מושיק עפיה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגיות: ביטול עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד
אין תקציר עריכה
תגית: שוחזרה
שורה 9: שורה 9:
|התחלת פעילות=[[1993]]
|התחלת פעילות=[[1993]]
}}
}}
'''מושיק עפיה''' (נולד ב-[[3 באוקטובר]] [[1974]]) הוא [[זמר]] [[ישראלי]], אשר שר בסגנון [[מוזיקה ים תיכונית]].
'''מושיק קפיה''' (נולד ב-[[3 באוקטובר]] [[1974]]) הוא [[זמר]] [[ישראלי]], אשר שר בסגנון [[מוזיקה ים תיכונית]]. בתור אחד שהעמיד להדחה את שרית אביטן כל שבוע בהאח הגדול הוא מודע לכך שאיציק גל רצח את ירון ברובינסקי וגם שיר צרפתי את שיר אלמליח


==קריירה==
==קריירה==
שורה 55: שורה 55:
ב[[אוגוסט]] [[2018]] החל לצאת עם דיירת העונה התשיעית של [[האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית)|האח הגדול]], אינה סטיוארט.
ב[[אוגוסט]] [[2018]] החל לצאת עם דיירת העונה התשיעית של [[האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית)|האח הגדול]], אינה סטיוארט.


ב-[[31 באוגוסט]] [[2020]] נישא לזוגתו דנה ששון.{{הערה|{{קישור כללי|כתובת=https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-2020/Article-293c82dc0554471026.htm|הכותב=יפעת הללי אברהם|כותרת=אחרי שדחה את החתונה 3 פעמים: מושיק עפיה התחתן|אתר=mako|תאריך=21 באוגוסט 2020|תאריך_וידוא=2020-09-01}}}} במרץ 2021 נולדה בתו הבכורה. באוגוסט 2022 נולד בנו השני.{{הערה|מיקי לוין, [https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-937832 מזל טוב! הזמר מושיק עפיה אבא לשניים], באתר TMI, {{כ}}10 באוגוסט 2022}}
ב-[[31 באוגוסט]] [[2020]] נישא לזוגתו דנה ששון.{{הערה|{{קישור כללי|כתובת=https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-2020/Article-293c82dc0554471026.htm|הכותב=יפעת הללי אברהם|כותרת=אחרי שדחה את החתונה 3 פעמים: מושיק עפיה התחתן|אתר=mako|תאריך=21 באוגוסט 2020|תאריך_וידוא=2020-09-01}}}} במרץ 2021 נולדה בתו הבכורה. באוגוסט 2022 נולד בנו השני.{{הערה|מיקי לוין, [https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-937832 מזל טוב! הזמר מושיק עפיה אבא לשניים], באתר TMI, {{כ}}10 באוגוסט 2022}} 1.הנאשם הודה, במסגרת הסדר טיעון, בעובדות כתב אישום מתוקן שהוגש נגדו, שאלה עיקריהן -

