שיחת משתמש:87.69.110.104

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "הזוג הזה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

מקורות למידע[עריכת קוד מקור]

שלום,

שמתי לב שהוספת בימים האחרונים מידע על פיגועים נגד ישראלים, אך לא ציינת מה מקור המידע. לדוגמה, אם מקור המידע בספר, צריך לציין בהערת שוליים את פרטי הספר ואת העמוד הרלוונטי. אנא עיין בויקיפדיה:ביבליוגרפיה ותוסיף את המידע כנדרש.

תודה, -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 12:25, 13 באוגוסט 2021 (IDT)[תגובה]

שמורת הר כביר[עריכת קוד מקור]

שלום 87.69.110.104,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "שמורת הר כביר" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:שמורת הר כביר.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:15, 6 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שלום 87.69.110.104,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "כיכר ספר" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:כיכר ספר.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:04, 10 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הפצצת בניין אל-ג'לאא. הסיבה לכך היא: הקטגוריה שנוספה אינה קיימת. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 16:34, 13 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

הצטרף אלינו[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, לַבְלוּב📜🍅 08:51, 7 בינואר 2022 (IST)[תגובה]

קטגוריות הקמת יישובים[עריכת קוד מקור]

על מה אתה מתבסס? כבר מצאתי 2 טעויות בקטגוריות שצירפת (מתוך 2...). איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 16:45, 8 בינואר 2022 (IST)[תגובה]

ביישובים שהוקמו כהאחזויות נח"ל, תחליט האם אתה ממיין לפי שנת הקמת ההאחזות או לפי שנת האזרוח. אין לי עמדה לכאן או לכאן, אבל צריכה להיות עקביות. בינתים עשית לפעמים כך (למשל נצר חזני (גוש קטיף) ולפעמים כך (קטורה). בן עדריאלשיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ב 20:37, 9 בינואר 2022 (IST)[תגובה]

שלום 87.69.110.104,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "גוש עציון" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, – עוז גבריאל 😃 בואו נשוחח! 23:54, 8 בינואר 2022 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך מועצה אזורית חוף הכרמל, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, אקסינו - שיחה 17:52, 8 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]

מועצה מקומית[עריכת קוד מקור]

שלום, שמתי לב שערכת את ערכי גידול האוכלוסייה בערך מועצה מקומית. ברצוני לדעת: מהו המקור עליו הסתמכת ושינית את ערכי הנתונים? האם הערכים מעודכנים יותר מהערכים הקודמים? רועי ס 10 - שיחה 00:53, 18 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]

תחביר קטגוריה[עריכת קוד מקור]

שלום, שמתי לב בפעמים רבות כשהוספת קטגוריות לערכים כתבת קטגוריה: שם הקטגוריה (עם רווח לאחר הנקודותיים). התחביר הנכון הוא ללא רווח, כך: קטגוריה:שם הקטגוריה. לתשומת לבך... דג קטן - שיחה 22:27, 1 במרץ 2022 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך [[::קטגוריה:כפר חב"ד]], אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, אבגד - שיחה 23:44, 2 במרץ 2022 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יקב טוליפ. הסיבה לכך היא: בית זייד הוא מושב, וגבעות זייד הן אזור גיאוגרפי. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏פרצטמול‏ • שיחה23:13, 6 במרץ 2022 (IST)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף ג'ונסטאון מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 17:05, 12 במרץ 2022 (IST)[תגובה]

היי רונאלדיניו, קודם כל, שחזרת 3 עריכות של 2 משתמשים שונים. דבר שני, לא נראה לי שהעריכה הזאת של אנונימי היא עריכת ניסוי, אלא עריכה אמיתית שהוא כבר עושה כמה חודשים במגוון ערכים על ערים. אקסינו - שיחה 17:06, 12 במרץ 2022 (IST)[תגובה]
אכן, מתנצל, בדיוק ראיתי שמדובר בעריכה תקינה. חשבתי בטעות שמדובר בהשחתה והוספת קטגוריות מיותרות לערך. שחזרתי לגרסה האחרונה. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 17:09, 12 במרץ 2022 (IST)[תגובה]
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "פיגועי טרור נגד ישראלים בישראל ובשטחים ב-2020". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שלום,

אם לדעתך יש טעות בערך כלשהו, יש לציין זאת בדף השיחה של הערך.

אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה, יש לגשת לארגז החול.

אם חיפשת ערך ולא מצאת אותו, ניתן להוסיף אותו לוויקיפדיה: בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לבצע זאת.

בברכה, —מקף 15:05, 15 במרץ 2022 (IST)[תגובה]

אם תמשיך להוסיף שגיאות ללא נימוק וללא סימוכין, זו השחתה שתגרור את חסימתך מעריכה. —מקף 15:06, 15 במרץ 2022 (IST)[תגובה]
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה