שיחת משתמש:Gilgamesh/ארכיון 77

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


חדשופדיה 2021 שבוע 13[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #13
עודכן ב־28 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

● בויקיפדיה:מפעיל נולד התקיים דיון קצר בשאלה האם למנות את "דזרט" למפעיל מערכת. לאחר שהובעה התנגדות למינויו, בשל הוותק של הכותב, דזרט משך את בקשתו ●
● בויקיפדיה:מפעיל נולד התקיים דיון שבסופו הוחלט למנות את איש השום למפעיל מערכת
● בפרלמנט התקיימה הצבעה על מדיניות לקביעת ערכי שחקנים, והמדיניות שהוצעה לא התקבלה ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי צבעים בחתימה
● במזנון מתקיים דיון לגבי הצגת מידע של תוצאות כמעט-סופיות בערכי הבחירות לכנסת
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא היפ הופ

חדשופדיה 2021 שבוע 14[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #14
עודכן ב־24 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

● צוות שעובד על שיפור המראה והפונקציונליות של אתרי הוויקי של ויקימדיה מבקש סיוע על ידי מתן משוב לעבודתם. לפרטים נוספים >>
● בזמן האחרון נפתחו שני מיזמים חדשים: יהונתן חזי פתח את מיזם הרכבים, וברק פתח את מיזם הסינגלים. מוזמנים להצטרף! ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי ביטול ההפרדה המגדרית בקטגוריות
● במזנון מתקיים דיון לגבי הצעה לגבי סימון ערכים אדומים
● במזנון מתקיים דיון לגבי קטגוריות של אישים יהודים לפי מקצוע בישראל
● במזנון מתקיים דיון לגבי הגנה על ערכים מומלצים
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ואן גוך

עזרה בהעברת טיוטה למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

היי מה שלומך? קוראים לי אופיר, כתבתי טיוטה לערך שאשמח שיעבור למרחב הערכים, איני יכול לעשות זאת כיוון שאני רשום פחות מארבעה ימים, אשמח לעזרתך בנושא וכמו כן תמיד טוב לשמוע הערות והארות על האופן בו מנוסח הערך

הערך הנ"ל תודה רבה והמשך שבוע מצויין

Ofir Bartov - שיחה 18:08, 7 באפריל 2021 (IDT)

@Ofir Bartov גילגמש בחופשת ויקי ולכן לא יראה את הודעתך ספסףספספוני בספסופיכם 19:24, 7 באפריל 2021 (IDT)
תודה רבה! עובר לדף שלך אולי תוכל לעזור :-) Ofir Bartov - שיחה 19:33, 7 באפריל 2021 (IDT)
שלום אסך ושלום ספסף.
כפי שציין ספסף בצדק אני לא מרבה לבקר כרגע באתר ולכן לא יכול לסייע. ניתן לקבל עזרה בויקיפדיה:חממה וכמובן על ידי פנייה למשתמשים ותיקים באופן אישי. בהצלחה עם הערך. גילגמש שיחה 04:10, 8 באפריל 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 15[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #15
עודכן ב־9 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

תחרות ויקישטעטל, תחרות כתיבת ערכים אודות קהילות יהודיות שנכחדו או נפגעו בשואה, החלה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה (7.4.2021) ותימשך עד ט"ו באב תשפ"א (25.7.2021) ●
● במסגרת הרצאות Wiki Talk ירצה דוד שי,על סוגיות כמותיות ביצירת ויקיפדיה - כמה ערכים צריך? מה האורך הראוי לערך? כמה הערות שוליים נחוצות בערך מומלץ? קישור להרשמה להרצאה >>
● נפתח עמוד אינסטגרם לוויקיפדיה העברית ●
● במזנון עלתה הצעה למדיניות ברורה/מפורטת יותר בנוגע לפתיחת הצבעות מחלוקת
● חלו שינויים במדיניות הבוט הגלובלי, אשר ויקיפדיה העברית אימצה אותה, כמתואר במזנון
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ישראל

חדשופדיה 2021 שבוע 16[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #16
עודכן ב־18 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

● במזנון מתקיימים שלושה דיונים לגבי עריכות cat-a-lot והעברת קטגוריות: דיון לגבי השאלה כיצד לבצע העברה סיטונאית של קטגוריות: באמצעות בוט או באמצעות גאדג'ט, דיון לגבי מניין עריכות לצורכי סטטיסטיקה בעריכות cat-a-lot ודיון לגבי מניין עריכות לצורך קביעת זכות הצבעה בעריכות cat-a-lot
● במזנון מוצגת הצעה לקהילה: הצגת מידע מינימלי בערכים לא קיימים. לפירוט נוסף, ראו ויקיפדיה:ערכי הארגמן
● במזנון מתקיים דיון לגבי במחיקת מבני תאריכים
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סרטי אימה קלאסיים

היי,

התחלתי לא מזמן לכתוב ערך על סדרת הטלוויזיה מקיף מילאנו ומכיון שאתה החונך שלי אני לא יכול להעלות את הערך בלי אישור שלך. תוכל בבקשה לאשר לי? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!14:11, 19 באפריל 2021 (IDT)

שלום ניר, תקציר הפרקים ארוך מדי וכדאי לצמצמו. חוץ מזה בדקת אם הערך עומד בתנאי החשיבות שלנו? גילגמש שיחה 17:01, 19 באפריל 2021 (IDT)
מן הסתם הוא יעמוד בתנאי החשיבות, זו סדרת טלוויזיה יחסית מצליחה (כבר התחילו לצלם לה עונה שלישית והעונה השנייה אמורה לצאת באזור 2022 אחרי שהיא כבר צולמה ונערכה) אז כמו אם סדרות טלוויזיה אחרות יש חשיבות, לגבי הפרקים אני אדאג לקצר, אני גם אשמח שפשוט תאמר לי מה להוריד. חוץ מהפרקים, אפשרי לפרסם את הערך? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!17:49, 19 באפריל 2021 (IDT)
בגלל שאתה בחופשת וויקי לא רציתי להפריע לך אז נעזרתי בגארפילד וחברהסודית. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!17:51, 19 באפריל 2021 (IDT)
הבעיה היא שקשה לקצר את ז כי אלו פרקים נורא ארוכים, זה באזור החצי שעה פרק, קצת יותר. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!17:56, 19 באפריל 2021 (IDT)
אני מעלה את הערך, אני משאיר את הטיוטה כך שאם הוא לא טוב נוכל למחוק ולעבוד עליו. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!21:41, 19 באפריל 2021 (IDT)
בסדר, תעלה אבל תחשוב איך אפשר לצמצם את תקצירי הפרקים. התקציר כשמו כן הוא - אמור להיות קצר למדי. גילגמש שיחה 22:36, 19 באפריל 2021 (IDT)
בנוסף, פרק ה"שחקנים" אינו על השחקנים אלא על הדמויות - יש לשנות את שמו. כמו כן, נא לתקן את רישיון השימוש בתמונה ע"י שימוש בתבנית {{לוגו}} - אין להעלות תמונות ללא רישיון מתאים וללא פרטי היוצר. Dovno - שיחה 00:39, 20 באפריל 2021 (IDT)
מה המקור לטענה שעונה שנייה כבר צולמה ונערכה ושהחלו צילומי עונה שלישית? הפרק הראשון (של העונה הראשונה) רק עלה לפני ימים בודדים ולא מצאתי שום מקור באינטרנט המדבר על סדרה זו למעט ידיעות קצרצרות על עליית הפרק הראשון. זה מאוד נדיר שבכלל מאשרים הפקת עונה שנייה לפני שידור הראשונה, ומעולם לא שמעתי על מצב בו כבר צילמו וערכו עונה שעתידה לעלות שנה לאחר מכן ובטרם העונה הראשונה שודרה. Dovno - שיחה 00:36, 20 באפריל 2021 (IDT)
אני מסתמך על דברים שפורסמו באנסטגרם, בטיקטוק ובאתר של כאן חינוכית תוספת לעובדה שאני גם מסתמך על שחקנים שם. ראה לדוגמה: אור יעקב הגישה ביחד עם עידן תלם (אינדה גיים) תוכנית ברדיו חיפה בשם "מה קורה" ושם היא דברה על זה ואמרה שהיא מצטלמת לסדרה בשם מקיף מילאנו שתעלה בקרוב (היא אמרה את זה לפניי כמה חודשים) ושהיא בדיוק מצטלמת לעונה השנייה ודיברה על הרוב. פשוט תחפש ביוטיוב מה קורה ותמצא את זה, אגב לא ממש הבנתי לגבי התמונה, אשמח להסבר יותר מפורט. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!14:18, 20 באפריל 2021 (IDT)
תן בבקשה קישור ישיר למקור (לא משנה אם זה באינסטגרם או מקום אחר) שלפיו עונה שנייה של סדרה זו כבר צולמה ונערכה ומיועדת לצאת ב-2022, וכן למקור שלפיו החלו צילומי עונה שלישית.
לגבי התמונה: אסור לך להעלות תמונה ולכתוב שאתה לא יודע מי המקור. צריך לכתוב מי המקור, וכן בשדה הרישיון להכניס תבנית {{לוגו}} עם פרמטרים מתאימים. Dovno - שיחה 15:00, 20 באפריל 2021 (IDT)
זה הקישור: https://www.youtube.com/embed/0rb1iDaNxTc תריץ ל4:00. לגבי התמונה, מה זאת אומרת שאני לא יכול לכתוב יוצר לא ידוע? שם היוצר לא מצוין בשום מקום אז כל עוד לא ידוע למי שייך זכויות היוצרים לא יכולים להתלונן, אם מי שזכויות היוצרים שייכות לו יקרא את הערך הוא יראה ויעיר על כך בדף השיחה ואז נוכל להוסיף אותו אבל כל עוד היוצר לא ידוע אין הרבה מה לעשות ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!13:28, 21 באפריל 2021 (IDT)
אסור לך להשתמש בתמונה אקראית מהאינטרנט. הדבר יכול לגרום לבעיות חמורות - תביעות בבתי משפט ועוד. הקפד בבקשה על זכויות יוצרים. בשום פנים ואופן לא לוקחים תמונה שמצאת בגוגל כדי לשבץ בערך או בפייסבוק. זה מסוכן ולא חוקי. רק תמונה שאתה בטוח שניתן להתשמש בה בערך לפי החוק. אם אתה לא בטוח, תשאל אותי או את דרור אבי (deror avi). גילגמש שיחה 13:50, 21 באפריל 2021 (IDT)
הסרטון הזה ביוטיוב כלל אינו מקור לטענה שעונה שנייה כבר צולמה ובטח לא לזה שכבר עריכתה הסתיימה, או שתעלה ב-2022 או שצילומי עונה שלישית החלו. Dovno - שיחה 14:40, 21 באפריל 2021 (IDT)

אמרו שכבר יש דיבור על עונה 3 וזה סרטון מלפני יותר מחצי שנה אז אני מניח שכבר התחילו לצלם. לגבי עונה 2, היא צולמה במקביל לעונה 1 כך שאני מניח שאחרי שעונה 1 תסתיים עונה 2 תעלה. גילגמש, זה טוב? קובץ:Milano school2.jpgניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!14:54, 21 באפריל 2021 (IDT)

