שיחת משתמש:Bakbik1234

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Bakbik1234, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה


עמותת רקפת[עריכת קוד מקור]

שלום Bakbik1234,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "עמותת רקפת" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Bakbik1234/‏עמותת רקפת". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 15:40, 23 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שלום Bakbik1234!

לפי ההתרשמות מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף במטאל. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף עשויה להעלות את הרמה בתחום זה.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בדף תבנית:בעלי ידע/מטאל ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבמטאל. אם יש עוד תחומים שנראה לך שתוכל לתרום בהם, אתה מוזמן כמובן לשבץ את שמך גם בהם. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה, GHA - שיחה 21:51, 19 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]

למה התכוונת[עריכת קוד מקור]

בעריכה הזו? • חיים 7שיחה23:46, 4 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

רצח/ירי המוני[עריכת קוד מקור]

הי Bakbik1234,

הסרתי את הקטגוריה רצח/ירי המוני משני ערכים בהם היה מדובר ברצח במשפחה. אמנם לכאורה מדובר במקרים עם ארבעה קרבנות רצח ועל כן הם כביכול מתאימים להגדרה הפורמלית, אבל מדובר במקרים שונים במהותם. בברכה, Kershatz - שיחה 23:26, 10 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

רצח במשפחה נחשב לרצח המוני, אלא אם מדובר ברצח של פחות מ-4 או 3 (הגדרה משתנה) בני משפחה.
מהויקיפדיה האנגלית:
Mass murderers may fall into any of a number of categories, including killers of family, of coworkers, of students, and of random strangers. Their motives for murder vary. A notable motivation for mass murder is revenge, but other motivations are possible, including the need for attention or fame.
ומהקהילה המקוונת הגדולה ביותר המוקדשת לרוצחים המוניים (מעל ל-100,000 רשומים):
A mass killer is defined as one person who kills 3 or more individuals arbitrarily in a contained population at a single point in time. This includes mass shooters, bombers, terrorists, and family annihilators.
אשמח לשמוע מה מה דעתך לאחר קריאת המידע הזה. Bakbik1234 - שיחה 01:13, 11 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]
קראתי ועדיין נראה לי שהמושגים בעברית ובאנגלית לא לגמרי חופפים וכמו אבי דוידוביץ המושג "רצח רבים או "רצח מרובה קורבנות " (Multiple Victims Murder) עדיף אבל הוא גם מתייחס לשני המקרים הנ"ל כרצח רבים ולכן אני מקבלת את עמדתך. Kershatz - שיחה 15:22, 11 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

אין לבצע העברה ואין לשנות שמות של ערכים ללא דיון. גילגמש שיחה 19:21, 16 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

טיפים לניטור מוצלח[עריכת קוד מקור]

שלום Bakbik1234,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה בתחום הניטור, ברצוני להציע לך מספר כלים שימושיים שיכולים להיות לך לעזר, ומספר הנחיות כלליות לניטור:

גאדג'טים אלו יוסיפו לדף השוואת הגרסאות קישוריות להנחת הודעות בדף השיחה של העורך (רשום או אלמוני) שאת עריכתו בוחנים, וקישוריות להוספת בקשות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים.

כללים לניטור יעיל ומאבק בהשחתות

כל הדברים להלן נכתבים כעצות שנצברו מניסיונם של מנטרים אחרים, הם לא פקודות או כללים מחייבים. הכלל הראשון אותו יש לזכור בעריכה בוויקיפדיה ובניטור הוא השמעות לשכל הישר.

  • בראש ובראשונה, קרא את הדף ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים.
  • ביטול עריכה ייעשה רק אם לא מצאת מקור אמין להוספה זו (כל שינוי נתון לשיקול דעת שלך; אם הוסף מידע שאריק איינשטיין נולד בקנדה ולא מצאת מקורות בוויקיפדיה אחרת או בחיפוש גוגל פשוט – בטל העריכה. אם הוספו טענה או מחקר שאיינשטיין שנא תפוחי עץ כי הייתה לו טראומה מתפוחי עץ ולא מצאת מקור לכך – כדאי להצמיד תבנית {{מקור}} בערך. כמובן שאם הטענה היא טענת הבל ברור, ניתן לשחזר אותה מייד).
  • כשמוצאים השחתה, יש לבדוק עריכות קודמות באותו הדף: אם נעשו שלוש השחתות ברצף בערך מסוים, ואתם מתקנים את האחרונה, התיקון שלכם "מסתיר" את ההשחתות הקודמות משאר המנטרים, שבדרך כלל יבדקו את ההיסטוריה עד העריכה האחרונה של משתמש מוכר (כלומר השחזור שלכם), ויעצרו שם.
  • אחרי סיום טיפול בהשחתה, כדאי לבדוק את שאר העריכות של אותו עורך או מאותה כתובת בתקופה האחרונה: משחיתים רבים נוהגים לבצע מספר השחתות, באותו הדף או בדפים אחרים.
  • עריכות כמו "גכהמהכקהכק" שנעשות מכתובת IP או חשבון רשום – יש להניח (מחמת חזקת החפות שעומדת לכתובת או חשבון שאין להם היסטוריית השחתות) כי הוא מבצע ניסויי עריכה ולכן יש להציב בדף שיחתו שניסויי עריכה עושים בארגז חול (תבנית {{ניסויים}} מבהירה זאת היטב).
  • עריכות כמו "הדס המלכה המהממת/המעצבנת" הן השחתה לכל דבר ועניין ויש להזהיר עליהן (תבנית {{אזהרה}} עושה את העבודה ולרוב הם לא חוזרים). אם חזרו על כך – פנה למפעילים בבקשת חסימה. בדרך כלל נהוג שאין לבקש חסימה אם המשתמש או האלמוני טרם הוזהר. כמו כן, אין טעם לבקש חסימת אלמוני בשל עריכה שנעשתה לפני זמן רב (מספר שעות). לפני בקשת חסימה של אלמוני, כדאי לבדוק את הכתובת (whois מתחתית דף התרומות)
  • כשעריכה ששחזרת מכילה חשיפת פרטים אישיים, איומים, או ביטויים גזעניים, התבטאויות נאציות וכדומה, אפשר לבקש "הסתרת גרסה".
  • אם נתקלת במשחית שמשחית ערכים מרובים, אין טעם למלא את דף השיחה שלו באזהרות. אזהרה אחת מספיקה – לאחר מכן ניתן לבקש חסימה.
  • יש להניח כוונה טובה; כשנתקלים בעריכה גרועה או מזיקה שיכלה להיות תוצאה של טעות ולא זדון, בנוסף לשחזור או ביטול הנזק, רצוי לפנות לעורך או האלמוני שביצע את הטעות בדף השיחה, ולהסביר להם איפה טעו - אין עודף של עורכים מועילים בוויקיפדיה, ועדיף לסייע לעורכים, רשומים ואלמונים כאחד, להפוך מועילים, מאשר לגרש אותם מוויקיפדיה בבושת פנים.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:54, 18 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]

כמו כן, בעקבות הפניות שלך בבקשות חסימה בוק:במ ברצוני להדגיש כלל נוסף שעליך להקפיד עליו: אף שמשחיתים יש לא מעט, הרי הטרולים נדירים בוויקיפדיה. מאפיין מובהק של טרולים הוא נחישותם: טרולים מנסים שוב ושוב להשחית את ויקיפדיה, בעוד המשחיתים המצויים נעלמים לאחר ניסיונות מעטים. מובן מכך שמשחיתים יוכרזו כטרולים רק לאחר שקיבלו אזהרה ברורה שהתנהגותם אינה רצויה. כיוון שפעולתם של טרולים נמשכת זמן רב, סביר שתיווצר הסכמה בין ויקיפדים אחדים על עובדת היותם טרולים. בכל מקרה אין להכריז עצמאית על היותו של משתמש מסוים טרול. להכרזה כזו יש משמעות מרחיקת לכת (ראו למשל דף המשתמש של חכם חנוכה), ולכן רק הקהילה או הבירוקרטים רשאים לצאת בהחלטה כזאת. לכן כאשר אתה מבקש לחסום משתמש מסוים, הקפד לכנותו טרול אם רק ואם הוא הוכרז על ידי הבירוקרטים ככזה. בהצלחה בהמשך הניטור הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:54, 18 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]

מדוע מחקת את הערך הנוסף שם? תאו הארגמן - שיחה 07:39, 2 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

זה היה הדבר האחרון שהוסיפו לערך חיידקים גראם-שליליים, וכל ה"תרומות" הקודמות של הבחור שהוסיף את זה היו הבל, אז לא רציתי להסתכן. ובלי קשר, גם לא מצאתי את המידע בויקיפדיה האנגלית. Bakbik1234 - שיחה 09:55, 2 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]
המידע קיים גם בויקיפדיה העברית וגם באנגלית. בכל מקרה, ההשחתות היו יומיים לפני התוספת הזו. כתובות IP נוטות לנדוד, ולכן השחתה במועד מסוים אינה מחייבת לגבי מועדים אחרים. תאו הארגמן - שיחה 12:46, 2 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף שטניזם. הסיבה לכך היא: נדרש דיון בשביל לבצע שינוי זה, מכיוון שהוא שנוי במחלוקת. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אקסינו - שיחה 16:41, 2 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Bakbik1234,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, תאו הארגמן - שיחה 07:41, 18 בינואר 2023 (IST)[תגובה]

