שיחת משתמש:חגי אדלר/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


מה זה היה אמור להביע? ‏Yonidebest Ω Talk 17:38, 2 בינואר 2007 (IST)

מה זה תבנית כתובה באנגלית? חגי אדלר 17:40, 2 בינואר 2007 (IST)
הלוח הסיני Expression error: Unrecognised punctuation character "�" – Expression error: Unrecognised punctuation character "�"

חגי אדלר 17:41, 2 בינואר 2007 (IST)

יש שם הסבר. אני אבליט אותו בשבילך. ‏Yonidebest Ω Talk 17:45, 2 בינואר 2007 (IST)
ואין טעם שתוסיף אותו לערכים - הבוט של קוסטלו יוסיף אותו באופן אוטומטי. ‏Yonidebest Ω Talk 17:46, 2 בינואר 2007 (IST)
ראה בעיה בדף שיחתך על הבוט של קוסטלו. חגי אדלר 17:49, 2 בינואר 2007 (IST)

טור או תור[עריכת קוד מקור]

שלום חגי אדלר, ההערה שלך בויקיפדיה:מזנון בקשר לטור לא מכובדת, האם יש לך התנגדות למחוק אותה?

התנצלתי. חגי אדלר 18:14, 5 בינואר 2007 (IST)
ההתנצלות מתקבלת כמובן, אשמח אם להבא לא תסיק מסקנות על אנשים על פי הכתיב שלהם, אני לא צריכה להכריז על הבעיות שלי כדי שלא תעליב אותי, מספיק שפשוט תהיה נחמד מראש.

חבל שהתייחסת רק למה שבן אמר על דיסלקציה (שאגב היה משהו חשוב ולא מזיק) ולא למה שהוא אמר על נושא הדיון עצמו. לא רציתי להסיט את הדיון במזנון אבל היה לי חשוב להתייחס לדברים שלך. אני מקווה שזו השיחה האחרונה שלנו בנושא זה ובהחלט לא אחרונה בנושאים אחרים. יום נפלא ושבת שלום סכיזואלה 19:12, 5 בינואר 2007 (IST)

בשימחה. במיקרה גיליתי את דף המשתמש שלך אתמול. אפילו שמתי לב להערה שמישהו כתב שאולי את בובת קש של בן או להיפך... אכן יש דימיון רב בדפי המשתמש. דיסלקציה אינה מחלה ממארת, ולעניות דעתי אין להתבייש בה. (גם לא לנפנף בה בראש חוצות) יש כאן עוד משתמש פעיל שהשגיאות שלו מוציאות אותו מדעתי. לאחר שהבנתי שהוא דיסלקטי, אני מנסה לעזור לו ככל יכולתי. לפחות בערכים, השתמשי בבודק איות. שבת שלום גם לך. חגי אדלר
הטענות שאני ובן הם אותו בן אדם די משעשעות, אנחנו אכן דומים בדברים רבים, אונחנו אף מכירים זה את זה מעבר למישור הווירטואלי, ככה שאני בספק שאנחנו אותו אדם. לגבי האיות, אני אכן משתדלת לכתוב ערכים ללא שגיאות תוך שימוש בבודק איות. סכיזואלה 20:16, 5 בינואר 2007 (IST)

למה לגרוע מיכולתיו של שלמה ארצי?[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:שלמה ארצי. חגי אדלר 18:40, 1 בפברואר 2007 (IST)

מה טוב בניקוד המילה "היספניולה"? דרך הקריאה של מילה זו נראית לי אינטואיטיבית. ניקוד גורם לבאגים בתצוגה, ויש להמעיט בשימוש בו ולשמור אותו רק למקרים של מילים קשות לקריאה. אין זה המקרה, והוספת הניקוד אינה מועילה לערך כריסטופר קולומבוס - היא פוגעת בו. ‏odedee שיחה 23:05, 7 בינואר 2007 (IST)

ידוע לי שיש באגים בתצוגה רק בכותרת מנוקדת. אחד הדברים הנחמדים, לדעתי, שראיתי באתר של אורי רדלר, זה שהוא תמיד מנקד את שם הערך במשפט הפתיחה. אין לי ספק שזה עוזר. "היספניולה" - דרך הקריאה של מילה זו אכן אינטואיטיבית. לא בטוח שהיא היא פוגעת בערך, אך אם אתה רוצה לשחזר, אין לי התנגדות. חגי אדלר 23:26, 7 בינואר 2007 (IST)
בדפדפן שלי בכל פעם שיש מילה מנוקדת, התצוגה מתחרבשת - ואני ממש לא היחיד. אני מקבל את זה בהבנה מלאה כשמדובר במילה "קשה", חבל. לאור הסכמתך, אני חוזר ומסיר את הניקוד. ‏odedee שיחה 01:19, 9 בינואר 2007 (IST)

ערכים הלקוחים מאתרו של אורי רדלר[עריכת קוד מקור]

שלום חגי, אף על פי שאתרו (האונה השמאלית) היא עם תוכנת ויקי, המידע לא מחולק ברשיון GFDL אלא כל הזכויות שמורות לרדלר. לכן אם העתקת חלקים משם לערכים (למשל פיתאס, לוטטיה), אנא שכתב אותם לחלוטין, כמו כל ערך שנלקח ממקור שהוא מוגן, ובקש מהמפעילים למחוק את הגירסאות המועתקות. בברכה, צהוב עולה 22:37, 8 בינואר 2007 (IST)

אני לא חגי, אבל הדברים נעשו בהסכמה עם אורי רדלר. תסתכל בבקשה כמה פסקאות למעלה על הפסקה: #העתקת ערכים שכתבת באונה השמאלית - מדף משתמש:אורי רדלר. אביהושיחה 22:46, 8 בינואר 2007 (IST)
זריזות התגובות פה מדהימה. תודה אביהו. אכן, הכל בהרשאה מלאה לאחר דיון ארוך ומרתק. אני מתכוון למשוך משם עוד חומר טוב, מעניין ומועיל בעתיד. שים לב שיש לשמור על הקרדיט לאורי, בדיוק בדרך בו הוא מופיע כעת. כמובן שניתן לשפר ולערוך את הערך ככל שנחפוץ. חגי אדלר 22:57, 8 בינואר 2007 (IST)
צודקים, טעות שלי. יש, עם זאת, תקדים מסוכן מאוד בעצם העתקת הטקסטים מהאתר של רדלר בתוספת ציון המקור בגוף הערך. זה כאילו בא להגיד, אם אתה עורך בוויקיפדיה אבל נמאס לך שהשם שלך מופיע רק ב"גרסאות קודמות", ואתה רוצה שהוא גם יגיע לגוף הערך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפרוש, להמשיך לכתוב ולתת לאנשים להשתמש במה שכתבת פה רק בתנאי שנותנים לך קרדיט בגוף הערך. לדעתי אם רדלר לא מסתפק בדף גירסאות קודמות ובדף השיחה, כמו שהוא נהג לעשות במשך השנים שהיה פעיל פה גם במרחב הערכים, אני חושב שלא כדאי לקחת ערכים מהאתר שלו. צהוב עולה 21:54, 9 בינואר 2007 (IST)
במילים אחרות, במה אורי רדלר, בערך פיתאס, עדיף על אלמוג באחד מהערכים המומלצים שכתב, בעוד אלמוג לא מקבל קרדיט בגוף הערך ורדלר כן? יש כאן אי שיוויוניות לא הוגן, שתומך בפרישה ולא בהישארות בוויקיפדיה. יש הבדל בין לקחת ערכים מאתרים וממקורות מקצועיים שנותנים לנו להשתמש בהם (כמו בריטניקה 1911) ומקבלים קרדיט בתחתית הערך, לבין אתר שנכתב ע"י גולש פשוט, במיוחד אם הוא פעם ערך פה. צהוב עולה 21:56, 9 בינואר 2007 (IST)
הי צהוב. אני חושב שנכנסת כאן לקיצוניות. היה דיון ממצה בנושא וזה מה שהוחלט. זה בא מצידי ולא נסיון של אורי להאדיר את שמו. בא נודה לאמת, אף אחד לא יכתוב כאן את פיתאס או לוטטיה והעובדה היא שאף אחד גם לא הוסיף שם כלום. אז בין "אין ערך" לערך עם שורת קרדיט לאורי, אני מעדיף את המצב השני. מה גם שאורי אולי בעייתי בלעורר מהומות, אבל אין חולקים על כשרון הכתיבה שלו. נראה לך שאנשים יפרשו ויקימו אתר ויקי חדש רק כדי לקבל (אולי) שורת קרדיט בויקי? כן, "עורך ויקי" עשה זאת, אבל נראה לך שנעתיק ממנו... (-: חגי אדלר 19:34, 10 בינואר 2007 (IST)
זה מנוגד לכל תקדים. אם אורי רוצה קרדיט, עדיף לוותר עליו כליל. זה דבר שלא יעשה. המקסימום שאפשר, וכך גם אני עושה אפילו אם התייעצתי עם אנשי אקדמיה, זה לרשום זאת בתקציר. למחוק לאלתר. דורית 19:39, 10 בינואר 2007 (IST)
קראת את הדיון? חגי אדלר 19:46, 10 בינואר 2007 (IST)
עכשיו כן, וזה לא מקובל עלי בכלל. המשכתי אותו בדף הנכון. דורית 19:48, 10 בינואר 2007 (IST)
שאלת תם של טירון: ראיתי דיון סוער על לוטטיה , נכנסתי לערך והוספתי אינפורמציה (לוטטיה אצל רבלה ב"גרגנטואה ופנטגרואל") את הקרדיט למקום ממנו שאבתי את המידע (הערות של המתרגם עידו בסוק) הכנסתי ב"דרך המלך" בהערת שוליים. למה אי אפשר לציין מקור של אינפורמציה בהערות שוליים כמו שעושים בפרסומים מדעיים?יורם שורק 23:53, 10 בינואר 2007 (IST)
לעניות דעתי, הבעיה היא של הנפשות הפועלות. אורי היה מאוד פעיל בויקי ופרש (לפני שהגעתי) ברעש גדול, כמו שהבנתי. יש כאן לא מעט אנשים שאם להיות "פוליטקלי קורקט" לא מעריכים אותו, וחושבים שרק בא להזיק. לכן כשבאתי עם הרעיון להעתיק ממנו ערכים, הוא כנראה ראה בזה הזדמנות לקבל קרדיט בדף הערך והתעקש על הפורמט הזה. דנו, התפשרנו וסגרנו. עכשיו פתחו את הדיון מחדש, כמו שתמיד קורה פה... ראיתי את השינוי שלך. כדאי להכניס אותו בתבנית ציטוט עם מרכאות=כן. אתה יכול לעשות לבד? חגי אדלר 00:03, 11 בינואר 2007 (IST)