הבעיה היא שאלו דברים שאתה מניח. יש המון דיבורים על פרויקטים עתידיים שלעולם לא יצאו לפועל - סרטים, תוכניות טלוויזיה, הצגות, ועוד. זה ש"מדברים" על עונה שלישית לא אומר שאתה יכול לטעון כעובדה שצילומי עונה שלישית כבר החלו. ובנוסף, זה שצילמו מראש שתי עונות לא אומר שצילומי העונה השנייה הסתיימו, ובטח לא אומר שהיא כבר נערכה ומוכנה (וגם לא שהיא תשודר - כבר היו פרויקטים רבים שנגנזו לאחר שהעונה הראשונה לא הצליחה כמו שציפו).
לגבי התמונה, גם זו כפופה לאותם תנאים. במקרה הזה אפשר להעלות תמונה יחידה תחת תנאי "שימוש הוגן" - תוסיף תבנית {{לוגו}} בשדה "אישורים והיתרים" של התמונה שאתה מעוניין בה ובקש את מחיקת השנייה (כי בשימוש הוגן מותר להשתמש רק באחת). Dovno - שיחה 15:03, 21 באפריל 2021 (IDT)

סבבה ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!15:08, 21 באפריל 2021 (IDT)

אגב דובנו, אתה מפעיל מערכת לא? לפי מה שידוע לי כן כך שאתה יכול למחוק את התמונה הקודמת. אם כן אשמח אם תמחק אותה. הוספתי תבנית לוגו ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!15:12, 21 באפריל 2021 (IDT)

מחקתי. למה יצרת מחדש את הערך במרחב הערכים במקום להעביר את הטיוטה? העברה שומרת על היסטוריית העריכות. Dovno - שיחה 15:28, 21 באפריל 2021 (IDT)

אני לא יודע איך מעבירים. אשמח להסבר טכני. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!15:55, 21 באפריל 2021 (IDT)

לחץ על "העבר" ובחר את מרחב הערכים (או את המרחב הראשי - זה שם זהה לאותו הדבר)

אני אנסה, ואשמח אם תחתום אחרי שאתה כותב בעזרת סימון~ ~ ~ ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!16:24, 21 באפריל 2021 (IDT)

אני מתנצל. שכחתי. גילגמש שיחה 18:21, 21 באפריל 2021 (IDT)
אה, לא ידעתי שאתה כתבת את זה , חשבתי שזה אלמוני או משתמש חדש. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!18:45, 21 באפריל 2021 (IDT)

השחיתו לי את הערך יותר מפעם אחת, אשמח אם תבקש הגנה חלקית. תודה. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!20:58, 22 באפריל 2021 (IDT)

אני רואה שהעניין סודר. גילגמש שיחה 18:19, 23 באפריל 2021 (IDT)

כן לשמחתי. זה בלתי נסבל איך שמשתמשים אלמוניים הורסים ערכים עם השטויות שלהם, בחיי שאם הייתי יכול הייתי גורם לזה שרק משתמשים רשומים יוכלו לערוך בויקיפדיה. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!19:46, 23 באפריל 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 17[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #17
עודכן ב־1 ביוני
לחתימה על מינוי לידיעון

● ההצעה להוסיף לוויקיפדיה את ערכי הארגמן התקבלה, ואלו יוספו בקרוב ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי הצעה לסימון ערכים כערכים טובים
● במזנון מתקיים דיון לגבי הצעה לניהול שיח ענייני ומכבד בוויקיפדיה
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חיות מחמד
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך המצור על אנטיוכיה (1097–1098) לרשימת הערכים המומלצים כאן

00:01, 25 באפריל 2021 (IDT)

בדיקת עריכה[עריכת קוד מקור]

תוכל לבדוק עריכה זו? ניב - שיחה 13:31, 26 באפריל 2021 (IDT)

שלום,
אני לא בקיא בזה. גילגמש שיחה 14:52, 26 באפריל 2021 (IDT)

חופשת ויקי[עריכת קוד מקור]

היי,

אני מתכוון לצאת לחופשת ויקי עד הראשון במאי עקב תחרות ומחנה אימונים שיש לי באילת, האימונים הם חצי מהיום כך שלא יהיה לי זמן לערוך, מכיון שאני בחונכות רציתי לדעת האם זה אפשרי?

אם כן אשמח אם תעזור לי "לשמור על כושר" בערך מקיף מילאנו, ואני מתכון שאני צריך שתכתוב במקומי את הפרקים, אבל רק אם אתה רוצה ומסכים, אז מה אתה אומר? זה אפשרי? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!14:38, 28 באפריל 2021 (IDT)

אתה יכול כמובן לצאת לחופשת ויקי. הכתיבה בוויקיפדיה היא בהתנדבות - אתה מתנדב כמה שאתה רוצה ומתי שאתה רוצה. לגבי כתיבת הערך במקומך - לצערי, עלי לסרב. אני לא כותב בנושאים כאלה. גילגמש שיחה 18:07, 28 באפריל 2021 (IDT)

סבבה, אז אני אשאל את ארז האורז אם הוא יכול, הוא עזר לי לנטר ולכתוב גם את שקשוקה, אגב אם כבר מדברים על סדרות טלוויזיה, אני מתכוון אחרי חופשת הויקי להתחיל לכתוב על סדרה בשם "מי פה הבוס", שתצא בקרוב בכאן חינוכית. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!18:58, 28 באפריל 2021 (IDT)

אני מציע שתמתין ליציאת הסדרה ותכתוב עליה לאחר שהיא תצא. גילגמש שיחה 19:00, 28 באפריל 2021 (IDT)

אני אעשה את זה, אבל בתנאי שתעדכן את תאריכי השידור בדיגיטל (אני לא עוקב אחרי זה). אורז בסמטי ~ שיחה ~ 👨‍🎨 19:02, 28 באפריל 2021 (IDT)

אני אעשה את זה, וגילגמש, סבבה, למרות שגם מקיף מילאנו ושקשוקה התחלתי לכתוב לפני היציאה ואת מקיף מילאנו עוד תיכננתי בזמן הצילומים. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!07:47, 29 באפריל 2021 (IDT)

טרשת נפוצה[עריכת קוד מקור]

שלום, חסמתי אותך לשעתיים עקב כניסה למלחמת עריכה בטרשת נפוצה. אם יש אי הסכמה בנוגע לעריכה יש לעבור לדיון בדף השיחה ולא לפתוח במלחמת שחזורים. ערן - שיחה 08:27, 1 במאי 2021 (IDT)

החזרה לגרסה יציבה היא לא כניסה למלחמת עריכה. גילגמש שיחה 10:39, 1 במאי 2021 (IDT)
תודה על רצונך לשפר את הדיוק בערך טרשת נפוצה. אני מתנצל על החסימה לעיל, ואשמח מאוד אם תמשיך לתקן את הערך, אך אם יש שינויים שאין עליהם הסכמה - אנא קיים על כך דיון בדף השיחה כדי שנוכל להבין איך אפשר לתקן את הערך. בברכה, ערן - שיחה 17:26, 1 במאי 2021 (IDT)
תודה. גילגמש שיחה 17:45, 1 במאי 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 18[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #18
עודכן ב־9 במאי
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של היידן כמפעיל מערכת. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה בידי הביורוקרטים
● במהלך השבוע הייתה תקלה טכנית בכלי התרגום שלא אפשרה להתחיל לתרגם ערכים על ידי כלי התרגום, אלא אם הערך שרוצים לתרגם לא כולל רווחים (למשל: ערך כמו "We R Who We R" לא ניתן לתרגם, ואילו ערך כמו "Homosociality" אפשר לתרגם). הבעיה טופלה, ואפשר להמשיך לתרגם ●
● ההצעה לפתח קווים מנחים לשיח מכבד בתוך הקהילה מתפתחת ומתעדכנת תוך כדי המשך הדיון במזנון
● במזנון עלתה הצעה לסימון ערכים כערכים טובים, וזכתה לתגובות מעורבות. הדיון בעניינה עדיין מתקיים ●
● במזנון התקיים דיון על הצעה להשתמש בקו מפריד במקום במקף, אך עלתה התנגדות כנגד ההצעה, והיא הוסרה מסדר היום ●
● במזנון עלתה הצעה לתת שמות חדשים לערכים על הבחירות לנשיאות ישראל, בהתאם לערכי בחירות אחרים. נכון למועד כתיבת שורות אלו, ההצעה זכתה לתמיכה מכל משתתפי הדיון ●
● לרגל אולימפיאדת טוקיו 2021 חלו שינויים בלוח הזמנים של מיזם המקבץ השבועי. ראו הודעה מפורטת כאן
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ראשי מדינות
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך פרק 1 לחוקת ארצות הברית לרשימת הערכים המומלצים כאן

00:00, 2 במאי 2021 (IDT)

היי גיל, מחקת את הערך realcommerce[עריכת קוד מקור]

הדף realcommerce מקושר לדף של יעל תוכנה שגם אותו מחקו מסיבה כלשהי רציתי להבין למה ואיך עליי לערוך אותו כדי שיהיה קיים?תודה, דבירDvirsbooba1 - שיחה 10:41, 3 במאי 2021 (IDT)

Dvirsbooba1 למשתמש הזה לא קוראים גיל, עדיף שתפנה אליו בשם המשתמש גילגמש. שנית הוא לא מחק את הערך אלא Ldorfman בנימוק של "פרסומת". גם הערך יעל תוכנה נמחק (לפני 10 שנים) בנימוק של פרסומת. הערך שאתה עובד עליו הועבר למשתמש:Dvirsbooba1/יעל תכנה וכדאי באמת להבין מה הבעיות שיש בו על מנת לתקנם ולהעביר את הער ךלמרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:36, 3 במאי 2021 (IDT)
תודה יונה ב. על ההסבר. כמובן שהצדק עמך. Ldorfmanשיחה 01:42, 4 במאי 2021 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
תודה על תרומתך הרבה לויקיפדיה!!! המפרגןהאנונימי - שיחה 19:26, 3 במאי 2021 (IDT)

סימון ערכים מומלצים בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

שלום גילגמש. לאחרונה שמתי לב כי כמה מהערכים המומלצים אינם מסומנים כמומלצים בוויקינתונים וסימנתי אותם בעצמי. האם יש בוט שעושה את העבודה הזו? תודה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 00:06, 4 במאי 2021 (IDT)

