שיחת משתמש:Danny Gershoni/ארכיון 2023

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

עוד משהו קטנטן[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תוכל גם לעבור על העריכה הזאת או שיש לשנותה/לתקנה. (אני פחות בקיא בנושא ההיסטוריה, אז מתנצל על ההטרדות) ושאלה נוספת (מתוך סקרנות), אני רואה שאתה רשום לויקיפדיה משנת 2014. אבל חלק מהתמונות שהעלאת לויקישיתוף, צילמת בשנת 2011 (כמו קברים בחדרה). מה היו מטרות הצילומים אם לא ערך בויקיפדיה? יאצקין52 - שיחה 10:44, 12 בפברואר 2023 (IST)

הי יאצקין52. ערכתי קצת את התוספת לעיל. לפני שצללתי לנבכי ויקיפדיה עסקתי רבות בגנאלוגיה ובבניית עצי משפחה ומכיוון שאבותיי הגיעו ב-1882 להקים את זכרון יעקב התמקדתי במחקר על מושבה זו והזיקה שלה לחדרה. לכן צילמתי בחדרה קברים של אנשים שהערכתי שהם קשורים לזכרון יעקב. Danny Gershoni - שיחה 11:07, 12 בפברואר 2023 (IST)
הבנתי.. וכל הכבוד!!! =) יאצקין52 - שיחה 11:20, 12 בפברואר 2023 (IST)
אפשר להציק שוב נכון..? לפני כשנתיים כתבתי את הערך שמירה וביטחון. את המידע המופיע בו, לקחתי מאתר החברה. (לאחר שסיכמתי אותו כמובן). כתבתי בו בין היתר כי "בתחילת דרכה סייעה החברה ליישוב היהודי בארץ ישראל להתמודד אל מול ההתקפות הערבים". אך לא מובאות דוגמאות לכך. ידוע לך משהו לגבי זה? בתודה, יאצקין52 - שיחה 20:47, 13 בפברואר 2023 (IST)
הי יאצקין52. צריך לזכור שב-1938 התחולל פה המרד הערבי הגדול שהיה אירוע טראומתי לישוב וכולם היו עסוקים בביטחון. הגוף העיקרי שעסק בזה היה ארגון ההגנה (האקוויולנטי לצה"ל) אך יתכן שחברות שמירה פרטיות גם סייעו. חיפשתי מידע על חברת "שמירה ובטחון" בספריה הלאומית אבל ההתייחסות המוקדמת ביותר היא מ-1985 כך שכנראה היא הייתה חברה קטנה ולא משמעותית בשנותיה הראשונות. Danny Gershoni - שיחה 21:22, 13 בפברואר 2023 (IST)
1) אולי היא הופיעה בשמות אחרים ולכן לא הצלחת למצוא מידע עליה? ראה לדוגמה תמונה זו (shmira ubitahon jewish policemen / watchman / E. P.)
2) האם ניסית גם בעיתונות יהודית היסטורית / ארכיונים ומאגרים נוספים? (אני לא מצאתי דבר או שפשוט חיפשתי באופן גרוע)
3) ייתכן גם שהיא באמת הייתה חברה קטנה ולא משמעותית. לצערי הרב אינני בקיא בהיסטוריה. האם להשאיר את הערך כפי שהוא? או לבקש את מחיקתו? או להעבירו לטיוטה? אין לי ממש דעה בעניין. המון תודה. יאצקין52 - שיחה 21:39, 13 בפברואר 2023 (IST)
יאצקין52. כשכתבתי "הספריה הלאומית" התכוונתי לעיתונות ההיסטורית. חיפשתי גם בארכיון המדינה ולא מצאתי כלום. ניתן להשאיר את הערך אבל יש סיכוי שמישהו ישים תבנית של חוסר במקורות (אתר חברה בד"כ לא נחשב למקור אמין כשמדובר על ערך על החברה) ומשם הדרך לתבנית חשיבות קצרה. אתה יכול לפנות לחברה עצמה ואני מניח שהם ישמחו לסייע במקורות. Danny Gershoni - שיחה 10:36, 14 בפברואר 2023 (IST)
שלום דני, יש לי שאלה נוספת.
למה תושבי חדרה נשארו במושבה שלהם ולא עזבו אותה למקום אחר? אם אני מבין נכון הם גם סבלו מהתקפות ערבים וגם ממגפת מלריה קשה. כך שהם מתו בהמוניהם.
תושבי פתח תקווה עזבו את המושבה שלהם ולא התמודדו עם מקרי מוות כאלה. מה גרם לתושבי חדרה להשאר במקומם? בתודה, יאצקין52 - שיחה 12:05, 16 בפברואר 2023 (IST)
הי יאצקין52. אני לא מכיר את הדינמיקה שהביאה את תושבי פתח תקווה לנטוש את המושבה. אני מניח שהם עזבו לאחר שרבים מהם מתו מקדחת. אני יכול לצטט את אחת מחלוצות זכרון יעקב שאמרה "אנחנו נאכל חצץ ולא נעזוב את המקום". כל מושבות העלייה הראשונה סבלו מרעב ומחלות וממיתות ורבים עזבו ולדעתי ההבדל היה אם אנשי השוליים עזבו או ההנהגה כי כשהנהגת המושבה עזבה כולם הלכו אחריה וכשההנהגה חרקה שיניים ונשארה אז רוב התושבים נשארו. Danny Gershoni - שיחה 12:36, 16 בפברואר 2023 (IST)