אני לא בדוק עריכות עדיין - אבל מצטרף. כל הכבוד! Eitanbb (דף משתמש חדש!) 💬 ✏️ 📋 19:12, 18 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
תודה רבה! Bakbik1234 - שיחה 19:32, 18 בינואר 2023 (IST)[תגובה]

שלום Bakbik1234,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, קיבלת הרשאת מנטר. אז רגע לפני שאתה מתחיל להשתמש בהן - מספר בקשות, הערות והארות:

  1. לאחר שאתה מבטל עריכה של משתמש/אנונימי, מומלץ וחשוב להניח תבנית מתאימה בדף שיחתו או להסביר לו באופן אישי. תוכל למצוא את רוב התבניות המתאימות בקטגוריה:תבניות לאזהרת משתמשים. שים לב שאם לא תזהיר משתמש שהשחית - בתור מפעיל לא אוכל לחסום אותו (חוסמים רק לאחר אזהרה). חשוב להקפיד להסביר למשתמשים את ביטול העריכה גם כאשר לא מדובר בהשחתות, בין אם על ידי תבנית מתאימה (כמו תבנית:בוטל) ובין אם על ידי הסבר אישי ומתאים.
  2. לעיתים משתמשים (ובמיוחד מנטרים) חושבים ששחזור בנימוק של "דרוש דיון מקדים" הוא ראוי ומותר. שים לב שמדובר בתופעה שגויה שמפריעה למיזם לצמוח, ושאם אתה לא מתנגד לעריכה מסוימת, אסור לך לשחזר או לבטל אותה בנימוק סתמי מעין זה. מניח שאתה מודע לכך, אבל עם השדרוג כדי לרענן את הנהלים :)
  3. מנטרים או מפעילים יכולים לבטל רצף של עריכות, בתנאי שהן של אותו משתמש ואין אחריהן עריכות של משתמשים אחרים. אפשרות זו מכונה "שחזור מהיר" (Rollback, בשפת המערכת). יש להשתמש בשחזור כזה רק למקרים של השחתה ברורה.
  4. בהמשך לטיפ הקודם: ניתן להתקין גאדג'ט (העדפות ← גאדג'טים => ניטור => הוספת קישורי "תקציר" המאפשרים להוסיף תקציר עריכה לשחזורים מהירים) המאפשר לבצע שחזור מהיר עם תקציר. אפשרות זו מתירה להשתמש בשחזור מהיר גם לשחזור עריכות שאינן השחתה ברורה, אך יש להקפיד לנמק את השחזור. יש לשים לב שגם שחזור כזה מבטל את כל העריכות האחרונות של אותו המשתמש באותו הדף, ולכן לא להפעיל אותו במקרה שאתם חלוקים רק על חלק מהעריכה או העריכות.
  5. ההרשאה מעניקה לך את היכולת להבחין בין "עריכות בדוקות" לעריכות לא-בדוקות בדף השינויים האחרונים, ברשימת המעקב ובדפי השוואה בין גרסאות, וכן את היכולת לסמן עריכות של אחרים כבדוקות במערכת בקרת השינויים. מערכת בקרת השינויים נועדה למנוע מצב שבו מספר מנטרים בודקים את אותו השינוי ובכך מבזבזים את זמנם בעבודה כפולה.
  6. בהמשך לטיפ הקודם: דרך לנצל את ההרשאות בצורה המיטבית - כאשר אתה מנטר, תוסיף את המסנן "שינויים לא בדוקים" בשורה של המסננים בראש דף השינויים האחרונים (אם אתה לא יודע איך, אוכל להסביר). כך תוכל למצוא בקלות את כל העריכות שעדיין לא נבדקו על ידי מנטרים אחרים, ביניהם השחתות ועריכות בעייתיות אחרות.
  7. לסיום סיומת, קרא את ויקיפדיה:מנטר כדי ללמוד על כל האפשרויות החדשות שקיימות ברשותך לאחר שנתתי לך את ההרשאה, ואת ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים כדי ללמוד על פרקטיקות ניטור ועל כלים שיוכלו לסייע לך בתחום. תתחדש

אתה מוזמן להתייעץ עימי במידת הצורך. בהצלחה! הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 02:51, 7 במרץ 2023 (IST)[תגובה]

מזל טוב 🙂 תאו הארגמן - שיחה 03:02, 7 במרץ 2023 (IST)[תגובה]
תודה רבה! Bakbik1234 - שיחה 08:54, 7 במרץ 2023 (IST)[תגובה]

ספר קצת על עצמך[עריכת קוד מקור]

היי בקביק

נראה שאנחנו חולקים פה ושם טעם מוזיקלי דומה.

אשמח לשמוע ממך יותר, איזה להקות אתה מעדיף, מה הסגנון המועדף עליך, וכו'. תאו הארגמן - שיחה 08:09, 23 במרץ 2023 (IST)[תגובה]

אני מאוד אוהב מטאל ומוזיקה כבדה, בעיקר להקות דת' מטאל, דום מטאל ודת'-דום. מה לגביך? Bakbik1234 - שיחה 22:27, 23 במרץ 2023 (IST)[תגובה]
התחלתי לשמוע מטאל בתחילת הניינטיז. התחלתי עם דת' ודום. דייסייד הייתה הלהקה שהכניסה אותי לסצינה כשעוד הייתה להקה של אלבום אחד. אחר כך נכנסתי עמוק יותר.
אחת ההופעות הראשונות של להקה מחו"ל שראיתי הייתה של פרדייז לוסט ב-1992 ברוקסן ז"ל. ראיתי אותם שוב בבארבי באפריל בודי קאונט הייתה פיצוץ מוח אמיתי כשהוציאה את האלבום הראשון שלה, והייתה לי את הגרסה המקורית עם Cop Killer. עם השנים הטעם שלי השתנה והתפתח. היום אני יותר בקטע של הארד רוק והבי מטאל, אבל עדיין שומע גם את הז'אנרים הכבדים יותר. היום בעיקר עם ראמשטיין (שגם אותם ראיתי בהופעה במאי האחרון), שיינדאון (הייתי בהופעה לפני חמש שנים), ת'רי דייז גרייס, גודסמאק, דיסטרבד (הייתי בקודמת ואהיה בקרובה בישראל), וכן הלאה... יכול לדבר על מטאל לסוגיו שעות. תאו הארגמן - שיחה 23:15, 25 במרץ 2023 (IDT)[תגובה]

שלום, למה שחזרת אותי ללא נימוק? כנראה רק בגלל שאני לא רשום. 87.69.242.88 19:03, 30 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

ראפ - קרוב ל-1700 הפניות לדף הפירושונים[עריכת קוד מקור]

שלום Bakbik1234. כשהופכים דף הפניה לדף פירושונים, יש לתקן (רצוי מראש, ואם לא אז מיד אחרי השינוי) את כל הערכים שהפנו לדף ההפניה, כדי שלא יפנו דרכו לדף הפירושונים. השינוי שביצעת ב-30 ביוני גרם להפניית קרוב ל-1700 ערכים לדף הפירושונים. נא תקן בדחיפות. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 13:41, 3 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]

האם תוכל בבקשה לכתוב את הערך על הסגנון המוזיקלי Dark Wave (אנ') שנקרא גם Darkwave, דארק וייב או דארקווייב, ועל הקשר שלו לרוק גותי, מטאל גותי ודארק אמביינט? – ד"ר MathKnight (שיחה) 18:57, 12 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

האמת שאני עדיין לא יודע מספיק על הסגנון הזה, אבל אני אסתכל. Bakbik1234 - שיחה 16:54, 13 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

תנועת אמל[עריכת קוד מקור]

האם להוסיף למנהיגים בערך מלחמת חרבות ברזל את מנהיג תנועת אמל ויו"ר הפרלמנט הלבנוני נביה ברי?? Orel121 - שיחה 17:57, 9 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]

אני לא חושב, לפחות לא כרגע. יש הסכמה של רוב העורכים שלא להזכיר כוחות "זניחים" במלחמה, אני לא בטוח שאפילו ישאירו את התמיכה של תנועת אמל. Bakbik1234 - שיחה 19:36, 9 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]
עם זאת אתה יכול להוסיף מידע נוסף על אמל בערך של החזית הצפונית במלחמת חרבות ברזל. Bakbik1234 - שיחה 19:41, 9 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]
מדוע?? אני חושב שזה דווקא כן מעניין לדעת את כל הכוחות הלוחמים. Orel121 - שיחה 20:26, 9 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]
באופן אישי אני מסכים איתך אבל יש מספר גדול יותר של עורכים שלא מסכימים. Bakbik1234 - שיחה 00:40, 10 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]
ראה שיחה:מלחמת חרבות ברזל#תמיכת לבנון בצד הפלסטיני Bakbik1234 - שיחה 16:51, 11 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]
תנועת אמל כבר סופרת (לפי הספירה שלי) כ-8 הרוגים מאז תחילת המלחמה בלבנון זה בדיוק כמו מספר ההרוגים של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בלבנון. Orel121 - שיחה 17:21, 11 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]
תוכל לגבות אותי בדף השיחה ששלחתי? דזרט תמיד מוחק כל אזכור של מעורבות תנועת אמל במלחמה. Bakbik1234 - שיחה 17:23, 11 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]
אוקיי, בסדר. Orel121 - שיחה 17:25, 11 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]

ערכת משהו שגוי[עריכת קוד מקור]

אז מה שכתוב על מתקפת על על מדינת ישראל בהמשך, עדיין צריך לכתוב את הסיבה למעלה 2.53.182.199 16:36, 16 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