המתלונן הוא צלם אירועים שצילם את מסיבת בת המצווה של בתו של הנאשם. המתלונן שלח לחשבון הפייסבוק של בתו של הנאשם שתי הודעות, מבלי שידע שהמדובר בה. הנאשם ראה את ההודעות והחל להתכתב עם המתלונן תוך שהוא מציג עצמו כאשה בת 28, שחומה עם שיער שחור, הצטלמה בעבר צילומי דוגמנות ומתגוררת לבד בדירה שכורה באשקלון. הנאשם החמיא למתלונן שהוא נראה טוב והחל להתכתב איתו התכתבויות בעלות אופי מיני. המתלונן, שסבר כי הוא מתכתב עם אשה, שיתף פעולה עם הנאשם ולבקשתו שלח לו את מספר הטלפון שלו. בהמשך, הנאשם התקשר אל המתלונן, כשהוא ממשיך להתחזות לאשה, אמר לו שהוא "רוצה לשמוע איך הוא במיטה", "רוצה לשמוע אותו גומר" וכיוב'. בשלב מסוים הנאשם אמר למתלונן שהבעל דופק בדלת ושהוא יתקשר מחר, הורה למתלונן למחוק את תיעוד השיחות ביניהם וקבע איתו פגישה למחרת בדירה באשקלון. למחרת בבוקר, הנאשם התקשר אל המתלונן, הציג את עצמו כבעלה של האשה איתה שוחח אתמול בלילה, אמר למתלונן שיש לו הקלטות של השיחות, שהוא גירש את אשתו מהבית, ושהמתלונן הרס לו את הבית. ואמר למתלונן שהוא ישמיע את הקלטות ויראה את ההתכתבות בין המתלונן לבין אשתו, לאשת המתלונן, ואף יפרסם אותו ואת השיחות האינטימיות שלו עם האשה, לאשתו "ובכל הקריה החרדית". המתלונן התנצל בפני הנאשם, אמר לו שלא ידע שהאשה נשואה, ושעשה טעות. הנאשם ניצל את מצוקת המתלונן ודרש ממנו תשלום של 10,000 ₪. המתלונן שילם לנאשם 7,000 ₪ ואחר כך שילם לו עוד 1,000 ₪. הנאשם פנה שוב אל המתלונן ואמר לו שעליו להיפגש איתו ולשלם לו עוד 14,000 ₪, כדי שהנאשם "יסגור את הסיפור". לאחר מכן המתלונן פנה למשטרה וסיפר להם על מעשי הנאשם.

2.על יסוד הודאת הנאשם בעובדות כאמור, הוא הורשע בעבירה של עושק, לפי סעיף 431(1) לחוק העונשין תשל"ז-1977.

3.במסגרת הסדר הטיעון הצדדים המליצו לבית המשפט להטיל על הנאשם את העונשים הבאים:

7 חודשי מאסר בפועל; הפעלת מאסר על תנאי בן 6 חודשים התלוי ועומד נגד הנאשם מת.פ. 5860-12-12, מחצית התקופה במצטבר ומחציתה בחופף; מאסר על תנאי, לפי שיקול דעת בית המשפט; ופיצוי למתלונן בסך של 20,000 ₪.

4.התביעה מסרה, כי הסדר הטיעון בא לאחר הליך גישור וכי היא הביאה בחשבון שיקוליה את עברו הפלילי של הנאשם, את העובדה שזהו מאסרו הראשון, את בקשת המתלונן שלא להעיד בבית המשפט, ואת הסכמת הנאשם לשלם למתלונן פיצוי בסכום משמעותי. וביקשה לכבד את העונש המוצע.

5.ההגנה ציינה את המגעים הרבים לקראת הסדר הטיעון ואת הליך הגישור שבמסגרתו הושג ההסדר. ציינה שההסדר הוא על דעת המתלונן. וטענה כי הנאשם בוש במעשיו, הוא סובל מבעיות בריאות ומאסרו יפגע באמו ובמשפחתו הגרעינית. וביקשה לכבד את הסדר הטיעון.

6.הנאשם פעל בעורמה, הפיל את המתלונן בפח שטמן לו ואחר כך סחט ממנו אלפי שקלים. הוא לא הסתפק בתשלומים שהמתלונן הסכים לשלם לו מפחד פרסום קלונו ברבים, ודרש עוד.

7.אין זו הפעם הראשונה שהנאשם פועל במרמה לקבלת כספים שלא כדין. בת.פ. 5860-12-12 הוא הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בכך שביחד עם אחותו הוציאו מנפגע העבירה, במרמה, סכום של 150,000 ₪. בית המשפט הטיל עליו, במסגרת הסדר טיעון, בין היתר, 3 חודשי מאסר בעבודת שירות, 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים שלא יעבור עבירת פשע מפרק י"א לחוק העונשין, ו- 6 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים שלא יעבור עבירת עוון מפרק י"א לחוק העונשין.