אם הערך של קבוצת הכדורסל כל כך חשוב לך,אתה מוזמן לעזור לערוך אותו. ArnoldPettybone

האם גמרת לכתוב? מקובל לכתוב ערכים ברמה נאותה, ולא להשאיר לאחרים את סיום המלאכה. זו הסיבה שהפניתי לכך את תשומת לבך בדף הערך. כתבתי בהערת העריכה מה יש לשפר. לאחר שתעשה כמיטב יכולתך, אשמח לשנס מותני. חגי אדלר 00:33, 9 בינואר 2007 (IST)

זה המוקד היחיד שיוצא לי להתקרב אליו. וגם זה לעיתים רחוקות. אין לי ולא הייתה לי כוונה להעלותך ל"מוקד", אם זה התפרש כך אני מצטערת. אך יש ביננו חילוקי דעות, למרות דעתך כי מדובר ב"שריפת ספרים" (שזה ביטוי ממנו אני מסתייגת ביותר), אני רואה בהורדת הקרדיט הכרח. ליל מנוחה, דורית 01:53, 11 בינואר 2007 (IST)

אולי אני פגיע היום... חבל שכל זה לא התעורר בדיון הראשון שהרי לא רציתי להתחיל את כל העסק ללא אישור הקהילה. אז לא היתה התנגדות. בכל אופן אני עדיין דבק בעמדתי כי מחיקת ערכים ראויים היא פעולה לא ראויה. לשמחתי אני רואה שהכוון הוא שכתוב - שזה הכי טוב. שניים בדרך ועוד חמישה יבואו. לילה טוב גם לך. חגי אדלר 01:58, 11 בינואר 2007 (IST)

שלום חגי. שאלתי לגבי מניעיו של גילגמש לא היתה קנטרנית, ואם הובנה כך אני מתנצל. האם אתה יודע משהו מדו שיח במקום אחר לגביו? פשוט חבל שהוא לא פעיל, הוא מנוע רציני. קלונימוס 12:00, 11 בינואר 2007 (IST)

בשום פנים ואופן לא הובנת כך! פשוט הוא נתן לי מידע במסנג'ר ולא ברור לי אם הוא רוצה לחלוק מידע זה. לכן הצעתי שתשאל אותו. אין כמוני מצר על כך שנמאס לו מויקי. הוא כותב יסודי ביותר, ולשמחתי אני מכיר רק את "גלגמש החדש". היו לנו דיונים מרתקים במסנג'ר ותוכניות מרתקות איך לתקוף את מלחמת העולם השניה. חבל שזה גווע. חגי אדלר 15:48, 11 בינואר 2007 (IST)
ממש חבל. הוא גם לא עונה לי במסנג'ר. אם אתה בקשר איתו, מסור לו שאני דורש בשלומו. קלונימוס 16:09, 11 בינואר 2007 (IST)

רק רציתי להבהיר שלא אליך כוונה הביקורת שלי על ה"תרגיל" שבחזרתם של ערכיו של רדלר עם קרדיט מלא בגוף הערך, אלא אל רדלר עצמו. להבנתי, פעלת בתום לב ומתוך כוונה טובה, וזה כמובן בסדר גמור. ‏Harel‏ • שיחה 20:01, 11 בינואר 2007 (IST)

עשית קצת בלאגן עם הארכוב של המומלצים ולכן שיחזרתי כמה עריכות שלך. לדוגמה הדיון על קול ירושלים לא נמשך שבוע בדף ההוספה למומלצים כמו שצריך. בכלל ההוספה למומלצים דורשת שינוי של מערכת דפים שלמה, כך שאני מעדיף להתעסק עם זה בעצמי כדי שלא יהיה בלאגן. ערן 20:25, 11 בינואר 2007 (IST)

אז זו בעיה טכנית, לא שרצתי קדימה מהר מדי. אנא דאג שכל השלושה יהיו מומלצים כדין. חגי אדלר 20:26, 11 בינואר 2007 (IST)
אתה טועה לגבי "קול ירושלים". ראה הצבעה ראשונה. "בעד פשוט תענוג לקרוא ערכים של משפחת אמיר. אליזבט •• שיחה 22:35, 30 בדצמבר 2006 (IST)" חגי אדלר 20:30, 11 בינואר 2007 (IST)
אבל זה הועבר מגאים להציג, וזה צריך להיות שבוע בדף ההצבעה למומלצים Nir90920:31, 11 בינואר 2007 (IST)
זה מאוד מבלבל כך. לא צריך להעביר את ההצבעות שהיו שם, או לפחות לא לשים תאריך. חגי אדלר 20:47, 11 בינואר 2007 (IST)
ערן, מה בעצם צריך לעשות בשביל ההוספה למומלצים? בכל מקרה, אתה מטפל במרד הלגיונרים, כן? כבר עבר שבוע בדיון שלו. עופר קדם 20:51, 11 בינואר 2007 (IST)
אחרי שערך זוכה לרוב שתומך בהמלצה עליו צריך לעשות את הפעולות הבאות לפי הסדר: לציין את תוצאת הדיון, להוסיף תבנית ערך מומלץ לערך, להעתיק את הדיון לדף השיחה של הערך (תחת כותרת חדשה, ולציין מאיפה אורכב ומתי), להוסיף את הערך לטבלה בויקיפדיה:ערכים מומלצים עם תאריך, לעדכן את תבנית:מספר מומלצים, להוסיף את הערך לפורטל:ערכים מומלצים לפי הנושא ולמחוק את הדיון שהתקיים בהוספה למומלצים. יש גם זוטות שכדאי להקפיד עליהם בארכוב: בכל התהליך של הארכוב אני נוהג להשתמש בתקצירים וכותרות קבועים כדי שקל יהיה לעקוב אחרי כל התהליך. וכל זה בלי להזכיר כללים לא כתובים שמופעלים במסגרת כל התהליך הזה (למשל משיכה של דיונים שיש בהם רוב דחוק, שאיפה לתת לערכים המומלצים תאריכים שקשורים אליהם אם התאריך קרוב למועד וכו'). ערן 21:34, 11 בינואר 2007 (IST)
"לעדכן את תבנית:מספר מומלצים" - אין צורך, וגם צריך להוריד מההוראות (בעצם כבר הורדתי בעבר). בכל המקומות זה כבר מתעדכן אוטומטי. אני אישית סידרתי את זה בפורטל. חגי אדלר 00:12, 12 בינואר 2007 (IST)
ואיך זה מתעדכן אוטומטית בדיוק? ערן 00:17, 12 בינואר 2007 (IST)
726 חגי אדלר 00:19, 12 בינואר 2007 (IST)
אז זהו שאת התבנית צריך לעדכן ידנית \: ערן 00:21, 12 בינואר 2007 (IST)
חלילה וחס! ברשותך אני מוריד איזה מומלץ לכמה דקות... חגי אדלר 00:24, 12 בינואר 2007 (IST)
פשוט תכנס לתבנית, תלחץ עריכה ותראה את הקוד שלה: יש בה פשוט מספר. ערן 00:27, 12 בינואר 2007 (IST)
נתת לי קישור אדום... אין דרך טיפה יותר מתוחכמת? חגי אדלר 00:30, 12 בינואר 2007 (IST)
המשכתי בשיחת תבנית:מספר ערכים מומלצים חגי אדלר 00:38, 12 בינואר 2007 (IST)

זה צריך להיות נוסח מוסכם ולא אמור, למשל מה יקרה אם ערן יעזוב? חוץ מזה שיש הרבה משתמשים שעוד יתקוממו שזה בנהלים, ויגידו "למה זה ערן ולא אני?" Nir90919:37, 12 בינואר 2007 (IST)

אתה רוצה שיהיו לנו עוד בעיות? מה אנשים פה כאלה ילדים קטנים ומחפשי כבוד? שנעביר למזנון לברבורים חסרי תוחלת? תן לזה צ'אנס. אם יבכו, תמיד אפשר לשנות. חגי אדלר 19:44, 12 בינואר 2007 (IST)
אולי נשאל מה דעתו של ערן או של מישהו אחר לפני שתוסיף? Nir90919:46, 12 בינואר 2007 (IST)
אחלה. שאל את ערן, אלמוג ועודדי. אם מקובל עליהם, נראה שלא יהיו בעיות. גם ניסחתי את זה בזהירות, "מורכבת", "רצוי" וכו' חגי אדלר 19:48, 12 בינואר 2007 (IST)
ערן מספיק (בתור מי שעליו הוספה התוספת), אמרתי לו להיכנס לדף שיחתך Nir90919:55, 12 בינואר 2007 (IST)
זה מיותר, ממילא אף אחד אחר לא מנסה לארכב את זה בדר"כ, ואם זה מאורכב בצורה תקינה אז אין בעיה. ערן 21:23, 12 בינואר 2007 (IST)

חמשיר לסיכום פרשת הערכים של רדלר[עריכת קוד מקור]

אורי רדלר כותב מחונן
שעשה בזמנו בלגן,
לסיפור של פיתאס
נעשה מין הביאס,
אך אבוי - הן החומר מוגן.

