שיחת משתמש:המקיסט/אפריל 2020-יוני 2020

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תיוג בעלי הידע במוזיקה[עריכת קוד מקור]

נראה שכל התיוגים קצת חופרים להם... ממליץ לך לא לתייג את כולם, כי לפעמים יש דברים דחופים באמת, ואחד כבר הסיר את עצמו משם, אנחנו לא רוצים שזה ימשיך. תתייג אותי, את הלו, את אמירו ומי שאתה יודע שפעיל במיזם/יכול לעזור. YairMelamedשיחה 21:49, 9 באפריל 2020 (IDT)

סבבה. תודה וסליחה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:50, 9 באפריל 2020 (IDT)
YairMelamedשיחה 21:52, 9 באפריל 2020 (IDT)
תרגיש חופשי לתייג אותי בכל זמן. Hello513 - שיחה 21:55, 9 באפריל 2020 (IDT)
תודה Hello513 המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:55, 9 באפריל 2020 (IDT)

היי מה הולך? ראיתי שהוספת במספרים ערכים מצעדים אך המצעדים האלו הם העתק הדבק מויקיפדיה באנגלית ואנחנו לא פועלים כך, במידה ואתה לא מבין במצעדים (כמוני!) עדיף שתבקש ממישהו שאכן כן יודע להוסיף כי התוספת שעשית היא טובה אך המראה של העתק הדבר גורם לאנונימיים או משמתשים אחרים ליצור אותו דבר כי חושבים שככה אמור להיות אך לא. King G.A - נא הקלד לשיחה 23:58, 9 באפריל 2020 (IDT)

היי King G.A. אכן יצא לי לעשות זאת (לפעמים גם בלי לעשות קישורים פנימיים למצעדים ולתרגם את כל התוכן לעברית, רק את הכותרת), הרבה פעמים בגלל שזה קל יותר ורציתי לחסוך זמן ולא רציתי להיתקע יותר מדי על להוסיף בעצמי מדינה מדינה (אני מניח שעדיף להשתמש בתבנית:מיקומי שיא, אבל היא הרבה פעמים מאוד בעייתית וקשה יותר לעבוד איתה. ממש נוראי למשל הקטע של איך לבחור מצעד שהוא לא ברירת המחדל למדינה או לא מהאופציות הראשונות שמוצעות בתבנית). חייב להשתמש במיקומי שיא או שאם ארשום בטבלה כמו שצריך (אבל עם תרגום וקישורים פנימיים) זה גם יתקבל? תודה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:02, 10 באפריל 2020 (IDT)
הכל בסדר, פשוט אנחנו שינינו צריכים לעבוד על זה וללמוד טיפה תוסיף כרגע הכל כפי שאתה יכול ככה תמשיך אני אנסה ללמוד זאת ומקסימום לשנות לגרסה בעברית כפי שצריך. אגב באמת תודה על המאמץ לתרום לעזור כך. King G.A - נא הקלד לשיחה 00:09, 10 באפריל 2020 (IDT)

חשיבות של ערכים[עריכת קוד מקור]

דע לך שאתה עושה עמל מבורך בכל הנוגע לחשיבות של ערכים על מוזיקה ראיתי כי כיתבת אותי בPraying והוא לא היחידה כמדומני ישנה עכשיו מגמה בגלל הבידוד הכפוי וכתוצאה מכך הזמן הפנוי לאנשים לכתוב ערכים על שירים מה״בוידם״ (כלומר בלי להעליב משנות ה90 וה00) לדעתי ניתן לפתוח דיון במזנון כי רק לפני יומיים הגיעו לדיון בויקיפדיה:ערכים שמתקיים לגביהם דיון חשיבות אנציקלופדית Driving the Last Spike Fading Lights Fragile Tension / Hole to Feed If I Could (שיר של ויילי) If My Homie Calls Lovely (שיר של Twenty One Pilots) Madness (שיר של איווי אדאמו) Not About Us Papa'z Song Praying אודה לתגובתך, בכל מקרה כפי שכתבתי אם יהיה דיון במזנון תוכל לסמוך עליBalberg - שיחה 11:55, 11 באפריל 2020 (IDT)

תודה Balberg. אני חושב שהדיון במדיניות באופן כללי ודיוני חשיבות זה מספיק בנושא. לא רוצה להלעיט את הקהילה עם עוד דיונים בנושא שירים אחרי מה הדיונים הקודמים בנושא הסינגלים סביב המדיניות (וגם קשה להכליל בנושא הזה: יש שירים מהתקופה שיש להם חשיבות, וכאלה שאין. צריך לבדוק כל מקרה בנפרד). אגב, Praying הוא שיר חדש של להקה מהאירוויזיון שהם הוציאו אחרי ההשתתפות בתחרות (יש לי ביקורת אחרת בנושא).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:23, 11 באפריל 2020 (IDT)
אוקי קיבלתי יש לי דעה שונה בנושא אבל שמחתי שענית לי Balberg - שיחה 13:15, 13 באפריל 2020 (IDT)

סיוע בטבלאות[עריכת קוד מקור]

שלום המקיסט, שמתי לב במיזם לשיפור ערכי המוזיקה שאתה יודע לעבוד טוב עם טבלאות. אני פונה בבקשה קטנה לסיוע. יצרתי בעבר את הערך רשימת ראשי המדינות המכהנים על ידי תרגום הערך מויקיאנגלית (List of current heads of state and government). לכל מדינה מפורט ראש המדינה וראש הרשות המבצעת, כאשר בערך בויקיאנגלית מסומנים תאים בירוק המציינים מנהיגים שמנהלים באופן ביצועי את המדינה. למשל בישראל מסומן בירוק ראש הממשלה ולא הנשיא, שכן ראש הממשלה מנהל באופן ביצועי את המדינה. האם תוכל לסייע בסימון התאים בערך בעברית לפי הערך באנגלית? אני יודע שזו עבודה סזיפית, אבל אשמח אם תתחיל ואני אמשיך לפי הדרך שאתה עושה, תודה! אמירושיחה 16:14, 12 באפריל 2020 (IDT)

היי אמירו, אשמח לעשות זאת.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:36, 12 באפריל 2020 (IDT)
בראבו אמירושיחה 16:39, 12 באפריל 2020 (IDT)
אמירו, לגבי בוסניה והרצגובינה: יש ״נציג עליון״ שלא מופיע בטבלה, אבל אם אוסיף אותו כמו שהוא בוויקיפדיה האנגלית, נוצרת עמודה שלישית מחוץ לטבלה (אגב, גם בשוויץ כתובה רק הנשיאה מבין כל אנשי השלטון שמצויינים בוויקיפדיה האנגלית, אבל המקרה של בוסניה והרצגובינה יותר קריטי כי צריך לסמן בצבע את הנציג העליון הזה). מה לעשות אז? להוסיף את זה ולשנות את הסידור של שאר האישים במדינה כדי שהכל ייכנס לשתי עמודות? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:20, 12 באפריל 2020 (IDT)
לדעתי עדיף להוסיף. אמירושיחה 19:24, 12 באפריל 2020 (IDT)
תודה. אני אוסיף בהמשך גם במקרה של שוויץ.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:28, 12 באפריל 2020 (IDT)
תודה רבה על העבודה הגדולה עד כה! האם תוכל לסדר את העמודה הראשונה מימין (של המדינות) שלא תהיה כלכך ארוכה אלא ברוחב פורפוציונאלי? בנוסף, השארתי שם כמה ירוקים שלא ידעתי איך לסמן, האם תוכל לעבור? תודה רבה רבה! בדיוק ביום ראשון הקרוב מתחיל במקבץ השבועי מיזם של ראשי המדינות שמטרתו להכחיל את האדומים בערך הזה, ככה שהעבודה היסודית מגיעה בול בזמן אמירושיחה 14:36, 21 באפריל 2020 (IDT)
אמירו , תודה אני אבדוק לגבי צמצום העמודה הזו, לא יודע אם אדע לעשות את זה אז לא רוצה להבטיח סתם.. אעבור על השאר (וגם אוסיף את הכחול ואת הכיתוב הקטן אם יש צורך).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:41, 21 באפריל 2020 (IDT)
אמירו, סיימנו לדעתי (כל הכבוד ותודה על העזרה!) רק כמה שאלות: א׳.אתה רוצה שנעשה שימוש בכתב קטן איפה שצריך כמו שעשו בוויקיפדיה האנגלית (למנהיגים זמניים אני חושב)? ב׳.אנחנו כותבים רק על המדינות שהאו״ם מכיר בהן רשמית (הכרה רשמית וכמדינות משקיפות)? ראיתי שבוויקיפדיה האנגלית דיברו גם על כל מיני אוטוריטות לא רשמיות (לא חושב שבהכרח צריך לרשום עליהן, רק מוודא). תודה רבה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:35, 21 באפריל 2020 (IDT)
קודם כל תודה רבה רבה לך! כן אפשר לעשות שימוש בכתב קטן, מה דעתך? לגבי האוטוריטות, ראה בטבלה מתחת התחלתי להוסיף אותן, אבל יש עוד כמה שצריך לייבא מויקיאנגלית - אם תוכל לבצע אני אשמח! עוד שאלה נוספת, בעמודה הימנית של המדינות, חלק מהמדינות צבועות בצבע ירוק (לדוגמה אנגולה), האם אפשר לשנותו כך שיהיה ללא צבע? כי הצבע הירוק אמור לסמן רק תפקידים ולא מדינות. תודה! אמירושיחה 17:37, 21 באפריל 2020 (IDT)
אמירו, מעולה, אז אעזור לך עם הכתב הקטן והאוטוריטות. לגבי הצבעים על המדינות- הצלחתי לפתור את זה עכשיו. זה נשאר עד עכשיו מהסיבה שאם יש תפקיד שמתפרס על שורה שלמה ואני צריך לצבוע אותו, אני לא יכול לשים את הפרמטר של הצבע בשורה של התפקיד עצמו עם מפריד באמצע, אני חייב לרשום את כל הפרמטרים ביחד באותה שורה ואז לשים מפריד אחד בסוף. עד עכשיו שמתי גם עוד מפריד באמצע ואז לשים שני פרמטרים ביחד לא עבד לי, אז העדפתי להחיל אחד על כל השורה ואחד שמתי ליד התפקיד. לא משנה, זה לא עובד.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:09, 21 באפריל 2020 (IDT)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