זה כתוב ישר אחרי בטקסט מודגש, כולל פירוט על מקרי הטבח והחטיפות במתקפת חמאס. Bakbik1234שיחה 16:39, 16 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
וואי תדע שאתה לא כל כך ניטרלי, אם כל הכבוד, אתה פשוט מכחיש עובדות קיימות וממש נוטה לשמאל הרדיקלי. יש שלל הוכחות לכך שחמאס משתמש בערוץ אל ג׳אזירה ככלי תעמולה שלו, בנוסף אני גם זוכר שבערך מלחמת חרבות ברזל אתה לא רצית לכתוב את הסיבה לפרוץ המלחמה למעלה, אלא בפסיקה התחתונה והפחות מודגשת. 147.235.219.65 21:24, 3 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
קודם כל אני לא שייך לשמאל הרדיקלי בישראל, אני פשוט מנסה לשמור על ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית. דבר שני, אתה משקר בנוגע לאל-ג'זירה; לפי הלינק ששלחת, הם דיווחו שחמאס החזירו נשים שהם בעצמם גם חטפו, לא שצה"ל חטפו את הנשים שחמאס החזירו. Bakbik1234שיחה 21:45, 3 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

תגובה מכבדת[עריכת קוד מקור]

לגבי עריכה זו, אשמח שלא תטיח אשמות לשווא, אין לך מושג מה תרומתי למדינה, ואין כל צורך להזכירה בדיון.
תגובתך לא עומדת בוק:כה סעיף 4 איילשיחה 22:39, 25 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

אתה התחלת בשפה מזלזלת והמשכת באיומים, תגובתי הייתה בהתאם. Bakbik1234שיחה 22:46, 25 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
דברתי בשפה מזלזלת על ויקיאנגלית אם תשוטט קצת באתרנו תראה שזו הרוח, בהמשך לא איימתי רק הסברתי מה קורה במסווה של "נייטרליות". איילשיחה 22:48, 25 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
קודם כל, ממתי האתר הוא שלך? דבר שני, כתוצאה מאידאולוגיה יודאו-לאומנית, אתה מתנגד באופן מוצהר לויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית, ומאיים על מי שרוצה לשמור על ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים. זה לא מתקבל על הדעת. Bakbik1234שיחה 23:00, 25 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
בסדר, נסיתי לפתוח דיון נחמד, לא הצלחתי, חיים טובים. איילשיחה 23:08, 25 במרץ 2024 (IST)[תגובה]
בקביק, תגובותיו של אייל התייחסו למיזם אחות ולא לגופו של עורך, בעוד שתגובתך הייתה כזו שהתייחסה לגופו של עורך מחד ולמגזר שלם מאידך. ראה זאת כאזהרה. תאו הארגמן - שיחה 08:26, 26 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

אזהרה נוספת[עריכת קוד מקור]

אמנם הערותיך בשיחה:האדרת מחבלים על ידי הרשות הפלסטינית מתונות יותר מהעבירה החמורה שאייל הזכיר לעיל, אך הן עדיין לא עומדות בדרישת יחסי הרעות המכובדים, ואתה מתחמק מלהתייחס לכך באותו דף שיחה. כוונתי להערות "בתקווה שאתם יודעים אנגלית" ו"בתקווה שאתה מחשיב הרג מכוון של אזרחים ערבים לא-חמושים כפסול, למרות שאני בכלל לא בטוח בזה" – הראשונה מרמזת שלא לצורך שחבריך לשיחה לא יודעים אנגלית, לגמרי מיותרת ולא תורמת דבר מלבד תחושה לא נעימה, והשניה (בדגש על סופה) מרמזת שהעורך אליו פנית (גילוי נאות: זה אני) לא מחשיב רצח של חפים מפשע כפסול, האשמה מוסרית חמורה שכלל לא תורמת לדיון. גם אמירות מרומזות כאלה אסורות, ועליך לשמור על רעות וכבוד בכל תגובותיך. פעמי-עליוןשיחה 15:54, 1 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

בערך ויקיפדיה העברית הובעה התנגדות מנומקת לתוספת שלך בתקציר העריכה. באחריותך לפתוח דיון בדף השיחה, להציג את גרסתך ולהסביר מדוע היא עדיפה/מהימנה/אנציקלופדית יותר מהמצב הקודם. אנא אל תנסה לפתח במלחמת עריכה, שכן זה יוביל לחסימתך ממרחב הערכים. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 17:28, 2 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

אחים לנשק[עריכת קוד מקור]

הולכים אחרי השם באתר או אחרי השם בסמליל? איילשיחה 19:39, 3 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

הפיגוע בגבול ירדן[עריכת קוד מקור]

מדוע הסרת את מה שכתבתי? Orel121שיחה 20:51, 5 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

על פי ההגדרה הרשמית, הטרור הוא פגיעה אלימה באזרחים לשם השגת מטרות פוליטיות. נדמה שזה לא היה המצב במקרה של החייל הירדני. Bakbik1234שיחה 20:53, 5 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אז לשם מה הוא עשה את מה שעשה? Orel121שיחה 20:56, 5 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
נראה כי מטרתו הייתה חייל ישראלי. Bakbik1234שיחה 20:58, 5 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אז גם מה שהיה בגבול מצרים בתחילת המלחמה לא היה פיגוע? Orel121שיחה 21:02, 5 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
כאשר האזרחים הופכים למטרה, אז מדובר בטרור. Bakbik1234שיחה 22:56, 5 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

התראה על מלחמות עריכה חוזרות ונשנות[עריכת קוד מקור]

שלום בקביק לצערי אני רואה אצלך עבירות חוזרות ונשנות על כללי הקהילה בכניסתך החוזרת והנשנית למלחמות עריכה. כך למשל בערך של בצלאל סמוטריץ' קיימת 2 מלחמות עריכה בתוך מספר שעות (כאן וכאן). אני כותב את זה כאן כהתראה לפני פניה למפעילים לשם חסימתך.

בברכה Yehud830שיחה 23:42, 6 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

ראה ויקיפדיה:בקשות ממפעילים#בקשות חסימה / הסרת חסימה Bakbik1234שיחה 23:44, 6 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
טוב. כנראה שיש כאלה שיש להם פחות סבלנות ממני למלחמות עריכה. Yehud830שיחה 23:50, 6 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אין כאן שום "מלחמות". אתה יכול לראות שמיד פתחתי דיונים בדפי השיחה. Bakbik1234שיחה 00:39, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בוא. נכנסת למלחמת עריכה ובמקביל פתחת דיון בדף השיחה. ממליץ שתעבור שוב על הכללים כדי להיזכר איך עושים את זה נכון. Yehud830שיחה 00:41, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

חסימה חלקית[עריכת קוד מקור]

אכן, מלחמת עריכה. נחסמת באופן ממוקד מהדף בצלאל סמוטריץ' (שיחה | עריכה | היסטוריה | יומנים | מקושרים | ויקינתונים).
*עם זאת, לא אסיר את הרשאות הניטור מכיוון שלא השמשת בה לרעה. הנימוק הזה לא בהכרח יחזיק אם הפרת כללי מלחמת העריכה תשנה.
אנא הקפד לדון בדף השיחה, ולא להשתמש בתקצירים כבתחליף לדיון המתנהל בו.
את זמן החסימה, יש לנצל לקריאת המדיניות (ויקיפדיה:מלחמת עריכה), לפני כל המשך דיון בדף שיחת הערך (שנשאר פתוח בפניך.) הוספתי טקסט בין השורות - עדכון 01:22, 7 באפריל 2024 (IDT): כנ״ל לערך נוסף. ~ מקף ෴‏ 01:02, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

הבנתי, תודה. Bakbik1234שיחה 01:02, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

שלום Bakbik1234,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "אסון הסיוע ההומניטרי ברחוב א-רשיד בעזה" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, -עורך לו-שיחה 20:16, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

אנא בטל את העריכה הזו שעשית, ואת זו שעשית עכשיו שכן אתה עובר על כללי מלחמת העריכה ולא תהיה לי ברירה אלא לפנות למפעילים. תודה רבה -עורך לו-שיחה 20:19, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אתה מוזמן למחוק את זה בעצמך ולהביא מקור אחר לטענת הפלסטינים. Bakbik1234שיחה 20:20, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אמחק בפעם הזאת עם תקציר שמפנה לפה. שים לב שהטענה הייתה שהפירוט הזה מיותר ולא מתאים לפתיח. -עורך לו-שיחה 20:23, 7 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

התראה נוספת[עריכת קוד מקור]

