שיחת משתמש:Eranglo/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף



שלום אני היתי בשלבי פתיחת ערך "MDNA" אך אתה פתחת אותו לפני אני מעוניין שנהיה שותפים בערך ונערוך אותו ביחד, ונחשיב אותו כפתיחה משותפת בבקשה רבה. Gabiarakelian - שיחה 15:39, 7 בפברואר 2012 (IST)
היי גבריאל, פתחת בעבר ערך שהיה מלא שגיאות ומתורגם באופן גס ועל כן הערך הועבר לארגז חול פרטי. ענייתי במה שהועבר לארגז החול שלך ולא מצאתי בכך מספיק כדי לעזוב את כתיבת הערך, על כן התחלתי לכתוב אותו עכשיו. תוכל לעקוב אחרי תהליך העבודה ולהעיר הערות בדף השיחה שלו, ולאחר שאסיים ואוריד את תבנית ה"בעבודה" תוכל לערוך אותו באופן חופשי. אם זאת, ההצעה היא שיפור משמעותי מהתנהגותך בפעם הקודמת שיצא לנו להיתקל זה בזה במרחבי הוויקיפדיה, ולכן אני אופטימי. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)15:42, 7 בפברואר 2012 (IST)
אז תוכל לענות לי בכנות בכן או לא עם אתה מעונין בשותפות בערך שיצא ככה ששתינו ערכנו אותו.? אני מאוד מעוניין בלעזור לערך הזה יש לי מלא פרטים שאין בו. Gabiarakelian - שיחה 15:50, 7 בפברואר 2012 (IST)
עניתי לך כבר - ויקיפדיה היא שיתופית ואשמח שתתרום לערך, אבל כמו שאמרתי (ובחרת להתעלם ולערוך בכל זאת!) - אסור לערוך כאשר משתמש אחר מציב תבנית "בעבודה". אתה יודע את זה והוזהרת בעבר וגם אמרתי לך כרגע במפורש שאני עובד על זה, ועדיין נהגת כפי שנהגתי. אני רואה בזה זלזול גדול כלפי ופגיעה בעקרונות הקהילה הזאת. ועל הדרך - בוודאי שיש מלא פרטים שעוד אין בו. הוא היה מחוק לפני, והצבתי תבנית בעבודה! יש סיבה שיש שם תבנית! Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)15:53, 7 בפברואר 2012 (IST)
בסדר אתה צודק אני מצטער, אבל אני פשוט רוצה להוסיף מלא פרטים שיש לי עכשיו לפני ששכחתי.. Gabiarakelian - שיחה 15:54, 7 בפברואר 2012 (IST)
אז פור גאד סייק, הסברתי לך בדיוק מה לעשות כדי למנוע את הבעיה הזאת, שים את כל הפרטים בארגז חול פרטי משלך ואם יש משהו שאתה שם לב שכתבתי והוא לא נכון, תעיר על זה בדף השיחה ואני אבדוק את העניין (תוכל גם לספק מקורות משלך כדי לתמוך בטענה ולהקל עלי לבדוק את זה). ההתנצלות אינה פותרת כל דבר וכדאי שתלמד את זה מתישהו - אתה לא ילד קטן, ויש למעשייך השלכות. לא אני אחנך אותך, אבל אם תמשיך לזלזל ולנהוג ככה כלפיי וכלפי חוקי הקהילה, אפעל להרחקתך. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)15:57, 7 בפברואר 2012 (IST)
אווקי הבנתי, בערך של מדונה כתוב על האצבע המשולשת והזמרת היא M.I.A. יש עליה ערך בויקפדיה הישראלית. ותוכל להגיד מתי תוריד את תבנית העבודה? בשבוע הקרוב.? Gabiarakelian - שיחה 15:59, 7 בפברואר 2012 (IST)
אוריד את התבנית כאשר אסיים את העבודה שאני מרגיש שאני מעוניין ו/או מסוגל לעשות כרגע על הערך. לגבי מ.י.ה - צודק, יתוקן גם בשינויים אחרים שעשיתי ונוגעים למדונה, תודה על ההערה. לגבי האצבע המשולשת - אם תבדוק תגלה שאני הוספתי את זה לערך, סתם שתדע Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)16:01, 7 בפברואר 2012 (IST)
כו שמתי לב שאתה כתבת את הנושא על האצבע המשולשת, וכול מה אתה צריך לגבי הערך של מדונה פרטים או משהו תכתוב לי או תשעה עריכות גם בדף משתמש:Gabiarakelian/מדונה 2012 ככה היה לך נוח ותוכל גם לקחת פרטים משם לאלבום.. Gabiarakelian - שיחה 16:06, 7 בפברואר 2012 (IST)
מבחינתי הדף ההוא מיותר, אבל אם נוח לך להחזיק אותו- אתה מוזמן. הוא ארגז חול פרטי ואין שום סיבה שאערוך שם. לגבי הערך של מדונה - הוא יקח אפילו יותר זמן מMDNA אבל אני מניח שאחרי שאעבור יותר טוב על כל הפרטים המופיעים בו ואעשה לו קצת תוספות ותיקונים, ובעיקר אפרט על הסיבוב המצופה ועל MDNA, אוריד ממנו את התבנית כדי לאפשר לנוספים לעבוד עליו בזמן שאני מתרכז בדברים אחרים. כך או כך זה צפוי לקחת זמן. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)16:09, 7 בפברואר 2012 (IST)
הא אווקי בסדר, אני לא יודע אך למחוק את הארגז חולה הזה: משתמש:Gabiarakelian/מדונה 2012 אני לא יודע אך עושים את זה תוכל למחוק אותו לצמיתות. Gabiarakelian - שיחה 16:11, 7 בפברואר 2012 (IST)
אתה יכול לבקש זאת בעמוד ויקיפדיה:בקשות ממפעילים.אם אתה לא מעוניין למחוק אתה ממש לא חייב. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)16:15, 7 בפברואר 2012 (IST)
אגב הערות שולים מספר 8 לא נכון.. הוא נכנס לכתובת אחרת בכלל. ולמה לא הוספת את גרסת דלוקס? של האלבום Gabiarakelian - שיחה 19:49, 7 בפברואר 2012 (IST)
בודק את העניין. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)19:50, 7 בפברואר 2012 (IST)
תוקן ואפילו מצאתי את ההערת שוליים השנייה שחיפשתי ורציתי לשים ומקודם לא מצאתי תודה לך! Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)20:05, 7 בפברואר 2012 (IST)
בבקשה. אפשר אולי להוסיף שנוי לרשימת השירים? ועם לא אז תקח את רשימת השירים שפה משתמש:Gabiarakelian/מדונה 2012 היא נכונה מאוד.Gabiarakelian - שיחה 20:09, 7 בפברואר 2012 (IST)
אי אפשר, הסברתי לך כבר שאני עובד על זה, יש סיבה שזה "בעבודה" - עוד לא סיימתי. אין הבדל בין הרשימה שאתה נתת לבין זאת שלקחתי מהערך באנגלית מלבד זה שעוד לא התחלתי להתעסק בדלוקס ובפרטים מעמיקים. זה עוד לא שלב לזה. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)20:11, 7 בפברואר 2012 (IST)
אם לא תתחיל ללמוד למבחנים ותמשיך לכלות את הזמן שלך בוויקיפדיה, הציונים שלך ייראו כמו אסון החמצן, תיאלץ לפרוש מהלימודים ומי יודע מה יצא ממך.
אם לא תתחיל ללמוד למבחנים ותמשיך לכלות את הזמן שלך בוויקיפדיה, הציונים שלך ייראו כמו אסון החמצן, תיאלץ לפרוש מהלימודים ומי יודע מה יצא ממך.
דורית 17:22, 7 בפברואר 2012 (IST)
זה גאוני. מי המציא את זה? Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)17:31, 7 בפברואר 2012 (IST)
הראל :) אם כי הנוסח שלו היה שונה, תחפש בגרסאות הקודמות (ותראה בשיחה למה שינו את זה..). בהצלחה! דורית 17:35, 7 בפברואר 2012 (IST)
התאהבתי בתבנית צפי עוד מעט להודעה בדף שיחתך Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)20:06, 7 בפברואר 2012 (IST)

תעתיק יפני[עריכת קוד מקור]

אחרי שראיתי שנפתרה בעיית ה"צו" וטסו"יש בעיה נוספת בתעתיקים מיפנית לעברית, והיא איפהל שים את ה-א'. תקן אותי אם אני טועה, אבל אם כותבים א' בתעתיק זה אומר שהדגש במילה נופל בהברה זו, לא? לפיכך, ישנם מספר ערכים שלא מתועתקים נכון רק בגלל שה-א' לא נמצאת במקום הנכון. יש צורך לעבור עליהם ולשנות להם את השמות? Goony663 - שיחה 11:47, 8 בפברואר 2012 (IST)

היי, אהם, וואו. אין לי ממש מושג על מה דיברת. תוכל להסביר לאדם שאינו מבין כלום בלשון ומבין מעט מאוד ביפנית? בשני הדברים אני לא גאה והייתי רוצה להבין טוב יותר, זה עוד יקרה וביינתים... אצטרך הסבר חוזר Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)12:40, 8 בפברואר 2012 (IST)
אין בעיה. למשל, העיר Kagoshima. הערך בעברית נקרא "קאגושימה," ובשבילי ה-א' שבאה אחרי ה-ק' אומרת שהדגש במילה הוא בהברה "קא." (עזר חזותי: קאגושימה). בפועל, הדגש הוא דווקא בהברה "גו" (קגושימה) ולכן השימוש ב-א' בשם הערך למעשה משנה את ההגייה. לדעתי. Goony663 - שיחה 14:53, 8 בפברואר 2012 (IST)
חושב שהבנתי. העניין הוא שהיפנים לוקחים מאוד ברצינות את הכתיבה שלהם. אני חושש שנהיה מאוד לא מדויקים. אשמח אם תשאל גם את אביהו בעניין - הבחור חד כסכין בכל נושא הדקדוק. Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)15:21, 8 בפברואר 2012 (IST)
תוכל להזכיר לי מה הובהר בעניין הצו והטסו? פתאום מצאתי את עצמי לא בטוח בעניין... Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 18:20, 19 בפברואר 2012 (IST)
למשל פה - (אנ') - איך לתרגם זאת? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 18:23, 19 בפברואר 2012 (IST)

היי, רציתי לארכב דיונים ישנים בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים וראיתי שהצעת ליצור שם תבנית לבמאים, אבל בפועל לא יצרת אותה למרות שלא הייתה לכך התנגדות. רק להזכיר :) ערן - שיחה 19:26, 9 בפברואר 2012 (IST)

או! טוב שאתה פה, שכחתי מכל זה לגמרי. אני אצור אותה עכשיו על בסיס אותה טיוטה, ואתחיל להחיל אותה בערכים של במאים אהובים עלי. תודה! Eranglo - שיחהלא יותר טוב כלום מכמעטקוניצ'יווה! מיזם יפן :)19:28, 9 בפברואר 2012 (IST)


תבנית:שם יפני[עריכת קוד מקור]

שלום ערן, שמחתי מאוד לראות שהתבנית המיוחלת סופסוף נוצרה. התחלתי כבר להשחיל אותה לתוך הערכים. הרשה לי גם להתנצל שטרם נרתמתי לפרוייקט הפוליטיקה, אבל כפי שקראת בשיחה שלי עם אביהו, אני מתרכז כרגע בערכים של מאחדי יפן (אחד הנושאים החשובים ביותר בהיסטוריה של יפן, אם לא ה-), סיימתי את טוקוגאווה אייאסו ועכשיו אני בתהליך על אודה נובונאגה, ואחריו תבוא ההרחבה רבתי של טויוטומי הידיושי, ואז זהו. אז אוכל להתפנות לפוליטיקה, ואני מאמין שזה יהיה בראשית שבוע הבא, אז מצטער על זה.

משהו נוסף, ראיתי שהכנסת גם אתה את התבנית למספר ערכים, אך רחמנא לצלן, הזנת בהם את הערך הלא נכון - דווקא את השם הפרטי. תיקנתי אותם בהתאם. יש לי טיפ-טיפונת רקע ביפנית, אז אם אתה נתקל בשאלות תעתיק וענייני שם פרטי-שם משפחה אתה בהחלט מוזמן לפנות אליי ואשמח לעזור.

