שיחה:סמולוויל (סדרת טלוויזיה)/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

'סופרגירל'[עריכת קוד מקור]

הארון אל זה אבן שחורה לא 'מינרל נדיר'

'קריפטונייט'[עריכת קוד מקור]

יש ירוק כחול אדום שחור אפור ושקוף -- אין כזה דבר סוג 'אבן חן'.


5 עונות (וסופרים...), הצלחה בינלאומית, חלק מתופעת סופרמן. מה רע? זהר דרוקמן - אהמ 22:19, 26 יולי 2006 (IDT)

הבעיה היא שממצב הערך הנוכחי אני לא יכול להבין את כל זה...pacmanשיחה 22:23, 26 יולי 2006 (IDT)
מספר העונות מצוין בתבנית והנושא ברור. הצלחת התוכנית גם אצלנו (שידור העונות בחברת Yes) יכולה לתת רמז להצלחתה באופן כללי בזירה הבינלאומית. זהר דרוקמן - אהמ 22:31, 26 יולי 2006 (IDT)

הסדרה תשודר ב - AXN[עריכת קוד מקור]

החל ב - 5/11/2006 -- --אבי קדמי 16:08, 23 באוקטובר 2006 (IST)

אני חושב שאפשר כבר עכשיו להכניס לערך, אם זה באמת חשוב לך. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 23:15, 23 באוקטובר 2006 (IST)
אוקיי, אין בעייה. אני מתכוון לעקוב אחרי הסדרה, אם מישהו רוצה אני יכול לרשום את שמות הפרקים ולעלות אותם לערך -- --אבי קדמי 23:26, 23 באוקטובר 2006 (IST)

ראיתי שיש סטירה בתקצירים, האים קלרק מגלה את מבצר הבדידות בעונה החמישית או הרביעית?

שדרוג וסידור הערך[עריכת קוד מקור]

שיפרתי איפה שאפשר, שוקל ברצינות לקצר מעט (או אפילו די הרבה) את קטעי העלילה. הם נשמעים כמו תקצירי אופרת סבון שמוצאים במדריכי הטלוויזיה השבועיים. בינתיים השארתי, היות וחבל למחוק מידע מדויק. כמו כן הוספתי קישורים, סידרתי את ההגדרה למשהו קצר ומתומצת יותר, ושמתי קטגורית "כללי" להצגה ראשונית של הסדרה, לפני הצלילה לעומק העלילה.

אני סבור שהערך אינו צריך להיות מועמד לעריכה נוספת, והערך מורחב דיו. עד העונה השביעית, אני לא רואה מה להוסיף מבחינת תוכן. Assafsh 20:51, 7 בספטמבר 2007 (IDT)

דורש שיכתוב נוסף[עריכת קוד מקור]

הערך מכיל מידע רב, בעיקר בעלילת העונות, ואינו מתומצת בכדי לציין אירועים חשובים בלבד. עושה רושם כי נכתב מידע רב מפרק לפרק, מה שלא מאפשר הבנה למי שלא ראה את הסדרה. בנוסף, המידע נכתב בצורה שאינה מתאימה לערך אנציקלופדי. Arimisשיחה 20:33, 10 באוקטובר 2007 (IST)

מותו של ג'ונתן + שכתוב[עריכת קוד מקור]

1. אם אני לא טועה גם ב"סופרמן" ג'ונתן קנט מת.
2. שכתבתי את הערך, אתם מוזמנים לבדוק אם אפשר להסיר את התבנית שכתוב. Superboi 08:31, 20 בינואר 2008 (IST)

לדעתי אפשר למחוק את הקטע של ג'ונתן קנט בהבדלים של סמולוויל וסופר מן וחוץ מזה חסר מידע על הקריסטל הכסוף מהעונה הרביעית ולא כתוב שום דבר על העונה השביעית שכר משודרת...

לדעתי עוד יש מקום לתבנית השכתוב - תקצירי העונות כתובים באופן מבלבל ולא אחיד, וצריך לחשוב על דרך טובה יותר להציג את העלילה. לגבי העונה השביעית - היא כה מקוטעת, עד שקשה לומר שחייבים לעדכנה מיד. בין כה וכה ייקח זמן מה עד שתסתיים, עם שביתת התסריטאים. Assafsh - שיחה 22:06, 5 במרץ 2008 (IST)

שכתוב פרטי העלילה[עריכת קוד מקור]

החלתי לשכתב את פרטי העלילה לפי עונה, על פי ויקיפדיה האנגלית. ייתכן כי בסוף יהיה טעם של ממש להפריד את העונות לערכים נפרדים, היות והן מוצאות בנפרד במהדורות DVD (שלהם נתוני מכירות וכיו"ב). אמור להיות מושלם במהלך הימים הקרובים. אם מישהו רוצה עדיין לערוך - אל דאגה, סביר שלא נדרוס זה את זה. Assafsh - שיחה 11:09, 11 במאי 2008 (IDT)

עבודה מייגעת הושלמה. אמנם העונה השביעית טרם הסתיימה (פרק 19 כבר שודר, עוד שניים שלושה וזהו) אך הערך מעודכן עלילתית, ואפילו אפשר לקרוא את תקצירי העלילה בלי לאבד את קו המחשבה. יש לשקול להפריד את פרטי העונות לערכים נפרדים, כמו בוויקיפדיה האנגלית. Assafsh - שיחה 22:49, 12 במאי 2008 (IDT)

כל הכבוד על עדכון הערך והוספת חלקה לעונה השמינית, אך התקציר לא כתוב בצורה ההולמת את ויקיפדיה, צריכים לערוך זאת.

שמתי לב שכתובות שם שטויות. בהתחלה ראיתי שכתוב "סופרוומן", ותיקנתי את זה. אחרי זה ראיתי שכתובים שם שמות לא קשורים. "בפרקים הראשונים מור חסון מוצג כנער תיכון רזה וביישן" "בהמשך מוצגים אט אט שלל החברים והנבלים עימם יתמודד סופרמן המבוגר: אריאל באום, מאור אמיתי, עידן חסון, אדיר חסון, הברק ושאר חברי ליגת הצדק." "מור מקבל את שאר כוחותיו בהדרגה, כגון ראיית חום ונשיפת-על" "חלק נכבד מעלילות העונות החמישית והשישית מציבים את אריאל באום ומור חסון כשני צדדים במאבק" לפי מיטב ידיעתי, מור חסון, אריאל באום, מאור אמיתי, עידן חסון ואדיר חסון לא קשורים לתוכנית. אם אתם יכולים, תשנו את זה.

לא משנה. מצאתי איפה משווים את הגירסאות, ותיקנתי את זה. Woozie - שיחה 11:16, 23 בדצמבר 2008 (IST)

תקצירי העונות ארוכים באופן מגוחך. מכיוון שלא צפיתי בסדרה אני לא יכול לקבוע מה תפל ומה לא - אך הערך דורש שכתוב. Rhoneשיחה04:36, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

אני יכול לנסות את כוחי, אבל הבעייה העיקרית בסמולוויל היא המבנה העלילתי. מחד יש עלילה המקשרת בין כל פרקי העונה, ומנגד כל אחד מהם עומד בפני עצמו ומכיל אקספוזיציה, דמויות משנה חדשות ועלילה המתחילה ומסתיימת באותו הפרק. בוויקיפדיה האנגלית פתרו את הבעיה בסדרות מעין זו על ידי פיצול הערך לערכים נפרדים לפי עונה. Assafsh - שיחה 06:37, 6 באוגוסט 2010 (IDT)
כאן זה לא יקרה.. עדיף פשוט לרשום את הקו העלילתי של כל עונה ולהזכיר את הפרקים החשובים להתקדמות העלילה לא? Rhoneשיחה16:51, 6 באוגוסט 2010 (IDT)

אני אשמח לקחת על עצמי את המשימה לתת ערכים של עונות של סמולוויל אם מישהו יסביר לי כיצד...(טום-אורח)

עזרה לערך[עריכת קוד מקור]

אני מוכן לקחת על עצמי את המשימה לשכתב את סמולוויל למרות שלדעתי האפשרות הטובה ביותר שניתנת היא חלוקה לעונות.אשמח לעשות זאת אם יסבירו לי כיצד...(טום-אורח)

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:43, 4 במאי 2013 (IDT)

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

לא כתוב כמה פרקים יש בכל עונה דווח על ידי: 2A02:ED0:6D96:2600:D90C:846E:3645:E86C 20:15, 7 באוקטובר 2017 (IDT)

No. of seasons 10

No. of episodes 218


תקציר העלילה[עריכת קוד מקור]

האם כדאי להוסיף פסקאות תקציר לעונות תחת "סקירה כללית" ולהעביר לשם מידע מרשימת הדמויות? אני מעדיפה לא להרחיב את הסקירה עצמה, אם כבר לתמצת אותה וגם את סיקור הדמויות, אך המידע הנוכחי חשוב ורצוי שיופיע בערך איפשהו. פירוט יתר כבר טאטאתי.

מרת'ה ציינה ששיקוי האהבה לא משפיע על קלארק. הקריפטונייט האדום לבדו מסביר את ההתנהגות של קלארק בפרק.

