משתמש:Eddau/ארכיון 9

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אני מאוד מאוכזב מבעיה כרונית בויקיפדיה. ויקיפדים ותיקים ומפעילי מערכת מתחמקים כמעט תמיד מאחריות כשצריך להגן על התוכן הכתוב מפני הטיות מכוונות של קבוצות לחץ בעלות אינטרס זר ברור. (למעט אולי סיינטולוגים, שמהם ויקיפדיה למדה להתגונן). בחלק נכבד מהמקרים קל לקבל את הרושם שאנשים בקבוצות הם מנהלי משא ומתן מקצועיים שמקדישים את מיטב זמנם להטיית הערך. לויקיפד מהשורה, שעוסק בעריכה פה בזמנו הפנוי, אין סיכוי להתמודד עם האנשים האלה גם כשכל עיוור רואה את צדקתו.

לפעמים אני אפילו תוהה אם ויקיפדיה היא בכלל אנציקלופדיה או שמה הערכים הבלתי מוטים פה הפכו לעלה תאנה עבור הערכים השיטחיים, המוטים והתעמולתיים. אולי בכלל כל מי שמשקיע פה רק מתוך רצון טוב לחלוק ידע נחוץ עם הציבור, הוא פראייר שנותן פלטפורמה לפעילות שלילית מאוד.

נגמרה לי הסבלנות בעיקר אל המשתמשים הותיקים מלאי הרצון הטוב ועתירי ההשקעה שנותנים לכל זה להימשך. נגמרה לי הסבלנות אל הסבלנות שלכם. אתם פשוט תמשיכו לשחק אנציקלופדיה בלעדי עד שאני ארגע (אם ארגע בכלל). עִדּוֹ - שיחה 13:12, 10 במרץ 2011 (IST)

בעייה בהכה את המומחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חלק מהפוסטים נעלמים לסירוגין (חוזרים להופיע רק אחרי שמירה מחדש), ופוסט אחד ששמתי אף נמחק,

עזרה!.


נחסמת שוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעקבות כניסה מחודשת למלחמת עריכה, בניגוד להנחיות מפורשות הנוגעות לערך חסמתי אותך ליום, וביקשתי מדורית לחסום אותך לתקופה יותר ארוכה. אולי באמת אתה זקוק לחופשה. יוסאריאןשיחה 00:54, 9 במרץ 2011 (IST)

זו לא מלחמת עריכה. לפחות לא מצידי. אני כל הזמן עובד לפי מה שאני מסכם איתו והוא קבוע מוחק לי. בכל מקרה, זה תענוג להחסם מפה אם אלה נהלי העבודה שלכם. אם זאת הגישה שלכם, אתם מוזמנים לחסום אותי לצמיתות עד שדניאל ישכנע את כל תושבי מאה שערים האבולוציה כן בקונצנזוס מדעי. אנציקלופדיה עלכּ עִדּוֹ - שיחה 06:28, 9 במרץ 2011 (IST)

הידעת?[עריכת קוד מקור | עריכה]

עדו, קטע שהצעת (על תורשה וגנטיקה) - התקבל. חסרים לנו רק תמונה (חופשית, לא שימוש הוגן) וערך ראשי אליו יפנה הקטע, ששוכן כרגע בדף המערכת. אשמח מאד אם תוסיפם. תודה, ‏עמיחישיחה 17:15, 10 במרץ 2011 (IST)

אני בחופשת ויקיפדיה. לפחות מנסה להיות...בנתיים אני בחופשה מעשייה ויקיפדית מעמיקה וממשיך רק כמה עניינים...שגם אותם עדיף שלא אמשיך.... עִדּוֹ - שיחה 19:23, 10 במרץ 2011 (IST)
בסדר. אגב, למה הסרת כאן את הערך מהתבנית? ‏עמיחישיחה 22:33, 10 במרץ 2011 (IST)
בדיוק מהנימוק שנתתי בתקציר העריכה. נמאס לי שהערכים היפים שאנשים כמוך כותבים הופכים לעלה תאנה בפלטפורמה של תעמולנים. ערך מהסוג הזה שמחקתי מתבנית הטיפול הדחוף הוא ערך שדחוף אולי ל-"עיתון" כל העיר. לא לאנציקלופדיה
אני בחופשה מתרומות יצירתיות לויקיפדיה. אני גם תמהה אם אני באמת ארגיש רע אם כל הערכים שאני כתבתי או שיפרתי יעלמו מכאן בין לילה. בכלל לא בטוח שבא לי להיות שותף פה. עִדּוֹ - שיחה 22:37, 10 במרץ 2011 (IST)
אני מקווה שתתעודד ותחליט להישאר (או שתתגבר ותגיע למסקנה אחרת). אני לא מסכים עם דעתך. שבוע האפרטהייד הישראלי הוא מושג נפוץ מאד, אמנם אנטי ישראלי מובהק, אבל לדעתי - אנציקלופדי. ‏עמיחישיחה 23:20, 10 במרץ 2011 (IST)
אולי כן אנציקלופדי אבל בטוח לא דחוף. אני כנראה לא אתעודד. אני לא תורם יותר שום דבר יצירתי לויקיפדיה בחודשים הקרובים. אני פה רק על תקן מבקר, בין חסימה לחסימה. עִדּוֹ - שיחה 23:26, 10 במרץ 2011 (IST)
טייק איט איזי. זה לא שווה את הכאב שמתרוצץ אצלך בלב. ‏עמיחישיחה 23:29, 10 במרץ 2011 (IST)
למה לריב? אפתח דיון בדף השיחה. ‏עמיחישיחה 23:37, 10 במרץ 2011 (IST)

בשביל מה?[עריכת קוד מקור | עריכה]

עדו, נו מה יהיה? בשביל מה צריך תקציר עריכה כזה? אתה ממש מתאמץ, נראה לי. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 12:34, 11 במרץ 2011 (IST)

נכון. מפעילי המערכת מתעצלים להגן עלי מתעמולן אינטרסנט ו..... עִדּוֹ - שיחה 12:36, 11 במרץ 2011 (IST)

חסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, חשבתי לתת לך להנות מן הספק. ביקשתי מחיפה אף להמשיך ולפעול כדי למנוע חסימה זו, אך למען האמת דבריך בשיחתי בהן חזרת על כינויים בגינם כבר נחסמת בעבר, הכריעו את הכף. מלחמות העריכה אליהן נקלעת, הוזלת השיח בוויקיפדיה והנמכתו אינם יכולים לעבור על סדר היום. אי לכך, חסמתי אותך לשבועיים. אני מקווה, ששבועיים אלו ינוצלו למחשבה על מעשייך כאן בעבר ובעתיד. בתקווה, תחזור בכוחות מחודשים ותכבד את הנוהגים בוויקיפדיה, אותם, במיוחד לאחרונה, הפרת באופן שיטתי. דורית 13:10, 12 במרץ 2011 (IST)

אם טעונים מיתממים ושיקיים הם "שיח גבוה" כל זמן שהם מנומסים, אז אני די מרוצה מרמת השיח הנמוכה שלי. אני מקווה שתהנו מהחברים החדשים שלכם בהעדרי. הם מאוד מנומסים וגבוהי שיח. תוכלי לנוח בנוכחותם ולאסוף כוחות מחודשים לחסימתי הבאה. עִדּוֹ - שיחה 13:25, 12 במרץ 2011 (IST)
אף אחד לא שש לחסום אותך. להפך, מתחנו את החבל עד שהוא נקרע. אני באמת מקווה שתחזור אלינו בעוד שבועיים ונוכל לפתוח "דף חדש", נקי מחסימות ומלחמות עריכה ומלא בכתיבה ועריכה אנציקלופדית. דורית 13:39, 12 במרץ 2011 (IST)
עם כל הכוונות הטובות שלכם ושלך בפרט, המפעילים מנסים הכל חוץ מלהגן על המשתמשים התורמים והתמימים. עִדּוֹ - שיחה 13:50, 12 במרץ 2011 (IST)
אין זה מתפקידנו להגן על מי שקורא למשתמש אחר "מחבל". זהר דרוקמן - לזכר פול 14:09, 12 במרץ 2011 (IST)
שמתי לב. עִדּוֹ - שיחה 14:26, 12 במרץ 2011 (IST)
על מה נחסמת? מצטערת, אני לא נמצאת כאן 24/7 וקיבלתי מייל ששוב נחסמת ע"י אותם המשתמשים. סקרלט * שיחה 15:55, 12 במרץ 2011 (IST)
נחסמתי כי נמאס לי. לגמרי נמאס לי. והחסימה הזו הביאה לי כזו שלווה ורוגע.... עִדּוֹ - שיחה 17:16, 12 במרץ 2011 (IST)

רשמים מהחסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני עדיין נכנס לויקיפדיה הרבה וכמובן שלא יכול לערוך ולא יכול להשתתף בדיונים. אבל משום מה זה לא מציק לי במיוחד שאני לא יכול לערוך ולא יכול להשתתף בדיונים. להפך. זה מרגיע במידה שלא תאמן.

אני גם לא קורא הרבה בויקיפדיה כשאני נכנס. ממש מזפזפ דרכה כמו כמו מי שמתיישב חצי רדום עם שלט טלוויזיה ביד. אז למה אני בכלל נכנס לפה? לא יודע. באמת לא יודע.

במהלך החסימה גמרתי איזה פרויקט שתמיד רציתי לעשות בויקישיתוף ואין לי כוח לתרום גם שם הרבה במיוחד. תרמתי גם קצת לויקיפדיה האנגלית ולא מתחשק לי להמשיך לתרום לה. הרי מה שמציק לי בויקיפדיה העברית קיים גם בויקיפדיה האנגלית. מתי שהוא חשבתי שאם יחסמו אותי פה אני אשקיע הרבה שם. זה לא קרה.

אולי פשוט הגיע הזמן להגיד שלום יפה לויקיפדיה. ארבע שנות תרומה במקום אחד זה בהחלט מספיק. אולי כדאי לעזוב עכשיו בטוב (יחסי) ולא לנהוג כמו כמה וקיפדים אחרים שבשנותיהם הראשונות היו מאוד תורמים פה ואחר כך ממש לא. אולי.

. עִדּוֹ - שיחה 14:41, 18 במרץ 2011 (IST)

היום כבר היה לי קצת חשק לחזור בגלל מיזם הבוררות החדש של דורית. עשיתי עריכות משמעותיות בויקישיתוף. בערב החשק ירד. נראה בכלל אם המיזם הזה יצליח. מי שעושה חוכמות בינתיים ממשיך לעשות חוכמות גם למפשרים החדשים...בינתיים כולם מהללים את התרומות של המשתמשים מוטי ושוכחים את ההשחתות של בובות הקש האלה, למשל בערך ניסויים בבעלי חיים. כמה נסיונות השחתה שהיו להם שם וזה נלווה במכתבים לסחיטה רגשית - הבובה שהתחזתה לנערה צעירה נעלבה שאמרתי שרמת הדיון היא כמו של חבורת צמחונים בני שתיים עשרה. היא דרשה במכתב אישי את התנצלותי כי היא כאילו ילדה בת שתיים עשרה. כתבתי לה שאני מתפלא לגלות שלילדה בת שתיים עשרה יש יכולת ניסוח טובה יותר מלמרבית המבוגרים שהכרתי...
אחרי הויכוחים עם הטרול המעריץ את יולי תמיר, על כל הפרצופים החדשים שצצים לו בעקבות כל חסימה, אחרי משפחת בובות הקש, אחרי הקבוצה שעושה פה חוכמות עכשיו ועם טיפטוף לא נפסק של סיינטולוגים, לא יודע אם בא לי לחזור למקום כזה.
למה לעזאזל שאני אתחשב בדעה של כל תמהוני רק בגלל שיש לו כמה שמות משתמש? למה לעזאזל שאני אהייה מנומס אל כל מי שמנדנד לי בעזרת תירוצים נבובים ביותר? למה?
אין במקום הזה שום אווירה אינטלקטואלית. רק סחטנות. דיונים מהותיים כמעט שאין פה. אם הערך שאני מתעסק בו הוא חסר כוח תעמולתי, אני לא זוכה כמעט לשום התייחסות על עשייתי. אם אתם חושבים שמישהו טרח לקרוא את העריכות האחרונות שעשיתי בערך ניסוי לפני איזה שנה וחצי, אז יש לי בשבילכם תשובה קצרקרה. תשובה שמסתכמת באות בודדת.
. עִדּוֹ - שיחה 23:47, 20 במרץ 2011 (IST)

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. אני שמח לקבל ביקורת ומעריך את דעתך - אבל אבקש להעמידך על הדיוק. לא הגנתי על Fades, עמדתו או התנהגותו. הוא זכה להגנתי בעבור דבר אחד בלבד - הכינוי "מחבל" בו קראת לו. גם אם באותו רגע היה חסום, גם אם שמו היה עדו - הייתי מגן עליו מפני דברים שכאלה, ועל זאת לא אתנצל. אופן הצגת הדברים על ידך צרם לי. אם אני כבר כאן, אעיר שאני גם לא חושב ש"נפלתי לטיעונים" בשיחה:ניסויים בבעלי חיים, והרי טענתי כנגדם וכעבור 3 תגובות מצדי התקבלה הטענה שלי. זהר דרוקמן - לזכר פול 22:38, 27 במרץ 2011 (IST)

אתה בדיוק הגנת על פאדס. אולי זה לא מה שהתכוונת לעשות, אבל בדיוק הגנת עליו. ולא רק על כבודו אלא גם על התנהלותו. אתה טענת שכל דברי כנגדו הם דברי בלע. עִדּוֹ - שיחה 22:47, 27 במרץ 2011 (IST)
לא, טענתי (אם צריך בכלל "לטעון" לגבי זה) שלקרוא לו "מחבל" זה דברי בלע. אם בחרת להסיק מכך שאני מגן עליו באופן כללי - זה כבר בידיך. לא ייתכן שכדי להגן על משתמש מפני כינויים כאלה אני קודם צריך לשקול האם לא עשה דבר מה שאני לא מסכים איתו. ככלל, לא הבעתי דעה בדיון ההוא. זהר דרוקמן - לזכר פול 22:52, 27 במרץ 2011 (IST)

שיחה:יחס היהדות לתורת האבולוציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו,

אם אין לך תוכן בונה להוסיף לדיון, אנא אל תשתתף בו. חסל סדר התקפות אישיות. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ד באדר ב' ה'תשע"א • 22:14, 29 במרץ 2011 (IST)

זה היה תוכן בונה מאוד ומנומס מאוד. עִדּוֹ - שיחה 22:16, 29 במרץ 2011 (IST)
הערך נמצא כעת בהליך של גישור, שבמסגרתו הוגדרו כללים המיוחדים אליו. כללים אלה נכתבו בראש דף השיחה. קרא אותם ונהג לפיהם. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ד באדר ב' ה'תשע"א • 22:30, 29 במרץ 2011 (IST)
עם כל הכבוד לרצון הטוב שלך לגשר ולמאמצים הכנים שלך לעשות זאת, המחלוקות על אודות הערך רק הולכות ומתרבות. כבר שבועיים שקבוצת הערכים שפדס טיפל בהם מצויה בטיפול גישורי מיוחד של טובי הויקיפדים ולא נראה שום שקט תעשייתי באופק. אני בהחלט חושב שאפשר לבקש מפדס שיניח לנו ושיפנה את כישוריו ומרצו לעשיה חיובית יותר. . עִדּוֹ - שיחה 22:51, 29 במרץ 2011 (IST)

לפני שבועיים סוכם על מתווה ליציאה מדיון ההתשה, אבל[עריכת קוד מקור | עריכה]

(הועבר משיחה:יחס היהדות לתורת האבולוציה) אבל כלום לא קרה. אנחנו עדיין צריכים לעשות ישיבות ממושכות על כל מילה ופסיק בערך. כל זה, כאשר אופי הדרישות של משתמש מסוים לא השתנו כלל ועיקר. אני מתכוון אל אותו משתמש שלמעלה מעשרה ויקיפדים התלוננו שהוא הופך כל דיון למלחמת התשה.

בואו נכיר בעובדה שהטיווח נכשל ונפנה לשלב הבא. השלב בו מגבשים מדיניות נגד מי שמנהל דיוני התשה. ממש כשם שיש מדיניות נגד מלחמות עריכה, מישהו מאלץ אותנו לגבש מדיניות נגד דיוני התשה.

צר לי. הלוואי ולא הייתי צריך לכתוב בכלל את ההודעה הזו. . עִדּוֹ - שיחה 22:35, 29 במרץ 2011 (IST)

ניסיונותיך לפוצץ את הגישור לא יועילו. כשהפערים גדולים, הדיונים ארוכים, וכשמדובר במוצר כתוב, הרי שלדקויות יש חשיבות בעיני המשתתפים. אם זה לא מוצא חן בעיניך אתה לא חייב לערוך בערך זה. חבל, אני מאמין שיש לך דברים בונים להוסיף לדיון. מי שכן מעוניין להשתתף בהליך מוזמן להמשיך את הדיון מעל פסקה זו שכתב עִדּוֹ. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ד באדר ב' ה'תשע"א • 22:51, 29 במרץ 2011 (IST)
סוף העברה
העברתי דבריך שנכתבו בדף השיחה לכאן. אין בהם שום תועלת לדיון רק השמת מכשול בפני הבורר והבוררות. קולי עושה מלאכתו נאמנה. אם ברצונך להגיד "אמרתי לכם", שמור זאת לכשיסתיים הליך הבוררות, כך או אחרת. תודה, דורית 00:28, 30 במרץ 2011 (IST)
ממש לא בשביל לומר "אמרתי לכם". זה בשביל לומר שהבוררות הזו לא הסתיימה ולא תסתיים לעולם. זה בשביל לומר שהפעילות בויקיפדיה הופכת מתרומה לבזבוז זמן. עִדּוֹ - שיחה 11:33, 30 במרץ 2011 (IST)

אזהרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עכשיו אהפוך זאת לאזהרה רשמית: אם תמשיך לחבל במאמצי הגישור, על אחת כמה וכמה תוך שאתה מוחק דברי אחרים, תמצא עצמך חסום. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ה באדר ב' ה'תשע"א • 22:35, 30 במרץ 2011 (IST)

אני מוחק בדיוק את מה שכמעט עשרים איש, ביניהם שני הבירוקרטים, הסבירו לפיידס שאסור לכתוב. לא כותבים מגילות על מגילות בנושא שהדיון בו כבר מוצה. זו בדיוק מלחמת התשה ולך קראו לגישור כי בדיוק בגלל הגישה הזו של פיידס אי אפשר לנהל עמו שום דיון בשום מקום.
אגב, זה לא יעזור לך אם תחסום אותי. התוצאה של זה תהייה שאני פשוט אהיה חסום ואתם תמשיכו לסבול מפיידס בלעדי. עִדּוֹ - שיחה 22:41, 30 במרץ 2011 (IST)
אל תנסה אותי. נחסמת כרגע ליום, ייתכן שזה יוארך. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ה באדר ב' ה'תשע"א • 22:57, 30 במרץ 2011 (IST)
כשאנשים בלי ביצים, כמוך, מנהלים את ויקיפדיה, הפיתוי הוא דווקא כן להיחסם.
במדד האחרון של תורמי ויקיפדיה העברית, הגעתי למקום השלושים ושבעה. דהיינו, אני תורם מאוד גדול. אלא שאני מעוניין לתרום לאנציקלופדיה ולא לבמה להטיות של אינטרסנטים. מבחינה רעיונית, רוב הויקיפדים, המפעילים והבירוקרטים מסכימים איתי. בשטח, לוקח חודשים ארוכים עד שאתם פוטרים אותנו ממישהו שמתעלל באמת ובעורכים כל זמן שאותו מישהו לא מקלל. . עִדּוֹ - שיחה 23:20, 30 במרץ 2011 (IST)
בעקבות התבטאותך המלבבת, שיניתי את הגדרות החסימה כך שכעת אינך יכול לערוך את דף שיחתך. לילה טוב. יוסישיחה 23:23, 30 במרץ 2011 (IST)
בעקבות התבטאותיך זו, מלחמת העריכה, לאור אזהרות העבר ולאור הניסיון שלך להערים מכשולים על הבוררות, נחסמת לשבוע. בכנות, אני לא מבינה את מעשיך. במקום להיות לעזר, להציג באופן ענייני את דעתך בשיחה ולכתוב ערכים, אתה עושה הכל להיחסם. ההערה שלך לקולי מיותרת, לא ראויה בלשון המעטה (ויש לי הרגשה שלא ממש כוונה אליו אלא לשכמותו ש"מנהלים את הוויקיפדיה" לדעתך) ולדעתי גם היה ברור לך שתגרור חסימה. אני מקווה שבשבוע הזה תעשה חושבים לגבי פעולותיך בוויקיפדיה. כי מבחינתי, נחסמת במשורה בלבד בשל החסימה הקודמת. אני אשמח אם לא נצטרך להידרש לחסימתך שוב, כי אני לא רואה מנוס במקרה שכזה מחסימה ארוכה. דורית 00:27, 31 במרץ 2011 (IST)

מחיקת דברי אחרים בדפי שיחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדוע? וכיצד זה משרת את מטרותיך? הרי כל ויקיפד מתחיל יודע שפעולה כזו נתפסת כבריונות ויקיפדית ללא כל מחלוקת או מקום לפרשנות. אם דבריו של פלוני אינם תקינים, השאר אותם כדי שיוכלו כולם לראות את זה. בינתים, הדבר היחיד שבולט מעל לפני השטח הן המחיקות הלא תקינות שלך. יוסישיחה 22:31, 30 במרץ 2011 (IST)

כמעט עשרים אנשים, ביניהם שני בירוקרטים, הסבירו למשתמש הזה שבדיוק דברים כאלה אסור לכתוב בדפי שיחה. המחיקות שלי תקינות ביותר וגם לא במיוחד נדירות. גם כשאני כותב בדפי השיחות דברים שהוסבר לי הרבה פעמים שאסור לכתוב בהם, מוחקים לי. יתרה מזו, גם חוסמים אותי בשל כך. בניגוד לזאת, Fades כבר חצי שנה מקבל הסברים ואזהרות אך לא מחיקות ולא חסימות.
אינך צריך לשאול אותי למה אני מוחק דברים כאלה. אני אמור לשאול אותך מדוע אתה אינך מוחק דברים כאלה. עִדּוֹ - שיחה 22:36, 30 במרץ 2011 (IST)
אז תשאל. אל תמחק. אני לא זוכר שאי פעם מצאתי לנכון למחוק דברים מדפי שיחה. יוצאים מהכלל הם השחתות, אאוטינג וכדומה. יוסישיחה 22:40, 30 במרץ 2011 (IST)
קרא את דברי שנית והשקע בהם מחשבה. תודה. עִדּוֹ - שיחה 22:44, 30 במרץ 2011 (IST)
אני מצטער, אך אני לא מכיר את כל פרטי הסגה. קשה לי להאמין שמחקו דברים שכתבת שהתייחסו לתוכן הערך. אם כן מחקו כאלה, אשמח לנסות לרדת לשורש העניין. יוסישיחה 22:49, 30 במרץ 2011 (IST)
אז כדאי שלא תתעסק בעניין. זה לא עניין פשוט בכלל ויש די והותר מפעילי מערכת שכן בקיאים בו. עִדּוֹ - שיחה 22:51, 30 במרץ 2011 (IST)
כמו שכבר כתבתי, לא צריך להיות בקיא כדי לזהות פעולה פסולה כל כך. הצעתי לך את נקודת מבטי בנוגע לדבריך שנמחקו לאתה לא מעוניין בה. היא עדיין עומדת לרשותך אם תרצה. אגב, הרושם הראשוני שלי הוא שמפעילי המערכת הבקיאים בעניין כבר איבדו את סבלנותם. לא נראה לי שיש לך מי יודע מה להפסיד מלערב אותי. יוסישיחה 22:55, 30 במרץ 2011 (IST)
זה בדיוק העניין. הוא דואג לזה שמפעילי מערכת יחשבו במבט חטוף שהנוהל שלו תקין. הנוהל שלו הוא ויכוחים מנומסים אך מיתממים להפליא וארוכים עד כדי זוועה. כך בדיוני התשה הוא מייאש את כולנו ומטה ערכים בשיטתיות. הוא מקבל כבר חמישה חודשים אזהרות להפסיק לעשות את זה. לאחרונה למעלה מעשרה ויקיפדיהם הגישו עליו תלונות בנושא. יחד עם המצדיקים את התלונות שלא הגישו תלונות בעצמם זה כבר מגיע לכמעט עשרים. גם הבירוקרטים מצדיקים דווקא אותנו. מונו בוררים מגשרים לערכים שונים שהוא "תורם" בעריכתם ודיוני ההתשה נמשכים גם עם הבוררים ולא מגיעים לשום מקום. האיש ממשיך לכתוב מגילות מיתממות עד אין קץ, להיראות כמו מתדיין, אך לשתק כל דיון.
כעת, יוסי, היה אמיץ. תן לנהל דיונים פוריים. תן למחוק מהם מגילות קשקשת. עִדּוֹ - שיחה 23:05, 30 במרץ 2011 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: כאמור, אין זה ממנהגי למחוק דברי אחרים בדפי שיחה. גם ההגיון לא ברור לי. אתה לא חייב לקרוא כל מה שכתוב. אתה צריך לבדוק רק מה התרחש בשורה התחתונה, קרי בערך עצמו, ולהתייחס לזה.
ובנימה אישית, אני די מחבב את הפעילות שלך בוויקיפדיה ותמיד מצטער לראות איך המזג שלך או מה שזה לא יהיה מפיל אותך לפחים כל כך ברורים ומיותרים. לילה טוב ואני מקווה שכבר מחר בערב תחזור לערוך ולתרום. יוסישיחה 23:15, 30 במרץ 2011 (IST)

