שיחת משתמש:Assayas/ארכיון 16

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


הטיפול שלך במקסים[עריכת קוד מקור]

ראשית לכל אני מבקש להודות לך על שלקחת על עצמך את הטיפול בבחור. ברשותך שתי הערות: 1. השתדל לנהוג עימו כבית שמאי כלומר להאריך את חסימתו ככל האפשר 2. לסרוק ולמחוק, כן!! למחוק, את עשרות (ואולי מאות) ערכי ההבל האיזוטרים, שהעלה כגון: פוליטיקאים עלומים ממדינות בריה"מ לשעבר, קבוצות ספורט שאיש לא שמע אודותיהן, שירותי בטחון ומשרדים ממשלתיים מוזרים בכל רחבי הגלובוס ועוד מלל אין סופי שעמיתיך חששו למחוק מיד כאשר הועלו פן יסור חינם בעיני חלק צעקני ואלים מקרב חברי הקהילה. שוב תודה.--כ.אלון - שיחה 21:03, 10 בנובמבר 2011 (IST)


מוטי, התכוונתי לסור לכאן ולכתוב לך על מה שכ. אלון עושה על רקע טיפולך במקסים, והנה אני רואה שהוא כבר כתב כאן. אני מסכים עם רוב הביקורת שכתבת למקסים, אבל שים לב שהאווירה שנוצרה אגב כך נוצלה על ידי כ. אלון כדי להעלות את בקשתו המסוכנת שלעיל. ראה גם את מה שהוא עשה כפי שתיאר זאת בבקשות ממפעילים. כמו שאני מכיר אותך מפעילותך והתבטאויותיך, אני מסופק אם גישה שכזו היא לרוחך. לכן אני מבקש ממך - שלוט במצב ואל תתן לאווירה להיסחף עוד לכיוון מסוכן זה. יואב ר. - שיחה 23:55, 10 בנובמבר 2011 (IST)

מוטי, דבריך על הפרת זכויות יוצרים לכאורה והצורה שבה ניפחת את זה היו מיותרים לחלוטין. בכל הקשור לרמת ערכיו של מקסים, אני מסכים שהם לא משהו. יחד עם זאת, ראיתי הרבה יותר גרועים. במקרים כאלה עד כמה שידוע לי מקובל למנות חונך לויקיפד לפני שנוקטים בצעדי ענישה כלשהם. אני מחזק את דברי יואב שדבריך בדף השיחה של מקסים היו תקופניים יתר על המידה וייצרו אווירה לא טובה מה שהביא לפעולה הפסולה והמיותרת לחלוטין של כ.אלון. יורי - שיחה 00:02, 11 בנובמבר 2011 (IST)
בוקר טוב. תקשיבו. כל העניין הוסב על ידו כאילו הוויכוח הוא עניין אישי שלי מולו וזה ממש לא (ראו הערות חוזרות של עמרי, של יוסי כהן וגם של דורית). לצערי הרב מאד יש מפעילים שמדירים את רגליהם ממרחב הניטורים ואני פשוט נמצא שם לא מעט וכך ניתקלתי בעריכותיו והחלטתי שלא להתעלם. אם תקראו את דף השיחה + הארכיון של מקסים מלמעלה למטה ואת היסטוריית הפניות אליו, תגלו שהטיפול שלי היה מידתי ובהדרגה, תוך בקשות חוזרות ונישנות לעצור ולתקן + הצעת סיוע. וגם תמצאו שם את התייחסותי לאלון ב"העברה מבקשות מפעילים": "אינני סבור שצריך מייד "לירות" וכו'. נראה לי שההיסטוריה הקצרה שלי כמפעיל מוכיחה שאינני "מובל" אלא שוקל את צעדיי. (רק במקרים של השחתות אינני נוהג לגלות סובלנות ואני חוסם לא מעט בעיקר אנונימיים). עד כאן, הכל טוב ויפה אבל "צריך שניים לטנגו". אחרי הדיון שהיה על ראש ממשלת ירדן ושהבטיח את שהבטיח, הוא העלה ערך במצב הזה למרחב הערכים והמשיך הלאה לערכים הבאים: משתמש:MA1988/רוסיצ'י אוריול. רק אחרי שהעברתי למרחב המשתמש, הוא העלה אותו מחדש. החסימה ליום הייתה צעד אחרון אחרי שהבנתי שאין עם מי לדבר. גם תגובתו וניתוב העניין לפסים אישיים היא טקטיקת "קוזק נגזל" ידועה ולא אגרר אחריה. וגם ההתעלמות מכל הבעיות האחרות וההתייחסות רק לזכויות יוצרים איננה נכונה. זה היה חלק קטן מדברי. שימו לב בבקשה לפנייתי הראשונה אליו שיחת משתמש:MA1988/ארכיון 7 #הרפובליקה העממית הבולגרית. שנענתה ב"כן" והפעילות המשיכה בדיוק באותה המתכונת. השאלה איך מתקדמים, כי הוא פשוט מסרב להפנים Assayas שיחה 07:05, 11 בנובמבר 2011 (IST)
מוטי, אני מחזקת את ידך בטיפול שלך במקסים. גם אני עברתי אתו בעבר חוויה דומה, וכפי שכתבת הארכיון שלו מלא בפניות בנושא, לא קשה למצוא את הארכיון שלו, צריך רק לקרוא. הוא באמת לא משתף פעולה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 07:24, 11 בנובמבר 2011 (IST)
מצטרף לחנה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:55, 11 בנובמבר 2011 (IST)
ראשית תודה. שנית, מה שעצוב בכל הסיפור שלהערכתי מתכונת העבודה שלו תימשך בדיוק באותה הצורה משום שהיא נמשכת כך חודשים ארוכים ללא כל שינוי, תוך התעלמות מכל ההערות והבקשות. מתגובתו כאן שיחת משתמש:MA1988/ארכיון 7 #שירות המידע הצבאי של בולגריה במסגרתה טען שיש לו מקורות מידע בתוך שירותי המודיעין הבולגריים (אוי לשירותי הביון הבולגריים אם זה המידע שהם מוסרים...), הבנתי שאין כאן שום תום לב ומדובר במתכונת פעולה שתימשך. הדוגמא שחנה צירפה לדף שיחתו רק חיזקה את הרגשתי זו. עוד עצוב שחלק מהתגובות "האוטומטיות" בדף שיחתו המקדשות את אווירית ה"קומזיץפדיה" שפושטת כאן ובמסגרתה אסור למתוח ביקורת וצריך רק לצייר סמיילים, עוד תגרום לו לצאת מחוזק ולהמשיך בשיטת עבודה זו. בברכה Assayas שיחה 08:16, 11 בנובמבר 2011 (IST)
מוטי, (ובהזדמנות זו גם חנה), מתכונת העבודה שלו לא תימשך באותה צורה אם תעשו לה סוף כאן ועכשיו. הגדרת ה"קומזיץפדיה" שלך היא לא פחות מהברקה גאונית לתיאור מה שהולך כאן לאחרונה. בבקשה מכם, הפסיקו לחשוש משוחרי רעת המיזם הזה המתעטפים בכסות חופש הביטוי והיצירה.--כ.אלון - שיחה 09:23, 11 בנובמבר 2011 (IST)
מי שמדבר. מוטב לויקיפדיה שתיסגר מאשר שתלך לכיוון שאליו אתה רוצה להוליך אותה - של קנאות, חוסר סובלנות ומחיקות סיטוניות. יואב ר. - שיחה 17:25, 11 בנובמבר 2011 (IST)
יואב, שבת שלום. את תשובתי שלי עניתי. Assayas שיחה 18:25, 11 בנובמבר 2011 (IST)
אני לא מתווכח אתך בנוגע ליחס למקסים. חבל שאינך רואה לנכון לצאת נגד האידאולוגיה הפסולה של כ.אלון. יואב ר. - שיחה 19:44, 11 בנובמבר 2011 (IST)
נראה לי שהיא ברורה. מאחר ואני מעריך את דעתך ועמדותיך ארחיב את התשובה. את העמדה שלי אני קובע במעשים ולא בהצהרות. יש כאן שלוש בעיות לשיטתי. אחת ושתיים עוסקות בשתי אידיאלוגיות כל אחת קיצונית ובכיוונים מנוגדים. שתיהן לא נכונות לטעמי. האידיאולוגיה הראשונה "המחקנית" נקרא לה, ובמסגרתה מצפים ממפעיל להיות קומיסר מהימים "הטובים" של מפא"י ההיסטורית ואני לא אהיה חלק ממנה. השנייה היא לא פחות גרועה וקראתי לה "קומזיץפדיה" שגורסת שוויקיפדיה היא מועדון חברתי, הכל נכנס, הכל הולך לא משנה מה ייערך לערכים העיקר שיהיו לייקים וסמיילים או בקיצור שולתתתתת. אני סבור שהעניין רע באותה מידה ואיתו יותר קשה להתמודד מהקומיסריות, כי כאן המספרים הרבה יותר גדולים. הבעייה השלישית היא העובדה שלמרות שיש רשימה ארוכה ומפוארת של מפעילים, רק חלקם בוחרים להיכנס בקביעות "לקו האש" של הניטורים ולהתמודד עם תופעות כמו מקסים או משתמש:eyal27y או Aviv1984 וחלקם רק בתדירות נמוכה או בכלל לא (וכפי שתבין מההמשך אפשר להבינם).
אין לי ספק שמקסים פועל שלא בתום לב ולא הייתי מטפל בעניין כפי שטיפלתי לולא הייתי בודק את ההיסטוריה ומשתכנע בכך שהוא מזיק. דא עקא, אווירת הקומזיץפדיה מאפשרת לקוזק הנגזל להפוך את עצמו לנפגע ואת טיפולו של המפעיל לעניין אישי כנגדו, תוך שעורכים אחרים שלא טרחו אפילו לבדוק במה מדובר מצטרפים להבל ה-like הכללי בדף שיחתו (בכדי להסיר כל ספק, אינני מתכוון אליך). והמפעיל שקיבל על עצמו את הקדנצייה ותורם מזמנו הפרטי וברוך השם יש לו חיים פרטיים מגוונים ונינוחים ומתפרנס למחייתו באופן סביר שלא דרך הוויקיפדיה, יסתכל ימינה ושמאלה ועשוי לומר לעצמו: זה תחביב זה?, שיעשו קומזיץ, שיכתבו הבלים ושטויות, יגישו זרי פרחים ויהיה "סבבה". אני לא נמצא שם, לפחות לא כרגע. אבל אפשר להבין את אלו שכן. שבת שלום Assayas שיחה 20:50, 11 בנובמבר 2011 (IST)
תודה על התגובה. יואב ר. - שיחה 22:20, 11 בנובמבר 2011 (IST)

