הקלמרים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 1,314: שורה 1,314:


[[קטגוריה:HOT: תוכניות וסדרות]]
[[קטגוריה:HOT: תוכניות וסדרות]]
[[קטגוריה:ניקלודיאון: תוכניות וסדרות]]
[[קטגוריה:קומדיות מצבים ישראליות]]
[[קטגוריה:קומדיות מצבים ישראליות]]
[[קטגוריה:סדרות טלוויזיה ישראליות שעלו לשידור בשנות ה-2010]]
[[קטגוריה:סדרות טלוויזיה ישראליות שעלו לשידור בשנות ה-2010]]

גרסה מ־15:35, 8 ביולי 2019


שגיאות פרמטריות בתבנית:תוכנית טלוויזיה

פרמטרים ריקים [ אתר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

הקלמרים
סמליל הסדרה
סוגה קומדיית מצבים
יוצרים אבי בלקין
כותבים אבי בלקין
בימוי יוני גרא
שחקנים אודי גוטשלק
אביעד בנטוב
דני קרפל
רוני הדר
יניב ביטון
רודי סעדה
יובל סגל
תומר שרון
ריקי בליך
הדר לוי
אילן רוזנפלד
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 8
מספר פרקים 126 תבנית:טקסט מוקטן
הפקה
מפיק צחי כהן, יהונתן פארן
מפיקים בפועל שרית זריבץ
חברת הפקה דורי מדיה דרסט
עורכים אילן רוזנפלד, עידית פארן-וייס, יהונתן פארן
אתר צילומים אולפני גלובוס גרופ
צלמים יובל דקל, ברוך אבן חן, שגיא שפירא, יואב בנץ, צביקה רוזן
בעלי תפקידים נוספים טלי אשר בן ציין ויעל אברם
מוזיקה עידו פרי ותומר בורמן – הקלמרים
אורך פרק 19-30 דקות
שידור
רשת שידור HOT VOD Young
ניקלודיאון ישראל
תקופת שידור מקורית 10 בינואר 2013 – הווה
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb

הַקַּלְמָרִים היא סדרת קומדיה ישראלית לנוער מבית HOT VOD Young. הסדרה עלתה לאוויר ב־2013 ומספרת על שני שוטרים המכונים "קלמרים" שבאים לשמור על הסדר והארגון בבית הספר "ארזים". את הדמויות הראשיות בסדרה משחקים צמד השחקנים אודי גוטשלק ואביעד בנטוב.

העונה הראשונה עלתה ב־10 בינואר 2013.

העונה השנייה עלתה ב־9 בינואר 2014.

העונה השלישית עלתה ב־31 ביולי 2014.

העונה הרביעית עלתה ב־30 ביוני 2015.

העונה החמישית עלתה ב־30 ביוני 2016, שבה הצטרף לתוכנית השחקן יובל סגל, בתור יועץ בית הספר.

העונה השישית עלתה לשידור ב־29 ביוני 2017. בחודש פברואר באותה שנה, הופק פרק מיוחד של הסדרה לחג פורים.

ב־28 ביוני 2018 עלתה העונה השביעית של הסדרה, שבה הצטרף לתוכנית השחקן אילן רוזנפלד, אחד מעורכי הסדרה, בתור שומר בית הספר.

ב־30 ביוני 2019, עלתה העונה השמינית של הסדרה.

הסדרה עלתה לשידור גם בערוץ ניקלודיאון ישראל ב־27 במאי 2018.

סקירת סדרה

עונות 1–2 עלו ל־HOT VOD Young בחודש ינואר של שנים 2013 ו־2014.

עונה 3 עלתה ל־HOT VOD Young בסוף החופש הגדול (סוף יולי – אוגוסט).

החל מעונה 4, העונות עולות ל־HOT VOD Young בתחילת החופש הגדול (סוף יוני – יולי).

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
11510 בינואר 201330 בינואר 2013
2159 בינואר 201429 בינואר 2014
31531 ביולי 201420 באוגוסט 2014
41530 ביוני 201520 ביולי 2015
52030 ביוני 201627 ביולי 2016
62029 ביוני 201724 ביולי 2017
72028 ביוני 201825 ביולי 2018
82030 ביוני 2019יפורסם בהמשך

עלילה

העלילה מתמקדת בשני שוטרים המכונים "הקלמרים" (ראשי תיבות של: "קצין ללא מטרה רצינית") – עודד בורמן (אביעד בנטוב) ואבי קפטה (אודי גוטשלק), שבאים לשמור על הסדר והארגון בבית הספר "ארזים", עוזרים לתלמידים בבעיות עם המורים בעיקר, ולפעמים עם תלמידים אחרים.

