שיחת משתמש:Naftali.b/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


שוב[עריכת קוד מקור]

{{חזרה על עריכה}}. אני-ואתהשיחה 21:04, 8 בפברואר 2011 (IST)

למיטב ידיעתי, אתה כרגע שיחזרת עריכה שבצעת, תוך קביעות שנויות במחלוקת. האם עלי להציב לך תבנית כזו בדף השיחה? נפתלי - שיחה 22:28, 8 בפברואר 2011 (IST)
אם משהו שכתבתי שנוי במחלוקת, אתה מוזמן למחוק אותו, ואם אמצא לנכון אעלה זאת לדיון בדף השיחה. האמת היא כמובן הפוכה, שאתה הכנסת עריכות שנויות במחלוקת, ובעריכה שלי ביטלתי אותן, ואתה חזרת על עריכתך. אני-ואתהשיחה 23:36, 8 בפברואר 2011 (IST)
אל תכניס שוב את דבריו של מונדשיין בעניין זה כעובדה בלא הסכמה בדף השיחה. אני-ואתהשיחה 23:42, 8 בפברואר 2011 (IST)
אני לא מכניס את דברי הרב מונדשיין. אתה טועה, לא שם לב בכלל מה כתוב, וממהר למחוק ולהציב תמרורי אזהרה בדף השיחה שלי. נפתלי - שיחה 10:24, 9 בפברואר 2011 (IST)
אתה צודק שלא שמתי לב שבעריכה הזו התייחסת לשנה אחרת, אך גם אתה אינך צודק שכביכול "הצבתי תמרורי אזהרה בדף השיחה שלך". בעניין אחר, אין זה מדרך ארץ לכתוב: "אתה לא שם לב כמה העריכה שלך מגוחכת". דבר נוסף, שים לב שנרו יאיר פתח דיון בדף השיחה על "רבים מרבני חב"ד התנערו", ואתה שחזרת את עריכתו בלי להתייחס בדף השיחה. אני-ואתהשיחה 12:43, 9 בפברואר 2011 (IST)
לא הבנת. אתה אמור לנמק את דעתך. שחזור ל"גרסה יציבה" בלי להשתתף בדיון ענייני שנפתח בדף השיחה, כמוה כחזקה בלא טענה. אני-ואתהשיחה 13:21, 9 בפברואר 2011 (IST)
ביצעת דברים תמוהים שנבעו במפורש מחוסר שימת לב, כלומר אפילו לא טרחת לקרוא מי נגד מי - ומייד בצעת שחזור. זה זלזול הרבה יותר גדול מלכתוב "מגוחך". נפתלי - שיחה 13:32, 9 בפברואר 2011 (IST)
אינני יודע למה אתה מתכוון, הדבר היחיד לא שמתי אליו לב היא למילה "תשנ"ב". אני-ואתהשיחה 16:32, 9 בפברואר 2011 (IST)
בדיוק, וזאת לא היתה המילה היחידה ששיניתי בערך. הודאת בעל דין. נפתלי - שיחה 19:36, 9 בפברואר 2011 (IST)

תארים[עריכת קוד מקור]

נא התייחס להמשך דברי בדיון אודות תארים לרבי בדף השיחה של 'הפולמוס'. כל טוב. --שיע(שיחה) 19:09, 9 בפברואר 2011 (IST)

אי אפשר, זה נמצא בארכיון. נפתלי - שיחה 16:09, 24 בפברואר 2011 (IST)
כשממתינים זמן, זה נכנס לארכיון... שיע(שיחה) 19:53, 12 במרץ 2011 (IST)
בס"ד צריכים עזרה? ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 18:57, 15 במרץ 2011 (IST)
לא הדיון כבר לא אקטואלי. (כי הערך שונה) תודה. --שיע(שיחה) 19:58, 15 במרץ 2011 (IST)

ערך המשיחיות[עריכת קוד מקור]

שחזרת 'מקור' שנוסף לאחרונה לערך. אין להוסיף שינויים שנויים במחלוקת לגרסא היציבה קודם דיון בדף השיחה. נא לא לפתוח במלחמת עריכה, אם אתה סבור שהמקור ראוי להופיע בערך פתח דיון בדף השיחה. --שיע(שיחה) 19:55, 12 במרץ 2011 (IST)

מקור בפולמוס[עריכת קוד מקור]

המקור שהוספת, אומר שכאשר הרבי מדבר על חמיו הדברים מתפרשים שהוא מתכוון לחמיו. אין על כך ויכוח וזה לא קשור לערך. פתחתי דיון בדף השיחה. --שיע(שיחה) 18:55, 15 במרץ 2011 (IST)

הרבי סבר שחותנו היה נביא?[עריכת קוד מקור]

אודה לך אם תוכל להתייחס לדברי שיע בתחתית הפיסקה שבירה 2 או להפנות מבין בדבר אחר. Fades - שיחה 18:55, 15 במרץ 2011 (IST)

שלחתי לך מייל[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תכנס אליו. --אבגד - שיחה 22:28, 18 במאי 2011 (IDT)

פולמוס המשיחיות בחב"ד[עריכת קוד מקור]

שינויים שנעשו ללא הסכמת שני הצדדים, אינם נקראים "שנעשו ע"פ מסקנות דיונים בדף שיחה". היה דיון, הוא לא הסתיים ודאי שלא הסתיים בהסכמה ואמנם חלפו ארבעה ימים בהם לא הייתי בויקיפדיה, אך אין זה אומר שהדיון הסתיים. תוכל לראות באותו דף שיחה, דיונים שממתינים לתגובת אבגד כבר יותר משבוע, ועם כל זה לא מיהרתי לערוך, גם כשחלפו מספר שבועות ללא תגובה ואז ערכתי, שוחזרתי על ידי אבגד בטענה של גרסה יציבה. המשך התנהלות כזו, עלול להוביל לחסימתך. אני פונה אליך, מתוך מטרה להימנע מפניה למפעיל, שחזר העריכות שביצעת. --שיע(שיחה) • ט' בתמוז ה'תשע"א • 17:59, 11 ביולי 2011 (IDT)

אתה מוזמן לפנות למפעיל. העריכות בוצעו ע"פ הסכמה בדף שיחה, או ע"פ רוב המשתמשים בדף שיחה, או ע"פ מסקנות דיונים, שהסתיימו בטענה ללא מענה (בלי קשר לזה שאומר את המילה האחרונה, כמו שנטען שם). המפעיל יכול לבדוק ולראות זאת בעצמו. הגיע הזמן לעשות סוף לדיקטטורה שלך ושל נרו יאיר, כשכל עריכה משוחזרת מיד, בעקבות התנגדות חסרת פשר. נפתלי - שיחה 18:02, 11 ביולי 2011 (IDT)
מפעיל אכן התערב. מקווה שבפעם הבא לא תאלץ אותנו להגיע לזה. --שיע(שיחה) • י"א בתמוז ה'תשע"א • 22:25, 13 ביולי 2011 (IDT)
ההיתממות שלך לא במקום. לאחר מכן ראיתי שבוצעו כבר לפני כן פניות למפעיל, בעקבות ההתנהגות הדורסנית שלך ושל ליטאים אנטי חבדיי"ם אחרים. נפתלי - שיחה 12:00, 17 ביולי 2011 (IDT)
אני מתחיל להשתכנע, שאתה לא מיתמם. אולי זה עיוות קוגניטיבי שמונע ממך להבין מה שקרה כאן. אז אעזור לך: ניהלת יחד עם יותם מלחמת עריכה חסרת טעם בשני הערכים, הובלת לחסימת שניהם, והשינויים שהתעקשת עליהם לא התקבלו בשניהם. (מלבד שאריות ב'פולמוס' שהמפעיל לא הבחין שהם אינם שייכים לגרסה היציבה) יותם אמנם ניסה להתלונן עלי, אך מפעיל שנכנס לעובי הקורה דווקא תמך בגירסתי ושחזר לגרסה שאני הצבעתי עליה כיציבה ראה בדף השיחה של חסידות חב"ד. וכנראה שאתה מתעקש שזה מה שיהיה גם ב'פולמוס', לפי הויכוח שאתה מנהל שם בפסקה 'תזכורת'. האם אתה לא מסוגל להתנהל לפי הכללים, בלי שהגננת תאלץ להתערב? --שיע(שיחה) • ט"ז בתמוז ה'תשע"א • 01:04, 18 ביולי 2011 (IDT)
עוד לא התחלתי לקרוא את מה שכתבת, וכבר השקרים שלך זועקים לנגד עיני. "ניהלתי יחד עם יותם מלחמת עריכה חסרת טעם בשני הערכים"? ההיכרות שלי עם יותם החלה ביום בו חזרתי לערוך את הערך פולמוס המשיחיות בחב"ד, ובערך חסידות חב"ד בקושי אתמול שלשום הבעתי דעה, באיזה חלום חלמת שניהלתי "יחד איתו" מלחמת עריכה? "בשני הערכים"? אתה הזוי לגמרי.
גם לגבי המפעיל שהחליט מה היא ה"גירסה היציבה", יש לדון, ואכמ"ל. לא לחינם אתה חפץ בו כבורר. לגבי יותם אני באמת מתפלא. נפתלי - שיחה 13:03, 19 ביולי 2011 (IDT)

מיזם המקור האמין[עריכת קוד מקור]

מה פירוש עריכתך זו? האם קראת מה המיזם? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:58, 13 ביולי 2011 (IDT)

בערך פולמוס המשיחיות בחב"ד ישנם דברים רבים שנשענים על מקורות מפוקפקים. מי שירים את הכפפה יצטרך לחפור בתשעה ארכיונים של דפי שיחה עמוסים במלל, אבל זה מה יש. המציאות היא שיש כאלה שנשענים על מקורות כל כך מצחיקים, ומתחבאים מאחרי שמלתם של דוקטורים ופרופסורים, כל אחד שצייץ משהו על חב"ד הופך להיות 'מאן דאמר'. לכן הצעתי את הערך הזה. אני מבין שיש ערכים נטולי מקורות, אבל גם ערכים עם מקורות הזויים צריך לבדוק. נפתלי - שיחה 21:40, 13 ביולי 2011 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

שלחתי לך מייל. Yottam - שיחה 03:30, 19 ביולי 2011 (IDT)

יפה שהערת את תשומת לבי. עניתי לך כעת. נפתלי - שיחה 13:09, 19 ביולי 2011 (IDT)

גרסה יציבה בפולמוס[עריכת קוד מקור]

אבקש את תגובתך שם, האם אתה אכן מתעקש שלא לשחזר לגרסה היציבה. שיחה:פולמוס המשיחיות בחב"ד#תזכורת לכשתוסר ההגנה ישוחזר לגרסה היציבה. --שיע(שיחה) • י"ז בתמוז ה'תשע"א • 16:33, 19 ביולי 2011 (IDT)

תודה על ההפניה, בדיוק באתי להגיב על דבר זה. נפתלי - שיחה 22:53, 6 באוגוסט 2011 (IDT)

קובץ:Avi zarki.png[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 01:54, 3 ביולי 2013 (IDT)

כנ"ל קובץ:Avizarki.jpg וגם הקובץ השלישי. אישור במסרון שנשלח אליך, אינו יכול לשמש תיעוד מסודר של האישור. פעל בבקשה לקבלת האישור בכתב כולל ציון מפורש של זכויות יוצרים ורישיון חופשי על פי ההנחיות בדף שהופנית אליו. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 01:57, 3 ביולי 2013 (IDT)
שלום לך, כתבתי לו לשלוח אישור במייל לכתובת הנ"ל, אקווה שהדבר יבוצע עוד היום. בברכה, נפתלי - שיחה 06:34, 3 ביולי 2013 (IDT)

חיים אמסלם[עריכת קוד מקור]

שלום נפתלי. לא קראתי את הערך אבי זרקי, ולא אני שמתי עליו את תבנית השכתוב, אך רציתי להפנות אותך לויקיפדיה:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה- מתאים בדיוק למצב הנוכחי. הערך חיים אמסלם הוא ערך סביר ואובייקטיבי לטעמי, ואם אתה חולק עלי אתה מוזמן להגיב בדף השיחה. אם התבנית הוספה רק כדי להדגיש את עמדתך לגבי אבי זרקי, הרי שזאת התנהלות לא נכונה. לילה טוב. בלנק - שיחה 00:44, 7 ביולי 2013 (IDT)

זה לא בדיוק יצירת מהומה - אלא הפניה לשאר המשתמשים בויקיפדיה, ומעין בקשת עזרה; אם מישהו סבור שהתבנית בערך חיים אמסלם מיותרת, כמוך למשל, הוא מוזמן לעשות זאת גם אבי זרקי, ולכתוב את דעתו בדף השיחה שם, וכן להיפך - אם מישהו חושב שהתבנית בערך אבי זרקי צריכה להיות שם, שלא ינהג במדיניות של איפה ואיפה. אם כן, אין כאן מהומה אלא דרישה לאובייקטיביות ובקשה מעורכים נוספים להצטרף ולדון בסוגיה. בדף השיחה של אבי זרקי תהיתי על העורכים, מדוע תבנית שכזו לא הונחה ע"פ שיטתם בערך של הרב חיים אמסלם, ועד כה לא זכיתי לתשובות. נפתלי - שיחה 00:54, 7 ביולי 2013 (IDT)
אין כל פגם בבקשת עזרה ממשתמשי ויקיפדיה, אולם הדרך שבה בחרת כדי לעשות זאת פסולה, כי היא אסורה על פי המדיניות. (שוב:קרא את הדף שקישרתי אליו.) הכלים הלגיטימיים לבקשת עזרה במקרים כאלה הם דף השיחה של הערך (עשית כבר), לוח המודעות, ודפי שיחה של משתמשים. (ראיתי שפנית לדוד שי, למשל). לעצם העניין, אני חושב שההבדל בין שני הערכים הוא שהערך על זרקי כתוב בצורה לא הכי נייטרלית, לדעת חלק מהמגיבים. אגיב שם בדף השיחה, הכל מקרה. בלנק - שיחה 01:14, 7 ביולי 2013 (IDT)
אם הצלחתי לסחוט תגובה ממך בדף השיחה של אבי זרקי, והיה זה שכרי. נפתלי - שיחה 01:41, 7 ביולי 2013 (IDT)

יהושע ענבל[עריכת קוד מקור]

שלום, העתקה מאתר "המכלול" היא הפרת זכויות יוצרים של האתר. אל תעשה את זה שוב. בזבזתי זמן בהתאמת התוכן לאופי הכתיבה הניטרלי של ויקיפדיה, ואז גיליתי שמדובר בחומר מפר זכויות. חבל. ביקורת - שיחה 00:01, 11 במרץ 2018 (IST)

פולמוס המשיחיות בחב"ד[עריכת קוד מקור]

שלום Naftali.b/ארכיון 2,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "פולמוס המשיחיות בחב"ד" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, נרו יאירשיחה • ט' באייר ה'תש"ף • 13:38, 3 במאי 2020 (IDT) העברה שיחת משתמש:נרו יאיר:

אתה מתנהל בבריונות. אתה עורך כראות עיניך, וכאשר מישהו מבטל את הגרסה שלך, אתה ממהר להציב בדף השיחה שלו תמרור אזהרה שלא יתעסק איתך. אין לך שום זכות למחוק פרטים מהערך ללא שום נימוק או הסבר, כאשר אחרים עובדים קשה להוסיף פרטים חשובים לערך ולציין למקורות מדוייקים. נפתלי - שיחה 13:44, 3 במאי 2020 (IDT)
סליחה שאיני מאפשר לך להטות את הערך. תוכל להמשיך להתכתש ולנקוט במלחמת עריכה, הבחירה שלך. על כל פנים, אם תרצה להמשיך את הדיון נא לעשות זאת במקום שבו הוא החל, דף השיחה שלך. נרו יאירשיחה • ט' באייר ה'תש"ף • 13:49, 3 במאי 2020 (IDT)
מחקת פרטים מהערך, ללא שום סיבה נראית לעין, רק בגלל שהם נוטים לצד השפוי בחב"ד. הפרטים הובאו עם מקורות מדוייקים. העברתי ערך שנכנס בטעות לשנה אחרת, כאשר היה שייך לשנת תשנ"ב לאחר מחלתו של הרבי, כפי שהיה מצויין במקור. אבל אתה אפילו לא טרחת לראות את זה, שיחזרת מיד את העריכה כאחוז אמוק וביקשת מקור (?) לכך. אין הגדרה אחרת לכך, חוץ מהטיה מכוונת של הערך, והפוסל במומו פוסל. נפתלי - שיחה 13:54, 3 במאי 2020 (IDT)

עד כאן ההעברה.

כל הכבוד על הסגנון החסידי המכובד, אני בטוח שהרבי גאה בך. על כל פנים, אין טעם לנהל דיון במקביל למלחמת עריכה והתקפות אישיות. תצטרך לבחור. נרו יאירשיחה • ט' באייר ה'תש"ף • 14:27, 3 במאי 2020 (IDT)
מצטער לאכזב אותך שאין לי שום קשר לחב"ד, למעט העובדה שאני אוהב את הרבי וכואב לי על מה שעשו לו. ניסיתי לנהל איתך דיון - אתה מבטל באופן שיטתי כל גירסה אחרת של מישהו שהוא לא אתה, בדף השיחה אתה מתחמק מתשובות. נפתלי - שיחה 14:36, 3 במאי 2020 (IDT)
איכשהו דווקא חב"ד מוציאה ממך אמוציות לא מעטות. מזמין את הקוראים לבדוק בדף השיחה עד כמה יש בסיס לטענות שלך. על כל פנים, כאמור, אין טעם לנהל דיון במקביל למלחמת עריכה והתקפות אישיות. תצטרך לבחור. נרו יאירשיחה • ט' באייר ה'תש"ף • 14:48, 3 במאי 2020 (IDT)
אני כרגע ממתין לתגובתך בשני דיונים, על פרטים שמחקת או שהסרת ללא שום סיבה או נימוק, ולא מנהל איתך מלחמה כלשהי. נפתלי - שיחה 14:50, 3 במאי 2020 (IDT)
לא מספיק שאתה לא מנהל "כרגע" מלחמה". אני מוכן להמשיך את הדיון אם תבחר בדיון ענייני במקום במלחמת עריכה והתקפות אישיות. גם לא נראה לי שעשיתי משהו ללא נימוק. ייתכן שהנימוק לא שכנע אותך, כפי שהנימוקים שלך לעתים לא משכנעים אותי. נרו יאירשיחה • ט' באייר ה'תש"ף • 16:54, 3 במאי 2020 (IDT)
אני בוחר בדיון ענייני, ואני מחכה לתגובתך בדף השיחה של פולמוס המשיחיות בחב"ד, המפרט את כל העריכות שלי, ואת הבעיה שהיתה בעריכות הקודמות, מה הוספתי ומה תיקנתי. נפתלי - שיחה 21:31, 4 במאי 2020 (IDT)
נפתלי שלום, כדאי לבדוק מה מדיניות ויקיפדיה לגבי הודעת האזהרה הזו. האם ויקיפד שאינו מפעיל מערכת רשאי לרשום לויקיפד אחר בדף שיחתו אזהרה מעין זו. כל טוב. להביט לאופק - שיחה 21:43, 4 במאי 2020 (IDT)
התבנית משמשת לאזהרת אנונימיים וחדשים עד 4 ימים, אבל נרו יאיר הוא שועל קרבות וותיק והוא משתמש בכל הכלים שעומדים לרשותו כדי לכפות את הדעה שלו על אחרים בצורה כזו שלא יהיה אפשר להתנגד לה. הוא התחמק מתשובות ברורות, זרק איזשהו הסבר מעורפל על הטענות שהצבתי בפניו, ולא מאפשר שום תיקון או הוספה לערך פולמוס המשיחיות בחב"ד, כל מה שלא בא לו טוב בעין. כאשר הוא משחזר את אחד מעשרות אלפי השיחזורים שלו בויקיפדיה תוך רמיסת התיקונים המאוד חשובים וההוספות שהוספתי לערך, אסור לי לשחזר בחזרה, כי למעשה אני חוזר על עריכה, והוספתי ל"גרסה היציבה" עריכה שלא מקובלת עליו, והוא ממהר להשתמש בכלים המבטאים בריונות כמו התבנית הזאת שבוודאי לא נועדה למה שהוא משתמש בה, כאמור בדף התבנית.
כאשר בכל רחבי ויקיפדיה אף ויקיפד לא מתעניין בערך הזה שאני עורך, ולא מתערב בויכוח בינינו, נרו יאיר למעשה השיג את מטרתו, כי אחד כמוני שמזדמן לכאן פעם בכמה שנים, פשוט מתייאש והולך. הוא אפילו מזהיר אותי לא להתווכח איתו ולא לפתוח איתו במלחמה, כי הוד מעלתו לא יסכים לשבת איתי לדיון על הדברים. אבל אם אף אחד כאן לא אכפת לו מהתנהגות בריונית שכזו, אין הרבה מה לעשות בנדון. נפתלי - שיחה 22:50, 4 במאי 2020 (IDT)
אין ספק, בחרת ב"דיון ענייני". נרו יאירשיחה • י' באייר ה'תש"ף • 23:00, 4 במאי 2020 (IDT)
אני מתחיל לתהות, אולי להביט לאופק הוא בובת קש שלך, שנועדה לגרום לי לכתוב את הדברים הללו, כדי שתוכל לעטות פני מסכן שנרדף על לא עוול בכפו, וכדי שתוכל להתחמק מדיון ענייני. תנוח דעתך, אני אחרון הפראיירים שישתוק על מעשיך כאן. ואם צריך לערב בערך הזה את כולם, כולל כולם, זה יקרה, וזה יהיה סוף לבריונות שלך. נפתלי - שיחה 23:12, 4 במאי 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── נפתלי אני לא בובת קש, צמר או עץ ואני מקווה שתשאר לתרום בויקיפדיה עוד שנים ארוכות. רק אושר. להביט לאופק - שיחה 08:20, 5 במאי 2020 (IDT)

לוח מודעות[עריכת קוד מקור]

על פי הכללים: "לוח המודעות איננו מקום לקיום דיונים. יש לכתוב הפניה ניטרלית לדיון. רצוי לקשר לדיון במקום המתאים." נא עדכן את הודעתך שם, כך שתהיה נייטרלית ללא הבעת עמדה וללא טרוניה. Ronam20 - שיחה 23:49, 4 במאי 2020 (IDT) אוקיי. נפתלי - שיחה 00:19, 5 במאי 2020 (IDT)

נחסמת ליום[עריכת קוד מקור]

בשל דריסה בוטה ומכוונת של הכללים האוסרים כניסה למלחמת עריכה ו/או שימוש במילות גנאי כלפי עורכים, החלטתי לחסום אותך למשך יום. לצד זאת, אם התנהלותך הנוכחית תימשך, תישלל ממך האפשרות לתרום לנו למשך זמן ארוך יותר. eli - שיחה 09:38, 5 במאי 2020 (IDT)

הסבלנות מרה אך פירותיה מתוקים[עריכת קוד מקור]

משפט יפה של ז'אן-ז'אק רוסו. הסבלנות מרה אך פירותיה מתוקים. בסופו של דבר הכל מגיע למקומו הנכון, המשך בעבודתך הברוכה. בברכה, להביט לאופק - שיחה 01:23, 13 במאי 2020 (IDT)

איתי פ. ביקשת ליידע אותך כאשר יש מחיקה של דברים מדף שיחה. הייתה עכשיו מחיקה של משתמש בדף השיחה הזה ובו שאלה פרובוקטיבית. אני בהחלט שמח שהבחור מחק את השאלה הלא מכובדת אבל לטענתך המדובר הוא בפעולה הנוגדת את הכללים. אז בבקשה.. יום נעים, להביט לאופק - שיחה 14:35, 13 במאי 2020 (IDT)
ואני עוד קראתי לך בובת קש...נפתלי - שיחה 14:41, 13 במאי 2020 (IDT)
נכון! האירוניה פה משתוללת בניגוד בוטה לכל כללי האתיקה , אחלה יום יא נפתלי. להביט לאופק - שיחה 14:52, 13 במאי 2020 (IDT)
לא "ביקשתי ליידע אותי", כתבתי שאם אתה מזהה דבר כזה אפשר לפנות למפעילים. בכל אופן, המקרה אינו דומה, כיוון שכאן נמחקה הודעה על ידי המשתמש שכתב אותה, בטרם הגיבו עליה משתמשים נוספים, דבר שבעיני לא מהווה כל בעיה. איתי פ.שיחה 16:00, 13 במאי 2020 (IDT)
איתי פ. סליחה שלא התייחסתי לדבריך, לא ראיתי שהגבת כאן. אם אני מבין אותך נכון, אם כתבתי משהו ושיניתי/מחקתי לפני התייחסות משתמשים אחרים זה בסדר. האם זה חוק יסוד בויקיפדיה או כפי שציינת "דבר שבעיני לא מהווה כל בעיה."? זה חשוב נושא הכללים. ומה לגבי שינוי כותרת בדף שיחה לאחר שהתייחסו משתמשים? האם אפשר להראות לך דוגמא? לגבי פנייה למפעילים זה מה שעשיתי, פניתי למפעיל מערכת. אתה מפעיל מערכת נכון? בברכה, להביט לאופק - שיחה 03:53, 22 במאי 2020 (IDT)
איני מכיר כלל רשמי לגבי זה, אבל בהחלט מקובל שכל עוד לא ענה משתמש אחר לדבריך, זכותך להסירם. לאחר שדבריך נענו על ידי משתמש אחר, ניתן למוחקם באמצעות העברת קו, כך שיוכלו לראות את התוכן שלהם מצד אחד ומצד שני להבין כי אתה חוזר בך מהם. כנ"ל לגבי שינוי כותרת לדעתי. אין בעיה לפנות גם אלי, אך משיקולי זמינות עדיף לפנות בדף הבקשות, שם ככל הנראה תיענה יותר מהר. איתי פ.שיחה 09:47, 22 במאי 2020 (IDT)
איתי פ. המדובר הוא בדף שיחה של משתמש שהתחיל מלחמת עריכה וערך כותרת שלי שציינה את מלחמת העריכה. האם להראות לך? להביט לאופק - שיחה 10:45, 22 במאי 2020 (IDT)

שלום. לדעתי כדאי להוסיף בערך את הספר "רוקדים ובוכים : האמת על תנועת חב"ד " של יורי ינובר ונדב איש-שלום, בהוצאת ניו יורק : משי,1994. הספר מדבר על נושא הערך באריכות, בעיקר בטיעונים מחקריים, ולא מנקודת המבט החב"דית כל כך. אגב, לכמה זמן הערך חסום, לצמיתות? מנדל אסולין - שיחה 21:58, 21 במאי 2020 (IDT)

לא מכיר את הספר נפתלי - שיחה 19:48, 26 במאי 2020 (IDT)

היי נפתלי[עריכת קוד מקור]

בס"ד זוכר אותי? בתקופה קודמת הייתי מעורבת בערך פולמוס המשיחיות בחב"ד, נכנסתי לדף השיחה וראיתי שהוויכוחים עוד ממשיכים, מה יהיה? ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 22:53, 24 במאי 2020 (IDT)

