שיחת משתמש:Danels97/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת מגזין יהלום בנושא מזל טוב

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Danels97, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, יניב שיחה 15:32, 16 באוקטובר 2011 (IST)

הפנתר הוורוד 2[עריכת קוד מקור]

שלום Danels97,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "הפנתר הוורוד 2" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Danels97/‏הפנתר הוורוד 2". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! יניב שיחה 15:32, 16 באוקטובר 2011 (IST)

הערך קצר מאוד ולא יכול להישאר במרחב הערכים. אנא עבוד עליו בינתיים ב'ארגז החול' שלך והוסף לו תוכן. תודה, יניב שיחה 19:09, 16 באוקטובר 2011 (IST)
עניתי לך בדף השיחה שלי. יניב שיחה 19:15, 16 באוקטובר 2011 (IST)

פלאפל בשבילך![עריכת קוד מקור]

תודה Danel2012 - שיחה 14:19, 20 באוקטובר 2011 (IST)

שלום,

אנא הימנע מהוספת מידע שגוי בעליל לרשימה הזאת. מצודת לונדון והקולוסיאום (לדוגמא) אינם יכולים בשום מצב להיחשב לחלק מהרשימה הזאת, ויש לכך התנגדות גורפת בדף השיחה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:37, 6 בפברואר 2012 (IST)

Tzahi su‏[עריכת קוד מקור]

האם ערכת את דף המשתמש שלו באישורו? יניב שיחה 15:36, 17 בפברואר 2012 (IST)

כן, אנחנו חברים קרובים והוא ממש מתחיל בויקיפדיה ולא יודע איך יוצרים תיבות משתמש וביקש שאעזור לו. אתה יכול לשאול אותו Danel2012 - שיחה 15:39, 17 בפברואר 2012 (IST)

אין בעיה, כי אין זה נהוג לערוך דף משתמש של ויקיפד אחר ללא רשותו. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. תודה על התשובה. יניב שיחה 15:44, 17 בפברואר 2012 (IST)

תבנית:פורטל[עריכת קוד מקור]

שלום,
לא ניתן למחוק את התבנית הנ"ל ללא הסרתה מכלל הדפים הקשורים אליהעודד (Damzow)שיחהלימין שור!20:17, 3 במרץ 2012 (IST)

אבל זו התבנית הישנה וכעת יש תבנית חדשה לקישור פורטלים לערך
אז הדרך הנכונה היא להחליף את ההתבנית הנ"ל בחדשה בכל הרשימה ואז לבקש את מחיקתה. ובנוסף, בדפי שיחה נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: כפתור חתימה. • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!20:20, 3 במרץ 2012 (IST)
הבנתי. ואם אפשר לשאול למה יש כ"כ הרבה ערכים למחיקה בקטגוריה:ויקיפדיה: למחיקה מהירה ? Danel2012 - שיחה 20:28, 3 במרץ 2012 (IST)
בגלל תבנית המחיקה ששמת בתבנית:קישורי פורטל2, שמוכללת בכולם. שחזרתי את עריכתך. חי ◣ 3.03.2012, 20:31 (שיחה)

ביטלתי את עריכתך[עריכת קוד מקור]

בתבנית:קישורי פורטל. לא ברור מה בדיוק הייתה הכוונה, אבל מה שעשית היה בבירור שגוי. עבודה עם תבניות היא מעט מסובכת, וכנראה לא שמת לב לכמה מהפרטים העדינים. ספציפית, הוספת קטע שכנראה היה אמור להיות ב"תיעוד" לתוך קוד התבנית עצמה. בברכה - קיפודנחש - שיחה 21:15, 3 במרץ 2012 (IST)

הסרת תבניות בעבודה[עריכת קוד מקור]

מדוע הסרת תבניות בעבודה מערכים רבים? זה לא נהוג, בייחוד בלי לפנות אל מניח/ת התבנית. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:26, 9 במרץ 2012 (IST)

החזרתי את התבניות. אם ברצונך לעבוד על אחד מהערכים, אבקשך לפנות אל המשתמש/ת שהניח/ה אותה. שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:11, 9 במרץ 2012 (IST)
כתוב בדף התבנית שאם הערך לא נערך יותר משבוע אז צריך להסיר את התבנית. כל הערכים שהסרתי מהם את התבנית לא נערכו יותר מחודש. Danel2012 - שיחה 13:20, 9 במרץ 2012 (IST)
לא מדויק. „אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך רצוי לתת קודם תזכורת בדף שיחת הכותבים“ - מן הראוי להשאיר הודעה למשתמש. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:00, 9 במרץ 2012 (IST)

