שיחת משתמש:Tamir Kalman – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Tamir Kalman בנושא תרגום ערך לאנגלית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 506: שורה 506:


[[משתמש:ברטוביניו|ברטוביניו]] - [[שיחת משתמש:ברטוביניו|שיחה]] 10:37, 15 ביוני 2021 (IDT)
[[משתמש:ברטוביניו|ברטוביניו]] - [[שיחת משתמש:ברטוביניו|שיחה]] 10:37, 15 ביוני 2021 (IDT)
:שלום [[משתמש:ברטוביניו|ברטוביניו]], לצערי אני לא מתעסק בכתיבת ערכים בתשלום, ובזמן האחרון גם בקושי כותב ערכים בהתנדבות ולכן אני לא אוכל לעשות זאת. אני לא מכיר עורך שייקח על עצמו את המלאכה, ואני מאחל לך בהצלחה במציאת אדם שיתאים יותר למשימה. [[משתמש:Tamir Kalman|תמיר]] • [[שיחת משתמש:Tamir Kalman|שיחה]] • [[ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם יחסי החוץ|נפתחים לעולם]] 13:28, 15 ביוני 2021 (IDT)

גרסה מ־13:28, 15 ביוני 2021

הזמנה לבית ספר ויקיפדיה!

היי תמיר, מה שלומך? אני מזמין אותך להצטרף לבית ספר ויקיפדיה, מיזם נחמד שנוכל להעביר בו את הזמן בלי בית ספר. GUNR7229 - שיחה 14:33, 15 במרץ 2020 (IST)תגובה

מציאת בורר

שלום תמיר היכן אני יכול למצוא מגשר או בורר בעניין סכסוך עריכה? אני מנסה להוסיף מספר פרטים בעניין רצח דני כץ, אך כל מה שאני מוסיף נמחק על ידי משתמש אחר בטענה שהאינפורמציה לא רלוונטית. בינתיים אני כותב דברים אחרים. תודהדוידי רוזניפלד - שיחה 18:41, 16 במרץ 2020 (IST)תגובה

אתה יכול לבחור כל בורר שאתה רוצה מהעורכים בוויקיפדיה, ובתנאי שהוא מקובל על שני הצדדים. אם הצד השני לא מסכים לבוררות, אתה יכול לפנות לביורוקרט שיחייב אותו להסכים. תמירשיחהנפתחים לעולם 10:05, 17 במרץ 2020 (IST)תגובה
חיוב בוררות הוא אירוע נדיר מאוד ומתרחש רק אם כלו כל הקיצין ונכשלו כל ההליכים הארוכים. זה לא משהו שאפשר לעשות מחר בבוקר. כמו כן, אין כל חובה להסכים לבוררות או לזהות הבורר בשלב מוקדם של הדיון. בכל ההיסטוריה של הוויקיפדיה העברית התרחש הדבר פחות מחצי תריסר פעמים. גילגמש שיחה 11:00, 17 במרץ 2020 (IST)תגובה
תודה על התיקון הנדרש. לא עקבתי אחרי הדיון כך שאני לא יודע מה באמת צריך לעשות, ובכל מקרה אני הייתי מנסה לגבש הסכמה רחבה בין המשתתפים בדיון. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:11, 17 במרץ 2020 (IST)תגובה

יחסי החוץ של דנמרק

שלום תמיר. אשמח אם תוכל לספק לי קישורים/לכתוב במסגרת המתקפה החודשית את הערכים שנותרו באירופה ובמזרח התיכון. בברכה. על הטוב - שיחה 23:09, 17 במרץ 2020 (IST)תגובה

היי על הטוב, הוספתי קישורים לכל המדינות הרלוונטיות. אני אשתדל להוסיף עוד מדינות בהמשך, וכמובן לכתוב. בהצלחה בהמשך הכתיבה, הקצב שלך מורגש בהחלט. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:33, 18 במרץ 2020 (IST)תגובה

שלום תמיר. שמי יועד שני.

אני רוצה ליצור דף ויקיפדיה על אורה ויאיר שני.

אנשים מדהימים שמידי שנה מפיקים אירוע מדהים למען פצועי צה"ל. אירוע שבו נמצאים כל שנה אנשים מהצמרת המדינית ולאורך השנים היו בו ראשי ממשלות ועוד..

תורמים ועושים כל כך הרבה למען פצועי צה"ל. אנשים שהקריבו מחייהם בשבילי ובשבילך.

אני מצרף מסמך שכתבתי עליהם.

בתודה, יועד שני. 052-2768617 Office-at-YoadShani.com


אורה ויאיר שני

הקדמה: אורה ויאיר שני. זוג נשוי. ידועים כהורים המאמצים של פצועי צה״ל פגועי ראש, משוקמי בית לוינשטיין.

זכו באות הנשיא למתנדב, בתואר יקירי העיר רעננה ובתואר יקירי קופת חולים כללית. אורה זכתה בתואר אשת השנה על ידי מועדון ליונס רעננה פנינת השרון. לאורך השנים זכו אורה ויאיר שני בפרסים ובתארים רבים בעקבות התנדבותם ותרומתם.

כל שנה בחודש דצמבר מפיקים אורה ויאיר ערב הצדעה גדול על מנת לחלוק כבוד לאותם החיילים, כוחות הביטחון ונפגעי טרור אשר היו מוכנים להקריב מעצמם בשביל מדינת ישראל.

יאיר צלף מצטיין וחבר כבוד של המשמר האזרחי שם התנדב במשך שנים רבות.

מעל 25 שנה אורה היא יו"ר האגודה למלחמה בסרטן ברעננה. יאיר אחראי על איסוף קופות התרומה בעיר רעננה. אורה היא בין מקימות מרכז הסיוע לנשים נפגעות תקיפה מינית ברעננה. (1202).

--

ביוגרפיה

אורה שני (נולדה ב-9 לדצמבר 1943) נולדה בבית החולים העמק בעפולה לאריה ודבורה זוסמן.


אורה גדלה בבית בלפור בבלפוריה בסמוך לסבא וסבתא חנה ומורדכי סלצקי אשר אירחו את הלורד בלפור בביקורו בישראל ב-1925. הבית (בבלפוריה) קיים עד היום ומשמש לכינוס המשפחה הגדולה, הנכדים הנינים ובני הנינים של חנה ומורדכי סלצקי. המשפחה מתכנסת בחגים ולקייטנה משפחתית לשבוע אחד בקיץ. אורה למדה בבית הספר יזרעאל ולאחר מכן בתיכון יזרעאל.

בשירותה הצבאי: שירתה כמ"כית בבסיס הדרכה של טירוניות בבה״ד 12. ולאחר מכן שימשה כמש״קית ת״ש וממלאת מקום קצינת חן בבסיס חיל האוויר רמת דוד.