מלמד כץ 00:21, 14 בינואר 2007 (IST)

שלום חגי, מה דעתך על החמשיר? כתבתי אותו אמש בעקבות התקפת צחוק שאחזה בי אחרי קריאת שמחת חיים (-: מלמד כץ 19:29, 14 בינואר 2007 (IST)
התכוונתי להגיב עליו בצורה הומוריסטית אבל עוד לא שרתה עלי המוזה. די עצבן אותי כל הנושא. השינאה לאורי העבירה פה אנשים על דעתם. אפוא הם היו בדיון הארוך הקודם? יש רוב לשינוי, סחטיין. נכתוב את הערכים מחדש, ונשמיד את גרסת אורי. אבל למה קודם "להשמיד להרוס ולאבד" (מגילת אסתר)? בגלל שורה מסכנה שמביאה למישהו את הקריזה? כדי שלא יופיעו פה לעולמים? כבר שקלתי להעלות את מדד עצבנות ויקי לעצבנות קלה, אבל הרגעת אותי עם החמשיר... ערכי הסטודנטים האלה הם באמת בדיחה לפעמים. חגי אדלר 19:38, 14 בינואר 2007 (IST)
תומך בך במאבקך (במיוחד בעניין המחיקה הפזיזה של הערכים לפני שנמצאו המתנדבים לכתוב) ומציע לא להתעצבן. אנחנו עוד נחזיר את אורי רדלר לכתוב בויקי... ובינתיים הנה ציטוט מתוך משתמש:ELIRANB/מס'ג:
"אין אדם ביקום שלא נמצא לפעמים במתח ולחצים יום יומיים" 
מלמד כץ 19:49, 14 בינואר 2007 (IST)
הוא כנראה מכיר היטב את נוסחת דרייק ולפי הפרמטרים שהכניס לה, איו אף אחד ביקום... צריך לבדוק איתו אם הוא מדבר רק על היקום הנראה. לפחות שיניתיבהודעת העריכה שלו, שלא יחשבו שיש בפברואר השנה 30 ימים... חגי אדלר 02:51, 15 בינואר 2007 (IST)

להטריד אנשים בדפי השיחה שלהם. אם אתה באמת סבור שאנשים לא ערים לקיום הצבעות (ממש...) יש בשביל זה לוח מודעות. ‏odedee שיחה 08:04, 16 בינואר 2007 (IST)

קצת נסחפת עם המילה "להטריד". עובדה שיש משתמשים שלא שמו לב והודו לי. לא אמרתי לאיש מה לעשות. חגי אדלר 01:54, 17 בינואר 2007 (IST)
אני יודע שלא אמרת מה לעשות, אבל השיטה הזו לא מקובלת. יש בוויקיפדיה דיונים רבים בכל זמן נתון ולא נגיע רחוק אם יתחילו פניות כאלה על כל דבר. לשם כך, כאמור, יש לוח מודעות. ‏odedee שיחה 02:01, 17 בינואר 2007 (IST)
עודדי, מעניין שלבחור הזה לא הערת... שיחת משתמש:Assafn#ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:אנשים שקרויה על שמם יחידת מידה חגי אדלר 11:09, 21 בינואר 2007 (IST)
ראשית, לא ראיתי את הפניות האלה. לא כל מה שקורה בוויקיפדיה אני רואה. שנית, זה מקרה אחר בתכלית: כשמתבצע שינוי מהותי בהצבעת מחיקה פונים אישית למי שהשתתף בהצבעה כדי ליידע אותם על השינוי. שים לב: פונים למי שהצביע כבר, לא למי שלא הצביע. ולסיום, אני מקווה שאינך חושב שכתבתי לך את ההערה הזו כי יש לי משהו נגדך: אין לי. אני כותב הערות כאלה (או אזהרות, תלוי) בכל מקרה שאני רואה דפוס פעילות כזה. ‏odedee שיחה 11:17, 21 בינואר 2007 (IST)
עודדי, חלילה לי! אני דווקא מוקיר את שיתוף הפעולה ביננו. (ושוב תודה על הגהת קשת השער, אתה גם מוזמן לבקר בה...) לתומי חשבתי שעם +9,000 דפי מעקב אתה רואה הכל. פשוט ראיתי את דפוס הפניה הזו פעמים רבות בעבר, ולא היתה לי סיבה לחשוב שדפוס זה אינו כשר. שים לב שקובי ממש פנה לאסף וביקש ממנו לשקול לשנות את הצבעתו. ("ייתכן שתרצה לשנות את דעתך") זה לא מקובל עלי, אני לא עשיתי זאת. הוא לא רק "יידע אותו על השינוי". האמת, לא ברור לי מי "עבריין" יותר גדול. חגי אדלר 11:27, 21 בינואר 2007 (IST)

בעקבות הדיון המעניין בנושא מגדל אייפל, אני מקדיש את הערך הזה לך במתנה! אשמח גם אם תמצא לו שם עברי... בברכה, השמח בחלקו (-: 15:23, 17 בינואר 2007 (IST)

יופי של ערך! אבל אולי כדאי להוסיף שניים שלושה משפטים על משמעות האנדרטה, מה שהיא מסמלת והקומפלקס שהיא חלק ממנו. אביעד המקורי 15:33, 17 בינואר 2007 (IST)
אתה רוצה להגיד לי שכתבת את כל זה היום! מדהים. אני חושב שבעברית נשתמש בשם "אנדרטת השער למערב". אני בודק מה התרגום הטוב ביותר. עוד לא עברתי על הערך, אבל אעשה זאת היום. ברי לך שיהיו לי תוספות. האמת היא שרציתי לכתוב הערך כבר מזמן, אחרי שעמדתי בוש ונכלם על העובדה שמבנה ארכיטקטוני מדהים זה חסר. התחלתי אפילו בכתיבה וחשבתי לזרוק אותו לערימה בסביבות הערך ה-50,000 כדי שזה יהא הוא, אבל אחרי שראיתי כי כל אחד פה מכין 5 ערכים להעלות ברגע האמת, ירדתי מזה. עבודה נאה ביותר. דע לך כי אני מתעניין גדול בתחום צר של ארכיטקטורה, מבני ענק. אם אתה צריך עזרה או הגהה בסכרים, גשרים, מנהרות, גורדי שחקים, תעלות וכדומה - אני הכתובת. קראתי השבוע את התוכניות להרחיב את תעלת פנמה. לא יודע אם אתה מודע. אם לב לא מרים את זה, אני אעדכן. מי "משוגעי" הארכיטקטורה כאן? חגי אדלר 18:08, 17 בינואר 2007 (IST)
יש עוד כמה משוגעים מלבדי, בינהם אביעד המקורי כמובן ועוד כמה נפשות טובות. יש את משתמש: מיכאלי שהוא אדריכל, את דרור אבי שכתב כמעט את כל הערכים בנושאי בניינים שונים (בעיקר סדרת לונדון המומלצת שלו), משתמש: Talmoryair שמתמחה בעיקר באמנות אך גם באדריכלות, Gridge, אסף ועוד כמה משוגעים. השמח בחלקו (-: 21:08, 17 בינואר 2007 (IST)
תודה. דרור אבי זה לא נקרא... הוא כתב איזה 5% מכל הערכים כאן. האמת, מלבד יאיר טלמור, הכרתי את העוסקים במלאכה זו זה מכבר. חגי אדלר 21:12, 17 בינואר 2007 (IST)
וכמובן, אוי לבושה, לא ציינתי את המשוגע מס' 1, אביר המתימטיקה, שאני ממליץ לך בחום על קטגוריה: קתדרלות גותיות שכתב בה כמעט את כל הערכים. בברכה, השמח בחלקו (-: 23:35, 17 בינואר 2007 (IST)

אנא אל תמחק חומר מוסתר שטרם תורגם, כפי שעשית במייקל פאראדיי. כל עוד הוא שם, עורך עתידי (אתה?) עשוי לתרגם אותו. משנמחק, צונח הסיכוי לכך. תודה, ‏odedee שיחה 19:19, 17 בינואר 2007 (IST)

הבנתי. האם זה מקובל? מעולם לא ראיתי זאת. תמהני אם הוא רק העתיק מויקיאנגלית, כך שזה זמין בכל זאת. מעניין כמה זמן זה שוכב שם... חגי אדלר 19:24, 17 בינואר 2007 (IST)
אנשים שמתרגמים ערך מוויקיפדיה אחרת עושים את זה לפעמים, כדי שמצד אחד כל התוכן המקורי יהיה לנגד עיניהם, ומצד שני שהקורא יראה ערך נורמלי, בעברית. לפעמים סיום העבודה נשכח, ובמקרה כזה כדאי למחוק את החלק באנגלית אם הוא לא שווה תרגום, אחרת להשאיר. ‏odedee שיחה 21:08, 17 בינואר 2007 (IST)
עודדי, שמתי לב לפני כמה ימים שדורית בכל זאת מחקה את זה... מה הכלל? חגי אדלר 08:38, 2 במרץ 2007 (IST)

תותח ויקי[עריכת קוד מקור]

שלום חגי.

רוב תודות על ההפניות!

תוכל לציין את שם המשתמש המדוייק של רותם ויוניהכיטוב? כמו כן לא הצלחתי למצא את כתובת הדואל שלך.

שיחת משתמש:Rotemliss, שיחת משתמש:yonidebest. בתיבת הכלים מימין יש קישור "שלחו דואר אלקטרוני למשתמש זה". בהצלחה חגי אדלר 21:54, 17 בינואר 2007 (IST)

יחידות מידה על שם אישים[עריכת קוד מקור]

דווקא כן עשיתי תצוגה מקדימה לפני שמחקתי. מה שראיתי היה גוש גדול של שורות ריקות. יש בעיה בתצוגה אצלך? דוד 13:39, 18 בינואר 2007 (IST)

לי יש IE 7. בלי השורות הריקות תבנית SI יושבת גבוה ומסתירה את הטבלה. איזה דפדפן יש לך? מה קורה כשאתה מוחק השורות. כשנוסיף עוד קצת שורות תוכן, הבעיה תיפתר... חגי אדלר 16:33, 18 בינואר 2007 (IST)

חגי. איך עשית זאת?[עריכת קוד מקור]

להשאיר רק את הכיתוב של הלינק בלי שיראו את הלינק עצמו? הכנסת את כל השורה בתוך הסוגריים?--Arikb 23:40, 22 בינואר 2007 (IST)

כך: [HTTP אאא] נראה הרבה יותר יפה כמובן. חגי אדלר 23:45, 22 בינואר 2007 (IST)

באר השאלה. האם הכוונה תקציר עריכה? חגי אדלר 00:32, 23 בינואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:מהפכת הדפוס חגי אדלר 06:34, 6 בפברואר 2007 (IST)

רק הסכמתך חסרה[עריכת קוד מקור]