שלום בקביק, בזמן האחרון אתה פעיל מאד באתר, ומנסה לשנות את תיאוריהם של פוליטיקאים בספקטרום הפוליטי ל"רדיקלי". היו כמה שיחות על הנושא הזה בעבר בוויקיפדיה ולא הצלחנו להגיע להסכמה על כך משום שהמושגים "קיצוני" ו"רדיקלי" מתארים שני סוגים שונים של גישות פוליטיות (האחת - הבעת רצון מפורש לפרק את המדינה ומוסדותיה ואי אמון בשיטה המתקיימת; השניה - הבעת גישה מקסימליסטית של האידיאולוגיה שאליה משתייך הזרם/הפוליטיקאי). יש מצב שההגדרות שלי לא הכי מדויקות כרגע, אבל זה פחות או יותר רוח הדברים.
לא נהוג אצלנו לכפות מדיניות על ידי שינוי גורף בכל מרחב הערכים ללא דיון נאות במזנון/הצעת אימוץ של גישה מסויימת דרך הפרלמנט. אתה מוזמן להתחיל לכל הפחות מהמזנון.
כמו כן, נהוג אצלנו שלפני שינוי יש לפתוח דיון בדף השיחה, ואם עבר שבוע ללא תגובה או התייחסות שלילית- שמקובל לשנות. אולם אם יש התנגדות, יש למצות את הדיון. במקרים קונפליקטואלים במיוחד, כמו הגדרה כזו, אין להסתפק ברוב קטן של מספר עורכים, אלא להעדיף קונצנזוס או בהיעדרו, בהכרעה של בורר או בהצבעה.
במידה ותמשיך לשנות את מרחב הערכים בסוגיות קונפליקטואליות - היינו, סוגיות שקהילת ויקיפדיה חלוקה לגביהן, אתה תחסם מעריכה במרחב הערכים ותושת עליך חונכות מנדטורית. אני מקווה שלא נדרש לכך, ומאחל לך בהצלחה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:24, 8 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

אקפיד יותר להבא. באותו הזמן, יש מספר משתמשים שמשחזרים עריכות נייטרליות שלי באופן קבוע, למרות שאני מקפיד להשתמש ולהציג מקורות אמינים רבים לכל טענה; לרוב מידע מספרים. Bakbik1234שיחה 14:56, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

{{אזהרה|פלסטינים}} מגבלשיחה 15:06, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

איזה שטויות. אין שום השחתה בהוספת מקורות לכך שהפלסטינים הם לאום. Bakbik1234שיחה 15:08, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
הנה ה"השחתה" שלי למי שתוהה. Bakbik1234שיחה 15:09, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בחודש פברואר, לפני המתקפה הברוטאלית על הערך ומלחמות העריכה, הפלסטינים הוצגו בצורה נייטרלית כלאום. זו הגרסה היציבה. Bakbik1234שיחה 17:29, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מפליא שעדיין אינך מקבל את העובדה שכללי הקהילה חלים גם עליך. נימקתי היטב, שחזרת בלי דיום בדף השיחה, ולא רק זה, אפילו בלי להגיב בתקציר העריכה. מדהים.
העריכות שלך חורגות מnpov ואינן עולות בקנה אחד עם הדיונים הרבים וגם ההצבעה שהתקיימה בערך.
למען הסר ספק, האזהרה על השחתה הייתה שגיאה. התכוונתי לשים אזהרה אחרת. עמך הסליחה על הנקודה הספציפית הזאת. מגבלשיחה 19:53, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מה התכוונת לשים? Bakbik1234שיחה 19:55, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אזהרה על מלחמת עריכה מגבלשיחה 20:18, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

חסימה בגין הפרת כללי הקהילה[עריכת קוד מקור]

וק:כה§2,3,4: פירוט במיוחד:הפניה/logid/18678852.
השארתי לך את האפשרות וההזדמנות להמשיך להשיב בדף הבקשות ממפעילים, למרות שראוי היה לחסום אותך לחלוטין ולהחזיר אותך לדיון לאחר מכן, או אפילו רק לאפשר לך להשיב דרך דף שיחתך.
אנא, אל תבזבז זאת. כתוב בדף רק כשאתה רגוע לחלוטין. המתן עם פרסום ההודעה כמה דקות, ואז חזור וקרא אותה בזהירות ממבט חיצוני וביקורתי.
~ ~ מקף ෴‏ 17:28, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

היכן יש לך גישה לכל כך הרבה ספרים? איילשיחה 20:39, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

זה ספרים (או חלקים מספרים) שאני מוצא וקורא דיגיטלית. זה לא שיש לי את כל הספרים האלו בבית. Bakbik1234שיחה 20:51, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
יפה. איילשיחה 21:40, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

תתווסף חסימה בגין מלחמת עריכה.
היא חסימה מתארכת מפני שאך לאחרונה נחסמת בעניין זה.
אתרה בך לפנות לויקיפדיה:מלחמת עריכה ולקרוא אותה במתינות ולעומק.
הערה לדוגמה, שהייתה מתייתרת בקריאת המדיניות כבר בחסימה הקודמת: כתבת ”... אני המשכתי בהגנה על הגרסה היציבה”. אין כזה דבר להקדיש שיקול בפני עצמו ל"הגנה" עליה כיציבה, מפני שאין בה שום דבר מיוחד מהותית, זו סתם דרך התנהלות לתנאים בדיון בדף השיחה, שהוא המהותי. אם יש צורך בהתערבות כדי לחזור לגרסה היציבה במהלך הדיון, פנה לדף הבקשות.
תודה, ~ מקף ෴‏ 22:16, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

משתמש:מקף, יש מספר השחתות שאני צריך לתקן וחבל לדחות את זה... אשמח להורדת החסימה מעט מוקדם יותר בשביל שאוכל לעשות זאת. Bakbik1234שיחה 21:10, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אשיב למטה. ~ מקף ෴‏ 21:16, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

ניטרליות[עריכת קוד מקור]

המקורות עליהם מתבססת ויקיפדיה לרוב אינם ניטרלים. כאשר אנחנו מתבססים עליהם עלינו להפעיל שיקול דעת האם הם ניטרלים או לא, ובהתאם להחליט האם להציג את הטענות בהם כעובדות או דעות. עריכותיך בלח"י ובפלסטינים הוסיפו לערכים מקורות ועל בסיסם הציגו דעות כעובדות שאין עליהן עוררים. עליך להפעיל שיקול דעת בהצגת טענות כאלה, בעיקר לאור נטייתך לערוך בנושאים פוליטיים בהם כמעט כל דבר שנוי במחלוקת כלשהיא.

עם זאת, אין לראות בדבריי דרישה להצגת עמדה נכונה אובייקטיבית ועמדה מנוגדת לה שהיא שגויה אובייקטיבית כשוות (למשל גיל היקום המדעי מול גיל העולם לפי הדת). לא כל עמדה חייבת להיות מובאת כטענה. הדגש הוא על שיקול דעת, שהיה חסר בעריכותיך בערכים שציינתי. פעמי-עליוןשיחה 00:28, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

אני מקפיד על ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית ומביא מקורות רבים ואיכותיים, ביניהם ספרים מוצלחים בעברית ובאנגלית. Bakbik1234שיחה 00:45, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
לגבי ציון מספרי עמודים וההערה שלך בערך על לח"י, לרוב אני שם את הקישור בצורה כזאת שהוא ישר יביא אותך לדף המדובר. כרגע אני חסום אבל אתה יכול ללחוץ על הקישורים וככה לראות באיזה עמוד התוכן נמצא. Bakbik1234שיחה 00:47, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
לא טענתי שאתה לא מתבסס על מקורות או על מקורות לא איכותיים. מקורות שניוניים באים להציג חידוש, שלרוב כולל בתוכו לא רק תיאור מציאות אלא טענה, ולעתים נוטים להציג את טענתם כעובדה. אנחנו כאנציקלופדיה צריכים להתבסס על מקורות שניוניים, מבלי לשכוח שמטרתנו מנוגדת להם בתכלית – איננו באים להציג חידוש ויש לנו חובה מוגברת לתאר דעות כטענות ולא כעובדות. על כך עליך לתת את הדעת, ולא להציג דעות כעובדות כפי שעשית שם, גם אם התלחת להתבסס על מקורות איכותיים המציגים את הדעות כעובדות.
לגבי המקורות – בכל שיטת ציטוט יש לצטט את העמוד במפורש. קישור למקור הוא כלי עזר חשוב אך איננו מהווה תחליף לאף אחד מהפרטים הביבליוגרפיים הבסיסיים, בהם העמוד. כשתשתחרר מהחסימה תקן את כל המקומות בהם ויתרת על ציון עמוד, כי ציטוט טענה נקודתית בעזרת אזכור כללי של ספר ארוך לא באמת מאפשר להבין מאיפה היא לקוחה. פעמי-עליוןשיחה 01:03, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תוכל להוסיף את זה בינתיים בבקשה? בערך על לח"י, במקור מספר 8 העמוד הוא 343; במקור מספר 9 העמוד הוא 245. Bakbik1234שיחה 01:07, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
הוספתי. אנא התייחס לנושא העיקרי. פעמי-עליוןשיחה 01:11, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה רבה. המשך: במקור מספר 1 העמוד הוא 71; במקור מספר 2 העמוד הוא 115; במקור מספר 3 העמוד הוא 34. Bakbik1234שיחה 01:15, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אקח את דבריך בנוגע למקורות שניוניים לתשומת ליבי. Bakbik1234שיחה 01:27, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה, זה חשוב. זה תנאי מינימלי לעריכה. פעמי-עליוןשיחה 14:15, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

