצא בתחום הבידור יודע שזאת התפתחות רבת חשיבות בקריירה שלו. כל אמן שהצטרף לפאנל קיבל דחיפה לקריירה שלו, ולכן זה מאוד מקובל לציין עובדה זו כאן לגבי כל חברי הפאנל. ועוד הערה, מי שמוחק בתחום הספורט, חייב להתמצא היטב בתחום. רק ככה הוא יידע כי בחירה לשחקן החודש בליגה אירופית, זה הישג נכבד, שמקובל לצין אותו בערך של השחקן כאן ובויקי האנגלית. אגסי - שיחה 14:53, 12 בפברואר 2011 (IST)

לי דווקא יש ספק שהמשולש הזה מזיק לויקיפדיה. אבל אם למרבית הגושלים אין ספק, אז אני מציע להרחיק את הצלע במשולש שתרומתה שואפת לאפס. תודה. עִדּוֹ - שיחה 15:30, 12 בפברואר 2011 (IST)

אני בעד להרחיק את שני הצלעות שתרומתם שלילית. מחיקת העדכונים של אגסי פוגעת בערכים. בש - שיחה 15:36, 12 בפברואר 2011 (IST)
מה זה "תרומתה שואפת לאפס"? זהו מיזם התנדבותי. כל תרומה היא מבורכת ויש להודות לתורם עליה. 85.64.90.21 16:05, 12 בפברואר 2011 (IST)
"להרחיק את הצלע במשולש שתרומתה שואפת לאפס". איפה היתה כשדנו בנושא של משולש מנוון? דניאל ב. 17:34, 12 בפברואר 2011 (IST)
אכן התבטאות לא ראויה וגם לא נכונה. בהנחה שהוא לא התכוון לחבריו, אין לי מה להתבייש בתרומות שלי בשבועיים האחרונים וגם לפני כן. אני לא אתיחס לתרומותיו. כאשר חברים יתחילו להתייחס בכבוד אחד לשני, אני ורבים אחרים יוכלו לתרום יותר. אגסי - שיחה 16:22, 12 בפברואר 2011 (IST)
אני חושב שההתבטאות של עדו חמורה ומכוערת, ומה שבש הוסיפה הוא מיותר. יואב ר. - שיחה 16:51, 12 בפברואר 2011 (IST)
גם בש התחילה לסבול ממחיקות של הצמד, שהתחיל לפתע להתעניין בהגיינה נשית. אגסי - שיחה 17:03, 12 בפברואר 2011 (IST)
מר אגסי הנכבד, אתה, כמו כל אחד אחר, מוזמן לעבור על היסטורית העריכות שלי (או של כל אחד אחר), לבדוק אילו מהן אינן מוצאות חן בעינך, להעיר ולשנות. העובדה שאתה חושב שלבקר מישהו זה אוטומטית שלילי והעובדה שאתה מאיים עלי שתבדוק מה אני כתבתי, מראות שהגישה שלך לויקיפדיה אינה בונה.
גילגמש וברוקולי הם אכן חברי. הם חברים שלי בגלל שהם נותנים לי ביקורת מאוזנת ולא בגלל שהם כביכול עושים לי טובה ומתעלמים מפועלי. אני מגן עליהם פה בגלל שאני רוצה שהם ימשיכו למחוק לי ולתקן לי שגיאות. עִדּוֹ - שיחה 17:14, 12 בפברואר 2011 (IST)
על פי ההוראות בראש הדף: "הדף מיועד לטיפול בתלונות ממוקדות העוסקות באירוע אחד או יותר מן העבר הקרוב.". אין כאן שום תלונה ממוקדת באירוע מסויים. לכן, יש לסגור את הדיון. 85.64.90.21 17:52, 12 בפברואר 2011 (IST)
לאור הדברים שכתבתי פה, האם יש למישהו נימוק מדוע הדיון הזה לא ייסגר כעת? 85.64.90.21 19:15, 12 בפברואר 2011 (IST)
לא רוצה להיות קטנוני, אבל על פי ההוראות שבראש הדף, את דבריך בכלל צריך למחוק. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ט' באדר א' ה'תשע"א • 20:02, 12 בפברואר 2011 (IST)

לדעתי, הטענה כאילו מתנכלים לאגסי אינה נכונה. לברוקולי ולגילגמש עמדה מסוימת באשר לתוכן שראוי להכניס בערכים, ואם הם זיהו שבאופן עקבי אגסי מכניס תוכן שלא עומד בסטנדרטים, זכותם "לעקוב" אחריו ולמחוק במקומות המתאימים. אם לדעתו של אגסי הסטנדרטים שמציבים ברוקולי וגילגמש גבוהים מדי, זכותו לדון על כך בדף השיחה של הערכים הספציפיים האמורים, או להעלות דיון עקרוני במזנון. אם יתברר שדווקא עמדתו של אגסי היא בקונצנזוס, אני בטוח שברוקולי וגילגמש יתיישרו לפיה. כרגע נדמה שדווקא אגסי הוא זה שעורך בניגוד לקונצנזוס ולא מוכן לקבל את העמדה המרכזית. אני-ואתהשיחה 19:02, 12 בפברואר 2011 (IST)