גזר הדין ניתן ביום 28.10.15 ואת העבירה כאן ביצע הנאשם כבר בחודש יולי 2016, בתוך תקופת התנאי.

8.עבירת ה"עושק", בה הורשע הנאשם במסגרת הסדר הטיעון, היא מסוג עוון, ולכן המאסר על תנאי שהיא מפעילה הוא בן ששה חודשים.

9.בעידן המרחבים הוירטואליים, מעשים כמעשי הנאשם קלים לביצוע ובאמצעותם ניתן להשיג כסף בקלות ותוך סיכון לא גדול להיתפס. מציאות זו עלולה לפתות והיא מחייבת הרתעה מתאימה. בהתחשב בכך ובטיב מעשי הנאשם, העבירה בה הורשע, העובדה שלחובתו הרשעה קודמת בעבירה דומה, והעובדה שהוא ביצע את העבירה כאן מספר חודשים לאחר שנגזר דינו בעבירה הקודמת, כשתלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי, עונש המאסר הראוי לנאשם צריך להיות ארוך יותר מעונש המאסר המוצע. אולם, ההקלה בעונשו של הנאשם, המגולמת בעונש המוצע, מידתית וסבירה, ואינה מצדיקה דחיית הסדר הטיעון.

10.נוכח האמור, אני גוזר על הנאשם את העונשים הבאים –

7 חודשי מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו.

אני מפעיל את המאסר על תנאי התלוי ועומד נגד הנאשם מת.פ. 5860-12-12. שלושה חודשים מתקופת המאסר על תנאי המופעל ישא הנאשם במצטבר לתקופת המאסר שנגזרה עליו בתיק זה, ושלושה חודשים בחופף. בסך הכל ישא הנאשם עשרה חודשי מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו.

12 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים מיום שחרורו מהמאסר שלא יעבור עבירת מרמה או סחיטה.

אני מחייב את הנאשם לשלם למתלונן פיצוי בסך 20,000 ₪. סכום הפקדון שהפקיד הנאשם בתיק המעצר הקשור לתיק זה והסכום שהפקיד הנאשם בקופת בית המשפט לקראת הצגת הסדר הטיעון, יועברו לטובת הפיצוי. את יתרת הסכום ישלם הנאשם בחמישה תשלומים חודשיים שווים ורצופים, הראשון בהם ביום 1.6.17. תשלום שלא ישולם במועדו יעמיד את כל יתרת הסכום לפרעון מיידי.



==דיסקוגרפיה==
==דיסקוגרפיה==

גרסה מ־07:31, 7 בספטמבר 2023

מושיק עפיה
עפיה, 2015
עפיה, 2015
עפיה, 2015
לידה 3 באוקטובר 1974 (בן 49)
חולון, ישראל
מוקד פעילות ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1993
סוגה מוזיקה מזרחית
שפה מועדפת עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
www.moshik-afia.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מושיק קפיה (נולד ב-3 באוקטובר 1974) הוא זמר ישראלי, אשר שר בסגנון מוזיקה ים תיכונית. בתור אחד שהעמיד להדחה את שרית אביטן כל שבוע בהאח הגדול הוא מודע לכך שאיציק גל רצח את ירון ברובינסקי וגם שיר צרפתי את שיר אלמליח