דמויות

דמויות ראשיות

דמויות
דמויות ראשיות
השחקנ/ית שם הדמות עונות
1 2 3 4 5 6 7
אביעד בנטוב עודד בורמן ראשי
אודי גוטשלק אבי קפטה ראשי
רוני הדר חן נפתול בייזר ראשית
יניב ביטון גבי "כריסטיאינו" אלבז ראשי
דני קרפל שי גבריאלוב ראשי
רודי סעדה מורן זבובי שפושניקוב ראשי משני
תומר שרון אבנר פורטובלי ראשי
יובל סגל יוחאי היועץ אורח ראשי
ריקי בליך מלי רשף ראשית משנית
הדר לוי שוש גבאי משנית ראשית
אילן רוזנפלד יריב ראשי
דמויות משנה
השחקנ/ית שם הדמות עונות
1 2 3 4 5 6 7
צחי כהן צחי משני
רונה ליפז–מיכאל המורה שגית משנית
מאי סספוטרס קים סלקטר משנית
עמית מורשת עמית סיביליה משני
אורי הוכמן מאיר נחמיאס משני
לירית בלבן עידית משנית
הוגו ירדן יאנוש וילדמן משני
  • עודד בורמן (אביעד בנטוב) – הקלמר החכם מבין השניים, אך לפעמים מוצג כטיפש. פותר בעיות של תלמידים ביחד עם אבי קפטה. לפעמים קפטה "חופר" על משהו שלא קשור למה שהשניים דיברו עליו, ואז בורמן אומר לו "צמצם" וקפטה משיב "צמצמתי". היה בעברו אחראי על יחידת סוסים.
  • אבי רחמים קפטה (אודי גוטשלק) – שלא כמו שמו, הוא לא מרחם על בורמן ומעצבן אותו בכל פרק מחדש בנסיבה אחרת. הקלמר הטיפש מבין השניים, אבל לפעמים נותן רעיונות שעוזרים לפתור בעיות מבלי להתכוון. פותר בעיות של תלמידים ביחד עם עודד בורמן. פעמים קפטה "חופר" על משהו טיפשי ולא קשור, ואז בורמן אומר לו "צמצם" וקפטה משיב "צמצמתי" (לעיתים המילים "צמצם" ו"צמצמתי" מתחלפות במילים הקשורות לפרק כגון: "זמזם" ו"זמזמתי"). שימש בתור לקוח סמוי מטעם משרד הבריאות בקפיטריה של אבנר. שמו האמצעי הוא רחמים ע"ש סבתו. היה בעברו מנקה משרוקיות. מעריץ את עדן בן זקן. באחד הפרקים בעונה השביעית יצר מותג עוגות משלו תחת השם "צ'וצ'ו", ובפרק אחר ציין שהוא לא השתתף בפסטיגל כחלק מצמד בין השנים 2008–2014 (דבר שהוא מעין בדיחה פנימית על השנים שבהם השתתפו אודי ואביעד בפסטיגל).
  • חן נפתול בייזר (רוני הדר) – מורה מחליפה בבית הספר "ארזים" שכמעט ולא החליפה מורה אף פעם. שפושניקוב ויוחאי מאוהבים בה, אך היא דוחה אותם. כולם נוהגים לכנותה "בייזר". בעונה השלישית היא הצליחה חלקית לעבור לעבוד כמורה ב"אביגור", כחלק מתוכניתו של גאני. בעלת דם נדיר מסוג J. נישאה לשפושניקוב בפרק 17, ושפושניקוב התגרש ממנה בתחילת העונה השישית. נישאה ליוחאי בסוף העונה בפרק ה־17 בעונה 6. מכנה את יוחאי "יוח", ומכונה מפיו של יוחאי "חוח". חובבת כלבים.
  • גבי "כריסטיאנו" אלבז (יניב ביטון) – שרת בית הספר "ארזים". נצר למשפחת שרתים אגדית. שר שירים ישראליים מפורסמים ומשנה את מילותיהם למילים שקשורות לשרתים, נותן עצות לקלמרים, חן בייזר, ואבנר בעל הקפטריה, שאותם הוא מכנה "אחותויות", ולעיתים הוא מכונה "שרתיאנו" בידי המנהל גבריאלוב. שמו האמיתי הוא גבי אלבז, אך הוא מכונה כריסטיאנו ולעיתים "כריסטו", על שמו של שרת אגדי בשם כריסטיאנו קנדדו מוולנסיה. יש לו תשעה אחים. היה נהג אוטו גלידה בעברו. החל לעבוד בתור שרת בשנת 1995. בעונה השביעית גידל חיידק בתור חיית מחמד. נוהג לעשות קולות של טווס כשהוא ממש מתעצבן או רוצה לשכנע אנשים. בעל אוסף מדפים.
  • מורן זבובי שפושניקוב (רודי סעדה) (עונות 1–4, אורח בעונות 5–6) – האנטגוניסט הראשי של הסדרה עד לעונה החמישית. אחות בית הספר, שלא מבין ברפואה ולמעשה הידע שלו ברפואה מסתכם בהכנת תה ושימוש בפלסטרים ממוחזרים ותרופות שפג תוקפן. בעונה השלישית מתמנה להיות היועץ והעוזר האישי של המנהל, עד שפוטר עקב דרישה מהמנהל שיחזור על דבריו. בעונה הרביעית התפטר גם מתפקיד אחות בית הספר עקב מכת הפרעושים שבה הפיל את התיק על עצמו, ובפרק שלאחר מכן חזר לתפקיד מכיוון ששי המנהל היה צריך "שק העלבות" – מעין כינוי שיצר המנהל שי עבור אלו שהוא אוהב להעליב. היה בעברו צלם דוגמניות מפורסם. הוא מכונה לעיתים "שפוש" כקיצור של שם משפחתו. בעונה החמישית מפוטר והופך למנהל עסק לא חוקי בסחר איברים, וכמו כן עובר השתלמות ברפואת אלילים. מופיע בתפקיד אורח בלבד. הוא מאוהב בחן, ולמעשה הוא כל הזמן חושב רק עליה וניסה פעמים רבות להזמין אותה לצאת איתו, אך היא דוחה אותו. נישא לבייזר בסוף העונה החמישית, והתגרש ממנה בתחילת העונה השישית.
  • אבנר פורטובלי (תומר שרון) (עונות 3–8) – המוכר והטבח בקפיטריית בית הספר. נקמן, מעצבן ומסוכסך עם כריסטיאנו ובייזר, ששונא לבוא ולהראות את נוכחותו באירועים גדולים ועל כך הוא נוהג לומר "יש לך אירוע?!". בנוסף, הוא נוהג לתת לילדים או למורים מסטיקים במקום עודף כספי על מנת שלא לבזבז את רווחיו. אוהב כסף. יש לו אח תאום בשם אריק שהוא ההפך ממנו ואותו לא ראה 20 שנים, מכיוון שהוא אינו נוהג לבוא לאירועים משפחתיים. נישא לחברתו פקחית מס ההכנסה, המכונה פקצ"ה, על מנת להוציא פטור ממס לגבריאלוב שחיתן אותם. עבד בעברו כריחן בשמים. חובב כלבים ומתנדב אצל חברו של כריסטו, סער, שמחזיק בבית מחסה לכלבים "סער בעלי חיים". בעונה הרביעית הופך לדמות קבועה וכן לוקח את מקומו של שפושניקוב כאנטגוניסט הסדרה.
  • שי גבריאלוב (דני קרפל) – מנהל בית הספר, שדואג לרווחתו האישית בלבד ולא מתעניין בנעשה בבית הספר. מתייחס בזלזול לעובדי בית הספר ולתלמידים, אוהב להעליב, נוהג תמיד "לבלוע" את האות ר' ולהדגיש זאת בעת דיבור עם אנשים, כי לפי טענתו, האות ר' זו האות האהובה עליו ביותר. התחפש בפורים ל"איש החרגול", דמות שקרפל עצמו גילם בתוכנית "פלטפוס". מלי רשף נוהגת פעמים רבות לכנות את המנהל רק בשם משפחתו "גבריאלוב". הוא שואף להביא להבסתו של מיכאל גאני, ובנוסף, הוא עצמו טיפוס תחרותי והתחביב העיקרי שלו הוא לשחק בקנוסולות ה־Xbox, לשחק בטאבלט שלו ובנוסף ב־Wii. חיתן את שפושניקוב עם בייזר ואת אבנר עם חברתו בסוף העונה החמישית. נצר למשפחת מלוכה של מדינת לטבוריה (דבר המתגלה לבסוף כחלום של גבריאלוב). מסדר מינויים לקרוביו. מכור לווניל. בעל חוש ריח מפותח. ביטל את התלבושת האחידה בעונה השביעית. כמו כן באותה עונה התאהב בפעם הראשונה בחייו בדוגמנית מג בלילטי. הכיסא שלו משדר סמכותיות ויכולת שכנוע לכל היושב עליו. התקין בעונה השמינית מערכת של בית חכם בביה"ס. בעל חלוק רחצה הגורם להיות יותר אדיב ונחמד כשהוא לובש אותו.
  • יוחאי היועץ (יובל סגל) (עונות 4 (אורח), 5–8) – היועץ הראשי של בית הספר "ארזים", שבעקבות בעיית הדיכאון שלו פוטר מהתפקיד והוחלף בתפקיד אחר בעודו כיועץ הופיע בעונה הרביעית כנותן כינויים חדשים ונתן לשאלתיאל את הכינוי "אסטרו" במקום שמו ונראה כמישהו אסרטיבי אך חסר יכולת בחירה ; יועצו האישי של המנהל. בעיית הדיכאון שלו נפתרת כשהוא צוחק על אנשים שרע להם יותר ממנו. פעמים רבות הוא נוהג להעיר לעצמו כשהוא מדבר לתוך טייפ ומתחיל תמיד במילים "תזכורת לעצמי". יוחאי גם הוא מאוהב בחן, למרות העובדה שגם היא דוחה אותו. באחד מהפרקים מצא כובע "קסום" שעזר לו להתנהג כמו גבר ולדבר עם חן, כשלקחו לו אותו חזר להיות שוב עצמו ואיבד את יכולתו לדבר עם בייזר. נישא לחן בפרק 17 של עונה 6. מכנה את חן "חוח", ומכונה על ידי חן "יוח". חובב חתולים.
  • שוש גבאי (הדר לוי) (עונות 2–3, 5–8) – מורה בבית הספר, פעם הייתה לה בעיה הגיית האות ש, הייתה בעברה מורה מחליפה והועמדה להיות סגנית המנהל. באחד הפרקים הייתה לה בעיה לכתב קטן. בעונה החמישית הופכת לדמות קבועה ולמחנכת. שונאת בורקס תרד. יש לה פחד מבישולים.
  • מלי רשף (ריקי בליך) (עונות 3–6, אורחת בעונות 7,8) – סגנית ראש העיר. המנהל גבריאלוב צריך את הסכמתה בנושאים שונים. מעונה 5 הופכת לדמות קבועה. מגיעה למנהל עם הודעה או בקשה מיוחדת. היא בעיקר קוראת למנהל "גבריאלוב" כאשר היא משוחחת איתו.שי נוהג להגיד "מלי רשף את שק של ביאוסים".שונאת להפסיד.
  • יריב (אילן רוזנפלד) (עונות 7–8) – השומר החדש של בית הספר עבד לפני כן בתור השומר של השירותים ופוטר בגלל חן, ולאחר מכן עבד אצל אבנר אבל פוטר שוב בגלל חן. עבד 15 שנה כמוכר גלידה בעברו. החליף את כריסטיאנו בכל עבודותיו בעת חופשתו. מאוהב בשוש.

המורים

  • המורה שגית (רונה ליפז־מיכאל) (עונות 1–2) – מחנכת כיתה ז'3. תלמידי כיתתה תמיד נתקלים בבעיות ופונים לקלמרים.
  • דליה טיר (בלהה תורן) (עונה 1) – מורה בבית הספר, הופיעה בפרק "אבא פדיחה", מורה שמעולם לא הפסידה אף דקה משיעור, המנהל מינה את בייזר להיות מח"ק (מחליפה קבועה) שלה, למרות שלא תוכל להחליף אותה.
  • חיה בלזם (אריאלה רבינוביץ') (עונה 1) – מוזכרת פעמים רבות לאורך העונות, אך מופיעה רק באחד הפרקים בעונה הראשונה. מורה בבית הספר, יש לה בעיית יריקה כאשר היא מדברת.
  • חיה כתריאל (יפית אסולין) (עונה 3) – מורה בבית הספר, מדברת לאט וגורמת לתלמידיה להירדם, הופיעה בפרק אחד.
  • עידית (לירית בלבן) (עונה 4) – מורה בבית הספר, נוהגת לתת מבחנים ובאחד הפרקים הייתה המורה לכלכלת בית. מחנכת ז'2.
  • פפי מנצורה (יגאל עדיקא) (עונה 4) – השרת שהיה בבית הספר ארזים לפני כריסטיאנו. בעל יומן שכל הקורא ממנו יכול לשנות את ההיסטוריה. בנוסף יש לו כובע קסום שכל החובש אותו נהיה ההפך ממה שהוא.
  • יאנוש וילדמן (הוגו ירדן) (עונה 5) – המורה לתנ"ך. המורה הוותיק ביותר בבית הספר מכיוון שהוא לימד ב"ארזים" יותר מ–50 שנים, עומד לצאת לפנסיה מכיוון שהתגלתה אצלו מחלה נדירה שגורמת לו להירדם לזמן בלתי מוגבל .
  • המורה בוריס (רז צבי) (עונות 5–6) – המורה לאזרחות, גדול וחזק שמה שמעסיק אותו זה בעיקר אימוני כושר ותזונה.
  • רחלי (מיכל ינאי) (עונה 7-8) – מורה לאומנות ומוזיקה, עבדה בפינת החי, גרמה ליוחאי למלמל כשהוא מדבר איתה, מכיוון שנדבק אליה ריח של שרקנים מפינת החי, שהזכיר לו את הריח של חן, שגם סונג'רה על ידי המנהל לעבוד בפינת החי כשנפגשו. מאוהבת ביוחאי. מדברת לרוב לאט, אך כשיש משהו או מישהו שהיא אוהבת היא מתחילה לדבר מהר. עושה בוחני-פתע לתלמידים בכדי להתקבל תוכנית ריאליטי.
  • פז (אורי זעירא) (עונה 7) – המורה לספורט, התלמידים התלוננו עליו כיוון שכאשר קר, הוא מחזיר אותם לכיתה ומראה להם סרטונים, הוא אומר שהוא מפחד מקור, כיוון שקור גורם לו לחלות, בסוף מתגלה שהוא משתף פעולה עם חיים טבשי, המשווק את צמידי "סווטי", מגני זיעה שכל בית הספר התמכר להם, ומראה להם פרסומת שיעודדו את התלמידים לקנות את המוצר.