זה השילוב של שניהםShlomicatz - שיחה 23:01, 14 באוקטובר 2019 (IDT)
על מה אתה מבסס את זה?
כי קלארק אכן הראה מין-אהבה ללויס תחת השפעת שניהם. את בטוחה שהיה עושה את זה ללא תוספת האפרודיסיאק לקריפטונייט האדום? לא נראה לי. אבל בכל מקרה לא שיניתי בחזרה כי אין לי כוח לריב על זהShlomicatz - שיחה 02:30, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
אני בטוחה. הוא בסך הכל ביטא משיכה כלפיה, כמו קונר בהשפעת קריפטונייט אדום נטו.

סיווג צפייה[עריכת קוד מקור]

אני באמת לא מצליחה להבין איך שיפור שמוסיף מידע אנציקלופדי טהור שיכול לעזור לקוראים ורק תופס עמודה בטבלה קיימת יכול להפריע, ולמה צריך דיונים עקרוניים כדי לאשר את זכות הקיום שלו רק כי הוא חסר בערכים אחרים. "פנים אמריקאי"? כך גם תאריכי השידור ורשתות, זאת סדרה אמריקאית. "לא מופיע עבור פרקים בודדים"? ואם היה דירוג אחיד לכל הפרקים? או שדירוג סדרות/סרטים ראוי להיכתב או שלא. Lucy's cousin once removed - שיחה 20:42, 21 באוקטובר 2019 (IDT)

זה בדיוק העניין. אם היית כותבת היו X פרקים בדירוג א' ו-Y פרקים בדירוג ב', זה היה בסדר גמור. כאןמ מדובר בעניין פנימי בדיוק באותה מידה כמו שלא היינו מוסיפים ללא דיון עמודה עם רייטינג עבור כל פרק בנפרד, או, נגיד, רשימת ערי ארצות הברית עם zipcode של כל אחד, או לא מתרגמים מוויקירוסית את הערך "רשימת המדרגות הנעות במוסקווה", וכן, יש כזה. דבר שיכול להיות מעניין, או כמו שמגדירים את זה, בעל חשיבות, לדוברי שפה אחת, לא תמיד מעניין דוברי שפה אחרת. אני הרי לא קובע שאין לזה מקום. בהחלט יכול להיות שבדיון עקרוני יהיו עשרה בעד להוסיף את המידע מול אחד נגד. אני רק אומר שזה טרם נשאל, ככל הידוע לי, אם כי אולי כן ואני פשוט לא יודע, ואז ידביקו מהר קישור היסטורי עם החלטה לכאן או לכאן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:52, 21 באוקטובר 2019 (IDT)
איך "X פרקים בדירוג א' ו-Y פרקים בדירוג ב'" פחות "פנימי" מפירוט מדויק? ההבדל היחיד שאני רואה הוא שהראשון לא תורם מידע שימושי לקוראים והשני כן. Lucy's cousin once removed - שיחה 21:23, 21 באוקטובר 2019 (IDT)
(-: זה לא פחות פנימי. זה פחות לא רלוונטי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:43, 21 באוקטובר 2019 (IDT)

מכל הפרקים בערך הזה, הכי מאתגר לכתוב על הדמויות. אני משתדלת להתמקד בתיאור הדמויות ולא העלילה שסביבן, אבל אי אפשר להעביר מידע חיוני על הדמויות דרך תיאור תכונות והתנהגות בלבד.

אני לא רוצה להעביר את המידע הזה בפרק העלילה ולהאריך אותו. קראתי אותו כמה פעמים וחוץ מתיקונים קלים הוא מעולה ומתמקד בעיקר.

הפרק המקביל בערך באנגלית מתייחס לשחקנים, אבל להם יש דף לדמויות (List of Smallville characters) עם פירוט מלא + דפי משנה.

פתוחה להצעות, הארות והערות, בעדינות. Lucy's cousin once removed - שיחה 20:20, 22 באוקטובר 2019 (IDT)

קובץ:Lana lang is pregnant 2.jpg
לאנה לאנג בהריון
קובץ:Chloe sullivan.jpg
קלואי במטריקס

משתמש:IKhitron, התמונות האלה הן צילומי מסך. בטח שמותר? Lucy's cousin once removed - שיחה 15:43, 5 בנובמבר 2019 (IST)

אם זה בוויקישיתוף, אז כן. אם יתברר שלא יום אחד, הן יימחקו משם. כל כעוד לא אנחנו העלינו אותם, אז אנו נהנים מהספק שצלם הווידאו המקורי העלה אותם, או שפשוט מישהו צילם את זה באתר צילומי הסדרה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:46, 5 בנובמבר 2019 (IST)
יש סך הכל שלוש תמונות כאלו, שתיים שהוספתי וזה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:49, 5 בנובמבר 2019 (IST)
כבר חמש. Lucy's cousin once removed - שיחה 16:12, 5 בנובמבר 2019 (IST)
Lucy's cousin once removed, ממש חסרה תמונה של קלארק קנט. אני בודק עכשיו האם זה באמת מותר, ואם יתברר שכן, אפשר יהיה למחוק את הלוגו מהתבנית, ולהחליף אותו בעטיפת DVD. כלומר, אחת מתוך עשר תמונות אפשריות בתבניות בראש הערכים של כל העונות באנגלית. יש העדפות לתמונה הטובה מכולן? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:52, 5 בנובמבר 2019 (IST)
גם בדף קלארק קנט (סמולוויל) חסרה תמונה של קלארק עצמו... אבדוק ואחזור עם תשובה. Lucy's cousin once removed - שיחה 16:56, 5 בנובמבר 2019 (IST)
אבל לשם אסור לשים DVD. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:57, 5 בנובמבר 2019 (IST)
וכאן מותר? Lucy's cousin once removed - שיחה 16:59, 5 בנובמבר 2019 (IST)
כאמור, אני בודק את זה, אבל אני חושב שכן. ראי בתור השוואה את התמונה שבחרתי וביקשתי שיעלו בשבילי בזיווגים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:01, 5 בנובמבר 2019 (IST)
אני מעדיפה את זאת, יש אותה בפליקר באנגלית. אם אפשר מפליקר, יש את זאת ואת זאת. אם אפשר עטיפה של המשחק אז זאת. Lucy's cousin once removed - שיחה 17:21, 5 בנובמבר 2019 (IST)
סיכוי נמוך. ומאלו ששאלתי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:25, 5 בנובמבר 2019 (IST)
הראשונה ששמתי היא עטיפת DVD בשתי גרסאות. Lucy's cousin once removed - שיחה 17:25, 5 בנובמבר 2019 (IST)
באיזה ערך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:26, 5 בנובמבר 2019 (IST)
סמולוויל כמובן. Lucy's cousin once removed - שיחה 17:27, 5 בנובמבר 2019 (IST)
באיזה ערך מתוך העשרה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:30, 5 בנובמבר 2019 (IST)
עונה 3, או שאין לי מושג מה כוונתך. Lucy's cousin once removed - שיחה 17:32, 5 בנובמבר 2019 (IST)
חיפשת DVD ברשת, או שבדק עשר תמונות ספציפיות שהפניתי אותך אליהן? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:33, 5 בנובמבר 2019 (IST)
בדקתי בויקיאנגלית והעדפתי את 3, ואז חיפשתי אותה ברשת ועוד תמונות. Lucy's cousin once removed - שיחה 17:35, 5 בנובמבר 2019 (IST)
הבנתי. בסדר גמור. אבל קחי בחשבון שכנראה לא אוכל להעלות תמונה מבחוץ, רק זאת שבוויקיאנגלית, אם יתברר שמותר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:42, 5 בנובמבר 2019 (IST)
הכי טוב יהיה אם תעלה תמונה חופשית של קלארק (ותמונות של עוד דמויות), והלוגו יישאר. Lucy's cousin once removed - שיחה 14:13, 7 בנובמבר 2019 (IST)
אני אנסה, אבל הסיכוי קלוש. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:49, 7 בנובמבר 2019 (IST)
לפי זה יש שני רישיויות מותרים. אני יכולה למצוא תמונות כאלה. Lucy's cousin once removed - שיחה 15:20, 7 בנובמבר 2019 (IST)
כבר הקדמתי אותך. סיפרו לי על זה בלילה. חמישה רשיונות. לצערי, רוב התמונות שם הן של קלארק וקלואי בעירום מלא בבי אנד בי מזוויות שונות, וזה לא מה שרציתי להכניס לערך. מצאתי תמונות לא טובות של קלארק ושל אוליבר, אבל זה יותר טוב מכלום. החלפתי לתמונה יותר טובה של לויס, ושמתי תמונה טובה של טס. לצערי, אין שם את לקס או את לאנה בכלל, כי כל הצילומים ברשיונות שוויקישיתוף מרשה הם מעונה 9. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:58, 7 בנובמבר 2019 (IST)
תמונה טובה של לאנה כבר יש. מה עם קלואי והאסם? Lucy's cousin once removed - שיחה 16:10, 7 בנובמבר 2019 (IST)
בתקווה שלא תמחק, לכן ניסיתי למצוא תנונה חלופית שלה. לגבי קלואי, רוב התמונות שם חותכות את השיער, כנראה כדי לא להציג את כל הפרצוף ולהתאים לדרישות של זכויות יוצרים, לכן לא אהבתי את התמונה שקישרת. שמרתי לעצמי ארבע כתובות של תמונות טובות שלה, כדי שנוכל לבחור אחת אם זאת שבערך תמחק. לגבי האוסם, בשביל מה זה טוב? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:19, 7 בנובמבר 2019 (IST)
האסם בשביל סמולוויל#יקום_החץ. Lucy's cousin once removed - שיחה 16:27, 7 בנובמבר 2019 (IST)
הוא אפילו לא מוזכר שם. אני פשוט לא רוצה להגזים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:31, 7 בנובמבר 2019 (IST)
”...בחוות קנט בעיירה סמולוויל. סט הצילומים הוא אותה חווה במחוז לנגלי בקולומביה הבריטית שבה צולמה חוות קנט ב"סמולוויל"...” Lucy's cousin once removed - שיחה 16:34, 7 בנובמבר 2019 (IST)
אה. חיפשתי אסם. שוב, אני לא רוצה להגזים. זה יכול לחכות איזה שבוע? אז אלמד אותך איך להעלות את זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:38, 7 בנובמבר 2019 (IST)
יש הגבלה? יש עוד שטחים ריקים בדף. בסדר. Lucy's cousin once removed - שיחה 16:42, 7 בנובמבר 2019 (IST)
התכוונתי להגזים בוויקישיתוף, כי אני לא רוצה שיקרה שם משהו שיבטל את התמונות הקיימות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:42, 7 בנובמבר 2019 (IST)