ראה שיחה:ערן בן-שחר. דוד שי 07:37, 25 בינואר 2007 (IST)

הסכמתי. חגי אדלר 05:44, 28 בינואר 2007 (IST)

ראה נא שיחה:חסחוסן צלופחי. דוד שי 14:56, 27 בינואר 2007 (IST)

השבתי. חוצפן. חגי אדלר 05:43, 28 בינואר 2007 (IST)
שלום חגי. אני רוצה להביע בך תמיכה ללא סייג בנושא זה. כנראה שנימוס הוא לא הצד החזק של אותו ויקיפד ותיק, אבל אם כבר הוא הציע את עצמו לכתוב - הבה ננצל את זה. ראה את בקשתי בדף השיחה של החסחוסן. מלמד כץ 14:10, 28 בינואר 2007 (IST)
זה שנימוס זה לא הצד החזק שלו זו לשון המעטה. ובכלל, מהרבה מאוד סיבות טוב שהוא כבר לא כותב כאן, וכדאי לשמור על המצב כפי שהוא.
אבל, אם הכתבה שלו שימשה כמקור של עובדות לערך, היה צריך לתת אליה קישור. (למשל, בשביל שאנשים שמפקפקים בכל מילה שיוצאת ממקלדתו של הנ"ל יידעו שיש להטיל ספק בדברים). emanשיחה 14:22, 28 בינואר 2007 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ראיתי. נראה אם יענה או יעשה. קראת את דפי השיחה שלו? מה דליק או דודס כבר ביקשו? קצת עזרה מאחד שמבין. אם הבנתי את מהלך העניינים, הוא היה השולט בויקי עד שהגיעו הרבה מצטרפים חדשים, שלא בדיוק הלכו לפי תפיסתו. אז הוא החליט לפרוש ולכסח כל אחד ששאל אותו משהו בתואנה של טמבל שלא מבין כלום, ואל לו לכתוב בכלל על הנושא. כנראה שגם אותי ניסה לסווג כך למרות שנזהרתי. אני הרי יודע מי זה יהודה בלו. לכן קראתי ושננתי וכתבתי מהזכרון. אבל לבן הטבע זה כנראה לא מספיק... אגב, שמת לב שכיסיתי לך בתבניות כבר 2 מתוך 10, כולל הכתבה שלך? במינון נכון לדעתי, בד"כ אחת בערך ואחת באיש. אבל במבנה האטום למשל, שמתי גם בנילס בוהר וגם ברתופורד. חגי אדלר 14:29, 28 בינואר 2007 (IST)
עמנואל, כשאתה כותב עכשיו על האדון ברק אובמה, אתה מתכוון להביא כאסמכתא כל פיסקה שקראת בטיים או ניוזוויק? מה זה שונה? חגי אדלר 14:31, 28 בינואר 2007 (IST)
למרות שהיו מקומות שעשיתי את זה, זה לא אותו דבר. פה לפי מה שהבנתי הכתבה ששל בה"ט שימשה מקור עיקרי לכתבה (גם אם דאגת לכך שהניסוחים לא יהיו מועתקים), ויש לציין את זה.
בערך על אובאמה המקור העיקרי היה הערך בויקיאנגלית (למרות שהיה צריך לצמצם באופן דרסטי את היקף הדברים) וציינתי את זה בתקצרי העריכה (אופס, חשבתי שציינתי, אני באמת אעשה את זה באחד התקצירים הבאים). לדברים שהוספתי ממקורות אחרים השתדלתי לתת באמת קישור. emanשיחה 14:41, 28 בינואר 2007 (IST)
אוקיי, למדנו. למרות שמה שאתה אומר עתה זה עוף נדיר במחוזותינו. חגי אדלר 14:45, 28 בינואר 2007 (IST)
כשהמקור העיקרי הוא ויקי זרה, ובמיוחד האנגלית, זה פחות קריטי לכתוב במפורש כי גם ככה יש קישור. זה מקביל ללשים קישור לכתבה בווינט בלי לכתוב במפורש שזה היה מקור. בשני המקרים רק רמזנו על כך שזה שימש כמקור, אבל גם לא הסתרנו את הדברים, ומי שייכנס לקישור ייראה שדברים מסויימים נלקחו משם. emanשיחה 14:51, 28 בינואר 2007 (IST)
מקובל ויטופל להבא. חגי אדלר 14:55, 28 בינואר 2007 (IST)

גלילאו גליליי[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על הצבת הקישורים של אבני דרך. זה נותן לי מוטיבציה לשכתב את גלילאו גליליי... אגב, יצא לך להציץ בתערו של אוקאם. יש לי רק עוד כמה תוספות בסעיפים האחרונים, אבל היה לי חשוב קודם כל לתקן את החלק המדעי ולשים את הדגשים במקום הנכון. מלמד כץ 14:58, 28 בינואר 2007 (IST)

קראתי ברפרוף לקראת ההצבעה. כשראיתי שהיא נדחית עד גמר התיקונים שלך, החלטתי לחכות. כשתסיים, אעבור עליו בעיון. אגב, בדקתי עם לב והוא לא מתכוון לגעת בתעלת פנמה, כך שזה עלי. אם בראש שלך טפל באנרגיה אפלה. הוא לא אומר כלום. כנראה שלא יודעים כלום. איך לעזאזל היא ממריצה את התפשטות היקום. לתומי חשבתי שעוד נראה את הקווזרים פה קרובים לידנו, והנה נגזר עלינו להתקרר לאיטנו אל היקום האפל והקפוא. אולי נעבור למערכת שמש סביב ננס אדום? כך אנו מובטחים לעוד 100 מיליארד שנה.. יש דבר כזה? (הנה, עכשיו אני רואה שאין פירושונים על ננס. כבר רץ לתקן. עבודה פה היא אינסופית...) חגי אדלר 15:10, 28 בינואר 2007 (IST)
אנרגיה אפלה היא תחום אפל... ניתן להרחיב (הרבה) לגבי הדרך בה הבינו שהיא קיימת, אבל איש לא מבין את מהותה. נגיע גם לזה. לגבי ננס אדום - מצאו לאחרונה שזה סוג הכוכבים הנפוץ ביותר בשביל החלב, אלא שבהירותם נמוכה וקשה למצוא אותם. עכשיו אני רואה שכל הכחולים בתשובתי דורשים טיפול, אכן עבודה אינסופית...מלמד כץ 16:16, 28 בינואר 2007 (IST)
יצרתי פירושונים לכל הננסים כולל ניתוק הפניה מטופשת לגמד. לבושתי ראיתי שכוכב צהוב הוא קישור אדום, אז כתבתי עליו קצרמר. אנא ביקורת עמיתים. לגבי ננס כתום אני לא בטוח. צריך עליו ערך? מה ההבדל בינו לננס חום? אם כן - אני צריך להוסיף לפירושונים. חגי אדלר 17:07, 28 בינואר 2007 (IST)
אני בהתלבטות לגבי ננס צהוב - השם הרשמי שלו הוא yellow G class star והוא כוכב בגודל בינוני (כמו השמש). אם אנחנו אומרים עליו שהוא ננס אז ייתכן שאנו לא מדייקים. מלמד כץ 19:01, 28 בינואר 2007 (IST)
העברתי מננס צהוב לכוכב צהוב. לגבי ננס כתום (או שיותר טוב כוכב כתום) - הייתי מחכה לפחות עד שנעשה את סדרה ראשית ואז בודק אם יש עוד מה לכתוב עליו. אגב, את הידעת שהיה לי שמתי בדף השיחה שלי. יש לי עוד אחד נחמד על ציאניד. מלמד כץ 02:28, 31 בינואר 2007 (IST)
שיניתי את כל שאר ההפניות של ננס צהוב, ומחקתי אותו. יש לנו את הסדרה הראשית למה לכתוב מחדש? לא ברור. ראיתי את הידעת. איך שזהר יחזור אלי, אני מציב אותו במקום הראוי לו. משם נעבור לציאניד... צריך להחיות קצת את הערכים היבשים שם. חגי אדלר 02:41, 31 בינואר 2007 (IST)
אולי כדאי להשאיר את ההפניה מננס צהוב לכוכב צהוב - מישהו עלול לנסות לתרגם את yellow dwarf מהויקי האנגלית בלי לדעת על כוכב צהוב. אני בעד הפניות. לגבי הסדרה הראשית אולי כדאי יהיה לכתוב ערך נפרד ולא כהפניה לדיאגרמת הרצשפרונג-ראסל. אני מאמין שאם אחפש אמצא מספיק חומר לשניהם.
כשתצטרך את הסיפור על הציאניד תאמר לי. ל"הידעת" נוסף אפשר גם לקחת את הסיפור של הנרי נוריס ממטפח הישבן שהשקעתי בו כמה שעות טובות השבוע - סיפור מעניין למדי. גם סיפור חייו של גלילאו גליליי מלא בסיפורים מעניינים (ידעת למשל שהוא לא סיים את לימודיו - אין לו תואר). מלמד כץ 03:12, 31 בינואר 2007 (IST)
השתכנעתי. תבדוק אם ננס צהוב עובד. משום מה זה לא השתחזר. אכן, הסידרה הראשית היא רק חלק מהדיאגרמה. לא יודע למה איחדו. אני מתפלא שרק עתה שמת לב לכך. ראית שמטפח הישבן כבר שוכן כבוד בויקיפדיה:הומור? גליליאו - ידעתי. גם צבי ינאי הוא כך. חגי אדלר 03:47, 31 בינואר 2007 (IST)
אצלי ננס צהוב עובד ומפנה לכוכב צהוב. אני באמת צריך פעם לעבור על כל הערכים בויקיפדיה:הומור - הם לא רק מצחיקים אלא בדרך כלל גם כתובים טוב. יש עוד פרט מעניין לגבי גלילאו: העבודה הראשונה שנתנו לו כשהוא החל לעבוד באוניברסיטה היתה להרצות על המודל הגאוצנטרי עבור תלמידי רפואה כדי שהם יוכלו להשתמש בידע הזה לצורך טיפולים בעזרת אסטרולוגיה... מלמד כץ 04:14, 31 בינואר 2007 (IST)
אתה עוד ער? כן, גם אצלי עכשיו. נראה שלקח זמן לבסיס הנתונים לקלוט את השינוי. שים עין על ננס לבן. הוא מנוסח כה גרוע, שאני לא משתלט עליו... תן לו איזה ניסוח נורמלי, ולא "בגלל חוק א', חוק ב' לא יכול להתקיים, לכן הוא קורס לחוק ג', בתנאי שחוק ד' מתקיים...". נראה שגם דף זה יגיע להומור ביום מן הימים! חגי אדלר 04:19, 31 בינואר 2007 (IST)
עודד שכנע אותי שכוכב צהוב לא מתאים (למרות שזה יותר מדויק), ואם אנו באמת לא רוצים להזמין תור לרופא שיניים עקב שמות ארוכים, אז כדאי לחזור לננס צהוב. מצטער על כל הטרחה. מלמד כץ 14:57, 31 בינואר 2007 (IST)

