שיחת משתמשת:TalyaNe/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 חודשים מאת TalyaNe בנושא טקסט בערך חדש

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

טרנספוביה[עריכת קוד מקור]

עיון בהיסטוריית הגרסאות מלמד שוויקילסטר הוסיפה את זה במרץ 2019 (קישור), ואם לא פספסתי משהו כזה או אחר, זה היה בערך שנתיים ורבע עד שגנדלף הסיר את זה, ואז ביטלת את העריכה שלו לאחר חודשיים. זה פינג־פונג יציבות (מצד אחד לא מדובר בתוספת חדשה; מצד שני יש כאן חודשיים לפחות שהעריכה הזאת שרדה), ולכן אני נמנע מנקיטת הליך כלשהו כלפי מי משניכם. אבל עבור הפעם הבאה: אחרי שחזור אחד או שניים, גם אם נראה לך שהצדק איתך – הדרך היא לפנות למפעילים ולא לפגוע במרחב הערכים באמצעות עריכות הדדיות חוזרות. דגש - שיחה 10:58, 11 ביולי 2021 (IDT)

אני כתבתי בדף השיחה וחיכיתי שלושה ימים לפני ששחזרתי, וגם אז מדובר לא בעריכה שאני הצעתי אלא בתמונה שגנדלף הסיר. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:47, 11 ביולי 2021 (IDT)
הוא נימק את עמדתו. העובדה שהמתנת שלושה ימים אינה מחפה על העובדה שהובעה התנגדות. הדרך לפתור זאת היא בדף שיחה, ואם הדיון נתקע, אפשר להיעזר בלוח המודעות. לגבי הסיפא, אין משמעות לשאלה האם מדובר בעריכה או בתמונה, בהסרה או בהוספה. אם מה שביצעת עורר התנגדות, חוזרים למצב היציב. וחודשיים פלוס כמה ימים זה מצב יציב. דגש - שיחה 11:57, 11 ביולי 2021 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]

היי, אם תוכלי להביט מבט הדפי השיחה של הערכים "נישואים חד מיניים" ו-"טיפולי המרה" יש שם משתמשים שמוחקים ⟨ תוכן הוסתר ממניעים אישיים של התנגדות מובהקת לקהילה הגאה עריכות שעשיתי והוספתי פרטים חיונים. אחד מהם אפילו הציע היום למחוק את ערך "נישואים חד מיניים" כי "בעלי דעות פרוגרסיביות השתלטו על ויקיפדיה". ⟨ תוכן הוסתר. --Derekangels - שיחה 03:51, 19 ביולי 2021 (IDT)

ויקיפדיה:כללי ההתנהגות[עריכת קוד מקור]

המשפט "אז אולי מוטב שתפסיק להיות בריון ותחזור להיות ויקיפד" שבתגובתך זו אינו עולה בקנה אחד עם המקובל באתר, ואני מצפה ממך להסיר אותו בהקדם. דגש - שיחה 12:27, 19 ביולי 2021 (IDT)

ולהאשים את מי שאתה לא מסכים איתו בשטיפת מוח אורווליאנית כן עולה בקנה אחד עם המקובל באתר? להציע לשנות את הערך על בסיס המחקר המקורי שלך זה עולה בקנה אחד עם המקובל באתר? להציע לי לפתוח דיון על השינויים שהוא מציע עם המחקר המקורי שלו זה עולה בקנה אחד עם המקובל באתר? למחוק תגובה אנונימית שאתה לא מסכים איתה זה עולה בקנה אחד עם המקובל באתר? לנסות להגחיך את העורכים שמולך ואת הקונספט של טרנספוביה ולרמוז שהם היסטריים זה עולה בקנה אחד עם המקובל באתר?
אתה יורה לכיוון הלא נכון, דגש. מי שאתה צריך להעיר לו הוא הבריון, לא העורכת שמעירה לו על הבריונות. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 09:57, 29 ביולי 2021 (IDT)
חילוקי דעות באשר לתוכן של ערך הם דבר לגיטימי. תגובות שמפרות את כללי ההתנהגות, בדגש על כאלו שנכתבות מחוץ לחשבון משתמש רשום, יימחקו (אם־כי עדיף לתת למישהו לא־מעורב לעשות את זה).
אם לדעתך יש תגובות של גנדלף שמפירות את כללי ההתנהגות, אשמח לקבל קישור מסודר לדף הבדלי גרסאות. דגש - שיחה 22:36, 31 ביולי 2021 (IDT)
בבקשה. גם לזלזל בדעה שלי וגם לטעון שאני מנסה לעשות שטיפת מוח. ולא ברור לי למה לומר שגנדלף לא מבין בטרנספוביה כשמדובר במי שהטענות שלו סותרות את הערך עליו הוא מגיב זו הפרה. אני חייבת לומר שהוא צודק? כל דבר אחר זו הפרה? //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:46, 31 ביולי 2021 (IDT)
ואגב, לא ברור לי איך הערת על תגובה שבה הערתי על האמירה המזעזעת של גנדלף לפיה אני מנסה לעשות לאנשים שטיפת מוח אורווליאנית, אבל אני זו שהייתי צריכה להפנות אותך לפעם שהוא אמר את זה. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:49, 31 ביולי 2021 (IDT)
אמירה מזעזעת? הוא טען שההרחבה של פוביה מ"רתיעה" ל"התנגדות" היא שיחדש. זו עמדה לגיטימית, גם אם לא מוסכמת.
לקרוא למישהו "בריון", להאשים אותו ב"בריונות" וכן הלאה – לא מקובל.
התגובות שהוסרו לא הוסרו בגלל שנכתב בהן שגנדלף לא מבין, אלא בגלל ניסוחן הבוטה, בצירוף העובדה שהן נכתבו על־ידי כתובות IP לא מזוהות. דגש - שיחה 22:54, 31 ביולי 2021 (IDT)
"לא ברור לי למה גנדלף מתעקש כל כך על נושא שהוא בבירור לא מבין בו אפילו טיפה" זה ניסוח בוטה, אבל לומר לי שאני עושה לאנשים שטיפת מוח זו לא. צר לי דגש, אבל האמירה הזו מבהירה טוב מאוד שאתה לא קרוב אפילו ללהיות ניטרלי מספיק בשביל להיות ארביטר בסוגיה זו. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:28, 8 באוגוסט 2021 (IDT)

בחייאת רבאק אני רואה אותך בכל מקום[עריכת קוד מקור]

קודם ברדיט, אז ביוטיוב, ועכשיו פה? איך לעזאזל את בכל מקום? 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!21:44, 9 בפברואר 2022 (IST)

/j אם זה לא היה ברור 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!21:44, 9 בפברואר 2022 (IST)
התבלבלתי עם אדם אחר לגבי רדיט, אופס... ‏💛🤍tonsi Sokomoka💜🖤‏ • שיחהשעשועון "של מי התמונה הזאת" חוזר ובגדול!11:29, 28 באפריל 2022 (IDT)

שלום ושבוע טוב[עריכת קוד מקור]

אשמח לתגובתך לדברי בשיחה:חרטה על הליך התאמה מגדרית.