שלום.
לפני העברת ערך יש לבצע דיון בדף השיחה, רצוי עם הוספת תבנית {{שינוי שם}}. בברכה, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:20, 23 במרץ 2012 (IST)

היי[עריכת קוד מקור]

עניתי לך בדף השיחה שלי. אני מקווה שהסתדרת. יניב שיחה 22:21, 23 במרץ 2012 (IST)

קטגוריה:רובעי פריז[עריכת קוד מקור]

היי,
אין צורך להפנות מקטגוריה אחת לקטגוריה אחרת. לילה טוב, יניב שיחה 23:34, 29 במרץ 2012 (IST)

תבנית:פריז[עריכת קוד מקור]

התבנית שבנית מלאת מידע ולכן לא שימושית. אני ממליץ לך לנסות לצמצם את הערכים שנמצאים בה. - יונה בנדלאק - שיחה 11:00, 5 באפריל 2012 (IDT)

אין לי שום רעיון לקטגוריות שאפשר לאחד בתבנית הזו. Danel2012 - שיחה 14:28, 5 באפריל 2012 (IDT)

צופן דה וינצ'י[עריכת קוד מקור]

ספר נחמד, אבל בדיוני. אל תשתמש בו כמקור לשום דבר בוויקיפדיה. דניאל תרמו ערך 17:13, 16 באפריל 2012 (IDT)

אשת הברזל[עריכת קוד מקור]

היי איש יקר! אני מסכים איתך שמידע שמופיע כבר בטבלה, לפעמים מיותר בערך עצמו. במקרה הזה מדובר במשהו קצת אחר, בבחינת "לא אוכל- לא שותה". רבים מהקוראים אינם מסתכלים על הטבלה ואינם מייחסים לה חשיבות. יתירה מכך, כמעט ולא שמתי לב לאיזו טבלה אתה מתייחס עד שלא הסתכלתי על הכתוב מתחת לתמונת הסרט. מדובר במידע חשוב בעבור מי שמחפש דברים שקשורים בעולם הקולנוע, לרבות יוצרים מוערכים בנכנסים לויקיפדיה על מנת למצוא את חברת ההפקות שעשתה את הסרט הזה בשביל ליצור איתה קשר. מדובר במשפט אחד שאינו מטיל מום בערך ואף יוצר בו אמינות גדולה יותר ומראה את החשיבות האנציקלופדית של ויקיפדיה, שנפגעה לא מעט מאז הכתבה שכתב על הויקיפדיה אהרון קליין והפיץ לה שם רע אפילו בישראל. לטענתי, מדובר במעט מידע שהוא הכרחי למי שעוסק בקולנוע, כפי שכבר אמרתי, וראוי להשאירו בגוף הערך. הסיבה שהוספתי אותו היא כי חיפשתי אותו פעמיים בערך ולא מצאתי אותו, ורק אחרי שתיקנת הבחנתי בטבלה. רבים לא מסתכלים על הטבלה. אז בבקשה, השאר את המידע שם. תודה. SegevAfriat - שיחה 23:50, 19 במאי 2012 (IDT)

המידע בסרט אשת הברזל[עריכת קוד מקור]