שכונת ולהאלה ביפו[עריכת קוד מקור]

שלום לך, לאחרונה ביטלת את הקישור הפנימי שהוספתי לשכונת ולהאלה בערך הוגו וילנד. בערך על המושבה האמריקאית-גרמנית ביפו יש פסקה נפרדת העוסקת בשכונה הנ"ל. הפסקה מסבירה שמדובר במבנים שהוקמו צפונית לדרך אילת (שם גם עמד המפעל והוילה של וילנד) ומכאן ברור שהשכונה הייתה מחוץ למושבה. אנא הסבר לי מהם גבולות שכונת ולהאלה, לדעתך. בתודה רבה Kippi70 - שיחה - עומדים לצד אוקראינה החופשית 💛💙 16:01, 14 בפברואר 2023 (IST)

ולהאלה היא שכונה מאורכת בין רחוב אילת/דרך יפו (מדרום) ומסילת הרכבת יפו-ירושלים (מצפון). השכונה הוקמה ב-1903 וזמן רב אחרי הקמת המושבה האמריקאית-גרמנית ביפו. אומנם היה קשר בין שתי השכונות אך עדיין יש להתייחס אל ולהאלה כשכונה נפרדת. Danny Gershoni - שיחה 17:09, 14 בפברואר 2023 (IST)
תודה לתגובה המהירה. נכון לעכשיו ולהאלה היא חלק מן הערך המושבה האמריקאית-גרמנית ביפו. אולי יש טעם ליצור ערך נפרד. אבל בערך של הוגו וילנד, הקישור למשמעות הגלובלית של ולהאלה לא מוסיף הרבה...בברכה Kippi70 - שיחה - עומדים לצד אוקראינה החופשית 💛💙 17:15, 14 בפברואר 2023 (IST)
אכן מן הראוי שיהיה ערך נפרד לשכונה זו. בינתיים שיניתי את הקישור שיצביע לפרק הספציפי בערך המושבה האמריקאית-גרמנית ביפו. Danny Gershoni - שיחה 17:21, 14 בפברואר 2023 (IST)
תודה רבה, זו הייתה כוונתי הראשונית. Kippi70 - שיחה - עומדים לצד אוקראינה החופשית 💛💙 22:12, 14 בפברואר 2023 (IST)

The Wikipedia Asian Month 2022 Barnstar[עריכת קוד מקור]

פירגון על דבריך בכיכר העיר[עריכת קוד מקור]

אני מסכים איתך שבעיית הקידום אג'נדה פה חמורה מאד ; נכון שלכולם כאן יש מניע אבל אני מזהה הסכמה רחבה לכך שיש כאן עיסוק יתר בפוליטיקה ופחות דגש על אובייקטיביות ונייטרליות. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הפגנת המיליון[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת בדף הפגנת המיליון אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

צהריים טובים, בעריכה זו כתבת "נאומי ההסתה שנישאו בהפגנה". מי החליט שזה נאומי הסתה? היועמ"שית? אסתר חיות? מושך בשבט - שיחה 13:09, 28 באפריל 2023 (IDT)

מושך בשבט. ככה לפיד כינה את הנאומים. כשהבאתי דברים בשם אומרם (כלומר לפיד) הם נמחקו על ידי מקף שביקש לצמצם את דבריו של לפיד אז צימצמתי. אי אפשר להחזיק את המקל בשתי קצותיו. Danny Gershoni - שיחה 13:50, 28 באפריל 2023 (IDT)

אזהרה בדבר כניסה למלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

עריכתך זו היא מלחמת עריכה (שחזור של ביטול מנומק של עריכה לא יציבה.)
מילא אם היית מתייחס לחלק השני בהערות הביטול, שמתייחס לסגנון הבעייתי כשמשתמשים בציטוט ישיר ולא ציטוט עקיף, אבל פשוט החזרת את הכל. – מקף ෴‏15:21, 19 במאי 2023 (IDT)

הי מקף. אני אישית לא רואה בעיה בציטוט שהופיע במעריב אבל אם יש הרואים בזה טקסט פוגעני אני אנסח את הפיסקה מחדש. תודה. Danny Gershoni - שיחה 15:27, 19 במאי 2023 (IDT)

כוכב כתיבה![עריכת קוד מקור]

כוכב הכותבים
תודה על כל השקעתך בהרחבת הערך צ'ארלס קורנווליס! – מקף ෴‏ 17:30, 4 ביוני 2023 (IDT)

תעריף עומס וזמן בישראל[עריכת קוד מקור]

דני שלום. אני לא מוריד פיסקה שלמה מערך בלי לתת הסבר מפורט בדף השיחה מדוע נכון לעשות זאת. לשחזר אותי מבלי להתייחס לטענותי בדף השיחה כאילו הייתי אחרון המשחיתים זה לא לעניין. עמית - שיחה 17:51, 18 ביוני 2023 (IDT)

תעבירו את זה הלאה[עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: תודה על הפעילות הברוכה
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה3|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
--היידן 19:27, 15 באוגוסט 2023 (IDT)


תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: מלאן סיבות! חכם, רציני וערכי!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
La Nave - שיחה20:22, 15 באוגוסט 2023 (IDT)
שלום,

העלית לוויקיפדיה תמונה שרישיונה הוא, על-פי הגדרתך, "שימוש הוגן", למרות שעל פי כללי ויקיפדיה העברית, התמונה לא יכולה להיות מוצגת בסטטוס זה. ניתן לעשות בה שימוש במיזם רק אם היא תמונה חופשית. לפיכך, אם התמונה אכן מתאימה להגדרה "חופשית", יש לתקן את הרישיון שנלווה לתמונה ולהחליפו ברישיון חופשי.
אם אינך בעל זכויות היוצרים, יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן להמשיך את השיחה כאן, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, ערן - שיחה 15:42, 29 בספטמבר 2023 (IDT)