אתה צודק, שניהם צדיקים גמורים, שמחקו לי מעל 30 מחיקות שחלקן שוחזרו, והכל נעשה מתוך כוונות טהורות, כמו התלונה הזו ושאר בקשות החסימה. כל פעם שהם באים לדף השיחה שלי זה רק מתוך כוונות טובות. הם אפילו מדי פעם מחלקים לי מחמאות. יש עוד כמה חברים שלהם עם כוונות טובות כאלה. 90% מהמנטרים לא מחקו לי אף פעם, כי הם לא בדקו אף עריכה שלי. אגסי - שיחה 19:29, 12 בפברואר 2011 (IST)
לדעתי הדיון הזה מיצה את עצמו. משחקי החתול והעכבר ימשיכו, כאשר לכל צד יש שתי דרכים לשבור את המעגל: אגסי יכול לטרוף את הקלפים ולהחליט שהוא מתחיל להרחיב משמעותית ערכים בתוכן שחשיבותו האנציקלופדית אינה מוטלת בספק (המצב הרצוי, לטעמי, אך לא סביר שזה יקרה, כי הרבה יותר נוח לשבת על ynet ושאר אתרי האקטואליה ולדלות משם מבזקונים מאשר ללכת לספרייה ולמצוא ספרי עיון ומאשר לתרגם ערך שלם) או שהוא יתייאש ויפרוש מעריכה כאן בכלל. מנגד, הקהילה יכולה להחליט שהיא שוברת את הכלים ולחסום אותו לתקופה ארוכה (לא רצוי, אך אין לפסול אפשרות כזו על הסף) או שהיא תתייאש ותאפשר לאגסי לערוך כאוות נפשו (האפשרות הגרועה ביותר בעיניי, כי המודל של ויקיפדיה האנגלית שהוא רואה לנגד עיניו הוא מודל של מסד נתונים ולא של אנציקלופדיה). עכשיו לכו לכתוב ערכים. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ט' באדר א' ה'תשע"א • 20:02, 12 בפברואר 2011 (IST)
קולי, אולי תתייחס גם לאפשרות שהועלתה שאחרים ולא גילגמש + ברוקולי ינטרו את אגסי (מצדי - בקפידה)? יואב ר. - שיחה 20:09, 12 בפברואר 2011 (IST)
האפשרות הכי טובה היא כמובן שאגסי יפנים סוף כל סוף את מה שמקובל ומה שלא מקובל כאן, ואז לא יהיה צורך לנטר אותו. בנושא הזה אני בהחלט מסכים עם קוליסטאב. הסיבה שאחרים אינם מנטרים אותו היא כי אין להם כח להשתלחויות שלו בכל מי שחולק עליו בדף המשתמש שלו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:13, 12 בפברואר 2011 (IST)
אני אחטא באד הומינם - לדעתי הסיבה שאתה מנטר אותו בלי הרף היא הנחישות חסרת הפשרות שלך בכל דבר ועניין. יואב ר. - שיחה 20:15, 12 בפברואר 2011 (IST)
רק אחרי זה אל תציג את עצמך כצדיק הדור שמטיף לכולם מה ראוי ומה לא ראוי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:21, 12 בפברואר 2011 (IST)
צדיק הדור אתה אמרת. אני אמשיך לומר מה ראוי ולא ראוי להשקפתי. יואב ר. - שיחה 20:23, 12 בפברואר 2011 (IST)
ברוקולי, לא אתה קובע מה מקובל כאן. את זה קובעים כולנו, כל המשתתפים בדיון זה, כל קהילת ויקיפדיה. יש פה מי שמסכים עם אגסי ומי שלא. בהינתן מצב זה, איך יתכן שתאמר שהוא לא נוהג כמקובל פה? 85.64.90.21 20:18, 12 בפברואר 2011 (IST)
ומי אתה? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:21, 12 בפברואר 2011 (IST)
אני 85.64.90.21. אם אתה מתכוון האם אני כותב בויקיפדיה בשם אחר, התשובה היא לא. 85.64.90.21 20:31, 12 בפברואר 2011 (IST)
האפשרות הזאת מבחינתי לא רלוונטית, כי היא אם יהיה מי שיעשה זאת בקפדנות הנדרשת, אגסי ישתלח בו ויוביל לחסימה ארוכה שלו עצמו, ואם לא יהיה מי שיעשה זאת בקפדנות, תתקיים האפשרות האחרונה שציינתי. זהו מעין מצב מעבר לא יציב. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ט' באדר א' ה'תשע"א • 20:28, 12 בפברואר 2011 (IST)
אפשרות איומה. מה דעתך על זה שעריכות של ימנים רדיקלים יבדקו רק על ידי ימנים רדיקלים ועריכות של שמאלנים רדיקלים יבדקו רק על ידי שמאלנים רדיקלים? אולי גם שאתאיסטים יבדקו רק על ידי אתאיסטים?
הגיע הזמן שמר אגסי יבין שהוא עוסק בתפלות ושאם כל השאלה לגבי כלל העריכות שלו היא אילו מהן על גבול החשיבות האנציקלופדית אז הוא פשוט לא מבין מה כן ומה לא לעניין. אני בטוח שאם אגסי היה כותב ערך (לא מוסיף פרט ממדור רכילות אלא אשכרה כותב ערך) על ראש ממשלה כל שהוא או על שיטת ניסוי מקובלת במדע כל שהוא, אף אחד לא היה מוחק לו. אם הוא כותב שלאיזו בדרנית נולדה בת ומציג את זה בתור תרומה משמעותית לויקיפדיה, אז הוא פשוט לא מבין מה זה אנציקלופדיה. עִדּוֹ - שיחה 20:45, 12 בפברואר 2011 (IST)
עוד לא הפנמת את הבעיה, שיש התנכלויות אובססיביות מקבוצה קטנה. ברור שאם אכתוב תוכן ארוך, הבעיות רק יחריפו. ויקיפדיה זקוקה גם לעדכונים אקטואלים. נמאס כבר מהזלזול בעדכונים כאלה. מי שחושב שהעדכונים שלי מהשבועיים האחרונים (שמפורטים למעלה) לא טובים- שימחק אותם. אם הרוב לא ירצו עדכונים כאלה- לא אעדכן. שהערכים ישארו מעודכנים ל-2010. זה מיזם התנדבותי ולא צריך להכתיב לחברים איך ומה לתרום. אגסי - שיחה 21:01, 12 בפברואר 2011 (IST)