זוכר אותך היטב... מה יהיה באמת? מחכים שתתערבי בויכוחים האחרונים, זה ממש לא מסובך... נפתלי - שיחה 23:17, 24 במאי 2020 (IDT)
בס"ד הפעם לא אתערב בדיונים או ויכוחים כלל, אני אחרי חופשת ויקי ארוכה של כמעט שנתיים, ובאתי לתרום ולהנות. סומכת על הקהילה שתתמודד עם הערך המורכב הזה, לא להאמין שסיכסוך של חב"ד גלש לפה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה)
לא, את לא באמת עושה את זה! את אמיתית? באת עד לפה, טרחת והגבת, ואת לא יכולה להציץ בויכוחים האחרונים ולהביע דעה? נו באמת... הקהילה הזניחה את הערך הזה, ואני מחכה בדיוק לאנשים כמוך שיביעו דעה. להזכיר לי שאת קיימת, ולברוח, זאת כבר התעללות. נפתלי - שיחה 23:29, 24 במאי 2020 (IDT)
בס"ד אני חושבת שהערך הזה מורכב מדיי מכדי שאתייחס אליו, באתי לתרום לפה ולהנות, אני עושה בעיקר ויקיזציה. קראתי את הויכוחים האחרונים, וחבל לי שאין הסכמה שתוציא את הערך מההגנה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:31, 24 במאי 2020 (IDT)
הערך לא מוגן, ליאת. והויכוחים לא מורכבים - הם בעצם פשוטים מדי. נפתלי - שיחה 19:48, 26 במאי 2020 (IDT)
אהלן נפתלי, שמח שנהיית בחור סבלני. הכי טוב, להביט לאופק - שיחה 20:44, 26 במאי 2020 (IDT)
אני תמיד הייתי סבלני, ויש לי סבלנות עד סיבוב האיגרוף ה12 שבו כל השאר יפלו. נפתלי - שיחה 21:05, 26 במאי 2020 (IDT)
בס"ד יש עליו הגנה חלקית, כזו שבה משתמשים רשומים יכולים לערוך, אני הייתי רוצה להגיע למצב שבו ערך זה לא יהיה מוגן כלל. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:11, 26 במאי 2020 (IDT)
בערך פולמוסי כזה, הדבר הוא בלתי אפשרי. ישנם רבבות חסידי חב"ד, שחצי מהם מושך לכיוון הזה וחצי מהם מושך לכיוון ההפוך. אבל את יכולה לתרום לויכוחים האחרונים, שבהם אני מתווכח עם קירות. נפתלי - שיחה 21:14, 26 במאי 2020 (IDT)
נפתלי, שלחתי לך מייל. להביט לאופק - שיחה 21:20, 26 במאי 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── כרגע יש לי בעיה בכניסה למייל שלי, שיניתי כרגע בהגדרות למייל של קרובת משפחה, תנסה לשלוח שוב. נפתלי - שיחה 21:31, 26 במאי 2020 (IDT)

הפולמוס[עריכת קוד מקור]

שלום נפתלי. אשתף אותך בנקודת ראותי את הדברים, חלקו העיקרי של הדיון במיוחד החלקים היותר מורכבים מתנהל בדף השיחה, זה החלק הקשה והארוך שלפעמים מחוסר הסכמה פשוט נשאר ביציבה. חלק אחר מהדיון מתנהל באמצעות כתיבה ישירה בערך, ולאחריהם שיפוצים, עריכות ואפילו שחזורים. לאורך מתקפת העריכות האחרונה בוצעו שינויים רבים שאני חולק על נכונותם אך מטבע הדברים, לא על כל דבר אתעקש. אני מצפה שגם אתה לא תתעקש על דברים מובנים מאליו שאין שום הצדקה אנציקלופדית למחיקתם כמו למשל הפסקה על תגובותו של וולפא בתשנ"ב וכן הגרסה של פריז בספר והוא יגאלנו. אם אראה שמצד אחד אתה מתעקש להכניס שינויים בערך תוך הסתמכות על כך שנוותר בחלק מהמקרים, ומצד שני מתעקש למחוק עריכות מוצדקות לחלוטין, אשחזר את הערך לפני כל העריכות והשינויים המוטים לדעתי והבלתי מוסכמים ואבקש הגנה, עד לסיום הדיון בכל המחלוקות.

זו כמובן דרך עקלקלה מאוד שתתיש אותנו לחינם ותיקח מאיתנו זמן רב, אבל עשיתי זאת בעבר ואעשה זאת גם כעת אם לא תהיה ברירה. מקווה מאוד שתעדיף ללכת בדרך ההיגיון והבנה הדדית, בגדש על מקרים בהם הגישה האנציקלופדית ברורה. --שיע(שיחה) • י"ב בסיוון ה'תש"ף • 00:41, 4 ביוני 2020 (IDT)

אכן, בחודשים האחרונים הכנסת אתה וחבריך שינויים רבים בערך, שכולם לטובת צד אחד. כל השינויים האחרונים שניסיתי להכניס, נדחו או מוזערו. אין לי פנאי כעת לעיין בשינויים האחרונים שביצעתם רק אתמול (כולל הניקים החדשים שצצו פתאום) אך אם אראה שאתם מתיקשים להפוך את הערך לחד צדדי ולדחות את כל השינויים שלי, אשחזר הכל לגרסה יציבה וכולכם תצטרכו להמתין להערכת בורר. נפתלי - שיחה 22:29, 4 ביוני 2020 (IDT)
זה לא הולך כך. הולכים לפי רוב בדף השיחה, וככל שתשחזר באופן גורף יהיה לך קשה להשיג רוב. נרו יאירשיחה • י"ב בסיוון ה'תש"ף • 22:32, 4 ביוני 2020 (IDT)
נא לא לתייג אותי כשאתה עונה על דבריי, בטח בדיונים שכבר מוצו מזמן. נרו יאירשיחה • ד' בתמוז ה'תש"ף • 11:21, 26 ביוני 2020 (IDT)

מה אתה חושב שאתה עושה?[עריכת קוד מקור]

תוכל להסביר לי בבקשה מה עניינו של נעם דובב לפולמוס המשיחיות בחב"ד ומדוע הזעקת אותו לדף השיחה של הערך? דגש חזק - שיחה 21:51, 1 ביולי 2020 (IDT)

ראיתי שהוא כמוני, לא אוהב את הדורסנות של 'נרו יאיר' והלהיטות שלו לשחזר כל דבר, שלא לדבר על חוסר אובייקטיביות בולט. כעת אולי תספר לנו על הקשר המופלא בינך לבין 'נרו יאיר'? נפתלי - שיחה 21:54, 1 ביולי 2020 (IDT)
בקיצור, קראת לו לדף שיחה כדי שיחלוק על נרו יאיר, בלי שאין לך מושג מה הידע שלו בתחום או מה עמדתו בנושא, וזאת רק בגלל שיש להם סכסוך בעניינים אחרים. נפלא. דגש חזק - שיחה 21:58, 1 ביולי 2020 (IDT)
נפתלי, עושה רושם שלהביט לאופק לימד אותך שיטות פעולה פסולות. לא ממליץ לך ללכת בדרכיו. נרו יאירשיחה • ט' בתמוז ה'תש"ף • 21:59, 1 ביולי 2020 (IDT)
אותי לא מעניינים הסכסוכים האישיים ביניהם, קראתי לו כי הוא יזדהה עם תחושתי, ולא יותר מזה. מה שמטריד אותי הוא שיתוף הפעולה ההדוק ביניכם, גם אם לא מדובר באותו אדם, זה פסול בעיני. נפתלי - שיחה 22:01, 1 ביולי 2020 (IDT)
מי שקראת לו ממילא לא ייספר. החזרתי לגירסה היציבה, ואני מקווה שתכבד אותה גם בלי פנייה למפעילים. נרו יאירשיחה • ט' בתמוז ה'תש"ף • 22:02, 1 ביולי 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אז זה עוד יותר גרוע. לא קראת לו שיביע דעה בנושא הערך, אלא שיביע דעה על משתמש בדף שיחה של ערך. זו יצירת מהומה לשם מהומה, ואם אתה חכם – תשתדל להימנע מזה. דגש חזק - שיחה 22:04, 1 ביולי 2020 (IDT)
מה שעשית זה להזמין משתמשים לתמוך בדעתך, שזה פסול. אם באמת חשוב לך להזמין משתמשים לדיון, אתה מוזמן לכתוב הודעה בוק:לומ שמונסחת באופן נייטרלי ("מתקיים דיון בדף השיחה של הערך X על נושא Y, מוזמנים להביע את דעתכם"). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:06, 1 ביולי 2020 (IDT)
וכשנרו יאיר מתייג משתמש המשתייך לזרם המשיחי בחב"ד, האם זה לא נקרא להזמין משתמשים שיתמכו בדעתו?
נרו יאיר, אתה לא אחראי מי ייספר ומי לא. הגרסה היא לא גרסה יציבה, והיא תשוחזר, עד שמישהו יתערב וישים סוף לדורסנות בויקיפדיה. נפתלי - שיחה 22:08, 1 ביולי 2020 (IDT)
לא קראתי לו שיתמוך, הוא שם את התוכן הזה מלכתחילה. אני תמכתי בעריכה שלו, לא להפך. נרו יאירשיחה • ט' בתמוז ה'תש"ף • 22:09, 1 ביולי 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: נדמה שאתה מעוניין ללכת בדרכו של האחרון שניהל מלחמות עריכה והתססות בשם "מניעת הדורסנות בוויקיפדיה". יש לך מושג למה הוא לא נצפה כאן לאחרונה? דגש חזק - שיחה 22:11, 1 ביולי 2020 (IDT)
יש קשר הדוק בין נפתלי ולהביט לאופק, גם במיילים, כפי שניתן לראות בדף שיחה זה. נרו יאירשיחה • ט' בתמוז ה'תש"ף • 22:12, 1 ביולי 2020 (IDT)
אני בהחלט קורא למפעילים לבדוק את כתובות הIP של יאיר ושל דגש חזק, ואם יש עוד פרמטרים, לבדוק אותם גם. כמו כן אני נותן בזה הרשאה לערוך כל בדיקה שתהיה, ביני לבין "להביט לאופק" (גם על תחומי ההתעניינות והשקפת העולם...) בכך שנרו יאיר חושד אותי בזה, הוא מוכיח יותר מכל את העובדה שהוא עצמו חשוד בזה. נפתלי - שיחה 22:16, 1 ביולי 2020 (IDT)
כמובן לא אמרתי שאתה הוא להביט לאופק. להפך, טענתי שאתה מתכתב איתו במייל. האם תכחיש את זה? נרו יאירשיחה • ט' בתמוז ה'תש"ף • 22:21, 1 ביולי 2020 (IDT)
הוא מזמן ביקש לשלוח לי מייל, אך קיבלתי מייל לראשונה בחיי ממנו הרגע. וזה מה שהוא כתב:

"תערב מפעיל או בירוקרט לא להכנס לבלאגן אני נחסמתי ללא הגבלת זמן ונראה שלצמד הזה יש כישרון לגרור כל מי שאינו לרוחם שלחתי מייל לבירוקרט בעניין ואני חושב שכדאי שתפנה גם אתה". נפתלי - שיחה 22:37, 1 ביולי 2020 (IDT)

ואני חושב שאחרי הדברים שכתב "גילגמש" בדף השיחה שם, פשוט אין מה להוסיף, זה לא יאומן - אפשר פשוט לסגור את ויקיפדיה כבר עכשיו. יש אחראי לויקיפדיה שקוראים לו נרו יאיר, בהתאם להשקפת עולמו הסובייקטיבית (כפי שהוכח בעליל בדף השיחה של הפולמוס) הוא יחליט מה יהיה כתוב בכל מקום, וכל העורכים מתבקשים ללכת הביתה. מי שיביע דעה יחסם מיידית על "תוקפנות יתר". נפתלי - שיחה 22:41, 1 ביולי 2020 (IDT)

אני כבר אישית מתעייף מלקרוא מריבות כאלו במיזם. זה קצת נראה כמו מקרה מספר 234235410 שעורך חדש/חלוד לא ידע חוק מאוד מהותי, עבר עליו, ועכשיו חוטף על הראש, מתוסכל מזה שהוא לא מצליח לגרום לשינוי בגלל החוקים של ויקיפדיה שהוא לא מבין, מרגיש "עם הגב לקיר" ומגיב במגננה-תוקפנית, וזה מסלים לריב. סתם.
מניח שהיה אפשר לסכם את כל הדיון הזה ב"לא עושים את זה. אני מבין שלא ידעת. עכשיו אתה יודע. אל תעשה את זה יותר, אחרת תחסם. דע להבא. שבוע טוב". למה הכל ב200 קמ"ש למה. איש השום (Theshumai) - שיחה 23:07, 1 ביולי 2020 (IDT)

תודה איש יקר, מה דעתך על דבריו של גילגמש? אשמח אם תכתוב את דעתך בדף השיחה של פולמוס המשיחיות בחב"ד, ואולי גם תחווה דעתך - לא מדובר במחלוקת מסובכת. נפתלי - שיחה 23:11, 1 ביולי 2020 (IDT)
איש השום, זה אינו עורך חדש, וטביעות אצבעותיו של להביט לאופק, שלא לומר ההסתה שלו, ניכרות היטב לאורך דף השיחה הזה. נרו יאירשיחה • י' בתמוז ה'תש"ף • 00:05, 2 ביולי 2020 (IDT)
כתבתי "חדש/חלוד" כי גם אם היה פה פעם וחזר, המצב דומה - המיזם השתנה מעט, נורמות השתנו, הקהילה השתנתה, ויש דקויות שלא זוכרים. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:17, 3 ביולי 2020 (IDT)

פולמוס המשיחיות בחב"ד[עריכת קוד מקור]

שלום Naftali.b/ארכיון 2,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "פולמוס המשיחיות בחב"ד" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, כפי ששמת לב. היתה עריכה של נרו יאי שהורדת ממנה מספר משפטים לאחר מכן אני שחזרתי לעריכה הקודמת שהיתה. ואתה ביטלת את השיחזור. זוהי מלחמת עריכה--יאללה בלגן - שיחה 19:16, 29 ביולי 2020 (IDT)

נפתלי:
גם אם אתה בטוח שהצדק איתך ושהגרסה בה אתה תומך היא הנכונה, אין לחזור שוב ושוב על עריכה. ("הוא התחיל" אינו הסבר קביל). החזרה שוב ושוב של הגרסה שלדכתל היא היציבה גם היא השתתפות במלחמת עריכה (כאמור, לא משנה מי :"התחיל").
אתה צודק לגבי הגרסה היציבה (שהיא הגרסה שכרגע בערך). אולם אם מישהו מכניס שוב ושוב שינוי שאין לו הסכמה (כדבריך, חמש פעמים), זו לא סיבה שאתה תשחזר אותו חמש פעמים. הרי לא מדובר בהשחתה שהוכנסה לערך (כמו "אבי המלך!!!") ויש להסיר מיד. מדובר במחלוקת על תוכן, ואם יש חזרה על עריכה יש לפנות למפעילים ולא לפעול לבד (אוסיף שריבוי השחזורים ההדדיים *מקשים* על המפעילים להתערב, שכן שזה מסבך את סקירת והבנת היסטוריית השינויים בערך).

המשך מלחמת עריכה יוביל לחסימה ו/או להגנה על הערך. נא לדון על אי ההסכמות רק בדף השיחה, ולבקש התערבות מפעילים במקום להילחם על התוכן על חשבון מרחב הערכים. תודה, Dovno - שיחה 15:35, 2 באוגוסט 2020 (IDT)

אני מבין את מה שאתה אומר, וגם מודה לך על התערבותך בהגנה על הערך. אבל פניתי למפעילים מהרגע הראשון, ומשום מה אף אחד לא עשה מאומה. השיחזורים היו סוג של קריאה לעזרה... ושוב - אף אחד לא התערב עד שנדנדתי בדף בקשות ממפעילים. הסברתי למשחית שהוא חוזר על עריכה חדשה, הוא לא רצה לשמוע. אין לי מושג מדוע הוא לא נחסם מהרגע הראשון שהוא חזר על עריכה, וגם אין לי מושג מדוע הוא לא נחסם כעת. ועוד אחד שקורא לעצמו "יללה בלגן" זה בטח לא אחד שבא לתרום. נפתלי - שיחה 18:26, 2 באוגוסט 2020 (IDT)

מקורות ראשוניים מדויקים[עריכת קוד מקור]

שלום רב. בהקשר לעריכותיך בערך מנחם מנדל שניאורסון: א. כאשר המקור הוא ליקוטי שיחות, נא לציין זאת כך. אפשר להביא גם קישור לציטוט באתר כלשהו, אבל האתר ההוא אינו המקור. ב. כשאתה מסתמך על ספר מסוים, למשל של הררי, נא להקפיד לציין מספר עמוד מדויק. תודה. נרו יאירשיחה • י"ב באב ה'תש"ף • 18:05, 2 באוגוסט 2020 (IDT)

שלום וברכה, א. באתר היה אוסף עשיר של מקורות, שנאספו מתוך שיחות ומכתבי הרבי. ב. בקשר להררי, הספר אינו לפני, כשהיה לפני העתקתי ממנו את הקטע המדובר, כך שאיני זוכר כרגע באיזה עמוד מדובר. נפתלי - שיחה 18:21, 2 באוגוסט 2020 (IDT)
בנושא הראשון - מקבל. ביחס לשני, מן הראוי שתמצא את העמוד. נרו יאירשיחה • י"ב באב ה'תש"ף • 18:33, 2 באוגוסט 2020 (IDT)
בחיפוש בגוגל מצאתי זאת בכתבה ב"ישראל היום", כאן. כך שאין צורך אפילו לחפש את העמוד. בכתבה מופיע הציטוט מתוך הספר. נפתלי - שיחה 18:44, 2 באוגוסט 2020 (IDT)

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

חזרת על עריכות שאתה יודע שיש להן התנגדות. כמו שאתה יודע זוהי מלחמת עריכה ואתה עלול להיחסם בגין כך. אני דורש שתשחזר בהקדם את כל מה שלא נמצא כבר כמה שבועות בערך (וגם את עניין התוף, שכבר מוצה ויש שם רוב ברור בעד התוספת), כדי שלא אצטרך לפנות למפעילים. גם פתיחת הדיון בדף השיחה אינה מאפשרת לך לקיים מלחמת עריכה וזה לא יהווה נימוק קביל. תודה. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 17:42, 9 באוגוסט 2020 (IDT)

שיחזרתי את התוספת, ולגבי התוף עדיין לא נערכה הצבעה בערך. נפתלי - שיחה 18:26, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
אגב כששיחזרתי את העריכה שלך הייתי בטוח שעשית טעות, כי שיחזרת דברים שהוכנסו לאחרונה ע"י סתם משחיתים אלמוניים. נפתלי - שיחה 18:27, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
אין צורך בהצבעה, די בכך שיש רוב. כרגיל, אין לי ציפייה שתשתכנע. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 19:38, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
הסברתי לך שהשיחזור שלי היה טעות. זה שאתה רץ לגננת ומתלונן על מלחמת עריכה, זה הזוי בפני עצמו. לא חזרתי על עריכתי לאחר ששוחזרה ע"י שיע. ואת הרוב שיחזרתי בעצמי. נפתלי - שיחה 19:56, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
טעות? תחזיר את התוספת בעניין התוף ואפשר יהיה למחוק את הפנייה למפעילים. גם בעתיד, היה סמוך ובטוח ש"ארוץ לגננת" בכל פעם שתנקוט במלחמת עריכה. אם אינך רוצה להיחסם פשוט אל תיכנס למלחמות עריכה. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 20:15, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
אני אשחזר. הניסוח ההוא לא היה אנציקלופדי בעליל. אני מכבד את דעת הרוב ואשחזר. נפתלי - שיחה 20:20, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
הניסוח היה "בלתי אנציקלופדי בעליל" באותה מידה שהחזרתי דברים של "משחיתים". אני ממתין שתכניס גם שהרבי ביקש ממנה שתשאיר את התוף, אתה הרי לא רוצה להסתיר את בקשתו של הרבי. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 20:30, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
כתבתי שהרבי השאיר אצלו את התוף. אולי גם על זה אתה רוצה להתווכח? כאשר הביאו תשורה לרבי, והוא קיבל אותה, הוא אמר "מסתמא תשאירו את זה אצלי". זה לא שהוא ביקש את זה, אלא הוא קיבל את זה. נפתלי - שיחה 20:32, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
אין בעיה, נמתין למפעילים. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 20:34, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
משתמש:איתי פ., משתמש:בריאן, זו דוגמא טובה לבריונות בויקיפדיה. לא היה שום דיון על הפרט הזה בדף השיחה (האם הרבי ביקש או קיבל), נרו יאיר הוא היחיד שהביע דעה על כך, והניק חסר תקנה שנראה כמו ניק נוסף שלו, שהביע הסכמה אוטומטית למה שהוא כתב ללא הבעת דעה כלשהי. מה שלא מפריע לו לאיים בדורסנות על מי שהעיז לשחזר עריכה שלו. נפתלי - שיחה 20:46, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
שום דיון"?! זה הדבר הראשון והעיקרי שאיתו פתחתי את הדיון הארוך (מדי) שם, שהרבי ביקש את התוף. "בריונות"! "דורסנות"! נו נו. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 20:51, 9 באוגוסט 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── זה בדיוק מה שכתבתי. אתה פתחת את הדיון עם הפרט הזה (מתוך חוסר ידע בנוהל הרגיל של הרבי עם תשורות שקיבל), אבל אף אחד אחריך לא התייחס לפרט הזה. אם זה ממש חשוב לך, תפתח דיון. נפתלי - שיחה 20:52, 9 באוגוסט 2020 (IDT)

הטענות שלך הופכות מוזרות יותר ויותר. זה היה עיקר טענתי, ומי שתמך בעמדתי ממילא תמך בזה. נרו יאירשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 23:17, 9 באוגוסט 2020 (IDT)
זה שהרבי ביקש את התוף זה עיקר הטענה? זה הדבר הכי שולי בסיפור. הוא קיבל זאת כמו כל תשורה. נפתלישיחה • כ' באב ה'תש"ף 21:54, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
נפתלי, אם זה שולי או לא, אפשר להחליט רק בדיון. אם כמה בעלי זכות הצבעה הביעו עמדה מסויימת בדיון, אתה לא יכול להחזיר גרסה אחרת בה רק אתה תומך. אם זה, כדבריך, שולי, אז לא אמור לשנות לך שזה בערך. אולם אם זה חשוב לדעתך, דאג לכך שיהיה רוב ברור בדף השיחה התומך בדעתך זו (או פתח הצבעת מחלוקת). לאחר שדיון מיצה את עצמו ויש רוב לדעה מסויימת - זה מה שייכנס לערך, ושחזור חוזר של ניסוח זה הוא מלחמת עריכה לכל דבר.
בנוסף, ראיתי עכשיו שנושא זה עולה שוב ושוב בדף השיחה של הערך עוד לפחות ממאי, אולם ארכבת בטרם עת חלק נכבד מהדיונים, כולל דיונים שעדיין פעילים ובמחלוקת. נא לא לארכב דיונים מדפי שיחה, אלא אם הם כבר לגמרי היסטוריים ולא רלוונטיים לקוראי דף השיחה, וגם אז רק כשזה נצרך בשל גודל הדף. Dovno - שיחה 12:37, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
לגבי הארכוב זה חלקית באחריותי - קראתי את הדברים ונזכרתי כעת שנפתלי העלה בקשת ארכוב בדף בקשות ממפעילים והסברתי לו כיצד לארכב, בלי להסביר שאין לארכב דיונים פעילים. מן הסתם מדובר בטעות כי פנה למפעילים בבקשה לארכב. בכל אופן כעת הדברים ברורים. אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:52, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
אופק כחול, Dovno, את שניכם אינני מבין. כל העריכה שלי, מא' ועד ת', שוחזרה, ע"י החסידים המשיחיסטים הפעילים בערך (זו עובדה מצחיקה לכשעצמה - שערך פולמוסי בחב"ד, נערך ע"י חסידים משיחיסטים שמנסים כל הזמן רק להטות את הערך לטובתם, לעיתים בצורה פשוט גסה, כאשר מהצד השני (חוץ ממני) כמעט אין אף אחד שמנסה לאזן את מה שכתוב.
הסברתי ל'נרו יאיר' שחלה טעות, ואני חשבתי שהוא שיחזר פרטים שהוכנסו לערך ע"י איזה משחית אנונימי, וטעיתי. מסתבר שמר 'נרו יאיר' שמבוקר ועד ליל משחזר גרסאות ודוחק עורכים פעילים מויקיפדיה (במו עיני ראיתי זאת, לא פעם ולא פעמיים, כאשר מידע חיוני שוחזר ונמחק מהערך), לוקח מאוד קשה כאשר משחזרים גרסה שלו.
אבל מה כל הטררם על הארכוב? אכן בקשתי מהמפעילים שיארכבו, הסבירו לי איך עושים זאת, ארכבתי בעצמי את הדיון (לאחר ששוחזרה כל הגרסה שלי!). כל מה שארכבתי כבר היה לא רלוונטי. נפתלישיחה • כ"ד באב ה'תש"ף 00:56, 14 באוגוסט 2020 (IDT)
זה לא משנה מי התנגד (ואם נונתים לו תווית של "משיחיסט"). מה שמשנה זה מה היתה דעת הרוב בדיון (ללא קשר לשיוך של המשתתפים).
לגבי האירכבו: אתה בהחלט ארכבת דיונים שעדיין רלוונטיים, ולא רק רלוונטיים אלא בנושאים שעדיין במחלוקת פעילה. נא לא לעשות את זה. יש לארכב רק שמתקיימים שני תנאים: הדיון הוטא כבר לא רלוונטי בכלל למי שבא לקרוא את דף השיחה (למשל, מתאר רק מחלוקות שכבר הסתיימו על דעת כל המעורבים לפני חודשים רבים), ורק אם גודל דף השיחה כבר כה גדול עד שזה מקשהעל הטעינה שלו. בדוק בערכים רבים ותראה שיש שם בדפי השיחה דיונים לא מאורכבים מלפני עשר שנים וזה לא מפריע לאיש (להיפך: זה עוזר לדעת מה היו מחלוקות העבר). Dovno - שיחה 11:09, 14 באוגוסט 2020 (IDT)
יש צורך במידה גדושה של היתממות כדי לשחזר דיון שנפתלי יודע שעומד במרכז פנייה נגדו בבקשות למפעילים. נרו יאירשיחה • כ"ד באב ה'תש"ף • 14:37, 14 באוגוסט 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── כפי שהבהרתי, הדיון נגמר, והגרסה הקיימת היא בדיוק מה שרצו החברים המשיחיסטים להכניס לערך. הדיון לא היה רלוונטי. ושלא כבדפי שיחה אחרים, בערך הפולמוס כל דיון הוא עשרות אלפי מילים, מכביד ומסרבל. נפתלישיחה • כ"ה באב ה'תש"ף 23:38, 15 באוגוסט 2020 (IDT)

ארכבת את הדיון בדף השיחה בעת שהייתה בקשה פתוחה בדף הבקשות ממפעילים, ביחס לאותו דיון עצמו; וידעת על אותה בקשה כי הגבת עליה בדף הבקשות. אם תכחיש את העובדות האלה אפשר להביא קישורים שיבהירו את האמת. נרו יאירשיחה • כ"ו באב ה'תש"ף • 14:14, 16 באוגוסט 2020 (IDT)
כפי שהגבתי שם, הבקשה שלך מהמפעילים היתה קנטרנית ומיותרת, מתוך כעס איום ונורא על שהעריכה שלך שוחזרה. אבל אני הבהרתי מהרגע הראשון שטעיתי, ואין לי שום כוונה ללכת נגד רוב הדעות בדף השיחה. ואכן כל העריכה שלי שוחזרה, ומשכך היה הדיון מיותר ואפשר לארכבו. נפתלישיחה • כ"ז באב ה'תש"ף 14:05, 17 באוגוסט 2020 (IDT)
לא נכון. המשכת לערוך בניגוד לדעת הרוב, עד שמפעיל נצרך להתערב, אחרי שהצליח להבין שהדיון שאני מדבר עליו נעלם, כי ארכבת אותו. נרו יאירשיחה • כ"ז באב ה'תש"ף • 14:16, 17 באוגוסט 2020 (IDT)
שום מפעיל לא היה צריך להתערב. הכל שוחזר חוץ מפרט אחד שעליו כתבתי לעיל שלא היה דיון כלל בדף השיחה, ואתה היחיד שרצית להכניס אותו, עקב חוסר ידע בנוהל של הרבי. המפעיל שהתערב לטובתך - לא נהג כשורה. אבל ברור שאתה מקושר פה יותר מכל אחד אחר. נפתלישיחה • כ"ז באב ה'תש"ף 14:57, 17 באוגוסט 2020 (IDT)
שוב לא נכון. הפרט שהסתרת הוא שהרבי ביקש את התוף, וזהו הנושא העיקרי שבו פתחתי את הדיון בדף השיחה. אם לא היה דיון בזה או שהייתי היחיד שרוצה להכניס - לא היית מעלים את הדיון, שהרי הוא כביכול תומך בעמדתך. על כל פנים, אתה יכול להמשיך לתקוף אותי ואת המפעילים ואת כל מי שלא מסכים איתך, אולי אפילו תמצא בזה נחמה. נרו יאירשיחה • כ"ז באב ה'תש"ף • 21:10, 17 באוגוסט 2020 (IDT)
אני לא תוקף אותך, ובוודאי לא תוקף את המפעילים (גם אם יש לי ביקורת על אותו מפעיל, זה לא אומר שאני "תוקף אותו"). אני מציג את האמת הפשוטה, שבערך הזה יש רוב עורכים משיחיסטים שהמטרה שלהם היא אחת - להטות את הערך עד כמה שניתן לצד שלהם תוך כדי שיכתוב ההיסטוריה, ואתה פשוט עוזר להם, פחות או יותר (היו בהחלט עריכות שהיית נגדם, אבל הקו הכללי שלך הוא איתם, ואף הצגת את עמדתך בנדון, שאין לה הגדרה אחרת חוץ מאשר 'משיחיסטית').
וזה שהרבי ביקש את התוף, זה לא פרט שהסתרתי אלא פרט שבכלל לא חשבתי שתתווכח עליו. ראשית, זה לא אומר מאומה. אין כאן איזה משהו בומבסטי מצידו של הרבי, ש"ביקש את התוף". שנית, זה פשוט לא נכון עובדתית, כי הרבי "ביקש" באופן זה כל פרט שהובא אליו, וזו למעשה לא בקשה בכלל, אלא אמירה עדינה "מסתמא תרצה להשאיר זאת כאן", והמזכיר לוקח ושם בצד. זה חזר על עצמו אלפי פעמים עם כל תשורה. העיד על כך עוד חסיד (שפוי) שהזדמן לדף השיחה. המשיחיסטים פשוט שתקו, ורק ניסו להגיד שבכל זאת הסיפור הזה יוצא דופן, או ניסו להביא ראיות מגוחכות ממקרים כמו מסיונר שרצה להשאיר "תשורה" אצל הרבי איזה ספר מסיונרי (עד כמה שאני זוכר). אף אחד לא חלק על העובדה שהצגתי. אבל הנה, הגיע מפעיל ופשוט שיחזר את העריכה שלך, אז אתה יכול לישון בלילה מאושר שהצלחת להכניס לערך את השטות הזאת שכל חסיד חב"ד מגחך עליה, "הרבי ביקש את התוף". בכלל, באופן כללי מתייחסים ל"ראיה" הזאת בגיחוך, כי אף אחד לא מצפה מהרבי לנזוף באשה קשת יום, הוא פשוט התייחס אליה יפה והמשיך הלאה בחלוקת הדולרים.
זה שהפכת את הפרט השולי הזה לעיקרי, וכאילו אני מנסה להסתיר פה משהו, זה מוכיח על חוסר ידע בחסידות חב"ד, כי כל מי שקרא את ספרי החסידות, אפילו סיפורי מעשיות, נתקל בנוסח הקבוע הזה של הרבי לתשורות שהגיעו אליו. לתשומת לבו של גילגמש שהציג אותך כבעל ידע בחסידות חב"ד. נפתלישיחה • כ"ז באב ה'תש"ף 21:43, 17 באוגוסט 2020 (IDT)
אני מזמין את הקוראים לבחון בעצמם אם יש כאן התקפות אישיות, ובכלל. נסה בעתיד להתבסס פחות על הנחות שלצד השני לא אכפת, ודאי במקרים כה בולטים, כי ככל שתטעה יותר או תיכנס למלחמות עריכה כך יתקשו להאמין שהכול נעשה לגמרי בתמימות. כבר כתבתי כמה פעמים שברור שמי שחולק עליך לא מבין כלום, רק אתה מבין. נרו יאירשיחה • כ"ח באב ה'תש"ף • 20:20, 18 באוגוסט 2020 (IDT)
לא הבנתי מה אתה רוצה, 99 אחוז ממה שאתה כותב בדפי השיחה זה עקיצות / התקפות אישיות, בדיוק כמו בתגובתך האחרונה. לדוגמא, במקום שתגיב לגופו של ענין (תנסה להוכיח לי שהתגובה של הרבי היתה שונה מכל תשורה שקיבל, או לחילופין תתנצל (נדיר מאוד אבל מאמין שיכול לקרות) ותסכים איתי שהמשפט "הרבי ביקש את התוף" הוא משפט מופרך ומטופש, במקום זה כתבת עשרות מילים של ברברת מיותרת. נפתלישיחה • כ"ט באב ה'תש"ף 17:54, 19 באוגוסט 2020 (IDT)
לא 99, 101 אחוז. כמובן לא אתחיל לנהל איתך דיונים מעגליים גם כאן. נרו יאירשיחה • כ"ט באב ה'תש"ף • 22:34, 19 באוגוסט 2020 (IDT)
הוכחת בדיוק את מה שכתבתי. נפתלישיחה • ל' באב ה'תש"ף 16:35, 20 באוגוסט 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── עד עתה עסקת בעיקר בערך אחד ויחיד, פולמוס המשיחיות בחב"ד. נראה שבימים האחרונים התחלת לפתח עניין גם בכמה ערכים אחרים, והמשותף להם הוא שהגעת אליהם בעקבותיי. זה כולל תגובות בדף שיחה בניגוד לדעתי, היום גם שחזרת עריכה שלי. שיטת הפעולה הזו מזכירה את הסגנון של להביט לאופק, שעודד אותך בעבר. הוא נחסם, אני ממליץ לך לא ללכת בעקבותיו. נרו יאירשיחה • ד' באלול ה'תש"ף • 17:15, 24 באוגוסט 2020 (IDT)

למרות ששיחזרת הרבה עריכות שלי, חלק מהן באופן זדוני וללא שום נימוק (דוגמא), ולמרות שאתה מרבה לתקוף אותי אישית, אין לי שום דבר נגדך באופן אישי, חלילה. עם זאת אני בהחלט חושב שאתה גורם נזק לויקיפדיה, כשאתה מוחק מידע שנכתב ע"י אחרים, מתוך סיבות שונות ומשונות. אז אם יש לי מה לתרום בענין - אני תורם. אגב, התרומות שלי לויקיפדיה רבות ומגוונות, ולמרות ההתמקדות בערך אחד שהוא חשוב עבורי יותר מאחרים, תרמתי הרבה לויקיפדיה לאורך השנים, ואתה יכול לראות בהיסטוריית העריכות שלי שאני חוטא פה ושם בעריכת ערכים אחרים. אז צר לי לבשר לך - לא תסתום לי את הפה אם תדביק לי את המושג "סטוקינג" או כל דבר אחר, וזו זכותי המלאה לערוך ערכים במרחב הויקיפדי בדיוק כמוך. נפתלישיחה • ד' באלול ה'תש"ף 17:27, 24 באוגוסט 2020 (IDT)
לא תעבוד עליי ולא על אחרים. אם יהיה צורך אספור בדיוק בכמה דפי שיחה הגבת עד היום חוץ מהדף הנ"ל, ובכמה דפי שיחה הגבת היום כדי לחלוק עליי. אנשים לא מטומטמים. גם ידידך להביט לאופק חשב שזו "זכותו המלאה" לנסות להציק לי. נרו יאירשיחה • ד' באלול ה'תש"ף • 17:31, 24 באוגוסט 2020 (IDT)
אם יש לי מה לחלוק על עריכותיך, אכתוב זאת. הייתי מציע לך לענות על דבריי, במקום לתקוף אותי אישית או לאיים עלי בדף השיחה. נפתלישיחה • ד' באלול ה'תש"ף 17:33, 24 באוגוסט 2020 (IDT)
מצוין, תמשיך כך. נרו יאירשיחה • ד' באלול ה'תש"ף • 17:34, 24 באוגוסט 2020 (IDT)
במקרה הגעתי לדף השיחה הזה. נפתלי אני לא מבין. זו תורה וזו דרכה? זה דרך חב"ד? כך אתה נוהג כשאתה מניח תפילין לאנשים ברחוב? במבצעים? בבתי חב"ד? בשליחות? זה בסדר לחשוב אחרת אחד מהשני. אבל מה עם דרך ארץ. מה עם טיפת כבוד מינמלי. מדבר על דרך ההתנהלות שלך וצורת הכתיבה. בבקשה. נהג רגוע ומכובד. דרך ארץ קדמה לתורה כפשוטו. לא שמעת על זה? אהבת ישראל. אתה אוהב לדבר על משנתו של הרבי. אז מה לגבי אהבת ישראל????? אבגד - שיחה 05:36, 25 באוגוסט 2020 (IDT)
שלום לך, אינני חסיד חב"ד וממילא קושיה מעיקרא ליתא. את שאר השאלות דומני שאתה צריך להפנות ל'נרו יאיר', במקום להחניף לו. נפתלישיחה • ה' באלול ה'תש"ף 08:56, 25 באוגוסט 2020 (IDT)
אתה מכיר את חב"ד? אתה מעריך את חב"ד? אבגד - שיחה 09:04, 25 באוגוסט 2020 (IDT)
אל תען כסיל באוולתו. פן תשווה לו. נפתלישיחה • ה' באלול ה'תש"ף 13:31, 25 באוגוסט 2020 (IDT)
מכלל עריכותיך ניכר שאתה מכיר טוב את חב"ד ואת שיטותיה. חבל שמהדבר העיקרי של אהבת ישראל אתה בוחר להתעלם. זה מאוד מוזר. אני שמח שאיוולת שלי זה אהבת ישראל ודרך ארץ הלוואי עליך. אבגד - שיחה 18:19, 25 באוגוסט 2020 (IDT)
זו לא אהבת ישראל, זו חנופה לבריון השכונתי, שלא יפריע לך בעריכות. נפתלישיחה • ה' באלול ה'תש"ף 19:05, 25 באוגוסט 2020 (IDT)
מאיפה אתה מביא את השפה הזו? אבגד - שיחה 19:49, 25 באוגוסט 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── מבקש ודורש שוב שלא תתייג אותי בערכים שאתה יודע שאני מעורב בהם, בראש ובראשונה פולמוס המשיחיות בחב"ד. נרו יאירשיחה • י"ז באלול ה'תש"ף • 21:53, 6 בספטמבר 2020 (IDT)

מצטער, זה הרגל. נפתלישיחה • י"ז באלול ה'תש"ף 21:53, 6 בספטמבר 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── כתיבת שטויות בערכים שאני פעיל בהם, כדי לגרום לי לשחזר אותך (כפי שעשית בערך חיים כסאר) ודאי לא תושיע אותך. אמשיך לנטר את הערכים ברשימת המעקב שלי, גם השיטה הזאת לא תעבוד. צר לי שאתה כה מתוסכל. נרו יאירשיחה • כ' באלול ה'תש"ף • 19:24, 9 בספטמבר 2020 (IDT)

קיים כבר דיון בענין זה בדף השיחה שלך. פתיחת דיון נוסף בדף השיחה שלי, היא הטרדה במלוא מובן המילה. נפתלישיחה • כ' באלול ה'תש"ף 20:35, 9 בספטמבר 2020 (IDT)
מה חשבת, שעלית על שיטה חדשה להטריד? נרו יאירשיחה • כ' באלול ה'תש"ף • 20:50, 9 בספטמבר 2020 (IDT)
אז אתה בעצם מצהיר שאתה נוקם בי בדף השיחה שלי? מדהים. גארפילד הנה לך, כך מתנהג אחד מ"טובי העורכים" של ויקיפדיה... לאחר ששיחזר עריכה שלי, והשאיר ערך שערוך בצורה מעוותת לחלוטין. אבל מה אכפת לו? העיקר שהערך משוכתב מתאים לאג'נדה הארץ ישראלית שלו (מבליטים תשובה שהושמטה מספר שו"ת של נשוא הערך, לאחר שחזר בו, ובהערה שולית מכניסים הפניה למקור שמוכיח זאת). ועוד הוא טוען שערכתי "כדי לגרום לו לשחזר". יותר הזוי מזה כבר לא יכול להיות. נפתלישיחה • כ"א באלול ה'תש"ף 15:09, 10 בספטמבר 2020 (IDT)
אז אתה בעצם שם בפי שטויות כאילו אני מצהיר אותן. נרו יאירשיחה • כ"א באלול ה'תש"ף • 17:38, 10 בספטמבר 2020 (IDT)
לא אני כתבתי את המשפט ההזוי הזה, "כתיבת שטויות בערכים שאני פעיל בהם, כדי לגרום לי לשחזר אותך". או: "מה חשבת, שעלית על שיטה חדשה להטריד?" (כלומר, אתה חושב שהמטרה שלי להטריד אותך, אז אתה מטריד בחזרה עם השיטה שהיא לא חדשה בעיניך). נפתלישיחה • כ"א באלול ה'תש"ף 17:40, 10 בספטמבר 2020 (IDT)
הציטוטים נכונים והתוכן שלהם נכון, רק ה"כלומר" שלך הוא שטויות. לא יעזור לך לערבב דיונים ישנים, מעשיך נשמרים בהיסטוריה של הערכים ושל דף השיחה הזה, לא תוכל להעלים או לטשטש אותה. נרו יאירשיחה • כ"א באלול ה'תש"ף • 17:54, 10 בספטמבר 2020 (IDT)
נתחיל מהסוף. אני לא מנסה לטשטש כלום, רק עושה סדר בדברים, כי עשרה פסקאות עוסקות בעצם באדם אחד שמטריד אותי. לגבי הציטוטים, אתה מנסה להתכחש למה שכתבת, וזה טבעי, כדי להתנער ממה שעשית כאן. אבל כל מי שיקרא את זה, יבין בדיוק את המשמעות של זה. ואל תשכח שמעשיך נשמרים בהיסטוריה של הערכים ושל דף השיחה הזה, לא תוכל להעלים או לטשטש אותה. נפתלישיחה • כ"א באלול ה'תש"ף 17:56, 10 בספטמבר 2020 (IDT)
להעביר פסקאות מדיון לדיון זה לא באמת לעשות סדר, ולא עושה רושם שעד עתה רבים התרשמו מכנות מטרותיך. תמשיך להתנקם בכל הכוח, אולי בסוף זה יעבוד; אולי בסוף אפילו לא תיחסם. לך על זה! נרו יאירשיחה • כ"א באלול ה'תש"ף • 22:35, 10 בספטמבר 2020 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

נעשה את זה רשמית. תפסיק להפיץ האשמות ללא ביסוס על ויקיפדים אחרים. כשאתה מפיץ האשמות אתה עובר על ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה (סעיפים 1 ו-3) אז אם יש לך חשד כלשהו, תביא ראיות לדף המתאים ואל תפיץ את האשמות ללא ביסוס במרחבי ויקיפדיה.אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:30, 1 בספטמבר 2020 (IDT)

סבבה. אולי כדאי שתזהיר את עלמה/יאיר על תגובותיו הכל כך מכוערות, כשאני בסך הכל מבקש הסבר. נפתלישיחה • י"ב באלול ה'תש"ף 15:13, 1 בספטמבר 2020 (IDT)
הסר את האשמתך משוללת היסוד מדף השיחה שלי. עלמה/יאירשיחה 19:49, 1 בספטמבר 2020 (IDT)
התגובה המכוערת והבוטה שלך, שהיא בעצם גם התחמקות תמוהה ממתן הסבר, שמצטרפת לעובדה שנזעקת להגן על 'נרו יאיר', מוכיחה שהאשמה שלי לא משוללת יסוד. אבל כאמור, נניח לזה ונביא ראיות לדף המתאים, אם וכאשר אחליט שהגיעה השעה. נפתלישיחה • י"ב באלול ה'תש"ף 20:58, 1 בספטמבר 2020 (IDT)

בהמשך לאזהרה למעלה, אני מבקש שוב שתפסיק להטריד אותי. יש בויקיפדיה העברית מאות אלפי ערכים שעד לא מזמן כלל לא עניינו אותך. אם אתה רוצה להרחיב את תחומי העניין אל מעבר לפולמוס המשיחיות בחב"ד ודאי תוכל למצוא דברים שאין להם שום קשר אליי. כך תוכל לשכנע שאתה לא מנסה לנקום, כי לא מספיק להכחיש כשהעובדות מלמדות את האמת. נרו יאירשיחה • י"ד באלול ה'תש"ף • 18:36, 3 בספטמבר 2020 (IDT)

לא אני מטריד אותך, אלא אתה מטריד אותי. אם יש לי השגה על עריכה שביצעת, מתוך עשרות ומאות עריכות, זו לא הטרדה, ואתה לא יכול להתחמק משאלות ששואלים אותך בטענה של "הטרדה". נפתלישיחה • י"ד באלול ה'תש"ף 20:34, 3 בספטמבר 2020 (IDT)
אם מעבר לערך הנ"ל יש לך בעיות רק (או בעיקר) עם עריכות שלי, זה אומר הכול. אבל בסדר, תמשיך להציק. מי יודע, אולי אפילו מישהו ישתכנע מההיתממות שלך. נרו יאירשיחה • י"ד באלול ה'תש"ף • 23:19, 3 בספטמבר 2020 (IDT)
אני מבקש שלא תפנה לבקשות מפעילים בבקשה לחסימה של משתמשים שאתה לא מסתדר איתם. היה ושחזרו אותך או מחקו תרומה שלך בניגוד לכללי האתר - תוכל בוודאי לפנות לדף הבקשות. אבל כל עוד "הפשע" של מי שאתה מתלונן עליו היה שהוא לא רוצה לתקשר איתך - זו לא עילה לחסימה. באופן כללי מומלץ להמנע ממהומות ולהתרכז בכתיבת ערכים, ויפה שעה אחת קודם. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 00:06, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
אין מקום להתלונן על שפה בוטה ופוגענית מצידו של משתמש? אין מקום לבקש חסימה של אחד כזה? נפתלישיחה • ט"ו באלול ה'תש"ף 08:37, 4 בספטמבר 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── הי נפתלי. אני מציע לך להרפות מעט מהמלחמות ובזמן הקרוב למעט בחיכוכים ככל האפשר. המצב בו אתה נמצא כרגע עדין יותר ממה שנדמה לך, ולצערי, ראיתי משתמשים במצב דומה נחסמים לתקופת זמן ארוכה. אצטער יהיה אם כך יהיה גם גורלך. אסף השני - שיחה 22:03, 9 בספטמבר 2020 (IDT)

אני עורך כרגיל, אבל 'נרו יאיר' מנהל נגדי מלחמת התשה ומשחזר כל דבר. אם לא הייתי עקשן, הייתי מזמן מתייאש ועוזב את ויקיפדיה, כמו אלפים אחרים שעזבו בגללו. נפתלישיחה • כ"א באלול ה'תש"ף 15:11, 10 בספטמבר 2020 (IDT)
אני חושש, שדווקא אם תהיה עקשן תעזוב את ויקיפדיה, ולא מבחירה. אסף השני - שיחה 15:37, 10 בספטמבר 2020 (IDT)

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:ישיבת רנה של תורה". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, דגש חזק - שיחה 14:16, 23 באוגוסט 2020 (IDT)

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello Naftali.b/ארכיון 2,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)

אי אפשר להחזיק את המקל בשני קצותיו[עריכת קוד מקור]

אם אתה מרכז בדף שיחה זה את כל הפניות שלי למקום אחד - אנא עשה כך גם בדף שיחתי. כל עוד אינך נוהג כך - אל תטרח בכלל לפנות. נרו יאירשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"א • 14:42, 1 באוקטובר 2020 (IDT)