היי, קיבלתי את המייל שלך. לפני שאדע אם אוכל להחליפך בתפקיד, תוכל להסביר לי במה כרוכה העבודה? איך מכינים את העיתון (גם מבחינה טכנית וגם מבחינות אחרות), כל כמה זמן מפרסמים גיליון וכדומה. תודה רבה על ההזדמנות וחג שמח, הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 13:14, 15 באפריל 2020 (IDT)

היי הארי פוטר 73, יש צורך לחפש רעיונות לכתבות ופינות ולחפש אנשים בהתאם שיהיו מעוניינים לכתוב לגיליון (לפעמים זה גם כולל קצת "לרדוף" אחריהם ולבדוק שהם לא שכחו שהסכימו לכתוב ושיכולים לכתוב במסגרת הזמן שנתת להם). מבחינת כמות כתבות ופינות- העצה הכי טובה שלי זה שתסתכל על כל הגיליונות שנעשו לאורך השנים (גם ייתן לך רעיון איך גיליון אמור להיראות, ואולי גם ייתן רעיונות לכתבות.. אני יכול לתת לך כמה רעיונות לכתבות שלא יצאו לפועל במייל). מבחינת כמה גיליונות מפרסמים- אני אישית נהגתי לפרסם גיליון פעם בשנה (בעבר זה היה הרבה יותר גיליונות בשנה, לדעתי זה לא ריאלי. עם גיליון אחד בשנה היה לי יותר מה לכתוב כנראה). מבחינה טכנית- מציע לעשות דף טיוטה של העיתון ואז לפרסם אותו לכשיגיע הזמן (ומבחינת קוד מקור- אתה יכול להיעזר בגיליונות הקודמים. וחשוב מאוד להשתמש בהודעה המונית לפרסום, אחרת פחות משתמשים יהיו מודעים שיצא גיליון). בכתבות ארוכות נהגתי להציג חלק מהכתבה בעיתון עצמו, ואז להציג את הכתבה במלואה בתת עמוד נפרד, וכן נהגתי להגדיל את האות הראשונה בכל כתבה (כמו שעיתון אמיתי יכול לעשות 😂, אבל אלה כבר העדפות שלי). תדאג לאסוף כל שנה כמה שיותר כתבות ולהתייחס לידיעות חדשותיות בוויקיפדיה אם קורה משהו מעניין (אני מציע להתחיל לחפש רעיונות לכתבות כחצי שנה לפני. למשל להתחיל מיולי ואז לפרסם סביב תחילת 2021). אם יש לך עוד שאלות מוזמן לשאול אותי. תודה וחג שמח.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 13:27, 15 באפריל 2020 (IDT)
תודה על המענה המהיר. תוכל לשלוח לי במייל את הרעיונות לכתבות שלא יצאו בפועל? הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 13:33, 15 באפריל 2020 (IDT)
תודה. אשלח היום.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 13:35, 15 באפריל 2020 (IDT)
שוב שלום, אם זה לא מטריח אותך, אשמח אם תגיד לי מה דעתך על הטיוטה הראשונית של הטילדה שפתחתי (שמות הכותבים הם השמות של הכתבים מהגיליון הקודם) הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:03, 16 באפריל 2020 (IDT)
הארי פוטר 73, יפה, אני רואה כאן התחלה טובה. כל הכבוד שים לב רק שפינת תמונות חדשות היא עבור תמונות שהועלו לאחרונה (מאז הגיליון הקודם).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:05, 16 באפריל 2020 (IDT)
איזו מהתמונות ישנה? אני כמעט בטוח שכולן הועלו לאחר ה6 במרץ... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 14:07, 16 באפריל 2020 (IDT)

קודם כל - תודה על שהצטרפת למתקפת האיכות!
ראיתי שהצבת {{מקורות}}, אז הלכתי לגשש למענךקריצה.

בתקווה שזה יעזור לך בכתיבת הערך. (שימנשמע?) מה, אין? 16:32, 15 באפריל 2020 (IDT)

וואו, תודה רבה! אוסיף אותם לערך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:56, 15 באפריל 2020 (IDT)

שיחה:אישה קטנה עם כח[עריכת קוד מקור]

אהלן, שים לב שהיו בערך שנמחק שיחה:אישה קטנה עם כח, בקשות לדיון לגבי מחיקתו ומספר משתמשים גם הביעו רצון להשאיר את הערך והיום הוא נמחק ללא כל דיון המשך וגם ללא שום הצבעת מחיקה אך זה יכול להיות? הרי כתבו שרוצים להשאיר אוות לא היה שום בדיקה מצד המשתמש המוחק ולא שום הצעה להצבעת מחיקה כך שזה יוצא מאוד לא פיר ולא ראוי המעשים ובקשתי היא לשחזר את הערך ולתת לו הצבעת מחיקה. King G.A - נא הקלד לשיחה 13:48, 16 באפריל 2020 (IDT)

King G.A, אכן צריכה להיות הצבעת מחיקה. הגבתי בדיון.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 13:50, 16 באפריל 2020 (IDT)
זה לא שאני סתם נלחם על כך, פשוט אם בצבעה יהיה מישהו שיחפש מקורות או משהו היינו בחגים עכשיו גם אף אחד לא היה פעיל אני בעצמי בקושי הייתי פעיל בשבוע הזה ויוצא שמלא משתמשים לא הביעו את דעתם אולי. King G.A - נא הקלד לשיחה 13:52, 16 באפריל 2020 (IDT)
קשה לי להאמין שיהיו מקורות לשיר הזה מעבר למה שמצאנו, אבל הבקשה להצבעת מחיקה לגיטימית כאן כי היו תומכים לחשיבות שלו בערך (גם אם הוא לא עובר לפי המדיניות).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 13:54, 16 באפריל 2020 (IDT)
נקווה שתפתח למרות כל ההתעלמות שיש אולי גרסאות כיסוי לשיר וגם מקורות. King G.A - נא הקלד לשיחה 14:06, 16 באפריל 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אשמח אם תוכל להסביר (כאן או בדף השיחה של הערך) איזו הבהרת חשיבות הייתה? אמירה "הערך חשוב" אינה הבהרה חשיבות מספקת, וכן אמירה "הערך חשוב בגלל X (למשל 1000 צפיות) כאשר X נמצא מתחת לקריטריונים המקובלים (למשל אם הקריטריונים הם 10000 צפיות)" גם היא אינה הבהרת חשיבות, כי הקהילה החליטה שבפרמטר הזה צריכים רף יותר גבוה. הבהרה חשיבות למרות הקריטריונים יכולה לתקוף את העניין מזוית אחרת. למשל להגיד "הוא לא עומד בקריטריונים, אבל הוא פריצת דרך ביצריתו של האמן" וכדומה. האם היה משהוא כזה בדף השיחה? כי אני לא מצאתי.david7031שיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 14:09, 16 באפריל 2020 (IDT)
המקיסט, יש כמה וכמה מקורות שמצאתי אוכל לשלוח לך למייל לדעת את דעתך במידה והם מועילים ? King G.A - נא הקלד לשיחה 14:21, 16 באפריל 2020 (IDT)
King G.A, מוזמן לשלוח לי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:25, 16 באפריל 2020 (IDT)
שלחתי, לך מחדש מספר כתבות הרגע. --King G.A - נא הקלד לשיחה 14:53, 16 באפריל 2020 (IDT)