קריירה

מושיק עפיה נולד ב-3 באוקטובר 1974 בחולון, בצבא שירת בחוות השומר, כעובד כללי. את הקריירה המוזיקלית שלו החל ב-1993 בגיל 19, בשירה בסגנון מוזיקת דיכאון, ועבר לאחר מכן לסגנון קליל יותר. שני אלבומים שהוציא בשנים 19951996 זכו להכרה והצלחה בקרב חובבי הסגנון הטורקי. הראשון מביניהם, "גשם טפטף", הניב מס' להיטים בז'אנר כגון שיר הנושא, "גודל הכאב", ודואט עם הזמר קובי פרץ, "כואב אחי". ב-1997, הוציא עפיה את אלבומו השלישי, "סיפור אהבה" ומתוכו הסינגל "סך הכל נשיקה" שהפך ללהיט ברדיו. בעקבות זאת, הוא הופיע אצל דודו טופז, ב"הראשון בבידור" ושם זכה לחשיפה משמעותית. הוא התבסס בסגנון המוזיקה המזרחית עם אלבומו "חלום מתוק" מ-2002. מתוך האלבום יצא שיר הנושא שהפך לאחד הלהיטים הכי מושמעים בישראל. כשנה לאחר מכן, יצא הלהיט "אני לא זמין", שזכה להצלחה רבה; בסמוך לצאת הסינגל, יצא אלבומו השישי, "יש לי אותך", שהגיע תוך כשלושה שבועות, למעמד פלטינה כשנמכר בלמעלה מ-40 אלף עותקים חוקיים.

בשנת 2006 השתתף בתוכנית המציאות של חברת יס "פעם בחיים 2", כאשר נשלח ביחד עם שלומי סרנגה לשהייה דו-שבועית בטכניון ולשהייה בביתו של פרופסור מהטכניון (דוד גרשוני). באותה שנה שיחק בטלנובלה השיר שלנו בתפקיד רני בתסריט של חלי.

בשנת 2009 הוציא מושיק עפיה את האלבום "מבט שנוגע", מתוכו יצאו השירים: "מבט שנוגע" שהחזיר אותו לתודעה כזמר והושמע רבות ברדיו, "אני לא מלאך" שגם הפך ללהיט ברדיו ו"שובר שתיקה" שהפך גם הוא ללהיט ברדיו (השיר בעצם מסכם את תקופת השפל שאותה חווה עפיה בחייו).

בשנת 2010 הוציא מושיק עפיה את האלבום "בשבילי", מתוכו בלט שיר הנושא, שהפך ללהיט ברדיו.

בשנת 2012 היה אמור להשתתף בעונה השנייה של התוכנית "חי ב-LA LA לנד" המצולמת בלוס אנג'לס, אולם השתתפותו בוטלה עקב פחד טיסה.[1]

בשנת 2014 הגיש לבית המשפט בקשה לפשיטת רגל.[2]

בפברואר 2015 הוציא את אלבומו "רק זכרונות". האלבום כלל את השירים: "חיבור משמיים", "דרך חזרה", "רק זכרונות", "עד שתחזרי" ושני דואטים "בסוף הדרך" עם תמר יהלומי, ו-"מנגינה" עם יהודה סליאס.

ב-2015 השתתף בעונת ה-VIP השנייה של תוכנית המציאות "האח הגדול" וזכה במקום הראשון.[3] טרם הוכרז כזוכה, אסר בית המשפט על הפקת התוכנית להעביר לידי נציגיו את הכספים המגיעים לו בעבור השתתפותו בתוכנית וזאת, עקב חשש מהברחת נכסי חייב.[4] לאחר הזכייה, הוציא חמישה סינגלים לרדיו: "מחבק את החיים" (כאות תודה לקהל המעריצים שלו, על הזכייה ב"האח הגדול"), "מלכה של השכונה", "I LOVE YOU", "חצי חיים" (שהוא גם שיר הנושא של אלבומו ה-16) ו-"חמישי שמח".

ב-29 במאי 2016 יצא אלבומו "חצי חיים" שכלל 12 שירים. חמישה משירי האלבום יצאו כסינגלים, זה אחר זה, בהפרש של כחודש וחצי לאחר זכייתו באח הגדול. האלבום זכה במהירות להכרה ולאהבה רבה מאוד מצד הקהל.

במרץ 2017 פורסם כי ישתתף בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי "היחידה" ב-HOT3.

ב-4 במאי 2017 יצא הסינגל "#בייבי" בשיתוף פעולה עם רון נשר שכתב והלחין רון נשר את השיר יחד עם עידן חיים בהפקתו של מוטי סיימון.

ב-2 במאי 2017 הוציא את הסינגל "זה לא עושה לי כלום" בשיתוף עם כוכבי רשת ופליטי ריאליטי.