ולסיום, הרשה לי להחמיא לך על המיזם. נראה שהוא מתקדם בצעדי ענק לכיוון הפיכתו לפורטל, ועל כך תודה רבה.

בברכה, Goony663 - שיחה 20:00, 14 בפברואר 2012 (IST)

היי גוני
קודם כל, תודה על המילים החמות. שנית כל - סליחה על הבאלגן שעשיתי! שכחתי להצליב נכון מול ויקי האנגלית. טוב שהיית שם כדי לתקן מעכשיו אעשה דאבל-צ'אק לפני הנחת התבנית.
לגבי מאחדי יפן - ללא ספק נושא חשוב, ראית שלא מחיתי על העניין ולו לרגע תחילת שבוע הבא זה מעולה. רוב הערכים האלה קצרמרים, לגבי האישים החדשים, ולכן אני מניח שאת רובם יצא לי לעשות. חשוב בעיקר זה לאמץ את הבחירות הכלליות ביפן - במיוחד את השתיים האחרונות, אבל להכחיל את כל אלה. גם ברגע שאחת שתיים יוכחלו תהייה לי תבנית שיותר יהיה לי קל לעבוד מולה. מוזר לי שאני פחות מבין ביפן מאחרים פה, דוגמתך, אבל זאת עובדה ואני חי איתה בשלום ומודה שאתם פה, כי למשל בלעדייך זה לא היה מגיע ל65 ערכים מוכחלים. אתה קולט אאנחנו ב65? !!!
עוד משהו?
יום מעולה,
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 20:12, 14 בפברואר 2012 (IST)
סליחה שאני מתערב, אבל גוני, למה לעצור עם שלושת האישים שהזכרת? הפלישות היפניות לקוריאה לא יותר חשובות מהפוליטיקה הנוכחית? מדיניות הסאקוקו לא יותר חשובה מהפוליטיקה הנוכחית? ומה עם אוניות החותם האדום, וטוקוגאווה איימיצו מה יהיה עליו? אביהושיחה 22:05, 14 בפברואר 2012 (IST)
אביהו - אני תמיד שמח לדעתך ואתה יודע את זה. אבל התשובה, האולי עצובה אבל נכונה היא כזאת - כי כרגע הובהר לי שזה המכשול העיקרי של המיזם בפני פורטל. ברגע שיעלה פורטל המיזם לא יפסיק - הוא ימשיך לרוץ, להכחיל ואז גם הרבה לשפר ערכי יפן וכאלה הנוגעים ליפן, כדי להפוך את הנושא המרתק הזה להרבה יותר נוכח בויקי העברית. אבל כרגע - חשוב להתרכז בזה. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:29, 18 בפברואר 2012 (IST)

יום טוב ערן, לבקשתך הצטרפתי למיזם ושמחתי יצרתי את הערכים Super Monkey's, הירופומי הירנו מחר אצור עוד ערכים שקשורים למיזם, בנוסף. בברכה, Dekel E  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 22:32, 14 בפברואר 2012 (IST)

יום נהדר דקל! אגיב לך בהערות בדפי השיחה עצמן. תהייה - עשית את סופר מאניקס בעזרת תרגום מכונה? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 09:49, 15 בפברואר 2012 (IST)
לא, בהתחלה לא כל כך הבנתי במה מדובר, אז לקח לי קצת זמן לקלוט... בברכה, Dekel E  •  שיחה, עזרו ותרמו למיזם החבובות. 09:51, 15 בפברואר 2012 (IST)

המשך עבודה במיזם[עריכת קוד מקור]

שלום ערן,

בשעה טובה סיימתי לכתוב את הערכים על שלושת המאחדים של יפן. אתה מוזמן לעלעל בהם. לגבי המשך העבודה במיזם: מה שכתב אביהו הוא נכון. ישנם עוד הרבה ערכים היסטוריים שיתכן שהם חשובים יותר מהפוליטיקה העכשווית, ואשמח לכתוב אותם או להרחיב אותם. אבל אני איתך בכך שאני חושב שכרגע עדיף להתרכז בהבאת המיזם לרמה של פורטל, כלומר להגדיל את מספר הערכים על יפן לרוחב, ולאו דווקא לעומק, ואם יש מחסור בנושא הפוליטיקה, אז טיפול בו יקדם את המיזם לעבר פורטל טוב יותר מאשר הוספת ערכים על ההיסטוריה (שהם חשובים מאוד בפני עצמם, וייכתבו בהקדם האפשרי), ואם אח"כ אדרש לכתוב ערכים בגיאולוגיה - אעשה גם את זה. לפיכך, אניח את ההיסטוריה בצד לרגע ואתרכז במאמצים להרחבת הפוליטיקה. מה דעתך? בהתאם לכך, אשמח אם תרשום לי אילו ערכים בנושא הפוליטיקה הוא בעלי החשיבות הרבה ביותר או הדחופים ביותר לדעתך. הזכרת את הבחירות הכלליות, אם אני לא טועה, וראיתי שמישהו התחיל לעבוד על אלו של 2009. אם יש משהו אחר (אישים, משרדים) שאתה חושב שהוא חשוב או דחוף אנא רשום לי ואתחיל לעבוד עליהם בהקדם.

בברכה Goony663 - שיחה 11:47, 18 בפברואר 2012 (IST)

היי גוני! קודם כל כל הכבוד!!
שנית - יש לא מעט מה לעשות. אני אשמח כרגע לעזרתך בעיקר בשלושה ערכים - בית היועצים היפני, בית הנבחרים היפני, והמערכת המשפטית של יפן. אחרי זה אשמח אם תצטרף לדקל (תוך תיאום איתו, כמובן, שאשמח לסייע בו אם יעלה הצורך) בכתיבת הערכים על מערכות הבחירות הכלליות של יפן. אני כנראה אטפל בימים הקרובים במפלגה הקומוניסטית היפנית ובעוד כמה אישים מהממשלה היפנית הנוכחית. אולי גם אעזור אומץ להתקרב לערכי הבחירות הכלליות בעצמי. מי יודע קריצה
הערה חשובה - אין לי ספק שהערכים ההיסטוריים יותר חשובים מרוב הערכים שאנחנו עובדים עליהם כרגע מבחינת הפוליטיקה. ההיסטוריה של יפן ואישים בהיסטוריה של יפן הם המפתח להעמקה בנושא. זה כולל אגב גם אישים שאולי לא עולים בראש במחשבה ראשונה, אבל הם חשובים מאוד. דוגמת איסי מיאקי, שעוד השבוע אני מתכנן להוסיף פרטים על השפעתו החשובה על אחד האייקונים הגדולים היום בעולם - סטיב ג'ובס, שאת החולצות השחורות המיתולוגיות שלו תפר לו מיאקי, למעלה ממאה כאלה. (זאת גם הולכת להיות עובדת "הידעת" בפורטל יפן ) רק דוגמה אחת לזה שיש לנו עוד טונות עבודה - אבל אכן חשוב קודם כל שהפורטל יעלה. ואז אוכל להמשיך את בניית מאות עמודי המשנה שלו, התבניות וההפניות, שיאפשרו לנו גם להבין טוב יותר איפה אנחנו עומדים מבחינת ערכי יפן. ואז נוכל להיכנס בכול הכוח בכל מה שצריך לעשות פה, ויש לא מעט. כרגיל, חשוב לי להגיד כמה אני מוקיר את תרומתך למיזם. היא אדירה!
רק טוב שיהיה,
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:21, 18 בפברואר 2012 (IST)
שלום רציתי לומר לך שאתה נורא לוקח הרבה זמן בשביל הערך של מדונה, MDNA כבר 10 ימים שלא עדכנת לא שם ולא בערך של מדונה מדוע לוקח לך הרבה כול-כך זמן? Gabiarakelian - שיחה 13:11, 19 בפברואר 2012 (IST)
אני לא יכול להיות בויקי כל הזמן שאני רוצה, ויש לי המון דברים בחיים שלי שקורים. לכן את עיקר הזמן בויקי אני מקדיש למיזם יפן המאוד יקר לליבי, ולהוספת מקורות (מורשתו של אופק ומיזם המקור האמין שלו משפיעה עלי, ולמרות שאני לא לוקח חלק מסודר בפעילות המיזם אני בהחלט מוסיף הרבה הערות שוליים וסימוכין) לערכים. לכן לוקח לי זמן עם מדונה. לגיטמי. מה שכן - גם לגיטימי מצידך להתעניין בקצב העבודה ולשאול. רק השתדל לעשות זאת בצורה נעימה ולא מבקרת כלכך, כי זה יוצר תחושה לא טובה וחבל.
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 15:43, 19 בפברואר 2012 (IST)
אני לא מבקר אותך, אני רק מתעניין פשוט כי אני רוצה לערוך את הערך הזה כבר ואתה קצת לוקח הרבה זמן. Gabiarakelian - שיחה 17:27, 19 בפברואר 2012 (IST)
יש עורכים שלוקח להם יותר זמן. מציע לך ללמוד להתאזר בסבלנות. להעיר שאני עובד עליו הרבה זמן זה במקום, ואם זה נעשה בצורה הנכונה עשוי אף לתמרץ אותי בהחלט להשקיע בו יותר ולסיים את העבודה מהר יותר. אבל יש דרך לכל דבר, ובכל מקרה אני מציע שתתרגל לכך שיש עורכים שלוקח להם יותר זמן מאחרים. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 17:35, 19 בפברואר 2012 (IST)

משהו על יפן[עריכת קוד מקור]

היי ערן. רציתי לשלוח ב-@ חומר שאולי יעניין אותך בנושא יפן, אבל כנראה שלא מעודכנת כתובת דוא"ל. אם תהיה מעוניין שלח אליי @ ואשיב לך בלווי החומר. בברכה Assayas שיחה 19:44, 19 בפברואר 2012 (IST)

היי, אני מיד שולח. אגב, החומר בעברית או באנגלית? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:46, 19 בפברואר 2012 (IST)
עברית. Assayas שיחה 19:47, 19 בפברואר 2012 (IST)
אחלה ביותר, שלחתי. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:47, 19 בפברואר 2012 (IST)
קבלתי והחזרתי, בברכה Assayas שיחה 19:49, 19 בפברואר 2012 (IST)
אסתכל, תודה רבה! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:52, 19 בפברואר 2012 (IST)

אפרופו יפן, האם אתה יודע לקרוא יפנית?! אם כן, מה משמעות שני הסימנים בתמונה הזו ? • משתמשת:Amirki (שיחה) 20:46, 20 בפברואר 2012 (IST)

שאלה קלה. אני לא יודע לקרוא יפנית, אבל כיוון שהסימנים נלקחו מתוך הכותרת של הפורטל של יפן ברור שפשוט כתוב שם יפן. ליתר דיוק ניפון (日本). אביהושיחה 21:44, 20 בפברואר 2012 (IST)

פורטל יפן 2[עריכת קוד מקור]

מה דעתך על הנסיון העיצובי שלי? • משתמשת:Amirki (שיחה) 15:49, 21 בפברואר 2012 (IST)

אני לא יודע, אני צריך לחשוב על זה. זה כן יפה, בהחלט, אני נוטה אבל פחות לחבב את ריבוי הסמלים. מציע גם שתפנה להצעה הזאת בדיון בסדנה לגרפיקה :) Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:00, 21 בפברואר 2012 (IST)
מה הקשר לסדנה לגרפיקה?! • משתמשת:Amirki (שיחה) 16:02, 21 בפברואר 2012 (IST)
כאמור, מתפתח שם דיון לגבי לוגו הפורטל, ולכן ראוי שאנשים נוספים יביעו דעה. אגב - למה הורדת מהמבוא את המפה של יפן והדגל? בכל מקרה, ארצה את המפה ואת הסמל בצד. השאלה היא רק איזה סמל יהיה שם במקום. אני בעד כרגע אכן להשאיר את מה שעשית (ותודה על זה!), ולראות אם בעתיד הוא מרגיש לנו פחות נוח ולכן נשנה אותו. תודה רבה Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:05, 21 בפברואר 2012 (IST)
הורדתי אותם כי שמתי אותם בכותרת. ואני אשאל שוב: איך זה קשור לסמל לפורטל?!
רציתי לעשות משהו דומה לעיצוב של פורטל:להט"במשתמשת:Amirki (שיחה) 16:07, 21 בפברואר 2012 (IST)
לא יודע, למעשה אתה צודק, זה אכן לא מאוד קשור.
וכן, ברור לי למה הורדת, אבל המראה ללא התיחום הזה בצדדים הוא ריק מידי, לדעתי. ניתן להקטין במעט את המפה, אכן. לגבי השורה הראשונה- הייתי מציע לוותר על צד שמאל (המפה באדום) ולשים שם משהו אחר, או לוותר על שני הצדדים ולהגיד את הכיתוב של פורטל יפן :) Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:11, 21 בפברואר 2012 (IST)