האשמות שווא[עריכת קוד מקור]

האשמת אותי בדברים שלא היו ולא נבראו, אני דורש גם כאן שתחזור בך מיד. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 16:55, 16 באפריל 2020 (IDT)

נרו יאיר, אצטט משפט שאמרת בדיון ברשותך: "ברוב המוחלט של המחלוקות אין הצבעה, זה הליך נדיר יחסית". איך היית מגדיר זאת? (לקחתי מהפסקה "מלחמת עריכה" בדף השיחה ההוא).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:01, 16 באפריל 2020 (IDT)
עוד לא הבנת?! כאו כבר הייתה הצבעה, הקהילה החליטה! נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 17:10, 16 באפריל 2020 (IDT)
תקשיב: ההצבעה אז הייתה על ערך בנוסח קודם שלו. זה שהייתה הצבעה פעם לא אומר שתוצאותיה חקוקות בסלע אם יש מחלוקת בנושא, ומותר לי להעלות את זה מחדש אחרי פרק זמן סביר (עברה כשנה וחצי מאז). זו גם הייתה הצבעה כל כך גבולית שעריכתה מחדש ללא ספק יכולה לשנות את פני הדברים. די להיתקע על ההצבעה הזו כי היא כבר לא רלוונטית. מעבר לזה- אחר כך היה דיון לגיטימי לגבי שינוי הנושא (דיון שלא קיבלת וטענת שצריך לעשות הצבעה), אז הראיתי שאתה לא בהכרח חשבת כך במקרה אחר. הקהילה החליטה, ומותר לי לבקש ממנה לקבל החלטה שוב במקרה בעייתי, במיוחד אם מדובר בתוצאות הצבעה צמודות.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:14, 16 באפריל 2020 (IDT)
כמובן שתוצאות ההצבעה חקוקות בסלע, עד הצבעה חדשה. זה לא העניין. אני דורש שתחזור בך מהטענה שאמרתי שרוב בדף השיחה גובר על החלטת הקהילה בהצבעה. תחזור מיד, או שאפנה למפעילים. לא אסבול שתכתוב עליי שקרים. עד כאן. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 17:15, 16 באפריל 2020 (IDT)
נרו יאיר, אני לא אמרתי את הדברים במילים שאתה אמרת, די לנסות לפרשן אותי (ואם אתה לא בטוח מה אמרתי בדיוק, תסתכל בתגובה בדף ההצבעה). אתה אמרת או לא אמרת ש"ברוב המוחלט של המחלוקות אין הצבעה, זה הליך נדיר יחסית"? כמו כן, תוצאות הצבעת חשיבות לא חקוקות בסלע. אתייג גם את Lostam, האחראי על דיוני חשיבות, שיגיב. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:18, 16 באפריל 2020 (IDT)
א. גם כאן כמובן אין צורך לתייג אותי. תפסיק עם זה. ב. להסיר כל ספק, אני מדבר על טענת השווא הזאת, שכביכול בהזדמנויות אחרות טענתי שרוב בדף יכול לעקר הצבעה שכבר התקבלה. זה לא קשור למה שציטטת, שאכן אמרתי ואכן נכון. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 17:20, 16 באפריל 2020 (IDT)
אה אוקיי. אמרתי זאת כי נראה שזה מה שאתה עושה בדיון הזה (איפה כתוב שכך אמור לעשות?). הדבר לא נאמר בתור האשמה שזה משהו שאתה עושה באופן כללי, אלא בתור ביקורת שאתה לא יכול להגיד פה ספציפית דברים על דעת עצמך. סליחה אם דבריי לא נלקחו כמו שהם היו אמורים להיות.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:23, 16 באפריל 2020 (IDT)
וגם זה חסר בסיס. לא התנגדתי להצבעה, ומי בכלל שואל אותי. כמובן זכותו של כל משתמש, כולל אותי, לסבור שהצבעה מיותרת או לא ליזום אותה. שום דבר מכל זה לא על דעת עצמי, זהו הנוהל המקובל כפי שאני מכיר אותו במשך שנים רבות. רוב בדף השיחה לא מתקרב בחשיבותו להצבעה רשמית. מבקש שתחזור בך שם משני הדברים. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 17:30, 16 באפריל 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── שלום המקיסט אני מעונין לברר האם אני זכאי להשתתף בהצבעה שאתה דן עליה איפה אני יכול לבדוק את הזכאות הזאת? (גם אני בעד למחוק) בברכה, להביט לאופק - שיחה 17:34, 16 באפריל 2020 (IDT)