הגיע הזמן שברוקולי וגילגמש ימנעו ממחקנות יתירה. גילגמש לדוגמא מגלה עיניין רב במוצרי הגיינה נשיים מאז שהגנתי על אגסי. הוא מחק חלק מהערך גביעונית ללא הצדקה ומחיקתו שוחזרה. לאחר מכן הוא הציע למחוק כליל פרק אחר בערך. גם שם ויקיפדים אחרים הביעו את דעתם נגד המחיקה. כעת הוא הניח תבנית הבהרת חשיבות על ערך חדש שכתבתי, תוך דקה לאחר פרסום הערך. אני בספק רב אם בדקה זו הוא הספיק לקרוא על הטכניקה שהוא הציע למחוק. בש - שיחה 20:54, 12 בפברואר 2011 (IST)

כללי עדכונים[עריכת קוד מקור]

כיון ש, לפי הבנתי, הבעיה מתחילה מהמחלוקת לגבי מה ראוי ומה לא ראוי להיכנס לוויקיפדיה, מה שצריך לעשות זה לדון בשאלת גבולות העדכונים, לפרט סעיף סעיף, (לדוגמה: *יש לעדכן אך ורק על חתונה, לא על דייטים. *העובדה שאדם משרת בצה"ל כשלעצמה לא ראויה לעדכון) ואגסי, גילגמש וברוקולי, שבינתיים השינויים של השלושה במרחב הערכים בנושאים שבמחלוקת חוקיים, יקבלו את החוקים שייקבעו. אם תהיה עוד שאלה כדאי לטפל בה בסבלנות, ואולי זה יפתור בעיות עתידיות רבות של תורמים שדעותיהם גבוליות. יְשֻׁרוּןשיחה 20:49, 12 בפברואר 2011 (IST)

כל תחום יש לו את הכללים והנוהגים שלו, וצריך להבין באותו תחום לפני שכותבים או מוחקים. אמן צעיר שמתגייס לצבא- מאוד מקובל וחשוב לציין זאת. אגסי - שיחה 21:02, 12 בפברואר 2011 (IST)
אוקיי, אז נקבע את זה ככלל ויהיה אסור למחוק. יְשֻׁרוּןשיחה 21:08, 12 בפברואר 2011 (IST)
אני בעד הכיוון הזה. יציגו גילגמש וברוקולי שניים-שלושה מקרים קיצוניים לצד אחד, יציג אגסי שניים-שלושה מקרים קיצוניים לצד אחר. תחווה הקהילה את דעתה ונקווה שזה יעזור לשני הצדדים לדעת מהי עמדת הקהילה ברמה העניינית של המחלוקות המתוארות כאן. נרו יאירשיחה • ח' באדר א' ה'תשע"א • 23:53, 12 בפברואר 2011 (IST)

הערכים צריכים להיות מעודכנים ל-2011[עריכת קוד מקור]

ואם החברים רוצים שהערכים יישארו מעודכנים ל-2010, אני אפסיק לעדכן. אני לא עושה את העדכונים למען עצמי, ואני לא מאושר מזלזול והתנשאות כלפי עדכונים כאלה. אגסי - שיחה 21:10, 12 בפברואר 2011 (IST)

אפשר לחשוב שמוחקים לך באופן גורף כל מה שאתה עושה. זה כמובן לא נכון. אני מניח שכולם מסכימים שהערכים צריכים להיות מעודכנים ויש לך גם עדכונים טובים שלא נחמקים. הבעיה בכך שאינך מבין מה נחוץ ומה אינו נחוץ. במקרה כזה עדיף לנו בלעדיך. עדיף שתלך בכוחות עצמך, אך אם לא אפשר לחסום, כמו שכבר התחילו לעשות, רק חבל שלפרקי זמן קצרים מדי. גילגמש שיחה 23:05, 12 בפברואר 2011 (IST)
האמן לי שאם כל אחד אחר היה בעיקר מוסיף פרטים שהוא קרא במדורי רכילות לערכים על בדרנים, היו מוחקים גם לו את עיקר דבריו. אתה הרי לא מעדכן את הערכים לגבי תגליות מדעיות. עִדּוֹ - שיחה 23:09, 12 בפברואר 2011 (IST)
אכן. מרבית העדכונים של אגסי זניחים לחלוטין. גילגמש שיחה 23:12, 12 בפברואר 2011 (IST)
עוד לא הפנמת שויקיפדיה זה אניציקלופדיה מודרנית, שאחד מיתרונותיה זה היכולת לעדכן אותה בהתאם להתרחשויות. ככה זה נעשה בכל העולם. אגסי - שיחה 23:56, 12 בפברואר 2011 (IST)