הבעיה בתמונה מסוג זה מוסברת בויקיפדיה:שאלות ותשובות/זכויות יוצרים#האם לקיחת תמונה של אדם מאתר גל"צ והשמתה בערך של אותו אדם תהיה שימוש הוגן?. בברכה, ערן - שיחה 15:44, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
הי ערן. הדוגמה שהבאת לא מסבירה את הבעיה של התמונה ולא הבנתי מה הקשר של התמונה של יהודה לבנוני עם אתר גל"צ. לבנוני נפטר ואין לו אתר בית לכן להבנתי ניתן לקחת תמונה מהאינטרנט ברישיון בשימוש הוגן תוך מתן קרדיט לצלם ולמקור ולהשתמש רק בערך ספציפי של נשוא התמונה. איפה הבעיה ? Danny Gershoni - שיחה 21:25, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
בדף השאלות והתשובות גל"צ מובא כדוגמה לאתר חדשות כללי ולא לאתר אישי, ובדיוק כמו במקרה זה שבו התמונה נלקחה מאתר וואלה שהוא אתר חדשות כללי. לא ניתן לקחת תמונות מאתרי חדשות לצורך שימוש הוגן. ערן - שיחה 01:01, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
הי ערן. אני חושב שכל הרעיון של שימוש הוגן הוא שאכן יש הפרה של זכויות יוצרים אבל בתנאים סבירים ועם ההסתייגויות המתאימות. לכן לדעתי אין זה משנה אם מקור התמונה באתר אישי או באתרי חדשות כל זמן שנותנים את הסייגים והקרדיטים המתאימים. בחיפוש מהיר ראיתי שימוש נרחב בתמונות בשימוש הוגן שמקורן באתרי חדשות (חלקן כבר שנים בשימוש) לכן לא ברור למה דווקא התמונה של יהודה לבנוני מפריעה. Danny Gershoni - שיחה 12:50, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
אתרי חדשות ועיתונים מעסיקים צלמים מקצועיים ושימוש בתמונות מאתרי חדשות עלול לחרוג מעבר לשימוש הוגן מצומצם - כיוון שהם אתרים רחבים שעלולים לקחת מהם תמונות לערכים שונים. לכן יש להימנע משימוש מתמונות מאתרי חדשות (מלבד באתרים העוסקים באתר עצמו) כשימוש הוגן - אם יש תמונות נוספות שנלקחו משם ייתכן שגם איתן יש בעיה. הסיבה לפניה בנוגע לתמונה של יהודה לבנוני היא כיוון שנתקלתי בה בבדיקה מדגמית של תמונות. ערן - שיחה 18:20, 30 בספטמבר 2023 (IDT)

קיבוץ ארז במלחמה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שצירפת פסקה עם הפוסט כמקור. אני מציע גם לצרף את הכתבה שבפוסט https://www.ynet.co.il/news/article/hkhqatmb6

עריכה תמוהה בערך על מתקפת הפתע[עריכת קוד מקור]

אני משער שהעריכה הזאת הייתה טעות ולכן שחזרתי אותה. – ד"ר MathKnight (שיחה) 23:21, 15 באוקטובר 2023 (IDT)

ד"ר MathKnight . נא להחזיר את המקור. חלק משמעותי מהמאמר מנתח את הקרב במחנה כיסופים. Danny Gershoni - שיחה 08:05, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
החזרתי כבר. Danny Gershoni - שיחה 11:05, 16 באוקטובר 2023 (IDT)

Invite to Join Wikipedia Asian Month 2023[עריכת קוד מקור]

You are receving this message because you participated in the Wikipedia Asian Month 2022 as an organizor or editor.

Join the Wikipedia Asian Month 2023

Dear all,

The Wikipedia Asian Month 2023[1] is coming ! The campaign start within a flexible 30 days from November to December. Following with the changes of the rules made by last year, the wish to have more people get to know Asia and Asian related topic is the same! Click "Here" to Organiz/ Join a WAM Event.


1. Propose "Focus Theme" related to Asia !

If you are based somewhere in Asia, or have specific passion on an Asian topic, please propose your "Focus Theme" by October 25th. The WAM international team will select 5 themes. Please propose your focus theme through this link[2].

