לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Ofek j/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת ניב2 בנושא רק שתדע

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

מיזם קאטר[עריכת קוד מקור]

יצרת את ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/קטאר. האם אתה יודע איך עובדים מיזמיםבוויקיפדיה? כי אם אתה תהיה היחיד במיזם, זה לא ממש מיזם. אתה צריך לבנות את מטרת המיזם, רשימת ערכים הנוגעים במיזם. לכתיבה, לשיפור, להרחבה. ואז לנסות לעניין כותבים אחרים. אם מבחינתך זה נועד לתיעוד העראכים שאתה כותב על קאטר, אתה מוזמן לעשות זאת בדף המשתמש שלך או בדף משנה שלך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:23, 29 בפברואר 2016 (IST)

בנוגע למשתמש:טיוטת משתמש:Ofek j/היימא לא ראיתי שום משפט עם נקודותיים בנוגע לארכוב, רוב השיחות היו לא רלוונטיות ולא שמתי לב לארכוב השיחה על האצטדיון, בנוגע למיזם, לא ניסיתי לתעד את הערכים שלי אבל בכל מקרה העברתי את הדף לשם: ויקיפדיה:ערכים על קטאר משום שראיתי שתבנית כתיבתי אינה נכונה. משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 10:13, 2 במרץ 2016 (IST)
לא מקובל ליצור דף כזה. אתה רוצה להסביר לי מה המטרה שלך, אני אוכל לסייע או לפחות לייעץ. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:39, 2 במרץ 2016 (IST)

בית ת'אני[עריכת קוד מקור]

שלום יונה, אני מתקשה בהכנת עץ המשפחה לערך זה, האם תוכל לעזור לי בכך (קישור לערך- טיוטה:בית ת'אני) תודה מראש, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 09:24, 2 במרץ 2016 (IST)

ניסית להשתמש בתבנית:עץ משפחה? נ.ב. אני ממתין לתגובות שלך בפסקאות למעלה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:07, 2 במרץ 2016 (IST)
ניסיתי ולא מצליח, התבנית יותר מדי מורכבת. משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 10:09, 2 במרץ 2016 (IST)

בנוגע למשתמש:טיוטת משתמש:Ofek j/היימא לא ראיתי שום משפט עם נקודותיים בנוגע לארכוב, רוב השיחות היו לא רלוונטיות ולא שמתי לב לארכוב השיחה על האצטדיון, בנוגע למיזם, לא ניסיתי לתעד את הערכים שלי אבל בכל מקרה העברתי את הדף לשם: ויקיפדיה:ערכים על קטאר משום שראיתי שתבנית כתיבתי אינה נכונה. משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 10:13, 2 במרץ 2016 (IST)

אז יש ביכולתך לעזור לי? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 10:28, 2 במרץ 2016 (IST)
נא להגיב כך דבר במקומו - קשה לעקוב אם התגובה נמצאת במקום אחר. הוספתי שם משהו בסיסי שתוכל לעבוד איתו. שים לב שהתעתיקים שהשתמשתי בהם אינם נכונים. מדובר רק על דוגמא. בגדול מה שיש בהתחלה זה שם פרמטר (למשל מוחמד) ומה שיש בסוף זה מה יופיע במקום של הפרמטר. כך שאם יש ערך על מייסד השושלת ניתן לקשר על ידי "|מוחמד=[[הערך על מוחמד בן משהו בן משהו לבית ת'אני]]". אני מקווה שהבנתי ואם אתה רוצה להוסיף עוד רמה תדע לעשות את זה. הסימנים שמשמשים להוספת הקווים נמצאים בתבנית:עץ משפחה. מקווה שזה עזר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:39, 2 במרץ 2016 (IST)
אופק, בעקבות העברת הערך הזה למרחב הערכים ללא התיעצות איתי וכן בעקבות הפסקאות הקודמות, אני חושב שאתה לא מבין מה זה לעבוד עם חונך. אני רציתי לסייע לך כדי שלא יהיו לך כל הבעיות שקיימות עכשיו כמו תעתיק ועיצוב. אך לאור זאת שאתה כנראה לא מעוניין בכך, אני מפסיק להיות חונך שלך. אתה כמובן מוזמן להמשיך לשאול אותי שאלות או להתייעץ אם אתה רוצה. בהצלחה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:40, 3 במרץ 2016 (IST)

בנו ת'אים[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
היה נדמה לי שראיתי אצלך את השם הזה, ולא הבנתי מנין הוא הגיע. מן הסתם, תקלדה - צריך להיות: בנו תמים (Banu Tamim). אלדדשיחה 10:33, 2 במרץ 2016 (IST)

למה התכוונת "ח'כם קטאר"? אני לא מכיר את המילה ח'כם. אלדדשיחה 10:57, 2 במרץ 2016 (IST)

לפני התואר אמיר היה תואר כזה, לא ידעתי אם התעתוק הוא ח'כם או חכים או אפילו חקים אז העתקתי את זה לפי השמיעה. משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 11:03, 2 במרץ 2016 (IST)