הערה על הפסקה[עריכת קוד מקור]

הפסקה הזו כבר דנה בכללי העדכון, ופה זה לא המקום, מדוע לא לגשת למזנון כמו שהצעתי קודם במקום להתווכח פה ויכוחים חסרי תועלת? יְשֻׁרוּןשיחה 00:03, 13 בפברואר 2011 (IST)

אני מזמן כבר רוצה לסיים את שבוע פסטיבל אגסי בהפקת גיגלמש ושות', ובטח שלא להרחיב אותו למזנון. בניגוד להשמצות אני לא מכניס רכילות, אלא מידע רלבנטי בתחומים שונים. גם לא מחקו לי בטענה שמדובר ברכילות. דווקא הערכים המומלצים עמוסים ברכילות, כמו הערך הנוכחי ריכרד וגנר. הזלזול כאן בעדכונים בתחומי הספורט והבידור מקוממיים. שוכחים, שהקוראים יותר מתעניינים בתחום הבידור וספורט מאשר בערוץ ההיסטוריה, ואני חלילה לא מזלזל בו. אגסי - שיחה 14:19, 13 בפברואר 2011 (IST)

מנדב את עצמי[עריכת קוד מקור]

אני חושב שמקור הבעיה היא שגילגמש וברוקולי מנטרים את הערכים. אם הם מפחדים שלא יהיה אף אחד אחר שיעשה את העבודה אני מנדב את עצמי לנטר את העריכות של אגסי. מנגד גילגמש וברוקולי יוכלו לפנות לעיסוקים אחרים. מקובל על שניכם? יורי - שיחה 22:14, 12 בפברואר 2011 (IST)

לא. גילגמש שיחה 23:03, 12 בפברואר 2011 (IST)
יורי, ואז אתה תהפוך לאויב החדש (עם כל הכינויים הנלווים) של אגסי. ‏YHYH ۩ שיחה 23:06, 12/02/2011
הפתרון צריך להיות מערכתי. לא יתכן ליצור שטח אקס טריטוריאלי לאגסי רק כי הוא רוצה בכך. הכללים תקפים לכולם, גם לו. גילגמש שיחה 23:09, 12 בפברואר 2011 (IST)
רעיון לפתרון מערכתי: בויקיפדיה לא כותבים פרטים טפלים. עִדּוֹ - שיחה 23:14, 12 בפברואר 2011 (IST)
אל תדאג לי ינון. יהיה בסדר. חן, תגיד לי רגע, האם עצרת אי פעם לחשוב למה כבר במשך מספר שנים, מאז תחילת פעילותך בויקיפדיה למעשה, מתקבלות עליך תלונות מצד משתמשים חדשים על יחס לא נאות. אתה לא יכול להגיד שזה בגלל שאתה מנטר הרבה. יש ויקיפדים שמנטרים יותר ממך ולא מתקבלות כל כך הרבה תלונות עליהם. מה דעתך להפסיק עם הטקטיקה הישנה שלך של להתלבש על עריכותיהם של משתמשים שהחלטת על דעת עצמך הם מזיקים ולעבור לדברים אחרים. יש לך נטייה להוציא בכוח את הרע מאנשים כך שאחרי שאתה מסיים את העבודה כבר אי אפשר לתקן את המצב ולהפוך את אותו אחד ש"טיפלת בו" לויקיפד מהשורה. יורי - שיחה 23:16, 12 בפברואר 2011 (IST)
צודק. ללא ספק אני אשם בכך שאגסי מוסיף את האנקדוטות שלו. איך לא ראיתי את זה קודם גילגמש שיחה 23:18, 12 בפברואר 2011 (IST)

90% מהמנטרים לא מחקו לי כלום. אני נגרר לריבים רק עם מוחקים סדרתיים שיש להם כוונת התנכלות חד משמעיח. מותר לי להתווכח כשמוחקים לי. אני מוכן שיבדקו את העריכות שלי, למרות שאני לא זקוק לחונכים. אני חבר רשום 4 שנים ו-9 חודשים, מספיק משכיל ואינטילגנטי ולא מרגיש שאני פחות טוב מהאחרים. אם החברים שאני מעריך את דעתם רוצים שהערכים יישארו מעודכנים ל-2010, אז אני לא אטרח לעדכן. אם לחברים לא מפריע ההתנכלויות שגוררות מריבות, אז יש בעיה. אגסי - שיחה 23:20, 12 בפברואר 2011 (IST)

אף אחד לא פקפק באינטיליגנציה שלך או בהשכלתך. למה אתה מעלה את הנושא הזה בכלל?
נסה לקבל את הביקורת כבונה. הבט בבקשה בשינויים שערכתי לתוספות שלך בערך דובר הבית הלבן. בהחלט יש מקום לספר מה קרה בשנת 2011 אבל המקום הזה אינו חלק מהגדרת הערך. שיהיה לך בהצלחה בהמשך פועלך פה. עִדּוֹ - שיחה 23:37, 12 בפברואר 2011 (IST)

