אליפות וימבלדון 1902

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אליפות וימבלדון 1902
1902 Wimbledon Championships
ענף טניס עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת התחרות 23 ביוני 1902 – 2 ביולי 1902 (10 ימים) עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר תחרות 26 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיר מארחת אצטדיוני הטניס בווימבלדון עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אליפות וימבלדון 1902 הייתה תחרות טניס שנערכה על מגרשי הדשא של אצטדיוני הטניס בווימבלדון. התחרות התחילה ב-23 ביוני והסתיימה ב-2 ביולי. תוכנית התחרות כללה תחרויות גברים, תחרויות נשים ותחרויות זוגות גברים.

התחרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

תחרות הגברים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לורנס דוהרטי, מנצח תחרות הגברים

התחרות נערכה בשני שלבים. בשלב הראשון המתחרים חולקו ל-4 בתים. מנצח השלב הראשון היה עולה להתמודד מול מנצח אליפות וימבלדון 1901 על התואר. לתחרות זו נרשמו 41 טניסאים. בנוסף לטניסאים בריטים בתחרות השתתפו טניסאים מבלגיה. בגמר תחרות הגברים לורנס דוהרטי ניצח את יאשיהו ריצ'י. במשחק האליפות לורנס דוהרטי פגש את ארתור גור (מנצח אליפות וימבלדון 1901) וניצח ב-4 מערכות.

תחרות הנשים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיוריאל רוב, מנצחת תחרות הנשים

בתחרות הנשים השתתפו 22 טניסאיות שחולקו ל-2 בתים. מיוריאל רוב ניצחה בתחרות. במשחק האליפות היא פגשה את שרלוט קופר, מנצחת אליפות וימבלדון 1901. לאחר שתי מערכות עם תוצאה 1:1 המשחק הופסק עקב הגשם. המשחק חודש למחרת ומיוריאל רוב ניצחה בשתי מערכות.

תחרות הזוגות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחרות הזוגות השתתפו 20 זוגות שהתחרו על הזכות להתמודד על התואר במשחק נגד האחים דוהרטי, מנצחי אליפות וימבלדון 1901. בתחרות נרשם זוג טניסאים מבלגיה שהגיעו לרבע-גמר. בתחרות זו ניצחו הבריטים פרנק ריסלי וסידני סמית'. במשחק על האליפות הם ניצחו את האחים דוהרטי ב-5 מערכות. בכך הופסק רצף ניצחונות של האחים שנמשך משנת 1897.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]