עריכות בחסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. יידעתי את דורית בידוע לי לגבי עריכותיך, ונראה לי הוגן לעדכן גם אותך לגבי המהלך. Fades - שיחה 03:27, 5 באפריל 2011 (IDT)

בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, Eddau,
ראיתי את בקשתך שם. בטוחני ש-Slav4 לא אמר זאת בכוונת זדון, ואם אכן נפלה טעות, בטוחני שיתנצל. האם תואיל להסיר את בקשתך ולשנות את הכותרת בדף שיחתו, "אזהרה", לפחות עד שהוא יגיב? בידידות, יניב שיחה 16:49, 8 באפריל 2011 (IDT)

אל תדבר במקומו. האיש פגע בי קשות ולך אין שום סמכות להתנצל בשמו. עִדּוֹ - שיחה 16:51, 8 באפריל 2011 (IDT)
אינני מדבר במקומו. כל שאמרתי הוא שפנייה עניינית ומעט סבלנות יכולות להשיג הרבה יותר מאשר בקשה לחסימה. כרצונך. שבת שלום, יניב שיחה 16:59, 8 באפריל 2011 (IDT)
הי עדו, טרם כניסת השבת, אבהיר שלא פירשתי נכון את כוונותיך. תקציר העריכה שכתבתי היה מעשה פזיז. קבל את התנצלותי הכנה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 18:03, 8 באפריל 2011 (IDT)
לרוב אני מעדיף להירגע לחלוטין לפני שאני מצהיר על קבלת התנצלות, אבל אנהג פה באופן חפוז ואקבל אותה כשאני מתחיל להירגע. אתה לא מתאר לעצמך כמה שהתאמרו בי בגלל לקותי בחינוך החילוני של שנות השבעים. עִדּוֹ - שיחה 18:05, 8 באפריל 2011 (IDT)
צר לי לשמוע זאת. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 18:10, 8 באפריל 2011 (IDT)
בשולי הדברים, עדו אינו היחיד שמעוות את שמו של עדירל, ואין לי ספק שאיש לא עשה זאת בזדון. אמנון שביטשיחה 18:15, 8 באפריל 2011 (IDT)
הצרה היא שהתנהלותו של מר פיידס מביאה אותנו (בין השאר) לריבים מגזריים בתוך ויקיפדיה ואפילו אנשים מתונים ומאופקים כמו אריאל פ. נופלים במפולת הזו. עִדּוֹ - שיחה 18:20, 8 באפריל 2011 (IDT)
לעולם לא אריב איתך עדו. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 18:27, 8 באפריל 2011 (IDT)

רמ"ח איברים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, איני מתמצא במדעי האנטומיה, אך יחד עם התוספת שלך לערך, רצוי לכתוב מהו המספר על פי מדע האנטומיה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:41, 8 באפריל 2011 (IDT)

אני חושש שהגדרתו של איבר היא עניין סוביקטיבי. אחד יכול להגדיר שן כאיבר והשני יכול להגדיר כאיבר את כל הלסת. אחד יכול להגדיר את עמוד השידרה והעצבים שבו כאיבר ואילו השני יכול להכליל את עצבי חוט השידרה יחד עם מוח הגולגולת כאיבר. בכל מקרה, עדיף להציב את השאלה הזו בפני המשתמש יוסי או אחד הרופאים האחרים שכותבים פה. עִדּוֹ - שיחה 18:09, 8 באפריל 2011 (IDT)
רמ"ח האיברים מנויים במשנה במסכת אהלות. שבת שלום! מעט מן האורשיחה • ד' בניסן ה'תשע"א •
אני מתכוון שמבחינת מדע האנטומיה, בכלל לא ברור לי אם יש הגדרה חד משמעית לאיבר אנימלי. על המישנה אני לא מתווכח. עִדּוֹ - שיחה 18:51, 8 באפריל 2011 (IDT)

באר שבע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני חושב שאין מתאים ממך לכתוב ולערוך פיסקה שתכלול תמונות, כיכרות בבאר שבע, יש הרבה ולכל אחת מהן יש אדריכל וסיפור. BAswim - שיחה 13:34, 9 באפריל 2011 (IDT)

אני באר שבעי מזה שנה אחת בלבד. אני בקושי מכיר את העיר. אני עושה כמיטב יכולתי אבל אין לתלות בי תיקוות למיזמי ענק.
התחל לכתוב את הפיסקה בעצמך ואחרים יעזרו לך. אולי גם אני אעזור. בהצלחה. עִדּוֹ - שיחה 13:39, 9 באפריל 2011 (IDT)

הצבעת מחלוקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

מחקתי את דף ההצבעה. דון בדף השיחה. מינימום אלמנטרי. עידושיחה 22:05, 9 באפריל 2011 (IDT)

האם תוכל, בבקשה, להעביר את דברי מדף המחלוקת המחוק (שאין לי גישה אליו) אל דף השיחה?. עִדּוֹ - שיחה 22:11, 9 באפריל 2011 (IDT)
העברתי. עידושיחה 22:17, 9 באפריל 2011 (IDT)

הפסקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. לאחר בחינת הדפים השונים שבהם היה פיידס מעורב, ראיתי גם את תרומותיך לדיונים הללו. צר לי, אך הערותיך שם אינן תורמות להמשכו של דיון פרודוקטיבי. הבהרתי לפיידס שעליו לחדול מעריכת ערכים שבמחלוקת וגם להתערב בשיחתם. אני מאמינה שעליך להתרחק מערכים אלו גם כן. יש מספיק אנשים שעוסקים במלאכה, והם מסוגלים להתמודד איתה ללא עזרתך. שבוע טוב, דורית 00:39, 10 באפריל 2011 (IDT)

לרוב הערכים האלה הגעתי מלכתחילה כי חשתי שהאחרים בורחים מאימתו של פיידס. אני אשקול בחיוב צימצום של המעורבות שם, גם אם לא הפסקה מוחלטת.
לגבי הערות לפיידס, אין עם מי לדבר. עִדּוֹ - שיחה 08:26, 10 באפריל 2011 (IDT)

בירור[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. פתחתי דיון בבירורים שמשליך עליך. אתה מוזמן להשתתף בו. Fades - שיחה 13:10, 10 באפריל 2011 (IDT)

מרגול?[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיתי ששחזרת לעברית את העריכה האלמונית הזאת. אישית הייתי מסתפק בתקציר עריכה עם מילה אחת: "עברית", או אם אתה מעדיף, תקציר עריכה של כמה מילים סביב העברית. האזכור של מרגול נראה לי מבלבל, ופשוט לא ענייני. בברכה, טבעת-זרם - שיחה 11:34, 12 באפריל 2011 (IDT)

המשך[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. כאן ערכת בניגוד לכללי הבוררות שהצבתי, בידיעה שזו עריכה שנויה במחלוקת.
  2. כאן גם השחתת ערכת בניגוד לכללי הבוררות.
  3. אפילו פעם אחת לא הוספת בעריכותיך בדף השיחה תוכן בונה לדיון. התבצרת בעמדותיך, לא היית מוכן לקבל ביקורת וקטרגת על עצם הבוררות.

אז כן, אני קורא לזה "לסנדל". דורית אכן הורתה לפיידס להתרחק, והוא, בניגוד אליך, לא ערך בדף או בדף השיחה של הערך. כן, הוא פתח דיון אידיוטי, ואפילו מקומם, בבירורים, אבל בערך הוא לא נגע. אני מנסה לספק מסגרת לדיון, שבמקום שיתנהל במלחמת עריכה, יתנהל באופן מסודר בדף השיחה. אני מודה שאני צריך להיות פחות סבלני לטרחנות שהולכת שם, ואת הביקורת הזו אני מקבל (רק חבל שהיא מוצגת בטון מזלזל). חשבתי פעם שתרומתך עולה על הנזק שבתרבות הדיון שלך. היום אני כבר לא בטוח שזה נכון. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • י' בניסן ה'תשע"א • 01:34, 14 באפריל 2011 (IDT)

הפוך, חביבי. לא היתלוננתי על עצם הבוררות אלא על חסרונה. התלוננתי על זה שאתה מסרב לפסוק ומאלץ אותנו להמשיך ולדון לנצח. גם הסברתי היטב את עמדותי בדף השיחה. אתה רק מתעלם מההסברים. הסברתי, למשל, מה רע במילה אתגר.
וחוץ מזה שאתה עושה מעצמך צחוק כשאתה אומר שהבוררות שלך נמשכת חודש (בינתיים) כי בשבוע היחיד שלה שבו לא הייתי חסום, אני הפרעתי לברור.
אם קודם לא היה לי אמון באומץ שלך, כרגע דעתי עליך מחמיאה הרבה פחות.. עִדּוֹ - שיחה 02:10, 14 באפריל 2011 (IDT)
מספיק. קולי עושה מעל ומעבר ואתה עושה מעל ומעבר כדי לחבל במאמציו, וזה לא יתכן. מערך זה בפרט, תתרחק מטוב ועד רע. והפעם, לא תהיה אזהרה נוספת. דורית 21:44, 14 באפריל 2011 (IDT)
אני לא מחבל בשום בוררות. מאיפה בכלל הבאת את הסיסמא המוזרה הזו?. עִדּוֹ - שיחה 00:01, 15 באפריל 2011 (IDT)

פלפלים צהובים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כפי שאתה רואה, אני לא מסכים עם חלק מהשינויים. למרות זאת שחזרת מספר פעמים. אנא אל תשחזר שוב ללא דיון בדף השיחה. --Jys - שיחה 10:00, 16 באפריל 2011 (IDT)

כמו שאתה לא הספקת לראות, יש דיון בדף השיחה.. עִדּוֹ - שיחה 10:01, 16 באפריל 2011 (IDT)

סרט חבר'ה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הועבר לדף השיחה של הערך. עִדּוֹ - שיחה 13:14, 17 באפריל 2011 (IDT)

זירת פשע[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עִדּוֹ. ראיתי שהוספת את המושג לערכים לטיפול דחוף (בהמתנה). האם בדעתך לכתוב אותו? אם לא, אני אעשה זאת. יואב ר. - שיחה 00:21, 19 באפריל 2011 (IDT)

אין לי מספיק ידע בקרימינולוגיה כדי ליזום את כתיבת הערך. אוכל להגיש סיוע טכני בניסוח למי שכן יעשה זאת. תודה. עִדּוֹ - שיחה 00:22, 19 באפריל 2011 (IDT)
אינני קרימינולוג, אבל אסתכן בכל זאת. יואב ר. - שיחה 00:26, 19 באפריל 2011 (IDT)
בהצלחה!. עִדּוֹ - שיחה 00:30, 19 באפריל 2011 (IDT)
כדאי לכם לשקול לערב את ליש שיש לו השכלה בקרימינולוגיה וגם מעט ניסיון עם זירות פשע. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 10:28, 21 באפריל 2011 (IDT)
מבחינתי, כל אחד פה יודע על זה לא פחות ממני. אני מניח שהמשתמש ליש ראה ששמתי את שם הערך בתבנית הטיפול הדחוף. תודה, בכל מקרה. עִדּוֹ - שיחה 10:33, 21 באפריל 2011 (IDT)
למיטב ידיעתי (ולצערי) ליש פרש מפעילות בויקיפדיה. יואב ר. - שיחה 19:01, 21 באפריל 2011 (IDT)
אכן, כך נראה מדף המשתמש שלו; כמה עצוב. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 19:54, 21 באפריל 2011 (IDT)

אוטובוסים בישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, תבורך על כך שלקחת על עצמך לערוך את הערך. ניסיתי לשכנע את האנונימי מספר פעמים להירשם ולערוך את הערך ולא רק לשפוך טקסט, אבל ללא הצלחה. Hanay שיחה 09:24, 21 באפריל 2011 (IDT)

הבעיה שם התחילה בגלל שאני לא עשיתי הפרדה טובה בין הערך הזה לערך הכללי אוטובוס. אני מונע בעיקר מרגשות אשם..... עִדּוֹ - שיחה 09:52, 21 באפריל 2011 (IDT)
, אחת הסיבות הנפוצות ביותר Hanay שיחה 10:13, 21 באפריל 2011 (IDT)
מה שעוד מצחיק-עצוב זה שמכל החומר שלי לתואר השני, דווקא העבודה שעשיתי בנושא "כיסאות גלגלים בתחבורה ציבורית" הלכה לאיבוד.. עִדּוֹ - שיחה 10:15, 21 באפריל 2011 (IDT)
עבודות תזה של תואר שני נשמרות בספריות של האוניברסיטאות. למה שלא תחפש באוניברסיטה? Hanay שיחה 10:34, 21 באפריל 2011 (IDT)
את התזה לא איבדתי. התזה בכלל הייתה על פיילוט לסקר לנגישות הקלדה. העבודה על כיסאות גלגלים בתחבורה ציבורית הייתה מטלה חלקית בקורס על כיסאות הגלגלים. (בלי קשר, לטוס לספריה בשיקגו בשביל ערך בויקיפדיה....). עִדּוֹ - שיחה 10:38, 21 באפריל 2011 (IDT)
או קי, הבנתי Hanay שיחה 10:43, 21 באפריל 2011 (IDT)
בימינו יותר ויותר מוסדות סורקים תיזות לתואר שני ושלישי ומעלים אותן לאינטרנט. שווה לך לבדוק. תן לאצבעות ללכת במקומך. יואב ר. - שיחה 01:25, 22 באפריל 2011 (IDT)

מערכת בקרת תנועה בצילום[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוספתי קישור חיצוני שמדבר על המערכת, בנוסף אתה מוזמן להיכנס לויקיפדיה האנגלית או בשפות אחרות. הכל מוסמך קיים וכשר (שני סרטים שהוספתי מידע עצמי הם בחזרה לעתיד 3 וקינג קונג זה ממקור ראשוני ובמידע בדיוידי של הסרטים) כל השאר בתוספת הגהה ישראלית ונסיון שלי בתחום (במאי בעל חברת הפקות מתמחה באפקטים) אשמח מאוד אם בזמן הקרוב תוריד את התוית של "ערך ללא מקורות" תודה Mastar - שיחה 23:53, 21 באפריל 2011 (IDT)

הערך הוא העתק מדויק מינוס פלוס 4 מילים מויקיפדיה האנגלית הפכתי מונחי קולנוע להבנה של האדיוטות הכל קיים שם למה אתה טוען "ערך ללא מקורות" אני חותך לישון ומחר בצהריים אני כבר נוחת בצרפת ולא יהיה לי זמן לפתוח את ויקיפדיה בשבועיים הקרובים (אני בפסטיבל קאן) מקווה שהספיק לראות הלילה את התווית נעלמת אבדוק מידי פעם לילה טוב בתודה Mastar - שיחה 00:19, 22 באפריל 2011 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חג שמח כולנו עושים עבודה טובה שמח שהתעניינת בערך אם תמצא עוד מקורות לשלב אשמח לילה טוב ושיהיה לי (לנו-ישראל) הצלחה בקאן Mastar - שיחה 00:28, 22 באפריל 2011 (IDT)

בהצלחה!. עִדּוֹ - שיחה 02:51, 22 באפריל 2011 (IDT)

מערכת השמש[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, התוספות שלך היו מעניינות לקריאה ! אני רק תוהה למה לא להכין את התוספת כולה בארגז חול ואז להעביר לערך עצמו, במקום לעשות המון תיקונים קטנים בדף עצמו... עדיף, לא? יום טוב, ‏Jacobs‏ • שיחה (23.04.2011 - 10:06)

הכנתי אותה במעבד התמלילים ובקאסאל והעברתי. אבל במקרה הזה באמת היה עדיף להשתמש גם בארגז חול. אתה צודק. נ.ב. אשמח אם תבדוק את החשבון שלי ואת הגיאוגרפיה שלי. התוספת עמוסה בפרטים וקל לטעות פה ושם. תודה.. עִדּוֹ - שיחה 10:08, 23 באפריל 2011 (IDT)
אני אשתדל, במהלך הימים הקרובים. לפחות את החשבון. לגיאוגרפיה כדאי למצוא יועץ נוסף. :) ‏Jacobs‏ • שיחה (23.04.2011 - 10:12)
תודה. עִדּוֹ - שיחה 10:15, 23 באפריל 2011 (IDT)
אגב, הערה אחת כבר יש בדף השיחה של הערך, ונראית נכונה. ‏Jacobs‏ • שיחה (23.04.2011 - 10:18)

מחיקת דברי אחרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני שאתה מוחק דבריהם של משתמשים ותיקים המינימום הוא לבקש את רשותם. דניאל ב. 19:06, 1 במאי 2011 (IDT)

כבר הוסבר עשרות פעמים שדפי השיחה של הערכים אינם פורום בתפוז. בדפי השיחה של הערכים אמורים אך ורק לדון באופן שיפורם של אותם ערכים. עִדּוֹ - שיחה 19:07, 1 במאי 2011 (IDT)
כבר הוסבר עשרות פעמים שלא אתה קובע מה ראוי ומה לא ראוי להיכתב בדף שיחה. גם אם אתה בטוח ב-100% שאין מקום לפסקה, העובדה שיש עמיתים מוערכים שלך שטרחו להגיב ולא בחטף אומרה להדליק אצלך נורה. בלי קשר לכמה התוכן רלוונטי, רק מתוך כבוד לעמיתיך העורכים, וכדי להראות שאינך מזלזל בזמן שבחרו להשקיע בתגובה, מן הראוי לפנות אליהם קודם. דניאל ב. 19:11, 1 במאי 2011 (IDT)
למחיקות בויקיפדיה אין קשר לא להשקעה ולא לכבוד. לי לא הייתה שום בעייה עם זה שרצית למחוק לי, לאחרונה, ערך שלם שהשקעתי בו הרבה מאוד (לא טוקבק כמו שלך אלא ערך). דנתי אתך בחשיבותו של הערך באופן ענייני לחלוטין ולא הכנסתי לשם שום ענייני כבוד ושום ענייני השקעה. וזה לא רק שיגעון שלי. שום ויקיפד רציני לא יגיד בדיון על מחיקה שזה לא בכבוד שלו שימחקו לו או "אבל השקעתי". עִדּוֹ - שיחה 20:54, 1 במאי 2011 (IDT)
לא ברור לי הקשר בין מחיקת ערכים, עניין שקשור בשיקולי עריכת אנציקלופדיה, לבין מחיקת דברי עורכים בדפי שיחה שעשויים שלא להסכים איתך כי אין מקום דבריהם (אחרת לא היו כותבים אותם מלכתחילה). וכמובן שלך אין מנדט לקבוע בנושא. אבל כבר עירבת את עניין הערכים, קודם כל בשום שלב לא רציתי למחוק את הערך שכתבת וגם לא רמזתי לכך. בכל מקרה, גם אם אילו הייתי רוצה למחוק הייתי מיידע אותך ובמקרה הצורך דן איתך כמקובל, זאת בניגוד למעשה שלך בו מחקת ללא הודעה מוקדמת את דברי ואת דבריו של משתמש ותיק אחר (ובמפתיע, לא נגעת בעשרות תגובות דומות שלך בדפי שיחה שונים). דניאל ב. 21:02, 1 במאי 2011 (IDT)
יופי לך. אמרת את המילה האחרונה - טיפשית ככל שתהייה, זו המילה האחרונה. עכשיו תעזוב אותי בשקט ותלך להתכתב עם הפלצפן השני בדואר האלקטרוני. דפי השיחה של הערכים לא נועדו להגותכם המגוכחת. עִדּוֹ - שיחה 21:15, 1 במאי 2011 (IDT)

חסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

על הערתך האחרונה נחסמת ליום אחד. אני מקווה שבתום היום תשוב אלינו רענן ורגוע. ‏עמיחישיחה 21:51, 1 במאי 2011 (IDT)

אפשר כבר לחשוב מה כתבתי. אפשר לחשוב גם שאתה עושה לי טובה. אז לא אכתוב פה בעשרים וארבע השעות הקרובות. ביג דיל. עִדּוֹ - שיחה 22:18, 1 במאי 2011 (IDT)

הערתך בדף השיחה של חוסייני[עריכת קוד מקור | עריכה]

היא נכונה - אבל הסיכוי שמישהו יבחין בה קלוש. בהקשר זה אפנה את תשומת לבך לדיון במזנון באותו עניין. בברכה. ALCשיחה • ל' בניסן ה'תשע"א • 21:09, 3 במאי 2011 (IDT)

חבל[עריכת קוד מקור | עריכה]

שוב אנשים שלא מבינים מגיבים מחזור 93 בדוכיפת היה סיירת עורב ומסוערבת!!! הפכה לגדוד ההרבה אחרי והסרט הוא לא מקינג אוף הוא תיעודי עם חשיפות אישיות ומלמד על הצד של יצירת סרטים דלי תקציב "בשנת 1984 הוקמה דוכיפת כיחידה המתמחה בלוחמה נגד טנקים (יחידת נ"ט/יחנ"ט 94). זאת על רקע הצלחה מוכחת של חטיבת נ"ט במילואים שפעלה במבצע שלום הגליל, בלבנון. עם הקמתה, הוקצה ליחידה זמן אימונים רב ואיכותה המקצועית הייתה גבוהה. בעת הקמת היחידה עסקו לוחמיה פחות בביטחון שוטף מאשר לוחמי חיל רגלים פשוטים בצה"ל ומסלול ההכשרה שלהם כלל טירונות חיל רגלים, טירונות יחידה של שבועיים ואימוני המשך מסלול בלוחמה נגד טנקים, בניווט ובאימוני חיל רגלים מתקדמים." רק בשנת 96 שונה התקן ועד ההקמה של הגדוד (בשנת 98 נראה לי) היא המשיכה בעסתערבויות ואימוני עורב (ועד ההקמה של הגדוד קיבלה תקציבי סיירת וכלים של סיירת ומבצעים) אם תרצה פרטים ברזולוציה יותר גבוה אני מוכן לשלוח לך למייל יום טוב נ.ב כרגע הסרט העלילתי שלו נבחר להקרנה ביפן (מקווים לפרסים) עם קאן לא כל כך הסתדר חוזר מאוכזב אבל לא כל אחד מצליח שם! הסרט נשלח לפסטיבל ירושלים גם מחכים לתשובה

אני שירתתי בדוכיפת ואתה לא תמכור לי את הלוקשים האלה. אין שום קשר בין מה שכתבת פה לבין המציאות. עִדּוֹ - שיחה 18:12, 5 במאי 2011 (IDT)

סבבה כנראה כל השנים שיקר התמונות שהראה המבצעים אולי אני צריך לחשוב פעמיים? אבל בכל זאת הקלק בגוגל ציטוט זה : "בשנת 1984 הוקמה דוכיפת כיחידה המתמחה בלוחמה נגד טנקים (יחידת נ"ט/יחנ"ט 94)" אתה יכול לטעון שלא הייתה סיירת אבל בהחלט לא הייתה גדוד!!!

