שיחת משתמש:Hummingbird/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Hummingbird, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 00:10, 13 בינואר 2007 (IST)

שוב ברוך הבא[עריכת קוד מקור]

אתה מוזמן לתקן ולהוסיף בערך מאוזר K98 חבל שההערות שלך ישארו בדף השיחה. בברכה--‏Avin שיחה02:17, 13 בינואר 2007 (IST)

תודה על התיקונים בערך על הלסביות בגרמניה[עריכת קוד מקור]

תודה על התיקונים בערך על הלסביות בגרמניה. חסכת לי מעבר נוסף על הערך. --שמעון נעים 15:55, 7 בפברואר 2007 (IST)

תמונה של שער הכניסה של בה"ד 20[עריכת קוד מקור]

שלום, התמונה של שער הכניסה של בה"ד 20 לא פוגעת בשום צורה בבטחון המדינה. לא ניתן להשיג תמונה רשמית כיוון שתמונת שמקורן בצה"ל מוגנות בזכויות יוצרים. השקמיסט 21:40, 14 באפריל 2007 (IDT)

  1. כשאמרתי "רשמית" הכוונה הייתה גם בעיקר לתמונה שאין בה חייל שעושה פוזות למצלמה (:
  2. קיים איסור לצלם במחנות צה"ל. פוגע או לא פוגע בבטחון המדינה, עשיתי את חובתי וציינתי את האיסור הזה...
  3. למיטב הבנתי, ניתן לעשות שימוש בתמונות צה"ליות בכפוף לשימוש הוגן. אני חושב שתמונה של השער של בה"ד 20, מותרת לשימוש בערך על בה"ד 20. Hummingbird 17:09, 15 באפריל 2007 (IDT)
מוטב להמעיט ככל שניתן מ"שימוש הוגן" בתמונות ולהעדיף תמונות חופשיות. נכון שעדיף בלי הפוזות של החייל, אבל זה מה שיש בינתיים ובזה נסתפק עד שמישהו יעלה תמונה חופשית אחרת. השקמיסט 17:11, 21 באפריל 2007 (IDT)
אז לא כדאי להשאיר את הבקשה לתמונה "רשמית" יותר בדף התמונות המבוקשות? איך ידעו שצריך להחליף את התמונה? Hummingbird 17:16, 21 באפריל 2007 (IDT)
לא אכפת לי אם תחזיר את הבקשה, אבל זה לא נראה לי אקוטי כל כך. יש ערכים רבים שחסרה להם תמונה או שהתמונה הנוכחית לא מספיק טובה. השקמיסט 17:21, 21 באפריל 2007 (IDT)

ראיתי את הערך שכתבת על המפצה סטייה. ישר כח! אם אתה מתעסק עם כלי נשק, מה דעתך לעבור על הערך על הm4? הוא תקוע כבר הרבה זמן ואף אחד לא בא לעזור... בברכה. נת- ה- 18:45, 16 באפריל 2007 (IDT)

התבצעה ירייה או פשוט ירו ברובה?[עריכת קוד מקור]

ההתבצעות של כל מיני דברים היא רעה חולה של השפה הצה"לית, בערך על הבארט ביצעת שינוי: "כאשר הרובה יורה" ל"כאשר מתבצע ירי" ואני מבצע חשיבה ומגיע למסקנה שזה סתם מסורבל. לסיום אבקש לבצע ברכת ביצוע עריכות נעימות :) אליבאבא 18:08, 24 באפריל 2007 (IDT)

גם אני שונא שפה צבאית, ולכן העפתי מילים כמו "מדוגם" מערכים (נראה לי שזה היה בבארט). אני גם אישית לא סובל ביטויים שמפקדים נוהגים להגיד כמו "אז ככה, מה שיש לנו כאן" (:
אבל מה שיש להדגיש זה שהרובה לא יורה-החייל יורה (אם כי הוא רק לוחץ על ההדק). תהליך ירי מתרחש ברובה, מתבצע ירי. באנציקלופדיה צריכה להיות שפה "רשמית", לא שפה צה"לית ולא שפה פשוטה. ככה אני נוהג להגיד את זה, בתור קלע (לא צבאי), לדעתי זאת גם הדרך הנכונה, אם כי יש צדק מסוים בדבריך שזה נשמע טיפה צה"לי. אני אבצע שיפור עמדה לביטוי ה"מריבה" ;-) Hummingbird 01:06, 25 באפריל 2007 (IDT)
אגב, אני מעוניין לטפל בכל הפיסקה ההיא, לכן בינתיים אני משאיר אותה כמו שהיא, עד שיהיה לי כוח לתקן את התרגום של מונחי הנשק לעברית. Hummingbird 01:12, 25 באפריל 2007 (IDT)

לא לשנות קטלוג של דפים רבים כל כך ללא דיון מקדים. השינוי שעשית בקטלוג תיבות המשתמש ללא שום התייעצות הוא מאוד לא מקובל (אף אם הוא מועיל). להבא אנא קיים קודם דיון או לפחות תן התראה מספקת. תודה, ‏odedee שיחה 05:31, 28 באפריל 2007 (IDT)

אני מתנצל, אבל חשבתי שאם קיים קטלוג בגלריה, ואיזה 600 תבניות משתמש, יהיה יותר מרצוי לצמצם את נפח הקטגוריה (לפחות לשני עמודים, שגם זה יותר מדי)...זה גם נראה לי לא הגיוני שעד היום לא טיפלו בזה. אגב, לפני שבוע דוד שי החל בקטלוג של אוהדי הספורט, וגם בדף השיחה עצמו ראיתי איזה מישהו שדיבר על כך שצריך לקטלג (לפני שנה) והדיון הקצר נסגר בתגובה בסגנון "תסמוך עלי, יהיה בסדר".
בתחילת דרכי, עוד לפני שנרשמתי, התיקון העיקרי שהייתי עושה בלי לשאול אחרים היה תיקון שגיאות כתיב, מלבד זה, אם הייתי חושב שצריך להכניס תיקון בערך הייתי רושם הצעות בדף השיחה. ואז קיבלתי "היה נועז", אז הייתי יותר נועז. אני מודה שהפעם הייתי יותר מדי נועז (:
אם הייתי מציע טיפול בקטגוריות בדף השיחה, בשעה שבה הצעתי אותו, קרוב לוודאי שזה היה נבלע בין ים עריכות וזה היה נדחה עד מי יודע מתי (כמו הצעות אחרות שלי :-\ ).
אם יש לי רעיון או "פרויקט" שאני מעוניין לבצע, באיזה מקום אני יכול להודיע על כך מלבד דף השיחה? (אגב, רשמתי שם הודעה שמרמזת שאני מתחיל לקטלג). Hummingbird 17:50, 28 באפריל 2007 (IDT)
ראיתי את ההודעה שלך שם - אבל בדיעבד, כי מיד אחריה התחלת בשינויים. דף השיחה של הקטגוריה הוא מקום מתאים. גם בלוח המודעות אפשר להיעזר, ואם מדובר במספר רב מאוד של דפים גם המזנון עשוי להתאים. בניגוד לשינויים (אפילו רבים ומהותיים) בערך אחד, שינוי קיטלוג בדפים רבים הוא פעולה שתיקון שלה, אם נדרש, גוזל מאמץ רב מאוד, ולכן צריך להתייעץ לפני ביצוע השינויים. לגבי זה שלא טיפלו בזה עד היום - לי זה נראה מאוד הגיוני. התיבות האלה אינן מועילות כלל לאנציקלופדיה, וכל האנרגיה שמתבזבזת עליהן אובדת לריק. ‏odedee שיחה 04:04, 29 באפריל 2007 (IDT)

דרים תיאטר[עריכת קוד מקור]

קודם כל, תודה על העזרה בעריכת הערך. שנית, תוכל להביע את דעתך בקשר למה שכתבתי בדף השיחה של הערך.--Ne Plus Ultraשיחה 20:00, 28 באפריל 2007 (IDT)

אין בעד מה...היה לי קשה מאוד להתחרות בך ולשים את השינויים שלי בלי לפגוע בעריכות שלך. אני חושב שכדאי שתשים תבנית "ערך בעבודה" כדי למנוע התנגשויות עם אחרים. עניתי לך בשיחה של הערך והעניין טופל. אתה מוזמן להשוות את הגרסאות ולהכניס תיקונים אם צריך. Hummingbird 20:09, 28 באפריל 2007 (IDT)
  1. תודה.
  2. להצעתך "ניתן לקצר את הערך ולרשום את הקריטריונים לבחירת אתרי מורשת עולמית בערך על אונסק" יש מקום. הבעיה כי יש עוד קריטריונים. אלה רק 4 מתוך שתי קבוצות.
  3. אם אתה מוכן להכנס לערך היעד המעונות המלכותיים של בית סבויה ולקרוא איך זה נקרא. חשובה פחות איכות התרגום, ויותר האם המשפט מובן. תקן מה שתמצא לנכון - העיקר שהמשפטים "ייזרמו"
  4. שוב תודה. אחזור עוד שעה ונשוחח אם הכל בסדר.

Daniel Ventura18:50, 30 באפריל 2007 (IDT)

ראה מה ניסיתי לעשות. תקן כל מה שתמצא לנכון וסיים את העניין. אני מקבל את הצעתך ואעביר את התרגום לאתר מורשת עולמי של אונסקו ואשאיר שם הטקסט באנגלית בדף השיחה ואציע לססים את התרגום. ‏Daniel Ventura21:05, 30 באפריל 2007 (IDT)

האם אתה מוכן לעבור על הפרק החדש[עריכת קוד מקור]

האם אתה מוכן לעבור על הפרק להלן. ההמקור באנגלית הוא בדף השיחה של הערך. פחות חשוב דיוק התרגום, יותר חשוב זרימת הכתוב. תקן כל מה שתמצא לנכון. יש שם תבנית בעבודה. כאשר תסיים את הבדיקה תסיר אותה. תודה. הקישור לערך:

קריטריונים לבחירת אתר לרשימת מורשת עולמיתDaniel Ventura22:47, 30 באפריל 2007 (IDT)

אמנם כבר עברו על הפרק. ובכל זאת אם תוכל לעבור ואם צריך לתקן כדי ש"הזרימה של החומר הכתוב" שהוא לא פשוט, תהיה סבירה עבור הקורא הרגיל. תודה. ‏Daniel Ventura00:37, 3 במאי 2007 (IDT)
כנראה יחכה למחר בבוקר/צהריים (כנ"ל לגבי שאר ההודעות ממך בנושאי תרגום :-\ ) ‏Hummingbird03:41, 3 במאי 2007 (IDT)
אין בעיה. נדמה לי שזו הבקשה היחידה הישירה. תודה. ‏Daniel Ventura07:53, 3 במאי 2007 (IDT)

{{הזמנה}} [עריכת קוד מקור]

שלום וברכה. נתת ל87.69.18.118 (שיחה | תרומות | מונה) הזמנה להצטרף לויקיפדיה. אני יודע שאתה עשית את זה מתוך כוונות טובות (כי אתה פשוט נחמד)... אבל אנא שים לב, לפני שאתה כותב למישהו את התבנית הזו, שהוא לא מנצל את כל כישרונו כדי לפגוע בויקיפדיה. כי אם מישהו כזה ירשם, רק יהיה יותר קשה אחר כך לשחזר מהר השחתות שלו. כי במקרה הזה, נתת הזמנה למשתמש ש-19 מתוך 21 עריכות שלו הן השחתות. לתשומת לבך. בברכה, ‏eytanarשיחהתרומות 03:23, 1 במאי 2007 (IDT)

שלום. אומרים שעדיף לשמור אויבים קרוב אליך, לפחות ככה יותר קל לשלוט עליהם. ככה גם ניתן להיות בטוחים בוודאות שהאדם הספציפי עשה מה שעשה ולא שאדם אחר ערך דרך אותו מחשב בצורה כזאת או אחרת.
לא יהיה קשה לשחזר עריכות של רשום, להיפך, מאוד קל לשחזר השחתות של כל משתמש, בין אם הוא רשום ובין אם לא. לשניהם אפשר לבטל עריכה באותה צורה.
ראיתי כבר דיון על משחית (שלאחרונה חזר למוטב) שהתנהגותו החריפה רק בגלל יחס שלילי מצד ויקיפדים. לפעמים גם מילה טובה יכולה לחסוך עבודה למונעי ההשחתות.
בכל מקרה, את ההזמנה נתתי לו על העריכה של סקורסזה (שבוצעה כחמש דקות לפני שכתבתי לו הודעה בדף השיחה). אני לא ראיתי בה השחתה ולא ראיתי שמישהו ביטל עריכות שלו. אני חושב שצריכים להתייחס לכל משתמש חדש כאילו כוונותיו טהורות, אחרת אנחנו עלולים לגרום להרבה משתמשים תמימים להפוך את ההשחתות שלהם לפרויקט/דרך חיים. Hummingbird 00:12, 3 במאי 2007 (IDT)

החתימה שלך[עריכת קוד מקור]

שוב שלום. בגלל ששם המשתמש שלך באנגלית, זה עושה לך בעיות כשאתה חותם את השם. קודם כל נכתבת השעה, ורק אח"כ השם שלך. ולכן זה יוצא מוזר (כי אם לדוג' כתבת "בברכה, ~~~~"זה יוצא "בברכה, Hummingbird 18:18, 30 ") (ראה לדוג' את דף השיחה הזה) לכן אני ממליץ לך להיכנס לדף הזה כדי לתקן את הבעיה. ‏eytanarשיחהתרומות 03:30, 1 במאי 2007 (IDT)

אחד החסרונות שלי זה לפעמים אני יכול להיות עצלן בצורה נוראית-אני יכול להתחיל לתקן ערך ופתאום איזו פסקה שדורשת שכתוב אני אדלג עליה בגלל העצלנות. גם אופניים מפונצ'רות אין לי כוח לתקן. אז גם על הסידור של החתימה התעצלתי, אם כי פעם אחת נמאס לי ועשיתי בדיקה בהעדפות, לראות אם שינוי הגדרות התאריך משפיע על החתימה, ואחרי שראיתי שלא, עזבתי את זה. תיארתי לעצמי שיש פתרון, כי ראיתי שיש בעלי חתימה אנגלית שאצלם זה לא קורה, אבל התעלמתי כי זה לא היה ממש נורא. בכל מקרה, תודה רבה שחיפשת (: Hummingbird 00:19, 3 במאי 2007 (IDT) (כן, עוד לא תיקנתי)

מידע על בטיחות רובה אוויר[עריכת קוד מקור]

תודה. Naomidemalach

אין בעד מה. ‏Hummingbird15:38, 16 במאי 2007 (IDT)

טיפול בערכי הבל[עריכת קוד מקור]

נהוג להוסיף אותם לויקיפדיה:בקשות ממפעילים ולא להוסיף להם תבנית מחיקה מסיבות טכניות. וערך כמו האחים מדיה לא יגיע ולא צריך להגיע לויקיפדיה הומור שכן מדובר בהשחתה של מרחב הערכים לפני כל דבר אחר. 62.0.48.11 15:31, 16 במאי 2007 (IDT)

עצור והזדהה! חלילה לך להזכיר את המילה "הבל" בדף השיחה שלי...עוד עלולים למחוק לי אותו. (-:
אם מדובר בהשחתה, לא אמורים למחוק את הדף החדש בהקדם האפשרי (או לבטל אם מדובר בערך קיים)? ‏Hummingbird15:38, 16 במאי 2007 (IDT)
בהחלט למחוק אותם בהקדם האפשרי. הוספת תבנית מחיקה מעקבת את המחיקה שכן היא מאלצת את המפעילה לבחון את היסטוריית הערך. הוספת הערך לבקשת מחיקה תופיעה לעיני המפעילה באותה מהירות ותחסוך לה את בחינת הגרסאות הקודמות. משתמש:יוסי הראשון
אני לא מבין איך ההוספה לבקשת מחיקה, אם היא מופיעה באותה מהירות, תחסוך זמן. אם אני רואה ערך שצריך למחוק, ואני אוסיף אותו בדף הבקשות, זה אומר שהמפעילים לא יבדקו אותו אלא ימחקו ישר? בין כה וכה נראה לי שיבדקו בשני המקרים.
אני מבין שאינך מחובר. ראה שאלתי בדף השיחה שלך. ‏Hummingbird16:01, 16 במאי 2007 (IDT)
שלום לך, אנא ממך אל תעשה שימוש בתבנית המחיקה, תבנית זו נועדה לשימוש במרחב המשתמשים בלבד שבו משתמשים שחפצים למחוק דפי משנה שלהם או תמונות וקבצים שונים שהעלו שלא כשורה. הערכים החדשים שעולים מנוטרים תמידית על ידי המפעילים השונים שעל פי רוב מיד מוחקים את ערכי ההבל כך שלמעשה הצבת תבנית המחיקה מיותרת ואף מטריחה משום שהללו נאלצים לבדוק את הגירסאות הקודמות של הערך המדובר. אם נתקלת בערך הבל ששרד זמן רב מדי אתה יותר ממוזמן להפנות את תשומת ליבם של המפעילים בדף הבקשות למפעילים. בברכה, Shayakir שיחה. 17:31, 16 במאי 2007 (IDT)
העדפתי לשים משהו אחר במקום "*** בן *ונה" או "דגכגכיםגכןח" ודומיהם, אבל אם יותר מאחד מעיר לי, כנראה שיש משהו במה שאתם אומרים (-:
חודל. ‏Hummingbird17:37, 16 במאי 2007 (IDT)