אני חושב שההצעה של יורי טובה. אם הוא מתנדב לנטר את עריכותיו של אגסי, זה יסייע. הדיון הזה לא מוביל לשום מקום, וצריך לחתוך. עידושיחה 23:50, 12 בפברואר 2011 (IST)

ההצעה טובה, אך לחלוטין לא מקובלת עלי. גילגמש שיחה 23:52, 12 בפברואר 2011 (IST)
זה מאוד הגיוני מה שאמרת עכשיו. יורי - שיחה 23:54, 12 בפברואר 2011 (IST)
משפט הגיוני, אבל לחלוטין לא רציונלי. עידושיחה 23:57, 12 בפברואר 2011 (IST)
מאוד רציונילי. אני בטוח בכוונותיו הטובות של יורי, רק שחושב שאין בהן תועלת. לכן, הצעתו לא מקובלת עלי. גילגמש שיחה 23:59, 12 בפברואר 2011 (IST)
גילגמש, גם דיון זה שהתארך מעבר לצורכו, הופך לחסר תועלת ממשית. יש לנו הצעה קונקרטית ראויה: ינטר יורי כל אחת ואחת מעריכותיו של אגסי. אם לגילגמש וברוקולי יהיו השגות, הם מוזמנים לברר את הסוגיה עם יורי. אם הניסיון יכשל נחזור לדיון כוללני על הנושא. ומילה אליך אגסי, כשיש רבים הטוענים ובאופן שיטתי כי יש פגם בהתנהלותך, אז יש כאן בעיה. גם אם היה ואתה צודק, אתה מקשה על התנהלותה התקינה של הוויקיפדיה כשהדיונים איתך לוקחים זמן רב מהדרוש. כמי שכן תומכת בגישה ביקורתית, עצה לי אליך כמו לאחרים, בחר את מלחמותיך בקפידה. דיון זה ברובו מבקר את התנהלותך. למד לא רק לתת ביקורת אלא גם לקבל. בברכה, דורית 00:10, 13 בפברואר 2011 (IST)
אם רק הייתי יכול לסמוך על יורי בנושא זה הייתי מפקיד את נושא אגסי בידיו בשמחה. לאגסי יש בעיה עם כל מי שמוחק לו משהו (רק ראי את תגובותיו הדוחות כלפי דמזו כשזה התנגד לבקשת הבדיקה שלו). הבעיה היא לא אצלי ולא אצל גילגמש - היא אצל אגסי, ואצלו בלבד. הדיון הזה נפתח בגלל הבעייתיות בעריכותיו של אגסי, ובספין שלו ושל עוד כמה הפך לדיון במי שמטפל בבעיות במקום במי שגורם להן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:13, 13 בפברואר 2011 (IST)
וזו בדיוק ההזדמנות להוכיח את טענתך. עידושיחה 00:14, 13 בפברואר 2011 (IST)
ביקשת, הצעתם - לא קיבלתי. נקסט. אני בפירוש לא חייב להסכים לשום הצעה. ברצותי אסכים ברצותי לא אסכים. אין כלל כלשהו שיכול לחייב אותי להסכים והסכמתי תלויה ברצוני הטוב. גילגמש שיחה 00:19, 13 בפברואר 2011 (IST)
אם זה מה שאתה רוצה, אין בעיה. אנחנו לא שואלים אותך. זאת לא בקשה, זאת דרישה. הדרך בה אפעל במקרה שתתנהג באופן דווקאי וילדותי ו"לא תסכים" תלויה ברצוני הטוב. עידושיחה 00:31, 13 בפברואר 2011 (IST)
שבוע טוב עידו (פעם שנייה הערב) אכן כביורוקרט אתה יכול לדרוש, ולהציב כללי התנהגות. יחד עם זאת, אינך יכול לומר הדרך בה אפעל תלויה ברצוני הטוב, עליך לפרט כיצד תנהג, למען נשמע ונירא. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 00:35, 13 בפברואר 2011 (IST)
אני נורא מצטער, עידו, אך סמכות זו לא מוקנת לך בחוקים. אתה יכול לדרוש עד מחר. גילגמש שיחה 00:37, 13 בפברואר 2011 (IST)
אני לא אדרוש עד מחר, אני מסתפק בלדרוש היום, להזהיר מחר ולחסום מחרתיים. עידושיחה 00:43, 13 בפברואר 2011 (IST)

שוב, 90% מהמנטרים לא מחקו לי. אין לי שום בעיית אמינות, ואני צריך להיות בדוק עריכות אוטומטי. אני אשמח אם המנטרים האלה ימשיכו לנטר את העריכות שלי. לבטח אפשר לסמוך עליהם. אין לי התנגדות שיורי יבדוק חלק מהעריכות שלי. אני גם מוכן שהראל או דורית יבדקו את העריכות שלי או שישמשו בוררים כשיש ויכוח. אם שניהם יגידו לי שהעריכות שלי לא טובות ולא מועילות, אני אפרוש ואשאיר את הערכים שיהיו מעודכנים ל-2010. הבעיה שיש חברים שלהוטים להמשיך למחוק לי בלי הפסקה, וכלום לא יעצור אותם. אגסי - שיחה 00:48, 13 בפברואר 2011 (IST)