אתה יכול לכתוב כאן את המילה האנגלית שהופיעה שם? (רצוי לא לכתוב דברים לפי השמיעה, כי לא תמיד אתה יודע איך בדיוק הוגים את המילה בשפה שבה היא נכתבה, בפרט כשלא מדובר בשפה האנגלית, ואז בעברית יוצא משהו מוזר). אלדדשיחה 11:07, 2 במרץ 2016 (IST)
Hakim משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה כששמעתי את המילה נראה כי היה מדובר בח'א 11:10, 2 במרץ 2016 (IST)
Eldad. נראה לי שאתה יכול להיעזר בar:آل ثاني בשביל התעתיקים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:38, 2 במרץ 2016 (IST)
אין לי מושג איך מ"חאכם" או "חכים" הגעת ל- ח'כם.
"חאכם" (שזהו התעתיק של האנגלית במקרה הנוכחי) פירושו "מושל" (או "שליט", כפי שנוהגים לא פעם לתרגם). אני מניח ש"שליט קטאר" או "מושל קטאר" יתאים במקרה הנוכחי.
יונה, תודה. נראה לי שאחדל לשמש כאן בייביסיטר. מעתה זו האחריות של אופק לדאוג לתקינות של ערכיו. אין לי זמן להשוות לערכים בערבית. לא מדובר בערכים שאני כותב, אלא בערכים שאופק כותב, ולכן אני מקווה שידאג לבדוק בכל אותם שמות שהוא לא בקיא בהם. לשם כך הוא יכול להתייעץ במדור הייעוץ הלשוני: וק:יל. אלדדשיחה 11:42, 2 במרץ 2016 (IST)
אופק, הערה נוספת, שאני מקווה שתעזור לך בקריאת שמות בערבית מאנגלית: ח' (כמו במילה "ח'יר", "טוב") ייכתב בתעתיק אנגלי כך: Kh. מה שנכתב ב-H יהיה בעברית ח רגילה. כשכתוב Hakim יכול להיות שההברה הראשונה ארוכה, ויכול להיות שההברה השנייה ארוכה - צריך לדעת ערבית לשם כך. אז יש רק שתי צורות כתיב אפשריות: חכים או חאכם. אלדדשיחה 11:47, 2 במרץ 2016 (IST)

אזהרה אחרונה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

אל תעלה ערכים נוספים ללא אישור מסודר של חונך. כתיבתך לא עומדת בתקן האנציקלופדי שלנו. גילגמש שיחה 14:33, 3 במרץ 2016 (IST)

ג'אסם בן מוחמד אאל ת'אני וח'ליפה בן חמד אאל ת'אני הועברו לארגזי חול. גילגמש שיחה 14:36, 3 במרץ 2016 (IST)

שלום גילגמש הערך ח'ליפה בן חמד אאל ת'אני הוא לא יצירה שלי, הוא היה בן שתי שורות בלבד ואני שיפרתי אותו.

אל תעשה את זה יותר ללא אישור חונך. אל תבצע אף עריכה גדולה בלי לקבל אישור. עריכה גדולה: הוספת טקסט חדש או גריעת טקסט קיים. גילגמש שיחה 14:41, 3 במרץ 2016 (IST)

אני גרעתי את הטקסט לדעתך? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 14:42, 3 במרץ 2016 (IST)

לגרוע פירושו להוריד. לא עשית את זה עד כה, לפחות ממה שראיתי, ואל תעשה בעתיד. הבהרתי לך מה היא "עריכה גדולה". גילגמש שיחה 14:43, 3 במרץ 2016 (IST)
אני ממש מצטער על הערך השני אבל הערך על ח'ליפה בן חמד אאל ת'אני הוא לא שלי ואני מבקש ממך שתוציא אותו מארגז החול שלי... משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 14:45, 3 במרץ 2016 (IST)

שלום גילגמש, לאחר השיחה שלנו יצאתי קצת לקרוא ערכים ולנקות את הראש מעריכה, ביניהם ראיתי קצרמרים בני שורותיים למשל, פאול ארנסט פקנהיים או ח'ליפה בן חמד אאל ת'אני לפני עריכתי. האם אתה חושב שהקצרמרים הללו אנציקלופדיים? האם כתיבת קצרמר עדיפה על הערכים שאני כתבתי??? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 20:27, 3 במרץ 2016 (IST)

הי אופק, כמה דברים לי אליך:
  1. לא מקובל לארכב שיחות שעדיין מגיבים עליהן, ובוודאי שלא מקובל להתחיל להגיב בארכיונים ולצפות שיענו לך שם. חכן, בצעד חריג התערבתי בדף השיחה שלך כדי להעביר את השיחה האחרונה שפתח גילגמש. לכשייפסקו התגובות אליה בתקופה מספיק ארוכה (נגיד שבוע), אתה תוכל לארכב.
  2. התנהלותך כאן מתחילה לא טוב (אני חושב שלא לחלוטין באשמתך), אבל אני משוכנע שניתן לשים אותה על המסלול הנכון. אשמח לעזור ולחנוך אותך במידה ותרצה, כדי שתצליח להשתלב פה היטב.
  3. אני ממליץ לך לא לחפש תקדימים או דוגמאות מערכים אחרים. יש בהחלט כלמני אנומליות או ערכים ברמה ירודה, ששרדו בגלל שנכתבו בתקופות מוקדמות יותר בהן הסנדרטים היו שונים. אם אתה רוצה לדעת מה מקובל ומה לא, אני ממליץ שתלך לדפי המדיניות השונים שלנו ותתייעץ עם החונך שלך/עורך ותיק.
אני מקווה שתהיה מוכן להתקדם ולהיעזר בי או בעורכים אחרים אם תעדיף (יש בחממה רשימה מלאה של עורכים ותיקים שיוכלו לעזור לך). שיהיה לנו בהצלחה, ושבת שלום. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 17:45, 4 במרץ 2016 (IST)

שלום גארפילד, האם לדעתך הערך בסדר?

הי אופק, יש כמה בעיות ניסוחיות, ובעיקר בעיה של מקורות. על מה אתה מסתמך כשאתה כותב את הדברים? צריך להוסיף הערות שוליים עם מקורות המידע שבהם השתמשת וקראת. הקורא הממוצע של ויקיפדיה, נוטה לסמוך על הדברים שהוא קורא כמדויקים. לכן מוטלת עלינו האחריות לבדוק היטב את הטקסט שאנחנו מעלים ואת מהימנותו. אני אשתדל להעביר לך ביקורת מלאה על הערך+הסברים על איך מוסיפים הערות שוליים במהלך הסופ"ש. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:59, 17 במרץ 2016 (IST)
שלום גארפילד, הערך מתורגם מהוויקיפדיה האנגלית ולכן אין מקורות. משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 06:31, 18 במרץ 2016 (IST)
אם אין מקורות גם בוויקיפדיה באנגלית זו בעיה. קשה לי לסמוך על המידע הקיים שם. הרי מישהו כמוך וכמוני כתב את הערך הזה באנגלית. הוא היה צריך לקרוא מקורות שונים כדי לבסס את המידע שלו. ניסית לחפש בגוגל מקורות מידע בעברית ואנגלית? פשוט חפש את השם שלו + היסטוריה של קטאר ותראה צה אתה מוצא. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 06:39, 18 במרץ 2016 (IST)

יש מקורות בוויקיפדיה האנגלית, להעתיק את הערות השוליים? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 12:15, 18 במרץ 2016 (IST)

מותר להעתיק הערות שוליים רק אם קראת אותן ואתה יודע שהתוכן שיש בהן הולם את התוכן של המשפט. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 13:10, 18 במרץ 2016 (IST)

שלום גארפילד, רוב ההערות בכלל לא באתרי אינטרנט ואלה שכן מסובכות ולא מובנות, מה אני יכול לעשות? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 13:16, 18 במרץ 2016 (IST) אני עדיין מחכה לתשובתך... משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 08:12, 19 במרץ 2016 (IST)

אם הטקסט מסובך עבורך - בחר נושא אחר. גילגמש שיחה 08:26, 19 במרץ 2016 (IST)
אופק, אתה חייב להשתלט על הזחה. אני אסביר בקצרה מה זה אומר: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם..
לגבי מקורות המידע, אם אתה לא יודע על מה מבוסס המידע שקראת באנציקלופדיה, אי אפשר להשתמש בו. צר לי. אתה יכול אולי לבקש מעורך אחר שיסייע לך בנושא הזה (חפש מישהו בויקיפדיה:חממה, אם כי זו לא בקשה רגילה ויש סיכוי טוב שתקבל תשובה שלילית כי זו בקשה של הרבה עבודת קריאה ואישרור טקסט. לדעתי, אם אתה לא יכול לקרוא את המקורות, עדיף לא לכתוב. (גם אני נמנעתי מכתיבה של ערך כי לא היו לי מקורות טובים, אין בכך שום בושה). גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 10:27, 19 במרץ 2016 (IST)

השחתת הויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד, לאחרונה אני רואה יותר ויותר משתמשים משחיתים בויקיפדיה העברית, רציתי לשאול אותך כיצד אני צריך להגיב שאני רואה משתמש כזה? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 11:24, 23 במרץ 2016 (IST)

אם אתה רואה השחתה, תראה לי אותה. תייג אותי, או תכתוב לי בדף השיחה שלי תחת הכותרת "השחתה" ותוסיף קישור לעריכה שאתה חושב שהיא בגדר השחתה (מצרף דוגמה לאיך מקשרים להשוואת גרסאות שמבהירה מה ראית שהוא פסול). במידה ואראה שאתה מזהה נכון השחתות, אאשר לך לטפל בכך עצמאית (הסברים מפורטים אחרי שתראה לי השתחות). אם ההסבר שלי לא היה ברור, תכתוב לי שוב ואשקיע במדריך רציני יותר כיצד להשתמש בגרסאות האחרונות של ערכים. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:02, 23 במרץ 2016 (IST)
שלום גארפילד, דיברתי על משתמשים שמשחיתים פעמים חוזרות ונשנות לא על השחתות ספציפיות בערכים. משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 12:10, 23 במרץ 2016 (IST)
הי אופק, סחטיין על השליטה בהזחה 👍. כדי לבקש חסימה של מישהו שלדעתך הוא משחית, אתה יכול לבקש בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. יש שם אזור שמוקדש לחסימות. אתה משתמש ב{{תבנית:לחסום}} ואחד המפעילים באתר יבדוק את הנושא ויחסום במידה ואכן יש בעיה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:05, 23 במרץ 2016 (IST)
אופק שים לב, שמת את הבקשה בדף השיחה. המטרה של הדף "בקשות ממפעילים" היא לכתוב בדף עצמו את הבקשות שיש לך. בדף השיחה אפשר לפתוח דיון על נושאים של מדיניות/עיצוב הדף. תיקנתי ומיקמתי מחדש את הבקשה שלך במקום המתאים. שים לב להבא. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 16:36, 23 במרץ 2016 (IST)

טיוטה:מלקיה[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד להלן הערך החדש שלי, האם הוא בסדר? תודה, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 10:51, 26 במרץ 2016 (IDT)

הי אופק, הטיוטה סבירה. אך יש בה כמה בעיות. העיקרית מביניהן היא הניסוח. אני מבין שהשתמשת בעיקר בוויקיפדיה האנגלית כמקור העיקרי למידע על הכפר מלקיה. מלקיהן. שים לב להבדלי הניסוח. אתה לא כותב כלום בפתיח. בדרך כלל, הפתיח/המבוא של ערך, יכלול את המידע הבסיסי החשוב והמוכר ביותר. למשל, אם נכתוב ערך על זמר מסוים, בפסקת המבוא נציין את הדברים הכי מוכרים שהוא עשה (להיטים בולטים, שיתופי פעולה מוצלחים, דיסקים ששברו שיאי מכירות, פרסים מוכרים וכיוב'). אחרי שהסברנו בפתיח מהם הדברים הידועים/שראוי שיהיו ידועים לכלל, נתחיל בפירוט יותר רחב על הנושאים השונים.
במקרה הספציפי של מלקיה, המבוא הוא כל מה שיש לספר. אין לנו הרבה מידע על המקום הזה. בגדול כל הטקסט שמציע לנו הערך האנגלי הוא "The village is home to the Malkiya Club football team .In 2007, protests broke out in the area when a powerful member of the Bahraini royal family tried to seize some of the coastline of the village.[2][3] The village is also home to the grave and shrine of Zayd ibn Suhan, one of the companions of Ali."
כלומר המידע שנמסר כאן הוא שהכפר הקטן ממוקם בחוף המערבי של בחריין (את זה ציינת). כמו כן, מצוין שיש לכפר קבוצת כדורגל. ב-2007 פרצו שם מהומות אזרחיות בתגובה לנסיון של אחד מהאצילים הבחריינים להחרים את רצועת החוף ולהפוך אותה לפרטית. ופרט המידע האחרון - זהו מקום לידתו וקבורתו של זיאד איבן סואן - אחד מהמלווים של עלי בן אבי טאלב.
אין צורך שתחלק את המידע הזעום הזה לפסקאות נפרדות, כי מדובר במשפט אחד בלבד. זה לא מצדיק חלוקה לפרקים שונים (דמוגרפיה, ספורט, מחאת החוף). עדיף שתשקיע בכתיבה של פסקת מבוא מוצלחת שמסבירה את כלל הדברים שציינתי לעיל, באופן מעניין וקריא.
חשוב מאד - אי אפשר לציין בהערת שוליים בוויקיפדיה, ויקיפדיה בשפה אחרת. מכייוון שוויקיפדיה משתנה כל הזמן, אין לך כל ערובה שהערך יישאר אותו הדבר. לכן עליך להשתמש בהערות השוליים המקוריות בהם השתמשו בערך שממנו תרגמת את הדברים. מקווה שהדברים ברורים. במידה ולא, תרגיש חופשי לפנות אלי בשאלות נוספות. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 18:02, 31 במרץ 2016 (IDT)
שלום גארפילד, עבדתי קצת על הטיוטה, מה אתה אומר עליה עכשיו? תודה, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 16:55, 2 באפריל 2016 (IDT)

