ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/תבנית:אישיות כדורגל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

< תבניות האישים ובפרט תבנית:אישיות כדורגל,תבנית:אישיות, תבנית:חייל.

  • תאריך תחילת ההצבעה: 00:02, 3 במאי 2018 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 00:01, 10 במאי 2018 ( (IDT)
דוגמאות לתבניות חייל, אישיות כדורגל ואישיות

הועבר לדף שיחת ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/תבנית:אישיות כדורגל#הההקדמה

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

ההצבעה לא טובה[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/תבנית:אישיות כדורגל#ההצבעה לא טובה

תיוגים: משתמש:Mikey641, משתמש:בורה בורה, משתמש:Shakeydeal33, משתמש:בקרה וייעוץ, משתמש:קובץ על יד ואת משתמש:עט_הזמיר הנדב הנכון, משתמש:Tomtom, Tdunsky בורה בורה - שיחה 20:31, 27 באפריל 2018 (IDT)

משתמש:דגש חזק. בורה בורה - שיחה 20:37, 27 באפריל 2018 (IDT)

פתיחת ההצבעה[עריכת קוד מקור]

שימו לב, ההצבעה תיפתח בעוד 72 שעות, אלא אם כן יתווספו במהלך פרק הזמן הזה אפשרויות הצבעה נוספות. מתייג את Mikey641, Shakeydeal33, Tomtom, דגש חזק, עט הזמיר, קובץ על יד ואת אור, בורה בורה, דוד שי, זאב קטן, יגאל, יונה בנדלאק, קרלוס, מקף, Shinaimm בעלי הידע בתבניות. יוניון ג'ק - שיחה 10:58, 29 באפריל 2018 (IDT)

למה אני כל הזמן מתוייג להצבעה הזו? לא זכור לי שאני קשור אליה באיזושהי צורה. • דגש חזק (מלפנים בקרה וייעוץ)שיחה • י"ד באייר ה'תשע"ח -כט' למט-מונים10:59, 29 באפריל 2018 (IDT)
אני תייגתי אותך רק כי בורה בורה תייג אותך. יוניון ג'ק - שיחה 11:00, 29 באפריל 2018 (IDT)
הוספתי אותך לעיל כי שמך הופיע כנראה בשלב זה או אחר של הדיון. לא נראה שיהיו עוד תיוגים. בורה בורה - שיחה 11:03, 29 באפריל 2018 (IDT)

עמדות הצדדים[עריכת קוד מקור]

טיעונים כלליים לאחידות[עריכת קוד מקור]

  • אחידות מקלה על הקוראים במציאת המידע, וכן על הוויקיפדים בהוספת תבניות שונות וחוסכת זמן בתחזוקתן.
  • אם בעתיד יוצע פורמט טוב משלושת הנוכחיים, יהיה קל מאד לעבור אליו.
  • העדר הגיון ברור בבחירת הפורמטים שונים מבטא חוסר מקצועיות. הנדב הנכון - שיחה 09:48, 29 באפריל 2018 (IDT)

עמדת צד א': להחיל על כל התבניות שימוש בפורמט תאריך תבנית:אישיות[עריכת קוד מקור]

דוגמא לעמדת צד א'
לידה 14 בפברואר 1906
י"ט בטבת ה'תרס"ו
נז'ני-קולימסק, רפובליקת סאחה-יקוטיה, רוסיה
פטירה 19 באפריל 1972 (בגיל 66)
ה' באייר ה'תשל"ג
תל אביב, ישראל
מקום קבורה בית העלמין קריית שאול
באגים

הועבר לדף שיחת ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/תבנית:אישיות כדורגל#הבאגים
הבאג המדובר נפתר. נכון לציין שבמידת הצורך רק מעט ויקיפדים יוכלו לעדכן ולתקן את הפורמט הנדב הנכון - שיחה

