ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:ענת קם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<ענת קם

  • תאריך תחילת ההצבעה: 21:53, 13 באפריל 2010 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 21:52, 20 באפריל 2010 (IDT)
  • הבורר (אם מונה):
  • ההצבעה עוסקת בשאלה האם להעביר את הערך לשם "פרשת ענת קם" ולהפוך את הערך "ענת קם" להפניה או להשאיר את המצב הקיים על כנו.

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

הצבעת המחלוקת עוסקת בביצה שלא נולדה. הערך ענת קם עוסק אך ורק בענת קם. אם מישהו סבור שיש מקום לערך פרשת ענת קם, יתכבד נא ויכתוב את הערך (רצוי בארגז חול), כדי שניתן יהיה להשוות בין שני הערכים, ולהחליט האם אחד מהם מיותר, או שיש מקום לשניהם. מוגזם לדרוש מהקהילה שתחליט על הערך פרשת ענת קם כשכלל לא ידוע מה תוכנו. אני מציע שעד לכתיבת הערך פרשת ענת קם תוקפא המחלוקת. דוד שי - שיחה 20:20, 13 באפריל 2010 (IDT)

לענת קם אין חשיבות וזה הובהר בהצבעת מחיקה לפני חודש. הערך הזה היה צריך להיות משוחזר תחת השם פרשת ענת קם כפי שרצה הרוב המוחלט בדף השיחה. עכשיו במקום לעסוק בפרשה עצמה שמסעירה את המדינה, הערך עוסק באיזו עיתונאית זוטרה וחסרת חשיבות ומזכיר את הפרשה שהיא מעורבת בה רק כדרך אגב. יורי - שיחה 20:28, 13 באפריל 2010 (IDT)
חבל להאריך בוויכוח - כתוב את הערך פרשת ענת קם, ותוכיח שיש כיסוי לדבריך. דוד שי - שיחה 20:42, 13 באפריל 2010 (IDT)
אין טעם לכתוב ערך שיהיה, בסופו של דבר, כפיל לערך על ענת קם עם מעט שינויי לשון וקצת פחות ביוגרפיה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!20:43, 13 באפריל 2010 (IDT)
אם הערך יהיה כפיל לערך שלפנינו, בוודאי אין טעם לכתוב אותו, וגם אין טעם במחלוקת. ברור לי שאלה הרוצים בערך פרשת ענת קם מתכוונים לערך אחר לגמרי, כזה שמחד יושמטו ממנו פרטים ביוגרפיים של קם שאינם קשורים לפרשה, ומאידך תהיה בו הרחבה רבתי על היבטים שאינם קשורים בקם ועוסקים בחופש העיתונות, צו איסור פרסום, אבטחת מידע, חיסיון עיתונאי ומי יודע מה עוד. כדי לדעת אם לערך זה יש זכות קיום (וכדי שלא נעסוק בוויכוח על תוכנו הצפוי), ראוי שהחפצים בו יכתבו אותו. דוד שי - שיחה 20:49, 13 באפריל 2010 (IDT)
הגברת הנכבדה אינה שונה במאומה מאישים המצוינים בעמוד פרשיות ריגול בישראל ולא זכו לערך, גם בעבור מעשים חמורים בהרבה. חטאם היחיד בוויקיפדיה הנו שביצעו מעשיהם קודם לקיומה ולכן נדחקו לדפים נשכחים. ‏Wierzba‏ • שיחה20:45, 13 באפריל 2010 (IDT)
בערך פרשיות ריגול בישראל מוזכרים תשעה אנשים שלכל אחד מהם ערך משלו, לעומת שבעה אנשים שלהם רק סעיף בערך זה, ועוד כמה שמוזכרים במשפט קצר. ענת קם משתלבת היטב בקבוצת התשעה שזכו לערך. דוד שי - שיחה 20:53, 13 באפריל 2010 (IDT)

עמדת הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

לקרוא לערך "פרשת ענת קם".

  • ענת קם היא עיתונאית צעירה וחסרת חשיבות אנציקלופדית שכל פרסומה נכון להיום הגיע כתוצאה ממעורבותה בפרשה הנקראת על שמה. בהצבעת המחיקה שהתקיימה על הערך לפני כחודש נמחק הערך עקב חוסר חשיבות אנציקלופדית. במידה ולענת קם הייתה חשיבות בלי קשר למעורבותה בפרשה סביר להניח כי רוב המצביעים היו מתנגדים למחיקת. אי לכך, ניתן לטעון כי שחזורו של הערך הזה בשמו המקורי הוא למעשה הפרה של החלטת הקהילה.
  • אין לדעת מה יהיה עתידה של גברת קם. ייתכן כי בסופו של יום היא תקבל עונש קל ותרד לתהום הנשייה וייתכן ולא. אף אחד לא יודע. מה שכן ברור הוא שכרגע אין לה חשיבות אנציקלופדית בפני עצמה. אי אפשר להגיד את אותו הדבר על הפרשה שנקראת על שמה שחשיבותה האנציקלופדית ברורה כבר היום.
    אפשר לקחת כדוגמה את הערך פרשת יוסל'ה שוחמכר. יש לנו ערך על הפרשה אולם אין לנו ערך על האיש יוסל'ה שוחמכר, כי בראייה היסטורית, שנים לאחר הפרשה הנקראת על שמו, אנו יודעים כי לו עצמו אין שום חשיבות אנציקלופדית. מנגד קיים אצלנו הערך מרדכי וענונו שהערך עליו נכתב שנים רבות לאחר שפרשת הריגול בה היה מעורב התפוצצה ובראייה היסטורית ברורה לכולנו חשיבותו האנציקלופדית של האיש ואת הנזק שגרם.
  • בכל מקרה המצב כרגע שבו הערך מתעסק בסיפור חייה של עיתונאית צעירה וזוטרה, ובדרך אגב מזכיר את פרשת הריגול שבה הייתה מעורבת, הוא לא תקין ולא יכול להימשך. יורי - שיחה 20:54, 13 באפריל 2010 (IDT)
כאשר ישנן פרשות על שמו של אדם שיש לו חשיבות אנציקלופדית כשלעצמו, מצאתי כי בויקיפדיה ישנם שני ערכים, שמוקדשות אחת לפרשה ואחת לאדם. דוגמאות: פרשת ידלין (אשר ידלין), פרשת דרייפוס (אלפרד דרייפוס), פרשת לבון העסק הביש (פנחס לבון), פרשת טננבוים (אלחנן טננבוים), פרשת בר-און חברון (רוני בר-און), פרשת נמרודי (עופר נמרודי), פרשת עמותות ברק (אהוד ברק) לעומת זאת כאשר אין חשיבות אנציקלופדית לאדם כשלעצמו ישנו ערך אחד על שם הפרשה ושמו של האדם מהווה הפניה לערך של הפרשה: פרשת דוד פאליק, פרשת טוביאנסקי, פרשת חילמי שושא, פרשת מוחמד א-דורה, פרשת האחים פריניאן, פרשת שמעון אבלס וכדומה. אמנם יש מקרים כמו פרשת רופאייזן שמוביל לדוד אוסוואלד רופאייזן אבל הוא נראה לי מיעוט שבמיעוט. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם15:14, 14 באפריל 2010 (IDT)
צר לי, אבל המדגם שלך מופרך. יש בויקיפדיה מאות ואולי אלפי ערכים על פרשות, ובמעל 90% מהערכים הערך נקרא על שם האדם ולא על שם ה"פרשה". ראה: קטגוריה:ישראלים שריגלו למען מדינה זרה, קטגוריה:מרגלים, קטגוריה:מתנקשים פוליטיים וכך הלאה. עדירל - שיחה 23:42, 14 באפריל 2010 (IDT)

עמדת הצד השני[עריכת קוד מקור]

להשאיר את הערך בשמו הנוכחי "ענת קם".

שיקול נוסף הוא כאשר שמו של אדם הופך למושג הנפרד מהארוע עצמו הוא זכאי לערך כמו פאווליק מורוזוב, ושמואל קופמן וזהרה לביטוב שנכנסו לספרות. כמוהם, גם פרשת יוסל'ה שוחמכר היא טעות מבחינתי וצריכה להיות יוסל'ה שוחמכר.
לעומת זאת, כאשר האדם היה קורבן פסיבי של ארוע, כמו רצח אורון ירדן, רצח דני כץ, פרשת מוחמד א-דורה, פרשת חילמי שושא הערך נקרא על שם הפרשה.
לכלל זה יש כמובן יוצאי דופן שלדעתי יש לתקנם: פרשת גאורגה אורסו אשר לא ברור למה אינה נקראת גאורגה אורסו, פרשת דוד פאליק אשר לא ברור למה אינה נקראת דוד פאליק, פרשת יון בוגזה אשר לא ברור למה אינה נקראת יון בוגזה, פרשת טוביאנסקי אשר הועברה ללא דיון מספק ממאיר טוביאנסקי בפברואר 2010. יש גם את פרשת עיזאת נאפסו הגבולי.
מנגד, במקרים רבים גבוליים ואף לא גבוליים הערך נקרא על שם האדם או הארגון ולא על שם הפרשה, למרות פסיביות. כך למשל כנופיית מע"צ ולא פרשת כנופיית מע"צ.
איני רואה סיבה שענת קם תהיה שונה מהכללים שלעיל ויותר מכך חשוב לקבוע מסמרות בכללים אלו כדי למנוע דיון כזה בעתיד, אשר הקשרו הפוליטי אינו מוסיף לויקיפדיה. עדירל - שיחה 14:13, 14 באפריל 2010 (IDT)
אוסיף ואציין שבפרשת שי דרומי לא היה דיון. עדירל - שיחה 17:04, 14 באפריל 2010 (IDT)
  • אני חושב שהטקסט שהוספתי כעת על השמות הרבים של הפרשה (פרשת ענת קם, פרשת אורי בלאו, פרשת יאיר נווה, פרשת יובל דיסקין, פרשת המסמכים הסודיים, פרשת גניבת המסמכים, פרשת ההדלפה במדים, פרשת הריגול) מבהיר שהצמדת השם "פרשת ענת קם" למעשים המתוארים, יש בה משום הבעת עמדה כלפי המעשים. הצעתי היא שבערך "פרשת ענת קם" תהיה הפניה לפסקה "פרשת גניבת המסמכים" בערך "ענת קם". תומר ש - שיחה 21:33, 14 באפריל 2010 (IDT)
אפילו בתורה העדיפו פרשות על שמות. הנה: פרשת נח, פרשת חיי שרה, פרשת יתרו, פרשת קרח, פרשת בלק ופרשת פנחס. . --אפי ב. • התחברו לרגשותיכם22:42, 14 באפריל 2010 (IDT)
  • כיוון שרבים תומכים בשם "פרשת ענת קם", אוסיף כמה מילים. יש לפנינו ערך לא קטן (כעת גודלו 11K) העוסק אך ורק בענת קם. הערך אינו עוסק ב"פרשה" כלשהי, אלא מתמקד במעשיה של ענת קם, ואך ורק בהם. קצת מוזר להתעלם מעובדה זו ולטעון שענת קם אינה ראויה לערך, אלא רק "הפרשה". היבטים אחרים של הפרשה, כגון מעשיו של אורי בלאו נדונים בערכיהם. הערך שלפנינו עוסק, בצדק, בענת קם, שאולי אינה ראוי לערך של 100K, אך לערך של 13K (שבוודאי יתפתח) היא בוודאי ראויה. דוד שי - שיחה 07:54, 15 באפריל 2010 (IDT)
לא מדויק. יש רק 3 משפטים על ענת קם וכל שאר הערך נוגע אך ורק לפרשה הנקראת על שמה. בערך לא מסופר כמעט שום דבר על חלקו של אורי בלאו או על הפולמוס שנוצר בנוגע לחופש העיתונות. את כל המידע הזה אני מבין שאתה רוצה לפזר בערכים שונים במקום לרכז הכל בערך אחד. יורי - שיחה 08:28, 15 באפריל 2010 (IDT)
אכן, הביוגרפיה של אישה צעירה זו שבקושי התחילה ללמוד באוניברסיטה, ואין יותר מדי מה לספר עליה כשלעצמה, ממש איננה מעניינת את הרוב בהקשר של האישיות שלה כשלעצמה. אחייניתי למשל יש לה כבר תואר בתקשורת, עברה הרפתקאות שונות בעולם, ואף אחד לא מתעניין בה. כל העניין בענת קם נובע מפרשת הדלפת המסמכים הסודיים, פרסום חלק מהם, ומעורבות הארץ והשב"כ, וכל מה שנסתר מעינינו. לעיתים ישנם אנשים שראוי לכתוב עליהם ערך, שגם מעורבים בפרשה שראוי לכתוב עליה ערך, לדעתי זה לא המצב כאן. הפרשה מעניינת וחשובה ואולי אף תקדימית, האנשים שמככבים בה, כולל בלאו שוליים. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם15:28, 15 באפריל 2010 (IDT)
באמת מצער לגלות ש"אישה צעירה זו שבקושי התחילה ללמוד באוניברסיטה" זכתה לערך, בזמן שאלפי דוקטורים, שלא לדבר על בעלי תואר שני, טרם זכו לו. התקיים בה "יש קונה עולמו בשעה אחת", והיא ראויה לערך. הפיכת הערך ל"פרשה" היא סוג של ניפוח - מדובר במעשיה של ענת קם וביחס החברה אליהם, וכשתירגע ההמולה התקשורתית יתברר שאין כאן כל "פרשה". דוד שי - שיחה 21:11, 16 באפריל 2010 (IDT)
דוקא אני חושב שפרשה יש כאן, ואם לא פרשה אז לפחות "פרשיה" (גם בגלל היקף המסמכים וסיווגם, גם בתקדים של ההסכם עם השב"כ [דבר שמראה שכוחו נשחק למול העיתונות], וגם בשל העניין שלראשונה עיתון עומד בעוז למול השב"כ) רק שלא ברור מה שמה. אולי "הדלפת המסמכים הצה"ליים" אולי "ענת-בלאו" ואולי שם אחר. ובנוסף מתחוור לי שנכונה הגישה שאין להעמיס את כל הפרשה על כתפיה הקטנות של קם. --אפי ב. • התחברו לרגשותיכם15:08, 18 באפריל 2010 (IDT)