ב-2021, הוא השתתף בעונה השנייה של "הזמר במסכה" בדמות הרוגלך, והודח שביעי מהתחרות.

ב-2022 החליט עפייה לעזוב את עולם המוזיקה, עבד במגרש מכוניות ולאחר מכן פתח חנות נעליים ברחוב סוקולוב בחולון.[5]

משיריו הבולטים

  • "גשם טפטף" - שיר הנושא של אלבומו הראשון (1995), זכה להצלחה בקרב חובבי הזמר הטורקי.
  • "סך הכל נשיקה" (מילים: יוסי גיספן, לחן: ואסיליס קאראס), מהאלבום "סיפור אהבה" (1997) - זכה להצלחה גדולה ומס' גרסאות כיסוי וכן חודש באלבומו "מן השמיים".
  • "חלום מתוק" (מילים: יוסי גיספן, לחן: סוטיס וולאניס), דואט עם שלומי סרנגה - שיר הנושא של אלבומו משנת 2002, נכנס למצעדי הפזמונים באותה שנה.
  • "אני לא זמין" (מילים ולחן: איתי זילברשטיין ומאיר עמר, עיבוד: שי ראובני ויעקב למאי) - הגיע למקום ה-28 במצעד הפזמונים השנתי תשס"ג (2003) של רשת ג'.
  • "מבט שנוגע" - סינגל שיצא ב-2008.
  • "שובר שתיקה" - סינגל שיצא ב-2009 (מילים ולחן: איציק בן חמו)
  • "מה איתך" - מהאלבום "בשבילי" (2010) (מילים: יוסי גיספן, לחן: דימיטריס קסטופולוס, עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר מתנה, 2014)
  • "ביום שאחרי" - סינגל שיצא ב-2016 (מילים: אמיר נשר, לחן: דנה מלכה)

חיים אישיים

במרץ 2011 נישא עפיה לנטלי יעקובוב, ביוני 2013 הם התגרשו.

באוגוסט 2018 החל לצאת עם דיירת העונה התשיעית של האח הגדול, אינה סטיוארט.

ב-31 באוגוסט 2020 נישא לזוגתו דנה ששון.[6] במרץ 2021 נולדה בתו הבכורה. באוגוסט 2022 נולד בנו השני.[7] 1.הנאשם הודה, במסגרת הסדר טיעון, בעובדות כתב אישום מתוקן שהוגש נגדו, שאלה עיקריהן -

המתלונן הוא צלם אירועים שצילם את מסיבת בת המצווה של בתו של הנאשם. המתלונן שלח לחשבון הפייסבוק של בתו של הנאשם שתי הודעות, מבלי שידע שהמדובר בה. הנאשם ראה את ההודעות והחל להתכתב עם המתלונן תוך שהוא מציג עצמו כאשה בת 28, שחומה עם שיער שחור, הצטלמה בעבר צילומי דוגמנות ומתגוררת לבד בדירה שכורה באשקלון. הנאשם החמיא למתלונן שהוא נראה טוב והחל להתכתב איתו התכתבויות בעלות אופי מיני. המתלונן, שסבר כי הוא מתכתב עם אשה, שיתף פעולה עם הנאשם ולבקשתו שלח לו את מספר הטלפון שלו. בהמשך, הנאשם התקשר אל המתלונן, כשהוא ממשיך להתחזות לאשה, אמר לו שהוא "רוצה לשמוע איך הוא במיטה", "רוצה לשמוע אותו גומר" וכיוב'. בשלב מסוים הנאשם אמר למתלונן שהבעל דופק בדלת ושהוא יתקשר מחר, הורה למתלונן למחוק את תיעוד השיחות ביניהם וקבע איתו פגישה למחרת בדירה באשקלון. למחרת בבוקר, הנאשם התקשר אל המתלונן, הציג את עצמו כבעלה של האשה איתה שוחח אתמול בלילה, אמר למתלונן שיש לו הקלטות של השיחות, שהוא גירש את אשתו מהבית, ושהמתלונן הרס לו את הבית. ואמר למתלונן שהוא ישמיע את הקלטות ויראה את ההתכתבות בין המתלונן לבין אשתו, לאשת המתלונן, ואף יפרסם אותו ואת השיחות האינטימיות שלו עם האשה, לאשתו "ובכל הקריה החרדית". המתלונן התנצל בפני הנאשם, אמר לו שלא ידע שהאשה נשואה, ושעשה טעות. הנאשם ניצל את מצוקת המתלונן ודרש ממנו תשלום של 10,000 ₪. המתלונן שילם לנאשם 7,000 ₪ ואחר כך שילם לו עוד 1,000 ₪. הנאשם פנה שוב אל המתלונן ואמר לו שעליו להיפגש איתו ולשלם לו עוד 14,000 ₪, כדי שהנאשם "יסגור את הסיפור". לאחר מכן המתלונן פנה למשטרה וסיפר להם על מעשי הנאשם.