הפתרון הוא טאטוא הבעיה מתחת לשטיח. אם עריכותיו של אגסי ישוחזרו ע"י יורי - אגסי יתלונן, אם לא - סימן שלצד השני יש בעיות עם השיטה.
אגסי: רחל העירה לך בדף זה על דיאנה גולבי, אני, נדמה לי, שחזרתי אותך פעם, הבעיה היא לא רק בעשרת האחוזים.
מלבד זאת: אגסי הוא לא היחיד, היו לו תומכים בדף הזה, ובמקומות נוספים. יְשֻׁרוּןשיחה 00:59, 13 בפברואר 2011 (IST)
אני חושבת שהתמונה ברורה לכולנו. אך גם יש התנגדות לחסימה של אגסי. הפתרון הוא פתרון ביניים, יורי ינטר את כל העריכות של אגסי, והדיון יעשה מולו. אם הדבר לא יצליח, נחזור לכאן. במידה והפתרון יכשל, אזי שעמדתם של אלו המבקשים לחסום תהיה משופרת יותר מזו שעכשיו. חוסר הפשרות הזה אפילו לנסות את הפתרון המוצע, מעלה אצלי תהיות אף הוא. חסימות מסוג זה צריכות להעשות באופן זהיר ביותר ובטווח הארוך, הפתרון מציע יתרונות לשני הצדדים. ואגסי, קרא שוב את שכתבתי והפנם. את הביקורת שלך עליך לעשות בצורה מדודה ושקולה. בחר את מלחמותיך כמו גם את תגובותיך ונימוקיך. דורית 01:14, 13 בפברואר 2011 (IST)
לדעתי זה לא הגון לחסום את אגסי על עדכוניו כל עוד אין כלל האוסר זאת. יְשֻׁרוּןשיחה 01:22, 13 בפברואר 2011 (IST)
מה שהציעו זה לחסום אותו על מה שקורה אם משחזרים את העדכונים המיותרים שלו (מתי לאחרונה ביקרת בדף המשתמש שלו?). אני עצמי משתדל להסביר את עצמי בכל פעם שאני משחזר אותו (בין אם בתקציר עריכה ובין אם בדף השיחה), למרות שאני יודע שאספוג את מטר החרפות והגידופים הרגילים על מגיפת המחיקות הנוראית. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:26, 13 בפברואר 2011 (IST)
אז שיחסמו אותו לשבוע מדפי שיחה. הואיל והוא עבר על כמה הכללים, זה נראה לי הגיוני יותר ומועיל יותר. יְשֻׁרוּןשיחה 02:04, 13 בפברואר 2011 (IST)

דורית, אני מקבל את דבריך. כבר המון זה שאני רק מבקש לתרום בשקט בלי הצקות סדרתיות, כל עוד תרצו אותי כאן. אני לא מתכונן לכפות את עצמי ואת העדכונים שלי. אני מקווה שמותר לי מדי פעם להתווכח בנימוס. אני מוכן שיהיה בורר במקרים של חילוקי דעות, כדי לקצר ויכוחים, אם זה את, הראל או מישהו אחר. אגסי - שיחה 02:15, 13 בפברואר 2011 (IST)

