שיחת משתמש:84.108.191.66

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תודה לך על תרומתך לערך עינת וילף, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ‏ Amitayzl - שיחה 15:36, 15 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך רמי הדר, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, AdiN - שיחה 14:10, 24 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סוריה. הסיבה לכך היא: טענה של מקור בודד. צריך אסמכתא יותר חזקה לקביעה כזאת. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 16:01, 19 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

שלום, ותודה רבה על תרומתך לוויקיפדיה. בהמשך לעדכונים שהוספת לערך, האם תוכל גם לצרף קישורים לאסמכתאות הרלוונטיות לשינויים האלו? תודה מראש. ‏Lionster‏ • שיחה 16:21, 19 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

שלום, זה מופיע בערך באנגלית.

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סטיב באנון. הסיבה לכך היא: הסרת תוכן ללא נימוק. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Ijon - שיחה 17:40, 17 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אם כתובת זו היא כתובת IP משותפת, ואינך קשור לעריכות הנ"ל, כדי להימנע מהודעות לא רלוונטיות מומלץ לשקול ליצור לעצמך משתמש
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סטיב באנון. הסיבה לכך היא: הוספת תוכן שהוסבר לך שאינו מתאים לערך והסרת תוכן רלוונטי. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אוֹדוֹ - שיחה 18:12, 17 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך כוח לעובדים, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, גילגמש שיחה 18:58, 4 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

שלום 84.108.191.66,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "מחמוד אלעאלול" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:מחמוד אלעאלול.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
בר הראלשיחה 18:27, 18 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

מחקתי את הטיוטה שתוכנה הועתק מאתר אינטרנט, העתקת תוכן ללא אישור בעל זכויות היוצרים היא אסורה בוויקיפדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:05, 25 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

שלום לך, כמו ערכים אחרים נוספים שכתבת, גם ערך זה הועבר לטיוטה. במקרה זה בגלל שהוא כה קצר. אתה מוזמן להרחיבו., כדי שאפשר יהיה להחזירו למרחב הערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:03, 25 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יאיר לפיד. הסיבה לכך היא: מיותר. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בריאן - שיחה 14:59, 11 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך בנואה המון, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, נתנאל - שיחה 15:49, 16 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מכבי תל אביב (כדורסל). הסיבה לכך היא: בהיעדר מקור מדובר בעריכה ספקולטיבית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 18:58, 6 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פרנקפורט. הסיבה לכך היא: דרושה אסמכתא למידע שערכת בערך. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, היידן 19:31, 1 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אבי גבאי. הסיבה לכך היא: צריך ביסוס לטענה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 15:27, 8 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

שלום 84.108.191.66,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "הסתננות מאפריקה לישראל" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, גילגמש שיחה 16:07, 22 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

חזרה על עריכה??? העריכה השניה מדברת על יור מ-80 גני ילדים מאותרים בתל-אביב. בנתניה דובר על 80 ילדים אריתריאים בגני הילדים. תקרא לפני שאתה מוחק אוטומטית.

ביטלתי את עריכותיך שם מהסיבות הבאות:

  • ויקיפדיה אינה מדיום נבואי - אין לתעד בוויקיפדיה הפגנות שטרם קרו, בייחוד אין לנסח אירועים עתידיים בלשון הווה, באופן שעלול להטעות את הקורא\
  • ראוי להמעיט בשמות תואר בוויקיפדיה, כדי לשמור על ניטרליות. המילה "המבוססת" שכתבת אינה הולמת מדיניות זו.
  • לפחות כרגע הערך עוסק במחאה נגד הנשיאה נאור, ולא נגד הנשיאות נאור וחיות. לכן לא בטוח שיש מקום לפרט על הפגנה זו (אולי צריך לשנות את שם הערך)
  • אירועים צריכים להיות מסודרים בסדר כרונולוגי ולכן המיקום שבו הוספת את המידע לגבי חיות בעייתי
  • הטענה ששפי פז מארגנת את המחאה מגובה במקור. המקור אינו מזכיר מארגנים נוספים. כדי לציין מארגנים נוספים צריך להמציא מקור. האופן שבו הוספת את המידע יוצר מצג שווא כאילו המקור שמוזכר בסוף המשפט מזכיר את כל המארגנים שהוספת.

בברכת חג שמח, ‏ Amitayzl - שיחה 17:38, 4 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

שלום לך, קרא בבקשה מה כתוב על התבנית, ולהבא אני מבקשת שתכבד אותה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:09, 14 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

צודקת. לא שמתי לב לתבנית. עדיין מה שהוספתי רלוונטי. את יכולה להוסיף במסגרת עריכותייך. שבת שלום ובהצלחה.--84.108.191.66 18:15, 14 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]
כרגע אני מעדיפה להתרכז בדברים שהעליתי שעליהם יש דיון. לאחר שיסתיים אסיר את תבנית בעבודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:28, 14 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]
שלום,

תודה על תרומתכם הניכרת לאתר ויקיפדיה. עבודה משותפת על הערכים דורשת תקשורת, ויהיה זה קל ונוח יותר לעורכים האחרים לתקשר עמכם אם תירשמו לאתר. ההרשמה אינה עולה דבר, ולא מצריכה ויתור על האנונימיות. הסבר מפורט יותר לסיבות להירשם מופיע בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?.

גם אחרי שתירשמו תוכלו, אם תבחרו, להמשיך לערוך גם כאנונימים ("מחוץ לחשבון").

ההרשמה, או "חשבון המשתמש", משותפים לכל אתרי קרן ויקימדיה (מיוחד:אתרי ויקימדיה), כגון ויקיטקסט או ויקימסע בעברית, ויקיפדיה באנגלית, ויקימילון בגאורגית, וכן הלאה.

כדי להירשם, היכנסו לדף ההרשמה.

בברכה, שמזן#שיחהערכי בראבו17:56, 5 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אני מצטרף להזמנה. תרומתך לויקיפדיה אכן ניכרת. דן וינקלר - שיחה 17:06, 9 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה