שיחת משתמש:עידן ד/הארכיב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כל שיחה תתקבל בברכה

אמנים ישראליים[עריכת קוד מקור]

יכול להיות שתמצא דף זה כמעניין בעבורך. אמיתי 13:35, 3 פבר' 2005 (UTC)

תודה רבה, אכן מעניין מאוד, יש פה עבודה למאה שנה... אבל זה ממש עוזר. אני עובר כרגע על ערכים קיימים ועורך אותם קוסמטית, מוסיף קישורים ומתקן קצת פרטים. דרך אגב, טוב לראות שיש פה חבר'ה מהעברית, זה מסביר למה תרגמת את נטלי פורטמן.(סטודנטית מצטיינת...). --עידן ד 13:44, 3 פבר' 2005 (UTC)

האמת היא שהסיבה שתרגמתי את נטלי פורטמן היא אחרת מזאת שהיא לומדת בעברית. אגב, מתארגן מפגש ויקיפדים באוני' (לגיוס ולהיכרות). אם אתה רוצה ליטול חלק בארגון כדאי לך לעקוב אחרי דפי השיחה של הראל ושלי. ואכן, עבודה רבה. יום יבוא (: אמיתי 22:14, 6 פבר' 2005 (UTC)
תודה אמיתי, אני אשמח להצטרף ולעזור. ורק שתדע לך להיות עתודאי זה ממש טוב, ללכת לאוניברסיטה אחרי צבא זה הרבה יותר גרוע... לילה טוב עידן ד 22:22, 6 פבר' 2005 (UTC)

נקודותיים[עריכת קוד מקור]

שלום עידן, שים לב שכאשר אתה כותב בדפי השיחה המשפטים מתחברים אם אינך שומר על רווח. הדרך היעילה היא להתשמש בנקודותיים בתחילת השורה. בברכה, דורית 20:28, 5 פבר' 2005 (UTC)

תודה, זה אכן פותר כמה בעיות...עידן ד 20:37, 5 פבר' 2005 (UTC)
יש לומר נקודתיים ולא "נקודותיים" (וגם: דקתיים, קומתיים וכולי). HansCastorp 13:17, 13 מרץ 2006 (UTC)

קצרמר איכות סביבה[עריכת קוד מקור]

צר לי לאכזב אותך, אבל הקצרמר לא טוב. צריך ליצור תבנית של קצרמר בשביל שניתן יהיה להשתמש בו באופן יעיל. חוץ מזה, אין קטגוריה של קצרמר איכות הסביבה, אז הוא לא כל כך עוזר. טרול רפאים 10:41, 7 פבר' 2005 (UTC)

קודם כל, יש הרבה ערכים של איכות סביבה שנמצאים עם קצרמר רגיל, כך שאני חושב שיש הצדקה לקיומו של הקצרמר. ואיך עושים תבנית של קצרמר?עידן ד 10:44, 7 פבר' 2005 (UTC)

פשוט מעתיקים את מה שעשית לתבנית בשם תבנית: קצרמר איכות הסביבה, תסתכל על התבנית של קצרמר אחר, למשל תבנית: קצרמר בוטניקה. טרול רפאים 10:49, 7 פבר' 2005 (UTC)

תודה עידן ד 10:51, 7 פבר' 2005 (UTC)

אם אפשר בבקשה לשנות את שם התבנית לקצרמר סביבה? "איכות הסביבה" הוא שם מלאכותי שהתפשט בארץ ויש לו קונוטציות פוליטיות. כמו "איכות חיים". אך איש לא אומר "איכות הבריאות", או "איכות הבטחון", אלא "בטחון" ו"בריאות". כך גם המילה האנגלית היא פשוט סביבה בלי המילה איכות. תודההאזרח דרור 09:33, 16 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

ענבל פרלמוטר[עריכת קוד מקור]

בדיוק כשחשבתי לכתוב עליה (יוצרת מדהימה...) באת והקדמת אותי. לא נורא, הערך כתוב טוב וזה העיקר. אריה א 22:54, 12 פבר' 2005 (UTC)

תודה רבה, אכן יוצרת מדהימה, ללא ספק. ואם אתה מפחד שאני אקדים אותך בעוד דברים, ראה דף משתמש שלי- יש שמה צפי לערכים שאני מעוניין לכתוב, אתה מוזמן להקדים אותי בערכים אחרים... עידן ד 11:36, 13 פבר' 2005 (UTC)

תקציר עריכה[עריכת קוד מקור]

בבקשה תפרט בתקציר את השינויים שאתה עושה, כמעט גרמת לי התקף לב עם השינוי התמים של שלום עכשיו. טרול רפאים 20:01, 5 מרץ 2005 (UTC)

קיבלתי, בגלל שהוא היה תמים לא ראיתי צורך לרשום. אבל אתה צודק. יש פה מספיק אנשים רעים פה בשכונה... עידן ד 20:04, 5 מרץ 2005 (UTC)

אתה בא בשבוע הבא למפגש ההסברה שאני ואמיתי עושים בגבעת רם? (ראה המזנון ודף השיחה שלי). --Harel 16:15, 8 מרץ 2005 (UTC)

עקרונית כן, רק איפה זה בדיוק (אני לא מתמצא כל כך בגבעת רם...) וביום רביעי הבא באיזה שעה??? חוץ מזה, בקשר לקורין, אני אעשה תיקונים בהמשך. אתה יכול להביא לי מודעות ואני אתלה גם בהר הצופים? למרות שאני לא יודע כמה יגיעו עד לשמה בשביל זה, אבל בכל זאת זה יכול להיות פרסום לא רע לאנציקלופדיה. חוץ מזה אם אתם צריכים עזרה בארגון או כל דבר אחר- רק תבקשו, ואני אשתדל לעזור. עידן ד 16:21, 8 מרץ 2005 (UTC)
אמיתי הוא המפיק האמיתי, אבל זה אמור להיות ביום ד' הקרוב (16 במרץ) בשעה 18:30 בחוות המחשבים של גבעת רם, שזה בבניין שפרינצק - בניין כיתות די קרוב לשער הראשי, כל אחד יודע איפה החווה הזו, פשוט תשאל. מודעות זה באחריות אמיתי, אפנה אותו אליך. --Harel 16:23, 8 מרץ 2005 (UTC)
סבבה, אני אהיה שם. עידן ד 16:28, 8 מרץ 2005 (UTC)
המפגש יתקיים ביום רביעי הבא (16 במרץ) בשעה 19:00 בשפרינצק, בחווה, שלח דואל ואעביר אליך את השלטים (או שתמציא סתם כאלה משלך...). שפרינצק זה אחד הבניינים שקרובים לכניסה. כל אחד יפנה אותך לשם אם תשאל. חוצמזה, אם תגיע איתי ביום רביעי מהר הצופים אוכל להראות לך איפה זה. אמיתי 17:50, 8 מרץ 2005 (UTC)

תשובה לגבי הכינוי[עריכת קוד מקור]

משום-מה אנשים שואלים אותי את זה פעמים רבות. אני לא חסר החיים היחיד תודה לאל... בכל מקרה, הנה התשובה: זהו גילגוש מהכינוי הראשון שלי - "עובד היי-טק מובטל" - שבעקבות התרגזות מצד אנשי פורום "Visual Basic" בתפוז, הוחלף בכינוי אחר כדי שלא יזהו אותי ולא יצרחו עליי שוב... הדבר הראשון שראיתי במהלך ההרשמה החדשה, הייתה פרוסת עוגה, וכך באמת קראתי לעצמי. הבעיה החלה כאשר יותר מדי אנשים פנו אלי בלשון נקבה. אז רציתי עוד פעם לשנות - באותה התקופה, המדפסת שלי החליטה לאכול לי את הדפים, לחשוף שיניים ולעשות קולות של זאב מיוחם. זה התוסף המעצבן ביותר שהתעסקתי איתו למחשב (עכשיו הצורב האנטי-שמי שלי נלחם על מקום זה...). לכן, קראתי לעצמי בעצבים "מכסח המדפסות", כי כמה שרציתי לדפוק פטיש על המדפסת הזו....

נו, אז הייתי די קרוב... אני ממליץ לך לכתוב על זה בדף האישי שלך (כי אם לא פשוט הרבה משתמשים ישאלו אותך את השאלה הזו). דרך אגב, ראיתי שאתה מוסיף לערך דיפ פרפל הרבה חומר, אשמח אם תסתכל בדף משתמש שלי, אולי נוכל לשתף פעולה.
שני טיפים לסיום- נהוג בויקי להשיב לשיחה במקום שבה היא התחילה (כי אם אני כותב לך בדף משתמש שלך, או בכל דף שהוא , אז סביר להניח שאני אעקוב אחרי הדפים כדי לבדוק אם קיבלתי תשובה (אפשר גם לעקוב דרך "רשימת המעקב שלי") ודבר שני, נהוג לחתום בסוף שיחה ע"י לחיצה ארבע פעמים על מקש הטילדה (~)- כדי שגם משתמשים אחרים ידעו מי כתב, ושאני אדע אם אני אסתכל על הדף יותר מאוחר.
אז שיהיה לך בהצלחה, וברוכים הבאים לויקי. עידן ד 13:42, 18 מרץ 2005 (UTC)

- לגבי הכינוי: רעיון טוב, אבל אתה הראשון ששואל אותי זאת דרך ויקיפדיה, אני משתמש בכינוי הזה ברוב האתרים בהם אני רושם ("תפוז" וכדומה), לכן אני מקבל תגובות לגבי העניין דרך אתרים אחרים.

- שיתוף פעולה? בכיף, רק שאין לי מושג איך עושים את זה דרך ויקי ולמעשה, איך אני לא יודע איך אתה מגדיר שיתוף פעולה...

- כן, אני משתמש חדש בויקי. בערך מאתמול בלילה, ככה שלא היה לי מושג על המנהג הזה עם החתימה.

אני אנסה זאת עכשיו. ;;;;

נתחיל מהסוף: חתימה חותמים עם טילדה- נמצא בקצה ליד 1, ביחד עם שיפט.
בשביל רווח בין משפט למשפט- צריך שני אנטרים.
שיתוף פעולה אני מתכוון שתסתכל על הדף משתמש שלי, ואם בא לך להרחיב או לכתוב ערך חדש- אז יאללה תתחיל להתפרע. בהתחלה זה תמיד קשה, אבל הלמידה היא מאוד פשוטה. וכל דבר שאתה לא מבין. פשוט תשאל. אם אתה רואה דף ואתה רוצה לדעת איך כתבו אותו- תיכנס לעריכה, ותלמד לפי הקוד (רק תיזהר לא לשנות שום דבר...).
ואידך- זיל גמור (יעני- יש פה אחלה דפים ללמידה בשער הקהילה. אם אתה רוצה לשאול משהו אתה יכול לשאול כל משתמש שהוא, או את כולם- בדלפק יעוץ. עידן ד 14:40, 18 מרץ 2005 (UTC)

סבבה, תודה! אני כבר ראיתי את הדף שלך, שם היה המון לגבי איכות הסביבה.

טוב, בזה אני לא ממש יכול לעזור, אבל לגבי המוזיקה הישראלית דווקא אני יכול לתרום. וגם בלועזית, כמובן. מקווה לטוב... מכסח המדפסות 14:54, 18 מרץ 2005 (UTC)

דבר ראשון:מברוק על החתימה. דבר שני אחד הדברים הכי כייפים בויקיפדיה הוא שעורכים לך את הערך. אם אתה כותב לבד, ולא הרבה עורכים לך אחר כך זה קצת מאכזב. פשוט ראיתי שאתה כותב על מוזיקה (לצערי זה לא דבר כל כך נפוץ בויקי...) אז נוכל לעבוד קצת יותר ביחד ואז פשוט זה יהיה יותר פאן. זהו . יעני: אם בא לך לעבוד על נקמת הטרקטור (סתם לדוגמא). אז תדע שאני אבוא אחר כך ואעזור וכו'. טוב אני קצת מסתבך, אני מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי. זהו. תמשיך לכסח מדפסות. עידן ד 15:16, 18 מרץ 2005 (UTC)

אין בעיה, בכיף! עכשיו רק צריך לשנס מותניים ולכתוב... כמובן שזאת יקרה מיד כשאסיים עם הפסקת התה, ההופעה של אינפקציה, סיום כתבה ל"שרת העיוור", ואז תודה לאל אני אוכל לשבת ברצינות על ויקי... באמת חסרים פה דברים על מוזיקה וחבל, אז אני מניח שנוכל לקדם את זה. איך שאמצא זמן פנוי אני אשקיע בויקי. בכיף אשתף איתך פעולה! מכסח המדפסות 15:34, 18 מרץ 2005 (UTC)

סבבה. יש לך טעם טוב (אינפקציה, שרת עיוור). משתמש שנכנס לויקי ודבר ראשון כותב על מוזיקה- כנראה יש לו ג'וק כמוני. דרך אגב- שים לב לפעולת הנקודותיים בשיחה. היא מזיזה את הטקסט קדימה- וכך יותר קל לקרוא את מה שכותבים בשיחה. עידן ד 15:43, 18 מרץ 2005 (UTC)

עטיפות דיסקים[עריכת קוד מקור]

אנא עיין בקטגוריה:עטיפות אלבומים. זה התחלת מפעל סריקות שאני מתכוון לעשות בשבועות הקרובים. בקשות לעטיפות מסויימות כדאי להעביר אליי כדי שאתחיל לאתר אותן כבר מעכשיו. אגיד לך מה יש לי מהרשימה שלך: ברי סחרוף (חם על הירח, נגיעות, סימנים של חולשה) רמי פורטיס (פלונטר), רפי פרסקי (כמה פעמים ספרת עד עשר), אילן וירצברג (בציר טוב 2002), כנסיית השכל (כנסיית השכל, דברים בלחש), טאטו, כרמלה גרוס ואגנר (פרח שחור), המכשפות (האוסף), ענבל פרלמוטר (הקלטות אחרונות), נושאי המגבעת (מי רצח, האוסף), הפה והטלפיים (כולם עלו), ג'נגו (קשורים), דן תורן (הופעה בבארבי ויורד נמוך), מאור כהן (טוב לנו יחד), הקליק (כולם). אמיתי 18:24, 25 מאי 2005 (UTC)

מפעל מבורך, אבל יש לי את רובם... אם יהיה לי זמן אני גם אסרוק (בקיץ בקיץ) אפשר להשתמש בעטיפות גם ליצירת ערכים לאלבומים עצמם (כמו ללהקת שבק ס. נעבוד על זה... עידן ד 22:24, 25 מאי 2005 (UTC)
מעניין מאוד. דווקא בחרתי ראשית את אלו שלא ממש מוכרים. מסתבר שזה המיינסטרים של השוליים (-: אתה יכול להסתכל על רשימת הערכים החדשים - פתחתי ערך לכל עטיפה שאני מתכוון לעלות.
אגב, אין לי שום בעייה שתביא אליי עטיפות (אני נמצא פעמיים בשבוע בה"ה) ואני אסרוק. אני מבטיח לשמור עליהן מכל משמר - כמו היו שלי. אמיתי 22:28, 25 מאי 2005 (UTC)
נ.ב. תסתכל בדף השיחה שלי בבקשה, יש כבר מישהו שהחליט שהערכים הללו לא לרוחו.
ראיתי, צריך פשוט להוסיף את רשימת השירים ואז הערכים יהיו ראויים. יש לי סורק אצל אמי, כך שזו לא הבעייה. יש לי את כמעט כל העטיפות של האמנים שמופיעים בדף המשתמש שלי. לדעתי הערכים ראויים ביותר, כמו קצרמרים של ערך אחר, רק קצת יותר מפורטים . פשוט התוכן לערכים יוסף בהמשך. עידן ד 22:48, 25 מאי 2005 (UTC)
בוודאי. אני כרגע עסוק בלסדר תשתית. אחרי זה נוסיף רשימת שירים ואומנים מבצעים באלבום. אמיתי 09:40, 26 מאי 2005 (UTC)
אני אעזור בשמחה... עידן ד 16:22, 26 מאי 2005 (UTC)

עידן, נכנסתי לקטגוריה:עטיפות אלבומים חשבתי שיש שם יותר עטיפות אבל דיי התאכזבתי, טוב לא נורא אני בקרוב עומד להוסיף ערכים חדשים (זמרים ישראלים ולועזיים כמובן) וגם ערכי אלבומים... כמו שעשיתי לשירי מימון, אוליי גם ערכים לשירים מסויימים. עם עטיפות אלבומים אין לי ממש בעיה (בעניין כל הקטע החוקי, הבנתי אותו)... אני לא מבין ממש בקשר לתמונות רגילות, כמו למשל של עברי לידר, מאיפה אפשר לקחת תמונות כאלה - איכות וגודל?? אני מקווה שיש לך בשבילי תשובה :) --Dan222 16:25, 26 דצמבר 2005 (UTC)

מן הסתם שבקטגוריה הזו אין הרבה עטיפות, כי אין הרבה ערכי אלבומים. לרוב לא נהוג להוסיף תמונה של אלבום ללא כתיבת הערך על האלבום. לגבי התמונות של האמנים - יש שלוש אפשרויות - או לסרוק תמונה של אלבום בו מופיע הזמר, או לבקש בכתב (גם במייל) באתר הזמר (עדיף) או במומה (אני לא יודע כמה הם יתלהבו) אישור לשים תמונה. הכי טוב זה להשיג תמונה טובה שאתה או מי מחברך צילמת. ראה ברי סחרוף. לגבי אלבומים- אם אתה רוצה לכתוב ערך על אלבום - אני יכול לסרוק לך המון עטיפות של דיסקים. יש לי בערך 400 בבית. בהצלחה. עידן ד 17:05, 26 דצמבר 2005 (UTC)
תודה על ההצעה, זה בהחלט יכול לעזור! אני גם אפנה לאתרים רשמיים של זמרים (במידה ויש להם כזה), ואוליי גם לMYMUSIC.CO.IL... נראה--Dan222 10:24, 27 דצמבר 2005 (UTC)
בהצלחה (-: עידן ד 10:25, 27 דצמבר 2005 (UTC)

מה עמדתך לגבי ההצבעה של מחיקת הערך ירושלים (אוהיו) (אני מקווה שנגד) - אשמח אם תביע דעתך שם ובפרלמנט. Deroravi 14:00, 27 מאי 2005 (UTC)

תודה על עמדתך. Deroravi

תשים לב לשינוי בדיון מחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום,
זאת הודעה כללית לכל משתפי הדיון ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/ירושלים (אוהיו). תשים לב בבקשה לשינוי הצעת המחיקה. ההצעה היא לאחד את כל הערכים ששמם ירושלים לערך אחד תחת השם "מקומות ששמם ירושלים". תודה. גילגמש 16:17, 27 מאי 2005 (UTC)

קישורים בערכי אומנים[עריכת קוד מקור]

עידן שלום, האם לדעתך כדאי לדאוג לתבניות של "אמנים קשורים" ו"הרכים בהם היה חבר" בערכי האומנים? אמיתי 20:36, 4 יוני 2005 (UTC)

באותו עניין. האם לא כדאי לאחד את ענבל פרלמוטר/הקלטות אחרונות עם ענבל פרלמוטר? אמיתי 11:31, 5 יוני 2005 (UTC)
שלום לום, לשאלתך הראשונה, אני לא רואה סיבה שלא, זה אפילו רעיון לא רע בכלל. צריך ליצור תבנית כוללת (דומה לתבנית עם חברי הכנסת). צריך גם לדעתי להשיג תמונות לערכים. חשבתי לפנות למומה בבקשה לתת לנו להשתמש בתמונות שלהם, תוך ציון העובדה שבכל ערך שאנו יוצרים אנו מקשרים לאנציקלופדיה שלהם. בנוסף יש הרבה אתרים לאמנים עצמם שאני בטוח שהם יסכימו שניקח להם איזו תמונה... ולשאלתך השנייה. פה אני דווקא מתנגד נחרצות. אני חושב שלכל אלבום צריך להיות ערך, ודווקא את הערך הזה ספציפית, הקלטות אחרונות, אני רוצה לכתוב, יש הרבה חומר עליו (בעיקר מהבוקלט). יש לי בבית משהו כמו 300 אלבומים ישראליים שאני יכול להעלות, אבל אני אעלה (בעתיד הלא ידוע...) רק אלבומים שיש ערך לאמן המבצע, ובצורה הדרגתית (שהרי חלק גדול מהויקיפדים די חם על אנשים שפותחים ערכים חסרי תוכן או חסרי חשיבות...). עוד סיבה שאני רואה לאי איחוד הערכים, זה שיפור ערכינו במנועי החיפוש, אבל כמובן אנו חייבים לשאוף למלא את הערכים בתוכן. טוב. השאלות היו קצרות ופשוטות, והתשובות ארוכות מהצפוי... יום טוב עידן ד 07:25, 7 יוני 2005 (UTC)
בעניין זה אנא הסתכל על מוניקה סקס. אמיתי 12:03, 14 יוני 2005 (UTC)
התבניות טובות, צריך אבל תבנית נוספת לאמנים, תבנית של הרכבים בהם השתתף. בניגוד לאמנים קשורים, שהקשר בין הלהקה לאמנים רופף, כי לא כל חברי הלהקה חברים באמנים הקשורים, נעשה תבנית לאמנים שבו יוצגו ההרכבים בו הוא השתתף.
בנושא האלבומים, ניתן לעשות קישורים חיצוניים לכמעט כל הערכים, לביקורות האלבומים של השרת העיוור. עידן ד 15:23, 14 יוני 2005 (UTC)
נעשה ונשמע. אמיתי 15:51, 14 יוני 2005 (UTC)

עוד שאלה בנוגע לערכי אומנים[עריכת קוד מקור]

האם לדעתך כדאי לרשום ברשימת התקליטים שאומן הוציא את כלל התקליטים בהם השתתף כחבר ההרכב? דוגמה: בדיסקוגרפיה של ברי סחרוף לרשום גם את התקליטים שהוציא תחת פוריין אפייר ומינימל קומפקט? אמיתי 13:04, 13 יוני 2005 (UTC)

שאלה טובה, וקשה לי לענות עליה (כי היא גם קשה). אני חושב שפשוט כדאי לעשות תבנית לכל האמנים, ובתבנית לציין את שמות ההרכבים בו האמן השתתף. הדיסקוגרפיה תמשיך להיות בערך הלהקה, אך יהיה יותר קל להגיע מהאמן להרכב. עידן ד 13:39, 13 יוני 2005 (UTC)

שלום עידן. שמתי לב שבערך ויקיציטוט, בתבנית {ויקיציטוט} שמופיעה שם, החלפת את ההפניה מויקיפדיה:אודות לויקיציטוט:אודות. נסה ללחוץ על הקישור שנוצר בעקבות השינוי שלך. הבעיה היא שמרחב השמות בויקיציטוט הוא עדיין "ויקיפדיה", אף אחד עוד לא שינה זאת. לכן הקישור שלך לא עובד. אנא שנה חזרה. ואגב, כל הכבוד על העבודה שהשקעת בקישורים בין ויקיפדיה לויקיציטוט. בתודה, וולנד 15:55, 17 יוני 2005 (UTC)

היום פניתי לTim Starling ששינה את שמות המרחבים שם ואצלי הקישור עובד. ערן 15:57, 17 יוני 2005 (UTC)
תודה על התשומת לב והמחמאות, אכן עבודה קשה אני עושה, גם פה והרבה מאוד שם. הקישור עובד אצלי, ואכן שמות המרחבים שונו שם לויקיציטוט, וסידרתי שם את כל העניינים (כל הויקיציטוט נהייתה פתאום אדומה...) חוץ מכמה דפים מוגנים. עידן ד 16:03, 17 יוני 2005 (UTC)

למה הורדת את הבקשה? טרול רפאים 10:48, 24 יוני 2005 (UTC)

יש את אמרת כנף. אני חושב שהערכים חופפים. עידן ד 11:14, 24 יוני 2005 (UTC)
למרות, שמצד שני דוד שי מחק לי את ההפניה הקודמת שיצרתי בטענה שזו הפנייה שגוייה. בדקתי במילון אבן שושן ונראה שהוא צודק. אני אחזיר, ותודה על התשומת לבעידן ד 11:20, 24 יוני 2005 (UTC)

ראיתי את הודעתך בויקיציטוט והבנתי שאתה מגיע. האם אוכל לשאול מהיכן והכיצד? אמיתי 09:48, 12 יולי 2005 (UTC)

הי, זה לא בטוח שאני מגיע. לא ענית לי מה דעתך על הרעיון להעלאת נושאי מיזמי האחות? אם אני אגיע (יש לי כרטיסים לפסטיבל הקולנוע, אז זה או זה או זה) אז ברכבת. יש לאוניברסיטה קו עד לשם, הנוף נחמד פחות מזהם וכו' וכו'... עידן ד 08:16, 14 יולי 2005 (UTC)

גיוס מצטטים[עריכת קוד מקור]

היי עידן. חשבתי על רעיון לגיוס מצטטים - חלק גדול מערכי הציטוטים הם של אישים או סרטים. האם חשבת לפנות באופן אישי אל כותבי ערכי האישים והסרטים בבקשה לכתיבת ציטוטים של הסרט/אישיות שעליהם הם כתבו? הרי עניין יש, ובשונה מוויקיפדיה ציטוט לא לוקח הרבה זמן לתרגם או למצוא. לדוגמא, אני בחיים לא הייתי חושב להוסיף ערך על תומס פיין בויקיציטוט אלמלא הייתי פעיל שם לפני כן. צ'סשיחה 17:46, 24 יולי 2005 (UTC)

הכיוון הוא כזה, אבל כרגע אני מתרכז במיזם עצמו- סידורו וכו'. אבל למשל במיזם מלחמת הכוכבים למשל ביקשתי מהם להוסיף בערך. יותר מאוחר אני אשתמש בזה. למרות שבכמה סרטים זו תהיה בעייה, ראה מי כתב את חגיגה בסנוקר. עידן ד 17:51, 24 יולי 2005 (UTC)

ערכים לשכתוב[עריכת קוד מקור]

למה אתה כל הזמן נותן את הערכים שלי (הכוונה לערכים חדשים שכתבתי, ריטה, מצור)... לשכתוב?--Dan222 14:28, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

הי דן, וברוך הבא לויקיפדיה. דבר ראשון, שיחה פותחים בחלק התחתון של הדף. ולגבי השאלה שלך: הערכים עצמם אכן נכונים, אך צריכים שיפורים בעריכה בשביל להופכם לערכים אנציקלופדיים. זה העיקרון במיזם כולו- שמישהו כותב ערך (או קבוצת אנשים), ואחרים יכולים לראות מה שהוא עשה ולהעיר ולשפר. גם כפי שתראה בערך של ריטה עברתי עליו ותיקנתי חלק מהדברים, ובשביל שהערך יהיה במצב טוב- צריך לשים את התבנית-כדי שמשתמשים אחרים יבואו לערוך את הערך. אתה יכול לראות בדפי העזרה כיצד כותבים ערך בצורה טובה יותר, ולראות ערכים אחרים. עידן ד 14:35, 5 אוגוסט 2005 (UTC)
תודה על התשובה! (לא קוראים לי דן, זה רק שם משתמש... חבר שלי עשה ונתן לי אותו)  :) --Dan222 14:45, 5 אוגוסט 2005 (UTC)
בבקשה. לגבי השם- זה שם המשתמש שלך... עידן ד 15:30, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

שידרוג המוזיקה בויקי[עריכת קוד מקור]

שלום עידן, אני גם רוצה לתרום לחלק הזה של ויקי! אתה יכול לתת לי "טיפים" לאיך לכתוב את הביוגרפיה של זמרים? במה אפשר להשתמש ובמה לא. תודה! --Dan222 15:02, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

כבר אני אבדוק איזה דפי עזרה אקטואליים. אבל לדעתי, ממש ממש חשוב פשוט לקרוא ביוגרפיות אחרות ופשוט לשים לב לקווי כתיבה עיקריים. אתה יכול להתחיל עם כמה ערכים שכתבתי אשר מופיעים בדף המשתמש שליעידן ד 15:30, 5 אוגוסט 2005 (UTC)
קרא נא את ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים, ויש שמה הרבה הפניות למידע נוסף. בהצלחה, וכל שאלה או בעייה אתה מוזמן לשאול אותי או כל משתמש אחר. עידן ד 15:39, 5 אוגוסט 2005 (UTC)


עידן, חשבתי לעשות את רשימת זמרים להם חסר ערך לקטגוריית זמרים אמריקאים, כמו שיש בקטגוריה:זמרים עבריים... אוליי כך מישהו "יירצה" לכתוב על זמר/זמרת אהוב עליו שכרגע אין לו ערך בויקי העיברי... כבר יש לי רשימה (דיי גדולה של זמרים) שבטח תתרחב עוד, אז רציתי לשאול אם כדאי לעשות את הרשימה...? מקווה שהבנת ל-מה אני מתכוון--Dan222 18:52, 27 דצמבר 2005 (UTC)

אני לא עידן, ומצטער שאני נדחף, אבל אתה יותר ממוזמן לעשות זאת. שאלות כאלה, ד"א, מומלץ לשאול בדף השיחה של הערך. נדב 07:46, 28 דצמבר 2005 (UTC)
OK, טוב שלעוד אנשים אכפת ממה שאני עושה (-; --Dan222 08:00, 28 דצמבר 2005 (UTC)
אכן רעיון טוב, בכל קטגוריה שהיא. לעניין דפי השיחה - בדף שיחה נהוג להתייעץ לגבי פעולה ספציפית של המשתמש , או שאלה אישית. למשהו כללי יותר, לגבי ערך או קטגוריה, נהוג לרשום בדף שיחת הערך, ואתה תמיד יכול לכתוב למשתמשים בדף שיחתם "ראה שיחה כך וכך בדף כך וכך". וכן הרבה משתמשים אכפת ממה שאתה עושה, והרבה עוסקים במוזיקה! עידן ד 08:12, 28 דצמבר 2005 (UTC)

נראה אותך במפגש מחר? (ראה ויקיפדיה:מפגשים/מפגש קיץ נוסף) A&D- עדי שיחה 19:34, אוגוסט 8, 2005 (UTC)

לצערי הרב לא (יותר מדי בחינות, עבודות, לימודים והזנחה פושעת). בשמח פעם הבאה ותודה על ההזמנה. עידן ד 19:36, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

אהלן, אני מוכן כמוהן להרחיב את כל הערכים על קווין. אבל אני רוצה תמורה :)
אם אפשר, בבקשה תעלה את הערך תמוז (להקה) בסדר העדיפויות שלך.

תודה מראש Malolds 17:12, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

אה... תמורה זה לא המינוח הנכון... אין פה סחר מכר, אבל זה היה בצחוק אז זה בסדר. הרשימה בדף משתמש שלי היא די ותיקה, ולא כתבתי הרבה ערכים (לצערי). אז קח בחשבון שאת הערכים בדף שלי כנראה לא אכתוב, ואם בא לך להוסיף אחד מהם אתה מוזמן- שמתי אותם מתוך מטרה להוסיף את כל האמנים שהם נכסי צאן ברזל בעבורי, אך כפי שראית, לא התקדמתי הרבה. כנראה בגלל זה אני יותר פעיל בויקיציטוט. אבל אני אכתוב את הערך בחודש הקרוב, (לפחות קצרמר, או ערך בגודל בינוני) רק בגלל שביקשת יפה. :). עידן ד 17:41, 9 ספטמבר 2005 (UTC)
כמובן שלא, ואני מצר אם דברי הובנו לא כשורה. בכל מקרה תודה רבה D: רציתי לכתוב אותו בעצמי - אבל אני לא יודע מאיפה להתחיל... בכל מקרה אם תתחיל, אני אשתדל להמשיך אותו. ושוב תודה על הפידבק. Malolds 22:23, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

תבנית בעבודה[עריכת קוד מקור]

אהלן עידן, אנא הימנע מלערוך ערך שעליו יש תבנית בעבודה, אחרת הדבר גורם לסיבוכים כשאני רוצה לשמור את העריכות שלי. כרגע סיימתי לעבוד על הערך ואתה יותר ממוזמן לתקן טעיות שתמצא (ואני די בטוח שישנן כמה:)... Jobnikon 19:59, 10 ספטמבר 2005 (UTC)

צודק במאה אחוז, סתם ראיתי תקלדה, ולא יכולתי להתאפק... מצטער על ההתנגשות עריכה. עידן ד 11:32, 11 ספטמבר 2005 (UTC)

שלום לעידן[עריכת קוד מקור]

שלום אני אלון מלהקת מנגה
רציתי לשאול אותך אם אני מחזיר את הדף של הלהקה לאתר ?
הזכויות יוצרים אכן שמורות לי ולכן אני חושב שלי מותר לפרסם את המידע מאחר שאני גם המקור שרשם אותו...

איך אני מחזיר את זה?

תודה!

