שיחת משתמש:Amit91803/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


שלום Amit91803,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "ASOS" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Amit91803/‏ASOS". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! ערן - שיחה 00:56, 8 במאי 2018 (IDT)

אירוויזיון 2020[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך אירוויזיון 2020 שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, היידן 16:03, 13 במאי 2018 (IDT)

Broke Ass Millionaires[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך Broke Ass Millionaires שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, eli - שיחה 14:07, 30 בדצמבר 2018 (IST)

הסרת קישור חיצוני[עריכת קוד מקור]

בעריכה זו [1] הסרת קישור חיצוני של דפנה לוין, מסתבר שבטעות אך בכל אופן רציתי להביא את זה לתשומת ליבך.יעלי - שיחה 10:09, 18 בינואר 2019 (IST)

שינוי שמות ערכים[עריכת קוד מקור]

שלום. נא לא להעביר שמות ערכים וקטגוריות ללא דיון, גם אם לדעתך השינוי נכון. כדי לשנות שם, יש לפתוח דיון בדף השיחה המתאים, ולהניח שם את תבנית {{שינוי שם}}, כדי לפתוח דיון. לאחר מיצוי הדיון (ולא פחות משבוע בדרך כלל), ניתן לשנות בתנאי שיש לכך הסכמה. כמובן שעבור קטגוריות (בתנאי שיש הסכמה לשינוי השם) אי אפשר סתם כך לשנות את שמן, אלא צריך להעביר בזהירות את כל הערכים המשוייכים אליהן לשם החדש.
בנוסף, בקשר למקפים: נא לשים לב למדיניות הקיימת: "בשלב זה, אין אנו משתמשים במקף עליון בשמות ערכים, משום שאינו במקלדת, ולכן, נשתמש בקו מפריד". תודה, Dovno - שיחה 12:53, 26 במרץ 2019 (IST)

אני מצטער, אמנם הייתי צריך לבדוק זאת לפני. אך הסיבה אינה ברורה לי (מכיוון שבמקלדת שלי ניתן לרשום את הסימן הזה, על ידי צירוף המקשים "alt gr + -"). עמית11 - שיחה 15:44, 26 במרץ 2019 (IST)
לא בכל מקלדת זה עובד (אצלי לא, למשל). אך בכל מקרה, זו אחת הסיבות שתמיד יש לפתוח על כך דיון בדף השיחה של הערך כדי לשמוע דעות נוספות לפני שמשנים את השם (אלא אם ברור לחלוטין שהערך נוצר עם שם שפשוט שגוי). Dovno - שיחה 15:54, 26 במרץ 2019 (IST)

ESim[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם ESim. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, שמזן (שיחה) • ערכי בראבו09:19, 5 ביוני 2019 (IDT)

Terminal X[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם Terminal X. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, קובץ על ידשיחה14:55, 26 ביולי 2019 (IDT)

היי עמית :-)[עריכת קוד מקור]

תודה על כל הערכים הנפלאים שאתה כותב. ממליץ לך להניח תבנית "בעבודה" על הערכים כדי שלא יפריעו לך בכתיבתם. דָּנִיֵּאלשיחהויקיפדיה עולה על הפסים! 01:38, 9 באוגוסט 2019 (IDT)

מודה לך על ההערכה. עליי להציב את התבנית בראש הערכים? עמית11 - שיחה 01:40, 9 באוגוסט 2019 (IDT)
מובן שאתה לא חייב אך כדאי. דָּנִיֵּאלשיחהויקיפדיה עולה על הפסים! 01:50, 9 באוגוסט 2019 (IDT)
תודה לך, לילה טוב! עמית11 - שיחה 01:51, 9 באוגוסט 2019 (IDT)
אם אתה עובד באופן פעיל על הערך, אכן תבנית {{בעבודה}} נועדה לבקש מאחרים להימנע בינתיים מכל עריכה משלהם, כדי למנוע התנגשויות עריכה (ולכן יש להניח אותה לזמן הקצר הרלוונטי בעוד אתה עובד בפועל על הערך). אם בכוונתך לעבוד על הערך לאורך תקופה מסויימת אפשרות אחרת היא להניח במקום תבנית {{בעבודה מתמשכת}}, המאותתת לעורכים שנעשית עוד עבודה אך עורכים אחרים מוזמנים לתרום גם תוך כדי. Dovno - שיחה 09:11, 9 באוגוסט 2019 (IDT)

