ויקיפדיה:בקשות ממפעילים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Dorian Gray Wild (שיחה | תרומות)
שורה 29: שורה 29:
*:::כאן לא המקום לנהל דיון ולא הבנתי את הטיעון של "שוללת את הטענה ליציבות הגרסה אחרי המחיקות". המצב גבולי - התוכן שהובעה לו התנגדות הוסר לפני קצת יותר מחמישה שבועות ולכן לגיטימי לראות גם את הגרסה לאחר ההסרות כיציבה (זה עניין של שיקול דעת מפעילים). כיוון שכבר הבעתי בעבר בדף השיחה את דעתי על כך שתוספות מסוג זה אינן אנציקלופדיות אשאיר למפעיל אחר להגיב לעניין מהי הגרסה היציבה. [[משתמש:Dovno|Dovno]] - [[שיחת משתמש:Dovno|שיחה]] 01:26, 14 במרץ 2021 (IST)
*:::כאן לא המקום לנהל דיון ולא הבנתי את הטיעון של "שוללת את הטענה ליציבות הגרסה אחרי המחיקות". המצב גבולי - התוכן שהובעה לו התנגדות הוסר לפני קצת יותר מחמישה שבועות ולכן לגיטימי לראות גם את הגרסה לאחר ההסרות כיציבה (זה עניין של שיקול דעת מפעילים). כיוון שכבר הבעתי בעבר בדף השיחה את דעתי על כך שתוספות מסוג זה אינן אנציקלופדיות אשאיר למפעיל אחר להגיב לעניין מהי הגרסה היציבה. [[משתמש:Dovno|Dovno]] - [[שיחת משתמש:Dovno|שיחה]] 01:26, 14 במרץ 2021 (IST)
*::::עם זאת, כיוון שנטען כאן ש"לא הוסף שום דבר שהייתה לו התנגדות", אציין שבעריכה מהיום בצהריים בהחלט הוחזר לערך גם משפט שהובעה לו התנגדות מפורשת עוד באוקטובר ובנובמבר. [[משתמש:Dovno|Dovno]] - [[שיחת משתמש:Dovno|שיחה]] 01:41, 14 במרץ 2021 (IST)
*::::עם זאת, כיוון שנטען כאן ש"לא הוסף שום דבר שהייתה לו התנגדות", אציין שבעריכה מהיום בצהריים בהחלט הוחזר לערך גם משפט שהובעה לו התנגדות מפורשת עוד באוקטובר ובנובמבר. [[משתמש:Dovno|Dovno]] - [[שיחת משתמש:Dovno|שיחה]] 01:41, 14 במרץ 2021 (IST)
*:::::בדף השיחה כתוב: ""את היותה חילונית יש לציין בצמוד לאזכור הצטרפותה לימינה" – במקום מה שכתוב כעת. כנ"ל לגבי נושא הלהט"בים" – אבל לא הוצע טקסט חלופי. משום כך אין זה נכון לטעון כאילו הובעה התנגדות מפורשת בדף השיחה. התנגדות מפורשת היא כאשר כתוב שאין לציין כלל את הטקסט. הדגים זאת נרו יאיר בדף שיחה של ערך אחר כשציין כי מי שכתב שאין לו התנגדות לפרט בערך, צריך לציין שהוא '''בעד''' הפרט בערך. גם אם המשפט היה בערך בניגוד לדעתו של Dovno, אין הצדקה לשש מחיקות אחרות שאינן קשורות כלל למשפט זה, ללא דיון בדף השיחה. כשיש דיון בדף השיחה, אין משמעות גם לחמישה שבועות, בעיקר כאשר מי שביצע את המחיקה לא הצטרף לדיון בדף השיחה, אלא ביצע את המחיקות חודש וחצי אחרי התוספת האחרונה (מסיכה שקופה לקורונה), פרק זמן ארוך מחמישה שבועות.
*:::::כדי להסיר ספק, עכשיו לא כתוב בשום מקום בערך על פינטו שהיא חילונית, בניגוד לכתוב בדף השיחה, כפי שציטטתי לעיל. גם אם זה היה נכתב אחרת, יש צורך במקור – אבל המקור נמחק, בטענה כאילו הוא "תעמולת בחירות". בערך על [[איילת שקד]] כתוב שהיא חילונית, ויש גם [https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4240327,00.html מקור], אף על פי שגם שם זה "תעמולת בחירות". [[משתמש:Dorian Gray Wild|דוריאן]]''' • [[שיחת משתמש:Dorian Gray Wild|<small><font color="navy">D</font><font color="bordo">G</font><font color="green">W</font><font color="black"> – Talk</font></small>&rlm;]]''' 03:16, 14 במרץ 2021 (IST)


== בקשות מחיקת גרסאות מסוימות ==
== בקשות מחיקת גרסאות מסוימות ==

גרסה מ־04:16, 14 במרץ 2021

שער הקהילה > תחזוקה > בקשות ממפעילים

לראש הדף
לתחתית הדף

בקשות מחיקה

בקשות חסימה / הסרת חסימה

בקשות הגנה / הסרת הגנה

  • שירלי פינטו (שיחה | עריכה | היסטוריה | יומנים | מקושרים | ויקינתונים | מסנן | הגנה) – מלחמת עריכה. משתמש S i p i f i נרשם היום וביצע מלחמת עריכה בשירלי פינטו. העריכה שביצע Shmuelgal איננה גרסה יציבה, משום שיש לי התנגדות לעריכה זו ומשום שהתקיים דיון בדף השיחה מה צריך להיות בערך. פורסמה מודעה בלוח המודעות, ו-Shmuelgal יכול בכל עת להצטרף לדף השיחה, גם היום, ולהביע את דעתו מה צריך להיות בערך. לא נכון לבצע מחיקות מגרסה יציבה לפני בחירות, כאשר ערכים על חברי כנסת אחרים נותרו בלתי מטופלים אחרי תוספות שהוכנסו אליהם לפני שלושה שבועות ופחות (קארין אלהרר – תוספות לפני 18 יום, וכתוב פעמיים שזכתה באות אבירת איכות השלטון. גם פירוט החקיקה הוא מעבר לנדרש), כפי שציינתי בדף השיחה של מרב מיכאלי. לפי וק:מע גרסה יציבה היא הגרסה שהייתה בערך לפני השינוי שהחל את מלחמת העריכה, ועל משתמש מהיום לפנות למפעילים על מנת שיקבעו את הגרסה היציבה, במקום לקבוע בעצמו. דוריאןDGW – Talk 19:52, 13 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    בעקבות המודעה אליה קישרת בלוח המודעות היתה התנגדות של מספר משתמשים לתוספות האלו שהובהרה עוד באוקטובר ושוב בנובמבר. זה שהתוכן הוסף שוב בדצמבר לא הופך את התוספות ליציבות. וודאי לא כאשר הוסר שוב לפני יותר מחמישה שבועות. נא לדון על ההצעה לתוספות השנויות במחלוקת בדף השיחה של הערך. Dovno - שיחה 00:05, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    המודעה פורסמה בלוח המודעות ב-23 באוקטובר 2020.
    ב-8 בדצמבר 2020 נכתב על שיחת פינטו עם אודלי-ה פיטוסי (מונתה לאו"ם ב-1 בדצמבר 2020), ואחרי שבוע נכתב על הקמת ארגון We can. שבועיים לאחר מכן נכתב על מסיכה שקופה לקורונה. Shmuelgal השאיר את We can ומחק את השיחה עם פיטוסי ואת המסיכה לקורונה, חודשיים וחודש וחצי לאחר מכן. הוא היה יכול לציין בדף השיחה שהוא מתנגד להוספת השיחה עם פיטוסי והמסיכה השקופה עבור חירשים. התנגדותי למחיקת פיטוסי ומחיקת המסיכה השקופה שוללת את הטענה ליציבות הגרסה אחרי המחיקות שביצע Shmuelgal.
    צר לי על ההטעיה שנטענה כאן כאילו הוסף שוב תוכן שהמשתמשים התנגדו לו בדף השיחה, ולא הוסף שום דבר שהייתה לו התנגדות בדף השיחה.
    שאר הדברים שנמחקו מהערך והפכו אותו לגרסה בלתי יציבה, שכאמור הבעתי לה התנגדות ובעקבותיה נפתחה מלחמת עריכה בין משתמש שנרשם אתמול ובין מנטר, הם:
    השתתפות פינטו בתוכנית המצוינות של המכללה – 31 באוקטובר, 2017
    נסיעה להודו כדי לקדם חינוך חירשים שם – 1 בנובמבר 2017
    תרגום לחירשות נפגעות תקיפה מינית – 3 בנובמבר 2017 (שעה 5:04), עריכה על ידי דוד שי
    מניעת עיקור של נשים חירשות – 9 בנובמבר 2017‏
    קידום נגישות לחירשים שאינם שומעים את שמותיהם ברמקול – 12 בדצמבר 2017
    השתתפות כשופטת חירשת בחידון תנ"ך למבוגרים שומעים – 24 בדצמבר 2019
    למותר לציין כי כל הטקסט בערך היה לעיני מי שניהל דיונים הדף השיחה, ו-Shmuelgal היה יכול להצטרף לשיחה לפי המודעה שפורסמה בלוח המודעות ולציין כי הוא מתנגד לטקסט זה, אך לא עשה זאת כלל.
    משום כך הגרסה ש-Shmuelgal ערך אליה, איננה גרסה יציבה. דוריאןDGW – Talk 01:07, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    כאן לא המקום לנהל דיון ולא הבנתי את הטיעון של "שוללת את הטענה ליציבות הגרסה אחרי המחיקות". המצב גבולי - התוכן שהובעה לו התנגדות הוסר לפני קצת יותר מחמישה שבועות ולכן לגיטימי לראות גם את הגרסה לאחר ההסרות כיציבה (זה עניין של שיקול דעת מפעילים). כיוון שכבר הבעתי בעבר בדף השיחה את דעתי על כך שתוספות מסוג זה אינן אנציקלופדיות אשאיר למפעיל אחר להגיב לעניין מהי הגרסה היציבה. Dovno - שיחה 01:26, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    עם זאת, כיוון שנטען כאן ש"לא הוסף שום דבר שהייתה לו התנגדות", אציין שבעריכה מהיום בצהריים בהחלט הוחזר לערך גם משפט שהובעה לו התנגדות מפורשת עוד באוקטובר ובנובמבר. Dovno - שיחה 01:41, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
    בדף השיחה כתוב: ""את היותה חילונית יש לציין בצמוד לאזכור הצטרפותה לימינה" – במקום מה שכתוב כעת. כנ"ל לגבי נושא הלהט"בים" – אבל לא הוצע טקסט חלופי. משום כך אין זה נכון לטעון כאילו הובעה התנגדות מפורשת בדף השיחה. התנגדות מפורשת היא כאשר כתוב שאין לציין כלל את הטקסט. הדגים זאת נרו יאיר בדף שיחה של ערך אחר כשציין כי מי שכתב שאין לו התנגדות לפרט בערך, צריך לציין שהוא בעד הפרט בערך. גם אם המשפט היה בערך בניגוד לדעתו של Dovno, אין הצדקה לשש מחיקות אחרות שאינן קשורות כלל למשפט זה, ללא דיון בדף השיחה. כשיש דיון בדף השיחה, אין משמעות גם לחמישה שבועות, בעיקר כאשר מי שביצע את המחיקה לא הצטרף לדיון בדף השיחה, אלא ביצע את המחיקות חודש וחצי אחרי התוספת האחרונה (מסיכה שקופה לקורונה), פרק זמן ארוך מחמישה שבועות.
    כדי להסיר ספק, עכשיו לא כתוב בשום מקום בערך על פינטו שהיא חילונית, בניגוד לכתוב בדף השיחה, כפי שציטטתי לעיל. גם אם זה היה נכתב אחרת, יש צורך במקור – אבל המקור נמחק, בטענה כאילו הוא "תעמולת בחירות". בערך על איילת שקד כתוב שהיא חילונית, ויש גם מקור, אף על פי שגם שם זה "תעמולת בחירות". דוריאןDGW – Talk 03:16, 14 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

בקשות מחיקת גרסאות מסוימות

בקשות עריכת דף מוגן או הודעת מערכת

בקשות העברת דף תוך כדי מחיקת דף אחר / העברת קובץ

בקשות אחרות

בקשת הרשאות