הפיסקה קצת קלארקצנטרית.

זה בסדר, גם הסדרה. אורה - שיחה 17:35, 27 בנובמבר 2019 (IST)

חסר פסקה על ישוע[עריכת קוד מקור]

יש הרבה השוואות של קל אל/קלארק קנט לישוע. במקור יש גם למשה אבל בסמולויל רק לישוע.

לא זיהיתי השוואות מיוחדות. הצלות והקרבה? הוא לא היחיד. תלוי על צלב / ידיים לצדדים? גם לא היחיד. אורה - שיחה 20:05, 3 בדצמבר 2019 (IST)

היי, אורה. התחלתי לעשות משהו. אם יהיה לך זמן יום אחד להשלים את הפרקים החסרים, ולהשאיר אותם בהערות, אוכל להתקדם. אם לא, גם ככה זה לדעתי טוב יותר מאשר מה שהיה. תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:56, 16 בדצמבר 2019 (IST)

יפה מאוד! בשביל מה צריך לכתוב גם פרקים שלא מהווים אסמכתאות? אורה - שיחה 22:20, 16 בדצמבר 2019 (IST)
תודה. הפתעה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:58, 16 בדצמבר 2019 (IST)
עכשיו יש הרבה שגיאות ציטוט... דווקא ניסיתי אחת מראש ומשום מה לא שמתי לב לשגיאה בתצוגה המקדימה. אורה - שיחה 00:17, 17 בדצמבר 2019 (IST)
זאת הסיבה שביקשתי להשאיר את זה בהערות. <!-- {{הערה|...}} --> יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:27, 17 בדצמבר 2019 (IST)
בעצם, אל תעשי את זה, חבל על העבודה. אני אקח את הגרסה הקודמת שכתבת ואמשיך משם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:27, 17 בדצמבר 2019 (IST)

ובכן, אורה, סיימתי שלב נוסף. שימי לב לכמה דברים:

  • בחלק הפרקים בהערות שוליים הפרקים ממויינים לפי הסדר, ומספר ההערה זהה למספר הפרק בסדרה.
  • בהערות שמציינות פרק בתור מקור מעכשיו "פ' 25" אומר כי מדובר בפרק 25 של הסדרה במקום מספר מקרי קודם.
  • הופיע כפתור חדש בחלק שנקרא "עונות".

והכי מוזר זה שכל זה הגדיל את הערך רק במעט. מה דעתך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:07, 17 בדצמבר 2019 (IST)

המיון מעולה. התמונות מפריעות לטבלה להיפתח במקום. אורה - שיחה 17:49, 17 בדצמבר 2019 (IST)
ראיתי והשארתי את זה לך, איך שיהיה נוח לך לשנות את הסדר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:56, 17 בדצמבר 2019 (IST)
איך? אם אזיז את התמונות למטה, יישאר חלל למעלה כי תוכן העיניינים ארוך. שקלתי ליצור תוכן עניינים מותאם אישית רחב אבל זה עלול להקשות על עורכים. אורה - שיחה 18:04, 17 בדצמבר 2019 (IST)
קודם כל, לא יקרה שום דבר אם זה יישאר כמו עכשיו, כי ברירת מחדל זה סגור. ואם לא, אף אחד לא אמר שהתמונות או חלקן צריכות להיות בהתחלה. יש גם אפשרות להעלות אותן למעלה מימין לתבנית הפרמטרית ובמקום זאת להצר את הפתיח, אבל אני לא בטוח שזה ייראה טוב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:13, 17 בדצמבר 2019 (IST)
פתיח צר -> פתיח ארוך -> תוכן עניינים נמוך -> עוד יותר חלל מתחת לתבנית הפרמטרית. מה עשינו בזה? אורה - שיחה 18:34, 17 בדצמבר 2019 (IST)
אני הייתי משאיר כמו שזה. כאמור, מצב סגור הוא ברירת מחדל. אבל זאת החלטה שלך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:42, 17 בדצמבר 2019 (IST)
אני משאירה את זה ככה כי אין לי רעיון טוב יותר. אורה - שיחה 18:47, 17 בדצמבר 2019 (IST)
המנגנון הטכני של ויקיפדיה קצת מחורפן. תגידי, עד כמה יפריע לך שב"סמולוויל - פרקים" ההערות גם יהיו בקבוצה "פ'"? אולי אז זה יעבוד סוף סוף. אם גם לא, נבטל. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:10, 17 בדצמבר 2019 (IST)
אין לי מושג על מה אתה מדבר אבל לא מפריע לי. אורה - שיחה 20:12, 17 בדצמבר 2019 (IST)
אי אפשר ככה. הבנת מה אני מציע לעשות? בלי הסבר למה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:14, 17 בדצמבר 2019 (IST)
עדיין אין לי מושג על מה אתה מדבר. אורה - שיחה 20:16, 17 בדצמבר 2019 (IST)
או קיי, אז הסבר. כשהעתקת את ההערות עם פרקים לדף הפרקים הורדת מכל הערה "קבוצה=פ'", נכון? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:18, 17 בדצמבר 2019 (IST)
כמובן, הם לא הורידו את עצמם... אורה - שיחה 20:19, 17 בדצמבר 2019 (IST)
עד כמה יפריע לך מבחינה ויזואלית אם זה יחזור? כלומר, כל ההערוות גם בערך השני יתחילו מ"פ'"? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:22, 17 בדצמבר 2019 (IST)
עניתי כבר שלא מפריע לי. אורה - שיחה 20:23, 17 בדצמבר 2019 (IST)
אז לא הבנתי. בסדר. בואי ננסה. אם לא יצליח, אני אחזיר את זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:26, 17 בדצמבר 2019 (IST)
לא עבד. החזרתי. אני צריך ללכת עכשיו, אנסה למצוא פתרון לזה מחר או מחרתיים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:33, 17 בדצמבר 2019 (IST)
מה ניסית לעשות? אורה - שיחה 20:58, 17 בדצמבר 2019 (IST)
למנוע מצב בו מעל מאתיים הערות מופיעות בשני ערכים בו זמנית. הן צריכות להיות באחד, והשני אמור לקרוא אותן משם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:55, 17 בדצמבר 2019 (IST)
איך זה משנה לקוראים? אורה - שיחה 08:36, 18 בדצמבר 2019 (IST)
זה לא. זה משנה למנגנון הטכני. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 10:10, 18 בדצמבר 2019 (IST)
משהו לא תקין במצב הקיים? אורה - שיחה 10:31, 18 בדצמבר 2019 (IST)
