רוני דלומי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רוני דלומי
דלומי, 2023
דלומי, 2023
לידה 15 בספטמבר 1991 (בת 32)
באר שבע, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות מ-2009 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה פופ, רוק, מוזיקה עברית
שפה מועדפת עברית, עברית (מודרנית) ישראלית עריכת הנתון בוויקינתונים
בן זוג אלון ויסמן
מספר צאצאים 1
פרסים והוקרה
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
דלומי, 2012

רוני דלומי (נולדה ב-15 בספטמבר 1991) היא זמרת-יוצרת, שחקנית ומנחה ישראלית. זוכת העונה השביעית של תוכנית המציאות "כוכב נולד". זמרת השנה לשנים 2010 ו-2011.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוני דלומי נולדה וגדלה בבאר שבע. כעבור שנים עברה משפחתה להתגורר בעומר. עוד לפני שהחלה לעסוק בשירה, למדה ריקוד בבית הספר של להקת המחול "בת-דור". היא השתתפה בתחרויות שונות ובשנת 2006, נטלה חלק במופע "שיר נולד".

בשנת 2008 ניגשה דלומי לאודישנים לפסטיבל "ויוה לאירוויזיון" בניהולו האומנותי של אלי ניסמן שקיבל אותה לתחרות שהייתה הראשונה בארץ בהקשר עם האירוויזיון ובה ביצעו המשתתפים שירי אירוויזיון וקדם אירוויזיון. דלומי ביצעה את השיר סינדרלה של להקת סקסטה וזכתה במקום הראשון. הפסטיבל שודר בטלוויזיה וקיבל חשיפה תקשורתית גדולה והקליפ של דלומי מתוך הפסטיבל הגיע למלהקים של כוכב נולד שפנו לאלי ניסמן וקיבלו ממנו המלצה חמה.

ב-2009 אותרה דלומי על ידי הפקת התוכנית "כוכב נולד" לאחר שהוכתרה בעיתונות הדרום כהבטחה והוזמנה לאודישנים בבאר שבע, שאותם עברה בהצלחה. במהלך התוכנית דורגה דלומי באופן קבוע במקומות הנמוכים בדירוג השופטים המשוקלל, במיוחד בדירוגו של גל אוחובסקי. ב-30 באוגוסט 2009 ניצחה בגמר התוכנית, עם רוב של 61% מהקולות מול ולדי בלייברג. באותו גמר ביצעה את השירים "ככלות הקול והתמונה" של דני בסן ו"אני אש" של רן דנקר ועילי בוטנר. דלומי היא האישה הראשונה שזכתה בגמר אחרי העונה הראשונה ב-2003.

בשנים 2010–2012 שירתה בצה"ל, בלהקה הצבאית "כחול לבן" של חיל החינוך והנוער[1].

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2010–2011: אלבום בכורה[עריכת קוד מקור | עריכה]

זמן קצר לאחר זכייתה בכוכב נולד החלה דלומי לעבוד על אלבום הבכורה שלה, "קצת אחרת", שכלל גרסאות עבריות לשירים בסגנון דרום אמריקאי וספרדי. על פי דלומי, הרעיון לאלבום עלה בעקבות תגובת הקהל האוהדת לביצועה לשיר "Cada Dia" במהלך העונה שבה השתתפה ב"כוכב נולד", שיר שבוצע במקור על ידי הזמרת הקולומביאנית מרתה גומז באלבום "בין קירות ביתי" של הפרויקט של עידן רייכל.

לקראת העונה השמינית של "כוכב נולד" הקליטה דלומי את השיר "עכשיו תורי". השיר יצא לרדיו כסינגל בינואר 2010 וליווה את האודישנים לעונה.

במרץ 2010 הוציאה דלומי את סינגל הבכורה שלה, "תן", שאת מילותיו העבריות כתב גלעד שגב ללחן של השיר "Hoy", שכתב המוזיקאי הפרואני ג'יאן מרקו, ואת גרסתו הפרואנית שרה גלוריה אסטפן[2]. השיר הפך ללהיט גדול, כבש את מצעדי הפזמונים, הגיע בהם למקומות הראשונים ושהה בהם שבועות רבים. ביולי 2010 הוציאה סינגל שני, "קצת אחרת", שכתב נתן גושן לשיר "Abrázame Muy Fuerte" שהלחין קיקה סנטנדר. השיר שחזר את הצלחת הסינגל הקודם וזכה להצלחה רבה במצעדים. לשני הלהיטים צולמו קליפים ששודרו פעמים רבות בערוץ 24.