הפרת זכויות יוצרים?[עריכת קוד מקור]

היי,
ראה בבקשה את שיחה:איפה הילד?. גילגמש שיחה 20:45, 27 ספטמבר 2005 (UTC)

שוב שלום עידן,
האם יש עוד מאמרים שיש בהם בעיה דומה לבעיה שקיימת בערך "איפה הילד?"? גילגמש שיחה 07:47, 28 ספטמבר 2005 (UTC)
אל תדאג, אני אעבור על כולם בסוף שבוע (אין כל כך הרבה) ואבדוק אותם שוב. במילא לא כתבתי כל כך הרבה ערכים, כך שלא תהיה בעייה. עידן ד 07:49, 28 ספטמבר 2005 (UTC)

דוקטים - לא תקלדה![עריכת קוד מקור]

שים לב לכיתוב בערך באנגלית. את הדוקטים מיצרים היום במיטבעות (mints) עבור בנקים. לא מדובר, להבנתי, בייצור של מטבע עובר לסוחר על ידי מטבעה רשמית של מדינה. ועל כן, למשל, אין סיבה שבנק במדינה אחת יקנה דוקטים ממטבעה במדינה אחרת, בניגוד למטבע עובר לסוחר שבו מדינה אחרת אולי תטביע אותו עבור מדינה מסוימת (למשל, המטבעות הישראליים מוטבעים בהולנד אא"ט) אבל המטבעות יופצו לבנקים רק על ידי הבנק המרכזי. ערןב 08:02, 5 אוקטובר 2005 (UTC)

אכן לא תקלדה (מצטער שלא בדקתי את הערך האנגלי, משום מה המילה מיטבעה הייתה זרה לי). אבל אני רוצה להבין למה הם מייצרים את זה עדיין. נראה לי לצרכי אספנות (כמו החברה למטבעות ומדליות), או כל איסוף אחר. עידן ד 08:15, 5 אוקטובר 2005 (UTC)
לדעתי דווקא לא לצרכי אספנות אלא לצרכי ערך (כמו מטילי זהב בבנקים מרכזיים). אני חושב ניתן להמיר מטבע עובר לסוחר לדוקטי זהב כהשקעה בזהב. ערןב 08:46, 5 אוקטובר 2005 (UTC)
יכול מאוד להיות, אני אנסה לברר זאת. עידן ד 14:49, 5 אוקטובר 2005 (UTC)

שלום . לא נהוג למחוק מידע מערכים קיימים. מומלץ מאוד לערוך ,לשנות ללהוסיף,ולהעלות לדיון. לא להשמיד מידע קיים. מרווה הפיגמנטים 23:26, 25 דצמבר 2005 (UTC)

שלום דיזה. אינני מחקתי דבר מהערך, למעט הציטוטים. לא כל עריכה הינה שינוי. אם בערך קיים מידע לא רלוונטי, אשר לא שייך לערך האנציקלופדי, דינו להימחק. לגבי ההעברה לוויקיציטוט - הוויקיציטוט כשמו כן הוא, מאגר ציטוטים. בערך בן כמה שורות, עדיף שלא להוסיף ציטוטים, כי זה לא הנושא העיקרי. באם הערך יהיה ארוך כפי שהוא ראוי לו - זה אף יהיה נחמד אם יהיו בו כמה ציטוטים לדוגמא. זהו. לילה טוב! עידן ד 23:39, 25 דצמבר 2005 (UTC)

שלום עידן, אשמח אם תמשיך מעורבותך הברוכה והבריאה בנושא שיחה:שוטי הנבואה, שנראה לי שמתפתח למאבק כוח עיקש (בייחוד לאור כמות ההודעות שנובעות מעריכות בערך).אורנה - ladypine 20:38, 27 דצמבר 2005 (UTC)

אני עוקב, ומבין לליבך... אני גם אוסיף שם משפט או שניים. עידן ד 21:21, 27 דצמבר 2005 (UTC)

אני רואה שיש לנו אותו טעם במוסיקה!

את הערך של אסף אמדורסקי למשל חיכיתי חצי שנה שמישהו יתחיל לכתוב, וכשראיתי שאף אחד לא כותב אז החלטתי להתחיל אותו בעצמי....

מיכאלי 18:42, 27 דצמבר 2005 (UTC)

אכן כן. רציתי לכתוב אותו בזמנו, אבל גיליתי שזה נורא קשה לכתוב ערכים... אז אני משתדל לתקן כל מה שאני רואה במוזיקה... דרך אגב, יש לי המון דיסקים של מוזיקה ישראלית. כל תמונה שאתה צריך - רק תבקש. עידן ד 19:01, 27 דצמבר 2005 (UTC)

אנא שים לב לשינויים שנערכו בערך גאולה. A&D - עדי 18:05, 29 דצמבר 2005 (UTC)

שיניתי את אפשרויות ההצבעה בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:ראפ. אנא ודא שהצבעתך במקום. Yonidebest Ω Talk 17:42, 31 דצמבר 2005 (UTC)

תודה, שיניתי. עידן ד 18:01, 31 דצמבר 2005 (UTC)

אהלן עידן[עריכת קוד מקור]

אם אתה זוכר אז דיברנו על שיתוף פעולה לגבי ערכי מוזיקה בויקי. מאז לא ממש ביקרתי בויקי כי יצאתי לשנת שירות (וזה גוזל לך את כל החיים) אז אני מתמצל על הייבוש. יש לך הצעה לאמן ללא ערך? (אגב, יש מספיק אתרי ביוגרפיה לאמנים, אבל יש ביוגרפיות טובות ויש שלא. אני מעדיף לעבוד על אלה שהביוגרפיות שלהן מעפנות)

הוי, שלום מכסח. באמת תהיתי לאן נעלמת... לגבי אמנים ללא ערך - המצב השתפר פלאים בתקופה שלא היית פה, וישנם ויקיפדים רבים שכותבים ערכי אומנים, ואף ערכי אלבומים. אתה מוזמן להסתכל בדף המשתמש שלי ולראות איזה ערכים אני הייתי רוצה שייכתבו. כמו כן יכול להיות שתמצא דף זה כמעניין בעבורך. כמו כן אתה יכול לבדוק בעמוד בקשת הערכים - יש שמה בקשות לעשרה אמנים לערך. לגבי אמנים לועזיים - עדיין חסרים כמה נכסי צאן ברזל, אבל גם שם יש שיפור. אה, ואל תשכח לחתום עם ארבע טילדות! עידן ד 09:31, 8 ינואר 2006 (UTC)

שלום עידן[עריכת קוד מקור]

לגבי דבריך בהצבעת המחיקה על הערך צפניה דרורי הסברתי בדיון שם, בברכה כרם יהושע 11:32, 15 ינואר 2006 (UTC)


בתור סטודנט לכלכלה וגם פעיל במגמה ירוקה יש לי משהו שיכול להיות לך מעניין. תסתכל על זה: http://bdidut.com/ee/index.html ואם זה או משהו בכיוון נראה לך מעניין, אז יש דרך שבה תוכל לעזור. צור קשר דרך האימייל של האתר לפרטים נוספים. האזרח דרור 19:17, 8 פברואר 2006 (UTC)

הי דרור. מכיר את האתר (מן הסתם). כרגע אני בתקופת בחינות אז אין כל כך זמן. אשתדל בהמשך לבדוק את האפשרויות. תודה בכל מקרה. עידן ד 19:37, 8 פברואר 2006 (UTC)
רגע, שאבין, אתה עונה שם באימייל? עידן ד 19:39, 8 פברואר 2006 (UTC)
כן. בהצלחה בבחינות. האפשרויות לא מפורטות כרגע באתר. זה פרוייקט שיכול לעניין אותך אולי. האזרח דרור 20:27, 8 פברואר 2006 (UTC)
אני אשלח לך מייל כבר לאתר. דווקא יש לי רעיון בלי קשר. עידן ד 20:39, 8 פברואר 2006 (UTC)
שלחתי. עידן ד 20:44, 8 פברואר 2006 (UTC)

תבנית מחק[עריכת קוד מקור]

צריך להזהר כשמשתמשים בה. לפני שמתשמשים בה יש לוודא שאין גרסאות קודמות, ואם יש, פשוט צריך לשחזר את הערך ולא למחוקו. Yonidebest Ω Talk 22:05, 13 פברואר 2006 (UTC)

צריך לבדוק לפני שמעירים הערות. לידיעתך, דף זה כבר נמחק בעבר, [1], הוכנס בו ספאם, ולבסוף שוחזר על ידך, לגירסה שלפני המחיקה. אי לכך, ניתן למחוק את הדף. בכל מקרה, בגרסאות האחרונות שאני ראיתי, נראתה רק ההשחתה, כי זה נראה כאילו הדף נפתח מחדש. עידן ד 22:20, 13 פברואר 2006 (UTC)
צודק, טעות שלי, לא שמתי לב שהערך נמחק בעבר. הודעה שהופיע לאחר שמחקתי הטעתה אותי. אבדוק מה אוכל לעשות בקשר לזה. תודה, Yonidebest Ω Talk 12:26, 14 פברואר 2006 (UTC)
בבקשה (-: עידן ד 14:42, 14 פברואר 2006 (UTC)

איגי וקסמן[עריכת קוד מקור]

עידן, מה שלומך? אני כותב עכשיו את הערך "איגי וקסמן" והוספתי את הערך גם לתחרות מקצרמר למובחר ואני מקווה שיצליח לי, איכשהו. אני אודה לך אם תעקוב אחריי הערך ותרשום הערות לשיפורו בדף השיחה של הערך. תודה מראש!--Black 07:53, 8 מרץ 2006 (UTC)

אני חושב שיהיה יפה, אם תדאג בערך גם לקישורים החיצוניים. יען כי לארבעת האלבומים שלה. השאלה היא אם יש לך מה לכתוב בערכים הללו (אתה יכול להשוות עם ערכי אלבומים בוויקי האנגלית שכתובים יפה). אם תסכים אני אעלה בסופ"ש או תחילת שבוע הבא את התמונות (תפתח את הערך מיד, כי אם לא התמונות עלולות להימחק). את שני האלבומים האחרונים תיאלץ להשיג לבד... בכל מקרה, אני אעקוב ואעיר בשמחה. עידן ד 09:30, 8 מרץ 2006 (UTC)
אם הבנתי אותך נכון, אתה רוצה שאני אכתוב ערכים לכל אלבום(? הבנתי הנכון?). אם כך עדיף שאני אכתוב את הערך ואז תעלה את התמונות. אפשר גם לכתוב בערך איגי וקסמן את הפירוט על האלבומים והעבודה סביב האלבום (אני חושב שזה רעיון טוב). כמו שבערכים בויקי האנגלית (ראה מדונה באנגלית), כתוב שם גם בערך הזמרת על האלבום וגם יש ערך נפרד לכל אלבום.--Black 18:50, 8 מרץ 2006 (UTC)
הבנת אותי נכון. הערך לא יהיה שלם, ללא ערכים גם על האלבומים. לגבי השיטה, העתקה השיטה האנגלית יפה בעיני. לכשתתחיל לכתוב את הערך, אעלה את האלבומים. אם תוכל, תשיג גם את האלבום השלישי והרביעי. עידן ד 19:04, 8 מרץ 2006 (UTC)
אין בעיה, אני אשיג את השלישי, והרביעי רכשתי לא מזמן :) --Black 06:07, 9 מרץ 2006 (UTC)

היי, יש לך מסנג'ר במקרה? Yonidebest Ω Talk 23:21, 9 מרץ 2006 (UTC)

במקרה כן, למרות שאני מעדיף את הסקייפ... אני אהיה פה אחרי הצהרים ובערב, ומחר. אם אתה רוצה, תשלח לי מייל, ואני אתן לך את הכתובת. עידן ד 08:47, 10 מרץ 2006 (UTC)

שלום, עידן! ראֹה ראיתי כי כבודו פעיל איכות הסביבה ובתור שכזה, מספר שאלות לי אליך: 1. מה הדין לגבי קרטון? האם להשליכו בפח המחזור של הנייר? 2. האם יש כל טעם בפנייה מטעמי לראש העיר בבקשה להצבת פחי מִחזור של בקבוקים (כמו בת"א) ועוד הרבה פחי מיחזור של נייר (יש כמה בודדים בכל העיר) או, בשיטה היעילה יותר: לחלק כל פח רגיל לשלושה חלקים (נייר, זכוכית, פלסטיק) כמו במדינות מתקדמות? (אף על פי שוודאי אנשים לא יתייחסו לחלוקה) או שרק פנייה מטעם גוף ציבורי יכולה להוביל שינוי שכזה? בברכה, HansCastorp 13:09, 13 מרץ 2006 (UTC)

אכן כבודו פעיל איכות סביבה, ואוכל כבר שנים מירורים בריבים מטופשים עם גופים מטופשים עוד יותר בעניינים אלו. אענה לך על השאלות הללו, משום שהנני רגיל לשאלות אלו...
1. התשובה הינה שלילית בזנטית (ותסלח לי על העגה הצבאית). בפח נייר ניתן למחזר רק נייר. בפח של עיתונים ניתן לזרוק גם נייר. אולם אינני יודע האם ניתן לזרוק בפחים אלו קרטונים. אני יכול לתת לך את הטלפון של האשה שמתעסקת בענייני מיחזור במשרד לאיכות הסביבה.

2. זו שאלה ממש טובה. יש טעם לפנות לכל העולם. אם יש לך זמן - תכתוב מכתב. ניתן לנצח את הביורוקרטיה, על ידי הפעלת לחץ גדול יותר, מהמחיר שהם יאלצו לשלם אם הם לא יענו לבקשותיך. יען כי - לחץ ציבורי מסיבי. לגבי הפרדה של הפחים לסוגים, נראה לי שזה פיתרון עדיף, אבל אנחנו עדיין במרחק רב מהשגת ההישג הזה. אם יהיה לחץ של גוף ציבורי עם אנשים מאחוריו, זה עדיף. היכן אתה גר? אולי יש גוף באיזור שלך שפועל בתחום, ואוכל לקשר ביניכם? אני יודע שבבאר שבע למשל, הוחזר מערך המיחזור לעיר בעקבות לחץ של מגמה ירוקה. כך שעדיף לעבוד מתוך גוף מאורגן, אבל גם מכתב מאזרח "פשוט" לראש העירייה לא מזיק... עידן ד 14:04, 13 מרץ 2006 (UTC)

א. אשמח, תודה. ב. אני גר בראשל"צ, אם כי אני מקווה שבחודש-חודשיים הקרובים זה ישתנה. HansCastorp 08:07, 15 מרץ 2006 (UTC)
אני אשלח לך במייל את הפרטים, יותר מאוחר. רק תאשר את המייל שלך אם לא עשית זאת עוד. עידן ד 08:14, 15 מרץ 2006 (UTC)
תודה רבה. אישרתי המייל. HansCastorp 08:25, 15 מרץ 2006 (UTC)

קטגוריה של משתמש, ושבורה[עריכת קוד מקור]

שלום עידן, תבנית משתמש הפיירפוקס שיצרת אינה תקינה, ומכניסה את דף המשתמש שלך לקטגוריה לא קיימת. אנא יישר קו בהתאם לתבניות המשתמש האחרות. תודה, ladypine 07:32, 18 מרץ 2006 (UTC)

צודקת, אעשה זאת. עידן ד 09:09, 18 מרץ 2006 (UTC)

הצבעה בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

תשומת ליבך שהוספתי את אפשרות C בשאלה 6. דרור 20:47, 1 אפריל 2006 (UTC)

6? אתה בטוח? אני לא רואה שם שום תוספת... עידן ד 23:05, 1 אפריל 2006 (UTC)
בסוף מצאתי, אבל לא... עידן ד 20:59, 10 אפריל 2006 (UTC)

קטגוריה - סביבה[עריכת קוד מקור]

אני מנסה לסדר את הערכים שהיו בטקגוריה שמירת סביבה לפי תתי קטגוריות בקטגוריה סביבה. הערות והשגות? האזרח דרור 18:48, 10 אפריל 2006 (UTC)

אני אעבור על זה מחר. אם תמצא מישהו שירחיב את הבדיחה שנקראית איכות הסביבה זה יהיה נחמד. הידעת שאחת הפעולות הראשונות שלי בוויקיפדיה, הייתה פתיחת קצרמר איכות הסביבה? עידן ד 20:58, 10 אפריל 2006 (UTC)

לעידן שלום,

לא התכוונתי לכריכת התרגום של אריוך שיצאה בהוצאת עם עובד בשנת 1971 ובמספר מהדורות נוספות, אלא לתרגומה של יהודית אביטל שיצא לאור בשנת 1951 בהוצאת "פלס". כריכת הספר היתה מאד מרשימה וצויירה ע"י מאייר שקרא לעצמו "רוס", שנודע בציורי דיוקנאות של שחקני בימה ופוליטיקאים בעיתון דבר. כריכה זו היא שאני מחפש. כן אשמח לדעת מיהו "רוס".