זה כבד מדי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 10:39, 18 בדצמבר 2019 (IST)
מה שלא הורג מחשל. אורה - שיחה 10:45, 18 בדצמבר 2019 (IST)
עד שזה יתחיל לתקוע את העלאת הערך בנייד, ויהיה צורך למחוק את ההערות הללו? שלא לדבר על כך שכל טעות שאולי יום אחד תתוקן בערך אחד לא תתוקן בשני. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:09, 18 בדצמבר 2019 (IST)
כתבת שזה לא משנה לקוראים, אז ההערות בכל מקרה יופיעו בדף, לא? אורה - שיחה 11:18, 18 בדצמבר 2019 (IST)
זאת בדיוק הבעיה, למצוא פתרון טכני מספיק טוב, כדי שהקוראים לא ירגישו בהבדל. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:35, 18 בדצמבר 2019 (IST)
אההה הסתבכת בגלל השמות השונים של ההערות... אם המטרה היא עלייה מהירה, למה חסכת מהדף סמולוויל - פרקים הקל יחסית ולא מסמולוויל? אורה - שיחה 21:15, 18 בדצמבר 2019 (IST)
כי סמולוויל כבד מספיק כדי להוסיף לו לזמן העלאה גם את הקריאה לדף אחר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:38, 18 בדצמבר 2019 (IST)
אז אתה לא באמת דואג שהערך לא יעלה בנייד, סתם נהנה לעבוד? שיהיה. אורה - שיחה 21:46, 18 בדצמבר 2019 (IST)
אני דואג. לא אמרתי שלא יהיו עוד שלבים. עכשיו כשאני יודע איך עושים זאת, אפשר להשוות זמני מפענח, כדי לדעת מה יותר טוב. ומה שאמרתי על תיקונים כפולים - היום תיקנת את אותו הדבר פעמיים. וכן, אני נהנה לעבוד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:49, 18 בדצמבר 2019 (IST)
בדיוק, מה שזה יהיה שעשית לא חסך לי תיקון כפול. אורה - שיחה 21:53, 18 בדצמבר 2019 (IST)
עשית אותו לפני שסיימתי. אחרת היית מתקנת רק פעם אחת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:59, 18 בדצמבר 2019 (IST)
אני מתכוונת לתיקון שעשיתי לפני כמה דקות. אורה - שיחה 22:00, 18 בדצמבר 2019 (IST)
זה כי בחרת לתת להערות שמות של פרקים במקום מספרים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:02, 18 בדצמבר 2019 (IST)
כי ככה אני זוכרת אותם וככה אני כותבת אסמכתאות בלי לחפש מספרים. עשיתי את התיקון ארבע פעמים, ליתר דיוק, כי ביטלת את השתיים הראשונות. אורה - שיחה 22:03, 18 בדצמבר 2019 (IST)
סורי. כנראה לא שמתי לב. אתמול סידרתי את מה שהשתנה תוך כדי.
וכדי לא לאבד את הנתונים. הרגע הערך הגדול עלה ב-8.064 שניות CPU, הקטן ב-6.104 שניות שניות CPU. המשך יבוא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:05, 18 בדצמבר 2019 (IST)
בדקתי בטאבלט ובשלושה סמארטפונים וזה נראה רע. ויתרתי על הקשר בין הטבלאות. אורה - שיחה 15:53, 19 בדצמבר 2019 (IST)
כמובן, איך שנוח לך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:12, 19 בדצמבר 2019 (IST)
נתונים חוזרים: הערך הגדול 9.048 שניות CPU, הקטן 4.404 שניות CPU. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:12, 19 בדצמבר 2019 (IST)
תבדוק את אותו דף פעם עם קריאה לדף אחר ופעם עם ההערות בתוכו. אורה - שיחה 16:14, 19 בדצמבר 2019 (IST)
ברור. למה את חושבת שאני רושם את זה? לאחר הפעם השלישית אחליף ביניהם, ואחרי פעם שלישית נוספת אתחיל לשחק עם transclusion. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:17, 19 בדצמבר 2019 (IST)
יש תבניות/רכיבים שידוע הם כבדים? אולי אפשר לצמצם/להמיר. אורה - שיחה 18:28, 19 בדצמבר 2019 (IST)
לא כאלו שלא יומרו חזרה במעבר הבא של הבוט. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:56, 19 בדצמבר 2019 (IST)
בדיקה שלישית. הערך הגדול 12.512 שניות CPU, הערך הקטן 4.316 שניות CPU. הולך להחליף. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:47, 20 בדצמבר 2019 (IST)
באתי שוב למדוד את הזמנים וגיליתי שהחזרת את ההערות. יש לכך סיבה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:26, 23 בדצמבר 2019 (IST)
אמרת שאתה הולך להחליף ולא החלפת. אורה - שיחה 15:28, 23 בדצמבר 2019 (IST)
תקני אותי אם אני טועה, אבל זה היה אחרי שהחלפתי, העברתי מכאן לשם, כדי לבדוק זמנים גם כאן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:29, 23 בדצמבר 2019 (IST)
מדידה ראשונה - 7.180 מול 4.556. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:01, 27 בדצמבר 2019 (IST)
"הערך הגדול" קצת התכווץ בינתיים, ו"הערך הקטן" גדול יהיה. למה אתה לא עורך את כל הניסויים האלה בטיוטות? אורה - שיחה 22:11, 29 בדצמבר 2019 (IST)
כי לא אקבל תוצאות נכונות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:51, 29 בדצמבר 2019 (IST)
ככה תראה את ההבדל בין עליית דף עם תוכן כלשהו + הערות לבין עליית דף עם תוכן זהה (שלא נערך בינתיים) + קריאה להערות. אורה - שיחה 23:02, 29 בדצמבר 2019 (IST)
כן, אני מבין. אבל זה יפגע בדברים אחרים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:36, 30 בדצמבר 2019 (IST)
עוד מדידה, 7.508 מול 5.956. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:30, 30 בדצמבר 2019 (IST)
ועוד אחת, 8.612 מול 4.656. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:43, 5 בינואר 2020 (IST)