נרו יאיר, אני לא מבין מה ההבדל בין לסבור שהצבעה מיותרת לבין להתנגד לה. בכל מקרה, לגבי הדבר השני, הסברתי את כוונתי ואני ממש לא התכוונתי למה שאתה אמרת שהתכוונתי (רק כדי להבהיר: אני לא אומר ולא אמרתי שאתה באופן כללי קובע דברים על דעת עצמך, ואני מתנצל אם ככה לקחת את זה. סליחה אם זה היה מוגזם מצידי ולא במקום). בסדר? אני לא רוצה לריב איתך, והגישה שלך כלפיי מרגישה לי קצת תוקפנית (במיוחד בגלל שאתה קצת לקחת דברים שאמרתי אחרת מהכוונה שלי).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:36, 16 באפריל 2020 (IDT)
כל מי שלא פותח הצבעה (למרות שהוא יכול) סבור שזה לא מספיק חשוב לו. להתנגד להצבעה זה משהו אחר. אל תצפה לגישה נעימה יותר כשאתה כותב עליי דברים לא נכונים ומציג אותי כאילו אני סותר את עצמי במקומות אחרים, כשאני פשוט כותב את הכללים המקובלים. אני שוב מבקש ודורש שתבהיר את כל זה במקום שבו כתבת את טענות השווא כלפיי. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 17:40, 16 באפריל 2020 (IDT)
אתה צריך להירגע, באמת. אני לא יכול לקרוא את המחשבות שלך ולדעת מה בדיוק חשבת כשכתבת דברים נגד הצבעה. למה אתה לא יכול להסתפק בדיון פה במקום לנסות ולהשמיץ אותי בהצבעה (כך זה נראה, אני חייב לציין)? אגב, לא כתבתי עליך טענות במטרה להפיץ עליך האשמות שווא, אתה הבנת את דבריי לא נכון.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:44, 16 באפריל 2020 (IDT)
שום מחשבות. אתה משמיץ אותי, לא להפך. כתבת שאני סותר את עצמי במקום אחר, וכתבת שהתנגדתי להצבעה. שניהם לא היו ולא נבראו. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 17:47, 16 באפריל 2020 (IDT)
נכון, זה לא היה, ואני מצטער שדבריי יצאו כך. מקובל עליך? אני לא משמיץ אותך, הייתה פה אי הבנה וכך דבריך נראו בגלל שכתבת דברים נגד ההצבעה במקרה השני (ובמקרה האחר כולה אמרתי שפה ספציפית אתה אומר דברים על דעת עצמך, לא מה שאתה אמרת שאמרתי). לא הייתה פה שום כוונת זדון או מה שאתה לא מנסה להוציא ממני ולהשפיל אותי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:48, 16 באפריל 2020 (IDT)
לא, לא כתבתי דברים נגד הצבעה, אתה ממשיך לכתוב עליי דברים לא נכונים. הנה דוגמה למה שכן כתבתי. גם לא אמרתי כלום על דעת עצמי, גם זה לא נכון. בינתיים שמתי לב לעוד דבר לא נכון שכתבת בדף ההצבעה: משתמש גיברס תמך שם בעמדתי, לא הייתי בודד. מאמין לך שלא הייתה כוונת זדון, אבל סוף סוף כתבת עליי שלושה דברים לא נכונים, ואתה צריך לתקן את זה. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 17:56, 16 באפריל 2020 (IDT)
אתה ממש לא מבין אותי: אמרתי שהדברים שכתבת בשיחה:צבי קוסטינר נראו לי נגד הצבעה (המקרה המקביל שדיברתי עליו. ואצטט: "לדעתי כבר אין ויכוח על כך שאין רוב לשינוי", "ברוב המוחלט של המחלוקות אין הצבעה, זה הליך נדיר יחסית"). לא אמרתי שאתה בודד (התכוונתי שדווקא גיברס היה בודד. דיון שינוי השם היה בין ה-2 ל-25 בפברואר- מתי ששם הערך שונה, מבין התגובות בפרק הזמן הזה הוא היחיד שהיה בעד..).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:58, 16 באפריל 2020 (IDT)
אתה כנראה עדיין לא מבין. יש משמעות לרוב בדף השיחה, לפחות במקרים מסוימים, בתנאי שהוא לא מנוגד להצבעה שכבר התקיימה. דף שיחה נחות לעומת הצבעה רשמית. לגבי הרוב בדף השיחה, אם כוונתך לדיון ההוא - הוא עסק בשינוי שם, לא בשינוי נושא הערך. לא הייתה לי בעיה עם שינוי השם, הבעיה שלי התחילה כששינו את הנושא, בזמן שהקהילה החליטה שהנושא מצדיק ערך. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 18:09, 16 באפריל 2020 (IDT)
כמו שאמרתי בפעמים קודמות, ההצבעה הקודמת לא קשורה (דברים לא חקוקים בסלע. אבל בשביל זה אני חושב שיספיק אם יהיה גורם שלישי שיגיב בנושא ויכריע, אשמח אם לאסתם יגיב בהמשך). שינוי שם ונושא ערך נופלים שניהם תחת הצבעות מחלוקת בגדול (ואני יודע שלא הייתה לך בעיה עם השם, אלא אם האופן שבו דברים קרו). לא סיכמנו מתישהו בדף השיחה של הערך שיש עליו הצבעת מחיקה שבגלל שזה כמו "כתיבה מחדש" של ערך אז צריך לעשות הצבעת מחיקה? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:12, 16 באפריל 2020 (IDT)
לא היה אכפת לי שישנו את השם, כל עוד הנושא נשמר. בדיעבד התברר שהמטרה הייתה לשנות נושא, ומיד אחר כך בכלל הצבעת מחיקה, על השם והנושא החדשים. איזו הצדקה יש לזה? רוצים להצביע שוב? פשוט תפתחו הצבעה חדשה לפי הנהלים. מה פתאום לשנות שם ונושא ואז ללכת להצביע? לא, לא זכור לי סיכום כזה בדף השיחה. למיטב זיכרוני לאורך כל הדרך אמרתי מה שאני אומר עכשיו. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 18:21, 16 באפריל 2020 (IDT)
אז הנה, פתחתי הצבעה (הצבעת מחיקה היא דבר מקובל בעיניך, נכון?). לא מבין מה הבעיה אז. תראה, לי אישית אין קשר לדיונים הקודמים, התערבתי רק כי הערך במתכונתו הנוכחית נראה לי מפלה (למה יש ערך כזה רק למגזר החרדי ולא למגזרים אחרים?).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:25, 16 באפריל 2020 (IDT)
אסביר שוב את מה שאני מסביר כבר חודשים: הבעיה היא בשינוי הנושא, אחרי שהוחלט בהצבעה שיש לו מקום. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 18:27, 16 באפריל 2020 (IDT)
אתה מבין שאין לי חלק בדיונים קודמים, נכון? גם אם מישהו ספציפית עשה עריכה שאתה לא מסכים איתה, שחזור מסיבי לא היה הפתרון הנכון. חוץ מזה שעכשיו הצבעת המחיקה אמורה לפתור את הכל ותוכל לכתוב את פרדוקס בני ברק.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:30, 16 באפריל 2020 (IDT)
לא הייתה ברירה, לא ראיתי איך אפשר להחזיר את הנושא שהקהילה החליטה בהצבעה שיש לו מקום. גם אחרים לא ידעו איך לעשות את זה. לפרדוקס בני ברק מגיע בכל מקרה ערך, בלי קשר להצבעה הנוכחית שעוסקת בנושא אחר. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 18:35, 16 באפריל 2020 (IDT)
לא חושב שזה נכון לקחת את החוק לידיים. בכל מקרה, כן, אין לי בעיה גם שתכתוב את פרדורקס בני ברק אח"כ (זה אפילו עדיף על הערך הנוכחי). אבל בבקשה תדאג שהוא יהיה יותר ממחקר מקורי. אני חושב שהגענו להסכמה מסוימת.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:36, 16 באפריל 2020 (IDT)
בעיניי אי כיבוד החלטת הקהילה בהצבעה רשמית - זה לקחת את החוק לידיים. אין לי מה לכתוב, הערך ההוא כבר כתוב. גם מה זה קשור לעכשיו או לאחר כך. אני גם לא מתכוון להשקיע בו. מה שמפריע לו הוא הפעולה נגד החלטה של הקהילה, ובהמשך מאוד לא מצא חן בעיניי שייחסת לי דברים שלא אמרתי והציגו אותי באופן שלילי. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 18:40, 16 באפריל 2020 (IDT)
שיהיה ברור, מה שאתה אומר שייחסתי לך דברים שלא אמרת היה נטו אי הבנה ביננו (ואתה חייב לי סליחה על התוקפנות שלך, אם מעלים את זה). פתרון נכון יותר היה לדעתי לפנות לבירוקרט בנושא ולראות מה יש לו לומר במקום לשחזר ישר. אבל גם מחיקת הערך ואז כתיבה של פרדוקס בני ברק הוא גם פתרון שיעזור.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:43, 16 באפריל 2020 (IDT)
כבר התנצלתי על זה שנפגעת, אבל לא הייתה לי ברירה, אני לא מוכן שיציגו את עמדתי באופן שנראה סותר את עצמו או אינטרסנטי, כשאני בסך הכול כותב מהם הכללים המקובלים. אילו היית מתקן את הדברים בתחילה כשפניתי אליך לא היינו צריכים להגיע לדיון הארוך הזה. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תש"ף • 18:57, 16 באפריל 2020 (IDT)
גם לי לא הייתה כוונה להגיד דבר מה שגוי לגביך. מודה שלקח לי זמן להבין על איזו האשמה אתה בכלל מדבר וכן להבהיר שלא הייתה לי שום כוונה רעה ומדובר רק באי הבנה, אבל שמח שעכשיו הגענו להבנות.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:04, 16 באפריל 2020 (IDT)

תמונות חדשות לטילדה[עריכת קוד מקור]

היי, תוכל להסביר לי איך למצוא תמונות חדשות לגיליון? אני מנסה להבין איך לעשות את זה... הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:53, 16 באפריל 2020 (IDT)

היי הארי פוטר 73. בעיקרון זה לא הדבר הכי קל בעולם (אבל אתה גם רק צריך 3-4 תמונות) אבל אפשר לעשות את זה דרך: א'. יש משתמשים שיש להם גלריית תמונות, אפשר לבדוק שם (למשל MathKnight, אולי גם Deror avi) אלו תמונות חדשות יש להם, ב'.לראות אם יש תמונות ממש חדשות במיזם התמונות המומלצות, ג'. לראות אם באחד הערכים שאתה מכיר מישהו העלה תמונה חדשה שצולמה מאז שהגיליון האחרון יצא. בכל מקרה אבל עבר לא הרבה זמן מהגיליון הקודם (חודש), לדעתי כדאי לחכות קצת עם גיליון חדש (חכה ליולי בערך עם ההכנות לגיליון, ותוציא מתישהו בתחילת שנה הבאה. גם יהיו לך עוד תמונות חדשות עד אז).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:08, 16 באפריל 2020 (IDT)
אני רוצה להוציא גיליון ביוני ואחר כך כל שלושה חודשים, זה נראה לך לא סביר? הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:10, 16 באפריל 2020 (IDT)
וואו, כל הכבוד. עשו את זה בעבר אז טכנית זה אפשרי, אבל תדאג גם שיש לך מספיק כתבות לגיליון, כדי שהגיליונות לא ייראו קטנים וריקים ויימאס לאנשים מזה מהר. אם תוכל לעשות זאת בהספק כזה זה יהיה ממש מעולה. כל הכבוד! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:11, 16 באפריל 2020 (IDT)
כבר יש לי תכנון לגיליון הבא (אני רק צריך לדבר עם האנשים, תראה כאן) אז מבחינת כתבות אני חושב שאני מסודר. יש לי רק שתי בעיות:

1. התמונות החדשות

2. כתבה על מפגש חורף 2020 - אנשים לא משיבים על ההודעה
בכל אופן ממש תודה על כל העזרה!!! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:16, 16 באפריל 2020 (IDT)

וואו, אחלה הספק. נראה שהעברתי את התפקיד לבן אדם הנכון אם לא עונים לך עכשיו תשלח מייל שוב עוד שבוע (או יותר טוב- תזכיר למשתמש/ת עוד יום-יומיים ששלחת להם מייל בנושא. לא יודע אם אמרתי את זה קודם אבל אני ממליץ לעשות את הפניות בנושא כתבות לטילדה במייל בשביל לשמור על אלמנט ההפתעה קריצה). המון בהצלחה, מחכה לראות את הגיליון הקרוב!שְכּוֹיֵיח! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:20, 16 באפריל 2020 (IDT)
לגבי תמונות- אני אחפש ואשלח לך. עד תחילת יוני יהיו לך שלוש (ואם אני לא שולח לך שלוש תמונות לפחות עד ה-1 ביוני, תרשום לי).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:22, 16 באפריל 2020 (IDT)
מעולה, תודה רבה. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 19:22, 16 באפריל 2020 (IDT)

אולי תוכל לעזור[עריכת קוד מקור]

אני מנסה לעצב את המיזם הזה בצורה אחרת ממה שהיא עכשיו. האם יש לך רעיון לעיצוב פרקטי למיזם הזה? (הבנתי שאתה יודע לעבוד עם טבלאות, אבל את הביצוע תשאיר לי. אני צריך רעיון בלבד) Hello513 - שיחה 23:21, 17 באפריל 2020 (IDT)

היי Hello513 . אולי סימון הערכים בשני צבעים עפ"י נכתבו ולא נכתבו? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:33, 17 באפריל 2020 (IDT)
הכוונה הייתה לבנות אותו מחדש. רציתי להשתמש בלשוניות כמו שעשו כאן, אך למיזם מצטרפים עשרות אלבומים מדי יום והוא נערך ללא הרף ומתעדכן ללא הרף. כלומר, כשמשתמשים בלשוניות הללו, אין עריכה חזותית ובעקבות כך סתם נבזבז זמן. Hello513 - שיחה 23:36, 17 באפריל 2020 (IDT)
מה לגבי הסתרת טבלאות? ראה וק:דלפק ייעוץ#תבנית להסתרה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:09, 18 באפריל 2020 (IDT)
נשמע כמו משהו ששווה לבדוק. אציץ בעניין. ושאלה נוספת, האם יש אפשרות לגרום לטבלה הזו לזוז לאמצע? Hello513 - שיחה 00:19, 18 באפריל 2020 (IDT)
נראה שכן. ראה כאן.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:26, 18 באפריל 2020 (IDT)
אני שמח להודיע שזה עבד בלי בעיה. מודה לך מקרב לב. Hello513 - שיחה 00:32, 18 באפריל 2020 (IDT)

כוכב מכל הלב![עריכת קוד מקור]

כוכב הנחמדים
על התודות שאתה שולח לי בלי סוף בשביל לתמוך (: 90Desertboy - יום נעים - שיחה 19:37, 18 באפריל 2020 (IDT)
תודה! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:46, 18 באפריל 2020 (IDT)

כל הכבוד![עריכת קוד מקור]

כוכב איכותי
על הנחישות, השפיות, והמאמצים הבלתי נלאים שלך לשפר את ויקיפדיה העברית!

שא ברכה! להביט לאופק - שיחה 20:30, 18 באפריל 2020 (IDT)

וואו, תודה רבה! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:10, 18 באפריל 2020 (IDT)

מדליית כסף עבורך![עריכת קוד מקור]

קח לך מדלייה שלישית. על עבודתך הנאמנה כאן בוויקיפדיה. כל הכבוד לך. Hello513 - שיחה 21:40, 18 באפריל 2020 (IDT)
תודה Hello513 , מעריך את זה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:07, 18 באפריל 2020 (IDT)

כוכב מכל הלב![עריכת קוד מקור]

כוכב הנחמדים
על סובלנותך הרבה ויחסך הנעים לקהילת העורכים Nirvadel - שיחה 18:23, 20 באפריל 2020 (IDT)
תודה Nirvadel המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:24, 20 באפריל 2020 (IDT)
אני רואה שמפציצים אותך בכוכבים בימים האחרונים קריצה --דוד-- Cumputer guyשיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 18:25, 20 באפריל 2020 (IDT)
כן, ללא ספק מחמיא לי הסמקה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:27, 20 באפריל 2020 (IDT)
זה גם ללא ספק מגיע לך...--דוד-- Cumputer guyשיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 18:28, 20 באפריל 2020 (IDT)
תודה רבה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:32, 20 באפריל 2020 (IDT)

בעקבות דברים אלו והסתייגויות נוספות של משתמשים בדף ההצבעה, האם אתה מוכן לעצור את ההצבעה ולפתוח בהצבעת מחלוקת עם כמה אפשרויות: מחיקת הערך, שחזורו לפרדוקס בני ברק או שילוב התוכן בערכים אחרים. חסר תקנה :-)שיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 10:02, 21 באפריל 2020 (IDT)

חסר תקנה :-), נרו יאיר לא רוצה ליישם את הכיוון הזה אבל. ההצבעה תימשך כל עוד נרו יאיר לא מקבל את הפשרה שהוצעה לו.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 10:04, 21 באפריל 2020 (IDT)

יש עוד בוויקיפדיה עורכים שמאמינים בקלישאה "לא אוכל לא שותה"? דגש חזק - שיחה 10:08, 21 באפריל 2020 (IDT)

So what, מה זה עניינך הרצונות שלו, אתה רוצה שאני אפתח? (אגב, התיוג שלך לא עבד, אתה צריך לתייג ואח"כ לחתום). חסר תקנה :-)שיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 10:09, 21 באפריל 2020 (IDT)
חסר תקנה :-), אני לא רוצה שתפתח בגלל שאם נרו יאיר לא מסכים להצעה של בירוקרט וממשיך להתעקש, אני לא אמור להמשיך להתדיין איתו ולהתקפל בשבילו. ניסיתי לדון איתו, הוא לא רוצה. מחיקת הערך היא אמנם פתרון פחות עדיף בהשוואה למה שבריאן מקדם, אבל זה גם פתרון לגיטימי. כמה אפשר להתפשר בשביל בן אדם אחד? יש להמשיך את ההצבעה כמו שהיא עכשיו, נראה שיש קול ברור של הקהילה בכיוון מסוים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 10:15, 21 באפריל 2020 (IDT)

(קרא את עזרה:תיוג). דגש חזק - שיחה 10:18, 21 באפריל 2020 (IDT)