עמדת הצד המתעייף (השלישי)[עריכת קוד מקור]

להחליט לדחות הצבעת מחלוקת זו בשבועיים

  • די, כמה אפשר לדבר על ערך במקום לכתוב אותו? תנו לכתוב, ובהתאם להתפתחות הערך נדע טוב יותר גם מה השם המתאים לו.
  • הערך אקטואלי ובכל זאת חשוב מספיק, מסתבר, כדי לכתוב עליו ערך בתנועה. בעוד שבועיים נהייה כולנו חכמים יותר ומוטב לקיים את הדיון לאחר פרק זמן זה. אולי התפתחויות יביאו אותנו לקרוא לו פרשת נווה ואולי המחדל (2010) ואולי חוק יסוד: העיתונות. ואולי עוד שבועיים פשוט נדע מה מוקד הערך - האישיות? הפרשה? העיתונות? המעשה? המשפט?
  • החיפזון מן השטן. ראינו זאת בכתיבה פזיזה של הערך המקורי, שנמחק בהצבעה. ראינו זאת בפתיחת הצבעת המחיקה הראשונה שלא המתינה לסיום דיון החשיבות. ראינו זאת בכתיבת הערך בשנית ללא הצבעה שנייה מסודרת בנוהל אד-הוק יש מאין, ועכשיו אנו רואים זאת בהצבעת מחלוקת על שם הערך. אולי הגיע הזמן ללמוד מן הניסיון?