מש:קיפודנחש, איך ידעת לחפש טעות בפרמטר? אורה - שיחה 13:00, 22 בדצמבר 2019 (IST)

הוא לא חיפש, מערכת ניהול פרמטרים (וק:מערכת בדיקת פרמטרים) הודיעה לו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:51, 22 בדצמבר 2019 (IST)

עכשיו הערך קומפקטי ועולה מהר. סמולוויל - כותרים ירש חלק יפה ממנו (וקיבל כבונוס שגיאת ציטוט לא ברורה, עזרה?). אורה - שיחה 22:17, 25 בדצמבר 2019 (IST)

תוקן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:38, 25 בדצמבר 2019 (IST)
נפתרה התעלומה. תודה. אורה - שיחה 23:55, 25 בדצמבר 2019 (IST)

תמונות חדשות[עריכת קוד מקור]

שלום, Lucy's cousin once removed וכל מי שקורא את זה. לאחר חודשים של עבודה הצלחתי לדחוף החלטה בוויקיפדיה העברית המאפשרת הוספת תמונות בשימוש הוגן של דמויות בדיוניות בתנאים הדומים לאלו שבוויקיפדיות האחרות. ראית את התוצאה בערך על קלארק קנט. אשמח אם תוכלי לעזור לי לעשות את אותו הדבר גם בערך הזה. אם תוכלי להמליץ לי על שלוש תמונות של צילום מסך מתוך הסדרה שתוכלי למצוא ברשת או לעשות בעצמך, הכוללות בסך הכל ככל שיותר אנשים מתוך הרשימה כדלקמן, ככה שהם לא יכללו אף אחד חוץ מאלו, ושלא יהיו אנשים מהרשימה ביותר מתמונה אחת, ושהתמונות יהיו באיכות טובה, ללא כתוביות, כשהגיבורים במידת האפשר לא מסתכלים הצידה, השיעור שלהם לא חתוך, וכך הלאה, אודה לך מאוד. הרשימה היא
  • Clark Kent
  • Lex Luthor
  • Jimmy Olsen
  • Kara Zor-El
  • Oliver Queen
  • Whitney Fordman
  • Pete Ross
  • Martha Kent
  • Jonathan Kent
  • Lionel Luthor
  • Jason Teague
  • Davis Bloome
  • Zod
עדיף לחפש תמונות עם אנשים מרכזיים יותר. למשל, ממש אעדיף תמונה של ג'ימי אולסן על זאת של זוד. כל אלו בשורה הראשונה חייבים להיות שם, מתוך השורה השנייה כמה שיותר. התמונות לא חקוקות באבן, ככה שברגע שתמצאי שלוש תמונות כאלו עם כל האנשים מהשורה הראשונה אפשר יהיה להעלות אותם, ואז להמשיך לחפש וכשיימצאו להחליף את התמונות. תודה מראש, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:07, 7 בינואר 2020 (IST)
אני בבית של אורה. היא אמורה לחזור כל רגע. היא תשמח מאד ותסלח לי על העציץ. Lucy Lane Data - שיחה 17:47, 7 בינואר 2020 (IST)
איזה עציץ? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:50, 7 בינואר 2020 (IST)
הקקטוס שהפלתי בטעות :( Lucy Lane Data - שיחה 17:59, 7 בינואר 2020 (IST)
זה לא מעניין אותו.
בשורה נהדרת! מלא שאלות:
  1. יש פוסטרים יפים ויש אחד בדיילי פלנט שאני אוהבת במיוחד. אפשר תמונות שמצאתי באינטרנט?
  2. קלארק, לאנה ולקס מופיעים בעטיפה של ה-DVD. הם יכולים להופיע שוב?
  3. קלארק וקלואי מופיעים בכל הפוסטרים הקבוצתיים. זה אומר שמותר רק פוסטר אחד?
  4. יש הגבלה מרבית על איכות התמונה?
  5. מתוך הדמויות ברשימה: אפשר דוגמה לצירוף תמונות שמותר? ודוגמה לצירוף שאסור? אורה - שיחה 18:34, 7 בינואר 2020 (IST)
זה כן מעניין, אחרת לא הייתי שואל.
  1. עם הגבלות. אצטרך לראות אותם.
  2. באותו רגע נחמק את ה-DVD. הוא היה שם רק כי לא היה עדיין משהו טוב יותר.
  3. זה אומר שאסור בכלל, כי יש תמונה חופשית של קלואי, ולא ניתן לחתוך פוסטרים.
  4. לא שידוע לי, אבל זה צריך להיות טוב. לדוגמה, לא הייתי יכול לשים אף תמונה מתוך שלוש בקלארק קנט, אם התמונה שהייתה שם קודם לא הייתה באיכות גרועה או שהייתה תמונה חופשית אחרת טובה.
  5. ראי טיוטה של כללים חדשים בדף מיוחד:קישור קבוע/27023904. זה עדיין לא סופי, אבל מספיק קרוב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:39, 7 בינואר 2020 (IST)
אם זה מעניין אותך, מה אתה מציע כעונש? זאת עבירה שנייה.
זה אומר שאסור שום פוסטר קבוצתי שמכיל את קלואי או לאנה?
הפוסטר האהוב עליי. אורה - שיחה 18:44, 7 בינואר 2020 (IST)
קניית קקטוס חלופי. נכון, אסור. ברגע שיש תמונה חופשית, או שניתן להעלות אותה, כל תמונה בשימוש הוגן לא תכלול אותה. גם זאת שקישרת. אלא אם יתברר שבין הטיוטה שכתבתי לבין התוצאה הסופית התנאי הזה ישתנה, אבל אין לזה סיכוי גדול. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:47, 7 בינואר 2020 (IST)
אז אלה לא חדשות כל-כך נהדרות... אתה מבין שאלה צילומי מסך שהועלו ברישיון שגוי, כן? אני אפילו מזהה את הפרקים. אורה - שיחה 18:51, 7 בינואר 2020 (IST)
של לאנה וקלואי, את מתכוונת? בהחלט יכול להיות, אבל אם הרשיון שגוי, הוא בצד של פליקר. אצלנו הכל תקין ונבדק. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:54, 7 בינואר 2020 (IST)
אלה לא תמונות מפליקר. אורה - שיחה 18:59, 7 בינואר 2020 (IST)
אז על אילו תמונות את מדברת? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:01, 7 בינואר 2020 (IST)
אלה. את פליקר אתה העלית, תמחק... אורה - שיחה 19:04, 7 בינואר 2020 (IST)
אה. נכון, אין לי מושג בכללי ויקיאנגלית, אז אני לא יודע מה זה crosswiki upload שם. אני מניח שאפשר לבדוק את זה איכשהו. לגבי פליקר - לא העליתי את כולם, ובכל מקרה בלתי אפשרי למחוק. הכלל מדבר על כך שיש תמונות חופשיות בכלל, אם נמחק נשאר בכלל בלי קלואי ולאנה. והפוסטר שקישרת כולל את מרסי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:09, 7 בינואר 2020 (IST)
למה אסור עם קלואי, לאנה, טס ומותר עם קלארק?
למצוא פריים עם יותר משתי דמויות ברורות יהיה נס. אורה - שיחה 19:17, 7 בינואר 2020 (IST)
כי לא מצאתי ברשת תמונה טובה של קלארק לשימוש חופשי. אז תעשי נס. אם אכן יתברר שהתמונות שקישרת ברשיון שגוי, ומותר יהיה עם לאנה וקלואי, ואסור עם טס, יש מלא תמונות בגוגל. אפילו התמונה הראשונה בחיפוש [1], ויש מלא. פשוט כל צילום מסך מותר, לא כל פוסטר. הפוסטר הזה מותר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:22, 7 בינואר 2020 (IST)
גם התמונה של טס גרועה: חשוכה, לא ממורכזת ואין טיפת מרווח מעל הראש שלה. הפוסטר הזה גרוע. קלואי נמצאת בכל פוסטר קבוצתי. אורה - שיחה 19:28, 7 בינואר 2020 (IST)
לצערך, התמונה הזאת לא נחשבת לגרועה בוויקיפדיה. לגבי קלואי - אמרתי, רק אם יתברר שהתמונות של קלואי לא חוקיות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:34, 7 בינואר 2020 (IST)
כל התמונות לא חוקיות... בתמונות מפליקר רואים את זה אפילו בשמות הקבצים. אורה - שיחה 19:36, 7 בינואר 2020 (IST)
כבר כתבתי לך, שאם יש בעיה בפליקר, זה אצלם, לא אצלנו, ככה שאני לא יכול לעשות עם זה כלום. אם את מפעילת מערכת בפליקר, את יכולה לבדוק. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:38, 7 בינואר 2020 (IST)
אני מחפשת פריימים לצלם. לא פשוט עם ההגבלות. הכלל "עד שלוש" הכי מוזר. הייתי מבינה אם היה אפילו כלל "רק אחת" לתמונות דומות שמתארות את אותו דבר, אבל בין תמונות של דמויות שונות יש הבדל מהותי. אורה - שיחה 20:10, 7 בינואר 2020 (IST)
גם אחד זה עד שלוש. ומותר לחתוך תמונות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:13, 7 בינואר 2020 (IST)
הבעיה היא שארבע תמונות של דמויות שונות זה לא "עד שלוש". יופי. אורה - שיחה 20:14, 7 בינואר 2020 (IST)
נכון. עם זה אין מה לעשות. מחפשים תמונות עם כמה אנשים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:17, 7 בינואר 2020 (IST)
אפשר יותר משתים או שלוש, על מנת להדגים משהו שלא ניתן לראות בתמונות האחרות... אורה - שיחה 14:03, 8 בינואר 2020 (IST)
זה נכתב לפני קבלה ההחלטה לגבי דמויות בדיוניות, ואני מאמין שגיאה יתקן את זה בהתאם בשבוע הבא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:41, 8 בינואר 2020 (IST)

רישיונות[עריכת קוד מקור]

נראה שמותר להעלות תמונות מפליקר לוויקישיתוף רק אם משתכנעים שהרישיון אמין. קרא פה וגם פה. אורה - שיחה 16:22, 12 בינואר 2020 (IST)

רפרפתי. האנגלית שלי לא משהו. איפה יש שם משהו האומר במפורש לא להעלות כאלו? או להתלונן בפליקר? או להתייעץ עם מישהו במקרה שח ספק? כלומר, הנחיות מה לעשות אם יש חשד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:48, 12 בינואר 2020 (IST)
כעיקרון כתוב שם לא להעלות מראש אם יש חשד שהמעלים הם לא הצלמים, ונכתב כדוגמה "television or movie screenshot". יש שם אפשרות לבעלי הרשאת ניהול להוסיף משתמשי פליקר לרשימה שחורה, לא כתובה דרך לפנות אליהם. לתמונות שהועלו לא מצאתי התייחסות מיוחדת, כנראה הנוהל הרגיל - העמדה למחיקה, בנימוק כמו "License washing, TV screenshots". אורה - שיחה 18:50, 12 בינואר 2020 (IST)
לא להעלות זה כבר רציני. אשאל את גיאה בדף שיחתו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:00, 12 בינואר 2020 (IST)
שאלתי. ארבע תמונות נמחקו. עוד אחת, באחד מהערכים האחרים שכתבת, יימחק בקרוב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:07, 12 בינואר 2020 (IST)
מה שאומר שלרשימה שציינתי, לשורה הראשונה, מצטרפים לואיס ליין וטס מרסר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:10, 12 בינואר 2020 (IST)
בערכים שכתבתי שמתי רק את הלוגו. אם גם צילומי המסך של קלואי ולאנה יימחקו, יישאר רק למצוא פוסטר מתאים. אורה - שיחה 21:20, 12 בינואר 2020 (IST)
זה בקלארק קנט. יש שם הודעה מבוט מחיקות בדף השיחה. כל השאר שנמצא בערכים לא קשור להעלות שלי בפליקר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:01, 12 בינואר 2020 (IST)
זאת בעיה של קוטלת הקקטוסים הקטנה. אורה - שיחה 23:45, 12 בינואר 2020 (IST)
אני יכולה לחיות בלי התמונה של לויס וגם הקקטוס חי, ספרי את הסיפור עד הסוף. Lucy Lane Data - שיחה 18:51, 13 בינואר 2020 (IST)
עדיף להשאיר מקום לדמיון.