תקצירי עריכה[עריכת קוד מקור]

טיפ קטון: כאשר אתה מבצע עריכת ערך קיים, מקובל לציין ב"תקציר" (ראה קובייה למטה) את מהות העריכה. למשל, בעריכתך את ניסוי טריניטי (הקרוב ללבי), קשה לי לדעת לפי דפי ההסטוריה אם עריכתך היא בעיקר צמצום רווחי פסקאות ועוד תקלדותיים, או מעבר לכך. דודה סימה 22:18, 4 ביוני 2007 (IDT)

מכיר, יודע ולרוב גם נוהג כך (פעם אני מציין מה עשיתי, פעם אחרת מציין למה עשיתי ולעיתים אני נוהג לציין את שניהם). לצערי, לא מעט פעמים אני גם חוטא ומתעצל לרשום תקציר עריכה, ועל כך אני מתנצל. כאשר אני מבצע עריכות לגיטימיות (שגיאות כתיב, תיקוני הקלדה וכו'), אני רושם תקציר בהתאם ל"מפלס הפעלתנות" שלי באותו רגע. כאשר אני מבצע שינויים מהותיים או כאלו שעלולים לקומם מישהו (אפילו שכתוב), אני בכל מצב רושם הסבר/תקציר. בכל מקרה, אני אשתדל מעתה לרשום תקציר לכל עריכה. ‏Hummingbird17:52, 6 ביוני 2007 (IDT)

בקשר לבראין מיי[עריכת קוד מקור]

אז מדוע אין-ספור גיטריסטים אחרים מצויים גם תחת הקטגורייה של "גיטריסטים", בעודם מצויים גם בקטגורייה משנית, כגון:"גיטריסטים אמריקאים" או "בריטיים"? Mister Fahrenheit 21:48, 3 ביולי 2007 (IDT)

ראשית, זה שהם נמצאים שם, זה לא אומר שזה בסדר (שים לב לתבנית בקטגוריה-יש צורך להעביר ערכים מהקטגוריה לערכים משניים). דבר שני, לדעתי היה עדיף שהיית מגיב בדף השיחה שלך, במקום שננהל את הדיון על שני דפי שיחה, אבל זאת בחירה שלך. ערכתי כבר את השינוי שעשית בג'ון דיקון (הורדתי גיטריסטים משום שקיים גיטריסטים בריטים, השארתי את בסיסטים), אנא בדוק את עריכותיך אם נהגת בצורה דומה בהן. ‏Hummingbird21:54, 3 ביולי 2007 (IDT)
את זה שזה לא בסדר הבנתי לבד כבר מההערה הראשונית שלך. כעת מה ששאלתי זה - מדוע זה נעשה? אם זה לא בסדר אז למה אתה מתקן ועורך רק את שינויי שלי ולא את שאר השגיאות שנעשו על ידי עורכים אחרים? Mister Fahrenheit 21:59, 3 ביולי 2007 (IDT)
אני לא רודף אחריך, אם לזה אתה מתכוון. סידור קטגוריות אינו העיסוק הראשי שלי בויקיפדיה, וגם קטגוריה:גיטריסטים אינה הקטגוריה היחידה שאני מטפל בה, כשאני כן מטפל בקטגוריות. גם הערך בריאן מאי אינו ערך שאני משגיח אליו, אלא במקרה שמתי לב לשינוי שעשית (בשביל זה יש את "שינויים אחרונים" בתפריט הניווט). אני מעדיף לעצור הוספת ערכים מיותרים לקטגוריה בזמן, מאשר לעבור על עוד ועוד ערכים שנוספים לאותה קטגוריה ולהסיר אותם ממנה. עכשיו גם אתה יודע, ואם אין לך דברים אחרים לעשות, גם אתה יכול לטפל בקטגוריה גיטריסטים. ולצערי זאת התגובה האחרונה שלי להיום כי יש לי עוד עיסוקים מלבד ויקיפדיה. ‏Hummingbird22:07, 3 ביולי 2007 (IDT)
אוקיי, אז אשאל עוד שאלה אחרונה, בתקווה שתענה עליה, אם לא היום אז במועד אחר - אין בעיה: האם אני יכול למחוק בערך מסויים, למשל את הקטגורייה - "גיטריסטים בריטים", ולהשאיר את הקטגורייה הכללית יותר - "גיטריסטים"? כך גם באשר לזמרים וכל נושא אחר. Mister Fahrenheit 22:11, 3 ביולי 2007 (IDT)
קרא בבקשה את ויקיפדיה:קטגוריה-הכל כתוב שם (או אם אין לך כוח, אתה גם יכול לקרוא הפעם את מה שאני כתבתי). התשובה תהיה כן רק אם יש שני גיטריסטים בריטיים בלבד (ולכן אפשר למחוק את הקטגוריה), וזה אינו המצב, להיפך. ערך צריך להופיע בקטגוריות המדויקות ביותר ולא בכל קטגוריה שהוא עונה עליה. בריאן מאי הוא גם גיטריסט ואם נדייק, הוא גיטריסט בריטי. לכן, משום שניתן למיין גיטריסטים על פי מוצאם, נעדיף להעביר אותו לקטגורית גיטריסטים בריטיים ולא נציף את המעיין בקטגורית גיטריסטים בנגנים מכל סגנון ומקום בעולם. ‏Hummingbird22:42, 4 ביולי 2007 (IDT)
תודה על העזרה! למען האמת, קראתי את דף המידע שהבאת לי לפני שערכתי את הדברים שעליהם אנו דנים כעת. אני פשוט לא הגעתי לחלק הזה(קראתי רק את החלק הראשון שמספר בצורה כוללנית). Mister Fahrenheit 02:04, 5 ביולי 2007 (IDT)

וואי! אני מעורר השראה אה?.. אני שמח לראות שמישהו בכלל שם לב לדף הזה ;-) ‏Almighty ~ שיחה 23:20, 12 ביולי 2007 (IDT)

תצרף אותו לחתימה כמוני, ואז הרבה יותר ישימו לב P: ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 23:38, 12 ביולי 2007 (IDT)
הוא מצורף לחתימה!! (הטילדא הקטנה באמצע D:) ‏Almighty ~ שיחה 00:18, 13 ביולי 2007 (IDT)

ראה התוספת לM16[עריכת קוד מקור]

האם היא מדויקת? ולגבי הערתך המוסתרת, למה לא להוסיף אותה לערך? מחוץ לחשבון 62.0.48.11 11:54, 18 ביולי 2007 (IDT)