תודה וברכה, ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ג'יי קיי רולינג[עריכת קוד מקור]

היי יובל, את מעורבת שם במלחמת עריכה... אנא דונו בעניין בדף השיחה. תאו הארגמן - שיחה 10:32, 28 בדצמבר 2022 (IST)

קלרינט בס[עריכת קוד מקור]

חסר לנו הערך קלרינט בס (Bass clarinet),אולי תרצי לכתוב?? בר 👻 שיחה 01:06, 6 בינואר 2023 (IST)

לשון מעט יותר עדינה[עריכת קוד מקור]

היי. אני מודע לחלוטין לכל מה שהתרחש סביבך בשבוע האחרון, ואין לי אלא להצטער על כך. רק יש לי בקשה קטנה אחת: אנא, השתדלי לא להיגרר לפרובוקציות של עורכים אנונימים שאולי ינסו לתקוף את הערך, אותך או כל דבר סביב זה בימים הקרובים. אנחנו, המפעילים, מנסים לספק הגנה מירבית סביב הנושא (עד חסימת טווחים), אבל כדי שתישארי בצד הטוב, בבקשה לא לכתוב "לעזעזל" או דברים מהסוג הזה. כל פעם שתראי שיש בעיה מול אנונימי, פשוט תפני ישירות אלינו (או למפעיל/ה שאת סומכת עליה, או לחלופין לדף וק:במ).

תודה על ההבנה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 14:41, 10 בינואר 2023 (IST)

ארגונים למען טרנסג'נדרים[עריכת קוד מקור]

הי יובל, אני תומכת בהכנסת המידע הזה לערך אבל לעת עתה יש להסיר אותו כי יש התנגדות וחבל שסתם תכנסי למלחמת עריכה עם האלמונימי (אימצתי את המינוח היפה שלך). אנא התאזרי בסבלנות. תודה פרח בשבילך. Kershatz - שיחה 14:51, 10 בינואר 2023 (IST)

למרות ההמלצה העדינה להפסקת מלחמת העריכה, המשכת. ביקשתי את חסימתך. Mod - שיחה 15:54, 10 בינואר 2023 (IST)
עצרתי מלחמת עריכה נוספת שאנונימי פתח, Mod. או שמא מלחמות עריכה זה משהו שמותר רק ⟨ תוכן הוסתר לפתוח? //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 15:55, 10 בינואר 2023 (IST)
את מלחמת העריכה את פתחת, ולא האנונימי. הוספת מידע, האנונימי הסיר עם נימוק, והחלטת להחזיר ללא דיון. מדובר במלחמת עריכה, אותה המשכת לבצע לאחר הפניה הנעימה של Kershatz. בנוסף, קריאה בשמות גנאי למשתמשים אחרים הינה עילה נוספת לחסימה. Mod - שיחה 16:00, 10 בינואר 2023 (IST)
אהא, טרנספוביה היא כינוי גנאי. כן. לגמרי. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:02, 10 בינואר 2023 (IST)
העף מבט בבקשה על היסטורית העריכה, Mod. מתי נוספו האזכורים ל״ברית הלביאות״ ו״כרצונו״ לערך ומתי הם הוסרו? האם אלו שני אירועים שקרו בסמיכות זה לזה, או שמא בא אנונימי וביצע עריכה שיש לה התנגדות, קרי מלחמת עריכה? //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:04, 10 בינואר 2023 (IST)
הסרתי את הבקשה, מכיוון ששינוי שבוצע בטקסט (שינוי "טרנסיות/ים" ל"טרנסיות~ים", וכו') גרם לכך שלא מצאתי את הכיתוב בגרסא קודמת. העובדה שהינך נוטה להיכנס למלחמת עריכות לא משתנה בעקבות טעות זו. האשמת אדם אחר בהפליה ללא הוכחה הינה קריאת גנאי, בהחלט. Mod - שיחה 16:06, 10 בינואר 2023 (IST)
תן לי לעזור לך - ברית הלביאות הוסף לערך בינואר 2021, לפני שנתיים, וכרצונו קיים בו עוד מאז 2016! אבל אפילו מבלי למצוא את העריכות המקוריות, קל לקפוץ לגרסה בת חצי שנה ולראות ששניהם כבר היו שם, כפי שלא טרחת לעשות.
להבא, במקום להתעצבן עליי באופן אוטומטי, שים לב למה שאני כותבת. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:14, 10 בינואר 2023 (IST)

קישור להבדל בין גרסאות[עריכת קוד מקור]

שלום יובל, אני רואה שאת נוהגת לקשר בדפי שיחה לגרסה מסוימת במקום להבדל בין גרסאות כדי שניתן יהיה לראות מה השתנה בעריכה. יש לכך סקריפט שצריך להתקין בהעדפות שלך. אני ממליץ שתבקשי הדרכה להתקנה הזאת בדלפק ייעוץ. Liadmalone - שיחה 11:46, 13 בינואר 2023 (IST)

היי, האמת שפשוט מדובר בהרגל שאתה צודק שאני צריכה לנטוש ולעבור ל{{הבדל בין גרסאות}}. אם כי אני כן אציין שבמבט של גרסה מסוימת כן יש כפתור שמאפשר ישר להשוות עם הגרסה הקודמת, אבל עדיין, עדיף לחסוך את השלב הזה מהקוראים במיוחד כשמדובר בתבנית אחרת והוספה של תו | בודד. //יובל טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:11, 13 בינואר 2023 (IST)

היי בוקר טוב.