בברכה, אדר 18:38, 21 אפריל 2006 (IDT)

טוב. תודה. טוב לדעת. עכשיו יש לי משימה להשיג את הספר (בלי קשר לוויקיפדיה). עידן ד 18:59, 21 אפריל 2006 (IDT)

ראה משתמש:Harel/ארגז חול/תבנית למתקפת איכות בעמוד הראשי (ההצעה השנייה). אני חושב שצריך משהו כזה (אחרי שיפצור נוסף של חרטומי ה-CSS) בעמוד הראשי ובשער הקהילה. אשמח מאוד אם תתחיל במאבק הדרוש לשם כך. Harel - שיחה 00:43, 24 אפריל 2006 (IDT)

יופי הראל. אני רואה רק אדום! עידן ד 00:44, 24 אפריל 2006 (IDT)
עכשיו כחול. עידן ד 00:45, 24 אפריל 2006 (IDT)
מה צריך בשביל המאבק? עידן ד 00:45, 24 אפריל 2006 (IDT)
לדבר עם שומרי אמוני העמוד הראשי - זו כת סודית של סיקריקים. Harel - שיחה 00:46, 24 אפריל 2006 (IDT)
אני אלחם בחרוף נפש. למרות שכוחותי פה דלים. אם אתה רוצה, אני יכול לסדר תמונת עירום שלך בעמוד הראשי של הוויקיציטוט. פתאום גיליתי שיש על שמך קישור אדום, ואפילו לא אתה קישרת אליו... אני מתחיל לחשוד שאתה משלם שלמונים לוויקיפדים, ואני תוהה: איך אני עדיין לא קיבלתי??? עידן ד 00:53, 24 אפריל 2006 (IDT)
-) זה קישור אדום שAlosha38 הוסיף ככה סתם איזה בוקר בתמימות מוחלטת. בינתיים החלטתי להשאירו. Harel - שיחה 00:55, 24 אפריל 2006 (IDT)
ראיתי. עיני עיני נץ, והנני רואה הכל! עידן ד 00:58, 24 אפריל 2006 (IDT)
גם לי עיני נץ אף בארץ בלוגיה הרחוקה, אדון איש-כפר :) Harel - שיחה 00:59, 24 אפריל 2006 (IDT)
יודע גרמנית אתה, הא? עידן ד 01:03, 24 אפריל 2006 (IDT)
על אף תמונות העירום של הראל, שאלה תמימה: האם בו זמנית מתבצעות כמה מתקפות איכות? אני ראיתי כל מיני נושאים רצים: לבנון, ברזיל, סרטים ישראליים, בית המקדש... אנא עשו סדר בראשי. HansCastorp 01:04, 24 אפריל 2006 (IDT)
זה בגלל שלא הסתדרת בשלשות!!! בכל זאת, אני אסביר. כרגע עורכים הצבעה. הדיקטטור הנאור הקטן של הוויקיפדיה החליט שקולנוע יפתח ראשון. לגבי השאר - הם יבואו אחר כך, לפי כמות המשתתפים המתחייבים להשתתף. עידן ד 01:11, 24 אפריל 2006 (IDT)
אחלא, תודה. קראו לי כשיהיה נושא מתקפת איכות רלוונטי לגבַי. או כשתפורסם התמונה של הראל. מה שיבוא קודם. HansCastorp 01:13, 24 אפריל 2006 (IDT)
אתה יכול לעקוב בדף מתקפת האיכות. בכל מקרה, יבואו הודעות בלוח המודעות. לגבי התמונה של הראל - נראה אם הוא ירים את הכפפה... במילא ברסלינג משלמים לו גרושים. עידן ד 01:18, 24 אפריל 2006 (IDT)
נדמה לי שבעברי שלחתי קו"ח לרסלינג ודוגמת תרגום (פרק מספר) ולא חזרו אלַי, הזונות. כאמור: תמיד דופקים את השחורים HansCastorp 01:23, 24 אפריל 2006 (IDT)
לי עוד (?) לא יצא, אבל לאחי יצא התענוג, פעמיים. והוא לא קיבל פה שום קישור אדום!!! אם פעם אמרו שהשלטון בוויקיפדיה הוא של המפעילים, אז אני טוען, כי המעמד החדש הוא הבודקים!!! משתמשי כל הוויקיפדיות, התאחדו!!! עידן ד 01:57, 24 אפריל 2006 (IDT)
חוצפנים! אני אבדוק לכם את הצורה! ובקשר לתמונות עירום שלי, נא לפנות לדובר. Harel - שיחה 09:29, 24 אפריל 2006 (IDT)
ראית האנס, איך המעמד השולט החדש מתלהב מכוחו? הראל, מי הדובר שלך? אני חשבתי שכדאי לך למנות את יוני רז פורטוגלי. הוא יכתוב לך יופי של הודעות לעיתונות, בסגנון מודרני... עידן ד 12:12, 24 אפריל 2006 (IDT)
לא ידעתי שככה זכיתי... מי מציע טובות הנאה? נדב 12:23, 24 אפריל 2006 (IDT)
תלונות מענות וטענות להראל. הוא זה שמחלק שלמונים לחינם. היום קוראים לזה ריבת תות, הא? עידן ד 12:34, 24 אפריל 2006 (IDT)

ויקיתרגום[עריכת קוד מקור]

ויקי מילון הינו מכשיר שמלמד עברית לדוברי עברית. אולם לאדם הדבור יפנית הרבה יותר קל להבין מילה בפורטיוגזית על ידי קריאת התרגום של ביפנית (או הסברה ביפנית במידה ואין תרגום) מאשר לשרוא את ההסבר שלה בפורטוגזית. גם לי עבדך יותר קל להשתמש במילון אנגלי עברי מאשר אנגלי אנגלי. יש בזה מעין החזון של דג בבל, לפחות מבחינת הפיכת הדבר לחינמי לכל דורש. אני מקווה שהצעתי ברורה יותר כעת. maruvkay

הי עידן, עברתי לכאן כי זה יותר נח לי מהבלוג, מקווה שזה בסדר.

דווקא העלתי את התמונה לשרת המקומי ולא לויקישיתוף, ושם גם מצויין הרישיון ותנאיו לפירסום מחוץ לויקיפדיה לפי התבנית: {{צילוםמשתמש| |שם משתמש=ST |כינוי משתמש=אסתר |NoCategory=yes}}אבל בסופו של דבר, זכויות היוצרים הן שלי ולא של ויקיפדיה, ואם אני מתירה לך את השימוש בה, שום דבר אחר לא צריך להטריד אותך, כך שאם אתה מתכוון ליצור ממנה פוסטר שימכר לאלפי מעריצים/ות במחירים מופקעים - זה בסדר גמור! :-). אסתר 14:41, 5 מאי 2006 (IDT)

אה, דיברת על התמונה הזו... ואני קישרתי לתמונה שבפוסט על מתקפת האיכות... ולא הבנתי... לאחר וקיבלתי את האישור, אני רץ כרגע לבית הדפוס, כדי להכין את הגלופות! עידן ד 14:59, 5 מאי 2006 (IDT)
אופסי :-) אסתר 15:25, 5 מאי 2006 (IDT)
כן. השאלה אם זה אופסי שלי או שלך... עידן ד 15:52, 5 מאי 2006 (IDT)
בוא נסגור על חצי חצי D-: אסתר 16:11, 5 מאי 2006 (IDT)
סגרנו! נחמד לעשות איתך עסקים. (-: עידן ד 16:24, 5 מאי 2006 (IDT)

תסביר לי את הבעעע בבקשה סקרלט 01:50, 7 מאי 2006 (IDT)

מתוקה, הערך כתוב נהדר. לקרוא את זה זה בעעעעע. צמרמורות בכל הגוף... עידן ד 02:22, 7 מאי 2006 (IDT)
אז ממך אני לא יכולה לבקש עזרה בכתיבת הערך ג'ק המרטש :/ סקרלט 09:36, 7 מאי 2006 (IDT)
למה? את לא אוהבת ללכת לסרטי אימה? עידן ד 10:01, 7 מאי 2006 (IDT)
ודאי שכן. אז תעזור לי לכתוב את הערך? סקרלט 12:18, 7 מאי 2006 (IDT)
אם תכתבי בטעות וויסקונסין עוד פעם, אני אתקן... בכל מקרה, במה את צריכה עזרה? היכולות הוויקיפדיות שלי, למעט לתקן תקלדות פה ושם, לכתוב בבלוג שלי הודעות על הוויקיפדיה, ולקשקש פה ושם, כבר די חלודות. עידן ד 12:37, 7 מאי 2006 (IDT)

מה קורה עם זה? Harel - שיחה 10:49, 8 מאי 2006 (IDT)

אני גם מחכה. אני אשלח לה מייל. עידן ד 10:50, 8 מאי 2006 (IDT)
שלחתי לך עדכון. עידן ד 11:57, 8 מאי 2006 (IDT)

ראיתי את אתה יודע מה, ותודה על הברכה שם :) . בדר"כ אין לי כ"כ זמן, אשמח אם תשאיר לי הודעה ותפנה אותי לדברים מהסוג הזה. תודה, דורית 16:26, 8 מאי 2006 (IDT)

יש קישור בדף משתמש שלי, אם בא לך לבקר מפעם לפעם. אבל בכל מקרה, אני אודיע לך בשמחה כשיהיו דברים מהסוג הזה. זו הייתה סדרה של ארבעה פוסטים בענייני מגדר. לא היה לי קשה לכתוב אותם, אבל זה נושא נורא כבד. עידן ד 16:35, 8 מאי 2006 (IDT)
ספר לי על זה... תודה, דורית 16:48, 8 מאי 2006 (IDT)

מתקפת האיכות[עריכת קוד מקור]

היי עידן. אנא סייע לי להציל את מתקפת האיכות, זרוק לנו ערך או שניים או כמה עריכות. המתקפה זקוקה להתנעה מחדש (ואתה ברשימה של המתנדבים...). אל תדאג, אני פונה לכולם. מסתבר שבשביל להנהיג מתקפה בויקיפדיה צריך להיות קודם כל נודניק! אלמוג 19:33, 9 מאי 2006 (IDT)

נכון. צריך להיות גם נודניק! זה תפקידו של המפקד... אני מבטיח לעזור בהמשך, אל תדאג. עידן ד 20:05, 9 מאי 2006 (IDT)

הי ירוק אחד[עריכת קוד מקור]

יש לך מה להוסיף לענייני שימור וכו במכתשים בנגב שכתבתי (יש עניינים ומלחמות עכשיו שם, בטח אתה יותר בעניינים ממני)? אסתר 03:14, 25 מאי 2006 (IDT)

לצערי ממש לא, אבל תצרי איתי קשר במייל, ואני אתן לך את הפרטים של מי שכן יודע (ככה זה כשאתה חבר באירגון עם 20 תאים בכל הארץ...). כן, היו שם הרבה מלחמות, אני זוכר רק את הרעיון הזוועתי להקים מחצבה במכתש רמון, תוכנית שלשמחתי הרבה הופלה. עידן ד 12:19, 25 מאי 2006 (IDT)
טוב, חשבתי להפיל עליך את התיק אבל אם זה ככה אני אבדוק את החומר המצורף לעצומות שקיבלתי - חשבתי שאצלך זה יהיה בשלןף :-S אז איזה מלחמות הן בתחום השיפוט שלך? אסתר 17:10, 25 מאי 2006 (IDT)
תחום השיפוט שלי (הצחקת אותי!) הוא ירושלים והסביבה. אבל יש לי קשרים בכל הארץ. את מוזמנת לפנות אלי בכל נושא שהוא. עידן ד 17:41, 25 מאי 2006 (IDT)
I will. אסתר 18:29, 25 מאי 2006 (IDT)
לשאלתך. מרכז את המסלול לתואר ראשון שאני לומד בו. דליק כלבלב 20:25, 28 מאי 2006 (IDT)
יפה לך. בחור טוב הבן ימיני הזה. אגב, יכולת לענות לי בדף השיחה שלך. לא משנה. עידן ד 20:37, 28 מאי 2006 (IDT)

ככה עידן?[עריכת קוד מקור]

הולך למשתמשים אחרים ומאיית את השם לא נכון? מה זה אמור להיות "צ'רלבכה"? פשוט בושה. חוץ מזה קבל את הטרנד החדש - שילוב תיבות משתמש לחיסכון יעיל בדף משתמש יקר --> קבל! --> צ'כלברה שיחה ישיבה 17:26, 31 מאי 2006 (IDT)

ואי, אני באמת לא הייתי בטוח! אבל שכחתי לבדוק... מצטער! מה סליחה? תתפשט! לא משנה. אהבתי את התיבה החדשה! עידן ד 18:04, 31 מאי 2006 (IDT)
בעיות זיכרון, הא? ...well, it comes with the Territory --> צ'כלברה שיחה ישיבה 19:32, 31 מאי 2006 (IDT)
לא, תמיד היו לי בעיות זיכרון. זה נובע מפיזור דעת. עידן ד 20:00, 31 מאי 2006 (IDT)

מה קרה? דורית 16:50, 2 יוני 2006 (IDT)

לא משהו מיוחד. חלילה. סתם עייפות. יותר מדי ויקי ביותר מדי מקומות. עידן ד 16:53, 2 יוני 2006 (IDT)
לך תנוח. אני רואה שהחופשה בים המלח לא הספיקה. דורית 16:53, 2 יוני 2006 (IDT)
שבוע קשה יהיה שבוע הבא. איזה לנוח? אולי אני באמת אצא לחופשת ויקי מיום ראשון וזהו. עידן ד 16:58, 2 יוני 2006 (IDT)
כן, אתה הרי תמיד יכול להפסיק מתי שתרצה. דורית 17:09, 2 יוני 2006 (IDT)
בדיוק! אבל אני מתכחש. בגלל זה אני לא שם את התווית הזו. דורית, אנחנו חייבים להקים ו.א. - ויקיפדים אנונימיים. שלום, קוראים לי עידן, ואני ויקיפד. אנחנו אוהבים אותך עידן! עידן ד 19:39, 2 יוני 2006 (IDT)
אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה :) דורית 19:57, 3 יוני 2006 (IDT)
גם אני! עידן ד 20:22, 3 יוני 2006 (IDT)

האתר שצרפת את קישורו מציג את הנושא בצורה חד צדדית. נושא הקנאביס שנוי במחלוקת, ובויקיפדיה משתמשים בני נוער, לכן עדיף להשאיר רק קישורים אובייקטיביים. --Motyka 19:32, 3 יוני 2006 (IDT)

תיארתי לי שזה יגיע. אני חושב שהאתר מציג את הנושא בצורה הרבה יותר אוביקטיבית מעלה ירוק למשל. זה בסך הכל אתר של מתכונים (שיצא אף כספר). השאלה היא לא האם הקישור ניטרלי ואוביקטיבי או לא, אלא האם הוא רלוונטי ומרחיב. אני חושב שכן. לגבי בני נוער - יש בערך אזהרה גם ככה, ואני לא חושב שזה משנה במשהו התוספת הזו. עידן ד 19:38, 3 יוני 2006 (IDT)
כל עוד קנאביס, גם באכילה, אינו חוקי, יש בעייתיות רבה בהעלאת קישור המציג את הצמח כצמח מאכל. גם אתר הכולל טכניקות לרצח והעלמת ראיות (ואני מקצין בכוונה) הוא רלוונטי ומרחיב, אבל ויקיפדיה כאתר בעל חזות חינוכית לא יוכל לקשר אליו. אגב, האתר הנוסף - למרות שנטייתו הברורה, מצג את הנושא כך שאפשר בהחלט להאירו. --Motyka 19:44, 3 יוני 2006 (IDT)
אל תשווה בין שני הדברים, ובנושא הזה אני לא מסכים איתך, אבל נראה לי שאם נרחיב את הדיאלוג הזה ידך תהיה על העליונה. שיהיה על מצפונך שכל בית ישראל יכינו עוגות גרועות, ויתקעו בפנים יותר מדי סמים, ויהיו בסוטול כמה שעות רבות וטובות (רעות ליתר דיוק). עידן ד 19:54, 3 יוני 2006 (IDT)
נתפשר על עוגת גבינה? על חשבוני!. --Motyka 20:39, 3 יוני 2006 (IDT)
עזוב. עוגות כאלו אכלתי מספיק... אבל תודה! הייתי מכין לך עוגה מהאתר, אבל מעולם לא הכנתי כזו, אז אני מפחד... (ושמעתי יותר מדי סיפורים לא נעימים בכלל על אנשים שטעו בכמויות). אבל אני מוכן עוגת שוקולד! עידן ד 20:44, 3 יוני 2006 (IDT)
ברגע שתהיה בחיפה, קח בחשבון עוגת שוקולד (נטו) (ואפילו שתיים) Motyka 20:47, 3 יוני 2006 (IDT)
חיפה. אני אזכור. אתה גם מוזמן לבקר בירושלים. בתור צמחוני לשעבר ונוסע בתחבורה ציבורית לשעבר יש לי הרבה סימפטיה לאנשים שעוד לא נשברו. עידן ד 20:55, 3 יוני 2006 (IDT)
מה?! שמת קישור לעוגהעוגה בערך על קנאביס? גדול! ועכשיו ברצינות: 1. אתה יודע מה עמדתי בנושא ואני אומר לך שזה מוגזם ו2. אל תפחד, הסוד הוא העלה מדודה של כמויות החומר הפעיל וספיגת מספר עוגות עקרות שלא עושות כלום (לא לשכוח שזה פועל רק אחרי שעתיים). אחרי שתתנסה - its the only way to fly. --> צ'כלברה שיחה ישיבה 20:59, 3 יוני 2006 (IDT)
בהזדמנות... עידן ד 21:54, 3 יוני 2006 (IDT)

לתשומת לבך, שכחת לחתום שם. A&D - עדי 22:20, 5 יוני 2006 (IDT)

כן. תיקנתי. תודה! עידן ד 22:56, 5 יוני 2006 (IDT)

מתקפת האיכות על הממשל בישראל מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לממשל בישראל (מוסדות, משרדים, ארגונים, תפקידים, אישים והיסטוריה) וכתיבת הערכים החסרים (יש לא מעט).
כל אחד יכול למצוא את מקומו במתקפה ולתרום ככל שמתאפשר לו:

  • כתיבת ערכים חדשים בנושאים השונים - ממשלה, הכנסת, רשויות ומוסדות בישראל, משפט בישראל, ערכי רוחב ועוד רבים נוספים.
  • שיפור ושכתוב ערכים קיימים, הגהה, ניסוחים, תבניות, קישורים חיצונים ועוד.
  • הוספת לוגו/תמונה לערכים השונים.
  • השתתפות בפרוייקט משרדים ושרים אשר תפקידה היא קבלת תמונה מלאה ורחבה כולל מידע, היסטוריה, מדיניות ואישים הקשורים למשרדי הממשלה השונים מקום המדינה ועד היום.
  • עזרה בכל נושא אחר.