מי הם אותם "מעט ויקיפדים"? האם יש לנו ערבות שהתיקון שלך יחזיק מעמד ולא יתוקן שוב לאחר ההצבעה, רק כדי להעביר אותה. סליחה שאני מתעקש אבל זה פרט מהותי וקריטי. בורה בורה - שיחה 15:34, 1 במאי 2018 (IDT)
התיקון גם לא טוב. בערך אברהם יערי למשל נעלם מקום הלידה טרנובז'ג אחרי שהוספתי לתבנית את תאריכי הלידה שלו. בורה בורה - שיחה 15:52, 1 במאי 2018 (IDT)
אז יש מקרה קצה כשמקום הלידה מוזן בוויקינתונים אבל תאריך הלידה לא. כמה שנים תבנית כדורגל "הנגישה" מציגה אוסטריה שבאוסטריה ללא תיקון? בתמונה הגדולה, תבניות מורכבות לאחר שיוצבו נותנות תוצאות טובות יותר הנדב הנכון - שיחה 18:22, 1 במאי 2018 (IDT)
מה מקרה קצה? זה מקרה בוחן. אני מזהה בעיה, תקן אותה. זה לא מקרה קצה אלא קורה הרבה. אצל אברהם יערי יש גם תאריך לידה וגם מקום לידה בוויקינתונים, לא כמו שאתה מתאר. אם זה היה בתבנית אנו יודעים לתקן. כשזה "אי שם" אנו תלויים בחסדי אחרים. ושאלתי אותך מי הם אותם "מעט ויקיפדים"? אפשר לקבל תשובה ישירה? אני גם לא אוהב שאתה מסתיר דיונים בדף השיחה. זה לא מקובל. מצביע נורמלי לא רץ לשם לבדוק מה נידון. בורה בורה - שיחה 21:35, 1 במאי 2018 (IDT)
  1. אני הזנתי את התאריך לוויקינתונים ואז הבעיה נפתרה.
  2. זה ממש לא מקרה בוחן, נראה אם תמצא (ולא תייצר) עוד 5 כאלה.
  3. בהתחשב בכך שממילא צריך לעדכן את ויקינתונים זה פשוט לא שווה את הזמן שלי - למה אף אחד לא תיקן את תבנית אישיות כדורגל?
  4. ולא יודע מי עוד יודע לתכנת. לא מכיר לואה והתבחבשתי אבל בעקרון זה לא מסובך, אז כל בוני הבוטים והתבניות החכמות והיחידות יסתדרו. בשורה התחתונה יש גרסה טובה מספיק שתמיד אפשר יהיה לחזור אליה
  5. אתה מטביע את ההצבעה במלל לא רלבנטי, באפשרויות שאף אחד לא יבחר ובתיוגים של אנשים שלא מעוניינים. אף אחד לא יקרא את הטיעונים וגם המעט שמעוניינים בנושא כבר יעדיפו לא להצביע. אתה הורס כל סיכוי להכרעה נורמלית הנדב הנכון - שיחה 00:12, 2 במאי 2018 (IDT)
אני בהחלט חושב שיש עוד הרבה מקרים כאלה וגם אריץ דו"ח לגלות אותם. אין סיבה שבאג ידוע ישאר על כנו. לא סביר שהערך הראשון שבדקתי היה עם בעיה ושאר 220,000 הערכים תקינים... לא הייתי מהמר שזה כל כך פשוט לתקן אם מומחי לואה, ופניתי לכולם, לא רצו לגעת בזה. המלל הזה רלבנטי מאוד ואתה מעלים אותו כי הוא פוגם בסיכויי ההצעה המועדפת עליך וזה ממש לא תקין. יש בעיה עם החלופה הזו והמצביעים צריכים לדעת עליה. אל תחביא את זה, זה לא קורה באף הצבעה. ואם אנשים יצביעו מבלי לקרוא ולהבין את הנושא מצבנו רע כי זה שינוי רוחב מהותי מאוד במראה התבניות. גם לא ענית לי על "האם יש לנו ערבות שהתיקון שלך יחזיק מעמד ולא יתוקן שוב לאחר ההצבעה". יש לי הרגשה שזה יקרה לאור ניסיון העבר וצריכים להתגונן מפני כך. בורה בורה - שיחה 08:49, 2 במאי 2018 (IDT)
הערה

לטעמי, אפשר להחליף את המילים "לידה" ו-"פטירה" שבתבנית ל-"נולד/ה" ו-"נפטר/ה". אבל אני מניח שזה כבר עניין של עיצוב, ולא להצבעה הזו. בקיצור, נראה לי שאני תומך באפשרות הזו מבין כולן. יוניון ג'ק - שיחה 21:23, 27 באפריל 2018 (IDT)