אתה מתבקש להפסיק למחוק את המידע שהוספתי לסרט עצממו. מלבד העובדה שנתוני הטבלה לא היו נכונים בעליל (פוקס המאה ה-20 לא קשורים לסרט הזה בכלל) המידע צריך להיות נגיש. החשיבות של ערך אנציקלופדי היא לא בעיצוב שלו. אלא בנגישות המידע. המידע בטבלה לא נגיש, לא בולט והוא חשוב. מלבד זאת, הטענה ש"כך מקובל בויקיפדיה" אינה נכונה, למשל בערך על הסרט טיטניק תוכל לראות שהתקציב, הבמאי וההכנסות מופיעים גם בטבלה וגם במשפט הפתיחה וכמו כן, תוכל לראות את הלקוניות בערך האביר האפל שבו חברות ההפקה לא מופיעות (אני אתקן את זה בהמשך). אי אפשר לאמוד את הטעויות וההבלטות של דברים חשובים בערך אנציקלופדי. המשמעות של ערך כערך אנציקלופדי היא שהוא מלכתחילה בא לשרת ככלי מידע, ולא כמושא תאווה של מעריצים בני עשרה. בהאביר האפל לדוגמא, תראה שההתייחסות המאסיבית היא לתקציב, הכנסות ואנסמבל שחקנים. אבל מלבד זה שWB היו חברת ההפצה, לא דובר על כלל חברות ההפקה שהשתתפו בסרט. לכן מה שעשיתי באשת הברזל הוא מאד במקום- הנגשתי מידע למי שצריך אותו. זו המשמעות הראשונית של ערך אנציקלופדי. אני מבקש להפסיק את המחיקות האלה. יש עוד ועוד ועוד ערכים של סרטים נוספים שזה מופיע בהם כמו שעשיתי, וככה זה צריך להיות, כי אחרת המידע לא נגיש. לא כולם מסתכלים על הטבלה וזה לא המקום לחנך אותם איך לקרוא ערך. לא כולם עורכים בויקיפדיה ולכן לא יודעים תמיד למה להתייחס ולמה לא.SegevAfriat - שיחה 12:34, 20 במאי 2012 (IDT)

קודם כל אני מאוד מעריך את הנחישות שלך. אבל מצד שני אתה מתעקש על אותו דבר. יש לי ניסיון, אמנם קצר בויקיפדיה, אבל יש לי. לא פעם מחקו לי עריכות ומאוד התעקשתי עליהן ועד עכשיו לפעמים אני רוצה להחזיר אותן אבל לויקיפדיה יש כללים. אולי היא חופשית אבל יש איזשהו קוד עריכה לא-רשמי שכולם מקפידים עליו. מה היה למשל אם כל אחד היה מתקן ערכים כמו שהוא רוצה? אני מבין אותך שחשוב לך לתרום לויקיפדיה אך לצערי, בערך הזה, לא אוכל לאשר את העריכה הזו. לא כמו בסרטים שהזכרת, למשל "הטיטניק" המפורסם שזכה בכל-כך הרבה פרסים - בוודאי ששם חשוב להזכיר בפסקת הפתיח שתפקידה לתאר את נושא הערך את שם החברה שיצרה את הסרט. אבל בסרט אשת הברזל, שאני כ"כ אוהב אגב לכן יצרתי את הערך, עד כמה שאהב אותו הוא לא מתקרב בהצלחתו לטיטאניק. הוא סרט מצליח אבל לא עד כדי כך שהחברות שיצרו אותו יקבלו שם עולמי רק בגללו (כמו בטיטאניק). לקוראים על הסרט הזה, לא ממש מעניין מי יצר אותו - ואם כן הם יבדקו בטבלה מימין ! כמו שהראית לי סרטים שיש בהם את המידע הזה בפתיח אז אני יכול להראות לך מאות ערכים ללא המידע הזה בפתיח, ועל אחת כמה וכמה שאלו כמה חברות שיצרו ביחד ולכן התהילה לא תינתן לאחת מהן במלואה.
תפקידה של פסקת הפתיח היא לתאר את הערך כולו בכמה שורות ואני בטוח שאם יבקשו לתאר את אשת הברזל (לפחות את הסרט) לא יזכירו את שמות היוצרים כאחת מחמשת הנקודות, אבל דברים כמו השחקנית הראשית, הזכייה באוסקר, הזכייה בעוד פרסים, על מי מבוסס הסרט ומתי יצא - זה מידע יותר חשוב לקורא מאשר 'מי יצר את הסרט?'; כמו שאמרתי מי שמעוניין בכך יקרא בצד.
אני מאוד מעריך אותך, וכמו שאני רואה התחלת ממש בזמן האחרון לערוך בויקיפדיה ואני מקווה שתתרום הרבה. אני מאוד מצטער אבל לא אוכל לאשר את העריכה הזו. אתה יכול לתרום לערך בפרט אם הוא כ"כ מעניין אותך בתוכנו אך לא בפסקת הפתיח.
נ.ב. פוקס המאה ה-20 כן השתתפו בהכנת הסרט (ולכן גם היו כתובים שם מלחתחילה...), כך שבדוק אם אינך טועה לפני שאתה משנה מידע.
תודה על ההבנה והמשך דרך צלחה בויקיפדיה העברית ! ממני, Danel2012 - שיחה 22:46, 20 במאי 2012 (IDT)
את הטעות שלי לגבי פוקס המאה ה-20 תיקנתי בעצמי בטרם הודעת לי על כך. על יתר הטענות שלך אני מעדיף שלא להגיב. אם אתה מעדיף ערך שנראה טוב מאשר כלי שמשרת את האנשים שמחפשים בויקיפדיה, לי זה לא נראה בסדר. התייאשתי מהאתר הזה, הלכתי לסגור את שם המשתמש שלי. צ'אוSegevAfriat - שיחה 11:54, 21 במאי 2012 (IDT)