עצוב לי מאוד בשביל כולנו, שניכם משתמשים מועילים ותורמים, נראה לי שפשוט טיפסתם על עצים גבוהים מדי, אני חושב שכדאי להשהות את ההצבעה (אם זה אפשרי) לפני שהתוצאה תהייה בלתי הפיכה ולגשת לבוררות (בריאן הוא פתרון מוצלח). חסר תקנה :-)שיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 10:20, 21 באפריל 2020 (IDT)
היה כבר ניסיון לבוררות בדיון. לא אתנגד אם יהיה אחד אחר, אבל בלי הסכמה ופתרון אחר שיתקבל על כל הצדדים בבוררות אני לא מבטל את ההצבעה בשום אופן.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 10:21, 21 באפריל 2020 (IDT)
נרו יאיר אתה מוכן לגשת לבוררות? (בריאן מוכן לשמש כבורר?). חסר תקנה :-)שיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 10:27, 21 באפריל 2020 (IDT)
אני בהחלט בעד, גם הצבעה מתוקנת וגם בוררות. מה שהפריע לי בהצעה של המקיסט היה הסגנון הפסול שבו נקט כלפיי לאורך כל הדיון. כך לא מתדיינים. נרו יאירשיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 11:44, 21 באפריל 2020 (IDT)
בוא לא ניגרר שוב להתקפות אישיות כי, למרות שיש לי לא מעט לומר גם עליך, זה לא לעניין. תודה על הסכמתך, אתייג את בריאן פה שוב. אני מציע שוב, במקום ההצבעה, את שילוב תוכן הערך בערך על תוחלת החיים של ישראל, פתרון טוב ללא ספק שכל הצדדים הסכימו עליו.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 11:46, 21 באפריל 2020 (IDT)
לא נגררתי ולא התקפתי. הסברתי מה הפריע לי ומה לא. נסה בתגובתך הבאה לא להתקיף אותי גם אתה. נרו יאירשיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 14:02, 21 באפריל 2020 (IDT)
אין לי בעיה לסייע בגישור על מנת ליצור ערך נכון ומדויק יותר, מכל הבחינות. עם זאת, איני בטוח באשר לעצירת ההצבעה, 48 שעות לפני סיומה, ולאחר ש-40 ויקיפדים כבר הביעו את דעתם. העצירה היתה רלוונטית לדעתי כשהצעתי אותה ביום שישי. עם זאת, אם הכיוון שנלך אליו יהיה באמת שילוב התוכן בערך על תוחלת החיים בישראל, זה לא משנה שהערך יימחק בסיום ההצבעה. בריאן - שיחה
תודה בריאן. זה גם פתרון ראוי בכל מקרה לדעתי ואני בעד אם הדבר יתאפשר. אתייג כאן את Theshumai כדי שיביע את דעתו אם ירצה ולמקרה שכתיבת הערך תידרש בסופו של דבר.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:03, 21 באפריל 2020 (IDT)
בריאן, אני לא בטוח למה כוונתך, מה הצעת ביום שישי? נרו יאירשיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 14:06, 21 באפריל 2020 (IDT)
לעצור את ההצבעה. בריאן - שיחה 14:43, 21 באפריל 2020 (IDT)
אם תהייה הסכמה שזה יעזור "לסיים יפה את כל הפרשה", אני נכון לקחת על עצמי לכתוב בסיס אנציקלופדי-לדעתי לערך תוחלת החיים בישראל, שלאחר מכן יהיה קל להרחיבו על ידי כל מי שיהיו לו דעות נוספות לגבי הערך. בינתיים לא התחלתי את זה, גם כי לא לגמרי ברור עד עכשיו לאן הדברים הולכים, וגם כי, בכנות, כל הדיון הזה עשה לי חשק להתרחק מעט מהנושא (בהזדמנות זו מעריך במיוחד את בריאן שמתוקף תפקידו נדרש פעמים רבות לצלול לתוך הדיונים האלו. לא מובן מאליו). על פניו לדעתי זה לא סותר את מחיקת הערך - נראה שבסך הכל ישנה הסכמה מצד אחד למחוק את הערך הנוכחי ומצד שני שיהיה "בריא" יותר (ואנציקלופדי יותר לדעתי) לשלב את המידע בערך "נכון" יותר דוגמת תוחלת בחיים בישראל. אדגיש שלא הצעתי לקחת את כתיבת הערך על עצמי כדי לעורר מחלוקת, אלא כדי לנסות לצמצם אותה, ולכן אני הייתי שמח לדעת אם נרו יאיר או חסר תקנה בסדר עם הכיוון הזה, או מצד שני אם הם רוצים לסייע לי בכתיבתו. איש השום (Theshumai) - שיחה 19:29, 21 באפריל 2020 (IDT)
מסכים עם דבריו של השומאי. מעולה,תודה רבה איש השום (Theshumai)! גם על העזרה בכתיבת הערך וגם על עזרתך הרבה גם בכל הנוגע לתוחלת החיים של הציבור החרדי. אכן יש להודות גם לבריאן על הסיוע וההתערבות בכל הדיונים, כלל לא מובן מאליו. אשמח אם יהיה קונצנזוס בנושא כתיבת הערך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:34, 21 באפריל 2020 (IDT)
אני לא כל כך חלק מהדיון הזה, בס"ה הבעתי את דעתי איך היה נכון לפעול מנקודת המבט שלי (בדף ההצבעה), אם נרו יאיר יסכים לפתרון כלשהו, אסייע בשמחה. חסר תקנה :-)שיחה • כ"ח בניסן ה'תש"ף • 19:56, 21 באפריל 2020 (IDT)
עיקר מה שהפריע לי הוא שדרסו הצבעה קודמת של הקהילה. יש בהחלט מקום להציג את פרדוקס בני ברק בויקיפדיה העברית, כי זה מה שהחליטה הקהילה. אם רוצים משום מה דווקא בערך אחר - מילא. נרו יאירשיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 22:07, 21 באפריל 2020 (IDT)
נרו יאיר, טוב שאתה מסכים להצעה הראשונית, אבל חשוב שתקח חלק בדיונים ואולי אף בכתיבת הערך החדש, כדי שנגיע מהתחלה לערך שיהיה מדויק יותר ויכיל בתוכו את כל הנקודות שצריכות להכלל בערך מקיף ומלא. בריאן - שיחה 22:53, 21 באפריל 2020 (IDT)
דונאט בשבילך!
עקבתי אחריך קצת (מרחוק, לא להילחץ היסטריה) ושמחתי לגלות עורך שנחמד לכולם, חדשים כוותיקים. עורכים כמוך הם הדרך ליותר עורכים, יותר ערכים והרבה יותר עריכות. אורה - שיחה 16:48, 21 באפריל 2020 (IDT)
תודה רבה אורה! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:50, 21 באפריל 2020 (IDT)

בתקצירי עריכה[עריכת קוד מקור]

{{א}} לא עובדת, צריך לתייג בצורת משתמש. --דוד-- Cumputer guyשיחה • כ"ז בניסן ה'תש"ף • 17:28, 21 באפריל 2020 (IDT)

Cumputer guy , תודה. כל פעם אומרים לי ואני שוכח המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:31, 21 באפריל 2020 (IDT)

כוכב בעד![עריכת קוד מקור]

כוכב הבעד
תודה על תרומתך לויקיפדיה המשך כך! מגזין יהלום - שיחה 22:25, 23 באפריל 2020 (IDT)
תודה רבה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:07, 23 באפריל 2020 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

הויקיפד הנחמד ביותר בויקיפדיה מגזין יהלום - שיחה 23:12, 23 באפריל 2020 (IDT)
תודה לך המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:53, 23 באפריל 2020 (IDT)

הי, בערך הנ"ל הוספת לפני כשבועיים הערות שוליים שיצרו בעיות. תוכל לבדוק ולתקן? בריאן - שיחה 12:24, 26 באפריל 2020 (IDT)

היי בריאן. כן, תודה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:28, 26 באפריל 2020 (IDT)

עריכת סולומון נורתאפ[עריכת קוד מקור]

היי תוכל לעזור לי בעריכת הערך סולומון נורתאפ--מגזין יהלום - שיחה 14:01, 26 באפריל 2020 (IDT)

היי מגזין יהלום, עניתי בדף של Cumputer guy: אעזור לשכתב את הערך קודם כנדרש.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:15, 26 באפריל 2020 (IDT)

תודה רבה--מגזין יהלום - שיחה 14:16, 26 באפריל 2020 (IDT)

למה לא החלפתם את השם לסולומון נורתאפ בלבד? הוא לא עומד בכללים?.--מגזין יהלום - שיחה 14:33, 26 באפריל 2020 (IDT)

כרגע, הוא לא עומד בסטנדרטים של מרחב הערכים. אחרי השכתוב להחלטתו של המקיסט. --דוד-- Cumputer guyשיחה • ב' באייר ה'תש"ף • 14:34, 26 באפריל 2020 (IDT)

הצבעת המלוקת נפתחה, מכיוון שהיית מעורב בדיון, אני מסב את תשומת ליבך לעניין. Avco123 - שיחה 18:50, 26 באפריל 2020 (IDT)

תודה Avco123 . האמת שאני בגדר מתלבט כרגע לגבי ההצבעה שלי. נראה מה אצביע.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:01, 26 באפריל 2020 (IDT)
בכייף. קח את הזמן שלך. אני רק עדכנתי אותך. Avco123 - שיחה 19:07, 26 באפריל 2020 (IDT)

תבניתשינוי שם[עריכת קוד מקור]

היי, רציתי לדעת אם הצבעתי תבנית שינוי שם, בערך ואף אחד לא הגיב או הגיב במהלך פרק זמן אוכל להעביר את הערך על דעת עצמי.? או שקיים משהו אחר?ן King G.A - נא התנהגו בהתאם 19:43, 26 באפריל 2020 (IDT)