בקשת שחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

Bakbik1234שיחה 18:52, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

משתמש:מקף Bakbik1234שיחה 19:09, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
החלק הראשון בסיבת הבקשה הוא טוב.
חסרה התייחסות לקריאת המדיניות ולפעילותך לפיה.
לגבי החלק השני, אילו השחתות? אני לא חושב שהן צריכות להיות שיקול לגבי שחרור. השחתות יש תמיד.
תוכל לעדכן פה בדף שיחתך ומנטרים אחרים יוכלו לבחון את העריכות ולבצע את השחזורים.
החסימה הזו קצרה יחסית, אני לא בטוח. נמתין להתייחסותך. אתה מוזמן לתייג מפעיל/ה (או כמה) שאתה סומך עליהם, אקבל את דעתם. ~ מקף ෴‏ 21:20, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
1. כמובן קראתי את המדיניות, ולהבא אהיה סבלני יותר, אפנה למפעילים ו/או אפתח דיון בדף השיחה על הערך במקום להמשיך או להתחיל מלחמת עריכה.
2. זה לא השחתות שמשחזרים ישר, אלא יותר הטיות ברורות ומניפולציות של טקסט שיהיה לי מסובך לפרט ולבקש מאחרים לתקן. Bakbik1234שיחה 21:27, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
במקרים קיצוניים של אי-הסכמה אעבור להצבעת מחלוקת. Bakbik1234שיחה 21:29, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מתייג משתמש:מקף. Bakbik1234שיחה 21:45, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
למה נחמסת בקביק? אוף, כמה עוד עורכים יחסמו בעקבות ויכוחים עם יעקב? Hila Livneשיחה 08:53, 11 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
הילה, נא לבדוק לפני שמתנפלים. מגבלשיחה 10:19, 11 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

חונכות מנדטורית[עריכת קוד מקור]

שלום, בהמשך לבקשתך לחסום את @בורה בורה, זה נראה שמי שעסק במלחמת עריכה מבין שניכם היה אתה ולא בורה שלא שחזר פעמיים אלא פעם אחת.
מאחר שזו לא פעם ראשונה שמעירים לך על פעילותך הענפה בתחומים פוליטיים בלבד באופן שאינו תואם את נהלי האתר, אני מטיל עליך חונכות מנדטורית. אתה מוזמן לבחור חונך שהינו עורך מנוסה שמכיר את נהלי האתר, לתאם איתו את פרטי החונכות ולאשרר אותם מולי בפומבי או בפרטי כפי שמתאים לשניכם. מומלץ שתבחר עורך מהצד השני של המפה הפוליטית, אבל לא הכרחי. שיהיה בהצלחה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:20, 12 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

מתייג את שאר המפעילים@Corvus, DGtal, DMY, Dovno, Eldad, PurpleBuffalo, Geagea, HaShumai, HiyoriX, Lostam, MathKnight, Yoavd, Ili Kaufmann, Saifunny, איתי פ., ביקורת, גארפילד, דגש, דוד שי, דולב, היידן, התו השמיני, יונה בנדלאק, ערן, שמזן, דזרט, ו־מקף: כדי שיוכלו להסכים או לערער על החלטתי זו כפי שנהגתי בכל החונכויות שהוטלו לאחרונה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 13:40, 12 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
לפני הערעורים, קראו את כל דף השיחה. איילשיחה 13:42, 12 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
גארפילד, אם ההחלטה היא לפי האמור בדף זה, היא אינה מוצדקת. כפי שמלמדת השוואה זו, Bakbik1234 שחזר לנוסח שבגרסה היציבה, שאותו בורה בורה ניסה לשנות. כיוון שכך, Bakbik1234 פעל כשורה, ואילו בורה בורה חזר על עריכה שבוטלה (אם כי אינה שלו). יתרה מכך, כאמור בדף הבקשות הנ"ל, בעריכה זו בורה בורה הכניס מידע כוזב לערך תוך שינוי עריכה תקינה של Bakbik1234. בנסיבות אלה, במחלוקות אלה בין שני ויקיפדים אלה מי שראוי לחונכות מנדטורית הוא דווקא בורה בורה ולא Bakbik1234. אם הדרישה לחונכות נובעות מעריכות אחרות, ראוי להציגן. דוד שישיחה 14:06, 12 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
הי דוד, אני לא מצליח לראות את ההבדלים שאתה מפנה אליהם. אתייחס כשאוכל לערוך ממחשב ולבחון את הדברים.
במידה ומפעיל נוסף תומך בעמדתך, אתם רשאיים להסיר את החסימה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:43, 12 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
עוד אוסיף כי השינוי של משתמש:בורה בורה בערך על פרשת דיר יאסין מאוד קרוב (או מגיע) לכדי השחתה. לקרוא למתקפה על דיר יאסין "עלילת דם" זה פשוט שכתוב ההיסטוריה ועלבון לויקיפדיה. Bakbik1234שיחה 17:28, 12 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
משתמש:גארפילד מבקש ממך לראות במה באמת מדובר ולא לתת חונכות מנדטורית בקלות דעת כזאת. מסכים לגמרי עם משתמש:דוד שי, אם כבר בורה בורה הוא זה שצריך לקבל עונש מסוים. Bakbik1234שיחה 19:58, 12 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תוכל לראות דוגמת התנהגות שלילית בשיחה:וליד דקה#מקורות. קודם כל הוא מאשים אותי, דפוס התקפה ידוע. אחר כך כשמעמידים אותו על טעותו הוא מוכר סיפורים קלושים וכמובן שאינו מתנצל על האשמות שווא אלא ממשיך להתקיף. ואחרי שפיזר תבניות מקור בכל הערך, דוד שי אומר לו שילך ויחפש מקורות בעצמו. זה האמא של חונכות מנדטורית. בורה בורהשיחה 03:29, 13 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אולי כי באותו זמן טענת שדקה רצח ועינה את משה תמם; ודוד שי נאלץ לשחזר אותך? Bakbik1234שיחה 03:36, 13 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
לא רציתי להתערב, אבל אני מניח שחלק מהשיקולים היו גם מלחמות העריכה בפלסטינים וויקיפדיה העברית, והדיונים בבקשות מפעילים בנושא. כדאי לשים לב ולדון בהתאם. מגבלשיחה 22:07, 13 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
על זה כבר נחסמתי ובצדק. זה סיפור אחר. Bakbik1234שיחה 23:43, 13 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אני מציע להסיר את החונכות, לפחות אם היא בשל המקרה האחרון, בעקבות מה שכותב דוד, זה לכאורה עולה אפילו לויקיפדיה:מלחמת עריכה#מה לא ייחשב למלחמת עריכה, ואפילו היה על בקביק לפנות לדף הבקשות ולא עשה כן באופן שמצדיק חסימה על השתתפות במלחמת עריכה, זו צריכה להיות חסימה ממוקדת יותר. ~ מקף ෴‏ 22:06, 16 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה על התגובה. משתמש:גארפילד אבקש ממך לבדוק את נושא הורדת החונכות בעקבות הדיון. Bakbik1234שיחה 06:16, 17 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
משתמש:מקף נדמה כי גארפילד עסוק מאוד, כפי שאמר בעצמו בדף הבקשות ממפעילים. אתה יודע במקרה מתי יתפנה? Bakbik1234שיחה 04:49, 18 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
זה כבר נהיה מגוחך, בשבוע האחרון אני מנסה להשיג תשובה מגארפילד ללא הצלחה. במידה וגארפילד לא פנוי, אשמח אם מפעיל אחר יכול לבדוק אפשרות להסרת החונכות. גארפילד בעצמו אישר לכל מפעיל שמסכים עם דוד שי להוריד אותה. Bakbik1234שיחה 06:15, 18 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

מדף הבקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים

  • מבקש ממפעיל מסוים לראות אם ניתן לבטל לי את החונכות המנדטורית לפי הנאמר כאן. לפי המפעיל דוד שי: "בנסיבות אלה, במחלוקות אלה בין שני ויקיפדים אלה מי שראוי לחונכות מנדטורית הוא דווקא בורה בורה". לפי גארפילד שהטיל עליי את החונכות: "במידה ומפעיל נוסף תומך בעמדתך, אתם רשאים להסיר את החסימה". הפירוט שהוספתי: "השינוי של בורה בורה בערך על פרשת דיר יאסין מאוד קרוב (או מגיע) לכדי השחתה. לקרוא למתקפה על דיר יאסין "עלילת דם" זה פשוט שכתוב ההיסטוריה ועלבון לויקיפדיה". Bakbik1234שיחה 18:57, 15 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
    שינוי במתווה חונכות מנדטורית ייעשה אך ורק על ידי גארפילד, אחראי החממה. כך היה שנים, וגם כך יהיה כאן. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 19:00, 15 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
    לפי גארפילד שהטיל עליי את החונכות: "במידה ומפעיל נוסף תומך בעמדתך, אתם רשאים להסיר את החסימה" (זאת אומרת, הוא מאפשר למפעילים אחרים להסיר את החונכות המנדטורית). לפי המפעיל דוד שי: "בורה בורה חזר על עריכה שבוטלה" ו"בורה בורה הכניס מידע כוזב לערך". לכן, לפי דוד שי, "בנסיבות אלה, במחלוקות אלה בין שני ויקיפדים אלה מי שראוי לחונכות מנדטורית הוא דווקא בורה בורה". Bakbik1234שיחה 19:03, 15 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
    רק על בסיס תגובתך זו, אתה צריך להישאר בחונכות מנדטורית. לקחת חלק אחד מדבריו של דוד שי, וחתכת אותי כדי שיתאים למה שאתה מנסה להציג. כל מי שיטרח עד לדף השיחה שלך יראה שדוד שי סייג את דבריו במשפט מסכם שאותו השמטת "אם הדרישה לחונכות נובעות מעריכות אחרות, ראוי להציגן". בגדול אין לי את הפנאי עדיין להתייחס לדברים מעבר למה שכבר כתבתי בתחילת דברי אליך באותה חטיבת דיון "מאחר שזו לא פעם ראשונה שמעירים לך על פעילותך הענפה בתחומים פוליטיים בלבד באופן שאינו תואם את נהלי האתר". אני מקווה שמפעילים אחרים יקראו את הדברים במלואם ויגיבו בהתאם. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:38, 15 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
    ראה את ההודעה הראשונה שלי, קישרתי לכל השיחה. נתתי חלקים מדבריו של דוד שי (וגם חלקים ממה שהוספתי על ההשחתה בערך על פרשת דיר יאסין) בשביל שמפעילים לא יתעצלו להיכנס ולבדוק, ויבינו שיש מה לראות כאן. Bakbik1234שיחה 23:38, 15 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
    גארפילד מעוות את דברי דוד שי תוך שהוא מאשים את בקביק בחטא שלו עצמו. ההערה של דוד שי לגבי "עריכות אחרות" אומרת בפירוש שבינתיים לא הוצגו עברות נוספות (מעבר לאמירה הכללית "זו לא פעם ראשונה") ולכן, כל עוד לא הוצגו עברות כאלה, דעתו שהחונכות הוטלה שלא כדין - עומדת. אם גארפילד עסוק מכדי להציג את אותן "עברות נוספות", עליו להסיר את העונש ולהטיל אותו מחדש אם וכאשר יוצגו עברות שמצדיקות זאת.
    העובדה שגארפילד העניש את בקביק על עברה של בורה-בורה, העניש אותי על עברה של ידך הגדושה (ראו למעלה ובדף שיחתי), והציג כאן פרשנות הפוכה של דברי דוד שי, מטילה ספק בדבר יכולתו או רצונו לבצע את תפקידו תוך שימת לב לפרטים והקשבה לדעתם של חבריו המפעילים והעורכים. בצער, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - "אין לי צורך בהיפותזה הזאת" - 09:32, 16 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
    מדאיג. מקווה שזה באמת נעשה בקלות דעת ולא מתוך אג'נדה להגן על עורכים עם הטיה פוליטית ימנית. Bakbik1234שיחה 17:05, 16 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
    אני לא מעוות את דברי דוד שי ציטטתי אותם כדי להבהיר שהציטוטים שבקביק השתמש בהם נוחים לאג'נדה שהוא מנסה לקדם. העובדה שאתה מתייחס לפרשנות שאתה נותן למציאות כאל אמת, ואל הפרשנות של אחרים למציאות כ"עיוות" מחזקת את החשש שאין ביכולתך לפעול בצורה עצמאית באתר זה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 18:15, 20 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