לאחר תקופת הצבא אורה הייתה מדריכת של״ח ואחראית על בחינות הבגרות בתיכון תל אביב. במקביל עשתה בחינות הוראה באוניברסיטה על מנת לשמש כמורה מוסמכת, ועברה אותם.

לסירוגין אורה הייתי רכזת הבחינות באוניברסיטת תל אביב במקצועות הבריאות, רכזת בחינות הבגרות בבתי ספר תיכוניים שונים, מורה לספרות, מדריכת של"ח ומחנכת.

יאיר שני (נולד ב-9 בספטמבר 1940) נולד בבית החולים הדסה בתל אביב לחיים ועטל שניידר. וגדל ברחוב פרץ חיות בתל אביב. בתקופת היסודי למד בבילו בתל אביב ולאחר מכן בתיכון ב' צייטלין בתל אביב. בשירותו הצבאי: שירת כצפן. לאחר תקופת הצבא למד באוניברסיטה ראיית חשבון, וסיים בהצלחה.

יאיר שימש כמנהל החשבונות הראשי בחברות גדולות במשק כדוגמת: תנובה אקספורט, אמישרגז וצ'מפיון מוטורס.

ב-22.3.1966 התחתנו אורה ויאיר.

לאורה ויאיר שני ארבע ילדים: ליאור, אורן, אורית והילה. מילדותם חונכו לערכי ההתנדבות והנתינה. כיום הם שותפים מלאים בארגון האירוע ומכירים את כל החיילים מאז היותם קטנים, משפחת שני אירחה את החיילים וביקרו אותם בבית החולים. וכן הנכדים הולכים בעקבותיהם, ערכי ההתנדבות והנתינה עוברים מדור לדור. -- ערב הצדעה לפצועי צה"ל וכוחות הביטחון ששוקמו בבית החולים לוינשטיין ממלחמת שלום הגליל הראשונה (1982) ועד היום. בכל שנה בחג החנוכה אורה ויאיר מפיקים ביוזמתם אירוע גדול ומכובד למען פצועי צה"ל פגועי הראש ששוקמו בבית לוינשטיין. האירוע הראשון התקיים בשנת 1982 בבית גד מנלה קיבוץ תל יצחק בעזרתו של בנק (ברוך) שרוני ז"ל. בשנים האחרונות מתקיים האירוע בחוות רונית באדיבותו של הבעלים אהוד בן גרא.

כמו בכל שנה מגיעים לאירוע אנשים מהצמרת הביטחונית וה"בריאותית" וכן אמני ישראל. כמה אנשים שכבר היו באירוע: אהוד ברק, בנימין נתניהו, אהוד אולמרט, משה בוגי יעלון, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה לשעבר נחום חופרי, ראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי, ברי סחרוף, שירן הוברמן‎, מרגלית צנעני, תת אלוף סמי הולצ'קן, יו"ר ארגון נכי צה"ל עו"ד עידן קליימן, מנכ"ל קופת החולים כללית אהוד דודסון, סמנכ"ל ראש חטיבת בית החולים כללית פרופסור מיכאל שרף, מנהל בית החולים לוינשטיין ד"ר חגי אמיר, מנהל בית החולים לוינשטיין לשעבר ומנהל מחלקת שיקום שדרה פרופסור עמירם כץ, מנהל בית החולים לוינשטיין לשעבר פרופסור יעקב הרט, יו"ר עמותת נכי צה"ל האלוף אליעזר שקדי, יו"ר עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין ארז מלצר, מנהל קרן נכי צה"ל משה שמא, סגן יו"ר עמותת הידידים של בית החולים לוינשטיין ויו"ר עמותת בית החולים מאיר בכפר סבא דוד בן בסט. מנכ"לית וחברי ההנהלה של עמותת הידידים של בית החולים לוינשטיין. מנהלי מחלקות וסקטורים, רופאים, אחיות והצוות הטיפולי של בית החולים לוינשטיין. הצוות הטיפולי המסור והנהלת מרכז השיקום מרגוזה יפו.

-- אורה שני כיו"ר האגודה למלחמה בסרטן רעננה. אורה שני מכהנת כיו"ר האגודה למלחמה בסרטן רעננה כבר מעל 25 שנה, וזאת כמובן בהתנדבות. כבכול שנה אורה אחראית על מבצע הקש בדלת של האגודה למלחמה בסרטן ברעננה. לצורך כך אורה נמצאת בקשר ישיר עם בתי הספר לענייני הלוגיסטיקה. יאיר אחראי על הכספים (רואה חשבון במקצועו).

אורה נמצאת בקשר עם חולים רבים וכאלה המתקשים לטפל בעצמם. לצורך כך מגיע אורה עד לבית החולה ושומרת איתו על קשר אישי גם לאחר מכן.

אורה אחראית על גיוס המתנדבים.

אורה גם עוזרת טלפונית לחולים ומפנה אותם לגופים הרלוונטים לצורך טיפולם ולקבוצות תמיכה.

-- יום שני מ1982 ועד היום מקיימים אורה ויאיר את מסורת יום שני. בכל יום שני אורה ויאיר יוצאים עם החיילים (פגועי הראש משוקמי בית לוינשטיין) למסעדה, לסרט או לכל מקום בילוי איכותי אשר מסכים לארח את החיילים על חשבונו.

התחלת המסורת על פי יאיר: בשנת 1982 שמחה הולצברג ז"ל המכונה אבי הפצועים לקח כמה מהחיילים להופעה של יהודה פוליקר. לצורך כך הזמין הולצברג מונית אחת שתיקח את החיילים להופעה. אבל מספר המקומות במונית מוגבל ומי שלא הספיק לתפוס מקום נשאר לבכות בבית החולים. אורה ויאיר פעלו. יאיר הגיע עם רכב הסטיישן ואורה עם החיפושית. הם לקחו את כל הפצועים להופעה ודאגו להכניסם. אורה ויאיר ראו שלקחת את החיילים לבילוים, ולהוציא אותם מכותלי בית החולים עושה להם מאוד טוב ומכניס אור לחייהם. בתקופה ההיא הם הוציאו את החיילים לכל מיני מקומות כמעט בכל יום. אחרי כמה זמן התייצבה המסורת על יום שני. מאז ועד היום.

-- פועלו של יאיר שני במשמר האזרחי רעננה יאיר התגייס למשמר האחזרי בשנת 1978. מכוון שאהב יאיר את הירי הצטרף למשמרת הצלפים של המשמר האזרחי ברעננה. יאיר התנדב במשמר האזרחי יותר מ20 שנה. יאיר לא הרג אף אחד מעולם.


-- יקירי העיר רעננה אורה ויאיר שני ב-7 בפברואר 2008 א' באדר א' ה'תשס"ח החליטה ישיבת מועצת העיר על הענקת התואר יקירי העיר רעננה לשני תושבי העיר, בני הזוג, שהתנדבותם הינה דוגמה ומופת של חריצות, אחריות, מסירות ודבקות במטרה לאורה ויאיר שני. התעודה הוענקה בתקופתו של נחום חופרי כראש העיר רעננה.

על מלאכת הקודש המשותפת זו לצד זה, מאז מלחמת "שלום הגליל", למען חיילים נפגעי ראש בבית החולים בלוינשטיין. על התמסרותכם שאינה מובנת מאליה, וקשריכם החמים עם החיילים ומשפחותיהם.

על ארגון עשרות רבות של אירועי התרמה למען החיילים הפצועים, מכירות פומביות והפקות אירועים חברתיים איתם ולמענם.

על יוזמתכם הנפלאה לקיים מפגש שבוע קבוע בכל ימי שני בשבוע, עם הפצועים ויציאה איתם לתיאטרון, למופע או אירוע חברתי.

על עבודתכם המסורה בהנהלת עמותת הידידים של בית החולים לוינשטיין.

על מימוש רעיון הקמת הטרמפיאדה הראשונה בשנות השמונים והפעלתה.

על מעורבותך אורה בהקמת "מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" והתנדבותך בו עד עצם היום הזה.

על חלקך יאיר בפעילות "המשמר האזרחי" ועל עיסוקך בו בהדרכת מתנדבים.

על יוזמתכם המשותפת, המתמידה ומחממת הלב, לארח בביתכם בכל ערב חג עצמאות כמאה וחמישים חיילים נכים.

על הצטרפותך אורה ל"אגודה למלחמה בסרטן" ומילוי תפקידך כיו"ר האגודה, וכל פעילותך יאיר באיסוף קופות ההתרמה של האגודה.

ועל עזרתכם לתושבי העיר הנזקקים לעצה, תמיכה או סיוע.

על כל מעשיכם אלה ושאר יוזמותיכם, מוענק לכם הערב תואר "יקירי העיר רעננה.


יועד שני - שיחה 11:40, 19 במרץ 2020 (IST)תגובה

יחסי סינגפור–תאילנד

שלום תמיר. האם הינך כותב עדיין את הערך הזה, או שהחלטת לוותר עליו? בברכה. על הטוב - שיחה 12:18, 19 במרץ 2020 (IST)תגובה

אתה מוזמן לכתוב את הערך. כנראה שאני לא אספיק להשלים אותו. תמירשיחהנפתחים לעולם 13:07, 19 במרץ 2020 (IST)תגובה
תודה רבה. כמו כן תודה על הקישורים שהוספת ביחסי החוץ של דנמרק. אני מתמקד תחילה בערכים של אירופה, אז אשמח מאוד שאתה תתמקד כעת בערכים של המזרח התיכון ואחרים. בברכה. על הטוב - שיחה 21:11, 19 במרץ 2020 (IST)תגובה
אני אשמח לעזור בתחום של המזרח התיכון ואולי גם באסיה ואפריקה. המשך יום טוב. תמירשיחהנפתחים לעולם 10:29, 20 במרץ 2020 (IST)תגובה
שבוע טוב. מאחר ואתה באמצע לתרגם את הערך הנ"ל אני לא יכול לתרגם אותו. לכן אשמח אם אתה תשלים את העבודה, ואם אינך יכול/רוצה תמחק את התרגום שלך כדי שאני אוכל לתרגם את הערך. בברכה. על הטוב - שיחה 23:05, 21 במרץ 2020 (IST)תגובה
מחקתי. בהצלחה בכתיבת הערך. תמירשיחהנפתחים לעולם 08:56, 22 במרץ 2020 (IST)תגובה

מדליית כסף עבורך!

היי תמיר, מה שלומך? ברגעים אילו הסתיים שיעור מוזיקה, השיעור הראשון בבית ספר ויקיפדיה. לצערי לא כתבת ערך במסגרת בית הספר במהלך השבוע, ולכן אני נאלץ להביא לך הפרעה! במהלך השבוע הקרוב יתקיים שיעור קולנוע, בו נהיה צריכים לכתוב ערכים על סרטים, סדרות טלוויזיה ומה שביניהם. אני אשמח שתיקח חלק פעיל במהלך השיעור! שיהיה לך שבוע מצוין! GUNR7229 - שיחה 00:02, 22 במרץ 2020 (IST)תגובה

יום הולדת שמח!!!

מ ז ל ט ו ב ! יוסף יצחק-שיחה, א' בניסן ה'תש"ף. 10:00, 26 במרץ 2020 (IST)תגובה

מ ז ל ט ו ב ! לך תמיר היקר. בהמשך לברכה שנתתי לך בוואטסאפ אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 13:09, 26 במרץ 2020 (IST)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 23:42, 26 במרץ 2020 (IST)תגובה
תודה רבה על כל הברכות. שמחתי לקרוא. אופק, אלעדב. ויוסף יצחק. תמירשיחהנפתחים לעולם 12:03, 27 במרץ 2020 (IDT)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! Ewan2 - שיחה 23:56, 28 במרץ 2020 (IDT)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! באיחור כבד. Mbkv717שיחה • ד' בניסן ה'תש"ף • 00:35, 29 במרץ 2020 (IDT)תגובה
(מגיעות לי מכות, אבל...) באיחור כבד – מזל טוב דגש חזק - שיחה 00:34, 30 במרץ 2020 (IDT)תגובה

בית ספר ויקיפדיה - שיעור גאוגרפיה!

אהלן תמיר! ראיתי שהשבוע לא הייתה פעיל בשיעור קולנוע שנעשה במסגרת בית ספר ויקיפדיה. אני יכול להסיק שזה בגלל פחות התחברות לנושא, או חוסר זמן. רציתי לעדכן אותך שהשבוע יתקיים בבית הספר שיעור גאוגרפיה, בו ניתן לכתוב ולערוך ערכים הקשורים לגאוגרפיה, ביניהם ערים, מחוזות, יחסי חוץ, נופים, מקומות, אישים, אירועים היסטוריים וכו'. לפי הערכים שכתבת אני מאמין שהשיעור הזה הוא במיוחד בשבילך, לכן אני אשמח לראות אותך פעיל! רציתי לעדכן אותך גם שלאחר שיחה עם קרן ויקימדיה הוחלט לחלק פרסים למשתתפים הפעילים במיזם. נתראה בשיעור! GUNR7229 - שיחה 13:33, 29 במרץ 2020 (IDT)תגובה

המתקפה החודשית

שלום תמיר. לדעתי הייתה לך טעות קטנה בספירה. החודש נכתבנו (לצערי) רק 68 ערכים ולא 73 ערכים. אולי אני טועה, אך בכל זאת כדאי שתבדוק שוב. בברכה. על הטוב - שיחה 18:14, 1 באפריל 2020 (IDT)תגובה

לפי הבדיקה שלי, ב היו 41 ערכים עד המתקפה, ואחריה היו בה כבר 114, אבל יכול להיות שנפלה טעות. איך אתה בדקת, כך שאוכל לבדוק שוב? תמירשיחהנפתחים לעולם 10:37, 2 באפריל 2020 (IDT)תגובה
אני ספרתי את הערכים ברשימה, אבל בהחלט יכול להיות שאני טועה. בברכה. על הטוב - שיחה 11:08, 2 באפריל 2020 (IDT)תגובה

בית ספר ויקיפדיה - שיעור ספרות!