צמחונות וטבעונות לפי מדינה[עריכת קוד מקור]

תודה על הערך המושקע! --‏Yoavd‏ • שיחה 08:50, 9 באוגוסט 2019 (IDT)

מצטרף. דָּנִיֵּאלשיחהויקיפדיה עולה על הפסים! 16:22, 9 באוגוסט 2019 (IDT)
מודה לכם מאוד על ההערכה! עמית11 - שיחה 16:23, 9 באוגוסט 2019 (IDT)

עמית מורשת[עריכת קוד מקור]

שלום. לתשומת ליבך, ערך זה נמחק בעבר בהצבעה (ולא לחינם שם הערך מוגן מיצירה חוזרת). העברתי את הערך שכתבת לטיוטה פרטית שלך: עמית11/עמית מורשת. אי אפשר ליצור מחדש את הערך בלי דיון בדף השיחה בו מסבירים מה השתנה מאז המחיקה וקבלת הסכמה רחבה בדיון שזה אכן שינוי נסיבות מהותי המצדיק שחזור (או לחלופין תמיכה של 5 בעלי זכות הצבעה בפתיחת הצבעת שחזור). בברכה, Dovno - שיחה 14:05, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

ביקשתי שיעלו את חסימת הערך להצבעה חוזרת, מכיוון שהחסימה התבצעה לפני זמן רב, ולא התייחסו לבקשתי.

לדעתי הערך חשוב דיו ליצירה, לכן ניסיתי ליצור אותו בשם אחר שמותר. באמת שהשקעתי רבות בערך, והוא מפורט מאוד. אבקש את שיקולכם הנוסף להשארת הערך בוויקיפדיה העברית. עמית11 - שיחה 14:20, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

הערך נחסם ליצירה כיוון שהיו הרבה נסיונות ליצור אותו ללא השגת הסכמה בדיון. זה ממש לא אומר שבשם אחר מותר להעלות אותו. את הדיון ליצירתו מחדש יש לערוך רק בדף השיחה של הערך ויש להבהיר מהו שינוי הנסיבות מאז שנמחק. Dovno - שיחה 14:28, 15 באוגוסט 2019 (IDT)
תוכל לפתוח דיון עבור יצירה מחדש של הערך? ובנוסף, הטיוטה שלי לא נשמרה ואין לי אפשרות לגשת אל הערך. עמית11 - שיחה 14:31, 15 באוגוסט 2019 (IDT)
בהמשך לדברים, הערך נמחק. בריאן - שיחה 14:47, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

כמה הערות[עריכת קוד מקור]

שלום עמית, תודה על הערכים שאתה יוצר. כמה הערות ברשותך:

  1. כשרושמים את שם הערך בשפת המקור יש לרשום "(באנגלית: XX)" ולא "מעוצב" כפי שאתה רושם.
  2. הפרק שתחתיו מפורטות הערות השוליים נקרא "הערות שוליים" ולא "הפניות".
  3. הסדר מבחינת מבנה הערך הוא קודם כל פרק "קישורים חיצוניים" ואחרי זה פרק "הערות שוליים" ולא ההפך.
  4. לאחר שאתה מעלה ערך, עיין בבקשה בתיקונים שעורכים אחרים מבצעים בו, ככה הטעויות שלך לא תחזורנה על עצמן.