העברתי את הטיוטה למרחב המשתמשת שלך, כך שתוכלי לעבוד עליה ללא הפרעה. לאחר שהיא תהיה מוכנה להעברה, אפשר יהיה לתת ביקורת עמיתים כמקובל, להוסיף או להסיר תוכן וכדומה. כרגע, כשיש רק כותרות, עדיף שזה פשוט יהיה אצלך, כך שלא אמורה להיות הפרעה...

נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 11:31, 19 בינואר 2023 (IST)

הטיוטה הייתה אמורה להיות טיוטה שיתופית, לא רק טיוטה שלי, לכן שמתי אותה במרחב הטיוטה הכללי. לצערי נראה שיש שם בעיקר אנונימי שלא בא לעזור. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:39, 19 בינואר 2023 (IST)
אם היא אמורה להיות טיוטה שיתופית, אין ברירה אלא לקבל שלא כל העריכות שם יהיו לשביעות רצונך האם להחזיר אותה למרחב טיוטה? תאו הארגמן - שיחה 11:44, 19 בינואר 2023 (IST)
ברור לי שלא כל העריכות לא יהיו לשביעות רצוני. התלונה לא הייתה על זה שהאנונימי עושה עריכה שאני לא מסכימה איתה, אלא שהוא מסרב לשתף פעולה והתשובה שלו היא ״אני לא אוהב את הארגון הזה אז זה לא יהיה פה וזהו״.
אפשר מבחינתי להחזיר למרחב הטיוטה. כרגע אני בעיקר מקווה שאנשים יתרמו לטיוטה בכלל, שכרגע ריקה לגמרי. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:57, 19 בינואר 2023 (IST)
אין בעיה להחזיר למרחב הטיוטה, זה פשוט לא יהיה נעול כי זכותם של כל העורכים לערוך שם (גם אם הם לא אוהבים תמונות...). להחזיר? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 12:50, 19 בינואר 2023 (IST)
תחזיר. כאמור הבעיה לא הייתה עם ההסרה, אלא עם חוסר שיתוף הפעולה והעובדה שהוא הסיר את התמונה סתם כי הוא לא אוהב את הארגון ולא מאף סיבה הגיונית. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 14:08, 19 בינואר 2023 (IST)
בוצע בוצע בהצלחה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:07, 19 בינואר 2023 (IST)
ראשית, מעולם לא אמרתי "״אני לא אוהב את הארגון הזה אז זה לא יהיה פה וזהו״", מה שכתבתי והיה נכון לצטט במדויק הוא ”עריכת טיוטה ציבורית (שאיננה דף בארגז חול אישי) ; אני מתנגד להכללת תמונה זו בערך. ראשית, מדובר בארגון שולי ביותר ביחס לארגונים שיזמו, מימנו והפיקו את ההפגנה וגם אם מדובר בהפגנה ספונטנית, עדיין מדובר בארגון שולי מאד שלא בהכרח משקף את הרוח הכללית בהפגנה.” שנית, פרשנותך לעריכתי לגמרי איננה נכונה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

גרסה יציבה[עריכת קוד מקור]

אנא הסבירי לי, לדעתך, מהי גרסה יציבה. התו המתחרה - שיחה 12:30, 5 במרץ 2023 (IST)

אני מבינה שלא קראת את תקציר העריכה שלי.
זה לא עניין של גרסא יציבה. ברגע שאתה מסיר מקור מקובל בוויקיפדיה כי אתה לא אוהב אותו, זו לא עריכה תקפה. להסתתר מאחורי ״גרסא יציבה״ לא אומר כלום. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 12:38, 5 במרץ 2023 (IST)
טוב, את לא רצינית. המשכתי את הדיון בדף שיחת הערך. התו המתחרה - שיחה 12:44, 5 במרץ 2023 (IST)

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

בערך חדש, כמו בהמהומות בחווארה, תוספת לא מוסכמת דינה להמחק. באם מלחמת העריכה תמשיך, אאלץ לפנות למפעילים. -עורך לו- - שיחה 10:48, 8 במרץ 2023 (IST)

כמו שכבר כתבתי לך, נפתח דיון על אותה עריכה בדיוק בטרם הסרת אותה. כלומר מי שפותח פה במלחמות עריכה ולא משתתף בדיונים הוא אתה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:33, 8 במרץ 2023 (IST)
כדאי לקרוא שוב את הכללים, אני לא מתכוון להתווכח. בכל מקרה הגבתי בדיון. -עורך לו- - שיחה 11:50, 8 במרץ 2023 (IST)

מלחמות עריכה חוזרות ונשנות[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה, לאחרונה את נוהגת לחזור על עריכות שהובעה להם התנגדות, לעיתים ללא דיון בשיחה כלל ולעיתים לאחר שפתחת דיון למראית עין אך ללא שמוצה או שהושג בו רוב לדעתך. התנהגות זו מנוגדת לכללי הקהילה ומהווה עילה לחסימה, את מתבקשת לחדול מהתנהגות זו. יושב אוהלשיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג 23:05, 20 במרץ 2023 (IST)

לפני הערה - בדיקה[עריכת קוד מקור]

דיון ארוך ונרחב פה אייל (המאו"ר לשעבר) שיחה 12:11, 21 במרץ 2023 (IST)

חסימה עקב מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

בעריכות הזו והזו החזרת לערך מידע שידעת בבירור כי יש לו התנגדות בדף השיחה. גם אני וגם מקף הבהרנו לך שגם אם את לא מסכימה לטיעון זה לא נקרא שיושב אוהל לא נימק, ואני מניח שברגע שהחזרת את התוכן לערך ידעת בדיוק מה יקרה.

