אליפות וימבלדון 1903

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אליפות וימבלדון 1903
1903 Wimbledon Championships
ענף טניס עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת התחרות 22 ביוני 1903 – 1 ביולי 1903 (10 ימים) עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר תחרות 27 עריכת הנתון בוויקינתונים
עיר מארחת אצטדיוני הטניס בווימבלדון עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אליפות וימבלדון 1903 הייתה תחרות טניס שנערכה על מגרשי הדשא של אצטדיוני הטניס בווימבלדון. התחרות התחילה ב-22 ביוני והסתיימה ב-1 ביולי. תוכנית התחרות כללה תחרויות גברים, תחרויות נשים ותחרויות זוגות גברים.

התחרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

תחרות הגברים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לורנס דוהרטי, מנצח תחרות הגברים

התחרות נערכה בשני שלבים. בשלב הראשון המתחרים חולקו ל-4 בתים. מנצח השלב הראשון היה עולה להתמודד מול מנצח אליפות וימבלדון 1902 על התואר. לתחרות זו נרשמו 42 טניסאים. בנוסף לטניסאים בריטים בתחרות השתתפו טניסאים מהולנד ומארצות הברית. בגמר תחרות הגברים פרנק ריסלי ניצח את יאשיהו ריצ'י. במשחק האליפות הוא פגש את לורנס דוהרטי (מנצח אליפות וימבלדון 1902) והפסיד ב-3 מערכות.

תחרות הנשים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דורותי דאגלס צ'יימברס, מנצחת תחרות הנשים

בתחרות הנשים השתתפו 28 טניסאיות שחולקו ל-2 בתים. דורותי דאגלס צ'יימברס ניצחה בתחרות. מיוריאל רוב, מנצחת אליפות וימבלדון 1902 לא התייצבה להגן על תוארה ולכן זכתה בניצחון טכני.

תחרות הזוגות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחרות הזוגות השתתפו 18 זוגות שהתחרו על הזכות להתמודד על התואר במשחק נגד פרנק ריסלי וסידני סמית', מנצחי אליפות וימבלדון 1902. בתחרות נרשם זוג טניסאים מהולנד. בתחרות זו ניצחו האחים דוהרטי. במשחק על האליפות הם ניצחו ב-3 מערכות ובכך החזירו לעצמם את תואר האליפות לאחר שאיבדו אותו בשנה הקודמת.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]