התלמידים

דמויות התלמידים המצוינות להלן הן חלק מרשימה ארוכה של תלמידים שהשתתפו בסדרה, התלמידים המצוינים בערך זה הם התלמידים שהופיעו במספר הפרקים הרב ביותר.

  • קים סלקטר (מאי סספורטס) (עונות 1–4) – בתו של מיליארדר נודע בשם עופר סלקטר. ילדה נבזית, אך לפעמים נחמדה. אשר לומדת בבית ספר "ארזים", וחן הייתה המשרתת שלה באחד הפרקים.
  • עמית סיביליה (עמית מורשת) (עונות 2–5) – אלוף הפיפ"א בבית הספר. בנו של דוד סיביליה, שחקן כדורגל ידוע. הקלמרים עזרו לו ולכיתתו מספר פעמים. מאוהב בעדי.
  • דור (יואב רוזנברג) (עונות 5–6) – תלמיד בבית הספר, הקלמרים עזרו לו ולכיתתו מספר פעמים, שונא שיעורי היסטוריה.
  • גל (רן אמיר) (עונות 5–7) – תלמיד בבית הספר, אוהב לשמוע את הזמר משה פרץ, באחד הפרקים רב עם חברו, עידו, על שלא לקח אותו עמו להופעה של משה פרץ, בפרק אחר, התלונן בשם הכיתה על שהמורה לספורט, פז, מחזיר את התלמידים לכיתה כאשר קר בחוץ, ומראה להם סרטונים.
  • אורי (עידן שליו) (עונות 7-8) – תלמיד בבית הספר, הקלמרים עזרו לו ולכיתתו כאשר יונתן (עמית בוננו), ילד מהכיתה שלהם, החליט להיות מנטליסט, ובזבז לשאר התלמידים את ההפסקות עם הקסמים שלו. התלונן בנוסף בגלל יואב (כרם עסילה), תלמיד שמעתיק ממנו, ובגללו הצליח להתרכז במבחנים. רצה להתמודד על ראשות מועצת תלמידים, וביקש מהתלמידים לעזור לו לשפר את תדמיתו.
  • שקד (שי שלם) (עונה 7) – תלמידה בבית הספר, ידועה במסיבות שהיא עושה כל שנה ובמשחק הזוגות הידוע שנערך במסיבות שלה. שקד עורכת בכל מסיבה משחק זוגות בו היא בוחנת זוג מהשכבה על ההיכרות ביניהם ושואלת שאלות אישיות אחד על השני. בנוסף שקד מעריצה את נועם מילר, באחד הפרקים רבה עם חברתה, בל, על איזה מפורסמת נחשבת יותר – שני ביגי או נועם מילר. שקד מובילה את ״מחנה המעריצים של נועם מילר״.
  • איב (ליאן אמלקה) (עונה 7-8) – תלמידה בבית הספר יוטיוברית וביקשה מהקלמרים להעלות את הצפיות שלה.
  • בל (עונה 7) – תלמידה בבית הספר, חברה של אורי. עושה ספוילרים לסדרה האהובה: "תכסיסי המלך" אשר אותה היא רואה בשידור האמריקני ב6:00,לפני כולם. הפסיקה לעשות ספוילרים ומכורה ללראות חדשות.

דמויות משניות

  • צחי (צחי כהן) (עונות 1–4) – מפקד הקלמרים שניסה להעביר אותם מעבודתם בבית הספר לאבטחת קניון ולמשטרת התנועה ועשה להם מתיחת אחד באפריל בה רוצים להחליף אותם בקלסרים.
  • מאיר נחמיאס (אורי הוכמן) (עונות 4–7,אורח בעונה 1) – בחור צעקן שלא אכפת לו מכלום ונוהג לומר: "יש לך בעיה עם זה?". הנהג של הסעת 73בית הספר החל מעונה 7.
  • מיכאל גאני (שמוליק כהן) (עונות 2–8) – מנהל בית ספר "אביגור" המתחרה. בינו לבין המנהל שי ישנה יריבות מושבעת, אך לעיתים הם מוצגים כחברים. הוא שמן, ואוהב לשחק עם שי את "משחק ההתערבויות", שבו הם מציבים אתגרים אחד לשני, ומי שלא עומד באתגר של השני, מפסיד וצריך להסתובב עם שלט שעליו כתוב: "הפסדתי".
  • אסי טנגה (מוטי אהרונוביץ') (עונות 2–7) – סטנדאפיסט אשר מספר בדיחות קרש שרק קפטה צוחק מהם.
  • שוקי סימקה (שוקי דוד) (עונות 3–7) – חבר של כריסטיאנו. נוהג לעזור יותר מדי ולהיות אדיב מדי. בפרק אחד נודע שהפך ללא עוזר מידי בגלל טעות שקרתה לו אך לבסוף חזר שוב לעוזר מידי. בעל תעודות הוקרה רבות, כולל מהקלמרים. כמו כן, הוא בעל אוסף גביעים רב ערך מכירה פומבית בו בכל דבר הוא זכה מכיוון שהוא עוזר מידי אך הפסיד לגבריאלוב בארוחה עם מג בליליטי.
  • משה דוקרני (צחי חזן) (עונה רביעית, אורח בעונות 1, 5–7) – עבריין לשעבר שהיה צריך לחזור לבית ספר כי לא ידע חשבון, חן לא הצליחה ללמד אותו ואז הבינה שאפשר ללמד אותו בשפה עבריינית. לאחר מכן משה הופיע במספר פרקים בעונה הרביעית בתור מוש דוקרנובסקי עשיר שפתח עסק לאחר עברו.
  • גיתית גבריאלוב (דינה לימון) (עונה 6) – אימם של שי ויועד. גרושה מאביהם. משמשת כסגנית מנהל ב"ארזים". דומה מאוד לשי בהעלבותיה, ידועה בשל אהבתה הגדולה למנגל.
  • מג בלילטי (שיר מורנו) (עונה 7-8) – דוגמנית שגבריאלוב זכה לדייט איתה במכירה פומבית. התאהבה ביוחאי כשהיא הבינה שהוא מוכן לספוג את העלבונות של גבריאלוב. חובבת עבודות צדקה ואוהבת אנשים שנותנים יד מעצמם.