נהוג להשתמש בשם עצם ולא בפועל אלא אם זה ממש הכרחי. כמו כן שמות עצם הם ניטרליים מגדרית כך שאין צורך לדעת את מין כדי לכתוב "לידה" להבדיל מ"נולד" או "נולדה" והתבנית נראית זהה לגבר ולאישה מבחינה זו. ערן - שיחה 08:55, 2 במאי 2018 (IDT)

עמדת צד ב': להחיל על כל התבניות פיצול של הפרמטר "מקום לידה" לעיר וארץ לידה (למשל תבנית:אישיות כדורסל)[עריכת קוד מקור]


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות כדורסל

פרמטרים [ עיר לידה, ארץ לידה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
דוגמא לעמדת צד ב'
לידה 14 בפברואר 1906
פטירה 19 באפריל 1972 (בגיל 66)

הערה: השדות הבאים לא קיימים בתבנית זו.

בעיות
זה כי בוויקינתונים בשדה "מקום לידה מדויק (P19)" כתוב "אוסטריה"... שם צריך לתקן. בורה בורה - שיחה 23:34, 27 באפריל 2018 (IDT)
אם לא ידוע מקום הלידה המדויק אלא ברמת המדינה נכון לציין את מקום הלידה כמדינה המתאימה. עריכה שתסיר את מקום הלידה כי זה לא נראה טוב בתבנית כנראה תשוחזר בוויקינתונים. ערן - שיחה 23:39, 27 באפריל 2018 (IDT)
לא אמרתי מה והיכן לתקן. רק ציינתי למה יש כפילות. אפשר להסיר מהערך באותה מידה או לתת בוויקינתונים מקום לידה מדויק. בעית ויקינתונים, אם קיימת, תהיה בכל פורמט. בורה בורה - שיחה 23:41, 27 באפריל 2018 (IDT)
צריך להזהר לא לאמץ פורמט עם בעיות כל עוד הן קיימות הנדב הנכון - שיחה 09:48, 29 באפריל 2018 (IDT)
בפורמט ותיק זה אין שום בעיה. בורה בורה - שיחה 10:54, 29 באפריל 2018 (IDT)
"אוסטריה שבאוסטריה" לא מופיע עבור תבנית:אישיות. זו התבנית הזו שלא יודעת להתמודד עם המקרה הנדב הנכון - שיחה 12:54, 29 באפריל 2018 (IDT)
כמו שכתבתי, "אפשר להסיר מהערך באותה מידה". אכן הסרתי את הכפילות מהערך וזה נראה תקין. בורה בורה - שיחה 14:18, 29 באפריל 2018 (IDT)
זה פתרון מקומי עבור ערך אחד. הבעיה תחזור עבור ערכים אחרים עם התבנית שאין להם מקום ליה לידה מדויק. באותו אופן אפשר להגיד אשפר להזין תאריך מקורב לכל ערך ולפתור את בעיית הצגת מקום הלידה הנדב הנכון - שיחה 14:40, 29 באפריל 2018 (IDT)
אז נמציא תאריכים? הבעיה עם הצגת מקום הלידה כשאין תאריך לידה היא אקוטית וכולם מבינים שזה שגוי. אבל יש שם התחפרות להראות "ככה החלטתי" וזהו. בורה בורה - שיחה 14:47, 29 באפריל 2018 (IDT)

האם אחרי הפיצול אפשר יהיה להזין בתבנית שם של ארץ שהשתנה? נניח שאישיות מסויימת נולדה בברית המועצות אבל היום העיר המדוברת נמצאת בבלארוס. איך נביע את זה? האם אפשר לכתוב "ברית המועצות - כיום בבלארוס"? Tdunskyדברו אליהמשחק הכי cool בעולם - עכשיו בערך מומלץ! 16:02, 29 באפריל 2018 (IDT)

Tdunsky, התשובות לשאלותיך הן: כן וכן. יוניון ג'ק - שיחה 18:03, 29 באפריל 2018 (IDT)
מאשר. בורה בורה - שיחה 19:03, 29 באפריל 2018 (IDT)

עמדת צד ג': להחיל על כל התבניות פורמט אחיד עם כותרות לשדות ומימוש דרך היחידה (למשל תבנית:חייל)[עריכת קוד מקור]

דומה להצעה א', רק שלכל שדה (תאריך לידה, מקום לידה וכו') יש כותרת. תבנית:חייל הערה: השדות הבאים לא קיימים בתבנית זו.