תמונות[עריכת קוד מקור]

אני מניח שאתה מכיר את החוקים לגבי העלאת תמונות להצבעה - כל משתמש יכול להעלות עד 2 תמונות בשבוע. בכל זאת, פתחת שלוש הצבעות בפרק זמן של פחות משבוע: 1, 2, 3. על אף התמיכה הרחבה בתמונה השנייה של הקפיטול, ארכבתי אותה כיוון שהועלתה בניגוד לכללים, ולא ניתן לקיים הצבעה במצב כזה. אל תנסה את מזלך שוב בצורה כזו. תומר - שיחה 23:51, 28 במאי 2012 (IDT)

האם ניתן יהיה לשחזר את ההצבעה בשלמותה שוב, לאחר תום תקופה של שבוע מיום העלאת התמונה הראשונה? Danel2012 - שיחה 00:03, 29 במאי 2012 (IDT)
לא. יהיה צורך לאפס את ההצבעה. תומר - שיחה 00:04, 29 במאי 2012 (IDT)
תודה בכל מקרה Danel2012 - שיחה 00:05, 29 במאי 2012 (IDT)
אוקיי. כעת משברור לי שאתה מודע לכללים, אל תחזור על הדבר שנית. תומר - שיחה 00:05, 29 במאי 2012 (IDT)

בעבודה מתיישנת: גוסטב אייפל[עריכת קוד מקור]

שלום Danels97,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "גוסטב אייפל" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, תומר - שיחה 11:26, 24 ביוני 2012 (IDT)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

שלום לך, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה בתחומים כה רבים ומגוונים. אין ספק, שמים לב לפעילותך האינטנסיבית כאן בזמן האחרון.
רציתי להזמין אותך להשתתף בפרויקט "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים. תוכל לכתוב על תחומי העניין שלך, תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים בוויקי, חוויית ההתאקלמות כאן והערות/הארות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם בוויקי ולשתף את הקהילה לגביו —- הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים לפרויקט קטן זה של ביכורים. אפשר להסתכל בדף הפרויקט ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Danel2012/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.
המון תודה, והמשך יום נעים, Ravit - שיחה 00:10, 1 ביולי 2012 (IDT)

תודה רבה! אשמח להשתתף בפרויקט ואני ממש שמח שאכן מישהו שם לב לתרומתי לוויקיפדיה. המילים האלה משמחות אותי. אני מודה לך מאוד! תודה ענקית Danel2012 - שיחה 01:10, 1 ביולי 2012 (IDT)
אין על מה, התודה היא לך. עבודה יפה, אי אפשר שלא לשים לב קריצה. אז... מה אתה אומר? בא לך להתחיל לכתוב קצת על עצמך בדף הביכורים הנ"ל? Ravit - שיחה 23:33, 7 ביולי 2012 (IDT)

ערכים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום Danels97/ארכיון 1,
הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערך גוסטב אייפל, וזמן מה לא ערכת אותו.
לנוחותך, ישנה רשימה שמתעדכנת באופן תדיר, שמרכזת את הערכים עליהם הצבת את התבנית ואותם לא ערכת כבר תקופה. ניתן למצוא רשימה זו כאן.
יש לשים לב: אם טעיתי, והתבנית הונחה על ידי אחר/ת, אשמח להודעה בדף שיחתי. ניתן לבטל את ההודעה בעתיד על ידי הוספת שם המשתמש בדף הזה.
בברכה, OfekBot - שיחה 21:00, 31 ביולי 2012 (IDT)

יחסי החוץ של ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום, נתקלתי כאן בטיוטה של התבנית של יחסי החוץ של ישראל ונראה שהוא מתאים הרבה יותר מאשר התבנית המגושמת והמסורבלת במשהו הנמצאת בשימוש כיום. אני מציע שתשמור אותו על מנת שנוכל להציב אתו בערכים הרלוונטיים. יורם10 - שיחה 00:19, 4 באפריל 2013 (IDT)

יורם10 תודה רבה על התבנית המשופרת! היא בהחלט מאורגנת יותר וטובה יותר. בקרוב אני עומד להתחיל סוף סוף במיזם הדיפלומטיה ושיפור התבנית הוא בהחלט דבר שרציתי לעשות בראשונה, עדיין היא לא מלאה ויש בכלל הרבה דברים לעבוד עליהם אבל שוב תודה גדולה על השיפור שעשית; עזרת מאוד! Danel2012 - שיחה 01:55, 5 באפריל 2013 (IDT)

תבנית:חדשות ואקטואליה[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף תבנית:חדשות ואקטואליה אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, קובי כרמל - שיחהויקיפדיה איכותית12:35, 30 באפריל 2013 (IDT)
החלפתי את הקישור מאתר חדשות 2 בmako לקישור של ynet. המידע בynet יותר מפורט ובכלל נפוצים יותר קישורים כאלו. Danel2012 - שיחה 12:42, 30 באפריל 2013 (IDT)
דווקא בגלל שהקישורים ל-ynet נפוצים יותר, כדאי לגוון ולתת קישורים גם למקורות נוספים. הטיעון בדבר מידע מפורט יותר אינו עילה לביטול עריכתו של משתמש אחר. קובי כרמל - שיחהויקיפדיה איכותית12:43, 30 באפריל 2013 (IDT)

מחיקת דף שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום דניאל. שמתי לב שמחקת חלק מדף שיחה:סופיה. נאלצתי לשחזר. אסור למחוק חלקים מדפי שיחה ללא סיבה ממש טובה, אפילו אם נדמה כי המידע שם מיותר. גיא - שיחה 15:07, 16 במאי 2013 (IDT)

שלום גיא, לא סתם הסרתי את הפסקאות בדף השיחה - רק אחרי שאכן תיקנתי את הקישורים השגויים; אין צורך בפסקאות אלה המעידות על קישור שבור יותר. עשיתי זאת כבר בעשרות דפים. תודה, Danel2012 - שיחה 17:41, 16 במאי 2013 (IDT)
ראה דיון בויקיפדיה:מזנון#מחיקת עריכות של בוט מדף שיחה. תחליט לבד מה לעשות. גיא - שיחה 19:40, 23 במאי 2013 (IDT)

הידעת[עריכת קוד מקור]

שלום ארכיון 1. לידיעתך, קטע הידעת? "כלבי הרחוב של מוסקבה" שהצעת, הועבר לדיונים. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 16:35, 30 בספטמבר 2013 (IDT)

מזל טוב![עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! The Turtle Ninjaשיחה01:06, 19 באוגוסט 2014 (IDT)

יום הולדת שמח! ‏עמיחישיחה 14:00, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
ומקווים שתחזור אלינו! ‏עמיחישיחה 14:00, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
מצטרף ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:05, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה רבה לכולכם! מקווה לשוב בקרוב :) Danel2012 - שיחה 19:51, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

הצעה למפגש עורכים בנושא עיבוד תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום, רציתי לעניין אותך בהצעה למפגש בנושא עיבוד תמונה - על אתיקה אשליה והונאה, שהתקבלה במסגרת מיזם מפגשי העורכים החדש . במידה וירשמו לפחות 6 משתתפים נוכל לשבץ את המפגש בלוח הזמנים של המיזם, נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 14:03, 7 בינואר 2015 (IST)

נפתחה ההרשמה לתחרות הכתיבה "יוצרות ערך"[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מזמינה אותך להשתתף בתחרות הכתיבה נושאת הפרסים יוצרות ערך, שבה ניתן לזכות בפרס ראשון של 3,000 ש"ח. יש הרבה ערכים בתחום האמנות שיכולים לעניין אותך בהצלחה! Chenspec-WMIL - שיחה 18:06, 16 במרץ 2015 (IST)

מ ז ל ט ו ב ![עריכת קוד מקור]

ויום הולדת שמח חסר כינוישיחהד' באלול ה'תשע"ה16:44, 19 באוגוסט 2015 (IDT)