2.על יסוד הודאת הנאשם בעובדות כאמור, הוא הורשע בעבירה של עושק, לפי סעיף 431(1) לחוק העונשין תשל"ז-1977.

3.במסגרת הסדר הטיעון הצדדים המליצו לבית המשפט להטיל על הנאשם את העונשים הבאים:

7 חודשי מאסר בפועל; הפעלת מאסר על תנאי בן 6 חודשים התלוי ועומד נגד הנאשם מת.פ. 5860-12-12, מחצית התקופה במצטבר ומחציתה בחופף; מאסר על תנאי, לפי שיקול דעת בית המשפט; ופיצוי למתלונן בסך של 20,000 ₪.

4.התביעה מסרה, כי הסדר הטיעון בא לאחר הליך גישור וכי היא הביאה בחשבון שיקוליה את עברו הפלילי של הנאשם, את העובדה שזהו מאסרו הראשון, את בקשת המתלונן שלא להעיד בבית המשפט, ואת הסכמת הנאשם לשלם למתלונן פיצוי בסכום משמעותי. וביקשה לכבד את העונש המוצע.

5.ההגנה ציינה את המגעים הרבים לקראת הסדר הטיעון ואת הליך הגישור שבמסגרתו הושג ההסדר. ציינה שההסדר הוא על דעת המתלונן. וטענה כי הנאשם בוש במעשיו, הוא סובל מבעיות בריאות ומאסרו יפגע באמו ובמשפחתו הגרעינית. וביקשה לכבד את הסדר הטיעון.

6.הנאשם פעל בעורמה, הפיל את המתלונן בפח שטמן לו ואחר כך סחט ממנו אלפי שקלים. הוא לא הסתפק בתשלומים שהמתלונן הסכים לשלם לו מפחד פרסום קלונו ברבים, ודרש עוד.

7.אין זו הפעם הראשונה שהנאשם פועל במרמה לקבלת כספים שלא כדין. בת.פ. 5860-12-12 הוא הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בכך שביחד עם אחותו הוציאו מנפגע העבירה, במרמה, סכום של 150,000 ₪. בית המשפט הטיל עליו, במסגרת הסדר טיעון, בין היתר, 3 חודשי מאסר בעבודת שירות, 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים שלא יעבור עבירת פשע מפרק י"א לחוק העונשין, ו- 6 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים שלא יעבור עבירת עוון מפרק י"א לחוק העונשין.

גזר הדין ניתן ביום 28.10.15 ואת העבירה כאן ביצע הנאשם כבר בחודש יולי 2016, בתוך תקופת התנאי.

8.עבירת ה"עושק", בה הורשע הנאשם במסגרת הסדר הטיעון, היא מסוג עוון, ולכן המאסר על תנאי שהיא מפעילה הוא בן ששה חודשים.