שלום תמיר! לאחר שיעור גאוגרפיה מוצלח במסגרת המיזם בית ספר ויקיפדיה, רציתי לעדכן אותך שהשבוע יהיה שיעור ספרות. במסגרת שיעור ספרות יהיה ניתן לכתוב ולערוך ערכים בנושא ספרים, סיפורים, קומיקס, סופרים, מאיירים, מחזות, דמויות ספרותיות, חברות הוצאה לאור, פרסים בתחום, עיבודים המבוססים על הנושאים וכו'. כמו כן, רציתי לומר לך תודה רבה על כתיבת הערך שכתבת במהלך שיעור גאוגרפיה! המשך כך! GUNR7229 - שיחה 14:08, 5 באפריל 2020 (IDT)תגובה

סימון עריכות כבדוקות

היי תמיר, מה שלומך? אני רואה שאתה מסמן הבוקר הרבה עריכות כבדוקות, ביניהן עריכות שהן טעויות חוזרות בערך ראסל וסטברוק שטרם בוטלו. הדבר יכול להיות בעייתי, כי הסימון של עריכה כבדוקה יכול להביא מנטרים שלא לשים לב אליה - בדיוק בשביל זה נוצר הכלי של סימון עריכות כבדוקות. אנא הקפד לסמן עריכה כבדוקה רק אם היא בוודאות אינה טעות/השחתה. תודה רבה, Alon112 - שיחה 11:55, 30 באפריל 2020 (IDT)תגובה

תודה רבה שהסבת את תשומת ליבי, פשוט התחלתי להשתמש באחד הגאדג'טים שקשורים לניטור וכנראה שעשיתי טעות. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:57, 30 באפריל 2020 (IDT)תגובה

שלום. אשמח שתעזור לי: 1.אין לי מושג איך, אך דף המשתמש שלי (וראיתי שגם של עוד כמה בודדים) מופיע בקטגוריית תיבות-משתמש (באות ת), כמובן בטעות. מה עושים בשביל שלא אופיע שם (ומדוע הופעתי שם מלכתחילה), וכן ששאר המשתמשים שנכנסו בטעות לקטגוריה זו- ימחקו משם??

2.התחלתי טיוטה על ערך חדש בויקיפדיה הערך הזה וכבר חילקתי לפרקים, אך אני רוצה לשנות את סדר הפרקים ואולי גם אצטרך להוסיף פרק נוסף. כיצד אני מגיע לעריכת קוד מקור של הדף כולו ולא רק של פרק מסויים??

תודה רבה על עזרתך ויום טוב, מנדל אסולין - שיחה 12:04, 13 במאי 2020 (IDT)מנדל אסוליןתגובה

בתשובה לשאלותיך: 1. שמתי לב שהקטגוריה מופיעה בדף המשתמש שלך בשורה השישית. על ידי מחיקת השורה דף המשתמש שלך לא ישויך יותר לקטגוריה הזאת.
2. בראש הדף, מעל שם הערך, קיימת שורה ובה כתוב: ערך, שיחה, ובצד השמאלי קריאה, עריכת קוד מקור, עריכה (לעריכה חזותית) וגרסאות קודמות. בלחיצה על אחד מכפתורי העריכה אתה יכול לערוך את כל הדף. אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לכתוב. תמירשיחהנפתחים לעולם 12:15, 13 במאי 2020 (IDT)תגובה
שלום. אני לא רואה שום דבר בשורה השישית של דף המשתמש שלי. תוכל אולי לצלם לי מה למחוק, או למחוק בעצמך? עדיף לצלם כדי שאוכל למחוק גם את שאר המשתמשים שמופיעים בקטגוריה שציינתי. תודה
נראה שהקטע אליו התכוונתי נעלם. כנראה שמחקת אותו בעצמך כי אני לא מוצא שוב את הקטגוריה שהתכוונת אליה. תמירשיחהנפתחים לעולם 13:04, 13 במאי 2020 (IDT)תגובה

ערך על שם דניאל גרינברג

אשמח אם תוכל לעזור לי עם הערך כדי להעלות אותו למרחב הערכים https://he.wikipedia.org/wiki/טיוטה:דניאל_גרינברג

--Odedbarzilay - שיחה 16:15, 25 במאי 2020 (IDT)תגובה

נתז נשימתי

תודה רבה מקרב לב על יצירת הערך החשוב נתז נשימתי. הוא כתוב מצוין, כל הכבוד. תודה, -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 22:17, 13 ביוני 2020 (IDT)תגובה

תודה רבה על הפידבק. אני שמח שאהבת את הערך. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:17, 14 ביוני 2020 (IDT)תגובה

הזמנה לבית ספר ויקיפדיה

שלום Tamir Kalman!

רציתי להזמין אותך למיזם בית ספר ויקיפדיה, מיזם כיף ונחמד שניתן להעביר בו את הזמן בימי הקיץ החמים.

בית הספר הוקם ונוהל על ידי GUNR7229 ב-15 במרץ 2020, לאחר שהוחלט לסגור את בתי הספר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בבית ספר ויקיפדיה כולם הוזמנו ללמוד, בעיקר תלמידים שבית ספרם נסגר והם חפשו תעסוקה. המיזם נסגר ב-30 במאי, תקופה קצרה לאחר שהוחלט להחזיר את הלימודים בבתי הספר. בית הספר חזר לפעילות ב-21 ביוני 2020, עם תחילת "החופש הגדול" תחת ניהולו של הארי פוטר 73.

אודות המיזם בקצרה: בכל שבוע יתקיים במסגרת המיזם שיעור בנושא מתחלף, למשל: מוזיקה, היסטוריה, ספרות, של"ח, ערבית, אמנות וכו'. אתה רשאי לכתוב במסגרת המיזם ערכים מתוך רשימה בנויה מראש או להוסיף לרשימה ערכים נוספים ולכתוב אותם.

נשמח מאוד אם אם תחליט להצטרף למיזם על ידי הוספת החתימה שלך כאן.