שיניתי במעט למינוח הנהוג, ולגבי הדברים הרשומים בהערה ואלו שערכתי-אני מתכוון להתייעץ ולוודא את הנושא עם מנוסים יותר ממני. מ"מרום ניסיוני", אף פעם לא יריתי אוטומט (יש אומרים גם שאוטומט הוא בזבוז תחמושת) ולכן איני יכול להעיד על ירי כזה, למרות שאני מתאר לעצמי, שלא משנה מה, בירי באוטומט יהיה מאוד קשה לשמור על מכוון. למיקום עקב הקת ולמידת הנחתה היטב בכתף יש השפעה לא זניחה על הירי, אבל אם הנשק תוכנן עם קת קצת למעלה או קצת למטה, אני לא בטוח שזה כה משמעותי כמו איך היורה מחזיק את הנשק. הייתי מציע לגבי תכונות הנשק להתייחס לנשק עצמו, בעיקר לתכונה הבולטת שהיא צורך בשמירה על ניקיונו, התמודדות עם לכלוך וההשוואה הנצחית עם הרובים ש"אוכלים הכל" (ואני כרגע עוסק בערכים אחרים, ככה שאני אמנע בינתיים מכתיבה בערך). ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 15:12, 18 ביולי 2007 (IDT)
למיטב הבנתי, הגבהת הקת מאד משמעותית בתיכנון הרובה הזה. כל ההתעסקות ופיתוח הכוונות המוגבהות מטרתם לפצות על הבעייתיות החדשה שנוצרה בעקבות הגבהת הקת. אם מתכנני הנשק התכוונו לשלם "מחיר" בכוונות, הייתה להם תמורה כלשהי מהקת. גם אם בצה"ל לא נהוג השימוש בירי אוטומטי, יצרני הרובה בהחלט הוסיפו את האפשרות לנשק. לפני זמן לא רב צפיתי בהשוואה טלוויזיונית נחמדה בין M16 לרובה אוטומטי אחר שהקת שלו נמוכה יותר, התוצאות נראו מרשימות.
מבחינת נקיון, קשה לי להאמין שאפשר למצוא השוואות רציניות, אבל אני יכול להעיד כמשתמש גליל\גלילון ותיק וכמשתמש M16 בשנים האחרונות, שM16 הוא באמת נשק של כוסיות. בברכה, מחוץ לחשבון, 62.0.48.11 15:25, 18 ביולי 2007 (IDT)

באר אורה (בסיס)[עריכת קוד מקור]

שלום Hummingbird,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "באר אורה (בסיס)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, נטע - שיחה מפעילים - ראו נא! 10:51, 11 באוגוסט 2007 (IDT)

לקחתי פסק זמן קצר מכתיבה בויקיפדיה בגלל תקופת מבחנים שמסתיימת (אם אני לא אזדקק למועדי ב' נוספים) ביום שני הקרוב. למחרת יש לי ביקור נוסף בארכיון צה"ל ואז אני אוכל להמשיך את הכתיבה בכל הערכים (הקשורים לגדנ"ע) שבהם שמתי תבנית עבודה.
העדפתי לא להוריד את התבניות מהערכים משום שאני עדיין לא סיימתי את העבודה עליהם ואין לי מושג אם המרצה כבר הספיק לבדוק אותם (לא טרחתי להחזיר את התבנית בפלוגת יהונתן שמישהו הוריד, משום שלא הספקתי לערוך את הערך עדיין, למרות כוונתי לעשות זאת).
איני רוצה שמישהו יערוך את הערכים ואולי יגרום כך לבלבול בין עריכות שלי לעריכות של אחרים ולכן אני מבקש שנית ממי שרואה את ההודעה הזו לא להוריד את התבניות מהערכים שכן ערכתי. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 15:32, 11 באוגוסט 2007 (IDT)

נורית (יישוב)[עריכת קוד מקור]

שלום Hummingbird,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "נורית (יישוב)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, נטע - שיחה מפעילים - ראו נא! 17:52, 11 באוגוסט 2007 (IDT)

ראי תשובתי הנ"ל. אני מקווה שאת לא הולכת להודיע לי על כל ערך ששמתי בו תבנית עבודה...(: ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 13:55, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
סליחה, ראיתי מאוחר מדי את התשובה שלך למעלה. לא אודיע לך על כל הערכים ששמת עליהם תבנית בעבודה. שוב סליחה, נטע - שיחה מפעילים - ראו נא! 18:48, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
אגב, אולי כדאי לך להשתמש ב{{בעבודה אקדמית}}. בברכה, נטע - שיחה מפעילים - ראו נא! 22:37, 19 באוגוסט 2007 (IDT)
חשבתי על זה, אבל לצערי (או למזלי) אין לי תאריך יעד. אני אמור לקבל ציון בימים הקרובים, עד אז אני אניח שהמרצה לא בדק את הערכים. כאשר יתקבל ציון, אוריד את התבניות מהערכים שלא התחלתי לעבוד עליהם ואשאיר בעיקר על הערכים ש"אימצתי" או כאלו שלא השלמתי כראוי. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 23:55, 19 באוגוסט 2007 (IDT)

ערב טוב. בהמשך לשאלתך בשיחה:תואר אקדמי התשובה היא : לא. הסיפור אודות אסתרינה טרטמן הוא אמנם "צהוב" ופיקנטי, אך אינו שייך לתיאור האנציקלופדי של תואר אקדמי. איזכור נושאים כגון זה בוויקיפדיה עלול להוביל למדרון חלקלק. אם לדעתך יש חשיבות לדבר מבחינה אנציקלופדית, ניתן לשקול איזכור הנושא בערך אסתרינה טרטמן עצמו. גם שם יש להזכיר את הנושא בקצרה ובאופן מהוגן, שלא ייראה כמזלזל. בברכה, דני. ‏Danny-w23:23, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

סליחה, ראיתי עכשיו שהעניין כבר מוזכר בערך "אסתרינה טרטמן", ובאופן ראוי. ‏Danny-w23:27, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

שלום לך, הערך בשר נדון כבר פעם ופעמיים. משתמש אחד העביר אותו על דעת עצמו לבשר(מזון) ולא החזרנו אותו כדי להימנע ממלחמה מיותרת.

מאחר שאני ערכתי ועודני עורך את ערכי הבשר העיקריים, אם ברצונך אכן לתרום לערך זה , יש פרקים שלמים שחסרים או שכתובים בצורה דלה. אין מקום לשנות ניסוח של הפתיח, לאחר שכבר התקיימו דיונים סביבו. בפרט שמסקנתך שהערך אינו עוסק בבשר למאכל היתה שגויה.

בשר הוא אכן מזון שמקורו בבעלי חיים(נכון, גם חלב וביצים;אז מה?). יש התייחסות לרקמת השריר וכן לאיברים הפנימיים(שאינם כלולים בהגדרה הצרה של בשר).איתןשיחה 21:01, 3 בספטמבר 2007 (IDT)

הגבתי בדף השיחה של הערך. העריכה החדשה שנעשתה לאחר העריכה האחרונה שלך היא מאותה משתמשת אנונימית שבגללה באתי אל הערך. לגבי הערך עצמו, זו הפעם הראשונה שכתבתי בו, לכן אין לי מושג על האירועים שקדמו. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 00:05, 4 בספטמבר 2007 (IDT)
טוב, אם אתה עוקב אחרי האנונימית זה חשוב מאוד. עדיין, אם ברצונך לתרום לערך אתה מוזמן .בברכה איתןשיחה 00:17, 4 בספטמבר 2007 (IDT)

קטגוריות, פנטרה ושאר ירקות[עריכת קוד מקור]

שלום לך Hummingbird. ראיתי שאתה מוסיף עריכות אל עריכותיי ועוזר לערכים להתפתח, ואני מודה לך על כך. אך בנושא אחד יש לי שאלונת- ראיתי שהוספת לערך האלבום Projects in the Jungle את הקטגוריה "אלבומי מטאל". תוהה אני- האם לא כדאי להקים קטגוריית משנה שתהיה של האלבומים של פנטרה, לאור העובדה שקיימים כבר חמישה ערכי אלבומים שלהם, ואני מתכוון להמשיך ולכתוב עד שאסקר את כולם? בתודה, Shebo 21:25, 5 בספטמבר 2007 (IDT)