סוף שבוע נעים, אמירושיחה 15:40, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

  1. ראשית כול, כתבתי "מעוצב", כי באנגלית, במקום Note X, נכתבת בצורה מעוצבת הצורה "NoteX" (כמו Note7 במקום Note 7). ניתן לכתוב את שתי הצורות (אנגלית ו"מעוצב" באנגלית) יחד, לפי שיקולך;
  2. שנית, אני מתנצל על הבעיה שנוצרה בנושא כתיבת "הפניות" במקום "הערות שוליים". שמתי לב לכך שהתרגום האוטומטי מתרגם כך מאנגלית;
  3. שלישית, כנראה הסדר בוויקיפדיה האנגלית הוא שונה, או שזהו בלבול שלי; כך או כך, אני מתנצל על הטעות;
  4. רביעית, תודה על העצה שנתת, אני נוהג מדי פעם לצפות בערכים ולבדוק טעויות או שינויים שמשתמשי "בוט" או משתמשים רגילים מבצעים בערך.

תודה על ההתייחסות, סוף שבוע נעים גם לך! עמית11 - שיחה 15:46, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

גם אני מצטרף לדברים. ראשית - כל הכבוד על הערכים שאתה מתרגם. הם ערכי בסיס שהיו חסרים. עם זאת, שים לב שהתרגום שלך לפעמים יוצר משפטים קצת מגוחכים בעברית. עדיף להשקיע בערך עוד רבע שעה מאשר ליצור עוד ערך. תשקיע בבקשה במעבר על התרגום בצורה איטית פעם נוספת. כמו כן, אל תשכח בכל הערכים להוסיף את התבנית {{ויקישיתוף בשורה}} ושים לב שברגע שאתה מקשר ערך לויקינתונים מספיק לכתוב רק {{אתר רשמי}} ולא צריך להוסיף את כתובת האתר. בהצלחה! התו השמיניהבה נשוחחתובנות 21:24, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

אני תמיד דואג לבדיקת התרגומים ועריכתם. ידוע לי שתרגום מכונה יוצר בעיות כאלו; אקח את הדברים לתשומת ליבי בתרגומים הבאים; לא ידוע לי על שינוי כלשהו שביצעתי בזמן האחרון בוויקינתונים. לילה טוב ותודה על ההערות! עמית11 - שיחה 22:06, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

הצבעתך בעד פיצול הערך נינג'ה ישראל[עריכת קוד מקור]

הצבעתך נמחקה לאחר שעדיין לא נפתחה ההצבעה, היא תפתח בעוד יומיים, ב-29 בספטמבר, ואשמח שבתאריך תחילת ההצבעה תכתוב שוב את הצבעתך. ☺ Esc Steven - שיחה 10:30, 27 בספטמבר 2019 (IDT)

מתנצל, כשהגעתי לדף ההצבעה, לא ראיתי תאריך ברור (ראיתי קוד); אז שיערתי שההצבעה נפתחה והצבעתי.סוף שבוע נעים. Amit91803 - שיחה 11:36, 27 בספטמבר 2019 (IDT)

נינג'ה ישראל[עריכת קוד מקור]

ההצבעה פתוחה. Esc Steven - שיחה 00:20, 30 בספטמבר 2019 (IDT)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Amit91803,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, אילי - שיחה 11:26, 5 באוקטובר 2019 (IDT)

תודה. Amit91803 - שיחה 17:23, 6 באוקטובר 2019 (IDT)

להיט (רשת)[עריכת קוד מקור]

שלום Amit91803,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "להיט (רשת)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Amit91803/‏להיט (רשת)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 22:35, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

בפרט: "hit" במובן זה כלל איננו "להיט". Dovno - שיחה 22:35, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

Samsung Knox[עריכת קוד מקור]

שלום Amit91803,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Samsung Knox" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Amit91803/‏Samsung Knox". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 22:39, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

"קוד מומלח וממהר"? Dovno - שיחה 22:39, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

StatCounter[עריכת קוד מקור]