מפלגות פוליטיות ביפן[עריכת קוד מקור]

היי ערן,
סיימתי לתרגם את הערך "מפלגות פוליטיות ביפן," כרגע הוא נמצא בארגז החול שלי אבל לפני שאני מעלה אותו למרחב אני רוצה שתסתכל עליו ותגיד לי מה אתה חושב. השמטתי את החלקים האחרונים מהערך באנגלית כי הם עוסקים במפלגות אזוריות או במפלגות מאוד איזוטריות או בכאלה שכבר לא קיימות או כאלה שהן כולן יחיד. אשמח לשמוע את דעתך לפני שאני מעלה אותו. Goony663 - שיחה 19:17, 21 בפברואר 2012 (IST)

היי גוני, זה משתלב מעולה עם משהו שכתבתי לך בדיוק בדף השיחה שלך. זה נראה לי סבבה. הייתי שמח לראות את זה מעוצב יפה כמו בערך באנגלית - ולכן אני אחפש עכשיו חובב תבניות שירצה לעזור לנו קצת עם תבניות יפות לערכים הקשורים למיזם - בעיקר המערכות בכירות והמפלגות, אבל באופן כללי. מה דעתך? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:36, 21 בפברואר 2012 (IST)
כתבתי לך כ"כ הרבה בדף השיחה שלי, ובטח כבר קראת את זה. אז מה לעשות עם הערך? להעלות את הערך או לאו? מומחה התבניות יערוך אותו מארגז החול שלי או שעדיף שאעלה אותו והעריכה תתבצע במרחב בערכים? לבחירתך. Goony663 - שיחה 20:02, 21 בפברואר 2012 (IST)
רץ לקרוא את מה שכתבת לי, ואז אגיב Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 20:03, 21 בפברואר 2012 (IST)
זה נורא תלוי במי יסכים לקחת על עצמו את העניין. אני אפנה גם לדורית ואשאל לגבי הצעות, מלבד, כאמור, אופק. שניהם עסוקים, אבל היתרון בכתיבה בדפי השיחה שלהם שגם אם הם לא יכולים לעזור, לרוב ימצאו אנשים שיציעו הצעות לגבי איפה לכתוב את זה, או אפילו יתנדבו בעצמם או יספקו תשובה לשאלה. מומלץ Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 20:20, 21 בפברואר 2012 (IST)

בוקר טוב,
ש העלתי את הרשימה למרחב הערכים, כפי שהסכמנו. אני חושב שבעניין ערכי הבחירות, אעלה גם אותם למרחב, ואחכ המומחים יעצבו אותם טוב יותר. אני לא חושב שעשיתי עבודה גרועה במיוחד בערך על המפלגות. אני חושב שהוא במצב מספיק טוב בשביל להיות במרחב, והערכים האחרים ידמו לו. אגב מפלגות פוליטיות ביפן, מישהו (לא משתמש,רק כתובת IP) הציב בערך תבנית של ערך הדרוש השלמה. מה דעתך על זה? אני חושב הערך אמור להיות רשימה שתרכז את המפלגות (ובעתיד, תקשר אליהם). Goony663 - שיחה 10:42, 22 בפברואר 2012 (IST)

מסכים איתך בהחלט. קישרת אותה לדף המיזם? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 10:51, 22 בפברואר 2012 (IST)
כן, וגם לתבנית פוליטיקה של יפן. מה אתה אומר, אפשר להוריד את התבנית, אבל לכתוב בדף השיחה מה המטרה של הערך? Goony663 - שיחה 11:44, 22 בפברואר 2012 (IST)
לדעתי לא. לא נהוג לעשות זאת. התבנית יכולה לחכות שם כמה ימים, פניתי לאותו משתמש (למעשה, לכתובת הIP הזאת) בדף השיחה שלו. אני מאוד מקווה שהוא יענה ויסביר. אם לא, נראה מה עושים הלאה. אין מה לפחד מתבניות. מציע לך אגב להעיף מבט רגע בטיוטת הפורטל, תגיד לי מה דעתך על העיצוב בראש העמוד שעשה אמריקי, וגם סתכל למטה, סוף סוף הוספתי חלק על הסמלים הלאומיים של יפן Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:46, 22 בפברואר 2012 (IST)
הכוח משחית, הא? הסכלתי בדף של כתובת הIP וראיתי שדף השיחה אדום, ומשום מה לא חשבתי להשאיר הודעה. תודה שהחזרת אותי לדרך הישר. נתתי בטיוטה הצצה חטופה, נראה טוב! אני שמח שאפשר למלא בכיף את העמוד, והחלק על הסמלים נראה גם טוב. אציץ באופן מעמיק יותר מאוחר יותר, ואם יהיו לי אי אילו הערות או הצעות אכתוב לך. אבל עד כה נראה טוב! Goony663 - שיחה 12:08, 22 בפברואר 2012 (IST)
זה בסדר, במקום דרך הישר תחזור לדרך הפילוסוף שמח שאהבת! שיניתי טיפה דברים - העלמתי את את "אישים" ליותר למטה, לדעתי הוא פחות נחוץ כי הוא חתיכת חפירה וקשה לתמצת אותו, אז יש מצב שאוותר עליו, מה אתה אומר? את הלוגו העליון עיצב אמריקי, את מודל הסמלים השאלתי (רעיונית, כן) מאירלנד, ואת מרבית הדברים ממדינת הדרכון שלי, הלוא היא פורטל מוערץ ומודל לחיקוי. ואגב, לא נראה לי שאמרתי לך מקודם בוקר טוב- אז בוקר טוב Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:03, 22 בפברואר 2012 (IST)
צהריים טובים גם לך. אולי תשמח לשמוע שסיימתי לתרגם את הבחירות הכלליות ביפן 1890. אחד ירד, שמונה נותרו, ועל הדרך הגענו ל-60%! ובכן, הערך מכיל טבלה, אז אם אתה רוצה להציץ אתה בהחלט מוזמן, אבל יש עניין אחר: השתמשתי תבנית:בחירות, אבל משום מה השימוש בה מכניס שורה טכנית בראש הערך, לכן אני רוצה לפנות למומחה תבניות שיציץ ויפתור את זה. הזכרת את אופק אתמול ואשמח לפנות אליו, אך אבוי לבושה, אני לא יודע מי הוא מבין מספר האופקים שיש כאן. תוכל לכתוב לי את השם בבקשה? תודה. (היום אני הרבה יותר מודע לזה שאני מציק לך, ממה שהייתי מודע עד אתמול ) Goony663 - שיחה 15:35, 22 בפברואר 2012 (IST)
היי :) ראשית כל - אחלה! אופק המדובר שוקע במשימות, ולכן עזבתי אותו לנפשו בעניין התבניות כרגע, נוכל להתפנות לזה לעתיד. אם זה בעיה טכנית של ויקיפדיה אני בטח שהוא ישמח לעזור. אופק המדובר הוא משתמש:ofekalef.
שנית - אתה ממש לא מציק!
המשך יום מעולה שיהיה, Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:52, 23 בפברואר 2012 (IST)
קראתי רק את הסוף - אשמח לעזור. הבעיה מתוארת כאן? אם לא, כתבו מה יש עכשיו ומה אתם רוצים שיהיה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:37, 26 בפברואר 2012 (IST)

פורטל יפן 3[עריכת קוד מקור]

מספר הערות:

  1. משתמש:Eranglo/פורטל:יפן/בחירת מידע - מיותר
  2. משתמש:Eranglo/פורטל:יפן/הידעת?/10 ; משתמש:Eranglo/פורטל:יפן/הידעת?/10 - קשר מאוד גבולי לפורטל
  3. משתמש:Eranglo/פורטל:יפן/הידעת?/18 - לא קשור לפורטל

משתמשת:Amirki (שיחה) 17:26, 22 בפברואר 2012 (IST)

1. תודה לגבי הבחירת מידע. אבקש מחיקה.
2. אבל בכל זאת קשר. כשיהיו יותר - יתכן שירדו.
3. מסכים שיש קשר מזערי ביותר. מצדיק הורדה?
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:48, 23 בפברואר 2012 (IST)

לא הבנתי. מיותר כי? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:06, 23 בפברואר 2012 (IST)
כי אין בזה צורך. • משתמשת:Amirki (שיחה) 17:10, 23 בפברואר 2012 (IST)
כרגע כל המשתנים נפלו בפורטל יפן. בעקבות המחיקה, אני מניח. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 17:12, 23 בפברואר 2012 (IST)
איך תתבצע בחירת מידע בלי הדף? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:19, 23 בפברואר 2012 (IST)
{{בחירת מידע}} ; {{בחירת מידע/אקראי}} • משתמשת:Amirki (שיחה) 17:22, 23 בפברואר 2012 (IST)
קרא את שיחת משתמש:Ofekalef#שאלה טכנית על פורטלים, שיחת משתמש:Ofekalef#שלום אופק, ואת שיחת משתמש:Ofekalef#היי :). ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:23, 23 בפברואר 2012 (IST)

אני בדיוק על הפוטושופ.. ;) תעדכן שם ... שבתשלום! Itzuvitשיחהויקיפדיה בצבע 18:12, 24 בפברואר 2012 (IST)


פוליטיקה זה כיף![עריכת קוד מקור]

היי ערן, פוליטיקה יפנית זה כיף! סיימתי את מערכות הבחירות שביקשת ועברתי למפלגות היפניות. התעוררה אצלי שאלה: איך נקרא למפלגה הקומוניסטית בעברית? המפלגה הקומוניסטית של יפן. המפלגה הקומוניסטית היפנית? המפלגה הקומוניסטית (יפן)? באשר לנהוג בויקיפדיה, שתי הראשונות מופיעות מספר פעמים, כשלראשונה יש יתרון בתפוצה, לכן חשבתי על המפלגה הקומוניסטית של יפן. מה דעתך? Goony663 - שיחה 17:31, 26 בפברואר 2012 (IST)

ובאותו עניין. מצאתי שאין בוויקישיתוף את סמלי המפלגות השונות ביפן. למי אפשר לפנות כדי שיעלה אותן? Goony663 - שיחה 17:08, 27 בפברואר 2012 (IST)
לאף אחד. הסמלים מוגנים בזכויות יוצרים והם הועלו לוויקיפדיה תחת רשיון "שימוש הוגן" בברכה • משתמשת:Amirki (שיחה) 21:13, 27 בפברואר 2012 (IST)

שוב היי ערן, סיימתי לכתוב על כל המפלגות ועל כמעט כל משרדי הממשלה ואפשר להכניס אותם לתבניות. אני חייב לציין שאני חושב שבשלב זה התבנית של פוליטיקה ביפן עולה אל אלה של גרמניה וצרפת. בכל מקרה, שאלה לי: אחד הערכים המבוקשים הם משרדי הממשלה (יפן), אבלבערך של ממשלת יפן מופיעה טבלה עם כל המשרדים. האם יש צורך בערך, או האם אין צורך לטבלה בערך הזה? Goony663 - שיחה 18:06, 1 במרץ 2012 (IST)

היי גוני, מצטער על ההעלמות - שני מבחנים תכופים מידי ולחץ כללי. עכשיו אני כאן בחזרה לדעתי אין צורך. אעבור עכשיו על כל העבודה שבטח עשיתם בהעדרי. ישר כוח על הערכים! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:54, 3 במרץ 2012 (IST)

בקשה, שבת שלום[עריכת קוד מקור]