אורי שיחה 21:47, 13 באפריל 2010 (IDT)

אני מסכים עם חלק מנימוקיו של אורי. דבריו של יוסי מלמן (הארץ) בנושא, "...בפרשת קם - שיש מי שמבקשים להפוך אותה לפרשת אורי בלאו ו"הארץ", כשהם מונעים מאינטרסים זרים, אולי אף עוינים - ...", מעלים את האפשרות שיש אינטרסים זרים גם בשם "פרשת ענת קם". אולי נדע יותר כשיוגש כתב אישום. עוזי ו. - שיחה 12:53, 14 באפריל 2010 (IDT)
ומלמן עצמו לא מונע מאינטרס להגן על המקום שנותן לו פרנסה? האם יש ספק היום שיש כאן שילוש, שקם גנבה מסמכים צה"לים, מסרה אותם לבלאו שפירסם בעיתון הארץ? לאורי, במידה ושם הפרשה תשתנה בעתיד, יהיה אפשר לשנות את שם הערך כפי השינוי שיהיה אז. בדיוק כמו שהיה בערך מלחמת לבנון השנייה, שבזמן כתיבתו לא היו היינו סגורים לגבי שם הערך. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם18:38, 14 באפריל 2010 (IDT)
בדיוק, הרי יש כבר שם, ואם נצטרך - נשנה. בגלל זה נראה לי הויכוח בנקודת זמן זו אם מוטב שם זה או אחר - מיותר. אורי שיחה 18:42, 14 באפריל 2010 (IDT)
עכשיו בערך יש פסקה בשם "פרשת גניבת המסמכים" מה שאומר שאתה לא דוחה שום דבר. כבר עכשיו הוחלט מה השם של הפרשה והוא השם הפחות מקובל בציבור הרחב ובתקשורת. יורי - שיחה 08:23, 15 באפריל 2010 (IDT)

רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, שיחות קבצים, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה בדיוני מחלוקת.

אין לפתוח את ההצבעה עד אשר שני הצדדים לא יכתבו את טיעוניהם. בהתאם לויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

אפשרות ראשונה - פרשת ענת קם[עריכת קוד מקור]