טיוטה:א-ריאן[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד להלן הערך החדש שלי, האם הוא בסדר? תודה, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 10:54, 27 במרץ 2016 (IDT)

הי אופק, תסתכל בבקשה על ההערות שנתתי לך לערך הקודם, ונסה לעבוד לפיהן גם על הערך הנוכחי. במידה והדברים לא ברורים, פנה אלי שוב בנוגע אליו לקבלת ביקורת ספציפית. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 18:03, 31 במרץ 2016 (IDT)

טיוטה:היימא[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד, יש מעט מאוד מידע על המקום הזה והמידע מסודר יפה בצורת פסקת מבוא. אני יכול להעביר אותו למרחב הערכים? תודה, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 06:15, 5 באפריל 2016 (IDT)

טיוטה:עבדאללה בן ג'אסם אאל ת'אני[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד, להלן הערך החדש שלי, האם הוא בסדר? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 20:59, 8 באפריל 2016 (IDT)

טיוטה:מאטה אוטו[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד, להלן הערך החדש שלי, האם הוא בסדר? תודה, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 11:11, 9 באפריל 2016 (IDT)

טיוטה:ליווה[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד, יש מעט מאוד מידע על המקום הזה והמידע מסודר יפה בצורת פסקת מבוא. אני יכול להעביר אותו למרחב הערכים? תודה, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 11:39, 9 באפריל 2016 (IDT)

טיוטות[עריכת קוד מקור]

שלום גארפילד, מה בנוגע לטיוטות שהבטחת? משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 06:17, 17 באפריל 2016 (IDT)

דנים[עריכת קוד מקור]

שים לב שההערות שהכנסת אינן מציגות היטב את הקישורים: בקישורים חיצוניים לא שמים | בין הלינק לכיתוב, אלא פשוט רווח. בריאן - שיחה 11:16, 19 באפריל 2016 (IDT)

טופל, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 15:10, 19 באפריל 2016 (IDT)

אבקש את סליחתך על דבר נוסף בנושא: כדי שזה יראה יפה יותר מקובל לשים סוגריים מרובעים (סוגר אחד, לא שניים כמו בקישורים פנימיים) סביב קישור והכיתוב שלו, כך שבמקום שזה ייראה כך:
זה ייראה כך:
עדיף, לא כך? בריאן - שיחה 08:47, 20 באפריל 2016 (IDT)
טופל, משתמש:ofek j ~ הבה נכחילה 14:07, 20 באפריל 2016 (IDT)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

היי. שוב ושוב אני מתקן אחריך קישורים, שכנראה לא למדת כראוי איך לעשות. אנא קרא את עזרה:קישורים חיצוניים, בתקווה שלא אצטרך לעשות זאת יותר. המנקה של ויקיפדיה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:02, 19 באפריל 2016 (IDT)

אנסה לנהוג כמו שכתוב... ofek j ~ צרו קשר! ~ הבה נכחילה 17:56, 20 באפריל 2016 (IDT)
יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:02, 20 באפריל 2016 (IDT)

מה זה אומר שביקרת ב-"רשות הפלסטינית"?[עריכת קוד מקור]

אם תבוא לבקר אותי בקדומים, זה יהיה הביקור החמישי שלך? או שמא ביקרת ברמאללה או שכם, שגם את זה אפשר להגדיר כביקור במדינה אחרת, בדיוק כמו שאפשר להגדיר ביקור במדינת אכזיב כביקור במדינה אחרת.

אבל בסוף - כל זה מדינת ישראל. יאיר הנווט - שיחה 17:54, 25 באפריל 2016 (IDT)

שלום יאיר אני מחשיב שטחי CBA כרשות הפלסטינית, ישנם אנשים שיחשבו אחרת ממני, ישנם אנשים שיחשבו שמדינת אכזיב גם היא מדינה, אני חושב שכל אחד תופס את זה לפי תפיסת העולם וההיגיון שלו... *ביקרתי פעם אחת בשכם ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 18:26, 25 באפריל 2016 (IDT)
בנושא אחר, האם אתה מוכן להצטרף למיזם??? תודה, ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 18:28, 25 באפריל 2016 (IDT)
גם אני הייתי בשכם. בויקיפדיה אני תורם מה שאני יכול. אם אאסוף מידע בנוגע לערכים האדומים הללו - אני מבטיח לעזור. יאיר הנווט - שיחה 20:16, 25 באפריל 2016 (IDT)

פניה מרובה למשתמשים[עריכת קוד מקור]

שוב שלום. על פי כללי הההתנהגות, אין לפנות למספר רב של משתמשים בדפי שיחתם עם הודעה דומה. זה נקרא ספאם. אם אתה מעוניין לפרסם דבר מה, כתוב זאת בויקיפדיה:לוח מודעות. בהצלחה, בריאן - שיחה 08:12, 26 באפריל 2016 (IDT)