המטרה של המתקפה היא הגברת איכות הערכים מעבר למידע בסיסי אל עבר ההיסטוריה, המדיניות אשר ננקטה ושונתה ע"י הארגונים או המוסדות השונים וסדר בכל הערכים השונים למען ניווט קל ופשוט ביניהם.

ידוע כי במתקפה הנוכחית על הממשל בישראל מעט קשה יותר לכתוב ערך חדש, כי לא ניתן לתרגם מויקיפדיות זרות, אך ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר יכולים לעזור בנושא הממשל בישראל וגם אם מעט קשה, הנושא חשוב מאד ולכן אני מקווה שתהייה הצטרפות רחבה למען השגת היעדים שהוצבו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה!
אסף 13:52, 10 יוני 2006 (IDT)

אני אעזור בעיקר בעריכות ותיקונים. לא בכתיבה של ערכים חדשים. בכל מקרה, שיהיה לנו המון בהצלחה! עידן ד 14:10, 10 יוני 2006 (IDT)
כל עזרה תתקבל בשמחה. כמו כן, אם נראה לך שיש ערכים חסרים, אתה מוזמן להוסיף אותם לרשימה (במיוחד בנוגע לערכי רוחב או היסטוריה של הממשל (לא פוליטית)). בברכה, אסף 14:12, 10 יוני 2006 (IDT).
שברתי על זה את הראש, והכנסתי קצת בזמנו. שים לב שיש קישור לרשימת הח"כים. כך שהרשימה נראית קצרה, אבל היא ארוכה... עידן ד 20:15, 10 יוני 2006 (IDT)

מתקפת איכות השואה[עריכת קוד מקור]

הצבעת בעד העברה של מיזם השואה למתקפה. אם הנך מעוניין להשתתף במתקפה העתידית, חתום בבקשה כאן. בברכה, אבירם 22:13, 12 יוני 2006 (IDT)

אשתתף, אך בקטנה. עידן ד 22:17, 12 יוני 2006 (IDT)

את הטעות שעשיתי במיקום הערתי, אתה יודע איפה. אתה יכול? אני ממש לא שולטתת!!1. תודה, דורית 23:55, 13 יוני 2006 (IDT)

איפה את רוצה שאני אשים אותה? כתגובה אלי? כן, אני יכול, זה עלה 100 שקלים טבין ושקילין. זה נקרא מנוי פרו... עידן ד 00:16, 14 יוני 2006 (IDT)
אין פרוטקציה? הנחות למפעילים? משהו? וכן, בתגובה אליך. תתקן בבקשה. דורית 11:28, 14 יוני 2006 (IDT)
אין. מתקן. עידן ד 12:50, 14 יוני 2006 (IDT)
תודה! דורית 13:58, 14 יוני 2006 (IDT)

כמו גנב בלילה[עריכת קוד מקור]

אין צורך להשתמש במייל כמו גנב בלילה, דעותיך ידועות ב-2 הנושאים ויכולת לפרסם אותם בדף השיחה של הישיבה. --> צ'כלברה שיחה ישיבה 14:58, 15 יוני 2006 (IDT)

נ.ב. - ברכה זה אחלה אתר באופן כללי והוא מופיע אצלי במועדפים כבר שנים... --> צ'כלברה שיחה ישיבה 14:58, 15 יוני 2006 (IDT)
גנב בלילה? טוב נו, אתה צודק. נו שוין. עידן ד 15:05, 15 יוני 2006 (IDT)

תבנית "משתמש פיירפוקס"[עריכת קוד מקור]

עידן שלום, לאחרונה גיליתי את תבנית "משתמש פיירפוקס שיצרת" (או תרגמת, איני יודע). כך או כך, רציתי לשאול מדוע מופיע לוגו של ציפור ולא לוגו השועל המוכר והידוע. דרור שולומון 22:06, 15 יוני 2006 (IDT)

תרגמתי מאנגלית. שאלה טובה אתה שואל, והתשובה היא בדף שיחת התבנית באגלית. אתה מוזמן לחטט שם (יש שם המון מלל!) ולתת לי תשובה פה. גם אני סקרן! עידן ד 22:21, 15 יוני 2006 (IDT)

אנחנו מתקרבים לימים האחרונים של המתקפה, ולפני שמסכמים חשבתי שראוי לבקש מהמשתתפים לתת מאמץ אחרון למתקפה כדי שנספיק כמה שיותר וניתן יהיה לסכם את המתקפה כמוצלחת ביותר. אם כל אחד יקח על עצמו לכתוב 3-4 ערכים או לתקן/להרחיב מספר ערכים זהה (או יותר מזה) מהמתקפה, נעשה התקדמות גדולה אל עבר סיום המתקפה בהצלחה יתרה. בסה"כ עד עתה המתקפה הייתה טובה - נכתבו, שופרו והורחבו ערכים רבים והשתתפו בה מספר לא מבוטל של משתמשים והצלחנו לקדם במאמץ משותף את המתקפה - עם זאת, יש עוד עבודה רבה כדי להשלים את המשימה ולכן אני פונה אישית לכל אחד בבקשה לתת מאמץ אחרון למתקפה לקראת הסוף. בכל מקרה, תודה רבה על העזרה עד עתה! (סיכום יבוא במוצ"ש) בברכה, אסף 23:44, 26 יוני 2006 (IDT).

הצבעה בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

אשמח להשתתפותך בהצבעה. דרור 19:02, 28 יוני 2006 (IDT)

רץ לבדוק! עידן ד 21:25, 28 יוני 2006 (IDT)

מתקפת בקשת ערך יוצאת לדרך בעוד יומיים[עריכת קוד מקור]

שלום, מתקפת האיכות בנושא ויקיפדיה:מתקפת איכות/דף בקשת ערך תחל בעוד יומיים, ב-2 ביולי 2006 ותמשך שלושה שבועות, עד ה-22 ביולי 2006. החלטתי להזכיר לכל מי שנרשם כמוכן להשתתף במתקפה. ישנם תחומים רבים שבהם ניתן לתרום במסגרת המתקפה הזו, כמצופה מדף בקשת ערכים כללית. המטרה של המתקפה היא לתת לקוראי הוויקיפדיה את הערכים שמעניינים אותם, ולכן אני רואה חשיבות רבה במתקפה הזו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה :-)
Yonidebest Ω Talk 02:15, 30 יוני 2006 (IDT)

שלום עידן. רק רציתי להגיד תודה רבה על העזרה במתקפה החשובה שזה עתה הסתיימה בתחום הממשל בישראל. תודה רבה על כל עריכה, תרומה, הרחבה, כתיבת ערך או כל עזרה אחרת. אתה יכול לקרוא את הסיכום המפורט הכולל מסקנות למתקפות עתידיות ולהגיב בדף השיחה אם יש לך הערות או הצעות לעתיד. תודה רבה, בברכה, אסף 23:23, 3 יולי 2006 (IDT).

בבקשה. תרמתי בקטנה, אבל לפחות הוספתי באחד הערכים שתי פסקאות! עידן ד 23:53, 3 יולי 2006 (IDT)

דרוש בתחילת הערך מבוא שיסביר על מה בדיוק זה מדבר (תופעה/תזה/מושג) A&D - עדי 22:13, 6 יולי 2006 (IDT)

ערב טוב עידן[עריכת קוד מקור]

אמרת שנמשיך את הדיון בדף השיחה שלך. אני לא כל כך רוצה להמשיך בדיון כי מבחינתי מה שהראל עשה סגר את הפרשה. אתה יודע טוב מאוד שדוד לא התכוון למה שהוא אמר. הוא אמר את זה בשעת סערת רגשות, וכמו שאני לא יכול לקבל את מה שהוא אמר ומגנה את זה בכל תוקף, כך אני גם יכול להבין מאיפה זה הגיע. הזהרנו כבר כמה פעמים שזה יקרה. ולבסוף זה קרה. אתה לא יכול להפריד את מה שנאמר מהקונטקסט שזה נאמר בו. ואני מאוד מצטער אם אני מעורר בך גועל. אתה לא מתאר לך איזה קבס עמד בפי בפעם הראשונה שראיתי את מה שכתב דוד. אבל אז ראיתי את כל הדיון, והבנתי שזה קרה בגלל בן אדם (ותסלח לי בבקשה על מילותי) שמשתין עלי ועל העם שלי בקשת. ואם לבן אדם כזה נותנים להמשיך לפעול ואילו את דוד חוסמים לנצח יש כאן צביעות נוראה. לב - שיחה 22:00, 9 יולי 2006 (IDT)

תראה, אביר המתמטיקה משתין עלי בקשת, אחרי שהוא שם בעמוד שלו די ניין שהורס בית פלסטיני. מטאל משתין בקשת עעל הקוראים החרדים, בתמונת דוד שיש לו בעמוד המשתמש. גם אם משתינים עליך בקשת, ואני מבין אותך, אך חוש בשזה בגבולות השיח התקין מה שיש לו, לא ניתן להבין את התגובה האלימה הזו. הכיתוב של האנס מותן שלוש פעמים, והקהילה הסכימה שזה יהיה בעמוד הראשי, כך שמטאל בעצם לא רק קילל את האנס, אלא את כל הקהילה, ואת חופש הביטוי שהיא מתירה. אתה בעצם אומר, שאם מישהו אומר משהו שאני מתנגד לו בחריפות, ניתן להבין איומים כלפיו, ואיום לרצח. לא אתה מעורר בי גועל, אלא עצם ההצדקה שלך לאמירות. בעצם זה שאתה "מבין" אותו, אתה מצדיק אותו. הלילה היה גמר גביע העולם בגרמניה. אחרי ששחקן איטלקי עשה פרובוקציה קטנה, זידאן נגח בשחקן בחזה. השופט לא "הבין" את זידאן, אלא הניף לעברו כרטיס אדום. כך גם היה צריך לנהוג כלפי מטאל. חבל שיש בוויקיפדיה הבנה למעשים אלימים כאלה. כשאני שומע משפטים כמו שלך, אני מבין יותר למה החברה שלנו כל כך אלימה, ומקבלת אלימות. עידן ד 01:23, 10 יולי 2006 (IDT)
עידן, באתי לחזק את ידך ולציין כי אהבתי את האנלוגיה האקטואלית שלך. כמו כן, אנא שים לב כי הראל ענה בדף שיחתו. בברכה, אסף 01:26, 10 יולי 2006 (IDT).
עניתי, והגבתי שם. תודה על החיזוק. אני מעדיף שהדיון הכל כך חשוב הזה, אך מיותר להפליא באותה מידה ימשיך שם. עידן ד 01:33, 10 יולי 2006 (IDT)
רק שים לב, שזה ביטוי חדש שנוסף לאחר שהוא הוריד את הקודמים. הקהילה לא הסכימה לביטוי. בברכה, לב - שיחה 01:37, 10 יולי 2006 (IDT)
הקהילה לא צריכה לאשר כל ביטוי של כל משתמש פה, ואין פה משטרת מחשבות. כל עוד הקהילה לא הצביעה בעד הורדת הקטע (כפי שקרה בתקדים של מלח השמיים), הקהילה מסכימה על קיומם של הדברים. עידן ד 02:04, 10 יולי 2006 (IDT)

שלום שוב. חשבתי על כל הסיפור הזה עוד הפעם. חשבתי מה אני הייתי חושב אם זה היה נאמר כלפי. אתם צדקתם. אני טעיתי. זה אכן גבול שאסור היה לעבור ומרגע שזה קרה הוויקיפד אינו יכול להיות רצוי כאן יותר. הטעות הייתה איתי שהתייחסתי לנושא בפחות משמעות ממה שהוא באמת. ואני גם מבקש סליחה ממך, מאסף ומכל מי שאולי פגעתי בו במה שאני כתבתי. בברכה, לב - שיחה 02:24, 10 יולי 2006 (IDT)

שמח לשמוע. אשמח אם תכתוב זאת בדף שיחתו של הראל, אם לא עשית זאת עדיין. התנצלותך מתקבלת. עידן ד 02:28, 10 יולי 2006 (IDT)
אוקיי. אדאג לכתוב זאת גם שם. יום טוב, לב - שיחה 02:30, 10 יולי 2006 (IDT)
תודה. לילה טוב. עידן ד 02:34, 10 יולי 2006 (IDT)

המשתמש הירוק תמיד[עריכת קוד מקור]

אני עוקב אחר כתיבתך בפורומים השונים בפרשת מטאל-ויקיפד ויש לי דבר מה לומר: יחסית למשתמש ירוק אתה ממש צלול ורהוט! HansCastorp 02:26, 10 יולי 2006 (IDT)

תשמע, דובר או לא דובר??? עם כל הכתבות שכבר כתבתי, וההודעות לעיתונות, והפוסטים בבלוג, כבר נהייתי ממוקצע. חוץ מזה, יחסית למשתמש ירוק, זה לא כל כך קשה, עם כל הכבוד... עידן ד 02:31, 10 יולי 2006 (IDT)

אני צריך אותך בויקיציטוט --> צ'כלברה שיחה ישיבה 02:33, 10 יולי 2006 (IDT)

שניה, אני בא... עידן ד 02:34, 10 יולי 2006 (IDT)

אני פועלת למיגור המילה הנ"ל, דווקא ממך ציפיתי ליותר. זו באמת לא כזו בעיה לשנות את מילת ה-נ' למשהו אחר. דורית 14:51, 10 יולי 2006 (IDT)