אני שוב מציע להעלות להצבעה, אפילו קצרה (אפשר גם בדף זה), כדי להתרשם לאן נושבת הרוח, לפחות מקרה קיצוני אחד לכאן ולכאן. זה יבהיר לשני הצדדים מה דעת הקהילה. נרו יאירשיחה • ט' באדר א' ה'תשע"א • 08:48, 13 בפברואר 2011 (IST)
אני לא חושב שהפתרון הוא שיורי ינטר את העריכות של אגסי - יש עשרות רבות של מנטרים, שעושים עבודה מצוינת. אם ברור מעל לכל ספק שגילגמש וקוריצה לא מסוגלים לחיות בשלווה עם אגסי, תנו לכל יתר המנטרים לעשות את העבודה - אני בטוח שהיא תהיה טובה באותה מידה. אני ניטרתי לא מעט עריכות של אגסי ולא חטפתי מקלחות צוננין. Yoavd - שיחה 09:16, 13 בפברואר 2011 (IST)
אני גם חושב שהפתרון שיורי בלבד ינטר את העריכות שגוי. קבלת פתרון כזה שוללת מכל אחד אחר את האפשרות לבדוק ולתקן (ולעיתים אף, ישמור האל, למחוק) את עריכותיו של הנ"ל מלבד יורי. זה נשמע הגיוני? לי זה ממש לא • עודד (Damzow)שיחההלוואי והייתי בדיקסי!09:28, 13 בפברואר 2011 (IST)
גילגמש וברוקולי מנטרים את עריכותיו של אגסי כל כך באדיקות בגלל שהם חוששים שאם הם לא יעשו את זה, לא יהיה מישהו אחר שיעשה את זה. בגלל זה נידבתי את עצמי. אני מתחייב לעבור על כל עריכה של אגסי בתוך פחות מ-24 שעות. עכשיו גילגמש וברוקולי לא צריכים לחשוש יותר ויכולים לפנות לעיסוקים אחרים. זה כל הסיפור. יורי - שיחה 09:35, 13 בפברואר 2011 (IST)
זה מצויין שיורי מתחייב לעבור על עריכותיו של אגסי, וזה יהיה גם מצויין עם שני הניצים ינוחו מעט. יש לזכור שחוץ מיורי יש כאן בסביבה עוד כמה מנטרים מצויינים - זה ממש לא הגיוני למנוע מהם לעשות את מלאכתם רק בגלל שיורי, או כל משתמש זה או אחר, מתחייב לעבור על עריכותיו של אגסי. אני לא חושב ש"בלעדיות" היא פתרון טוב. צנטוריון - טלגרף - כחול או אפור, לא משנה - הדם אדום בכל מקרה... 10:21, 13 בפברואר 2011 (IST)
  • חברים, אני מציע לסיים את שבוע הדיונים שגילגמש יזם בעניינו של אגסי. אתמול היו כאן 660 צפיות וזה ממש מוגזם. ספרתי ומצאתי 77 מנטרים. אם אי אפשר לסמוך עליהם, שיבדקו שאגסי האיום לא ישחית ערכים כהרגלו- אז שימנו עוד 10 שיהיו אחראים רק על אגסי, ואם זה לא יעזור אז שיחסמו אותו. צריך לזכור שיש גם הבדלי השקפות שלא הוכרעו כאן, ויתכנו חילוקי דעות. יש בודדים שמחמירים ובקושי מרשים להכניס סיכה לערכים הדלים, ויש גמישים שמאפשרים להכניס פרטים קטנים כמו בערכים המומלצים. אגסי - שיחה 10:37, 13 בפברואר 2011 (IST)
אני כמו הרב שאומר לכולם שהם צודקים (טוב, חוץ מלאגסי) ולאשתו שטוענת שלא יכול להיות כולם יהיו צודקים הוא אומר: "גם את צודקת". אני לא סומך על שיקול דעתו של יורי. ("אבל למה? למה? אליטה! אליטה!) בגלל המקרה בו "עזר" לאגסי בשעה שהיה חסום לפרסם (שוב) את המניפסטים שלו בדף שיחתו במקום ב-א-מ-ת לעזור לו. ההסטוריה הויקיפדית של יורי מוכיחה שגם ללא מקרה אגסי, הוא, איך נאמר זאת בעדינות..., הפעיל פה ושם שיקול עדת לא נכון. אני אוסיף כי ההכרזה שלו כי אינו מתכוון לנטר את כל עריכותיו של אגסי מוסיפה לי המון ביטחון לגבי העתיד.
למרות כל זאת אני ממש לא מתנגד להצעת הבירוקרטים כי עתידו של אגסי (שוב, שוב ושוב) תלוי רק באגסי. לא בגלגמש לא בברוקולי ולא ביורי. לאגסי אמליץ לכתוב ערכים. לא לעדכן, לפתוח ארגז חול ולכתוב מא' עד ת' ערכים. בלי סיפורי "למה לכתוב אם גם ככה ימחקו? בלי אליטות ובלי מופלטות. אוסיף ואציין שאני מאוד מקווה כי את העזרה יורי מציע לא על מנת להשתמש באגסי ככלי על מנת לכתוב פרק נוסף בסיפור האהבה המתמשך שלו עם ברוקולי וגלגמש. ‏sir kiss שיחה 10:43, 13 בפברואר 2011 (IST)
מותר לאנשים לסייע לי או להגיד עלי מילה טובה בלי שיחטפו על הראש. צריך גם להגיד מילה טובה למתנדבים, אלא אם יש עודף במתנדבים ואין מספיק עבודה לכולם. אתה טועה לגבי אישתי. היא צודקת כשהיא אומרת שאני מבזבז כאן זמן. אני לא מצליח להסביר לה מדוע אני עדיין אוהב להיות בויקיפדיה. אגסי - שיחה 11:56, 13 בפברואר 2011 (IST)
אני מנסה להרחיק את גילגמש וברוקולי מהסיפור הזה. אם הייתי רוצה לכתוב פרק חדש ב"סיפור האהבה שלי איתם" (מקורי מאוד) הייתי מנסה לעשות הפוך (למשוך אותם פנימה). באופן אישי אני כבר לא יכול לחכות להתחיל בתפקיד החדש. עושה רושם שיש המון אנשים שאיך לומר בעדינות "להוטים" לבדוק את עריכותיו של אגסי. אין לי מושג מה אגסי עושה, הייתי בטוח שמדובר בעבודה די משעממת אבל עושה רושם שהעריכות של אגסי מרתקות. לנוכח עובדה זו אין לי שום כוונה לשמור את התענוג הזה בעצמי. מי שרוצה מוזמן לעזור לי לנטר אותו. המינימום שמתבקש ממי שעושה זאת הוא להסביר את השחזורים שלו ולא לשחזר על אוטומט. רק שגילגמש וברוקולי יתרחקו מהעניין. אני מקווה שכולם יסכימו שהם "עזרו" כבר מספיק. יורי - שיחה 12:01, 13 בפברואר 2011 (IST)

שבירה קלה, לצורך הבהרה[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד ליורי על ההתנדבות והנכונות, אבל - ההתנהלות של אגסי לא תזכה אותו בכך שאם מישהו לא מסכים איתו - הוא קודם צריך לפנות ליורי, ואסור לשחזר או לבטל או לערוך. מותר. לרוב נהוג שדווקא החניך הוא זה שצריך לאשר דברים עם החונך, לא כל שאר הקהילה. אני לא עוקב אחר אגסי, אבל אם אני אראה עריכה שלו ברשימת המעקב שלי שלדעתי היא איננה נכונה או לא מתאימה או זקוקה לתיקון - אני אטפל בה כהבנתי, כשם שאני מטפל בכל עריכה של כל משתמש. זהר דרוקמן - לזכר פול 08:30, 14 בפברואר 2011 (IST)