2. Enhancing existing articles can also count as part of campaign contribution.

Any edits, including creating new articles or adding new content to existing articles, over 3000 bytes in total would be able to get a reward. Last year, due to this change of rules, the Programs & Events Dashboard was suggested. However, according to community survey of 2022, Fountain Tool is still the best platform for tracking edit and points. You don’t need to create any Dashboard. For the tracking of editing existing article, the international team is currently designing a form. Will soon publish to the main page of WAM 2023.

3. More flexible campaign time

The contribution duration would remain 30days, but we extended the overall campaign timeline to 2 months. All organizers can decide when to start their WAM as long as the whole duration is within November 1st to December 31th. It means that you can participate in WAM based on the needs of your local community.

Timetable

  • October 1st, 2023 : Publish International Campaign Page of the Year
  • October 5th to 25th, 2023 : Call for focus themes of WAM 2023.
  • Before 29 October, 2023: Complete Registration [3] of Each language Wikipedia.
  • November 1st, UTC 00:00 to December 31th, UTC 00:00, 2023: Running the Campaign. (Find your local campaign for the actual event date.)
  • January 1st to March 15th, 2024: Auditing of each language Wikipedia.
  • March 30th, 2024: Deadline of reporting statistics and eligible editors to the International Team
  • April 1st to May 15th, 2024: The international team distributes Barnstars and Certificates to eligible editors of each event.

For your information, the main page of Wikipedia Asian Month is currently undertaking a reconstruction for archiving purpose. For the 2023 event please bookmarked this page. We hope you will enjoy Wikipedia Asian Month! If you have any inquiry, feel free to contact us by info@asianmonth.wiki [4]. We look forward to your participation.

Cheers!!!

WAM 2023 International Team

[1] https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikipedia_Asian_Month_2023

[2] https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfPLz8kvSP_0LlI4vGRHAP2ydJPnLY__1hb9-p8AsRcS2R2NQ/viewform?usp=sf_link

[3] https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikipedia_Asian_Month_2023/Join_an_Event

[4] info@asianmonth.wiki

מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

שלום דני, אשמח אם תשקול להיות מפעיל מערכת. לדעתי חסרים מפעילים ואני חושב שאתה תתאים ביותר. אשמח להציע את מועמדותך, במידה ואתה מסכים כמובן. היידן 11:57, 17 בנובמבר 2023 (IST)

הי היידן. מוסכם עלי שתגיש את מועמדותי כמפעיל מערכת. תודה. Danny Gershoni - שיחה 15:00, 17 בנובמבר 2023 (IST)
פתחתי דיון במפעיל נולד. אתה מוזמן להציג את משנתך הויקיפדית. בהצלחה --היידן 16:27, 17 בנובמבר 2023 (IST)

אזהרת משחיתים[עריכת קוד מקור]

שלום דני, כשאתה רואה השחתה אחת או שתיים מכתובת אנונימית – יש להזהיר אותה בדף שיחת הכתובת, להמתין כמה דקות כדי להרחיב את הסבירות שההודעה אכן נצפתה, ורק אז – אם ההשחתות ממשיכות יש לפנות לחסימת הכתובת. המטרה היא לא לחסום כתובות, אלא למנוע הפרעה. כתובת IP עשויה להיות משותפת למשתמשים נוספים, וחסימה לא הכרחית פוגעת בהם. ערב טוב, דגש - שיחה 18:51, 21 בנובמבר 2023 (IST)

אוקי. Danny Gershoni - שיחה 19:01, 21 בנובמבר 2023 (IST)
הי דגש. ראה כאן השחתות של אנונימי. ביטלתי אותן אבל אני לא רואה אופציה לדף שיחה לרשום לו משהו. Danny Gershoni - שיחה 10:33, 22 בנובמבר 2023 (IST)
לא חשוב. מצאתי. Danny Gershoni - שיחה 10:34, 22 בנובמבר 2023 (IST)