שלום Amit91803,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "StatCounter" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Amit91803/‏StatCounter". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Dovno - שיחה 22:43, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

"הנתונים ... נגזרים ישירות מלהיטים"? "תואר ה־BusinessWeek"? Dovno - שיחה 22:43, 10 באוקטובר 2019 (IDT)

ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

שלום. כפי שראית, העברתי מספר ערכים חדשים שיצרת למרחב המשתמש שלך. ערכים אלו הינם קצרמרים שנראה שנוצרו בתרגום מכונה - יש שם מושגים שתורגמו מילולית באופן שגוי לגמרי. רציתי לשאול מספר שאלות לגבי ערכים אלו:

  1. האם יש לך ידע בנושאים של ערכים אלו, והיכרות עם המושגים הרלוונטיים?
  2. האם בדקת את נכונות כל הערות השוליים שהועתקו מהערכים המקוריים באנגלית? לדוגמה: בערך משתמש:Amit91803/StatCounter הערת השוליים הראשונה מפנה לעמוד 93 בספר "Twitter Marketing for Dummies", ללא קישור לעותק מקוון ברשת. האם יש לך גישה לספר זה ווידאת שאכן מה שכתוב בעמוד 93 אכן תומך בכתוב בערך? (כאשר מתרגמים ערך מוויקיפדיה זרה אין להעתיק הערות שוליים בלי לוודא שהן נכונות).
תודה, Dovno - שיחה
הבנתי, מתנצל על כך. היה לי ידע כללי על הערכים, לכן בחרתי ליצור אותם; בתהליך העריכה שמתי לב למונחים ולמשפטים מוזרים שנוצרו, שאת משמעותם לא הבנתי בעצמי. לכן, הנחתי להם להישאר שם. עכשיו אני מבין שזה בלתי אפשרי להשאיר משפטים שאינם ברורים בערכים החשופים לעיני כול. אנסה להבא לשקול כל משפט שמתורגם בערכים שאני יוצר. תודה וסוף שבוע נעים! Amit91803 - שיחה 12:29, 11 באוקטובר 2019 (IDT)

הסרת הרשאה[עריכת קוד מקור]

שלום עמית, מעט נחפזתי עם מתן ההרשאה. אכן יש להקפיד על ניסוחים ולהימנע מתרגמת. אין לי ספק כי ככל שתערוך יותר ותצבור ניסיון, הבעייה הנוכחית תחלוף מאליה. בברכה, אילי - שיחה 10:32, 12 באוקטובר 2019 (IDT)

בצפר (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

שלום. נא לשים לב שלא מעבירים שמות ערכים ללא דיון בדך השיחה (עם הנחת תבנית {{שינוי שם}}). בשל ההעברה שלך יש כעת כמה בעיות:

  1. דפים רבים המקשרים לדף הפירושונים במקום לערך הנכון.
  2. יצרת דף פירושונים בשם "בצפר (סדרת טלוויזיה)" שבסופו של דבר לא יהיה נחוץ כלל (כי כל הערכים צריכים לקשר למקום הנכון, ודף הפירושונים האמיתי הוא בצפר.

אנא טפל בכך. Dovno - שיחה 20:48, 23 בנובמבר 2019 (IST)

Dovno, תודה לך על ההתייחסות. יש לי מספר הערות על מה שכתבת:

1) לא אחליף שמות דפים יותר ללא דיון על כך, אם כי דיון על כך נראה לי מיותר למדי [הרי ידוע ששני הערכים ייקראו במצב זה "בצפר (סדרת טלוויזיה)", והדבר ייצור בלבול]. 2) השינוי של "בצפר (סדרת טלוויזיה)" לדף פירושונים שמקשר לשני ערכי הסדרה (הישנה והחדשה), גרם לערכים רבים בהם כתוב המונח "בצפר (סדרת טלוויזיה)" לקשר לדף הפירושונים של 2 הסדרות. אם כי יש ערכים שיש לקשר לערך של הסדרה החדשה [בצפר (סדרת טלוויזיה, 2019); כמו בערך "נדב אסולין", שיש לקשר לסדרה הישנה והחדשה, כיוון ששיחק בשתי הסדרות, וגם בערכי השחקנים של הסדרה החדשה]. 3) דף הפירושונים נחוץ (לפחות לדעתי), מכיוון שאם מישהו יחפש את המונח "בצפר (סדרת טלוויזיה)", יקושר מיידית לערך הסדרה הישנה, שזה מכיל הפניה מחיפוש סתמי של שם הסדרה. מי יודע, אולי המחפש שם דעתו למצוא מידע על הסדרה החדשה, המשודרת כיום? כמובן שלא אעשה דברים אלו יותר ללא התייעצות או שאלה, כתבתי את הדברים רק לשם ההסברה בחשיבתי בנושא שינוי השם, יצירת דף הפירושונים וכו'. שוב תודה ולילה טוב! Amit91803 - שיחה 20:52, 24 בנובמבר 2019 (IST)

סליחה על האיחור בתגובה. אין צורך בדף פירושונים בשם "בצפר (סדרת טלוויזיה)", כפי שאין לנו דף פירושונים בשם "מלך האריות (סרט)", או "פני צלקת (סרט)". במקרה הזה, שם הערך הוא "בצפר", והסוגריים באים אך ורק כדי להבדיל בין הערכים האחרים שזה גם שמם. דף הפירושונים הוא בפשטות "בצפר".
האם תוכל לטפל בקישורים הקיימים כך שיקשרו נכון ולא דרך דף ההפניה? (רובם אני מניח אמורים לקשר ישירות לבצפר (סדרת טלוויזיה, 2005), אך אולי חלקם אמורים לקשר לבצפר (סדרת טלוויזיה, 2019)?) Dovno - שיחה 00:17, 9 בדצמבר 2019 (IST)
תודה לך על המענה! כל הקישורים שאני יצרתי בערכים שמתכוונים לסדרה החדשה מופנים לסדרה החדשה. ובגלל שכל צוות השחקנים (ויוצרי התוכנית) הם חדשים (פרט לנדב אסולין), אין צורך בהחלפה של קישורים (אך בכל מקרה יש את הערכים של שחקני ויוצרי הסדרה החדשה, אך אני מניח כי בכל מקרה מי שיודע יקשר אותם לסדרה החדשה).
אין בעיה, אעשה את זה בהקדם. Amit91803 - שיחה 18:21, 9 בדצמבר 2019 (IST)
Done טופל Amit91803 - שיחה 19:25, 9 בדצמבר 2019 (IST)
מעולה, תודה רבה. מחקתי את ההפניות המיותרות. דף הפירושונים נשאר "בצפר", ומקשר, בין השאר, לערכים של שתי הסדרוות בשם זה. Dovno - שיחה 00:58, 10 בדצמבר 2019 (IST)
תודה לך! יום טוב! Amit91803 - שיחה 08:15, 10 בדצמבר 2019 (IST)

יום הולדת שמח[עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! על אתמול, עד 120 שנה איש השום (Theshumai) - שיחה 21:59, 21 בדצמבר 2019 (IST)

תודה רבה לך! Amit91803 - שיחה 22:00, 21 בדצמבר 2019 (IST)
וואוו. איזה ערך מוצלח! כל הכבוד!!! טבעת-זרם - שיחה 11:23, 25 בדצמבר 2019 (IST)

תודה רבה לך! תמיד שמח לעזור לוויקיפדיה! Amit91803 - שיחה 12:15, 25 בדצמבר 2019 (IST)

גם אני נכנסתי לכאן כדי לפרגן על אותו הערך בדיוק אז מצטרף - כל הכבוד על היזמה החשובה! איש השום (Theshumai) - שיחה 16:53, 11 בינואר 2020 (IST)
תודה לכם! Amit91803 - שיחה 18:28, 11 בינואר 2020 (IST)