בעיות

בפועל משתמשים מזינים פעמים רבות רק עיר או רק ארץ: מאיר הר-ציון, אלפרד דרייפוס, וסילי צ'ויקוב

אם ההצעה הזו תקבל, התבנית גם היא תעבור דרך היחידה כשתתוקן. רק ההצגה היא עם כותרות כמו מקום לידה / פטירה. בורה בורה - שיחה 23:37, 27 באפריל 2018 (IDT)
צריך להזהר לא לאמץ פורמט עם בעיות כל עוד הן קיימות הנדב הנכון - שיחה 09:48, 29 באפריל 2018 (IDT)
רק אופציה ד' היא חסינת בעיות. אבל אם א' נשארת, אז גם זאת צריכה להשאר. בורה בורה - שיחה 10:45, 29 באפריל 2018 (IDT)
ראו למשל את הערך פיידון. בשורה אחת כתוב" "לידה: אליס", דהיינו בשורת לידה יש מיקום. בשורה אחריה כתוב "פטירה: המאה ה־4 לפנה״ס" דהיינו בשורת פטירה תאריך... אי אפשר לבלבל ככה את הקוראים. מול כל כותרת צריך לבוא הערך המתאים לכותרת. מקום או תאריך. בורה בורה - שיחה 03:45, 2 במאי 2018 (IDT)

עמדת צד ד': להחיל על כל התבניות פורמט אחיד במבנה תבנית:חייל הקיים היום[עריכת קוד מקור]

תבנית:חייל

  • הפורמט המוצע הוא הבהיר ביותר לדעתי משום שהוא מציג את תוכן השדה מול הכותרת שלו ויודעים בדיוק מה שייך למה
  • העזרות בוויקינתונים פותרת כמעט לחלוטין את בעיות ההזנה - הפורמט משמש ללא בעיות מיוחדות בכ-30,000 ערכים
  • הצעה זו ממליצה על אחידות בה כל התבניות יהיו במבנה בו רוב התבניות כיום, כמו תבנית:חייל, תבנית:שוטר, תבנית:ח"כ ושאר תבניות פופולריות
  • יתרונה של הצעה זו הוא העובדה שמדובר במבנה תבנית אותו יש משתמשים רבים שיודעים לתקן
  • התבנית אינה משתמשת בקוד לואה, כמו תבנית:אישיות ומספר מוגבל של אחרות, ולכן אינה כפופה לרצונו של משתמש אחד בודד אם לעדכן אותה או לא.ניתן לראות את זה בשיחת תבנית:משפטן#חוסר בתאריך לידה מדכא הצגת מקום לידה ששישה בעד שינוי שימנע בעיות בכל התבניות ואחד בודד לא מוכן לתקן כי זה "מיזם התנדבותי וכל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה". זה לא יקרה בחלופה זו.
  • אם חלופה זו תבחר, יוסבו התבניות החריגות מתקן זה למבנה זה
  • השדות הבאים מומלצים כתקניים בכל תבנית, כפי שקיים בתבנית אישיות. אם יש למישהו יותר או פחות שדות מומלצים, שיביע את דעתו.
    • שם
    • שם בשפת המקור
    • תאריך לידה
    • תאריך פטירה
    • תאריך לידה עברי
    • תאריך פטירה עברי
    • תמונה
    • כיתוב
    • מקום לידה
    • מקום פטירה
    • מקום קבורה
    • מדינה
אפשרות זו מועדפת עלי. בורה בורה - שיחה 10:53, 29 באפריל 2018 (IDT)
מה ההבדל בין הצעה ג' להצעה ד'? השימוש והתצוגה נראים זהים, אז אני מניח שההבדל הוא באיך התבנית פועלת מאחורי הקלעים וזה לא מוסבר כאן. Dovno - שיחה 08:39, 3 במאי 2018 (IDT)
זה מוסבר בהצעה ג'. "אם ההצעה הזו תקבל, התבנית גם היא תעבור דרך היחידה כשתתוקן. רק ההצגה היא עם כותרות כמו מקום לידה / פטירה." בורה בורה - שיחה 16:46, 3 במאי 2018 (IDT)
המשמעות של זה לחלוטין לא ברורה. על פי כותרת ההצעות והדוגמאות הצעות ג' ו-ד' נראות זהות לגמרי. אם המימוש הוא דרך תבנית או דרך יחידה לא אומר כלום לרוב המצביעים (כרובם כלל לא יודעים מה זו יחידה). איך אפשר לצפות שיצביעו באופן מושכל בין שתי הצעות ללא הסבר על משמעות ההבדל ביניהן? Dovno - שיחה 16:56, 3 במאי 2018 (IDT)
עכשיו הצעה ג' ברורה יותר? בורה בורה - שיחה 17:01, 3 במאי 2018 (IDT)
כן, תודה, ברור לי עכשיו. אולם אני חושש שזה לא יגיד הרבה לרוב המוחלט של המצביעים (ההבדל בין מימוש באמצעות התבנית מול באמצעות היחידה). Dovno - שיחה 17:09, 3 במאי 2018 (IDT)
הדגשתי את זה בפתיח הצעה ג' וגם נתתי דוגמה: "ראו למשל את הערך פאידון. בשורה אחת כתוב" "לידה: אליס", דהיינו בשורת לידה יש מיקום. בשורה אחריה כתוב "פטירה: המאה ה־4 לפנה״ס" דהיינו בשורת פטירה תאריך... אי אפשר לבלבל ככה את הקוראים. מול כל כותרת צריך לבוא הערך המתאים לכותרת. מקום או תאריך." לדעתי זה ברור. בורה בורה - שיחה 19:52, 3 במאי 2018 (IDT)