בדף שיחתי תכתוב תמיד בתחתית הדיון ולא באמצע (הלואי וזה היה בכל דפי הדיונים בוויקיפדיה), ובנוסף בכל פעם שאתה כותב משהו חדש, תחתום עליו. יש לי קשיי למידה וקשה לי למצוא מה חדש בדיון. בהצדעה, ‏Colonel Clown13:51, 28 בינואר 2007 (IST)

תודה על התגובות, העברתי לשיחה:חתימה צנועה. אם יש תגובות נוספות נא להתייחס שם. מגיסטר 16:28, 28 בינואר 2007 (IST)

איפה גרת בניו הייבן?[עריכת קוד מקור]

בעיר עצמה או מסביב? האם היית קשור לפעילויות הפדרציה?--Lebayev 20:05, 29 בינואר 2007 (IST)

גרתי ליד ביה"כ Young Israel. אם אני זוכר טוב זה Norton & Whaley. אתה מכיר את הסביבה? לא היינו פעילים במיוחד בפדרציה. אשתי לימדה בגן ב-JCC. הילדות הלכו לבי"ס של חב"ד, אישתי לימדה גם שם. אם אתה שם, מסור ד"ש חם לרבי שייע הכט. הוא בטח זוכר אותנו. היינו שם 1996-1999. אפוא אתה גר? חגי אדלר 20:37, 29 בינואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:שלמה ארצי חגי אדלר 18:40, 1 בפברואר 2007 (IST)

תבנית אצטדיונים אולימפיים[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחת תבנית:איצטדיוני אולימפיאדות קיץ חגי אדלר 06:29, 6 בפברואר 2007 (IST)

דבר אחד טוב יצא מהדיון. גיליתי שמלמד אוהב גם ספורט (או לפחות משחקים אולימפיים) בנוסף לחורים שחורים ונייטרינו... אריה, האם היית פעם באיזו אולימפיאדה? אני הייתי באטלנטה. היה מדהים - חוויה לכל החיים. סיפור קטן, שהוא אכזבה לכל החיים. היינו ארבעה, אני, בני אילן שהיה אז בן 14.5 ושני חברים. ראינו את מייקל ג'ונסון בגמר ה-400 והתבאסנו שהוא קבע "רק" שיא אולימפי ולא שיא עולמי. יום לפני גמר ה-200 היינו מיועדים לחזור. אני, אילן ועוד חבר רצינו לקנות כרטיסים אצל הספסרים, היה שפע של כרטיסים. אבל הרביעי, רצה לחזור הבייתה. וואו, אישתו חיכתה לו... הסוף ידוע. מייקל קבע שיא עולמי מדהים 19.32, שכנראה יחזיק מעמד עוד 163 שנים, ואני ראיתי את הריצה בטלוויזיה )-: עד היום אנחנו מזכירים לו את הפשלה הזו מדי פעם! חגי אדלר 21:39, 4 בפברואר 2007 (IST)
רציתי להסתיר את החיבה שלי לספורט בכלל ולאתלטיקה ואופניים במיוחד (אתה הרי יודע כמה ערכי ספורט צריך לשפץ יש כאן...). עוד לא יצא לי להגיע לאולימפיאדה (לונדון על הכוונת - הבנים קצת יגדלו) אבל בטלויזיה אני לא מפסיד אפילו רגע. אכן ה- 19.32 היה משהו מדהים - אחד הרגעים המרגשים שאני זוכר. מלמד כץ 11:50, 5 בפברואר 2007 (IST)

יהדות פיזה[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:יהדות פיזה. חגי אדלר 17:31, 12 בפברואר 2007 (IST)

בית הכנסת[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:יהדות פיזה. חגי אדלר 17:31, 12 בפברואר 2007 (IST)

יהודי פיזה[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:יהדות פיזה. חגי אדלר 17:32, 12 בפברואר 2007 (IST)

הפועל תל אביב (כדורסל)[עריכת קוד מקור]

האמת שאני זה Arnold Pettybone, אבל אל תגלה לאף אחד. משום מה רק באנגלית אני יכול להשתמש בו פתאום. למה זוועתי?? פשוט אין לי כח כל לסיים אותו. עד שבאתי הוא היה זוועת אלוהים, שלא לדבר על הערך באנגלית, שמה בירנבוים יבדל"א עדיין המאמן. אם הייתי יודע איך לשים תמונות הוא בכלל היה פצצה.

טוב, אותך אני מכיר... עכשיו כל הרבים שקוראים את הדף שלי גם יודעים. הוא זוועתי בגלל כל הסיבות שפרטתי בתבנית העריכה, והן רבות. זה לא מאמר בתר אוהדים, זו אנציקלופדיה. בתור אוהד מסור, צר לי שמי שבא לקרוא הערך, בורח אחרי פיסקה וחצי. חבל. קח שבוע, ותקן את החרפה הזו. קבל זאת כביקורת בונה. חגי אדלר 03:31, 6 בפברואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:שער טיטוס חגי אדלר 05:56, 6 בפברואר 2007 (IST)

הערות בהצבעות מחיקה[עריכת קוד מקור]

מההיכרות המעטה שלי עם פועלך כאן קיבלתי את הרושם שאתה ויקיפד רציני. רציתי להסב את תשומת לבך לכך שהערות הומוריסטיות, כשהן נאמרות באווירה הטעונה מאוד של דף הצבעת המחיקה, עשויות לפגוע בחלק מהויקיפדים. גדי אלכסנדרוביץ' 12:43, 6 בפברואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:שער טיטוס. חגי אדלר 17:00, 12 בפברואר 2007 (IST)

דינוזאורים[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:דינוזאורים. חגי אדלר 17:40, 12 בפברואר 2007 (IST)

שער טיטוס 3[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:שער טיטוס. חגי אדלר 17:00, 12 בפברואר 2007 (IST)

איך כותבים לך מייל? קלונימוס 21:54, 6 בפברואר 2007 (IST)

בצד ימין, "שלחו דואר אלקטרוני למשתמש זה ". חגי אדלר 21:59, 6 בפברואר 2007 (IST)

מבצע ברברוסה[עריכת קוד מקור]

ראה הערתי בדף השיחה של הערך. בכלל, אשמח אם תעזור לי בשכתוב, שברור מאוד שהיא נחוץ. --יוחאישיחה 22:30, 6 בפברואר 2007 (IST)

השבתי שם. חגי אדלר 22:58, 6 בפברואר 2007 (IST)

ראה שאלתי בסוף הדף וק:הכה. תודה מראש, ‏Almighty ~ שיחה 00:25, 7 בפברואר 2007 (IST)

עניתי. חגי אדלר 00:42, 7 בפברואר 2007 (IST)
יש לי שם עוד שאלה :) ‏Almighty ~ שיחה 00:56, 7 בפברואר 2007 (IST)
אחר ענה. חגי אדלר 22:54, 7 בפברואר 2007 (IST)

אני מעריך את הערותיך[עריכת קוד מקור]

הבנתי שיש לך רקע בבני עקיבא. אני מקוה שזה מחזיק אותך הפזורה הרחוקה. נקווה שיבוא ונראה אותך בארצינו הקדושה. דניאל ונטורה, קדומים שומרון. Dani36 20:15, 7 בפברואר 2007 (IST)

תודה. חגי אדלר 22:53, 7 בפברואר 2007 (IST)

תשומת לבך[עריכת קוד מקור]

שלום חגי. אפנה את תשומת לבך לעריכתי זאת ולתקצירה. כזכור מאתמול, גם אני חוטא בזה מדי פעם, אשמח אם תעיר לי ותתקן אותי כאשר זה קורה. זהר דרוקמן - אהמ 21:31, 7 בפברואר 2007 (IST)

ראיתי והבנתי. לא שמה שכתבתי אינו נכון, האמן לי לכל מילה יש סימוכין בטקסט, לצערי. אבל אתה צודק שכדאי לעדן את התבנית, בטח אם ילדים בני 15 כתבו את החומר. בכל מיקרה, מישהו צריך לעבור על הערך ביסודיות. חגי אדלר 22:52, 7 בפברואר 2007 (IST)

שינוי שם בארי (קיבוץ)[עריכת קוד מקור]

היה נדמה לי שכאשר אתם מפנים לדף "פרשושונים" או שם דומה אתם דווקא מבקשים לשנות שם כדי לאפשר הגעה ממוקדת לדף המבוקש. אם לא זאת הכוונה אז תבהירו זאת בדף. שיניתי את השם רק בגלל הבקשה בדף הנ"ל. האם הדף שלי על מיכרות הגפרית נמחק לגמרי. אפשר להחזיר אותו? יש עליו עבודת גמר: תמונות ועוד. אני מבקש להשלים אותו. Dani36 11:23, 8 בפברואר 2007 (IST)

אני ממתין לתשובה כיצד להחזיר את "עטרת הגפרית" ליושנה. Dani36 13:44, 8 בפברואר 2007 (IST)

מצאתי את ה"אבידה" לפחות יכולת לכתוב כי האתר לא נמחק אלה החליף שם! Dani36 14:21, 8 בפברואר 2007 (IST)

דני, כפי שכתבתי לך בדף השיחה אל תעביר ערכים עד שתצבור ניסיון. שינוי שם ערך הוא פעולה מקובלת, אם השם אינו ברור די צרכו, כללי או מטעה. זה היה המיקרה כאן. תמיד אפשר למצוא ערך ע"י השימוש בחיפוש. חגי אדלר 19:16, 8 בפברואר 2007 (IST)