שלום,
לא ידוע לי על בוט כזה. לא חשבתי על הסימון הזה למען האמת. תודה. גילגמש שיחה 02:05, 4 במאי 2021 (IDT)
זה קיים משחר ההיסטוריה, הכוונה היא לכוכב הצהוב שמופיע ליד שפת הערך. רוב הערכים המומלצים מסומנים כך בוויקינתונים אך יש כמה שהתפספסו. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 09:26, 4 במאי 2021 (IDT)
טוב, כמובן שלא משחר ההיסטוריה כי ויקינתונים עצמו הוא המצאה חדשה ולכן זדונית. דע לך שבשנות הקסם המוקדמות של ויקי הדבר המסוכן הזה לא היה קיים. לגבי הכוכבית אתה צודק. צריך להוסיף את זה. אקפיד על כך. תודה. גילגמש שיחה 09:31, 4 במאי 2021 (IDT)
כמובן . אם תרצה אוכל לעקוב אחר ההצבעות ולסמן את הערכים בהתאם לתוצאות. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 10:03, 4 במאי 2021 (IDT)
האמת שהשאלה היא לא עם גילגמש רוצה אלא אם אתה רוצה. אתה יותר ממוזמן לעדדכן את סימון החשיבות בויקינתונים, אם אתה מעוניין לעשות את זה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:16, 4 במאי 2021 (IDT)
אשמח מאוד אם ברק יעשה את זה. גילגמש שיחה 11:16, 4 במאי 2021 (IDT)
אוקיי, אתחיל לעקוב אחר ההצבעות ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 11:20, 4 במאי 2021 (IDT)

בנוגע לחניך שלך[עריכת קוד מקור]

היי גילגמש, מקווה שאתה נהנה בחופשת הויקי שלך. זה לא עניין דחוף, ולכן אני שולח לך הודעה בדף השיחה שלך למרות שאתה בחופשה. החניך שלך ביטל את תיקון הפירושונים שעשיתי בדף שיצר, מקיף מילאנו, אין לי שום עניין לשנות את התוכן בדף ואני גם בכלל לא מתעניין בסדרות טלוויזיה, משום מה הוא גם חושב שנכנסתי למלחמת עריכה איתו ואף השאיר את תבנית:חזרה על עריכה בדף השיחה שלי. האם אתה יכול להסביר לו שלא צריך לקשר לפירושונים אלא אם באמת לא יודעים לאיזה דף לקשר?, אני פשוט חושב שאם אתה, החונך שלו תסביר לו את זה הוא יבין את זה יותר טוב. לפי תקציר העריכה של הביטול הקודם הבנתי שהוא פשוט לא יודע את זה, והוא חושב שאם בסדרה נאמר "ריח של אלכוהול" אז גם בערך צריך להיות כתוב "ריח של אלכוהול" ולכן גם צריך לקשר לדף אלכוהול למרות שהוא דף פירושונים. בנבה - שיחה - בואו נרוקן את זה! 17:59, 5 במאי 2021 (IDT)

תודה על הפנייה. אפנה אליו. גילגמש שיחה 19:52, 5 במאי 2021 (IDT)

החלטתי לכתוב ערך על הג'ודאי לאשה בקאוורי (מקום 3 בעולם), אחזור עליך עם עדכונים בהמשך. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!‏ 21:02, 7 במאי 2021

בסדר גילגמש שיחה 01:39, 8 במאי 2021 (IDT)
בגלל שלא הצלחתי למצוא עליו מספיק מידע ובויקיפדיה האנגלית אין מספיק מידע בכדי לתרגם החלטתי לכתוב במקום זה ערך על ניקולוז שרזדשווילי (מקום 1 בעולם), תרגמתי מויקיפדיה האנגלית ונעזרתי במכונת תרגום, מכיון שזו הפעם הראשונה שאני משתמש בה אשמח שתתן חוות דעת, זה מה שיצא: קובץ:לכידת אינטרנט 8-5-2021 65149 he.wikipedia.org, מה דעתך? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!06:57, 8 במאי 2021 (IDT)
הקישור שסיפקת אדום אז אני לא יכול לבדוק.
יתרה מכך, אני לא מרוצה מכך שהשתמשת במכונת תרגום אוטומטית. זה מתכון לכתיבה לקויה. אם מסיבה כלשהי אתה לא בקיא די הצורך בשפה שאתה רוצה לתרגם ממנה, עדיף שלא תתרגם כלל. אני מציע שבמקום תכתוב על ספורטאי ישראלי שיש עליו חומר בעברית. גילגמש שיחה 06:59, 8 במאי 2021 (IDT)
את האמת שנראה לי שיצא די טוב, ככה זה נראה במכונת התרגום:קובץ:לכידת אינטרנט 8-5-2021 65149 .jpegניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!07:09, 8 במאי 2021 (IDT)
אגב, חשבתי גם לכתוב ערך על רז הרשקו ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!07:19, 8 במאי 2021 (IDT)
רק שזה יותר קשה כי בויקיפדיה האנגלית אין מספיק מידע (ואני נעזר במכונת תרגום כי מוקדם בבוקר ואני די עצלן...) ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!07:20, 8 במאי 2021 (IDT)
שימוש במכונת תרגום פסול תמיד. השתדל בבקשה לתרגם רק משפות שאתה מבין בצורה סבירה ומסוגל להבין את הטקסט ללא מכונת תרגום. לא אבדוק את הערך שתרגמת עם מכונת תרגום. להבא, שלח לי בבקשה רק לינקים לטיוטה קיימת ולא צילום או לינקים לצילומים. זה לא מאפשר עריכה. אני לא יודע מי הוא מר רז הרקשו אבל אם אתה רוצה לכתוב עליו ובדקת שהוא עומד בקריטריונים שלנו - בבקשה, כתוב. גילגמש שיחה 07:35, 8 במאי 2021 (IDT)

חחח, רז הרשקו זה היא ולא הוא, היא גם כן ג'ודאית, ישראלית, היא מקום 21 בעולם, אני משתמש בתרגום מכונה מכיון שאני לא רוצה שיהיו לי טעויות. אני אפתח טיוטה. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!08:36, 8 במאי 2021 (IDT)

אוקי, אני לא מתעניין בספורט אז אני לא יודע מי זה מי שם. אני מבין שהטעויות עשויות להיות מתסכלות, אבל בדיוק ככה לומדים. בסוף תצליח לתרגם ללא טעויות. אם תקל על עצמך ותשתמש באמצעי עזר אז אף פעם לא תצליח. זה קצת כמו רכיבה על אופניים עם גלגלי עזר. גילגמש שיחה 08:50, 8 במאי 2021 (IDT)
סיימתי לכתוב את הטיוטה (ולגבי המשפט שלך, עד גיל 7 רכבתי עם גלגללי עזר, היום אני רוכב שטח עם הישגים כך שהמשפט על האופניים לא לגמרי נכון...) זו הטיוטה, תאמר לי מה דעתך (אני מרוצה ממנה) ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!09:08, 8 במאי 2021 (IDT)

זו הטיוטהניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!09:09, 8 במאי 2021 (IDT)

בסדר אבדוק את זה בהמשך גילגמש שיחה 12:59, 8 במאי 2021 (IDT)

אשמח אם תבדוק עכשיו בכדי שאוכל לשחרר מהיום את המחשב (אני כל היום הייתי תקוע על ויקיפדיה) ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!19:11, 8 במאי 2021 (IDT)

הערך הזה לא מוכן לפרסום. גילגמש שיחה 21:01, 8 במאי 2021 (IDT)

למה? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!14:00, 9 במאי 2021 (IDT)

אשמח אם תסביר לי מה לא תקין ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!14:02, 9 במאי 2021 (IDT)

ראשית, הוא קצר מאוד וזה לא טוב. שנית, סגנון הכתיבה לא מספיק טוב ודורש עריכה. גילגמש שיחה 14:49, 9 במאי 2021 (IDT)

מה לא טוב בסגנון הכתיבה? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!15:58, 9 במאי 2021 (IDT)

נסה להסתכל בעצמך. אם לא תצליח אסייע לך. גילגמש שיחה 20:19, 9 במאי 2021 (IDT)

החלק של מאזן המדליות (?) ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!07:16, 10 במאי 2021 (IDT)

לא. כמו כן, נראה שאת הערך הזה תרגמת בעזרת מכונת התרגום. אמרתי לך שלא אבדוק ערכים שנכתבו בעזרת מכונת תרגום. אני לא משתמש במכונות תרגום ואף אחד מהחיניכים שלי לא משתמש בה ככלי לכתיבת ערכים. אתה רשאי להשתמש בה רק כדי לבדוק משמעות של מילה מסוימת ולא ככלי עזר לתרגום. הכנסה של טקסט בשפה זרה למכונת תרגום ופליטתו מהצד השני באותיות עבריות זה לא משהו שאני הולך לבדוק לעומק. גילגמש שיחה 08:52, 10 במאי 2021 (IDT)

אבל מה הבעיה עם מכונת תרגום, אני מבין שלפעמים היא מתרגמת בצורה שכשאומרים את מה שכתוב זה נשמע לא הגיוני בעברית אבל בדיוק בגלל זה יש לנו אפשרות לשנות את מה שהיא רושמת ובכל הפעמים שזה לא היה נשמע הגיוני אני תיקנתי אז מה הבעיה עם מכונת התרגום? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!13:52, 10 במאי 2021 (IDT)

הבעיה העיקרית היא טעויות תרגום. גילגמש שיחה 13:56, 10 במאי 2021 (IDT)

תן דוגמא ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!16:02, 10 במאי 2021 (IDT)

לא בדקתי את הערך המקורי אז אני לא יודע אם גם הפעם הייתה טעות תרגום. בכל אופן, אמרתי לך כבר - אני לא הולך לבדוק ערכים כאלה ולא תקבל אישור לעלות אותם. עליך ללמוד לכתוב בכוחות עצמך ולא להעביר ערכים מפה לשם דרך מעבר במכונת תרגום. גילגמש שיחה 17:59, 10 במאי 2021 (IDT)
טוב ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!18:02, 10 במאי 2021 (IDT)
אז אני מוחק את הערך, אין לי מספיק מקורות מידע אחרים ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!18:02, 10 במאי 2021 (IDT)

מחיקה רבתי של עדכוני ערכים הקשורים בג'ינדאס[עריכת קוד מקור]

שלום מפעיל המערכת גילגמש, ברצוני לברר מדוע מחקת 70 עריכות שביצעתי, אמנם ממשתמש לא רשום (IP : 79.179.177.221), בערכים שעוסקים בתולדות המרחב הכפרי של הארץ, על סמך מחקר אקדמי שפיט שהתפרסם באחרונה אודות הכפר הערבי ג'ינדאס, העריכות ביקשו להוסיף מידע לערכים שהיו קצרמרים, אודות המרחב הכפרי הארץ-ישראלי, ובכך לתרום להפצת ידע רב יותר על אודות הישובים ואוכלוסייתם בתקופה הממלוכית ובתקופה העת'מאנית. המידע אינו biased, הוא מהימן וגם רלוונטי. השקעתי 4 שעות בהרחבת ערכים אלה, ומה היה חטאי שעריכות אלו הוסרו, ללא נימוק, וכלאחר יד? מעבר לכך שמדובר בצעד טיפשי, לדעתי, אתה מרחיק ומרתיע תורמים מן-השורה שמבקשים לתרום לויקיפדיה, באופן מזדמן, גם ללא רישום מסודר לאתר. אודה להתייחסותך, בטרם העלאת הנושא לבחינה במזנון, בברכה, רועי מרום