אני מוצא לנכון להביע בפניך את הערכתי על אומץ הלב הציבורי שהפגנת ביחד עם דורית בטיפול בפרשה זו. בהחלט לא טריוויאלי באווירה השוררת כאן לאחרונה. לא אוסיף להטריד אותך עוד בנושא. ערב טוב.--כ.אלון - שיחה 17:21, 13 בנובמבר 2011 (IST)

גם אני מצטרף לדברים של כ. אלון, והודעתך האחרונה בפסקה זו היא בבחינת "לגזור ולשמור". עידושיחה 20:20, 13 בנובמבר 2011 (IST)
תודה רבה ומחמם את הלב Assayas שיחה 20:48, 13 בנובמבר 2011 (IST)

איטיות בעריכה[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב מוטי היקר. האם תוכל לבדוק מדוע יש אצלי האטה במהירות הפעילות בעריכה כאן? בברכה, Rafael Guri שיחה 07:22, 11 בנובמבר 2011 (IST)

רפאל בוקר טוב. ראשית אני שמח לשמוע ממך, הרבה זמן לא שוחחנו. שנית, אנא הסבר לי מה הכוונה ב"כאן" האם המיקום ממנו אתה עובד, או ערך ספציפי?, תודה Assayas שיחה 08:11, 11 בנובמבר 2011 (IST)
רפאל. שמתי לב גם אצלי בשני אתרים מהם אני עורך שיש בעייה של איטיות וקושי בכניסה למשתמש רשום ומידי פעם מופיעה הודעת "שגיאת שרת פנימי" של ויקיפדיה. אנסה לברר אם יש בעייה. Assayas שיחה 10:09, 11 בנובמבר 2011 (IST)
זה קורה מדי פעם. הבעיה היא בדרך כלל בשרתים של ויקיפדיה. לפעמים השרתים נופלים לכמה שעות, אם כי זה לא קרה בשנים האחרונות. בעבר זה היה קורה די הרבה. גילגמש שיחה 09:06, 12 בנובמבר 2011 (IST)
תודה לשניכם! הכול עובד כראוי הבוקר! בתודה ובברכות, Rafael Guri שיחה 09:38, 12 בנובמבר 2011 (IST)

שלום מוטי[עריכת קוד מקור]

שלום, אנונימים כתבו את פסקאות העלילה בערכים פרסי ג'קסון וגנב הברק ובפרסי ג'קסון וים המפלצות ואשמח אם תוכל לשכתב אותן. אני לצערי עסוק בהחייאת פרויקט גלאם. בנוסף, לדעתי התבנית:העם היהודי בשואה מכונה לשימוש. מה דעתך? בתודה, --RoyTekשיחה 13:13, 12 בנובמבר 2011 (IST)

היי רועי. אני יוצא לשלאפשטונדה קצרה ואחר כך אתן גיחה. Assayas שיחה 15:31, 12 בנובמבר 2011 (IST)
חחח . אין בעיה, תודה רבה. שינה ערבה. --RoyTekשיחה 15:58, 12 בנובמבר 2011 (IST)
שבוע טוב רועי. על ערכי הספרים אעבור מחר. לא קראתי אותם והעניין עלול ליצור מגבלה. ייתכן ואיעזר בילדיי שהם בני גילך וקראו את הסדרה בשקיקה. לגבי התבנית, הייתי מעניק משקל רב להערותיה של יעל. ראה בדף שיחת התבנית. לילה טוב. Assayas שיחה 21:48, 12 בנובמבר 2011 (IST)
אין בעיה. תודה רבה. --RoyTekשיחה 14:54, 13 בנובמבר 2011 (IST)
אשמח אם תגיב פה ותציץ כאן. תודה, --RoyTekשיחה 17:35, 13 בנובמבר 2011 (IST)
לגבי חלק א'. אם אתה מעוניין להרחיב את הדיון לעוד משתמשים, פרסם פוסט בויקיפדיה:לוח המודעות, בנוסח ראו דיון בשיחת תבנית:העם היהודי בשואה והביעו דעתכם. לגבי החלק השני, לבושתי אין לי מושג ירוק בשחמט....... בעיקרון זו תבנית ניווט ממוקדת פתיחות ולטעמי יכולה לעזור. בהיבט המקצועי אני הדיוט. אולי פנייה ממוקדת למביני עניין כגון משתמש:MathKnight, או משתמש:תומר ט בתקווה שלא טעיתי בהכוונה Assayas שיחה 17:47, 13 בנובמבר 2011 (IST)
תודה רבה. --RoyTekשיחה 18:14, 13 בנובמבר 2011 (IST)
אני מתנצל, אך לא אספיק לעבור על ערכי הספרים היום. מחר בלי נדר. בברכה Assayas שיחה 20:55, 13 בנובמבר 2011 (IST)
היי. לא ילך. קראתי. כדי לשכתב צריך לקרוא את הספרים ולא קראתי. אניח את המלאכה לעורך אחר. בברכה, מוטי Assayas שיחה 15:46, 15 בנובמבר 2011 (IST)

בולגריה במלחמת העולם הראשונה[עריכת קוד מקור]

שלום מוטי,

כמו שאולי ראית הצבעתי עבור המלצת הערך, ועם זאת, יש עדיין פרק במלחמה ההיא שלא הובהר לי עדיין, וזה חלקה של יוון. לפי הערך האנגלים והצרפתים השתלטו על אזור סלוניקי ב-1915. ב-1916 כבשו הבולגרים (וכנראה בעזרת בני בריתם הטורקים אוביהם המסורתיים של היוונים) את הערים קוואלה, דרמה וסרס במזרח יוון, כאשר על פי הערך הצבא היווני נכנע בלי להילחם וחייליו היו בשבי עד סוף המלחמה. איך כל זה קורה מבלי שיוון נוקטת צד בכלל במלחמה (זה קרה רק באמצע 1917)? אביהושיחה 07:37, 13 בנובמבר 2011 (IST)

היי אביהו. את הקטע על דרמה ארחיב מעט. אשמח אם תקרא שוב את תת הפסקה "מלחמת ההתשה בחזית המקדונית והקרב על רומניה". עד להפיכה ביוון, המלך היווני שהיה "נייטראלי" דה יורה ופרו גרמני דה פקטו, הורה לצבא לא להתערב בנעשה. העניין הוביל לקרע הלאומי ולהפיכה. רק לאחר ההפיכה, ביולי 1917 יוון הכריזה מלחמה. למיטב ידיעתי מעבר לכוח העות'מאני המצומצם שהוקצה לחזית המקדונית לא היו כוחות נוספים ואת קוואלה כבשו בולגרים ויח' גרמניות. יחד עם זאת אני מבטיח לקרוא שוב את החומר בכדי לוודא את העניין העות'מאני. אני מחשיב מאד את דעתך, כך שאם לאחר הקריאה נראה לך שהעניין היווני לא בהיר אוסיף עוד תוכן. ראיתי את הצבעתך ואני מודה לך. Assayas שיחה 07:56, 13 בנובמבר 2011 (IST)
הגעתי כעת למנוחה ולנחלה ואפשר להתחיל לקרוא את החומר הנוסף. אעדכן אותך בתוצאות. יום נעים Assayas שיחה 15:30, 13 בנובמבר 2011 (IST)
הוספתי לפסקה וכתבתי בדף השיחה, נמשיך משם. סומך עליך שלא תוותר לי. בידידות Assayas שיחה 17:29, 13 בנובמבר 2011 (IST)
שלום מוטי,
קודם כל תודה על התוספת לערך. שנית, קצת קראתי את הערך en:Noemvriana המשתדל לתת תמונה של המצב המסובך ביוון בין 1915 ל-1917, ואני חושב שאני מבין קצת יותר (אם כי כמובן בערך שמתמקד בבולגריה אין מקום לפירוט גדול מדי על המצב ביוון). לגבי הטורקים מצאתי בערך en:Middle Eastern theatre of World War I את המשפט: Enver sent the XV Army Corps to Galicia, the VI Army Corps to Romania, and the XX Army Corps and 177th Infantry Regiment to Macedonia. There are two Turkish sources regarding these operations and respectively they state 117,000 and 130,000 men were sent, but both agree that nearly 8,000 of them were killed in action, with another 22,000 being wounded. מה קרה לגיס ה-20 לא נאמר. אביהושיחה 20:04, 13 בנובמבר 2011 (IST)
ועוד משהו, שווה לדעתי לגיייר ולכלול את המפה הזו בערך. אביהושיחה 20:10, 13 בנובמבר 2011 (IST)
אתה לא מאכזב. יכול להיות שלא הסברתי את עצמי היטב לגבי העות'מאנים. אני מכיר את הגיס ה-20 העות'מאני (ככה משלום שלום), וכתבתי עליו בהחזית המקדונית במלחמת העולם הראשונה#הכוחות הלוחמים ראה תת פסקה הצבא העות'מאני. אבל באף מקור שמצאתי לא הצלחתי למקם אותם מזרחית לסטרומה בגזרת דרמה וסרס אלא דווקא צמודים לארמייה ה-11 הגרמנית. נראה לי מסקרן מספיק בשביל לחרוש כמה ספרים מחר בגוגלבוקס. מפה מצויינת מעניין איך פיספתי אותה. קניתי. אקרא גם את הערך היווני הנ"ל. אם כבר גייסתי אותך למערכה. האם לא נראה לך שחסר קצת תוכן בעניין החזית הרומנית וכדאי שאוסיף כמה שורות? שוב, אני אסיר תודה לך. Assayas שיחה 20:31, 13 בנובמבר 2011 (IST)
הנה מצאתי אותם. שתי האוגדות היו מסופחות לארמייה הבולגרית השנייה, דהיינו תקפו בגזרת סטרומה [1] ורק הרגימנט לארמיה ה-11 הגרמנית. גדול. אני מעדיף לא לערוך בשעה כזו כי אני לא הכי מרוכז. מחר יום חדש והעניין יובהר. דוגמא קלאסית לעבודת צוות. נ.ב- מחר אבדוק עד מתי הם נותרו בזירה, משום מה זכור לי שהגיס ה-20 עזב בשלהי 1917. אחפש את המקור. Assayas שיחה 20:38, 13 בנובמבר 2011 (IST)
או קיי. יותר מידי סיקרן אותי. אז כך לפי המקור הזה [2] הגיס ה-20 העות'מאני היה בזירה מאוקטובר 1916 ועד מרץ 1917 עמוד 264. לפי עמוד 269 של אותו מקור הגיס ה-20 הועבר לזירת ארץ ישראל והשתתף בדצמבר 1917 בקרבות יפו וירושלים של המערכה על סיני וארץ ישראל במלחמת העולם הראשונה. מאד מעניין Assayas שיחה 21:42, 13 בנובמבר 2011 (IST)
לפי המקור הזה [3] הגיס פוצל. האוגדה ה-46 הועברה לעיראק וה-50 לארץ ישראל. הרגימנט נשאר במקדוניה למשך שנה נוספת, ועזב במאי 1918 [4]. כאן כתוב במפורש שהאוגדה ה-50 היתה באזור דרמה, אם כי עד מרץ 1917 כפי שראינו קודם [5]. עד כאן בענייני העות'מאנים. מחר ישולבו הדברים בערך. Assayas שיחה 22:01, 13 בנובמבר 2011 (IST)