או קי. אז לא הבנתי אותך נכון. מדוע את מתנגדת למילה זו, ומה הצעתך לאלטרנטיבה? עידן ד 14:53, 10 יולי 2006 (IDT)
יש לה קונוטציות לא נעימות כלפי נשים. תהיה יצירתי, תמצא כבר משהו. דורית 14:59, 10 יולי 2006 (IDT)
טוב, טוב. אני מסכים. אשנה את זה לנשים. רק אל תקחי את זה קשה מדי. עידן ד 15:02, 10 יולי 2006 (IDT)
ואני כן. המשך כך! תראה לה מאיפה משתין הדג הוויקיפדי. גילגמש שיחה 15:03, 10 יולי 2006 (IDT)
מפה. תרגיע גילגמש. ועידן - למה שאני אקח את זה קשה? אתה זה שצריך לדאוג. דורית 15:05, 10 יולי 2006 (IDT)
גילגמש, אתה כן מה? לא הבנתי אותך...
דורית, אני בכלל לא לוקח את זה קשה, יש דברים הרבה יותר קשים מזה. אני לא מייחס לזה חשיבות, אבל אם את כן - אני מקבל את דעתך, ואת יכולה לראות את השינוי, ואת ההערה בדף השיחה. עידן ד 15:07, 10 יולי 2006 (IDT)
זאתי קומוניסטית-פמניסטית. אל תקשיב לה. גילגמש שיחה 15:09, 10 יולי 2006 (IDT)
נכון, צריך ישר לפחד. דורית 15:11, 10 יולי 2006 (IDT)
חדל. מתניה שיחה 15:11, 10 יולי 2006 (IDT)
כן, מצטרף למתניה. ילדים לא לריב. אני רק רוצה לציין שכולנו פרולטרים! עידן ד 15:13, 10 יולי 2006 (IDT)
לא רק שיש פה כפיה מיליטריסטית בוטה וסתימת פיות, גם האשמות בפרולטריות?! אני פרוטלרטיון?! פיכס! גילגמש שיחה 15:14, 10 יולי 2006 (IDT)
כפיה מיליטריסטית בוטה? סתימת פיות? האשמות בפרולטריות? גילגמש, אתה מתחיל להדאיג אותי... עידן ד 15:17, 10 יולי 2006 (IDT)
קובץ:Merkava3d 2.jpg
גילגמש תזהר, אני כבר מגיע עם החבר'ה
מתניה שיחה 15:19, 10 יולי 2006 (IDT)
מתניה, אני מביע את מחאתי החמורה שאתה שם לי טנק בדף השיחה! אבל מאחר וסוף סוף אני רואה טנקים רק בתמונות, אז זה בסדר. תגיד לי, איפה צולמה התמונה? בגבול הצפון (תמונה מאוד מעניינת), ומדוע יש אדם הדורך על שביל הטשטוש? האם זה גשש? עידן ד 15:22, 10 יולי 2006 (IDT)
האמת שאני לא יודע, אבל ככל הנראה כן, ואני כמעט בטוח שהאדם על שביל הטשטוש הוא גשש. מתניה שיחה 15:24, 10 יולי 2006 (IDT)
תודה. שמח לראות שאני עדיין מאוד חד עין בכל הנוגע לנושאים צבאיים. עידן ד 15:26, 10 יולי 2006 (IDT)
הוא פשוט שריונר לא פחות ולא יותר. מתניה שיחה 15:28, 10 יולי 2006 (IDT)
אני? חו"ח. מסייעת רתם, גבעתי. עידן ד 15:30, 10 יולי 2006 (IDT)
לא נורא, קורה. מתניה שיחה 15:36, 10 יולי 2006 (IDT)
נורא! נורא ואיום! אתה לא יודע שסגול לא יורד במים, סגול זה כתם לכל החיים? עידן ד 15:43, 10 יולי 2006 (IDT)
מכיר את כתריאל? מתניה שיחה 15:48, 10 יולי 2006 (IDT)
תשמע, אני אוגוסט 8, כשמדובר על 98. אז כנראה שלא. עידן ד 15:49, 10 יולי 2006 (IDT)
חבל, כי הוא אוג' 0. כמעט. מתניה שיחה 15:51, 10 יולי 2006 (IDT)
א. חבל על מי שמת, וגם זה לא על כולם. ב. בכל מקרה, אני לא מכיר. עידן ד 15:56, 10 יולי 2006 (IDT)

לא יודע אם אתה מכיר[עריכת קוד מקור]

חברים בכל מחיר - אם לא, זה מכתש בהשכלה הירוקה שלך. אם כן - אנא עבור עליו. --> צ'כלברה שיחה ישיבה הומור 04:38, 12 יולי 2006 (IDT)

בטח שמכיר! עידן ד 11:52, 12 יולי 2006 (IDT)

נו, הבטחת![עריכת קוד מקור]

משתמש:צ'כלברה/ארגז חול. --> צ'כלברה דבר שב צחק 22:28, 15 יולי 2006 (IDT)

כל כך מהר? מחר זה יבוצע. עכשיו אני עובד. עידן ד 22:31, 15 יולי 2006 (IDT)
עובד? על מי? --> צ'כלברה דבר שב צחק 22:31, 15 יולי 2006 (IDT)
עזוב. אם אתה רוצה, אני אשלח לך את הקורות חיים שלי במייל. עידן ד 23:06, 15 יולי 2006 (IDT)
למה אתה מעוניין להתפטר ולהתחיל לעבוד אצלי? --> צ'כלברה דבר שב צחק 23:06, 15 יולי 2006 (IDT)
תלוי מה אתה מציע... עידן ד 23:10, 15 יולי 2006 (IDT)
יודע לדבר בדואית? (-: --> צ'כלברה דבר שב צחק 23:11, 15 יולי 2006 (IDT)
עזוב. אפילו לא בצחוק!!! עידן ד 23:19, 15 יולי 2006 (IDT)
נתחיל בשיעור קצר: ברעעה! ברעעה! = הכל פה מלא זרעים! (-: --> צ'כלברה דבר שב צחק 23:21, 15 יולי 2006 (IDT)
צ'כ, לעולם לא אעבוד איתך! עידן ד 23:24, 15 יולי 2006 (IDT)
אוי, צוחקים איתך. העבודה היחידה שהייתה לי בשנה האחרונה זה פרוייקט פר"ח (מהסוג החיובי, כן?) --> צ'כלברה דבר שב צחק 23:26, 15 יולי 2006 (IDT)
עזוב, בקטע הזה לא צוחקים איתי. אם אתה רוצה, אני מוכן לצרף את הסיפור לקורות חיים שלי. עידן ד 23:32, 15 יולי 2006 (IDT)
עזוב קו"ח, פרסם בבלוג. --> צ'כלברה דבר שב צחק 23:36, 15 יולי 2006 (IDT)
אתה פסיכי? זה פלילי לאללה! חוץ מזה, אבא שלי מנוי בבלוג... עידן ד 23:40, 15 יולי 2006 (IDT)

טוב, עם הורים לא מתעסקים... --> צ'כלברה דבר שב צחק 23:45, 15 יולי 2006 (IDT)

ממש לא. גם ככה אמא שלי עצבנית עלי שאני מאריך שיער. עידן ד 23:52, 15 יולי 2006 (IDT)
שניה, אני שולח לך תמונה שלי בתקופת הראסטות... --> צ'כלברה דבר שב צחק 23:54, 15 יולי 2006 (IDT)

יאללה[עריכת קוד מקור]

אני רעב 2?

יאללה, אני קיימתי את חלקי עכשיו תורך, (מקווה שהתמונה לא גרמה לך לזעזוע). --> צ'כלברה דבר שב צחק 14:22, 16 יולי 2006 (IDT)

זעזוע רב! כולי פירכסתי מול המסך! אני עכשיו יוצא למבצע לחפש את הדיסק ולהביא לך את זה. עידן ד 14:41, 16 יולי 2006 (IDT)
המשימה הוכתרה בהצלחה! עידן ד 14:48, 16 יולי 2006 (IDT)
מה עם "אני רעב 2" - הוא עז? --> צ'כלברה דבר שב צחק 14:50, 16 יולי 2006 (IDT)
כן. הוא עז שעושה מיעו. אין שמה זמן. עידן ד 14:53, 16 יולי 2006 (IDT)
טוב, אני סתם אחרבש משהו. --> צ'כלברה דבר שב צחק 14:55, 16 יולי 2006 (IDT)
מה יש לחרבש? אגב, בדקתי, זו גירסת בונוס לדיסק. עידן ד 14:59, 16 יולי 2006 (IDT)

מה קורה? רציתי לשאול אם אתה באמת מעדיף 8 ערכים המהווים כפילות ויכילו שורה אחת בלבד לפחות בשנתיים הקרובות? כל המידע בערכים אלו כבר מופיעים במסודר בערך אחד (ראה בהצבעה) ולכן הרעיון הוא להפוך אותם להפנייה, עד אשר יהיה מה לכתוב עליהם מלבד שורה אחת בלבד (שזה יהיה לפחות שנה-שנתיים מעכשיו) ואז זה ישוחזר (כך מה שנעשה לא ימחק) ויכתב המידע הנוסף. אשמח לדעת מדוע אתה תומך בהשארת הערכים במתוכנתם הנוכחית אשר לפי דעתי לא ראויים להשאר כאשר הם גם בעלי שורה אחת בלבד וגם מהווים כפילות לערך אחר. בברכה, אסף 21:47, 21 יולי 2006 (IDT)

אני לא רואה נזק בהשארת הערכים כמו שהם. זה לא שיש לנו אנציקלופדיה בת כמה מאות או אלפי ערכים. זה טיפה בים. עידן ד 23:05, 22 יולי 2006 (IDT)

אם כבר צניחה חופשית...[עריכת קוד מקור]

אז עד הסוף... --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 22:34, 22 יולי 2006 (IDT)

וואו! איזו נוסטלגיה! (למרות שעברו רק 8 שנים). אסף 22:42, 22 יולי 2006 (IDT).
מיותר לחלוטין. חרא של שיר. דבילי לחלוטין. פאנק??? עידן ד 23:03, 22 יולי 2006 (IDT)

בשקט בשקט, ובלא לעורר מהומות, נפתחה בליל אמש מתקפת האיכות על בית המקדש.

ליש וPpesel עסקו בערכי אישים, בעוד DGtal הרחיב את הכתוב על מזבח העולה, משתתפים אחרים בעיקר עסקו בהוספות קטנות ועניינים טכניים. התחלה טובה - אך עוד רבה הדרך לפנינו.

מתקפה זו מתחילה בזמן שקשה לכתוב בו - חלקנו מתקשים בשל המצב הבטחוני, חלקנו מתמודדים עם תקופת המבחנים (ולימודים בכלל), וחלקנו נמצאים בימיו האחרונים של זמן קיץ.

האחראי הראשי על המתקפה, הללג, משתייך לקבוצה האחרונה, ולא יוכל למלא את תפקידו עד למחרת תשעה באב (ה-4 לאוגוסט). למרות מאמצים רבים, עוד לא נמצא מי שיטול על עצמו את מילוי מקומו בתחילת המתקפה - מתנדבים מתבקשים לגשת לדף השיחה של המתקפה. בברכה, דניאל צבי 19:51, 23 יולי 2006 (IDT)

אשתדל לעזור בעריכות פה ושם. בהצלחה! עידן ד 19:55, 23 יולי 2006 (IDT)

שלום,
אתה מבין אולי בדפדפן הזה? אם כן, אשמח אם תעבור על הערך שתרגמתי מוויקיפדיה האנגלית, יש שם כמה מושגים שתרגמתי מבלי להבין מה הם, וגם פסקה אחת שלגמרי לא הבנתי וחצי-תרגום שלה נמצא בהערת מוסתרת בפסקת ההיסטוריה. בברכה, pacmanשיחה 23:18, 23 יולי 2006 (IDT)

לצערי לא ממש. אולי rotemliss ידע. עידן ד 23:26, 23 יולי 2006 (IDT)
תודה, אפנה אליו. pacmanשיחה 23:28, 23 יולי 2006 (IDT)

לא שאתה כבר מתרגש מזה אבל[עריכת קוד מקור]

תודה שפרסמת על התלונה שלי בנוגע לתיבות המשתמש בבלוג שלך, פעם ראשונה שהשם שלי מופיע בנענע ו-NRG :) אודה לך אם בפעם הבאה תודיע לי בדף השיחה, סתם שאדע מראש... צהוב עולה 21:10, 27 יולי 2006 (IDT)

בקשה בקשה. לרוב אני לא מתכנן מראש מועד לכתיבת פוסטים, אלא על בסיס כוח וזמן נתון. העניין הוא שמייד שלאחר שפירסמתי את הפוסט, אדר שלו פנתה אלי (וגם אליך), והיא הזדרזה להוציא את הידיעה, והקדימה בכמה דקות את עידו קינן מ-nrg שלא היה איתי בקשר. לא מתרגש, אבל שמח. עידן ד 21:24, 27 יולי 2006 (IDT)
נראה שהבלוג שלך מאד פופלרי... כל הכבוד (ודרך אגב: הגיע הזמן לארכב את דף השיחה...). אסף 15:54, 28 יולי 2006 (IDT).
כן. הבלוג שלי די פופולרי. זה ממש לא פשוט ליצור בלוג חברתי שהוא יהיה גם פופולרי. אבל אפשר. האירכוב יהיה כל 100 נושאים. עידן ד 16:05, 28 יולי 2006 (IDT)
100 נושאים? טוב, אם זה מה שאתה רוצה... אסף 16:51, 28 יולי 2006 (IDT).

אין ים, יש נוף[עריכת קוד מקור]

איך זה? דורית 15:52, 28 יולי 2006 (IDT)

לחיים!
את אוהבת כהות? אני דווקא מעדיף בהירות... עידן ד 16:03, 28 יולי 2006 (IDT)
שכחתי, מישהו פה אוהב דרדסיות. ומצטערת, אני לא עושה אפליה. כהה זה יפה. דורית 16:05, 28 יולי 2006 (IDT)
טוב, תודה. שנים לא שתיתי גינס... עידן ד 16:08, 28 יולי 2006 (IDT)

השארת אותו קצרמרון יתום עם תבנית עבודה! על מי או מה אתה עובד? --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 21:33, 29 יולי 2006 (IDT)

אתה מוזמן להמשיך אם בא לך. לצערי לא יהיה לי זמן גם בשבוע הבא :-( עידן ד 21:40, 29 יולי 2006 (IDT)
ואני כבר חשבתי/קיוויתי למיקרו-מתקפת איכות של יוטיוב, מייספייס, פליקר ועוד עד שהכנתי קטגוריה:אתרים מבוססי תוכן משתמש. oh well - נתראה אחרי המלחמה/תקופת הבחינות! --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 21:44, 29 יולי 2006 (IDT)
אני בעד... בינתיים אני מתכונן נפשית לכתיבת פוסט על הויקימאניה. אני נותן לך שעה אחת, עד שהערך הזו כחול... עידן ד 21:47, 29 יולי 2006 (IDT)
נראה לך? תבקש מDrorK שיכתוב על זה - אחרי הכל, הוא קיבל מהם טיסה+מלון בחינם! אני אתעסק לי פה עם בנייה קנדית... --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 21:49, 29 יולי 2006 (IDT)

נזיפה חמורה[עריכת קוד מקור]

שלום, כאן האח הגדול שלך!

תדע לך שאנו יודעים בדיוק מה אתה עושה במקום לתרום למתקפה אליה נרשמת.

ברגעים אלו ממש, אנשינו נעים בדרך אליך בכדי ליישם את העונש הראוי. התקווה היחידה שנותרה לך, היא להיכנס לדף המתקפה ולכתוב/לערוך כמה ערכים.

ובנימה אישית:אמרת שתערוך - ישנם כמה ויקיפפדים טריים, שנראה שצטרפו לרגל המתקפה, דבר טוב, אך הערכים שהם כותבים משקפים את טריותם. הבטחת "עבודה בעריכות, תקלדות, קטגוריות וכו'" - בבקשה! בברכה, דניאל צבי 00:13, 30 יולי 2006 (IDT)

צודק, צודק. מוריד את ראשי בהכנעה. מזל שיש אח גדול. רק שלא תכניס אותי לחדר 101. עידן ד 00:55, 30 יולי 2006 (IDT)
אח גדול זה כלום, אז אתה עוקב אחרי? תזהר שלא אתפוס אותך! כי ממני אפשר לנסות לברוח, אבל לא להסתתר. דורית 15:05, 3 אוגוסט 2006 (IDT)
עוקב גם עוקב. מדף המשתמש שלך אי אפשר להבין כלום. אני מנסה למצוא אינפורציה. עידן ד 19:08, 3 אוגוסט 2006 (IDT)
אני לא מספר 6, גם לא רואה 6/6. דף המשתמש שלי מגלה את כל מה שצריך לדעת, אין שום דבר מעניין מעבר לזה. צר לי, דורית 19:52, 3 אוגוסט 2006 (IDT)
א. דף המשתמש שלך לא אומר כלום! ב. לא יכול להיות שאין שום דבר מעניין בעבר לזה. ג. מי מספר 1???????? עידן ד 19:56, 3 אוגוסט 2006 (IDT)
כל זאת ועוד, בפרק הבא של - בועות! דורית 19:58, 3 אוגוסט 2006 (IDT)
יפה מאוד דורית. את מגלה בקיאות נהדרת בסדרות טלוויזיה! עידן ד 20:07, 3 אוגוסט 2006 (IDT)

לא שחזרת את הדף שלך כמו שצריך (תראה את השורה הראשונה). צהוב עולה 18:03, 5 אוגוסט 2006 (IDT)

תיקנתי. תודה רבה. עידן ד 19:05, 5 אוגוסט 2006 (IDT)

הבלוג שלך[עריכת קוד מקור]

שלום, משום מה, כשאני מנסה להיכס לבלוג דרך הקישור כאן, זה עובד לי רק באופרה ולא באקספלורר. יש לך הסבר? דודסשיחה 01:33, 10 אוגוסט 2006 (IDT)

מה רע? אקספלורר זה חרא. אין לי שמץ של מושג למה זה קורה. פתרונות אפשריים: א. רסס. ב. מנוי ג. הוספה למועדפים. ד. הוספה לדלישס. אתה מוכן להסביר לי למה אתה גולש באקספלורר??? עידן ד 01:36, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
דודס, צילום משתמש.
דבר ראשון, המחשב שלי כולו חרא. בדרך כלל אני משתמש באופרה, אך אני לא יכול לראות באופרה ובפירפוקס סרטונים (לא יודע למה, אני טכנופוב חושילינג), ולכן ניסיתי להכנס באקספלורר. עכשיו ראיתי שאני לא יכול להכנס גם דרך הגוגל. עכשיו תסביר לי את הפתרונות שהצעת, שלב אחר שלב. דודסשיחה 01:41, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
אוקי. רסס, אמצעי, שדרכו תוכנה יכולה לקרוא דברים חדשים באתרים. התוכנה קוראת "פידים" חדשים. וכך, אתה יכול להתעדכן במלא אתרים שאתה אוהב, כל פעם שיש בהם עדכון. חיסרון - ברוב האתרים אין פידים, ואם אתה שם יותר מדי פידים, אתה מקבל מלא חומר. מצד שני, אתה לא מפספס שום מידע מאתרים שאתה חייב להתעדכן בהם. ב. מנוי - דומה, רק דרך הדואר האלקטרוני. אתה נרשם כמנוי בבלוג (מצד שמאל למעלה), ומקבל עדכון כל פעם שהבלוג מתעדכן. מועדפים (סימניות!!!)- זה הרגיל. דלישס - סימניות דרך אתר אינטרנט. אתה יכול להיכנס אליהן מכל מחשב. עידן ד 01:46, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
אז מה עלי לעשות? דודסשיחה 01:47, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
אגב ענייני שדרוגים, התמונה של המכשפות חשוכה. שאנסה לשפץ אותה? אם כן, נא להזכיר לי מחר ואנסה. ליל מנוחה. דורית 01:52, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
דודס: אם אתה רוצה לקרוא את הבלוג שלי על בסיס קבוע - הירשם נא, ותקבל הודעה למייל שלך (כל יום עד שלושה ימים, לפי קצב העדכונים). דע לך, שתזכה לקרוא חומר משובח, ותהיה חלק ממאה האנשים שמבקרים בבלוג שלי כל יום! אם אתה רוצה לקרוא את הבלוג שלי לעיתים יותר רחוקות - הוסף את הבלוג לסימניות.
דורית: התמונה העליונה או התחתונה? שפצי. למה לא? רק תעלי אותה בשם אחר, שאדע להשוות. עידן ד 02:01, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
לעזאזל, אני לא מצליח להכנס, ואתה אומר לי להרשם ככה או אחרת? דודסשיחה 02:05, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
יש לך תוספים לפיירפוקס? עידן ד 02:06, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
אין לי כלום. אני לא יודע למה הוא לא רוצה לראות סרטונים, ואני לא בטוח שה"מחשב" שלי יעמוד בזה. דודסשיחה 02:08, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
איזה מחשב יש לך? ולגבי תוספים, תקרא את זה. עם IE טאב, ו-IE ויו, אתה מכוסה לחלוטין מבחינת חוסר התאימות של האתרים לפיירפוקס ולתקן. עידן ד 02:12, 10 אוגוסט 2006 (IDT)
עידן, ראה תמונות : תמונה:Mechashefot2.jpg, תמונה:Mechashefot1.jpg. בחר לך את זו שאתה רוצה (אם אתה רוצה), שמור, אני אמחק את השאר, ואז תעלה אותה שוב כמי שצילם אותה במקור + הרשיון הנכון. דורית 12:42, 10 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
זה פאב, רבאק, זה לא אור יום. התמונה הכהה בסדר גמור. אולי אפשר להבהיר יותר, אבל הסתנוורתי מהתמונות שלך... עידן ד 13:11, 10 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לא רואים כלום בתמונה שלך. בכל מקרה, אמחק את מה שהבהרתי. דורית 14:52, 10 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לדעתי רואים מצויין. אולי יש לך בעייה במסך. יש בוויקיפדיה מומחה לענייני תמונות? עידן ד 17:48, 10 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מתקפת האיכות על השואה מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לשואה (גרמניה הנאצית, אירועים בשואה, חסידי אומות העולם, מחנות ואתרי השמדה, יהודים בשואה, פושעי מלחמה, הנצחת השואה ובעקבות השואה) וכתיבת ערכים חסרים (יש לא מעט).

שלבי המתקפה להלן שלבי המתקפה הכלליים ואתם מתבקשים לנסות במידת האפשר לדבוק בהם:

  1. יש להשתדל ולכתוב קודם כל את דפי הבסיס והערכים המודגשים בפרקים, תוך כדי הכתיבה והטיפול יעלו ערכים דרושים חדשים אותם יש להעלות בדף המתקפה. אל תפחדו מלפצל את הערכים לערכי משנה כל עוד הפיצול הגיוני. זיכרו- "לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה רשאי להיפטר ממנה".
  2. שנית יש לכתוב ולשפץ את כל הערכים המצויים ברשימה זו.
  3. שלישית יש לכתוב ולשפץ את ערכי הקהילות היהודיות. ראו הסבר מפורט בפרק הרלוונטי הנ"ל (הערה:לא בטוח שטיפול זה יעשה במסגרת מתקפת האיכות הזו).
  4. רביעית יש ליצור קוהרנטיות מירבית של הערכים ובכלל זה תבניות קבועות יחסית של פתיחת ערך.

כמה נקודות חשובות

  • לצידי מנהל את המתקפה Harel, העדכונים וההודעות יגיעו ממני וממנו לסרוגין בהתאם לנסיבות.
  • במתקפה זו אנחנו מבקשים להשים דגש גם על האיכות ועל כן אתם מתבקשים להשתמש בעת כתיבת הערכים בכמה שיותר מקורות מידע מהימנים ולציינם בסוף הערך.
  • אנא קיראו את עבודתם של חבריכם, העירו והגיהו, בכך תתבצע בקרת איכות שתביא אותנו למצב של שפע ערכים בעלי רמה אחידה בסופה של המתקפה.
  • אל תהססו להוסיף ערכים חדשים לרשימה, גם אם לא תוכלו לכתוב אותם.
  • בדף המתקפה רשימת מקורות מידע, אתם מוזמנים להשתמש בהם ולהוסיף עליהם כראות עיניכם במידת הצורך. פרט לכך חיפוש בגוגל על מושא הערך עוזר תדיר וספרים תמיד עדיפים.

שיהיה לנו בהצלחה! בברכה A&D - עדי 02:25, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

סגן המומחה[עריכת קוד מקור]

ראה בבקשה את שאלתי בשיחה:באנג. תודה - דודסשיחה 11:28, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

כבר סודר --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 11:30, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
סגן המומחה עאלק... אגב, אם אתם מתעניינים קצת בתחומים האלו, ראו נא עוד "פנינה" של מפלגת עלה ירוק: [2]. צכ', זה יופי של רעיון לתיבת משתמש (שלא תופיע): משתמש זה בעד לגלזציה של הקאנביס, לשם הקלת מתחי תושבי הצפון. עידן ד 11:59, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
קצת אירוני בהתחשב בכך שהחיזבאללה שולט וגוזר קופון על נתיבי ההברחה הצפוניים, אבל היי, אתה יודע איפה הדף... --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 12:00, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
עזוב, במילא אוטוטו זה כבר לא אקטואלי (כמו המפלגה אני גם מקווה). אתה יודע מי אחד מחבריו הטובים של יו"ר מפלגת עלה ירוק? (זהירות, אד הומינם בהמשך). עידן ד 12:04, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
רגע, זה לא ההוא עם הגרפיטי? --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 12:06, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
כן!!!!!!!!!! ולא רק זה, אלא שניהם!!!!!!!!!!!!!!!! אבל מי זה השני??? עידן ד 12:06, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
ככה עידן? הולך באמצע הלילה לרסס? ועוד גרפיטי לא מושקע! איפה הצבעים והסגנונות של ניו-יורק? חובבנים. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 12:13, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני? אני סיימתי עם גרפיטי בגיל 14. תודה על השאלה. עידן ד 22:54, 16 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

עזרה לבור כמוני, מי זה ההוא עם הגרפיטי? דודסשיחה 12:17, 13 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אוהד שם טוב הוא יו"ר עלה ירוק הנוכחי. נמרוד קמר הוא משתמש:נמרוד קמר. [3]. עוד כמה ימים אני אחשוף גילויים חדשים (לא שלי) על המפלגה. עידן ד 20:03, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תבנית משתמש נאצי[עריכת קוד מקור]

היי עידן, 3 ימים לאחר סיום ההצבעה על תבנית משתמש נאצי (בה נקבע שיש להשאיר את התבנית), היא נמחקה על ידי הבירוקרט של ויקיפדיה הספרדית, בטענה שהיא מפרה את חוקי הפוליטיקה של ויקיפדיה :) צהוב עולה 17:20, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מברוק! אני אכתוב על זה פוסט. הימורים. פעם שעברה, זה פורסם תוך שעות בודדות בשני אתרים גדולים. והפעם? עידן ד 20:01, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
כתבתי. עידן ד 23:56, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תודה. מעניין באמת אם יכתבו על זה משהו - מצד אחד העיתונים לא אוהבים לכתוב דברים טובים, אלא רק דברים בסגנון של "ויקיפדיה תומכת בנאציזם", מצד שני הם יוכלו ליצור את הרושם שבזכות הכתבה הקודמת הוסרה התבנית, ובכך ליצור פטריוטיות באתר שלהם ("בדיווחנו מלפני מספר שבועות הצגנו תבנית גזענית בוויקיפדיה בספרדית, אז הנה - הורידו אותה"). צהוב עולה 23:59, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני לא יודע... נחייה ונראה... בכל מקרה, מצד אחד, יש פה כותרת, מצד שני, זה טוב וחיובי. רציתי לסיים את הפוסט בלכתוב - "טוב אולי האירופאים אנטישמיים, אבל הם לא נאצים." אבל הבנתי שזה אולי מצחיק, אבל מגוחך. אבל זו אולי אחת הסיבות שבגללה אפשר לא לכתוב על זה. רבאק, הארופאים לא עשו משהו נגד היהודים. מצד שלישי, אפשר להגיד, שכלב נושך בן אדם, זה לא חדשות, אבל בן אדם שנושך כלב,זה כן. בכל מקרה, אני חושב שגם נענע, וגם NRG מחוייבים לכתוב, שהרי הקוראים ירצו לדעת מה קרה עם הסיפור. מצד רביעי, זה לא תמיד קורה כך. די, אני חופר יותר מדי... לילה טוב. עידן ד 00:06, 16 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תקשורת לא אכפת מדברים טובים כנראה. שום סיקור ושום בטיח. עידן ד 17:40, 17 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

ויקידיון[עריכת קוד מקור]

ויקידיון כתבתי על זה גם במזנון של ויקיפידה, ורוב האנשים לא הבינו על מה אני מדבר, אולי אתה יודע איך אפשר לקדם את זה , או איך להבהיר יותר טוב מה זה, או שיש לך שאלות? האזרח דרור 09:36, 16 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

דרור, לצערי ממש אין לי זמן להתעסק בפרוייקטים חדשים, ובטח עכשיו בתקופת בחינות. אני אעבור על זה בהמשך, ואתן לך תשובה במייל. עידן ד 10:11, 16 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני אשמח לתגובות, הבהרות, שאלות, גם אם לא תיקח חלק פעיל בקידום הפרוייטק. בהצלחה בבחינות.האזרח דרור 13:49, 16 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

שלום עידן. יש עכשיו הצבעה על מחיקת בהר. חשבתי שאולי תרצה להצביע או לתרום לדיון, מפני שהבעת דעה נחרצת בשיחה. בברכה, רענן 00:19, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תודה. מדוע לא הצבעת אתה? עידן ד 01:42, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני רוצה להישאר בינתיים נייטרלי, כי אני מכיר את האיש ולכן אני לא אובייקטיבי. אולי אצביע אם המחקנים ממש יעצבנו אותי. רענן 01:47, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אין סיבה שלא תצביע. עידן ד 01:52, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אחשוב על זה. רענן 02:11, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

לטף את המומחה (לא "הכה" כי אני נגד אלימות)[עריכת קוד מקור]

שלום, מר ד'! שאלה לי: איזו צורת טיפול בגופה הכי ידידותית לסביבה? קבורה רגילה עם מצבה וכו' זה זוועה, כמובן, דלדול משאבים ושטח. הבנתי שריפת הגופה זה גם לא גרויסע גליק לסביבה. אם כן...? בברכה, HansCastorp 16:22, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

וואוו! שאלה ביזארית לחלוטין! יש מחשבות אובדניות? ולעניין - אני אמנם אקטיביסט, ומשקיע לפחות שעה ביום (בממוצע), ומגמה ירוקה, אבל אני לא כזה קיצוני. יען כי - כשנגיע לגשר נחצה אותו. כשים המלח מתייבש למוות, אני פחות חושב על צורת המוות הכי סביבתית (ברור לך שהכי סביבתי זה לא להיוולד, כן?), ובכל מקרה, שאלה טובה, אני אתעניין... עידן ד 16:30, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
בקרוב לא רק ים המוות יתייבש למוות, אלא כולנו, כידוע לך. מכל מקום, אשמח לקבל ממך תשובה ואודה לך כפי שרק אני יודע להודות. HansCastorp 16:38, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לך על השיטה הזורואסטרית - עופות טרף. מהיר, סניטרי וגם החזרת משהו לטבע. אביעד המקורי 16:46, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
רגע, אי אפשר לעשות דשן מגופות? HansCastorp 16:49, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לדעתי זה מה שקורה ממילא כשקוברים אותן באדמה - אולי פשוט תלך על קבורה חילונית, בלי ארון, בגינה מאחורי הבית? אביעד המקורי 17:44, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
יש תשובה פשוטה (וגם כמה הפרכות).
לא נכון שהכי אקולוגי לא להוולד. היות ובלי שניוולד לא יווצרו פעילים אקולוגים, ואלו שנשארים ימשיכו את הזיהום וכילוי המשאבים והאנרגיה. נכון שאנחנו עושים נזק, אבל בלעדינו שינוי לא יהיה.
שריפה זה לא אקולוגי כי זה צורך משאבים (אלא אם כן שורפים מעט מאוד שמן, מה שיוצר בערה איטית וכילוי הגופה) - ובכל מקרה זה גונב מיצורים אחרים אוכל.
הפתרון הכי אקולוגי וחברתי ששמעתי עליו הוא קבורה ללא ארון או ארון מעץ, כשמעל הקבר נוטעים עץ צעיר, עליו תלוי שלט מעץ. כאשר קרובי האדם באים , הם משקים את העץ שנותן להם צל ומחסה מהגשם והשמש. כאשר אין כבר אף אחד שמכיר את הנפטר, גם שלט העץ נופל, ולמעשה כעבור כמה עשרות שנים רבות, אין זכר למקום קבורתו של המת (זה גם יהודי?). למותר לציין שהעץ והיצורים האחרים זוכים בקצת גריקה על כל התרומות שנתנו לנו חברהים העצים, השלשולים ושאר הירקות. בני האדם במאות הבאות מקבלים יער נחמד במקום "יער" של מצבות. הבעיה היחידה עם הפתרון הזה (שקראתי שמיושם באנגליה), הוא שלא בכל מקום יש משאבים לנטוע יער, ולא כל היערות הם דבר טוב (אבל כנראה שיותר טוב מהפצע של יער מצבות, והאנרגיה והמשאבים הכרוכים בכריית השיש וכו'). האזרח דרור 18:15, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תודה רבה לכל העונים. רשמתי. HansCastorp 20:53, 30 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
האנס, התשובה פשוטה ביותר - הגופה לים וחסל - תוך שבוע אתה אוכל לדגים. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 22:36, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

סליחה על ההצתה המאוחרת, אבל מה עם תרומת הגופה למדע? emanשיחה(: \ ): 04:08, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

כמה גופות אתה חושב שהמדע צריך?האזרח דרור 11:29, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
בדיקו דיברנו, אז במוסף הארץ מהירו והכינו בשבילנו כתבה על תרומת גופות למדע. כמו שחשבתי, הייעוד הוא לאו דוקא מחקר, אלא יותר בלימודי הרפואה, ואגן מסתמן מחסור.
ואגב, מתברר שבסוף, בכל זאת מגיעים לבית קברות, אבל לפחות בצורה יותר קומפקטית. emanשיחה(: \ ): 14:42, 14 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]


אם כולם כאן מקשקשים, גם אני אתן את רבע השקל שלי. מה עם מכון פסדים? יש צדק פואטי בכך שאדם שאכל פרות כל החיים יאכל בסופו של דבר על ידי פרות. אלמוג 06:15, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
דרך אגב, רק לפרוטוקול, ביררתי זאת לפני 10 ימים (בפגישה סוערת של אנשים ירוקים), והגענו לתמימות דעים שיער הוא הפיתרון האקולוגי הטוב ביותר. עידן ד 09:55, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
הצדק אולי פואטי אבל לא יותר מכך. אדם שאוכל פרות עושה זאת מתוך בחירה, הפרה לא בוחרת כלום, לא לאכול את האוכל זבל שנותנים לה (אתה יודע כמה רעלים יש בחלב אנושי כיום? בערך 220 בספירה האחרונה), ולא לגדול רק כדי להפוך להיות אוכל של מישהו אחר.
אחת הסיבות לכך שקניבליות לא נפוצה במיוחד בעולם החי היא העברת מחלות. פתרון כזה יתרום לדוגמה למחלות כמו ספגת המוח להתפשט באופן יעיל יותר.
לאכול פרות וחיות זה דבר שבעצמו תורם לבעיות אקולוגיות כמו זיהום מים, התחממות עולמית (מתאן), ולרעב בעולם השלישי. כך שכל הנתיב הזה בעייתי. האזרח דרור 11:27, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
דרור, הבחירה שלנו מוגבלת ביותר, גם בעולם המערבי. עידן ד 11:31, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

תגיד, לצפרדעים אין ויקיציטוט או שאני פשוט לא יודע לחפש? --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 22:31, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הצרפתים?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? אוי, אתה דורך על יבלת כואבת... עידן ד 22:34, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
?!? --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 22:35, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
או, הוא לא יודע... דורית 22:37, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
הוא נסגר או משהו כזה לאחר פרשת הפרת זכויות יוצרים גדולה. pacmanשיחה 22:37, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
איך אפשר להפר זכויות בויקיציטוט? לפרסם תסריטים מלאים?!? --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 22:38, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
זה נורא פשוט. הם העתיקו מסד נתונים של אתר ציטוטים אחר, ולא הסירו את הציטוטים הגנובים. אז מחקו להם את הכל. הצרפתים בכלל לא אנטישמים. הם פשוט מטומטמים לפעמים. עידן ד 23:07, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
וזאת סיבה לא להתחיל מחדש? הם לא אנטישמים, הריח בית-שחי עולה להם לראש. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 23:10, 3 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

מצא את ההבדלים[עריכת קוד מקור]

אהלן עדין. אשמח אם תוכל להשיב לי לגבי תהייה שעלתה בי. ראיתי שהצבעת בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:יוני רז פורטוגלי בעד המחיקה. לעומת זאת, בהצבעה על אלמוג בהר - הצבעת נגדה. מדוע? הרי אם כבר - פורטוגלי זכאי יותר לערך מאשר בהר, שהרי הוא לפחות כבר הוציא ספר ובעל עבודה קבועה בגלובס, בעוד שהשני רק זכה בתחרות חובבים וחילטר מדי פעם כמבקר ספרות. אני תוהה מה ההבדל שמצאת שהכשיר את בהר אך פסל את פורטוגלי. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 20:05, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

זה לא המה, אלא האיך. לגבי בהר - ידי רעדה כשהצבעתי, ולאחר מכן רציתי למחוק את הצבעתי. אולם הבנתי שבהר כותב טוב, ויש לו פוטנציאל גדול. לגבי פורטוגלי? יש לי בחילה לכל מה שקשור לנמרוד קמר. בסדר, אז הוא כותב בגלובס. נו? הוציא ספר. אבל מה ערכו האנציקלופדי? בכל מקרה, ובלי קשר, קבל ח"ח חזק על הזיכרון! עידן ד 20:36, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
איבדת אותי לגמרי. אתה מעדיף את בהר על פני פורטוגלי עקב כשרונו הספרותי של האחד לעומת חסרונו של האחר? אני יכול להראות לך כמה פנינים ב"במה חדשה" (צריך לחפש היטב, אבל אני מכיר מספר באופן אישי) שיוצרים ברמה זהה עד גבוהה יותר מזו של בהר אך גם הם לא הוציאו לאור משהו רציני יותר מעבודה או שתיים. אני לא מצליח להבין הצבעה שמסתמכת על פי אהדת מושא הערך או יצירתו, הרי זה סותר את האובייקטיביות באופן מוחלט. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 20:46, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
א. יש כמה אמנים בבמה חדשה שראויים לדעתי לערך, גם אם הם לא הוציאו שום דבר. ב. לגבי פורטוגלי, מה ערכו האנציקלופדי? עידן ד 21:32, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
מה קרה לך? השיר על אודטה עדיין פורט על נימי נשמתי. דורית 21:34, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
שוב, אני לא מבין: אתה שופט בין הערכים על פי איכות הכותב לטעמך? ואתה שואל מהו הערך האנציקלופדי?! הרי אנציקלופדיה לא צריכה ללקט רק את המידע על האמנים הטובים, אלא את המידע על האמנים שעשו משהו בר חשיבות (כאשר השאלה היא "מהו משהו בר חשיבות?" - אך התשובה לא יכולה להיות "יצירה טובה", שכן זהו מושג אפור לגמרי). בקצב הזה אני עוד אקבל ערך :) זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 21:49, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
מקבל את התיקון שלך זהר. מדוע הערך בעל חשיבות? אגב, כן, בקצב הזה גם אני אקבל ערך. נו אז? עידן ד 22:18, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
רגע, הצבעת גם בעד מחיקת הערך. אז למה הדיון הזה? כדי להבין את היגיון הצבעותי? עידן ד 22:20, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
לא, אני פשוט מנסה להבין כיצד ההצבעה על בהר לא עברה בעוד שזו הולכת לכיוון מחיקה בצורה כה בולטת. הניגוד בהצבעותיך נראה לי תמוה ומכיוון שאינני מתכוון להרפות כה מהר מעניינו של בהר - התעניינתי. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 22:24, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
תראה, במקרה לא הצבעתי בפעם הקודמת לפורטוגלי, אבל כנראה שהייתי מצביע להשאירו, בזמנו. כיום, חצי שנה אחרי, נראה שהערך הינו פיקציה, וזו הייתה טעות להשאיר את הערך (לא טעות נוראה, יש כמעט 50,000 אחרים). אני בית הלל בקטע הזה, לכן תמכתי בהצבעתו של בהר. אם יתברר שלא כצעקתו - גם במקרה הזה אני אצביע נגד השארתו. עידן ד 22:40, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
שמח לשמוע. טוב, נתראה בפברואר. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 22:52, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
פלוס מינוס. בשמחה. עידן ד 22:54, 11 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הריני להצהיר[עריכת קוד מקור]

שאני לא הוא. odedee שיחה01:48, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הוגרדן או ויינשטפן, בסדר? Harel - שיחה 08:44, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
לך על לף. odedee שיחה09:00, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
לף זה נחמד, אבל אני אוהב בירת חיטה. Harel - שיחה 09:05, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
נראה שהאהבה מוגבלת, אם אתה מפנה לשדות זרים... odedee שיחה09:21, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
זו לא שהאהבה מוגבלת, רק הזמן והחריצות... Harel - שיחה 09:22, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
אוי! נפלה עטרת על ראשנו!!! ואני חשבתי שהצלחנו לחדור לאליטות הישנות!!! רבאק, איזה צירוף מקרים משעשע... הראל, עד חצי המלכות, רק תבוא! עידן ד 09:30, 13 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הערך Us and Them הוא השיר היחיד מהתקליט שנשאר עצמאי, לגבי כל שאר השירים התנהלו דיוני איחוד והוחלט לאחדם לתוך התקליט, אתה המתנגד היחיד לאיחוד, אבקשך לשקול את הנושא פעם נוספת. (אנא תגובתך בדף השיחה של הערך). סופר מריו 20:12, 26 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

עניתי, תודה. עידן ד 23:06, 26 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

ויקיחדשות[עריכת קוד מקור]

שים לב בבקשה להודעה שלי בדף שיחתך שם. תומאס 15:29, 28 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אני דווקא עוקב שם. אבל תודה! עידן ד 02:34, 29 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
איזה חרוץ, ועוד בכאלו שעות. דורית 02:37, 29 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
דורית, הלילה ישנתי בבית, והבוקר התקלחתי. נראה לי שהלילה אני אשן לראשונה מיום שני, יותר משבע שעות! אגב, זו השעה שהגעתי הבייתה, ועוד קראתי כמעט 500 עדכוני רסס. עידן ד 18:45, 29 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
השם תשמור. ובדף שלי התעדכנת? הוזכר שמך היום. דורית 18:58, 29 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
סבלנות. אני עכשיו בודק מה השתנה בוויקי. אני רואה שסעדיה בעבודה, שילה נכתבה. חוץ מזה, הכל טוב! עידן ד 19:01, 29 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
סעדיה עושה לי צרות. יתכן כי אכתוב כמה שורות. ואשלים אח"כ כשאשלח מייל למי שיוכל לסייע. דורית 19:04, 29 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
גם טוב. עידן ד 19:06, 29 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
סיימתי. עקב קוצר הזמן, זה מה שיצא.. גמר חתימה טובה, דורית 01:33, 30 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
נראה בסדר גמור, תודה. אגב, היום כתבתי פוסט משעשע, תקראי. במהלך שבוע הבא, אני אכתוב את הפוסט על סעדייה. ושוב, תודה. עידן ד 15:39, 30 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
על השוטר? בדיוק קראתי. ובבקשה, דורית 15:42, 30 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
אני מתנצל שאני פונה אליך פה, פשוט הבאלגן בויקיחדשות נוראי, וגם עלולים לתבוע את ויקימדיה על פגיעה בזכויות יוצרים. תומאס שיחה 20:19, 13 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
זה בסדר גמור. הולך לבדוק. עידן ד 20:30, 13 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

הי עידן, ראיתי שמחקת פרמטר "ימין" מתבנית מיזמים בכמה ערכים (למשל ערפל, פילוסוף). אני מוסיפה פרמטר זה לתבנית כאשר בקישורים החיצוניים אין כלום מלבד התבנית הנ"ל. כך הדף לא נראה "מוזר" - עם כותרת הפיסקה בצד ימין, והתוכן היחיד של הפיסקה בצד שמאל. מה דעתך? גברת תרדשיחה 09:11, 12 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

כן, תיארתי לי שזו הסיבה. אבל אני חושב שאחידות יותר חשובה. יש פה גם עידוד לוויקיפדים אחרים להוסיף קישורים חיצוניים לערכים. לדעתי הדף נראה הרבה יותר מוזר כשהתבנית מיושרת לימין... ניתן לפתוח על זה דיון בשיחת התבנית. אני לא חושב שיש איזה נוהל מסודר לכך. עידן ד 12:00, 12 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
לאור האמור לעיל אני מעתיקה את השיחה לשיחת התבנית כדי לקבל תגובות נוספות. גברת תרדשיחה 17:52, 12 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
סבבה, תודה. עידן ד 16:31, 13 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

תכנית ספדיה[עריכת קוד מקור]

עידן שלום, ראיתי שאתה פעיל כנגד התכנית. ראשית כל אני מצטרף אליך אידאולוגית ושנית אשמח אם תודיע לי על הפגנות עתידיות, אעשה את כל המאמצים לבוא ולהביא עימי חברים. בברכה A&D - עדי 13:33, 22 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

פעיל? אפשר להגיד שאני אחד הקמפיינרים הגדולים נגד התכנית. די נגמרו לי החיים בחודש האחרון בגלל ספדי, אבל זה בסדר כי הייתי בחופש.
כמובן יש את ההפגנה הבאה בדצמבר (אולי בינואר, אם המועצה הארצית תדחה את הדיון שוב, דבר שלא צפוי כרגע, אך גם לא יפתיע אם יקרה), ובטח יהיו עוד פעולות מקדימות. אני אשלח לך כתבה שכתבתי בנושא בירוק ברשת (מגזין האינטנט של מגמה ירוקה) על הפעילות שלנו בחודש האחרון. מקווה שיהיו לא פחות אנשים בהפגנה הבאה, ונעשה קמפיין טוב ויעיל, כפי שעשינו כרגע. ההרגשה שלי היא שיש לנו סיכוי ממש טוב להפיל את התכנית, או לפחות לדחות אותה למשך זמן מספיק ממושך, כדי שסוף סוף יבחנו את האלטרנטיבות שלנו באופן ראוי במטרה לקדם אותן. כך או כך, התוכנית תיפול. אני אודיע לך. אל תדאג.עידן ד 14:10, 22 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
תודה פעילות טובה וחשובה, אשמח לראות את הכתבה ולהפיץ A&D - עדי 22:43, 22 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

הזמנה להצטרף לויקימילון[עריכת קוד מקור]

אם כבר-


שלום!

תרומתך לויקפדיה בנושא שפות בכלל והשפה העברית בפרט ניכרת, ועל-כן ברצוני להזמינך להצטרף לקהילת ויקימילון, מיזם רב לשוני ממשפחת ויקיפדיה ליצירת מילון חופשי, שיתופי ומהימן שכל אחד יכול לתרום ליצירתו ולפיתוחו. ויקימילון העברי עדיין צעיר ומספר ערכיו מועט יחסית למיזמים דומים בשפות אחרות. על-כן, אשמח אם תיענה להזמנתי ותצטרף לקהילת ויקימילון על-מנת לתרום מהידע הרב שלך גם בפרויקט זה. מקווה לראותך במחוזות ויקימילון, אור.

ותודה על הסיוע. אור17 00:14, 23 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

אני רשום, ואף בא לבקר פה ושם. אין לי זמן לתרום באופן רציף... עידן ד 00:28, 23 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

ישר נזכרתי בך[עריכת קוד מקור]

כשראיתי את תגובה 28 :) דורית 21:04, 25 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

חחחחחח :-). אגב, ראיתי כבר בבוקר. הקשב לא מרשה לעצמו להחמיץ דברים כאלה חשובים. הכתבה די סבירה ואובייקטיבית. שידרגת כבר? עידן ד 10:49, 26 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
כאילו, דה! לא ברור? דורית 15:43, 26 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
ברור, ברור. עידן ד 15:44, 26 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]


הודעה לכל המצביעים בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

שלום,
הששתתפת בהצבעה בויקיפדיה:פרלמנט. שים לב בבקשה! נוסף סעיף רביעי להצבעה: ביטול זכות הווטו של אחד הבודקים. אני מצטער על הבלגן.
תודה, גילגמש שיחה 17:14, 2 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

הכנס לויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:רוח צה"ל וראה את הדיון בנושא. לדעתי תתמוך בעמדתי. אור17 11:23, 13 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

תודה. עידן ד 13:46, 13 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

אהלן עידן. אני וזהר מתכננים טיול חורף בירושלים. תהיתי אם תרצה להצטרף, ואולי גם להוסיף רעיונות - אני לא ממש מכירה את ירושלים. תודה, רותם 16:40, 17 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

טנטטיבית בכיף. א. אני צריך לבדוק ביומן לגבי התאריכים. ב. שזה לא יהיה בתאריכים של המפגש... עידן ד 11:35, 18 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
במפגש זה כבר לא יהיה. אתה מוזמן להביע את דעתך לגבי התאריך בדף השיחה של המיזם. תודה :) רותם 16:05, 18 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

במקום מילים מעשים[עריכת קוד מקור]

הגיע זמן לארכב. דורית 23:56, 21 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

הגיע זמן לארכב. דורית 23:56, 21 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

הגיע זמן לארכב. דורית 23:56, 21 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

הגיע זמן לארכב. דורית 23:56, 21 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

מזל"ט! אתה יכול לארכב. דורית 23:56, 21 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

צפוי לחלוטין. או קי. מחר. עידן ד 00:06, 22 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

מתי מגייסים 5000 סטודנטיות שנה א' בתולות לכתיבה בוויקיפדיה? Harel - שיחה 00:08, 22 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

לא יודע. אני עם הלימודים סיימתי כרגע, למרות שאני באמת אזכיר לחבר'ה.
אגב, לא יודע אם תמצא 5000 סטודנטיות בתולות שנה א', למרות שאני דווקא הכרתי כמה. עידן ד 00:13, 22 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

עוד לא ארכבת? ככלכלן ירוק, אולי תבחן את הבעיות המועלות בשיחה:יתרון יחסי? תודה, דורית 17:22, 24 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

קראתי, הגבתי. עידן ד 09:04, 26 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

המלצה - חלק לארכיונוים[עריכת קוד מקור]

מומלץ לך לחלק את דפי שיחתך לארכיונים, כי הם מכילים 104 שיחות בקירוב.

קרמבואי 22:30, 8 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]