שחזור עמוק[עריכת קוד מקור]

שלום דני, כפי שניתן לראות בהיסטוריית הגרסאות של הערך אקונומיקה, ביטלת השחתה בת 4 עריכות שבוצעו על ידי שתי כתובות IP שונות באמצעות ביטול כל עריכה בנפרד. יישר כוח על פעולתך נגד ההשחתות. אולם בשביל לטפל בהשחתות מסוג זה, יש לבצע שחזור עמוק כנדרש, על פי המתואר כאן.

בברכה, עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 10:29, 23 בנובמבר 2023 (IST)

הי עידו כהן. האמת שהתכוונתי לעשות שחזור גורף אבל קיבלתי הודעת שגיאה שהערך כבר שונה ולא ניתן לכן הלכתי על אופציית הביטול. זה נראה כאילו אם אותה השחתה משתנה מספר פעמים אז לא ניתן לשחזר באופן גורף. Danny Gershoni - שיחה 12:14, 23 בנובמבר 2023 (IST)

מפעיל נולד[עריכת קוד מקור]

הי דני. אני רוצה לחזק את ידיך מול התופעה שאנו עדים לה כרגע במפעיל נולד שאני עומד מולה משתאה וברור לי לחלוטין מה טיבה. ויקיפדיה זקוקים לאנשים כמוך. צר לי להגיד שאני פסימי למדי לגבי הסיבוב הנוכחי. אני מאד מקווה ומבקש שאם לא יסתייע הפעם, תנסה פעם נוספת לאחר טיפול בסייגים המדומים. אני לא מאבד תקווה ואולי בפעם הבאה האינטגריטי ינצח. זמנים קשים. אסף השני - שיחה 18:25, 24 בנובמבר 2023 (IST)

תודה אסף השני. עברתי בחיים דברים קשים בהרבה מהדיון הזה. הכל טוב. Danny Gershoni - שיחה 18:29, 24 בנובמבר 2023 (IST)

חינוך ולדורף[עריכת קוד מקור]

הי דני, שלומך?
אנא בדוק את את הערך. למיטב הבנתי האנונימי הסיר ניסוח שהוא במובהק לא אנציקלופדי. Asaf M - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 09:14, 29 בנובמבר 2023 (IST)

הי Asaf M. כבר שיחזרתי את ההשחתות. Danny Gershoni - שיחה
דני אנא בדוק בשנית, תת פרק הימנעות מחיסונים. וגם תת הכותרת שלאחריה. עשה בדיקה נוספת בבקשה אם אפשרי. Asaf M - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 09:36, 29 בנובמבר 2023 (IST)
דני הסרתי ניסוחים לא אנציקלופדים, הערך דורש עבודה נוספת, רק לידיעה. Asaf M - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 09:47, 29 בנובמבר 2023 (IST)
המון עבודה. אין מקום להכניס לערך הפניות אנטישמיות. הוא פשוט לא דן בנושא הזה. מותר לקרוא את מה שתועמלנים זקנים במסווה של רופאים מכניסים כ"מחקר". אני לא מצאתי לנכון לתקן עוד מהעריכות שלה- אבל יש השחתות שנעשות בידי אנונימים, ויש כאלה שבידי "בעלי שם" והן נשארות שם שנים. 2A02:6680:2104:21BF:4524:D85D:CAB8:3BED16:38, 29 בנובמבר 2023 (IST)

השד של מקסוול[עריכת קוד מקור]

שלום דני. לפרק "דוגמה להצעה של מימוש פיזיקאלי" אין סימוכין בספרות המקצועית. ובדף השיחה של הערך תראה שגם ד"ר אבשלום אליצור (פיזיקאי ידוע) קבע שהפרק הזה בעייתי. אני, (פרופ אמריטוס לפיזיקה בטכניון שלימד תרמודינמיקה לדורות של סטודנטים), ממליץ שתשמיט את הפרק הבעייתי הזה. Avronj - שיחה 18:20, 29 בנובמבר 2023 (IST)