{שבירה}. או קיי. עידכנתי לגבי העות'מאנים. שיפצתי מעט את היוונים והוספתי פרק על הרומנים. עכשיו אטפל במפה. בברכה Assayas שיחה 16:26, 14 בנובמבר 2011 (IST)

זה לא פייר![עריכת קוד מקור]

זה לא פייר שאסור לי ליכתוב בויקיפדיה! 93.172.171.253 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

מי אמר שאסור לך?. ביטלתי את עריכתך מאחר והייתה שגוייה, הוצבה במקום הלא נכון ונוסחה באופן שאינו אנציקלופדי. אנא קרא ויקיפדיה: מדריך לכתיבת ערכים. הוויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית הפתוחה לכל עורך בכפוף לכללי כתיבה בסיסיים. שיהיה לך ערב טוב Assayas שיחה 19:11, 13 בנובמבר 2011 (IST)

שלום מוטי. רציתי גם אני להביע את הערכתי על המאמץ הרב שהשקעת בפרשת מקסים, על אי הנעימות שהיתה כרוכה בה מבחינתך. ככל שכתבתי לך דברי ביקורת בעניין זה, אין בהם (מבחינתי לפחות) כדי לגרוע מן הקרדיט הרב המגיע לך על כך. יואב ר. - שיחה 12:37, 14 בנובמבר 2011 (IST)

צהריים טובים. ראשית תודה, אני מעריך מאד. שנית, ביקורת עניינית ומכובדת כפי שהצגת היא רצויה ובריאה בכל ארגון ובכל תהליך קל וחומר במיזם שיתופי. הלוואי ותמיד בדיונים ובוויכוחים הרבים שישנם כאן תהיה הביקורת לגופו של עניין. מבחינתי, בכל פעם שתמצא לנכון למשב אותי בדברים שלהערכתך בוצעו באופן שגוי או שהיו לדעתך אמורים להתבצע בחלופה אחרת, תרגיש חופשי. צהריים טובים Assayas שיחה 13:34, 14 בנובמבר 2011 (IST)

תבנית ערך מורחב[עריכת קוד מקור]

אשמח לשמוע דעתך בויקיפדיה:מזנון#תבנית ערך מורחב. עדירל - שיחה 07:27, 16 בנובמבר 2011 (IST)

בוקר טוב. ראשית, תודה שהפנית את תשומת ליבי ושנית הגבתי שם. המשך יום נעים Assayas שיחה 10:39, 16 בנובמבר 2011 (IST)
תבנית:נושא מורחב קריצהחיים 7 • (שיחה) • י"ט בחשוון ה'תשע"ב • 16:17, 16 בנובמבר 2011 (IST)

"הנדסת תרבות"[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי באחד מדפי השיחה בויקי שאתה מתייחס למושג "הנדסת תרבות" כמושג הקיים בהיסטוריוגרפיה. אני מנסה כבר כמה זמן למצוא את המקור למושג הזה, מי טבע אותו ומה משמעותו המקורית. אתה יכול אולי לעזור לי ולהפנות אותי אל המקור של המושג? או לפחות להציע הגדרה סוציולוגית או היסטורית? אני זקוק לזה במסגרת עבודה אקדמאית אז אני חייב מראי מקום אקמאיים כמה שיותר. יום טוב ותודה על כל עזרה אפשרית א.ב.ב - שיחה 16:20, 16 בנובמבר 2011 (IST)

א.ב.ב- אנסה בשמחה לעזור לך. למיטב זכרוני את המושג שמעתי לראשונה בעת לימודי המזרח התיכון בא.ת"א מד"ר מירה צורף, בקורס שעסק בלידתה של מצרים המודרנית. מאוחר יותר כשאהיה בביתי אנסה לחפש את החומרים הרלוונטיים. בברכה Assayas שיחה 16:28, 16 בנובמבר 2011 (IST)
אחלה, תודה א.ב.ב - שיחה 17:53, 16 בנובמבר 2011 (IST)
היי. חלפו כמה שנים מאז קראתי אותו, אבל אני חושב שהספר קהיליות מדומיינות של בנדיקט אנדרסון יכיל חומר בעניין, אם כי אינני בטוח שהוא מכיל את המושג עצמו. אוסיף לחפש Assayas שיחה 19:50, 16 בנובמבר 2011 (IST)
אמשיך לחפש. נדמה לי שבעבודותיו של סקינר יש התייחסות להנדסת תרבות. Assayas שיחה 21:24, 16 בנובמבר 2011 (IST)
בוקר טוב. קיימת תשובה מדוייקת. מאחר ולא מצאתי מקור ישיר בחומרים שאצלי, פניתי לד"ר צורף בעניין (במאמר מוסגר, אם יצא לך להאזין להרצאה שלה בנושא מצרים מובטחת לך חוויה אקדמית משובחת), והיא ענתה לי כדלקמן: "המושג "הנדסת תרבות" שייך לתחום של עיצוב הזיכרון הקולקטיבי והוא לקוח מתחום הניהול. מושג שטבע קונדה (Kunda) ואשר הושאל ע"י היסטוריונים שתחום התמחותם הוא עיצוב זיכרון קולקטיבי. אני ממליצה על ספרו של יואב גלבר הסטוריה, זכרון ותעמולה (2007) אשר ממחיש היטב את אופני השימוש שעושים מהנדסי תרבות בהנדסת תרבות". הצלחת לסקרן גם אותי ואני מתכוון לקרוא את הספר בימים הקרובים. מקווה שהייתי לעזר ובהצלחה בעבודה האקדמית, בברכה Assayas שיחה 07:13, 17 בנובמבר 2011 (IST)
השם המדוייק של הספר: היסטוריה זיכרון ותעמולה: הדיסציפלינה ההיסטורית בארץ ובעולם, תל אביב: ספריית אופקים, עם עובד, 2007. Assayas שיחה 10:37, 18 בנובמבר 2011 (IST)

מסנן השחתות[עריכת קוד מקור]

תוכל להכניס למסנן ההשחתות את המילים:

  • מןחמדמאר
  • מוחמדמאר
  • מןחמדמארף

זה יחסוך בעיות רבות, (ראה בהיסטוריה) תודה • חיים 7 • (שיחה) • כ"א בחשוון ה'תשע"ב • 14:53, 18 בנובמבר 2011 (IST)

חיים שלום. מאחר וטרם ביצעתי בעבר פעולה זו, אצטרך ללמוד אותה וברשותך זה יקרה אחרי השלאפשטונדה. יהיה גם אפקטיבי וגם יעיל יותר. שתהיה לך שבת שלום. מוטי Assayas שיחה 15:03, 18 בנובמבר 2011 (IST)
אוקיי, אופק קיבל הפנייה לכאן, וצריך להזדרז קריצה שבת שלום • חיים 7 • (שיחה) • כ"א בחשוון ה'תשע"ב • 15:07, 18 בנובמבר 2011 (IST)
הוספתי. אני לא חושב שזה יעזור כל כך, אבל לא נראה לי שזה יזיק. שבת שלום, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:20, 18 בנובמבר 2011 (IST)
תודה, אבל רציתי ללמוד תוך כדי... אתה יודע ניסוי וטעיה, תעיה או תהייה מה שיבוא קודם. אתה מוכן ללמד אותי בקצרה?. בברכה Assayas שיחה 18:45, 18 בנובמבר 2011 (IST)
@. שבת שלום, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:58, 18 בנובמבר 2011 (IST)

מזל טוב - הערך בולגריה במלחמת העולם הראשונה מומלץ כעת! תוכל לכתוב תקציר כאן? הערך יוצג בעמוד הראשי ב-19 עד 20 בדצמבר. תומר - שיחה 12:43, 19 בנובמבר 2011 (IST)

מזל טוב! (תומר, העברתי את דיון ההמלצה לכאן, אני מקווה שזו אכן הכוונה). ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:46, 19 בנובמבר 2011 (IST)
תודה אופק. אכן, תומר - שיחה 12:46, 19 בנובמבר 2011 (IST)
תודה לשניכם. אוכל בהחלט. ברשותכם, קודם אחלץ את צאצאי מהקניון עם תום הסרט (אני מקווה שהרכב שלי אמפיבי) ואחר כך אתיישב לכתוב. יום נעים. Assayas שיחה 12:49, 19 בנובמבר 2011 (IST)
בוצע Assayas שיחה 19:47, 19 בנובמבר 2011 (IST)

שלום מוטי

אשמח אם תוכל לעזור לי בדף אסטרולוגיה הודית אני ערכתי טבלה ומשום מה השורה הראשונה לא יוצאת למטה. אשמח אם תוכל לבדוק איזה טעות עשיתי בהגדרות עריכה.