בברכה, הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 21:02, 17 ביוני 2020 (IDT)תגובה

@

אשמח להתייחסות. המלך הכחוליצירת קשרמיזם ביכורים 18:03, 27 ביולי 2020 (IDT)תגובה

יחסי החוץ של אינדונזיה

שלום תמיר. האם תרצה לשלב איתי כוחות ולהריץ ערכים של יחסי החוץ של אינדונזיה, בדגש על הערכים עם המעצמות השונות? בברכה. על הטוב - שיחה 18:59, 24 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

היי על הטוב, כמו שאתה בטח יודע החודש מתקיימת במיזם יחסי החוץ המתקפה החודשית בנושא אינדונזיה. עם זאת, אני אשמח לשתף פעולה בהוספת ערכים חדשים. איך אתה מציע לשתף פעולה? תמירשיחהנפתחים לעולם 19:41, 24 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
אני בהחלט יודע שהמתקפה היא החודש על אינדונזיה ואף השתדלתי לכתוב כמה ערכים כחלק מהמתקפה, ולכן הצעתי את שיתוף הפעולה. המדינות החשובות בעיני הן סין, הודו, פקיסטן, מלזיה, הפיליפינים, ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. תבחר אתה איזה מדינות אתה רוצה לכתוב ואני אשתדל לכתוב את האחרות (או חלקן). בברכה. על הטוב - שיחה 19:47, 24 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
אני אוכל לקחת רק ערכים בודדים בגלל כמה עבודות שאני צריך להספיק לפני כן. בכל מקרה, אני אכתוב על סין, פקיסטן, ארגנטינה ואוסטרליה. תמירשיחהנפתחים לעולם 22:30, 25 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
בסדר גמור. מעולה. אני אשתדל לכתוב את השאר. רק שים לב שעל ארגנטינה כבר כתבתי. בברכה. על הטוב - שיחה 16:47, 26 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
מצוין. אם כך אני אכתוב על מה שנשאר. על הטוב. תמירשיחהנפתחים לעולם 17:45, 26 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
תודה רבה. בברכה. על הטוב - שיחה 17:49, 26 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
רק לתשומת לבך כתבתי גם את הערך על פקיסטן. בהצלחה בכתיבת הערכים שנותרו. בברכה. על הטוב - שיחה 17:00, 30 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
מצוין. תודה רבה. תמירשיחהנפתחים לעולם 19:52, 30 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
תודה על הערך יחסי אינדונזיה–סין. ערך מצוין ומעולה. מאוד נהניתי לקרוא אותו. כעת אני מצפה לערך יחסי אוסטרליה–אינדונזיה. בברכה. על הטוב - שיחה 21:16, 12 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
תודה רבה על המחמאות, כמובן שגם הערכים האחרים שהבטחתי לכתוב ייכתבו כבר בימים הקרובים. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:22, 13 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

כוכב הפורטלים עבורך!

כוכב הפורטלים
אלוף! Jpaulx - שיחה 13:43, 5 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

שאלה של עזריאל המלך (20:59, 8 בספטמבר 2020)

שלום שמי עזריאל, יש ערכים שאני לא מוצא במחשב הזה אבל אצל חבר שלי הוא כן מוצא, תוכל לעזור לי אין לתקן --עזריאל המלך - שיחה 20:59, 8 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

שלום עזריאל, יתכן שהבעיה קשורה לדפדפן שלך, למרות שאני לא מבין בזה הרבה. אם מדובר בערך חדש שנערך לפני זמן קצר, יכול להיות שהמטמון של הדפדפן שלך לא התעדכן בזמן שאתר כן. אם זה המקרה, הערך יופיע גם אצלך בקרוב. אני מציע לך לפנות גם לדלפק הייעוץ או לאמיר, שם אולי יעזרו לך יותר ממני. תמירשיחהנפתחים לעולם 22:52, 8 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
עזריאל המלך, תוכל לומר באילו ערכים מדובר? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 13:33, 9 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

שאלה של ניצה קאליש (01:03, 30 בספטמבר 2020)

שלום וברכה ניסיתי להוסיף 2 תמונות ולא הצלחתי אשמח לעזרה ניצה --ניצה קאליש - שיחה 01:03, 30 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

שלום ניצה, אם תוכלי אשמח שתפרטי יותר על הדף בו ניסית להוסיף את התמונות, ועל הדרך שבה ניסית לעשות את זה. תמירשיחהנפתחים לעולם 08:51, 30 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה


תעביר את זה הלאה

תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על העמידה לצידי בזמנים הקלים והקשים ועל תרומתך הבלתי נדלית למיזם!.
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

מעריך אותך מאוד, אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 18:39, 5 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

שאלה של נועם ליבוביץ (23:48, 5 באוקטובר 2020)

כתבתי ערך לפני שנרשמתי, כמה זמן לוקח לו להתפרסם? תודה רבה --נועם ליבוביץ - שיחה 23:48, 5 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

הוא אמור להתפרסם באופן מיידי. איך קוראים לערך? תמירשיחהנפתחים לעולם 09:48, 6 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

יחסי ארצות הברית–ספרד

שלום תמיר. ראשית תודה על הערכים יחסי אינדונזיה–סין ויחסי אוסטרליה–אינדונזיה (שבדרך). האם תוכל במסגרת המיזם החודשי לטפל בערך יחסי ארצות הברית–ספרד בזמן שאני אשתדל לכתוב כמה שיותר ערכים על ספרד (לאחר שאסיים את המתקפה על צ'ילה)? בברכה. על הטוב - שיחה 21:06, 7 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

אני אשתדל לעבוד על הערך בשבועות הקרובים. תמירשיחהנפתחים לעולם 17:16, 8 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה
תודה רבה. בברכה. על הטוב - שיחה 20:41, 8 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

שאלה של איתמראלי (22:38, 11 באוקטובר 2020)

שלום תמיר אני מעוניינת להעלות קובץ תמונת פורטרט לערך שלי כתמונה חופשית ולתת קרדיט לצלם ברשותו. לא מצליחה לעשות את זה. האם תוכל לעזור לי? --איתמראלי - שיחה 22:38, 11 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

שלום איתמראלי, אם את רוצה להעלות תמונה ולצרף קרדיט לצלם אפשר לעשות את זה כאן. אם את רוצה לקבל עזרה בדרך שבה מעלים את התמונה, אפשר לקרוא את הדף הזה ובהמשך להיעזר בדף עזרה:הוספת תמונה לערך. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לשאול. תמירשיחהנפתחים לעולם 09:02, 12 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

שאלה של Mezoza (07:57, 1 בנובמבר 2020)

שלום תמיר איך אני יכול לפתוח דך ערך חדש בויקיפדיה?

אשמח להדרכתך. שבי יקותי 052-250-9003 📞 --Mezoza - שיחה 07:57, 1 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שלום Mezoza, הדרך המקובלת היא לחפש את שם הדף בוויקיפדיה, ואם הוא לא קיים ללחוץ על הקישור המתאים במשפט "יצירת הדף ... באתר הוויקי הזה, או לחילופין לפנות לכאן: יצירת ערך. בהצלחה! תמירשיחהנפתחים לעולם 08:54, 1 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של דוד גור אריה (18:07, 1 בנובמבר 2020)

שלום, רציתי לקבל קצת מידע על העלאת סרטונים לויקיפדיה. (כגון: האם יש אפשרות להעלות סרטונים באיכות טובה?, או אם צריך שהקובץ יהיה בפורמט מסויים?) --דוד גור אריה - שיחה 18:07, 1 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שלום דוד גור אריה, אפשר להעלות סרטונים לוויקישיתוף, אתה יכול לצפות בהסבר בוויקיפדיה העברית כאן או
ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא כאן בוויקישיתוף
. תמירשיחהנפתחים לעולם 10:52, 3 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של נחמן 148 (11:50, 2 בנובמבר 2020)

שלום רציתי לדעת איך אני יוצר ערך חדש --נחמן 148 - שיחה 11:50, 2 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

היי נחמן 148 וברוך הבא לוויקיפדיה, הדרך המקובלת היא לחפש את שם הדף בוויקיפדיה, ואם הוא לא קיים ללחוץ על הקישור המתאים במשפט "יצירת הדף ... באתר הוויקי הזה, או לחילופין לפנות לכאן: יצירת ערך. בהצלחה! תמירשיחהנפתחים לעולם 10:52, 3 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של Viki-googel (15:02, 3 בנובמבר 2020)

מה נשמע חונך יקר? אי אתהה מרגיש היוו? אין לי שאלה, מאוד מתרגש להתחיל!! --Viki-googel - שיחה 15:02, 3 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של Linoy Menda (14:27, 4 בנובמבר 2020)

היי תמיר :) כחלק ממשימת בונוס קטנה באוניברסיטה אפשרו לנו לבחור ערך באנגלית בתחום הביואינפורמטיקה ולתרגמו לעברית. הכנתי את הערך והדבר האחרון שנותר לי הוא References ומקורות. אם תרגמתי את הערך מאנגלית האם אני צריכה להכניס את כל הReferences שהופיעו בדף באנגלית? האם יש הסבר קצר איך עושים זאת? תודה רבה, לינוי --Linoy Menda - שיחה 14:27, 4 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שלום לינוי וברוכה הבא לוויקיפדיה, אם תרגמת את הערך מאנגלית יש צורך להכניס את הערות השוליים והקישורים החיצוניים. בנוגע להערות שוליים, אפשר ליצור אותן מחדש בעברית, ואפשר כמובן להעתיק (הדוגמה מהערך באנגלית Abberton, Essex (אנ') הערת שוליים 1) באופן הבא: {{הערה|{{cite web|url=http://www.colchester.gov.uk/parish_council.asp?sec_id=146 |title=Parish/Town councils and councillors |accessdate=2007-01-21 |work=www.colchester.gov.uk |url-status = dead|archiveurl=https://web.archive.org/web/20060926080229/http://www.colchester.gov.uk/Parish_council.asp?sec_id=146 |archivedate=2006-09-26}}}}, וחשוב לשים לב שבאנגלית משתמשים ב-<ref> בהתחלה ובסוף, מה שפחות בשימוש בעברית. לעומת זאת, בעריכה חזותית אפשר לגרור את ההערה מערך אחד לשני. במקרה של קישורים חיצוניים כדאי ליצור אותם מחדש בעברית או פשוט להעתיק אותם. אם יש עוד שאלות, את מוזמנת לשאול. בהצלחה! תמירשיחהנפתחים לעולם 17:51, 4 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של אורי ורד (11:50, 17 בנובמבר 2020)

שלום רב! נעים להכיר שמי אורי ורד. אני מתמחה בתחום המקצועי בשני תחומים. בניית אתרים וקידום אתרים + הידרותרפיה וטיפולי וואטסו. שני תחומים קצת שונים אבל כבן למזל תאומים אני אוהב לגוון. היום כתבתי תוספת לערך של - מילות מפתח מקווה שזה בסדר? האם יש מישהו שבודק את זה? אשמח לדעת איך זה עובד... בנוסף האם אפשר/ מותר להכניס קישורים רלוונטים לערך בוויקפדיה? לדוגמא כלים מומלצים לחקר מילות מפתח, מאמרים חשובים בתחום ועוד... תודה רבה, אורי ורד --אורי ורד - שיחה 11:50, 17 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שלום אורי, העריכות שלך נראות טוב, למעט חלקים מהניסוח, שם כדאי לשמור על נימה ניתוחית ולא ליצור מצג של פרסום (למשל, כתבת: "איך אנשים הגיעו לאתר שלכם דרך חיפושים בגוגל" - אני הייתי כותב "תפקידו לנתח את דרכי ההגעה של גולשים לאתרים באמצעות בחינת החיפושים בגוגל"). מעבר לכך ולכמה מקומות נוספים העריכות נראות טוב, ואני מאמין שהמיומנות שלך תשתפר עם הזמן. באשר להוספת קישורים - אתה בוודאי מתכוון לקישורים חיצוניים, שם כדאי לקשר למאמרים רלוונטיים על ידי הערות שוליים ובפרק קישורים חיצוניים. בהצלחה, ואם יש לך שאלות נוספות אשמח שתכתוב. תמירשיחהנפתחים לעולם 12:07, 17 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של אורי ורד (15:26, 17 בנובמבר 2020)

הי תמיר, רציתי לשאול האם אפשר להכניס קישורים רלוונטים לערך בוויקפדיה? לדוגמא כלים מומלצים לחקר מילות מפתח, מאמרים חשובים בתחום ועוד...

ואם כן - איך אתה ממליץ לעשות את זה

תודה רבה, אורי --אורי ורד - שיחה 15:26, 17 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שלום אורי, בדרך כלל מקובל להוסיף קישורים למקורות שסייעו לך בכתיבת או הרחבת הערך. בנוגע לכלים מומלצים - אם הם מהווים חלק מכתיבת הערך וסיפקו מידע רלוונטי. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:55, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של רינת לוין (19:00, 17 בנובמבר 2020)

שלום, פרסמתי ערך על השם שלי ובחיפוש בגוגל מופיעה כותרת בשם "הפועל חיפה (כדורסל נשים)" ככותרת ראשית שממנה מגיעים לשם שלי , במקום שתהיה ישר הפניה ל"רינת זלץ לוין" לא דרך "הפועל....כדורסל נשים.." תודה לעזרתך רינת --רינת לוין - שיחה 19:00, 17 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שלום רינת וברוכה הבאה לוויקיפדיה. הערך שכתבת נמצא כרגע במצב טיוטה, בקישור טיוטה:רינת זלץ לוין וצריך לבצע בו עוד עבודה לפני שיהיה אפשר להעביר אותו למרחב הערכים. בנוגע לגוגל אני לא יודע מה אפשר לעשות כדי לשנות את זה, מכיוון שהצגת תוצאות החיפוש תלויה בגוגל. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:52, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של דנהלביאדנה (20:12, 18 בנובמבר 2020)

היי, כל מה שאני אשנה ואשמור זה ישמר לתמיד? --דנהלביאדנה - שיחה 20:12, 18 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

כן, עד שעורך אחר ישנה את העריכה שלך, ואז כדי להגיע לעריכה שלך תצטרכי להיכנס לדף "גרסאות קודמות" של הערך. בהצלחה! תמירשיחהנפתחים לעולם 11:53, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שאלה של עומר פלוטו (12:00, 22 בנובמבר 2020)

היי תמיר האם יש זכויות יוצרים על תמונות ומדיה שאני רוצה להעלות לערכים? כלומר אני יכול לשים כל תמונה או שאני צריך אישור מיוצר התמונה? --עומר פלוטו - שיחה 12:00, 22 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

שלום, רציתי לשאול איך אפשר למחוק תמונות שהעלתי בטעות? דוד גור אריה

שלום דוד, כדי למחוק תמונה שהעלית בטעות, עליך לפנות לכאן ולבקש ממפעיל מערכת למחוק את הקובץ, במידה והעלית אותו לוויקיפדיה. תמירשיחהנפתחים לעולם 09:01, 27 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

מיזם יחסי החוץ

הגענו ל3600 ערכים, כדאי לכתוב את זה, לא? ספסף - תנו כבוד לעורכים הצעירים 10:58, 6 בינואר 2021 (IST)תגובה

כמובן, עדכנתי. תודה שכתבת. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:29, 6 בינואר 2021 (IST)תגובה

שאלה של יפתח פלדמן (10:40, 17 בינואר 2021)

שלום רב --יפתח פלדמן - שיחה 10:40, 17 בינואר 2021 (IST)תגובה

שאלה של H.hudini (11:54, 26 בינואר 2021)

שלום לך. שמי דורון שפר. בעל ערך בויקיפדיה (אמן). בעבר ערכתי אותו תחת קוד מקור משום שלא הצלחתי להתחבר לחשבון הישן שלי. כעת יצרתי חשבון חדש כדי שאם יהיה מה לשנות אוכל לבצע זאת דרך החשבון החדש. היות ולערך שלי חסרים סימוכין אני מבקש לציין שכל מה שנכתב בו הוא אמת וקיימים לינקים שונים כדי לאשר זאת ודרכים לוודא שהמידע אינו מפוברק. בעברי שחקן, בהווה מוזיקאי. תמיד מביע תקווה שהערך ישאר בעל משמעות ולא יוסר מסיבה כלשהי. זה הכל. תודה! --H.hudini - שיחה 11:54, 26 בינואר 2021 (IST)תגובה

המתקפה החודשית

צריך לשנות את המדינה של המתקפה החודשית, עכשיו כבר חושד פברואר. ספסף - בואו נדבר!- תנו כבוד לעורכים הצעירים 12:38, 1 בפברואר 2021 (IST)תגובה

עדכנתי, תודה שהסבת את תשומת ליבי. תמירשיחהנפתחים לעולם 09:05, 2 בפברואר 2021 (IST)תגובה

שאלה של לירון גליקמן (18:11, 1 בפברואר 2021)

הי תמיר נעים מאוד! קיבלתי הערות על הערך שפרסמתי והוא חזר לטיוטא. תוכל לעזור לי בבקשה? --לירון גליקמן - שיחה 18:11, 1 בפברואר 2021 (IST)תגובה

סליחה על ההתערבות, ותיקנתי כמה טעויות טכנייות ובהמשך אעבור עליו בהרחבה יותר, אשמח שתראה את השינויים שעשיתי. ספסף - בואו נדבר!- תנו כבוד לעורכים הצעירים 18:26, 1 בפברואר 2021 (IST)תגובה
@לירון גליקמן. ערכתי שוב. שים לב בבקשה שאם אתה רוצה לקשר מילה לערך באנגלית אז נא תשתמש בתבנית {{אנ}} ושם הוסף את שם הערך.
שים לב שאם ההערות הן באנגלית אז תפנה אותן לצד שמאל. ונא שים לב להוסיף קטגוריות בסוף הערך.
סליחה על ההתערבות.
ספסף - בואו נדבר!- תנו כבוד לעורכים הצעירים 18:43, 1 בפברואר 2021 (IST)תגובה

שאלה של Danirdt (14:01, 6 במרץ 2021)

שלום תמיר, אני מנסה להעלות את הערך שלי (הוא עכשיו טיוטה), ואני צריכה ללחוץ על מקום בסרגל הכלים שכתוב עליו "עוד". אין לי את האופציה הזאת ובדקתי עם אנשים אחרים ופשוט אצלי בטיוטה זה לא קיים. מה לעשות? תודה ושבת שלום! --Danirdt - שיחה 14:01, 6 במרץ 2021 (IST)תגובה

שלום Danirdt וברוכה הבא לוויקיפדיה. אני רואה שהצלחת להעביר את הערך שנראה טוב. אם תצטרכי עזרה, את מוזמנת לשאול. תמירשיחהנפתחים לעולם 14:49, 6 במרץ 2021 (IST)תגובה

שאלה של בנצי26 (13:44, 17 במרץ 2021)

שלום תמיר - איך מפרסמים טיוטא שתחת השם:משתמש:בנצי26 שם הערך הוא דן שרון. כתבתי שתי טיוטות אבל אני לא מוצא את הראשונה --בנצי26 - שיחה 13:44, 17 במרץ 2021 (IST)תגובה

שלום משתמש:בנצי26 וברוך הבא לוויקיפדיה. אם אתה מחפש את הטיוטה הראשונה שלך, היא נמצאת כאן: טיוטה:דן שרון. אתה יכול לגשת לכל העריכות האחרונות שלך דרך מיוחד:תרומות. תמירשיחהנפתחים לעולם 19:53, 18 במרץ 2021 (IST)תגובה

שאלה של Orlorl (16:19, 21 במרץ 2021)

היי תמיר, אני חדשה כאן וניסיתי לערוך כמה דברים אקטואלים. וקיבלתי הודעה (באנגלית) שאני "משחיתה" את הערך. למה זה ככה? מאד מפחיד מתנדבים חדשים... --Orlorl - שיחה 16:19, 21 במרץ 2021 (IST)תגובה

שלום Orlorl, אשמח אם תכתבי כאן את שם הערך כדי שאוכל לסייע לך. המשך יום טוב! תמירשיחהנפתחים לעולם 16:22, 21 במרץ 2021 (IST)תגובה

תודה רבה לך. ערכתי בשפה האנגלית, שהתוכנית שטיסל נבחרה להיות מבוימת בגרסה האנגלית. ועוד כתבתי שבנתניה יש תעשיית הייטק בתחום הרפואה. בשני המקרים, הבוטים (ככה קראתי) הסירו את העדכון שלי, למרות שגיביתי בלינקים מכתבות חיצוניות של אתרים ידועים מוכרים ואמינים (וויאנט לדוגמא). כאמור כל זה קרה בויקיפדיה בשפה האנגלית.