בספטמבר 2010, לאחר שני סינגלים בלבד שיצאו מהאלבום, זכתה דלומי בשלושה תוארי "זמרת השנה", האחד במצעד הפזמונים העברי השנתי של רשת ג' לשנת תש"ע בשיתוף עם ערוץ 24, השני במצעד של רדיו אמצע הדרך, והשלישי במצעד של קליק ישראלי. "תן" אף נבחר לשיר השנה ב"טקס נבחרי השנה" של ערוץ הילדים. בנובמבר 2010 יצא הסינגל השלישי מתוך אלבום הבכורה של דלומי, "כך או כך", לשירו של רובי דרקו רוסה הפורטו-ריקני, "Mas Y Mas".

בדצמבר 2010, יצא לאור אלבום הבכורה שלה "קצת אחרת".

בחודשים נובמבר 2010-ינואר 2011 השתתפה דלומי בהפקה "לילה מטורף בפסטיגל" עם השיר "נגמרו לי המילים" שהגיע למקום השני בתחרות.

באפריל 2011 הוציאה דלומי את הסינגל "שלחי אותו", כחלק מהפרויקט "עוד מעט נהפוך לשיר" של גלי צה"ל לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. את השיר הפיק ועיבד אורי זך. השיר זכה להשמעות רבות והגיע למקום גבוה במצעדי הפזמונים השבועיים של רוב תחנות הרדיו.

במהלך שירותה הצבאי, בספטמבר 2011 יצא האלבום "את הבית" של להקת חיל החינוך, ובו השיר "לדבר" בביצועה של דלומי. בסוף חודש זה זכתה דלומי בשני תוארי "זמרת השנה", האחד במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ לשנת תשע"א, והשני במצעד העברי השנתי של קליק ישראלי.

2012–2014: אלבום שני[עריכת קוד מקור | עריכה]

דלומי סיפרה כי יום לאחר צאת אלבום בכורה שלה, היא החלה לעבוד על אלבומה השני. ביולי 2012 הוציאה את "תחזיקו", כסינגל הראשון מתוך האלבום.

ב-8 ביולי 2013, יצא לאור אלבום אולפן השני שלה "תחזיקו", באלבום נכלל גם השיר "שלחי אותו" שייצא לראשונה במסגרת הפרויקט "עוד מעט נהפוך לשיר".

בספטמבר 2013 זכתה רוני בעוד שני תוארי זמרת השנה, במצעדים השנתיים של רדיו אמצע הדרך ורדיו קול רגע.

בטקס "נבחרי הילדים 2013" של ערוץ הילדים נבחרה כ"זמרת השנה"[3].

בדצמבר 2013 שיתפה פעולה עם פבלו רוזנברג בדואט חדש שיצא לרדיו "כל אחד יכול". השיר כיכב בראש מצעדי ההשמעות. כמו כן, הקליטה גרסת כיסוי לשיר "Royals" של הזמרת הניו-זילנדית לורד עבור "המצעד הבינלאומי השנתי של גלגלצ".

באוקטובר 2014 השתתפה דלומי בסיבוב ההופעות השני של המופע המוזיקלי המבוסס על הסדרה "גאליס"[4]. המופע נקרא בסיבוב זה "I LOVE GALIS" והועלה בהיכל נוקיה.

בחודשים נובמבר 2014-ינואר 2015 השתתפה דלומי במופע "משחקי הפסטיגל" עם השיר "הביטו בעיניי".

בדצמבר 2014 נבחרה, בפעם הרביעית, לזמרת השנה ב"טקס נבחרי הילדים" של ערוץ הילדים.

2015: אלבום שלישי[עריכת קוד מקור | עריכה]

באפריל 2015, נודע כי דלומי יחד עם אליאנה תדהר ולי בירן ייקחו חלק במופע משותף חדש, שעלה בחודש יוני 2015 ונקרא "לוקחים את הזמן" ובו מבצעים השלושה להיטים של הלהקות כוורת והביטלס לצד עיבודים חדשים לקלאסיקות מ"הכבש השישה עשר" וגם להיטים מהשנים האחרונות. השלושה הופיעו ברחבי ישראל, ואף בלוס אנג'לס שבארצות הברית.

ב-3 במאי 2015, הוציאה דלומי את סינגל הבכורה מאלבומה השלישי, "איש של לילה". השיר זכה להצלחה ונכנס לפלייליסט של גלגלצ, גם למקום הראשון במצעד השבועי של רשת ג'. בספטמבר 2015 נבחרה לזמרת השנה בטקס נבחרי הילדים בפעם החמישית.

ב-6 במרץ 2016 יצא לאור אלבום האולפן השלישי של דלומי, "תסתכל עליי".

2018–הווה: אלבום רביעי[עריכת קוד מקור | עריכה]

דלומי מופיעה בעצרת חיל האוויר השנתית בראשותם של הרמטכ״ל ושל מפקד חיל האוויר שנערכה בבסיס חצרים, ערב מורשת חילי בו סופרו סיפורי גבורה והוענקו פרסים, 2022

ב-2 ביולי 2018, פרסמה דלומי בדף הפייסבוק הרשמי שלה הכרזה על סינגל שייקרא "כל הזמן", ויהווה סינגל הבכורה לאלבומה הרביעי. הסינגל יצא מלווה בקליפ ב-4 ביולי 2018[5]. ב-14 בנובמבר, יצא לאור הסינגל "12 בלילה".

ב-3 באפריל 2019, הוציאה את הסינגל "הייתי שרה", וב-20 באוגוסט, הוציאה את הסינגל "רוץ איתי".

ב-18 באוקטובר 2020, הוציאה את הסינגל "רציתי שזה יכאיב". בדצמבר 2020 כתבה והלחינה יחד עם אביב קורן את השיר "החזקתי לך ת'יד", של הזמר עדן מאירי. ב-10 במרץ 2021, הוציאה את הסינגל "זה בא אליי". ב-26 במאי 2021, התארחה בשיר "ספסלים" של הצמד אמיר ובן.

בשנת 2022 החלה לעבוד עם המפיק המוזיקלי עמוס בן דוד. ב-1 במרץ הוציאה את הסינגל "למרות". באותה השנה לקחה דלומי חלק בספיישל הטלוויזיוני "מחווה לדנה אינטרנשיונל", ששודר לרגל ציון 20 שנה לארגון הנוער הגאה (איגי) ולקריירה המוזיקלית של הזמרת-יוצרת הישראלית דנה אינטרנשיונל[6]. היא ביצעה את "דון קיחוטה". בנובמבר הוציאה את הסינגל "אומץ".

ב-20 במרץ 2023 הוציאה את הסינגל את הסינגל "בדרך אל הים". ב-8 באוגוסט הוציאה את הסינגל "בסוף זה בא"[7].

ב-31 באוקטובר, בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", הוציאה את הסינגל "תחזור", בשיתוף עם עידן רייכל.

ב-31 בינואר 2024, הוציאה את הסינגל "הפרפרים שלי", בשיתוף עם גיל ויין. ב-11 במרץ, הוציאה את הסינגל "קיץ אחרון", בשיתוף עם עילי בוטנר וארקדי דוכין.

משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנוסף להצלחתה כזמרת, דלומי מטפחת את קריירת המשחק שלה, הן בתיאטרון והן בטלוויזיה, במגוון רחב של סוגות, ובנוסף, גם בדיבוב סרטים וסדרות.

בתיאטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

במסגרת אירועי פסטיבל ישראל 2012 השתתפה דלומי במחזמר "המצעד", שהובא מברודוויי והוא כולו בשפה האנגלית.

בחנוכה באותה שנה השתתפה דלומי במחזמר "פיטר פן" בתפקיד וונדי.

ב-2013 שיחקה בתפקיד ליזל[8], בתו הבכורה של קפיטן פון טראפ, במחזמר "צלילי המוסיקה".