9.בעידן המרחבים הוירטואליים, מעשים כמעשי הנאשם קלים לביצוע ובאמצעותם ניתן להשיג כסף בקלות ותוך סיכון לא גדול להיתפס. מציאות זו עלולה לפתות והיא מחייבת הרתעה מתאימה. בהתחשב בכך ובטיב מעשי הנאשם, העבירה בה הורשע, העובדה שלחובתו הרשעה קודמת בעבירה דומה, והעובדה שהוא ביצע את העבירה כאן מספר חודשים לאחר שנגזר דינו בעבירה הקודמת, כשתלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי, עונש המאסר הראוי לנאשם צריך להיות ארוך יותר מעונש המאסר המוצע. אולם, ההקלה בעונשו של הנאשם, המגולמת בעונש המוצע, מידתית וסבירה, ואינה מצדיקה דחיית הסדר הטיעון.

10.נוכח האמור, אני גוזר על הנאשם את העונשים הבאים –

7 חודשי מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו.

אני מפעיל את המאסר על תנאי התלוי ועומד נגד הנאשם מת.פ. 5860-12-12. שלושה חודשים מתקופת המאסר על תנאי המופעל ישא הנאשם במצטבר לתקופת המאסר שנגזרה עליו בתיק זה, ושלושה חודשים בחופף. בסך הכל ישא הנאשם עשרה חודשי מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו.

12 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים מיום שחרורו מהמאסר שלא יעבור עבירת מרמה או סחיטה.

אני מחייב את הנאשם לשלם למתלונן פיצוי בסך 20,000 ₪. סכום הפקדון שהפקיד הנאשם בתיק המעצר הקשור לתיק זה והסכום שהפקיד הנאשם בקופת בית המשפט לקראת הצגת הסדר הטיעון, יועברו לטובת הפיצוי. את יתרת הסכום ישלם הנאשם בחמישה תשלומים חודשיים שווים ורצופים, הראשון בהם ביום 1.6.17. תשלום שלא ישולם במועדו יעמיד את כל יתרת הסכום לפרעון מיידי.


דיסקוגרפיה

  • "גשם טפטף" (1995)
  • "להיטים" (1996)
  • "סיפור אהבה" (1997)
  • "ההופעה - בלהיט גבר מאוהב" (1998)
  • "מתוך חלומותיי" (1999)
  • "מן השמיים" (2000)
  • "חלום מתוק" (2002)
  • "יש לי אותך" (2003)
  • "האוסף" (2004)
  • "קח לך אישה" (2005)
  • "אין היגיון באהבה" (2007)
  • המובחרים (2009)
  • "מבט שנוגע" (2009)
  • "בשבילי" (2010)
  • "קרוב ללב" (2012)
  • "רק זכרונות" (2015)
  • "חצי חיים" (2016)
  • "ביום שאחרי" (2018)

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מושיק עפיה בוויקישיתוף

הערות שוליים

  1. ^ גדעון אוקו, ‏מושיק עפיה מציג: החרדה שכמעט ריסקה לי את הקריירה, באתר ‏מאקו‏, 11 באוקטובר 2013
  2. ^ רן בוקר, הקריסה של מושיק עפיה: "מחוסר כל, במצב נפשי קשה", באתר ynet, 27 במאי 2014
  3. ^ וואלה! תרבות‏, מושיק עפיה זכה ב"האח הגדול VIP", באתר וואלה‏, 16 ביוני 2015
  4. ^ שגיא בן נון‏, הוקפא השכר המגיע למושיק עפיה מהפקת "האח הגדול", באתר וואלה‏, 11 ביוני 2015
  5. ^ רעות ברזילי, ‏"לא רציתי את החיים האלה": הפרק החדש של מושיק עפיה, באתר ‏מאקו‏, 31 ביולי 2022
  6. ^ יפעת הללי אברהם, אחרי שדחה את החתונה 3 פעמים: מושיק עפיה התחתן, באתר mako, ‏21 באוגוסט 2020
  7. ^ מיקי לוין, מזל טוב! הזמר מושיק עפיה אבא לשניים, באתר TMI, ‏10 באוגוסט 2022