היי King G.A, הייתי מנסה להציב בלוח המודעות או לנסות לתייג בעלי ידע ולראות מה דעתם, ליתר ביטחון.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 20:53, 26 באפריל 2020 (IDT)
כן תייגתי אותך בערך שמה. King G.A - נא התנהגו בהתאם 22:33, 26 באפריל 2020 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

תודה שאתה עוזר לערך לעתיד סולומון נורתאפ. מגזין יהלום - שיחה 16:01, 27 באפריל 2020 (IDT)
תודה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:17, 27 באפריל 2020 (IDT)

היי, האם הציטוט החד-משמעי "כשגדלתי הבנתי שאין אלוהים" מפי אדם לא מצדיק את הכללתו בקטגוריה:אתאיסטים ישראלים? 87.71.31.231 02:36, 3 במאי 2020 (IDT)

היי. כששאלו אותו באותה כתבה אם הוא מאמין באלוהים הוא אמר לפני ש"לפעמים כן ולפעמים לא. לפעמים אני חושב שיש בורא, כוח שברא את היקום. אני לא דתי ולא הולך לבית כנסת, אבל אני אוכל כשר, יש לי מזוזה בבית, ומדי פעם אני קורא בתהילים או בתנ"ך, כי אני מאוד מחובר לשפה העברית". אולי הוא כן אתאיסט לפי מה שאמרת (או אגנוסטיקן), אבל אולי הייתי פותח על זה דיון בדף השיחה של הערך. אני לא חושב שמתפקידנו לרשום דברים כאלה כל עוד האדם אומר מפורשות שהוא אתאיסט.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 09:37, 3 במאי 2020 (IDT)

ג'ייקוב קובלסקי[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תביע את עמדתך בנוגע למחיקת הערך. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 12:22, 7 במאי 2020 (IDT)

המקיסט יודע ומכיר את דף הצבעות המחיקה, אל תנסה להטות את התוצאות על ידי "הבאת חברים". אמנם אין פסול חוקי במה שאתה עושה, אבל זה שגוי מוסרית. מו סיזלאקהטברנה 20:29, 7 במאי 2020 (IDT)
תודה מו סיזלאק . אני אכן מסכים שזה לא ראוי, לא הגבתי לא פה ולא בדף ההצבעה בגלל שאני חושב שזה לא ראוי לעשות. אם הייתי רואה את הערך בעצמי ורוצה הייתי מגיב.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 20:53, 7 במאי 2020 (IDT)
אנשים כאן לא מתייאשים מניסיונות לגייס אותך להצבעות אמירושיחה 20:57, 7 במאי 2020 (IDT)
כן, אה? היה לי גם אחד היום במייל בנוסח דומה לזה (קורא לי להצביע, לא אומר מה להצביע).. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:04, 7 במאי 2020 (IDT)

כוכב לדיפלומט![עריכת קוד מקור]

כוכב הדיפלומטים
אני לא חושב שצריך להסביר למה הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 23:16, 7 במאי 2020 (IDT)
תודה לך המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:20, 7 במאי 2020 (IDT)

מצאתי סיקור חדש ואיכותי Nirvadel - שיחה 22:54, 8 במאי 2020 (IDT)

Nirvadel, מה המקור? מוזמן לשלוח.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:37, 8 במאי 2020 (IDT)
בעקבות ביטול עריכתי ובעיקר תקציר העריכה מצדך, אני אתייחס אליך כעת באופן פורמלי בלבד. לכן לא אמשיך את הדיון שפתחתי, סתם כי חשבתי שיעניין אותך Nirvadel - שיחה 02:36, 9 במאי 2020 (IDT)
Nirvadel, זה היה ביטול רק לשם העברה לדף שיחה נוכחי. כי לא לעניין לרשום בארכיון לדעתי בשיחה שכבר הייתה כי זה יכל להיראות כאילו אני מתעלם מהודעות שם או כאילו היה סיקור כלשהו בעל חשיבות אז שהתעלמתי ממנו בתשובה המקורית שלי בדיון בגלל שהוא לא היה בדיון במקור. העדפתי להעביר את זה בנפרד ולדון בזה מחדש פה. האם נפגעת מדבריי בתקציר העריכה ("לא לעניין לרשום בארכיון. ברשותך מעביר את התגובה לדף השיחה")? לא חושב שאמרתי משהו פוגעני, אבל סליחה אם כן. בכל מקרה, אם הסיקור יכול לעזור בנושא של חשיבות, אשמח לראות אותו.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 11:46, 9 במאי 2020 (IDT)

נשארו רק שני ערכים, אני חושב שאפשר להעביר את זה לדף של המיזם עצמו. וכן גם את דף השיחה שם להעביר כמובן לדף השיחה של המיזם. עוד משהו, האם המיזם ימשיך להיות פעיל באיזושהי צורה לאחר שדיוני החשיבות בשני הערכים יסתיימו? YairMelamedשיחה 14:16, 13 במאי 2020 (IDT)

היי YairMelamed, בוצע בוצע באשר לשאלה לגבי המיזם- אני אהיה מעוניין להשאיר את המיזם פעיל אח"כ, בתור מעין "דלפק ייעוץ" אם יש לבטים לגבי חשיבות ערך קיים או בטרם כתיבת ערך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:22, 13 במאי 2020 (IDT)

מכיר? חוסך המון עבודה. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 18:50, 16 במאי 2020 (IDT)

תודה, אנסה זאת פעם הבאה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:51, 16 במאי 2020 (IDT)

היי, אתה יכול לעזור לי בערך?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 12:25, 27 במאי 2020 (IDT)

במה?המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:25, 27 במאי 2020 (IDT)
הערות שולים. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 12:28, 27 במאי 2020 (IDT)
אין לי מקורות אם זו כוונתך. אוכל לעזור רק בכתיבה עצמה של הערות שוליים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:29, 27 במאי 2020 (IDT)
בסדר. מה בדרך כלל כותבים בהערות שולים?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 12:30, 27 במאי 2020 (IDT)
ראה עזרה:הערת שוליים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:32, 27 במאי 2020 (IDT)
אם כך אני חושב שאפשר להשתמש בקישורים החיצוניים שנמצאים בערך. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 12:34, 27 במאי 2020 (IDT)
שים לב שמקורות חיצוניים אינם כמו הערות שוליים- צריך שיהיו קשורים לתוכן כלשהו בערך (ושיוצבו לידו), וכן שיהיו ממקור אנציקלופדי. הקישור השני שהבאת (אתר frommycamera) לא נראה אנציקלופדי לדעתי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 13:27, 27 במאי 2020 (IDT)
צודק הוצאתי. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 13:59, 27 במאי 2020 (IDT)

היי, אתה יודע איזה קטגוריה מתאימה לערך? מגזין יַהֲלֹם - שיחה 23:44, 30 במאי 2020 (IDT)

מגזין יהלום, אולי קטגוריה:אוניברסיטת קיימברידג'? אבל שים לב שהיא עונה על הקריטריונים הנדרשים (בדר״כ אם היא פרופ׳ חבר היא כנראה תהיה בסדר. אני לא ראיתי אבל שהיא פרופסור). מה נותן לה חשיבות?המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:47, 30 במאי 2020 (IDT)
תודה. ועוד שאלה כמה זמן תימשך ההרצאה על הטילדה הרביעית?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 23:50, 30 במאי 2020 (IDT)
מניח שסביב החצי שעה (יכול להיות יותר). זה בגדר הערכה גסה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:55, 30 במאי 2020 (IDT)
אתה מעביר את ההרצאה?. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 23:56, 30 במאי 2020 (IDT)
אכן כן.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:57, 30 במאי 2020 (IDT)
אני כבר ממש מחכה. מגזין יַהֲלֹם - שיחה 23:58, 30 במאי 2020 (IDT)

היי, החלטתי להקדים את יציאת הגיליון להיום (אני אהיה מאוד עמוס מחר ולא יתאפשר לי להעלותו). אשמח אם תספר שהגיליון יצא מחר בהרצאה שלך. תודה ושבוע טוב הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 17:02, 31 במאי 2020 (IDT)