מש:IKhitron, איזה דף הוא שימוש הוגן לתמונות של דמויות? דף הסרט/הסדרה, דף הדמות, דף הדמות המקורית? אולי תמונה אחרת לכל דף? אורה - שיחה 19:48, 13 בינואר 2020 (IST)

למה את חושבת שאני מתכוון לדמיין אותך או אותה או מה אתן עושות עם קקטוס? לגבי שאלותייך, אם את זוכרת, כתבתי טיוטת כללים לגיאה, כי אני לא יודע את תשובות. הוא אמור לשים שם את הדברים הנכונים בימים הקרובים, אז נדע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:50, 13 בינואר 2020 (IST)
למה רק אתה? אני בטוחה שיש לדף השיחה קהל קוראים גדול ונאמן. באיזה דף הוא יענה? אורה - שיחה 19:56, 13 בינואר 2020 (IST)
לא הבנתי, על מה ענית "למה רק אתה?"? אין לי מושג, אבל אני בטוח שיתייג אותי. הוא אמר שהוא עסוק, אבל ימצא זמן השבוע לעדכן את הכללים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:01, 13 בינואר 2020 (IST)
לא משהו ששווה המשך דיון. תעדכן כאן? אורה - שיחה 20:03, 13 בינואר 2020 (IST)
אין בעיה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:04, 13 בינואר 2020 (IST)
אני מדווחת על שאר צילומי המסך, מצאתי את כל הפרקים. אורה - שיחה 20:21, 13 בינואר 2020 (IST)
אוקיי. אם כי לא בטוח שזה קשור. שוב, ייתכן כי למי שהעלה היה מותר לעשות זאת, עובדה שהתמונות אושרו. נראה מה יחליטו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:38, 13 בינואר 2020 (IST)
הצלתי את הקקטוס, שתלתי אותו בעציץ אחר עם אדמה חדשה ונדקרתי! פעמיים! זה הסיפור המלא. Lucy Lane Data - שיחה 21:38, 13 בינואר 2020 (IST)
יש חדש עם הכללים? מותר להעלות צילומי מסך מפרק לערך על הפרק? לפיילוט (סמולוויל). אורה - שיחה 19:24, 9 בפברואר 2020 (IST)
עדיין לא. לא יודע. יש לי הרגשה שזה יימחק, מניסיון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:25, 9 בפברואר 2020 (IST)
התמונות או הערך? אורה - שיחה 19:27, 9 בפברואר 2020 (IST)
הערך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:37, 9 בפברואר 2020 (IST)
זה מה שחשבתי, ו"לוסי" הזכירה לי שזה גם מה שהזהרתי אותה כשהיא רצתה לכתוב ערך על קלארק קנט והנה הוא עדיין קיים. אני אעלה בינתיים צילומי מסך בלי דמויות. אורה - שיחה 19:42, 9 בפברואר 2020 (IST)
פשוט בוויקיפדה העברית מאוד לא אוהבים ערכים על פרקים בודדים. הערך על הקרוסאובר על המשבר בארץ X לא נמחק בזמנו רק כי מישהו אמר שגיבור ראשי של אחד הסדרות מת שם, אז זה מספיק חשוב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:05, 9 בפברואר 2020 (IST)
פשוט בוויקיפדה העברית מאוד לא אוהבים ערכים נקודה. אורה - שיחה 20:06, 9 בפברואר 2020 (IST)
נחמד, אבל לא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:25, 9 בפברואר 2020 (IST)

קבצים מוויקישיתוף שנמצאים בשימוש בדף מועמדים למחיקה[עריכת קוד מקור]

קבצים מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמדו למחיקה:

להשתתפות בדיוני המחיקה יש לעיין בדפי הצעת המחיקה המקושרים לעיל. —Community Tech bot - שיחה 21:51, 13 בינואר 2020 (IST)

את/היא צודקת, הסדרה עלתה לשידור שנים לפני שרשת The CW נוצרה. אורה - שיחה 23:10, 14 בינואר 2020 (IST)

היי. לא מדובר על נוצרה, אלא על שידור לפחות פרק אחד שם. לכן לא נכון להוריד את התבנית. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:19, 14 בינואר 2020 (IST)
מה אם ייצרו בעתיד תבניות The WB, syfy, YTV ועוד רשתות שהיא שודרה בהן? לא ייחסתי חשיבות לתבניות עד עכשיו, אבל לדעתי תבנית ניווט מצריכה קשר חזק יותר מקטגוריה. אורה - שיחה 23:25, 14 בינואר 2020 (IST)
שידור ראשון. ככל שאני יודע, חמש עונות שודרו לראשונה ב-CW. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:28, 14 בינואר 2020 (IST)
כן, במקור. הייתה אפילו עונה שלמה ששודרה במקור בערוץ קנדי. אורה - שיחה 23:30, 14 בינואר 2020 (IST)
אבל לא הוזמנה על ידי הרשת הזאת, נכון? שודרה, אם אני לא טועה, יום לפני הרשת הנכונה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:34, 14 בינואר 2020 (IST)
בואי נגיד שנצטרך דיון רציני כדי להחליט האם סטארגירל תהיה חלק מ-CW. שתי האפשרויות סבירות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:35, 14 בינואר 2020 (IST)
זה נכון לגוף הערך שמתייחס להפקה ולמכירה לרשתות שהזמינו עונות. התבנית היא סתם רשימת כל הסדרות ששודרו ברשת (וגם שעשועונים וגם תוכניות מציאות למרות הכותרת "סדרות The CW").
סטארגירל לפחות תשודר מההתחלה שם, כאן הקשר לרשת חלש מראש. אורה - שיחה 23:41, 14 בינואר 2020 (IST)
5 עונות זה ממש לא חלש. שלא לדבר על זה ששאר חמש עונות זה חצי CW. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:21, 15 בינואר 2020 (IST)

CW רק ירשה את הסדרה ביחד עם הרבה סדרות של WB+UPN. היא לא בחרה בה מההתחלה ולא אישרה אותה.

WB זה לא חצי CW - הפוך - CW זה חצי WB (וחצי CBS). אז בסה"כ WB בשתי הרשתות וגם אולפני WB בכול העונות...

בקטגוריות כתוב WB וגם CW וזה מדויק ומספיק.

סופרוומן - שיחה 01:35, 15 בינואר 2020 (IST)

ואם הכוונה ש5 זה חצי אז עדיין אותה תגובה עם יותר דגש על שורה 1.

סופרוומן - שיחה 01:37, 15 בינואר 2020 (IST)

היי גם לך. העניין הוא שאנו לא בורכים אפשרות אחד, אלא הולכים על כולן. אם הייתה תבנית, ואולי יש, לא יודע, של הרשת השנייה, גם היא הייתה כאן, ואותו דבר עם שתי קטגוריות. אין כל צורך למנוע מידע מהקורא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:59, 15 בינואר 2020 (IST)

זה לא מידע (מידע על רשתות שידור כתוב בתבנית 'תוכנית טלוויזיה') זו תבנית ניווט.

גם אם המינוס קטן והרוב יבינו שזו רק רשת ששודרו בה פרקים - מה הפלוס? לנווט לסדרות אחרות מז'אנרים שונים שבמקרה היו בCW? שווה את הבלבול?

סופרוומן - שיחה 02:06, 15 בינואר 2020 (IST)

אז זהו שזאת לא רשת ששודרו בה פרקים. זאת הרשת שהזמינה עונות חדשות, שקיבלה החלטות מתי להפסיק, שמחזיקה עד היום (בלעדית) בזכויות השידור. אם היו אומרים לי שצריך לשייך את הסדרה רק לרשת אחת, הייתי בוחר את זאת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 02:10, 15 בינואר 2020 (IST)

מחזיקה בזכויות השידור? לא נראה לי. העונות בטח רכוש WB (האולפן לא הרשת) ויעלו בעתיד לHBO MAX.

סופרוומן - שיחה 02:14, 15 בינואר 2020 (IST)

"סמולוויל" שייכת לאחים וורנר. אורה - שיחה 12:20, 15 בינואר 2020 (IST)
אני בעד תבנית The WB. ‏Lucy Lane Data - שיחה 02:39, 16 בינואר 2020 (IST)

שימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

או קיי, מה עכשיו, אורה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:49, 21 בינואר 2020 (IST)

עכשיו תלמד אותי למצוא פוסטרים מותרים. אורה - שיחה 16:08, 21 בינואר 2020 (IST)
אוקיי, אנסה. את מוצאת תמונה שאהבת. את משתמשת בחיפוש התמונות של גוגל כדי למצוא את כל העותקים ברשת. את פוסלת את כל אלו שלא מצויין לידם את שם הצלם. מאלו שנשארו את פוסלת מקורות לא אמינים, ומשאירה רק אמינים. את זה יודעים רק מניסיון. כתבתי כבר כמה שמות אתרים לכאן ולכאן בשיחות ביננו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:38, 21 בינואר 2020 (IST)
The Buffalo News? Yahoo News?‎ אורה - שיחה 21:28, 21 בינואר 2020 (IST)
יהו כן. השני לא, ככל הנראה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:35, 21 בינואר 2020 (IST)
הלות'רים, אורה - שיחה 21:39, 21 בינואר 2020 (IST)
כן. אבל לבזבז תמונה שלמה על לות'רים... יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:42, 21 בינואר 2020 (IST)
ההיגיון הוא כזה: צריך תמונה של לקס, ועדיף בלי קלארק כדי להשאיר אפשרויות. מעונה 8 והלאה יש פוסטרים שרק לאנה ולקס חסרים בהם. אורה - שיחה 21:46, 21 בינואר 2020 (IST)
והקנטים כמובן, הם יהיו התמונה השלישית (גם בלי קלארק). אורה - שיחה 21:49, 21 בינואר 2020 (IST)
אז בלי לאנה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:59, 21 בינואר 2020 (IST)
אפשרות אחרת היא לקס עם לאנה במקום ליונל. אם יהיו פוסטרים מהעונות הראשונות אז הכל מתהפך. אורה - שיחה 23:10, 21 בינואר 2020 (IST)
אני חושב שצריך ללכת בכיוון הפוך. למצוא פוסטר עם הכי הרבה אנשים. לוודא שהוא מתאים מכל הבחינחת. להוריד מהרשימה את האנשים שם. ואז לחפש עבור השאר, כשהפעם מתחילים מסצנות משותפות עם צילומי מסך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:17, 21 בינואר 2020 (IST)

kryptonsite אמין? לדעתי לפחות בנושא סמולוויל הוא טוב, DC קומיקס הוציאה כמה ספרים בשיתוף פעולה עם האתר. אורה - שיחה 15:42, 22 בינואר 2020 (IST)