ההצעה הזו, כמו הצעה ג', לא טובה כי מעט התבניות שמשתמשות בצורה המיושנת הזו לא יודעות לציין את ארץ הלידה בצורה אוטומטית אלא רק את מקום הלידה המדויק - זה פרט מהותי מאוד במיוחד עבור מקומות ישוב פחות מוכרים שהקוראים לא יודעים באיזו מדינה הם נמצאים. כאשר מציבים למשל את {{אישיות}} לעומת {{חייל}} באלכסנדר רודימצב מבלי למלא פרטים ידנית אפשר לראות שהתבנית הזו פשוט לא עובדת כמו שצריך. הן מתבססות על קוד מיושן יותר שקשה לתחזוקה, ולא מאפשרת לערוך את כל השדות שמגיעים מוויקינתונים (למשל לא מופיע סימן עט ליד תאריך הלידה והפטירה). הערת אגב לגבי "מדינה": לאנשים אין דבר כזה "מדינה" אלא "אזרחות" - יש לקחת בחשבון גם אזרחות פלסטינית שאינה בהכרח ממש מדינה. ערן - שיחה 01:17, 6 במאי 2018 (IDT)

נראה שלא קראת בעיון את הצעה ג'... הצעה ג' היא כמו הצעה א' רק עם כותרות לכל שדה במקום לערבב הכל ביחד מה שיוצר תוצאה לא מובנת כמו בערך פאידון. "מעט התבניות שמשתמשות..." שוב מראה חוסר ידע במצב הקיים. תחת קטגוריה:תבניות מידע - אישים ובנותיה יש 47 תבניות. מתוכן רק 20 בתשתית של הצעה א'. אז למיטב ידיעתי 27 עם הצעה ד' או ג' > 20 עם הצעה א' שהן לטענתך הרוב. לצורה האוטומטית להצגת ארץ הלידה יש מספר מגרעות או באגים ואביא כדוגמה את הערך מחמוד עבאס שעד אתמול נולד בישראל כשבכלל ישראל עדיין לא היתה קיימת. מי עבר/עובר/יעבור על כל הערכים לתקן את זה? בערך אלכסנדר רודימצב שציינת אין בכלל מקום לידה בוויקינתונים, רק מאפיין Q4520607. איך הצעה א' תדע למצוא את מקום הלידה המדוייק והנכון? שמתי בערך זה {{אישיות}} רק לבדיקה וקבלתי שנולד ברוסיה. זו שטות גמורה כי הוא נולד ב-1905 ומקום הלידה צריך להיות האימפריה הרוסית, מה שהיה נכון בזמן הלידה ומה שאכן כתוב היום בתבנית חייל! דיף ידני ונכון על אוטומטי ושגוי. גם בלי העט קל מאוד לעדכן את ויקינתונים. אני למשל לא השתמשתי בעט מעודי ומובטחני ש-90% ממעדכני ויקינתונים גם הם לא השתמשו בעט. ולהוסיף את העט אם יש דרישה זה שטויות במיץ עגבניות. כל אחד יכול להבדיל מקוד לואה השמור רק ליחידי סגולה. יש גם 154 ערכים שעד יום שישי בכלל לא הציגו את מקום הלידה כי סרבת בעקשנות לתקן את הקוד וגם לא התחייבת לתקן אותו בעתיד. מצופה ממי שתומך באופציה א' שגם יתחייב לתקן את הקוד אם הוא לא עובד, ואת זה לא עשית. אני מודה למשתמש:הנדב הנכון שעשה מאמץ ותקן את הקוד אם כי עלי עוד לבדוק אם זה תקן את כל המקרים. אני קורא לכל מי שכבר הצביע לשקול שוב את הצבעתו לאור דברי. או לחילופין שתעבור על הקוד שאתה היחידי שמכיר אותו לעומר ותתקן עכשיו ובעתיד כל ליקוי שיתגלה. בורה בורה - שיחה 05:56, 6 במאי 2018 (IDT)

עמדת צד ה': להשאיר את המצב הקיים, בחלק מהתבניות מפוצל, ובחלק לא[עריכת קוד מקור]

בורה בורה, אם אתה תומך בהצעה זו - אנא פרט כאן את נימוקיך בעדה. תודה. יוניון ג'ק - שיחה 01:46, 28 באפריל 2018 (IDT)

לשם כך תייגנו משתמשים אחרים, שיביעו את דעתם. בורה בורה - שיחה 06:15, 29 באפריל 2018 (IDT)
בורה בורה שני אנשים בדיון וחמש אופציות, זה מגוחך. במקום להציג בצורה הטובה ביותר את העמדה שלך אתה יוצר בלאגן ובסופו של דבר מכשיל בעיקר את עצמך הנדב הנכון - שיחה 09:48, 29 באפריל 2018 (IDT)
שני אנשים זה מצב עגום כי יותר התבטאו בדיון. אם הם לא יגיבו נוריד את האופציה הזו. בורה בורה - שיחה 09:50, 29 באפריל 2018 (IDT)
משתמש:הגמל התימני למשל תמך באופציה זו. בורה בורה - שיחה 09:52, 29 באפריל 2018 (IDT)
בורה בורה, באיזו אופציה אתה תומך? יוניון ג'ק - שיחה 10:42, 29 באפריל 2018 (IDT)
אופציה ד'. בורה בורה - שיחה 10:44, 29 באפריל 2018 (IDT)
בורה בורה, אז אנא כתוב זאת בצורה מפורשת במקום המתאים, והוסף את חתימתך. תודה. יוניון ג'ק - שיחה 10:50, 29 באפריל 2018 (IDT)
אם אין אף תומך בהצעה זו שיכתוב נימוקים, האם לא אמורים להסיר אותה מההצבעה? (אפילו אם מישהו הזכיר את האפשרות בהמהלך הדיון) Dovno - שיחה 08:40, 3 במאי 2018 (IDT)
אין תועלת בהסרת אפשרות זו. אילו היו רק שלוש אפשרויות הצבעה, אז אולי היתה תועלת בלהסיר אפשרות אחת (ואז לא להצביע שולצה), אבל זה לא המצב במקרה זה. ומאחר וההצבעה כבר החלה - מוטב כבר להשאיר את המצב הקיים כמו שהוא וזהו. יוניון ג'ק - שיחה 20:29, 3 במאי 2018 (IDT)
רק להבהרה כי יתכן והכותרת מבלבלת. "להשאיר את המצב הקיים" זה על כל שלוש סוגי התבניות - ישארו כמות שהן ולא משנים בעתיד לכאן או לכאן. משתמש:הגמל התימני, בקשת שאתייג אותך עם פתיחת ההצבעה. בורה בורה - שיחה 07:52, 6 במאי 2018 (IDT)

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

שיטת ההצבעה[עריכת קוד מקור]

יש לדרג את כל האפשרויות העומדות להצבעה. אפשרויות שתתעלמו מהן ייחשבו לאחרונות בתור. הדירוג יכול להיות חלקי, ואסור לו לכלול סתירות פנימיות.