תודה רבה על עזרתך :)

יסלח לי מוטי שנטלתי לעצמי לתקן את הבעיה. הפרמטר rowspan היה שם מיותר. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ד בחשוון ה'תשע"ב • 23:43, 20 בנובמבר 2011 (IST)

תודה רבה :) השכלתי במשהו - קצת חדש כאן ומנסה להרחיב ולהתנסות...

אז הנה עוד טיפ: כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ד בחשוון ה'תשע"ב • 23:53, 20 בנובמבר 2011 (IST)
בוקר טוב Kulystab. לא רק שאני סולח, אני מודה, מאחר וגם אני למדתי. ותודה על עזרתך מאחר ובדרך כלל אינני פעיל בשעות אלו. יום נעים Assayas שיחה 06:58, 21 בנובמבר 2011 (IST)

הורחב. תציץ בבקשה. רועישיחה 12:13, 21 בנובמבר 2011 (IST)

ובהזדמנות זאת, אשמח אם תציץ גם כאן רועישיחה 12:16, 21 בנובמבר 2011 (IST)
הייתי, הצצתי והגבתי. יום נעים Assayas שיחה 14:54, 21 בנובמבר 2011 (IST)

טיפול במקסים[עריכת קוד מקור]

היי,

אין טעם לערוך מאות דיונים מפוזרים. פעל לפי מה שנראה לך - ערכיו של מקסים עוברים בדיקה קפדנית. גילגמש שיחה 21:26, 21 בנובמבר 2011 (IST)

הנחתי תבנית חשיבות על הערך יחסי ישראל-כווית משום שלא כתוב בו כלום על נושא הערך. יחד עם זאת לא נראה לי נכון למחוק שרירותית. מה דעתך? --Assayas שיחה 21:29, 21 בנובמבר 2011 (IST)
היו עד כה שני אסמי בדיקה מקיפים לערכיו של משתמש מסוים (רפאל לירז ושמעון). במקרים כאלה לא עורכים דיון פרטני עבור כל ערך וערך כי הקהילה לא יכולה לעמוד במאות דיונים. פשוט פעל לפי מה שנראה לך. נמק בקצרה בדף הטיפול המרוכז. אם יהיו השגות על טיפול זה או אחר, אז יהיה מקום לדון באופן נקודתי לגבי ערך מסוים. גילגמש שיחה 21:32, 21 בנובמבר 2011 (IST)
בסדר גמור תודה Assayas שיחה 21:33, 21 בנובמבר 2011 (IST)
והיה גם אסם לבדיקת ערכיו של שמופי למשל, כך שלצערנו עברנו כמה "בדיקות" כאלו. וגילגמש טוען טענה נכונה. במקום להתחיל שלל דיונים, עדיף לרכז אותם בדף ואם יש צורך, אז להתייעץ עד להחלטה מוסכמת. דורית 21:51, 21 בנובמבר 2011 (IST)
כן בסדר, קיבלתי את הסברו והסרתי את תבנית החשיבות. כתבתי לגבי הערך בדף האסם. בברכה Assayas שיחה 22:16, 21 בנובמבר 2011 (IST)
שמופי?, לא היה פרק כזה בסיינפלד? Assayas שיחה 22:16, 21 בנובמבר 2011 (IST)

שלום, תהיתי למה סקריפט בדיקת זכות ההצבעה טוען כי אין לי זכות הצבעה, למרות שנוכחותי שוררת בויקיפדיה כבר חודש ויום. רועישיחה 16:46, 23 בנובמבר 2011 (IST)

שוחחתי עם הסקריפט ארוכות ומבדיקה שביצעתי לפני דקות מספר הוא הסכים להודות שדווקא יש לך זכות כזו. שים לב בבקשה שהקריטריונים לא מדברים רק על ותק. להלן: "ניתנת רק למשתמש רשום בעל ותק של 30 ימים בוויקיפדיה שערך 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (עריכות של דפי שיחה, שיחות תמונות, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות)". ערב טוב ולא לשכוח - החיפזון מהשטן. בברכה Assayas שיחה 17:49, 23 בנובמבר 2011 (IST)
לא אשכח, מבטיח רועישיחה 18:52, 23 בנובמבר 2011 (IST)
כשאני בודק הוא כותב: "נכשל- אין 30 ימי ותק" .... רועישיחה 18:53, 23 בנובמבר 2011 (IST)
אשמח לקבל עזרה בנושא. רועישיחה 16:12, 28 בנובמבר 2011 (IST)
האם בתיבת הכלים (צד ימין) בדף המשתמש שלך מופיעה קישורית "בדוק זכות הצבעה של משתמש זה"? Assayas שיחה 16:16, 28 בנובמבר 2011 (IST)
כן כן, כתבתי בתאריך את התאריך בו נרשמתי (22102011) ואת השעה (16:20) והוא כתב כי אין לי זכות הצבעה עקב מחסור ב-30 ימי וותק. רועישיחה 16:20, 28 בנובמבר 2011 (IST)
סליחה על ההתערבות, אבל כתוב את התאריך העכשוי • חיים 7 • (שיחה) • ב' בכסלו ה'תשע"ב • 16:23, 28 בנובמבר 2011 (IST)
"זמן ההרשמה: 16:20, 22 באוקטובר 2011" מההעדפות בויקיפדיה.. רועישיחה 16:24, 28 בנובמבר 2011 (IST)
אכן, אבל בסקריפט צריכים לכתוב את התאריך והשעה של תחילת ההצבעה • חיים 7 • (שיחה) • ב' בכסלו ה'תשע"ב • 16:27, 28 בנובמבר 2011 (IST)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: שלילי. לא את זמן ההרשמה. או התאריך הנוכחי, או התאריך והשעה הרלוונטיים להצבעה בה אתה מבקש להצביע. זכות ההצבעה נכון לתחילת מועד ההצבעה הרלוונטית. (מופיע בראש דף ההצבעה תאריך ושעת תחילת ההצבעה). בברכה, מוטי וחיים גם תודה. Assayas שיחה 16:28, 28 בנובמבר 2011 (IST)

יש! עברתי. תודה רבה לשניכם. רועישיחה 16:30, 28 בנובמבר 2011 (IST)
אני כבר פליט. דף השיחה שלי נכבש/מוחזק/משוחרר (הקף בעיגול את התשובה המתאימה לך) ועל כן פניתי לאונר"א לבקשת סיוע. קריצה. בהצלחה. Assayas שיחה 16:32, 28 בנובמבר 2011 (IST)

כיכר בולגריה[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב! האם מוכרת לך כיכר בולגריה שהוקמה בחיפה, רחוב דרך הים? כאות הוקרה על הצלת יהדות בולגריה... בברכה, Rafael Guri שיחה 10:11, 24 בנובמבר 2011 (IST)

בוקר נפלא. לא, איני מכיר. אם יש באפשרותך לצלם ולהעלות זה יהיה נחמד מאד. Assayas שיחה 12:02, 24 בנובמבר 2011 (IST)
ערב טוב מאוד! להלן: קובץ:כיכר בולגריה דרך הים חיפה 3.jpg, קובץ:כיכר בולגריה דרך הים חיפה 2.jpg, קובץ:כיכר בולגריה דרך הים חיפה 1.jpg בברכה, Rafael Guri שיחה 21:16, 24 בנובמבר 2011 (IST)
תודה רבה לך. ברשותך הפכתי את התמונות לקישוריות בדף שיחתי וכן הוספתי להן קטגוריות בשיתוף. שתיים מהן כבר בשימוש בערכים בולגריה ויהדות בולגריה. Assayas שיחה 21:18, 24 בנובמבר 2011 (IST)
באמת נחמד מאוד! יפה וגם מועיל. בברכה, Rafael Guri שיחה 05:52, 25 בנובמבר 2011 (IST)

התוכל לסייע[עריכת קוד מקור]

האם תוכל לענות על שאלתי כאן? תודה, AaronShapira - שיחה 11:58, 27 בנובמבר 2011 (IST)

שלום מוטי. תפעיל הגנה מלאה על דף השיחה שלי. תודה סקרלט - שיחה 08:02, 29 בנובמבר 2011 (IST)

בוקר טוב. האם בוצעה השחתה?. אם העניין הוא החזרת דבריו של אורי, תארכבי אותם מיידית וזהו. אלא אם כן פיספסתי משהו. תודה Assayas שיחה 08:12, 29 בנובמבר 2011 (IST)
פספסת. תודה בכל אופן. סקרלט - שיחה 08:51, 29 בנובמבר 2011 (IST)
אשמח לדעת היכן? Assayas שיחה 09:01, 29 בנובמבר 2011 (IST)

שלום מוטי, האם קבלת סיוע מאמירה כפי ששוחחנו לפני החגים? אשמח לדעת, יום נעים, יעל י 13:06, 30 בנובמבר 2011 (IST)

ערב טוב יעל. האמת, נדברנו להיפגש אחרי החגים ואני לא יזמתי. אשלח לה דוא"ל בעניין ונתאם. תודה על ההתעניינות Assayas שיחה 19:29, 30 בנובמבר 2011 (IST)
גם אני מזמן לא דברתי איתה, אנא מסור לה את געגועי החמים, יעל ישיחה 19:36, 30 בנובמבר 2011 (IST)
אשתדל (-: Assayas שיחה 19:55, 30 בנובמבר 2011 (IST)
אני יודעת, ומעריכה זאת, כבר תקופה - שליחי מצווה אינם ניזוקים יעל ישיחה 19:59, 30 בנובמבר 2011 (IST)

שלום מאסטר[עריכת קוד מקור]

כאשר הינך מעביר ערך ממרחב הערכים למרחב משתמש הסר את ה-v מ"השארת הפניה בדף המקורי" כך הערך ימחק באותה פעולה :) • חיים 7 • (שיחה) • ד' בכסלו ה'תשע"ב • 20:05, 30 בנובמבר 2011 (IST)

אני מאסטר?. תודה. אתמול העברתי בטעות לדף המשתמש במקום לדף השיחה. תולדה של צינון וחום קל. תודה איש יקר. Assayas שיחה 20:07, 30 בנובמבר 2011 (IST)
רפואה שלמה! יעל ישיחה 20:13, 30 בנובמבר 2011 (IST)
תודה !Assayas שיחה 20:14, 30 בנובמבר 2011 (IST)
רפואה שלימה מהרה, (שתה כוס תה עם קינמון). תמיד היית מאסטר (זה פעיל רק אצל בעלי הרשאת מחיקה) • חיים 7 • (שיחה) • ד' בכסלו ה'תשע"ב • 20:18, 30 בנובמבר 2011 (IST)
תה עם דבש ברשותך. מה שגרוע בסיטואציה ש"הלך" התאבון ואצלי זו ממש דרמה. Assayas שיחה 20:20, 30 בנובמבר 2011 (IST)
תה עם דבש וקינמון קריצה, איך יכול ללכת תאבון מדבר כזה טעים? :) • חיים 7 • (שיחה) • ד' בכסלו ה'תשע"ב • 20:28, 30 בנובמבר 2011 (IST)
דווקא הזדמנות נהדרת, להשיל, לקרב לבבות, ו...לכתוב לאמירה משהו קצרצר להתחלה ... יעל ישיחה 20:26, 30 בנובמבר 2011 (IST)

דמיס רוסוס[עריכת קוד מקור]

מוטי שלום! ראיתי שערכת וכתבת בשיחת הערך של דמיס רוסוס שיש לך גזירי עיתונים של הזמר ושל להקתו לשעבר. אשמח מאוד אם תיצור איתי קשר בfansite.demis-at-gmail.com תודה!

בוקר טוב. לאחי הבכור היו ולצערי אינם עוד. Assayas שיחה 08:44, 1 בדצמבר 2011 (IST)
בוקר אור ותודה לך... חבל שאינם קיימים עוד... :/
כן, חכמת הבדיעבד. לו הייתי יודע אז וכו'.Assayas שיחה 09:22, 1 בדצמבר 2011 (IST)
אתה מכיר אולי אנשים שיש להם "חומר" שכזה? היית בהופעות שלו בארץ? מכיר מישהו שהיה? (ד"א הוא מגיע לארץ בפברואר)
שבת שלום. לא איני מכיר. ידוע לי שהוא מגיע. יש ב-d.o.k שברכבי כמה שירים שלו, כך גם במשרד ובבית, זכרונות ילדות נעימים ובכך זה מסתכם. בברכה Assayas שיחה 18:40, 2 בדצמבר 2011 (IST)
תודה וכל טוב!

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

כי מגיע לך על כל הפעילות הברוכה שלך בויקיפדיה • חיים 7 • (שיחה) • ה' בכסלו ה'תשע"ב • 14:04, 1 בדצמבר 2011 (IST)
שויין. ראשית תודה. שנית, אפרופו מדליות נזכרתי בסיפור ישן (בית אבות זה בית אבות) מתקופת ברית המועצות. המלחמה הקרה הייתה גם בתחום הספורט ופעם החליטו ראשי המשטר הסובייטי להציב את האצן הטוב יותר שלהם "ראש בראש" מול האצן האמריקני. נו, האמריקני ניצח. כותרות העיתונים בשתי המדינות נראו כך. בוושינגטון פוסט נכתב: הישג עצום לארצות הברית. האצן שלנו הגיע במקום הראשון והסובייטי באחרון. בפרבדה נכתב: הישג ענק לברית המועצות. האצן שלנו הגיע במקום השני והאמריקני רק לפני האחרון. Assayas שיחה 14:21, 1 בדצמבר 2011 (IST)
תמיד טענתי שהרוסים טובים יותר :) • חיים 7 • (שיחה) • ה' בכסלו ה'תשע"ב • 16:08, 1 בדצמבר 2011 (IST)
זה ברור! בדיוק רציתי גם אני להביא מדליה, אבל אני רואה שהזריז הקדים אותי, כך שאין לי אלא להביע את הערכתי על הצדיק של סדום. (נו, טוב, אף אחד לא רשע, אבל הבן אדם לחברו שלך יוצא דופן בהחלט) צביהכן?לכי ללמוד! 18:00, 1 בדצמבר 2011 (IST)
אין לי אלא להצדיע ונשיר יחדיו את ה-[6], שאו ברכה הסמקה. Assayas שיחה 18:07, 1 בדצמבר 2011 (IST)

ערך בריק'ה[עריכת קוד מקור]

שלום,ראשית תודה על התיקונים בערך "בריק'ה". שנית,לגבי הציון של " דרוש מקור" . יש מקורות שהם מהשפה הערבית. כעיקרון מדובר על כתבות של בני המקום (תושבי בריק'ה) לאתרים סורים. מה היא מידת המקור המינימלית?Beco1977 - שיחה

ערב מצוין. תודה על כתיבת הערך. בבקשה, הערה בונה (ברוח טובה כמובן), לערכים הבאים שאני תקווה שתערוך, ראה את הקישורים הפנימיים שהוספתי למשל ל:השבט הקברדיני, כך מבין הקורא יותר על מי מדובר. חשוב לייחס לאירוע משמעותי. ב-1967 קישרתי למלחמת ששת הימים. אפשר גם לשיקולך לכתוב: ב-1967, במהלך מלחמת ששת הימים וכן ב-1973, במהלך מלחמת יום הכיפורים. חשוב שיבינו את ההקשר לדברים הנכתבים. המקורות חשובים. אני חושב שעם מעט מאמץ אפשר לאתר גם מקורות באנגלית, כתבה מעיתון כלשהו וגם מקורות בעברית. תנסה למשל ב-googlebooks. אם תרצה אוכל לעזור לך. לדוגמא ראשית ההתיישבות במקום האם אכן בתקופה ההלניסטית, אולי זו דווקא הביזאנטית?. ראה את המקורות הללו למשל [7], [8] בברכה Assayas שיחה 18:45, 4 בדצמבר 2011 (IST)
נ.ב. הערבית שלי רחוקה מלהשביע רצון ולכן רצוי לבדוק את עניין הק' בבריק'ה. בברכה Assayas שיחה 18:49, 4 בדצמבר 2011 (IST)
תנסה גם כאן *Stokes, Jamie (2009). Encyclopedia of the Peoples of Africa and the Middle East, Volume 1. Infobase Publishing. pp. 150–59. ISBN 9780816071586. {{cite book}}: תבנית ציטוט כוללת פרמטר ריק לא ידוע: |1= (עזרה). הנה הקישורית [9] עיין בעמודים 154-155. בערך צרמן למשל מפורטת יותר סוגיית הרעפים שציינת בערך שכתבת, בברכה Assayas שיחה 19:12, 4 בדצמבר 2011 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
כל הכבוד עבודה טובה :) Ofekshaaf10 - שיחה 19:28, 4 בדצמבר 2011 (IST)

ידע זה כח[עריכת קוד מקור]

נכון לתאריך 27 אפריל 2024 - כ' בניסן בשעה 23:37 קיימים בוויקיפדיה
משתמשים רשומים
משתמשים פעילים
בדוקי עריכות
עורכי תבניות
עורכי ממשק
מנטרים
מפעילי מערכת
בירוקרטים
בודקים
בוטים
ערכים
קבצים
כל העריכות
כל הדפים
ערכים מומלצים
1,160,505 3,383 1,355 11 16 266 28 3 5 27 353,545 79,288 38,466,427 1,498,812 731

מה דעתך על זה? • חיים 7 • (שיחה) • י' בכסלו ה'תשע"ב • 22:13, 6 בדצמבר 2011 (IST)

ערב טוב. ידע הוא כוח כשמנחילים אותו למירב האנשים במירב הערוצים האפשריים. בלי קשר, נראה יפה אבל מה ייעודה של הטבלה? Assayas שיחה 22:20, 6 בדצמבר 2011 (IST)
סתם תיקנתי כמה דברים שגויים, והפכתי איזו תבנית ל"אוטומטית" אז בכדי שיראו תוצאות :) (ועל הדרך לקחתי למישהו עבודה קריצה) • חיים 7 • (שיחה) • י' בכסלו ה'תשע"ב • 22:25, 6 בדצמבר 2011 (IST)
אני מבקש שבתבנית לא יכלל יחס גובה/משקל של מפעילי מערכת. Assayas שיחה 22:27, 6 בדצמבר 2011 (IST)
בנתיים מדובר רק על מיקום גאוגרפי, ועל שמות כח עזר... אולי בהמשך קריצה, לילה טוב • חיים 7 • (שיחה) • י' בכסלו ה'תשע"ב • 22:29, 6 בדצמבר 2011 (IST)
לא תותיר לי ברירה ואבקש מ-ofekalef לפנות לרשויות. Assayas שיחה 22:31, 6 בדצמבר 2011 (IST)