שלום מר מרום,
התגובה ניתנה בכתובת הIP שבה פעלת כאן עם ביצוע השחזור הגורף כאן: שיחת משתמש:79.179.177.221. הקפד על נהלי האתר. המזנון הוא לא המקום לדיון מסוג זה ועריכה בו בנושא כזה תוסר. מעבר לזה אין לי מה להוסיף. גילגמש שיחה 05:16, 9 במאי 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 19[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #19
עודכן ב־9 במאי
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד התקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של היידן כמפעיל מערכת, ובסופו הוחלט לאשרר את כהונתו של היידן כמפעיל. ●
● במיזם ביכורים מציג ביכורים והילולים חדשים. ●
בג בתוכנה העולמית של רשימת המעקב גרם לכך שהשבוע (לכל המוקדם ב-5/5) סימון ברשימת המעקב באפשרות "הצג שינויים של אחרים (מלבד אלו שלי)" יגרום כתופעת לוואי לכך שלא יוצגו ברשימת המעקב עריכות של אנונימים. ראו המלצות כאן. ●
● בשיחת תבנית:מפעילים מתקיים דיון על השימוש בתבנית בדף הבקשות מפעילים, בו התברר כי התבנית אינה מתייגת את המפעילים אם משתמשים בה בדף הבקשות ממפעילים ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי מתן שמות לערכים על חסידויות, כשבמרכז הדיון השאלה האם להשתמש בכתב עברי, או בכתב יידי. ●
● לאחר דיון במזנון, ההצעה לתת שמות חדשים לערכים על הבחירות לנשיאות ישראל, בהתאם לערכי בחירות אחרים, אשר זכתה לתמיכה רחבה במזנון, יצאה לפועל. ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אופנועים
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך שיר של אש ושל קרח לרשימת הערכים המומלצים כאן

היי. מה הסיבה שביטלת את העלאתה התמונה המעודכנת בדף של יועז הנדל? זו תמונה שלו מאושרת להעלאה בוויקפדיה על ידו[עריכת קוד מקור]

עירית כהן - שיחה 14:46, 10 במאי 2021 (IDT)

שלום. ההסבר ניתן בתקציר העריכה, כמקובל. גילגמש שיחה 17:58, 10 במאי 2021 (IDT)

שמור על עצמך[עריכת קוד מקור]

שמעתי (וראיתי) שיש שיגורים רבים לעבר גוש דן, הכל בסדר? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!21:55, 11 במאי 2021 (IDT)

כן. תודה ששאלת. אני חי. יכול להמשיך להיות החונך שלך :)
אתה חי? גילגמש שיחה 22:04, 11 במאי 2021 (IDT)
חי חי... (עדין (: ), יושב בממ"ד, איך שהוא על כל אזור בארץ, אפילו אזורים שבכלל לא קיימים כמו פתח תקווה למשל (סתם בזבוז של טילים על שטח פתוח) יורים ואיכשהו על באר שבע, אחת הערים הגדולות בארץ והעיר הכי גדולה בנגב לא ירו , לפחות לאילת הם עוד לא הגיעו... גם יש לי שם חברים וגם... אם הם יצליחו להגיע לאילת אנחנו במצב ממש חמור... אבל חוץ מזה הכל בסדר, עוד לא מצאתי פזצתה במרפסת . ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!22:17, 11 במאי 2021 (IDT)
אני מסכים לגמרי שירי לפתח תקווה זה סתם בזבוז טילים גילגמש שיחה 22:18, 11 במאי 2021 (IDT)
לפחות לא הגענו לרמה של אשקלון... בחיי שהם מסכנים. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!22:18, 11 במאי 2021 (IDT)
זה נכון גילגמש שיחה 22:20, 11 במאי 2021 (IDT)
ואיכשהו ברוב האזורים שנפגעו יש לי או קרובי משפחה או חברים , לפי דעתי סתם פייק ניוז, חצי מהערים שאמרו לא קיימות, יבנה, לא קיימת, ופתח תקווה, כל כך לא קיימת עד כדי כך שאפילו בשלט הכניסה אליה רשום "פתח תקווה (לא קיימת)", נראה לי שעל אילת הם לא ירו כי היא די חור, אחרי הכל זו פריפרייה בקצה של הארץ שכל הדרך אליה מדבר... אני מקנא בחברים שלי באילת... אני כבר מחכה לטיל הראשון שינחת הלילה כאן, הרי זה ברור שכשחמאס רוצים לחמם את הגזרה הם יורים על באר שבע. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!22:31, 11 במאי 2021 (IDT)
לפחות אין בית ספר , ויש לי את התירוץ שבגלל שאני בממ"ד אין לי קליטה ואני לא יכול להתחבר לזומים. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!22:33, 11 במאי 2021 (IDT)
נו לפחות זה :) גילגמש שיחה 22:36, 11 במאי 2021 (IDT)
הבעיה היא שבעקבות הירי בוטלה לי אליפות שיכלה להקפיץ אותי למקום 5 שהתכוננתי אליה חודשיים, ואם זה לא מספיק אם הנגרר למבצע צבאי נרחב גם אליפות ישראל תבוטל. ואני מוכן להתערב איתך שארץ נהדרת יעשו מערכון על זה והוא יעורר הרבה ביקורת (ובזמן האחרון יש להם מערכונים שהם באמת מכה מתחת לחגורה). ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!22:44, 11 במאי 2021 (IDT)
סוף סוף אנחנו לא מקופחים! כנראה שההוא שיודע לכוון לבאר שבע חזר מחל"ת ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!03:41, 12 במאי 2021 (IDT)
אני מניח שלא יבטלו לך את האליפות לגמרי אלא רק ידחו בכמה שבועות. גילגמש שיחה 05:40, 12 במאי 2021 (IDT)
ביטלו ביטלו... אתה מוזמן לבדוק את לוז התחרויות, לפני זה התחרות היתה רשומה, עכשיו היא לא. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!08:49, 12 במאי 2021 (IDT)
מה שבטוח, הפציצו אותנו, היו 4 אזעקות צפופות, אחת אחרי השנייה, אני ואחותי הגדולה ניסינו לספור כמה בומים (יירוטים ונפילות) יש, הפסקנו כבר באזעקה הראשונה כשהגענו ל20 והבנו שכבר אין לנו אצבעות לספור... ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!08:54, 12 במאי 2021 (IDT)
היה יירוט אחד מעל הבניין שלנו, הממ"ד רעד מההדף, אני לא התפלה אם ביום העצמאות הבא, כשאעלה לגג לראות את המטס, אני אמצע כמה רסיסים על הגג. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!08:56, 12 במאי 2021 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אני רואה שממש היית בקו האש. ויש לכתוב "אתפלא" (התפלא זה ציווי) הינה כל ההטיות [1] גילגמש שיחה 09:08, 12 במאי 2021 (IDT)

צודק, בכל מקרה, נכנסתי לאמוק של קללות מכוונות לחמאס כי בגללם התבטלה התחרות , אחותי אמרה לי "אנשים מתים ולך אכפת רק מהתחרות!", מה שעובר לי בראש "התחרות התבטלה ואנשים עסוקים בלמות!?", עזוב היתי באמוק מהסרטים , אחר כך אמא שלי ראתה בפייסבוק שאחת החברות שלה מתנדבת להכין עוגות לצליאקים, ואחותי היא צליאקית, אז אמא שלי נכנסה לקישור לפרטים, דבר ראשון שמופיע:"אין משלוחים לעוגות, העוגות הן באיסוף עצמי מראשל"צ" אמרנו לא תודה, אנחנו בטוחים שהיא מכינה עוגות טיל, ממש, טעימות פיצוץ, אבל, אנחנו מעדיפים לחכות ליום העצמאות כדי לראות זיקוקים. אז העברנו את הלילה בממ"ד, אחר כך באזור 5:00 התחיל עוד מטח, כשראינו שהגיעו לאשדוד, הבנו שיגיעה גם אלינו, לא היתה אזעקה, וכן היתי ער עד 6:00. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!10:13, 12 במאי 2021 (IDT)
שיט! הם מנסים להגיע לאילת!!!

ויש לי שם חברים! בחיי צה"ל חייב להפסיק לשתמש רק בטילים, שיתחילו להטיל פצצות, זה גורם להרבה יותר נזק וילמד אותם לקח. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!16:03, 13 במאי 2021 (IDT)

אין הבדל משמעותי בין טיל לפצצה בהקשר זה. גילגמש שיחה 15:42, 14 במאי 2021 (IDT)
טוב זה נכון... מה שכן, יש מישהו שאפשר לשמוח בשבילו היום, פעיל החמאס שיודע לכוון לעבר באר שבע וחזר לפני כמה ימים מחל"ת! נהדר אה... אגב משהו שיותר מדאיג אותי, החיזבאללה הצטרף לחמאס (וזה בטוח כי הוא כבר שיגר 3 רקטות), ויש שמועות שגם ירדן הצטרפה (למרות הסכם השלום מה שאומר שטכנית האו"ם צריך להטיל עליהם סנקציות), זה באמת מדאיג, עכשיו ניכא החיזבאללה (כי הם כן חזקים אבל בכל צבא גרילה), אבל ירדן! עזוב את העובדה שהם מפרים הסכם שלום, הם באמת מפחידים, מדובר בצבא של מדינה, לא קטן. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!20:42, 14 במאי 2021 (IDT)
אה נהדר! לא החיזבאללה שהוא צבא גרילה ירה עלינו, צבא סוריה שהוא צבא סדיר ירה עלינו!!! ווהואו! ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!23:20, 14 במאי 2021 (IDT)
ומסתבר שאנחנו יותר מותקפים מגוש דן! אשכרה ירו עלינו אתמול בלילה מעל ל100 רקטות! (ואני לא צוחק, זה משה שדווח בחדשות וזה גם המספר הכולל שהגעתי עליו אחרי שספרתי את כל הפיצוצים שהיו), אלה הפיצוצים שספרתי: ב00:35 ירו עלינו 55 רקטות, כולן יורטו חוץ משתיים שנפלו בשטח פתוח, לפני זה, ב02:47-02:50 ירו עלינו 47 רקטות, ב06:16 ירו עלינו רקטה אחת, את השאר אני לא זוכר אבל כפי שאתה מבין, בלאגאן פה. ועוד אמורה להיות לי תחרות במודיעין העוד שלושה ימים! אני מקווה שעד אז המבצע יגמר כדי שהתחרות תתקיים. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!11:40, 15 במאי 2021 (IDT)
ראיתי שירו על אופקים, ואופקים זה קו ההתרעה שלנו, אז חשבתי:"ירו על אופקים, וזה קו ההתרעה שלנו, זה אומר שאין מחר בית ספר, יש!", ואז נזכרתי שלפני שירו על אופקים, ירו אלטילריה על ב"ש, נייס! ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!15:07, 15 במאי 2021 (IDT)
(בציניות) ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!15:07, 15 במאי 2021 (IDT)
עד שסוף סוף היתה לי תקווה... אתמול מ06:16 לא היתה אפילו לא אזעקה אחת וגם היום עד 16:00 לא היה כלום, ואז ירו עלינו מטח והרסו לי את התקווה לזה שאולי במקרה המבצע עומד להיגמר ובעוד יומיים אני אעלה למזרן ג'ודו ואחסל את היריבים שלי (לפחות זה מה שאני רוצה לעשות), אבל, בגלל החמאס, אני אצטרך לוותר על כל מה שאני עושה בכל יום כשיש לי תחרות למרות הכיף שבדבר (וכן, לא מפריעה לי העובדה שאני צריך להתעורר לפעמים ב04:15 לפנות בוקר)!!! ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!16:30, 16 במאי 2021 (IDT)
לפני חצי שעה היה כאן מטח ואזעקה שנמשכה אשכרה שמונה דקות! ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!00:29, 17 במאי 2021 (IDT)
ועכשיו יש עוד אחת ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!00:34, 17 במאי 2021 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אני מצטער שלא הגבתי. אני עסוק בעניינים חוץ ויקיפדיים. אם צריך לאשר ערכים או משהו כתוב לי בבקשה אי מייל. גילגמש שיחה 10:53, 17 במאי 2021 (IDT)