סוף העברה

המשך[עריכת קוד מקור]

משתמש:מקף, בתור המפעיל שחסם אותי, תוכל להביע את דעתך בנוגע לדבריו של דוד שי? Bakbik1234שיחה 13:09, 15 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
@Bakbik1234, בבקשה הבדל, החסימה שאני הטלתי פגה לה מזמן ואין זהות בינה לבין הנוכחית.
אני מעביר לכאן את הדיונים שהתפתחו בדף הבקשות ממפעילים ואולי גם מדף שיחתי, ומשאיר הפניה לכאן. אשתדל מאוד להתייחס. ~ מקף ෴‏ 20:28, 16 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
משתמש:מקף ומשתמש:דוד שי, תוכלו בבקשה לבדוק אפשרות להסרת החונכות? נדמה כי גארפילד עסוק ביותר, כפי שאמר כאן בעצמו. בשבוע האחרון אני מנסה להשיג תשובה מגארפילד ללא הצלחה, ובכלל לא נראה שהוא פנוי או רוצה להקדיש זמן לכך. Bakbik1234שיחה 16:41, 18 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
שלום בקביק, לצערי בשל נסיבות אישיות, אני עמוס מאד ולא מסוגל להתפנות לעניינך.
ראיתי ש@דוד שי מצא לנכון לשחרר אותך מהחונכות המנדטורית שלך. בעיני זו טעות, ולא ראיתי דבר בהתנהלות שלך שיגרום לי להרגיש שאפשר לסמוך עליך במרחב הערכים. הפניות שלך לעורכים אחרים חסרות כבוד וסובלנות. אתה נוטה להאשים אנשים שלא מסכימים איתך בהטייה ציונית-יהודית, ובכלליות התחושה שעולה מדבריך ופעילותך שאתה מנסה "להציל" את ויקיפדיה. ובמיוחד את החלקים בה שקשורים לפוליטיקה.
מנסיוני, עורכים בסגנונך לא מחזיקים מעמד זמן רב אצלנו. גם בגלל שהם יוצרים אנטיגוניזם חריף כלפיהם, וגם בגלל שהם פועלים באופן אינטנסיבי בערכים בעלי רגישויות רבות.
לכן בעיני חונכות מנדטורית תיטיב איתך, ותתן לך סיכוי להישאר עמנו ולתרום לעוד שנים קדימה.
יחד עם זאת, מאחר שאני לא פנוי מספיק - ואכן הצהרתי שאם אחרים סבורים אחרת, שאתה יכול לפעול עצמאית - אני לא מתנגד לפעולתו של דוד שי, אבל מבקש ממך להזהר משנה תוקף בשני נושאים:
  1. התנסחות לא מאשימה של אחרים בהטיות - תמנע מלכתוב דברים שיכולים להתפרש כמתנשאים וחסרי סובלנות ואל תתקיף אחרים שדעותיהם שונות משלך
  2. תפתח דיון בדף השיחה לפני שאתה בוחר לשנות ולערוך בסוגיות קונפליקטואליות - בדיון אנא הצג את הגרסה שאתה מציע לשנות אליה, ולאחר תזמין משתמשים נוספים להשתתף בדיון דרך לוח המודעות. לאחר שעבר זמן של לפחות שבועיים+קיבלת תמיכה רחבה לשינוי שהצעת - תשנה בהתאם.
אני מאחל לך בהצלחה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 18:11, 20 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אני מצטרף להערות חשובות אלה. דוד שישיחה 18:14, 20 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה על ההערות, אקח לתשומת ליבי. אני רוצה לציין שאני אדם ציוני ויהודי בעצמי, אבל מאמין בנייטרליות בויקיפדיה. לצערי לא ראיתי את אותה התגובה מצד מפעילים כאשר בורה בורה כותב שאני "ניזון רק מטלגרם", "עורך מ'קול פלסטין לגולה'" וחלק מ"הסיירת" ש"נקראה והתייצבה בדום מתוח". Bakbik1234שיחה 18:35, 20 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
@Bakbik1234 החסימה עוד לא התקררה, ודף התרומות שלך כבר נראה כמו ספרינט של עריכות פוליטיות שנויות במחלוקת.
מציע ל@גארפילד להעיף מבט בעריכה הענקית והמאוד שנויה במחלוקת הזאת, שנעשתה היום לפנות בוקר, אחרי האזהרות שהאחרונות.
אין לי בעיה עם תרומות לויקיפדיה, וגם לא עם עורכים שחושבים אחרת ממני, אבל זה לא הנושא כאן. מגבלשיחה 16:05, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
רגע, למה זאת עריכה שנויה במחלוקת או אפילו פוליטית? מדובר על גזענות במדינת ישראל, לכן מחקתי מקרים מחוץ למדינת ישראל ו/או לפני הקמת המדינה. אם אתה רוצה לכתוב על אנטישמיות ברשות הפלסטינית, אני מציע לתרגם את הערך באנגלית שעוסק בנושא.(אנ') Bakbik1234שיחה 17:26, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בגלל הביקורת על עריכתי פתחתי בדיון; ראו שיחה:גזענות בישראל#אנטישמיות ברשות הפלסטינית. Bakbik1234שיחה 17:35, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בקביק:
  • קודם כל, זה בלתי־תלוי. שנית, לפחות הציטוט הראשון, לכשעצמו וללא הקשר שסותר את האמור בו, חף מהפרה מכל סוג. יוזהר בנפרד.
  • נראה שצמצום וק:נועזות בעניינך (סעיף #2 אצל גארפילד) חל בבירור גם על עריכתך שמגבל צירף. פעל ביתר זהירות.
~ מקף ෴‏ 16:37, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בגלל הביקורת על עריכתי פתחתי בדיון; ראה שיחה:גזענות בישראל#אנטישמיות ברשות הפלסטינית. Bakbik1234שיחה 17:36, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

שימוש תקין בתבניות[עריכת קוד מקור]

שלום. לאחרונה נראה שהינך מרבה להשתמש ב{{צ-מאמר}} במקום {{קישור כללי}} עבור קישורים לאתרי חדשות. מעבר לכך שזה לא נכון, התבנית צ-מאמר דורשת שימוש ב|מחבר= אשר לעיתים נשארת ריקה על ידך, דבר הגורם לשגיאת ויקי. נא לשים לב לכך ולהשתמש בתבנית הנכונה. תודה. Mod - שיחה 18:32, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

אין מאמרים באתרי חדשות? Bakbik1234שיחה 18:35, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בנוגע לשם המחבר, הוא לא מופיע בכל מאמר. Bakbik1234שיחה 18:42, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
עצם תשובתך עונה על הבעיה בשימוש בתבנית צ-מאמר, המשמשת לציטוט מאמרים אקדמים, ולא בתבנית קישור כללי הנהוגה והמתבקשת. אנא פעל כפי שנהוג, מכיוון שפעלותיך כרגע גורמות להפרעה ועבודה מיותרת למטפלים בשגיאות ויקי באתר. תודה. Mod - שיחה 18:50, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אני לא נוהג להוסיף מקורות דרך עריכת קוד מקור. Bakbik1234שיחה 18:57, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
לא נטען אחרת. בקשתי ברורה ומוסברת, ואין לי איך להוסיף על כך. Mod - שיחה 19:02, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
כשאתה מוסיף הערת שוליים, הוסף אותה כאוטומטית או כאתר, לא כמאמר. איש עיטי - הבה נשיחה 21:06, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
באתרי חדשות השתמש בוק:בוק קל ופשוט. איילשיחה 13:51, 22 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