היי הארי פוטר 73. אין בעיה (אז תרצה שאגיד רק שהגיליון יצא יום לפני?). כל הכבוד ובהצלחה! ראיתי את הטיוטה ועשית גיליון מושקע מאוד. המשך כך שְכּוֹיֵיח! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:06, 31 במאי 2020 (IDT)
כן, רק תגיד שהגיליון החדש יצא יום לפני הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 17:07, 31 במאי 2020 (IDT)
בוצע בוצע המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:08, 31 במאי 2020 (IDT)
כל הכבוד! הארי פוטר 73 מָגָזִין יַהֲלוֹם - שיחה 17:09, 31 במאי 2020 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת - תחרות כתיבת ערכים • ראיון עם מפעיל מערכת • פורטלים • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם יחסי החוץ • מיזם בית ספר ויקיפדיה • מפגש חורף 2020 • קרב איגרוף • טור אישי • ויקימימז • תפזורת • תמונות חדשות


הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 18:12, 31 במאי 2020 (IDT)

הצבעת מחלוקת על יהודה ושומרון[עריכת קוד מקור]

היי מקיסט, האם אני אמור להביע את דעתי בדיון או מספיק שתייגת אותי? peledy - שיחה 16:58, 1 ביוני 2020 (IDT)

אנונימי מדי, אם תייגתי אותך באחת העמדות זה כנראה כי נכתב בדיון שאתה בעד העמדה הזאת. אז אתה מוזמן לכתוב את הצד שלך בנושא אם אתה רוצה. אם טעיתי- סליחה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:51, 1 ביוני 2020 (IDT)
אין שום בעיה מקיסט. אכן הבעתי את דעתי בדיון. אני שואל האם מספיק התיוג שלך בדיון או שעליי להוסיף משהו. peledy - שיחה 17:53, 1 ביוני 2020 (IDT)
החלטה שלך, אם אתה רוצה זה יעזור להצבעה שיהיה מישהו שיגיד קצת על ההצעה הזו.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:48, 1 ביוני 2020 (IDT)
השאלה שלי היא האם מבחינת ההצבעה בלבד מספיק שאתה כותב את שמי ובכך זה נגמר. peledy - שיחה 20:30, 1 ביוני 2020 (IDT)
peledy , זו עדיין לא ההצבעה עצמה. זה רק דיון. בהצבעה עצמה תצטרך להצביע כרצונך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:37, 1 ביוני 2020 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

על ההרצאה שעשית בנושא הטילדה הרביעית, הרצאה מרתקת ואיכותית שְכּוֹיֵיח! מַגְזִין יַהֲלֹם - שיחה 18:50, 1 ביוני 2020 (IDT)
תודה .המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:52, 1 ביוני 2020 (IDT)
מה בנוגע לחניכה ראיתי שלקחת על עצמך לחנוך אותי. מַגְזִין יַהֲלֹם - שיחה 18:53, 1 ביוני 2020 (IDT)
מַגְזִין יַהֲלֹם,יהיה מה שכתבתי אז בדף השיחה: בינתיים תמשיך לערוך בטיוטה, אעזור לך לכתוב טוב כמה ערכים וכשאראה שאתה במצב של לכתוב ערכים טובים לבד תוכל מבחינתי להמשיך בלי חונך (וכמובן לא עורכים טיוטות של אחרים, זה חשוב להבהיר). מתייג כאן את יונה ב., eli.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:55, 1 ביוני 2020 (IDT)
תודה רבה!. אתה יכול לבדוק מה הבעיה בטיוטה:אספסת הים. בעבר הארי פוטר 73 רצה להעביר את זה למרחב הערכים מַגְזִין יַהֲלֹם - שיחה 18:57, 1 ביוני 2020 (IDT)
מַגְזִין יַהֲלֹם, לא הבנתי למה הערות השוליים: הערות שוליים אתה צריך לשים בתוך הטקסט עצמו. אני לא מבין ככה למה הן קשורות. אתה יכול להשתמש בויקיפדיה:הערות שוליים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:59, 1 ביוני 2020 (IDT)
לא קיימת כזאת תבנית. מַגְזִין יַהֲלֹם - שיחה 19:02, 1 ביוני 2020 (IDT)
טעות, תיקנתי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:08, 1 ביוני 2020 (IDT)
אז בעצם הבעיה בערך היא בהערות שוליים?. מַגְזִין יַהֲלֹם - שיחה 19:14, 1 ביוני 2020 (IDT)
לפחות זה, על השאר אני אסתכל עוד שנייה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:17, 1 ביוני 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

מַגְזִין יַהֲלֹם, עברתי עליו קצת ותיקנתי. טפל בהערות השוליים והערך מוכן מבחינתי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:36, 1 ביוני 2020 (IDT)

מה צריך לתקן?. מגזין יהלום - שיחה 19:37, 1 ביוני 2020 (IDT)
מגזין יהלום, אנא תקן את ההערות שוליים: הן צריכות להיות איפה שכתבת דברים בהתבסס על המקורות שכתבת בסוף הערך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:43, 1 ביוני 2020 (IDT)
איך עושים זאת?. מגזין יהלום - שיחה 19:46, 1 ביוני 2020 (IDT)
מגזין יהלום, אתה שם תבנית:הערה בסוף המשפט בו לקחת מידע ממקור. אני לא יכול לעשות את זה כי אני לא יודע מתי השתמשת במקור ואיזה מקור.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:49, 1 ביוני 2020 (IDT)
לא הבנתי כיצד ההערות השוליים תורמות לערך. הערת השוליים שמפנה לאנציקלופדיית ynet מפנה לערך אספסת (סוג) ולא מביא מידע חדש (מבחינת הקורא הממוצע לפחות, כי הערך נעול למנויים ומוצג רק תקציר) וההערה המפנה לאתר מט"ח מציגה כי אספסת הים הינו צמח שעיר (בערך אספסת [הסוג], מוזכר כי רוב המינים הם שרועים) והאתר מדבר באופן כללי על מבנה הצמח כהתאמה לסביבה ומביא מספר דוגמאות של צמחים. סה"כ 2 משפטים בהם מוזכר הצמח המדובר. השאלה היא עד כמה רלוונטי המידע, כי די ברור שההערת שוליים הראשונה לא רלוונטית כלל. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 19:51, 1 ביוני 2020 (IDT)
תודה Hyuna. לא הסתכלתי על הקישורים שם קודם. אז לדעתי עדיף לא להשתמש בהם ולהעביר את הערך למרחב הערכים בלעדיהם. אם יהיו מקורות בהמשך הדרך, מה טוב.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:53, 1 ביוני 2020 (IDT)
not so fast. הטיוטה כרגע נמצאת באובר קישוריים פנימיים (יותר מדי כחול זה לא טוב) וכמו כן ראה את ההערות כאן. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 19:55, 1 ביוני 2020 (IDT)
תודה Hyuna, תיקנתי את הערך לפי Medicago marina. מקווה שזה נכון. מגזין יהלום, האם זה הצמח שרצית לכתוב עליו? אטפל עכשיו בקישורים הפנימיים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 20:00, 1 ביוני 2020 (IDT)
כן. מגזין יהלום - שיחה 20:04, 1 ביוני 2020 (IDT)
אפשר להביא תמונות מהוויקישיתוף ולעשות בערך גלריה?. מגזין יהלום - שיחה 20:06, 1 ביוני 2020 (IDT)
המקיסט, אני לא מבין למה אישרת חצי ערך שחלק גדול ממנו פשוט לא רלוונטי ולא נכון. מגזין יהלום, אם היית באמת טורח לכתוב את הערך כמו שצריך, לא היית שוגה לא בתמונה, לא במקור, ולא בנתונים כמו מקום תפוצה וכו'. נתונים שאפשר למצוא דרך הרפרנסים של ויקימינים, כמו זה. לא צריך אפילו להבין כל כך בבוטניקה בשביל לעלות על השגיאות שלך. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 20:14, 1 ביוני 2020 (IDT)
זה לא השגיאות שלי את המידע הזה לקחתי מספרים. מגזין יהלום - שיחה 20:24, 1 ביוני 2020 (IDT)
ברשותך נעבור לדף השיחה של הערך ונדון שם. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 20:31, 1 ביוני 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

בסדר. מגזין יהלום - שיחה 20:37, 1 ביוני 2020 (IDT)

Hyuna&rlm, הייתי בטוח שהמקורות מהם נלקח הערך הם אלה שבתחתית הערך, לצערי התחוור לי שלא. באשר להערות שצוינו כאן (או אלה שנכתבו ע"י דובנו שקישרת אליהן)- לא שמתי לב אליהן (וגם לא ראיתי שנכתבו) אך תיקנתי בהתאם. תיקנתי גם לפי דברים שדובנו אח"כ העיר למגזין יהלום. מצטער, אני לא מושלם בכל הנוגע למעבר על טיוטות, אני יודע.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:01, 1 ביוני 2020 (IDT)