עד 120 לפחות! ‏עמיחישיחה 17:04, 19 באוגוסט 2015 (IDT)

העברת דף הפירושונים מיטב[עריכת קוד מקור]

שלום דניאל, כשאין משמעות ראשית לשם ערך, אז לא יוצרים דף פירושונים עם השם פירושונים בסוגריים, לכן העברה שעשית בוטלה על ידי. בנוסף אני מפנה את תשומת לבך שבוויקיפדיה לא משנים שמות ערכים ללא דיון מקדים בדף השיחה. ראה הסבר לתהליך בדף ויקיפדיה:שינוי שם ערך. אנא פעל להבא לפי הכללים. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:04, 15 בנובמבר 2016 (IST)

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

כניסתך למלחמת עריכה בערך סילבסטר עלולה להוביל לחסימתך. כדאי שתקרא את הדיון בנושא בדף השיחה, ותוכל להביע שם את דעתך, אבל אל תפעל על דעת עצמך. דוד שי - שיחה 13:08, 10 בדצמבר 2016 (IST)

היי דניאל. אנא קרא את תגובתי בדף השיחה. ניסיון לכפות את הדעה שלך לא יוביל לתוצאות. יש דרך לפתור מחלוקות כאלה בויקיפדיה בלי יותר מידי עצבים. יורי - שיחה 14:09, 10 בדצמבר 2016 (IST)

נחסמת[עריכת קוד מקור]

נחסמת בעקבות דבריך כאן. אנא קבל את עצתו של משתמש:Yuri. אבקשך לדון בצורה מכובדת בדפי השיחה.--היידן 14:35, 10 בדצמבר 2016 (IST)

איך אתה רוצה שהוא יקבל את העצה שלי אם חסמת אותו? מדובר במשתמש ותיק שלא נחסם מעולם ולמיטב ידיעתי גם לא קיבל אזהרה ממפעילי מערכת. במקום חסימה היה נכון יותר שתשאיר לו אזהרה ותבקש ממנו למחוק את המילים הבעייתיות או שתמחק אותם בעצמך. מה גם שאני לא מבין למה החסימה היא ל-3 ימים. חוץ מזה שזה מנוגד לנהלים (מדובר במשתמש ותיק ולכן אתה צריך לבקש אישור מביורוקרט - במקרה הזה מערן או מאריאל) לא ברור למה חסימה ליותר מ-24 שעות נדרשת במקרה הזה. יורי - שיחה 14:43, 10 בדצמבר 2016 (IST)
אשחרר את החסימה ובצידה אזהרה. אני מבקש ממך למחוק את המילים הפוגעות ולשוב לדף השיחה במידה שאתה רוצה לנהל שיח פורה ומכבד.--היידן 14:50, 10 בדצמבר 2016 (IST)

תרגום הערך "La vie en rose" מויקי האנגלית[עריכת קוד מקור]

שלום, ניסיתי לתרגם את הערך en:La Vie en rose מאנגלית בעזרת הכלי האוטומטי, וקיבלתי התראה שאתה כבר מתרגם אותו. האם אתה מתקדם בנושא? אם לא, אודה לך אם "תשחרר" את הערך כדי שאני אוכל לעשות זאת. תודה, Eyalweyalw - שיחה 12:18, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

שלום, איני מתרגם את הערך, מוזמן לעשות זאת. אחד השירים הכי יפים שנכתבו איי פעם. בהצלחה! Danel2012 - שיחה 13:00, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
אני מסכים. אבל כשאני מנסה לתרגם בעזרת כלי התרגום האוטומטי, אני מקבל הודעה שהתרגום מתבצע על ידך ולכן אני לא יכול לתרגם בעצמי. אם תוכל להיכנס לכלי ולבטל את התרגום אני מניח שזה יאפשר לי לתרגם. תודה! Eyalweyalw - שיחה 23:18, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

שלום Danels97,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מדינות" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י"ח בכסלו ה'תש"ף • 21:03, 16 בדצמבר 2019 (IST)

נראה שהעבודה אינה נמשכת, הסרתי את התבנית. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ג' בטבת ה'תש"ף • 17:14, 31 בדצמבר 2019 (IST)

מזל טוב[עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! Diamond Magazine מגזין יהלוםשיחה 19:02, 19 באוגוסט 2020 (IDT)