לגבי הסרט אני מבקש ממך אין זה מיקינג אוף זה סרט תיעודי לכל דבר (ראית מיקנג אוף באורך כזה?) זה חשיפה על תעשיית הקולנוע הישראלית על ג'אד (ראיונות שלא קשורים בכלל לסרט) מה לעשות שזה היה בזמן צילומי נוזאת רק אם אפשר אבקש שתוריד את "מאחורי הקלעים של..." ולגבי הסיירת אז תשאיר "דוכיפת" על תכתוב גדוד! אם תסרב משיקולך אבין יום טוב

נ.ב אני בטח לא משקר אם כבר הוטעתי הולכתי שולל לשקר בהחלט לא! והשם באנגלית זה כי מחפשים כך זה קיים גם בויקיפדיה האנגלית

תגיד לי, אתה מבין מה מדברים אליך בכלל. היא הייתה סיירת במלחמת ששת הימים. היא הוקמה מחדש כיחידת עורב בעלת גודל לא מוגדר בשנת שמונים וארבע. תוקננה כגדוד בשנת תשעים והפסיקה להתעסק בעורב בתשעים ושתיים. כשדרזי שירת בדוכיפת היא הייתה גדוד לכל דבר. עִדּוֹ - שיחה 18:49, 5 במאי 2011 (IDT)

שלום לך[עריכת קוד מקור | עריכה]

קוראים לי ד. דרזי (בעבר העלו את הערך כמה ממכריי) אני כרגע עסוק מאוד וגם באופן אתי לא רוצה לגעת ולהתערב בערך הנכתב אליי עם זאת משפט אחד חורה לי "הסרט שביים הוא מאחורי קלעים של" הסרט בוודאי לא מאחורי קלעים שברובו בכלל לא מדבר על נוזאת! הוא דן בעשייה דלת תקציב ויש בו ראיונות חושפניים של הבמאי והשחקנים סרט תיעודי לכל דבר (לא שאני מפחית מז'אנר מאחורי הקלעים) לגבי שירותי הצבאי שרתתי בגאווה בגדוד דוכפית (הידוע כדוחיפרש) וסתם לידע כללי אתה מוזמן לקבל טלפונים של י. פינטו המח"ט הנוכחי או ר. סריג מג"ד דוכיפת והם יאשרו לך שהיה הסתערבויות (עורב בוודאי שלא היה) אבל כל הדברים האלה שוליים ולא מעניינים אותי וכנראה ערך זה ימחק מה שכן פגע בי המשפט על מאחורי הקלעים לא בגלל שזה מפחית מערכו בגלל שאדם שלא ראה את הסרט (נראה לי) קובע עובדות כאלה אבקש במלוא הבקשה שתמחק אותו שוב רובו לא דן בסרט המדובר ולגבי סרטי האחרים כרגע במכירה (הם בפסטיבלים ומשא ומתן) אני לא אוהב לדבר על דברים שלא נעשו בקרוב תכיר אותם ותשמע אליהם יום טוב ועבודה נעימה מקווה (בלי קשר לערך ולהצבעה) שבויקיפדיה נעבוד בשמחה ובכייף Mastar - שיחה 21:08, 5 במאי 2011 (IDT)

נ.ב ראשי התיבות בשמות זה בכדי שגוגל לא יגיע לכאן
מה בדיוק חשבת שיקרה כשהמכרים שלך יכתבו שהיית ג'יימס בונד? אם אתה לא רוצה להגיע למצבים מביכים כאלה, הורד בעצמך גוזמאות מהערך לפני שהאמינות של כולו תוכתם. עִדּוֹ - שיחה 22:49, 5 במאי 2011 (IDT)
בערך שמדבר אליי אני לא הייתי רוצה לגעת וראיתי זאת רק לאחרונה ודיברתי עם אייל (אחד מהכותבים) שברגע זה יותר לא משכתב את הערך שיעיף את זה לגבי הסתערבויות חלק מהגדוד הסתערב לכל דבר עבר קורס (אחי מסתערב שנהרג אני יודע מהי הסתערבות) יותר מזה אני יזמתי שיחה עם מ. וילנאי דאז סגן הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הדרום בזמן שאחי נהרג ואחרי דיונים קיבלנו אישור לעשות זאת כנ"ל אישור לתקופת מה לשרת בלבנון אם יש לך מכרים ביחידה בקלות אתה יכול לאשר עובדות אלו ושוב הערך לא מדבר על השירות שלי הוא על הסרטים או לתענתך הסרטים הכושלים זה העניין ולא השירות אני מכל העניין נבוך אבל חבריי השביעו אותי שלא לגעת בערך עד סיום ההצבעה לכן אכבד אותם יום טוב לך ושתה מים קרים היום יום חם Mastar - שיחה 23:18, 5 במאי 2011 (IDT)
אם אתה רוצה לצאת מכל זה בכבוד, קח את כל הערך אל ארגז החול שלך והחזר אותו אל מרחב הערכים כחודש לפני הבכורה של הסרט. אני מתכוון לסרט באורך המלא. בהצלחה. עִדּוֹ - שיחה 23:59, 5 במאי 2011 (IDT)
תודה על ההצעה אני לא נוגע או מתערב (משתדל) בערכים שקשורים אליי בכל אופן ברגע שהסרט יעלה ויצליח תמיד יהיה מישהו שיעלה ערך (בין אם יחצ"ן בין אם מכרים או בין אם בתמימות אמיתית) האמת אני מכל הסיפור הזה רק נפגע (יש לי לקוחות שמקליקים ד. דרזי ורואים את כל הפארסה המביישת הזאת אבל עברנו את פרעה נעבור גם את זה תעשיית הקולנוע בארץ מתאוששת וזה הכי חשוב בהצלחה לכולנו Mastar - שיחה 00:22, 6 במאי 2011 (IDT)
אחרי הצבעת מחיקה קשה יותר לשכנע לשחזר ובינתיים כל העניין עם הערך הזה פוגע בשמך הטוב ועושה לך אנטי-יחצנות. אתה לא חייב לערוך את הערך בעצמך - אני מבין את זה. אבל לבקש את הקפאתו זה לא לערוך אותו.
בכל מקרה, בהצלחה עם הסרטים שבדרך. עִדּוֹ - שיחה 08:34, 6 במאי 2011 (IDT)
נ.ב. האם אתה פוגש במילואים חבר'ה מהמחזור שלי או ממחזורים קרובים?. עִדּוֹ - שיחה 08:35, 6 במאי 2011 (IDT)
תודה, עניין של זמן לא הסרט הזה יצליח אז הסרט הבא, מילואים אוו אתה מזכיר נשכחות כמעט 9 שנים שאני כבר לא משרת (בגלל עיסוקי המחייב ומצב המשפחה-עצם שירותי היה בהתנדבות) ואת המילואים עשיתי ביחידה אחרת מעורבת אבל נראה לי שפרטוק היה אוגוסט אפס ורן מיקבוץ עין גדי היה אוגוסט אפס ((אני רואה אותו בהר הרצל יום שני היה חבר טוב של אחי) גם הם צעירים לידך אבל אתה מחזור ותיק דינוזאורים לא בתקופתי אנחנו ילדי שוקולד 79.180.11.244 09:23, 6 במאי 2011 (IDT)
את פרטוק אני זוכר. מסור לו ד"ש מבן-צבי. מה שם המשפחה של רן?11:03, 6 במאי 2011 (IDT)

סליחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

באמת מתנצל מכל הלב אני לא ידעתי על הגדוד\סיירת לגבי הפרטים האחרים באמת סרטיו מצליחים אני יותר לא עורך את הערך הנ"ל הבנתי שעשיתי לערך שירת דוב וזה לא היה בכוונה תודה לך על ההתערבות ועל העבודה שלום

תבנית איחוד שהצבת[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. ראית שהצבת תבנית איחוד בערכים אין ויטרו ואין ויוו, השתכנתי שיש לאחדם ולא היתה התנגדות לאיחוד שהעמדת מזמן. במצב הזה לפי הנהוג בויקיפדיה - מאחדים! אומנם אני לא מעוניינת ליצור טעויות בנושא. האם ישנה אפשרות שתבצע את האיחוד? היות וזה נושא שאתה מבין בו? סופ"ש נפלא! Itzuvit 20:26, 6 במאי 2011 (IDT)

תודה על היוזמה. קשה לי כרגע לגייס את הריכוז הדרוש למלאכה. נסי לעשות זאת בעצמך. בהצלחה!. עִדּוֹ - שיחה 09:38, 7 במאי 2011 (IDT)

חיה קציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

בס"ד היי עדו, זו הקטגוריה שאתה מחפש:קטגוריה:שחקני קולנוע וטלוויזיה ישראלים, זו הקטגוריה המתאימה לחיה קציר. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:32, 7 במאי 2011 (IDT)

תודה. עִדּוֹ - שיחה 21:33, 7 במאי 2011 (IDT)

תבנית:לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, תודה על הערכים שהוספת לתבנית. האם תוכל בבקשה להוסיף גם בינוויקי? תודה, ‏עמיחישיחה 23:25, 10 במאי 2011 (IDT)

שוב תודה. ושוב אותה בקשה. תודה, ‏עמיחישיחה 23:47, 8 ביוני 2011 (IDT)

העברה ללא דיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, בבקשה אל תעביר ערכים ללא דיון. כוונתי לזכרון מחשב, פתח דיון בדף השיחה על מנת לבצע העברה זו. מתניה שיחה 14:37, 17 במאי 2011 (IDT)

מדובר בעניין טריוויטלי לחלוטין ואתה ממש לא רוצה שאני אבקש ממך רשות בשביל כל דבר טריוויאלי. עִדּוֹ - שיחה 14:39, 17 במאי 2011 (IDT)
תראה, אני מתנגד להעברה זו. זה לא עניין של בקשת רשות, זה עניין של התחשבות בדעות אחרות לפני ביצוע פעולה. מתניה שיחה 14:40, 17 במאי 2011 (IDT)
אז פתח בעצמך בדיון ותסביר למה אתה מתנגד. בדיוק כמו במקרה בו אני אשנה פיסוק של משפט ואתה תתנגד. אין לי שום בעיה לדון ולשקול דברים. פשוט, כמו כל אחד אחר, לא רוצה לפתוח דיון על מה שמלכתחילה נראה לי טריוויאלי. עִדּוֹ - שיחה 14:44, 17 במאי 2011 (IDT)

אל תשכחני אנא[עריכת קוד מקור | עריכה]

הכה את המומחה, Text-to-speech

כ"ט.

הצבעות מחיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי עדו, אבקש שתפריד בין ההצבעות על רודז ופולברייט שכן לדעתי אין לקשר ביניהם וכפי שהבעתי את דעתי בדף השיחה אני בעד אחת ונגד השנייה (זאת למרות שאני הכותב של שני הערכים). תודה ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 20:55, 19 במאי 2011 (IDT)

אם אתה רוצה להפריד, הפרד. עִדּוֹ - שיחה 21:42, 19 במאי 2011 (IDT)

בעניין טענתך בהצבעה - בקשה לפרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עידו.
בעניין טענתך בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:אנטון היסן, בעניין "שחקן כדורגל כווייתי שיצא מהארון", האם אתה יכול לפרט ולהביא מקור למידע זה? (או, במידה שהיה מדובר בהלצה בלבד לצורך הוויכוח, לומר זאת במפורש)? תודה, דני. ‏Danny-w‏ 14:04, 20 במאי 2011 (IDT)

הכוונה היא שאילו היה אחד כזה, הייתי בעד הערך עליו. עִדּוֹ - שיחה 14:09, 20 במאי 2011 (IDT)

קטגוריה:המצאות חשובות במאה ה-19[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לך. התבקשתי לעזור להחזיר את הערכים לקטגוריה ששרדה הצבעת מחיקה, לאחר שבפעם הקודמת נמחקה. כמדומני שבפעם הקודמת הוספת את הקטגוריה למספר ערכים - אודה לך אם תוכל לסייע כאן. תודה - קיפודנחש - שיחה 22:57, 20 במאי 2011 (IDT)

ככה בסדר?. עִדּוֹ - שיחה 23:39, 20 במאי 2011 (IDT)
הרבה יותר טוב. ניסיתי לחפור קצת בהיסטוריה לנקודה של הסרת הקטגוריה (לפני איזה שנה וחצי), ולא מצאתי משתמש אחד שהסיר אותה מהערכים. נרלי עכשיו זה רק עניין של לזכור להוסיף כשנתקלים בערך מתאים. תודה. קיפודנחש - שיחה 16:03, 21 במאי 2011 (IDT)
מסתבר שראש קש יכול לעשות הרבה כאב ראש. (ראש הקש של מי שהיה ממש מוכרח להפעיל עדר של בובות קש עושה כאב ראש לכולנו) עִדּוֹ - שיחה 16:06, 21 במאי 2011 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום בערך The M+M's Tour לא צריך להשלים את רשימת השירים, זה הרשימה.