הועבר לשיחת משתמש:מבב#עוצבת בני חיל

בוקר טוב ידיד יקר! אנא הסבריך להורדת קשר השתיקה סביב מלך בולגריה, על פניו דנו כבר בנושא זה, כפי שניתן לראות בארכיון. בברכה ובכבוד, Rafael Guri שיחה 06:05, 12 בדצמבר 2011 (IST)

בוקר טוב. חשבתי שהסכמנו שהוא מיותר. אם זה מפריע לך החזר אותו, אין לי התנגדות. הסרתי כי אין בקישור הזה קשר כלשהו לדנוב או תנועתו והם כלל לא מוזכרים בו, כך שלא הבנתי מה התועלת שלו ומה הוא תורם למאמר על האיש. ללא קשר, העליתי תמונה שלו בשימוש הוגן, נראה לי שזה מוסיף. התמונה משדרת הרבה על האיש. בברכה Assayas שיחה 06:57, 12 בדצמבר 2011 (IST)
בוקר טוב גם לך! חשבתי שהעובדות המתוארות בקישור מדגישות דברים מסויימים שנאמרו על דנוב ויחסיו עם המלך, בעיקר משום שהיה לנו ויכוח בנידון. אבל אם אתה חושב שאין לזה כל מקום, והערך יישמר כפי שהוא כעת, אני מניח שאין טעם. (האם הערך נמצא אצלך ברשימת הערכים שבמעקב?) יחד עם זאת, ברצוני להודות לך על התמונה היפה. צדקת בדבריך. בברכה, Rafael Guri שיחה 08:11, 12 בדצמבר 2011 (IST)
בוקר נפלא. הערך לא ברשימת המעקב שלי. נתקלתי בעריכת המשתמש שהעיר לגבי שלמה קאלו במהלך ניטור וכהרגלי במהלך הניטורים, בדקתי האם ניתן לשפר והעליתי את התמונה. יש משהו במבט שלו שהוא מאד עמוק וחודר ויחד עם זה משדר שלווה. באמת לא אכפת לי לגבי הקישור, אם אתה לא שלם עם פעולתי החזר אותו. בקרוב אכתוב ערך על הרב "הדנוביסט" מסופיה דניאל ציון. כרגע אני בשלב איסוף חומר. אגב, יש עליו כבר ערך באנגלית en:Daniel Zion. חומר מאד מעניין. המשך יום נעים. Assayas שיחה 09:27, 12 בדצמבר 2011 (IST)
בוקר אור לך מוטי היקר! לא שמתי לב לתשובתך המפורטת. לעניין הקישור, חבל. אין לי כוח וזמן. אבל קודם כל תבורך על התמונה הבאמת מיוחדת. אכן משהו יוצא מהאיש הזה. חבל שהלך לעולמו לפני שהיתה לנו הזכות להכיר... ואשמח מאוד לקרוא את הערך על הרב דניאל ציון. (יש תמונה? תיכף אציץ באנגלית) האם באמת מצאת חומרים המעידים על קשריו עם המורה שלו, פ. דנוב? זה ממש מרתק ואני יותר מסקרן. "חסר סבלנות"...חה... בברכה, בתודה, ובכבוד רב מאוד, Rafael Guri שיחה 09:29, 22 בדצמבר 2011 (IST)
בוקר אור. מדובר ב"חתיכת" סיפור. אני אוסף חומר. יש לי מקור מקיף בבולגרית, הספר "יהודים נודעים בבולגריה" שכתב בנימין ארדיטי ואימי תבדל"א תסייע לי בתרגום הקטעים הרלוונטיים. קשה להשיג אותו, אך כנראה מחר אצליח "לשים את ידי" עליו בספריית בית אריאלה בתל אביב. התמונה בערך באנגלית גרועה. ממה שקראתי עד עתה לא נתקלתי בכך שהיה לו קשר ישיר עם דנוב אלא עם תלמידיו, אך לא השלמתי את איסוף החומר. בברכה מוטי Assayas שיחה 10:26, 22 בדצמבר 2011 (IST)
אתה מרתק אתה! חשבת על חנות הספרים של איתמר? אני שומע אותו ברדיו, מוצא ספרים עם הרבה אבק עליהם... בתודה רבה על שאתה משתף חברים, בברכה, Rafael Guri שיחה 13:03, 22 בדצמבר 2011 (IST)

היי מוטי, אנא עצתך בעקבות ההקדמה להלן: בימים אלה אני שוקדת על כתיבת הערך סבסטיאן מינסטר, בו תהייה התייחסות רבה גם לקשר ההדוק שלו עם היהודים במאה ה-16, זיקתו לשפה העברית, לטקסטים של הרמב"ם, רבנים אחרים וכו'. בנוסף, אני מתכוונת להקדיש פרק ניכר על מפעל חייו – 'קוסמוגרפיה' – המהווה חלק מהותי וחשוב בביוגרפיה שלו, עד כי כמעט בלתי ניתן להפריד בין האדם והיצירה. כאן מתחילה ההתלבטות שלי שמשתקת את המשך כתיבת הערך: בויקי האנגלית לדוגמא, קיימים שני ערכים, אחד על מינסטר והשני על קוסמוגרפיה, שהוא ערך קצר שמועתק או מצוטט ברובו מהערך הראשון, אך מלווה בהרבה תמונות. לטעמי, ההפרדה נראית מלאכותית במקצת. האם יהיה זה הגיוני ליצור הפנייה מהשם 'קוסמוגרפיה' לערך על מינסטר, במקום ליצור שני ערכים נפרדים? וזאת להבדיל למשל מערך הנכתב על סופר ומערכים נפרדים הנכתבים על ספריו.

נ.ב. יחסיי לאחרונה עם הערות השוליים, קבלו מפנה מבורך, מעוינות, לשביתת נשק וכיום לידידות אמיצה. מקווה ששלומכם בטוב. --אילילה - שיחה 23:40, 13 בדצמבר 2011 (IST)

בוקר טוב. שמחתי לשמוע על שלום וסטפליה בינך לבין הערות השוליים. ברשותך, אקרא את החומר בהמשך היום ואתייחס מאוחר יותר. במסגרת "החיים האמיתיים", יש לי הבוקר הרצאה להעביר (ועוד באנגלית ובנושא טכני, אוי גיייוועלד), ואני צריך להתכונן קצת, כדי שלא יהיו בושות וידברו בשכונה. המשך יום נעים. Assayas שיחה 07:50, 14 בדצמבר 2011 (IST)
בהצלחה עם ההרצאה, ואם כבר העברת אותה, אני מקווה שהשכונה גאה בך. --אילילה - שיחה 10:03, 14 בדצמבר 2011 (IST)
שלום אילאילה, חזרתי. היה בסדר. מתיש, אבל אני אחיה. אז כך. יש שתי חלופות. הראשונה אכן לכתוב ערך סביר או קצרמר ראוי בשם קוסמוגרפיה. ניתן להתבסס על הערך באנגלית ותוספות אותן תוכלי לדלות מערכים אצלנו אשר הזכירו את המינוח במידה ויהיו רלוונטיים. ראי כאן: [10]. ניתן להיעזר במקורות נוספים [11], [12], [13], [14] ואפילו ראשי הפרקים הללו [15]. כתיבת ערך היא האופצייה המועדפת עליי. והיה ותרגישי שאין מספיק חומר, ראיתי שיצרת פסקה בערך על מינסטר הנקראת קוסמוגרפיה. במקרה דנן אפשר ליצור ערך חדש בשם קוסמוגרפיה ובתוכנו ליצור דף הפנייה בצורה הבאה: #הפניה [[סבסטיאן מינסטר#קוסמוגרפיה]] ולבצע שמירה (כמובן שאמורה להיות שם גם התייחסות כללית ולא רק ספציפית). לדעתי זו האפשרות הפחות טובה מהשתיים, אם כי היא לגיטימית. לעניין התמונות. ניתן בתחתית הערך לשלב "גלרייה" עם תמונות מוקטנות. ראי דוגמא לאופן הביצוע בערך יגור#גלריית תמונות. בהצלחה ויום נעים Assayas שיחה 15:15, 14 בדצמבר 2011 (IST)
היי מוטי, תודה על המענה, אבל נראה לי כי התבלבלת קמעה. יש מושג הנקרא קוסמוגרפיה, אליו הפנית קישורים, וכרגע נושא זה אינו מעסיק אותי. כמו כן קיימת יצירתו - מפעל חייו של מינסטר הנקראת קוסמוגרפיה, אותה אני רוצה לשלב בערך סבסטיאן מינסטר במקום לכתוב אודות ספרו ערך נפרד, לכן אני מפנה אותך שוב לשאלתי שהוזכרה מעלה. יש בידיי חומר רב אודות ספרו, אבל כמו שאמרתי קודם, במקרה זה, קשה לנתק את היצירה מהאדם שכתב אותה. --אילילה - שיחה 16:13, 14 בדצמבר 2011 (IST)

Tabula omnium coniugationum, 1525 צהריים טובים. אמרתי מותש... בסדר, אך התשובה דומה. עדיף לכתוב ערך נפרד על הספר ולשלב בו את הגלרייה של התמונות, ו/או קישור לוויקישיתוף (גם בוויקי באנגלית הערך העצמאי על הספר הוא בהיקף חומר המצדיק ערך נפרד). בערך על האיש עצמו תהיה פסקה עם רקע כללי בן כמה שורות עם הפנייה לערך המורחב כבדוגמא הזו (להמחשה בלבד).