הי Avronj. ראיתי שאתה מומחה לפיזיקה לכן התלבטתי רבות אם לבטל את הגירסה כי לא היה ברור אם המידע נכון ורק חסר מקור או שכל התוכן הזה חסר בסיס מדעי. Danny Gershoni - שיחה 18:25, 29 בנובמבר 2023 (IST)

מדליית כסף עבורך![עריכת קוד מקור]

תודה על תיקון הערך השד של מקסוול Avronj - שיחה 09:32, 3 בדצמבר 2023 (IST)

איחוד תכנית ברקת לערך מסלול אקדמיזציה[עריכת קוד מקור]

היי, שמתי לב שביטלת את ההפנייה שלי מהדף של תוכנית ברקת למסלול אקדמיזציה#תוכניות מצוינות. האם עשית זאת מכיוון שהייתה התנגדות מסויימת בדף שיחה לאיחוד (שלא שמתי לב אליה עד ששחזרת), או מכיוון שעשיתי משהו לא נכון באופן טכני? Lainad27 - שיחה 22:27, 14 בדצמבר 2023 (IST)

הי Lainad27. בהפניה לערך אחר יש למחוק את כל תוכן הדף ולהשאיר רק את ההפנייה. ראי דוגמה כאן. Danny Gershoni - שיחה 23:29, 14 בדצמבר 2023 (IST)
הי @Danny Gershoni. אחכה קצת בערך על תכנית ברקת כי במחשבה מחדש אולי תהיה התנגדות. בנתיים, האם ההפנייה שעשיתי בערך על תוכנית גלים נעשתה נכון? (שם לא הייתה התנגדות) Lainad27 - שיחה 23:40, 14 בדצמבר 2023 (IST)
Lainad27. טכנית עשית את זה נכון. לגבי נוהל איחוד נהוג לחכות שבוע מהנחת תבנית האיחוד בערך ואם אין התנגדויות ניתן לבצע. אם יש צריך לנסות לשכנע או ללכת להצבעה. Danny Gershoni - שיחה 08:53, 15 בדצמבר 2023 (IST)

מתקפת הפתע על ישראל (2023)[עריכת קוד מקור]

נאבקת שהדיווח השגוי של ניר דבורי יוצג ביחד עם דברי דובר צה"ל. הוספתי לערך את טענתו של יוסי דגן שהכוחות שהועברו הועברו בהתאם לתכנית שהוכנה עוד באוגוסט. הם נמחקו על ידי משתמש:איתמראשפר. זו ההזדמנות שלך להראות שאינך מוטה. האם תאבק להביא גם טענות מצד ימין? יעקב - שיחה 13:34, 25 בדצמבר 2023 (IST)