נחסמת לשבועיים[עריכת קוד מקור]

לאור חוסר ההפנמה והמשך הפעילות הרועשת והקונפליקטואלית שלך בערכים פוליטיים. בפעם הבאה תחסם לפרק זמן כפול וכן הלאה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:59, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

על איזו עריכה נחסמתי? אני חושש שהיד שלך קלה על ההדק. Bakbik1234שיחה 21:06, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אם מדובר בעריכה על איתמר בן גביר, ביצעתי אותה לאחר פתיחת דיון בדף השיחה. קיבלתי את דבריו של מיכאל, ובמקום זאת רק ציטטתי את דבריו של בן גביר, בלי לטעון שהוא "מהלל ומצדיק" את ברוך גולדשטיין (למרות שזה מה שכתוב במקור וזה גם מאוד ברור מהסרטון לפי דעתי). Bakbik1234שיחה 21:13, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
את עריכתי ביטל המשתמש "מגבל" מסיבה שאינה ברורה. המשתמש "ArmorredKnight" שחזר אותו בנימוק כי "אין סיבה לבטל את העריכה אחרי שהיא כללה התייחסות להערות שקיבל". Bakbik1234שיחה 21:17, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
שחזרתי כי הנושא כבר כתוב בהרחבה ולא הבנתי מה דחוף להוסיף ולנפח עוד. מגבלשיחה 21:24, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
למה לא להוסיף את המידע? אין סיבה להסתיר שלבן גביר יש היסטוריה של תמיכה בברוך גולדשטיין, ולא רק במקרה אחד בחג פורים. Bakbik1234שיחה 21:25, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
כבר היה כתוב על זה הרבה מאוד, התמונה בסלון ועוד. מה דחוף להכניס עוד? אין לי שום עניין להסתיר מידע על בן גביר, אני לא מזדהה עימו פוליטית ולא שום דבר. אבל כבר כתוב על הנושא די והותר. יש טעם לפגם בעריכה הזו, במיוחד על רקע העריכות והחסימות והאזהרות האחרונות. למה להתעסק כל כך הרבה בצד הפוליטי שכנגדך ובהרחבת מידע שלילי לגביו? מגבלשיחה 21:46, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
ראה שיחה:מרצ#מחלוקת בפרמטר "אידאולוגיות". אני לא פועל נגד הימין והלאומיות היהודית; אני רק מוסיף מידע, גם למפלגות שמאל. Bakbik1234שיחה 21:50, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
על מפלגת מרצ אגב הוספתי מידע שחולק על ההגדרה שלה כ"ציונית", מה שלא התקבל בעין יפה על ידי מספר תומכים שלה. Bakbik1234שיחה 21:52, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
עלה תאנה. אני לא היחיד שחושב כך, וכמובן שלא דעתי היא זו שקובעת כאן. מגבלשיחה 21:52, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
האם אתה מסכים לעריכה זו שלי? Bakbik1234שיחה 21:55, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
דף השיחה של בן גביר רחוק למדי מאיך שתיארת אותו, ואין לי זמן להאריך בזה. מציע שגארפילד יעיין היטב, מניח שהוא כבר עשה את זה. מגבלשיחה 22:01, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
כאן מיכאל מוחק את המידע בטענה ש"'מהלל ומצדיק' זו פרשנות של הצופה". כאן פתחתי בדיון בדף השיחה. כאן כבר קיבלתי את עמדתו של מיכאל, לפיו לא יהיה נייטרלי לרשום "מהלל ומצדיק", כי לטענתו מדובר ב"פרשנות של הצופה". Bakbik1234שיחה 22:08, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

בקשת שחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

Bakbik1234שיחה 21:29, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

גם עם משתמש Hador12, אותו ביקשתי תחילה לחסום על מה שהיה נראה בתור השחתה, לא נהגתי בצורה תוקפנית. Bakbik1234שיחה 21:32, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
גם בדף השיחה של וליד דקה פתחתי דיון לאחר טענות של Yehud830 בנוגע לעינויים. הגענו להסכמה מהירה והוא הודה לי. Bakbik1234שיחה 21:39, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בדף השיחה של טירן פולק אני עוד מחכה בסבלנות לתשובה מיעקב, שבחר להגדיר את אחד ממנהיגי "הוועד לביטחון בכבישים" בתור איש "ימין" בלבד. Bakbik1234שיחה 21:43, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מפעילים@Corvus, DGtal, DMY, Dovno, Eldad, PurpleBuffalo, Geagea, HaShumai, HiyoriX, Lostam, MathKnight, Yoavd, Ili Kaufmann, Saifunny, איתי פ., ביקורת, גארפילד, דגש, דוד שי, דולב, היידן, התו השמיני, יונה בנדלאק, ערן, שמזן, דזרט, ו־מקף: וכמובן שעכשיו עם חסימה זו אני לא יכול לשחזר השחתות, כמו ההשחתה בערך על יוסף חדאד שאף אחד עוד לא שחזר, שבו נטען כי הוא מוסלמי. בניגוד לעמדתו של גארפילד, ניתן לראות כי אני מאוד פתוח לפתיחת דיונים ומציאת ניסוחים שמקובלים על כלל העורכים. Bakbik1234שיחה 16:49, 22 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה דוד שי על השחזור בערך על יוסף חדאד. Bakbik1234שיחה 16:56, 22 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
משתמש:דוד שי האם אקבל מגארפילד תשובה או לפחות התייחסות לעריכה שעליה נחסמתי (שבינתיים נראה שאין כזאת)? Bakbik1234שיחה 22:30, 25 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
  1. למה אתה מתייג את דוד שי, אם אתה מחפש תגובה ממני?
  2. העריכה על בן גביר היתה הטריגר, אבל כל העריכות שלך אחרי שהטלתי עליך חונכות הם בתחומים האלו, תוך התעלמות בוטה מההנחיות שנתתי לך בפעם הקודמת שנחסמת.
  3. החסימה שלך תסתיים עוד מעט, תחשוב טוב איך אתה רוצה להתנהל כאן. אם באמת ובתמים ויקיפדיה חשובה לך כמקור מהימן של מידע שאתה רוצה להשפיע עליו ולתרום לו - אני ממליץ לך להתחיל לשתף פעולה עם נהלי המקום, ולהפסיק להתנסח בצורה מתנשאת ואנטיגוניסטית כלפי כל מי שלא חושב כמוך.
גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:04, 25 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
לי היה נראה שאתה מתעלם בכוונה, אז נאלצתי לפנות למפעילים אחרים לברר איפה אתה ואם תהיה תשובה בכלל. אני מודה לך שחזרת אליי עכשיו. קודם כל, בנוגע לעריכה על בן גביר, ראה את דבריי למעלה: "אני מניח שהוא מדבר על מידע שהוספתי לערך על איתמר בן גביר, שהמשתמש 'מגבל' ביטל מסיבה לא ברורה, ותייג את המפעילים. את עריכתי על בן גביר ביצעתי לאחר פתיחת דיון בדף השיחה. קיבלתי את דבריו של המשתמש 'מיכאל.צבאן', שהתנגד נחרצות לכתוב שבן גביר נשמע 'מהלל ומצדיק' את ברוך גולדשטיין בשנת 1994; למרות שזה מה שכתוב במקור, וזה גם ברור מאוד מהסרטון. עם זאת, לא נכנסתי לוויכוח עם מיכאל, ובמקום זאת רק ציטטתי את בן גביר, בלי לטעון שנשמע 'מהלל ומצדיק' את גולדשטיין". הבאתי גם דוגמאות למקרים נוספים שבהם אני מגלה סבלנות, כולל בדף השיחה של טירן פולק שבו יעקב עדיין לא חזר אליי. בנוסף, הטענות שלך על ניסוח בצורה "מתנשאת" הן סובייקטיביות. אני בכלל לא חושב שאני מתנשא, ותגובותיי לא עוקצניות אם לא מעליבים אותי קודם. Bakbik1234שיחה 23:19, 25 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אז הנה אני מנסה לעזור לך. הן מאד עוקצניות ומתנשאות. ההנחה מראש שלך שכולם מוטים ורק אתה רואה נכוחה, היא פסולה ומרחיקה אותך מקונצנזוס וניסיון להבנה ושיתוף פעולה. ומהות העבודה באתר שיתופי היא שיתוף פעולה. ממש בתגובתך האחרונה טענת שאתה "מגלה סבלנות". זה בפני עצמו מתנשא שלא לצורך. היית יכול לכתוב שאתה "מגלה אדיבות" או "מביע נכונות לשיתוף פעולה". שמוכוונים לכבד את האחר, ולא "מגלה סובלנות" כלפי הפלבאים שלא מבינים כלום מחייהם. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:24, 25 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אני יודע למה אני מתכוון, וזה לא ל"פלבאים שלא מבינים כלום מחייהם". הפרשנות שלך לדבריי לא תואמת את כוונתי האמיתית. אני בכלל לא רואה איך "מגלה אדיבות" זה מכבד אך "מגלה סבלנות" זה מתנשא, בהתייחסות לאותו המקרה הספציפי הזה. ניתוח דבריי בצורה שכזאת משרה אווירה לא נעימה. Bakbik1234שיחה 23:29, 25 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בקביק נתן דוגמאות לשיתוף הפעולה שלו במקרים שבגללם חסמת אותו, ולא הוגן לבוא אליו בטענות שלא הכתיר את הדוגמאות האלה ב"מביע נכונות לשיתוף פעולה". להפך, זאת כתיבה מכובדת בלי כתרים עצמיים. ‏ La Nave🎗 07:00, 26 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