תפסת אותי רגע לפני. (: ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 21:27, 5 בספטמבר 2007 (IDT)
יפה יפה, טוב לדעת שיש פה עסק עם יוזם. מעבר לפנטרה, ראיתי הרגע שהחזרת את הקטגוריה "קורן" לערך האלבום See You on the Other Side... האם לא כדאי (ככה על הדרך בזמן שפנטרה מתבשלים להם) ליצור קטגורית משנה נפרדת לאלבומים של קורן? אחרי הכל, לראות את ערך הלהקה, הזמר ואת אחד האלבומים (ואת לימפ ביזקיט שלא כל כך אמורים להיות שם) באותה קטגוריה לא כל כך מתאים לדעתי. אבל אתה בטח כבר ב"רגע לפני" (: Shebo 21:33, 5 בספטמבר 2007 (IDT)
לא הייתי בטוח שיש מספיק אלבומים של קורן (אגב, נראה שהתקדמת הרבה בזמן הקצר שאתה רשום. חשבתי שהצעד הבא שלך יהיה ליצור את הקטגוריה לפנטרה אבל נראה לי שהשתהית אז יצרתי אותה). כרגע יש 4 ערכים והבנתי שצריך 5. אני "אסתכן" ואפתח קט' בהנחה שיש צורך בקט' כזו. הפעם לא התכוונתי לפתוח (:
לגבי לימפ ביזקיט, מישהו החליט שקורן המציאו אותם אז הוא שייך את ל"ב לקט' שלהם. העדפתי בינתיים לא לגעת...בכללי, הנו-מטאל לא בראש מעייני (: ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 21:46, 5 בספטמבר 2007 (IDT)
האמת היא שקצת הסתבכתי עם יצירת קטגורית המשנה ושיוכה, אז העדפתי להתמקד בכתיבה ולא להזרק אל תוך פרטים טכניים לא מובנים. בכל אופן, אם אתה אומר שצריך 5 בשביל קט', אני אפנה קצת זמן להוספת ערך לקט' החדשה שיצרת, רק בשביל לעשותה חוקית.
ובלימפ לטפל זה כבר יהיה פרוייקט, אבל זה יקרה אחרי שכל העסקים עם פנטרה ומגאדת' ייגמרו. ערב מצויין,Shebo 22:09, 5 בספטמבר 2007 (IDT)

יפה שכתבת את הפרק "סגנון הלהקה", אבל למה שמת את רוב הפרק בהערה מוסתרת? ואגב, אני מקווה שראית את תשובתי לשאלתך בדף השיחה שלי.--Metalholic 18:46, 6 בספטמבר 2007 (IDT)

כי הרוב טיוטה וכוונתי היא שאני אמשיך (או מי שיש לו זמן ימשיך) בכתיבה. אני אוהב את מגאדת' אבל להסביר את זה במילים ומונחים מוזיקליים זה לא קל לי במיוחד. (: ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 18:54, 6 בספטמבר 2007 (IDT)
לא קראתי לעומק את מה שכתבת, אבל מעיון קל זה נראה סבבה. כדאי שתוציא את זה מההערה המוסתרת, גם אם אתה מתכוון עוד לערוך את זה. אדרבא- אם אתה לא סומך על עצמך, תן לאחרים לראות את מה שכתבת כדי שיוכלו לערוך. (הייתי עוזר בעצמי, אבל אני לא מכיר מספיק את מגאדת').--Metalholic 19:02, 6 בספטמבר 2007 (IDT)

אתה יודע אולי מה הסיפור עם השיר Mechanix?
--Metalholic 13:01, 18 בספטמבר 2007 (IST)

הרושם שלי ממה שקראתי בוויקיפדיה האנגלית והעברית וממה ששמעתי עד היום, הוא שמאסטיין כתב אותו עוד כשהיה במטאליקה. לאחר הפרישה, חבריו במטאליקה ערכו אותו (טקסט שונה, ותוספת באמצע השיר שאינה קיימת בשיר של מאסטיין) וקראו לו the four horsemen. במגהדת' הוא פרסם את השיר כפי שהוא יצר אותו תחת השם הנ"ל בגרסה מהירה יותר. הדמיון בין הלחנים של שני השירים ברור. האם זו הייתה שאלתך? ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 19:03, 18 בספטמבר 2007 (IST)
כן, זו הייתה השאלה, ותיארתי לעצמי שזו פחות או יותר התשובה. תודה.--Metalholic 20:48, 18 בספטמבר 2007 (IST)

שלום Hummingbird,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "במחנה גדנ"ע" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, סקרלטשיחה 21:58, 6 בספטמבר 2007 (IDT)

ראי פרטים בנורית ובדף משתמש. אני מודע לארבעת הערכים הנותרים ומכין חומר נוסף להמשך. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 23:00, 6 בספטמבר 2007 (IDT)

דף המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

קראתי את דף המשתמש שלך, ורק רציתי להגיד שהוצאת לי את המלים מהפה בשני נושאים שהעלית:

  • התעלמות התקשורת הישראלית מקיומו של המטאל.
  • התעסקותה האובססיבית של התקשורת העולמית בסכסוך הישראלי-פלסטיני וב"פשעים" שמבצע צה"ל בשטחים, תוך התעלמות מפשעים המוניים ואכזריים פי כמה המתרחשים ברחבי העולם, ובראשם, כמובן, רצח העם בסודאן.

שני נושאים אלה (במיוחד השני) הם נושאים שאני בעצמי בעבר הרביתי לדבר עליהם ולהתעצבן עליהם, ונחמד שאתה העלית על הכתב את הטענות האלה.--Metalholic 14:46, 19 בספטמבר 2007 (IST)

השקרים שהראו בBBC כל כך עצבנו אותי (אפשר לצפות לדברים כאלה מאל-ג'זירה, לא מתחנה שאמורה להיות אמינה ומאוזנת), שאם הייתי מבוגר באותו זמן בכמה עשורים, קרוב לוודאי שהייתי חוטף התקף לב/שבץ. לא פעם התאכזבתי כשראיתי כיצד אירועים שהייתי עד להם או אירועים אחרים בחדשות קיבלו מעט חשיפה לעומת דיווחים זניחים (וכאן נכנס מיזם ויקיחדשות...הצרה היא שהוא רחוק מלהיות פופולרי). בכל מקרה, אני תמיד שמח לגלות שותפים לדעותיי.
אני אישית מתכנן לעבוד על תחומים אחרים שיותר קרובים אלי וגם כן זוכים למעט התייחסות בישראל (אמנם קצת פחות "בוערים" מענייני איכות סביבה או זוועות בעולם), אבל אני תמיד יכול לנסות לגייס כותבים על המטאל או בנושאים שהזכרנו על מנת שהעיסוק בהם בויקיפדיה יורחב (אני קצת פחות אופטימי לגבי רצח העם בסודאן, ונושאים קרובים משום שהמידע עליהם בד"כ אינו רב). אפשר לפתוח דף מתקפת איכות על מטאל ישראלי או מטאל בכלל (אם עדיין לא קיים) ולהפנות אליו גולשים, בתקווה שיצא מזה רק טוב. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 12:59, 23 בספטמבר 2007 (IST)
דווקא בתחום המטאל מצבנו טוב מאוד לדעתי. יש לנו משתמשים רבים שכותבים בנושא: עמרי, קקון (בעיקר בלק מטאל), האביר (בעיקר מטאל גותי) ועוד. למיטב ידיעתי, יש 5 ערכי מטאל מומלצים (מתוכם 3 אני כתבתי!) ועוד רבים שאמנם לא מומלצים, אך נמצאים במצב טוב ואפילו טוב מאוד. ראה פורטל:הבי מטאל וקטגוריה:מטאל.
הנושא השני, לעומת זאת, הרבה יותר בעייתי. הערך היחיד (למיטב ידיעתי) שיש בנושא נמצא במצב עלוב מאוד. הייתי מרחיב אותו בשמחה, אבל אני לא יודע הרבה יותר ממה שכתוב.
הרעיון החדש שהעליתי בדף המשתמש שלך - להיכנס לפורומים בנושאים שונים ולהציע למשתתפים לכתוב בויקיפדיה על נושא הפורום - זה לדעתי רעיון מעולה שעשוי להביא ויקיפדים איכותיים שמתמחים בנושאים שונים. בהצלחה!--Metalholic 14:24, 23 בספטמבר 2007 (IST)

ציינת שההרחבה שכתבת בערך אנטישמיות מתבססות על ידע אישי. אני חושב שבנושא רגיש כזה, עדיף שלא להתבסס על ידע אישי (אלה אם אתה מומחה לעניין) אלה על מקורות אקדמיים מוסמכים. בסך הכל, הגבול בין אנטישמיות לאנטי-צינויות ושנאת ישראל דק מאוד, וקל מאוד לבלבל בין המושגים. בברכה, דניאל ב. 04:15, 5 באוקטובר 2007 (IST)