הופעה של חמישה שירים בלבד?!. עִדּוֹ - שיחה 07:20, 22 במאי 2011 (IDT)

פנייה דחופה ביותר[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרסאות בהכה את המומחה נמחקות ונעלמות, ולעתים גם לא מופיעות אלא אחרי שמירה מחדש, מה הולך פה?. תודה.

שאל בדלפק הייעוץ. עִדּוֹ - שיחה 07:19, 22 במאי 2011 (IDT)
אתמול בלילה היתה תקלה שפם אדום - שיחה‏ 07:23, 22 במאי 2011 (IDT)

מי הכי חכם משאר ההומנואידים יחסית לאדם?[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, הערך תקפות הוא דף פירושונים. כדאי שתתקן לערך אליו התכוונת. חזרתישיחה 17:21, 22 במאי 2011 (IDT)

תודה. עִדּוֹ - שיחה 19:47, 22 במאי 2011 (IDT)

הי![עריכת קוד מקור | עריכה]

איפה אתה גר? Matan2119 - שיחה 19:37, 24 במאי 2011 (IDT)

בשנה האחרונה, בבאר שבע.
לפני כן, במשך שש וחצי שנים, בסקוקי, גבול אוונסטון
קודם לכן, במשך שנה וחצי, בלוזאן
וקודם לזה, שלושים שנה בירושלים.
למה אתה שואל?. עִדּוֹ - שיחה 19:41, 24 במאי 2011 (IDT)

קפקא "הסופר הלאומי של צ'כיה"?[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא מצאתי לכך זכר בויקיפדיה האנגלית, וחשוב יותר - בצ'כית (תרגום מכונה). כמו כן מעולם לא שמעתי זאת. אם יש מקור, זה מקום מתאים להביא אסמכתא, ואם אין, חוששני שעדיף להסיר את ההצהרה\הכתרה הזו.

בכבוד - קיפודנחש - שיחה 03:18, 26 במאי 2011 (IDT)

אין לי כח לחפש לזה מקור. אתה מוזמן למחוק. תודה וסליחה. עִדּוֹ - שיחה 06:44, 26 במאי 2011 (IDT)

מיעוט[עריכת קוד מקור | עריכה]

תרגיש בנוח לשנות, רק ניסיתי לעזור. שבת שלום, יעל - שיחה 16:14, 27 במאי 2011 (IDT)

זה נשמע כאילו שאת מתנצלת על משהו. אם כן, אז על מה?. עִדּוֹ - שיחה 16:37, 27 במאי 2011 (IDT)
אז לא חיוך אדום יעל - שיחה 16:41, 27 במאי 2011 (IDT)
מצוין. תודה על העזרה. עִדּוֹ - שיחה 16:42, 27 במאי 2011 (IDT)

הערתך במזנון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנוגע למיזם מקופרניקוס לדרווין - האוניברסיטה העברית היא לדעתי חסרת טעם ומציגה אותנו באור מגוחך. אנא הסר אותה. אביהושיחה 20:47, 27 במאי 2011 (IDT)

תודה על ששיתפת אותי בדעתך. אני לא מוריד את ההערה. עִדּוֹ - שיחה 20:49, 27 במאי 2011 (IDT)

שחור (פירושונים)[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, בזמנו הוספת את "שחור (סרט הודי) - עיבוד לסרט מהלכת הקסמים על הלן קלר". לא כל כך הבנתי את המשפט. עידושיחה 22:18, 28 במאי 2011 (IDT)

יש סרט אמריקני מפורסם שמספר את סיפור חייה של הלן קלר. שמו של הסרט האמריקני המפורסם הוא "מהלכת הקסמים". יש סרט הודי שהוא עיבוד לאותו סרט אמריקני. להודי קוראים BLACK.. עִדּוֹ - שיחה 22:21, 28 במאי 2011 (IDT)
אוקיי, עכשיו יותר ברור. עידושיחה 22:23, 28 במאי 2011 (IDT)

דיון בפרלמנט[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. בדיון בויקיפדיה:פרלמנט#דוגמאות לקישורים אדומים רלוונטים, אעלה דניאל מס' דוגמאות של ערכים שהיו קישורים אדומים , הופיעו בראו גם, ועתה הם כחולים. שניים מהם בנושא סטטיסטיקה נכתבו על ידך. אני סקרנית לדעת, מה הביא להחלטתך לכתוב את הערכים האלה. תודה Hanay שיחה 07:35, 29 במאי 2011 (IDT)

הפניה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשמח מאוד, עדו, אם תקרא את תגובתי להערתך במדור "הכה את המומחה" בפרק שכותרתו "האם יכול להיות". רק היום זכיתי לקרוא את הערתך ואני כותב הפניה זו כי חבל לי שלא תקרא את תגובתי. בכבוד--וידנפלד - שיחה 01:34, 30 במאי 2011 (IDT)

היה יותר טוב אם לא היית מספר לי. כבר מזמן לא קראתי כאלה שטויות. עִדּוֹ - שיחה 08:51, 30 במאי 2011 (IDT)

פורשה קאררה GT[עריכת קוד מקור | עריכה]

שאלתי שאלה ועדיין לא קיבלתי תשובה... על איזה תת דגם מדברים? איך החלטת שה-GT הוא תת דגם? אולי תסביר לי איזה דגם? הרי ה-GT הוא דגם נפרד בפני עצמו. מה ההבדל בין למבורגיני מורצ'יילאגו, למבורגיני גאייארדו, פרארי F430, בוגאטי ויירון לבין הקאררה GT? מדוע הגאיירדו אינה נחשבת תת דגם בעיניך?

אענה לך בדף השיחה של הערך כשיהיה לי זמן לעשות את זה. אני לא יושב 24 שעות ביממה ליד המחשב וממתין לפקודתך. עִדּוֹ - שיחה 15:13, 30 במאי 2011 (IDT)

אני אוהב ענייני, לכן שאלתי אותך 2 שאלות פשוטות ועדיין אתה מתחמק. 1) טענת טענה מגוחכת שהרכב הנ"ל הוא תת דגם של מכונית, אוקיי, של איזו מכונית? 2) במה הערך האינציקלופדי של הפרארי F430 או של מאזדה6 עדיף על הערך שרצית למחוק?

הורדתי את תבנית החשיבות. אין דיון חשיבות יותר. דעתך התקבלה. למה צריך להמשיך ולטחון את זה?. עִדּוֹ - שיחה 11:03, 2 ביוני 2011 (IDT)

הנושא סגור. תרשה לי להעניק לך [מתנה], תהנה לך בזמנך הפנוי, גם אם אינך חובב מוטוריקה, לא תתאכזב.

תודה. עִדּוֹ - שיחה 11:48, 2 ביוני 2011 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו. במשך הזמן שאני בויקיפדיה, למדתי לראות את תרומתך הגדולה לערכים, ובמיוחד לדיונים. אני מעריך מאוד את שיקול דעתך. אבקש ממך להוסיף ולכתוב את שיקול דעתך בשיחת משתמש:טישיו/ארגז חול/ התמדה. אם כבודו עסוק מדי מכדי להגיב שם, תודיע לי. תודה. --בברכה, טישיו - שיחה 02:32, 2 ביוני 2011 (IDT)

אם יהיה לי מה לכתוב, אכתוב. תודה על ההזמנה. עִדּוֹ - שיחה 06:34, 2 ביוני 2011 (IDT)
אין בעיה. יום נהדר, ושבוע מקסים. --בברכה, טישיו - שיחה 15:49, 2 ביוני 2011 (IDT)

ניסוי מנדל[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, הוספת את הערך הנ"ל לתבנית:לטיפול דחוף. האם תוכל בבקשה להוסיף לו בינוויקי? תודה, ‏עמיחישיחה 00:20, 3 ביוני 2011 (IDT)

שלחתי דוא"ל[עריכת קוד מקור | עריכה]

Hanay שיחה 22:32, 3 ביוני 2011 (IDT)

סודה סטרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה על התוספת. תוכל להוסיף גם מקור? ואגב, מדובר על סודה סטרים או על סיפולוקס? תומר - שיחה 18:31, 4 ביוני 2011 (IDT)

סודה סטרים. המקור הוא קלטת המופע.. עִדּוֹ - שיחה 18:32, 4 ביוני 2011 (IDT)
אני מניח שהיא ברשותך. תוכל להוסיף אולי "קואורדינטות" יותר מדויקות? כמו שם ההקלטה, המפיץ, השנה וכו'? תומר - שיחה 18:34, 4 ביוני 2011 (IDT)
פליטת פה של דודו טופז. התרכז בדקה הארבעים ושבע, בין השנייה העשרים לשנייה השלושים. עִדּוֹ - שיחה 19:16, 4 ביוני 2011 (IDT)
ראה נא את דבריי בדף השיחה. תומר - שיחה 16:01, 5 ביוני 2011 (IDT)

הסתגלות אבולוציונית[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא הבנתי מה השגיאה הגסה בעריכה שמחקת. על פי מיטב זכרוני מקריאת הספר, זה תאור לא רע בכלל של תמציתו. --Yoavd - שיחה 11:33, 6 ביוני 2011 (IDT)

כתוב זאת בדף השיחה של אותו הערך. תודה. עִדּוֹ - שיחה 12:25, 6 ביוני 2011 (IDT)

ג'יפתליק[עריכת קוד מקור | עריכה]

אודה לך אם תביע את דעתך בדף השיחה של הערך ג'יפתליק: פעמיים הצבתי בערך תבנית חשיבות, אשר הוסרה על ידי יוצר הערך בתוך דקות (בתחילה בטענה כי התבנית מטופשת, בהמשך בטענה כי אין שום הצדקה לתבנית). קולנואני - שיחה 18:31, 7 ביוני 2011 (IDT)

אין לי דעה על חשיבות הערך אבל לגבי המעשה, שלדעתך עשה כותב הערך, אני ממליץ לך לגשת לדף הבקשות מהמפעילים. יש שם סעיף בקשות הגנה ונראה לי שבקשתך להגנה על התבנית היא בקשה סבירה. עִדּוֹ - שיחה 18:34, 7 ביוני 2011 (IDT)

ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:סוסיא (כפר פלסטיני)[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי, קוני למל שהעלה את הצבעת המחיקה, מוכן לאמץ את הצעתי שם. להפסיק את ההצבעה לשנות את שם הערך ולשכתב אותו על פי מקורות מהימנים. האם תהיה מוכן לתמוך בהצעתי במקום לתמוך במחיקת הערך? תודה Hanay שיחה 12:47, 8 ביוני 2011 (IDT)

ראיתי את ההצעה וטרם גיבשתי עליה דעה. חבל רק שפנית אלי אישית ולא דרך לוח המודעות, כי לפניות אישיות בענייני הצבעות יש מראית עין של חוסר תקינות. תודה. עִדּוֹ - שיחה 12:54, 8 ביוני 2011 (IDT)
פניתי לאלה שכבר הצביעו, וזה בהחלט מקובל. פעלתי כך לאחר התייעצות עם תומר ט. לדעתי פעלתי נכון. מכיוון שממילא ההצבעה נמשכת, אז אני מסירה את בקשתי, אני גם הצבעתי . צר לי שבלבלתי לך את המוח. כל רצוני היה לפעול נכון. Hanay שיחה 18:02, 8 ביוני 2011 (IDT)
לא נורא. המשך יום מקסים. עִדּוֹ - שיחה 18:04, 8 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריות[עריכת קוד מקור | עריכה]