0K ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!13:29, 17 במאי 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 20[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #17
עודכן ב־21 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

מזנון: מתקיימים דיונים בנושאים זכות הצבעה בהצבעות פרסונליות, מדיניות תאוריות קונספירציה ומפעילי מערכת בגיל הנעורים
הצבעות מחיקה: מתקיימות הצבעות באשר למחיקת הערכים בית מדרש גבעת שמואל, גיאט, משפחת שווץ (סדרה) ואבנר נתניהו
● במפעיל נולד מתקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של היידן כמפעיל מערכת. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה בידי הביורוקרטים
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך M4 שרמן מרשימת הערכים המומלצים כאן
פרלמנט: כהמשך לדיון במזנון, מוצגת טיוטה לקראת הצבעה בפרלמנט כאן. לדיון»
הצבעות מחלוקת: מתקיימת הצבעת מחלוקת על הערך משה רדמן אבוטבול כאן
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פריז
עורך השבוע: עורך השבוע של ויקיפדיה הוא איש השום


חדשופדיה 2021 שבוע 21[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #21
עודכן ב־1 ביולי
לחתימה על מינוי לידיעון

● ההצעה לקבוע נהלים להפעלת בוט ההסבה נמצאת בשלבים אחרונים של דיון ואיסוף חתימות לקראת העברה לפרלמנט ●
● תוך מספר שבועות צוות הרשת של קרן ויקימדיה יעביר קישורים לאתרי ויקי בשפות שונות מתפריט צדדי לכפתור בראש הדף. זה יהפוך מעבר בין שפות של מיזמי קרן ויקימדיה לפשוט יותר, ושפת המקור לא תופיע יותר בתפריט הצדדי ●
● לקראת הבחירות הקרובות לדירקטוריון של קרן ויקימדיה העולמית, הקרן זקוקה לעזרה של מתנדבים מקומיים שיעזרו לעודד את חברי הקהילה להצביע יותר לצורך הגדלת מספר המצביעים. לפרטים נוספים >>>
● במזנון מתקיים דיון לגבי השאלה האם באמת יכולה להיות נייטרליות בוויקיפדיה
● לרגל אולימפיאדת טוקיו 2021, הוקדמה החופשה השנתית של מיזם המקבץ השבועי, כך שהיא תתחיל ב-23 במאי. המיזם ישוב ב-18 ביולי, לקראת האולימפיאדה ●

00:01, 23 במאי 2021 (IDT)

ערך מומלץ[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב. עוד לא עשיתי את זה אף פעם, אבל בכל זאת: מה דעתך על הערך בואינג AH-64 אפאצ'י? אני שדרגתי וערכתי. האם רלוונטי להמלצה? תודה, קלונימוס - שיחה 10:38, 23 במאי 2021 (IDT)

שלום,
אשתדל לבדוק את הערך הזה ולכתוב ביקורת עמיתים מסודרת. גילגמש שיחה 20:24, 23 במאי 2021 (IDT)
תודה רבה. קלונימוס - שיחה 21:54, 23 במאי 2021 (IDT)
בוקר טוב קלונימוס,
קראתי את הערך ופרט לכמה תיקוני איות קטנים אין לי הערות. אני מציע שתגיש אותו לעיון החברים ברשימת ההמתנה לקראת המלצה. גילגמש שיחה 09:35, 26 במאי 2021 (IDT)
תודה רבה. אעשה זאת. קלונימוס - שיחה 14:15, 26 במאי 2021 (IDT)

הפשיטה על סקרבורו, הרטליפול וויטבי[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה. אשמח לחוות דעתך: אני עורך את הערך הפשיטה על סקרבורו, הרטליפול וויטבי. בפרק "סדר הכוחות" פירטתי את מבנה הכוח הבריטי. בצד הגרמני יצא לקרב כל הצי. האם לדעתך יש צורך לפרט את את כל רשימת אוניות המערכה שיצאו, או שמספיק לכתוב "צי הים הפתוח"? בפועל אוניות הצי הזה לא השתתפו בקרב אלא חזרו לבסיסם בשל חשש של מפקד הצי ממארב בריטי. מה אתה אומר? קלונימוס - שיחה 12:06, 25 במאי 2021 (IDT)

אני חושב שכדאי לציין רק אוניות שחלקו חלק פעיל בקרב. אוניות שלא לקחו חלק פעיל אפשר לסכם בשורה אחת משהו בסגנון של "ויחד איתן אוניות צי הים הפתוח שיצאו מהנמל אך לא לקחו חלק פעיל בקרב וחזרו לבסיסן." גילגמש שיחה 23:02, 25 במאי 2021 (IDT)
תודה. קלונימוס - שיחה 06:55, 26 במאי 2021 (IDT)

היי, תייגתי אותך שם ולא הגבת. אנא תן מבט - הערת אלמוני מדיווח על טעויות. תודה! Magisterשיחה 13:24, 26 במאי 2021 (IDT)

תודה על התזכורת. אני עסוק בזמן האחרון ויש לי מעט זמן לוויקי אז אני נכנס בתדירות נמוכה ולא ראיתי את התיוג. אבדוק במה מדובר. גילגמש שיחה 06:34, 31 במאי 2021 (IDT)
עכשיו ראיתי שתייגת באופן שגוי. יש לתייג באותיות לטיניות (כמו שהכינוי מופיע במערכת) אחרת היא לא מזהה את הכינוי. גילגמש שיחה 06:41, 31 במאי 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 22[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #22
עודכן ב־1 ביוני
לחתימה על מינוי לידיעון

מדיניות בנושא נהלים להפעלת בוט ההסבה מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
● במזנון מתקיים דיון לגבי חוסר עקביות בשימוש ה' היידוע בשמות של ערכים היסטוריים
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך ג'ון קריטנדן לרשימת הערכים המומלצים כאן

00:01, 30 במאי 2021 (IDT)

שיבוץ ערכים מומלצים[עריכת קוד מקור]

הי. שמתי לב ששיבצת את הערך אקווה אלטה גם בימים 5 ו-6 ביולי וגם ב-11 וב-12 ביולי. האם זו טעות? בריאן - שיחה 07:53, 2 ביוני 2021 (IDT)

תודה רבה בריאן על תשומת הלב. אתקן את הטעות הזאת. גילגמש שיחה 13:37, 2 ביוני 2021 (IDT)

שלחתי לך מייל ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!20:54, 2 ביוני 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 23[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #23
עודכן ב־6 ביוני
לחתימה על מינוי לידיעון

בפרלמנט מתקיימת הצבעה לגבי מדיניות בנושא נהלים להפעלת בוט ההסבה
● בויקיפדיה:ערכי הארגמן/המשאל מתקיימת הצבעה בנוגע למראה ערכי הארגמן, לאחר שהכנסת המנגנון לוויקיפדיה התקבלה ברוב סוחף במזנון ●
● ארגון ויקימניה 2021 החל. ויקימניה פתוחה להצעות לפעילויות למסלול "Movement Groups and Affiliates Track". לפרטים נוספים>>>
● יש לאכלס את קטגוריה:ארץ-ישראלים שנפטרו במאה ה-20, באמצעות העברת אישים שכרגע נמצאים בתת-קטגוריות של קטגוריה:נפטרים במאה ה-20
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך ג'ון קריטנדן לרשימת הערכים המומלצים כאן

שלום גילגמש, מה שלומך? שאלה שעניינה אותי: במידה וערך מוסר מהמלצה, האם אתם מוחקים אותו מפורטל:ערכים מומלצים/ערכים? שמתי לב לתקציר הזה. הערך הוסר מהמלצה ועדיין מופיע התקציר של הערך. האם הוא יכול להופיע בפורטל בטעות? ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 20:12, 7 ביוני 2021 (IDT)

יש להסיר אותו מכל הפורטלים. יתכן שנפלה טעות והערך לא הוסר מכל הפורטלים שהוא מופיע בהם. אבדוק את העניין הזה. תודה על תשומת הלב. גילגמש שיחה 20:30, 7 ביוני 2021 (IDT)
אם תרצה אוכל לסייע. אבדוק את הערכים שנמצאים שם ובמידה ואתקן בערך שהוסר מהמלצה, אבקש את מחיקת תקצירי בבקשות ממפעילים, ועל הדרך אשנה זאת בוויקינתונים. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 20:39, 7 ביוני 2021 (IDT)
לא מוחקים את התקציר אך כן מסירים את הערך מרשימת הערכים המומלצים בפורטל. גילגמש שיחה 20:56, 7 ביוני 2021 (IDT)
בדקתי והערך הזה לא מופיע באף פורטל כערך מומלץ. לכן, לא נדרש טיפול נוסף כלשהו בעניין הזה. גילגמש שיחה 20:57, 7 ביוני 2021 (IDT)
איך עושים זאת? המערכת שואבת אוטומטית תקצירים של ערכים מכאן... בכל אופן, תודה על המענה. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 20:57, 7 ביוני 2021 (IDT)
התקצירים נשארים גם אם הערך מאבד את ההמלצה. אפשר לאתר לאן מקושר הערך דרך "דפים המקושרים לכאן" ואז בחירה במרחב הרלוונטי (פורטל) גילגמש שיחה 21:22, 7 ביוני 2021 (IDT)

תבנית שיצרתי בעקבות בקשתך[עריכת קוד מקור]

שלום, לפני בערך חצי שנה ביקשת כאן תבנית ויקי־אהבה חדשה אך התבנית לא נוצרה. קצת שיעמם לי, אז החלטתי ליצור אותה, אמנם זה לא "ויקי־אהבה" אבל זה תבנית שאפשר להניח בדפי שיחה של אנשים כמו תבנית {{אזהרה}} למשל. את התבנית תוכל למצוא כאן. דוגמה לשימוש אפשר למצוא כאן. מה אתה אומר? יש לך הצעות לשיפור?
בברכה, גוֹפִּיקוֹ (שיחה | תרומות) משמעות שמי 18:42, 10 ביוני 2021 (IDT)