חוץ מזה, נראה שלאחר השהתוספת שלך לא משתלבת טוב עם מבנה הערך, וצריך לשנות את המיקום וההררכיה של הכותרות. דניאל ב. 04:17, 5 באוקטובר 2007 (IST)
השתדלתי לא לערבב בין ביקורת על ישראל לאנטישמיות. הייתי אומר שזה מבוסס על זיכרון אישי-אני לא חוקר, אבל שים לב לשלושת המסמכים שהבאתי להם קישור בהערה המוסתרת בסוף החלק על האינתיפאדה והאנטישמיות.
שים לב היטב גם למבנה הכותרות-התקופה של האינתיפאדה מופרדת משאר הערך ובאה אחרי האנטישמיות החדשה, וגם גילויי האנטישמיות בישראל מופרדת-אני חושב שהתוספת מסודרת היטב, אם כי אולי ניתן ליצור על זה ערך נפרד, או כחלק מפסקת האנטישמיות החדשה.
אני חושב שהקשר בין אינטנסיביות האירועים בשטחים והמחאה שהם עוררו, לעליית האנטישמיות, הוא ברור. פרפר אחד שמנפנף בצומת נצרים מביא עלינו חרם מכל אירופה. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 04:24, 5 באוקטובר 2007 (IST)
אין לי שום כוונה להתחיל להתעסק בערך הזה, מספיק לי ערך פוליטי אחד אחת לכמה חודשים. ובכל זאת אני שותף לדבריו של דניאל. אני כן רואה בתוספת שלך דעות וקביעות שונות שמקומן אינן באנציקלופדיה בהיעדר סימוכין וקשרים אותם אתה מתאר כאן כ"ברורים" אינם בהכרח כאלו. בערך ראה, למשל, את ההנחה שבמשפט "ככל הנראה התגברות המעשים האנטישמיים במקומות שונים בארץ מעידה על חיקוי ועידוד מהפרסומים בתקשורת" - מדוע החלטת להאשים דווקא את התקשורת באנטישמיות? אולי זו נובע ממדיניות משרד הקליטה כלפי עולים שאינם יהודים, או לא רואים עצמם ככאלו, ומנקודת מבטם הם "נתקעו" בישראל? אני לא יודע, אבל גם אתה לא, וזו השערה שלך, כל עוד לא יובאו מקורות. עוד בפסקה זו לא הבנתי למה פעילות נגד הומוסקסואליים או עובדים זרים היא "אנטישמיות."
לגבי כל פסקת האנטישמיות הפלסטינית, הדברים שכתבת נשמעים הגיוניים, והם בוודאי עולים בקנה אחד עם התמונה שמציירים לנו "פרשננו" הקבועים לענייני ערבים במהדורות החדשות, אבל כל התוכן אינו אלו חזרה על טענות אלו הנפוצות בתקשורת הישראלית. אינני טוען שהן אינן נכונות, אני טוען שיש צורך במקורות. אולי עיקר התעמולה הפלסטינית היא אנטי-ישראלית ולא אנטישמית? אולי דווקא חוגים דתיים שומרים מקום טוב יותר ליהודים באשר הם יהודים, על פי מצוות הדת, מאשר חוגים חילוניים? אולי עיקר ההסתה מקורו לא בשטחים אלא בייבוא של תכניות טלוויזיה ממצריים או מבחריין?
בקיצור - יש צורך במקורות. לא ניתן להוסיף תוספות שכאלו יש מאין. בזאת סיימתי את הערותי על התוספת, ואני מקווה שבעקבותיה תביא סימוכין לטענות השונות, תמחק את הדעות וההערכות המופיעות בהן, ואולי את התוספת כולה עד שתמצא את המקורות. כאמור, אין לי כוונה להיכנס כאן לשום ויכוח, אנ ירק מביע את דעתי פעם אחת ויחידה בעניין. סליחה על האריכות, אורי שיחה 04:52, 5 באוקטובר 2007 (IST)
האמת שהמשפט על האנטישמיות בישראל זאת השערה לא מבוססת שלי, אבל אין כל הסבר אחר הגיוני למה כל צלבי הקרס מתפשטים בארץ כמו פטריות אחרי הגשם. אני לא מאשים את התקשורת בדיוק...יש כל מיני נערים ששונאים את הדת ולא מבינים את המשמעות של צלב קרס (או שסתם יש להם הרבה זמן חופשי). חבורה אחת לקחה את זה רחוק והחליטה להתעלל בשונה, כל השאר שמעו על זה בתקשורת והחליטו לחקות את זה בצורה מסוימת. שמעתי שמאותה סיבה לעיתים לא מדווחים על התאבדויות. מצד שני, ויקיפדיה מסתמכת על מחקרים ולא על דעות ואולי באמת כדאי לחכות כמה שנים שיחקרו את התופעה...בינתיים מסיר את המשפט ההוא
אני לא כתבתי את הפסקה על האנטישמיות הפלסטינית, אלא על האינתיפאדה וההשפעה על האנטישמיות. אני זוכר שפרשנים דיווחו על מערכת החינוך הפלסטינית עוד לפני שהאינתיפאדה פרצה וזאת הייתה תרומתי. אני חושב שמי שכתב את הפסקה התכוון לכך שאנטישמיות (במובן של אנטי-יהדות) הייתה קיימת, גם אם מדובר בחלק קטן מהתעמולה/חינוך מחדש של הרש"פ.‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 05:28, 5 באוקטובר 2007 (IST)

בהמשך להודעתך בדף השיחה שלי[עריכת קוד מקור]

ברצוני להזכיר שמפעילי מערכת שונים (וגם משתמשים רגילים) השמיצו זה את זה בפראות בנושא מטאהוליק. ההערות שלי היו מינוריות ביותר, ולכן להזהיר דווקא אותי, מצביע על "היטפלות לחלש". אני לא עורך בויקיפדיה בגלל הסיפור בערך מוח - ראה דף השיחה הרלבנטי. אני מציע שמפעילי המערכת החסודים, במקום להציק לי, יפתרו קודם את הבעיה הנ"ל. בבררככה, טכנאי זוטר הוטגאי 12:40, 11 באוקטובר 2007 (IST)

אני חושב שהדיון ברובו התנהל באופן ענייני. אני מציע לך לבחון שנית את הערותיך ולהשוות בינן לבין הודעות אחרות באותו דיון. אתה מנסה לקדם את עצמך ואת ענייניך בדיונים שבהם אין רלוונטיות לכך. לצערי, אין לי עניין להתעמק בפרשיית המוח משום שאין לי הבנה בנושא ואני לא יכול לשפוט מי צודק ומי לא-אני חושב שמתן מקורות אמינים עשוי לסייע לך בהוכחת הטענות שלך.
אני מציע לך לא לנטור טינה למי שפגע בך ולא לתת לזה לרדוף אותך. שים את זה בצד כרגע, תתחיל לעבוד על ערכים אחרים. גם אם הערך לא נכון במצבו הנוכחי, זו לא קטסטרופה-אתה תוכל לחיות עם זה וגם ויקיפדיה תשרוד.
אני לא אומר שאתה צריך לוותר, אבל חבל להקדיש לכך יותר מדי מאמצים ולנסות לרתום בכוח ויקיפדים שלא מעוניינים בכך-אתה רק פוגע בעצמך (לא מעט מוצאים את הפניות שלך בדפי השיחה בנוגע למוח כהטרדה). אני מקווה שאתה לא חושב שאני מפעיל מערכת...בכל מקרה, אני לא חושב שזה מכובד לבקר בצורה אישית את המפעילים כשהם מתדיינים (או מתווכחים לטענתך) בינם לבין עצמם. הם מסוגלים להסתדר בלי עזרתך וההתערבות שלך רק עוררה כעס.
בכל מקרה, כמו שאמרתי לך כבר בדיונים קודמים, תרומה לויקיפדיה היא אינה רק הרחבת ערכים, אלא גם תחזוקתם-תיקון שגיאות כתיב, תיקון קישורים, עיצוב וסידור, קטגוריות, תבניות. השכתוב/עריכה זו משימה שדורשת קצת יותר מאמץ, אך היתרון הוא שיש לך את כל החומר ואתה רק צריך לכתוב אותו מחדש בצורה יפה יותר. תרומתך בנתיבים אלו תקרב אותך מחדש אל הקהילה ולכן אני מציע לך להתמקד כרגע בדרך זו. בעתיד תוכל לחזור ולהתדיין על המוח ואולי להוכיח שהצדק עמך.‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 03:06, 12 באוקטובר 2007 (IST)