היי חגי. שלחתי לך דואר אלקטרוני, אשמח אם תחזור אלי. קלונימוס 19:44, 8 בפברואר 2007 (IST)

עניתי זה עתה. חגי אדלר 19:52, 8 בפברואר 2007 (IST)

גפרית בישראל[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:מכרות גופרית בארי. חגי אדלר 17:18, 12 בפברואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:מכרות גופרית בארי. חגי אדלר 17:17, 12 בפברואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:מכרות גופרית בארי. חגי אדלר 17:18, 12 בפברואר 2007 (IST)

שימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

אל תשחזר עריכות של הסרת תמונות שימוש הוגן, אם לא ישימו לב לזה אתה עוד עלול לגרום להפרה של זכויות יוצרים, במקרה כזה תנהל דיון מסודר בדף השיחה של הערך. בכל מקרה התמנוה הזו הוסרה כיוון ששימוש הוגן צריך להיות שימוש מינימלי והתמונה נמצאת בשימוש בערכים אחרים. בנוסף בערך יש תמונות נוספות, כך שאין בעיה שהערך יהיה בלי תמונה. ערן 09:50, 9 בפברואר 2007 (IST)

מעקב בזמן אמת[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:מכרות גופרית בארי. חגי אדלר 17:38, 12 בפברואר 2007 (IST)

מגדל פיזה[עריכת קוד מקור]

מחקתי משפט ניבול פה שנכתב באתר. בשיחה מוזהר הכותב ובצדק אבל בערך נשאר המשפט. האם המזהיר אינו מוחק את משפט ניבול הפה. מה הנוהג? שבוע טוב. 21:03, 10 בפברואר 2007 (IST)

המזהיר אכן שחזר פעם אחת, אבל המנבל חזר והשחית שוב. זו תופעה מצערת וצריך להשגיח כל הזמן, ביחוד בערכים שכתבת. טוב ששחזרת, כי המפעילים לא רואים הכל. חגי אדלר 04:20, 11 בפברואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:זלמן דוד ליבונטין. חגי אדלר 17:11, 12 בפברואר 2007 (IST)

לשם מה יצרת דף ובו {{למחוק}}? ‏odedee שיחה 03:55, 11 בפברואר 2007 (IST)

בקשתי למחוק את ויקינג (לווין) שהיה סתם שטות. הפניתי מכל המקומות לויקינג (חללית) שעדיין לא קיים. זה ברור? חגי אדלר 04:00, 11 בפברואר 2007 (IST)
לא. ויקינג (לווין) נמחק לפני שנה. אתה יצרת דף חדש, ויקינג (חללית), וביקשת למחוק אותו (ועשיתי זאת כבר). ‏odedee שיחה 04:03, 11 בפברואר 2007 (IST)
איך אתה מסביר את זה, שעשיתי ביום שישי? "17:15, 9 בפברואר 2007 (היסטוריה) (הבדל) מ שיחה:ויקינג (חללית) (שיחה:ויקינג (לווין) הועבר לשיחה:ויקינג (חללית)) (אחרון)" אולי היה רק דף שיחה? בכל אופן זה גרם לבלבול, כי מישהו המשיך להשתמש בויקינג (לווין). (ראה אקספלורר 1) צריך למחוק כל זכר... חגי אדלר 04:08, 11 בפברואר 2007 (IST)
אכן היה רק דף שיחה - אתה רואה שאין רישום של העברת הערך עצמו - כי הוא איננו. ‏odedee שיחה 04:17, 11 בפברואר 2007 (IST)

קישורים שימושיים[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב. 1. הופיע לי ברשימת המעקב שלי פיסקה חדשה קישורים שימושיים. האם זה נוסף אוטומטי. לא ראיתי את הקישורים האלה בעבר. 2. בדף שלי התחלתי לכתוב יומן פעילות עם תמונות שלי - (בהקטנה). האם זה מקובל - אפשרי. שבוע טוב. Dani36 09:15, 11 בפברואר 2007 (IST)

דני, לשאלותיך. 1. כן, עודדי הוסיף את זה, וזה אוטומטי. יש לך שם קישורים לכל מיני עמודים שימושיים. הוספה ברוכה. 2. יומן פעילות וערכים שכתבת הם דבר מקובל. אתה רשאי להתגאות במעשה ידיך. תמונות, היה יותר זהיר. העלה רק תמונות שלך או תמונות בשימוש חופשי. אל תשתמש בתמונות בשימוש הוגן. אם אינך בטוח - אל תשים. שבוע טוב גם לך. חגי אדלר 00:36, 12 בפברואר 2007 (IST)

קישורים פנימיים[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:בנק אנגלו-פלשתינה. חגי אדלר 17:25, 12 בפברואר 2007 (IST)

תרשים המוסדות הלאומיים[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:בנק אנגלו-פלשתינה. חגי אדלר 17:25, 12 בפברואר 2007 (IST)

רחובות על שם ליבונטין[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:זלמן דוד ליבונטין. חגי אדלר 17:12, 12 בפברואר 2007 (IST)

זלמן דוד ליבונטין 2[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:זלמן דוד ליבונטין. חגי אדלר 17:12, 12 בפברואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:יהדות פיזה. חגי אדלר 17:35, 12 בפברואר 2007 (IST)

זלמן דוד ליבונטין 3[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:זלמן דוד ליבונטין. חגי אדלר 17:12, 12 בפברואר 2007 (IST)

אחרי ההמלצה שנתתה עלי אני כבר מרוצה. כנראה חששת לגורלי. לתשומת לבך כבן 70 אוכל לומר לך שלא הכל צריך לכתוב בגלוי גם אם זה אמת לאמיתה. בקיצור אתה באמת מה שכינו "סברס" - היש ערך כזה? Dani36 19:37, 12 בפברואר 2007 (IST)

דני, חלילה לי מלפגוע בך. ציינתי זאת כי מצפים מקוראים צעירים להשתפר בכתיבה, ואם לא - "גורסים" אותם כאן... אני לא רוצה שזה יחול עליך. הכל לטובה. הכי חשוב, שים לב שהעברתי את כל התכתובת ביני ובינך לדפי השיחה. שם מקומה. להבא, בנושאי ערכים קיימים כתוב רק שם. כידוע לך, אני עוקב. בערך חדש כתוב שם, ותן לי כאן רק תזכורת לעיין בהערה. חגי אדלר 20:37, 12 בפברואר 2007 (IST)

קישורים פנימיים 2[עריכת קוד מקור]

הבעיה היא האם יש סיכוי כי בטווח הנראה לעין יכתב ערך כזה. לצערי זה המצב לגבי אהרון בארט או אליעזר הופיין. כמו כן בערך מגדל פיזה החזרת קישור פנימי על פרננדו טרצינה. אין כל סיכוי כי יכתב ערך עליו. ולכן כדאי שתסיר את [[]]. מדובר ביהודי רומאי נחמד שעסק במה שעסק, כתב מאמרים על המגדל לעתונות באיטליה ולא זכה לתגובה. במקרה הגיע לעיתון אנגלי בעת השיקום של המגדל, נזכרו ברעיון שלו ואפילו זכרו לתת לו קרדיט. דבר נדיר. זה הכל מזה ועד ערך המרחק הוא גדול. אלא אם האותיות האדומות חשובות לנוף. Dani36 21:22, 12 בפברואר 2007 (IST)

אין כללים. אנשים כמו בארט או הופיין, לבטח יזכו לערך ביום מן הימים אז צריך להשאיר, ואם אין קישור - לפתוח. כלל אצבע, אם יש קישור לא למחוק אותו. זה לא מזיק. מישהו חשב פעם שזה נחוץ. לגבי המהנדס, לשיקולך. אני הלכתי לפי כלל האצבע, וכיוון שראיתי שאתה נוטה למחוק קישורים - החזרתי אותו. חגי אדלר 21:32, 12 בפברואר 2007 (IST)
סליחה על ההתפרצות, אבל איני מסכים עם "כלל האצבע" שלך. סימוני קישורים מיותרים יש להסיר בכל מצב בו אין סיכוי סביר או הצדקה לערך באותו נושא. נזקיהם רבים - החל מכיעור הערך בכתמים אדומים, דרך הפרעה לנוחות ורצף הקריאה (עקב צבעוניות יתר), יצירת מצג שווא של ויקיפדיה ריקה ודלה, "הזמנת" ערכים חסרי חשיבות שיעסיקו אותנו בדיונים מיותרים, ואפילו הזמנת השחתות - כל העוסק בניטור יודע כי אחוז גבוה מערכי ההבל וה"ניסויים" נוצרים כתוצאה מלחיצה על קישור אדום. בכל הנ"ל אין, כמובן, כדי לשלול הצבת קישור אדום במקום בו הוא נדרש, אבל מכאן ועד השארת מיותרים בעליל כי "זה לא מזיק, מישהו חשב פעם שזה נחוץ" המרחק גדול. מגיסטר 00:10, 13 בפברואר 2007 (IST)
התפרצותך ברוכה. בכוונה השתמשתי במינוח כלל אצבע, משום שאין כלל. אז חינוך ממלכתי דתי ודאי להוסיף ואסור לגרוע היכן שקיים, ואילו יוסי הנגר צריך לגרוע בכל מקום. אבל בין לבין יש גם שטח אפור. וכאן בא שיקול דעת. ואולם, אם מישהו כתב ואינך בטוח אל תוריד. אולי היה לו שיקול נכון. רק אם זו שטות גמורה, או שאתה בטוח שזה מיותר,להוריד. זו דעתי. חגי אדלר 00:25, 13 בפברואר 2007 (IST)
ראשית, אני מקוה שאני מגיב במקום הנכון.שנית, גם אני סבור שכאשר אין סיכוי עדיף לא לכתוב. ערך שיופיע ברקע אדום משמעותו לתשומת לבך, כאשר אין בידך להושיע. ה"ה הופיין ובארט - לצערי כמעט איש לא זוכר אותם. אפילו ספר היובל של הבנק לא זיכה אותנו ביותר משורות בודדות. לעומת זאת, ארנסט יפת, אנסה למצאו חומר עליו שכן הוא היה על "פרשת דרכים" לאחר ימיו הבנקאות נראית אחרת. שלישית, מעניין שמצאתי ערך כמו "מפעלי ים המלח" בצבע אדום. מאוד מוזר. בהזדמנות אולי אתקן את המעוות. לילה טוב. Dani36 00:35, 13 בפברואר 2007 (IST)
חשבתי כי אתה מסכים להסיר את הקישור מהמהנדס טרצינה וכך עשיתה. מצאתי שהוא קיים ןאני הסרתי אותו. אני מקוה על דעתך. בכל אופן אם תחזיר אותו לא אסיר אותו שנית. Dani36 00:41, 13 בפברואר 2007 (IST)