כן, אני חושב, להפתעתי בעצם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:07, 22 בינואר 2020 (IST)
יש שם תמונה עם 8 דמויות, והיא לאורך אז היא תיראה טוב בקטן. אורה - שיחה 16:09, 22 בינואר 2020 (IST)
כן, זה בסדר גמור. ברגע שתהיי בטוחה שזאת התמונה הראשונה תגידי לי, אנפה את הרשימה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:25, 22 בינואר 2020 (IST)
זאת התמונה הקבוצתית היחידה שמצאתי באתר מוכר עם קרדיט לצלם. רוב האתרים הרציניים שכותבים קרדיט, כותבים WB/CW. אורה - שיחה 16:32, 22 בינואר 2020 (IST)
עשית את הטריק עם חיפוש גוגל? imdb בדרך כלל נותן קרדיטים מלאים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:48, 22 בינואר 2020 (IST)
כן, זה כל מה שמצאתי. כנראה היו פעם יותר, והרבה דפים הספיקו להימחק בשנים שעברו. אורה - שיחה 16:54, 22 בינואר 2020 (IST)
חבל. מצאתי 105 תמונות טובות, אבל ללא שם צלם, כי זכויות היוצרים הוערבו לאחים וורנר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:07, 22 בינואר 2020 (IST)
זה בדיוק מה שראיתי. en: w: File:SmallvilleSeason4fullcast.jpg ויקיאנגלית העלתה תמונה דומה לדף המקביל לסמולוויל - דמויות בלי קרדיט לצלם. אורה - שיחה 18:12, 22 בינואר 2020 (IST)
נכון, אבל לא כדמות בדיונית, אלא תחת "Non-free promotional". אין לנו כזה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:15, 22 בינואר 2020 (IST)

נשארו: פיט, אוליבר, טס, ג'ימי, ויטני, ג'ייסון, קארה, זוד, דייוויס (הדמויות מסודרות לפי מספר הפרקים, סדר יורד). לפיט אין סיכוי בלי קלארק וקלואי שכבר תפוסים. אני אנסה למצוא שילובים שיכילו את אוליבר, טס וג'ימי. אורה - שיחה 19:27, 22 בינואר 2020 (IST)

אוקיי. וגם קארה חייבת להיות באחת התמונות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:39, 22 בינואר 2020 (IST)
שני זוגות בצילומי מסך: [2], [3], [4]. אורה - שיחה 20:03, 22 בינואר 2020 (IST)
האחרון מצויין. שני הראשנים לא, כי יש שם עוד אנשים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:10, 22 בינואר 2020 (IST)
וזאת וזאת? אורה - שיחה 20:28, 22 בינואר 2020 (IST)
כן, בתנאי שלא יתברר שהאיכות גרועה לאחר הכנסה לערך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:40, 22 בינואר 2020 (IST)
אל תמחק את קובץ:Smallville_s3.jpg, תעביר את האישור לסמולוויל - כותרים, עדיין ככרזה (ויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות_ותשובות#סמולוויל - כותרים). אורה - שיחה 20:47, 22 בינואר 2020 (IST)
אז אתה מעלה או מלמד אותי להעלות? אורה - שיחה 23:37, 22 בינואר 2020 (IST)
אני מחכה שתגידי שאלו התמונות להעלות, לפחות עכשיו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:20, 23 בינואר 2020 (IST)
אלה התמונות. אם אשיג צילום מסך מוצלח יותר של טס/אוליבר או ג'ימי/קארה, אתייעץ כאן אם להעלות גרסה חדשה. אורה - שיחה 00:27, 23 בינואר 2020 (IST)
או קיי, תקראי את וק:רישוי תמונות/שימוש הוגן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:34, 23 בינואר 2020 (IST)
מה לבחור בתפריט "רישיון"? אורה - שיחה 00:48, 23 בינואר 2020 (IST)
כלום. את עדיין קוראת. כשתסיימי, נמשיך עם קישורים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:52, 23 בינואר 2020 (IST)
קראתי... וכבר קראתי את זה ועוד דפים לא מזמן. אורה - שיחה 00:57, 23 בינואר 2020 (IST)
וזה? עזרה:העלאת תמונה ברישיון שימוש הוגן יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:02, 23 בינואר 2020 (IST)
גם, לא ראיתי מידע על התפריט הזה בשום מקום. אתה רוצה לעזור או לא? אתה לא חייב. אורה - שיחה 01:05, 23 בינואר 2020 (IST)
ברור שכן. פשוט עושים את זה אחרי שקוראים את שני הדפים הללו. כי אני בטוח שלא יהיו לך בעיות עם הצד הטכני. אני רק רוצה לראות אותך מטכנה לצד החוקי, כלומר, לא להעלות קוב. שאסור או להשתמש ברשיון שאסור. תסתכלי עמוק פנימה ותגידי שאת מוכנה, אז אוכל להמשיך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:57, 23 בינואר 2020 (IST)
אורה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:37, 23 בינואר 2020 (IST)
כבר הסתדרתי. אורה - שיחה 21:58, 23 בינואר 2020 (IST)
ראיתי ואהבתי. אבל עדיין אשמח לשמוע את התשובה כדי לדעת שאני בדרך הנכונה, ועדיין ארצה לענות על שאלתך, וגם לתת לך כמה המלצות לשיפור של מה שעשית. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:38, 23 בינואר 2020 (IST)
התשובה לאיזו שאלה? אורה - שיחה 22:47, 23 בינואר 2020 (IST)
"תסתכלי עמוק פנימה ותגידי שאת מוכנה, אז אוכל להמשיך." יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:50, 23 בינואר 2020 (IST)

אני, אורה, מצהירה בזאת כי אני מתחייבת להעלות רק קבצים חופשיים לוויקישיתוף או קבצים בשימוש הוגן לדפים המתאימים. אורה - שיחה 23:02, 23 בינואר 2020 (IST)

אוי ויי זמיר. כן היה מספיק. לשאלתך - מותר לא להשתמש בתפריט למטה אם יודעים בדיוק מה לכתוב או מעתיקים עם שינויים דרושים מקובץ אחר. אבל אפשר גם לבחור בשורה צילום מסך או בשורה שימוש הוגן ולתקן בהתאם. עכשיו מה שרציתי להגיד. תיקנתי את שם הצלם, שימי לב. את שתי התמונות האחרונות מותר לחתוך. נגיד בכלי שנתתי לך קישור לפני כמה ימים. אחת משני הצדדים, אחת מימין. זה בדרך כלל עוזר להגדיל את התמונה. והתמונה הראשונה קטנה מדי, אני מציע להחליף במפת תמונה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:09, 23 בינואר 2020 (IST)
צילומי המסך כבר חתוכים מהצדדים. כבר הבנתי שזה סתם תפריט עזר חלקי. ראיתי. אני אנסה. אורה - שיחה 23:17, 23 בינואר 2020 (IST)
אם תרצי שאלמד אותך איך מדליקים מודד קואורדינטות, תגידי לי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:19, 23 בינואר 2020 (IST)
נראה לי שיצא טוב. כדאי לעשות גם לפוסטר? אורה - שיחה 23:37, 23 בינואר 2020 (IST)
לא הבנתי. מה יצא טוב? לא ראיתי שחתכת משהו. ואסור לחתוך פוסטרים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:22, 24 בינואר 2020 (IST)
”צילומי המסך כבר חתוכים מהצדדים”. עברנו הלאה למפת תמונה. אורה - שיחה 00:26, 24 בינואר 2020 (IST)
החלטתי שכן ואני מרוצה מהתוצאה. אורה - שיחה 00:51, 24 בינואר 2020 (IST)
זה קטן מדי, ואפשר היה להגדיל משמעותית, אבל איך שתרצי. לגבי מפת תמונה לא הבנתי מה אמרת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:57, 24 בינואר 2020 (IST)
אז אני אחתוך עוד ואמפה מחדש. תסתכל מה עשיתי בדף. אורה - שיחה 01:00, 24 בינואר 2020 (IST)
רגע, מצאת את מודד הקואורדינטות או שהימרת על מספרים? אני לא יכול לבדוק איך יצא עד אחר הצהריים, אני בנייד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:01, 24 בינואר 2020 (IST)
מה זה, לוטו? אורה - שיחה 01:03, 24 בינואר 2020 (IST)
ולשאלתי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:14, 24 בינואר 2020 (IST)
אורה? אשמח לתשובה, כי אם טרם גילית כלי שאני מתכוון אליו, הייתי רוצה להראות לך אותו, כדי לפשט לך את העבודה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:43, 29 בינואר 2020 (IST)
גיליתי, זה לא ברור מהתוצאה? מ{{מפת תמונה}} הגעתי ל{{טיפ - imagemap}} וההמשך היה קל. אורה - שיחה 15:13, 29 בינואר 2020 (IST)
לא היה ברור, כי יש גם כלים חיצוניים באינטרנט, שנותנים את אותה תוצאה, אבל מבזבזים פי עשרה זמן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:37, 29 בינואר 2020 (IST)

slower than a speeding snail[עריכת קוד מקור]

הדף איטי ובעריכה ושמירה עוד יותר איטי!