את ההעדפות אפשר לנסח באופן מילולי, למשל "אפשרות א', ואם לא אז ב' או ג', ואם לא אז ד'". אפשר גם להשתמש בקיצורים המקובלים:

  • ד – העדפת אפשרות ד' על פני כל אפשרות אחרת.
  • בגא - העדפת אפשרות ב', ואם לא אז ג' ואם לא אז א' ואם לא אז כל אפשרות אחרת.
  • ב(גא) - העדפת אפשרות ב' כאפשרות ראשונה ולאחר מכן א' או ג' ללא העדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
  • גד(אב) – העדפת האפשרויות ג' ו-ד' על פני אפשרויות א' ו-ב', כשאפשרות ג' עדיפה על פני ד' ולאחריהן א' ו-ב' ללא ההעדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
  • (דה)(אבג) – העדפת אפשרויות ד' או ה' (ללא העדפה ביניהן) על פני אפשרויות א', ב' או ג' (ללא העדפה ביניהן) ואותן על פני כל אפשרות אחרת.

הקולות ישוקללו לפי שיטת שולצה למציאת זוכה יחיד.

אפשרויות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

  • אפשרות א': להחיל על כל התבניות שימוש בפורמט התאריך של תבנית:אישיות
  • אפשרות ב': להחיל על כל התבניות פיצול של הפרמטר "מקום לידה" לעיר וארץ לידה (למשל תבנית:אישיות כדורסל)
  • אפשרות ג': להחיל על כל התבניות פורמט אחיד עם כותרות לשדות ומימוש דרך היחידה (למשל תבנית:חייל)
  • אפשרות ד': להחיל על כל התבניות פורמט אחיד במבנה תבנית:חייל הקיים היום
  • אפשרות ה': להשאיר את המצב הקיים, בחלק מהתבניות מפוצל, ובחלק לא

ההצבעה[עריכת קוד מקור]

