שיחת משתמש:No name0609

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קייטי פרי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Alon112 - שיחה 19:39, 1 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף התפרצות נגיף הקורונה בישראל. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:40, 3 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "וק:חממה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
האפשרות לשליחת הודעות לא נועדה להודעות כאלה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:17, 4 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

ברוכים הבאים[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום No name0609, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אקסינו - שיחה 12:33, 15 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

גן ז'ילבר[עריכת קוד מקור]

שלום No name0609,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "גן ז'ילבר" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:No name0609/‏גן ז'ילבר". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! (מקורות חיצוניים על הגן יועילו לשיפור הערך) ביקורת - שיחה 23:22, 2 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

מאיר פרוינדליך[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך מאיר פרוינדליך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, דגש - שיחה 23:13, 25 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]

שלום No name0609,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "מאיר פרוינדליך" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:מאיר פרוינדליך.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
דגש - שיחה 01:46, 26 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]

אי־מענה או אי־התייחסות לנכתב בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

שלום אלמוני, פנו אליך רבות בדף השיחה שלך באשר לאיכות הערכים שאתה מעלה, אך עד כה לא הגבת. הרושם שלי הוא שאינך מודע לקיומו של דף השיחה האישי. לפיכך חסמתי אותך בינתיים מעריכה במרחב הערכים עד לקבלת מענה מסודר מצדך. לאחר תגובה החסימה תשוחרר בכפוף לחונכות או פתרון אחר שיסייע לך לערוך באופן תקני. בברכה, דגש - שיחה 01:49, 26 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]

שלום, לא ידעתי שאני צריך לענות, לא הרגשתי צורך גם. אם אפשר בבקשה פירוט למה הדף הזה לא מתאים ומה אפשר לשנות אני אשמח. No name0609 - שיחה 01:55, 26 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]
(א) אם ערך שכתבת נמחק, אל תעלה אותו שוב. תנסה לברר למה הוא נמחק לפני שאתה מנסה להעלות אותו שוב. (ב) ערך שמועבר לטיוטה יוחזר משם רק לאחר בחינה של משתמש ותיק ומנוסה. (ג) ראה בבקשה את ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. תוכל גם להסתכל בערכים אחרים בקטגוריה:צלמים כיצד אמור להיראות ערך. אתה יכול גם לפנות לעורכים מהחממה שיסייעו לך בשאלות קונקרטיות. בברכה, דגש - שיחה 02:01, 26 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]
שחררתי את החסימה. דגש - שיחה 02:18, 26 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]

ויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום. העלית תמונות רבות לוויקישיתוף תוך הצהרה שאתה אישית צילמת אותן ולכן משחרר אותן תחת רשיון חופשי. וזאת כאשר התמונות הן מתקופות מאוד שונות וחלקן בבירור צולמו ע"י אדם אחר בכל מקרה (למשל תמונה זו, או זו).
לוויקישתוף מותר להעלות אך ורק תמונות שבעלי זכויות היוצרים בהן (כלומר הצלם עצמו) שחררו במפורש תחת רשיון חופשי מסוג התואם את דרישות קרן ויקימדיה או תמונות שאין עליהן כלל זכויות יוצרים (למשל אם עברו 70 שנה ממות היוצר, תלוי במדינה). אז תמונות שאישית צילמת זכותך להעלות לוויקישיתוף ללא בעיה. תמונות שמישהו אחר צילם במקור (כולל מאלבום משפחתי) אסור להעלות ללא אימייל אישור מהצלם (או מכל יורשיו אם הוא לא בין החיים), לפי המפורט בדף וק:OTRS.
אם תסתכל דף השיחה שלך בוויקישיתוף תראה שהוא מלא באזהרות לגבי כך. אם תמשיך, כנראה שתיחסם שם. אני מציע שתפנה ביוזמתך לבקש מחיקת כל תמונה שהעלית לוויקישיתוף ושלא אתה אישית צילמת במקור. Dovno - שיחה 10:19, 27 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]