מצוין! תודה רבה. אתייג את משתמש:ניב. גילגמש שיחה 19:39, 10 ביוני 2021 (IDT)
מתנצל על ההתערבות אך חסר פרמטר "תקציר", לא? ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 19:46, 10 ביוני 2021 (IDT)
אני לא חושב שצריך את התקציר. הכותב בדק כבר את התקציר כשקיבל את ההודעה הראשונה. זאת הודעה שנייה שמודיעה שערך שנכתב מתישהו בעבר (נניח לפני חמש שנים) מוצג פעם נוספת בעמוד הראשי. אין סיבה מיוחדת לבקש לעבור על התקציר. גילגמש שיחה 19:48, 10 ביוני 2021 (IDT)
נכון, צודק ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 20:23, 10 ביוני 2021 (IDT)
שמחתי לעזור. גוֹפִּיקוֹ (שיחה | תרומות) משמעות שמי 20:29, 10 ביוני 2021 (IDT)
גופיקו, זו המצאת המאה. בלי צחוק, אחד הדברים הכי שימושיים שנבנו עבורי בוויקיפדיה . נמאס לי כבר ללכת לדפי השיחה של אביהו/בראנד/איתי גור ולהעתיק משם את התבנית עצמה 😤 תודה!!! ניב - שיחה 01:26, 11 ביוני 2021 (IDT)
יחד עם זאת, עכשיו כשקראתי את התבנית עצמה, יש לי מספר הערות: אין צורך לבקש מהכותב לבדוק אם הערך תקין מבחינה ויזואלית וכו'. הרי עכשיו הערך עבר הצבעת המלצה, מן ההכרח שהוא תקין מבחינה ויזואלית וכו'. במקום זאת הייתי משאיר את הנוסח הקבוע, לפי "תקציר ראשוני של הערך נמצא כאן", ובמקום בקשה לבדוק את תקינות הערך, להניח בקשה של עריכת התקציר (כפי שאני מבקש פעמים רבות). ניב - שיחה 01:30, 11 ביוני 2021 (IDT)
שוב שמחתי לעזור, אתה מוזמן לבקש ממני תבניות ואנסה ליצור אותן. בקשר לטקסט אני רק העתקתי את מה שגילגמש כתב, אתם מוזמנים לבחור כל נוסח אחר ולבקש ממני לשנות/לשנות בעצמכם. גוֹפִּיקוֹ (שיחה | תרומות) משמעות שמי 07:40, 11 ביוני 2021 (IDT)
ניב, שים לב שהתבנית הזו לא מיועדת להודיע למשתמש שהערך שלו נהיה ערך מומלץ ולבקש ממנו לכתוב תקציר אלא במקרה שהערך עומד להופיע בעמוד הראשי פעם שניה לאחר תקופה ארוכה ולבקש ממנו לעדכן את הערך. אם אתה רוצה אני יכול ליצור בקלות גם תבנית למטרה הראשונה. גוֹפִּיקוֹ (שיחה | תרומות) משמעות שמי 16:57, 11 ביוני 2021 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

יש כבר תבנית שמודיעה על כך שהערך מומלץ בפעם הראשונה ואין צורך ליצור עוד אחת. גילגמש שיחה 06:02, 12 ביוני 2021 (IDT)

משתמש:גופיקו,

ראשית תודה. התבנית עוזרת מאוד. יש לי שתי בקשות:

  1. להוסיף קישור לתקציר של הערך המומלץ (כמו בהודעה על כך שהערך הומלץ לראשונה) ראה דוגמה אצל אריה ענבר בדף שיחתו
  2. להפוך את התבנית לתבנית ויקיאהבה מסודרת כדי להקל על השימוש.

גילגמש שיחה 13:48, 17 ביולי 2021 (IDT)

שמח לשמוע שאתה נהנה מהתבנית. ערכתי את התבנית כך שהקישור לתקציר נוסף אוטומטית. לגבי ויקיאהבה, אני לא מבין בעניין, אולי עורכי ממשקמשתמש:Daryagמשתמש:IKhitronמשתמש:Kotzמשתמש:Mikey641משתמש:Uziel302משתמש:חיים 7משתמש:יונה בנדלאקמשתמש:מיכי י-םמשתמש:עלימשתמש:ערןמשתמש:קיפודנחשמשתמש:שמוליק יוכלו לעזור לך בעניין. גופיקו (שיחה | תרומות) 22:04, 17 ביולי 2021 (IDT)
תודה גילגמש שיחה 22:10, 17 ביולי 2021 (IDT)

ניב וגילגמש: כאשר לוחצים על ויקיאהבה (כפתור בסימן לב) בצד ימין מופיעה רשימה כשהאפשרות האחרונה היא "מומלץ" (זו התבנית שגילגמש מדבר עליה). התבנית הזו מופיעה רק לי, לגילגמש ולגארפילד ולא לניב. ניב תוכל להוסיף את הקוד הבא למיוחד:הדף שלי/common.js:

if(mw.config.get('wgNamespaceNumber')==3){
	mw.loader.using(['ext.wikiLove.local', 'ext.wikiLove.init'],function(){
$(function(){
	$.wikiLoveOptions.types.featureArticle={
	  name: 'מומלץ',
	  fields: [ 'header', 'message','title' ],
	  header: 'מומלץ!',
	backgroundColor:'#E0E0FF',
	borderColor:'#CCCCFF',
	imageSize:'30px',
	  text: '{| style="background-color: $5; border: 3px groove $6;"\n\
	|style="vertical-align: middle; padding: 5px;" | [[$3|$4]]\n\
	|style="vertical-align: middle; padding: 3px;" | שלום $7, הערך [[$2]] שכתבת/הרחבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע [[פורטל:ערכים מומלצים/ערכים/$1|כאן]]. ~~'+'~~\n\
	|}',
	  image:'Article1 B.svg',
	  icon: mw.config.get( 'wgExtensionAssetsPath' ) + '/WikiLove/resources/images/icons/wikilove-icon-barnstar.png'
	};
	});
});
}

כדי שהתבנית תווסף עבורך.

גופיקו אחרי ההסבר שלי מלמעלה לגבי תבנית אחרת, מציע לך אתגר להוסיף את הקוד למשתמש:גופיקו/common.js ואז לנסות להוסיף עוד תבנית משלך ערן - שיחה 07:59, 18 ביולי 2021 (IDT)

ערן, ניסיתי, אבל אני לא משהו בג'אווה סקריפט... כרגע זה לא משהו, תוכל לאתר את התקלה? זה נמצא במשתמש:גופיקו/common.js מתחת לכותרת האחרונה. גופיקו (שיחה | תרומות) 10:05, 18 ביולי 2021 (IDT)
תודה ערן! אעשה זאת כשאגיע למחשב מחר בערך. ניב - שיחה 15:26, 18 ביולי 2021 (IDT)
ערן, ראה עריכה זו. זה בסדר? אם לא, תוכל לתקן ולערוך את הדף כרצונך. ניב - שיחה 17:31, 19 ביולי 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 24[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #24
עודכן ב־13 ביוני
לחתימה על מינוי לידיעון

בפרלמנט התקיימה הצבעה לגבי מדיניות בנושא נהלים להפעלת בוט ההסבה, ובסופה התקבלה ההצעה שעלתה ברוב של 63.4% (26 בעד, 15 נגד) ●
● החלו הדיונים הראשונים לגבי מפגש קיץ 2021 של קהילת ויקיפדיה העברית ●
מיזם ביכורים מציג ביכורים והילולים חדשים ●
● קורס עריכה בוויקיפדיה לגמלאיות: ויקימדיה ישראל גאה להשיק את המחזור ה-21 של קורס העריכה בוויקיפדיה! הקורס יתקיים כולו אונליין, והפעם יהיה מיועד לנשים-גמלאיות: זאת, כחלק מהמחויבות של קרן ויקימדיה ישראל להגברת המגוון הגילי, ולהעלאת אחוז הנשים (אשר עומד על כ-20% בלבד) בקרב קהילת עורכי ויקיפדיה העברית. לפרטים נוספים >>>
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך Wannabe לרשימת הערכים המומלצים כאן

שלום חן, מה שלומך?.
רציתי להציע לך לקחת חלק במיזם ביכורים - לקראת חודש יולי 2021 (שיהיה אמנם עוד שבועיים, אבל אני רוצה להיות מוכן כבר עכשיו) אני מציע לך לכתוב את "פינת ההילולים" החודשית - בה ויקיפד ותיק כותב על הקהילה, על איך היו לו השנים/התקופה שבה היה חלק מקהילת הכותבים, תודות ועל החוויה האישית שלך - האם תרצה לקחת בזה חלק?(הנה דוגמא להילולים של חודש יוני 2021).
בברכה. דזרטשיחה 20:20, 14 ביוני 2021 (IDT)

דזרט, רק שתדע: ויקיפדיה:ביכורים/Gilgamesh2, ויקיפדיה:ביכורים/Gilgamesh3, ויקיפדיה:ביכורים/Gilgamesh. פעם רביעית גלידה? ניב - שיחה 20:23, 14 ביוני 2021 (IDT)
לא שמתי לב , אבל אם זה כבר יותר מדי לגילגמש - אמצא מישהו אחר. אם לא - וב-5 שנים האלו הוא מרגיש שעברו מספיק מים בנהר בשביל לכתוב דף רביעי, אני יותר מאשמח. בברכה דזרטשיחה 20:25, 14 ביוני 2021 (IDT)
שלום ותודה על הפנייה. מתי צריך לפרסם את זה? אני עמוס קצת בזמן הקרוב. גילגמש שיחה 20:48, 14 ביוני 2021 (IDT)
עד ה-4 ליולי, תספיק? דזרטשיחה 21:02, 14 ביוני 2021 (IDT)
לא בטוח. עדיף שתפנה אלי אחרי 15 ביולי ואולי יהיה לי זמן למשהו כזה. גילגמש שיחה 15:15, 15 ביוני 2021 (IDT)
הבנתי, אחפש כבר מישהו אחר לחודש יולי. אפנה אליך בחודש יולי שכבר תכין משהו לאוגוסט.. בברכה רבה דזרטשיחה 09:00, 17 ביוני 2021 (IDT)
בסדר גמור גילגמש שיחה 13:20, 17 ביוני 2021 (IDT)

ערב טוב גילגמש! הרחבתי את הערך אאודי R8 וכעת הוא כתוב בצורה ממש מפורטת ועם הרבה מקורות, האם לדעתך הוא מתאים להיות ערך מומלץ? בברכה י.חדברו איתי!הצטרפו למיזם המכוניות 21:40, 14 ביוני 2021 (IDT)

שלום,
אני לא בטוח אם הערך הזה יכול להתאים לנו. הפרקים נראים קצרים מדי ויתכן שיש טעם לאחד אותם או להוסיף תוכן נוסף. כמו כן יש כמה הערות הבהרה וכו'. אפשר להגיש אותו כמובן ולראות מה יחשבו המשתתפים האחרים. גילגמש שיחה 15:18, 15 ביוני 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 25[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #25
עודכן ב־31 ביולי
לחתימה על מינוי לידיעון