  1. בהתאם לנימוקי לעיל ולפי הרוב בדף השיחה של הערך. לדחות את ההצבעה שוב בשבועיים ואז לפתוח את הדיון מחדש זו האפשרות הכי גרוע לדעתי. צריך לסיים עם הסיפור הזה. יורי - שיחה 21:56, 13 באפריל 2010 (IDT)
  2. כשם שיש לנו פרשת שי דרומי ולא שי דרומי (אל תתבלבלו, זאת הפניה). מי שמשעמם לו יכול לקרוא את הדיונים שהיו בעניין זה. עידושיחה 23:48, 13 באפריל 2010 (IDT)
  3. בעד. שי חלצי - שיחה 23:50, 13 באפריל 2010 (IDT)
  4. ואם לא אז אפשרות 3. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:52, 13 באפריל 2010 (IDT)
  5. Lostam - שיחה 12:13, 14 באפריל 2010 (IDT). ולהפוך את ענת קם להפניה.
  6. ענת קם חסרת חשיבות אנציקלופדית. רק לפרשה חשיבות בשל העניין הציבורי. דרור - שיחה 12:58, 14 באפריל 2010 (IDT)
  7. ליש - שיחה 13:16, 14 באפריל 2010 (IDT)
    כמו פרשת דרייפוס - הביוגרפיה הקצרה למדי של ענת ממש לא מעניינת וחשובה. וגם כי מעורבים בכך גורמים נוספים כמו אורי בלאו והארץ. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם14:36, 14 באפריל 2010 (IDT)
    לאלפרד דרייפוס יש ערך מעבר לפרשה. עדירל - שיחה 14:48, 14 באפריל 2010 (IDT)
    כאשר ענת קם תגיע לשיעור קומתו של דרייפוס, נייחד לה גם ערך על שמה. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם15:57, 14 באפריל 2010 (IDT)
    לא זה העניין. ההוכחה שלך נפלה. אוינה. התפוגגה. יש מאות אנשים שיש להם ערך למרות שלא עשו יותר משעשתה ענת קם. יש כ-10 ערכים על פרשות ללא ערך על האדם, במקרים דומים. עדירל - שיחה 16:28, 14 באפריל 2010 (IDT)
  8. יותר מתאים, לדעתי. יוסאריאןשיחהערביי הרצליה כבר לא כועסים 16:40, 14 באפריל 2010 (IDT)
  9. זוהי פרשה. היא עצמה, בתור דמות, איננה ראויה לערך בפני עצמה, אלא הפרשה שהיא חוללה במעשיה. אלדדשיחה 16:51, 14 באפריל 2010 (IDT)
  10. עקרונית אני בעד להתאפק. אינני ממהר לשום מקום. אולם סוג הריגול הזה, יחד עם ההגנה המאסיבית של עיתון הארץ ושאר המתייפיפים כל כך דוחה אותי שאני כבר רואה כעת לנגד אני "פרשה". לא פרשת ריגול אלא פרשה של גועל נפש תקשורתי. וצר לי אם מישהו יחשוד אותי בימניות, אני ממש לא ימני, אבל הפעם זה מוגזם. ניר 121 - שיחה 19:58, 14 באפריל 2010 (IDT)
    לא יודע בדבר ימניות, אבל אתה מכריז כאן שאתה מצביע ממניעים לא אנציקלודפים בעליל. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 12:59, 15 באפריל 2010 (IDT)
  11. Ori‏ • PTT22:24, 14 באפריל 2010 (IDT)
  12. הפרק על חייה מכיל שורות בודדות, שעוד כוללות גם דברים טריוויאליים כמו לימודיה באוניברסיטה, ונראה כתוספת מאולצת עקב היות הערך קרוי "ענת קם". כל הבשר של הערך נמצא בבירור בפרק השני על המסמכים, שמתאר מעורבות של אנשים נוספים וממחיש כמה שהיא רק החלק הראשון בפרשה. אני גם לא רואה טעם לחכות עוד שבועיים להצבעה, כי ככל שהזמן עובר לא מתגלים עוד פרטים משמעותיים שהיא עצמה עשתה (היא גנבה מסמכים וצרבה מידע לדיסקים. די, נגמר). מה שממשיך להתווסף כעת זה דווקא פרטים על מעורבים אחרים מהשלכות המעשה: פרסום התמודדות ותגובות גורמים מדיניים של הממשלה ושל צה"ל, ביקורת התקשורת על צה"ל, והמשך התעסקות במה שקורה כעת עם אורי בלאו. כך לדעתי יש למחוק את הפרטים על חייה מהפסקה הראשונה, פרט למידע על הקריירה שלה כעיתונאית שישתלב עם סיפור התגלגלות הפרשה מפסקת המסמכים, וכך לאחד את המידע תחת ערך שייקרא על שם הפרשה. אומנות - שיחה 00:02, 15 באפריל 2010 (IDT)
  13. עמרישיחה 19:21, 15 באפריל 2010 (IDT)
  14. Yonidebest Ω Talk13:35, 16 באפריל 2010 (IDT) - אם לא, אז 3
  15. איתן - שיחה 21:20, 16 באפריל 2010 (IDT)
  16. גילגמש שיחה 15:21, 18 באפריל 2010 (IDT)

אפשרות שנייה - ענת קם[עריכת קוד מקור]

  1. הגיע הזמן אור פ - שיחה 23:14, 13 באפריל 2010 (IDT)
  2. כמו בוויקי האנגלית. דוד שי - שיחה 23:57, 13 באפריל 2010 (IDT)
  3. ואם לא - אז 3 מוטי - שיחה 00:01, 14 באפריל 2010 (IDT)
  4. כמו בשאר השפות. אם לא - אז אפשרות 3. חובבשירה - שיחה 06:19, 14 באפריל 2010 (IDT)
  5. אם לא - אז 3. מרקושיחה 10:09, 14 באפריל 2010 (IDT)
  6. עדירל - שיחה 13:09, 14 באפריל 2010 (IDT)
  7. אם לא, אז 3. ינבושד • א' באייר ה'תש"ע.
  8. . עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 19:26, 16 באפריל 2010 (IDT)
  9. --Yoavd - שיחה 11:53, 19 באפריל 2010 (IDT)
  10. ואם לא - אז לדחות (3) אחד שחושב - שיחה 12:08, 19 באפריל 2010 (IDT)
  11. מי-נהר - שיחה 18:32, 19 באפריל 2010 (IDT)

אפשרות שלישית - דחיית הצבעת המחלוקת בשבועיים[עריכת קוד מקור]