שחקנים אורחים

  • הרשב"ג – רב שרת בנימין גורדנה (משה הלל) – ראש השרתים, התחזה לרשב"ג בעוד שמו האמיתי היה צביקה שרעבי, כריסטיאנו הולך אליו פעמים רבות כדי להתייעץ.
  • ארנונה וגז (שושה גורן) (עונה 1) – הופיעה בפרק "יום הולדת שמח", עובדת במשרד הפנים, הקלמרים באו אליה על מנת לשנות לילד את הלאום שלו, כדי שיום ההולדת שלו לא יחול בחופש הגדול.
  • סבתא מאגי (רות פרחי) (עונה 1) – הופיעה בפרק "התפרצות", סבתו של מורן, הקלמרים באו אליה כדי לבקש תרופת סבתא שתרפא את הילדים שחלו, בתמורה לכך שמורן "יתחתן" עם חן ויראה לה תמונה מהחתונה.
  • פזית שוקרון (אושר סלים) (עונה 1) – הופיעה בפרק "תרגיל חדירת מחבלים", חברה של חן בילדותה, כאשר חן רצתה "למות בשקט", פנתה אליה מכיוון שבילדותה, צחקה עליה כי נודף ריח מפיה שמזכיר ריח של פסטרמה מקולקלת.
  • ניצה שאולוב (רונית זיו) (עונה 2) – הופיעה בפרק "הפרעת קשב", מפקחת ממשרד החינוך, לאחר שהתקבלו תלונות על שי גבריאלוב, והחליפה אותו זמנית במיכאל גאני.
  • שחר חסון (עונה 2) – הנחה את תוכנית האירוח "הפרעת קשב" אשר בה אירח את חברת הילדות של בייזר (טל לוי) לפינת סטנדאפ קבועה, אשר בה הייתה יורדת עליה בכל פעם.
  • אליאנה תדהר (עונה 3) – הייתה הקורבן בין הקלמרים לילדה בשם הילי שמעריצה אותה. הקלמרים עשו הסכם עם הילי שתהיה חברה של מתן ובתמורה יביאו לה את אליאנה. בורמן מתחתן איתה בזמן קמפיין ולאחר מכן היא מתגרשת ממנו.
  • טובה (טלי אורן) (עונה 2 ו־4) – אמו של יהב, מכינה סנדוויצ'ים מסריחים, תתרנית ובעקבות כך לא מריחה אותם. הוציאו אותה מקבוצת הוואטסאפ הכיתתית והחזירו אותה, לאחר שגילתה זאת בעזרת קפטה.
  • הקלסרים (דובדבני וקובץ') (עונה 4) – הקלסרים הם היריבים והתחליפים של הקלמרים. ("הקלסרים" ראשי תיבות של: "קצין ללא סיבה ראויה"), שהופיעו במתיחה של המפקד צחי ב־1 באפריל, כדי שיחליפו אותם.
  • יועד גבריאלוב (גיא לואל) (עונה 4) – אחיו של המנהל שי גבריאלוב, התחזה לאיש מולטי־מיליונר בעל רב מקצועות אך התגלה כי הוא שרת בגלל יום בדיוני המוקדש לשרתים ברחבי הארץ "חג השרתים".
  • דניאל מורשת (עונה 5) – נשכר על ידי שי גבריאלוב שישמש לו כפיל כדי שלא יתמודד עם מלי, אך המעשה התגלה לאחר שהטייפ של יוחאי נהרס על ידי בייזר, כאשר המנהל הקליט את קולו לתוך הטייפ כדי שדניאל יעשה רק תנועות שפתיים.
  • בורמן (אבירם לכיש) (עונה 5) – אחיו של עודד בורמן שגם הוא נקרא בורמן עצמו. מפקד המרחב האזורי. רצה לקדם את אחיו בתוך הסכם למינוי קרובים אך ויתר מתוך בקשת אחיו לוותר על הקידום, על מנת לקדם את אביו של אחד התלמידים שהיה מועמד לתפקיד.
  • ראש הממשלה (אסף בייזר) (עונות 5,7,8) – הופיע בפרק "עושים היסטוריה" בעונה החמישית בתור ראש ממשלה, כדי שיגיע לטקס של חן שזכתה במקום הראשון באליפות צלילה ארצית בין מורים ומורות, כשכולם ידעו שהוא מגיע, כולם ביקשו ממנו דברים, כמו המנהל (להזיז את השעון שעה קדימה), והקלמרים (לשנות דברים במגילת העצמאות). בעונה השביעית ממנה את אבנר לשגריר ישראל ביוון, בתמורה ליאכטה, שהקלמרים סיפרו לו, שיש ברשותו. הוא פרודיה על בנימין נתניהו, מחזיק במספר תיקים רב מאוד ומבצע מטלות בשביל אשתו. כמו כן, בעונה השביעית נעשתה פרודיה על החקירות שבהם נתניהו מעורב. בעונה השמינית נעשה הסכם בין מדינת ישראל לבין מדינת לוב וקפטה ובורמן התחפשו לאנשים מלוב ועשו תהסכם במקומם
  • אושרז ביסה (מיכל גבריאלוב) (עונה 7) – ונילאית (מקצועה הוא איתור וניל). שונאת שמדברים איתה על משהו שהוא לא וניל.
  • שימי אטיאס (עונות 3 ו7) – חברם של הקלמרים. היה מורה במגמת קסמים ב"ארזים". הופיע גם בעונה השלישית בפרק "אין תלונות", כאשר השתתף בתוכנית האירוח של כריסטיאנו "יצאת פינצ'ר", בערוץ הכלבים.
  • מישל שיבר (דוד לוריא) (עונה 7) – חבר של כריסטיאנו, מעצב בגדים שחי בארץ בעקבות צו הרחקה מיציאה מהארץ. עיצב לאיב תלבושת דמוית שריון אבירים, אשר אותה לבסוף גבריאלוב לובש אותה במסגרת משחק האתגרים שלו ושל גאני, ובהמשך יוחאי כחלק מהנקמה של גבריאלוב על הנקמה של יוחאי בו.
  • סיוון (דקלה הדר) (עונה 7) – אמא של תלמידה בשם אליאן. נותנת מחמאות שהן די פוגעניות.
  • בני קשש (איתמר זנדאני) (עונה 7) – חבר של כריסטיאנו. מוכר בשמים בצמתים מרומזרים, רק כשיש אור אדום ברמזור.
  • ניסים כהן (אביעד קידר) (עונה 7) – אביו של אחד התלמידים בכיתה. התמודד בתוכנית ריאליטי בשם "בשלן נולד". נרדם בהצגות.
  • נשיא המדינה (דב רייזר) (עונה 7) – הנשיא מוזמן תמיד לאירועי השקה של דברים סתמיים. הקלמרים הזמינו אותו על מנת שיחנוך את פרויקט המחזור של בית הספר "ארזים" טרם שישתנה לתלמיד גל קולו.
  • מנורה (שיפי אלוני) (עונה 8) -דודה של יונתן. מצליפה סוכריות מקצועית, בתור פיצוי לזה שלא חגגו לה בת מצווה מעולם.
  • גברי גזבר (מיכאל הנגבי) (עונה 8) - מנחה שעשועונים. שקרן פתולוגי.
  • אורן גרנשטיין (ניר שטאוס) (עונה 8)- אביו של שמר. חזאי וספורטאי מצטיין. לעולם לא שוגה בתחזיותיו.
  • גליה(גלילה) (נגה דיאנגלי) (עונה 8) - חברה מהעבר של חן חן לא זכרה את שמה החליפה תשם מגלילה לגליה

פרקים

עונה 1

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
1 1 הקלמרים באים 10 בינואר 2013
תקציר הפרק: ביום השנה הראשון להגעתם לבית הספר, מנסים בורמן וקפטה, הידועים גם בתור הקלמרים, להתמודד עם דבורה טרוריסטית, שנכנסת לכיתה באמצע השיעור, וגורמת לבהלה.
2 2 הוא עוד יגיע רחוק 13 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לגרום לאבא של תלמיד מבית הספר ''להגיע רחוק'', כפי שהובטח לאבא בספר המחזור. חן לוקחת על עצמה לביים הצגה לא שגרתית.
3 3 עבודת שורשים 14 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד גיא בכתיבת עבודת שורשים, ומסתבכים עד מעל הראש עם המנהל. חן הופכת למשרתת של התלמידה החדשה והמפונקת, קים.
4 4 אבא פדיחה 15 בינואר 2013
תקציר הפרק: לניתאי יש אבא שעושה לו פדיחות בבית הספר, והקלמרים מנסים לפתור את הבעיה בשלל דרכים יצירתיות. חן ממונה למורה המחליפה של מורה זקנה וחולנית, ומקווה שתזכה סוף סוף להעביר שיעור.
5 5 התפרצות 16 בינואר 2013
תקציר הפרק: וירוס מתפרץ בבית הספר דווקא ביום שאסור שאף אחד מהמורים או מהתלמידים ישתחרר הביתה. הקלמרים פותחים בית חולים מאולתר בבית הספר, ומנסים לאתר ''תרופת סבתא'' אצל סבתא של שפושניקוב. כריסטיאנו מחליט לפתוח מלון לצבים.
6 6 יום הולדת שמח 17 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים מוצאים פתרון יצירתי במיוחד לילד שתאריך יום ההולדת שלו תמיד נחגג במהלך החופש הגדול, וכמעט גורמים לתקרית דיפלומטית. בורמן מגלה שחן ''מושכת אליה'' את הפוקוס בכל שיחה. כריסטיאנו הופך לפסיכולוג לדגים.
7 7 מטומטם 20 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לפתור בעיה של ילד שמעתיקים ממנו את שיעורי הבית בניגוד לרצונו. חן מנסה להצטרף לעונה החדשה של ''מחוברות''. המנהל מקבל זימון לשירות מילואים, ומנסה להתחמק. קפטה מבין שכולם חושבים שהוא מטומטם, נפגע עד עמקי נשמתו, ומנסה להוכיח לכולם שהם טועים.
8 8 אלף בית של מחאה 21 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים יוצאים להילחם בחוסר הצדק של חלוקת התורנויות בבית הספר, שתמיד נופלות על אותם התלמידים. כריסטיאנו משכנע את המנהל לקיים בבית הספר את ''יום אור יהודה'' במקום יום ירושלים, ומצליח לעצבן על הדרך גם את חן וגם את שפושניקוב.
9 9 תרגיל חדירת מחבלים 22 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים מגלים שרמת הכוננות בבית הספר ירודה מאוד, ומחליטים לערוך תרגיל המדמה חדירת מחבלים. חן וכריסטיאנו כמעט מתים ממכת ברק, מקרה שמניע את חן לבקש סליחה מכל מכריה וחבריה, ואת כריסטיאנו לחזור בתשובה בדת השרתות.
10 10 אופנת קפטה 23 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד שאמא שלו מסרבת לקנות לו מותגים, ומלבישה אותו רק בחיקויים, דבר שגורם לכל הילדים לצחוק עליו. כריסטיאנו מצרף את חן לעמותה שלו, שעוזרת לאנשים במצוקה, ומסבך אותה עם שפושניקוב.
11 11 יום מעשים טובים 24 בינואר 2013
תקציר הפרק: בית הספר ''ארזים'' מארח את ''יום המעשים הטובים'', על שלל אירועיו. חן מתחרה בשפושניקוב בתחרות המאכל המקורי. כריסטיאנו מתגלה כגאון מתמטי, ונשלח לייצג את בית הספר בשעשועון.
12 12 טיול שנתי 27 בינואר 2013
תקציר הפרק: התלמיד בן שמסי לא יכול לצאת לטיול השנתי, כיוון שהוא סובל מצליאק. הקלמרים מחליטים לצאת איתו לטיול שנתי אלטרנטיבי, המתנהל כולו בתוך בית הספר. חן, כריסטיאנו, שפושניקוב ואפילו המנהל, מצטרפים לטיול המוזר, שהופך לחגיגה גדולה.
13 13 הכול זה לטובה 28 בינואר 2013
תקציר הפרק: ביום הולדתה מבינה חן שהדרך היחידה לשנות את המזל הרע שלה הוא לחשוב בצורה חיובית, אבל זה לא ממש מצליח לה. הקלמרים מנסים לפתור בעיה חמורה - מורה שיורקת תוך כדי דיבור על התלמידים.
14 14 הבן של 29 בינואר 2013
תקציר הפרק: כשהקלמרים מנסים לעזור לתלמיד שאף אחד לא מוכן להיות חבר שלו, כי הוא בן של ראש משפחת פשע, הם מסבכים אותו עוד יותר. המנהל ממנה את חן למורה הפרטית של עבריין, שלמד פעם בבית הספר.
15 15 תחנה אחרונה 30 בינואר 2013
תקציר הפרק: הקלמרים מקבלים קידום, שמשמעותו עזיבת בית הספר ''ארזים''. באופן מפתיע, כולם מנסים לשכנע אותם להישאר, אבל בורמן נחוש לעזוב. חן חולמת חלום על בורמן, שגורם לה להסתכל עליו בצורה אחרת. האם הקלמרים יישארו או יעזבו את בית הספר?