מדיניות מפורטת יותר בנוגע לפתיחת הצבעות מחלוקת מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
● לאחר דיון, הוחלט כי מפגש קיץ 2021 של קהילת ויקיפדיה העברית יתקיים בחולון - מכללת HIT ביום 9 ביולי 2021 ●
● תחרות ויקישטעטל ממשיכה! משתתפי התחרות יכולים לקבל עזרה גם מיד ושם - ישנה אפשרות לפנות ישירות בדוא"ל למרכזיה הפדגוגית ביד ושם לקבלת יעץ, תוך ציון פרטים על הקהילה שאודותיה מחפשים מידע. לפרטים נוספים >>>
● החל ההליך המקדים לבחירות לחבר הנאמנים של קרן ויקימדיה. מוזמנים להציע אתכם כמועמדים, או לשאול שאלות את המועמדים שכבר הציעו את עצמם. לפרטים נוספים >>>
● ב-23 ביוני 2021 יתרחשו שינויים הקשורים להוספת והסרת תבניות מדפים. לפרטים נוספים >>>
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך רמת השרון מרשימת הערכים המומלצים כאן

00:06, 20 ביוני 2021 (IDT)

רפאל גולדברג[עריכת קוד מקור]

שלום ג. תראה בבקשה את הערך רפאל גולדברג. האם לדעתך יש לו חשיבות? ואם לא, איך מתחילים תהליך של בדיקת חשיבות? אף פעם עוד לא עשיתי את זה. קלונימוס - שיחה 12:03, 25 ביוני 2021 (IDT)

שלום,
אי אפשר לדעת בשלב זה אם יש לערך חשיבות כי הוא קצר נורא. אני מסכים שכרגע שכדאי לבדוק זאת בקהילה. כדי להתחיל תהליך מחיקה יש להציב תבנית חשיבות ({{ס:חשיבות}}) (זה אמנם אדום אך ככה מציבים אותה). יש לשים אותה בראש הערך. זה יפתח אוטומטית שעון של שבוע שבמהלכו יש לכל מי שרוצה אפשרות להבהיר את חשיבות הערך. יתכן שהערך יורחב על ידי מי שירצה להבהיר את חשיבותו. באפשרותך לנמק בדף שיחה מדוע הצבת את תבנית החשיבות, אך אינך חייב לנמק. מותר להציב תבנית חשיבות גם ללא נימוק. אם חשיבות תנומק תוכל לעיין בדיון ולראות אם השתכנעת או לא. אם כן, אז הנח לעניין. אם לא, באפשרותך לפתוח הצבעת מחיקה. לא רק משתמש שהציב את תבנית החשיבות רשאי לפתוח הצבעת מחיקה. האפשרות הזאת פתוחה בפני כל משתמש בעל זכות הצבעה. בנוסף, אתה לא חייב להמתין שבוע שלם כדי להסיר את תבנית החשיבות. אם למשל לאחר יומיים השתכנעת שיש לערך חשיבות באפשרותך להסיר תבנית שהצבת (אך לא תבנית שהציב מישהו אחר). אם לא התשכנעת עליך להמתין שבוע עד שלא סתם יסיר אותה. אין חובה לפתוח את הצבעת המחיקה מיד לאחר הסרת התבנית. יש לך 4 חודשים להחליט אם תרצה לעשות זאת או לא. אם לא עשית את זה תוך 4 חודשים עליך לפתוח דיון חשיבות נוסף. גילגמש שיחה 15:28, 25 ביוני 2021 (IDT)
תודה על ההסבר המפורט! בינתיים כבר שמו תבנית... קלונימוס - שיחה 21:16, 26 ביוני 2021 (IDT)
בשמחה. גילגמש שיחה 21:59, 26 ביוני 2021 (IDT)

למה מחקת?[עריכת קוד מקור]

שלום, למה מחקת את המקור *בני שטיינברג, במקום שאין אף אחד, כנרת זמורה-ביתן, 2021. בערך זיקנה? הוא מתאים מאודZipig - שיחה 11:04, 26 ביוני 2021 (IDT)

שלום,
ספר כזה לא יכול לשמש כמקור. לכן אי אפשר להשאיר אותו בפרק "קריאה נוספת". פרק קריאה נוספת מיועד לספרות אקדמית רלוונטית. ברור מעיון קצר בגוגל שלא מדובר בספר אקדמי עיוני. היות שלא קראתי את הספר לא שילבתי אותו בפרק אחר כמו למשל "זקנה בתרבות" שבו משלבים ספרות עלילתית, שירה, סרטים עלילתיים, פיסול וכיוצא באלה דברים המוקדשים לנושא הערך (במקרה הזה זקנה). גילגמש שיחה 12:40, 26 ביוני 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 26[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #26
עודכן ב־31 ביולי
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון שבסופו יוחלט אם למנות את העיתונאי המנטר למפעיל מערכת
● הסמליל שילווה את שבוע הגעתה של ויקיפדיה העברית ל־300,000 ערכים‏ עומד לבחירה. כל העורכים שיש להם זכות הצבעה מוזמנים להשתתף בהצבעה על כך ולסמן את העיצוב או העיצובים המוצלחים ביותר!
מפגש יום ההולדת לוויקיפדיה העברית יתקיים בחולון - המכון הטכנולוגי חולון ביום 9 ביולי 2021- להרשמה
מדיניות מפורטת יותר בנוגע לפתיחת הצבעות מחלוקת מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
● מחקר שנערך על כלי התגובה הראה כי אצל עורכים חדשים שכלי התגובה הופעל אצלם כברירת מחדל הייתה הסתברות גבוהה יותר לשליחת תגובה בדף שיחה. ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי ציון העובדה שפוליטיקאי מתגורר בהתנחלות בערך עליו. ●
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך קטנה (עיר מדינה) מרשימת הערכים המומלצים כאן

13:15, 27 ביוני 2021 (IDT)

סליחה על העיכוב המוגזם, ערכתי מחדש את הערך לפי ההערות שלך ואשמח שתיתן לי ביקורת בונה על מצבו הנוכחי לפני שאני אעביר אותו לדיון על ערך מומלץ. חיכיתי לתשובה מביקורת וקלונימוס על ההערות שלהם לערך וביקורת כתב לי שההערות שלך בערך מקבילות לאלו שלהם.

יש מקור אחד שהוספתי ואני לא כל כך בטוח לגבי אמינותו: הפלישה לאיראן של בעלות הברית במלחמת העולם השנייה (THE INVASION OF IRAN BY THE ALLIES DURING WORLD WAR II). זאת עבודה אקדמית ממכללה בטרבזון, טורקיה. השאלה היא כמה אפשר לסמוך על מוסד אקדמי שמכחיש את רצח העם הארמני, היווני והאשורי. אני חושב למחוק את הערת השוליים שמפנה לעבודה אבל אחכה לשמוע מה דעתך קודם לכן. אסף טל דורון 317 - שיחה 12:10, 3 ביולי 2021 (IDT)

ערב טוב אסף טל דורון 317,
אקרא את הערך ואכתוב את דעתי בהמשך. לגבי הערת השוליים האמורה - אתה צודק. זה מקור חלש. אני חושב שכדאי לחפש משהו אמין יותר חיפשת במאגר JSTOR? גילגמש שיחה 21:35, 3 ביולי 2021 (IDT)
כן, השתמשתי במספר מקורות מהמאגר: Imperial Power and Dictatorship: Britain and the Rise of Reza Shah, 1921-1926 של אוניברסיטת קיימברידג', The Ulama-State Relations in Iran: 1921-1941 שניהם של קיימברידג' ו-CONSCRIPTING THE STATE: MILITARY AND SOCIETY IN IRAN, 1921-1941 של אוניברסיטת מרילנד. אסף טל דורון 317 - שיחה 21:45, 3 ביולי 2021 (IDT)
הורדתי עכשיו את המקור הטורקי. אסף טל דורון 317 - שיחה 21:54, 3 ביולי 2021 (IDT)
אסף טל דורון 317, קראתי את הערך. אני חושב שמצבו הרבה יותר טוב. עדיין נדרשת עריכה קלה אבל בסך הכל זה לא נורא. אני חושב שאתה יכול להגיש את הערך לדיון המלצה. אני לא מתחייב לתמוך בהצבעה כי זה תלוי גם בעריכה הסופית אבל בסך הכל זה נראה טוב. בהצלחה. גילגמש שיחה 12:29, 6 ביולי 2021 (IDT)
תודה רבה! אסף טל דורון 317 - שיחה 12:34, 6 ביולי 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 27[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #27
עודכן ב־31 ביולי
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד התקיים דיון שבסופו הוחלט למנות את העיתונאי המנטר למפעיל מערכת
מפגש יום ההולדת לוויקיפדיה העברית יתקיים השבוע, ביום שישי ה-9 ביולי, בחולון. מהרו להירשם!
מיזם ביכורים מציג ביכורים והילולים חדשים ●
● הצטרפו לקמפיין WPWP שבו עורכי ויקיפדיה מוסיפים תמונות לערכים ללא תמונות. לפרטים נוספים >>>
● הסמליל שילווה את שבוע הגעתה של ויקיפדיה העברית ל־300,000 ערכים‏ עומד לבחירה. כל העורכים שיש להם זכות הצבעה מוזמנים להשתתף בהצבעה על כך ולסמן את העיצוב או העיצובים המוצלחים ביותר!
מדיניות מפורטת יותר בנוגע לפתיחת הצבעות מחלוקת מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך קטנה (עיר מדינה) מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 00:00, 4 ביולי 2021 (IDT)

כפיר (מטוס)[עריכת קוד מקור]

שלום חן. אשמח אם תוכל להביע את דעתך בהצעה לשינוי שם שהעליתי בדף שיחה: כפיר (מטוס). תודה! קלונימוס - שיחה 09:16, 6 ביולי 2021 (IDT)

שלום,
אין לי דעה מובהקת בנושא הזה אז אני מעדיף לא להשתתף בדיון. גילגמש שיחה 10:36, 6 ביולי 2021 (IDT)
תודה. קלונימוס - שיחה 11:45, 6 ביולי 2021 (IDT)

בהמשך לשיחתנו בווצאפ[עריכת קוד מקור]

(אין לי סוללה אז אני כותב לך פה) נדמה שאכן ישנו באג בכפתור של ארכוב ההצבעות. משום מה הוא לא עובד, לדעתי יש לפנות ליגאל או לבר סמכא אחר בעולם הסקריפטים והטכניוּת שיבחן את הבעיה. ניב - שיחה 01:10, 8 ביולי 2021 (IDT)

דרך אגב, את ההצבעה ארכבתי באופן ידני. ניב - שיחה 01:12, 8 ביולי 2021 (IDT)
כן אפשר באופן ידני. אני תוהה אם זה בגלל משהו ספציפי. בוא ננסה את זה בהצבעה הקרובה אם שוב לא יעבוד נפנה לצוות הטכני. גילגמש שיחה 06:39, 8 ביולי 2021 (IDT)