אחרי שהמפעילים הניחו כוונה טוב כל הזמן, ונתנו למלחמות להתנהל על גב הערכים, הגיע הזמן להוריד את הכפפות. כל מלחמת עריכה, מצד כל משתמש שהוא, תיענה בחסימה. אם יש לך טענות על יושב אוהל – תטעני אותם בדף הבירורים, לא על גבי הערכים. המשך יום נעים, התו השמיניהבה נשוחח 10:24, 24 במרץ 2023 (IDT)

התו השמיני - אמרת כל מלחמת עריכה, אבל נראה לי שפספסת משהו: 1 2 3 4 5. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:34, 24 במרץ 2023 (IDT)
ראשית – מובהר בדיוק בתקציר העריכה.
שנית – מתנהל בירור, כדאי שתוסיפי את זה לשם. התו השמיניהבה נשוחח 10:37, 24 במרץ 2023 (IDT)
הוספתי את זה לשם. אתה הגבת, ציטוט, ”זה שאת קוראת למשהו מלחמת עריכה – לא אומר שהוא מלחמת עריכה.”
האם אתה הולך לתמוך בחסימתו?
כמו כן, אם ככה דברים עובדים, אז אני מבקשת שתפתח בירור בענייני כדי שאוכל לחמוק מחסימה, ממש כמו ידידנו. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:44, 24 במרץ 2023 (IDT)
למעשה, התגובה שלך על ההודעה הראשונה ביותר שלי, שהציגה בדיוק את מלחמת העריכה הזו, הייתה ”כרגע אתם עסוקים בלריב ולבקש פעם ביומיים את חסימתו של האחר במקום לנסות לדבר בצורה מתורבת כמו בני אדם.” בטוח שאתה מעוניין במניעה של מלחמת עריכה? כי אתה, בתור המפעיל הראשון להגיב, אפשרת לאותו משתמש להמשיך בארבעה ימים שלמים של מלחמות עריכה ודריסת דיונים. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:45, 24 במרץ 2023 (IDT)
כאן אנחנו עוסקים בך, זכור לי שאת התנגדת נמרצות ל-Whataboutism.
בנוגע ליושב אוהל הגבתי בעבר בדף הבירורים, ואמשיך להגיב שם. התו השמיניהבה נשוחח 10:58, 24 במרץ 2023 (IDT)
@התו השמיני
הגבת שלא כל מה שבעיני הוא מלחמת עריכה הוא מלחמת עריכה. עכשיו אתה מתלונן שלא הערתי על כך בדף הבירורים למרות שעשיתי זאת.
אני שואלת אותך שאלה פשוטה - מדוע לא חסמת את יושב אוהל על מלחמות העריכה שלו, חסימה סלקטיבית שמאפשרת לו להגיב בדף הבירורים כפי שכבר נעשה בעבר? מדוע אפשרת לו להמשיך לבצע מלחמות עריכה? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:02, 24 במרץ 2023 (IDT)
הייתי שואלת את זה בדף הבירורים, אבל אתה יודע, אני חסומה משם הודות לאחד ממשתתפי דף שיחת המשתמשת הזה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:03, 24 במרץ 2023 (IDT)
ראשית – אין צורך לתייג אותי בכל הודעה, משתי סיבות: א. אני עוקב אחרי הדיון כאן. ב. אני לא מקבל ממך תיוגים, כמו שאני לא מקבל גם מיושב אוהל.
שנית – הדיון בדף הבירורים מתנהל, והוא יגיע למיצוי שם. שם יכריעו האם יושב אוהל ניהל מלחמות עריכה, לא כאן. יש לך שש שעות של חסימה מדף הבירורים, וזה זמן בשבילך לצאת מכאן ולערוך קצת חשבון נפש, כדי שלא תגיעי לחסימה ארוכה יותר. התו השמיניהבה נשוחח 11:19, 24 במרץ 2023 (IDT)
@התו השמיני
מדוע אם כן לא לחסום אותו ממרחב הערכים ולהשאיר לו גישה לדף הבירורים? כבר היו דברים מעולם הרי.
אם מדובר במשחית סדרתי ש, כפי שראית במו עיניך, ממשיך במלחמות עריכה, איזו סיבה יש לאפשר לו להמשיך? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:21, 24 במרץ 2023 (IDT)
אחזור על עצמי בפעם האחרונה: הדיון האם מדובר במשחית סדרתי או לא ימוצה בדף הבירורים. עד אז, אני לא מתייחס אליו ככזה, כמו שאני לא מתייחס אלייך ככזו. התו השמיניהבה נשוחח 11:26, 24 במרץ 2023 (IDT)
הבנתי. אז אתה כן מאשר לו להמשיך במלחמות העריכה שאתה רואה במו עיניך ושקישרתי אליהן גם בדף הבירורים וגם פה.
כלומר לא "כל מלחמת עריכה תוביל לחסימה".
שמחה שביררתי זאת. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:30, 24 במרץ 2023 (IDT)
לא רואה צורך להגיב לטענה הביזארית הזו. התו השמיניהבה נשוחח 11:59, 24 במרץ 2023 (IDT)
@התו השמיני שמע כאילו, היא ליטרלי צודקת והוא טועה, באיזה עולם זה סבבה לא לחסום אותו וכן לחסום אותה? 2A0D:6FC7:32D:3B48:278:5634:1232:5476 12:49, 24 במרץ 2023 (IDT)
מתנגדת לכל ניסיון חסימה של טליה, אם וכאשר זה יקרה ח"ו זה חסימה ממניעים פוליטיים גרידא. 46.210.24.237 12:56, 24 במרץ 2023 (IDT)

האם זה טיעון בעיניך?[עריכת קוד מקור]

התו השמיני - זו הייתה התקדמות הדיון. אנא אמור לי, האם זה טיעון קביל בעיניך?
י״א - לא הייתה מחאה להט״בית. ט׳ - דווקא הייתה, הנה ההוכחות. י״א - היא לא הייתה בנוגע להסכמים. ט׳ - היא דווקא הייתה, הנה ההוכחות. י״א - אני מתכחש לכך. ט׳ - אבל הנה המקורות, אתה מתכחש להם? י״א - זה היה מינורי וחלף. ט׳ - לא נכון, הנה המקורות שמראים אחרת. י״א - אני מתכחש לכך. ט׳ - הנה סיקור שמראה חשיבות כמו לנושאים האחרים. י״א - אני מתכחש לכך. לא הייתה חשיבות כמו לנושאים האחרים.

האם זה נחשב טיעון בעיניך, להכחיש את כל מה שאומרים לך האחרים ולקבוע את המציאות בעצמך? כי אם כן, יש לי ערך שאשמח לערוך בעוד כמה שעות. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:42, 24 במרץ 2023 (IDT)

משתמש א' טוען שזה חשוב, משתמש ב' טוען שזה לא חשוב, זה בדיוק כמו כל דיון אחר בוויקיפדיה. התו השמיניהבה נשוחח 11:01, 24 במרץ 2023 (IDT)
@התו השמיני
אחלה, אשתמש באישורך בפעם הבאה שאני עורכת את הדף של ג׳יי קיי רולינג. שכן אם כל מה שדרוש כדי להחליט שמשהו הוא בר חשיבות הוא פשוט להצהיר על כך בלי טיעונים, אני מסודרת. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:06, 24 במרץ 2023 (IDT)
הטיעון הזה תקף כל עוד:
א. אין התנגדות רוב ברורה לכך בדף השיחה.
ב. מדובר בהחזרה של הערך לגרסה היציבה, ולא על הוספת מידע חדש. בוויקיפדיה יוצאים מנקודת הנחה שדברים הם לא חשובים עד שיובהר אחרת (ולכן, למשל, אין צורך להסביר תבניות חשיבות, אלא רק להניח אותן). התו השמיניהבה נשוחח 11:16, 24 במרץ 2023 (IDT)
@התו השמיני
אל דאגה, יש לי ערכים שיש בהם מידע שהייתי שמחה להסיר ללא טיעון, ושכשאנשים יסבירו למה בעיניהם יש אני פשוט אגיד "אני לא מסכימה" ובכך אקבע עבור כולם.
אל דאגה, אומר לאנשים שאתה אישרת. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:20, 24 במרץ 2023 (IDT)
ראשית – יש הבדל בין "אני לא מסכימה" ל"אני לא חושבת שיש לזה חשיבות כי אבג".
שנית – אם הטיעון יהיה ענייני הוא יתקבל, אם הוא יהיה דמגוגי הוא לא יתקבל. התו השמיניהבה נשוחח 11:27, 24 במרץ 2023 (IDT)
אוקיי, אז לומר "זו מחאה מינורית" כשהמקורות מראים שלא - זה לא טיעון דמגוגי בעיניך? כשכמה משתמשים הסבירו לו שיש חשיבות והוא לעומת זאת עושה ג׳אגלינג בין טיעונים, זה לא דמגוגי בעיניך?
האם להכחיש מקורות זו התנהלות מקובלת בעיניך? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:29, 24 במרץ 2023 (IDT)
יש הבדל בין להכחיש מקורות ובין לייחס להם משמעות/חשיבות שונה מזו שאת מייחסת להם.
אני לא נכנס לשאלה האם אמירתו שזו מחאה מינורית לא עומדת בקנה אחד עם המקורות כי זה כבר דיון על מהות תוכן הערך, דיון שמקומו בדף שיחת הערך ושאני לא מעוניין להשתתף בו. התו השמיניהבה נשוחח 12:17, 24 במרץ 2023 (IDT)
אני כבר התרעתי מזמן על התנהגות לא הוגנת ומנוגדת לכללים של המשתמש/ת בכל הקשור לערך חרטה על הליך התאמה מגדרית ואתה "התו השמיני" התעלמת מכל הסימנים שהוצגו לך בבירור ולכן עבדת פעמיים. המשתמש/ת יכול/ה לפעול לתיקון המעוות. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

המרת תגי ref לתבנית הערה בערך אישה טרנסית[עריכת קוד מקור]

העורך החזותי לא יודע לעבוד עם תבניות {{הערה}}. לפני כשנתיים כתבתי על כך באופן נרחב במזנון אבל החליטו בכל זאת להזניח את הבעיה ולא טיפלו בה. עם זאת, אני נורא אשמח אם תוכלי לשחזר את תגי ה־ref של העורך החזותי, כי אחרת זה פשוט ימנע ממני להרחיב את הערך בעתיד. אני משתמש אך ורק בעורך החזותי, והעורך החזותי לא יודע לעשות שימוש חוזר בהערות ללא תגי ref והוא גם לא יודע לזהות את השדות של התבנית הערה. דויד פון תמר - שיחה 19:05, 29 במרץ 2023 (IDT)

הבעיה היא שהref גורם לבעיות בעורך קוד מקור, וגם עלול לגרום לבעיות של הערות כפולות. בשל כך יש העדפה כללית להמיר אותן לתבנית הערה.
הפתרון הוא לפתוח על זה שוב דיון במזנון ולתייג אותי? זה נראה לי פתרון עדיף בהרבה מלהשאיר את מצב הביניים בערך אחד. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 19:10, 29 במרץ 2023 (IDT)
ואגב, העורך החזותי כן יודע להתמודד עם תבנית הערה - אפשר לבחור הוספת תבנית>הערה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 19:11, 29 במרץ 2023 (IDT)
לא הייתי קוראת להוספה עם תבנית->הערה "יודע להתמודד". כל העורך בנוי להכנסת הערות עם ref (הכפתור של הוספת הערות שוליים), והוא יודע להציג את ה-preview רק של הערות שנוספו בצורה כזו. אין בעיה של הערות כפולות - הגאדג'ט צ'קטי יודע למצוא אותן ולאחד אותן. אפשר לתת להערה שם ובפעם הבאה להתייחס אליה באותו השם. ‏Saifunny‏ ∞ שיחה 23:30, 29 במרץ 2023 (IDT)
@Saifunny
כך או כך ההעדפה היא להמיר אותן. אין סיבה להכניס יוצא מן הכלל לערך אחד.
זה דבר שעדיף לדון עליו במזנון. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 23:34, 29 במרץ 2023 (IDT)
אני בעד דיון (אם יהיה כזה סביר שאגיב בו), אבל לא מדובר ביוצא מן הכלל, יש המון ערכים שיש בהם הערות מכל אחד מהסוגים.
אה ונזכרתי בעוד משהו שהעורך החזותי לא תומך בו עם הערות מסוג {{הערה}} - שימוש חוזר. ‏Saifunny‏ ∞ שיחה 23:38, 29 במרץ 2023 (IDT)
@Saifunny ההעדפה היא לתקן אם יש משני הסוגים, כלומר לא מדובר במצב רצוי, אלא זמני. אם בוחרים את אחד הסוגים, צריכה להיות עקביות עם אחד הסוגים, אחרת יש בעיות עריכה לשני הצדדים. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 23:42, 29 במרץ 2023 (IDT)
זה נכון ‏Saifunny‏ ∞ שיחה 23:48, 29 במרץ 2023 (IDT)
פתחתי דיון על כך במזנון, אתן מוזמנות להצטרף. דויד פון תמר - שיחה 00:07, 31 במרץ 2023 (IDT)

שחזור[עריכת קוד מקור]

מתנצל, נלחץ לי "שחזור" בשגגה. תיקנתי מיד. תאו הארגמן - שיחה 10:33, 30 במרץ 2023 (IDT)

תודה על ההרגעה, ראיתי את ההתראה והייתי מאוד מבולבלת //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:38, 30 במרץ 2023 (IDT)

אות נחישות ועצבי ברזל[עריכת קוד מקור]

היי, אין לי תמונה מתאימה אז דמייני ויקיפדית עם כוחות על (שזו את) עם נחישות מעוררת הערצה ועצבי ברזל עוד יותר מעוררי הערצה. 2A10:8012:F:256D:F0:4A8C:C21C:5235 23:27, 7 באפריל 2023 (IDT)

😂 80.246.130.241 01:55, 9 באפריל 2023 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

שלום טליה, מה שלומך?


שחזרתי את הביטולים שלך לעריכות של האנונימי בערך בעל השם הארוך (אני מהטלפון, ולכן מסובך להעתיק את השם ולהדביק אותו כאן. אני מניח שכוונתי ברורה). גרסה יציבה לא מתייצבת תוך שבוע, היה על כך דיון במזנון ביוזמתן של העיתונאי המנטר, שנקבע כי לוקח כשבועיים להתייצבותה של גרסה. מקריאה של תקצירי העריכה נראה כי האנונימי אכן נימק בצורה טובה מדוע הוא מתנגד (הוא אינו מתכחש לתגובת התקשורת, אלא מתנגד להוסיפה לפסקה הנוכחית) לעריכות האלו (ובנימה אישית, גם אני, אסביר בפסקה נפרדת). נראה שזו האינטראקציה הראשונה שלנו באתר, לכן אני מעדיף שהיא תהיה חיובית קודם. איני מתכוון להשתמש כעת בכלי החסימה, אך אני מבקש ממך לשים לב להתייצבותה של גרסה ולא לבטל עריכות של אנונימיים (גם להם יש דעות שיש להתחשב בהן). סבורני שהעניין הזה יכול להיפתר בקלות בדף השיחה, אליו את מתבקשת לצרף נימוקים ענייניים לחיזוק העריכות שלך.


ועכשיו לדעתי האישית (אם זה מעניין מישהו). אני באופן אישי מתנגד לחזרתיות על ציטוטים סתמיים. בסופו של דבר, כל שלושת הביטואים מבטאים דבר כולל ומובן. הפשרה שלי היא לכתוב משפט כללי, ועליו להצמיד את שלוש הערות השוליים (או להשתמש במשפט הקיים ולצרף את השלוש אליו). זו בכל אופן דעתי האישית, חומר למחשבה.

סופ"ש נעים. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 21:59, 13 באפריל 2023 (IDT)

@Barak a
הטיעון שלו בייסיקלי היה "אני לא אוהב את מה שהעיתונים האלו אומרים". זה טיעון לגיטימי בעיניך? כי בעיני לא. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:11, 13 באפריל 2023 (IDT)
זה ממש לא מה שטענתי ; מה שטענתי (ומופיע בראש הדף המקושר) זה:

אני מתנגד להכנסת אותם קטעיי "ביקורת" ; name-calling ילדותי איננו "ביקורת" ; ביקורת בדרך כלל כוללת הנמקה לוגית רצינית המפריכה טיעון מסוים כאן. זה לא המקרה כאן ולכן אני מתנגד. נא לא לבטל את עריכתי בצורת "מלחמת עריכה" שכן הדבר ייאלץ אותי לפנות לצינורות המקובלים וכולנו נפסיד זמן. מי שרוצה יכול לפתוח דיון בדף השיחה.

―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

העברה משיחה:המחאה נגד ממשלת ישראל השלושים ושבע[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחה:המחאה נגד ממשלת ישראל השלושים ושבע
ואגב, לו היית טורח לספק מקורות בגוף הערך כפי שעדיין לא עשית, זה באף שלב לא היה מתפתח למלחמת עריכה. (שלא לדבר על זה שלקרוא לכמה עריכות בניסוחים שונים מלחמת עריכה זה... יצירתי.) //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:00, 16 באפריל 2023 (IDT)

אם אני מבין נכון, את בזה הרגע הבהרת שאת מצדיקה את כניסתך למלחמת עריכה בכך שאת המקורות הבאתי כאן בשיחה ולא בגוף הערך (-על ידי הצטרפות למלחמת העריכה...).
גארפילד, העיתונאי המנטר, התו השמיני, Dovno, מישהו מתכנן לעשות משהו עם ההפקרות פה?
(לפרוטוקול, אגב: היא חזרה על אותם ניסוחים שהוסרו, בדף הבקשות ממפעילים קישרתי לעריכותיה) יושב אוהלשיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ג 16:09, 16 באפריל 2023 (IDT)
לא, אתה לא הבאת. אני שחזרתי לגרסה של eman (שהיא לכשעצמה שחזור שלך. למה אתה יוצא נגדי ולא נגדו? למה לא פתחת בקשת חסימה נגדו?) בבקשה שתביא מקורות. לא הבאת, אלא אמרת, ציטוט, ”למה להביא מקור?”
למעשה, עד שתייגתי אותך כאן לא הבאת מקור, וזאת אחרי שהצהרת שאין בכוונתך להביא מקור. מתברר שממש כמו שלא קראת את ויקיפדיה:ביבליוגרפיה, לא קראת גם את ויקיפדיה:מלחמת עריכה שאומר: ”היותו של שינוי כלשהו לא חלק מגרסה יציבה לא יהווה עילה לשחזור בפני עצמה.”
עכשיו, אם בא לך לקיים דיון, אני מוכנה. למעשה, אפילו ניסיתי להכניס נוסח פשרה לערך ואתה התנגדת אליו. האם אתה מסוגל לקיים דיון, יושב אוהל, או שכל מה שאתה יודע זה לזרוק בקשות חסימה לכל כיוון עד שאנשים מתייאשים מלנסות לדבר איתך? ואולי זו הסיבה שלא ביקשת לחסום את Eman, כי ידעת שאף אחד לא ייקח ברצינות בקשת חסימה שלו? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:18, 16 באפריל 2023 (IDT)
א. עמנואל לא החזיר מה שהיה לפני. הוא כתב נוסח אחר מהנוסח שאני מחקתי.
ב. את שוב מטעה את הקהילה, כנראה בזדון, ובוחרת לצטט רק חצי מתקציר העריכה שלי, ועוד עושה את זה בתבנית ציטוטון כדי שכולם ישימו לב ויחשבו שזה הדבר היחיד שכתבתי. קשה מאוד למצוא הסבר למה שעשית פה שהוא לא כוונה רעה.
ג. היותו של שינוי לא חלק מגרסה יציבה היא אכן לא עילה. אך התנגדות מנומקת היא כן עילה. את התנגדותי המנומקת יכלת לראות הן בתקצירי העריכה והן בדיון זה ממש. את רשאית להתווכח עם נימוקיי אך המקום לזה הוא כאן, ולא על ידי מלחמת עריכה במרחב הערכים. נכון לעכשיו עדיין קיים בערך נוסח שהתנגדתי אליו באופן מנומק וגיביתי במקורות בפסקה זו, ואת חזרת והכנסת אותו. זו מלחמת עריכה לכל דבר, את מודעת לה ובמקום לשחזר את עצמך בוחרת לעסוק בספקולציות למה לא ביקשתי חסימה של משתמש אחר. אני מקווה שהמפעילים והבירוקרטים יסיקו מזה מה שצריך להסיק. יושב אוהלשיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ג 16:46, 16 באפריל 2023 (IDT)
אז צדקתי, כל מה שאתה יודע זה לזרוק בקשות חסימה לכל כיוון עד שאנשים מתייאשים. לצערך אני לא מתכוונת להתייאש בקרוב. עכשיו מוכן לחזור להתדיין, או שאתה לא מסוגל לכך? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:49, 16 באפריל 2023 (IDT)
אגב, האירוניה בכך שאתה מכיר בניסוח שונה של Eman, אבל לא בשלי. ממש כאילו היחס שלך אליי ואליו שונה משום מה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:50, 16 באפריל 2023 (IDT)

סוף העברה
מעבירה את ״הדיון״ המיותר הזה לפה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:55, 16 באפריל 2023 (IDT)

לא בדיוק מיותר, יקירתי. את אכן פתחת במלחמת עריכה מול יושב באוהל בערך הזה. אני ראיתי את הדרישה שלך למקור כלגיטימית, ולכן לא חסמתי אותך, אך השחזורים שלך היו בעצם מלחמת עריכה. אם יש לך בקשה למקורות, תייגי את המשתמש בדף שיחת הערך (לפני שאת משחזרת את העריכות שלו כשלצדו עניין הגרסה היציבה) ואני מניח שהוא יגיב שם. ראיתי שנפתח שם דיון, אבל הוא היה צריך להיפתח לפני השחזורים, ולא אחריהם. שימי לב לכך להבא, העירו לך רבות על מלחמות עריכה. בפעם הבאה אאלץ לחסום אותך, ואולי לערב בירוקרט בעניין (בשל ריבוי המקרים). יום טוב, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 14:21, 17 באפריל 2023 (IDT)
העריכות שלי היו 1. לשחזר לגרסה של eman אחרי שיושב אוהל סירב להביא מקור בבקשה שיביא מקור, הסרה שלו של כל המשפט שבה הוא טוען שהוא לא צריך להביא מקור, החזרה שלי של כל המשפט שבו אני אומרת שאם הוא רוצה לטעון משהו אחר שיביא מקור, ולבסוף ניסוח פשרה שאני הבאתי אחרי שיושב אוהל הואיל בטובו להביא מקור. באף שלב לא חזרתי על אותה עריכה פעמיים, ובכל שלב נצמדתי למקורות שהיו בערך בעוד שהוא לא. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 14:31, 17 באפריל 2023 (IDT)
אם להפוך ניסוח לעקבי עם המקורות זו עריכה פסולה, אתה מוזמן לחסום אותי. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 14:31, 17 באפריל 2023 (IDT)
זו עריכה פסולה כשהיא לא חלק מהגרסה היציבה, כשיש מקורות סותרים שהוצגו בדף השיחה, וכשיש התנגדות מפורטת בתקצירי עריכה. צר לי אבל אינך מבינה את כללי מלחמת העריכה באתר. לא יתכן שזה ימשיך ככה בנימוקי "הגנה על האמת" ו"היצמדות עקבית למקורות". ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 14:38, 17 באפריל 2023 (IDT)
כאמור הוא לא הציג מקורות סותרים בדף השיחה, וכשהוא הציג ביצעתי עריכה (אחרת) שהכניסה אותם לערך (שגם אותה הוא החליט לשחזר). כלומר לפי דבריך שלך, זו לא עריכה פסולה.
ובאשר ל״היא לא חלק מהגרסה היציבה״, ובכן - ”שימו לב: שחזור של שינוי שאינו חלק מהגרסה היציבה ייעשה רק אם הובעה התנגדות מנומקת כלפי השינוי, והיותו של שינוי כלשהו לא חלק מגרסה יציבה לא יהווה עילה לשחזור בפני עצמה.” (ויקיפדיה:מלחמת עריכה) אז אלא אם כן דף הכללים הוא זה שטועה, נראה לי שהכללים צידי. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 14:43, 17 באפריל 2023 (IDT)

כאשר נפתחת מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום טליה,
כאשר נפתחת מלחמת עריכה על ידי גורם אחר, בבקשה אל תמשיכי לשחזר אותו בעצמך, אפילו אם הוא זה שפתח בה.
את יותר ממוזמנת לתייג אותי כאשר דבר כזה קורה, בדף השיחה או בבקשות ממפעילים.
אני כותב לך בעקבות המקרה הזה, שאין לי איך לטפל בו ביעילות כאשר גם את משחזרת אותו מספר פעמים. מכיוון שבכל מקרה כעת ישנה הגנת ותיקים שהוצבה על הערך על ידי מפעיל אחר שבדק את המקרה היא גם התייתרה. אך כמובן שעדיף היה לו המשתתפים במלחמת עריכה יחסמו ולא כל העורכים, גם אלו שלא היו מעורבים בה (חסימה ממוקדת תמיד עדיפה בעיני על הגנה כללית).
תודה, – מקף ෴‏20:45, 22 באפריל 2023 (IDT)