ערך מורחב – תפוז
בברכה, מוטי Assayas שיחה 16:19, 14 בדצמבר 2011 (IST)
תודה, וליל מנוחה. --אילילה - שיחה 17:11, 14 בדצמבר 2011 (IST)
Tabula omnium coniugationum, 1525 ?. המנוחה עוד רחוקה, עכשיו עת הקניות השבועיות. Assayas שיחה 17:21, 14 בדצמבר 2011 (IST)

סוואסרוקו[עריכת קוד מקור]

ערב טוב.הוספתי כמה דברים על הערך,אני מאמין כי בקרוב אוכל להוסיף לערך עוד פיסקה על סוסו של סוואסרוקו (תחאוז'י ) . אני אשמח אם תעיין בערך לפני שאני מעביר אותו למרחב.תודה מראש Beco1977 - שיחה

ערב נפלא. קראתי וערכתי מעט. הערך בשל להעברה למרחב הערכים. אנא ראה בסיפור על מותו את התוספת שלי ובדוק שלא טעיתי בפרשנות שלי, לעניין מדוע הפעם השלישית עם הברכיים סיכנה את חייו. בהצלחה רבה, עבודה נאה מאד. Assayas שיחה 17:19, 14 בדצמבר 2011 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
מגיע לך על העזרה,התמיכה והרצון הטוב לתרום כדי שערכים חדשים על העם הצ'רקסי יהיו בויקיפדיה בעברית. והכוכב הזה הוא חשוב עוד יותר על הסובלנות שלך כלפי ויקיפדים חדשים. Beco1977 - שיחה 17:02, 14 בדצמבר 2011 (IST)
תודה רבה. מחווה מרגשת. אני זה שצריך להודות לך על שלימדת אותי תחום שלא הכרתי קודם לכן. Assayas שיחה 17:20, 14 בדצמבר 2011 (IST)

שלום מוטי,

האם יש קשר בין שני המושגים? את הקונסיסטורין פגשתי בערכים ה"בולגרים" והתרשמתי שמדובר במוסד דומה או זהה. בברכה. ליש - שיחה 09:26, 16 בדצמבר 2011 (IST)
בוקר טוב. שמח לשמוע ממך. כן בהחלט. בדרך כלל אני יוצר קישור פנימי אחד בערך בו מופיע המונח, מקונסיסטוריון לקונסיסטוריה#ביהדות. הנהגת הקהילה היהודית בבולגריה אימצה את המלצתו של הרב צדוק כהן אשר ניתנה לאחד ממנהיגיה הבולטים של יהדות בולגריה בסוף המאה ה-19 אברהם דוידצ'ון לוי. על זאת ועוד אני כותב כעת בערך יהדות סופיה, אשר נמצא בעריכה. סוף שבוע נעים לך. Assayas שיחה 10:25, 16 בדצמבר 2011 (IST)
אעקוב בעניין אחר הערך על יהדות סופיה. מעניין אותי במיוחד נושא הסמכות העליונה - האם הקונסיסטוריה הבולגרית, בדומה לקונסיסטוריה הצרפתית, הייתה כפופה לסמכות החילונית של המדינה או שהמילה האחרונה הייתה של סמכות דתית. בצרפת הסמכות החילונית קבעה אפילו את חומר הלימודים בסמינר הרבני. בברכה. ליש - שיחה 10:33, 16 בדצמבר 2011 (IST)
שוב שלום. טוב ,אקרא את החומר במהלך העריכה גם מהזווית הזו. ( ראה כאן למשל דראגן צאנקוב#צאנקוב והקהילה היהודית, וכן ההתייחסות בערך יהדות סופיה: "חוק הנוהל האזרחי", אשר צימצם את סמכויות הרבנים ובית הדין הרבני לטיפול רק בנושאים בעלי השלכה דתית כגון מתן גט ובסוגיות אזרחיות הועברו הסמכויות לבתי המשפט"). בכל מקרה יש פרק נפרד על הקונסיסטוריון באנציקלופדיה של גלויות -יהדות בולגריה, ואני מאמין שהנושא מבואר. נהיה בקשר. מוטי Assayas שיחה 10:41, 16 בדצמבר 2011 (IST)

ערב טוב מוטי היקר. אנא היכנס לשם. ואם אין לך דעה בנידון, מצא בבקשה מישהו שמבין כאן משהו בתיאטרון. כי הרי לא ייתכן שאנשים יגידו פשוט שטויות עד כדי גיחוך!!! בברכה ובכבוד רב, Rafael Guri שיחה 18:52, 16 בדצמבר 2011 (IST)

ערב מצויין. ראשית פניתי למי שאני סובר שמבינה בנושא. שנית, בבקשה: "שטויות עד כדי גיחוך", מיותר. אפשר לומר שגיאות או שגיאות קשות, זה עדיין מעביר מסר מקצועי נוקב. שלישית, לי אישית אין מושג, ולכן לא אצטרף לדיון. במידת הצורך, והיה ואראה שאין התקדמות אכתוב פוסט בלוח המודעות. בברכה ובידידות Assayas שיחה 19:23, 16 בדצמבר 2011 (IST)
תודה. ראיתי את דבריו של ליש. אולי המלה "שטויות" מיותרת. אך התחושה מוזרה מאוד, עד כדי גיחוך. בברכה, Rafael Guri שיחה 19:43, 16 בדצמבר 2011 (IST)

אכן בשיחזור האחרון שעשיתי באברהם אלתר פולק לא שיחזרתי הכל. --Akkk - שיחה 10:53, 20 בדצמבר 2011 (IST)

בבקשה. סומך עליך בעניין. Assayas שיחה 11:04, 20 בדצמבר 2011 (IST)

ערך חדש ל לפש[עריכת קוד מקור]

היי,מה שלומך. יצרתי ארגז חול לערך "לפש" רציתי לשאול אותך משהו לעניין הוספת התמונה,אשמח אם תיצור איתי קשר במייל (aibeknapso-at-gmail.com).הנה מה שערכתימשתמש:Beco1977/לפש אשמח לעזרתךBeco1977 - שיחה

ערב טוב. כל הכבוד על ההשקעה. בהמשך הערב אעיף מבט+דוא"ל או לכל המאוחר מחר בבוקר. Assayas שיחה 19:39, 20 בדצמבר 2011 (IST)

הצדדים הלוחמים[עריכת קוד מקור]

אני מתחיל לכתוב את הערך "המערכה הימית בים התיכון במלחמת העולם הראשונה" ואני מתלבט מה לכתוב בתבנית בעמודת הצדדים הלוחמים. בערך האנגלי (אנ') הצדדים הם חילות הים של המדינות, בעוד שבדרך כלל נהוג לשים את שם המדינה עצמה. מה דעתך? AaronShapira - שיחה 15:12, 21 בדצמבר 2011 (IST)

ערב טוב. ראה המערכה באוקיינוס האטלנטי (1939 - 1945)-ערך מומלץ וגם הקרב על הים התיכון. אישית, אני מעדיף לציין את המדינות ובפרק העוסק בצדדים הלוחמים לפרט יחידות רלוונטיות מחיל הים הזה והזה. יתכן מפרק זה ניתן ליצור הפנייה הרחבה לערכים קיימים העוסקים בציים השונים במידה וישנם כאלו. לדוגמא:

מדינות ההסכמה[עריכת קוד מקור]

תבנית:נושא מורחב

תודה. עוד שאלה, לא קשורה: הערך חלוקה מנהלית של האימפריה העות'מאנית כמעט זהה לטבלה המופיעה בערך איילט. מה לדעתך יש לעשות? AaronShapira - שיחה 13:35, 22 בדצמבר 2011 (IST)

אופס, סליחה לא שמתי לב. הערך על החלוקה המינהלית הוא בעייתי משהו ומצריך "ים" של עבודה. הוא צריך להכיל את הרקע ההיסטורי והאדמיניסטרטיבי של מנגנוני הממשל העות'מאני תוך פסקה על החלוקות השונות, הרקע ליצירתן, לשינויין והרחבתן, שהחלו באיילט והמשיכו בוילאייט תוך חלוקות משנה לסנג'קים וזאת בהתייחס לצמיחת האימפריה ובהמשך לתהליך הארוך של שקיעתה עם דגש על תקופת התנט'ימאת בה היה ניסיון אמיתי לחולל שינוי. איילט הוא ערך העומד בפני עצמו ומסביר היטב את המושג והחלוקה.בברכה Assayas שיחה 13:38, 24 בדצמבר 2011 (IST)
אין ספק שיש להרחיבו רבות, אבל קודם כל יש למחוק את הטבלה המשוכפלת והמיותרת להפליא שאפילו לא הועתקה היטב בערך הנ"ל. הלא כן? AaronShapira - שיחה 12:55, 28 בדצמבר 2011 (IST)

תעתיק מבולגרית[עריכת קוד מקור]

שלום מוטי, מה לדעתך התעתיק של כדורגלן העבר הבולגרי Simeon Simeonov (אנ')? כמו כן, בערך הבולגרי יש לו גם שם אמצעי. האם אתה יכול לתעתק גם אותו? תודה. אודי - שיחה 19:21, 25 בדצמבר 2011 (IST)

סמיון איוואנוב סמיונוב או סמיון איבנוב סמיונוב בברכה Assayas שיחה 19:37, 25 בדצמבר 2011 (IST)

אודה על תגובה אם הערך אודות פורום ארגוני השלום הישראלי פלסטינאי מוכן למעבר למרחב הערכים? פועלות ברשת - שיחה 22:40, 26 בדצמבר 2011 (IST)