עונה 2

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
16 1 האחות הרעה 9 בינואר 2014
תקציר הפרק: התלמידים מפחדים מהחיסון של שפושניקוב נגד טטנוס, ומבקשים מהקלמרים לעזור להם. כריסטיאנו מחליט לעלות בבית הספר את המחזה סינדרלה, עם המנהל בתפקיד הנסיך, וחן מנסה לקבל את תפקיד סינדרלה.
17 2 הפרעת קשב 12 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד היחיד בכיתה שאין לו הפרעות קשב. מפקחת ממשרד החינוך מחליטה להדיח מתפקידו את המנהל, שי גבריאלוב.
18 3 מה תלמידים רוצים 13 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים נרגשים כי הם עומדים לקבל ניידת משטרה חדשה. המנהל חוטף מכה בראש, ומתחיל לשמוע מחשבות של תלמידים, וחן מחליטה להילחם למען החלשים בחברה.
19 4 בת הנשיא 14 בינואר 2014
תקציר הפרק: המפקד צחי מטיל על הקלמרים לשמור על הבת של נשיא ארה''ב שמגיעה לארץ. המנהל חייב להשיג תמונה שלו מחובק עם אישיות מפורסמת, וחן מסתבכת עם שפוש החדש.
20 5 דור שלא ידע את יוסף 15 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים למנוע מהמורה שגית לתת הרבה שיעורים לחופש חנוכה, ומחליטים ללמד את התלמידים את סיפור יוסף וכותונת הפסים בצורה מעט שונה. כריסטיאנו כועס מאוד על חן בגלל משהו שעשתה לו בחלום.
21 6 שעת השין 16 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד שהמורה מתעלמת ממנו, ומגלים סיפור מדהים מהעבר. בינתיים לשפוש יש ביקורת בריאות, ובדיוק היום המנהל הכניס לו סוס לחדר.
22 7 אחרי החגים 19 בינואר 2014
תקציר הפרק: אחרי שכל החגים נגמרו, הקלמרים מנסים להמציא חג חדש כדי להוסיף יום חופשה לתלמידים המדוכאים. חן קונה אופניים חדשים ומסתבכת בגלל העצות של כריסטיאנו, שחושש שיגנבו לה אותם.
23 8 אני לא כמו אבא 20 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים למנוע מאבא של עמית, שהיה כדורגלן בעברו, להגיע ליום הורים, כדי שלא יגלה שעמית לא טוב בספורט. המנהל נותן לחן ללמד בכיתה מאוד מיוחדת, וכריסטיאנו מחליט לתרום דם.
24 9 קפטה עולמי 21 בינואר 2014
תקציר הפרק: קפטה הופך ליושב ראש ארגון התלמידים הארצי, וכמובן נסחף בטירוף. חן מגלה שבפייסבוק שפוש הוא אדם אחר לגמרי, ומנסה בכל כוחה לגרום לו לאשר את הצעת החברות שלה. כריסטיאנו מחליט לשים כוס לטיפים בשרתיה.
25 10 הסנדביץ' 22 בינואר 2014
תקציר הפרק: אמא של יהב מכינה לו כל יום לבית הספר סנדביץ' מסריח בטירוף, והקלמרים מנסים להתעמת איתה. חן זוכה לביקור מאוד מפתיע מאמא שלה.
26 11 לא לשכוח מטריה 23 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד שמאבד מטריות באופן סדרתי. חן נעלבת מאוד מהמתנה שקיבלה משי המנהל לחג, ונעזרת במנטור מפתיע כדי להחזיר את כבודה האבוד.
27 12 שוחה מי ששוחה אחרון 26 בינואר 2014
תקציר הפרק: לקראת שיעורי השחיה בבריכה, הקלמרים מנסים לעזור לילד שמפחד ממים. חן מגלה שהבושם החדש שלה משפיע על המנהל בצורה מאוד מיוחדת.
28 13 פופיק 27 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד בשם איתי פופיק שרוצה לרוץ לתפקיד מועצת התלמידים, אבל אף אחד לא לוקח אותו ברצינות, בגלל שיש לו שם משפחה מצחיק. כריסטיאנו מגלה שיש כזה דבר ביצי חופש, ומחליט לקחת את זה צעד אחד קדימה.
29 14 מדינת ישראל נגד הקלמרים 28 בינואר 2014
תקציר הפרק: הקלמרים עומדים למשפט באשמת הריגת ג'וני, הקמע של המשחקים האולימפיים הבית ספריים, אבל במהלך המשפט מתגלים פרטים חדשים ולא צפויים.
30 15 לא כל יום פורים 29 בינואר 2014
תקציר הפרק: חגיגות פורים בבית הספר ''ארזים'', והקלמרים מנסים להכריע ויכוח בין שתי בנות שבאו עם אותה תחפושת בדיוק. כריסטיאנו מתחפש לשרת משה רבנו, ומביע משאלה שגורמת לכך שהמנהל לא יוכל להעליב.

עונה 3

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
31 1 בית ספר לשוטרים 31 ביולי 2014
תקציר הפרק: הקלמרים נדהמים לגלות שאף תלמיד לא רוצה להיות שוטר, ומחליטים לפתוח בית ספר לשוטרים. חן מקבלת הצעה מפתה ממיכאל גאני, המנהל של בית הספר המתחרה, והמנהל מתעקש שהוא חייב שולחן פינג פונג.
32 2 חכם קפוטה 3 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לשדך בין מתן לילדה שהוא מחבב. חן מגלה ששפוש עומד למות, ומתחילה להיות נחמדה אליו. המנהל רוצה מסך חדש למשרד. כוכבת אורחת: אליאנה תדהר.
33 3 מה גאני עושה פה? 4 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: המנהל מטיל על הקלמרים לבדוק למה מיכאל גאני מסתובב כל הזמן בבית הספר. חן מסתבכת עם אבנר מנהל הקפיטריה, ושפוש מפחד מקיצוצים, ומנסה בכוח למצוא תפקיד נוסף בבית הספר.
34 4 אבא קמצן 5 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: אל הקלמרים מגיעה תלמידה שמתלוננת שאבא שלה קמצן. חן מסתבכת עם כריסטו, כשהיא קונה לו מתנת יומולדת זולה במיוחד, והמנהל סופג עלבונות מגאני, ומרגיש שהוא חייב להחזיר לו.
35 5 כתב חרטומים 6 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילדה שהכתב שלה לא קריא, ומגיעים עם הניסיונות שלהם רחוק מאוד. המנהל מנסה לשבור כל מיני שיאים משונים בשביל להיכנס לספר השיאים של גינס, וחן מתמכרת לגירודים.
36 6 בורמן הגדול מכולם 7 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: על בורמן עובר יום קשה. הוא מתעצבן על אלוהים, דבר שמביא לכך שהוא מקבל על עצמו להחליף את אלוהים, ולנסות לפתור את הבעיות של כולם. המנהל מסתבך בגלל סרטון מביך שלו ביוטיוב, וכריסטו משכנע את חן לתפוס את התוכי שהיא שחררה.
37 7 הקלף האחרון 10 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: המנהל שולח את הקלמרים להשיג את הקלף האחרון שחסר לו באלבום הכדורגל. כריסטו ושפוש מגלים משהו חדש על האופי של חן, שמדהים אותם.
38 8 לא רואה ממטר 11 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הכיתה מתלוננת בפני הקלמרים שהכתב של המורה שוש קטן מדי. כריסטו ממליץ לחן לעשות הכול הפוך ממה שהיא בדרך כלל עושה כדי לשנות את המזל הרע שלה, והמנהל מגלה שהמורה החדשה בבית הספר היא הנכדה של נשיא המדינה.
39 9 אני רק שאלה 12 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מקבלים תלונות רבות על ילד ששואל את המורות שאלות מיותרות כל הזמן. חברה של חן מביכה אותה בטלוויזיה לפני כל המדינה, והמנהל רוצה להדליק משואה ביום העצמאות.
40 10 נוחרת 13 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמידה שיש לה בעיית נחירה. כריסטו משכנע את חן שהיא חייבת לחגוג בת מצווה, והמנהל מנסה להתחמק מכנס משעמם.
41 11 מורה מרדימה 14 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: התלמידים מתלוננים בפני הקלמרים על מורה שמשעממת אותם עד כדי כך שהם נרדמים בשיעורים. כריסטו מחכה לאורחת חשובה מיפן, וחן מגלה פרט מעניין על עברה של המורה שוש, שנותן לה תקווה.
42 12 המלך נהוראי השלישי 17 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד שהרגלים שלו נרדמות במהלך השיעורים, ובגלל זה הוא מפסיד את כל ההפסקות. כריסטו פותח קו ניסיוני של מוצרי יופי וטיפוח, וחן מגלה שיש לה חוב לכביש שש, והופכת לנסיינית של המוצרים של כריסטו.
43 13 קפטה אולימפי 18 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לפתור את בעיית הסירחון של הבנים אחרי שיעור התעמלות. המנהל מגלה שמשעמם לו, אז שפוש מארגן לו תחרות מעניינת בהשתתפות חן וכריסטו.
44 14 שעת אפס 19 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד שלא מצליח להתעורר בבוקר בזמן. חן מפגינה כישורים מיוחדים וגורמת לכריסטו לרצות לעזוב את בית הספר. סגנית ראש העיר מכריחה את המנהל להישאר במשרד כל יום עד השעה חמש.
45 15 אין תלונות 20 באוגוסט 2014
תקציר הפרק: המפקד צחי מבשר לקלמרים שאם לא יהיו תלונות נוספות בבית הספר, הם יצטרכו לעבור תפקיד ולעזוב את בית הספר. חן הופכת לעוזרת של המנהל, וכריסטו מחליט להפיק תוכנית אירוח לערוץ הכלבים.

עונה 4

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
46 1 אחד באפריל 30 ביוני 2015
תקציר הפרק: אחד באפריל הגיע, וכריסטו משכנע את חן למתוח את הקלמרים, אבל המתיחה הזו יוצאת משליטה. המנהל מקבל יחס של איש זקן ונבהל מזה, ולקלמרים מחכה בתחנת המשטרה הפתעה לא הכי נעימה, בדמות שני שוטרים חדשים שהגיעו להחליף אותם.
47 2 רצים למיליון 1 ביולי 2015
תקציר הפרק: צוות בית הספר יוצא למרוץ בבית הספר, לפי חוקי המרוץ למיליון, כשלזוג המנצח מובטחים מיליון שקלים. מי ינצח: קפטה ובורמן? המנהל וגאני? או אולי דווקא חן ושפוש?
48 3 התינוק 2 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים מוצאים תינוק נטוש בתחנה, ויוצאים לחפש למי הוא שייך. באופן מפתיע, כולם טוענים שהתינוק שלהם - עד שבסוף האמת יוצאת לאור.
49 4 נשיקות 5 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים מתמודדים עם אמא שלא מפסיקה לנשק. חן מגלה ששפוש כבר לא אוהב אותה ומשתגעת. המנהל מנסה לייצר לעצמו כמה שיותר אזכורים בגוגל, וכריסטו ואבנר שוב רבים.
50 5 קפטה ג'פטה 6 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים נכנסים לעולם כוכבי הילדים. המנהל מאלץ את חן לרכוב על אופניים בלי הפסקה, וכריסטו חוזר מאירוע משפחתי מלא בבדיחות של דוד, שאינן מצחיקות אף אחד.
51 6 לא אוהב את השם שלי 7 ביולי 2015
תקציר הפרק: אל הקלמרים פונה תלמיד שלא אוהב את השם שלו, והם מנסים להמציא לו שם חיבה חדש. חן מגלה דרך לגרום למנהל לחבב אותה. כריסטו ואבנר נכנסים לריב היסטרי בגלל ברוקולי.
52 7 עשו לנו פרסומת 8 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים להציל את השיעור שהתלמידים הכי אוהבים, ושאמור להתבטל בגלל בעיות תקציב. המנהל מתמכר לגריסת נייר, וחן מוצאת עצמה בכלא.
53 8 מותק המנות התכווצו 9 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים יוצאים למאבק מול אבנר, שהקטין לתלמידים את המנות בקפיטריה. כריסטו חוגג את ראש השרת, והמנהל זוכה לביקור מפתיע במיוחד.
54 9 אפקט השרת 12 ביולי 2015
תקציר הפרק: כריסטו מוצא יומן סודי, שהיה שייך לשרת הקודם של בית הספר ''ארזים'', ומגלה שבעזרתו הוא יכול לחזור בזמן, ולהשפיע על ההיסטוריה, אבל גם על העתיד.
55 10 מרגל איראני 13 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמידה שקיבלה במבחן 89 וחצי. חן חולה, וכריסטו מכין לה מרק מאוד מיוחד. המנהל מקבל בטעות סכום כסף גדול, ומנסה בכל צורה שהיא לא להחזירו.
56 11 ברווז על אופניים 14 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד שהספרייה לא מוכנה להשאיל לו ספרים, בגלל חוב ישן של אביו. המנהל ושפוש לא מבינים למה כל התלמידים בבית הספר צוחקים עליהם. חן מסתבכת עם שוקי, חבר של כריסטו, שמתגלה כעוזר יותר מדי.
57 12 אין מעבר 15 ביולי 2015
תקציר הפרק: אל הקלמרים פונים שני תלמידים שלא אוהבים זה את זה, אבל המורה מכריחה אותם לשבת ביחד, בבקשה שהקלמרים ימצאו דרך להפריד ביניהם. חן מנסה לפרסם מתכון לעוגה בספר מתכונים, והמפקחת מלי מגלה שהמנהל לא יודע את המילים של ''התקווה''.
58 13 הכדור הוא הכל 16 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים להחזיר לתלמיד כדור שהמורה החרימה. המנהל רומז לחן שהוא רוצה שהיא תארגן לו מסיבת הפתעה לכבוד יום ההולדת שלו, וכריסטו נותן לאבנר אחלה רעיון.
59 14 אמא בוואטסאפ 19 ביולי 2015
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים להוציא אמא מעצבנת מקבוצת הווטסאפ הכיתתית, בה חבר הבן שלה. חן מגלה שהייעוד שלה הוא להיות דוגמנית, והמנהל מחליט לכתוב צוואה.
60 15 אמיר החדש 20 ביולי 2015
תקציר הפרק: אל הקלמרים פונה ילד בשם אמיר, שבגלל שבכיתה יש תלמיד נוסף בשם הזה, תמיד פונים אליו בתור ''אמיר החדש''. הקלמרים מנסים לגרום לאמיר להפסיק להיות חדש. חן מפתחת אפליקציה מהפכנית, והמנהל מחליט שהוא רוצה לקנות כוכב לכת.