  1. (אבגדה). החלטתי להימנע. יוניון ג'ק - שיחה 14:07, 6 במאי 2018 (IDT)
  2. א הנדב הנכון - שיחה 09:24, 3 במאי 2018 (IDT)
  3. א - יתר ההצעות יוצרות מראה מסורבל. תאריך ומקום צריכים לבוא יחד. ערן - שיחה 10:45, 4 במאי 2018 (IDT)
  4. א - המשך אעדכן את העדפות שלי לגבי שאר האפשרויות. בברכה, זאב קטןשיחה • י"ט באייר ה'תשע"ח • 11:03, 4 במאי 2018 (IDT)
    זאב קטן ההצבעה כבר מסתיימת... בורה בורה - שיחה 22:54, 9 במאי 2018 (IDT)
  5. דגהבא - אפשרות א' שלכאורה נראית מפתה עדיין סובלת מבאגים שאין מי שיפתור (ראו ערכי אישים ללא תאריך לידה ועם מקום לידה בוויקינתונים בשיחת תבנית:אישיות/אישיות ללא תאריך לידה/דוגמאות) וגם מבלבלת מבחינת התצוגה של הכותרות. כבר ג' עדיפה עליה, כפי שהדגמתי בערך פאידון. אותה טכנולוגיה כמו א' אבל תצוגה ברורה לקורא. בורה בורה - שיחה 11:04, 4 במאי 2018 (IDT)
  6. אבה ניב - שיחה 15:39, 4 במאי 2018 (IDT)
  7. (גד)(אב). לא מבין הרבה על מה הוויכוח, הצבעתי רק לפי הדוגמאות. תביאו בחשבון שלאנשים אין זמן לקרוא את כל הדף. נרו יאירשיחה • י"ט באייר ה'תשע"ח • 16:53, 4 במאי 2018 (IDT)
  8. להשאיר ולא לשנות כלום. דוגמאות לא ברורות, הסברים לא מובנים, ומיקום הצבעה לא הגיוני וללא הפניות מדף כמו תבנית:חייל או תבנית:אישיות כדורסל שהיא אמורה להשפיע עליה. בקיצור בלאגן. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 18:01, 4 במאי 2018 (IDT)
    Tomtom‏, האם כוונתך היתה להצביע לאפשרות ה'? אם כן, למען הסדר הטוב, אנא ציין זאת במפורש. תודה. יוניון ג'ק - שיחה 18:04, 4 במאי 2018 (IDT)
    הוא בעד ה'. זה ברור מדבריו ולא צריך להטריד מי שכתב במלל. בורה בורה - שיחה 18:58, 4 במאי 2018 (IDT)
    יוניון ג'ק, קח לתשומת לבך את דבריו של טוםטום. צריך להוסיף {{מחלוקת}} בכמה תבניות מפתח ובייחוד באלה שמופיעות בראש דף ההצבעה. בורה בורה - שיחה 19:04, 4 במאי 2018 (IDT)
  9. הדגבא מי-נהר - שיחה 21:11, 4 במאי 2018 (IDT)
  10. ה' בעדיפות ראשונה, כל האיחודים האלה מיותרים. אבל אם יש פה אלרגים לאחידות הקדושה אז א', הכי נקייה לעין. Tdunskyדברו אליהמשחק הכי cool בעולם - עכשיו בערך מומלץ! 02:02, 5 במאי 2018 (IDT)
  11. אדהבג כובש המלפפוניםשיחה 12:47, 5 במאי 2018 (IDT)
  12. ה' Assayas - שיחה 14:09, 5 במאי 2018 (IDT)
  13. דאהגב Mbkv717שיחה • כ' באייר ה'תשע"ח • 21:37, 5 במאי 2018 (IDT)
  14. בה Nirvadel - שיחה 22:35, 5 במאי 2018 (IDT)
  15. ד דרור - שיחה 00:48, 6 במאי 2018 (IDT)
  16. אה אם הבנתי על מה אני מצביעה • צִבְיָהשיחה • כ"א באייר ה'תשע"ח 06:27, 6 במאי 2018 (IDT)
  17. ה. הצבעה ליודעי ח"ן בלבד. Eladti - שיחה 07:36, 6 במאי 2018 (IDT)
  18. אה Irasmus - שיחה 14:55, 6 במאי 2018 (IDT)
    נ מ א ס מ ה ה צ ב ע ו ת ה א ל ו חזרתישיחה 22:32, 6 במאי 2018 (IDT)
    אני מבין שזה מתיש אבל אם לא נעמוד כגוף אחד למניעת הבאגים נמשיך לקבל ערכים כמו גרסה זו של הלמוט שמידט שבה הוא נולד לא פחות ולא יותר מאשר בהמבורג, צרפת. גם אם אולי צרפת החזיקה בהמבורג באותו חודש, מה שאני בספק, זה פשוט מידע שגוי. בורה בורה - שיחה 23:38, 6 במאי 2018 (IDT)
  19. א Ldorfmanשיחה 01:55, 7 במאי 2018 (IDT)
  20. אגה אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:46, 7 במאי 2018 (IDT)
  21. ד(בג)אה ‏«kotz» «שיחה» 21:06, 8 במאי 2018 (IDT)
  22. דגאבה. קודם כל חייבים פורמט אחיד לכל תבניות האישיות. א' נראית הכי אסתטית אך רק כשיש את כל הנתונים, ואם הם חלקיים זה מבלבל. Dovno - שיחה 00:51, 9 במאי 2018 (IDT)
  23. דה אישית, אני אוהבת את הפוומט של תבנית טייס חלל, אם כבר. אמא של גולן - שיחה 22:35, 9 במאי 2018 (IDT)

תוצאות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

ההצבעה הסתיימה. התוצאות יפורסמו מיד. נא לא לערוך דף זה. מי שרוצה להגיב - מוזמן לעשות זאת בדף השיחה. תודה. יוניון ג'ק - שיחה 00:08, 10 במאי 2018 (IDT)

על פי הספירה שלי, האפשרות הנבחרת היא א':
  • א' מול ב': 12:4 (75%)
  • א' מול ג': 11:5 (68.75%)
  • א' מול ד': 10:8 (55.56%)
  • א' מול ה': 13:8 (61.9%)

יוניון ג'ק - שיחה 00:25, 10 במאי 2018 (IDT)