פרסי ג'קסון וזעמה של האלה המשולשת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פרסי ג'קסון וזעמה של האלה המשולשת
percy jackson and Wrath of the Triple Goddess
כריכת הספר באנגלית
כריכת הספר באנגלית
מידע כללי
מאת ריק ריירדן
שפת המקור אנגלית
סוגה פנטזיה
הוצאה
הוצאה דיסני היפריון
תאריך הוצאה 2024
מספר עמודים 288
הוצאה בעברית
תרגום יעל אכמון
סדרה
סדרת ספרים פרסי ג'קסון והאולימפיים
ספר קודם פרסי ג'קסון וגביע האלים

פרסי ג'קסון וזעמה של האלה המשולשתאנגלית: percy jackson and Wrath of the Triple Goddess) הוא רומן פנטזיה המבוסס על המיתולוגיה היוונית מאת ריק ריירדן שעתיד לצאת לאור ב-24 בספטמבר 2024 על ידי דיסני היפריון. זהו הספר השביעי בסדרת פרסי ג'קסון והאולימפיים המתרחש לאחר אירועי הספר השישי בסדרה פרסי ג'קסון וגביע האלים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרסי מחפש את מכתב ההמלצה השני שלו מהאלים היוונים כדי להתקבל לאוניברסיטת רומא החדשה. השני יגיע מהקטה, אלת הקסם. כדי לזכות במכתב, פרסי וחבריו חייבים לעשות שמירת חיות מחמד למסטיף החיות שלה, הקובה, ולקטב שלה, גייל עבור האלה בזמן שהיא לא בשבוע ליל כל הקדושים. בזמן שפרסי ואנבת' יוצאים לבית הספר, גרובר אנדרווד שותה שיקוי בטעם תות שהופך אותו לעז בר ומשמיד את כל מה שעומד לנגד עיניו. הקובה וגאל בורחים. כעת על פרסי וחבריו למצוא את חיות המחמד ולשקם את הבית לפני שהקט יחזור.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – פרסי ג'קסון והאולימפיים#דמויות

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרסי ג'קסון וזעמה של האלה המשולשת הוכרז על ידי ריירדן ב-26 בספטמבר 2023, באירוע השקה של הספר השישי בסדרה פרסי ג'קסון וגביע האלים. ב-18 בינואר 2024, אמנות העטיפה הוכרזה לצד תאריך היציאה הסופי של הפרויקט. אמנות העטיפה נעשתה על ידי ויקטו נגאי, ותאריך השחרור יהיה ב-24 בספטמבר 2024.