ראה בערך מגדל פיזה שתי הערות. האם מוכר לך בין המפעילים מהנדס מומחה שיכול לתת הערכה מקצועית? Dani36 05:35, 13 בפברואר 2007 (IST)

אני חושבת שמגיעה להידרו התנצלות. ‏סקרלטשיחה 00:09, 14 בפברואר 2007 (IST)

ראי תגובתי בדף הערך. אני צריך להרגע, ולא בצחוק. חגי אדלר 00:11, 14 בפברואר 2007 (IST)
שוב השלום והברכה. שלחתי אליך מייל. ‏סקרלטשיחה 00:19, 14 בפברואר 2007 (IST)
יש התנגדות למחיקת דף השיחה? הוא אינו מועיל לאיש מאיתנו. דורית 00:21, 14 בפברואר 2007 (IST)
נטלתי את החירות למחוק זאת בכל מקרה. אני כמובן יכולה לשחזר, אם כי אני מקווה שלא תרצה בזאת. בברכה, דורית 00:29, 14 בפברואר 2007 (IST)
זה בסדר. דיברתי עם סקרלט ויישרנו ההדורים. היא תפעל מחר. חגי אדלר 01:17, 14 בפברואר 2007 (IST)

ונציה - כפילויות[עריכת קוד מקור]

ראה שיחה:ונציה.

מחכה לך תשובה בערך. וגם שאלה קצרה. Dani36 03:54, 14 בפברואר 2007 (IST)

הועבר לשיחה:שחמט

תבנית חשיבות[עריכת קוד מקור]

הסרת תבנית בלי טיעון מתאים בדף השיחה ואף טיעון סיסטמטי מעליב כלפי "המשתמש ששם התבנית לא הפעיל שיקול דעת מספיק" לא מקובל אלי ואני מבקש שתחזיר אתם התבנית לערכים שהסרת ותנהל שיח מתאים על כל אחד ואחד מהם. הידרו 23:43, 14 בפברואר 2007 (IST)

הידרו, סקרלט הבטיחה לי שהיא או עודדי ינהלו איתך שיחה בנושא. אם אחרי שיחה זו הדברים עדיין לא יהיו ברורים אשמח לדון איתך. האם מי מהם דיבר אתך? חגי אדלר 00:37, 15 בפברואר 2007 (IST)
דיברתי עם הידרו וכמו בהרבה מקרים האמת היא איפשהו באמצע. אין ספק שתקצירי העריכה שהשתמשת בהם פוגעים שלא לצורך, ובחלק מהמקרים גם שגויים (לא ברור שלא צריך ערך דווקא על סדרת H של Iriver?)
נא לפעול באופן המקובל בתבנית: כשמשתמש מועיל מסמן ערך להבהרת חשיבות, צריך להסביר אותה בדף השיחה של הערך. אם הערך בבירור חשוב, לפעמים יספיק משפט אחד לזה, לא מדובר במאמץ גדול. כדאי לזכור שמאחורי כל שם משתמש עומד אדם, וכזכור, כל אדם הוא עולם שלם. אני חושב שהטוב ביותר הוא שתתנצל על ההתנסחויות האלה, ושהידרו מצידו יבדוק ביתר הקפדה לפני השמת התבנית. ‏odedee שיחה 22:53, 15 בפברואר 2007 (IST)
תודה עודדי. היה זה בסיומו של יום גדוש ארועי תבנית:חשיבות בו אפילו הגיבור דני מס נפל תחת התבנית הזו, יחד עם עוד רבים וטובים. ברי לי עכשיו שהייתי במצב רוח מיליטנטי ואני מתנצל בפני הידרו. נדע להבא להיות יותר מאופקים ונקווה שגם האחרים יהיו יותר זהירים בשקול דעתם. כפרפרזה למשפט שלך, "כדאי לזכור שמאחורי כל ערך עומד אדם" שהתאמץ וכתב ערך, ולפעמים אינו מבין למה הדביקו לו מיידית תבנית חשיבות. חגי אדלר 23:07, 15 בפברואר 2007 (IST)

על העזרה. נחמד לראות שמישהו עוד עוסק פה בעריכה ולא בכתיבה/ויכוח :) רותם - אהמ... 17:54, 15 בפברואר 2007 (IST)

אכן עייפתי מוויכוחים. תמרה ואני מנסים לכתוב איזה משהו שיגרום לאנשים לכתוב יותר ולהתווכח פחות. יקח קצת זמן לגבש את זה. נראה מה יצא. אני מנסה לשפר את מדד היעילות שלי לפחות ל-60%... (-: חגי אדלר 17:58, 15 בפברואר 2007 (IST)
מה הכוונה "כתיבה"? (בלי שום כוונה לריב :-)) ‏Almighty ~ שיחה 18:54, 15 בפברואר 2007 (IST)
הכוונה היא שכולם עסוקים בלכתוב ערכים חדשים כל הזמן, ומחמם את הלב לראות את חגי הולך אחרי ומתקן תיקונים חשובים. רותם - אהמ... 18:59, 15 בפברואר 2007 (IST)
בהגדרה הלא מדעית שלי: מרחב ערכים ראשי, שיחה מרחב ערכים ראשי (גם שם יש ברברת, אבל נניח שהיא לטובת הערך), משתמש, תמונה, שיחת תמונה, תבנית, שיחת תבנית, עזרה, שיחת עזרה, קטגוריה, שיחת קטגוריה, פורטל, שיחת פורטל. אני מודע שדיונים זה חלק מה"תרבות" וגם אני "חוטא" בהם. לכן קבעתי לעצמי יעד - לפחות 60% מהעריכות הן בנושאים לעיל. אני כבר רץ לבדוק ולעדכן את מצבי... חגי אדלר 19:05, 15 בפברואר 2007 (IST)
השתפרתי פלאים! אני עתה ב-72.7% יעילות. חגי אדלר 19:11, 15 בפברואר 2007 (IST)

אנא עיין בהצעה שלי בערך אהרן ברט. שבת שלום. Dani36 22:13, 15 בפברואר 2007 (IST)

בהקדשה לעורך היעיל ביותר - מאריה וג'ודי[עריכת קוד מקור]

שחמט מזכוכית ונציאנית
שחמט מזכוכית ונציאנית

נו, עוד תמונה מדהימה שצריך להוסיף לערך. אולי בעצם צריך תת ערך הרחבה בשם זכוכית ונציאנית וזה יהיה שם. יש לכם איזה קשר לעיר? פעם אחרונה ביקרתי שם ב-1979... בטח הרבה השתנה. אתה משחק שח? ברמה סבירה? אולי אנו צריכים להפגש לאיזה משחק מקוון ביאהו! יהיה נחמד. אגב, אם הסתכלת בהגדרת היעילות שלי, ברור לך שתגובה זו מורידה לי את היעילות בכמה שברי אחוזים... (-: חגי אדלר 22:44, 15 בפברואר 2007 (IST)

לגבי היעילות, לא נורא - אני בטוח שעוד היום תפצה אותנו עם כמה עריכות חשובות. אני משחק שח אבל ברמה די נמוכה. נראה לי שעוד שנה שנתיים הילדים ינצחו אותי... אני משאיר לך את ההחלטה היכן לשים את התמונה. אפשר לשים אותה במיזוג גלויות - היא מתארת משחק שח בין ספרדים לאשכנזים. לגבי ונציה, אנחנו פשוט אוהבים את איטליה ונוסעים לטייל שם כל כמה שנים, וחוזרים עם המון תמונות וספרים - מזל שג'ודי קוראת איטלקית ומתרגמת לי...מלמד כץ 23:50, 15 בפברואר 2007 (IST)

הקטגוריה החדשה[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב, חגי. הקטגוריה החדשה שפתחת, קטגוריה:כותבי מדע פופלרי, שגויה. נשמטה שם וי"ו (פופולרי). אלדדשיחה 09:47, 16 בפברואר 2007 (IST)

זה מה שקורה כשהולכים על קישור אדום שגוי... דוד שי יצר קישור שגוי במזנון, ואני הולכתי שולל. תיקנתי, תודה. חגי אדלר 09:51, 16 בפברואר 2007 (IST)
בבקשה. אלדדשיחה 09:54, 16 בפברואר 2007 (IST)

ראה הערה על שם הגטו[עריכת קוד מקור]

ראה הערה על שם הגטוDani36 08:35, 18 בפברואר 2007 (IST)

נו, נו נו. לא יפה להוסיף מידע לא בדוק. עיתון נועד לעיטוף דגים ולא כמקור, וYnet הוא בכלל לא מקור אמין. ערן 15:16, 18 בפברואר 2007 (IST)

אתה טועה ומטעה. ראה שיחה:17 בפברואר מי בכלל מסתמך על YNET? חגי אדלר 15:19, 18 בפברואר 2007 (IST)
זה מה שכתבת בתקציר עריכה: "לא נכון, לא המציא שלט רחוק ולא מת ב17 בפברואר." אתה מודה שטעית? לא בושה - אנושי. אין צורך להתנצל, רק תקן הערך. חגי אדלר 15:26, 18 בפברואר 2007 (IST)
הנה גם מהוושינגטון פוסט חגי אדלר 15:54, 18 בפברואר 2007 (IST)
טוב Ynet היה המקור היחיד בינתיים שראיתי שבו אפשר להבין שמת ב-17 בפברואר, אבל אם לא הסתמכת על זה אני מתנצל. בכל מקרה צריך לבדוק היטב תוספות לערכים ולא להסתמך על קריאה מרפרפת. הוספת שהוא מת ב17 כשאתה בעצמך נתת מקור שלפיו מת לפני כן. בנוסף הוספת שהוא המציא את השלט הרחוק סתם כך - זה לא נכון שלט רחוק היה הרבה לפניו, ואפילו שלט רחוק לטלוויזיה היה קיים לפניו - הוא סך הכל המציא את השלט רחוק האלחוטי. הדבר שהכי מפריע בכל ההתנהגות שלך זה הכנסה חוזרת של פרטים לא מדויקים או לא נכונים בלי בדיקה, וזה בולט במיוחד אחרי שהערתי בצורה בולטת בתקציר העריכה שזה לא נכון. ערן 16:13, 18 בפברואר 2007 (IST)

ה"ילד" שכתב את ההצעה לערך צ'אבין, עליו הגבת היום הוא בני הצעיר. שלומות, שמחתי לראות שמך על המסך. דרור פרנקל, שלמד איתך בצייטלין.(מה שלום ה"ביזון"?)