פניה חשובה[עריכת קוד מקור]

בדף השיחה שלך בוויקיחדשות. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:34, 1 בנובמבר 2007 (IST)

למציב שלטי "בעבודה"[עריכת קוד מקור]

(הועבר מדף שיחה אחר, לאחר עריכה כאנונימי)
שלום כותב יקר, אבקש להבהיר שלפי המקובל, ערך בעל תבנית "בעבודה" שלא בוצע בו שינוי במהלך שבוע, נחשב כאילו אין בו תבנית כזו ומותר (לפי הנהלים וכללי הנימוס המקובל) לאחרים לערוך אותו. בברכה, 19:50, 3 בדצמבר 2007 (IST)

אמנם אין לי בעלות על הערכים, אבל בתור זה שכתב את עיקרם, אני חושב שיכולים לחכות עד שאסיים...מה גם שעד כה לא ביטלתי עריכות משניות שבוצעו בערכים. מלבד הוספת תבנית, לא ראיתי כל שינוי משמעותי בערכים שנעשה על ידי מסירת התבנית. אם איני טועה, נהוג גם שמסירים תבנית רק כשיש למסיר התבנית מה לעשות בערך.
כמי שהקדיש מזמנו הפנוי (כאשר היה בשפע) לנסיעות עבור חומר וכמי שמכיר את הנושא טוב למדי, אני סומך יותר על השיקולים שלי. צר לי, אך איני מסוגל לסמוך על מי שעלולים לחתוך לי מהערך נקודות חשובות (שלא מובנות למי שלא מצוי בנושא), בהינף מקש וללא הקדשת מחשבה נוספת. אני בעצמי מבין שהערכים זקוקים לעריכה, אני רק תוהה כמה מחשבה תוקדש מצד העורכים אחרי, לפני החלת שינויים משמעותיים בערכים. אשמח לקבל את האפשרות להשאיר אחרי ערך שלם, במצב תקין ולא ערך באמצע הדרך...גם ככה היה לי לא קל לשחרר ביוזמתי שני ערכים לא גמורים.
אני עוד ממשיך לצבור חומר כתוב וכוונתי לעשות בו שימוש לפני שהערכים יעבור שינויים מקיפים על ידי אחרים. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 21:26, 3 בדצמבר 2007 (IST)

אודה לך אם תפנה אותי לדיון שבו סוכם שראוי להגדיר את מילשטיין כפילוסוף - בדף השיחה אין דיון כזה. בנוסף, בניגוד לנרמז בתקציר העריכה שלך, השאלה איננה אם פילוסופיה מנועה מלעסוק בצבא, אלא האם אתה יכול להצביע על מקורות מכובדים שהגדירו את מילשטיין כפילוסוף. תודה, ‏odedee שיחה 00:23, 28 בדצמבר 2007 (IST)

הבט שנית בדף השיחה. לדעתי "מקורות מכובדים" זה דבר סובייקטיבי (בעיקר כשלא מעט מוסדות מחרימים אותו-האם עיתון ייחשב כמקור מכובד? האם מילשטיין עצמו ייחשב כמקור מכובד?). בעיניי השאלה היא כן האם פילוסופיה עוסקת בצבא או לא, משום שבעיני מאייר, עיסוקו של מילשטיין בצבא אינו מקנה לו זכות להיחשב כפילוסוף. זה, לדעתי, מה שעומד מאחורי בחירתו של מאייר להסיר כל קשר בין מילשטיין לפילוסופיה. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 00:39, 28 בדצמבר 2007 (IST)

שלום Hummingbird,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "גדנ"ע" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk21:44, 10 בינואר 2008 (IST)

Hummingbird,

קח בחשבון שככל שדבריך יותר ארוכים, כך קטן יותר מספר הוויקיפדים שיקראו אותם. אם ברצונך להעביר מסר, העבר אותו בקצרה. עצה חינם. ‏Gridge ۩ שיחה 14:53, 11 בינואר 2008 (IST).

מודע לכך, אבל השתדלתי לכלול התייחסות לכל הרלוונטי: ההשקעה שלי בעבודה, התייחסות לערך עצמו ומגרעותיו, כתיבת העבודה כחלק מקורס, תבנית העבודה על הערך והסיבה להישארותה שם זמן כה רב וכן התייחסות לאצבע הקלה על ההדק (יותר מדי בעיניי) של סקרלט ואחרים ומה זה עושה לויקיפדיה ולקצב גדילתה. תודה בכל אופן, ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 15:07, 11 בינואר 2008 (IST)

גדנ"ע קליעה[עריכת קוד מקור]

שלום Hummingbird,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "גדנ"ע קליעה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ‏The-Qשיחה20:38, 12 במרץ 2008 (IST)

כבר ביצעתי לאחרונה מספר עריכות ואני חוזר בהדרגה לפעילות בערך. תודה שטרחת להזכיר לי אבל אני מודע (בכל זמן נתון) לתבנית העבודה. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 12:42, 23 במרץ 2008 (IST)

עדכונים חיים מהשטח[עריכת קוד מקור]

אתה עוקב? הבנאדם פשוט אמן! בברכה, Arimis - שיחה 10:57, 23 במרץ 2008 (IST)

האמת ששמחתי לשמוע ממך שיוצא דיסק אבל לא התעניינתי (מה זה עוזר לדעת שיש דיסק כשהוא עוד לא כאן? סתם סבל מיותר (: )-כבר שכחתי שזה נהוג לשחרר חלקים מתוך הדיסק ככה שעד עכשיו לא טרחתי לבדוק. בנוגע לשירים-מתאבנים לא עושים אותי מלא ולרוב אני צריך יותר מטעימה אחת כדי לדעת באופן מוחלט אם אני אוהב או לא (: . הראשון הזכיר לי בהתחלה את not of this earth, ונכון לעכשיו נראה לי שאני אתחבר יותר לשני...אבל אין לי מושג קלוש-הוא חשף מעט מדי :-\ . בכל מקרה, תודה על העדכון! ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 11:50, 23 במרץ 2008 (IST)
הוווו, אבל חשיפת מתאבנים מוסיפה לציפיה. לא הכל צריך להגיע ישירות על מגש של כסף, ואני מוצא שזה מרענן ומוסיף לסבל על חשבוננו (ולשמחתם של חברי הלהקה). הוא עשה זאת גם לקראת האלבום הקודם. אגב, אם תכנס לדף הראשי ניתן גם לשמוע שיר נוסף מהאלבום. על-לא-דבר, Arimis - שיחה 11:58, 23 במרץ 2008 (IST)
הסולו הזה עושה אותי יותר שמח (: תודה שוב. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 12:11, 23 במרץ 2008 (IST)

שם עט עברי[עריכת קוד מקור]

אהלן,

הייתי רוצה להוסיף את משתמש:Hummingbird#משנה ויקיפדית למשתמש:ליאור/סדרי משנה. עד כה הצלחתי פחות או יותר לשמור על שמות עבריים בתבנית, לכן רציתי לשאול - תחת איזה שם עברי אוכל לקשר למשנתך? בתודה, ליאור ޖޭ 14:56, 5 באפריל 2008 (IDT)