עונה 5

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
61 1 היועץ 30 ביוני 2016
תקציר הפרק: יוחאי, יועץ בית הספר, נכנס לדיכאון והקלמרים מנסים לעזור לו. כריסטו ובייזר פוגשים חבר לא כל כך רצוי מהעבר, והמנהל מוצא דרך לגרום לתלמידים לשבות, כדי שהוא יוכל לצאת לחופש.
62 2 מה קורה אח שלי 3 ביולי 2016
תקציר הפרק: אח של בורמן מגיע לבית הספר, ומציע לו הצעת קידום מפתיעה. חן מבינה שאנשים תופסים אותה בתור בן אדם אחראי, ומחליטה לנסות ולשדר חוסר אחריות. המנהל מחפש לעצמו כפיל.
63 3 לא מבין בכדורגל 4 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים צריכים לעזור לילד שלא מבין כלום בכדורגל, ומוצאים פתרון מפתיע. אבנר לוקח מכריסטו כסף על ברד מהמכונה שכריסטו תיקן עבורו, וכריסטו נשבע לנקום. המנהל מנסה להשאיר בבית הספר מורה מבוגר שרוצה לצאת לגמלאות.
64 4 חי בתן לי 5 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מקבלים תלונה על ילד שלוקח הכול מהחברים שלו. חן מתמכרת לתוכנית ריאליטי ועוברת שינוי מעניין בחייה, והמנהל הופך את בית הספר לדמוקרטי, ומהר מאוד מצטער על זה.
65 5 שונא את מלי רשף 6 ביולי 2016
תקציר הפרק: המנהל מטיל על הקלמרים משימה: למנוע ממלי רשף לראות הודעה שהוא שלח לה בטעות. אבנר מנסה לגרום לחן לקנות מקרר, למרות שהיא לא צריכה אותו, וכריסטו מקבל עוזרת, שמשתפת יותר מדי בפרטים.
66 6 הכובע 7 ביולי 2016
תקציר הפרק: כריסטו מגיע לבית הספר עם הכובע של השרת, פפי מנצורה, כובע בעל כוחות מיוחדים שיכול לעזור לכולם, ובעקבות כך מתפתחת מלחמה גדולה על הכובע, שנגמרת בצורה מפתיעה.
67 7 שוש עצבנית 10 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לגלות מה גורם לשוש להיות עצבנית מאוד. חשדו של המנהל עולה כשהוא מגלה שגאני פתאום התנדב למילואים, וחן מחכה לטלפון חשוב, אבל נתקעת בלי סוללה לטלפון ובלי מטען.
68 8 זה לא צחוק 11 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילדה עם צחוק מביך. כריסטו פוגש את דוד של בייזר, ומגלה שהוא טיפוס בעייתי, ומלי רשף מכריזה על תחרות חסכון בין המנהלים שי גבריאלוב ומיכאל גאני.
69 9 רק בריאות 12 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לגרום לתלמיד לחלות, כדי שלא יצטרך להשתתף במבחן חשוב. המנהל מנסה לככב בסדרה ''בוס בהסוואה'' ולטובת זה מתנכל לחן, וכריסטו מגלה שהוא תקוע בין מידות בבגדים.
70 10 אוכל לאט 13 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד שאוכל לאט, ובגלל זה מפספס את כל ההפסקות. כריסטו מגלה משהו שהורס לו את היומולדת, והמנהל חייב לתרום דם, ושולח את בייזר לתרום במקומו.
71 11 פסטה פתיתים ופיתה עם ופלים 14 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לגלות למה אבנר מוכר לכולם מנות מוזרות. כריסטו לוקח על עצמו תענית משונה, ואז מנסה להפיל אותה על חן, והמנהל מנסה לזכות בגביע באולימפיאדת בית הספר.
72 12 שלעולם לא ניפרד 17 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לחבר בחזרה בין שתי חברות שהמורה שוש פיצלה ביניהן בגלל הקבצות שונות. חן מגלה שבת דודה שלה עומדת להתחתן, והיא חייבת לעצור את החתונה, והמנהל לא מבין למה בכל פעם שהוא ישן הוא קם יותר עייף.
73 13 הנמרח 18 ביולי 2016
תקציר הפרק: התלמידים מתלוננים בפני הקלמרים על ילד שמחבק ומנשק יותר מדי. המנהל מנסה לצאת עם הכיתה לטיול לחו''ל, ובייזר מגלה מה זה ''חבר חד פעמי''.
74 14 החדשה 19 ביולי 2016
תקציר הפרק: תלמידה חדשה מגיעה אל הקלמרים עם בעיה מאוד ייחודית. כריסטו חושב שהצליח סוף סוף לגלות מאיפה מגיע המזל הרע של בייזר, והמנהל לא מבין למה כולם שולחים לו פרחים ומתנות.
75 15 העוגה 20 ביולי 2016
תקציר הפרק: תלמידה חדשה מגיעה אל הקלמרים עם בעיה מאוד ייחודית. כריסטו חושב שהצליח סוף סוף לגלות מאיפה מגיע המזל הרע של בייזר, והמנהל לא מבין למה כולם שולחים לו פרחים ומתנות.
76 16 כתבת צבע 21 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים עוזרים לילדה להתקבל לערוץ היוטיוב של בית הספר. חן זוכה בחופשה ביוון, אבל מסתבכת עם נהג מונית שאמור לקחת אותה לשדה התעופה. תורם גדול מגיע לבית הספר והמנהל חייב להתאפק כדי לא לצחוק על הפאה שלו.
77 17 לא זורם 24 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מקבלים תלונה על תלמיד שהוא כבד ו''לא זורם''. חן עושה טעות עם כריסטו, ונאלצת להשתמש בשירותיו של שפושניקוב. המנהל מסתבך עם חוקרת מס הכנסה.
78 18 נמוך 25 ביולי 2016
תקציר הפרק: התלמיד עמית מרגיש חוסר ביטחון להציע חברות לאחת מהבנות בכיתה, בגלל שהוא נמוך, והקלמרים נרתמים לעזרתו. כריסטו שכח את יום ההולדת של חן, ואבנר מציע לו פתרון מקורי. המנהל מתעצבן שהקסם של מיכאל גאני מצליח.
79 19 עושים היסטוריה 26 ביולי 2016
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד ששונא ללמוד היסטוריה. חן נאלצת לשחזר טקס הוקרה לעצמה, בגלל שכריסטו נעלב ממנה. המנהל נחרד לגלות שהוא הגיע לבית הספר שעה לפני כולם.
80 20 מישהו לא ימשיך איתנו (פרק מיוחד) 27 ביולי 2016
תקציר הפרק: העונה הסתיימה, וכל החברים נחים בין העונות, אלא שאז מגיעה מלי רשף ומטילה פצצה: אחד מהחברים לא ימשיך לעונה הבאה! כולם מנסים לשכנע את מלי למה הם כן צריכים להמשיך, ולבסוף היא בוחרת בחירה מפתיעה...

עונה 6

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
81 1 זוג או פרט 29 ביוני 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד, שלטענתו לא טוב בשום דבר. המנהל חייב להפסיד למלי רשף, וזה מאוד קשה לו, וחן רוצה להתגרש משפושניקוב.
82 2 חברים 29 ביוני 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לפייס בין שני חברים טובים שהסתכסכו. המנהל נאלץ לבלות יום שלם עם אמא שלו, וחן מסתבכת בגלל צלצול הטלפון החדש של כריסטו.
83 3 צ'יטה 29 ביוני 2017
תקציר הפרק: הקלמרים נלחמים למען ילד שלא רוצה להשתתף במסיבת הסיום הכיתתית, המנהל שולח תלמיד לחיפה, כדי להביא לו את החטיף שהוא אוהב, וכמובן מסתבך בצרות עם מלי. חן רבה עם אבנר, וממנה בורר מפתיע לסכסוך.
84 4 אבא פלוס מע"מ 2 ביולי 2017
תקציר הפרק: אבא של תלמיד מגיע אל הקלמרים עם בעיה מאוד מיוחדת, חן חייבת להשיג כרטיסים להופעה של הלהקה שהיא הכי אוהבת, והמנהל מגלה שהוא מלך!
85 5 עגבניות 3 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לפתור את משבר העגבניות בקפיטריה של אבנר, חן זוכה ללמד בכיתה אבל מסתבכת בתביעה גדולה, והמנהל שוכח את היומולדת של אמא שלו.
86 6 לקלמר שאני הכי אוהב 4 ביולי 2017
תקציר הפרק: קפטה רוצה לקנות לבורמן מתנה מיוחדת לכבוד 15 שנות החברות שלהם, חן מתעצבנת על מישהו שלא אומר לה תודה, והמנהל ואבנר רבים את הריב הכי טיפשי בעולם.
87 7 מה שוש רצתה 5 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד להיזכר מה המורה שוש ביקשה ממנו רגע לפני שהיא יצאה לחופשה, חן מקבלת מטלה שגורמת לה לבלות זמן עם האיש הכי משעמם בעולם, והמנהל זוכה לביקור מפתיע של ראש הממשלה.
88 8 מתנות קטנות 6 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים למצוא לתלמיד את המתנה המושלמת עבור חברתו, המנהל מנסה למצוא בבית הספר תלמיד כושל, וחן מנסה להפוך לסייעת של מורה אחרת, אבל נתקלת בקשיים לא צפויים.
89 9 לא יוצאים לשירותים 9 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לגרום למורה שוש לאשר לילדים לצאת לשירותים במהלך השיעור, כריסטו מנסה לפצות את חן, אבל היא לא מוכנה לקבל את הפיצוי, והמנהל צריך לבצע את כל הדברים ההזויים שכתב במסגרת תוכנית עבודה שחשב שאף אחד לא יקרא.
90 10 תחזיר לנו את הכיתה 10 ביולי 2017
תקציר הפרק: המנהל מעביר את המשרד שלו לכיתה, ואת התלמידים לחדר המנהל. הקלמרים מנסים לפתור את הבעיות שהמעשה הזה מייצר. אבנר שומע שיש לקוח סמוי בקפיטריה ונכנס ללחץ, וכריסטו מנסה להחזיר ארגז ציוד שקיבל בחינם.
91 11 קורנפלקס 11 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים יוצאים למאבק למען ילד שלא רוצה להופיע על אריזות של דגני בוקר, המנהל וגאני מתחרים מי ישיג יותר דברים בחינם, וחן מנסה ליצור שרשרת אנושית של אהבה.
92 12 הבנים והבנות 12 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מגלים שהמורה שוש מפלה את הבנים בכיתה. מלי מגלה שהמנהל מחק לה ברכה שצילמה מהמצלמה, ושולחת אותו לאזרבייג'ן לצלם אותה מחדש. כריסטו מנסה לכתוב שיר לתחרות שירה ולא מצליח.
93 13 הכל מבינה 13 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מתמודדים מול ילדה שיודעת הכול, כריסטו רוצה לפתוח בית ספר לשרתים, והמנהל מגלה שיום אחד הוא עלול למות.
94 14 כאן בונים 16 ביולי 2017
תקציר הפרק: אתר בנייה נפתח מול בית הספר, והרעש בלתי נסבל. הקלמרים מנסים לפתור את הבעיה. המנהל רוצה להופיע על שטר של 100 שקל, וחן שוב מסתבכת עם כריסטו.
95 15 זיכרון גורלי 17 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מסייעים לילד עם בעיית זיכרון, מלי מכריזה על יום עבודות, שהמנהל כמובן מנסה להבריז ממנו, וחן מנסה לגלות בן כמה כריסטו.
96 16 הפרעת אכילה 18 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מקבלים תלונה על מורה שאוכל בשיעור, כריסטו פותח שירות ''שרתות פרטית'', וזה משגע את חן, והמנהל מגלה שיש בבית הספר מישהו שעובד פחות קשה ממנו.
97 17 אבא גנוב 19 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילד שאבא שלו הרבה יותר מגניב ממנו. המנהל שוב מסתבך עם מלי רשף, חן משנה לחלוטין את יחסה ליוחאי, ומהו הסוף שיפתיע את כל בית הספר ארזים?
98 18 פורים 20 ביולי 2017
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לילדה שאין לה מזל בהגרלת משלוחי המנות, המנהל לא מצליח להבריז ממסיבת התחפושות השנתית וחן מגלה משהו חדש שיכול לסייע לה להיכנס לחדר המורים.
99 19 טקס פרסי הפספוסים (פרק מיוחד) 23 ביולי 2017
תקציר הפרק: קפטה חולם על טקס שלם ובו מתמודדים כל כוכבי הסדרה על פרס הפספוס הטוב ביותר.
100 20 מייקינג אוף (פרק מיוחד) 23 ביולי 2017
תקציר הפרק: פרק מיוחד שבו הקלמרים חוגגים מאה פרקים, עם כל הדמויות והשחקנים האהובים, כולל הצצה אל מאחורי הקלעים ואל חדרי החזרות.

