שיחת משתמשת:Hanay/ארכיון10

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ערך נאה למדי. רק שאלה קטנה: האם זה לא צריך להיות שווייצריה הקטנה כמו שווייץ? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:10, 1 בפברואר 2011 (IST)

תודה, כנראה שאתה צודק Hanay שיחה 00:11, 1 בפברואר 2011 (IST)
לשירותך תמיד. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:17, 1 בפברואר 2011 (IST)

הגייה - ניקוד[עריכת קוד מקור]

אהלן חנה. ח"ח על ערכי הנחלים והאתרים, רק בקשה אחת: עקב נכותו של הכתב העברי, אין לקורא שאינו מכיר את השמות כל דרך לדעת כיצד הם נהגים. כשיש ערך לועזי זה עוזר, אבל במקרים רבים אין. אם תוכלי לנקד את שמות כל האתרים הללו שאת ערכיהם העלית (או להגיד לי כיצד הם נהגים, ואני אנקד, אם אינך בטוחה), זה יהיה מצוין. תודה, אביעדוסשיחה כ"ט בשבט ה'תשע"א, 23:21, 2 בפברואר 2011 (IST)

תודה על הח"ח, אני אנקד. אם תהיה לי בעיה אפנה אליך. Hanay שיחה 23:23, 2 בפברואר 2011 (IST)
אחלה. אביעדוסשיחה כ"ט בשבט ה'תשע"א, 23:27, 2 בפברואר 2011 (IST)

היי חנה, האם מקובל להוסיף קישור לדף פייסבוק? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 00:02, 3 בפברואר 2011 (IST)

לא Hanay שיחה 00:10, 3 בפברואר 2011 (IST)


שלום חנה, כתבתי את הערך הנ"ל, לידיעתך Valleyofdawn - שיחה 16:42, 3 בפברואר 2011 (IST)

?

יותר נכון לומר שזאת תמונה של הכנסייה היוונית קתולית, שבית החסד אכן נמצא בתחומה, אך זהו אינו בית החסד עצמו. Shannen - שיחה 06:47, 5 בפברואר 2011 (IST)

או קי, תודה תיקנתי Hanay שיחה 08:47, 5 בפברואר 2011 (IST)
לא ברור לי. על השלט כתוב: כנסיית אל-סיידה? האם זה לא שמה של הכנסייה? Hanay שיחה 09:03, 5 בפברואר 2011 (IST)
עניתי אצלי. מקס' תחזירי לגרסתך. Shannen - שיחה 18:27, 5 בפברואר 2011 (IST)
אני חושב שקיים בלבול בין שתי כנסיות. ביום ו' כשתכנסי דרך שער בית החסד תראי שתי כנסיות (מימינך ומשמאלך). השמאלית נבנתה מאבני הבורג (עד כמה שאני זוכר ומזמן לא הייתי שם). הימנית היא ע"ש הגברת. הייתי מצטרף אך אני מדריך "בעקבות נדל"ן בכרמל המרכזי"...אז פעם אחרת. Shannen - שיחה 19:08, 13 בפברואר 2011 (IST)
או קי. בכל המקורות שמצאתי הנושא לא ברור מספיק. אני מאמינה שהתעלומה תיפתר ביום שישי Hanay שיחה 19:12, 13 בפברואר 2011 (IST)

פורטל ארכאולוגיה של המזרח הקרוב[עריכת קוד מקור]

חנה שלום.

האם יש מדיניות ספציפית בכל הנוגע לתוכן ולערכים בפורטל?

למשל, האם יש רצון ליצור ערך לכל אתר, או רק לגדולים ולחשובים.

האם יש רצון לכלול כרונולוגיות ותקופות שונות, או רק כמקובל במוסד מסויים.

האם יש טעם ליצור ערך לפריט ספציפי בעל חשיבות, או להכלילו באתר\תקופה אליו הוא שייך.


ושתי נקודות אחרות.

תרגום מאמרים מאנגלית, גם אם מדובר בקצרמר?

פורטל נפלא, אני מבטיח לבקר (מלשון ביקור) לערוך, להוסיף, ולשפר.

בברכה, אני. Ani Nimi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום אני. תודה על המילים החמות על הפורטל. הפורטל הוא שער לארכאולוגיה של המזרח הקרוב. התוכן בפורטל כולל נושאים שונים שתפקידם לקרב את הנושא למתעניינים. השאלה "האם יש רצון ליצור ערך לכל אתר, או רק לגדולים ולחשובים" לא ברורה לי. יש הבדל בין ערך בויקיפדיה או קישור לערכים שונים בפורטל. בפורטל לא מכניסים את כל הערכים, אין מקום לכך. אבל בויקיפדיה אפשר לכתוב ערכים על נושאים רבים. השאלה:האם יש רצון לכלול כרונולוגיות ותקופות שונות, או רק כמקובל במוסד מסויים.? לא ברורה לי. בשער של הפורטל כתבתי מה הפורטל כולל, תצטרך לשאול יותר ספציפית. הפורטל לא כולל ארכאולוגיה לתקופות שקדמו לניאולית. מותר לתרגם כל ערך מאנגלית, גם קצרמרים. אם מקור המידע הוא תרגום מאנגלית, מומלץ לרשום זאת בדף השיחה של הערך. תתחיל לכתוב ערכים, תפנה את תשומת ליבי ואני אלווה אותך ואסייע לך. Hanay שיחה 16:05, 5 בפברואר 2011 (IST)
אני מבין שלא ניתן להכליל את מאות האתרים, לכן שאלתי היא איזה אתר כן מתאים שיהיה בפורטל, ואיזה יסתפק בוויקיפדיה הרגיל. למשל, תל בית שאן בולט בחסרונו בלשונית א"י. איני בא לשפוט את התוכן, רק להבין את החלוקה. מבחינת כרונולוגיות ותקופות, ישנן לפחות שתי אסכולות מרכזיות, ת"א וי-ם, בכל הנוגע לתארוך של תקופות או ארועים, כך למשל הכרונולוגיה הנמוכה לדוד ושלמה, לעומת הכרונולוגיה הגבוהה. עוד בנושא, כלקולית, האם יש לנו מוקדם-תיכון-מאוחר, אליבא דגרפינקל, או שמא כלקולית מוקדם חוזרת להגדרה של קניון כ-PNB. אלה מספר סוגיות בלב המחקר, שמוצגות רק לפי אסכולה אחת, ואינו נותן דעתו לגישות נוספות. האם הפורטל הזה לא אמור להציג גישות ודעות שונות? בברכה, Ani Nimi - שיחה 09:18, 6 בפברואר 2011 (IST)
אתה צודק לגבי תל בית שאן, יש להכניסו. הבעיה היא שאין עדיין ערך על התל. אני אכניסו לפורטל עם קישור אדום. לגבי נושא הכרונולוגיה, יש אזכור לנושא בערך ארכאולוגיה מקראית אבל אין ערך מיוחד לנושא הזה. כל נושא הכרנולוגיה הוא בעייתי בויקיפדיה. הכותבים הם שונים, אנחנו הרי לא עוסקים במחקר ולכן בא לידי ביטוי בערכים את מה שמופיע בספרות. הבעיה הזאת הרי קיימת לא רק בארכאולוגיה של ארץ ישראל. אני כתבתי את הערך כרונולוגיה של המזרח הקרוב העתיק וויקיפד אחר כתב את הערך הכרונולוגיה המצרית בהחלט חסר ערך כרונולוגיה בארכאולוגיה של ארץ ישראל או שם דומה. אולי בא לך להרים את הכפפה ולכתוב אותו?. כל הערות שלך הן במקומן, אין כותבים רבים העוסקים בנושא הארכאולוגיה. וכל תרומה היא תבורך. וכפי שאתה רואה יש עוד הרבה מה לתרום ומה להוסיף Hanay שיחה 10:40, 6 בפברואר 2011 (IST)
אני אשתדל לכתוב כמה ערכים כאשר יתפנה לי הזמן. שבוע טוב. Ani Nimi - שיחה 10:48, 6 בפברואר 2011 (IST)

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Hanay. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:14, 5 בפברואר 2011 (IST)

ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Hanay. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 21:29, 5 במרץ 2011 (IST)


שלום חנה, האם לדעתך הערך הנ"ל עדיין דורש שכתוב? הוספתי קישורים, תבניות וכיוצ"ב. ניר א. Blasphemer •• שיחה •• ג' באדר א' ה'תשע"א, 7.2.2011 , 19:52 (IST)

כפר יסיף (יישוב עתיק)[עריכת קוד מקור]

שלום חנה.

פתחתי דף מחלוקת והצגתי בו את דעתי, את מוזמנת לנמק את דעתך. בגינס - שיחה 23:13, 7 בפברואר 2011 (IST)

הי, בא לך לראות מה עוד אפשר לעשות עם זה? הוא קצרמר, אבל צריך עוד עבודה כדי שייראה כמו ערך. אביעדוסשיחה ד' באדר א' ה'תשע"א, 00:19, 8 בפברואר 2011 (IST)

הבחור שכתב את הערך הוא ויקיפד חדש עם רקע בארכאולוגיה. זה הערך השני שהוא העלה. צריך תמונות בערך. אני אעודד אותו להרחיב את הערך. אני עכשיו בתקופה הכרמלית שלי Hanay שיחה 00:24, 8 בפברואר 2011 (IST)
שמתי לב ;) הממ.. זה לא רק תמונות - אין לזה מבנה של ערך. אביעדוסשיחה ד' באדר א' ה'תשע"א, 00:33, 8 בפברואר 2011 (IST)

כמדומני שגם ג'נד פלשתין זה שעטנז שלא קיים. או ג'נד פלסטין או ג'נד פלשתינה.

מערות בכרמל[עריכת קוד מקור]

אהלן, את יודעת אולי לאיזה ערך/מערה הכתבה הזאת "שייכת"? Neuköln - ש 22:29, 9 בפברואר 2011 (IST)

כן, תסתכל בתחנת הכרמל#חיפה אל-עתיקה Hanay שיחה 22:47, 9 בפברואר 2011 (IST)
תודה Neuköln - ש 23:01, 9 בפברואר 2011 (IST)

מוטב מאחור מאשר לעולם לא,[עריכת קוד מקור]

לבקשתך: המלחמות הקואלה-סוריות: המלחמה הקואלה-סורית הראשונה, המלחמה הקואלה-סורית השנייה, המלחמה הקואלה-סורית השלישית, המלחמה הקואלה-סורית הרביעית, המלחמה הקואלה-סורית החמישית

הערך הנ"ל כבר היה קיים: המלחמה הקואלה-סורית השישית

אור פ - שיחה 09:19, 11 בפברואר 2011 (IST)

מצויין, אני אקשר את הערכים לפורטל הארכאולוגיה Hanay שיחה 10:08, 11 בפברואר 2011 (IST)

עריכות של משתמש אנונימי בערך תקשור[עריכת קוד מקור]

חנה שלום. ראיתי ששחזרת פעמיים עריכות של משתמש אנונימי שהוסיף המון מידע לערך תקשור. ראיתי שהוספת המידע שלו נעשתה בדרך מאוד לא ויקיפדית ולא מעוצבת. בחרת לשחזר במקום לבצע ויקיזציה של ההוספות שהוסיף. אשמח להבין מדוע בחרת באופן שבחרת. בברכה, שמובבה - שיחה 10:12, 11 בפברואר 2011 (IST)

האם קראת את הטקסט שנכתב? הטקסט כלל פרטי פרטים בסגנון של בלוג, ללא כל מקורות. הטקסט הזה דורש קיצוץ ועריכה מסיביים, תוך חיפוש אם יש שם מידע שאפשר להשאירו בערך. זו לא ויקיזציה פשוטה. במצבו היה עדיף בלעדיו. אם את חושבת שיש בטקסט הזה מידע רלוונטי שראוי להשאירו, את מוזמנת להעתיקו לארגז חול שלך, לעבוד עליו (כאמור דורש עבודה רבה מאד) ולאחר מכן לעלותו לערך. בהצלחה Hanay שיחה 11:40, 11 בפברואר 2011 (IST)

הי חנה, תודה על בורג' א-סלאם. כילידת חיפה - ערכים על חיפה משמחים אותי במיוחד. וזה המקום לאמר שכל ערכייך משמחים:-) וגם נכדיך מתוקים להפליא - הרבה נחת! גברת תרדשיחה 09:39, 12 בפברואר 2011 (IST)

נזכרתי בנשכחות - נדמה לי שהיה בחיפה בשנות ה-80 מועדון הבורג'? אני זוכרת במעורפל את המיקום בעיר התחתית, במבנה עתיק. אולי שם המועדון ניתן על פי שם קודם, זה קשור איכשהו לערך? או מתייחס למבצר אחר? גברת תרדשיחה 09:47, 12 בפברואר 2011 (IST)
אני שמחה לראות שאת נהנית מערכי חיפה, מה דעתך להצטרף למאמץ, חסרים ערכים רבים. שכחתי לחלוטין ממועדון הבורג'. עוררת את זכרוני. איני יודעת היכן היה המועדון, אולי חיפאים אחרים ידעו. אני מאמינה שיש קשר בין שם המועדון להבורג'. חיפוש בארכיון דבר מראה ששם זה היה בשימוש לציון האזור שבו שכן בזמנו המבנה Hanay שיחה 10:49, 12 בפברואר 2011 (IST)
חיפשתי באינטרנט "מועדון הבורג'" ומצאתי אזכור למועדון בורג' בעכו בשנות השישים, אולי הזכרון מתעתע בנו והמועדון היה בעכו ולא בחיפה? Hanay שיחה 11:53, 12 בפברואר 2011 (IST)
כיליד עכו - אני אכן יכול להעיד שהיה בעכו מועדון הבורג' (שהחליף את מועדון חומות עכו ההיסטורי אותו הקימה האמנית עמליה ארבל). דרך אגב היו בעכו הרבה מצודות (ראו הערך חומות עכו) הקרויות בורג' XXX וחלקם קיימות גם היום. לכן נראה לי שההפנייה מהבורג' דווקא למצודה שאין לה כיום זכר, קצת מוגזם. אביהושיחה 12:34, 12 בפברואר 2011 (IST)
בחיפה קראו לכל האזור שסביב המצודה "הבורג'". גם חיפוש תחת שם זה בארכיון דבר העלה תוצאות רבות הקשורות באזור שבו שכן בעבר בורג' א-סלאם. הבורג' כמושג בחיפה היה קיים לפחות 100 שנה ואולי יותר. קצת יותר ממועדון שהיה קיים כמה שנים. וסתם הערה קטנה, אפשר להפנות את תשומת ליבי לנושא מסוים מבלי להשתמש במילה "מוגזם". בכל מקרה אני מקווה שהערך עניין אותך למרות ההפניה Hanay שיחה 13:18, 12 בפברואר 2011 (IST)
שלום חנה,
חוששני שלא הבנתי אותי, ולשווא נעלבת. כוונתי הייתה שיש הרבה מאוד מקומות בעולם הערבי שמכילים את המילה בורג' (חלקם מפורטים בערך בורג (פירושונים)). בתור דוגמה לכך הבאתי את הערך חומות עכו שם מפורטים עוד כמה בורג'ים, חלקם עדיין עומדים על תילם. אני חושב שההפניה בידוע למצודה שאינה קיימת שגויה. לא כתבתי (ואני מקווה שתתני לי קצת יותר קרדיט להבא) שאת ההפניה יש לבצע אל המועדון עלום השם בעכו (שאם יהיה ערך עליו אני אצביע בעד מחיקתו). בנוגע לערך, בוודאי שעניין אותי. חפשתי מידע בספר שיש לי על עכו בתקופה זו ולצערי לא מצאתי. שבת שלום. אביהושיחה 15:05, 12 בפברואר 2011 (IST)
שלום אביהו
הבנתי את הערתך, וממש לא היתה לי בעיה איתה. רק הפריע לי שהשתמשת במילה מוגזם. ולעצם העניין. הסתכלתי בדף הפירושונים שלא הייתי מודעת לו, ומסתבר שההפניה לערך שכתבתי הוספה כבר לפני שנה תחת הקישור הבורג'. כנראה שאני לא היחידה שמזהה את המונח הזה עם המצודה הספציפית. אין לי ספק שיש בורג'ים רבים. השאלה היא האם המילה הזאת בצירוף ה' הידיעה, יש לה משמעות ספציפית בהתחשב בכך שאנו כותבים בויקיפדיה העברית Hanay שיחה 15:28, 12 בפברואר 2011 (IST)

רוב תודות[עריכת קוד מקור]

אתחיל חיפוש נרחב בוויקיפדיות הערביות תמונות של מוראד מוואפי, שם בטח יש. אבל אני צריך לדעת דבר אחד - אם ישנן תמונות שצולמו בידי ארגוני ממשל, האם ישנן תבניות של ממשלות זרות למעט ארצות הברית, שניתן יהיה להציב בקבצים של ממשלות זרות?! אשמח למשוב -- משתמש:MA1988Discussion, 15:23 - 12/02/2011 (IST)

אני לא יודעת אם יש עוד ממשלה למעט הממשל האמריקאי המאשרת לעלות תמונות שהממשל צילם כתמונה חופשית. אני לא חושבת שיש הבדל בין תבניות הרישיונות בויקיפדיה העברית לתבניות שיש בויקישיתוף. אני מציעה שתעבור על ויקיפדיה:מקורות לתמונות. יש שם פירוט של מקורות חופשיים Hanay שיחה 15:35, 12 בפברואר 2011 (IST)

עבודה כערך חדש[עריכת קוד מקור]

היי חנה,

זכור לי כי אמרת שבתחילת דרכך פה העלית לוויקיפדיה עבודה שכתבת במסגרת אוניברסיטאית, אשר לא התאימה כל כך במתכונתה לוויקי. אתמול עלה ערך חדש, חקר המוח ואקלים כיתה, שגם הוא נכתב במתכונת עבודה, ולדעתי אינו מתאים כפי שהוא לוויקיפדיה (התוכן בגדול כן, הצורה לא). הגם שזה לא תחום התמחותך, האם תוכלי לסייע, הן בחוות דעת על העניין והן בתמיכה בכותבת/ות הערך? נראה שיש שם פוטנציאל ששווה להשאיר. תודה, Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ט' באדר א' ה'תשע"א • 17:07, 12 בפברואר 2011 (IST)

הי קולי. הסיפור אצלי היה שונה אני הכוונתי שמבנה הערך כפי שהעליתי אותו דרש התאמה לויקיפדיה, לא היתה בעיה בנושא. עבודה שנכתבת באוניברסיטה בנויה אחרת מערך בויקיפדיה. אי אפשר לעשות העתק הדבק. בערך זה יש ויכוח לגבי התוכן של הערך. אני ממש לא מתמצאת בנושא הזה Hanay שיחה 17:24, 12 בפברואר 2011 (IST)
טוב, תודה בכל מקרה. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ט' באדר א' ה'תשע"א • 21:17, 12 בפברואר 2011 (IST)

הידעת? חוזר![עריכת קוד מקור]

שלום חנה, בעבר הצעת מספר קטעים להידעת? בזמן שהמיזם היה רדום הם חיכו בשקט בחושך וכעת שבו לאור! בדף הדיונים יש כרגע קטע אחד שלך וקטעים נוספים יועלו בקרוב מדף ההמתנה. נשמח אם תשובי למיזם המתחדש! תודה, ‏עמיחישיחה 21:48, 12 בפברואר 2011 (IST)

תודה רבה! האם תוכלי לקצר מעט, כפי שכתבתי שם? תודה, ‏עמיחישיחה 20:55, 14 בפברואר 2011 (IST)
הקטע שהצעת התקבל ושוהה כעת בדף המערכת לשיפורים אחרונים. ‏עמיחישיחה 23:58, 26 בפברואר 2011 (IST)
עמיחי, אני כבר מבולבלת, היה הקטע המקורי שלי שעבר מספר ערכיות על ידי. היו הצעות נוספות שכידוע לך לא אהבתי. אז מה התקבל ועל מה צריך לעבוד? Hanay שיחה 14:33, 27 בפברואר 2011 (IST)
הקטע שהתקבל נמצא ומחכה להערות אחרונות בדף המערכת. יש קטע נוסף שעלה לדיונים ועליו הגבת כרגע. ‏עמיחישיחה 14:43, 27 בפברואר 2011 (IST)
עמיחי, הקטע שהועלה הוסר ממנו קטע שנותן קנה מידה לגודלו של הגוש וזו ההשוואה לגוש הזכוכית ששימש לטלסקופ של מצפה הכוכבים. לא ברור לי מה עכשיו עלי לעשות. בעיניי הקטע עכשיו פחות טוב. Hanay שיחה 14:51, 27 בפברואר 2011 (IST)
תערכי אותו במקומו הנוכחי ותוסיפי הערה מתחת לקטע. נוסיף את ההערה אח"כ לדיון המאורכב. ‏עמיחישיחה 14:55, 27 בפברואר 2011 (IST)
ערכתי קצת את הקטע. מבחינתי עכשיו הוא בשל להעלאה Hanay שיחה 12:52, 28 בפברואר 2011 (IST)
תודה רבה. בינתיים על הדיון על הלומים מתחמם... ‏עמיחישיחה 11:03, 8 במרץ 2011 (IST)

פרופ' גרשון גליל במבצר האלה[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, בעבר התעניינת בערך הנ"ל וביוסי גרפינקל. ודאי תשמחי לשמוע שמשתמש בשם "גרשון גליל", נרשם והחל לתרום לערך. ‏עמיחישיחה 10:32, 16 בפברואר 2011 (IST)

אני בהחלט שמחה ומקווה שהוא לא נרשם רק כדי לערוך את הטקסט הזה. הוא חדש לכן צריך לשים לב לעריכות שלו בנושא זה Hanay שיחה 13:09, 16 בפברואר 2011 (IST)
בסדר, עקבתי אחרי העריכות שלו, וסידרתי את הטקסט אור פ - שיחה 20:14, 16 בפברואר 2011 (IST)
תודה! ‏עמיחישיחה 20:16, 16 בפברואר 2011 (IST)
גם ממני Hanay שיחה 20:19, 16 בפברואר 2011 (IST)

היי חנה,
על פי מוסכמות התעתיק בערבית, יש מקף בין "אל" לבין "עומר". אלדדשיחה 17:51, 17 בפברואר 2011 (IST)

תודה Hanay שיחה 18:55, 17 בפברואר 2011 (IST)

את יכולה להחזיר את השאלה שלי? היא מעניינת אותי מבחינה בלשנית וזה עניין שאני חושב שיש אנשים שכן יכולים לענות.

דרך העצמאות[עריכת קוד מקור]

"הדרך ארוכה היא ורבה רבה". לרוב ההתייחסות לדרך היא כאל נקבה. אורלינג במקרה הנקודתי הזה צודק. נכון שכמו לשמש אפשר לקרוא בזכר, זה מליצי ולא נכון בכתיבה כמו שלנו. Ranbar - שיחה 16:52, 20 בפברואר 2011 (IST)

הי רן. דרך העצמאות הוא רחוב בחיפה ששמו "דרך העצמאות" זה לא דרך בורמה. בכל מקרה אין לו את הזכות לכנות את עריכותי כלא ראויות ואת עריכותיו כעילא ולעילא, במיוחד לאור העובדה שהוא כותב ללא מקורות, ואני מוצאת שגיאות תוכניות בעריכותיו. כל עריכה שלי בערך דרך העצמאות ולפני כן בואדי סאליב עוברת נתיב יסורים. כך לא כותבים אנציקלופדיה Hanay שיחה 16:59, 20 בפברואר 2011 (IST)

חיפה החדשה[עריכת קוד מקור]

ראי עוד תשובה בדף שיחתי. Shannen - שיחה 20:33, 22 בפברואר 2011 (IST)

השער היה איפה שיש היום מכולת (בנק הפועלים לשעבר). זה בכיכר פריז וליד הכנסיה...18:53, 23 בפברואר 2011 (IST)

אני לא יודעת איפה היה פעם בנק הפועלים, אתה מתכוון בנתנזון מול הכנסייה הכרמליתית?. חיפשתי במספר מקומות היכן היה השער, מצאתי רק השערות. Hanay שיחה 19:27, 23 בפברואר 2011 (IST)
אם את עומדת ופניך לאבו יוסף, בשעה 9 ישנה מכולת בבניין בין פלי"ם ונתנזון. Shannen - שיחה 20:43, 23 בפברואר 2011 (IST)
אוקי, חשבתי שאתה מתכוון לנקודה הזאת. איפה מצאת את המידע הזה? Hanay שיחה 20:48, 23 בפברואר 2011 (IST)
בהרצאה של בן ארצי שהיתה פעם ברשת וכיום כבר לא. Shannen - שיחה 21:14, 23 בפברואר 2011 (IST)

סיור אלף מילים לסטף[עריכת קוד מקור]

תשומת לבך כי נקבע תאריך לסיור - 15 באפריל. דרור - שיחה 10:44, 24 בפברואר 2011 (IST)

הידעת שרחוב יפו לא מתחיל ממספר 1 ו2? השם נחתך, כנראה, לטובת נתזון. עוד הידעת: דרך העצמאות הוא הרחוב היחידי בחיפה שהמספרים הולכים בו הפוך. Shannen - שיחה 21:30, 24 בפברואר 2011 (IST)

לא ידעתי זאת. ידעתי שתחילתו נחתכה לטובת נתנזון. אני מתכוונת לנסוע לכל אורכו , להסתכל ביסודיות ולצלם. אבדוק גם מהו באיזה מספר מתחיל הרחוב. נראה לי שאתה יכול לכתוב קטע "הידעת" נחמד Hanay שיחה 21:35, 24 בפברואר 2011 (IST)

שלום לך חנה, אודה לך אם תוכלי לחוות דעתך שם בדף השיחה , בברכה מי-נהר - שיחה 10:37, 25 בפברואר 2011 (IST)

תודה לך מי-נהר - שיחה 11:57, 25 בפברואר 2011 (IST)

יש עוד משהו קטן שנשאר, אבל בגדול, זהו. אם יש שאלות, אני אנסה לענות, אם כי לא בטוח שאני בעצמי הבנתי מה שקראתי . Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • כ"א באדר א' ה'תשע"א • 13:02, 25 בפברואר 2011 (IST)

בעיניי התרגום שלך נהדר. תודה רבה מכל הלב Hanay שיחה 14:01, 25 בפברואר 2011 (IST)
התואר שהיה חסר זה "דרשן המזרח". זה תרגום מילולי, שבוויקי הערבית לא יכלו להציע לי משהו יותר מסביר במקומו. אני לא יודע ממש מה זה. שיהיה, על כל פנים. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • כ"ד באדר א' ה'תשע"א • 19:49, 27 בפברואר 2011 (IST)

אנדרטת ההגנה[עריכת קוד מקור]

אנדרטת ההגנה פוסלה על ידי הפםל מרדכי כפרי ולא כפי שנכתב דניאל כפרי

הפסל באנדרטת ההגנה לא שייך לפסל ופוסל על ידי מרדכי כפרי http://www.mkafri.co.il/peselID.asp?peselID=888 תודה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תודה על המידע ועל הקישור, אני אתקן Hanay שיחה 08:50, 26 בפברואר 2011 (IST)

שלום חנה, בתור מתנגדת לאיחוד, האם את רוצה לנמק סיבות להשארת נא'בית כערך עצמאי? אלון - שיחה 20:09, 26 בפברואר 2011 (IST)

ערכי יישובים[עריכת קוד מקור]

תוכלי לעשות בהם מה שאת רוצה, כנראה שלא תמצאי התנגדות. בגינס - שיחה 12:45, 28 בפברואר 2011 (IST)

אז מה היה לנו? אחרי שפניתי אליך בדף שיחתך בנושא גישת העת העתיקה - האם יחול רק על הערך כפר יסיף (יישוב עתיק)?, וקיבלתי תשובה מאד מוזרה, אתה פונה אלי ומצפה שאני אעשה במקומך את העבודה שמלכתחילה לא הייתה צריכה להיעשות, מוחק את דף השיחה שלך, ולאחר מכן חוסם את עצמך. מאד מעניין. אז לך לך לשלום Hanay שיחה 12:28, 1 במרץ 2011 (IST)

Estimada señora, le solicito no me complique la edicion realizada. El hebreo no es mi lengua madre. Le solicito que coloque la referencia de modo correcto y no colocar informacion incorrecta. Ya le mande la referencia. Gracias.

גברת נכבדה, נא לא לסבך עריכות שלי. עברית היא לא שפת האם שלי. אני שואל כי אתה מציב את המודל הנכון ולא לשים מידע שגוי. ולשלוח לו את ההפניה. תודה

http://www.haifa.muni.il/Haifa/en-us/Pages/CitySecretary_ForeignAffairs.aspx?x=8 Akamol - שיחה 18:49, 2 במרץ 2011 (IST)

בדקתי והעליתי שאלה בנושא בדף השיחה של חיפה. אם לא יהיה מידע נוסף אני אוריד את 3 הערים האחרונות. אם אינך דובר עברית, רצוי מאד שתיזהר בעריכותיך. מכל מקום הן חייבות להיות בעברית Hanay שיחה 19:06, 2 במרץ 2011 (IST)

ראיתי אצל ברוקולי שאת מחפשת רעיונות, מה בדיוק תפקיד התבנית? לגבי העליונה - זה קצת מוזר שהשורות קצרות כל כך, והתחתונה נראית לי בסדר גמור מלבד הרווח הגדול בין השורות שמן הסתם לא קשה לבטל. יְשֻׁרוּןשיחה 01:11, 3 במרץ 2011 (IST)

הי ישרון, ראשית תודה על הנכונות לעזור. יש בעיה בתבנית הנוכחית {{מסופוטמיה}}. התבנית היא לאורך הערך, ובערכים קצרים היא משבשת את העיצוב של כל הערך. חשבתי שאם אצור תבנית תחליפית רוחבית שאפשר יהיה להניחה בסוף הערך כמו למשל {{שמורות טבע בישראל}} הבעיה תיפתר. אבל בגלל ריבוי הנושאים, היא יוצאת גבוהה מידי. חשבתי אולי אפשר יהיה לחלק את התבנית לשתי קבוצות נפרדות ובכך לקצר את גובהה ולמשוך אותה על פני כל רוחב המסך. אני רוצה קודם כל לעבור ולהוסיף מידע לתבנית הנוכחית, ולאחר מכן צריך יהיה לחשוב איך לעצב. אשמח אם תוכל לתרום מרעיונותיך Hanay שיחה 10:15, 3 במרץ 2011 (IST)

מחיקת תוספת לדף מגילת אסתר[עריכת קוד מקור]

שלום Hanay

ניסיתי להוסיף לדף "מגילת אסתר" את תוצאות המחקר שלי. שם המשתמש שלי הוא ilans_lady . ראיתי שהקטע נמחק בהסבר שזה (לא אנציקלופדי). ניתן לקרוא את המאמר כולו באתר מאמרים: פורים: מחקר משפטי: מדוע מרדכי לא כרע, כי המלך לא פקד. במאמר נמצאים הרבה חידושים לסיפור המסורתי המופיע בדף. בבקשה הסבר לי, איך לתרום מידע זה לויקיפדיה. תודה רבה. אילן סנדובסקי

שלום אילן! חידושים זה יפה, אבל לא באנציקלופדיה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 16:12, 3 במרץ 2011 (IST)
שלום אילן, ראשית הצורה שבה הכנסת את המידע לא הייתה אנציקלופדית. כל שאתה עשית היה: לפתוח פרק בשם "המגילה באור שונה" ולכתוב בו: "קריאה מדויקת של הכתוב פותחת אפשרויות שונות לספור המגילה". לא ראיתי כל תועלת בעריכה הזאת. עכשיו אתה מספר שאתה רוצה להכניס לערך מחקר מקורי שלך. אנחנו מאד זהירים בויקיפדיה לא להכניס מחקר מקורי שאין לו גיבוי בפרסומים. האם המחקר שלך התפרסם באיזשהו מקום? אם כן היכן? (הערה קטנה, אני אשה) Hanay שיחה 16:14, 3 במרץ 2011 (IST)

(טוב, הפעם לא צריך להכנס לרכב )
בדף השיחה של הערך שוב מתקיים דיון לגבי משפט הפתיחה ומרכזיותו של הרחוב כיום. אולי תרצי להביע שם את דעתך, לתמוך בפשרה המסתמנת או להציע משהו אחר. בברכת סופ"ש נעים, Ldorfman - שיחה 02:57, 4 במרץ 2011 (IST)

הרגישי חופשי לתרום לכפר ברעם (יישוב עתיק) למרות התבנית[עריכת קוד מקור]

הקומוניסט[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב! האם גם אצלך הוא עושה בעיות? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 07:12, 8 במרץ 2011 (IST)

אתמול בערב היו בעיות, אבל היו גם הרבה הפסקות חשמל בנשר, כך שאיני בטוחה היכן מקור הבעיה. הצלחתי לעלות אתמול חלק מהתמונות דרך הקומוניסט, אבל לא נוצרה גלריייה. ניסיתי לטפל בגלרייה שלי, וקיבלתי הודעה שנגלרייה הוקפאה כי המערכת בתחזוקה. יכול להיות שזה מקור הבעיה. היום בבוקר הצלחתי למחוק תמונות מהגלרייה שלי. אני אנסה היום בבוקר לעלות שוב תמונות באמצעות הקומוניסט ונראה אם אצליח. אני אעדכן אותך Hanay שיחה 09:37, 8 במרץ 2011 (IST)

לבקשתך כתבתי ערך חדש ומורחב עם טבלה ותמונות (אחת מהן שלך). אודה על הערותיך בדף השיחה של הערך.

בברכה

Avi1111 - שיחה 08:48, 8 במרץ 2011 (IST)

הי אבי, תודה רבה מכל הלב, שמחתי לראות שלא שכחת את בקשתי. אני אעבור על הערך Hanay שיחה 09:38, 8 במרץ 2011 (IST)

השיר אכן נקרא les bonbons --Yoavd - שיחה 15:40, 10 במרץ 2011 (IST)

או קי, אתה מוזמן לשחזר אותי Hanay שיחה 15:42, 10 במרץ 2011 (IST)

תבניות שכתוב[עריכת קוד מקור]

שלום מרת חנה הנכבדה. האם הבנתי נכון את דברייך, האם לדעתך תבנית שכתוב נועדה לכל ערך בו הוצגה דעת היהדות הרבנית ולא הוצגה דעת המחקר? --בברכה, טישיו - שיחה 21:00, 10 במרץ 2011 (IST)

מרת חנה תמיהה, אני התייחסתי בהערתי האם יש צורך בתבנית מיוחדת, לא מתי לשים תבנית שכתוב. בכל מקרה דעתי היא שערך ויקיפדי צריך לכלול את כל המידע ולא רק זוית ראיה אחת. ערכים שנכתבים רק מזוית רבנית, הם ערכים חסרים, כי אינם נותנים את כל המידע בנושא בדיוק כמו ערכים אחרים שיתנו גם הם רק זוית ראיה אחת Hanay שיחה 21:04, 10 במרץ 2011 (IST)
אני מצטרף לדברייך, ודעתי אינה שונה. אך אינני חושב שתבנית זו היא התבנית המתאימה. אני תקני את דברייך במזנון, כי חוששני שהשואל הבין את דברייך בצורה זו. --בברכה, טישיו - שיחה 21:08, 10 במרץ 2011 (IST)
קראתי שוב את השאלה במזנון, הכותב התייחס לנקודה נוספת והיא כתיבה בסגנון רבני. כאן בהחלט יש בעיה, ניתקלתי בעורכים חדשים שכותבים ערכים בסגנון של בית מדרש, בכל הפעמים הערתי להם. הערכים נכתבים לכולם לא רק למי שמגיע מעולם הישיבות, לכן חשוב שהשפה תהיה נהירה לכולם. ערכים כאלה בהחלט דורשים שכתוב Hanay שיחה 21:22, 10 במרץ 2011 (IST)
הדיון אינו על ערכים שכתובים בסגנון לא ברור לאנשים לא דתיים, אלא לערך שכתוב סגנון ברור, אלא שחסר בו מידע מחקרי עכשווי, על פני המסורת. ”ערכים רבים בנושאי יהדות כתובים מתוך אוריינטצייה דתית-חרדית בלא שמץ של ביקורתיות ובלא שום התייחסות למה שנעשה במחקר. אני מציע לאפיין ערכים אלה בתבנית מיוחדת ובו ניסוח מעין זה: "הערך כתוב בסגנון רבני ואינו משקף את חידושי המחקר".” --בברכה, טישיו - שיחה 21:24, 10 במרץ 2011 (IST)
אכן, דברייך הנכוחיים במזנון נכתבו בצורה ברורה. תודה. --בברכה, טישיו - שיחה 21:36, 10 במרץ 2011 (IST)

מוטי - שיחה 00:13, 11 במרץ 2011 (IST)

תודה Hanay שיחה 00:23, 11 במרץ 2011 (IST)

חנה,

אם תתעקשי, אדרוש להוסיף עוד עמודות "כהנה וכהנה" (כפי שמפוט בערך. (צבע, כלי נגינה, ספר, סרט). ההתבטאות " מה הקטע שלך?" מאוד לא נחוצה כאן כי אני יכול לשאול אותה שאלה לגביך איתן - שיחה - 12:29, 12 במרץ 2011 (IST) איתן - שיחה - 12:04, 12 במרץ 2011 (IST)

לא חשבתי שבהתבטאות שלי יש משהו פוגע, כוונתי הייתה מה קורה לך למה אתה מתעסק שוב ושוב בערך הזה?. אם האמירה הזאת פגעה בכך אני מתנצלת, התכוונתי להסיר את האמירה אבל בים המלל שהצטבר שם מאז שאני כתבתי את מה שכתבתי, האמירה שלי נבלעה. Hanay שיחה 16:04, 12 במרץ 2011 (IST)

היי חנה. בעקבות פרישתו של מוטי אשמח אם תציעי עצמך למשרת הבודק. לא מקבלים משכורת גבוהה ואין בונוסים, אבל יהיה מצויין אם יהיו לך ההרשאות כי בעיניי את אמינה ביותר. סקרלט * שיחה 16:09, 12 במרץ 2011 (IST)

הי סקרלט, תודה רבה על האמון, אבל איני בטוחה אם יש בידי את הידע הטכני לבצע את הבדיקות הנדרשות Hanay שיחה 16:17, 12 במרץ 2011 (IST)
לא נראה לי שתהיה לך בעיה ללמוד :) באמת שזה קשקוש. סקרלט * שיחה 16:19, 12 במרץ 2011 (IST)
אני אשוחח עם מוטי ואחליט לאחר מכן Hanay שיחה 16:20, 12 במרץ 2011 (IST)
אני מצטרף להצעה. (והעניין הטכני ניתן ללימוד. לא נדרש ידע במדעי המחשב.) בברכה, דני. ‏Danny-w16:22, 12 במרץ 2011 (IST)
ויוה לה צ'קיוזרה פמינינה (זו הלטינית העילגת שלי)! קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:20, 12 במרץ 2011 (IST)
חנה, עשי טובה. לא רצית להיות מפעילה, אבל בהרשאות בודק צריכים להחזיק אנשים בוגרים ובעלי שיקול דעת מוכח, שההגנה על ויקיפדיה חשובה להם אך גם הפרטיות נר לרגליהם. זה לא יתבע נתח נכבד מזמנך, שכן בקשות לבדיקה הן נדירות הרבה יותר מבקשות ממפעילים. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 13:29, 13 במרץ 2011 (IST)
טוב בסדר, מי יכול לעמוד בפני טיעונים כאלה Hanay שיחה 13:32, 13 במרץ 2011 (IST)
בס"ד ב"הצלחה חנה! ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 19:42, 15 במרץ 2011 (IST)
תודה Hanay שיחה 19:43, 15 במרץ 2011 (IST)

למה? דניאל ב. 19:26, 12 במרץ 2011 (IST)

בא אנונימי מכניס נתון ללא כל מקור. באותה מידה יכול היה לכתוב 500,000. מאין לך שהנתון נכון? עדיף שלא ירשם נתון מאשר נתון שגוי Hanay שיחה 19:30, 12 במרץ 2011 (IST)
קודם כל אפשר לבדוק (ויקיאנגלית לדוגמה) ובמידת הצורך לתקן. אין סיבה להניח שכוונתו לא טובה כי אין שום מאפיין של השחתה בעריכה. גם אם כן מחליטים לשחזר, עדיף לא באמצעות תקציר אוטומטי, שיגרום לאנונימי התמים לא לתרום שוב. יש לתת לו הסבר בדף השיחה ולבקש מקור (ניתן בעזרת {{הסבר}}). בברכה, דניאל ב. 20:14, 12 במרץ 2011 (IST)
זה לא עניין של הנחה כוונה טובה או לא טובה. לא כל עריכה שגויה מקורה בכוונת השחתה. ראיתי עריכות רבות שכותבן כתב מידע אישי לא מבוסס. לגבי הערה בתקציר, אתה צודק הייתי צריכה לכתוב חסר מקור. לרוב אני עושה זאת, הפעם פיספסתי. תודה על הערתך Hanay שיחה 20:18, 12 במרץ 2011 (IST)

שלום חנה. הסרתי את תבנית המחיקה המהירה מהדף, כיוון שעל אף שקיים הפירושונים "ווטסון" קורא באתר יכול לחפש "ג'ון ווטסון". כדאי להשאירו במצב הנוכחי לדעתי כי במקרה זה אין טעם להפנות אותו לכל רשימת השמות שבווטסון (ולכן לא כדאי להחליף בהפניה), אבל בכל אופן כדאי שיהיה מענה לחיפוש ודף בשם ג'ון ווטסון. תומר - שיחה 18:15, 14 במרץ 2011 (IST)

אני חושבת שדף הפירושנים מיותר, אנחנו נוהגים לעשות פירושונים לפי שם משפחה ולא לפי שם פרטי. אין כל הרבה שמות בדף זה. לא מסובך למצוא את מה שרוצים. למה שלא נעשה גם דף פירושנים למשל לדוד הררי, הרי יש שני דוד הררי. מקסימום יש מקום למפנה בערכים עצמם. החזר בבקשה את בקשת המחיקה וכתוב את התנגדותך, בא נראה מה אחרים חושבים Hanay שיחה 18:23, 14 במרץ 2011 (IST)
ראשית, אם מדובר בדף שלא ברור האם יש למחוק אותו או לא, אין להשתמש בתבנית {{מחק}} לבקשת מחיקתו, כיוון שהיא נועדה לסימון דפים שעומדים בקריטריונים של מחיקה מהירה. ככלל, גם עדיף לא להשתמש בה לסימון דפים למחיקה, אלא להיעזר למשל בבקשות ממפעילים. בכל אופן, את מוזמנת להציע את מחיקתו בדרך אחרת ולהעביר את הדיון לדף השיחה. בתגובה לנימוקייך: נהוג ליצור פירושונים לשמות משפחה, אבל לא רק (למשל מייקל לואיס), נהוג גם ליצור דפי פירושונים עם שני ערכים, וכאשר ערך מסוים הוא המקרה הנפוץ והבולט בחיפוש מחרוזת מסוימת, לא נהוג ליצור פירושונים, אלא לנהוג כמו במקרה של דוד הררי שהזכרת. לעומת זאת, כאשר אין ערך בולט, כמו במקרה ג'ון ווטסון (כך נראה לפחות), נהוג ליצור דף פירושונים עם מגוון המשמעויות השונות. כל זה כתוב כמובן כאן. תומר - שיחה 18:33, 14 במרץ 2011 (IST)
מייקל לואיס יש חמישה, כאן יש שניים. יצרתי פירוש נוסף. הכנסתי שוב את בקשת המחיקה בדרך הרגילה Hanay שיחה 18:36, 14 במרץ 2011 (IST)
אין טעם בפירוש נוסף, כי מי שירשום בחיפוש "ג'ון ל. ווטסון" לא יתכוון להגיע ל"ג'ון ב. ווטסון" ולהיפך. תוכלי למחוק את תוספת התבניות? תומר - שיחה 18:41, 14 במרץ 2011 (IST)
ראי גם את מה שכתבתי לך בדף הבקשות ממפעילים. תומר - שיחה 18:42, 14 במרץ 2011 (IST)
יש דפי פירושונים נוספים לשני אנשים עם שם זהה או דומה. בן ג'ונסון, ג'ורג' מרטין, ג'יימס מייסון, ג'ון ויליאמס ועוד. בברכה, רחל - שיחה 18:47, 14 במרץ 2011 (IST)
רחל, תודה על המידע, כל אלה שכוללים שני שמות גם הם מיותרים. מספיק פירוש נוסף. אחת הערות הראשונות שקיבלתי בתחילת כתיבתי בויקיפדיה היתה הערה הזאת: אין צורך בדפי פירושונים כשיש רק שני שמות. נראה שרק אני הפנמתי Hanay שיחה 18:50, 14 במרץ 2011 (IST)
לא בהכרח, לפי מה מחליטים מי מהם הראשי? בשבילי ג'ון ויליאמס למשל הוא קודם כל הגיטריסט, אבל המלחין מפורסם לא פחות. כשיצרתי את דף הפירושונים היו רק שני שמות - ועד עכשיו רק שניים כחולים. דבר שני, כשמקשרים לשם כזה הרבה יותר קל לתקן לקישור הנכון כשיש דף פירושונים, שאליו לא צריכים להיות קישורים כלל, מאשר למצוא את ההפניות מתוך שלל ההפניות של הערך הראשי. בברכה, רחל - שיחה 19:00, 14 במרץ 2011 (IST)
העברתי את הדיון לשיחה:ג'ון ווטסון. תומר - שיחה 19:06, 14 במרץ 2011 (IST)

דף פירושונים לשני ערכים[עריכת קוד מקור]

היי חנה, אני עדיין חושבת שיש מקרים שכדאי להשאיר דף פירושונים עבור שני ערכים. נזכרתי בדף נוסף כזה: ישראל אהרוני. מה עושה במקרה כזה, מי היה מקבל את הערך עם השם בלבד? בברכה, רחל - שיחה 20:59, 14 במרץ 2011 (IST)

הי רחל, מותר לנו להיות חלוקות בדעותנו Hanay שיחה 21:25, 14 במרץ 2011 (IST)
בהחלט, אין בעיה :) רחל - שיחה 21:29, 14 במרץ 2011 (IST)

שלום, אודה לך אם תסכימי לענות על השאלה שהפנתי לשלושת המועמדים בדף שיחת ההצבעה. בתודה, אורי שיחה 22:18, 15 במרץ 2011 (IST)

על שקיבלת את דעתי בנוגע לאלקס הרטמן. במיוחד לאחר אירועי בובות הקש האחרונים אני בדעה שהדרך הנכונה היא דיון והסכמה, ולא הצבעות ועימותים. שיהיה לך המשך ערב נפלא! ותתקשרי אלי כי מצאתי את הספר על חיפה שסיפרתי לך עליו. פומפריפוזה - שיחה 20:45, 17 במרץ 2011 (IST)

עכשיו? Hanay שיחה 20:46, 17 במרץ 2011 (IST)

סקריפט ניטור[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אם שמת לב, ביקשתי קיפודנחש יצר לבקשתי סקריפט המחשב מתי יש חוסר במנטרים ומסמן את זה למשתמש שבוחר בכך. רוצה לנסות גם כדי לעזור להתאים אותו ולשפר אותו? יְשֻׁרוּןשיחה 21:44, 17 במרץ 2011 (IST)

איך זה פועל? קופץ לי בכניסתי ליצן מפחיד שמודיע לי "הי אין מנטרים את מתבקשת לעזוב את כל עיסוקיך ולנטר לנטר לנטר" Hanay שיחה 21:51, 17 במרץ 2011 (IST)
לא, רעיון, תגידי לקיפודנחש.. מופיע מלבן תכלת בראש הדף שכשמעבירים עליו את העכבר מופיע הכיתוב "מצוקת ניטור חמורה, כל המצילים מתבקשים לחוף גורדון." (באמת) לחיצה על המלבן מקשרת לשינויים אחרונים במצב הסתרת עריכות בדוקות. יְשֻׁרוּןשיחה 22:02, 17 במרץ 2011 (IST)
או קי, אני מוכנה לנסות Hanay שיחה 22:44, 17 במרץ 2011 (IST)
ראי הפיסקה האחרונה בשיחת משתמש:ישרון. --בברכה, טישיו - שיחה 22:45, 17 במרץ 2011 (IST)
ראיתי, אבל מכיוון שמעולם לא התעסקתי עם נושא זה, עדיף שמישהו אחר יוסיף לי Hanay שיחה 22:52, 17 במרץ 2011 (IST)
אני מוכן לפתוח לך את דף הסקריפטים לאחר שאקבל אישור מפורש. יכול להיות אולי שתרצי עוד כמה סקריפטים המצוינים בדף ויקיפדיה:סקריפטים, או שאינך מתעניינת בנושאים זוטריים כגון אלו?. --בברכה, טישיו - שיחה 22:54, 17 במרץ 2011 (IST)
עברתי על רשימת הסקריפטים, יש סקריפטים שיש לי. בכל מקרה אני מעדיפה רק תוספת אחת, כך אוכל לדעת מה ההשפעה של הסקריפט הספציפי הזה עלי. נתונה לך אישורי המפורש להוסיף את הסקריפט Hanay שיחה 23:01, 17 במרץ 2011 (IST)
אני לא יכול לערוך את שלך אבל פשוט תעתיקי את מה שכתוב במשתמש:ישרון/common.js למיוחד:הדף שלי/common.js. יְשֻׁרוּןשיחה 23:04, 17 במרץ 2011 (IST)
אכן, מתברר שאין למשתמש אחד יכולת טכנית לערוך את הדף של משתמש אחר. ישרון, אני לא בטוח שכל דפי הסקריפטים של כל המשתמשים שווים, שלי למשל הוא משתמש:טישיו/vector.js. בברכה, טישיו - שיחה 23:07, 17 במרץ 2011 (IST)
העתקתי, מה קורה עכשיו? Hanay שיחה 23:08, 17 במרץ 2011 (IST)
יש לבצע ריענון. באיזה דפדפן את גולשת? בברכה, טישיו - שיחה 23:10, 17 במרץ 2011 (IST)
תעשי ctrl+F5.. זה אמור לסמן עכשיו. יְשֻׁרוּןשיחה 23:15, 17 במרץ 2011 (IST)
עשיתי ואני לא רואה כל שינוי, יש לי אקספלורר (אסור להשמיץ ) Hanay שיחה 23:18, 17 במרץ 2011 (IST)
בדקתי אצלי באקספלורר וגם לי זה לא עובד. אדבר עם הקיפוד. יְשֻׁרוּןשיחה 23:22, 17 במרץ 2011 (IST)
יש לי מערכת הפעלה Windows Vista. אולי זה גם גורם משפיע? (ושוב אסור להשמיץ) Hanay שיחה 23:31, 17 במרץ 2011 (IST)
לא נראה לי, אבל בזה אני כבר לא מבין. ומה אסור להשמיץ? לא הבנתי.. יְשֻׁרוּןשיחה 23:44, 17 במרץ 2011 (IST)
זו הייתה התבדחות, בעבר בכל פעם שסיפרתי מהי מערכת ההפעלה שלי או הדפדן, זכיתי למנת הטפה שכדאי לי להחליף, אז הקדמתי רפואה למכה Hanay שיחה 00:46, 18 במרץ 2011 (IST)
ובצדק, תכננתי להגיד לך שכדאי לך לנסות את גוגל כרום . יְשֻׁרוּןשיחה 01:04, 18 במרץ 2011 (IST)
הסקריפט באמת לא עבד ב"אימת המפתחים" (אינטרנט אקספלורר). תיקנתי אותו כך שהוא עובד עכשיו, אבל בדקתי רק בגרסה מסוימת (למרבה הצער - 9 בטא). חנה, תוכלי לבצע רענון עמוק ולבדוק שוב? תודה. קיפודנחש - שיחה 14:15, 18 במרץ 2011 (IST)

למה אתה קורא רענון עמוק? לחצתי על ctrl+F5 ולא ראיתי כל שינוי Hanay שיחה 14:42, 18 במרץ 2011 (IST)

לזה בדיוק התכוונתי. את לא אמורה לראות שינוי מיידי, אלא רק במקרה שדף ה"שינויים אחרונים (עריכות לא בדוקות בלבד) מצביע על "מצוקת ניטור". כרגע , "מצוקה" מוגדרת בצורה פשטנית מאד: מסתכלים על 100 עריכות לא בדוקות אחרונות, ומשווים את תג הזמן בין הראשונה והאחרונה. אם הפרש זמן זה הוא פחות מסף מסוים, נדלקת הנורה. כדי לבדוק את הסקריפט אפשר להגדיר "סף" ארוך באופן כזה שכל הזמן יש "מצוקת ניטור". הסף מוגדר על ידי הוספת שורה נוספת למיוחד:הדף שלי/common.js. שורה זו היא:
wgPatrolDistressLimit = 2000;
המספר מציין את הזמן בדקות. ברירת המחדל היא 180 (שלוש שעות). בברכה - קיפודנחש - שיחה 15:48, 18 במרץ 2011 (IST)
האם אני אמורה לראות משהו באופן אוטומטי כשיש מצב של מצוקת מנטרים, או שאני צריכה לעשות פעולה מסויימת כדי לקבל את ההודעה על המצוקה? Hanay שיחה 15:59, 18 במרץ 2011 (IST)
מופיעה לך בראש הדף, בסמוך למקום בו מופיע "יש לך הודעה חדשה" מסגרת דומה, רק קטנה קצת יותר ובצבע קצת פחות צעקני. במסגרת אין טקסט, אבל הצפת העכבר מעליה תחשוף בלון עם הודעה על "מצוקת ניטור". לחיצה על המסגרת תביא אותך לדף "שינויים אחרונים" במצב "הסתר עריכות בדוקות". מרגע שהמסגרת (או "הנורה") נדלקת היא תמשיך להופיע בכל דף, והדרך היחידה לכבות אותה היא לבקר בדף "שינויים אחרונים" (בדומה לאופן שהדרך לכבות את "יש לך הודעה" היא לבקר בדף השיחה). כאמור, אני לא בטוח שזה עובד באופן תקין באקספלורר - בדקתי רק בגרסה 9 (בטא) קיפודנחש - שיחה 16:13, 18 במרץ 2011 (IST)
תודה, הבנתי. אני כמובן לא יודעת אם עובד אצלי. נחכה ונראה Hanay שיחה 16:29, 18 במרץ 2011 (IST)
כאמור, הדרך לבדוק היא להגדיר (לפי ההוראות למעלה) "סף" ארוך בצורה מגוחכת, כך שהנורה תידלק בכל מצב נורמלי (נניח 24 שעות - כמעט תמיד 100 שינויים לא בדוקים אחרונים לא מתפרסים על כל כך הרבה זמן). גם כשמשנים את הסף צריך שוב רענון עמוק (כלומר עם קונטרול). שבת שלום - קיפודנחש - שיחה 16:40, 18 במרץ 2011 (IST)

אז מה הולך, זה עובד? יְשֻׁרוּןשיחה 20:54, 19 במרץ 2011 (IST)

אצלי לא קרה דבר, קיפודנחש אמר שכדי לבדוק אם עובד, עלי לשנות זמנית את הסף. עדיין לא עשיתי זאת Hanay שיחה 21:23, 19 במרץ 2011 (IST)

שלום Hanay! נקלעתי לערך (אנ') Khirbet|Beit Lei בויקי האנגלית, ואני לא מצליחה למצוא חומר על אתר כזה בעברית. אשמח אם תוכלי לתת לי שם עברי וכל קצה חוט אחר לרוץ איתו. --Sreifa - שיחה 11:45, 19 במרץ 2011 (IST)

השם מתייחס ל"רָמַת לֶחִי" מהפסוק בספר שופטים, טו מסיפורו של שמשון - וַיִּמְצָא לְחִי-חֲמוֹר טְרִיָּה וַיִּשְׁלַח יָדוֹ וַיִּקָּחֶהָ וַיַּךְ-בָּהּ אֶלֶף אִישׁ. טז וַיֹּאמֶר שִׁמְשׁוֹן בִּלְחִי הַחֲמוֹר חֲמוֹר חֲמֹרָתָיִם בִּלְחִי הַחֲמוֹר הִכֵּיתִי אֶלֶף אִישׁ. יז וַיְהִי כְּכַלֹּתוֹ לְדַבֵּר וַיַּשְׁלֵךְ הַלְּחִי מִיָּדוֹ וַיִּקְרָא לַמָּקוֹם הַהוּא רָמַת לֶחִי. אני לא מכירה את השם הזה, מצאתי התייחסות לנושא באתר של החופרים בקישורים החיצוניים ראה כאן. על פי המפה באתר יש לי הרגשה שמדובר בתל בית שמש. אין בינוייקי לערך זה באנגלית. ראי גם תל בית שמש באתר SYS. אשמח אם תכתבי לי את מסקנותיך. אם באמת מדובר בתל בית שמש, אז יש ליצור בינוויקי Hanay שיחה 14:13, 19 במרץ 2011 (IST)
למיטב הבנתי, ע"פ הערך באנגלית, לא מדובר בתל בית שמש. מצאתי שבערך בגרמנית יש קואורדינטות, שיותר מתאימות לתיאור באנגלית. אמשיך לחקור. (שמעת אולי על בית-לויה?) יש בערך של בית שמש באנגלית פסקה על התל, ללא קישורים נוספים.--Sreifa - שיחה 20:45, 20 במרץ 2011 (IST)
בית לחי זה אתר מדהים ולא מוכר באזור בית גוברין. יש בו כנסיה עם פסיפס ענק ויפיפה ומערות מעניינות כולל מקווה קדום ואורווה תת קרקעית. יש לו גם סיפור מרתק, ועיקר העובדה הארכיאולוגית בו ממומנת על ידי מורמונים שמקשרים אותו איכשהו למיתולוגיה שלהם. חנה, אם לא ראית את האתר אני ממליץ לך מאוד לבקר בו ולכתוב את בית לחי (לצערי הידע שלי בארכאולוגיה שטחי ביותר). דניאל ב. 20:55, 20 במרץ 2011 (IST)
כל זה ידוע לי כי התמזל מזלי לסייר שם בהדרכת ארכאולוג שעבד שם. כנראה שאין ממש מקורות כתובים בעברית על האתר. דניאל ב. 20:58, 20 במרץ 2011 (IST)
תודה על המידע. האם צלמת תמונות של המקום? אם כן, אולי תהיה מוכן להעלותן לויקישיתוף. בערך באנגלית אין אף תמונה. Hanay שיחה 20:59, 20 במרץ 2011 (IST)
לצערי לא היתה לי מצלמה. דניאל ב. 21:13, 20 במרץ 2011 (IST)
כמה חבל, אפילו לא טלפון נייד? Hanay שיחה 21:18, 20 במרץ 2011 (IST)
לא כזה שמצלם. דניאל ב. 21:19, 20 במרץ 2011 (IST)
דניאל - אתה זוכר אולי את שם הארכיאולוג? --Sreifa - שיחה 17:07, 21 במרץ 2011 (IST)

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Hanay. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:47, 19 במרץ 2011 (IST)

חמאם אלבאשא[עריכת קוד מקור]

גדול עליי כרגע. מצטער. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • י"ד באדר ב' ה'תשע"א • 19:43, 19 במרץ 2011 (IST)

תודה רבה שניסית, האם הבעיה היא שהכתובת לא ברורה מספיק? Hanay שיחה 19:48, 19 במרץ 2011 (IST)
אני פשוט צריך להקדיש לזה זמן ועוד התייעצויות, וכרגע נכנסו עניינים דחופים יותר. לא רציתי להשאיר אותך באוויר יותר מדי זמן. אם אין לך בעיה לחכות עוד, יש מצב שאצליח. אני מניח שגם אלדד עמוס, אם כי שווה לשאול אותו (תגידי לו שיש גרסה באותיות דפוס). Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • י"ד באדר ב' ה'תשע"א • 22:40, 19 במרץ 2011 (IST)
בודאי שאני יכולה לחכות. את הערך כתבתי על פי הידע שבידי, אני מקווה שהכתובת המפוענחת תוסיף לו. ברגע שתהיה לך תשובה אני אעדכן בהתאם. קח לך את הזמן Hanay שיחה 22:59, 19 במרץ 2011 (IST)

דרסתי אותך שם לאחר התנגשות עריכה כי ההסבר שלך לא היה מדויק, מקווה שזה בסדר מבחינתך. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 20:05, 19 במרץ 2011 (IST)

הכל טוב Hanay שיחה 20:10, 19 במרץ 2011 (IST)
Like תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 20:28, 19 במרץ 2011 (IST)

לאור התבטאותך בשיחה:תיאטרון חיפה – פעם ראשונה שאני נדרש להגיב לסגנונך בדיונים לאחר הבלגה ממושכת: אם תמשיכי לחבל בערכים ובמקביל להתבטא בצורה לא נאותה בדפי הדיונים - כמו בעשרות דיונים עד היום, תיחסמי מעריכה באנציקלופדיה זו. היום פליטתך ה"תורנית" היא: "אני מקווה שגם תלמד מכך איך לפעול בעתיד..." ופניני הטפה נוספות, פסולות ומנותקות מכל הקשר - וזאת עוד בתגובה להודעה שבה היבעתי שמחה ועידוד על הבדיקה ומציאת האיות הנכון(!). אל תמתחי את הגבול של וויקיפדיה. ובהזדמנות זו: כבר נאמר לך בעבר לקחת הפסקה מיוזמתך מוויקיפדיה - בה תוכלי ללמוד כיצד לערוך כאן. אני שב וממליץ שתשני לאלתר את דרכייך /Orrlingשיחה 00:33, 21 במרץ 2011◄יחד נשמור על ערכינו המשותפים

בס"ד סליחה על ההתערבות, אבל אורלינג, לא כך נותנים אזהרה, היית צריך להיות יותר עדין, חנה היא ויקיפדית תורמת ומועילה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 00:43, 21 במרץ 2011 (IST)
עקרונית אני מקבל את ההערה, אלא שכפי שצוין זה בא בעקבות הבלגה לא קצרה. אני בטוח שזה ישיג את מטרתו לטובת כולנו. /Orrlingשיחה 00:48, 21 במרץ 2011◄יחד נשמור על ערכינו המשותפים
אני מתלבט אם להסיר את הדברים או לבקש ממך את הסרתם. ליתר בטחון אני רק אבקש ממך ואקווה שתעשה זאת. הדברים שכתבת מיותרים. אם נפגעת מהדברים שחנה אמרה אתה יכול להסביר לה, קשה לי להאמין שהיא התכוונת לכך. בכל מקרה הדברים שכתבת מיותרים. יְשֻׁרוּןשיחה 00:51, 21 במרץ 2011 (IST)
לא, לא,,, הם אינם מיותרים. אצטער אם תסיר אותם, ואין סיבה שתעשה זאת. תודה. /Orrlingשיחה 00:58, 21 במרץ 2011◄יחד נשמור על ערכינו המשותפים
אורלינג ידידי, ומה לגבי צערה של חנה? אינך רוצה להצטער, אל תצער אחרים. עם זאת קרא בבקשה את אשר כתבתי למטה בקשר עם חשיבותו של השלום. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 08:21, 21 במרץ 2011 (IST)
בס"ד חנה ביקשה בדף בקשות ממפעילים שלא תהיה מחיקת של האזהרה, כדי שהמפעילים יחליטו מה לעשות. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 01:01, 21 במרץ 2011 (IST)

חשיבותו של השלום[עריכת קוד מקור]

חכמינו זכרונם לברכה ייחסו חשיבות עצומה לשלום. במקורות מתייחסים חכמינו לחשיבותו של השלום, ומאמרים רבים נפתחים במילים גדול השלום. לדוגמה:

  • ” ר' יהושע דסכנין בשם רבי לוי אמר: גדול השלום שכל הברכות והתפלות חותמין בשלום (דרך ארץ, פרק אחד עשר (פרק השלום)”[1].
  • ” דבי רבי ישמעאל תנא גדול השלום שאף הקדוש ברוך הוא שינה בו דמעיקרא כתיב (בראשית יח) ואדוני זקן ולבסוף כתיב ואני זקנתי (תלמוד בבלי מסכת יבמות, דף ס"ה, עמוד ב')”[2].

עקרונות וכללי חיים, אשר נועדו להשכין שלום בין איש לחברו, בתוך קהילות שונות, ואפילו בין עם ישראל לעמים אחרים, הוכתרו ע"י חכמינו בכותרת "מפני דרכי שלום".

מכאן אנו יכולים ללמוד, את החשיבות הרבה של השלום גם עבור קהילתנו אנו.

קשוט עצמך[עריכת קוד מקור]

מאמרו של ריש לקיש המבוסס על דברי הנביא צפניה: "קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים"[3], מביע את הרעיון כי טרם שאתה מטיף לאחרים, בדוק את עצמך. החלטתי כי אני נוהג הלכה למעשה, ומעשה שהיה כך היה. היות ואני שרוי בשנת האבל הראשונה על פטירתה של אמי ע"ה, אני מתפלל כל בוקר בבית הכנסת, ועובר לפני התיבה, כשליח ציבור. בשבוע שעבר לאחר שסיימתי את התפילה, נפגעתי מאחד המתפללים, שהעיר בקול רם על האופן בו אני מתפלל. לאחר מעשה, ברור לי כי הדבר נעשה ללא כל כוונת זדון, אך עד הבוקר היה בי כעס רב. לפני שיצאתי הבוקר לתפילה, ראיתי את הבקשה בבקשות ממפעילים ואת השיח שם, וידעתי כי טרם שאני רוצה לפעול כך או אחרת, עליי להשלים עם האיש. לפני שהתחלנו בתפילה, ניגשתי לאיש, לחצנו ידיים והסיפור כבר מאחורינו.

מה היה לנו כאן?[עריכת קוד מקור]

בדקתי על מה כל המהומה. וראיתי כי ויכוח טהור לחלוטין על נושא חשוב לכשעצמו (כיצד יש לאיית את השם צפורה) הסתיים בכך שצד אחד הוכיח את טענתו כי אין לכתוב את השם באות יו"ד, והצד השני קיבל את דעתו. עד כאן הכול בסדר. אז מה קרה? איך התדרדר הויכוח עד למילים קשות אזהרות ואיומים?

ובכן, במקום להסתפק בכך שצד ב' קיבל את דעתו של צד א', מצא צד א' לנכון להעביר ביקורת על צד ב', כולל ביקורת שאינה קשורה לוויכוח האקדמי בנושא צפורה. צד ב' כעס, נפגע, ואמר מילים שאינן מקובלות בקהילתנו כלפי משתמש ותיק, אמין ותורם.

אז מה באמת היה לנו כאן[עריכת קוד מקור]

אריאל, תאורך את המצב מתאר רק את סופו של הסיפור. מה שהיה באמת הוא שצד א' בהתבסס על שיחה שקיים עם אנשים שעובדים ועבדו בתיאטרון חיפה הכניס מידע לערך כולל תיקון תאריך הפתיחה של התיאטרון תוך מתן מקור לתיקון בהערת שוליים ראה כאן. פעולה זו שוחזרה על ידי צד ב' עם התקציר הבא: "מדוע הסרת את תאריך הקמת המוסד? +להקפיד על רווחים היכן שצריך" ראה כאן ללא כל פנייה בדף השיחה. צד א' חזר ותיקן את תאריך פתיחת התיאטרון עם התקציר "כי התאריך הזה שגוי. כתבתי זאת בברור. אני אוסיף גם מקור מדבר" ראה כאן, לאחר מכן הוסיף צד א' תבנית בעבודה שלאחריה הוסיף מידע לערך במספר עריכות, כולל הפנייה לשלוש כתבות בעיתון דבר המספרות על הצגת הפתיחה וציין את שמות השחקנים חיים טופול וצפורה פלד. שמה של צפורה פלד נכתב על פי התעתיק בעיתון דבר. לאחר מכן הוסרה על ידי צד א' תבנית בעבודה . לאחריו צד ב' ביצע את העריכה הזאת שלוותה בתקציר העריכה "טִאטוא שיבושים", שבה שינה את רווחי השורות בין הפסקאות השונות. ולאחריה ביצע את העריכה הזאת בה שינה את שמה של צפורה לציפורה עם תקציר עריכה: "עוד אחד", תוך התעלמות מהמקור שצד א שם. בעקבות כך צד א' שידע שכך השם מופיע בכתבה וגם בדק בגוגל, תיקן מחדש את השם לצפורה ראה כאן עם תקציר העריכה "שם השחקנית הוא צפורה פלד, לא ציפורה פלד. לא עדיף לבדוק לפני שמשנים עריכות של אחרים?". צד ב' ביטל את העריכה של צד א ראה כאן עם תקציר העריכה "לפי ארכיון אתר "הבימה", אתר "אישים" ו-EDB".

בשלב זה, צד א' שידע שהאסמכתאות שהביא צד ב' אינן מקור אמין לתעתיקי שמות, התעייף ולא רצה להיכנס למלחמת עריכה, הניח לנושא כדי לחשוב כיצד לפעול בנושא זה. אבל מכיוון שצד א מצא מידע נוסף בערך שלא תאם את המידע שהוא קיבל מהתיאטרון, החליט לפנות בנושא בדף השיחה של הערך ראה כאן. בתגובה לפנייה שלי ודיון בדף השיחה, נעשה תיקון בערך על ידי הויקיפד רפאל גורי. (צד א' שמח מאד שמישהו אחר תיקן את הערך). בעקבות התיקון צד א' ביצע עריכה נוספת תוך הפנייה לדף השיחה ראה כאן מאוחר יותר באותו יום פנה צד א' לדלפק ייעוץ לשוני וביקש חוות דעת בנושא השם צפורה או ציפורה ראה ויקיפדיה:ייעוץ לשוני#צפורה או ציפורה?.

באותו יום חזר צד ב' וערך בערך תיאטרון חיפה את העריכה הזאת עם תקציר העריכה "אי אפשר להמשיך עם הנזק הזה. "...עד לסגירתה בשנת 2003. לאחר מכן ניהלו את התיאטרון גדליה בסר ויהושע סובול"..????? יש לשים לב רוחבית למשפטים סמוכים!!".

לאחר שצד א' המתין יומיים ולאחר שקיבל תגובות בדלפק היעוץ הלשוני המאשרות שהוא צודק בנושא השם צפורה, הוא העתיק את התשובה לדף השיחה של הערך ותיקן את השם לצפורה תוך הפניה לדף השיחה ראה כאן עם תקציר העריכה "בהתאם לדף השיחה של הערך ועל פי דלפק ייעוץ לשוני". עריכה זו קיבלה את תגובת צד ב' שאתה ציינת לעיל ראה כאן. שבא הביע את שביעות רצונו מהדיון שהתקיים. צד א' חשב לעצמו שבהתחשב בכך שצד ב' לא קיים כל דיון ולא היה שותף לו וכל תרומתו היתה שחזורי עריכות של צד א עם תקצירי עריכה מהסוג שהודגמו לעיל, מן הראוי היה שיכיר בכך שהוא טעה בהתנהלותו וכדאי שבפעם הבאה ייבדוק לפני שהוא משחזר אחרים. צד א' החליט לא להגיב ולהניח לנושא.

מאוחר יותר באותו יום צד א' הכניס תמונה בערך העיר התחתית. עריכה זו תוקנה על ידי צד ב' ראה כאן עם תקציר העריכה "הערך לא עוסק בראשון לציון". בשלב זה צד א' הרגיש שהוא הפך לשק החבטות הקבוע של צד ב', הוא חשב לעצמו לאחר שהוא הוכיח לצד ב' שהוא לא תמיד צודק, ישנה צד ב' את מנהגו לכתוב תקצירי עריכה מהסוג הנ"ל. לכן פנה אליו בדף השיחה של תיאטרון חיפה בשיחה שהוזכרה לעיל, צד א גם ידע שכבר נעשתה בעבר פנייה של אנדר לצד ב' בנושא תקצירי העריכה שלו ראה שיחת משתמש:Orrling#תקצירי עריכה. וחשב לעצמו שאם צד ב' יראה שהנושא מפריע גם לאחרים יחדול ממנהגו זה. וההמשך הוא מה שמתואר לעיל.

אני מתנצלת על התשובה הארוכה, ואני מקווה שתקרא אותה בסבלנות. מה שתיארתי לעיל הוא רק דוגמה אחת מהחוויות שאני עוברת בכל פעם שאני נכנסת לערכים העוסקים בעיר חיפה. אני מרגישה שעומד בפני שופט שאני צריכה כל הזמן להצדיק את התרומות שלי, כשהנחת המוצא של אותו שופט היא: אני יודע הכי טוב, ואת לא יודעת דבר. אתה יודע שאני לא מתקנת מידע בערכים מבלי להתבסס על מקורות. בגלל שאני כותבת ערכים רבים על חיפה וקוראת חומר רב, אני נוהגת בכל פעם שאני נתקלת במידע הרלוונטי לערכים אחרים לקרוא מה כתוב בערכים אלה ואם יש בעיה במידע, אני בודקת אם יש מקור למידע, ואם אין, אני מתקנת תוך הבאת מקור. לא פעם שקלתי להפסיק לתקן את המידע, מתוך ידיעה שהמידע השגוי יישאר בערך. אבל זו בחירה לא טובה. אבל כמה אפשר לספוג? אין לי בעיה שיעברו על ערכים שלי ויתקנו טעויות תקלדה שלי. אני בהחלט מודעת לכך שיש לי כאלה, ואני לא תמיד מאתרת את כולם, אני שמחה מאד שעוברים אחרי ומתקנים. אבל אין סיבה לשחזר עריכות טובות שלי שמתקנות עריכות שהובאו ללא מקורות, ואין כל הצדקה לתקצירי עריכה כאלה. Hanay שיחה 11:58, 21 במרץ 2011 (IST)

חנה, גם אני שותף לתיאור ההרגשה שלך כאשר עורכים ערך הקשור לחיפה (ו"מזל" שאין ברשימת המעקב שלי ערכים הקשורים לסקנדינביה...). זה פשוט מתיש. זה ממש כאילו לאחר כל שינוי צריך להיערך למערכה שלמה, מה שנדיר שקורה בערכים מתחומי עניין אחרים. Ldorfman - שיחה 13:12, 21 במרץ 2011 (IST)
חנה, אני עוקבת אחרי מסע התלאות שאת נאלצת לעבור שוב ושוב וליבי איתך. אני לא מבינה למה מאפשרים לו להמשיך לערוך. התרומות שלו לא שוות את הנזק שהוא גורם בהתייחסות מזלזלת ומעליבה לשותפים לכתיבה. אם הוא לא מסוגל לשתף פעולה בכבוד הדדי מקומו לא איתנו. בברכה, רחל - שיחה 13:58, 21 במרץ 2011 (IST)
חנה, מחזק את ידייך, אין לי מה להוסיף למה שאמרה רחל. פומפריפוזה - שיחה 14:03, 21 במרץ 2011 (IST)
תודה רבה מכל הלב על דבריכם Hanay שיחה 14:27, 21 במרץ 2011 (IST)
חזקי ואמצי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:38, 21 במרץ 2011 (IST)
חנה, גם בלי לקרוא את השתלשות העניינים ברור שהתגובה שקיבלת הייתה בלתי סבירה לחלוטין, וצריך אכן לשים לאיומי הסרק ולהצעות לפרוש מוויקיפדיה סוף. אביהושיחה 21:21, 21 במרץ 2011 (IST)
כרגע הוא חסום, מאז הבוקר, בעקבות התייחסותו. אני מקווה שהוא ייקח את המקרה לתשומת לבו, וישנה את דרכי ההתבטאות שלו. אלדדשיחה 21:22, 21 במרץ 2011 (IST)
אבקש להדגיש את דברי אלדד ולהבטיח לחנה, ולכל האחרים, כי אופן פעולתו של אורלינג לא נעלם מעיני המפעילים - לא מעיני שלי, לא מעיני אנדר ויק שהזהיר אותו, לא מעיני אריאל שחסמו ולא מעיני אף אחד. הנושא בטיפול. זהר דרוקמן - לזכר פול 21:28, 21 במרץ 2011 (IST)
בהחלט בטיפול. אוסיף שלאחר שיח קצת סזיפי קיבלתי ממנו הסכמה שלא לפנות אלייך באופן ישיר, וזאת על מנת לצמצם את נקודות החיכוך בינכם. אם הוא בכל זאת פונה אליך - אני מבקש שתעשי כפי שעשית כעת: תעלמי ממנו, ותדווחי לנו בבקשות ממפעילים. אנדר-ויקאל תשאלו 21:29, 21 במרץ 2011 (IST)
אנדר, אני מודה לך על הטיפול, אבל הפתרון שלך הוא חלקי. הפתרון צריך לכלול גם את מרכיב הפסקת שחזור אוטומטי של העריכות שלי שלא תואמות את מה שנכתב לפני כן ולא תואמות את מה שהוא חושב שהוא יודע. אם הוא חושב שאני שוגה (למרות המקורות שאני נוהגת להכניס לעריכותי), עליו לפנות בדף השיחה של הערך ולבקש הסבר. והמרכיב השני הפסקת תקצירי העריכה הקנטרניים והעוקצניים שלו כלפי, ללא שני מרכיבים אלה הבעייה לא תיפתר. Hanay שיחה 22:01, 21 במרץ 2011 (IST)
גם אלה לא נעלמו מעיננו. זהר דרוקמן - לזכר פול 22:54, 21 במרץ 2011 (IST)

ותודה לכולם על התמיכה, אתם בהחלט מעודדים אותי Hanay שיחה 22:04, 21 במרץ 2011 (IST)

לאחר שיחת טלפון והבהרות עם חנה, מצטרף לתומכים בך. Rafael Guri שיחה 11:15, 22 במרץ 2011 (IST)
חנה, את מקסימה. אני מקווה שלא לקחת שום דבר ללב. אני מחזק את דבריה של רחל. Rhone •‏ 23:08, 22 במרץ 2011 (IST)
חיוך אדום, ופרח בשבילך לכל התומכים Hanay שיחה 23:14, 22 במרץ 2011 (IST)

להבא[עריכת קוד מקור]

שתי מטרות חשובות יש לנו כאן. האחת היא חקר האמת, והשנייה היא שלום בית.

חקר האמת מחייב ויכוחים מפעם לפעם. ויכוחים אלו תורמים להעשרת המיזם שלנו באשר בסופו של דבר הם מביאים שהכתוב בערך יהיה קרוב ככול האפשר לאמת.

שלום הבית מחייב אותנו להתייחס לוויכוחים כמחקר בלבד, ולא כהתנצחות. כאשר אנו מגיעים לאמת, אף אחד מהצדדים אינו מנצח או מפסיד. כתיבת השם צפורה באופן נכון הוא נצחונה של ויקיפדיה.

להבא ויכוח מדעי יסתיים במסקנה אחת, ללא ריקושטים לפניהם של המשתתפים בו, סוף פסוק. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 08:21, 21 במרץ 2011 (IST)



הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

  1. ^ תפילת שמונה עשרה מסתיימת במילים "המברך את עמו ישראל בשלום", ברכת המזון מסתיימת במילים "עושה שלום במרומיו"
  2. ^ למרות ששרה התריסה כנגד אברהם ואמרה עליו "ואדוני זקן", היא מצוטטת כמי שאמרה: "ואני זקנתי"
  3. ^ תלמוד בבלי, מסכת בבא מציעא, דף ק"ז, עמוד ב'

שלום רב- סוגיה בנוגע לערך על זאב בוים ז"ל.[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:זאב בוים

2011 בישראל[עריכת קוד מקור]

לא הבנתי את עריכתך שם. האירוע הזה כבר קרה, ולא צפוי להישתנות (עד לערעור, אם יהיה), הלא כן? ערןב - שיחה 14:55, 22 במרץ 2011 (IST)

תודה שהיפנית את תשומת ליבי. העריכה החדשה לא הייתה טובה, לא שמתי לב שהקודמת התייחסה לעתיד. תיקנתי Hanay שיחה 15:00, 22 במרץ 2011 (IST)
חןחן. סידרתי שם את העובדות לאשורן. ערןב - שיחה 15:35, 22 במרץ 2011 (IST)
אם כבר אז כבר, יש שם בעיה עם כל הערות השוליים, יש להישתמש בתבניות מוכנות למשל תבנית:ynetHanay שיחה 15:43, 22 במרץ 2011 (IST)

הי חנה,

כתבת על ההצבעה שם. מסתבר שהיית שם כמעט יחידה מול 14 בובות. מדהים. איתן - שיחה - 19:54, 23 במרץ 2011 (IST)

הי איתן, הסיפור באמת מדהים, אבל לא הייתי יחידה, היו 10 ויקיפדים שתמכו בי, והייתי מול 13 בובות. הבנתי שההצבעה הזאת היא ששכנעה סופית שיש בעיה. לפחות מעז יצא מתוק. אני מזמינה אותך גם לקרוא את שיחתי עם בגינס לאחר ההצבעה שיחת משתמש:בגינס/ארכיון#גישת העת העתיקה - האם יחול רק על הערך כפר יסיף (יישוב עתיק)?. Hanay שיחה 20:06, 23 במרץ 2011 (IST)
ראיתי שבאו עוד. התכוונתי שבמחלוקת היית אחת מול 14. זה כמעט הירואי.
אגב, תיקנתי גם את פלשתינה. איתן - שיחה - 20:29, 23 במרץ 2011 (IST)
מצויין, אם תמצא דברים נוספים תתקן גם אותם, וכך אעשה גם אני Hanay שיחה 20:46, 23 במרץ 2011 (IST)

שלום חנה. יש לך מייל? גרש - שיחה 19:58, 23 במרץ 2011 (IST)

הי גרש, בהחלט יש לי מייל, בתיבת הכלים מימין, תלחץ על הקישור שליחת דואר אלקטרוני למשתמש זה Hanay שיחה 20:08, 23 במרץ 2011 (IST)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

אני נמצא פה כמעט 5 שנים, כנראה שאני מכיר את הנפשות הפועלות. למרות זאת אני מופתע לגלות שיש משתמשים ותיקים שהם למעשה בובות קש איתן - שיחה - 01:49, 25 במרץ 2011 (IST)

אז אם כבר, את מוזמנת ל-יוליסס שאני עובד עליו מ-2007 או תחילת 2008. איתן - שיחה - 02:15, 25 במרץ 2011 (IST)
למה יוליסס לא מועמד למומלץ? --Jys - שיחה 02:21, 25 במרץ 2011 (IST)
הוא ברשימה, בסוף אולי יהיה איתן - שיחה - 02:22, 25 במרץ 2011 (IST)
איתן, אני אקרא את הערך, שמחה לראות שאתה עסוק גם בדברים אחרים Hanay שיחה 10:12, 25 במרץ 2011 (IST)

נראה לי שגילו עוד בובות קש וטרולים בוויקיפדיה . נראה לי שזמנו של הבלש החדש עומד להסתיים כאן. עוקצו גובר על דובשו... Noon - שיחה 09:44, 25 במרץ 2011 (IST)

ראיתי, שלחתי אליך דוא"ל Hanay שיחה 09:46, 25 במרץ 2011 (IST)
אם אתם זקוקים לעד שפגש את שניכם, והתרשם שהמדובר בשני אנשים שונים בתכלית, אני מוכן לספק עדות זאת תמורת תשלום צנוע, וזכות גישה לחשבונות שלכם ושל בובות הקש שלכם על מנת שאוכל להצביע מהם. פומפריפוזה - שיחה 09:48, 25 במרץ 2011 (IST)
Hanay שיחה 10:12, 25 במרץ 2011 (IST)
וואו, אלמוג! חשבתי מי זה הפומפריפוזה הזה שמכיר את שנינו כ"כ טוב ואפילו מוכן להתפרנס מזה... שמח מאוד לראות אותך שוב איתנו, אלמוג. עשית לי את היום. Noon - שיחה 10:48, 25 במרץ 2011 (IST)

סיום מכובד[עריכת קוד מקור]

נתחיל בשבחם של חנה ואורלינג, מדובר בשני עורכים שחשיבותם אינה מוטלת בספק. לחנה תרומה עצומה לוויקיפדיה הכוללת כתיבת עשרות ערכים בנושאים שונים כולל ערכים מומלצים, ופורטל הארכאולוגיה. אורלינג הוא עורך רב ידיעות, ולשונאי שעריכותיו כולן רגישות לטקסט, וההקפדה שלו לדיוק מרבי, עד לפרטים הקטנים ראויה לציון. לצערי עקב אי-הבנות משני הצדדים, התדרדרה מערכת היחסים ביניהם עד כי היה צורך באדם נוסף כדי לגשר על הפערים. שוחחתי גם עם חנה וגם עם אורלינג, ואני מרגיש שהתהום שנפערה יכולה להיסגר בקלות. חבל שבוויקיפדיה לא כותבים את המילים עם תווים, דבר שגורם לקורא לבחור מנגינה, על פי הבנתו, ולתת לדברים פרשנות משל עצמו, ושונה מזאת שהתכוון אליה הכותב. לאחר שהבנתי את עמדת שניהם, אני סבור שניתן לקבוע כללי עבודה, שיאפשרו עריכות של שני המשתמשים המשלימים זה את זה, תוך כבוד הדדי ותרומה כפולה ומכופלת כדלקמן:

  1. יאורכבו מדפי השיחה של חנה ושל אורלינג כל ההתבטאויות הקשות, האחד כלפי השני.
  2. חנה ואורלינג יוכלו להמשיך לערוך בכל ערך בו יחפצו, מבלי שהדבר יימנע מהם.
  3. במקרה של צורך בשחזור גרסה חדשה והחזרתה לגרסה היציבה, מקבלים המשתמשים על עצמם לעשות זאת בליווי תקציר ענייני ומכבד ודיון בדף השיחה.
  4. בשלב זה, ועד לבניית מערכת יחסים ויקיפדית תקינה בין חנה לאורלינג, לא יכתבו האחד לשני בדפי השיחה האישיים שלהם.
  5. שני המשתמשים ישתמשו בתקצירי עריכה חיוביים, המסבירים את השינוי בערך, האחד לגבי עריכותיו של משנהו.
  6. חנה ואורלינג ביקשו ממני לחזור בשמם, ממילים שנכתבו על ידם, והצד השני נפגע מהן.

אני מאחל לקהילת ויקיפדיה,שפרשה זאת תהיה מאחורינו. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 12:50, 25 במרץ 2011 (IST)

יישר כוח, אריאל, על מאמציך הברוכים. כל הכבוד לחנה, ולאורלינג, על שהתעלו על המשקעים ביניהם. אני חושב שהסיכום לעיל חיובי מאוד. אלדדשיחה 12:59, 25 במרץ 2011 (IST)

הי חנה.

אין לי בעיה עם העקרון הכללי שציינת, שבשלו מחקת את הערך.

היישום של העקרון הזה במקרה דכאן היא מעוולת, לדעתי.

אדרבא - אני רואה שאקדמית את בעלת השכלה בתחום הארכיאולוגיה של המזרח הקרוב.

מה שעברתי בניסיון לקדם גישה אקדמית בהתייחסות לטכסט מכונן הוא הוצאת דיבה ממש.

הנפח העיקרי בהערה שלי הוא ציטוט של מקטע שלם שחסר בעברית והוא חיוני בהבנת הערך כפי שהוא במציאות. אם מתעלמים מזה ומשאירים כתשומה סופית "הוכחה" שכל מה שהיא עושה זו התקפת ad hominem נגדי משום שאני מתנגד לגישה מעוותת ולא פילולוגית ליחס לטכסט - בנסיבות אלה ראוי שתתייחסי, לדעתי, חנה, למה שאת מאמינה בו בקשר לעצמך:

"רציתי לעשות עבודה מקצועית, בלי פוליטיקה פנימית (אני שונאת פוליטיקה פנימית של גופים). אני מעדיפה ישירות וכנות, שונאת צביעות. תכונה שמאד חשובה בעיני היא יושר והגינות, אני בעלת חוש צדק מפותח. ושמה לב לכל צרימה בהתנהגות, בהתנהלות ועוד (לכן הייתי מבקרת מאד טובה בזמן הסטאז'). אני מאמינה בחייה ותן לחיות, חושבת שיש לכבד דעות של אחרים גם כאשר איני מסכימה לדעתם. לא אוהבת כל כפייה, וגם איחורים בהגעה לפגישות ."

כפי שציינתי בכל השיחה על האי ג'ינג - ההשמצה שעברתי שם אינה עומדת בכל קנה מידה אקדמי ומשפטי.

גם כעת - אם תשימי לב - הערך לא עומד בקנה מידה אקדמי ביחס להיסטוריוסופיה של ביקורת הטכסט כפי שהוא - הערך באנגלית בוויקיפדיה כן מתייחס מהותית לכך.

אני מגן על שמי הטוב ולאור הפגיעה בי - זה ראוי.

מה הבעיה בציטוט מתוך ויקיפדיה באנגלית והתייחסות מאד בקצרה להערות של ביקורת טכסט?

את בוודאי עברת את זה כשלמדת אוגרית או יוונית עתיקה כחלק מהלימודים האקדמיים.

זו, אגב, הסיבה, שאיני רשום כאן בויקיפדיה. יש כאן המון פוליטיקה פנימית וקידום לא ענייני של אג'נדות.

הואשמתי במיסטיפיקציה וקידום סדנאות כשהגישה שלי הייתה מראש ניסיון לקדם כתיבת ערך הולמת מבחוץ. בסופו של דבר אף אימצו את התמצות האקדמי של הטכסט שממנו ריכזתי את הנתונים.

אבל הפגמים האקדמיים בערך כאן נותרו משמעותיים.

אם המהות האקדמית של ויקיפדיה חשובה לך, ונראה לי שהיא חשובה לך - ראוי שלפחות תתיחסי למהות שציינתי, גם אם תבחרי שלא להשאיר את הטכסט על מקומו בשיחה בערך "אי צ'ינג".

יובל זפיר.

שלום יובל, אתה חייב ללמוד לנסח את פניותך בתמציתיות. מכל השפע שכתבת לעיל, אין לי מושג מה עכשיו אתה רוצה ממני. Hanay שיחה 23:09, 25 במרץ 2011 (IST)

אני מודה לך על המלצתך שאהיה תמציתי. ואכן - הייתי תמציתי. יש פיל בחדר. צר לי שאינך רואה אותו, אך איני יכול להיות אחראי גם לזה.

אני מודה לך על הזמן שהקדשת להארותי המטרידות.

שלום.

יובל זפיר.

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Hanay. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:41, 26 במרץ 2011 (IST)

הקומוניסט[עריכת קוד מקור]

ידוע לך על איזו שהיא בעיה שם? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 00:10, 27 במרץ 2011 (IST)

לא, העליתי תמונות שלשום בלילה, אני אעלה היום ואודיעך אם הצלחתי Hanay שיחה 08:54, 27 במרץ 2011 (IST)
חן X ‏ 2 ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 10:40, 27 במרץ 2011 (IST)
העליתי ללא כל בעיה Hanay שיחה 16:23, 27 במרץ 2011 (IST)

על קלוד קונדר. איזה כיף! Ranbar - שיחה 22:35, 27 במרץ 2011 (IST)

, כתבתי לאחרונה עוד מספר ערכים שאולי ישמחו אותך מפת הקרן לחקר ארץ ישראל, וכן על שני תיירים בריטים מהמאה ה-19 שביקרו בארץ וכתבו ספרים: ג'יימס סילק בקינגהאם וויליאם ג'ון וודקוק. הספרים במלואם נמצאים ברשת Hanay שיחה 23:22, 27 במרץ 2011 (IST)

ראי מה שכתבתי בדף השיחה של אלדד. יואב ר. - שיחה 12:09, 28 במרץ 2011 (IST)

הוספתי את הקישור, ראי שם. יואב ר. - שיחה 00:15, 29 במרץ 2011 (IST)

העלאת תמונה[עריכת קוד מקור]

רציתי לדעת איך להעלות תמונות. תודה. נעמה אב - שיחה 20:37, 29 במרץ 2011 (IST)

שלום נעמה, תיכנסי בבקשה לעזרה:העלאת תמונה חופשית יש שם הסבר להעלאת תמונות. אם תסתכלי בצד ימין של המסך, יש תיבה שקוראים לה תיבת כלים, אחד הקישורים הוא העלאת קובץ לשרת. לחצי עליו יש לך אפשרות לעלות תמונות לשרת ויקיפדיה כאן, או לויקישיתוף. תמשיכי לפעול בהמשך להנחיות שתקבלי בכל מסך. את יכולה לעלות ללא כל בעיה תמונות שאת צילמת ויש לך זכויות יוצרים על התמונה, הרישיון חייב להיות "רישיון חופשי". בהצלחה Hanay שיחה 20:57, 29 במרץ 2011 (IST)

אז אני יכולה רק להעלות תמונות שאני צילמתי? נעמה אב - שיחה 23:06, 29 במרץ 2011 (IST)

לא בדיוק, רק תמונות שבעל זכויות היוצרים מסכים שתועלה. יְשֻׁרוּןשיחה 23:09, 29 במרץ 2011 (IST)
את יכולה לעלות תמונות שאת צילמת, ותמונות שצולמו על ידי אחרים, אבל שהם העבירו אישור בכתב לפי כללי ויקיפדיה:OTRS שהם מאשרים לעלות תמונות ברישיון חופשי. קראי את הכללים Hanay שיחה 23:13, 29 במרץ 2011 (IST)

בוקר טוב! תוכלי לארכב אצלי את החומר? בתודה ובברכה Rafael Guri שיחה 11:30, 30 במרץ 2011 (IST)

בוצע בוצע Hanay שיחה 11:38, 30 במרץ 2011 (IST)
תודה+תודה+תודה Rafael Guri שיחה 20:48, 31 במרץ 2011 (IST)

ערך חדש "ישראלים להצלת הדמוקרטיה"[עריכת קוד מקור]

הערך שוכתב על בסיס ההערות שהתקבלו. אנא הסירו את ההודעה. תודה

הגבתי בדף השיחה של הערך Hanay שיחה 18:40, 31 במרץ 2011 (IST)

סקרלט ג'והנסון[עריכת קוד מקור]

היי, ניסיתי היום לשנות את שם הערך סקרלט יוהנסון ל"סקרלט ג'והנסון", אך כשעשיתי זאת, הייתה לי הודעה שיש כבר ערך בשם זה. מה עליי לעשות? נעמה אב - שיחה 13:15, 1 באפריל 2011 (IDT)

נעמה, אין ערך בשם סקרלט ג'והנסן, אלא הפניה לערך סקרלט יוהנסן. בכל מקרה, לא משנים שם של ערך קיים ללא דיון מוקדם בדף השיחה של הערך. היה דיון בנושא וראיתי שב-22 למרץ הוספת פיסקה נוספת בנושא, אבל אף אחד לא הגיב. כשרוצים לשנות שם של ערך, בנוסף לדף השיחה יש לפרסם זאת בויקיפדיה:לוח המודעות, מפנים את הקוראים לדף השיח של הערך ולנושא הדיון, אם כעבור שבוע איש לא הגיב, אז ניתן לשנות עם הסבר:ראו דף השיחה. כשיש הפניה את לא יכולה לבצע את העברה בעצמך, כי יש למחוק את ההפניה הקיימת, פונים לויקיפדיה: בקשות ממפעילים ומבקשים מהם לבצע את העברה Hanay שיחה 13:55, 1 באפריל 2011 (IDT)

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Hanay. בהנאה, ערן בוט - שיחה 19:51, 2 באפריל 2011 (IDT)

את חייבת לראות מה שלחתי לך במייל. סקרלט - שיחה 07:24, 4 באפריל 2011 (IDT)

ראיתי , תודה, התמונות האלה מוכרות, חלקן גם העליתי לויקיפדיה Hanay שיחה 08:42, 4 באפריל 2011 (IDT)

הלוויית ג'וליאנו מר בחיפה[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, חשבתי שאולי את שם אבל לא נפגשנו, וכעת גיליתי שאכן היית שם. ראיתי את התמונות שהעלית ובכולן רשום בטעות תאריך הרצח במקום תאריך ההלוויה. תיקנתי בשתיים שמופיעות בערך, אבל הטעות חוזרת בכולן (אני מניח שהעלית את כולן עם הקומוֹניסט). האם ידוע לך על דרך לתיקון גורף או שצריך לעבור אחת-אחת? אמנון שביטשיחה 22:19, 6 באפריל 2011 (IDT)

מוזר שלא ראיתי אותך, הייתי שם זמן רב והסתובבתי הרבה. אין דרך קלה, רק בדרך הסזיפית הקשה. אני מצטערת שטעיתי, אתקן את הטעות Hanay שיחה 22:21, 6 באפריל 2011 (IDT)
אני לא הייתי זמן רב, פחות משעה. הצטרפתי לתהלוכה ברח' ח'ורי, ופרשתי כשהחלו להתפזר להמשך מסע ההלוויה. הגעתי לשם בזכות ידיד, יוצר סרטים גרמני שתיעד את מר ואחרים במסגרת עבודתו המתמשכת על סרט תיעודי המלווה כמה קבוצות תיאטרון פלסטיניות. הוא היה אמור לפגוש את מר באותו ערב, ובדרכו מרמאללה לג'נין קיבל את ההודעה על מותו. אנסה לבקש ממנו תמונות חופשיות של מר בחייו. אמנון שביטשיחה 23:28, 6 באפריל 2011 (IDT)
אפשר להעלות גם סרטונים. הידרו ~ שיחה 23:31, 6 באפריל 2011 (IDT)
בוא נתחיל מזה שנקבל משהו בכלל. אברר מה יש ומה מזה יכול להיות חופשי. עוד משהו, חנה: האם יש לך תמונת תקריב של חה"כ לשעבר עיסאם מח'ול, הנראה כאן לפני נושאי הארון? אמנון שביטשיחה 23:40, 6 באפריל 2011 (IDT)
את רוב התמונות העליתי, אני לא מזהה את פניו. היכן הוא בתמונה? היו שם כל כך הרבה אנשים. לא נעים לדחוף לאנשים בפרצוף מצלמה ועוד בלוויה. צילמתי את איציק ויינגרטן מהצד, הוא במקרה עבר לידי ואת יוסוף אבו ורדה. יהיה נהדר אם תצליח לקבל תמונות חופשיות של מר Hanay שיחה 00:35, 7 באפריל 2011 (IDT)
ברור שלא נעים להידחף ולצלם, שאלתי רק אם במקרה יש בין התמונות שלך כזו שבה הוא מצולם מקרוב יותר, אולי אפשר לגזור ממנה תקריב. הוא האיש במרכז התמונה, לבוש שחור, שיער וזקן שיבה. משמאלו (מימינו בתמונה) אדם עם חולצת "פומה". השווי לתמונתו מלפני כמה שנים באתר הכנסת. אמנון שביטשיחה 00:58, 7 באפריל 2011 (IDT)
או קי, זיהיתי. אני צריכה להוריד את התמונה מויקישיתוף , כל תמונה שאני מעלה נמחקת מהמחשב שלי לאחר מכן. יש ברשותי תמונות של מספר אנשים שנראו לי מוכרים אבל לא זיהיתי מיהם. אולי אני יכולה לשלוח אליך את התמונות ותראה אם אתה מזהה אותם? Hanay שיחה 08:21, 7 באפריל 2011 (IDT)
את מוזמנת לשלוח, לא יודע כמה אוכל לעזור אבל אנסה בשמחה. אמנון שביטשיחה 14:16, 7 באפריל 2011 (IDT)

ביטול עריכת הערך אפוד[עריכת קוד מקור]

לאחר שביטלת את השכתוב וההרחבה שלי, האם קראת מה שהיה כתוב לפני שנגעתי בדף? ואני מדבר בעיקר על הניסוח וההתאמה לוויקיפדיה, בלי קשר לתוכן שהיה חסר והוספתי. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בהחלט קראתי, אני חושבת שצריך להעביר את הערך לשם אפוד (בגד כהונה) וליצור דף פירושנים לערך אפוד ולהכניס לשם ת כל סוגי האפודים. שים לב יש גם ערך אפוד מגן. אני אציע זאת בדף השיחה של הערך Hanay שיחה 19:37, 7 באפריל 2011 (IDT)
גם את אפוד המגן הוספתי ברשימה, ואת אפוד הלחימה...213.151.48.22 19:44, 7 באפריל 2011 (IDT)

טוב, אני מקווה שתשני את שם הערך ל-בניין עיריית יפו. פארוק - שיחה 14:23, 8 באפריל 2011 (IDT)

בקשר לבקשתך בדף השיחה שלי בעניין זה - מצטער, חנה, אבל אין לי כל כך מה להוסיף לדיון שם, ונראה ששאנן ואת הגעתם להסכמות. Noon - שיחה 18:46, 8 באפריל 2011 (IDT)

או קי, תודה Hanay שיחה 18:50, 8 באפריל 2011 (IDT)

טבעות ארץ ישראל[עריכת קוד מקור]

תרגישי חופשיה להעיר ולערוך. שבוע טוב, יעל - שיחה 22:15, 9 באפריל 2011 (IDT)

שלום, הסתבכתי עם נסיון לתקן הערה (מספר 8) אנא בדקי אם תצליחי.... [1] תודה! --Yoavd - שיחה 15:24, 10 באפריל 2011 (IDT)

תיקנתי, יש מבנה אחר של הערה כשמפנים לאתר אינטרנט. Hanay שיחה 15:29, 10 באפריל 2011 (IDT)
תודה רבה, אבדוק את התיקון ואלמד...--Yoavd - שיחה 19:36, 10 באפריל 2011 (IDT)

איך מעלים תמונה מויקיפדיה האנגלית?[עריכת קוד מקור]

ראשית רציתי להודות לך על בקשתך מפומפריפוזה. שנית כתבתי לאחרונה ערך על מותג בירה בשם לף אותו תרגמתי מאנגלית, ברצוני גם להעלות את סמלה המסחרי של החברה אך אינני יודע כיצד להעלות תמונות. דהארמה - שיחה 12:52, 12 באפריל 2011 (IDT)

הי דהארמה, מדובר בתמונה של לוגו, לכן יש לעלות אותה ברישיון שימוש הוגן. תוריד אותה למחשב שלך מהויקיפדיה האנגלית או מממקור התמונה, ותעלה לויקיפדיה העברית ברישיון שימוש הוגן, אך ורק לערך לף. בפרטי מקור התמונה כתוב את הכתובת של המקור כאן. Hanay שיחה 13:39, 12 באפריל 2011 (IDT)

שאלה על עזרה בתחזוקת ממשק[עריכת קוד מקור]

חנה שלום. אני פונה אלייך משום שאת עוסקת בניטור, ורציתי לדעת אם אפשר לבקש ממך מעט עזרה בתחזוקת הממשק. מדובר בכלי חדש המיועד למנטרים שמתניה הוסיף, וביקש ממני לשפר. אני ביצעתי את החלק שקשור בתוכנה, אבל רציתי לבקש את עזרתך באשר לתוכן.

תודה - קיפודנחש - שיחה 21:43, 12 באפריל 2011 (IDT)

האם אתה יכול ליצור קישור שאבין במה מדובר? Hanay שיחה 21:49, 12 באפריל 2011 (IDT)
בהעדפות, תחת סקריפטים, ניטור, יש סקריפט אזהרות חדש. מתניה שיחה 21:50, 12 באפריל 2011 (IDT)
האם הכוונה ל-סקריפט זה משמש להוספת תבניות לדפי שיחה של משתמשים מסרגל הצד של דפי שיחה, כגון אזהרה, בוטל, נמחק ותודה.? סימנתי אותו. איך אתם רוצים שאבדוק את התוכן? תוך כדי שימוש? Hanay שיחה 21:55, 12 באפריל 2011 (IDT)
אנסה להסביר. הסקריפט יודע להוסיף איזה שלושים ומשהו תבניות לדפי שיחה של משתמשים. יש שני דברים בהם נחוצה עזרה:
  • כיום, כאשר מציפים את העכבר מעל אחד הקישורים, מופיע כ"רמז" (או tooltip) שם הקישור עצמו. זה כמובן לא ממש עוזר. הרעיון הוא לנסח "רמז" שיוכל להדריך את המנטר המתחיל ולרמוז לו באילו מצבים יהיה זה נכון להשתמש בתבנית הספציפית
  • סיווג ומיון: כרגע התבניות מחולקות לארבעה "סוגים": אזהרות, הודעות, הסברים ו-תודות. קודם כל יתכן שהסיווג מראש אינו נכון. אני די בטוח שצריך "אזהרות" ו-"תודות", אבל פחות ברור מה זה "הודעות" ו-"הסברים". את הסיווג ביצעתי אני בשליפה מהמותן, אבל סביר שאפשר למצוא חלוקה מוצלחת יותר. אבל חשוב יותר, בכלל לא ברור שמיינתי נכון את התבניות עצמן, כלומר אפילו אם החלוקה הבסיסית נכונה (אזהרות\הודעות\הסברים\תודות), אני די בטוח שהרבה תבניות נמצאות לא בסעיף שאכן מתאים להן.
הבקשה, אם כן היא לעזור עם הרמזים ועם המיון. הדף שמתאר זאת הוא שיחת מדיה ויקי:Gadget-UserMessages.js. העזרה שמתבקשת היא לעשות סדר: לקבוע (אם צריך) סעיפים אחרים (לא כדאי יותר מ 4-5 סעיפים), להעביר כל תבנית לסעיף המתאים לה (סדר התבניות בתוך הסעיף אינו חשוב), ולכתוב "רמזים": כרגע מה שמופיע בדף נראה כך:
והרעיון הוא להחליף את ה"לך" השני ברמז למנטר שמסביר בכמה מילים מתי יש להניח תבנית {{לך}}.
אם תבחרי לעזור, הדרך הפשוטה ביותר היא לערוך את הדף שיחת מדיה ויקי:Gadget-UserMessages.js, ואז לומר לי או למתניה ונעביר מהדף ההוא לסקריפט.
תודה - קיפודנחש - שיחה 22:38, 12 באפריל 2011 (IDT)
שאלת הבהרה, האם ההודעות האלה מיועדות אך ורק למשתמשים רשומים? או גם לאנונימיים? Hanay שיחה 22:48, 12 באפריל 2011 (IDT)
הרעיון הוא שאלו הן תבניות להנחה בדף שיחה. יש תבניות המיועדות בעיקר לרשומים (כמו {{הזחה}} שנדמה לי שאת משתמשת בה), ויש כאלו המיועדות יותר לאנונימים כמו {{לך}} או {{אזהרה}}. באופן כללי כל תבנית שמישהו מרבה להניח בדפי שיחה (מגבלה קטנה - רק בסוף הדף, לא בנקודה כלשהי) ניתן לצרף לסקריפט. כרגע הרשימה כוללת איזה 34 תבניות, אבל אפשר להוריד מהרשימה תבניות פחות שימושיות, ולהוסיף אחרות. קיפודנחש - שיחה 22:54, 12 באפריל 2011 (IDT)
אני שואלת את השאלה הזאת, כי כשאני מנטרת ובודקת גרסאות קודמות ורוצה ללחוץ על תבנית מסויימת שתופיע באופן אוטומטי אצל עורך מסויים, יש שוני בין ההודעות העומדות לרשותי אצל אנונימיים, ואצל משתמשים רשומים. האם הכוונה שלכם שהרשימה הזאת תעמוד לרשות המנטר באותה סיטואציה? Hanay שיחה 23:00, 12 באפריל 2011 (IDT)
אני מניח שאת משתמשת בסקריפט כלשהו. הרשימה הזו היא סקריפט חדש, שמתניה כבר הוסיף ישירות לממשק (כלומר לא צריך להוסיף סקריפט כמו שמתואר בוק:ס), אלא לבחור ממיוחד:העדפות#preftab-8 את הקופסה האחרונה ב"ניטור" ("סקריפט זה משמש להוספת תבניות לדפי שיחה של משתמשים מסרגל הצד של דפי שיחה, כגון אזהרה, בוטל, נמחק ותודה."), והאפשרויות מופיעות בארגז הכלים כשנמצאים בדף שיחה. סקריפט זה לא מבחין בין רשומים ואנונימים, למרות שאם יש בכך יתרון נוכל לאלף אותו להבחין בעתיד. קיפודנחש - שיחה 23:06, 12 באפריל 2011 (IDT)
קיפודנחש, ראה התייחסותי בדף השיחה שם Hanay שיחה 09:35, 17 באפריל 2011 (IDT)
תודה. עניתי שם. קיפודנחש - שיחה 17:56, 17 באפריל 2011 (IDT)

אלף מילים[עריכת קוד מקור]

לא לשכוח, יום שישי הקרוב.
כדאי להביא פנס זוג סנדלים/כפכפים להליכה במים או גרביים להחלפה (למעוניינים להכנס לנקבת נביעה של אחד המעיינות). הכניסה אינה חובה ושאר המסלול אינו מחייב כניסה למים.
לא לשכוח להביא מי שתיה, הטיול אינו ברחובות עיר אלא בחיק הטבע. ‏sir kiss שיחה 13:01, 13 באפריל 2011 (IDT)

הי סיר קיס, לצערי איני יכולה להגיע, הבת שלי קבעה ביום זה יום הולדת לנכד הקטן בן השנתיים. ממש ממש רציתי להגיע Hanay שיחה 13:27, 13 באפריל 2011 (IDT)
דווקא קיוויתי שתהיה לי ארכיאולוגית צמודה שתוכל להמשיך איפה שאני עוצר... אבל לא נורא, נתראה בטיולים וארועים שמחים אחרים. ‏sir kiss שיחה 13:40, 13 באפריל 2011 (IDT)

שלום חנה, שימי לב שהגבתי לדברייך, האם תוכלי להתייחס. תודה, יְשֻׁרוּןשיחה 15:31, 14 באפריל 2011 (IDT)

הגבתי שם Hanay שיחה 18:53, 14 באפריל 2011 (IDT)

כמוסכם. אני אעשה ויקיזציה ואוריד את תבנית העבודה. עכשיו תורך... יואב ר. - שיחה 19:48, 14 באפריל 2011 (IDT)

אתה על הכיפק , הפסטיבל מתחיל בשבוע הבא. אני אגש לצלם Hanay שיחה 19:59, 14 באפריל 2011 (IDT)
עבודה יפה עם התמונות (גם בויקישיתוף) - הלכת עם הנכדים?
בעבודה משותפת יצא ערך נחמד בהחלט. יואב ר. - שיחה 20:02, 20 באפריל 2011 (IDT)
תודה, הלכתי לבד כדי שאוכל לצלם בנחת. מחר אלך עם אחד הנכדים. השני קטן מידי. אני מסכימה שביחד יצא ערך נחמד. איזה כיף זה ביחד . לחיי שיתופי פעולה עתידיים Hanay שיחה 20:13, 20 באפריל 2011 (IDT)

זהו תרגום מכונה בבירור. אין לו תקנה במצבו זה, ויש לכתוב אותו מחדש. (ראי חילופי דברים שלי בבקשות ממפעילים בנושא דומה). תודה--כ.אלון - שיחה 22:28, 16 באפריל 2011 (IDT)

ברור לי שכותבו נעזר במכונה . אבל זה עורך חדש וכבר תיקן משפטים שהפניתי את תשומת ליבו, וגם אחרים השקיעו תיקנו. אני אעקוב אחר הערך, אני מאמינה שהוא ימשיך לתקן, אם לא, אני אתקן אותו. Hanay שיחה 22:33, 16 באפריל 2011 (IDT)

הי חנה,

לאור מה שכתבת - העיכוב בפרלמנט לא נבע מההצעה המקורית שלי אלא דווקא משילוב תוך כדי דיון של הצעת משתמש אחר - להגביל את מספר השמות לחמישה איתן - שיחה - 11:38, 18 באפריל 2011 (IDT)

הי איתן, קח את הערתי ברוח חיובית, כל שהתכוונתי הוא שככל שההצעה יותר ברורה ומגובשת מלכתחילה, אז יש יותר סיכוי שלא תהיינה טענות להצעה בהמשך. אני שמחה שנענית להצעתי, לדעתי ההצעה בפרלמנט ברורה עכשיו הרבה יותר. חג שמח Hanay שיחה 11:52, 18 באפריל 2011 (IDT)
חנה, אני משתדל תמיד לקחת את הערותיך ברוח חיובית, וגם רואה בך אחת המשתמשות (והמשתמשים) החיוביות ביותר שיש כאן. התכוונתי שלעתים רצון טוב יכול להזיק - כפי שקרה בהצבעה הקודמת (רק שלמרבה המזל אחד המשתמשים ביקש ממני כבר בהתחלה תוספת של חלופה).

חג שמח איתן - שיחה - 15:13, 18 באפריל 2011 (IDT)

חן חן לך. וחג שמח Hanay שיחה 17:30, 18 באפריל 2011 (IDT)

היי חנה. הסרתי את תבנית החשיבות מהערך בעקבות תגובתך בדף השיחה, אבל פנו אליי בדף שיחתי והעירו את תשומת לבי שהבהרת החשיבות שלך אינה עומדת בתנאי הקווים המנחים שנקבעו בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/ציירים ופסלים. לא הייתי רוצה למחוק את הערך מבלי לקבל את תגובתך, ולכן אודה לך אם תוכלי להתייחס לכך בדף השיחה. חג שמח, Lostam - שיחה 17:56, 18 באפריל 2011 (IDT)

הי לוסטם, הנושא הזה כבר עלה בעבר, הקווים המנחים, הם רק קווים מנחים, יש שם סעיף מאד מוזר שאומר שאם תערוכה מוצגת במקום שאין עליו ערך בויקיפדיה העברית (כאילו הויקיפדיה העברית היא מרכז העולם), אז לא מחשיבים את התערוכה. אז בא נראה: "בית האמנים ע"ש שאגאל " בחיפה, ראה באתר המוזיאונים כאן את חשיבותו, אין עליו ערך בויקיפדיה, כי אף אחד עדיין לא טרח לכתוב את הערך (אולי בגלל שהוא בחיפה ולא בתל-אביב, אני לא יודעת), אז האם בגלל זה תערוכה בו לא נחשבת? האם ייתכן שמשהו אקראי כמו נכתב או לא נכתב ערך בויקיפדיה העברית על המקום בו הוצגה התערוכה יכול לקבוע חשיבות? בערך כתוב גם אחדות מתמונותיו אצל מלך נורבגיה, אבל בקווים המנחים לא כתוב שתמונות אצל מלך נורווגיה, יוצרים חשיבות לאמן (מעניין כמה אמנים ישראליים זוכים לכך?), אז זה הופך את האמן ללא חשוב?. אז עם כל הכבוד לקווים המנחים, הם כשמם, קווים מנחים בלבד, כדי שיהיה איזה כלל אצבע שיעזור להחליט ולא יותר, אבל לא יכול להיות שהם ורק הם במיוחד בצורה שהם נוסחו יקבעו חשיבות של ערך. Hanay שיחה 18:08, 18 באפריל 2011 (IDT)
חנה, בבקשה תכתבי את הדברים האלה בדף השיחה של הערך, חשוב שהם יופיעו שם ולא בדף שיחתך. אז גם אוכל להתייחס. Lostam - שיחה 18:19, 18 באפריל 2011 (IDT)
העברתי Hanay שיחה 18:23, 18 באפריל 2011 (IDT)

תמונה מוסתרת[עריכת קוד מקור]

את צודקת, מצטער. איך עבר החג? הנכדים שרדו את ההגדה? אנדר-ויק 19:49, 19 באפריל 2011 (IDT)

לא נורא, קורה. אתה חושב שהייתי עושה את אם לא היה רוב? . הנכדים קטנים לא היו איתי, יש עוד משפחה. הייתי עם משפחת אחותי והצלחתי להביא לקריאת כל האגדה שזה הישג. איך היה אצלך? Hanay שיחה 19:53, 19 באפריל 2011 (IDT)
אצלנו מהר מאוד הפך הדיון סביב השולחן מדיון על בני ישראל לדיון פילוסופי על מהות החירות והעבדות בעידן המודרני, ורוב הטענות התבססו על הגותם המוקדמת של אירופאים כך שאפילו במצרים לא נשארנו. זה לא היה פשוט, אבל מזל שארבע כוסות זה רק סיפתח אנדר-ויק 19:59, 19 באפריל 2011 (IDT)
רציניים אתם. אבל אני הצלחתי לעניין בת 10 שמאד מתעניינת בג'סטין ביבר לרצות לקרוא בהגדה, והיא עשתה זאת בהנאה למרות שהיה לה קשה מאד להבין, ואחותה בת ה-12, ביקשה וקיבלה הסבר על משמעות השיר חד גדיא. אז מבחינתי אפשר להגיד "דיינו" Hanay שיחה 20:04, 19 באפריל 2011 (IDT)

הקומוניסט[עריכת קוד מקור]

היי חנה! חג שמח! האם הוא עובד אצלך? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 00:18, 20 באפריל 2011 (IDT)

הי אריאל, הקומוניסט עובד אצלי, מייצר עבודה בלי תלונות Hanay שיחה 15:45, 20 באפריל 2011 (IDT)

מה דעתך? יעל - שיחה 14:25, 20 באפריל 2011 (IDT)

מצחיק שכתוב שם שמקור המידע העיקרי הוא המקרא. אבל אני ממש לא רוצה להיכנס לנושא זה Hanay שיחה 14:42, 20 באפריל 2011 (IDT)
שיניתי. יעל - שיחה 14:55, 20 באפריל 2011 (IDT)

גם אם יש לך בעייה עם מילה ספציפית, שחזור גורף כזה כמו שעשית אינה מנומסת במיוחד, בלשון המעטה. אם את בחרת להתעסק בנושא, עברי על העריכות ותקני מה שאת סוברת דורש תיקון. אם אין לך זמן להתעמק בנושא, אל תתעסקי בו. תודה. עדירל - שיחה 19:47, 20 באפריל 2011 (IDT)

אני לא חושבת שהייתי לא מנומסת. אתה הכנסת לערך את הנושא שהוא שנוי במחלוקת. ויש עליו דיון בערך אחר. מן הנימוס היה שתחכה עד להשלמת הדיון בנושא הזה, ולא להעביר את הויכוח גם לערכים אחרים. כל השינוי שלך הוא בעייתי, לא מילה מסויימת. אני ממש לא מבינה את התנהלותך. קצת סבלנות לא הייתה מזיקה. ראה איך כול האחרים מחכים בסבלנות לג'אנקי שיבין את הבעיתיות בערך, ונראה שהוא מתחיל להבין שיש בעיה. אז מדוע אתה מוצא לנכון לפעול בדרך אחרת? אני כולי תמיהה Hanay שיחה 19:55, 20 באפריל 2011 (IDT)
שיהיה לך חג שמח. עדירל - שיחה 20:07, 20 באפריל 2011 (IDT)
ברכות אני תמיד שמחה לקבל וגם לתת. שיהיה גם לך חג שמח Hanay שיחה 20:08, 20 באפריל 2011 (IDT)

רחל מונתה למפעילת מערכת, והנה אני מבקש את הסכמתך לכך שאציע אותך במפעילה נולדת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:31, 20 באפריל 2011 (IDT)

בעד, Neuköln - ש 20:42, 20 באפריל 2011 (IDT)

שלום חנה, האם ניתן להסיר את תבנית הבעבודה מן הערך? חג שמח, דורית 21:58, 20 באפריל 2011 (IDT)

אני ממש לא בסדר, לא השלמתי את הערך. עברתי לנושאים אחרים. אל תורידי, אני אעשה מאמץ להשאיר אותו במצב יותר טוב Hanay שיחה 22:01, 20 באפריל 2011 (IDT)
אין צורך להתנצל, זה קורה. וודאי שלא אסיר. אגב, ראי גם את חנן רפפורט. חג שמח, דורית 22:08, 20 באפריל 2011 (IDT)

ארכיאלוגיה[עריכת קוד מקור]

שלום, חג שמח. האם ידוע לך היכן ניתן להשיג תמונות של שטרות חוב או קניין ישנים? --בברכה, טישיו - שיחה 10:18, 21 באפריל 2011 (IDT)

ממש לא, אבל אולי כדאי שתחפש באתרי האיטרנט של מוזיאון הארץ ומוזיאון ישראל, אף פעם אי אפשר לדעת מה אפשר למצוא שם. מקום נוסף, חפש ספרים שעוסקים בנושא, לא רק מההיבט ההילכתי. ייתכן ומופיעה תמונה, ואז אפשר יהיה לסרוק ולעלות בשימוש הוגן. מקווה שעזרתי Hanay שיחה 10:24, 21 באפריל 2011 (IDT)
ממש תודה. --בברכה, טישיו - שיחה 10:26, 21 באפריל 2011 (IDT)
כדאי גם לנסות באתר הספריה הלאומית. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 10:32, 21 באפריל 2011 (IDT)
תודה רבה גם לך. --בברכה, טישיו - שיחה 10:35, 21 באפריל 2011 (IDT)

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי שמחקת את ההצבעה שלי מפאת חוסר זכות הצבעה. רציתי לדעת איזה מהתנאים של זכות ההצבעה לא מילאתי, לא שאני מתווכח עם הקביעה, אם אני לא מתאים אז אני לא מתאים. בברכה, Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 18:13, 21 באפריל 2011 (IDT)

יש כאן בעייתיות מסוימת בספירת העריכות. אם Lirdon היה עורך את הקרב על בריטניה, מסוק ולופטוואפה במרחב הראשי - הייתה לו זכות הצבעה. מכיוון שבחר לערוך במרחב המשתמש, העריכות לא נספרו. נראה לי די ברור שעריכות מסוג זה צריכות להיחשב כ"מרחב משיק למרחב הערכים", אבל הן לא נחשבות כך בפועל. תומר - שיחה 18:24, 21 באפריל 2011 (IDT)
גם אם היה מעביר כעת את הדפים ממרחב המשתמש למרחב הערכים עם תבנית בעבודה, עדיין הייתה לו זכות הצבעה, גם בהצעה הנדונה כעת בפרלמנט. תומר - שיחה 18:27, 21 באפריל 2011 (IDT)
אני מצטערת, אני פעלתי על פי הקישור של בדיקת זכות הצבעה שנמצאת בתיבת הכלים של דף המשתמש. לפי מיטב ידיעתי זה מנגנון הבדיקה שכולם משתמשים בו. על פי מנגנון זה אין ל-Lirdon זכות הצבעה. האם אתם מקבלים תוצאה אחרת? Hanay שיחה 21:03, 21 באפריל 2011 (IDT)
לא האשמתי אותך. אכן לפי הכללים אין ל-Lirdon זכות הצבעה. חלקתי לעיל על עצם הכלל, שלא מאפשר החשבת עריכות כמו אלו במשתמש:Lirdon/מסוק, בעוד שלפי השכל הישר עריכות אלו שייכות למרחבים המשיקים למרחב הערכים. בכל אופן, Lirdon, אם תעביר ערכים אלו למרחב הראשי ותניח עליהם תבנית {{בעבודה}} תהיה לך זכות הצבעה (תקנו אותי אם אני טועה). תומר - שיחה 21:05, 21 באפריל 2011 (IDT)
אגב, משום מה אצלי הקישור כותב שללירדון יש זכות הצבעה (למרות שבפועל אין לו). יש לך מושג למה? תומר - שיחה 21:07, 21 באפריל 2011 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אני ממש לא יודעת, אולי שווה לבדוק. מכל מקום מכיוון שמנגנון זה הופעל כבר בעבר, גם לגבי אחרים, אז איני רואה איך אפשר לנהוג כאן בדרך אחרת. מצד שני לספור עריכות הנמצאות בארגז חול זו בעיה, כי יש שם גם עריכות שלא מגיעות למרחב הערכים. ואיך אפשר לבדוק איזה עריכות תגענה בעתיד למרחב הערכים ואיזה לא? Hanay שיחה 21:11, 21 באפריל 2011 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: האם הכנסת את תאריך ושעה של תחילת ההצבעה? Hanay שיחה 21:11, 21 באפריל 2011 (IDT)
אולי כדאי בכל זאת לשנות את הכלל, מבלי לשנות את אופן בדיקת זכות ההצבעה, וכך פשוט לעתים מנגנון הבדיקה יגיד שאין זכות בעוד שיש (אם יגיד שיש אז יש), וניתן יהיה להתחשב בכך. אני מניח שניתן יהיה להחשיב למשל רק עריכות בדפים שברור שבסופו של דבר יועברו לערך.
לגבי הבעיה שלי במנגנון: אני גם לא רואה אפשרות להכניס תאריך ושעה. אולי יש לי מנגנון ישן, יש לך מושג מה אמורים לכתוב בדף הסקריפטים? תומר - שיחה 21:17, 21 באפריל 2011 (IDT)
לגבי בדיקת זכות הצבעה, ב"העדפות שלי", בלשונית "סקריפטים", תחת ניטור - סמן את "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה". סימון זה נותן אפשרות בתיבת הכלים של דף המשתמש (לא דף שיחת משתמש) להכניס תאריך ושעה, והמנגנון אומר לך עבר או נכשל.
לגבי הנושא הראשון שהצעת, הוא בעייתי, אחד יגיד שהעריכה טובה ותהיא צפויה להגיע למרחב הערכים והשני ההיפך, ואם אנחנו מחפשים עוד סיבות לויכוחים, אז הנה מנגנון בטוח. כל מי שעורך במרחב האישי יודע שזה לא מרחב ראשי לצורך המנגנונים השונים, ועליו לקחת זאת בחשבון. Hanay שיחה 21:27, 21 באפריל 2011 (IDT)

אני רק רוצה לציין לפני שנופלת כאן החלטה כי כל מה שאני עושה יעבור בסופו של דבר למרחב הראשי אבל! ישנם ערכים שהם קיימים במרחב הראשי ובשביל לא להרוס את הערך המקורי עד להעלאת הערך בארגזי החול לרמה סבירה אני עורך בארגז החול. מה שכן אני לא מעביר את ארגז החול במקום הערכים המקוריים (בשביל לא למחוק את העריכות של המשתמשים בערך המקורי) אבל בשל כך העריכות שלי לא נשמרות, רק העריכה האחרונה שבה העברתי את כל הכתוב בארגז החול למרב הראשי. Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 21:33, 21 באפריל 2011 (IDT)