את יכולה לפנות למשתמש שביטל את העריכות שלך דרך דף השיחה של הערך ולבקש ממנו להסביר למה היא בוטלה. יכול להיות שתגלי שהסיבה מוצדקת ואת מוזמנת להגיע איתו להבנות. אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול. תמירשיחהנפתחים לעולם 16:32, 21 במרץ 2021 (IST)תגובה

הבנתי. תודה רבה.

מזל טוב!

מ ז ל ט ו ב ! הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 00:37, 26 במרץ 2021 (IST)תגובה

מ ז ל ט ו ב ! תמיר היקר! תמשיך להיות עורך למופת וחבר טוב! הרבה אושר בריאות והצלחה! אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר 📞 09:20, 26 במרץ 2021 (IDT)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! י.חדברו איתי!הצטרפו למיזם הרכבים 11:14, 26 במרץ 2021 (IDT)תגובה
יום הולדת שמח! חברהסודית - שיחה 14:19, 26 במרץ 2021 (IDT)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! Mbkv717שיחה • י"ג בניסן ה'תשפ"א • 15:58, 26 במרץ 2021 (IDT)תגובה
🎂 🍻 מזל טוב! בלונים ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 16:00, 26 במרץ 2021 (IDT)תגובה
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 17:01, 26 במרץ 2021 (IDT)תגובה
🎂 🍻 מזל טוב! ליום ההולדת!! דני Danny-w - שיחה 19:07, 26 במרץ 2021 (IDT)תגובה
תודה רבה לכולם על הברכות החמות תמירשיחהנפתחים לעולם 13:11, 27 במרץ 2021 (IDT)תגובה

שאלה של משתמש456 (23:09, 1 באפריל 2021)

איך יוצרים את התיבה הזאת בראשי הדפים שמדווחת על תקלה? --משתמש456 - שיחה 23:09, 1 באפריל 2021 (IDT)תגובה

ערך על אבי רבינא

היי תמיר, כתבתי ערך על הכתב הפוליטי אבי רבינא. פירסמתי את הערך והוא הועבר לטיוטה ע"י אחד מעורכי האתר. הוא הפנה אותי לחממה, ואני פונה אליך; אשמח לדעת מה הבעיה בערך. תודה מראש, משה שטרנבוך משה שטרנבוך - שיחה 23:20, 6 באפריל 2021 (IDT)תגובה

שאלה של Agtgam12 בדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות (10:41, 16 באפריל 2021)

למשל אני רוצה לעשות על משהוא היסטוריה עליו אבל לא מוצאים אותו איך אני יכולה לכתוב עליו ?? --Agtgam12 - שיחה 10:41, 16 באפריל 2021 (IDT)תגובה

שלום Agtgam12 וברוכה הבאה, את מוזמנת לקרוא את המדריך הבא: ויקיפדיה:איך ליצור דף חדש. תמירשיחהנפתחים לעולם 11:36, 22 באפריל 2021 (IDT)תגובה

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
כל הכבוד על מיזם יחסי החוץ זה מיזם ממש טוב ויקיפדיה הכי מעניין וכיף - שיחה 14:42, 22 באפריל 2021 (IDT)תגובה
תודה רבה ויקיפדיה הכי מעניין וכיף. אנחנו משקיעים הרבה במיזם. תמירשיחהנפתחים לעולם 20:01, 22 באפריל 2021 (IDT)תגובה

בבקשהויקיפדיה הכי מעניין וכיף - שיחה 20:13, 22 באפריל 2021 (IDT)תגובה

שאלה של YOGEVSHANI בדף משתמש:YOGEVSHANI/Bebras Israel (22:28, 10 במאי 2021)

הי. יצרתי דף חדש שנמחק והועבר לטיוטא. לא ראיתי שום הסבר מדוע זה נעשה ולא מוצא דרך לבדוק זאת. הדף: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:YOGEVSHANI/Bebras_Israel

אשמח לעזרה --YOGEVSHANI - שיחה 22:28, 10 במאי 2021 (IDT)תגובה


שינוי שם משתמש

חונך יקר.

איך אני יכול לשנות את "שם המשתמש" ?

ואם שינתי אותו, האם "שם המשתמש" ישנה רטרו גם את "שם משתמש" של תיעוד ה"תרומות"?


בברכה Ehadaham - שיחה 12:22, 6 ביוני 2021 (IDT)תגובה

בוודאי שאתה יכול לשנות את שם המשתמש והוא ישונה בכל המקומות בהם הוא מופיע אוטומטית (למעט בחתימות שלך בדפי שיחה ושמות שהוספו ידנית) דרך הדף כאן. בהצלחה! תמירשיחהנפתחים לעולם 19:06, 6 ביוני 2021 (IDT)תגובה
תודה רבה לך חונך יקר

Ehadaham - שיחה 20:25, 6 ביוני 2021 (IDT)תגובה

בשמחה. תמירשיחהנפתחים לעולם 18:30, 7 ביוני 2021 (IDT)תגובה

תרגום ערך לאנגלית

אהלן תמיר,

אשמח להתייעצות קטנה, לאחרונה העלתי ערך חדש (גל יוסף), ואני מעוניין לתרגם אותו ולהוסיפו לויקיפדיה האנגלית.

אני מחפש מישהו שיקח את הפרוייקט הזה מקצה לקצה, בתשלום כמובן.

אשמח לדעת האם אתה מתעסק בדברים כאלה, ואם לא, האם אתה מכיר מישהו שכן?

תודה רבה

ברטוביניו - שיחה 10:37, 15 ביוני 2021 (IDT)תגובה

שלום ברטוביניו, לצערי אני לא מתעסק בכתיבת ערכים בתשלום, ובזמן האחרון גם בקושי כותב ערכים בהתנדבות ולכן אני לא אוכל לעשות זאת. אני לא מכיר עורך שייקח על עצמו את המלאכה, ואני מאחל לך בהצלחה במציאת אדם שיתאים יותר למשימה. תמירשיחהנפתחים לעולם 13:28, 15 ביוני 2021 (IDT)תגובה