עונה 7

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
101 1 וניל 28 ביוני 2018
תקציר הפרק: המנהל מגלה שאסור לו לאכול מתוק, ומבקש מהקלמרים למנוע כל כניסת וניל לשטח בית הספר. כריסטו מגלה שאבנר שם לו מעט מדי גבינת חלומי בסלט, ומחליט להתעמת איתו.
102 2 המשקיען 28 ביוני 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מטפלים בתלונה על ילד שמשקיע יותר מדי ומוציא את כל שאר התלמידים בכיתה לא טוב. עובד חדש מגיע לבית הספר, וחן בטעות גורמת לפיטוריו.
103 3 השומר 1 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לגלות למה שוש בורחת מהכיתה מיד כשיש צלצול, ומגלים משהו מעניין. כריסטו ואבנר מפתחים אפליקציה רווחית, אבל לא מצליחים להסתדר ביניהם.
104 4 עונש קולקטיבי 2 ביולי 2018
תקציר הפרק: התלמידים מתלוננים על כך שהמורה שוש מענישה אותם בעונשים קולקטיבים, והקלמרים מנסים לעצור את זה. כריסטו קונה לאבנר מתנה ליומולדת, ואיכשהו גם זה הופך לריב גדול.
105 5 הקוסם 3 ביולי 2018
תקציר הפרק: התלמידים מתלוננים בפני הקלמרים על תלמיד שהפך לקוסם, ומאז מתיש את כולם עם הקסמים שלו. מורה חדשה מגיעה לבית הספר וגורמת ליוחאי להתנהג בצורה שמלחיצה אותו.
106 6 המסיבה 4 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים נרתמים לעזור לילד שצריך לדעת הכול על חברה שלו. בינתיים, שוקי, שעוזר יותר מדי, עושה מסיבה בבית שלו וכולם מנסים להתחמק.
107 7 כוכבות בבית ספר 5 ביולי 2018
תקציר הפרק: המורה שוש מתלוננת בפני הקלמרים שוויכוח סוער פיצל את תלמידי בית הספר לשני מחנות. בינתיים יוחאי מחליט להיות זמר ויוצר, וכולם מחפשים דרך להגיד לו שהוא גרוע בזה.
108 8 תלבושת אחידה 8 ביולי 2018
תקציר הפרק: המנהל מחליט לבטל את התלבושת האחידה, וזה גורם לבעיה אצל אחת התלמידות. המנהל וגאני משחקים ביניהם במשחק אתגרים, ולחן נמאס מזה שיוחאי לא מתעמת עם אף אחד.
109 9 ספויילרים 9 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים להתמודד עם ילדה שמגלה לכל התלמידים את הסוף של הסדרה שכולם רואים. יוחאי וחן חוזרים מירח הדבש ומנסים לשנות את המזל שלהם.
110 10 קר שם בחוץ 10 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור למורה להתעמלות שסובל מקור, ומגלים משהו מפתיע. מלי מכריחה את המנהל להיגמל מהטלפון שלו.
111 11 משקפיים 11 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים להוכיח לילד שלהרכיב משקפיים זה דווקא מגניב. אבנר פותח ליין כריכים חדש בקפיטריה, וחן ממש לא אוהבת את זה.
112 12 נא לא להעתיק 12 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים עוזרים לתלמיד שחבר שיושב לידו כל הזמן מעתיק ממנו. המנהל מוצא את עצמו מאוהב בפעם הראשונה בחייו.
113 13 מחמאות 15 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לפתור בעיה של ילדה, שאמא שלה אף פעם לא מחמיאה לה. כריסטו חוזר מחופשה ומופתע לגלות שלא ממש שמו לב להיעדרו.
114 14 אוטו גלידה 16 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים יוצאים לקרב מול אבנר, שהופך את הקפיטריה לאוטו גלידה, והמנגינה שלו נשמעת כמו הצלצול. יוחאי קונה לחן פרחים ליום האהבה, אבל כריסטו חושד שיש לו מניע נסתר.
115 15 הבושם 17 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד ששכח לקנות לחברה שלו מתנה ליומולדת. חן רוצה לכעוס על יוחאי, אבל מתקשה לעשות את זה. כריסטו מחליט לגדל חיית מחמד קצת שונה.
116 16 מוצרט 18 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים להבין למה המורה רחלי מכתיבה יותר מדי מהר. המנהל וגאני נאבקים על ליבה של מג בלליטי בדרך די מוזרה.
117 17 הנהג 19 ביולי 2018
תקציר הפרק: התלמידים מתלוננים על נהג ההסעות של בית הספר, שאף פעם לא מגיע בזמן, והקלמרים מופתעים כשהם מגלים מי הוא. חן מגלה משהו על יוחאי שמרגיז אותה מאוד.
118 18 להעיר את שוש 23 ביולי 2018
תקציר הפרק: שוש מפחדת להירדם בהצגת בית ספר, ומבקשת מהקלמרים שיעזרו לה להתגבר על זה ולהישאר ערה. אבנר מספר לחן ויוחאי משהו אישי, ומצליח להלחיץ אותם.
119 19 התשמע קולי 24 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים נרתמים לעזור לילד שמפחד לאבד את הקול שלו ברגע הכי חשוב. מלי רשף מבטלת למנהל ולגאני טיסה לאיטליה, עד שהם יצליחו לארגן הכנסות לבית הספר.
120 20 פחדן 25 ביולי 2018
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד שדבקה בו תווית של פחדן בקרב שאר התלמידים. אבנר גורם ליוחאי לעשות דברים שמאוד מרגיזים את חן.

עונה 8

העונה השמינית הופקה במהלך שנת 2018, בסמוך לעונה 7, ותשודר במהלך קיץ 2019.

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק תאריך שידור מקורי ישראלישראל
121 1 הקמע 30 ביוני 2019
תקציר הפרק: הקלמרים נרתמים לעזור לתלמיד שאיבד את קמע המזל שלו. יוחאי וחן מחליטים לאמץ חיית מחמד, אבל לא מצליחים להחליט איזו.
122 2 ‏סוכריות 30 ביוני 2019
תקציר הפרק: הקלמרים פותחים במבצע, כדי למנוע מדודה של תלמיד לזרוק עליו סוכריות במהלך טקס בר המצווה שלו. חן פוגשת חברה ותיקה, אבל היא לא מצליחה להיזכר איך קוראים לה.
123 3 מזל על הזמן 1 ביולי 2019
תקציר הפרק: הקלמרים חייבים למנוע שידור של שעשועון טלוויזיה, שבו תלמידה עשתה מעצמה צחוק. המנהל מסתבך עם מלי רשף, ויוחאי מנסה להציל אותו עם תכנית מתוחכמת.
124 4 יום ספורט 2 ביולי 2019
תקציר הפרק: יום ספורט עם ההורים עומד להתרחש בבית הספר, והקלמרים מנסים להציל אבא, ששיקר לבן שלו שהוא מעולה בספורט. כריסטו מזהה שחן עומדת להיות חולה, ומזהיר את יוחאי להתרחק ממנה.
125 5 סרטון פתיחת מתנות 3 ביולי 2019
תקציר הפרק: הקלמרים נרתמים לעזור לתלמידה כדי להעלות את כמות הצפיות בערוץ היוטיוב שלה. חן משקרת לאבנר בקשר לאוכל, ומסתבכת איתו בענק.
126 6 החלוק 4 ביולי 2019
תקציר הפרק: המורה רחלי מתחילה לעשות בוחן פתע בכל שיעור, והקלמרים מנסים לברר למה. חן מגלה שלמנהל יש חלוק מיוחד, שכשהוא לובש אותו, הוא הרבה יותר מכיל ונינוח.
127 7 האות רי"ש 7 ביולי 2019
תקציר הפרק: הקלמרים מנסים לעזור לתלמיד חדש להסתיר את ה-ר' הבעייתית שלו. אבנר שם לב שחן מנצלת את יוחאי וכריסטו, והוא מגלה להם את זה.
128 8
תקציר הפרק:
129 9
תקציר הפרק:
130 10
תקציר הפרק:
131 11
תקציר הפרק:
132 12
תקציר הפרק:
133 13
תקציר הפרק:
134 14
תקציר הפרק:
135 15
תקציר הפרק:
136 16
תקציר הפרק:
137 17
תקציר הפרק:
138 18
תקציר הפרק:
139 19
תקציר הפרק:
140 20
תקציר הפרק:

קישורים חיצוניים

  • "הקלמרים", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)