בעיה. אם כך נראה שלא תהיה דרך להתחשב בעריכות אלה. חבל. כנראה שעדיף לערוך ישירות במרחב הראשי עם תבנית בעבודה, לפחות לצורכי ז"ה.
ולחנה - תודה על ההסבר, מסתבר שהייתי תקוע בסקריפט ישן (שבו לוחצים על כפתורי "זכות הצבעה: תרומות" ו"זכות הצבעה: ותק" ומקבלים סמיילי שמח או עצוב בהתאם לתוצאה, אבל מסתבר שכנראה הוא לא עובד טוב). תומר - שיחה 21:39, 21 באפריל 2011 (IDT)
Lirdon, כאן לא תיפול כל החלטה. כי המנגנון הוא של הקהילה על פי כללי הקהילה, אני רק השתמשתי בו. גם בויקיפדיה:נתונים סטטיסטיים/משתמשים/1-100 ובדפים אחרים, לא סופרים עריכות בארגזי חול. תבורך על כך שאתה מחליט לעבוד בשקט בארגז החול, אבל קח בחשבון שזו המשמעות של החלטתך, ושל כל אלה שבוחרים בדרכך. אני מסכימה שזה נראה לא הוגן, באותה מידה ויקיפד שהעלה ערך גדול בעריכה אחת נספרת לו רק זאת, ואחר המעלה אותו ערך ב-20 עריכות יספרו לו עשרים. כנראה שאין מנגנון טוב יותר Hanay שיחה 21:41, 21 באפריל 2011 (IDT)
כללי זכות הצבעה אינם כתובים בסלע והיו כבר לא מעט תקדימים בהם לא פסלנו הצבעה כי לתורם היה נניח, כמעט מספיק עריכות. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 21:50, 21 באפריל 2011 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: דווקא לבעיה הזאת יש פתרון פשוט יחסית. מפעיל יכול למזג את היסטוריית העריכות של ארגז החול לתוך הערך ואז כל העריכות יחשבו במרחב הראשי. אגב, הן יחשבו רטרואקטיבית כך שאם תעביר (או תבקש להעביר) את הערך עכשיו, העריכות שיש לך בארגז החול מהתקופה הרלוונטית יספרו לצורך זכות הצבעה. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 21:52, 21 באפריל 2011 (IDT)
לא הבנתי את המשפט לא כתובים בסלע, הם כתובים בכללי ויקיפדיה, ראו ויקיפדיה:נהלים/הגדרות. אם מתחילים בדרך של כמעט, אז צריך לעשות זאת לגבי כל הצבעה והצבעה, לא ייתכן שהכמעט יחול רק במקרים מסויימים. ואז כל הכלל ישתנה. זה נראה לי מדרון חלקלק. Hanay שיחה 21:56, 21 באפריל 2011 (IDT)
סליחה, מקומו של הדיון הזה במזנון (מאמר מוסגר: או בכלל לא). כמו כן, אני חולק על כך שהם לא "חקוקים בסלע". הם בהחלט כן והכרעות של הצבעות שונו כבר כשהתגלה שמישהו הצביע בלי ז"ה. Neuköln - ש 22:01, 21 באפריל 2011 (IDT)

לתומר, תודה רבה על העצה, לא ידעתי את זה ואני אפעל לפי העצה הזאת בפעם הבאה (אין לי מספיק עריכות, האחרונות שעשיתי בשיטה הזאת היו לפני יותר מדי זמן) שאמזג את ארגז החול שלי עם ערך קיים. Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 22:04, 21 באפריל 2011 (IDT)

היי, הייתי רוצה לדעת איך יודעים אם התמונה של לורי לופלין בויקיפדיה האנגלית הועלתה בויקישיתוף. תודה :) נעמה אב - שיחה 06:35, 22 באפריל 2011 (IDT)

לוחצים עך התמונה ומקבלים מסך עם פרטי התמונה. אם מתחתיה מופיע סימן של ויקישיתוף והמשפט "This is a file from the Wikimedia Commons, פירושו שמקורה של התמונה משם. אם מקורה בויקיפדיה האנגלית תראי כיתוב אחר Hanay שיחה 08:02, 22 באפריל 2011 (IDT)
היי, ראיתי שהתמונה מויקישיתוף והייתי רוצה להעביר אותה גם לויקיפדיה העברית. איך עושים את זה? נעמה אב 15:48, 3 במאי 2011 (IDT)
תסתכלי בעזרה:הוספת תמונה לערך Hanay שיחה 17:26, 3 במאי 2011 (IDT)

האם, היאך ומדוע? שבת שלום וחג שמח, יעל - שיחה 08:01, 22 באפריל 2011 (IDT)

חנה שלום. ללא כוונה נגררתי לכתוב ערך שמשום מה איננו: הכונה למרזב. היות ואת ידועה כארכיאולוגית מנוסה, אשמח לשמוע קצת פרטים כגון: מתי נודע לנו על שימוש ראשון במרזבים? היכן נותרו שרידי מרזבים ומערכות איסוף מי גשם מפותחות מהתקופות העתיקות ? האם יש לך תמונות של שרידים אלה ? תודה וחג שמח, ROSENMAN424 - שיחה 18:50, 22 באפריל 2011 (IDT)

אני מצטערת, אבל איני מתמצאת בנושא הזה Hanay שיחה 19:01, 23 באפריל 2011 (IDT)

ויקי אנגלית זה לא מקור. בשימוש הוגן צריך לציין מי הוא המקור אחרת זו הז"י. הייתי משנה למה שמופיע בויקי האנגלית אך הוא לא עובד. הידרו ~ שיחה 23:33, 22 באפריל 2011 (IDT)

אני יודעת, ניסיתי גם להגיע למקור הראשוני, וראיתי שלא עובד, לכן כתבתי את ויקי אנגלית. בטקסט של התמונה נכתב "Publicity photo from a book cover ". רק לא צויין איזה ספר. ננסה למצוא את המקור Hanay שיחה 23:37, 22 באפריל 2011 (IDT)

תרגישי חופשיה לבוא בהמוניך חיוך אדום יעל - שיחה 02:11, 24 באפריל 2011 (IDT)

שלום חנה. אני עדיין עובד על הערך, אבל את מוזמנת להוסיף את התמונות כבר עכשיו. כיוון שהערך קצר, אולי עדיפה גלריה בסופו - ראי למשל מה שעשיתי כאן. יואב ר. - שיחה 22:55, 25 באפריל 2011 (IDT)

את יכולה?[עריכת קוד מקור]

שלום חנה! מאחר ותיקנת את ההערה, נראה שניתן להסיר תבנית עריכה על הרצאת הציפורים. בברכה, Rafael Guri שיחה 10:11, 27 באפריל 2011 (IDT)

בית יעקב יצחק[עריכת קוד מקור]

מעניין שבאנדרטה בנשר כתוב עלין "נעדר". אני לא יודע אם זיהו את כל הגופות כשהביאו אותם לקבורה בקבר אחים בהר הרצל שם יש 46 מצבות מנופלי הקרב בג'נין ב-1948.

Avi1111 - שיחה 16:41, 27 באפריל 2011 (IDT)

יש הסבר, אבל לא כאן Hanay שיחה 18:36, 27 באפריל 2011 (IDT)

נראה לי שדברי לא הובנו, אך אני מתחרט על "פתיחת העניין מחדש". הייתי מוחק אותם אלא שכבר הגבת. אשמח למחיקת תגובתי ותגובתך. אם כל זאת את מעדיפה להשאיר את דברייך שם, אגיב בקצרה. אני מקווה שהעניין הכללי יותר יסתיים בקרוב בצורה טובה. דרך - שיחה 03:57, 28 באפריל 2011 (IDT)

אין בעיה, אתה מוזמן למחוק את תגובתי ואת תגובתך. Hanay שיחה 07:17, 28 באפריל 2011 (IDT)

המשתמש הממליץ[עריכת קוד מקור]

היי, רציתי להעיר שלדעתי זה ששחררתם אותו, למרות שיואב כתב שמחר ישחררו אותו, גורם לתדמית קצת לא יציבה.. לא נורא, אבל הייתי ממליץ בעתיד לא למהר לעשות דברים בעקבות תחנונים, לאחר שמישהו אחר הבטיח משהו אחר... בברכת , ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?17:51, 1 במאי 2011 (IDT)

הי אופק, אני לא מפעילה, לכן איני יכולה לחסום או לשחרר רק לבקש. אתה מאמין לסיפור על האח הקטן? Hanay שיחה 17:58, 1 במאי 2011 (IDT)
ממש לא, אבל פשוט יואב אמר שהוא ישוחרר מחר, אז כדאי לא להיות הפכפכים... לא נורא :) ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?18:04, 1 במאי 2011 (IDT)
לא נורא אם מראים לבן אדם שנותנים לו עוד הזדמנות. אבל אם יחזור להשחית אז צריך לחסום אותו לזמן בלתי מוגבל Hanay שיחה 18:07, 1 במאי 2011 (IDT)
אם תרשי לי להגיב, חנה, אני בדרך כלל תומך במתן הזדמנות שנייה. אבל זו כבר הזדמנות שלישית... לגבי הסיפור על האח - קשה לי להאמין שכל חברי המשפחה למדו את דרכי השחזור על בוריין. אם כן, אז מיד צריך למנות אותם למנטרים, שכן הם כישרון מלידה. אני מציע לפעול לפי העיקרון: Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. אבהיר שבדברי אלה, כמובן, אינני מבקר לאיש. יניב שיחה 18:09, 1 במאי 2011 (IDT)
נכון... ד"א, איך עשית את הזה שכתוב "בדף זה מקפידים על נימוס"? ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?18:10, 1 במאי 2011 (IDT)
הסיפור המוכר של "אבל זה בכלל האח הסורר שלי עשה" מופיע כאן לא בפעם הראשונה. הוא חוזר וצץ כל כמה זמן כשהמקרה המוקדם ביותר הזכור לי הוא של עורך ויקי. מעניין גם שכל מי שהשתמש בסיפור מאז מתנהג ממש כמו עורך ויקי. דניאל ב. 18:34, 1 במאי 2011 (IDT)
אני מסכימה איתכם, אבל יואב כבר החליט להיות נשמה טובה, אז לא נורא. לגבי "בדף זה מקפידים על נימוס", מישהו, אני כבר לא זוכרת מי, שם אותו לבקשתי, אבל משום מה אני לא רואה אותו עכשיו, האם אתם רואים? Hanay שיחה 18:37, 1 במאי 2011 (IDT)
לפי זה מדובר ב-Rex שנמצא בחופשה, אבל עדיין עורך מדי פעם בפעם כאלמוני. יניב שיחה 18:42, 1 במאי 2011 (IDT)
וואו, איזו חפירה עשית . יש עורכים נוספים שיש להם את ההערה הזאת. אתה גם יכול להעתיק מהדף שלי Hanay שיחה 18:50, 1 במאי 2011 (IDT)
אבל איך משנים את ההודעה? ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?18:51, 1 במאי 2011 (IDT)
אופק, לא הבנתי את שאלתך? Hanay שיחה 20:15, 1 במאי 2011 (IDT)
אם אפשר טקסט אחר, אבל לא נורא :) ד"א, יפה שהוא שכח עוד פעם את המשתמש פתוח והלך לראות טלויזיה XD ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?19:29, 2 במאי 2011 (IDT)
לגבי ההודעה, תפנה לרקס בדף שיחתו, אולי הוא יגיב. לגבי ההוא, יואב היה רחום בחסימה Hanay שיחה 19:48, 2 במאי 2011 (IDT)
ההודעה למעשה לא כוללת טקסט, אלא את התמונה הזו - אפשר ליצור תמונה אחרת עם טקסט אחר באמצעות כל תוכנה גרפית פשוטה. דניאל צבישיחה 07:45, כ"ט בניסן ה'תשע"א (3.05.11)

רק כדי להבהיר, לא היה בדבריי בשיחתי איזה רמז לשמך. חנה זה שם נפוץ, והייתי זקוקה לשמה של ה"היא" לחידוד הנקודה. לא הייתי רוצה שיווצר רושם כי התכוונתי אחרת. בברכה, דורית 18:39, 1 במאי 2011 (IDT)

, לרגע לא עלה על דעתי, מעולם לא תקפתי את אגסי, גם לא פניתי אליו, וגם לא הגבתי לדברים שכתב (למעט התייחסות קטנה אחת, שלצערי לא התאפקתי). הדבר הכי נורא שעשיתי היה הצבעת המחיקה בהצבעה השניה, בראשונה לא הצבעתי. אני משתדלת תמיד לנהוג בנימוס. אבל יש בעיה בהתנהלות הלוקחת כל דבר, רלוונטי או לא רלוונטי, באופן אישי Hanay שיחה 18:47, 1 במאי 2011 (IDT)

מיכה לבנה[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לגבי הערך מיכה לבנה המשתמש הפועל מכתובת ה-IP הבאה: 46.116.80.30 הוא בנו של מיכה לבנה. העריכות שלו אמינות. אוריה אורן - שיחה 21:29, 1 במאי 2011 (IDT)

תודה על המידע, איך אתה יודע שזה בנו? Hanay שיחה 22:05, 1 במאי 2011 (IDT)
חשבתי שבכל מקרה לא מקובל לציין שמות בויקיפדיה. אפילו אם הבן עורך ומסכים (ואפילו שמח?) להכניס את שמו לערך, זה לא נראה לי ויקיפדי... אולי כדאי לדרבן אותו לפתוח חשבון ויקי וכך גם לתת יותר אמינות לערך, וגם להכניסו לקהילה.. Doronve - שיחה 23:30, 1 במאי 2011 (IDT)
הבן יאיר פנה אליי במייל. אני מסכים שאין צורך להזכיר את שמות הבנים בערך. אוריה אורן - שיחה 23:49, 1 במאי 2011 (IDT)
אין כל בעיה שהבן ירשם בשמו ויוסיף מידע לערך, הוא לא היחיד שעושה את לאחר פטירת אביו. העריכות תבדקנה ואם יכניס משהו לערך שלא מתאים, תמיד אפשר לערוך. תכתוב לו שירשם. דרך אגב כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לכתוב זאת בתקציר העריכה, כך הייתי יודעת, או לענות לפנייתי. Hanay שיחה 06:44, 2 במאי 2011 (IDT)

איילת גלבוע[עריכת קוד מקור]

וכבר הספקת להוסיף לערך... {חיוך} - ולשאלה - למה החלטת דווקא את הפירסומים הללו? נתקלתי בעשרות רבות ותהיתי אם לדלות כמה באופן אקראי או לא. האם בכלל מקובל לציין פירסומים שהם חלק מחוברת גדולה יותר או רק ספרים של ממש? Doronve - שיחה 23:24, 1 במאי 2011 (IDT)

התכוונתי להוסיף עוד. אני אפנה אליה אבקש ממנה תמונה, ואבקש ממנה לכתוב מהם הפרסומים החשובים שהיא חושבת שראוי שיופיעו בערך, וגם להרחיב על עבודתה המדעית, כנ"ל גם מיכל ארצי. רצוי שיהיו ספרים, אבל גם פרסומים נבחרים. בינתיים לא רציתי שהערך יהיה ריק. ותודה לך על הערך. אני מאד שמחה שנרשמת לויקיפדיה, ואתה לוקח חלק בהעלאת ערכי הארכאולוגיה. Hanay שיחה 06:41, 2 במאי 2011 (IDT)

רוב בעילות אחר הבעל[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב :-) תודה להתייחסותך בדף השיחה. אודה אם תראי את תשובתי לתגובתך שם. בברכה. :-) ALCשיחה • כ"ח בניסן ה'תשע"א • 08:57, 2 במאי 2011 (IDT)

ואגב, אשמח לדעת כיצד הוספת את הסרט בפינה השמאלית התחתונה של דף השיחה שלך הקובע "בדף זה מתנהגים בנימוס"... ALCשיחה • כ"ח בניסן ה'תשע"א • 08:59, 2 במאי 2011 (IDT)
תודה, הגבתי שם. לשאלתך, ראה בפסקה למעלה משתמש ממליץ Hanay שיחה 11:25, 2 במאי 2011 (IDT)

מחיקת תוספת לדף מגילת אסתר, מגילת אסתר באור חדש[עריכת קוד מקור]

שלום Hanay

סליחה שלא ראיתי את תשובתך ממרץ.

פרושי הפסוקים במגילה התפרסמו ב http://he.wikisource.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8:%D7%90%D7%A1%D7%AA%D7%A8_%D7%90_%D7%92 (ביאור: אסתר א ג) קימים עכשו כ 48 פסוקים שכתבתי להם באור חדש. המאמר עצמו התפרסם במספר חלקים ב articles.co.il -

פורים: מדוע אחשורוש, רודף הנשים, בחר את אסתר ?

פורים: מעקב משפטי: מרדכי לא כרע, כי המלך לא פקד!

-- חלק א. פקודת הכריעה של המן היתה hearsay

-- חלק ב. המלך אישר גבית מיסים ולא פקודת הרג

-- חלק ג. המן הגאותן נכנס למלכודת

-- חלק ד. המן מדמיין שהמלך והמלכה מתחרים על יוקרתו

-- חלק ה. המלך מאשר שמרדכי ידע הכל

פורים: מדוע נתלו בני המן המתים?

במידה ואת חושבת שהנושא ראוי להתפרסם גם ב wikimedia אני אשמח לברר איך להכניס את הרעיונות בצורה הנאותה.

בכבוד

אילן סנדובסקי

כל מה שכתבת כאן נראה כמו מחקר מקורי, ובויקיפדיה, לא מוסיפים מחקר מקורי שלא התפרסם לפני כן בבמה ידוע כגון כתב עת ידוע וכדומה. בכל מקרה יש שם נושאים שאינם קשורים רק למגילה כמגילה. אני מציעה שתעלה את הצעתך בדף השיחה של הערך, אבל בבקשה בתמציתיות, לא לפי פרק א, פרק ב, וכו' אלה כמה מילים מהם הנושאים שאתה רוצה לעלות, והיכן זה התפרסם, וחכה לתגובות של ויקיפדים Hanay שיחה 17:31, 3 במאי 2011 (IDT)

משתמש חדש, פוטנציאל ענק[עריכת קוד מקור]

היי חנה, האם יש לך כוח לעזור למשתמש חדש בערך החדש שכתב? הוא זקוק למספר שינויי נוסח, אבל פשוט אין לי זמן לעבור איתו על זה... אם לא אז תגידי :) בברכה, ‏Ofekalefשיחה • מה אתם מעדיפים, תיבת חיפוש, או פורטל?16:34, 7 במאי 2011 (IDT)

נראה שכבר עזרו לו Hanay שיחה 19:50, 7 במאי 2011 (IDT)

המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Hanay. בהנאה, ערן בוט - שיחה 22:05, 7 במאי 2011 (IDT)