חזרתי! ועם הישגים[עריכת קוד מקור]

היי,

סופסוף חזרתי מחופשת ויקי ויש לי חדשות טובות: כפי שאתה יודע לפני יומיים היתי באליפות ישראל והנה עדכון קטן על תוצאות האליפות: מהיום ניתן לכנות אותי באופן רשמי "סגן אלוף הארץ בג'ודו לשנת 2021 במשקלים -46 שנתון 2009", לקחתי שני, קצת מבואס כי ציפיתי לראשון אבל מפרגן לראשון, מה לעשות... הוא היה יותר טוב ממני, אז עכשיו גם הדירוג שלי בארץ השתנה, עכשיו אני כבר לא מקום 7, עכשיו אני מקום 2 בארץ! מה בנתיים ישתנה איתך? אם השתנה כמובן! ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!08:50, 8 ביולי 2021 (IDT)

אני גם יכול להעיד שיחסית לבדרך כלל איגוד הג'ודו הרים שם הפקה מדהימה! ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!08:52, 8 ביולי 2021 (IDT)

ראשית, אני שמח מאוד שחזרת עם הישגים כל כך יפים. יש לינק לעמוד הרלוונטי בהתאחדות הג'ודו? אם תרצה אפשר להציג את לכל הקהילה בכיכר העיר. אני כרגע מטייל באנגליה. גילגמש שיחה 09:24, 8 ביולי 2021 (IDT)

1. תהנה באנגליה! 2. לינק לאן, לקרבות, לרשימת המשתתפים או למיקום? ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!09:39, 8 ביולי 2021 (IDT)

יש לך עמוד שחקן? מתמודד? אני לא יודע איך זה נקרא. ותודה. אכן נהנה מאד. גילגמש שיחה 13:43, 8 ביולי 2021 (IDT)

זה הבתים והקרבות⬅️https://kad.ija.org.il/israelchampionship2021mahoz7/

אני ב-46kg ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!14:35, 11 ביולי 2021 (IDT)

טוב לא בטוח שזה יגיד הרבה לוויקיפדים אבל אם אתה רוצה אפשר לכתוב קצת אודותיך בכיכר העיר ולציין את הישגיך בתחרות. גילגמש שיחה 20:48, 11 ביולי 2021 (IDT)

בשמחה! בעקרון היום האחרון של אליפות ישראל היה אתמול ועדיין... אגב, אפשר פשוט לציין גם את השם שלי וכך הם ידעו למצוא אותי, בעיקרון הבית של המשקל שלי היה יחסית קטן כך שמה שמתועד מתועד מרבע הגמר... רשום שם מיקום, מועדון ושם. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!12:51, 12 ביולי 2021 (IDT)

יש מהתחרות גם תמונות שלי על הפודיום וסרטונים של הקרבות כך שאם צריך אפשר להשתמש בהם. ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!12:57, 12 ביולי 2021 (IDT)

כתבתי בכיכר העיר ובמהלך היום ויקיפדים נוספים יגיבו. אני לא יודע למי שייכות זכויות היוצרים על תמונות אלה לכן לא אוכל להשתמש בהן. אם יש תמונות שצילמת בעצמך (או בני משפחה) אפשר שתעלה אותם בעצמך לשרת ונוסיף להודעה בכיכר העיר. גילגמש שיחה 13:51, 12 ביולי 2021 (IDT)
אלה תמונות שבני המשפחה צלמו ושהמאמן שלי צילם... לי יש על הטלפון רק תמונה וזו התמונה הזו:קובץ:Mtrowest raànana israel kids judo champions 2021.jpgניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!16:24, 13 ביולי 2021 (IDT)
רואים פה רק מגרש ריק אז לא נראה שהתמונה תהיה מעניינת כל כך לוויקיפדים. גילגמש שיחה 09:57, 14 ביולי 2021 (IDT)

מה עם זה:קובץ:Nir abelson 2021 judo.jpgניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!13:30, 14 ביולי 2021 (IDT)

זה יותר טוב. למד להקטין את התמונה לגודל מקובל. ראה: עזרה:תמונות. גילגמש שיחה 17:00, 14 ביולי 2021 (IDT)
אוקיי, אז תשים את זה ‏ניקי - שיחה - הצטרפו למיזם "סיפורי פוגי-פדיה"!!!07:12, 15 ביולי 2021 (IDT)
בסדר גילגמש שיחה 15:42, 15 ביולי 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 28[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #28
עודכן ב־1 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון

ויקיפדיה העברית חוגגת יום הולדת 18! ●
מפגש יום ההולדת לוויקיפדיה העברית התקיים בשבוע שעבר, ביום שישי ה-9 ביולי, בחולון. מוזמנים לעיין בתמונות מהמפגש ובהערות ולקחים מהמפגש
בשבועות החולפים התקיימה הצבעה שבה עמד לבחירה הסמליל שילווה את שבוע הגעתה של ויקיפדיה העברית ל־300,000. הצבעה זו התקיימה בתיקו, ולכן על פי הנהלים נפתחה הצבעה חדשה, בין ההצעות שהגיעו למקום הראשון בלבד. בשל שוויון בין כמות הקולות שניתנו להצעה מס' 1 לזו שקיבלה הצעה מס' 11, נפתחה הצבעת שובר שוויון. ●
מדיניות מפורטת יותר בנוגע לפתיחת הצבעות מחלוקת מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך ניקולאה צ'אושסקו לרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 01:16, 11 ביולי 2021 (IDT)

שמתי לב שטרם שיבצת את המומלץ שכתבתי. ביקשתי מניב את התאריכים 31 באוגוסט–1 בספטמבר, אך כעת אני רואה שהם תפוסים בג'ק המרטש בכל אופן, האם תוכל לשבץ את הערך ל-29–30 באוגוסט? תודה מראש, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 14:50, 12 ביולי 2021 (IDT)

למה התאריך הזה? גילגמש שיחה 14:53, 12 ביולי 2021 (IDT)
1 בספטמבר? תחילת שנת הלימודים. הבנתי שכותבי המומלצים האחרונים יכולים לבקש תאריכים עבורם (בהופעתם הראשונה בלבד). רציתי תחילה את ה-8–9 ביולי, לרגל 25 שנים להוצאת השיר. כיוון שהתאריכים הללו תפוסים, ביקשתי מניב את סוף חודש אוגוסט (המקום הפנוי היחידי שקרוב למועד הוצאת השיר ב-1996). ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 14:56, 12 ביולי 2021 (IDT)
אתה אכן יכול לבקש תאריך מסוים בתנאי שהוא לא מתנגש עם ערכים קיימים. גילגמש שיחה 14:57, 12 ביולי 2021 (IDT)
תחילה, 31 באוגוסט–1 בספטמבר היו פנויים. ראה בכאן שביקשתי את התאריכים הללו טרם שיבוצם בפורטל. אני מניח שזה פרח מזיכרונו של ניב, והוא שכח לעדכנך. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 15:00, 12 ביולי 2021 (IDT)
לא קיבלתי עדכון על זה. 31 באוגוסט הוא תאריך שמשותף לערכים רבים ולכן לא טוב לשבץ שם ערך חדש. לרוב התאריך מופיע בתאריך שרלוונטי לערך (הופעת בכורה, ימי הולדת וכיוצא באלה). לכן התאריך המתאים ביותר הוא 8 ביולי אבל לא מציגים את הערך במועד שמסוך כל כך להחלטת קהילה בעניינו. אולי נשבץ אותו ביום ההולדת של אחת מחברות הלהקה? לא הבנתי איך 31.8 קשור לאלבום זה. גילגמש שיחה 15:07, 12 ביולי 2021 (IDT)
כעיקרון היום הולדת הרוב ביותר הוא ב-6 באוגוסט, של ג'רי האליוול. אני רואה שהתאריך כבר תפוס... בכל אופן, פחות משנה לי התאריך, אמתין בסבלנות לתאריך שיתפנה. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 15:12, 12 ביולי 2021 (IDT)
אני יכול להציע לך אולי את 6 באוגוסט, יום ההולדת של ג'רי האליוול? במקרה הזה נזיז את מערכת היחסים הדיפלומטית של ישראל למועד אחר. גילגמש שיחה 15:11, 12 ביולי 2021 (IDT)
אני אשמח אם תוכל לעשות זאת. תודה רבה ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 15:14, 12 ביולי 2021 (IDT)
בשמחה. גילגמש שיחה 15:14, 12 ביולי 2021 (IDT)

הסתרה לעומת מחיקה[עריכת קוד מקור]

מה זה משנה אם הסרתי את זה לגמרי מקוד המקור, או שהסתרתי את זה מתצוגה? העיקר הוא שזה לא מופיע לקוראים. אז לדעתי, אם יש בעיה על הנוסח, יותר טוב שהעורכים יוכלו לראות את הנוסח בקוד מקור מאשר לחפש אותו בהבדלי גרסאות. דגש - שיחה 19:21, 12 ביולי 2021 (IDT)

חשוב להקפיד על הכללים ועל המנהג. לא מקובל אצלנו להסתיר גרסה שנתונה במחלוקת בהערה מוסתרת, במיוחד שיתכן שעורך עתידתי לא יבין שמדובר בגרסה שאין לה הסכמה ויסיר את ההערה המוסתרת. לכן, יש לשחזר לגרסה שלא כוללת אותה. יש להקפיד על מה שנבחן במשך שנים רבות כל כך של הקיום הוויקיפדי שלנו. גילגמש שיחה 19:24, 12 ביולי 2021 (IDT)

שלום חן, מה שלומך? מה דעתך על הערך ג'יימס גררד? האם רלוונטי להמלצה? תודה מראש, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 12:39, 18 ביולי 2021 (IDT)

יש לציין כי בכוונתי להכחיל את הערכים האדומים. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 12:41, 18 ביולי 2021 (IDT)
אני חושב שכן אבל הערך זקוק לעריכה. לא היתי קורא לו חקלאי. מדובר בבעל אדמות עשיר ויש להציגו ככזה. הוא לא איזה קיבוצניק יחף. גילגמש שיחה 13:17, 18 ביולי 2021 (IDT)
כן, הערך הועלה למרחב הערכים לפני כיומיים. בכל אופן, אקרא אותו שוב מחדש ואנסח מחדש את המשפטים הקלוקלים. גררד דווקא עבד כחקלאי לאחר כהונתו כמושל. בכל אופן, אשנה זאת. אשמח אם תוכל להצביע על משפטים שחרו לך כדי שאתקנם. תודה :) ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 13:20, 18 ביולי 2021 (IDT)
יש שם כל מיני דברים קטנים. נדמה לי שראיתי את הכתיב "ליבו" במקום "לבו" וכו' גילגמש שיחה 13:23, 18 ביולי 2021 (IDT)
אין בעיה, אעבור שוב על הערך. תודה רבה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 13:24, 18 ביולי 2021 (IDT)