לשקר בראש מורם[עריכת קוד מקור]

שלום יובל. בדף וק:במ הגשת נגדי בקשת חסימה, כשהנימוק הוא: "הסיר על דעת עצמו משפט שהוסכם עליו ברוב בדף השיחה, אחרי שכבר נקט במלחמת עריכה שכבר שוחזרה." בעריכה זו שיקרת פעמיים:

  1. כשלוחצים על הקישור שבטקסט "הסיר על דעת עצמו" מגלים שבתקציר העריכה ציינתי במפורש שעשיתי זאת לאחר שהמפעיל @מקף הבהיר שזה בסמכותי לשחזר לגירסה יציבה ולמחוק את המשפט, כפי שכתב בוק:במ: "כתבתי מתוך גישה של אופטימיות שלפיה אולי אפשר לחכות מעט מאוד ולראות האם הדיון בדף השיחה אולי יסתכם במהירות (אילו היה מדובר בחילופי דברים מהירים בדף השיחה אולי היה אפשר לוותר על השחזור). אתה רשאי בכל עת לשחזר לגרסה יציבה, כמי שמתנגד לנוכחית (=להסיר את החלק הזה במשפט)".
  2. כלוחצים על הקישור שבטקסט "במלחמת עריכה שכבר שוחזרה" מגלים שמדובר בעריכה של מקף בה הוא מחזיר את הטקסט שלך אך מציין מפורשות בתקציר העריכה: "טיפול במלחמת עריכה והחזרה לגרסה שלפניה. עם זאת, הבהרה חשובה, זו אינה הגרסה היציבה, אלא רק ביטול מלחמת העריכה. יש לפנות לדף השיחה ולדון שם. אם הדיון יתמשך, המתנגד לניסוח הזה בהחלט יכול לשחזר לגרסה יציבה (=במקרה הזה, המשמעות היא שחזור ללפני שהערך והמשפט נוצר, כלומר ערך ריק והסרה של המשפט נשוא המחלוקת)".

כלומר: הצלחת בשבע עשרה מילים להכניס שני שקרים בוטים שאפשר לעלות עליהם בקלות. השאלות שלי הן:

  • מדוע עשית זאת? האם היה כאן נסיון להלך עליי אימים?
  • מה גרם לך לחשוב שזה לגיטימי להגיש תלונת שווא כנגד עורך אחר?
  • האם זו שיטת עבודה שחוזרת על עצמה עם עורכים נוספים? (אני לא נתקלתי במחלוקת איתך עד עתה)

לסיכום: מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה?! בברכה, משה כוכבי - שיחה 09:36, 25 באפריל 2023 (IDT)

איזה רצף יפה של האשמות חמורות מאוד המבוססות על כלום ושום דבר. טוב שלא האשמת אותי בניסיון להטיית הצבעות על הדרך.
ממליצה לך לקרוא את ויקיפדיה:הנחת כוונה טובה, כי יש לי תחושה שטרם עשית זאת. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:24, 25 באפריל 2023 (IDT)
קראתי. אני לא מצליח לחשוב על אפשרות של כוונה טובה במעשייך. חשבת אולי להסביר מדוע התנהגת כך במקום להתחמק? בברכה, משה כוכבי - שיחה 10:34, 25 באפריל 2023 (IDT)
אני הסברתי טוב מאוד למה התנהגתי כך. אתה לא מצליח להבין כיוון שאתה פועל בהנחת כוונה רעה. מאוד לא שיתופי מצידך, וגם מנוגד לכללים. ממליצה לך לחזור לפעול באופן שמתאים למיזם בהקדם. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 10:37, 25 באפריל 2023 (IDT)
סליחה, פספסתי את ההסבר. מה דעתך לחזור עליו? או להפנות אותי לציטוט ובו ההסבר המנומק? בברכה, משה כוכבי - שיחה 13:37, 25 באפריל 2023 (IDT)
לילה טוב. אני עדיין מחכה לתשובתך לגבי ההתנהלות שלך בבקשות ממפעילים. אציין גם שביקשתי את חסימתך בשל הפרת כללי ההתנהגות, והתלונה לא זכתה לתגובתך. בברכה, משה כוכבי - שיחה 01:10, 26 באפריל 2023 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

שלחתי לך דוא״ל. בבקשה תקראי אותו לפני הכל. – מקף ෴‏18:29, 3 במאי 2023 (IDT)

המחאה נגד הרפורמה[עריכת קוד מקור]

היי יובל, זכור לי שבהתחלה התנגדת לפצל לערך נפרד על המחאה וערך נפרד על שאר הנושאים. איפה את עומדת עם זה? אם את בעד, האם תוכלי לפתוח הצבעת מחלוקת לפי ההצעה שכתבת בדף השיחה? יש עלי אמברגו מחלוקות :-) La Nave - שיחה13:24, 4 במאי 2023 (IDT)

אני בעיקרון עדיין נגד, אבל האמת שקצת אזל כוחי להילחם מלחמות בערך הזה ואני אפילו שוקלת להסיר אותו מרשימת המעקב שלי (אם כי טרם עשיתי זאת). אולי ביום עם יותר אנרגיות אפתח את המחלוקת החדשה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 08:55, 6 במאי 2023 (IDT)

טקסט בערך חדש[עריכת קוד מקור]

שלום TalyaNe/ארכיון 2,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "נזק בלתי הפיך (ספר)" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, בודנברוק - שיחה 18:37, 30 ביוני 2023 (IDT)

אזהרה על החזרה של טקסט של מה שהוא פרקטית גרסאע יציבה? באת להשפיל בכוונה? לא יכולת אפילו לפתוח דיון בדף השיחה?
מוזמן לבקש את חסימתי. אני בינתיים אנקוט בדיונים כמו בת אדם. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:55, 30 ביוני 2023 (IDT)
זה ערך בן שבועיים! בודנברוק - שיחה 19:15, 30 ביוני 2023 (IDT)
@בודנברוק מוזמן לשחזר לערך ריק. או לדון בדף השיחה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 19:18, 30 ביוני 2023 (IDT)