אתייחס בעוד כמה שעות. חגי אדלר 04:20, 25 בפברואר 2007 (IST)
אי אפשר לשלוח לכם אימייל כי אתם לא משתמשים רשומים. שלח לי - ואענה. ראה "שלחו דואר אלקטרוני למשתמש זה" מימין. חגי אדלר 08:37, 2 במרץ 2007 (IST)

שמו של בני הוא ליאור פרנקל ואשמח אם תתנו לו קרדיט על כך.

למרות שניסיתי, חוששני שלא השאירו לו כלום מהערך, והוא נכתב מחדש. ראה דף השיחה. חג שמח. חגי אדלר 18:59, 26 במרץ 2007 (IST)

דחוף אנא הושיע נא[עריכת קוד מקור]

קבלתי רשות מבעל האתר של גטו לונציה לעלות את הלוגו שלו לאתר ערכתי גלריה ובכוותי היה לשאול אותך אם זה נראה לך. באתר נוצר אי סדר. כנראה יש איזה חסימה שם.אנא ערוך זאת כל שהלוגו היפה ישאר בערך.Daniel Ventura 21:21, 20 בפברואר 2007 (IST)

האם זה עדיין רלבנטי? חגי אדלר 04:19, 25 בפברואר 2007 (IST)

הסרת תבנית "בעבודה"[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב חגי.

שים לב שהערך ממנו הסרת את התבנית עדיין איננו שלם. זו לא חכמה גדולה להוריד את התבנית הזו בלי לשים במקומה {{להשלים}} (או תבנית אחרת שתציין את מצבו), רק כדי לשפר את הסטטיסטיקות של סוף השבוע. המתעתקשיחה 21:06, 24 בפברואר 2007 (IST)

באיזה ערך מדובר? חגי אדלר 04:18, 25 בפברואר 2007 (IST)
תופעת העולם הקטן. המתעתקשיחה 00:10, 28 בפברואר 2007 (IST)
לא קשור בכלל לסוף השבוע... לא עבדת על הערך מה-21 באוקטובר 2006. אי אפשר להשאיר ערך 4 חודשים בעבודה בלי לגעת בו! זה לא כמו שהורדתי תבנית עריכה או שכתוב. איך אני יודע מה אתה רוצה להוסיף? בכל אופן אני רואה שאתה ממשיך בעבודה, וזה טוב. חגי אדלר 09:43, 28 בפברואר 2007 (IST)
אסביר שוב: אין כאן שאלה של מה אני רוצה להוסיף, וזה גם לא רלבנטי. אם הערך דורש השלמה יש לשים בו תבנית שתציין זאת. זו לא חוכמה גדולה סתם להוריד תבניות "בעבודה" ולא לעשות שום דבר נוסף בערך. לא ביקשתי ממך לסיים את העבודה עליו, אלא משהו בסיסי באמת.
איך לראות שהערך דורש השלמה? לקרוא אותו זו אפשרות אחת. רצוי לקרוא דף שעורכים לפני שעורכים אותו. אפשרות קלה יותר היא לראות שיש כותרות ללא תוכן בערך. זה כנראה אומר שהערך דורש השלמה. כותרות ריקות אינן דבר שכיח בערכים מלאים; אני לא ראיתי אפילו אחת. המתעתקשיחה 20:50, 1 במרץ 2007 (IST)

היי חגי. אשמח לדעתך כאן. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:12, 25 בפברואר 2007 (IST)

אתייחס בעוד כמה שעות. חגי אדלר 04:19, 25 בפברואר 2007 (IST)

הגטו .היהודי ונציה[עריכת קוד מקור]

יישר כח על העריכה. כנראה אין לדבר סוף. עכשיו כדאי לנסוע, ראה בערך ונציה באיזה חודשים אפשר למצוא מקום לשים בו רגלDaniel Ventura 13:33, 25 בפברואר 2007 (IST)

עם מסגרת בלי מסגרת[עריכת קוד מקור]

הי חגי, ראיתי שהיית בעד שינוי הפורמאט של תבנית:הפניה לערך מורחב. מאחר שהמסגרת לא תעבור (מעט מדי תומכים), אולי מתחשק לך להעביר את הקול שלך לפורמאט של עם תמונה, בלי מסגרת כדי לחזק את הרוב שם? השמרנים מנסים כבר לטעון ש"אין רוב ברור בעד השינוי"... דן 01:22, 26 בפברואר 2007 (IST)

העברתי. ראה תגובתי המוקדמת שם. הוא בכלל לא ספר אותנו. יש כרגע רוב של 61%. חגי אדלר 01:36, 26 בפברואר 2007 (IST)

אתה מסתדר איתן? כי אני צריך עזרה. ראה משתמש:כל יכול/תרומות - אני רוצה להוסיף טור מצד ימין שכל משבצת בו תיקח כמה שורות. תודה מראש, ‏Almighty ~ שיחה 01:42, 26 בפברואר 2007 (IST)

אני מסתדר איתן ככה... מוצא מה שאני צריך בערך אחר, ומעתיק! זה סיוט טבלאות ויקי. אולי רק שלושה כאן מתמצאים: "יוניהכיטוב", "ערן" ו"רותםליס". חגי אדלר 01:46, 26 בפברואר 2007 (IST)
זה לא בדיוק מה שאני צריך - ואני לא מצליח להבין איך זה בדיוק פועל :( ‏Almighty ~ שיחה 01:54, 26 בפברואר 2007 (IST)
קצרה ידי. חפש משהו דומה, ונסה להעתיק. לדעתי זה יכול לעבוד לך, יש שם טבלה של כמה שורות. חגי אדלר 01:55, 26 בפברואר 2007 (IST)
פניתי לרותם, תודה בכל מקרה ;-) ‏Almighty ~ שיחה 01:59, 26 בפברואר 2007 (IST)

הותרתי לך את התענוג של תיקון ההפניות - סידרתי רק את ההפניות הכפולות.Ladypine 23:32, 26 בפברואר 2007 (IST)

תודה. חגי אדלר 23:33, 26 בפברואר 2007 (IST)

איפה אתה רואה בקשה להמתין 24 שעות וממתי? אסף 09:44, 27 בפברואר 2007 (IST).

ודרך אגב, אני מאמין שיש סיכוי גדול שהערך ישאר, ועדיין ראוי לבצע את ההצבעה, כי הוא מהווה אבן דרך בשינוי מהות ויקיפדיה - מאנציקלופדיה לעיתון. אסף 09:45, 27 בפברואר 2007 (IST).
מדף השיחה. קראת אותו? עברו פחות מ-10 שעות... "בהתחשב בכך שמדובר בתלוי שהורד מהחבל (ולפחות במידה מסוימת של צדק, שהרי נוצר הבדל מהותי בין הערך שהועמד להצבעה לערך הנוכחי), אני מציע לכל מי שתשוקת המחיקה בוערת בנפשו לקחת פסק זמן של 24 שעות. בזמן הזה יוכל לחשוב האם יש טעם בחידוש ההצבעה לאור העובדה שבעת הפסקת ההצבעה היה רוב ניכר לתומכי השארתו. דוד שי 00:12, 27 בפברואר 2007 (IST)" חגי אדלר 09:47, 27 בפברואר 2007 (IST)
כן, קראתי את השיחה. אם תשים לב, פתחתי את ההצבעה לפני שהבקשה של דוד שי נכתבה, והיא פשוט הושהתה בגלל שיחה שהייתה לי וטרו"ר בדף השיחה שלי, ולאחר שהשיחה הסתיימה החזרתי את ההצבעה לפעילות. בכל מקרה, בגלל הבקשה החדשה, ארכבתי את ההצבעה לעת עתה, ואחזיר אותה מחר. בברכה, אסף 09:52, 27 בפברואר 2007 (IST).
עדיף כך. אין לי בעייה שתהיה הצבעה, אבל בקשתו של שי דוד (זה שמו החדש) הייתה לגיטימית וראוי לכבדה. חגי אדלר 09:56, 27 בפברואר 2007 (IST)

הגטו היהודי של ונציה[עריכת קוד מקור]

מצאתי תמונה יפה של המרכז הקהילתי. הצבתי אותה בפרק "חייי יום יום בגטו" זה לא נראה טוב. איך אפשר את הטקסט של התמונה מעליה להקטין או להעביר לערך. האם אין ברירה אלא להעביר להערה. הכיתוב יותר מדי מעניין, לא נראה לי לעשות ממנו הערה. האם אין ברירה. יש לך אלטרנטיבה יותר טובה Daniel Ventura 16:54, 28 בפברואר 2007 (IST)

תיקנתי. הערך דחוס בתמונות. אל תוסיף יותר. חגי אדלר 18:17, 28 בפברואר 2007 (IST)
קבלתי. אם אמצא משהו מעולה, אשאל אותך במה להחליף. Daniel Ventura 18:26, 28 בפברואר 2007 (IST)

ערכים מומלצים[עריכת קוד מקור]

שלום חגי, לפני כמה דקות שמתי לב שהתפתח דיון מעניין במזנון לגבי ערכים מומלצים, והצעתי שם הצעה שהייתה לי על קצה הלשון כבר זמן מה. אשמח אם תעיין בהצעה. מלמד כץ 20:46, 28 בפברואר 2007 (IST)

הגבתי שם. חגי אדלר 08:35, 2 במרץ 2007 (IST)