תודה רבה על ההארה, ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 10:54, 26 באפריל 2016 (IDT)

מיסטר צ'יפס[עריכת קוד מקור]

שלום אופק וערב טוב, התמונה שהעלית לערך מיסטר צ'יפס אינה חופשית. אם לא קיבלת אישור מניקלודיאון / מי שיצר את הלוגו של התוכנית, מותר להשתמש בתמונה עם רק במסגרת שימוש הוגן ועם תבנית {{לוגו}}. דרך אגב, מומלץ לבצע לתמונה חיתוך כדי להתאים אותה לגודל הרצוי. אם אתה לא רוצה שה"שקיפות" של תמונה תאבד, אתה יכול לבקש שיחתכו אותה בסדנה. תודה, Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 20:22, 2 במאי 2016 (IDT)

טיוטה:אלופיטאי[עריכת קוד מקור]

חבל שנכנעת והעברת לטיוטה. זה קרה בגלל שהגבת יותר מידי בדף השיחה, היית צריך לתת לאחרים להגיב ולא להכנס לדו שיח עם משתמש אחר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:43, 9 במאי 2016 (IDT)

מה כבר יכולתי לעשות? ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:53, 9 במאי 2016 (IDT)
אלמד למלחמה הבאה... ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:26, 9 במאי 2016 (IDT)
בויקיפדיה אין מלחמות (לפחות בשאיפה שלא יהיו מלחמות). כתבתי מה הייתה צריך לעשות, לא להגיב ולתת לאחרים להשמיע את דעתם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:29, 9 במאי 2016 (IDT)
אני יודע שאין מלחמות (מי הפסיכי שירצה מלחמות?) אבל כשנקלעים לאחת כזו צריכים לדעת מה לעשות. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:32, 9 במאי 2016 (IDT)

טיוטה:יורו הסופרים[עריכת קוד מקור]

שלום רב, העברתי בחזרה את הערך יורו הסופרים למרחב הטיוטה, ראה בכותרת הפסקה בי אינו בשל למרחב הערכים עדיין. בהצלחה.--היידן 07:14, 13 במאי 2016 (IDT)

אעבוד על זה ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 07:15, 13 במאי 2016 (IDT)
בהצלחה. אולי כדאי להוסיף מה הייתה הסיבה להחרמת המשחקים? וכן כמה שמות של סופרים שהשתתפו. לפחות מי הבקיע? רק הצעה. בהצלחה.--היידן 07:16, 13 במאי 2016 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

אבקש שתוסיף בבקשה אם תוכל לוגו לערך hello games ותמונה לערך no man's sky

תודה RMSwAg - שיחה 14:53, 13 במאי 2016 (IDT)

אני לא יודע על מה המדלייה אבל תודה רבה, ובסדר, אני עובד על זה. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:55, 13 במאי 2016 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]

אופק היקר, אני רואה כבר כמה זמן את פועלך בוויקיפדיה. אתה חבר טוב, כותב מצוין וויקיפד מעולה. אני הייתי רוצה להציעך במפעיל נולד. לפי דעתי אתה כבר מוכן לתפקיד הנ"ל. מה דעתך? ים - דברו איתי - מקום מלבב בלב המדבר! 21:11, 21 במאי 2016 (IDT)

הוא משתמש חדש מידי ולכן הוא עדין לא מתאים.אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:14, 22 במאי 2016 (IDT)
יש חוק שאומר שאסור, יונה בנדלאק? ים - דברו איתי - מקום מלבב בלב המדבר! 19:59, 22 במאי 2016 (IDT)
לא במפורש. אולם מומלת שמפעיל ינטר לפני כן וכדי להיות מנטר צריך ותר של שלושה חודשים ולפחות 1500 עריכות. לא הרבה יתמכו במישהו שאין לו את המינימום הזה ולכם חבל להעלות את הבקשה זה יכול רק לגרום עוגמת נפש. אם אופק יתמיד בעריכות ויקבל את הבירוקות על מה שהוא מעלה וישפר את הכתיבה שלו. כמו כן, הוא יתחיל לנטר עריכות. אין מניעה שהוא יהיה מפעיל בעוד כמה חודשים או שנה. אבל לדעתי הדרך עוד ארוכה ולכן עדיף כרגע לרדת מהרעיון הזה. זו דעתי האישית ואם אופק יסכים להיות מפעיל איני רואה מניעה שהמועמדות שלו תעלה. אבל שיחשוב על מה שכתבתי כאן ברצינות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:04, 23 במאי 2016 (IDT)
אני גם חושב שאני לא צריך להיות מפעיל אבל כבר עברתי את המינימום של ניטור העריכות... ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:36, 23 במאי 2016 (IDT)
שכחתי לתייג אתכם ים יונה בנדלאק.

דאז[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
המילה דאז פירושה "של אז". זה הכתיב (לא דא"ז – לא מדובר בראשי תיבות). אלדדשיחה 20:58, 27 במאי 2016 (IDT)

אני מצטער, לא ידעתי שמדובר במילה (בבית תמיד כותבים עם המרכאות ויוצרים ראשי תיבות). ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 21:00, 27 במאי 2016 (IDT)
זה בסדר, הבנתי :) לכן גם הסברתי. אלדדשיחה 21:00, 27 במאי 2016 (IDT)
זו טעות נפוצה או שאני "כבשה שחורה"? ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 21:01, 27 במאי 2016 (IDT)
דרך אגב, המילה המקבילה ל"דאז" להווה היא דהיום, כלומר, "של היום", "מזמננו אנו". אני לא בטוח שזו טעות נפוצה, אבל אני מכיר לא מעט טעויות נפוצות די דומות לזו. למשל, ישראלים רבים חושבים שהמילה להל"ן היא ראשי תיבות, אבל מדובר במילה רגילה, להלן. אז אני מניח שדאז נמנית עם המילים השגויות האלה. אלדדשיחה 21:02, 27 במאי 2016 (IDT)
טוב לדעת, תודה רבה! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 21:04, 27 במאי 2016 (IDT)

יחסי קטר-אתיופיה[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
תודה רבה על הערך החדש.