יש לי בקשה מאוד גדולה אני ממש ממש מעוניין באלבום של מדונה MDNA לערוך אותו וכו.. אבל אי אפשר כשיש תבנית עבודה, אני ממש רוצה שהערך היה מוכן לפני יצאת האלבום ומדונה שיחררה סינגל חדש כבר שאין עליו עדכון אפילו. שבת שלום לך.. Gabiarakelian - שיחה 23:47, 2 במרץ 2012 (IST)
היי גבי. אשב על זה טיפה בהמשך השבוע, אסיים כמה דברים קריטיים, ואוריד את התבנית. שים לב שלכתוב ערך על אחד הסינגלים, אם עוד לא כתבתי, אתה לגמרי יכול. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:11, 3 במרץ 2012 (IST)

שלום ערן,
אני חושב שעדיף להוסיף פסיק בשורה האחרונה, בכל ערכי יפן שהעלית עכשיו, באופן הבא (אני מעלה רק משפט אחד לדוגמה, מתוך כל ערכי המשרדים):
נכון ל-28 בפברואר 2012, קואיצ'ירו גמבה הוא שר החוץ של יפן.
תודה על כל הערכים הנ"ל. עבודה יפה! אלדדשיחה 13:28, 3 במרץ 2012 (IST)

האמת שהקרדיט הוא לגוני המוכשר. רק עיגנתי את עבודתו בתבנית
אני גם בעד מה שהצעת, ואבצע זאת בהקדם האפשרי בכל הערכים. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:30, 3 במרץ 2012 (IST)
תודה רבה! :) עמדתי לתקן את עצמי, ולהגיד שהקרדיט מגיע לגוני, אכן - אבל גם החלק שלך יפה מאוד! תודה על התיקונים העתידיים! אלדדשיחה 13:31, 3 במרץ 2012 (IST)
אין בעיה. אתה מוזמן להצטרף למיזם ולתרום, נשמח לאנשים אכפתיים כמוך מה אתה אומר? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:32, 3 במרץ 2012 (IST)
אילו הזמן היה צומח על העצים... :) בכל פעם שיש לי רגע פנוי, אני משתדל להיכנס. אשמח להוסיף, ככל יכולתי. אלדדשיחה 13:34, 3 במרץ 2012 (IST)
גם מעט זמן זה טוב. נהדר, אתה מוזמן להצטרף באופן רשמי בויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/יפן/משתתפים, ולהוסיף תבנית משתתף במיזם יפן, הלוא היא תבנית:משתמש מיזם יפן ברוך הבא! באיזה תחומים אתה מתעסק/מחבב? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:02, 3 במרץ 2012 (IST)
קשה לומר, אני חושב שעסקתי ואני עוסק בוויקיפדיה באינספור תחומים... :) דרך אגב, הוספתי תגובה בדף של גוני לעניין הניקוד של שמות הערכים ביפנית. אלדדשיחה 23:48, 3 במרץ 2012 (IST)
אז תסתכל בדף המיזם, תראה אם יש שם ערכים שבא לך לכתוב או דברים אחרים מתחום יפן. ואסתכל ואגיב 14:29, 4 במרץ 2012 (IST)

רשימת ערכים[עריכת קוד מקור]

בוא נעביר את השיחה לדף שלך קצת. אז ככה, סיימתי את תבנית:מסדרי כבוד ועיטורים ביפן על כל תוכנה. ועכשיו? עכשיו\ לבקשתך, אתחיל לעבוד על שינטרו אישיהארה. כשאתה אומר לי להוסיף דברים לרשימה, אתה מתכוון לדף הפרוייקט האישי במיזם? Goony663 - שיחה 16:53, 4 במרץ 2012 (IST)

התכוונת מבקש, אני לא אומר לך לעשות דבר, אני מבקש ומקווה בליבי שתסכים לעניין: אני לא יודע בדיוק איך אתה זוכר ומסדר לעצמך את רשימת כל הערכים שביקשתי ושאתה מתכנן לעבוד עליהם, אבל איפה שזה לא אהיה, אבקש שתוסיף לשם את הבקשות האחרונות שלי.
לפני שאתה שוקע באישיהארה, אודה לך שתעיף מבט בערך טוקיו. אני אספר לך על 5 חלקים מרכזיים לגבי הערך:
1) ניסוח. עמוס משפטים בעייתים ולא אינציקלופדים ("אנשי עסקים בטוקיו משתמשים במוניות לשם נוחות." למשל, או "מערכת הרכבת התחתית של טוקיו היא הטובה במערכות הרכבת התחתית בעולם."), שהם אולי נכונים אבל אינם ראויים במצבם הנוכחי.
2) דיוק. תיקון פרטים שגויים, מציאת הפניות לא נכונות, עדכון הפרטים.
3) רשימות: לצמצם את הרשימות האינסופיות בערך, כדי להפוך אותו ליותר קריא ויפה, ולכזה שמשדר "תוכן" ולא "רשימות".
4) מקורות. עד שנגעתי בו הוא היה נטול מקורות. בעייתי מאוד.
5) הכחלת ערכים אדומים. התחלתי בפארק אואנו, אמשיך במוזיאונים, אתרים חשובים, תחבורה ציבורית, וכו' וכו'. מה שיתחשק לי באותו הרגע.
מה דעתך?
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 17:08, 4 במרץ 2012 (IST)
אוף, כמה קישורים אדומים. נראה שמגיע לטוקיו פורטל משלה (או לפחות מיזם). לדעתי אפשר לצמצמם חלק מהרשימות הרבות שמופיעות בערך ולהפטר לגמרי מחלקן, הרי בוא נודה על האמת, בשנה הקרובה לא ייכתבו הערכים על כל האוניבסיטאות, על כל שדות התעופה ועל כל ההרים שסביב לה, וכרגע הערך נראה אדום מדי. חבל שלמרות כל העבודה שתשקיע הוא עדיין יהיה ברובו אדום, לא?

אותו דבר בעניין 23 הרובעים. מה שהתכוונתי קודם הוא לכתוב את הערך על הרובעים - (אנ') - ולא על כל רובע בנפרד (לפחות כרגע). יש רשימות חשובות יותר להשלים. Goony663 - שיחה 17:40, 4 במרץ 2012 (IST)

אני מסכים מאוד לגבי 23 הרובעים. צריך ערך כזה מרוכז. אני מבקש גם שכשאתה כותב אותו תקדיש מאמץ מיוחד (שלא קשור לתרגום) לשמות הרובעים (שכן צריכים להיות ברשימה בתוכו), מה שיקל בעתיד על תעתוק.
כן, לטוקיו מגיע פורטל לא פחות מלברלין, שיש לה אחד. אבל זאת המציאות ואני לא רוצה שנתרכז בזה. יש דברים הרבה יותר חשובים. גם מיזם כרגע הוא לא כלכך מתאים, למרות ההסכמה העקרונית. אני אנסה בתקופה הקרובה לדחוף כמה שיותר ערכים אדומים שמופיעים בטוקיו למיזמים ויקיפדים קבועים כמו למשל התרגום השבועי. אני אכן אוריד הרבה רשימות. השאיפה היא גם בעתיד לערכים מרובים מתחום טוקיו. כמו שבאנגלית יש ערך תחבורה בטוקיו, למשל. בכל זאת, המטרופולין הגדול בעולם. אבל אני לא דואג מאיך נראת העבודה שלי - העיקר הוא התוכן. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 20:05, 4 במרץ 2012 (IST)

שלום, משפט אחד ותמונה אינו עולה כדי אפילו קצרמר. העבר אותו בבקשה לארגז חול ושם ערוך אותו לרמה ראויה למרחב הערכים. תודה. שנילי - שיחה 22:09, 4 במרץ 2012 (IST)

אני חושב שבמקרה הזה, מה שטוב לויקיפדיה האנגלית טוב לנו. לא ככה?
אני מוכן להעביר אותו למרחב הפרטי, אבל אני אשמח לדון בעניין קודם.
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 22:13, 4 במרץ 2012 (IST)
הי ערן. לצערי אני נאלץ להסכים. הערך הזה יימחק במחיקה מהירה אם ישאר כך. מדיניות הויקי בעברית בעניין זה שונה ממדיניות הויקיאנגלית. אנא טפל בו או העבר אותו למרחב אישי - לפני שיימחק. בברכה, דני. Danny-wשיחה 22:21, 4 במרץ 2012 (IST)
וגם זה במצב דומה. Danny-wשיחה 22:21, 4 במרץ 2012 (IST)
שניהם הועברו. שים לב שמצב שניהם זהה למצבם בויקי האנגלית, זאת אומרת במסגרת מאמץ תרגום רגיל עשיתי את המירב.
לגבי החזרתם למרחב הערכים: אני יודע שלגבי המוזיאון המטרופוליני לאומנות יש מספיק חומר בויקי היפנית, רק צריך לשבור את הראש על תרגומים ראויים אבל - אעשה זאת. מקווה שהמצב זהה או אפילו טוב יותר מבחינת כמות חומר ביפנית לגבי מוזיאון ההדפסה.
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 22:27, 4 במרץ 2012 (IST)
מידע נוסף באנגלית אודות המוזיאונים תוכל למצוא באתרים הרשמיים שלהם (צריך רק לשנות את השפה באתר). אולי תצליח לגרד משם עוד כמה משפטים. עמרישיחה 00:49, 5 במרץ 2012 (IST)
ערן, שלום
אני מצטרף להערות של קודמי על כך שגם אם בוויקיפדיה האנגלית מסתפקים בשורה אחת, המדיניות של ויקיפדיה העברית היא לשאוף לספק לקורא מידע, ואם אין מידע (ושורה אחת המסבירה שהמוזיאון האומנות המטרופוליני של טוקיו הוא מוזיאון לאמנות השוכן בטוקיו אינה מידע), עדיף שלא יהיה ערך. מה שצריך לעשות במקרה זה הוא להשתמש בחיפוש של גוגל. ואלו הקישורים שאני מצאתי (מן הסתם מאמץ מרוכז יעלה עוד): [1], [2], [3]. דרך אגב, למוזיאון טאיאן יש דף באנגלית. אביהושיחה 07:36, 5 במרץ 2012 (IST)
היי אביהו, אני אסתכל בהם. מקווה שתוך כמה ימים שניהם יעלו כמו שצריך מחדש למרחב הערכים. תודה על הקישורים Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:28, 5 במרץ 2012 (IST)

לעיונכם[עריכת קוד מקור]

עבדתי על מוזיאון האומנות המטרופוליני של טוקיו.
מה דעתכם עכשיו? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:36, 5 במרץ 2012 (IST)

בס"ד כתבתי לפני התנגשות עריכה: סליחה שנגעתי, חשבתי שזה ערך רגיל ולא דף משתמש. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 13:40, 5 במרץ 2012 (IST)
ליאת, אין בעיה, לא נגרם שום נזק אם את כבר פה: מה דעתך? הוא מספיק טוב בשביל לחזור למרחב הערכים? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:45, 5 במרץ 2012 (IST)
בס"ד ערך נהדר, נראה לי שהוא מוכן לחזור למרחב הערכים. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 13:47, 5 במרץ 2012 (IST)
תודה על המשוב אמתין לדעות דורשי העברתו במקור, ונראה איך מתקדמים עם זה. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:48, 5 במרץ 2012 (IST)
הי ערן,
כמה הערות:
  • יש החלטה לא להשתמש בוויקיפדיה העברית באותיות עבריות מוטות (זה נראה רע).
  • יש לך כמה שגיאות (שיפוציים, זממנו).
  • הקישור השני שנתתי מפרט קצת על המבנה של המוזיאון (שש גלריות, אחת מוקדשת למוזיקה, אחת לאמנות יפנית, אחת לתערכות מתחלפות דוגמת זאת).
  • במצב הנוכחי בוודאי שאפשר להעביר למרחב הערכים.
אביהושיחה 18:57, 5 במרץ 2012 (IST)
היי אביהו, אני בדיוק עובד על טוקיו דום. אתקן את השגיאות ואוסיף את הפירוט ממש בקרוב. תודה Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:00, 5 במרץ 2012 (IST)

אולימפיאדת טוקיו[עריכת קוד מקור]

עליי. עידושיחה 23:24, 4 במרץ 2012 (IST)

האם הבנתי נכון- ואתה מתכוון לקחת את אולימפיאדת טוקיו (1964) ולהפוך אותה למומלץ? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 23:27, 4 במרץ 2012 (IST)
להפוך אותו למומלץ אני לא מתחייב (יש להניח שלא), אבל להפוך אותו לערך יותר קריא ופחות רשימתי. עידושיחה 23:29, 4 במרץ 2012 (IST)
לקחתי גם את זה תודה רבה!
ברור שאין איך להתחייב למומלץ, אבל אשמח לכל שיפור, במיוחד אם באמת מדובר באחד משמעותי. אגב, אתה מעריך שיש ערך כלשהו בנושא ספורט ביפן שיש לו סיכוי להפוך למומלץ, כמובן אחרי הרבה עבודה? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 23:32, 4 במרץ 2012 (IST)
הערך קראטה מומלץ בוויקיפדיה הגרמנית. אותי אישית זה לא מעניין במיוחד, אבל אולי יימצאו כאלה שכן יעניין אותם. עידושיחה 23:59, 4 במרץ 2012 (IST)
ומה עם כאלה במצב טוב יותר בעברית? לאייקידו יש סיכוי לדעתך? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 00:02, 5 במרץ 2012 (IST)
דרושה שם עבודה, אבל עושה רושם שיש בסיס טוב. עידושיחה 00:03, 5 במרץ 2012 (IST)
אחלה, אני אחפש מישהו מהתחום שאולי ירצה לקחת את זה עליו. תודה על האולימפיאדה, תהיה בקשר בנוגע לזה Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 00:08, 5 במרץ 2012 (IST)

הי,

שים לב שהקישורים שהוספת (מהצורה מחוז XXX) לא תואמים לקישורים של המחוזות האחרים (מהצורה XXX (מחוז). דרך אגב, אם השם ייחודי (לא כאשר הוא שם העיר הגדולה במחוז ואז הוא לא ייחודי) אפשר גם לוותר על המילה מחוז. אביהושיחה 19:10, 5 במרץ 2012 (IST)

היי אביהו, צודק, לא שמתי לב. אני בדיוק עובד על תבנית למחוזות יפן (ולא מה שהיה עד עכשיו, שהיה תבנית:חבלי ארץ ביפן, חרף העובדה ששמות הקישורים היו {{מחוזות יפן}}. שיניתי את כל הקישורים ובמקום דף הפנייה אני עובד כרגע על התבנית. לכן, אתקן גם את החדשים. לגבי סיווג המחוזות אם השמות יחודיים - חושש קצת שהמשימה הזאת דווקא דורשת יותר מידי סדר. מוכן לעזור? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:16, 5 במרץ 2012 (IST)

מיסטר רגשן [עריכת קוד מקור]

אם אתה רוצה לגוון את הרפטואר (מעקב קצר אחריך העלה את הממצא הבא: התבנית היחידה שבשימושך היא . בכי), כנס לכאן: קטגוריה:תבניות רגשונים. אין בעד מה. TZivyAאהמ?10:51, 6 במרץ 2012 (IST)

התלהבות את מצחיקה. מה לעשות, טוב לי עם . כנראה שלא עקבת בדקדוק, אחרת היית מגלה שגם קריצה משמשת אותי מידי פעם מה שלומך? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 10:56, 6 במרץ 2012 (IST)
שלומי שפיר, להוציא את העובדה שהלכתי לישון אתמול מאוחר נורא בגלל ספר שנראה לי אתה אוהב. דגל לבן (בא לי להשתמש בו) TZivyAאהמ?10:57, 6 במרץ 2012 (IST)
איזה ספר? תמיהה Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:02, 6 במרץ 2012 (IST)
(אם תהית פעם מה מהותו של אדם חפרן, אז הנה:) שיחת משתמשת:Lirrey TZivyAאהמ?11:07, 6 במרץ 2012 (IST)
קלעת בול. ספר נהדר, מהטובים ביותר בעיני. לא הצלחת להניח מידך עד שלא סיימת, אה? קורה לכולם! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:11, 6 במרץ 2012 (IST)
אוי, לא. יש לי עליו ביקורת שיכלה למלא גיליון שלם של הטיימס. אבל לכן לא לקרוא? (כשהאלטרנטיבה זה ספר היסטורי של אלכסנדר סולז'ניצין?) קריצה TZivyAאהמ?11:16, 6 במרץ 2012 (IST)
ביקורת על התוכן על על הרעיון? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:18, 6 במרץ 2012 (IST)
על הכתיבה, וקצת על הרעיון. יש משהו לא בשל, לדעתי, בכתיבה (אין צורך לפרט בדיוק מה היא לבשה בכל עשרים דקות, או איזה תנועות בדיוק היא עשתה בכל רגע נתון. תיאור טוב אמור לתת קצת מרחב לדמיון, ולא להאכיל את הקורא בכפית. וסגנון הכתיבה נשי באופן מובהק, ובמקרה זה זה לשלילה), אבל יכול להיות שזה מתעצם בגלל תרגום לא מוצלח. ובאופן כללי, הסגנון של העלילה והכתיבה פתטי מדי לטעמי. אבל בגדול זה ספר נחמד מאד, כי תכל'ס נשארתי ערה בשבילו.. TZivyAאהמ?11:26, 6 במרץ 2012 (IST)
אני נאלץ שלא להסכים הוא אינו נטול פגמים, כמובן - והספרים הבאים בסדרה בעייתים אף יותר. אבל יש בו אמירה, שמתחזקת ובולטת בעיקר בספר השלישי בסדרה, בנוגע לטיב האנושות. יש לה בספר השלישי הברקות, כאלה שאם אתה לא שם לב אתה עובר עליהן כחלק קטן בעלילה אבל במבט לאחור או הסתכלות בוחן יותר, יש בהן אמירות מבריקות לדעתי לגבי המין האנושי, לגבי טוב ורע. אם כבר טוב ורע: מאוד בולט בספר הראשון שהיא לא מציירת עולם מובהק של טוב ורע. זה עולם מורכב. זה קו מנחה שמוביל את העלילה גם בספר השני והשלישי. זה משהו שאין ביותר מידי ספרים לדעתי וחבל. לגבי אובר תיאור: בהחלט יש בזה משהו. אל תשכחי שזה שווק כספר לנוער. אני מניח שציפו לרמת אינטליגנטיה אחרת, ולא לספר שיצליח לסחוף אחריו גם הרבה מבוגרים. הסרט אגב יוצא בעוד כשבועיים וקצת. אני כמובן אלך
אגב, אם כבר התכנסנו פה, אני יודע שיש לך חיבה לערכים אזוטריים ומגניבים - אשמח לדעתך על עיר הטוקיו דום Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:52, 6 במרץ 2012 (IST)
סופרים רבים ומתוחכמים הימנה חפרו על טיבה של האנושות, לא ראיתי בספר אמירה חדשה. אבל עזוב. קלעת בול לטעמי לגבי הערכים, והערך הזה עשה לי חשק לרוקן את חשבון הבנק שלי ולתפוס טיסה ליפן. מקווה שיגישו במטוס סושי. TZivyAאהמ?12:04, 6 במרץ 2012 (IST)
איך אומרים, "כל הסיפורים הטובים כבר נכתבו"? השאלה עכשיו היא איך לספר אותם מחדש, הפעם אחרת וטוב יותר. אני ממש שמח שקלעתי! רוצה לעזור לי קצת בכל מיני ערכי שוליים כאלה שאני מוצא בנושא טוקיו? רמת כתיבת הערכים שלי די לא משהו.
אגב, הקומפלקס הרבה יותר מרשים במציאות מכל מה שאוכל לתאר. באור יום הוא פחות מלהיב לטעמי מדברים אחרים, אבל היינו שם גם בלילה והיה פשוט מדהים. בהתחלה לא חשבתי שזה זה כשכתבתי את טוקיו דום (עדיין בעבודה), ואז פתאום היה בערך באנגלית הפניה לערך "Tokyo Dome City", נכנסתי לקרוא ונשמתי נעתקה לרגע, כי זכרתי את המקום. אני אוהב את יפן
נ.ב - בשנתיים האחרונות נפתחו כלכך הרבה מסעדות סושי טובות בארץ, שבא לי למות מאושר. ואז לבכות כי אין כסף לכל זה בכי Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:16, 6 במרץ 2012 (IST)
כשאסיים לכתוב את יצירת המופת של חיי אני אשלח לך אותה עם הקדשה וגם חתימה. את הסיפור שלי אף אחד עוד לא כתב צער.
תביא, תביא ערכים. אני אוהבת לכתוב ערכים שאנשים מבקשים. כי אני אף פעם לא יודעת מה להחליט.
זכרת את המקום?
חוויית הסושי האחרונה שלי לא הייתה משהו. חשד רציני על כך שזה היה יד שנייה. הבכי אודות חסרון הכסף קור(א)ה לי בעיקר בחנויות ספרים. TZivyAאהמ?12:20, 6 במרץ 2012 (IST)
אז תכתבי אותו בעצמך! אני מחכה למהדורה ראשונה בכריכת זהב, לא פחות קריצה
אני אביא, אם וכאשר אתקל בעוד ערכים אזוטריים כיפים כאלה. אני כרגע עובד על כס החרצית, הפוגה קצרה מטוקיו, ואז אחזור לשם ואחפש לעצמי עוד ערכים קטנים וכיפים אשלח לך גם כמה. יש העדפה לתחומים מסוימים? כי כבר עולה לי רעיון...
אה, לא הבנתי ממש למה התכונת ב"זכרת"... Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:30, 6 במרץ 2012 (IST)
ושכחתי להגיד שאני מאוד מזדהה לגבי הספרים. קצת עברתי עכשיו לקנות יד שניה - יותר אקולוגי ויותר זול Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:30, 6 במרץ 2012 (IST)
אני כותבת..
העדפה לתחומים מסויימים? בא נראה... מומיות, אוכל מסורתי ודברים מוזרים אקראיים, אם יש.
תהיתי אם היית שם במו רגליך.
כן, חנויות יד שנייה... (דני ספרים והולצר ספרים?..) חיבה גדולה יש לי לספרים עם כריכות אדומות, עבים. TZivyAאהמ?12:45, 6 במרץ 2012 (IST)
אכן הייתי שם במו רגליי הטיול ביפן היה ללא ספק הטיול הטוב בחיי, ואני מחכה רבות ליום בו אוכל לטוס שוב. השאיפה היא לקבל מלגה וללמוד באוניברסטית טוקיו או משהו בסגנון, יש שם מחלקות שלמות באנגלית, וחוץ מזה אני אלמד יפנית
לגבי תחומים - האוכל המסורתי זה מעולה! לא יכלתי לבקש טוב יותר כי מה שחשבתי לבקש קשור לאוכל. שני דברים כבר עולים לי בראש. ואחד מהם גם יתן לי לכתוב עוד ערך אזוטרי ומגניב על טוקיו! אז אני עוד מעט אחפש את מה שאני רוצה בויקי האנגלית ואשלח לך קישורים
וכן, דני ספרים.. הולצר לא מכיר. רגע, את ירושלמית? :O Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:54, 6 במרץ 2012 (IST)
מה אומר ומה אדבר, כיף. רק איפה התמונות? תמיהה אתה מזכיר לי את סיפוריו של סבי שחלם להיות מזרחן. אבל כמו בסיפורים הנדושים, לא הסכימו לקבל אותו לאוניברסיטה כי הוא היה יהודי... לפעמים אני קצת מצטערת על זה.
הולצר נמצא שתי סמטאות מעליו, לכיוון מרכז כלל, שגם שם יש שתי חנויות ספרים לא רעות בכלל. כן. TZivyAאהמ?13:00, 6 במרץ 2012 (IST)
אם באמת את מגיעה לערך ואת נורא צריכה תמונות, תפני. יש סיכוי שיש לי במיוחד אם זה מקום בקיוטו או בטוקיו. כשאעבוד יותר על הרכבות אעלה לטובת ויקישיתוף הרבה רכבות שינקנסן וכאלה } וקטע! נחמד לדעת Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:04, 6 במרץ 2012 (IST)

מלחמת סין-יפן הראשונה[עריכת קוד מקור]

סיימתי להרחיב את פוליטיקה של יפן ולכתוב את טומיאיצ'י מוריאמה. עכשיו אני מתחיל להרחיב את מלחמת סין-יפן הראשונה. אני מזהיר - זה יקח זמן. Goony663 - שיחה 16:45, 6 במרץ 2012 (IST)

אתה נפלא אתה תודה לך! מה שלומך אבל? אתה לא עונה לי אף פעם לכאלה דברים. יש לי שאלה חשובה - אתה רוצה להרחיב את מלחמת סין-יפן הראשונה? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:47, 6 במרץ 2012 (IST)
מצטער. שלומי טוב מאוד. תודה ששאלת. נהנה ממזג האוויר היפה היום ומכך שאין לחץ בעבודה, מה שמאפשר לי להתמקד בוויקיפדיה. מה שלומך אתה? איך היו המבחנים? בקשר לשאלה השנייה שלך, כן, אני רוצה להרחיב את הערך, אבל זה לא דחוף לי. אם יש לך משוה שאתה חושב שיותר חיוני, אעבור אליו כמובן. Goony663 - שיחה 17:11, 6 במרץ 2012 (IST)
קודם כל אתה מקסים, תפסיק להצטער כמו איזה יפני מנומס קריצה (לא שזה רע, חס וחלילה, להיות יפני!!! נהפוך הוא) איתי טוב מאוד, המבחן האחרון היה אתמול, בהיסטוריה (לאומיות באירופה ולאומיות בעיקר, וגם קניית הכהונה והמרד הגדול, מרד החשמונאים, אנטיוכוס הרביעי וכהנה וכהנה), והלך ממש טוב, אז אני מאמין שכל שעות ההשקעה הלא אופיניות לי השתלמו. שלומי נהדר, כותב ערכים שזה משהו שאתה בוודאי שם לב שאני פחות עושה, וזה כיף גדול כן להתעסק בזה בימים האחרונים אשמח גם לחוות דעתך על הערכים החדשים שכתבתי היום: עיר הטוקיו דום וכס החרצית
שנית, אני רוצה שתניח רגע בצד בקשות ותכתוב/תרחיב כמה ערכים שנורא באלך לכתוב. תעשה מנוחה מכל ה"מטלות", So Called, ותכתוב קצת בשביל הנשמה זה לא עדיף? אני שואל בכנות. 17:41, 6 במרץ 2012 (IST)
החדשים טובים מאוד, וגם התחלתי לעשות קישורים פנימיים לכס החרצית (טוקיו דום סיטי נראה כמו מקום כיפי). כל ערך שאני כותב על יפן מעניין אותי. כשכתבתי על פוליטיקה זה עניין אותי, וכשכתבתי על אישיהארה גם זה עניין אותי, אז אני סבבה עם הכל. והערך על מלחמת סין-יפן הראשונה זה משהו שרציתי לעשות כבר זמן מה, אז אין זמן טוב כמו ההווה. אני מאמין שאסיים אותו ביום חמישי לכל המאוחר. בקשר לטוקיו, רק תגיד לי מה אתה צריך ואעשה את זה. חמ"ל זה רעיון טוב, זה יהיה מאורגן יותר ויעיל יותר, ואנשים ידעו איפה אנחנו הכי זקוקים להם. Goony663 - שיחה 20:20, 6 במרץ 2012 (IST)
סבבה, אז שים את רעיון החמ"ל על Hold כרגע, אני שם אותו מאחורה בראש באיזה חלק נידח ונשלוף אותו עוד איזה שבוע שבועיים ונראה מה עושים. סבבה? וראיתי לגבי הקישורים הפנימיים - זה נהדר Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 20:25, 6 במרץ 2012 (IST)

פורטל:יפן[עריכת קוד מקור]

שים לב, יש לך עכשיו 96 דפי משנה לפורטל בארגז החול. עוד ארבעה, לא תוכל להעביר את כל הפורטל ביחד. אני מציע לעצור, בינתיים. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:27, 7 במרץ 2012 (IST)

לא ידעתי :O אז מה עושים? יש לי עוד המון מה לבנות. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:28, 7 במרץ 2012 (IST)

שבת שלום ערן,

עשית שם בלגן בתרגום של הערות השוליים והקישורים החיצוניים. שמת את הקישורים החיצוניים של הערך האנגלי כהערות שוליים במקום את ההערות, שהם בחלקם אף קישורים שבורים. אנא תקן זאת והקפד לפעם הבאה. אני יודע שאתה מת לשעוט קדימה עם הפורטל, אבל תפסת מרובה – לא תפסת. בנוסף, הייתי רוצה להסב את תשומת לבך להחלטת פרלמנט הקובעת כי בכתיבת אסמכתה (קרי, הערת שוליים) אתה מתחייב שקראת את האמור במקור ומצאת שהוא אכן תומך בכתוב. זה נורא מפתה לתרגם גם את המקורות של הערך האנגלי, אבל אם לא קראת אותם, אתה לא יכול להציבם כאסמכתה. אולי כהערה מוסתרת, כדי שהמידע לא יאבד. אם תצטרך עוד עזרה (פרט לכתיבת מומלצים, אני לא יכול לעזור לך בזה כרגע), אתה מוזמן לפנות אליי. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • ט"ז באדר ה'תשע"ב • 16:28, 10 במרץ 2012 (IST)

היי קולי
ראשית כל, אתקן.
שנית, הבנתי. אשים לב להבא, בעקבות ההחלטה הזאת. זאת אומרת שאין בידינו אפשרות להביא מקורות מיפנית? זה יקח את הפורטל כמה צעדים אחורה. בכי האם אין די בזה שהויקיפדיה האנגלית בדקה אותם, בכדי לאפשר מקורות ביפנית? אקפיד יותר לגבי לקרוא את אלה באנגלית (כמו שאני מאוד משתדל לעשות בלי קשר) בכל מקרה.
כיצד מציבים הערה מוסתרת?
האמת שכן, יש איך לעזור. יש איזשהו נושא שקופץ לך לענין מבין כל הקישורים האדומים בדף המיזם, שהיית רוצה לקחת על עצמך? אולי קצת דברים מהחלק על ההיסטוריה, או מהתרבות?
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:33, 10 במרץ 2012 (IST)
אפשר להביא מקורות מיפנית, כמו מאנגלית או מכל שפה אחרת, אם קראת אותם בעצמך ומצאת שהם תומכים בכתוב. זה לא מספיק שוויקיפדיה האנגלית בדקה אותם, כי ויקיפדיה אינה מקור לעצמה. הערה מוסתרת אפשר להניח באמצעות הקוד: <!-- -->. קיצור אליו תוכל למצוא בשורת הכפתורים מעל חלונית העריכה – דף ריק עם כוכב בפינה הימנית העליונה שלו.
אני אפשפש שם. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • ט"ז באדר ה'תשע"ב • 16:54, 10 במרץ 2012 (IST)
הבנתי. תודה לך על ההסבר. שים לב שתיקנתי בערך של מסאקי שיראקאווה. אחכה לשמוע ממך לגבי המיזם Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:58, 10 במרץ 2012 (IST)

זה אני, איתי טיומקין, ותודה רבה שתמכת בי רבות בדף שיחתי. רציתי לומר לך שהרשמתי בוצעה באופן חלק! אם אצטרך את עזרתך אודיע לך, ואם לא אני פשוט לא אודיעאיתי ט. - שיחה 18:52, 10 במרץ 2012 (IST)

אין בעיה. על כל דבר - כולל בעיות אחרות הקשורות בויקיפדיה, מוזמן לפנות Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:02, 10 במרץ 2012 (IST)
שלום לך eranglo וערב טוב. תגיד לי בבקשה איך אני מסוגל לסדר רשימה של ערכים שאני רוצה להכחיל ואיפה כדאי לי להציג אותה: בדף שלי, במיזם או בשניהם?79.176.160.126 18:12, 11 במרץ 2012 (IST)
הייתי ממליץ על לעשות אותה כפרויקט בתוך דף משנה בעמוד המשתמש שלך. לדוגמא. משתמש:איתי טיומקין/רשימת יפן. באיזה שם שלא תבחר, אנא הוסף קישור לרשימה בדף הפרויקטים שבתוך המיזם, שנוכל להתעדכן בעבודה שלך - נמצאות שם גם רשימות שלי ושל גוני. אגב, אתה מודע לזה שאתה מחובר לא מתוך המשתמש שלך? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 18:56, 11 במרץ 2012 (IST)

ניקוג'גה לגרגרן![עריכת קוד מקור]

האקונומיקה בדרך
וזאת ההזדמנות לספר לך שאני נדהמת ומשתאה מלשון החלקות שלך, וזה אפילו עובד עלי! אם תהיה מועמד לשגריר ישראל ביפן, אני אצביע בעדך TZivyAאהמ?23:15, 11 במרץ 2012 (IST)
אח את משהו מיוחד את. רוב תודות על המחמאות. ולא יכלת לתת לי טייטל יותר מגניב? קריצה Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 15:46, 12 במרץ 2012 (IST)

ענייני לשון[עריכת קוד מקור]

הי ערן,

שתי הערות לשוניות לגבי דברים שצדו את עיני בתרגומיך:

  1. בין אות שימוש למספר או לשם בכתיב זר יש לשים מקף, למשל ב-1987 (והמהדרין יכתבו ב־1987).
  2. הריבוי של רובע הוא רבעים ולא רובעים, אך בסמיכות – רובעי־. לדוגמה: "בעיר טוקיו 23 רבעים מיוחדים" ו"רובעי טוקיו הם מבחינה מנהלית ערים".

זהו לבינתיים. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • י"ט באדר ה'תשע"ב • 01:27, 13 במרץ 2012 (IST)

לגבי הראשונה אני משתדל ולפעמים מפספס. לגבי השנייה- תודה על המידע. איישם Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:07, 13 במרץ 2012 (IST)

היי, בוקר טוב! זה עתה סיימתי את הערך שמיסן. אני חושב שעכשיו אתחיל לעבוד על הרחבת קבוקי, מה דעתך? אחרי זה אני מתכנן להרחיב את גיישה ויקוזה, אבל אלה שני ערכים עצומים אז יקח לי קצת זמן, אבל ערכים חשובים מאוד לדעתי ומה שיש כרגע פשוט לא מספיק. אלא אם כן אתה צריך אותי למשהו אחר. Goony663 - שיחה 11:04, 13 במרץ 2012 (IST)

אחלה, אתה יותר ממוזמן להוסיף את הערכים האלה לרשימת הערכים לשיפור, לכתוב ליד כל אחד מהם שהוא בעבודה, ולהוסיף סימני "בוצע" כשתסיים. בהצלחה! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:13, 13 במרץ 2012 (IST)
קבוקי בוצע. עברתי ליאקוזה. Goony663 - שיחה 16:48, 14 במרץ 2012 (IST)

שלום. רציתי להודיע לך שבקרוב אני עומד, באופן זמני, לנטוש את המיזם, ואת עריכותיי בוויקיפדיה, לטובת הקמת אתר אינטרנט, אבל באופן זמני. כשאני אתחיל להקים את האתר, אני אודיע לך, וכשאני אחזור אחרי שיצרתי אתר אני אודיע לך ותקבלו אותי בברכה, ואם תרצה אפילו אמסור לך את הכתובת.איתי ט. - שיחה 13:57, 13 במרץ 2012 (IST)

אין בעיה! בהצלחה אתר Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:30, 13 במרץ 2012 (IST)

ערכים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום Eranglo/ארכיון 2,
הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערכים תומס בלייק גלובר מדונה מאנגה (להקה) הבית הפתוח ישראל גלובוס דיוק אלינגטון Snow Patrol, וזמן מה לא ערכת אותם.
לנוחותך, ישנה רשימה שמתעדכנת באופן תדיר, שמרכזת את הערכים עליהם הצבת את התבנית ואותם לא ערכת כבר תקופה. ניתן למצוא רשימה זו כאן.
יש לשים לב: אם טעיתי, והתבנית הונחה על ידי אחר/ת, אשמח להודעה בדף שיחתי. ניתן לבטל את ההודעה בעתיד על ידי הוספת שם המשתמש בדף הזה.
בברכה, OfekBot - שיחה 17:11, 13 במרץ 2012 (IST)

המשך התזכורת. על ישראל גלובוס עדיין יש תבנית. Botend - שיחה 01:53, 21 באפריל 2012 (IDT)

תרגום גרפיקות[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב, כאמור, אני עובד עכשיו על הרחבת יאקוזה, ונתקלתי בערך באנגלית בתרשים של המבנה הארגוני שלהם, אך הוא כתוב באנגלית. איפה אפשר למצוא מישהו שיכול לתרגם אותו? Goony663 - שיחה 12:24, 15 במרץ 2012 (IST)

כדי לגייר את הקובץ אתה מוזמן לפנות לסדנה. עליך לספק בנוסף לקובץ המקורי גם תרגום ותעתיק. בברכה • אמיר (שיחה) 15:50, 15 במרץ 2012 (IST)


תבנית חדשות ואקטואליה ותקציר עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום רב. אני מנסה למסד נוהל לפיו מי שמעלה ידיעה חדשה לתבנית יכתוב תקציר העריכה בנושא הידיעה. אודה לך אם תיישם נוהל זה מעתה והלאה. יוסאריאןשיחה 19:29, 18 במרץ 2012 (IST)

היי ערן, לא שמעתי ממך כבר כמה ימים. מה שלומך? אני רוצה לעדכן אותך שהרחבתי את קבוקי ואת יאקוזה כפי שהבטחתי, ועל הדרך גם הוספתי את קוג'יקי וניהון שוקי (הוספתי לדף המיזם). עכשיו אני מתחיל לעבוד על הרחבת גיישה, וזה יקח כמה ימים. יש לך בקשות ממני לאחר כך? עדכן אותי. Goony663 - שיחה 10:57, 19 במרץ 2012 (IST)

סיימתי את גיישה. Goony663 - שיחה 17:35, 21 במרץ 2012 (IST)
מצטער על ההעלמות - באלגנים קצת בחיים. עכשיו יש קצת רגיעה, וגם חופש מהלימודים החל ממחר. אזאהיה פה שוב Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:59, 26 במרץ 2012 (IST)

תודה רבה על הערך :) ועל תרומתך לערכי יפן. רק עכשיו ראיתי אותו. הייתי זקוק לו. בברכה, סנופקין - שיחה 18:49, 21 במרץ 2012 (IST)

בכיף! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 17:59, 26 במרץ 2012 (IST)

תומס בלייק גלובר[עריכת קוד מקור]

שלום, זה אני, איתי טיומקין! רציתי להודיע לך שאני מבקש לקבל אישור לערוך את הערך: תומס בלייק גלובר שנמצא במצב גרוע ולא נערך זמן רב! תוכל להיכנס לדף שיחתי כדי לאשר לי את העריכה!איתי ט. - שיחה 13:23, 23 במרץ 2012 (IST)

ערן, זה אני , איתי טיומקין... אני מצטער להודיע, אבל יש לי הרבה מאוד עומס בוויקיפדיה של מה לעשות, אז אני חושב שכדאי לי לעזוב את מיזם יפן... שלא תתבלבל, זה לטובת המיזם... עדיף שאני אפרוש מאשר שאישאר בו ולא איצור... אתה מוזמן לענות לי, אבל בדף שיחתי, לא בדף שיחתך! איתי ט. - שיחה 17:10, 24 במרץ 2012 (IST)

הסרתי את יעדיי של יפן, ואת תבנית משתמש מיזם יפן, והסרתי את עצמי מהרשימה... אני עצוב שאני נאלץ לבשר לך זאת, ואני מקווה שתקבל זאת בהבנה... שלום, ומאחל למיזם שיתקדם בצורה נפלאה בלעדיי, האמת שחוץ מטושיו שירטורי, גם ככה לא עשיתי כלום...איתי ט. - שיחה 17:10, 24 במרץ 2012 (IST) אם אחליט לחזור למיזם, אני אודיע לך! חשוב לי להדגיש פעם אחרונה, שאני מצטער שככה זה צריך להיות... אולי זה אפילו זמני, ואולי לא... יודע מה? אני אפילו לא אסיר את היעדים שלי ביפן אבל רק ליתר ביטחון, שלא תתבלבל, שוב... אני די רגשן, אז אומר באופן סופי, מאחל לך ולמיזם התקדמות נפלאה ומהירה, כחלק מבניית הפורטל, ואני גאה שהייתי במיזם... זהו זה, עכשיו באמת! איתי ט. - שיחה 17:10, 24 במרץ 2012 (IST)

היי איתי, מה שלומך?
אין בעיה, לא צריך לעשות מזה סיפור גדול. טוב שהודעת לי, אבל לא מדובר בעניין שאין ממנו חזרה או בפגיעה בי: אז אם אתה רוצה להצטרף, אתה תמיד מוזמן. ויקיפדיה היא מקום פתוח וחופשי שמקדם שיתוף פעולה, והמיזם מתנהל על פי הערך הזה בדיוק. אתה תמיד מוזמן בחזרה. ואפשר גם לתרום בנושא יפן גם בלי להירשם למיזם. ואפשר גם לא לתרום. כל האפשרויות פתוחות ואין צורך להתקבע על אף אחת מהן.
אגב, תודה שהזכרת לי את תומס בלייק גלובר. אעבוד על הערך שלו ממש עכשיו
שבוע נהדר ובהצלחה בהמשך! ואני תמיד פה אם אתה צריך משהו.
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 18:03, 26 במרץ 2012 (IST)
טוב, זה די דרמטי בשבילי...איתי ט. - שיחה 12:40, 6 באפריל 2012 (IDT)

אכזבת אותי.[עריכת קוד מקור]

איך אתה מעז לא להגן על המולדת. רועישיחהמשנה ויקיפדית 10:08, 1 באפריל 2012 (IDT)

לא הייתי פה. מה קרה שאכזבתי אותך? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 15:51, 2 באפריל 2012 (IDT)
השחתות... כה רבות... קשה... רועישיחהמשנה ויקיפדית 21:04, 2 באפריל 2012 (IDT)
אני בטוח שאתה ושאר אוכפי סדר (קריצה) טיפלתן בהן כראוי! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:01, 3 באפריל 2012 (IDT)

ניהונג'ינרון[עריכת קוד מקור]

היי! אז סיימתי את סעיף 9 לחוקת יפן והוספתי הפנייה בערך החוקה. אני יודע שאמרתי שאעבור להיסטוריה, ואני אכן מצפה לכך, אבל לפני כן נזכרתי בעוד נושא חשוב לפורטל והוא הניהונג'ינרון, שהוא למעשה תאוריה על ההוויה היפנית, ויש לו גם הקשר היסטורי. אחריו אחזור להיסטוריה. מבטיח. Goony663 - שיחה 14:07, 3 באפריל 2012 (IDT)

הערך החדש מקסים, רק שתדע. הערתי משהו קטן בדף השיחה. ואתה יודע שקשה לי להגיד לך להתפקס על משהו, אני אוהב את הערכים שלך . תוכל לשלוח לי את הערך באנגלית שאותו אתה מתרגם כרגע, הניהונג'ינרון? אגב, מתי לדעתך תסיים עם זה? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:11, 3 באפריל 2012 (IDT)
בוקר טוב וחג שמח,

קצת עידכונים: סיימתי עם ניהונג'ינרון ועם תקופת שתי החצרות הקיסריות, ואני ממשיך לסחר הנאנבאן, ברשותך. ובעניין אחר, בחלק של ההיסטוריה בדף המיזם דרושים גם ערכים על קרבות ספציפיים במלחמת סין-יפן הראשונה. אני חושב שזה ספציפי מדי בשביל המיזם, כלומר לא משהו שדחוף וחיוני בשביל להעלות את הפורטל. מתישהו, אי-שם בעתיד, אגיע גם לזה, אבל כרגע אני חושב שזה ספציפי מדי והערך על המלחמה מספיק בינתיים. מה דעתך? Goony663 - שיחה 10:36, 5 באפריל 2012 (IDT)

בוקר טוב
הנטייה הטבעית שלי היא להסכים איתך. אבל - כשדובר על פתיחת פורטל מההתחלה, ביקשו קרבות. לכן אספתי כמה שנראו לי בעלי חשיבות, ממלחמת סין יפן הראשונה, והוספתי לדף המיזם... מה שכן, תוכל להשאיר את זה לשלב מאוחר. אני יודע שאתה דווקא אוהב לכתוב על קרבות, לא?
בנימה אחרת, אני חושב שאזנח קצת את ערכי הכלכלה. אסיים עם השניים שעבדתי עליהם ואמשיך בתומס בלייק גלובר.
חג שמח!
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:20, 5 באפריל 2012 (IDT)

היי ערן.
לא יוצרים הפניות מהמרחב הראשי למרחב המשתמש, וגם לא מקשרים ממנו אל מרחב המשתמש. מצטער. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:06, 3 באפריל 2012 (IDT)

היי אופק,
אין על מה להצטער, זאת הייתה טעות שלי. תמיד לומד דברים חדשים.
שיהיה אחלה יום וחג שמח!
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 20:07, 3 באפריל 2012 (IDT)
חג שמח! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:23, 3 באפריל 2012 (IDT)
היי תוכל בבקשה לעשות לי טובה קטנה? באלבום החדש של ניקי Pink Friday: Roman Reloaded, לעשות כשאנשים ילחצו על "רומן זולנסקי" זה יפנה אותם לעמוד ניקי מינאג' ושם זה יראה את ה-אלטר אגואים שלה ששם נמצאת "רומן זולנסקי" הבנת אותי?! חחח לילה טוב. Gabiarakelian - שיחה 03:17, 5 באפריל 2012 (IDT)
כן, עובד על זה. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 12:27, 5 באפריל 2012 (IDT)
תודב רבה ! Gabiarakelian - שיחה 14:21, 5 באפריל 2012 (IDT)
בכיף! חג שמח! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 14:22, 5 באפריל 2012 (IDT)
ותוכל בבקשה לעדכן אותי מתי תוריד את תבנית "בעבודה" בערך של מדונה.? Gabiarakelian - שיחה 17:07, 5 באפריל 2012 (IDT)
האמת שחשבתי שכבר הורדתי אותו ושמישהו אחר שם אחד חדש, היה שם סיפור לא ברור לי לגמרי. אני אשב על זה מאוחר יותר היום, בטח אשנה קצת, ואוריד בימים הקרובים. לעדכן אותך? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 17:09, 5 באפריל 2012 (IDT)
כן תעדכן אותי בבקשה רבה, אני צריך לעשות סדר באלבומים שלה. Gabiarakelian - שיחה 17:13, 5 באפריל 2012 (IDT)
יוזמה מבורכת לכבוד מלכת הפופ. אני אעדכן אותך ובהצלחה Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 17:16, 5 באפריל 2012 (IDT)
אך שכחתי, שהיה לך חג שמח וכשר. :) Gabiarakelian - שיחה 19:00, 5 באפריל 2012 (IDT)
גם לך גבי ! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 19:04, 5 באפריל 2012 (IDT)

שלום ערן, שוב אנחנו נפגשים (איתי ט. ממיזם יפן)! בקשר לתבנית ניו יורק (עיר), שגם יצרתי, אני חושב שאירועים היסטוריים בניו יורק לא צריך לרשום, כי כבר יש בתבנית את ההיסטוריה של העיר ניו יורק, ובקשר לאישים אני לא בטוח. אתה רואה אישים בתבניות אחרות של ערים? אגב, סחתיין על התגובה שלך להודעה שלי בקשר לפרישה מהמיזם, אפילו הגבתי שם בקטנה.איתי ט. - שיחה 12:45, 6 באפריל 2012 (IDT)

היי איתי. ברשותך, אעתיק את הדיון הזה לדף השיחה של התבנית. שם הוא צריך להתרחש. אז אגיב Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:56, 7 באפריל 2012 (IDT)

מלחמת סין-יפן הראשונה - בוצע[עריכת קוד מקור]

היי! מה קורה? לא שמעתי ממל כבר כמה זמן. בכל מקרה, אני מעדכן שסיימתי לכתוב ערכים לכל הקרבות במלחמת סין-יפן הראשונה, וגם יצרתי תבנית. העף מבט בזמנך הפנוי. סופ"ש נעים. Goony663 - שיחה 17:35, 19 באפריל 2012 (IDT)

מה קורה? לאן נעלמת? אני מקווה שהכל בסדר. Goony663 - שיחה 18:05, 1 במאי 2012 (IDT)

מצטער נורא על ההעלמות! איתי הכול בסדר, עברתי תקופה מטורפת לכל הדעות וחזרתי. מה שלומך? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 10:05, 24 במאי 2012 (IDT)

שמעתי שאתה מקושר[עריכת קוד מקור]

יש מצב שאתה מפעיל את הקשרים והופך את התמונה הזאת לחופשית? הצלם הוא זיו שדה והוא כבר תרם בעבר תמונה לוויקי. נויקלן 17:02, 16 במאי 2012 (IDT)

צריך ספציפית את זאת? היא זהה לחלוטין לזאת שהם העלו בעצמם? וכן, זיו מקסים, אני אפנה אליו ואשאל. מה שלומך אגב? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 10:06, 24 במאי 2012 (IDT)
שלחתי הודעה. צריך לקחת בחשבון שיש סיכוי לא רע שהעייריה לא תאהב את זה, אבל אני לא יודע. צריך לחכות ולראות Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 10:09, 24 במאי 2012 (IDT)
התשובה היא כן, רק עם קרדיט. אז... איך עושים את זה? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 10:12, 24 במאי 2012 (IDT)

היי! חזרת? בכל מקרה, עבדתי לאחרונה על הערך של ראשי ממשלת יפן. אתה מוזמן לבדוק אותו ולומר אם ניתן להוריד את התבניות מהעמוד. מה קורה חוץ מזה? Goony663 - שיחה 10:42, 10 ביוני 2012 (IDT)

היי גוני!
טס לראות את זה. מתרגש לשמוע שהתקדמת!
שוב, התנצלות מעומק הלב שנעלמתי. אני גם לא אהיה פה המון בימים הקרובים- אבל הבגרות האחרונה שלי היא ב17 ביוני, ואז אני פה!
מוכן נפשית לפורטל יפן? קריצה
יאללה, לעבודה.
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 11:31, 15 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי[עריכת קוד מקור]

המקבץ השבועי: אופקים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אופקים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 11 בפברואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: זכויות אדם - ב'[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זכויות אדם - ב'. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 20:53, 18 בפברואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: גיר ושיש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גיר ושיש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 25 בפברואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: שינה וחלומות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שינה וחלומות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 28 בינואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: מלח[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מלח. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 4 בפברואר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: סגול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סגול. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 3 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 10 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: יום הולדת[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יום הולדת. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 17 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: תחתית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תחתית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 24 במרץ 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בוקר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בוקר. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 31 במרץ 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: בונד, ג'יימס בונד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בונד, ג'יימס בונד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 7 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: מצעד הפזמונים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מצעד הפזמונים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 14 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: קול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קול. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 21 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אדמה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אדמה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:15, 28 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: כתום[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כתום. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 5 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: ורוד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ורוד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 12 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: איזופוס ומשליו[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא איזופוס ומשליו. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 19 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: זכויות האדם - ג'[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זכויות האדם - ג'. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 26 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: מלוכה-02[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מלוכה-02. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 9 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: ברווז גרעיני[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ברווז גרעיני. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 16 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אחת, שתיים, שלוש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אחת, שתיים, שלוש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 23 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אחים ואחיות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אחים ואחיות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 7 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: כהה וחשוך[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כהה וחשוך. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 14 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: בלונים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בלונים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 21 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: פיראטים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פיראטים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 28 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: צהוב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא צהוב. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 4 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: 7[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא 7. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: תינוקות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תינוקות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 18 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: הידעת?[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הידעת?. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: הו קנדה![עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הו קנדה!. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: עבדות וחירות - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא עבדות וחירות - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

תרבות יפן[עריכת קוד מקור]

היי, מה קורה? בימים האחרונים הכחלתי מספר ערכים קטנים בדף המיזם, ועכשיו אני מתחיל עם תרבות יפן. אולי יהיו שם כמה חלקים דלים במקצת, אבל אח"כ אעבה אותו כמו שצריך. מה איתך? מה חדש? Goony663 - שיחה 12:04, 25 ביוני 2012 (IDT)

סיימתי. אתה מוזמן להציץ. Goony663 - שיחה 16:06, 27 ביוני 2012 (IDT)
היי גוני. איזה ערכים הכחלת בדיוק? שאדע מצטער על ההעלמות הקטנה - שבוע מטורף מכל כיוון וצורה. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 00:05, 28 ביוני 2012 (IDT)

שלום ערן, בשיחה:אוריגמי#ביקורת עמיתים גילגמש העיר במסגרת ביקורת עמיתים על כך שחסר בערך פרק שידון בהיבטים התרבותיים של הנושא. אולי תרצה להרחיב את הערך בנושא הזה? בברכה, ערן - שיחה 18:38, 27 ביוני 2012 (IDT)

בהחלט אולי. אני אסתכל בימים הקרובים ואראה. תודה על ההצעה! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 00:07, 28 ביוני 2012 (IDT)
היי ערן, אני מתקשה למצוא מקומות מעניינים להביא מהם מידע. מצאתי כמה דברים חביבים למדי בערך הזה, אבל אני לא מרגיש שזה מספיק. מה אתה אומר? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 15:30, 28 ביוני 2012 (IDT)
אני גם לא בטוח שזה מספיק, אבל עדיין אולי אפשר להעשיר את הערך משם. בדקתי גם בjapangeo, אבל כמעט שאין שם מידע נוסף שאין בערך (מלבד עגורי שלום בהקשר ישראלי). ערן - שיחה 16:08, 28 ביוני 2012 (IDT)
אני אנסה להסתכל מסביב ואולי לפנות לשגרירות יפן בבקשה לחומר על זה. נראה לאן זה מתקדם. תודה! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:10, 28 ביוני 2012 (IDT)

ערכים יפנאולימפיים[עריכת קוד מקור]

היי ערן, אם אתה מחפש על מה לכתוב, אז קודם כל, הכי חשוב להעביר איזה ויש על ג'ודו.
חוץ מזה, יש את ריוסוקה אירייה (אנ'), יוקיקו אקאבה (אנ'), סאורי יושידה (אנ'), נבחרת יפן בהוקי שדה נשים (אנ'), נבחרת יפן בכדורעף נשים (אנ') ולהרחיב את נבחרת יפן בכדורגל נשים. אם אין כאן משהו שמעניין אותך, נחפש דברים אחרים... עידושיחה 22:13, 28 ביוני 2012 (IDT)

ואם אתה מחפש גם יפאראלימפים, אתה יכול לכתוב את מיומי נריטה (אנ') מהספורטאיות הפאראלימפיות הבולטות בכל הזמנים, את מניהו אוזאקי (אנ') או את אולימפיאדת הנכים נאגנו (1998). Botend - שיחה 23:31, 28 ביוני 2012 (IDT)
עידו, יושידה הוכחל מאז ששלחת לי את זה או שהוא להרחבה? אני בעד ספורטאים/ספורטאיות במיוחד, אבל נראה מה ימשוך את העניין בויקי האנגלית.
Botend, לגבי פראולימפיים - קיבלת. את מיומי אני אקח על עצמי בוודאות ואתפנה לזה ברגעים אלה ממש, אולי גם את שני האחרים. תודה לשניכם! מיזם ברוך, ואם אפשר על הדרך לסייע גם למיזם יפן זה טוב כפליים, ואם גם לספורט נכים בויקי העברית - אז זה גם טריפל.
לילה מצויין, צפו לפניות טכניות/בקשות של בדיקה לגבי דברים שאני אכתוב.
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 02:09, 30 ביוני 2012 (IDT)
יושידה לא היתה, כנראה שמשתמש:Kulystab מנוי על דף השיחה שלך. עידושיחה 02:27, 30 ביוני 2012 (IDT)
אחרי כל ערך שאתה כותב במיזם הפאראלימפי אתה מוזמן לסמן אותו בקו בדף המיזם (משתמש:Botend/מיזם פאראלימפי), להוסיף את חתימתך ולהשתתף בהגרלת סוף שבוע בצפון. Botend - שיחה 02:35, 30 ביוני 2012 (IDT)
אחלה, תודה. יש לי כבר שאלת תרגום על שחייה - בערך על מיומי נריטה, ברשימת המדליות - 4×50 m freestyle relay 20 pts - הכוונה למשחה שליחים בסגנון מעורב, כן? Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 02:56, 30 ביוני 2012 (IDT)
מדובר על מקצה שליחים בסגנון חופשי. מעורב נקרא Medley. אתה יכול להיעזר בערך של טרישה זורן, נראה לי שאין מדליה שהיא לא לקחה Botend - שיחה 03:01, 30 ביוני 2012 (IDT)
התכוונתי חופשי, רק ביררתי לגבי השליחים. בשאר התרגומים, הערך של שחייה תחרותית התגלה כמאגר בלתי נדלה של ידע. אני מעלה טיוטה תכף - אשמח אם תעיר בדף השיחה לגבי התרגומים.
מעולה. אשמח לעזור. אגב, צריך לשים לך תבנית:חתימה? Botend - שיחה 03:14, 30 ביוני 2012 (IDT)
נוטה לשכוח אותה. בעיה טכנית - המקורות בערך באנגלית לא עובדים. מצאתי מקור לא רע חלופי - באתר הרשמי של הוועד הפראולימפי. בעיה כזאת - אני לא מצליח להוציא לינק ייעודי לעמוד שלה. שים לב - כנס לשם, למחלקת ביוגרפיות ממש כאן], ותחפש את השם משפחה שלה באנגלית (Mayumi Narita). יש שם גם מלא פרטים חביבים שאני אשמח להוסיף לערך, וגם את הרשימת מדליות שלה. זה נפלא לי לערך. אני רק לא מצליח למצוא שם עמוד ייעודי. עזרה? ויש כבר טיוטה באוויר. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 03:22, 30 ביוני 2012 (IDT)
ושכחתי להגיד שיש שם מקורות גם לגבי המחלה שלה, וכל השאר. זה פשוט מכרה זהב של מידע וזה די הכרחי. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 03:26, 30 ביוני 2012 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: האתר של הוועד הפאראלימפי הבינלאומי קצת לא מוצלח בקטע הזה. אם תלך ללשונית results ותרשום "Narita" בשם המשפחה ברובריקה "Search by Athlete's Name", תקבל רשימה נפלאה של תחרויות בהן השתתפה. לרשימה הזו יש קישורים אותם אפשר לפתוח בקבצי PDF, ואם תראה ערכים אחרים אותם כתבתי על ספורטאים נכים - רבים מהערות השוליים מקשרות לקבצי ה-PDF הרישמיים של הוועד. אני יודע שזה לא מוצלח, אבל אין לי פיתרון אחר. Botend - שיחה 03:31, 30 ביוני 2012 (IDT)
אני אעקוף את זה בעזרת הנחיות בהערת השוליים, כי אין דרך אחרת בעייני - כל המידע על הנכות שלה למשל. תעיף ביינתים מבט בערך, אם תרצה. אני אשמח להערות בדף השיחה. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 03:40, 30 ביוני 2012 (IDT)
תודה על מיומי, אבל היא לא חלק מהמיזם האולימפי, אלא מהמיזם הפאראלימפי. עידושיחה 08:43, 30 ביוני 2012 (IDT)
הבנתי, אוקיי מה עם ערכים קצת יותר מעניינים על יפן? בכל מקרה סביר שאתרגם בהמשך היום את ריוסוקה אירייה. Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 13:09, 1 ביולי 2012 (IDT)

הבית הפתוח[עריכת קוד מקור]

היי,

הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערך הבית הפתוח, וזמן מה לא ערכת אותו. • בברכה, אמיר (שיחה) 17:56, 29 ביוני 2012 (IDT)

אמת, ואפילו קצת עצובה. אברר כמה עניינים עם עצמי והיקף העבודה שאני רוצה לעשות כרגע ואז אחליט אם להסיר את התבנית. תודה! Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 02:11, 30 ביוני 2012 (IDT)