שיחת משתמש:Matankic/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Matankic, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ijon - שיחה 22:15, 28 בינואר 2016 (IST)

כתבת: "ההפרש בין מי שאתה לבין מי שאתה רוצה להיות, הוא מה שאתה עושה".

אני חולה ורוצה להיות אדם בריא, איך מה שאני עושה קובע את ההפרש? (בהנחה שאין טיפול רפואי שיכול להעלים את המחלה)‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:52, 31 בינואר 2016 (IST)

--> תשאל את מי שהגה את המשפט

בתור מי שבחר במשפט לדף המשתמש שלו ציפיתי שתהיה לך תשובה. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:57, 31 בינואר 2016 (IST)
במה אתה חולה אם אפשר לשאול?? והאם זו הסיבה שבגללה פרשת ממיזם הערכים היתומים? רק בריאות, יאצקין52 - שיחה 22:03, 31 בינואר 2016 (IST)

אני מיחס את המשפט בלבד למימוש עצמי שכן אני סבור שלכך הוגהה. זה לא מתמטיקה ולא פילוסופיה למרות שזאת נקודה טובה למחשבה.

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף מודעות אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, אילן שמעוני - שיחה 20:53, 24 ביוני 2018 (IDT)

לא נהוג למחוק את התוכן מדף השיחה שלך. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 13:20, 22 באוגוסט 2018 (IDT)

הי, כמו שכבר כתבתי לך בטיוטה בעבר, הערות שוליים מוסיפים רק אם בדקת אותם אישית. הוספת בערך הערת שוליים שכתוב עליה שהיא "נבדקה בשנת 2015". האם בדקת שהיא אכן מכילה את המידע שאתה אומר ואינה פרסומת? תודה אמא של גולן - שיחה 11:13, 1 בספטמבר 2018 (IDT)

בדקתי כמעט את כל הערות השוליים, רובם הוספתי בעצמי. הוספתי דיון בדף שיחה דבשון, לגבי הרחבת מידע על ההיסטוריה של הפריט שלא מצאתי לכך שום מקור. Matankic - שיחה 11:30, 1 בספטמבר 2018 (IDT)

תבנית מחק[עריכת קוד מקור]

שמח על העזרה בניטור, אך יש לשים לב כי תבנית זו נועדה לדפים במרחב המשתמש. על מנת לבקש מחיקת ערכי הבל, יש לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים#בקשות מחיקה. תודה, דגש - שיחה 16:32, 18 באוקטובר 2018 (IDT)

ועוד נקודה: הודעות שהערך נמחק, כדאי שמי שמחק יודיע. אין טעם לספר למישהו שהערך שלו נמחק, כשזה עוד לא קרה, מה עוד שלא תמיד מה שנראה הבל הוא כזה. דגש - שיחה 16:34, 18 באוקטובר 2018 (IDT)

תודה רבה. Matankic - שיחה 16:42, 18 באוקטובר 2018 (IDT)

כוכב ניטור![עריכת קוד מקור]

כוכב המנטרים
שלום Matankic! רציתי להודות לך על עזרתך הבלתי נלאית בניטור דף השינויים האחרונים. אני מאחל לך, שתהיה לך התחלה מוצלחת בוויקיפדיה! כובש המלפפוניםשיחה 19:50, 21 באוקטובר 2018 (IDT)

דרך אגב, שמתי לב שאתה מזהיר משתמשים באופן ידני. אני מציע לך להשתמש בגאדג'ט, שבאמצעותו תוכל להזהיר משתמשים באופן אוטומטי. תוכל להוסיף אותו בפסקה "ניטור" בדף הגאדג'טים אשר בהעדפות המשתמש שלך. כמו כן, אתה מוזמן לנסות את הגאדג'טים הנוספים הנמצאים שם, בתקווה שהם יעזרו לך. בהצלחה! כובש המלפפוניםשיחה 19:50, 21 באוקטובר 2018 (IDT)

תודה על התמיכה, על הכוכב ועל ההמלצה להרשאה כובש המלפפונים. מעריך מאוד! Matankic - שיחה 21:02, 21 באוקטובר 2018 (IDT)
בהמשך לניטור – שים לב לגבי הדף איתי אטיאס. במקום לבטל עריכה עריכה, ניגשים בהיסטורית הגרסאות לגרסה שקדמה להשחתות, בוחרים אותה, ואז לוחצים שמירה. זה מחזיר את הדף בפעולה אחת למצב שבו הוא היה טרם כל העריכות הללו. דגש - שיחה 18:52, 24 באוקטובר 2018 (IDT)

כוכב ניטור![עריכת קוד מקור]

כוכב המנטרים
כל הכבוד לך על ניטורך בין הערכים השונים. שבת שלום ומבורכת. Hello513 - שיחה 23:54, 26 באוקטובר 2018 (IDT)
תודה מקרב לב Hello513, לצערי הזמן הפנוי שלי הולך ואוזל ואני נאלץ לתרום ולנטר פחות ופחות. שבת שלום! ותודה גדולה על הפגנת ויקי-אהבה Matankic - שיחה 00:23, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

עריכת הדף של יואל גמליאל ראש מועצת גדרה[עריכת קוד מקור]

גם חלקך בעריכת הדף באופן מגמתי ופוגעני יבחן. אנו דורשים הסרת החסימה והחלפת התמונה לתמונה ממלכתית כראוי. Noriko-sun - שיחה 12:25, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

צהריים טוב Noriko-sun, מצטער אם גרמתי לך צער. הערכיה שלי בדף יואל גמליאל הייתה אסתטית גרידא (מחקתי קטגוריה ריקה), ונטולת אג'נדה פוליטית. אתה מוזמן בחום לציין דעותיך בדף השיחה של הערך. ראה שיחה:יואל גמליאל. Matankic - שיחה 13:07, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

תודה על ההבהרה[עריכת קוד מקור]

משתמש ותיק מתעלל בדף, החליף תמונה ומלל וחסם. אנו מנסים להגיע אליו ואף שלחנו בקשה להסרת חסימה. האם אתה כמשתמש ותיק יכול לעזור לנו להחליף לפחות לתמונה ראויה? תודה Noriko-sun - שיחה 13:11, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

Noriko-sun שלום, המשתמש הוותיק אליו אתה מתייחס (דוד שי) הוא אחד הוויקיפדים החשובים, הראשונים והתורמים ביותר, אני בטוח שהוא אינו פועל מתוך המניעים שאתה משער. בדף השיחה של הערך מצוין בפרוטרוט הסיבות לעריכותיו. שוב, שם זה המקום להביע דעות ובמידת הצורך להגיע לפשרה. אין לי מושג למי אתה מתכוון כשאתה אומר "אנחנו", אני בספק אם "מניעיכם" אובייקטיביים. אני משוכנע שדולב הפעיל הגנה על הערך בדיוק מהמניעים מהם ויקיפדיה נזהרת, ובשל הבחירות לרשויות המקומיות הקרבות והולכות. באשר לתמונה הממלכתית, רובן של התמונות, גם אלו הרשמיות מוגנות תחת זכויות יוצרים. התמונה הנוכחית בערך חוקית והועלתה על ידי ויקיפד. אתה מוזמן לצור קשר עם יחצנים ומפרסמים כדי שיוותרו על זכויות היוצרים של חלק מתמונותיהם לקבלת "תמונה ממלכית". כמשתמש ותיק פרט לעריכת הערך, שגם אם אבצע אותה שלא לפי קונצנזוס העורכים (דבר שיביא לביטול העריכה), אתה יכול בדיוק כמוני להביע את דעותיך וליצור קשר תוך הקפדה על כללי הנימוס בוויקיפדיה עם הגורמים המתאימים. שבת שלום, בברכה, Matankic - שיחה 13:34, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

זה לא מי שעשה עריכה מגמתית ופוליטית[עריכת קוד מקור]

המדתמש הותיק ששינה הוא דולב Noriko-sun - שיחה 13:42, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

שים לב לתמונה - היא ראויה?[עריכת קוד מקור]

לראש מועצה? אתה צודק, "אנחנו" אנשים שתומכים במועמדותו של ראש המועצה - ומצטערים לגלות שהויקיפדיה הפכה לכלי לניגוח פוליטי. Noriko-sun - שיחה 13:45, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

אין עם זה שום בעיה Noriko-sun. אם תוכל אתה או מישהו ממכריך למצוא תמונה ראויה יותר, שאינה מוגנת בזכויות יוצרים, או שייכת לאדם שיסכים להעלותה לויקיפדיה עלו אותה לויקיפדיה! בשמחה. הערך יואל גמליאל הוא לא היחיד שסובל מתמונה באיכות ירודה, מניטור קצר בין ערכי ויקיפדיה תמצא בקלות אישים רבים, גם א-פוליטיים בעלי תמונה "ירודה". שום דבר אישי. בכל אופן מדי פעם בויקיפדיה מתעוררות מחלוקות- אלו נחתמות בפשרה או בהצבעה- חשוב לזכור שויקיפדים תורמים מזמנם המאוד יקר! וכולנו צועדים למען מטרה משותפת לכדי כתיבת אנציקלופדיה מקיפה ואקטואלית, לכן להבא הימנע לצאת בפמלייות וצילצולים (איומים), תמיד אפשר להגיע לפתרון. שבת שלום ובהצלחה בבחירות Matankic - שיחה 14:04, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

בכל מקרה תודה ושבת שלום[עריכת קוד מקור]

. Noriko-sun - שיחה 13:46, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

יש לציין כי הערך הזה עבר עריכות רבות ומרובות שחלקן נחשדו עי משתמשים ותיקים כבעלות אג'נדה פוליטית. בעריכה האחרונה הסיר דולב האשמות פליליות ובלתי מוכחות כנגד ראש המועצה. אנו גם מנחשים מיהו אותו האיש שמסתתר תחת השם דולב. בכל מקרה - יש לנו תמונה ראויה וחופשיה. איך נוכל להחליף את הקיימת כשהערך חסום? מעריכים את הזמן והמחשבה שאתה מקדיש. תודה Noriko-sun - שיחה 14:12, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

שלום Noriko-sun, אני שמח שאתה מעריך את זמני. ראשית קרא בעיון את הדף הבא UploadWizard, לצערי הוא קיים רק באנגלית, תוכל גם לקרוא את הדף עזרה:העלאת קובץ. תוכל להעלות את הקובץ ישירות מדף הערך, על ידי בחירת הלשונית "הוספה", בקטגוריה "מדיה", ואז באפשרות "העלאה". כיוון שהדף חסום בפני משתמשים חדשים, תוכל להעלות את התמונה הן בויקישיתוף, בדף ההסבר באנגלית שצירפתי, והן בדף העלאת קובץ (עברית), חשוב שתוודא שבעתיים שאכן התמונה חופשית, שכן פגיעה בזכויות יוצרים פוגעת במוניטין ויקיפדיה. תפעל בדיוק לפי ההנחיות בדפים שצירפתי. לאחר שתעלה את התמונה, ציין זאת בדף השיחה של הערך יואל גמליאל, תוכל להעלות לדף את התמונה, לתייג משתמשים ותיקים ולבקש מהם בנימוס להחליף את התמונה. אני מעדיף להישאר מחוץ לדיון כדי לא להיקלע לריבים. Matankic - שיחה 14:35, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

מובן, כך נעשה. תודה[עריכת קוד מקור]

. Noriko-sun - שיחה 14:53, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

היי מתן. מה שלומך?

ראשית, תודה רבה על הניטור המשובח שאתה מביא לכאן. רק רציתי להעיר משהו קטן, אין צורך להשתמש בתבניות בוטל/ניסויים על כל עריכה פיצפונית. אם תזהה דפוס התנהגות חוזר על עצמו באופן שאינו מוכיח כי יש כוונות זדון ורק האיש או הילד אינו מודע לחומרת מעשיו - הצב לו תבניות אלו. אוכל להרחיב עוד אך נראה שזה מספיק לעת עתה. תודה על הניטור. לכל שאלה אתה מוזמן לפנות אליי. eli - שיחה 17:17, 29 באוקטובר 2018 (IST)
אקח לתשומת ליבי. תודה Matankic - שיחה 18:27, 29 באוקטובר 2018 (IST)
עבר טוב אלי גודין, עברתי בעיון על הדף "קטגוריה:תבניות לאזהרת משתמשים" והתבניות הנלוות לו, עכשיו הכל הרבה יותר בהיר ומובן. אשתדל מאוד להבא שהאצבע לא תהיה קלה על ההדק במלאכת הניטור. בברכה, Matankic - שיחה 00:05, 30 באוקטובר 2018 (IST)
היי eli , אני זקוק להבהרה באילו מקרים משתמשים בתבנית אזהרה. הבנתי שאזהרה חזקה יותר מתבנית ניסויים, ויש להשתמש בה רק כאשר ידועות כוונות זדון, כמו למשל הוספת קללות וגסויות עליהן אין עוררין, אבל מהי כוונת זדון? הוספת "כיעעכינםענ" לדף נחשבת פעולה זדונית? או לכתוב באיזה ערך "פרה אדומה" או שם רנדומאלי כמו "רועי בוסקילה המלך"? ומה לגבי מחיקת פסקאות? לא מצאתי בויקיפדיה התייחסויות לנ"ל וכל מנטר פועל אחרת. בעייני הנ"ל נחשבות לניסויים (התרעה עדינה) שכן אלו השחתות לכאורה, על אף פי כן מנטרים מחלקים אזהרות על השחתות קלות יותר ומפעילי מערכת חוסמים מבלי לתת אזהרה מראש. בתודה, Matankic - שיחה 14:20, 1 בנובמבר 2018 (IST)
אני אסביר לך: ניסויים מיועד (לרוב) למישהו שעשה עריכה קטנטנה או שעשה השחתה ומיד ביטל אותה. "השחתה" – מי שבא להשחית את הדף, ולא לתרום. להוסיף "רועי בוסקילה המלך" בערך מים/מלחמת השחרור זו פעולה שמשחיתה. גם להוסיף יחוטשכט לדף קיים. דגש - שיחה 14:26, 1 בנובמבר 2018 (IST)
הי, אני מסכימה שהוספת "ככככ" ועריכה אחר כך מוחקת את זה, זה ניסויים. גם מחיקת פסקאות יכול להיות בטעות ולכן הייתי נותנת ניסויים. אמא של גולן - שיחה 14:28, 1 בנובמבר 2018 (IST)

בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

היי מתן,
ביקשת לחסום מישהו, וכתבת כי הוא טרול חסום. לא ברור למה התכוונת, ומדוע צריך לחסום את הכתובת הזאת. תוכל להסביר? אלדדשיחה 21:35, 2 בנובמבר 2018 (IST)

אני מצטט מדף הבקשות ממפעילים:
עברתי על העריכות (שתיים) מהיום, ולא הבנתי את הטיעון שלך, ומדוע צריך לחסום. אלדדשיחה 21:51, 2 בנובמבר 2018 (IST)
תייג אותי בבקשה כאשר תכתוב את תשובתך כאן. אלדדשיחה 21:52, 2 בנובמבר 2018 (IST)
ערב טוב אלדד, טעות שלי. 84.108.65.223 ביצע שלוש עריכות היום בדף פרסי ג'קסון וים המפלצות (סרט) בהפרש זמן, בעריכתו הראשונה הוא מחק משפט ללא הצדקה, העריכה היחידה שהספקתי לראות. כשנכנסתי לדף שיחתו צוין שהוא הטרול החסום משתמש:Ohad200180, קשרתי לכך והאמנתי שזאת השחתה. ברטרוספקטיבה נראה דווקא שהוא תרם בדף. מצטער, לא עקבתי אחריו. Matankic - שיחה 22:02, 2 בנובמבר 2018 (IST)
משתמש:Ohad200180 הוא טרול חסום ללא הגבלת זמן. חשבתי שהדבר תקף גם לעריכות מכתובות IP שונות. Matankic - שיחה 22:02, 2 בנובמבר 2018 (IST)
שמע, קורה, טועים. אבל די בזבזת את הזמן שלי... :) חיפשתי כמה פעמים ועברתי על כל העריכות שלו, נכנסתי שוב ושוב, קראתי שוב ושוב את ההסבר שלך, ניסיתי להבין לאיזה טרול הכוונה ומה מאפיין את העריכות בהמון ערכים שם, ורק בסוף כתבתי לך כאן בדף... אז בפעם הבאה תשתדל להיות יותר ספציפי בטיעון שלך, כדי לחסוך זמן למפעילים (כך שאפשר יהיה לחסום מיד, ולעבור למשחית הבא). בכל מקרה, בלי קשר למקרה הנוכחי, אני מאוד מודה לך על הניטור המאוד יסודי שלך. כל הכבוד. אלדדשיחה 22:03, 2 בנובמבר 2018 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── אלדד כך כתוב בדף של משתמש:Ohad200180:

משתמש זה נחסם ללא הגבלת זמן בשל הפרה בוטה ומתמשכת של נהלי ויקיפדיה. משתמש זה נוהג להוסיף במכוון פרטים שגויים לערכים ולנסות להסתירם, וכן מכניס תרגום מכונה לערכי סרטי קולנוע. אם זוהו עריכותיו – יש למחקן ולחסום את הכתובת או החשבון מהם התבצעו העריכות.

אם זוהו עריכותיו – יש למחקן ולחסום את הכתובת או החשבון מהם התבצעו העריכות. להבא אהיה יותר ספציפי. אני לומד המון על ניטור. Matankic - שיחה 22:05, 2 בנובמבר 2018 (IST)

אלדד אשמח להתייחסות לתבנית. Matankic - שיחה 22:09, 2 בנובמבר 2018 (IST)
עכשיו ראיתי את דף השיחה שלו, והבנתי למה התייחסת. אחסום. אלדדשיחה 22:17, 2 בנובמבר 2018 (IST)
תודה אלדד, האם יש צורך גם לשחזר את עריכותיו בדף? (כך כתוב בתבנית) Matankic - שיחה 22:18, 2 בנובמבר 2018 (IST)
ראשית, שוב, תודה על ערנותך. פשוט היית צריך לכתוב בתור הסבר "בדקו בבקשה בדף השיחה שלו" בדף הבקשות ממפעילים, ואז זה היה מסביר הכל וחוסך זמן. שחזרתי את כל העריכות שלו מהיום, וחסמתי אותו לשנה. אלדדשיחה 22:20, 2 בנובמבר 2018 (IST)
לצערי, ההתרשמות היא שהוא תורם. אבל כנראה הוא גם מכניס לערכים פרטים לא נכונים במסגרת התרומות שלו, ולכן הוא הוכרז כטרול. חבל שאי אפשר לעבור על העריכות שלו ולהחליט מה לקבל ומה לשחזר (בעבר ראיתי את העריכות שלו, וחשבתי שמדובר בתרומה, אבל Tomtom קבע שהוא משחית ערכים, ולכן העורך האנונימי הזה הוכרז כטרול). אלדדשיחה 22:29, 2 בנובמבר 2018 (IST)
תודה אלדד, ומצטער מקודם שלא הייתי מספיק ספציפי וגזלתי מזמנך היקר. שבת שלום, Matankic - שיחה 22:32, 2 בנובמבר 2018 (IST)
לא נורא, כולנו לומדים. גם אתה וגם אני. בפעם הבאה אכנס מיד לדף השיחה, כדי לראות אם יש שם הערה ספציפית. אלדדשיחה 22:33, 2 בנובמבר 2018 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── אלדד זה בסדר.. (בכל זאת שמחת אותי מאוד!!) אין לי בעיה להיות בדוק עריכות, אני מניח שאוכל לשאת בעול האחריות. אני סטודנט להנדסה ולכן אין לי זמן לכתוב ערכים אז אני מטנר, ובעיקר לומד איך הקהילה הויקיפדית מתנהלת מבפנים, מתוך סקרנות. אני מתכוון בעתיד כשיהיה לי זמן (וידע) לתרום באופן משמעותי בכתיבה כי אני יודע כמה משאבים ומרץ היא גוזלת, ומעדיף כרגע מתוך בחירה שלא להיות בדוק כדי שאוכל להתמקצע בכתיבה אנציקלופדית ובויקיזיציה (על ידי תיקון וביקורת של ויקיפדים נחמדים). תודה על האמון. שבת שלום, Matankic - שיחה 23:26, 2 בנובמבר 2018 (IST)

דבר ראשון, מה שחשוב בעיניי יותר מכל, זו האמינות. ומההיכרות אתך בימים האחרונים התרשמתי שאתה אמין ביותר (ולכן גם שמחתי, ומיהרתי, להעניק לך את ההרשאה). מצד שני, כתבת לפחות ערך אחד, והצצתי בו; היו שם מספר שגיאות בעברית (בניסוח). אז אני מעדיף שבכל זאת יעברו אחרי עריכות שלך, כך שאם במקרה נפלה טעות כלשהי – שיוכלו לעלות עליה :) את ההערכה שלי שמחתי להביע מקודם, וגם במתן ההרשאה, אבל החלטתי בכל זאת להמתין, מן הסיבה הנ"ל. שמח שאין לך בעיה עם זה. אלדדשיחה 23:40, 2 בנובמבר 2018 (IST)

א. כשמשחית חוזר שוב ושוב על השחתה, הוא לא מנהל מלחמת עריכה, אלא משחית. לכן, שימוש בתבנית {{חזרה על עריכה}} במקרה זה שגוי. שנית, כאשר אתה מבקש להסתיר עריכות, קשר בבקשה לדף ההבדלים בין הגרסאות ולא לדף הגרסה עצמה. שלישית - לא כל הבל צריך להסתיר, ורביעית – נא לציין את סיבת בקשת ההסתרה. תודה, ושבוע טוב. דגש - שיחה 10:33, 11 בנובמבר 2018 (IST)

תודה דגש, אליך בחזרה מספר שאלות/ הבהרות:
  1. האם לא משתמשים בתבנית {{חזרה על עריכה}} כלפי משחיתים, אלא התבנית נועדה רק כלפי משתמשים במלחמות עריכה?
  2. כל הגרסאות שהוספתי מכילות גסויות וקללות, חלקן בערבית וחלקן שגורות בדיבור נמוך/ ירוד- אלו עדין מילים גסות (!)- האם גרסאות אלו צריכות להישאר בשרת?
  3. אם כתובת IP משמשת להשחתה של אדם מבין שלל כתובות IP רבות, או של קבוצת ילדים שיושבים באיזה כיתה בהפסקה ומתחילים להשחית יחד, האם ניתן להתייחס לכל אותה קבוצת חברים כאל "ישות משחית אחת"?, שכן ייתכן שמכל מחשב (כמו חוות מחשבים, דבר הנפוץ בבתי ספר רבים) תתבצע השחתה יחידה מכל מחשב ובסך הכל מקבלים מטר של השחתות שאותו הערך/ מאותו הסוג באופן כזה שברור שזה אותו אדם או אותה קבוצה, אי אפשר לחסום את כולם?? גם את המחשבים מהם התבצעה השחתה יחידה? רק לפני מספר דקות היה מקרה דומה בדף סוכריות קופצות, ואתמול בדף סקווידוויד והדבר עבר בשתיקה תחת השגחתו של אחד המפעילים.
תודה מראש, Matankic - שיחה 10:50, 11 בנובמבר 2018 (IST)
  1. בדיוק – זה לחלוטין מה שכתבתי.
  2. לא כל קללה או גסות צריכים להסתיר. יש לנו שקיפות, וכל עוד אין סיבה מהותית (בעיקר מהמצוינות בויקיפדיה:מדיניות המחיקה#מחיקת תקצירי עריכה, גרסאות ופעולות יומן) עדיף שלא להסתיר. זה פוגע בשקיפות.
  3. אפשר. אפשר גם לבקש הגנה זמנית על הערך (או חסימת טווח, אבל את זה כדאי להשאיר למי שמבין בכך).
בעניין האמירה "הדבר עבר בשתיקה תחת השגחתו של אחד המפעילים" – אני לא יודע במי מדובר (ואין לי עניין לדעת). ייתכן שהוא היה עסוק ולא יכל לטפל, או שהוא היה מהנייד ולא יכל להיכנס לעובי הקורה. דגש - שיחה 10:57, 11 בנובמבר 2018 (IST)
תודה דגש, מעריך מאוד את ההיענות, איישם את ההבהרות. כלפי 3., הופעלה הגנה על הדף סקווידוויד, כך שהוא אכן היה אחראי (המפעיל). שאלה נוספת ואחרונה: אם אדם משחית ערך, ומקבל על כך {{אזהרה}}/ {{ניסוי}}/ {{הסבר}}/ {{בוטל}}, ומיד אחר כך;
  1. ממשיך להשחית באותו הערך, האם יש צורך לתת לו שוב תבנית אזהרה (גם אם לפני כן קבל תבנית עדינה יותר)? מותר לנהל איתו פינג פונג של אזהרות על אותו הערך? או להסתפק בתבנית אזהרה אחת ומיד להעלות אותו בבקשות חסימה?
  2. ממשיך להשחית אבל בערך אחר, האם יש צורך לתת לו על ההשחתות שם תבניות אזהרה, או להסתפק בתבנית בערך הראשון ולדווח עליו (גם אם היתה זאת תבנית עדינה)?
Matankic - שיחה 11:13, 11 בנובמבר 2018 (IST)
אין צורך להזהיר על כל השחתה, יש צורך להזהיר אותו פעם אחת בתבנית {{אזהרה}}, ואם לאחר יותר מ־4–5 דקות הוא חזר להשחית, יש לבקש את חסימתו בנימוק "השחתה לאחר אזהרה". דגש - שיחה 11:16, 11 בנובמבר 2018 (IST)
דגש האם הסרת את 2A01:6500:A044:F2B2:15CF:A748:1A4E:5A0C (שיחה | תרומות | מחוקות | חסימה | יומן חסימות | WS) מהמועמדים לחסימה לאור הארכוב הקודם שכתבת?
ומה עם 2A01:6500:A042:9AC5:60EF:7259:BD48:E9CD (שיחה | תרומות | מחוקות | חסימה | יומן חסימות | WS) שביצע המון השחתות בהפרשי זמן? רשום שהם לא חסומים. מה המשמעות של "כאלו שהטווח התחלף פעמים" כפי שציינת בתקציר העריכה בדף בקשות ממפעילים? Matankic - שיחה 12:02, 11 בנובמבר 2018 (IST)
מצטער אם אני משגע, אני רוצה ללמוד Matankic - שיחה 12:03, 11 בנובמבר 2018 (IST)
הסרתי בקשות לחסימה, שעל פי ידיעתי והבנתי, כתובת ה־IP כבר לא משמשת את המשחית, אלא כבר התחלפה. דגש - שיחה 12:04, 11 בנובמבר 2018 (IST)

נקודתיים[עריכת קוד מקור]

שלום,

בקשר לעריכה הזאת: כשמקשרים לקטגוריה עם תבנית {{אזהרה}} לא צריך לכתוב נקודתיים בהתחלה. זה גורם לקישור לא נכון.

תיקנתי את זה כאן. שים לב להבא :) --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:02, 11 בנובמבר 2018 (IST)

כך אעשה אמיר א׳ אהרוני. על כל פנים העלת נקודה מעניינת שכן נתתי אזהרה ישירות מדף ההבדלים בין הגרסאות (זה) באמצעות הגאדג'ט "קישורי אזהרה וכדומה למשתמשים מדף השוואת גרסאות", להבא אזהיר ישר מדף השיחה. תודה, Matankic - שיחה 15:14, 11 בנובמבר 2018 (IST)
אני מניח שיש להפנות את הסוגיה לעורכי ממשק. Matankic - שיחה 15:17, 11 בנובמבר 2018 (IST)
ואללה, אז צריך לתקן את הגאדג׳ט. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:17, 11 בנובמבר 2018 (IST)\
אמיר א׳ אהרוני, אני מנסח הודעת תקלה חדשה בדף ויקיפדיה:סקריפטים/תקלות. תודה על הערנות, Matankic - שיחה 15:24, 11 בנובמבר 2018 (IST) ראיתי שהקדמת אותי, בברכה, Matankic - שיחה 15:26, 11 בנובמבר 2018 (IST)

טעית שחזר בבקשה. 129.69.140.138 15:52, 16 בנובמבר 2018 (IST)

שלום 129.69.140.138, העריכה שביצעת בדף "אגם פרייקסל" אינה מקובלת ונחשבת להשחתה. מחקת מידע שהיה מגובה במקור מחקרי של אוניברסיטת דרום אילינוי (ראה [1]), בנוסף, פריט זה מצוין הן בוויקיפדיה האנגלית (ראה אגם פרייקסל (באנגלית) ) כך ששום טיעון לא יבוא להגנתך. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך. Matankic - שיחה 16:15, 16 בנובמבר 2018 (IST)
שטח אגן הניקוז של האגם 230 קמ"ר[1][3]. העובדה הזאת מופיעה כבר למעלה ואין צורך בה פעמיים. 129.69.140.138 16:50, 16 בנובמבר 2018 (IST)
עכשיו ראיתי, היית יכול ציין זאת בתקציר העריכה (במקום "תקלדה") או פשוט לציין כאן קודם מה הסיבה. אני מבטל את האזהרה שנתתי לך. בברכה, Matankic - שיחה 16:54, 16 בנובמבר 2018 (IST)
שבת שלום
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף רמלה אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, אילן שמעוני - שיחה 14:53, 17 בנובמבר 2018 (IST)
צהרים טובים אילן שמעוני, שחזרתי את הדף רמלה מעריכתו של אנונימי שהשמיט תוכן. התוכן נוסף לדף על ידי המשתמש Berger~hewiki בתאריך 11:00, 25 ביוני 2017, לאחר דיון שהתנהל בפברואר 2014 בדף השיחה (ראה שיחה:רמלה#הגרעין התורני בעיר) בו הגיעו לפשרה המשתמשים Ori, ראובן מ., גיל כ., וגלגמש כי יש להזכיר את הגרעין התורני בעיר בכ-"2-3 משפטים קצרים שיזכירו את קיום הגרעין ללא פירוט".
העריכה שבוצעה היום בדף לא הייתה מבוססת, זהיתי אותה כהשחתה על רקע אידיאולוגי-דתי (אם כי לא בהכרח זדונית), ורשמתי לכתובת ה-IP תבנית {{הסבר}}.
בעיני חשוב לציין כי בעיר פועלת קהילה תורנית המונה למעלה מ- 80 משפחות, ובעלת השפעה בתחום החינוך והרווחה בעיר. הגרעין אף הוזכר מספר פעמים בתקשורת מסיבות שונות. בערים רבות מתקיימות קבוצות מעניינות ואין זה פסול לציין זאת. Matankic - שיחה 16:27, 17 בנובמבר 2018 (IST)
אילן שמעוני, אבקש לשחזר לערכתי האחרונה. בברכה, Matankic - שיחה 16:29, 17 בנובמבר 2018 (IST)

שם המשתמש בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

כן, בוודאי. ניתן לבדוק זאת Yosi gispan - שיחה 02:58, 18 בנובמבר 2018 (IST)

תודה. Yosi gispan, שים לב כי יש להמשיך את השיחה מהמקום בו הופסקה (במקרה זה מדף שיחת המשתמש שלך- מחמת השקיפות) ולהזיח את ההודעות החדשות באמצעות נקודותיים (:) בראשית השורה שרוצים להזיח, כך שאם אתה מגיב להודעה שכבר הוזחה יש להזיח פעמיים על ידי :: וכן הלאה.
אם בכל זאת בחרת להגיב בדף שיחה של משתמש, יש ללחוץ על הלשונית לשונית עריכה ולהוסיף כותרת חדשה בתחתית הדף ולא בתוך דיון שהתנהל בעבר על ידי עריכת פסקה. לרשותך עומדת גם הלשונית "פסקה חדשה". לילה טוב, Matankic - שיחה 03:34, 18 בנובמבר 2018 (IST)
היי מתן, קיבלת את המייל שלי? אלדדשיחה 22:48, 1 בדצמבר 2018 (IST)
כן, אחזור אליך במייל Matankic - שיחה 22:48, 1 בדצמבר 2018 (IST)
שלחתי לך מייל. אלדדשיחה 23:05, 1 בדצמבר 2018 (IST)

שלום. הסיבה לכך ששיחזרתי קודם לשיחזור שלך, מכיון שאין סיווג על שמותיהם של מפקד גדס"ר נח"ל ושמות מפקדי היחידות החטיבתיות. מקור לכך שמפקד הגדוד הוא גיל ורנר, באתר צה"ל: "חטיבת הנח"ל במירוץ רעננה - אתר צה"ל" (18 במרץ 2018). בכתבה מוזכר מפקד גדס"ר נח"ל סא"ל גיל ורנר. (ישנם מקורות נוספים). מקור לכך שמפקד הפלחה"ן הוא דורון מיכאלי: "תיעוד מיוחד: כך צה"ל מסייע לנפגעי המלחמה בסוריה - מקור ראשון (8 בינואר 2018). בכתבה מוזכר מפקד פלחה"ן נח"ל רס"ן דורון מיכאלי. (ישנם מקורות נוספים). זכור לי בנוסף בוודאות כתבה בה הוזכר מפקד הסיירת הראל לוז, אך בחיפוש הקצר שערכתי כעת לא מצאתי אותה.

סיכומו של דבר אין שום סיווג על שמותיהם של מפקדי הגדוד והיחידות, כמו בשאר חטיבות החי"ר. מקור לכך שגם בחטיבות החי"ר האחרות אין סיווג, באתר ynet: "מבסוט על העבודה שלכם": ההקלטות מהמבצע לתפיסת רוצח הרב רזיאל שבח (25 באפריל 2018). בכתבה מוזכרים מפקד גדס"ר גבעתי סא"ל עברי אלבז, סגנו רס"ן שמואל ביטרן, מפקד הסיירת רס"ן דניאל לוריא ומפקד הפלחה"ן רס"ן אבירן אלפסי.
זה שצינזר בערך של חטיבת הנח"ל, כנראה בוגר הגדוד שמבחינתו חושב שהגדוד הוא מעין גירסה של סיירת מטכ"ל בה אמונים על סיווג וצינזור. בברכה, אודי. 79.177.81.187 04:37, 9 בדצמבר 2018 (IST)
היי אודי, טוב לראותך שוב. (מתי תרשם ?) אכן שים לב שמייד שחזרתי לגרסתך. לילה טוב:) eli - שיחה 05:33, 9 בדצמבר 2018 (IST)

העיצוב שלך לעמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

היי, תודה על היצירה של הגירסה שלך לעמוד הראשי. שני העיצובים יפים ומקוריים. אני פתחתי את ההצעה הזאת ולצערי לא הייתה הענות מספקת מצד הקהילה כדי ליזום מהלך כזה. אתה מוזמן לפתוח דיון והצבעה חדשים כראות עינייך. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 21:14, 11 בדצמבר 2018 (IST)

רונאלדיניו המלך העיצובים לא הולכים לשום מקום, הכל בסדר :-). בכל אופן למדתי לעבוד עם קוד ויקי, תבניות, סקריפטים ו-HTML, כך שלא בזבזתי את זמני. על כל פנים להבא חשוב שיובהר מי מארגן את המיזם, ומהו מקומו בקהילה. לפני חודשיים הוא היה מוצג כהודעה רשמית בראש העמוד הראשי, וכמו כל מיזם אחר בשבילי היה זה מספיק, בנוסף להצבעות ולדיונים של הקהילה שהראו כי אכן מדובר ב"מיזם העשור". Matankic - שיחה 21:22, 11 בדצמבר 2018 (IST)
עדיין לא מאוחר... אפשר לפתוח הצבעה נוספת. לצערי, אין לי ממש זמן לעסוק בזה ולכן בפעם הקודמת זה בוטל. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 21:56, 11 בדצמבר 2018 (IST)
רונאלדיניו המלך תודה על ההצעה. לצערי אין לי די הבנה ונסיון כדי להרים מיזם וליצור היענות להצבעות, ובכך אוותר. אני מציע שנשאיר את המיזם פעיל, גם נציין שהוא פעיל (אפשר לשנות בשם המיזם ל- 2019 במקום 2018), ונקווה שתוך מספר חודשים יתווספו הצעות נוספות. אז כבר נוכל לדון מחדש. Matankic - שיחה 14:26, 12 בדצמבר 2018 (IST)
הבנתי ברטרוספקטיבה כי הבעיה הראשית לרקבון/ דשדוש המיזם הייתה חוסר הענות מצד הקהילה דווקא מפאת מיעוט ההצעות. אני מניח כי יהיה אפשרי לתקן זאת אם ניתן למיזם עוד זמן לנשום, ומאמצים מינימאליים לשיווקו (כפי שראית ההצעות שלי באו באיחור של חודשיים- שלוש). Matankic - שיחה 14:32, 12 בדצמבר 2018 (IST)

רבי לוי משה יהודה מראדוויל[עריכת קוד מקור]

הערך, לרבות דף השיחה, שוחזר והועבר לטיוטה:לוי משה יהודה מראדוויל בהתאם לבקשתך. ‏DGtal‏ - שיחה 14:28, 17 בדצמבר 2018 (IST)

הסתרת גרסאות[עריכת קוד מקור]

היי מתן. מה קורה,

במהלך היום האחרון הגשת עשרות בקשת מחיקת גרסאות רובם ישנות טיכו מהתקופה שאני הייתי ילד חמוד ואבו נזק. תראה, אני לא אומר שאלו לא עריכות פוגעניות אך אני מטיל ספק רב לגבי היעילות או הנחיצות בצורך שבפעולה זו. אף אחד לא יגלול לעריכות מ-2004 ומשום כך החשש לפגיעה בנשוא הערך או במשתמשי ויקיפדיה הוא חשש שיוצא מתחום הסבירות שאנו כמפעילים צריכים/רשאים/מחוייבים למחוק. אני משוכנע שיש עוד המון המון עבודה שאקטואלית לימינו אנו, כמו העזרה למשתמשים חדשים וכדו'. בקיצור, לא חסרה עבודה:) תודה eli - שיחה 21:18, 31 בדצמבר 2018 (IST)
אוקי, אקח לתשומת ליבי. Matankic - שיחה 22:09, 31 בדצמבר 2018 (IST)
אפשר לתייג אותך מעכשיו כאבו נזק ? אלעדב. - שיחה 03:58, 9 בינואר 2019 (IST)
אתה יכול לנסות. אבל יתכן שתאלץ אותי להוכיח לך שהכינוי הזה תקף עדיין. eli - שיחה 04:10, 9 בינואר 2019 (IST)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Matankic,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק/ת עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

בתמצית, אין לסימון זה השפעה מהותית על פעילותך בוויקיפדיה – כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ומלבד היכולת לערוך דפים שברמת "הגנה מוגברת", לא התווספו לך הרשאות או כלים חדשים. עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

בברכה, eli - שיחה 04:07, 9 בינואר 2019 (IST)

ברכותי! אלעדב. - שיחה 04:09, 9 בינואר 2019 (IST)
תודה רבה אלי ואלעדב! Matankic - שיחה 04:10, 9 בינואר 2019 (IST)
שחקת אותה גבר. וגם כל הכבוד לך על המסירות לניטור. eli - שיחה 04:14, 9 בינואר 2019 (IST)
מזל טוב! פרח בשבילך אמא של גולן - שיחה 09:29, 9 בינואר 2019 (IST)
מצטרף. רציתי להמליץ על כך בעצמי אולם ראיתי שבעבר ביקשת בדף זה לא להיות בדוק עריכות :-) המשך כך! Dovno - שיחה 09:31, 9 בינואר 2019 (IST)
מזל טוב! אני הייתי הראשון ;-) אבל העדפתי לחכות מעט. הגיע הזמן, בשעה טובה! אלדדשיחה 21:05, 9 בינואר 2019 (IST)

כוכב ניטור![עריכת קוד מקור]

כוכב המנטרים
כוכב המנטרים מוענק לך בזאת על מלחמתך הבלתי נלאית במשחיתים. כמו כן עברתי על כמה מפרי יצירותיך והן פשוט מקסימות! בקרוב אמליץ עליך להרשאת מנטר, היא מגיעה לך בענק! צביקהאֲנִי עוֹד כָּאן אָז בּוֹא אֱמֹר שָׁלוֹם04:31, 9 בינואר 2019 (IST)
תודה לכולם, ריגשתם אותי אהבה Matankic - שיחה 14:12, 9 בינואר 2019 (IST)

תבניות עמוד ראשי[עריכת קוד מקור]

נראה לי שיוזמה שלך לפי שעה לא כל כך מתקדמת. התבניות שיצרת לא נכללות באף קטגוריה ומהוות חלק משמעותי של רשימת תבניות ללא קטגוריות. אני מציע שתעביר את כולן לקטגוריה:תבניות העמוד הראשי: הצעות שצריך לייצר. דוד א. - שיחה 09:31, 1 במרץ 2019 (IST)

הי דוד א. לאחרונה הפחתתי את פעילותי בוויקיפדיה. מוזמנ/ים לעשות כרצונכם בתבניות ובדפים שיצרתי – לערוך, להעביר, למחוק, לאחד – רק שימו לב שלא נגרם נזק לממשק המשתמש. שבת שלום, Matankic - שיחה 11:06, 1 במרץ 2019 (IST)

היוזמה שלך גרמה לי לפתוח את הדיון שוב, אני מקווה שהפעם נגיע להחלטה והעיצוב ישתנה. מוזמן לסייע בתרומה לדף. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 18:59, 28 במרץ 2019 (IST)

תודה על העזרה בתיקון תקלדות[עריכת קוד מקור]

עבודתך חשובה!

הקפד לבצע תיקונים רק כשאתה בטוח, אחרת הסר. יש מספיק תקלדות.

ראיתי שביצעת הכזרת->הכרזת באופן ידני, האם הייתה שם בעיה? Uziel302 - שיחה 08:31, 3 ביולי 2019 (IDT)

Uziel302 לחצתי "החלף" אבל קפצה חלונית בסגון 'לא נמצאה המחרוזת' אז תיקנתי ידנית. אני בודק היטב בערכים עצמם שאכן מדובר בתקלדה, למשל שלא מדובר בכתובות אתרים וכדומה. Matankic - שיחה 08:42, 3 ביולי 2019 (IDT)
תודה על רענון הרשימה. אם אפשר להסתפק ב-100 פריטים לבדיקה - עדיף. מעל לזה יש בעיות בעריכה מניידים. Uziel302 - שיחה 19:55, 27 ביולי 2019 (IDT)
מובן, תודה. Matankic - שיחה 22:36, 27 ביולי 2019 (IDT)

הועבר לדף שיחת ויקיפדיה:תיקון תקלדות בקליק#דיון שאורכב ב-2 בספטמבר 2019

היי מתן,
בתיקונים בקליק תיקנת כאן את "עם היפסק" ל"עם הפסק". צריך להיות "עם היפסק", כלומר, "בהיפסק", כאשר פסקה וכו'. אלדדשיחה 11:10, 6 ביולי 2019 (IDT)

אולי כדאי גם ליידע את Uziel302: התיקון "היפסק" ל"הפסק" סביר שהוא שגוי. בעצם, לא בטוח שהתוכנה הציעה תיקון כזה. אולי מתן תיקן באופן הזה, לא ברור לי. בכל אופן, "היפסק" יכולה להיות מילה תקינה בהקשרים שונים. אלדדשיחה 11:12, 6 ביולי 2019 (IDT)
התוכנה הציעה היפסק->להיפסק והיא לא תציע זאת יותר. Uziel302 - שיחה 12:19, 6 ביולי 2019 (IDT)
המערכת זיהתה את המילה "היפסק" כשגיאה לשונית, והתוכנה הציעה "להיפסק" במקום. הסתפקי בכך, ובחרתי בצורה שיכולה להתאים. הצורה "עם היפסק" תקינה, ולפי ההקשר זו הצורה המתבקשת. בחיפוש מהיר בגוגל ניתן לראות שהצירוף "עם היפסק" חוזר על עצמו במובנים כאלו. טעיתי, אשחזר את גרסתי. Matankic - שיחה 12:23, 6 ביולי 2019 (IDT)
תודה רבה לשניכם (אני כמובן כבר תיקנתי; בכל אופן, השתלשלות העניינים כאן הייתה מעניינת, אז חשבתי שכדאי להסב את תשומת לבכם גם כן). אלדדשיחה 12:59, 6 ביולי 2019 (IDT)

לא הבנתי למה מחקת את מה שרשמתי בבקשות מעפילים בלי לכתוב שום דב\ר[עריכת קוד מקור]

בשיחה שיחה:פסח מלובני, הפסקה הראשונה. זה לא יפה למחוק למישהו בקשה בלי לכתוב לו משהו אור פ - שיחה 09:25, 7 ביולי 2019 (IDT)

היי אור פ, לא זכור לי שמחקתי את הבקשה שלך, גם לא נראה שדרסתי אותה בהתנגשות עריכה. אשמח אם תצרף קישור, או שאולי לא הבנתי נכון את דבריך. Matankic - שיחה 09:57, 7 ביולי 2019 (IDT)
זה דוד שי, סליחה אור פ - שיחה 10:03, 7 ביולי 2019 (IDT)
בברכה, Matankic - שיחה 10:20, 7 ביולי 2019 (IDT)

הזהרת אותי על הערך אקולקו[עריכת קוד מקור]

אני מעולם לא שמעתי על הערך הזה ולא הייתי בו. אתה מתבלבל עם מישהו אחר. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אכן בוצעה השחתה מכתובת ה-IP שלך. ספקי אינטרנט מקצים כתובות זמניות, אזי ייתכן שהכתובת התחלפה. אם לא אתה ביצעת את ההשחתה, אנא התעלם מאזהרה זאת. בברכה, Matankic - שיחה 17:06, 18 ביולי 2019 (IDT)

חסר זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

שלום לך, אשמח אם תדריך אותי כיצד בודקים קיום זכות הצבעה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 00:45, 21 ביולי 2019 (IDT)

ברצון. לחץ העדפות-> גאדג'טים-> גלול לקטגוריה "שונות"-> שם בחר באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה". לאחר השמירה כל שעליך לעשות הוא להיכנס לדף משתמש כלשהו, שם בתפריט הצד, תחת "כלים" תימצא האפשרות האחרונה "בדיקת זכות הצבעה". כל שנותר הוא להזין את תאריך ושעת תחילת ההצבעה והסקירפט כבר יכריז אם המשתמש עבר או לא, כלומר אם ביצע 100 עריכות בשלושת החודשים שקדמו להצבעה ובעל ותק של חודש לפחות. שבוע טוב, Matankic - שיחה 00:56, 21 ביולי 2019 (IDT)
על פי הסקריפט ב-19 ביולי בשעה 6:04 קבלת זכות הצבעה. כך נדמה היה מאוחר יותר אותו היום, כשהצבעת, כי הנך בעל זכות הצבעה. עליך להיות בז"ה ברגע פתיחת ההצבעה, אחרת הקול יפסל. בברכה, Matankic - שיחה 10:28, 21 ביולי 2019 (IDT)
הבנתי, תודה רבה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 14:47, 21 ביולי 2019 (IDT)

שלום מתן,תודה על הערתך[עריכת קוד מקור]

תודה על הערתך בהקשר לערך סקנדיום מהאנציקלופדיה העבריתמשתמש:mikiar

בברכה! רק שים לב כי בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. כמו כן, מקובל להמשיך את השיחה ישירות מהמקום בו הופסקה. Matankic - שיחה 09:44, 29 ביולי 2019 (IDT)
שוב תודה!Mikiar - שיחה 12:09, 29 ביולי 2019 (IDT)

מגיע לך כוכב[עריכת קוד מקור]

כוכב מתקני התקלדות
כוכב מתקני התקלדות מוענק למשתמשים המצטיינים בתיקוני תקלדות

תודה על התיקונים ותודה על עיצוב הכוכב. המיזם כרגע ממתין לרשימה אפקטיבית, גיליתי שהרשימות שמבוססות על שינויי שמות לא נוחות לשימוש. Uziel302 - שיחה 10:15, 16 באוגוסט 2019 (IDT)

תודה 😉, נמתין בסבלנות. Matankic - שיחה 10:18, 16 באוגוסט 2019 (IDT)

הועבר לדף שיחת ויקיפדיה:תיקון תקלדות בקליק#דיון שאורכב ב-2 בספטמבר 2019

הועבר לדף שיחת תבנית:עץ שושלת חב"ד#טכני

מדליית כסף עבורך![עריכת קוד מקור]

הנני בזה לתת לך מדלייה עבור תיקון הבעיה בתבנית:עץ שושלת חב"ד. שהייתה כבר חצי שנה לפחות ופניתי כמה וכמה פעמים בכמה מקומות ברחבי הויקי ולא נעניתי. וכעת אתה העלת הנושא תודה ענקית לך
(ותודה גם כמובן לשמוליק שמצא לזה פתרון ובזכותכם זה קרה בפועל). בברכה אבגד - שיחה 23:54, 20 באוגוסט 2019 (IDT)
תודה רבה. בעיקר לך, Matankic - שיחה 23:56, 20 באוגוסט 2019 (IDT)

אתה מזלזל בתרומות, משחית בעצמך ולא מגיב לשאלה: טרחת לקרוא את תקצירי העריכות? 185.3.146.155 00:38, 21 באוגוסט 2019 (IDT)

טרחתי. אם אתה חושב שהתבנית בראש הדף מיותרת אתה מוזמן לדון על כך בדף השיחה של הערך. אבל לא להיכנס למלחמות עריכה. על אחת כמה וכמה זהו ערך המועד לפורענות כך שנהגתי במשנה זהירות, עם עריכות אנונימיות. אני מניח כוונה טובה מצדך, בנוסף אני מזמין אותך להירשם. Matankic - שיחה 00:43, 21 באוגוסט 2019 (IDT)
אתה סירבת להגיב וליצור דיון ולכן אתה זה שאשם במלחמת עריכה. תתנצל ותנקה את דף השיחה שלי.
אף אחד לא אשם. אני מתנצל. אתה מוזמן לדון על כך דף השיחה של הערך. בברכה, Matankic - שיחה 00:49, 21 באוגוסט 2019 (IDT)

שילוב גרסאות מובייל ודסקטופ[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת ויקיפדיה:תיקון תקלדות בקליק

זה לא שגיאות[עריכת קוד מקור]

לא יכול להיות שגיאות כי זה הרבה העתקה מערכים קיימים רק מילים בודדות הוספתי ויקוניק1מג - שיחה 23:47, 7 באוקטובר 2019 (IDT)

ויקוניק1מג לא משנה, אתה הוא זה שפרסם את התוכן והאחריות על מה שאתה מעתיק היא עליך, גם על האמינות וגם על השגיאות. כאילו אתה כתבת. לא מצאתי את התוכן בערכים, בכל אופן, מצופה ממך בתור עורך באתר שלא להעביר שגיאות על סדר היום. להבא זכור להשיב מהמקום בו הופסק הדיון (בדף שיחתך). Matankic - שיחה 00:11, 8 באוקטובר 2019 (IDT)

הרשאת מנטר[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב,

הענקתי לך הרשאת מנטר. למרות שאתה זקן ורגיל בעבודה, קרא בעיון את ההנחיות למנטר. המון הצלחה. eli - שיחה 06:07, 15 באוקטובר 2019 (IDT)
תודה eli, אנהג בתבונה. Matankic - שיחה 06:32, 15 באוקטובר 2019 (IDT)

Matankic אני לחצתי באיזה ריבוע כאשר הייתי בסטטוס עריכת קוד מקור, ונעלם לי כל מיני אפשרויות לחיצה והוספה וכו וכו, אתה יכול לעזור לי?--רק אמת וצדק 11:15, 17 באוקטובר 2019 (IDT)

ודאי, באיזה דף מדובר? אילו אפשרויות הוספה נשמטו? Matankic - שיחה 11:17, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
בברירת מחדל ברגע שלוחצים על עריכת קוד מקור נפתח למעלה כל מיני אפשרויות וריבועים, לחצתי על איזה ריבוע ונעלם כל האפשרויות והריבועים, ויש כעת רק שורה אחת עם מספר פונקציות שלא מונה יותר מ10 וגם יש שלושה כיתובים כגון תוים מיוחדים וכו--רק אמת וצדק 11:28, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
אתה בטוח שלחצת על "עריכת קוד מוקר" ולא על "עריכה" (זה פותח עריכה חזותית) או ההפך? אם שינית הגדרות ב"העדפות", תוכל לבחור "שחזור לברירת מחדל" ולשמור. Matankic - שיחה 11:34, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
בטוח, חבל שאין לי תמונה להראות לך, פשוט הכל נפתח לי בלי זה.--רק אמת וצדק 11:54, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
סליחה שאני מתערב, אבל אתה יכול לשלוח צילום מסך? המלך הכחולשלח לי הודעה! 11:56, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
אין דבר, בשמחה. Matankic - שיחה 11:57, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
לא מצליח להעלות לכאן צילום מסך, מצטער--רק אמת וצדק - שיחה 12:15, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
רק אמת וצדק, הנה עריכת קוד מקור ועריכה חזותית, האם אחד מהשניים מופיע לך? כיוון שלא הצלחת להעלות את הצילום מסך לאתר, בתפריט הצד תוכל לבחור "שליחת דוא"ל למשתמש" ולשלוח לי במייל. Matankic - שיחה 12:51, 17 באוקטובר 2019 (IDT)

רק אמת וצדק, לפי מה שתיארת ייתכן שבחרת באפשרות הבטא "מצב קוד מקור חדש". אם היא מסומנת לך, בטל את האפשרות והמצב יחזור לקדמותו. Matankic - שיחה 12:58, 17 באוקטובר 2019 (IDT)

Matankic דיברת על מצב קוד מקור חדש, זה לא היה מסומן אצלי, ולחצתי לסימון, וראיתי כי זה דבר טוב ויש הרבה אופציות ומסביר כל אופציה, יתכן וזה יותר טוב ממה שהיה לי קודם, ועל כן בנתיים אני ישתמש עם זה ככה, ואני יבדוק אם חסר לי משהו, אם כן נחזור לדיון. תודה בנתיים. רק אמת וצדק
בשמחה, Matankic - שיחה 13:07, 17 באוקטובר 2019 (IDT)

היי,

אם כבר להעביר, מדוע לא להעביר להעורב (סרט)? לא ידוע לי על עוד סרט בשם דומה. eli - שיחה 01:40, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
ובכן, העורב (סרט) היה תפוס כהפנייה. מכשהתפנה נכון יהיה להעביר לדף זה. Matankic - שיחה 01:45, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
תודה, העברתי. בזמנך הפנוי, תוכל לטפל בפסיקים שם? eli - שיחה 01:55, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
אולי מחר. Matankic - שיחה 01:59, 18 באוקטובר 2019 (IDT)

כוכב לגרפיקאי![עריכת קוד מקור]

כוכב הגרפיקאים
עבודה יפה בנושא סמלי ותגי צה"ל. McKaby - שיחה 15:06, 26 באוקטובר 2019 (IDT)
תודה רבה! יש עוד עבודה לעשות. Matankic - שיחה 15:09, 26 באוקטובר 2019 (IDT)

ויקינתונים[עריכת קוד מקור]

העליתי לוויקינתונים כ-500 אלף הטיות שזוהו על ידי Hspell, מתוך כוונה להכליל שם את כל המילים העבריות והטיותיהן ולאפשר זיהוי טוב יותר של שגיאות כתיב. גם לשמות יש בוויקינתונים מקום, בדפים על אותם אובייקטים.

בוויקיאנגלית יש פרויקט בשם moss שרץ כבר כמה שנים ומחפש מילים שלא מופיעות בוויקימילון, אבל לוויקימילון העברי מעט ערכים ודרישות סף גבוהות. גם כמות ההטיות האפשריות בעברית פחות מתאימה לוויקימילון. Uziel302 - שיחה 20:20, 11 בדצמבר 2019 (IST)

מחיאות כפיים כל הכבוד Uziel302, אני גאה לראות את המיזם קורם עור וגידים. בזכותך. Matankic - שיחה 20:48, 11 בדצמבר 2019 (IST)

כוכב לגרפיקאי - קבל גם ממני[עריכת קוד מקור]

כוכב הגרפיקאים
כל הכבוד על ימב'ה העבודה שאתה משקיע בתחום סמלי ותגי צה"ל. בהחלט מגיע לך בראבו
ירונש שיחה 13:08, 15 בדצמבר 2019 (IST)

תגים היסטורים.[עריכת קוד מקור]

היי. לצערי, כמו שכתבתי אין זיהוי וודאי לתגים המדוברים. יש עוד כמה תגים ישנים של צה"ל. אשמח מאוד אם תוכל לקחת אותם לעבודה. אבל אני מעדיף להעביר לך באימייל, אם אפשר. כי אני לא רואה טעם לעלות אותם לויקיפדיה כי חלקם לא באיכות טובה. McKaby - שיחה 22:37, 22 בפברואר 2020 (IST)

כמובן, שלח לי מייל לחזרה. אראה כיצד אוכל לעזור. Matankic - שיחה 22:39, 22 בפברואר 2020 (IST)

סמלי יחידות ותגי צה"ל בוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

היי Matankic,

עכשיו לאחר שהקבצים עברו לוויקישיתוף כדאי לדעתי להוסיף את הסמלים לוויקינתונים לפי כל יחידה. וכן:
א. יש בוויקישיתוף את הכלי User talk:Rillke/SVGedit.js, שהוא כלי נוח לעריכת SVG בוויקישיתוף. יכול להתאים לפחות לתיקונים קטנים.
ב. ראה גם רשימת תבניות להוספה בדף הקובץ. אלה תבניות של משתמשים שעורכים קבצי SVG.‏ Geagea - שיחה 18:33, 21 במרץ 2020 (IST)

שלום Geagea, אני מכיר את התבניות האלו בוויקישיתוף. בהמשך אטפל גם בהם ואשבץ את התגים בוויקינתונים. תודה, Matankic - שיחה 18:54, 21 במרץ 2020 (IST)
מעולה, תודה. ודבר נוסף. בקטגוריהקטגוריה:ויקיפדיה - SVG סמלי צה"ל מופיעים קבצי SVG שרבים מהם נעשו על ידך. תוכל בבקשה להוסיף תבנית רישיון עבור החלק היצירתי שלך? Geagea - שיחה 04:54, 24 במרץ 2020 (IST)
בוודאי. יש לי מעט עניינים נוספים לטפל ואז אדאג גם לתגים בוויקישיתוף. Matankic - שיחה 08:05, 24 במרץ 2020 (IST)
Geagea הוספתי רשיונות. Matankic - שיחה 22:21, 24 במרץ 2020 (IST)
Geagea טיפלתי במה שיכולתי בוויקישיתוף ובוויקינתונים. Matankic - שיחה 20:43, 28 במרץ 2020 (IDT)
מעולה, תודה. Geagea - שיחה 05:35, 29 במרץ 2020 (IDT)

מדליית כסף עבורך![עריכת קוד מקור]

. 90Desertboy - יום נעים - שיחה 22:34, 4 באפריל 2020 (IDT)
תודה! Matankic - שיחה 22:35, 4 באפריל 2020 (IDT)

היי מתן.. חג שמח ובריא. שלח אלי בבקשה את תמונת הרפרנס שלפיה יצרת את הסמל הנ"ל. אני בקשר עם מספר אנשים שטוענים שהסמל אצלנו שגוי. ראיתי מספר גרסאות שלו בימים האחרונים, שבכולן, המדחף שלם ובחזית, ומאחוריו נמצא גלגל השיניים במלואו, כמו בדוגמא הזו למשל. חג אביב שמח...ירונש שיחה 04:03, 8 באפריל 2020 (IDT)

שלום ירון, חג שמח גם לך. הנה אחד מהרפרנסים מאתר AllBadges.‏ Matankic - שיחה 04:13, 8 באפריל 2020 (IDT)
יופי אחלה, עכשיו יפסיקו לבלבל לי ת'מוח. תן לי את הכתובת של העמוד בבקשה, שבו התמונה מופיעה. ירונש שיחה 04:18, 8 באפריל 2020 (IDT)
הנה הכתובת. יש לי רפרנס נוסף ששמור אצלי במחשב רק מטושטש יותר. Matankic - שיחה 16:02, 8 באפריל 2020 (IDT)

כוכב לגרפיקאי![עריכת קוד מקור]

כוכב הגרפיקאים
על מסירותך בסדנה לגרפיקה. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) - הטילדה הרביעית (לרכישת מנוי) 18:28, 7 במאי 2020 (IDT)
תודה Matankic - שיחה 18:31, 7 במאי 2020 (IDT)

כוכב גרפיקה![עריכת קוד מקור]

כוכב הגרפיקאים
תודה על ההשקעה הגדולה בהעשרת גרפיקה של ויקיפדיה! McKaby - שיחה 09:35, 21 ביוני 2020 (IDT)

מחלף אלכסנדר[עריכת קוד מקור]

תוכל להכין תרשים? Eitanbb - שיחה - תרומות - מיזם הנחלים - הצטרפו למיזם! 10:48, 22 ביוני 2020 (IDT)

בוודאי, בימים הקרובים. Matankic - שיחה 11:05, 22 ביוני 2020 (IDT)
איתן, יש לך מקור (רפרנס)? מתייג את דסטר, אולי הוא יכול לעזור. Matankic - שיחה 19:40, 22 ביוני 2020 (IDT)
היי - אין לי אחד ואני בזמנו חיפשתי ימים על גבי ימים אותו, כנראה עדיין לא קיים --90Desertboy - יום נעים - שיחה 09:08, 23 ביוני 2020 (IDT)
יצא לי לראות מקור, אני אכין תרשים ואתה תוסיף אלמנטים שאתה רואה לנכון להוסף - ואומרים "דסרטבוי" ולא "דסטרבוי" - Eitanbb - שיחה - תרומות - מיזם הנחלים - הצטרפו למיזם! 14:27, 23 ביוני 2020 (IDT)
מצאתי מקור,[2] - Eitanbb - שיחה - תרומות - מיזם הנחלים - הצטרפו למיזם! 15:22, 23 ביוני 2020 (IDT)
מעולה. היום אני מעט עסוק, מחר אשתדל לטפל בזה. Matankic - שיחה 16:08, 23 ביוני 2020 (IDT)
הלו?-Eitan - הערות והארות - יומנו של תורם - מיזם הנחלים: הצטרפו למיזם! 13:19, 28 ביוני 2020 (IDT)
היום או מחר אעבוד על זה. Matankic - שיחה 14:51, 28 ביוני 2020 (IDT)
איתן, מחלף אלכסנדר Done טופל: ללא תוואי הקטע המערבי של כביש 553. בברכה, Matankic - שיחה 22:29, 28 ביוני 2020 (IDT)

CivilDef Lod District.svg[עריכת קוד מקור]

היי. סמל יפה, כל הכבוד. איך הצלחת לזהות אותו שזה הג"א מחוז לוד? McKaby - שיחה 20:20, 27 ביוני 2020 (IDT)

זיהוי של שמואל מקבוצת האספנים (בזמנו שהעליתי פוסט). Matankic - שיחה 21:32, 27 ביוני 2020 (IDT)

דובר צה"ל[עריכת קוד מקור]

היי Matankic,

תודה על ויקיפדיה:OTRS/תמונות דובר צה"ל#הקמת המרה"ס וסגירת מרכזי אט"ל. הקבצים הועלו היטב. רק שתי הערות קטנות:

  • בשדה המקור צריך לציין את המקור המדויק של התמונה. שם צריך להיות החלק הפשוט. פשוט מקור. הייתי צריך לחפש את המקור בפייסבוק.
  • כאשר ידוע התאריך המדויק של האירוע השתמש בתבנית Taken on באופן הבא {{Taken on|2020-06-30|location=Israel}}. זה פשוט מאפשר סיווג אוטומטי של התמונות לפי תאריכים.

כל היתר מעולה. שאפו. Geagea - שיחה 16:58, 5 ביולי 2020 (IDT)

תודה על הערות. Matankic - שיחה 18:57, 5 ביולי 2020 (IDT)

סמל יחידת זיק[עריכת קוד מקור]

זקוק לעיבוד גרפי, לפי דעתי. בזמנך החופשי :-) McKaby - שיחה 21:10, 15 ביולי 2020 (IDT)

McKaby בשמחה! מלבד הסמלים ההיסטורים שכבר שלחת לי אשמח לעבד גרפית את כל התגים הנותרים. Matankic - שיחה 22:51, 15 ביולי 2020 (IDT)
אגב, לפי התמונה כאן, העיגול מעל הראש, בכלל לא ירח אלא כדור הארץ. ובתמונה הזאת רואים שהיה להם כנראה בהתחלה סמל קצת שונה McKaby - שיחה 23:19, 15 ביולי 2020 (IDT)
McKaby כבר בקרוב אעבוד על התג. תרצה שאעבוד בנוסף על התג הזה? Matankic - שיחה 00:37, 26 ביולי 2020 (IDT)
לפי דעתי, דווקא התג הזה לא כל כך דחוף, כי עד היום זיהוי שלו מוטל בספק, כי אף אחד אף פעם לא ראה אפילו חייל אחד שענד אותו :-) . דווקא יש כמה סמלים שאולי כדאי להתחיל איתם קודם. , , McKaby - שיחה 22:52, 26 ביולי 2020 (IDT)
McKaby Done טופל. העיבוד אינו זהה לרפרנס מאחר שהשתמשתי במספר מקורות. תכף אתחיל את . בברכה, Matankic - שיחה 21:20, 29 ביולי 2020 (IDT)
Matankic, עבודה יפה, הבנתי שהחלטת להשאיר ירח ולא כדור הארץ, כמו שמופיע בגרסה כאן. McKaby - שיחה 07:31, 30 ביולי 2020 (IDT)
בכל הגרסאות של תג הכתף היה ירח ולא כדור הארץ. ובכל זאת... עוד לא שמעתי על תנשמת שעפה בחלל . McKaby, אם יש חשיבות לפאץ׳ עם הכוכב/ים וכדור הארץ, אשמח לעבד גם אותם. Matankic - שיחה 08:14, 30 ביולי 2020 (IDT)
כן, את הפאטץ' עם כדור הארץ ואת הסמל הקודם הזה יהיה אפשר להוסיף לערך על היחידה. McKaby - שיחה 11:20, 30 ביולי 2020 (IDT)
McKaby הזיהוי פה שגוי או שמדובר בפאץ' אחר? מלבד הגרדיאנטים הנחמדים (שאינם באים לידי ביטוי בתגים או בפאצ'ים) איני רואה הבדל...
שאלת אגב: אם יש יותר ממקור אחד לסמל היחידה, כיצד נבחר איזה מהם להציג:
א. כאשר השוני מהותי; פרטים שאינם מופיעים בתג היחידה, נראים שונה מאד או שבאים בצורה אחרת. שימוש רב בגרדיאנטים, פרטים וטכניקות שהם הרבה מעבר למגבלות פס הייצור של התג או הפאץ'. ראה למשל סמל אגף התקשוב באתר צה"ל ותג היחידה של החיל .
ב. כאשר השוני קטן; צבעים, קווי מתאר דקים וכיוצא בהם. ראה למשל תג אגד הטנ"א הארצי[3] והסמל כפי שמופיע בטקסים[4] או אפילו במקרה שפה עם הפאץ' ו־.
תודה מראש, Matankic - שיחה 21:35, 30 ביולי 2020 (IDT)
לגבי סמל בית הספר של מערך המקרה, במקרה הזה יש טעות בזיהוי באתר allbadges, להוכחה ראה תמונה הזאת, סמל מאחרי מפקד חיל האוויר הנואם, זה מהטקס פתיחת בית הספר, מתוך הכתבה באתר חיל האוויר.
לגבי שוני בין הסמלים של אותה היחידה. זה סוגיה ידוע. כעיקרון מה שקובע זה תג עצמו, כי הוא עובר את האישור של הוועדה של הסמלים, היחידות עצמן לפעמים בוחרות קצת לשנות/ליפות את הסמל כאשר מציירים אותו על כל מיני פוסטרים וכדומה, גם לא תמיד נאמנות לגוון מדויק של הצבע, מוסיפים תלת מימד בשביל פירסום וכו'. בנוסף, אין הקפדה כאשר סמל מצוייר על גבי חומרים שונים, בד, בטון, עץ או במדיה דיגיטלית. במקרים כאלה רצוי להצמד לציור המופיע על התג וגם משמעות הצבעים שבדר כלל הולכים לפי דגל החיל או תגים ישנים. McKaby - שיחה 22:44, 30 ביולי 2020 (IDT)
אוקי, תודה. ולגבי , להשאיר את הגרדיאנטים? והצבעים, צריכים להיות על פי הפאץ' מ־All badges, או לפי , או לפי הצבעים ברפרנס המקורי? Matankic - שיחה 22:56, 30 ביולי 2020 (IDT)
אני חושב, צריך ללכת לפי , כי בית הספר הוא יחידת הבת של המערך. McKaby - שיחה 23:26, 30 ביולי 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── McKaby, Done טופל. Matankic - שיחה 01:09, 31 ביולי 2020 (IDT)

בנתיים הסרתי ל- את הרקע השחור המעצבן ושיבצתי זמנית בערך, מחר כבר אפתח את הסמל וקטורית.
תרצה שאעבוד גם על הפאץ' בתמונה הזאת ? Matankic - שיחה 01:51, 31 ביולי 2020 (IDT)
שילבתי את הסמל בית הספר בערך של המערך הבקרה. סמל טייסת הברון האדום, ראיון טוב. בעקבות הספר ושיחה עם אמציה כץ יש לי כמה זיהויים חדשים לתגים היסטורים, אשלח לך בקרוב באימייל. McKaby - שיחה 23:21, 31 ביולי 2020 (IDT)
תודה רבה! כבר מחר אעלה פיתוח לסמל יא"א ואתחיל את הפאץ' של טייסת ברון אדום. Matankic - שיחה 00:05, 1 באוגוסט 2020 (IDT)
McKaby, Done טופל. Matankic - שיחה 17:10, 1 באוגוסט 2020 (IDT)
היי McKaby, אשמח אם תציץ במשתמש:Matankic/טייסת הברון האדום ואם צריך תעשה שם שינוים לפני שאעביר למרחב הערכים. במקביל אני עובד על סמל הטייסת. Matankic - שיחה 22:14, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
McKaby Done טופל, ושובץ בערך טייסת הברון האדום. בקרוב אעבוד על הפאצ'ים של זיק תותחנים. Matankic - שיחה 18:39, 4 באוגוסט 2020 (IDT)
היי McKaby, עכשיו אני עובד על טייסת מלכי האוויר. כשאסיים, תרצה שאעבוד על הפאץ׳ הזה (מהכתבות:[5][6] באתר חיל האוויר)? Matankic - שיחה 13:38, 6 באוגוסט 2020 (IDT)
רעיון טוב! McKaby - שיחה 14:39, 6 באוגוסט 2020 (IDT)
היי McKaby, טייסת מלכי האוויר Done טופל. קובץ אחד הוא הסמל מחולץ: והשני כפאטץ': . Matankic - שיחה 21:20, 6 באוגוסט 2020 (IDT)
McKaby, פאץ' מערך האיתן: Done טופל. היכן תראה לנכון לשבץ אותו? Matankic - שיחה 21:25, 10 באוגוסט 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── שיבצתי בערך איתן (כטב"מ) ובערך טייסת 210. תרצה שאעבוד עכשיו על הפאצ'ים האלו: [7][8][9]? (אם בכלל יש להם חשיבות) Matankic - שיחה 22:24, 10 באוגוסט 2020 (IDT)

היי. זה מגניב בתור פאטצ'ים אבל אני לא חושב שזה משהו שיכול להוסיף לערכים ויקיפדיים. זה יותר גימיק לחיילים. McKaby - שיחה 13:50, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
מקובל. בסמל הזה של זיק לא נראה לי שמדובר בכדור"א, אלא במעין וורסיה מעוותת של ירח "ריאליסטי" הנובעת ממגבלות מובנות של מכונת הטוויה. גם התנשמת נראת שונה. אני מציע ליצור את הפאצ׳ים האלו תוך שימוש בתג היחידה. Matankic - שיחה 14:43, 11 באוגוסט 2020 (IDT)

מחלפי רכבות[עריכת קוד מקור]

היי Matankic, קיבלתי עלייך המלצה מMcKaby לעבודות גרפיות האם תוכל בבקשה ליצור תרשימים למחלפי הרכבות בצומת רמז וצומת פלשת? תודה רבה! Shinaimm - שיחה 11:50, 23 ביולי 2020 (IDT)

אשמח כשהתפנה לי זמן. Matankic - שיחה 11:58, 23 ביולי 2020 (IDT)
האם תוכל ליצור תרשימים לכל מחלפי הרכבות בארץ? אם אתה מעוניין להיכנס לפרויקט כמובן... רובם פשוטים, למעט מחלף ענבה שישודרג בקרוב וצומת פלשת. Shinaimm - שיחה 15:59, 26 באוגוסט 2020 (IDT)
אנסה כבר משבוע הבא לקדם את זה (בתקופה האחרונה אני מוצא פחות זמן פנוי). Matankic - שיחה 17:00, 26 באוגוסט 2020 (IDT)
סבבה, זה בסדר גם לי בזמן האחרון אין הרבה זמן, קח את הזמן Shinaimm - שיחה 17:31, 26 באוגוסט 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

היי Shinaimm, בניתי תרשים לצומת רמז על סמך תצלומי אוויר. לא הכנסתי את הקשת המסילתית המתוכננת לכיוון דרום. אם תרצה, אוכל לפשט את התרשים על מנת שיהיה נוח לראות כיצד הצומת בנוי, אבל זה יבוא במקום הדיוק. אפשר גם להתמקד במפלג לבדו, או להפריד את התקריב שלו מהתרשים המקורי. Matankic - שיחה 00:30, 12 בספטמבר 2020 (IDT)

היי מתן, תודה רבה על העבודה! כמה הערות.
  1. רמת הדיוק בתרשים מעולה, אפילו רואים את מבנה השוב של הצומת ואת חיבורי המפלגים כולל זנב ההגנה על הקו הראשי.
  2. אני רוצה לשים את התרשים בתבנית המידע, אני חושב שההגדלה לא תתאים שם. האם אפשר לייצר גרסה כזו ללא ההגדלה? אפשר לשים ככה תרשים מפורט בגוף הערך ועוד אחד סכמתי בתבנית המידע. אולי כמו שהצעת להפריד את התקריב ולהוסיף עליו כיוונים.
  3. הצומת הולך להשתדרג ולכן אני חושב שכן כדאי שתהיה גרסה נוספת עם התכנון העתידי, או לחלופין אתה מעדיף ליצור אותו לאחר השדרוג? שוב תודה.

Shinaimm - שיחה 09:50, 12 בספטמבר 2020 (IDT)

Shinaimm, יצרתי שניים נוספים; תרשים שכולל את הקטע המתוכנן, ותקריב של המפלג לבדו:
תרצה שאצור גם גרסה סכמתית? Matankic - שיחה 15:10, 12 בספטמבר 2020 (IDT)
זה נראה מעולה, תודה! אם אתה יכול ליצור גרסה סכמתית זה יהיה מעולה. לגבי כיוונים חשבתי על: פרדס חנה, חדרה מזרח וחדרה מערב או מסילת החוף לצפון, דרום והמסילה המזרחית. מה דעתך? Shinaimm - שיחה 17:57, 12 בספטמבר 2020 (IDT)
מה דעתך על השרטוט החדש למפלג? תרצה שכך אצור גם לצומת? (כאמור, לא לפרופורציה...) Matankic - שיחה 22:13, 15 בספטמבר 2020 (IDT)
טוב אז זה נראה מעולה. לגבי הכיוונים, כוונתי הייתה שהם יהיו בתרשים הצומת, בכל אחד משלוש הקצוות, לפרדס חנה-כרכור, לחדרה מזרח ולחדרה מערב. במפלג מספיק מה שכתבת על המסילות והכיוונים ללא שמות התחנות. וזהו, אני כבר אציב את התרשימים הללו? או שתעדכן להם שם? מחכה בכיליון עיניים לצומת פלשת, אבל לא צריך להגיע לרמת פירוט כזו, זה מטורף, באחד הקודקודים יש חמישה מפלגים או יותר. אני גם אעלה עוד תמונות של הצומת הזה בקרוב. Shinaimm - שיחה 22:23, 15 בספטמבר 2020 (IDT)
כבר מחר אעבוד על זה, אשתדל שייצא טוב. בהחלט אשמח לצילומים / תרשימים של צומת פלשת, תוכל גם לשלוח אלי ישירות למייל. בברכה, Matankic - שיחה 22:49, 15 בספטמבר 2020 (IDT)
מה דעתך Shinaimm? לקחתי את השרטוט בקנה מידה גדול, עיבתי את המסילות וריווחתי בינהן. המפלג בתרשים אינו לפרופורציה, אך לדעתי מעביר נכונה את המסר. אם הסגנון מקובל עליך ואין עוד שינוים נדרשים, מבחינתי תוכל לשבץ בערך ואעבור לצומת הבאה (וודא שהחיצים אכן נכונים). Matankic - שיחה 00:48, 20 בספטמבר 2020 (IDT)
עכשיו התרשים מושלם. משיג את המטרה בצורה מדויקת, התקריב מעולה. (התוצאה אגב קרובה יחסית לתצורה של "צומת תל ברוך") המיקום של חלק מהמלל לא נכון, שלחתי לך מייל עם ההצעה שלי לתיקון. בכל מקרה, אני חושב שאשתמש בשרטוט שכולל את המפלג לבד, זה מסביר טוב מושג בשם "זנב הגנה" - בו המסוטים של שתי מסילות משיקות במצבים הפוכים כדי להגן על המסילה הראשית. העלאתי תמונות נוספות בקטגוריית הויקישיתוף של צומת פלשת, את חלקן אני אציב גם בערך בקרוב, שים לב ששם היה משולש רכבות במקור ואז "הלבישו" עליו עוד גשר. יש לו תיאור דיי טוב בערך ואם יש שאלות אני כמובן פה, קח את הזמן כי זו חתיכת עבודה.. Shinaimm - שיחה 23:20, 20 בספטמבר 2020 (IDT)
סידרתי את התרשים ואף הגדלתי מעט את הגופן. בקרוב / בהמשך אעבוד על פלשת. Matankic - שיחה 23:59, 20 בספטמבר 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── שלום Shinaimm, יצרתי תרשים לצומת פלשת. היה הרבה יותר פשוט ממה שציפיתי (נעזרתי בתצולמי אוויר מ-Govmap.gov.il שמספקים תצלומי לווין באיכות הגבוהה ביתור). האם ברור מהתרשים שיש בו גשר או צריך איכשהו להבליט אותו? אילו שמות / כתוביות תרצה שאוסיף לתרשים? הכיוונים נכונים? בברכה, Matankic - שיחה 11:35, 7 בנובמבר 2020 (IST)

עדכנתי בערך. Matankic - שיחה 16:18, 7 בנובמבר 2020 (IST)

הספקת לתקן את כל ההערות שיכולתי לתת מהגרסה הראשונה (סימון הגשר וכיוונים), זה מושלם . שנתקדם לצמתים הבאים? אני עוד לא כתבתי עליהם ערכים! צומת תל ברוך, צומת גורל ועוד Shinaimm - שיחה 17:51, 7 בנובמבר 2020 (IST)

תודה. אמשיך לטפל בבקשות קודמות, בהמשך אעבור על הצמתים הנוספים. Matankic - שיחה 18:25, 7 בנובמבר 2020 (IST)

סמלי כבאות[עריכת קוד מקור]

היי, בזמנך החופשי, תוכל בבקשה, לעבד את שתי התמונות הבאות: ו- הזה . וגם להוריד רקע לכנפיים האלה צופי אש, הצלה וכיבוי תעופתי- רשות שדות התעופה, כבאות והצלה- חוקר. הכנפיים זהות בעיצוב ל-. אני רוצה להוסיף את הסמלים האלה לערך כבאות והצלה לישראל. תודה מראש. McKaby - שיחה 15:28, 11 באוגוסט 2020 (IDT)

מעט עמוס, בהמשך אטפל בכל. Matankic - שיחה 21:08, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
בהחלט. כאשר תתפנה, כמובן. תודה. McKaby - שיחה 22:42, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
McKaby, אחד בוצע. לא הצלחתי לזהות את הפונט אז יצרתי טרייס ידני. אם תמצא את הפונט אתקן את הקובץ. Matankic - שיחה 12:49, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה! McKaby - שיחה 21:49, 12 באוקטובר 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── בעניין נוסף. בעייני יש מקום ליצור ערך-גלרייה לכל סמלי צה"ל. כבר יצרתי טיוטה עם תגי היחידות וחלק מהפאטצ'ים, עשיתי שהחלוקה תיהיה לפי סוג הסמל (תג יחידה/סיכה/פאטץ' וכו'). מה דעתך בעניין? אפשר גם לפצל למספר ערכם שונים, למשל ערך נפרד "גלריית סיכות צה"ל" Matankic - שיחה 17:29, 12 באוקטובר 2020 (IDT)

נראה טוב מאוד. אני בעד גלריה. רק צריך להתיעץ עם עוד חבריי , כי פעם הנתקלתי בזה שיש איזשהי מדיניות לגבי גלריות, ואני לא מכיר אותה. לגבי חלוקה, כעיקרון היא סבירה, הדבר היחידי שהייתי מתקן, זה בעייתי לקרוא לסמלי טייסות פאטצ'ים. כי פאטצ'ים נוצרו בעקבות הסמל, הסמל טייסת זה מאוד רשמי, הוא נוכח על דגל היחידה ועל זנב המטוס ועל כל מיני מסמכים רשמית של חיל האוויר וצה"ל, ויש לסמלים האלה היסטוריה שלמה. אז הייתי כותב פשוט: "סמלי טייסות". לגבי כל מיני פאטצ'ים של מערכים בחיל האוויר, הם פחות רשמים ומשתנים תדיר. אז אותם אולי צריך לחשוב אם למקם בגלריה.McKaby - שיחה 21:49, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
כמובן, החלוקה לא חייבת להיות כזאת, רק חשבתי על דרך כלשהי למיין סמלים. אפשר גם לצמצם ולהוריד סמלים/קטגוריות שפחות רלוונטיים או לחשוב על חלוקה אחרת. אתה מוזמן לשנות כרצונך את טיוטה שיצרתי. הבעיה ממנה אני חושש היא שהדף יהיה כבד מידי עם כל הסמלים. רק בגרסה הנוכחית ללא הסיכות הדף עובר את העשרה MB־ים. Matankic - שיחה 22:29, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
אולי להוריד חיל הים וחיל האוויר? לחיל הים בכל מקרה יש כבר גלריה נפרדת - סמלים ואותות בחיל הים הישראלי, ליצור משהו דומה גם חיל האוויר. ואז כל חיילות זרוע היבשה ואגפי מטכ"ל בגלריה שלישית שלך כמו שכבר עשית פחות או יותר.McKaby - שיחה 23:27, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
מקובל. איך יקראו הערכים? Matankic - שיחה 23:30, 12 באוקטובר 2020 (IDT)
McKaby יצרתי לבנתיים את הטיוטה טיוטה:סמלים ואותות בחיל האוויר הישראלי, מוזמן להוסיף ולהשמיט תוכן. אפשר גם לארגן את הסמלים בטבלאות ולא בגלריות, מה שתראה לנכון. Matankic - שיחה 17:18, 13 באוקטובר 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

בשביל דוגמא, הנה מוויקיפדיה באנגלית דוגמאות של גלריות לסמלים צבאים, גלריה מצומצמת בתוך הערך:

או דוגמאות לגלריה הכוללת והגדולה בתוך וויקישיתוף (commons.wikimedia)

McKaby - שיחה 20:24, 17 באוקטובר 2020 (IDT)

תודה McKaby, הסרתי מהטיוטה משתמש:Matankic/גלריית סמלי צה"ל סמלים של חיל הים, חיל האוויר ותגי יחידות היסטוריות. במקומם הוספתי קישורים לערכים / פסקאות.
האם לדעתך כדאי להפריד מהערך את סיכות החילות ולפתוח ערך נפרד? ואם צריך לשנות את שם הערך, למשל רק "סמלי צה"ל"? אתה מוזמן כמובן לערוך שינוים בטיוטה, גם מבחינת הסגנון. Matankic - שיחה 20:54, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
היי McKaby, הוסרו רקעים מהסיכות. בקרוב אעבוד על הצלה וכיבוי תעופתי הרצליה.
בברכה, Matankic - שיחה 21:58, 8 בנובמבר 2020 (IST)
תודה. אוסיף אותם לערך. McKaby - שיחה 10:39, 9 בנובמבר 2020 (IST)

היי Matankic,

הקובץ - קובץ:תג היחידה.png נראה נכון. החיצים המשתלבים מתאימים לאופי היחידה וכן בבסיס החרב מופיע המספר הבינארי של 888. אולי כדאי שיהיה לו גרסה SVG (או שתעדכן את הקובץ שלך). Geagea - שיחה 03:35, 18 בספטמבר 2020 (IDT)

הרפרנסים עליהם הסתמכתי הם אלו המופיעים בערך. פרט להם לא מצאתי תמונות נוספות ברשת ועל כן קשה היה לחלץ מהן משהו. אם מביטים היטב ברפרנסים אפשר להבחין (בקושי) שיש שם חיצים וספרות בינאריות, מה שלא ראיתי ממבט ראשון. עם זאת, גם בקובץ קובץ:תג היחידה.png יש שגיאות מינוריות בהן הבחנתי בתור גרפיאקי חובבן (ה-"trace" ברח למעצב וכו'), בנוסף לחוסר התאמה לתג הכתף (אותו גם ראיתי במיצאות); בצורת המגן, בצבעים וברקע החתך של הספרה שמונה. בדרך כלל, אם ההבדלים משש מינוריים אפשר להתעלם ולהמשיך, אבל אם יש שוני מהותי בין הסמל לתג הכתף, כפי שציינתי, לשיטתי אני מעדיף שלא להתעלם מהם. אפילו אם מקור השגיאה הוא בפס הייצור. בהמשך אצור גרסה וקטורית "משוכללת". שנה מתוקה, Matankic - שיחה 10:08, 18 בספטמבר 2020 (IDT)

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello Matankic/ארכיון 1,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)

סמלי צה"ל[עריכת קוד מקור]

היי. כל הכבוד על העבודה בנושא סמלי צה"ל. הערה קטנה, לפי דעתי, אין טעם שאותם סמלים יופיעו פעמיים. המטרה של הגלריה זה לציג כל מגוון הסמלים. עבור מבנה צה"ל יש ערך נפרד, אני מתכוון לחזרות הסמלים של גדודי תקשוב ויחידות תחזוקה גם בתוך אוגדות שונות. אני חושב, כדאי לעשות חלוקת הסמלים רק לפי חיילות או אגפי מטכ"ל ובנוסף סמלי אוגדות בנפרד (כי הם מולטי חיילי) ופיקודים בנפרד. כי אוגדות וחטיבות לפעמים מחליפים כפיפות ובגלריה לא צריך לעדכן את זה, מספיק עידכון בעץ מבנה צה"ל McKaby - שיחה 07:27, 23 בנובמבר 2020 (IST)

היי McKaby, רעיון טוב. אסיר מהטיוטה את כל הכפילויות, ואשקול מחדש את החלוקה לפי הצעתך. הערך-גלרייה העתידי עוד בשלבי בנייה וכמובן שייתכנו עוד שינוים, אתה מוזמן כמובן לערוך אותו איך שנראה לך לנכון. עוד לא ברור לי למשל כיצד ייכנסו לשם הסיכות בצה"ל ושאר סמלים, אולי יהיה צורך לחלק לתת נושאים בערכים נפרדים. Matankic - שיחה 08:04, 23 בנובמבר 2020 (IST)
McKaby סידרתי מחדש את הטיוטה. בכל זאת שמרתי על איזושהי חלוקה הגיונית. אם לדעתך החלוקה צריכה להיות זהה לדף "משתמש:KariEllien", אשמח לערוך את הטיוטה מחדש. בהמשך אטפל גם בכפילויות. Matankic - שיחה 21:58, 23 בנובמבר 2020 (IST)
McKaby הסרתי כפילויות (למעט אחדים). מוזמן לעיין. Matankic - שיחה 23:17, 24 בנובמבר 2020 (IST)

החלפת שם הקובץ[עריכת קוד מקור]

היי. אולי אתה מכיר איך לעשות זאת, פעם העלתי שני הקבצים: Maspen-haYam-Symbol-Israel-Navy.png ו- Maspen-haMate-Symbol-Israel-Navy.png, הם בויקישיתוף, והתבלבלתי בשמות שלהם. זה אמור להיות הפוך. צריך להחליף ביניהם את השם. האם תוכל לעזור? תודה. McKaby - שיחה 08:08, 25 בנובמבר 2020 (IST)

בוודאי, כבר אטפל בזה. Matankic - שיחה 10:05, 25 בנובמבר 2020 (IST)
בוצע בוצע. Matankic - שיחה 13:34, 25 בנובמבר 2020 (IST)