שים לב לקטע הבא מתוך הערך:
משרד החוץ בקטר הגיב בהודעה בה הם "הביעו פליאה" על הפעולות של אתיופיה, הכחישו את כל ההאשמות, ו"קראו לממשלת אתיופיה להימנע מלערב את מדינת קטר בקרעים שלה". נזכר כי ממשלת אתיופיה העלתה בעבר טענות דומות לאלה אך מדינת קטר העדיפה שלא להגיב מתוך תקווה כי ממשלת אתיופיה היה להפסיק התנהגויות לא בסדר כזה.

לא ברור למה התכוונת ב"בקרעים שלה". מלבד זאת, כל המשפט האחרון לא ברור לחלוטין, ומצריך ניסוח מחודש שלך. אני לא מכיר את המקור שתרגמת ממנו, ולכן לא יכולתי לתקן (גם המילה "נזכר" לא ברורה, לא ברור למה התכוונת). אלדדשיחה 09:33, 28 במאי 2016 (IDT)

יותר טוב? ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 09:38, 28 במאי 2016 (IDT)
כן. קצת יותר טוב. צריך מעט לערוך את זה, כדי שזה יישמע רשמי יותר, כיאות לערך אנציקלופדי. נראה, אם תוכל, תסגנן את זה במשלב מעט גבוה יותר. אם אוכל, אעבור על זה מתישהו בהמשך ואסגנן עוד. אלדדשיחה 09:43, 28 במאי 2016 (IDT)
יופי. הניסוח עכשיו היה לא רע בכלל. סגננתי מעט, והחלקתי כמה דברים.
מציע שכאשר אתה מוסיף הערות שוליים, תצמיד אותן כמקובל למילה או לסימן הפיסוק שלפניהן (כלומר, אל תשאיר רווח בין המילה או סימן הפיסוק לבין הערת השוליים). אלדדשיחה 10:09, 28 במאי 2016 (IDT)
על פי ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/יחסים בין מדינות שיניתי את שם הערך. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 10:49, 29 במאי 2016 (IDT)

חסין חסימה אוטומטית[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
הענקתי לך הרשאת "חסין חסימות אוטומטיות". בהצלחה בעריכותיך ממחשבי בית הספר. אלדדשיחה 07:08, 1 ביוני 2016 (IDT)

תודה רבה, אשתדל לתרום גם מבית הספר! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 07:14, 1 ביוני 2016 (IDT)

אאל ח'ליפה[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
ראיתי שביקשת למחוק את ההפניה. שחזרתי אותה, כי כך נקרא בית ח'ליפה בערבית, וכמובן, בעברית לא פעם משתמשים גם בשם הערבי. מה הייתה הסיבה שחשבת שמדובר בהפניה מיותרת? אלדדשיחה 19:00, 4 ביוני 2016 (IDT)

בדרך כלל רצוי למחוק הפניה אם מדובר בשם שגוי, או בשם שאיננו זהה לשם שהוא מפנה אליו (כלומר, שם שיגרום לשגיאה אם יפנה לערך). במקרים של שמות בערבית, אנחנו תמיד משאירים אותם, במקביל לשמות העבריים, אם ישנם כאלה. אלדדשיחה 19:05, 4 ביוני 2016 (IDT)

העברת ערכים[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אם אתה סבור שיש להעביר ערך לשם אחר, אנא פתח דיון על כך בדף השיחה (ראה הנחיות מפורטות בעזרה:איך לשנות שם של דף). במידה והעברה בוצעה עדיין אין זה אומר שיש למחוק את השם הקודם, אלא ברוב המקרים עדיף להשאירו כהפניה. במקרים ויש סיבה לא להשאיר את ההפניה, יש להקפיד לתקן את כל הקישורים שהפנו לשם הערך הקודם אחרת הם יוותרו שבורים ונגרם בכך נזק. דוגמה למקרים בהם אין צורך בדיון העברה היא למשל אם מישהו העלה ערך בשם "אונברסטית נהלל" במקום "אוניברסיטת נהלל", כלומר שגיאת הקלדה ברורה בשם הערך, במקרה כזה רצוי גם למחוק את שם הערך הישן לאחר שמוודאים שאין קישורים אליו. תודה. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 07:12, 11 ביוני 2016 (IDT)

סליחה, אבל זה בלתי אפשרי שבדף אחד (שון דאוסון) יכתבו כך ובדף שני (ג'ו דאוסן) יכתבו כך (הם אב ובנו כך שבלתי אפשרי ששם משפחתם יהיה שונה) ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 07:23, 11 ביוני 2016 (IDT)

כוכב איכותי![עריכת קוד מקור]

כוכב איכותי
כל הכבוד על הערך היסטוריה של קטר! • צִבְיָהשיחה • י"ג בסיוון ה'תשע"ו 13:50, 19 ביוני 2016 (IDT)

עיטור קטרי![עריכת קוד מקור]

עיטור קטרי!
כל הכבוד על הערך היסטוריה של קטר! עלה והצלח! Comet - Stars - שיחה 21:58, 20 ביוני 2016 (IDT)

נעלמים[עריכת קוד מקור]

היי אופק, לא ברור לי מה עשית בערך נעלמים. אתה הוספת 2 נושאים: הרעים - בני הופמן והרעים - טוביה יעקובסון. על מה ולמה? בברכה, אור/Doror - שיחה 17:15, 21 ביוני 2016 (IDT)