יעקב תפסיק בבקשה לפזר האשמות על הטייה פוליטית כלפי עורכים רנדומליים. זה לא קולגיאלי, זאת הנחת כוונה רעה, וזה יכריח אותי להתלונן עליך למפעילים. עניינית, אין לי מושג מתי דני נאבק על הצגת דיווח שגוי של ניר דבורי, ועל סמך מה אתה קובע שהדיווח הזה היה שגוי, אבל כפי שכתבתי בדף השיחה של הערך - ניר דבורי הוא עיתונאי מכובד ומוערך שנחשב אצלנו למקור אמין, בעוד יוסי דגן הוא פוליטיקאי שאמינותו נפגמה יותר מפעם אחת, ואינו נחשב אצלנו כמקור כלל. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - "אין לי צורך בהיפותזה הזאת" - 16:58, 25 בדצמבר 2023 (IST)
האבחנה הזאת שלך בין ניר דבורי לבין יוסי דגן היא הטיה שלא ניתן לקבל. לא ייתכן שכל ויקיפד יחליט לו מי אמין ומי לא אמין. אדם סתם אנונימי שכותב בלוג, זה לא מקור. אבל ראש מועצה שאומר אני יודע הוא אמין לפחות כמו כתב. במיוחד כשאנו עכשיו יודעים למפרע שהכתב טעה והציג שברים שגויים "גדוד וחצי". יעקב - שיחה 17:15, 25 בדצמבר 2023 (IST)
יעקב. (1) אתה ממשיך להתעלם מהעובדות. (2) ניר דבורי אמר מהיום הראשון שהועברו כוחות מהעוטף יום לפני המתקפה ודו"צ הכחיש וכולכם שיפדתם את דבורי עד שהתברר שהוא צדק (אם כי לא דייק) ודו"צ מסר מידע חלקי ומבלבל (אם לא לאמר שיקרי) ותיקן את עצמו רק אחרי חודשיים. (3) הויכוח לא היה אם הוצאת הכוחות הייתה מתוכננת או בשלוף אלא רק על עצם הוצאת הכוחות יום לפני המתקפה לכן ההצהרה של יוסי דגן אינה רלוונטית לערך. (4) באותה נשימה (ואותה כתבה) דגן טוען שאין עלייה באלימות מתנחלים דבר שמבטל לחלוטין את אמינות דבריו ולכן הופך את כל הכתבה הזו ללא אמינה. Danny Gershoni - שיחה 18:08, 25 בדצמבר 2023 (IST)
תודה על תשובתך המראה עד כמה אתה מוטה. נושא הערך הוא מתקפת הפתע על ישראל. נושא תת הפרק הוא היקף הכוחות בעוטף עזה. נושא המשפט המקורי שהוסף היה הקפצת כוחות מעוטף עזה לשכם. ההאשמה הייתה שבגלל המתנחלים כוחות הועברו מעוטף עזה. אם ההעברה הייתה מתוכננת מראש ההאשמה הזאת היא שגוייה. לכן הדברים מאוד רלוונטיים לקוראים רבים הרוצים לדעת את העובדות. טענתך שאם בן אדם לא דייק בנושא אחד, הוא אינו אמין בנושא אחר, מציגה אותך באור די נלעג, כי ניר דבורי אכן לא דייק. הרי לא הועבר "גדוד וחצי". יעקב - שיחה 18:19, 25 בדצמבר 2023 (IST)
יעקב. "המשפט המקורי" מזמן לא שם אז למה אתה תקוע עליו ? הוחלט לא לציין לאן הועברו הכוחות ולכן הנוסח הנוכחי הוא "זמן קצר לאחר המתקפה הכחיש דובר צה"ל טענות על כך שהועברו כוחות מעוטף עזה לאיו"ש זמן קצר לפני המתקפה (תוך התייחסות רק ליחידות בתעסוקה מבצעית) אך בתחילת דצמבר 2023 ציין שאכן הועברו שתי פלגות (כ־120 חיילים) של גדוד העתודה המטכ"לי מהעוטף לאיו"ש ואמר שנושא פריסת הכוחות בעוטף יתוחקר". מהרגע שהנושא הזה הוסר כל טיעון הקשור לאן הועברו הכוחות או אם זה היה מתוכנן או לא אינו רלוונטי לגוף הערך. דגן לא מכחיש שהועברו כוחות לאיו"ש רק שהוא אומר שזה היה מתוכנן. מכיוון שאין בגוף הערך טענה שזה לא היה מתוכנן אז הדברים של דגן אינם רלוונטים לגוף הערך. אתה מוזמן להכניס את המאמר לקישורים החיצוניים אם מישהו מתעניין בדף הפרסומת הזה. Danny Gershoni - שיחה 18:34, 25 בדצמבר 2023 (IST)