הצלם עצמו הוא סבא של חברה שלי, הוא אישר. אין לי הוכחה אבל הוא אישר. No name0609 - שיחה 12:49, 27 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]
שלום. קודם כל העלית תמונות מכל מיני מקורות למשל מעמוד אינסטגרם של ערוץ "הרדאר", אז לא מדובר רק בסבא של החברה שלך.
שנית, כשהעלית את התמונות, ציינת שם *שאתה* יוצר התמונות וש*אתה* משחרר אותן לשימוש ברשיון חופשי.
שלישית, האם הסבא צילם *אישית* את כל אחת ואחת מהתמונות האלו בעצמו?
רביעית, הסבא אולי אישר *לך* להשתמש בתמונות, אבל הוא צריך לאשר *לקרן ויקימדיה* להשתמש בתמונות, ולעשות זאת לפי ההנחיות בדף וק:OTRS.
שוב: אני מציע שתפנה ביוזמתך למפעילים בוויקישיתוף לבקש מחיקת כל תמונה שהעלית לוויקישיתוף ושלא *אתה* *אישית* צילמת במקור. כל דבר אחר הוא הפרת זכויות יוצרים. התמונות יימחקו, ויתכן שאתה תיחסם. Dovno - שיחה 20:59, 27 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]
אפנה אליהם, תודה רבה. No name0609 - שיחה 19:33, 3 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]
איך אוכל ליצור איתם קשר? כשלתי למצוא דרך
דיברתי עם הבן של הסבא ואין לו איך להשיג אישור. No name0609 - שיחה 20:14, 3 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

הונחה תבנית חשיבות על ערך שכתבת[עריכת קוד מקור]

שלום No name0609,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך מאיר פרוינדליך שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ.
שלום No name0609,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך מאיר פרוינדליך שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ. דיון החשיבות

. - Crocodile2020 ‏• שיחה 16:22, 29 באוגוסט 2022 (IDT)[תגובה]

קוג'אלי (נפה)[עריכת קוד מקור]

שלום No name0609,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "קוג'אלי (נפה)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:No name0609/‏קוג'אלי (נפה)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 01:49, 7 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

גם הערכים הבאים הועברו לטיוטה, שכן הם נטולים תוכן ממשי המצדיק השארות במרחב הערכים:
Dovno - שיחה 01:55, 7 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]
שלום, אשמח לדעת למה הערכים לא מתאימים? הרי הם כתובים ממש כמעט כמו תחנת כ"ט בנובמבר והיא כן אושרה, האם זה בגלל הוספת "ראו גם" ו"הערות שוליים"? No name0609 - שיחה 16:59, 7 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]
הערכים על התחנות האחרות לא "אושרו" - הם נכתבו ע"י משתמש לא רשום לפני זמן מה ולא היה עליהם אף דיון עד כה. אפעל להעביר גם אותם לטיוטה. Dovno - שיחה 17:32, 7 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]
הבנתי, סופ''ש נעים. No name0609 - שיחה 17:34, 7 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

עריכה תמוהה[עריכת קוד מקור]

שלום, נתקלתי בעריכה הזו שביצעת, אתה יודע איך קרה שמחקת את תיאור הפיגוע שם? בברכה, גופיקו (שיחה) • לא רק קיימברידג'! 18:57, 21 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]

טעות שלי, לא שמתי לב...
אתקן(אבדוק אם כבר תוקן) No name0609 - שיחה 01:17, 22 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]
אה כן תודה רבה על התיקון! No name0609 - שיחה 01:18, 22 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]
בבקשה. יש סיכוי שאתה עורך דרך אינטרנט מסונן? גופיקו (שיחה) • לא רק קיימברידג'! 07:51, 22 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]
לא, לא חושב No name0609 - שיחה 10:37, 22 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]

נא לא להוסיף עובדות ללא סימוכים[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את העריכה שלך לגבי מספר הרקטות במלחמה. אם אתה מעוניין לשנות עובודת אתה צריך לשנות גם את הקישור כדי שיצביע על עדות לנתונים החדשים Assafn שיחה 16:09, 10 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

אה כמובן, טעות שלי, תודה. No name0609 - שיחה 11:55, 11 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]