ב-2015 שיחקה בתפקיד דורותי בהופעות הגרסה המחודשת של המחזמר "הקוסם!".

בחנוכה 2016 השתתפה במופע "מותק של פסטיבל" לצד חני נחמיאס, אורנה דץ, טוביה צפיר ואחרים. בשנים 20162018 גילמה דלומי את דמותה של אפונין במחזמר "עלובי החיים" שהועלה בתיאטרון הבימה.

מאז אוקטובר 2017 מגלמת דלומי את נעמי שמר בצעירותה במחזמר "סימני דרך" בתיאטרון הבימה. בחנוכה 2017 גילמה את דמותה של הנסיכה אאודה במחזמר "סביב העולם בשמונים יום".

בחנוכה 2018 שיחקה בתפקיד מרים במחזמר "שובם של המכבים".

במרץ 2019 החלה לגלם את יעלי חסון בעיבוד של תיאטרון הבימה לסרט "גבעת חלפון אינה עונה" בבימויו של משה קפטן. בחנוכה 2019 גילמה את דמותה של הנסיכה מריאן במחזמר "רובין הוד ולוחמי הצדק".

מאז אוגוסט 2019 משחקת בהצגה "אביב מתעורר" שמוצג בתיאטרון הבימה, והחל מאוקטובר אותה שנה במחזמר "מאמה מיה!" בתפקיד סופי.

משנת 2021 דלומי משחקת גם במחזמר "בוסתן ספרדי" ובמחזמר "עוד חוזר הניגון", שניהם בתיאטרון הבימה.

בשנת 2021 גילמה את יוליה בקונצרט-תיאטרון "רומאו ויוליה", פרויקט משותף של תיאטרון הבימה והתזמורת הפילהרמונית הישראלית ששילב בין המחזה של שייקספיר למוסיקה לבלט של פרוקופייב.

במרץ 2022 החלה לשחק בתפקיד הראשי במחזה המוזיקלי "ינטל" בתיאטרון הבימה[9]. באותה שנה החלה לשחק בתפקיד ראשי במחזמר "השנה היפה בחיי" בהפקת תיאטרון הבימה, ותיאטרון חיפה. כמו כן, באותו החודש הנחתה לראשונה את אירוע "הפילהרמונית בג׳ינס" בהיכל התרבות תל אביב.

בשנת 2023 דלומי שיחקה במחזמר "לילות ברודוויי" בתיאטרון הבימה.

בקולנוע ובטלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2012 השתתפה דלומי בסדרת הטלוויזיה "אופוריה" בערוץ HOT3, בה גילמה את דמותה של חופית, הליהוק של דלומי לסדרה גרר ביקורות רבות עקב התפקיד הפרובוקטיבי של דלומי בסדרה והתדמית שלה ככוכבת ילדים.

בשנת 2014 שימשה דלומי כשופטת באודישנים של תוכנית המציאות "פרויקט הלהקה". באותה שנה, החלה לשחק בעונה הרביעית של סדרת הנעורים "גאליס" בדמותה של "מאיה נוריאל", והיא אף מבצעת את שיר הפתיחה במקומו של אביהו שבת, ששר אותו בשלוש עונותיה הראשונות של הסדרה. בהמשך חזרה לשחק את מאיה בפרק הסיום של הסדרה ששודר ביולי 2016.

ביוני 2015 לוהקה דלומי לצוות המורים בעונה השלישית של תוכנית המציאות "בית ספר למוסיקה". חודש לאחר מכן, החלה להנחות תוכנית בערוץ הילדים בשם "אם רק תיתן" (בדומה למילים משירה "תן"), שעוסקת בנתינה ועזרה לזולת.באוקטובר 2015 החל שידורה של העונה השלישית של בעונה השלישית של תוכנית המציאות "בית ספר למוסיקה" של קשת, בה דלומי לקחה חלק כאחת מארבעת המורים, לצד קרן פלס, שרית חדד ויהורם גאון.