היי אור, לא יודע אם התעדכנת אבל "הרעים" התחלקו לשתי חזיתות, החזית של בני (השודדים) והחזית של יעקובסון (המנצל), מלאכי פיזנטי עבר לחזית של יעקובסון וכך נוצרה חזית חדשה. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 17:20, 21 ביוני 2016 (IDT)
יש דרכים לעשות את זה. קודם כל, זאת לא אמורה להיות כותרת נושא אלא כותרת משנית. דבר שני, יש להוסיף משפט מה מחולק ולמה, כדי שהקוראים יבינו. בברכה, אור/Doror - שיחה 17:22, 21 ביוני 2016 (IDT)
היי אור, ספציפית כאן לא, לכל אחד מהצדדים יש מטרה שונה בהחלט והם ניגודים מוחלטים, אני חושב שיש מקום לנושא... ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 17:26, 21 ביוני 2016 (IDT)
בכל מקרה, רוי חילק כבר את הדמויות אחרת, כך שהעריכה הזאת כבר לא אקטואלית. בברכה, אור/Doror - שיחה 17:28, 21 ביוני 2016 (IDT)

התיקון שלך בדף ההצבעה[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
מחקת עכשיו משהו בתבניות שהעלית. לדעתי, אתה צריך לשחזר את עצמך, כי הניסוח הקודם היה ברור יותר :) (אל תשאיר רק את המספרים 14 ו-11 בתור ערכים, אלא תחזיר אותם למה שזה היה קודם). כמובן, הערה חברית בלבד. :)
יישר כוח על פעילותך הוויקיפדית. כולנו רוצים בהצלחתך. אלדדשיחה 16:03, 22 ביוני 2016 (IDT)

היי אלדד, מחקתי את הניסוח הקודם מכיוון שהקטגוריות שהפניתי אליהן הופיעו בתחתית העמוד במקום במקום שהוצבו. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:05, 22 ביוני 2016 (IDT)
אהה. טוב שזה קרה – הזדמנות ללמוד דבר חדש :) כשאתה רוצה להתייחס לקטגוריות, אבל לא שיופיעו כאילו מדובר בקטגוריות של אותו עמוד, אלא קטגוריות בעלמא, סתם, כעומדות בפני עצמן, פשוט תוסיף נקודתיים לפני תחילת שמה של הקטגוריה. לדוגמה: קטגוריה:ארצות הברית: נהרות (בדוק את עיצוב התוספת שלי במצב עריכה). אלדדשיחה 16:09, 22 ביוני 2016 (IDT)

סינגמן רי[עריכת קוד מקור]

היי.. ראה את ההערה שלי בדף השיחה, שם המשפחה הוא רי (ולמעשה לי) הנדב הנכון - שיחה 13:12, 30 ביוני 2016 (IDT)

הזמנה[עריכת קוד מקור]

שלום Ofek j.

רציתי להזמין אותך אישית להשתתף במיזם ויקייטנה שבאחריותי. המיזם מתאים לכל הגילאים ופועל בימים ראשון עד שישי, אבל לא תמיד חייבים להראות נוכחות.
המיזם בא במטרה לגוון בפעילויות, לרכוש ידע נוסף, וכמובן, לתרום לויקיפדיה. אודה לך מאוד אם תרצה להשתתף במיזם.

בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 09:35, 6 ביולי 2016 (IDT)

היי Doror, אשמח להצטרף למיזמך, אשמח שתצטרף גם אתה למיזם חצי האי ערב! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:31, 6 ביולי 2016 (IDT)
הצטרפתי בשמחה רק לציין, עלול לקחת לי זמן לכתוב ערך, כי עדיין לא כתבתי אף ערך. אבל יש לי רעיון, אולי באחד מהימים בקייטנה נכתוב ערך שקשור למיזם שלך. אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 14:36, 6 ביולי 2016 (IDT)
היי Doror, בהחלט רעיון טוב, אשמח לשיתוף פעולה בין-מיזמי! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:49, 6 ביולי 2016 (IDT)
הויקייטנה ישתף גם את מיזם הערכים היתומים שאחראי המיזם שלו היה עוזיאל וגם את המיזם שלך. אני אציין בדף הראשי של הקייטנה שזה מיזם שמשתף מיזמים אחרים. אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 15:53, 6 ביולי 2016 (IDT)
הקייטנה התחילה ותפעל היום! אור/Dororשיחההצטרפו ותרמו לוויקיחדשות! 10:09, 18 ביולי 2016 (IDT)

שאלה[עריכת קוד מקור]

היי. למה ביטלת את העריכה שלי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:48, 7 ביולי 2016 (IDT)

היי IKhitron, איזו עריכה באיזה ערך? ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:55, 7 ביולי 2016 (IDT)
מיוחד:הבדלים/18922134 יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:27, 7 ביולי 2016 (IDT)
היה פחות אסתטי לטעמי אבל שחזרתי... ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:54, 7 ביולי 2016 (IDT)
לא. אל תכנע ככה סתם, בוא נדבר. למה פחות? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:56, 7 ביולי 2016 (IDT)
מכיוון שהגלישה נהוגה גם בתבנית:יחסי החוץ של ישראל. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:57, 7 ביולי 2016 (IDT)
אז למה זה אומר שזה טוב? לא ראיתי שם. למה פחות לעצם העניין? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:59, 7 ביולי 2016 (IDT)
האזור שהיה ללא גלישה, היה קטן באופן משמעותי מאזור שגם הוא לא בעל שורה נוספת, דוגמת האזור של אוקיאניה, עצם כך, עדיף שיהיה אזור בעל שתי שורות במקום אזור בעל חצי שורה. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 17:01, 7 ביולי 2016 (IDT)
אצלי זה לא ככה. אני מניח שזה תלוי ברזולוציה. אפשר צילומסך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:04, 7 ביולי 2016 (IDT)
? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:36, 10 ביולי 2016 (IDT)
היי, יגאל, סליחה שלא חזרתי אלייך, בדקתי את העניין ולדעתי יש לך ראייה חדה, גם אצלי במחשב זה לא כך, זה בסך הכל תעתוע ראייה. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 19:50, 10 ביולי 2016 (IDT)
. אבל בהחלט יכול להיות שהסתכלת במסך אחר או אפילו באותו מסך עם הגדלה אחרת. בגלל זה כל כך ממליצים אצלנו לראות תצוגה במסכים שונים, גם סלולריים, כדי להבדיל בין בעיות ערך לביות תצוגה מסויימת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:02, 10 ביולי 2016 (IDT)