לא צריך להידחף בכוח לכל שיחה[עריכת קוד מקור]

הדברים מועברים מהאשכול שפתח אלמוג ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 07:05, 14 בפברואר 2011 (IST)

ברמת העיקרון, ובלי להכיר את הפרשה, כשיש סכסוך עמוק, מתמשך ובלתי פתיר שגורר התנכלויות, הפיתרון הרצוי לטעמי, הוא לחייב את הצדדים לעשות הפרדת כוחות מוחלטת. סוג של צו הרחקה הדדי. להקפיד שההפרדה תיושם בשטח, ולהזהיר ולחסום על כל ניסיון להתנכלות או פעולת נקם. אגסי - שיחה 00:27, 14 בפברואר 2011 (IST)
הבעיה אגסי, שלשיטתך, רק הצד השני מתנכל, רק הצד השני מציק ורק הצד השני מפריע, ולכן רק את הצד השני יש לחסום. ובכן, הרשה לי לחדש לך - בתור הצד הנפגע, אני רוצה להודיע לך שעריכתך זו שבאה בתגובה לניסיון נוסף שלי לפנות אליך בנימוס, להציע את עזרתי, ולנסות להנמיך את הלהבות, היא בגדר התנכלות חצופה מעליבה ונקמנית. בהתאם לשיטתך שלך, האם אין לחסום אותך על כך? וזו עוד דוגמא מרוככת ביותר ביחס לחלק מהעריכות שלך בשבועות האחרונים - מה לגביהן? על אילו מהן היה צריך לחסום אותך ועל אילו לא? אם יש דבר אחד שאנחנו צריכים להפנים מסיפורו של אלמוג, הוא שעם האלימות המילולית הבוטה שמופעלת פה בחודשים האחרונים אנחנו לא צריכים להשלים - ועל בעלי התפקידים בויקיפדיה, בירוקרטים ומפעילי מערכת, מוטלת החובה להשתמש בכלים העומדים לרשותם להשגת מטרה זו. רבים פה נזעקים להגן על חופש הביטוי - רבותי, זו מדיה כתובה. הדבר היחיד שאפשר לעשות פה הוא להתבטא, ולכל אחד מגיע חופש ביטוי - אבל חופש ביטוי הוא לא כסות לאלימות, בריונות או התססה. צנטוריון - טלגרף - כחול או אפור, לא משנה - הדם אדום בכל מקרה... 01:09, 14 בפברואר 2011 (IST)
צנטוריון, שכחת שיום לפני כן הכנסת לי חזק, ולא בפעם הראשונה. ככה לא מתנהג מי שבאמת רוצה לעזור לחברו. למרות זאת, התוגבה שלי הייתה די עדינה. כעת שוב תקפת אותי, בלי שום קשר לדבריי. אגסי - שיחה 01:34, 14 בפברואר 2011 (IST)

אוף, מה כל כך קשה?[עריכת קוד מקור]

יש שתי בעיות:

  1. ההתנהלות של אגסי בדפי שיחה ובדף המשתמש שלו - איתה ודאי עבר על הכללים כמה וכמה פעמים, ואף נחסם עקב כך.
  2. המחלוקת על העדכונים ורמת הפירוט.

את ההתנהלות של אגסי בדה"ש עליו לשנות ומהר, והוא נחסם ונראה לי שלאט לאט הוא משתפר. שאלת המחלוקת על העדכונים: אין מה לעשות וויקיפדיה צריכה לתת כלל מנחה או מפורט לא ייתכן שההחלטות בנושא יוכרעו על פי רצון הכותב ורצון המשחר ורצון משחזר המשחזר. אם הנושא מורכב צריך לשטוח את הנושא על כל מורכבותו ושהקהילה תגיע להחלטה. הייתי פותח דיון כזה במזנון בעצמי אבל אני לא חושב שאני מתאים, מי שיש לו דעה ורעיון כיצד לנהל דיון כזה אנא יעשה זאת. ככל שהזמן עובר ואין הגדרה ברורה ויקיפדיה נפגעת יותר ויותר. יְשֻׁרוּןשיחה 01:27, 14 בפברואר 2011 (IST)

תרשו לי, כמו קאטו הזקן, להציע שוב להעלות להצבעה קצרה שני מקרים, אחד מכל צד, כדי ששני הצדדים ידעו טוב יותר כיצד רואה הקהילה את הנושאים שבמחלוקת. נרו יאירשיחה • י' באדר א' ה'תשע"א • 01:33, 14 בפברואר 2011 (IST)

הדיון הזה יימשך לנצח? אין דברים יותר חשובים לעשות מאשר להתעסק בעלילות אגסי וגילגמש ושות'? אגסי - שיחה 01:39, 14 בפברואר 2011 (IST)

כן יש, אבל כדי שהדברים יפעלו צריך לטפל בדברים הקטנים שיוצרים בעיות. יְשֻׁרוּןשיחה 01:57, 14 בפברואר 2011 (IST)