דלומי שימשה כמדבבת בשני סרטים: בגרסה העברית של סרט האנימציה האמריקאי "הלורקס", המבוסס על ספרו של דוקטור סוס, שיצא לאקרנים ב-28 במרץ 2012, דיבבה דלומי את דמותה של אודרי בגרסה העברית של הסרט המוזיקלי האמריקאי-קנדי "בחזרה לארץ עוץ" שיצא לאקרנים ביולי 2014, בו נתנה את קולה לדמותה של דורותי[10].

ביולי 2016 שיחקה בסרטו של שי כנות "ארבע על ארבע".[11]

בשנים 2016–2017 שיחקה בתפקיד ליטל בסדרה הקומית "הרוסים" בערוץ 10.

ב-2018, הנחתה דלומי יחד עם מיקי שמו את התוכנית "טעם של פעם", ששודרה בערוץ האוכל ובערוץ 10.

ב-2020 השתתפה בצילומי הסדרה לנוער "מאנקיז", שעלתה לשידור בערוץ TeenNick, למנויי HOT, ב-2021.

בשנים 2015–2022 שימשה כפרזנטורית של השמפו ותחליבי הרחצה של "נקה 7" מבית חברת סנו הישראלית. בשנת 2023 החלה לשמש כפרזנטורית של חברת האנרגיה הישראלית "אלקטרה פאוור".

בשנת 2023 שיחקה בסדרת הטלוויזיה הקומית "חאנשי", ששודרה ב-HOT בתפקיד תמרה אישה חרדית נשואה ואמא חברה של ניקי מהמדרשה, לצידם של עליזה חנוביץ' והנרי וינקלר[12].

בשנת 2023 השתתפה בסדרת הדרמה "שישה אפסים" בכאן 11 כמנחת סדנת ההכנה הקבוצתית לעשירים חדשים, לצד שלמה ברבא, שני קליין ואלון חמאווי.[13]

אקטיביזם[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך מלחמת חרבות ברזל של מדינת ישראל שהחלה בעקבות ה-7 באוקטובר 2023, כמאה שחקנים מהבימה התכנסו בתיאטרון הלאומי בישראל לשאת תפילה לשחרור בני הערובה הישראלים. אירוע זה התקיים ב-6 בנובמבר 2023. לצד התפילה הוצג בכיכר החטופים גם מיצב אמנות חזותית בשם "המיטות הריקות" פרי יצירתו של האמן והפסל, ערן וובר. המיצג כלל כ-241 מיטות ריקות – המסמלות את מספר השבויות ובני הערובה שהוחזקו ברצועת עזה באותה עת בידי חמאס והג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. האירוע כלל הקראות והופעות מוזיקליות של שחקנים וזמרים ישראלים רבים, ביניהם דלומי.[14]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2016 לאחר כחצי שנה של אירוסין נישאה לאלון וייסמן[15][16][17], רופא עיניים במקצועו. מתגוררים בגני תקווה[18]. בנובמבר 2023 נולדה בתם הבכורה.[דרוש מקור]

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – דיסקוגרפיה של רוני דלומי

אלבומי אולפן[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרסים ותארים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דלומי, 2011
  • "זמרת השנה" לשנת תש"ע במצעד הפזמונים העברי השנתי של רשת ג' בשיתוף עם ערוץ 24
  • "זמרת השנה" לשנת תש"ע במצעד העברי השנתי של רדיו אמצע הדרך
  • "זמרת השנה" לשנת תש"ע במצעד העברי השנתי של קליק ישראלי
  • "זמרת השנה" לשנת 2010 בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים
  • "תן" זכה בתואר "שיר השנה" לשנת 2010 בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים
  • "זמרת השנה" לשנת תשע"א במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ בשיתוף עם אתר mako
  • "זמרת השנה" לשנת תשע"א במצעד העברי השנתי של קליק ישראלי
  • "זמרת השנה" לשנת 2011 בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים
  • "זמרת השנה" לשנת תשע"ג במצעד העברי השנתי של רדיו אמצע הדרך
  • "זמרת השנה" לשנת תשע"ג במצעד העברי השנתי של רדיו קול רגע
  • "זמרת השנה" לשנת 2013 בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים
  • "זמרת השנה" לשנת 2014 בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים
  • "זמרת השנה" לשנת 2015 בטקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים
  • פרס ע"ש אלה דן לשחקנים צעירים מצטיינים בטקס פרסי תיאטרון הבימה לשנת 2017[19]
  • פרס ע"ש קרן אהלה הלוי לשחקנים מצטיינים בטקס פרסי תיאטרון הבימה לשנת 2021