  1. אורי שיחה 21:48, 13 באפריל 2010 (IDT)
  2. ואם לא - אז חלופה 2 (כשם שאין ערך על פרשת מרדכי וענונו למרות שהאיש אינו אלא טכנאי מן המניין). חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 21:58, 13 באפריל 2010 (IDT)
  3. כמו חיפה-חיפה קלודיה - שיחה 22:26, 13 באפריל 2010 (IDT)
  4. עדיף למחוק בכלל. אם לא - אז להמתין פריץ - שיחה 22:41, 13 באפריל 2010 (IDT)
  5. Danny-w01:01, 14 באפריל 2010 (IDT) ויותר עדיף - דחייה בחודש, על מנת להתקרב אל הזוית ההיסטורית.
  6. כמו קלודיה. Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:12, 14 באפריל 2010 (IDT)
  7. נחכה ונראה. וכשנגמור לחכות - 2. עוזי ו. - שיחה 12:53, 14 באפריל 2010 (IDT)
  8. כן, כן, ועוד פעם כן. זה יתן לנו זווית (טיפה יותר) היסטורית • עודד (Damzow)שיחהמתנדבי אלסטר! הדיוויזיה ה-16 קוראת לכם!12:57, 14 באפריל 2010 (IDT)
  9. אוי, אוי. אביעדוס • ל' בניסן ה'תש"ע, 13:37, 14 באפריל 2010 (IDT)
    גילגמש שיחה 13:46, 14 באפריל 2010 (IDT)
  10. ליאור ޖޭ • א' באייר ה'תש"ע • 17:50, 14 באפריל 2010 (IDT)
  11. ואם לא אז 2. איתי פ.שיחה 17:53, 14 באפריל 2010 (IDT)
  12. ואם לא - אז חלופה 2 האחד והיחיד - שיחה 21:38, 14 באפריל 2010 (IDT)
  13. ויקיפדיה:בקשת ערך. Setreset - שיחה 12:56, 15 באפריל 2010 (IDT)
  14. וינברג - שיחה 19:18, 15 באפריל 2010 (IDT)
  15. Easy n - שיחה 23:02, 15 באפריל 2010 (IDT)
  16. ויותר עדיף - דחייה בחודש. אמנון שביטשיחה 00:28, 16 באפריל 2010 (IDT)
  17. כנ"ל - "אל תדחה למחר מה שאפשר לעשות היום מה שאפשר לדחות למחרתיים". חזרתי שיחה 10:21, 16 באפריל 2010 (IDT)
  18. ואם לא - אז 2 Viyh - שיחה 23:47, 16 באפריל 2010 (IDT)
  19. הנוסח העדיף בעיני הוא פרשת הדלפת מסמכי פיקוד מרכז. בכל מקרה כדאי לחכות. Dangling Reference - שיחה 14:47, 17 באפריל 2010 (IDT)
  20. עם ישראל חי - שיחה 06:42, 18 באפריל 2010 (IDT)
  21. ואם אפשר להקפיא לחודשיים - עדיף בגינס - שיחה 15:09, 18 באפריל 2010 (IDT)
  22. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם15:17, 18 באפריל 2010 (IDT)
  23. לדחות ההחלטה כמה שיותר. יואב ר. (Yoavr763W) - שיחה 21:43, 18 באפריל 2010 (IDT)

נמנע[עריכת קוד מקור]

השאלה אם מי שיקיש "ענת קם" יגיע לערך בשם זה או רק לערך "פרשת ענת קם" נראית לי זניחה. רובם לא ישימו לב לזה בכלל. נרו יאירשיחה • ד' באייר ה'תש"ע • 08:24, 18 באפריל 2010 (IDT)

לא הייתה אפשרות שזכתה ב-50% מהקולות. התוצאות הן

  • א - 16
  • ב - 11
  • ג - 23

מבין המצביעים לאפשרות ב, היו 5 שהעבירו הצבעתם לאפשרות 3. התוצאות לאחר ההעברה:

  • א - 16
  • ב - 6
  • ג - 28

ג גוברת, להתראות בעוד שבועיים מהיום עדן - שיחה 00:02, 21 באפריל 2010 (IDT)