הפניות מרבים ליחיד[עריכת קוד מקור]

למה אתה מייצר הפניות כמו מטרוריסטים ==> טרור או מחבלים ==> טרור? לא מקובל ואף נדיר מאוד לייצר הפניות מצורת הרבים. 01: בורה בורהשיחה 22:09, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

למה זה לא מקובל? אני יודע שכך זה בויקיפדיה האנגלית. Bakbik1234שיחה 22:11, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אצלנו לא מנסיוני. בורה בורהשיחה 22:23, 21 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

ערך מוטה בויקיפדיה האנגלית[עריכת קוד מקור]

מפעילים@Corvus, DGtal, DMY, Dovno, Eldad, PurpleBuffalo, Geagea, HaShumai, HiyoriX, Lostam, MathKnight, Yoavd, Ili Kaufmann, Saifunny, איתי פ., ביקורת, גארפילד, דגש, דוד שי, דולב, היידן, התו השמיני, יונה בנדלאק, ערן, שמזן, דזרט, ו־מקף:, שימו לב לערך זה, שנוסף לויקיפדיה האנגלית על ידי משתמש פרו-פלסטיני. אני כמובן לא אומר שצה"ל פעל בצורה נכונה או מוסרית, אבל המקרה מסוקר בצורה חד-צדדית ויש בו הרבה אי-דיוקים. אשמח אם תוכלו לטפל בערך לפני שהוא ננעל. Bakbik1234שיחה 18:11, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

ה-CNN סיקרו את המקרה בצורה נייטרלית לדוגמה. Bakbik1234שיחה 18:13, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מתייג גם את משתמשת:Hila Livne שראיתי בויקיפדיה האנגלית. Bakbik1234שיחה 18:15, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
ראו את הסיקור של The Times of Israel שמראה את נקודת המבט הישראלית. Bakbik1234שיחה 18:19, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אנא כתוב על כך בדף השיחה של ויקיפדיה באנגלית: en:Talk:Nasser Hospital mass graves. ערןשיחה 18:21, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אני חסום בויקיפדיה האנגלית. Bakbik1234שיחה 18:22, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מתייג גם את משתמש:MathKnight שפעל בנושא ויקיפדיה האנגלית. Bakbik1234שיחה 18:29, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה על התיוג Hila Livneשיחה 18:29, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אין בעד מה, סומך עלייך שתבטיחי נייטרליות בערך. ראי ציוץ זה לעוד מידע על נקודת המבט הישראלית. Bakbik1234שיחה 18:31, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
הילה את עובדת על הערך? Bakbik1234שיחה 18:53, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
משתמשת:Hila Livne צרפי מאמרים אלו בדף השיחה:
https://www.i24news.tv/en/news/israel-at-war/artc-completely-baseless-reports-of-mass-graves-at-gaza-hospitals-are-false-idf-says
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/palestinians-claim-to-discover-mass-grave-at-gaza-hospital-falsely-blame-israel/
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/idf-rejects-baseless-claim-of-gaza-hospital-mass-burials-says-bodies-exhumed-in-hunt-for-hostages/ Bakbik1234שיחה 19:04, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
הוסיפי לערך את המידע על טענת צה"ל שבדיוק פורסמה בבקשה. Bakbik1234שיחה 19:06, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
לפני "Several of the bodies were found with their hands and feet bound" הוסיפי "According to Yamen Abu Suleiman, Director of Civil Defense in Khan Younis". Bakbik1234שיחה 19:10, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
משתמשת:Hila Livne במקום "Since the start of the war, Israel has illegally attacked, damaged or destroyed nearly every hospital in the Gaza Strip" כתבי "Since the start of the war, relentless bombardment, power outages and shortages have pushed nearly every hospital in the beleaguered northern Gaza Strip out of service. Hospitals and other medical establishments are protected civilian objects under international humanitarian law; it is illegal, with few exceptions, to attack them.". כך מופיע וכתוב במקור בצורה הנייטרלית. Bakbik1234שיחה 19:16, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
למה אתה לא כותב? Hila Livneשיחה 20:15, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אני חסום בויקיפדיה האנגלית. Bakbik1234שיחה 20:34, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מצב הערך כרגע הרבה יותר נייטרלי מאיך שהיה בהתחלה. Bakbik1234שיחה 20:40, 23 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
למי שעכשיו קורא את זה ולא מבין, ראו איך היה מצב הערך בהתחלה. כמובן שעכשיו כשהערך מוצג בצורה נייטרלית אין איתו בעיה. Bakbik1234שיחה 02:28, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

כוכב המהימנות הבלתי מתפשרת[עריכת קוד מקור]

'כוכב המהימנות הבלתי מתפשרת
תודה על המהימנות הבלתי מתפשרת גם במצבים קשים. ‏ La Nave🎗 02:15, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה רבה! (: Bakbik1234שיחה 02:23, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
+1 למרות שלא הסכמנו על ערך מסויים אני רואה שאתה עושה עבודה מעולה Hila Livneשיחה 12:24, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה (: Bakbik1234שיחה 15:41, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
אגב, משתמשת:La Nave Partirà, מכיוון שאני חסום כרגע אני לא יכול לתקן השחתות ואי-דיוקים בערכים. בגלל זה לא תראי אותי פעיל. בקשות לשחזור של מידע כוזב או אי-דיוקים אשאיר בדף שיחה זה עד שאשתחרר מהחסימה. Bakbik1234שיחה 15:38, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

הינד רג'אב[עריכת קוד מקור]

משתמש:Mod, בערך על הינד רג'אב טענת כי החקירה של הוושינגטון פוסט אישרה "חלקית" את טענת אל-ג'זירה, בהתבסס על תמונות לוויין של "שלושה כלי רכב". זו כמובן כתיבה לא נייטרלית, ותמונות הלוויין הראו הרבה יותר מ"שלושה כלי רכב"; הן הראו טנקים (ואם אתה רוצה לכתוב בדיוק לפי המקור, אז הן הראו "לפחות ארבעה כלי רכב משוריינים ישראליים"). Bakbik1234שיחה 15:22, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

גדודי חללי אל-אקצא[עריכת קוד מקור]

מבקש לשחזר את עריכותיו של "Facts data" שהוסיף מידע כוזב ודעות אישיות לערך על גדודי חללי אל-אקצא. Bakbik1234שיחה 15:31, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

לא ברור לי איזה מעריכותיו ראויה לתיאור זה. דוד שישיחה 18:47, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
הטענה שגדודי חללי אל-אקצא פועלת בתור "זרוע צבאית" של פת"ח היא כמובן שקר; והעובדות בשטח הן שגדודי חללי אל-אקצא גינו את מחמוד עבאס, יושב ראש הפת"ח, על "התרפסות וכניעה לממשל הציוני". יש אנשים הממשיכים להציג את חללי אל-אקצא כמסונפים לפת"ח, וזה בסדר בתור תאוריית קונספירציה עם מקורות באיכות ירודה וסילוף מידע, אך לא בתור מידע נייטרלי לויקיפדיה שמכבדת את עצמה. Bakbik1234שיחה 19:32, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

"תרומות של המשתמש 147.235.220.190"[עריכת קוד מקור]

מפעילים@Corvus, DGtal, DMY, Dovno, Eldad, PurpleBuffalo, Geagea, HaShumai, HiyoriX, Lostam, MathKnight, Yoavd, Ili Kaufmann, Saifunny, איתי פ., ביקורת, גארפילד, דגש, דוד שי, דולב, היידן, התו השמיני, יונה בנדלאק, ערן, שמזן, דזרט, ו־מקף:, שימו לב להשחתות של עורך זה. Bakbik1234שיחה 17:44, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

טיפלתי. דוד שישיחה 17:46, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה. גם לערך על גדודי חללי אל-אקצא הוסיף המשתמש "Facts data" מידע מוטה ודעות אישיות שמתאימות יותר לתאוריית קונספירציה. Bakbik1234שיחה 18:13, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

עוצמה יהודית[עריכת קוד מקור]

משתמש:ותן טל אני כותב לך כאן כי אני חסום כרגע. שני דברים:

1. אני מסכים איתך שעוצמה יהודית אינה "כהניסטית" במלוא מובן המילה; בגלל זה היא מוגדרת כ"נאו-כהניסטית". היא מאמצת את ההיבט הלאומני-יהודי (או עליונות יהודית) מהכהניזם. לצורך העניין, גם ה"נאו-נאצים" של היום שונים בהרבה מה"נאצים" בתקופת השואה; הם עשויים לדוגמה להסכים עם תורת הגזע, אך לא בהכרח עם רדיפת הומוסקסואלים בגרמניה הנאצית.

2. ביקשת מקור "אמין" יותר לטענה של נאו-כהניזם, במקום מה שהגדרת כ"מקור עיתונאי פובליציסטי". יש לי גם ספרים שמגדירים את המפלגה כך, כולל: "מעבר לגושים", "ציונות: מצב רגשי" ו"קיטוב ובניית קונצנזוס בישראל". אני סבור שזה מספיק. Bakbik1234שיחה 01:40, 27 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]