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ יפעת הללי, ‏לקבלת הכוכבת: רוני דלומי התגייסה לצה"ל, באתר ‏מאקו‏, 15 באפריל 2010
    נועה הורוויץ, רוני בלי סומק, באתר צה"ל, 2 ביוני 2010; במקור, מתוך "במחנה" גיליון 21, 2010
  2. ^ עינב שיף‏, "אני לא בשלה מספיק", באתר וואלה!‏, 17 במרץ 2010
  3. ^ ירדן בן אביב, טקס נבחרי הילדים 2013, באתר "ראש 1", 31 בדצמבר 2013
  4. ^ רן בוקר, רוני דלומי: "חתונה זה עניין של זמן", באתר ynet, 28 בספטמבר 2014
  5. ^ רן בוקר, רוני דלומי: "אני אוכלת את הראש כל הזמן", באתר ynet, 4 ביולי 2018
  6. ^ בר זגה, דיוות: נונו, יאיר לפיד וכוכבי "קופה ראשית" בערב מחווה לדנה אינטרנשיונל, במדור "פנאי פלוס" באתר ynet‏, 28 באוגוסט 2022
  7. ^ מאיה כהן, "אני רואה את האור מתוך השבר", באתר ישראל היום, 8 באוגוסט 2023
  8. ^ טל פרי, ‏המחזמר "צלילי המוזיקה" חוזר: אניה בוקשטיין בתפקיד מריה, באתר גלובס, 28 בינואר 2013
  9. ^ יעקב בר-און, ‏בהשמעת בכורה: רוני דלומי מציגה את שירה החדש | האזינו, באתר מעריב אונליין, 1 במרץ 2022
  10. ^ ערן סויסה, דנקר מדווש, באתר ישראל היום, 5 ביוני 2014
  11. ^ טלי קיים‏, תביא לה תפקיד, מה היא ערבייה? למה מלהקים יהודים לתפקידי ערבים בקולנוע הישראלי, באתר וואלה!‏, 11 ביולי 2016
  12. ^ Max Goldbart, Henry Winkler To Star In Israeli/U.S. Crossover Comedy ‘Chanshi’ From Rising Star Aleeza Chanowitz; Talks With U.S. Broadcasters Underway. Deadline Hollywood, February 28, 2022
  13. ^ גיל משעלי, ‏העשירים החדשים: שני קליין ועופר חיון יגלמו זוכי לוטו, באתר ‏מאקו‏, 9 במאי 2022
  14. ^ גיל משעלי, ‏מול 241 מיטות ריקות: תפילת השחקנים למען החטופים, באתר ‏מאקו‏, 6 בנובמבר 2023
  15. ^ ללכת עד הסוף: רוני דלומי התחתנה - מי הגיע?, באתר וואלה!‏, 1 במאי 2016
  16. ^ אפרת וכטל, בשעה טובה: רוני דלומי התחתנה, באתר ynet, 1 במאי 2016
  17. ^ יוני פרוים, רוני דלומי מתחתנת, במדור "פנאי פלוס" באתר ynet‏, 23 באוקטובר 2015
  18. ^ לימור קלר, ‏"יש כאן תחושה של שילוב נכון בין עיר לבין כפר", באתר ‏מאקו‏, 18 בנובמבר 2021
  19. ^ "פרסי הבימה לשחקנים, יוצרים ולעובדים מצטיינים", אתר תיאטרון הבימה



הקודם:
2008–2009: שירי מימון
2012: קטלין רייטר
פרס נבחרי הילדים לזמרת השנה
2010–2011: רוני דלומי
2013–2015: רוני דלומי
הבא:
2012: קטלין רייטר
2016: נועה קירל
הקודם: פרסי נבחרי השנה של פרוגי - זמרת השנה
2015: רוני דלומי
2016:
נועה קירל