הועבר לשיחה:פורום ארגוני השלום הפלסטיני ישראלי Assayas שיחה 10:33, 31 בדצמבר 2011 (IST)

הי מוטי,
ערך מעניין ביותר. יש לך עוד עבודה עליו? או שאפשר להריץ אותו במומלצים? • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!18:14, 27 בדצמבר 2011 (IST)

סיימתי, תודה Assayas שיחה 18:40, 27 בדצמבר 2011 (IST)
לא. תודה לך • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!12:50, 28 בדצמבר 2011 (IST)


מוטי שלום, נא חוות דעתך בשיחה:וולדורף-אסטוריה ירושלים#וולדורף אסטוריה ירושליםdMy‏ • שיחה • 17:21‏, 29/12/2011 • ג' בטבת ה'תשע"ב

בוקר אור, חיוויתי. בברכה Assayas שיחה 09:57, 30 בדצמבר 2011 (IST)

בקשה לבדיקה[עריכת קוד מקור]

מה שלומך, ערב טוב,שבת שלום. הוספתי שני ערכים חדשים. משתמש:Beco1977/המערך החברתי הצ'רקסי ו משתמש:Beco1977/מומסיה אשמח לשמוע על עצתך.תודה מראש.Beco1977 - שיחה 17:28, 30 בדצמבר 2011 (IST)

בסדר גמור ידידי, בהמשך הערב. Assayas שיחה 18:44, 30 בדצמבר 2011 (IST)

ערך הצוללת דקר[עריכת קוד מקור]

מוטי שלום ושנה אזרחית טובה. החודש ימלאו 43 שנה לאבדן הצוללת דקר. במפגש בראש השנה הפנית את תשומת לב המשתתפים לערך של אח"י דקר לאחר שבדקתי ראיתי כי באמת לא ניתנת תשובה לשאלה מה קרה לה? וגם הרבה נושאים נוספים חסרים. השלמתי את הערך ראה משתמש: קודקוד צהוב/ ארגז חול/ הצוללת דקר בכונתי להציב אותו לפרסום באתרי המורשת של ח"י למשך חודש ימים ולקבל את הבקורת. כויקיפד היוזם אשמח להערותיך.קודקוד צהוב - שיחה 19:09, 31 בדצמבר 2011 (IST)

שבוע טוב, כל הכבוד על עבודתך. אני מניח שאגיע לכך רק מחר בבוקר ואעיר בשמחה. Assayas שיחה 19:13, 31 בדצמבר 2011 (IST)
בוקר ושבוע טובים. אני מניח שסוגיית ההעלמות לא תבוא בערך נפרד אלא כתוספת לערך הקיים על הצוללת?, מאחר וראיתי חפיפה. הפסקה על "אבדן צוללות בציי המעצמות" היא ארוכה מאד ולטעמי מתאימה יותר כפרק בערך צוללת ולא כאן, כאשר בפרק שם יש לאזכר גם את הדקר וגם את טביעת הצוללת הרוסית קורסק. אפשר בערך על הדקר לציין שהאסון היה ברקע של סדרת אסונות כגון. בערך אנציקלופדי יש להימנע מפרשנות כגון "דבקות בעיקרי "דו"ח אבדן הדקר" שהוציא אראל היתה חוסכת מאמצי שוא של חיל הים ואולי מקטינה את עגמת הנפש לקרובי הנספים." נוסח לא אנציקלופדי כגון: "בעלי החלומות, המעלים באוב, כולם בעלי כוונות טובות ראו צורך להביא את סיפורם...".ציטוט: "הסיקו שהמצוף קיבל אותם בעודו נמצא מתחת למכסה הסיפון. לא השקיעו מחשבה מה גרם לנזקים הללו."-לא השקיעו מחשבה -להימנע מניסוחים כאלו. ציטוט: "החקירה ה"מדעית" שהוגשה לו הניבה תוצאה יחידה, נחרצת ושגויה לחלוטין"-ניסוח. לפרקים: מצוף סימון ויישום לקחים יש מקורות כתובים כלשהם?.משפט: "פתחי אוורור וידיות שליטה הראו על צוללת בעומק פריסקופי בשינור או במצב של גמר שינור אך בעומק לא רב."- צריך להסביר למה הכוונה. ציטוט: "כמו במקרה המצוף, שוב ויתר חיל הים, על הידע המצטבר שלו, ושם את יהבו על חוקרים חיצוניים. באלה קיימת נטיה להיות ממציאים ולהתעלם מתשובה פשוטה. הם בוחרים להגיש מסקנה חדשה משלהם וכנראה שגויה"-נוסח לא אנציקלופדי אלא יותר עיתונאי. את הטבלה ב:"נספח החקירות והחיפושים אחר שברי הצוללת" תשקול להציב במצב סגור ועל ידי הקלקה לפתוח לקריאה. יש צורך בוויקיזצייה, אבל זה "כסף קטן" שניתן לבצע תוך זמן לא ארוך. ואחרי כל ההערות הנ"ל, אין לי אלא להצדיע לך על עבודה מרשימה, מושקעת, ייחודית ומאד מעניינת. Assayas שיחה 11:07, 1 בינואר 2012 (IST)

בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

ראה דיון בתחתית המזנון. יום טוב, Dvh - שיחה 16:23, 1 בינואר 2012 (IST)

תודה Assayas שיחה 16:26, 1 בינואר 2012 (IST)

סקריפט תבניות[עריכת קוד מקור]

שים לב שתוכל להחליף בcommon.js את

importScript('משתמש:חיים 7/common.js/workTemplatesMessage.js');
ב
importUserScript(64);
,

נוסף שיפור למפעלי מערכת ({{נחסמת}}, בברכה • חיים 7 • (שיחה) • ח' בטבת ה'תשע"ב • 23:14, 3 בינואר 2012 (IST)

בוקר נפלא. לדעתי הודעתך זו אינה עומדת בויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה האוסרים על קללות בשפות שונות (-;. יחד עם זאת אעשה הבוקר מאמץ מיוחד, להתניע את ה-IQ הבודד, ה"מרשרש" בוויסות on-off שיש לי בכדי ליישם את העניין. אוי גיוועלד. חוץ מזה מה שלומך? Assayas שיחה 08:00, 4 בינואר 2012 (IST)
אתה צודק ואיני מיצר על כך, אך שים לב שקללות בשפה זו הוחרגו על ידי הקהילה. אויש תזהר לא בבוקר! אסור לרכבי אספנות לנוע בבוקר. שלומי מצויין, מה שלומכם סבא קדישא? • חיים 7 • (שיחה) • ט' בטבת ה'תשע"ב • 09:35, 4 בינואר 2012 (IST)
התכוונת רכב לפירוק.......Assayas שיחה 13:26, 4 בינואר 2012 (IST)
טרנטע אבל לפניך...חיים 7 • (שיחה) • ט' בטבת ה'תשע"ב • 13:40, 4 בינואר 2012 (IST)
הגשעפט עובד. תודה Assayas שיחה 18:12, 4 בינואר 2012 (IST)
גם {{נחסמת}}? • חיים 7 • (שיחה) • ט' בטבת ה'תשע"ב • 18:47, 4 בינואר 2012 (IST)
כן, תודה Assayas שיחה 18:51, 4 בינואר 2012 (IST)
רציתי בשמחה, אבל הקדימו אותי והוגדרת. Assayas שיחה 18:54, 4 בינואר 2012 (IST)
שמתי בקשה במפעילים למען הסדר הטוב, אבל גם אותי הקדימו.. חיים 7 • (שיחה) • ט' בטבת ה'תשע"ב • 19:03, 4 בינואר 2012 (IST)
נו, מלאכתם של צדיקים..... Assayas שיחה 19:09, 4 בינואר 2012 (IST)
...נעשית בידי צדיקים • חיים 7 • (שיחה) • ט' בטבת ה'תשע"ב • 19:12, 4 בינואר 2012 (IST)

עניתי לך בדף שיחתי. אשמח אם תוכל לקרוא את תגובתי. רועישיחההצטרפו למיזם התנ"ך 12:36, 7 בינואר 2012 (IST)

קראתי ועניתי Assayas שיחה 12:53, 7 בינואר 2012 (IST)

תגיד, מה אתה רוצה ממני?[עריכת קוד מקור]

זכותי לומר שערך מסוים הוא ממש לא דחוף לכתיבה. מה דחוף כלכך לכתוב ערך דווקא על איזה ספר אפנתי חסר עומק ומגעיל? Abe Linc - שיחה 21:50, 20 בינואר 2012 (IST)

אתה מוזמן להפסיק ולהטריד את הקהילה וגם אותי. יצרת דף שיחה חדש לערך שלא קיים (אגב, לו היית בודק היית מבחין שהערך קיים בשם אחר). הדף שיצרת כותרתו סרט ובתגובתך אתה מדבר על ספר. את המילה "מגעיל" שמור לשיחות הסלון שלך ו/או לבלוג האישי שלך. בהמשך להערות שיש לך כבר בדף שיחתך ואתה מוזמן להתכבד ולהפנים אותם, אזהיר אותך שוב לפני שתחסם לצמיתות. שלום. Assayas שיחה 22:05, 20 בינואר 2012 (IST)
מה מפריע לך פשוט להסביר? בלי הטפות. בלי איומים. כאילו שיש אנשים בעולם הזה שלא מנסים רק להציק לך. Abe Linc - שיחה 22:16, 20 בינואר 2012 (IST)
כשמולי עומדת גסות רוח בסיסית כנראה שאין מניעה אחרת. אתה מוזמן לא לכתוב כאן יותר. Assayas שיחה 22:17, 20 בינואר 2012 (IST)
אני מקווה שלא תיעלב אם אאחל לך יומולדת שמחAbe Linc - שיחה 22:21, 20 בינואר 2012 (IST)