יצרת הרבה בלאגן בקטגוריית המדע והטכנולוגיה. ראשית, שיחזרתי את כל הקטלוגים הכפולים שהסרת (למעט שניים תקינים) כי הסרת אותם בניגוד למדיניות ולנוהג הידוע, לפיו מקטלגים בקטלוג כפול נושא ראשי (גם תחת הקטגוריה של עצמו, וגם תחת קטגוריות הכוללות את הקטגוריה שלו). שנית, שיחזרתי חלק מן הקטגוריות שהכנסת תחת קטגוריה:מקצועות המדע והטכנולוגיה, שכן בעוד הקטגוריה עוסקת במקצועות במובן של מקום עבודה, התת קטגוריות שהכנסת הם של תחומי מדע. שלישית, שמתי תבנית חשיבות על קטגוריה:היסטוריה וסוציולוגיה של המדע והטכנולוגיה מכיוון שלא הבנתי מדוע יש לקבץ כך שני נושאים שונים, ומה הקטגוריה תרמה על החלוקה הקודמת. דניאל ב. תרמו ערך 00:52, 9 ביוני 2011 (IDT)

לא יצרתי שום בלגן. מהיום שהגעתי לויקיפדיה אתה מנסה למחוק חצי ממה שאני עושה באופן אוטומטי. עִדּוֹ - שיחה 06:42, 9 ביוני 2011 (IDT)
ראשית, דניאל צודק. אל תמציא מדיניות משל עצמך. דבר שני, תקצירי העריכה שלך אינם ראויים, ובפעם הבאה שתשתמש בתקצירי עריכה קנטרניים, תיחסם. עידושיחה 07:17, 9 ביוני 2011 (IDT)
מה בדיוק הופך אותו לצודק? צודק בהכול? צוקד בקצת? האם באמת אמור להיות קיטלוג כפול לכל דבר?. עִדּוֹ - שיחה 07:19, 9 ביוני 2011 (IDT)
לא, אמור להיות קיטלוג כפול בדיוק איפה שהוא ציין. עידושיחה 07:21, 9 ביוני 2011 (IDT)
אז אולי במקום לטעון עשר טענות סרק, שיטרח להסביר לי את הטענה המוצדקת היחידה שלו? כי אין לי מושג למה שניכם חושבים שיש ערכים שחובה לתת להם קיטלוג כפול. עִדּוֹ - שיחה 07:23, 9 ביוני 2011 (IDT)
אולי במקום לצעוק תקרא את דף המדיניות שהוא הפנה אותך אליו? עידושיחה 07:25, 9 ביוני 2011 (IDT)
לא בטוח שאתם צודקים. מדובר בפירוש בקטגוריות פתוחות. אבל אגיד שזה מקרה גבול ונוותר לכם בעניין הקיטלוג הכפול. . עִדּוֹ - שיחה 07:29, 9 ביוני 2011 (IDT)
"קטלוג כפול בקטגוריה שהיא קבוצה פתוחה נהוג אך ורק כאשר מדובר בערכים ראשיים, הקשורים ישירות לנושא הקטגוריה ויש להם קטגוריה משנית משלהם. לדוגמה: הערך רבייה יקוטלג בקטגוריה:רבייה אך גם בקטגוריה:ביולוגיה. הערך מספר יקוטלג בקטגוריה:מספרים אך גם בקטגוריה:מתמטיקה." דניאל ב. תרמו ערך 13:03, 9 ביוני 2011 (IDT)
תודה. עִדּוֹ - שיחה 14:11, 9 ביוני 2011 (IDT)

תאונות דרכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אין שם דיון. תומר - שיחה 20:30, 12 ביוני 2011 (IDT)

בדיוק. אף אחד בכלל לא פקפק בזכות הקיום של קטגוריה כל כך דומה לזו בה אנו דנים. עִדּוֹ - שיחה 20:33, 12 ביוני 2011 (IDT)
אין טעם לקשר ל"דיון" כזה. אפשר לציין את זה בדיון עצמו, אבל זה פשוט לא תורם למי שרוצה לעיין בדיונים קודמים. תומר - שיחה 20:35, 12 ביוני 2011 (IDT)
גם להציג את הדיון באיידס כאילו הוא דיון קודם בתאונות דרכים זה לא מועיל. עִדּוֹ - שיחה 20:40, 12 ביוני 2011 (IDT)
הקישור הזה רלוונטי כי ההצבעה הזו הייתה התקדים לפיו נמחקה הקטגוריה בראשונה. לא אתווכח על זה, אבל לקשר לדיון לא קיים תחת "דיונים קודמים"? תומר - שיחה 20:46, 12 ביוני 2011 (IDT)

הצבעה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לעיונך ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 53, ההצעה לא התקבלה. יוסישיחה 19:59, 17 ביוני 2011 (IDT)

תודה על המידע. אני מאוד מופתע מהמידע הזה. ובכל זאת, אם היה חסר קול בודד כדי לקבל את ההצעה, זה עדיין מראה משהו. עִדּוֹ - שיחה 20:11, 17 ביוני 2011 (IDT)

תקציר עריכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רק בקטנה: תקציר העריכה כאן מזכיר את יורם, אבל למעשה זה קלקול שקלקל ידידך טיפוסי - ראה סאגה קצרה בדף השיחה לגבי נקודה זו בדיוק. מכיוון שיש עוינות מסוימת בינינו נמנעתי מלתקן את הקלקול (ביקשתי ממנו לעשות זאת), ואני מודה לך שעשית זאת, אבל רציתי גם להבהיר שהשטות שתיקנת אינה פרי מקלדתו של יורם (כאמור, בגלל תקציר העריכה שלך). כבוד - קיפודנחש - שיחה 19:11, 18 ביוני 2011 (IDT)

בפעם הראשונה שתיקנתי, תיקנתי את זה ליורם. גם מאמר הדעה הפוליטי, פרי מחקרו המקורי של יורם חזר פתאום בניגוד למוסכם בדף השיחה. להפתעתי, זה לא היה יורם שעשה זאת, אבל לאחרונה הוא הכניס שם קילקולים חדשים פרי מקלדתו וזה מה שבלבל אותי. תודה בכל מקרה. עִדּוֹ - שיחה 19:22, 18 ביוני 2011 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: לאחר מבט שני: הסרת את הקישור שהוסיף דנגלינג רפרנס למאמר של יורם. ניחא - לא התעמקתי מספיק כדי שתהייה לי דעה בשאלה האם המאמר (שלא יורם קישר אליו הפעם) צריך או לא צריך להיות מקושר. אבל למה תקציר העריכה הקנטרני? "אתר עם עריכה רעה" וגם "כל קשר בין הכתבה של הגולש לבין המאמר שהיא מסקרת הוא פרי הדמיון של אותו גולש". מי יוצא נשכר משימוש בשפה כה דווקאית? לדעתי חבל לצרף תקצירים רעים לעריכות טובות. אני מנחש (כל הקטע מכאן והלאה הוא ספקולציה אישית שלי) שהנחת שיורם החזיר את הקישור בעצמו אחרי שהסרת אותו בעבר, והייתה מידה מסוימת של רוגז. אני מודה שגם אני הייתי כנראה מתרגז אם משתמש מתעקש להחזיר קישור למאמר שלו עצמו במקום אחר אחרי שהמאמר הוסר, וזאת ללא דיון והחלטה. המקרה הנוכחי הוא לא כזה (כאמור, עורך אחר החזיר את הקישור), והמלים העימותיות בתקציר העריכה יצאו, לדעתי, שלא בצדק. כבוד - קיפודנחש - שיחה 19:27, 18 ביוני 2011 (IDT)
צודק, (כמובן בהנחה ש-Dangling Reference ויורם שורק אינם אותו אדם, למרות שיש להם דעות זהות ואתיקה זהה). עִדּוֹ - שיחה 19:31, 18 ביוני 2011 (IDT)
אני, לפחות, אופתע מאד. אם יש לך סיבה ממשית לומר זאת (אולי אני פשוט קצת כבד, והחמצתי את ההומור), המקום לברר הוא ב"בקשות לבדיקה", לא האשמות סתמיות בדפי שיחה. קיפודנחש - שיחה 19:33, 18 ביוני 2011 (IDT)
אין לי שום דבר שיכול לשמש חיזוק לחשד הזה ומכיוון שהחשד גם אינו חזק במיוחד, אין לי כוח לחפש חיזוקים עבורו. זה לא נאמר בהומור. זה נאמר מתוך מיאוס בויכוחים פוליטיים עם אנשים שכוחותי הנפשיים לא עומדים לי בהנחת כוונתם הטובה. לפחות, לשם שינוי, אני לא צריך להתווכח גם עם טיפוסי. בחיי שלא האמנתי שאי פעם אמצע ולו נושא אחד שתהייה לנו דעה משותפת עליו. עִדּוֹ - שיחה 19:37, 18 ביוני 2011 (IDT)

הל"ה (עמותה)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאחר ונגזר עלינו לחיות עם הערך הנ"ל, אולי תוכל לטפל בבעיית הפרסומיות/אמינות שלו? נדמה לי שיש לך את הידע הדרוש לשם כך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:49, 18 ביוני 2011 (IDT)

אשקול זאת. תודה. עִדּוֹ - שיחה 11:25, 19 ביוני 2011 (IDT)

צלומי PET[עריכת קוד מקור | עריכה]

לעדו שלום. בנושא צילומי המוח ששאלת אותי, התשובה נמצאת במדור שיחה שלי, מתחת לשאלתך. אשמח לענות אם יהיו שאלות נוספות. ד"ר --וידנפלד - שיחה 15:13, 20 ביוני 2011 (IDT)

תודה!. עִדּוֹ - שיחה 19:15, 20 ביוני 2011 (IDT)

פתיחת ההצבעה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שנתתי הסכמתי, הגיע הזמן לפתיחת ההצבעה בויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:נשיקה. אתה מוזמן לעשות זאת. דוד שי - שיחה 18:37, 24 ביוני 2011 (IDT)

תודה. עִדּוֹ - שיחה 19:06, 24 ביוני 2011 (IDT)

ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/תבנית:רגשות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשל השעה, אני לא בטוחה, אבל יכול להיות שהצבעת בטעות פעמיים בהצבעה הזאת? ראה מס' 2 ו-11. במידה וכן, זה קורה במשפחות הכי טובות ;). במידה ולא, אני מאשימה את העדר השינה שלי ועמך הסליחה. :) שבוע טוב! Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 00:02, 26 ביוני 2011 (IDT)

לפחות נכון לעכשיו, השם שלי מופיע בהצבעה רק פעם אחת. במספר 2. מספר 11 זה נרו יאיר. תודה בכל מקרה. עִדּוֹ - שיחה 09:53, 26 ביוני 2011 (IDT)
כן. מצאתי שתוקן פה המשך שבוע נעים :) Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 10:30, 26 ביוני 2011 (IDT)
אקח את הדבר לתשומת ליבי. תודה. עִדּוֹ - שיחה 10:50, 26 ביוני 2011 (IDT)

יעקב יוסף[עריכת קוד מקור | עריכה]

הזכרת בכמה מקומות שהאיש הופיע בכנסת רק פעמיים. יש לכך סימוכין? ניר 121 - שיחה 10:01, 27 ביוני 2011 (IDT)

לצערי אני יכול לסמוך רק על זכרוני. אחרת הייתי כבר מזמן רושם את זה בערך שלו.
יוסף הגיע לכנסת פעם אחת להשבעה ופעם שנייה, אחרי כמה שנים, להצבעת אי אמון חשובה. השומרים לא זיהו אותו והוא נאלץ להוכיח להם בתעודות שהוא חבר כנסת. העיתונאים התפלאו מאוד והוא הסביר להם שזו פשוט הפעם השנייה בכל הקדנציה שהוא בכלל מגיע. הוא טען שלשבת בכנסת זה ביטול תורה. ההעדרויות שלו ובזבוז הכוח האלקטורלי היו גם גרעין הסכסוך בינו לבין דרעי ובהמשך בינו לבין אביו, עובדיה יוסף
כל זה מזכרוני ולא מצאתי על זה תיעוד. עִדּוֹ - שיחה 11:12, 27 ביוני 2011 (IDT)

יש לציין[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי, ראיתי שמחקת מקום שמופיע בו יש לציין. עשיתי רשימה של ערכים שמכילים את זה, ראה משתמש:Ofekalef/ערכים עם יש לציין. מקווה שזה יעזור! ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!‏ 20:07, 27 ביוני 2011 (IDT)

יעזור למה? יעזור לי למחוק את הביטוי מכל הערכים? הרי יכולת למחוק בעצמך במקום לעשות רשימה. עִדּוֹ - שיחה 20:50, 27 ביוני 2011 (IDT)
הבחור המסכן בסך הכל הציע לך עזרה באיתור המופעים. לא צריך לתקוף אותו. דניאל ב. תרמו ערך 20:53, 27 ביוני 2011 (IDT)
הוא בחור על הכייפכּ. לא מסכן בכלל. אז ניסחתי משפט קצת תקיף. אז מה? אני בטוח שהוא לא יושב עכשיו ובוכה. עִדּוֹ - שיחה 20:58, 27 ביוני 2011 (IDT)
אמנם לא בוכה, אבל לא חייב לנסח משפט באופן תקיף. החסימה מבהירה שאיני היחיד שמקבל ממך משפטים באופן תקיף, אבל, תודה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!‏ 22:42, 27 ביוני 2011 (IDT)
החסימה לא רלוונטית לך. לא כתבתי לך את מה שכתבתי עליו ואני לא חושב עליך את מה שאני חושב עליו. יש הבדל מהותי מאוד בין לומר למישהו, גם אם לא בנימוס, שהוא עשה פעם אחת עבודה לא יעילה, לבין "איך אפשר לנסח, שלא לגופו של אדם, את זה שצריך להסיר קישוריות למאמרי דעה בלתי בדיקים של שקרן". פשוט חבל שאתה משווה בכלל משהו שקשור בך למשהו שקשור בו. עִדּוֹ - שיחה 08:34, 28 ביוני 2011 (IDT)
עדו, מתי תלמד כבר שדברי חכמים בנחת נשמעים. האם אתה נהנה מהחסימות האלה? Hanay שיחה 08:38, 28 ביוני 2011 (IDT)
לא טענתי להשוואה. ושאלה, אם כבר: מה רצית שאעשה, אמחק את כל הביטוי מהערכים במקום לעשות רשימה? את כל ה-500? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!‏ 09:01, 28 ביוני 2011 (IDT)
לא היית חייב למחוק את כל החמש מאות. היית מוחק חמישים ואת השאר היו מוחקים אחרים שלקחו ממך דוגמה. בכל מקרה, להוסיף את שם הערך לרשימה זה דורשני יותר מלטפל בו במקרה הזה. עִדּוֹ - שיחה 02:04, 29 ביוני 2011 (IDT)
אני לא עשיתי רשימה, הבוט עשה רשימה. אני כן משנה לפעמים, אבל אם יעזרו לי זה יהיה יותר קל. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!‏ 11:17, 29 ביוני 2011 (IDT)
אה. אז אם כך זה סיפור אחר. למה שהבוט יעשה רשימה כזו?. עִדּוֹ - שיחה 11:21, 29 ביוני 2011 (IDT)
סתם כי זה נושא שעלה לאחרונה, וכדאי להסיר אותם, אז רציתי רשימה פשוטה שתעשה מעקב. למשל מהריצה האחרונה נוסף לשמונה ערכים הביטוי הזה. זה מאוד פשוט, אז לא היה אכפת לי לעשות את זה... ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!‏ 11:35, 29 ביוני 2011 (IDT)

נחסמת[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא תכנה משתמש אחר "שקרן". עידושיחה 21:10, 27 ביוני 2011 (IDT)

איזו הפתעה. עִדּוֹ - שיחה 22:01, 27 ביוני 2011 (IDT)
לעיונך. אורח לרגעויקיהדות • כ"ח בסיוון ה'תשע"א • 19:02, 29 ביוני 2011 (IDT)
תודה!. עִדּוֹ - שיחה 19:37, 29 ביוני 2011 (IDT)

שאלה פשוטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האם אתה הוא 109.160.252.188 (שיחה | תרומות | מחוקות | חסימה | יומן חסימות | WS) שערך בעת שהיית חסום? Dangling Reference - שיחה 12:09, 29 ביוני 2011 (IDT)

שאלות פשוטות יותר: איך אתה לא מתבייש לשאול שאלות כאלה אחרי שחסמו אותך, לצמיתות, בשלל שמות משתמש שונים ומגוונים? מה פתאום אתה עורך בכלל בויקיפדיה? האם אתה בובת קש של איזה שהוא עורך ויקיפדיה מאוד ותיק? האם הגיע הזמן לבדוק את השאלה האחרונה לעומק? עִדּוֹ - שיחה 16:38, 29 ביוני 2011 (IDT)
הוספתי בקשה לבדיקה בויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה. אתה מוזמן להתייחס. Dangling Reference - שיחה 17:03, 29 ביוני 2011 (IDT)
יופי לך. עִדּוֹ - שיחה 17:25, 29 ביוני 2011 (IDT)

חסימה.[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעקבות הודעתך בויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה שביצעת עריכות מחשבון אנונימי בעת שהיית חסום, ולאחר התייעצות עם מפעיל נוסף, חסמתי אותך ליום. הדבר מהווה הפרה של תנאי החסימה, ולא ניתן לעבור על כך לסדר היום. תומר - שיחה 01:11, 30 ביוני 2011 (IDT)

לא נורא. נתראה מחר. עִדּוֹ - שיחה 08:36, 30 ביוני 2011 (IDT)

כביריה - קטגוריות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרת הקטגוריה "סרטים אילמים" בנימוק שזה מובן מאליו (לפי השנה בה נעשה הסרט) לא מתקבלת על הדעת. רצוי וסביר שתהיה קטגוריה לסרטים אילמים, ואין שום סיבה מתקבלת על הדעת שהסרט הזה לא יופיע בקטגוריה, גם אם זה "מובן מאליו". ברכה - קיפודנחש - שיחה 20:30, 2 ביולי 2011 (IDT)

מיד אסביר את העניין בדף השיחה של הסרטים האילמים. עִדּוֹ - שיחה 20:31, 2 ביולי 2011 (IDT)

קטגוריה:סרטי שחור-לבן[עריכת קוד מקור | עריכה]

בבקשה תפסיק את מה שאתה עושה, עד לסיום הדיון ולקבלת החלטה. הדיון עדיין לא הסתיים, ואין הסכמה מלאה למה שאתה עושה. קולנואני - שיחה 21:02, 2 ביולי 2011 (IDT)

כבר גמרתי לעשות "מה שאני עושה". אם בסופו של דבר אתה תשכנע את הקהילה, השיחזור ייקח לך מעט מאוד זמן. אל דאגה. עִדּוֹ - שיחה 21:08, 2 ביולי 2011 (IDT)
לפי נוהג "מלחמת עריכה" - קודם כל יש לשחזר את מה שעשית, ורק לאחר מכן להמשיך לדון על כך. קולנואני - שיחה 21:11, 2 ביולי 2011 (IDT)
אפשר להירגע. הדיון עומד להסתיים עוד הערב. בלי לחץ. עִדּוֹ - שיחה 21:18, 2 ביולי 2011 (IDT)

בפעם המי יודע כמה - אזהרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עדו, לאור ניסיון העבר אני בספק אם זה יעזור, אבל אני מבקש שוב שתלמד לנהל דיונים בדפי השיחה בצורה חברית ומנומסת, מבלי להעיר כל הזמן הערות אישיות כלפי אלה שמתדיינים איתך. אני מתכוון הפעם לדיון בשיחה:אן סינקלייר. אם תמשיך בכך אחסום אותך ואבקש אישור מבירוקרט/ית לחסימה ממושכת. Lostam - שיחה 23:57, 2 ביולי 2011 (IDT)

ומה אתה רוצה לקרוא בתור תשובה ממני?. עִדּוֹ - שיחה 00:02, 3 ביולי 2011 (IDT)
אומר לך מה אני רוצה: "הפנמתי, אני מצטער על הסגנון בו נקטתי כלפי ג'יס, לא אחזור על כך בעתיד". דורית 00:04, 3 ביולי 2011 (IDT)

נינטקס[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום עדו, שמת על הערך תבנית חשיבות. הערך נכתב על ידי ויקיפד חדש שאין לו מושג מה משמעות התבנית. מן הראוי לקבל את פניו ובמקביל להפנות את תשומת לבו לתבנית ולהסבירה. Hanay שיחה 22:06, 3 ביולי 2011 (IDT)

תודה. עִדּוֹ - שיחה 22:09, 3 ביולי 2011 (IDT)
חשבתי שאחרי התודה, אראה פניה מצידך אל המשתמש החדש, ולא היא. Hanay שיחה 07:34, 4 ביולי 2011 (IDT)
אחרי התודה נרדמתי. עִדּוֹ - שיחה 07:39, 4 ביולי 2011 (IDT)
Hanay שיחה 07:55, 4 ביולי 2011 (IDT)

הצבעת מחלוקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

עִדּוֹ, שמתי לב שפתחת בדיון מחלוקת בנוגע לקטגוריה הזו. זוהי זכותך המלאה, כמובן. יחד עם זאת, אני מתרשם שהאצבע שלך היתה קלה מדי על ה-"copy&paste", מאחר והעמדה שלך בדף לא ברורה (לא ברור מה בדיוק אתה מציע, ולגבי חלק מנימוקים - לא ברור כיצד הם קשורים). לתשומת ליבך. קולנואני - שיחה 02:33, 5 ביולי 2011 (IDT)

הגדרה הלכתית[עריכת קוד מקור | עריכה]

תבדוק במשתמש:Slav4/ארגז חול/הגדרה הלכתית, מוצא חן בעיניך? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:53, 5 ביולי 2011 (IDT)

סבבה. עכשיו צריך רק שמישהו שמבין בהלכה יבדוק את זה. עִדּוֹ - שיחה 20:37, 5 ביולי 2011 (IDT)
מה הכוונה ייבדוק? אני כבר "בדוק עריכות"ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:08, 5 ביולי 2011 (IDT)
עוד יותר טוב. עִדּוֹ - שיחה 22:19, 5 ביולי 2011 (IDT)
אוטומטי. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:20, 5 ביולי 2011 (IDT)
אריאל הוא גדול המבינים בהלכה בויקיפדיה. --בברכה, טישיו - שיחה 22:28, 5 ביולי 2011 (IDT)
היה פעם סנדלר אחד שגם ניסה את מזלו כחזן. בסופו של דבר הוא הוגדר כגדול החזנים בין הסנדלרים, וכגדול הטנורים בין מתקני הנעליים. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:34, 5 ביולי 2011 (IDT)
גיחוך --בברכה, טישיו - שיחה 01:32, 6 ביולי 2011 (IDT)
היה לי פעם מרצה שסיפר את הבדיחה הזו על עצמו. הוא אמר שהוא המתמטיקאי הכי טוב בין הביולוגים והביולוג הכי טוב בין המתמטיקאים. בשיא הרצינות - הוא גם היה הבדחן הכי טוב בין המרצים. עִדּוֹ - שיחה 07:36, 6 ביולי 2011 (IDT)

שיחת קטגוריה:סרטי שחור-לבן[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראה בקשתי אליך בדף השיחה. אני מקווה מאד שתענה לפנייתי. יום טוב. Hanay שיחה 11:59, 7 ביולי 2011 (IDT)

אני יודע שנטשתי את הדיון שם ליומיים. זו הייתה ירידה למטרת עליה. רציתי להירגע ולחזור לפסים ענייניים. אני מקווה שאת מעריכה את זה שהצלחתי סוף כל סוף לקחת חופשונת ויקי יזומה לחלוטין. לרוב זה אתגר בשבילי להיעדר מפה אפילו לשעה. עִדּוֹ - שיחה 13:10, 7 ביולי 2011 (IDT)
אני מקווה שחופשה היזומה עשתה לך רק טוב. אז בוא נמשיך עם הטוב בכך שתענה לבקשתי. Hanay שיחה 13:11, 7 ביולי 2011 (IDT)
יכול להיות שאני אמשיך אותה עוד קצת. חזרתי לרגע כי יש הצבעת מחלוקת חצי מנוסחת ותלויה באוויר. אני שוקל כל מני אפשרויות לגבי המשך הפעילות שלי בויקיפדיה. עִדּוֹ - שיחה 13:25, 7 ביולי 2011 (IDT)
לשקול זה טוב, אנא שקול גם את האפשרות, להישאר ולשנות סגנון התנהלות. צר לי להציק, אבל עד אז, בקשתי בעינה עומדת. Hanay שיחה 13:28, 7 ביולי 2011 (IDT)