כוכב לעורך![עריכת קוד מקור]

כוכב העורכים
תודה על התרומה לוויקיפדיה שחוגגת היום 13! אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 14:30, 8 ביולי 2016 (IDT)

בדוק עריכת אוטומטית[עריכת קוד מקור]

הי אופק, הוספתי לך את ההרשאה, ראיתי שחל שיפור עם הזמן בעריכותיך, קח בחשבון שעריכותיך תהינה פחות מנוטרות עכשיו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:36, 8 ביולי 2016 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! אופק ותודה חנה! אור/Dororשיחההצטרפו למיזם הויקייטנה! 19:45, 8 ביולי 2016 (IDT)
לוקח בחשבון, אני סמוך ובטוח שהכול יתנהל כשורה, תודה אור ותודה חנה! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:18, 9 ביולי 2016 (IDT)

יידוע בערבית[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
תיקנתי עכשיו כמה תעתיקים בשמות הערכים המיועדים לכתיבה במתקפה. שים לב שאם מדובר ביידוע בערבית, אל-, כדאי להקפיד להוסיף את המקף בין אל- לבין המילה/השם שאחריו. זה לא המצב במקרה של "אאל", שהוא שמה של השושלת. במקרה כזה אאל עומדת בנפרד מהשם שאחריה. ללא מקף. אלדדשיחה 09:51, 19 ביולי 2016 (IDT)

ידוע לי, כמו כן הרשימה היא מיקס של רשימת המיזם ורשימת המקבץ כך שבחלק מהמקרים, לא אני כתבתי את התעתיקים. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 09:53, 19 ביולי 2016 (IDT)

ויקייטנה[עריכת קוד מקור]

היי אופק,
כידוע לך, בעוד 3 ימים יתקיים שיתוף פעולה עם הויקייטנה. ואני צריך שעד יום ראשון, הדף הזה יכתב. בברכה, אור/Dororשיחההצטרפו ותרמו לוויקיחדשות! 12:38, 21 ביולי 2016 (IDT)

לגבי השעות של ויקייטנה[עריכת קוד מקור]

שלום. תוכל בבקשה להאריך את משמרת הלילה עד ל-22:00 (בשעה הזו אני עושה את מרבית הפעילות היומית שלי בויקייטנה)? משתמש:המקיסט/חתימה‎‏ 21:26, 22 ביולי 2016 (IDT)

בוודאי! רק כך בחשבון שנתוני העריכה במסגרת המיזם קצת ירדו בין 21:00 ל22:00 בשבת, כמו כן, ביום שישי בוטלה משמרת לילה ובמקומה הפעילות היא מ12:00 עד 17:00 עקב קידושי (לאו דווקא אצלי, אנחנו אתאיסטים) ערב שישי בהרבה משפחות, הבה נכבד את הדת... ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 21:29, 22 ביולי 2016 (IDT)
תודה רבה! אה,אוקיי... זה כולל גם את היום (הוספתי בינתיים רק ערך יתום אחד שטיפלתי בו היום, אבל זה בשעות של משמרת הלילה... אז להוריד אותו?)? משתמש:המקיסט/חתימה‎‏ 21:31, 22 ביולי 2016 (IDT)
אני מצטער אבל המתכונת תתחיל ממחר, (חזרתי משלושה ימים ביהודה ושומרון אצל בני דודים, אני צריך לנוח קצת...) ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 21:34, 22 ביולי 2016 (IDT)
אתה ממש לא צריך להצטער,זה בסדר גמור... רק הכוונה במתכונת לזה שאין היום משמרת לילה (פשוט כי אחרת לא אוכל לתרום לויקייטנה היום, פספסתי את השעות...)? מה שתבחר. תודה! משתמש:המקיסט/חתימה‎‏ 21:38, 22 ביולי 2016 (IDT)
אתה יכול לתרום בלי שום קשר לויקייטנה, אתה יכול להשתמש בחדרי המשימות בויקייטנה כאמצעי עזר לתרומתך, לא חשבת על זה??? ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 21:40, 22 ביולי 2016 (IDT)
סליחה אם לא הייתי היום פעיל במיזם. מונתי למפעיל מערכת בקידיפדיה. אור/Dororשיחה21:41, 22 ביולי 2016 (IDT)
בהצלחה! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 21:42, 22 ביולי 2016 (IDT)
תודה! אור/Dororשיחה21:43, 22 ביולי 2016 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , אור/Doror! כן, בטח,כי יש שם דברים שאני עושה גם בלי קשר (בעיקרון ניטור והרחבת ערכים ערכים), אבל אני שואל כדי לדעת אם להוסיף את זה לויקייטנה או לא (וזה, כמובן, בהתאם לשעות).משתמש:המקיסט/חתימה‎‏ 21:48, 22 ביולי 2016 (IDT)

מיזם המקפצה[עריכת קוד מקור]

שלום. תרצה להצטרף למיזם המקפצה, מיזם חדש שמטרתו לשפץ ולשפר ערכים מומלצים שהוסרו בגלל אי-עמידה בסטנדרטים כך ששוב יעמדו בסטנדרטים? תודה מראש המקיסט --- על דא ועל הא 11:26, 24 ביולי 2016 (IDT)

שלום המקיסט, לצערי לא אוכל להצטרף למיזם המקפצה אלא אם הוא ייגע במיזם חצי האי ערב. אני לא מסוגל לקחת על עצמי התחייבות נוספת כרגע, במיוחד לא השבוע (שבוע חצי האי ערב)... תודה על ההצעה והמשך יום טוב! ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:12, 24 ביולי 2016 (IDT)
אוקיי, תודה! המקיסט --- על דא ועל הא 14:18, 24 ביולי 2016 (IDT)

רק שתדע[עריכת קוד מקור]

אם לא ראית אז עניתי לך בעניין השאלה שלך בדף שיחה שלי ניב2 - שיחה 22:27, 25 ביולי 2016 (IDT)