קודם כל, מחמיא לי. בקרוב (פעם אחרת) אעביר לדף משנה (תרתי משמע), אחרי תוספות ושינויים נוספים, כך שלא כדאי לקשר עדיין (מה גם שאני עוד לא סגור לגמרי על התוכן). לגבי שם עברי-אפשר ה"ב (אפשר סתם שם בדוי?)-לא בטוח לגבי קוליברי או יונק הדבש (אם כי עכשיו קראתי שיהיה זה שגוי לתרגם ליונק הדבש). בינתיים אני אחליט שלא להחליט (:
אגב, אם יורשה לי לשאול-הקריטריונים לכניסה לתבנית זה הסכמה שלך לתוכן המשנה או שמטרת התבנית היא להביא כמה שיותר דעות לעיונם של הגולשים המזדמנים? ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 22:17, 11 באפריל 2008 (IDT)
חג שמח ה"ב (:
אף כי הוספתי את דף השיחה שלך לרשימת המעקב שלי, החמצתי את תשובתך. מזל ששחזרת אותי בערך פלאשט ויכולתי לשוב ולבקר בדף שיחתך.
אתה מוזמן לבחור כל שם עברי בדוי ולהוסיף לתבנית כל משנה ויקיפדית שראית. כשיצרתי את התבנית, קיוויתי שאנשים יוסיפו אותה למשנות הוויקיפדיות שלהם וכך יוכל הקורא המשועמם לדפדף בין המשנות. השתדלתי להוסיף לתבנית כל הגיג ויקיפדי משמעותי במשקלו, גם אם הוא מצומצם בהיקפו או מעצבן בתוכנו.
באשר לפלאשט, לפי הכתבה הזו נעשה בו שימוש בתקרית. לפי הסרטון הזה, בעיקר השניות שאחרי 0:59 והשניות האחרונות בסרטון, נראה לי שהרכב נפגע מחצי הפלאשט. כמובן שאפשר היה להתקין הרבה דברים על החצובה הניטלת מהזירה ברגע 1:05, מלבד מצלמת וידאו. מה דעתך? ליאור ޖޭ 06:06, 21 באפריל 2008 (IDT)
אם מאמינים לעדותו של וואפא אבו מיזייד כפי שנמסרה בכתבה הזו, נורה פגז נוסף לאחר פגז הפלאשט והוא שהביא לפיצוץ הרכב. אני לא מאמין לעיתונים יותר מדי, אבל לוויקיפדיה מותר לצטט את ynet גם כשהם טועים. ליאור ޖޭ 08:02, 21 באפריל 2008 (IDT)
אכן, הצדק עמך ועמם. מתנצל על העריכה הנמהרת (אם כי עדיף היה מלכתחילה לבסס את הדברים על סמך כתבה). היו לי ספקות לגבי הענן הצהוב שרואים רגע לפני הפסקת הסרטון (תגובת אחד השריונאים בynet מסבירה את פשרו), ורעשי הפגיעה לאחר מכן (קיוויתי שזה סוג של כשל בהקלטה לאחר פגיעה מפיצוץ). לגבי החצים, האמת שמהסרטון של הצלם השני אי אפשר לראות אם הגופות נפגעו מפלאשט. אני אחזיר את הגרסה הקודמת (אחרי העריכה שלי הוסר פרט שדורש בירור, אותו בינתיים לא אחזיר). תודה שהעמדת אותי על טעותי, חג שמח (: . ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 11:33, 21 באפריל 2008 (IDT)

תואר כבוד בצמידות לשמות אישים[עריכת קוד מקור]

שלום, אינני יודע אם זו מדיניות של הויקיפדיה. אבל כך נראה לי שזה הנוהג באנציקלופדיות ,אני חושב שגם בויקיפדיה שפות זרות. אמנם אנחנו מכירים אינשים שמוכרים (בצדק) כדוקטור למדעים ופרופסור, אבל אנחנו יכולים לשכוח שמאות אישים אחרים היו צריכים אז להקרא אותו דבר.בברכהEwan2 - שיחה 03:31, 23 באפריל 2008 (IDT)

מחיפוש קצר הבנתי שמדובר במדיניות, אם כי לא העמקתי לחפש את הדיון הספציפי שבו התקבלה ההחלטה.
הערה כללית בנוגע לסגנון כתיבה-אנא השתדל להפריד פניות בדפי שיחה וכן להשתמש בהזחה. לשם הפרדה בין פנייה לפנייה-השתמש בכפתור ליצירת פסקה חדשה, או אם בחרת לערוך דף שלם, לא לשכוח להוסיף כותרת מעל הפסקה שהוספת. הזחה-זוהי הזזת פסקה מעט שמאלה, כפי שמודגם בכל אחת מהפניות למעלה. ניתן להזיח/להסיט פסקה באמצעות הוספת תו ":" לפני הפסקה. בעיניי זה מקל יותר על הקריאה, ואני מניח שלא מעט אחרים חושבים כמוני (עם זאת, צריך גם לדעת מתי להפסיק (: ). בברכה, ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 03:43, 23 באפריל 2008 (IDT)

נחמד שאתה מעיר לי על השפה. לא עניינך בכל מקרה. כתוב איך שבא לך ואני איך שבא לי. לא השחטתי כלום אז בלי הערות כאלה מצד זרים.

בקשר לערך יש מחלוקת ביני לבין כותב הערך. המחלוקת היא על זה שצופיפניקים כלשהם מפזרים את המשנה שלהם. לא באמת תפקידם ודי חסר פרופרציות להעתיק מדריכים שלהם בתור ערך. ברוך הרצוג - שיחה 21:58, 24 באפריל 2008 (IDT)

אל תצפה לתגובה לפני שתפנים את הפנייה שלי אליך (את כל הפנייה, ובעיקר את הקטע של מיתון הסגנון. בהזדמנות זו, כדאי גם שתגש לכאן). ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 00:10, 25 באפריל 2008 (IDT)


אני באמת צריך לקרוא לפני שאני מחליט לרשום.SHLOMIMAGI - שיחה 18:54, 24 במאי 2008 (IDT)

הי. יוסי קרא את הערך, ומאד התרשם (ואפילו התרגש). לדעתי זה ערך חשוב מאין כמוהו. אם אפשר למצוא את הקישור לראיון עם ראש עיריית רמלה, שכינה את הרחוב שקרוי על שמו של שפיק עדאס "רחוב על שם איש ערבי" - זה יהיה מושלם... טוסברהינדי (שיחה) 19:41, 31 במאי 2008 (IDT)

תודה על הערך. אנא ראה כאן אם תוכל לתרום על אישים נוספים. תודה, ‏Wierzba‏ • שיחהמחכה לך פרס00:12, 6 באוגוסט 2008 (IDT)

תקצירי עריכה[עריכת קוד מקור]

צריכים להיות ענייניים ומכובדים ממש כמו תוכן ערכי האנציקלופדיה. אין מקום לתקצירים כאלה, שגם עלולים לסבך אותך אישית. אבקש שתקפיד לא לחזור על שכאלה. תודה, ‏odedee שיחה 19:50, 19 באוגוסט 2008 (IDT)

לצערי, מההיכרות השטחית שלי עם מר שטרן, אני מאמין שהוא מסוגל "לסבך אותי אישית". המעשה שסופר עליו בכתבה לא פחות ממבזה את הדרגה והצבא ולדעתי גם עשוי לפגוע במאמצים ששטרן עצמו עשה להגברת הגיוס (או בקצרה, הרתיח אותי שהוא עוד לא חזר להיות טוראי) אבל אמת, תקצירי עריכה הם לא בלוג. חשבתי שהתקציר די מתון, אבל בכל מקרה, אשתדל להתאפק בעתיד מהפגנת דעות בתקצירים. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 22:54, 19 באוגוסט 2008 (IDT)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

ראה לדוגמה את צרפת. הערך מקוטלג הן לקטגוריה:צרפת והן לקטגוריה:מדינות אירופה. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (25.08.2008 20:35)

זה לא אומר שזה נכון לעשות ככה. ראה לדוגמה את הסדר המופתי כאן. אם היינו שולפים מכל תת קטגוריה ערך אחד, בקטגוריה המדוברת זה עוד לא היה נורא. דמיין את זה בקטגוריה עם הרבה יותר תת-קטגוריות. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 21:01, 25 באוגוסט 2008 (IDT)
זה הנהוג בוויקיפדיה העברית. מצטער. באותה מידה אני לא אקטלג את ברצלונה (כדורגל) לקטגוריה:ברצלונה (כדורגל) בלבד, אלא גם לקטגוריות הרלוונטיות לקבוצה אילולא הייתה הקטגוריה על שם הקבוצה. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (25.08.2008 21:08)

Hummingbird שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
שלום. נראה כי השתתפת בדיון או בהצבעה שבדף ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 40 לגבי סדר מקורות חיצוניים ומיקום הערות שוליים בערך. לידיעתך, מתקיימת כעת הצבעת-המשך בדף ויקיפדיה:פרלמנט.
אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot21:48, 31 באוגוסט 2008 (IDT)

שמחתי שהערך סקוטית שכתבתי פעם העלה לך חיוך, אבל למה בעצם?

אני לא מבקש שתוריד אותו, להפך - זה מחמיא; אבל אשמח אם תוכל להסביר בשיחת ויקיפדיה:הומור. --אמיר א. אהרוני · בואו לתקן קישורי בינוויקי! · כ"ח בתשרי ה'תשס"ט · 19:12, 26 באוקטובר 2008 (IST)