נכון. זה כי יש בו הרבה מידע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:17, 24 בינואר 2020 (IST)
וזה אחלה וגם להארי פוטר יש הרבה מידע והוא מחולק לאיזה 20 דפים ולא מועמס כולו על הארי פוטר. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
גם זה מחולק, וממשיך להתחלק. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:23, 24 בינואר 2020 (IST)
עכשיו ראיתי שיש קטגוריה קטנה. להארי פוטר יש פורטל וכאן הדף הזה לבד יכל להתחלק לפורטל... תמשיך לחלק.
תודה על המשוב ועל התרומה לערך. ראיתי שעד שהתחלתי לערוך היו קצת יותר תרומות פה ושם, כאילו ברחו כשהגעתי. יש לך או לאחרים רעיונות מה עוד אפשר להעביר לדף משנה?
IK, מה תוצאות הבדיקות? וידאתי את הנכונות של כל מזהי IMDb של הפרקים. מעכשיו אם יהיו תיקונים בהערות מקבוצת הפרקים הם יהיו רק בשמות הפרקים שהם גם שמות ההערות, אז יידרשו עריכות גם בדף הזה וגם בדף הפרקים, ככה שאם הקריאה מאטה את עליית הדף עדיף לוותר עליה בשניהם. אורה - שיחה 17:18, 24 בינואר 2020 (IST)
עדיף כמו שזה עכשיו. ואני מאוד ממליץ לשנות את שמות ההערות לתקן האמריקאי, למשל 03x05 - עונה 3 פרק 5. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:38, 24 בינואר 2020 (IST)
לא ברור לי איך קריאה לרשימה מדף אחר עוזרת.
השמות האלה חסכו לי זמן וחיפושי פרקים. בסמולוויל - פרקים אפשר מספור, בדף הזה השמות ממש שימושיים ומקלים על העריכה. אורה - שיחה 20:02, 24 בינואר 2020 (IST)
זה תלוי בבן אדם, כנראה. אותי הם רק בלבלו, כשעבדתי על זה. כל פעם הייתי צריך לעשות חיפוש, כי לפי שם הפרק אי אפשר להבין מאיזה עונה זה, שלא לדבר על מספר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:45, 24 בינואר 2020 (IST)

מה הקטע עם האיטיות באמת? זה בעיקר טקסט והשנה 2020. Lucy Lane Data - שיחה 16:11, 28 בינואר 2020 (IST)

זה המון טקסט. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:17, 28 בינואר 2020 (IST)
זה עדיין רק טקסט, לא נראה לי העניין הזה. Lucy Lane Data - שיחה 16:52, 28 בינואר 2020 (IST)
מה דעתכם על הצעות שיפור במקום תלונות? אני עדיין מחכה. אורה - שיחה 15:11, 29 בינואר 2020 (IST)

עלילה : עונה 1-10[עריכת קוד מקור]

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9C#%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%94

עם כל הפירוט על הדמויות והקומיקסים וההפקה והשידור והספרים והשירים ומה לא.... למה בחלק הכי מעניין חוסכים במילים?
באנגלית וספרדית וצרפתית ועוד שפות יש עמוד לכול עונה!
  1. התחלתי לערוך את הדף לפני כמה חודשים וכבר אז פרק העלילה היה טוב. העורכים לפניי דילגו על פרטים טפלים וגם על פרטים חשובים שלא חיוניים להבנת ההמשכיות. בפרקי עונות 1–7 הקצרים הוספתי קווי עלילה חשובים (ואולי יש מקום לעוד). בעונות האחרונות הפסקאות כבר היו ארוכות למרות התמצות, אז הוספתי רק קצת פרטים בזהירות.
  2. יש דף סמולוויל - פרקים. אורה - שיחה 15:15, 4 בפברואר 2020 (IST)
מש:בורה בורה ‏«kotz» «שיחה» 14:34, 22 בפברואר 2020 (IST)

מש:בורה בורה ‏«kotz» «שיחה» 14:36, 22 בפברואר 2020 (IST)

הבוט מוסיף קישור לאתר הרשמי שכבר לא זמין (ומחוץ לארצות הברית הדומיין כולו לא זמין). איך מונעים את ההוספה בלי למחוק את תיעוד האתר בוויקינתונים? מש:Kotz? אורה - שיחה 14:24, 22 בפברואר 2020 (IST)

מש: בורה בורה ‏«kotz» «שיחה» 14:37, 22 בפברואר 2020 (IST)

את יכולה לתת לאתר "דירוג ירוד" בוויקינתונים. יש חץ כזה ליד כל קביעה כשברירת המחדל היא "דירוג רגיל". בקרוב נשכלל את הבוט שלא יוסיף קישורים עם דירוג ירוד. בורה בורה - שיחה 02:57, 23 בפברואר 2020 (IST)
ב-Q180228 האתר לא זמין, דירגתי. ב-Q932124 זה לא אתר, זה אפילו לא דף, מחקתי.
בשני הערכים אותה תוצאה: "[http:// אתר האינטרנט הרשמי]". אם אין אתר או שהדירוג שלו נמוך, השורה לא אמורה להופיע גם אם התבנית קיימת. מש:Kotz, מש:בורה בורה? אורה - שיחה 14:58, 23 בפברואר 2020 (IST)
הכוונה היא שאם עשית את הפעולות האלה בוויקינתונים, בעתיד הקרוב מאוד הבוט לא יוסיף שורה לערך. בינתיים יש בוט אחר שמסיר שורות אלה... חכי עוד כשעה-שעתיים ותראי שהן נעלמו. אל תוסיפי ידנית. בורה בורה - שיחה 15:12, 23 בפברואר 2020 (IST)
רד, עלה, עלה ורד... הבוט מוסיף והבוט מסיר והבוט מוסיף שוב, חכו שעה-שעתיים והבוט יסיר שוב. הבוט לא נפל רחוק מן העץ. אורה - שיחה 13:35, 25 בפברואר 2020 (IST)
יש לך תלונה ספציפית או שסתם את אוהבת להציף את דפי השיחה במלל מיותר? כי יש אפליקציות כמו פייסבוק, ווטסאפ, טלגרם ועוד שמיועדות בדיוק לזה. בורה בורה - שיחה 13:39, 25 בפברואר 2020 (IST)
תלונה? מה פתאום! אין בעולם שום דבר שאני אוהבת יותר מלראות עריכות שגויות וביטול שלהן וחוזר חלילה. לפחות הבוט מתקן את עצמו, הוא לא נפל קרוב מדי לעץ. אורה - שיחה 13:44, 25 בפברואר 2020 (IST)
ועכשיו הבוט שוכח מעבר שורה, אז אם אין במקרה תבנית אחרי תבנית האתר הרשמי, התוצאה הפגומה גלויה לקוראים. גם עדיין לא לימדו את הבוט לא להוסיף אתרים ירודים מראש. מש:Kotz, מש:בורה בורה? אורה - שיחה 14:49, 9 במרץ 2020 (IST)
קוץ חזר ויש להניח שהטיפול יואץ. כל מה שציינת ידוע. בורה בורה - שיחה 14:52, 9 במרץ 2020 (IST)

תשדירי שרות+כוכב[עריכת קוד מקור]

אליסון מאק מעודדת נערים ללמוד על יחסי מין?! אוי ואבוי. חוץ מזה ערך מצוין ומחכים! נהנתי לקרוא ומגיע לו כוכב!

חמישה כוכבים! קרא/י גם את קלארק קנט (סמולוויל) ושאר דפי המשנה. Lucy Lane Data - שיחה 22:04, 27 בפברואר 2020 (IST)

חח התכוונתי לכוכב כמו שיש ב'דף זה בשפות אחרות' ליד English. קראתי כבר כמעט את הכול!

בוויקיאנגלית יש ציונים לערכים והדף קיבל good וכוכב. כאן הדף קיבל שש מחיקות לפי היומנים ושרד, אז מגיע לו לפחות ירח או שמש צהובה קריצה אורה - שיחה 15:16, 2 במרץ 2020 (IST)

בארי אלן זה הפלאש ואוליבר קווין זה החץ הירוק - לא ההיפך - נסיתי לערוך בעצמי אבל הדף נטען עד האמצע בעריכה ונתקע.

איפה בדיוק? אורה - שיחה 17:55, 28 במרץ 2020 (IDT)
הכוונה לסמולוויל#יקום החץ? Oliver And Barry Visit Smallville, סרטון באתר יוטיוב. אורה - שיחה 18:01, 28 במרץ 2020 (IDT)

ראיתי בארכיון שהייתה פעם טבלת רייטינג. כדאי להחזיר אותה? Lucy Lane Data - שיחה 16:28, 31 במרץ 2020 (IDT)

כדאי? לא נראה לי. הנתונים האלה מעניינים רק בזמן אמת. אורה - שיחה 18:37, 31 במרץ 2020 (IDT)

היי. בהתאם לחוקי לולאת נושא, אני חושב שהגיע הזמן ליצור תבנית ניווט על סמולוויל. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:14, 1 באפריל 2020 (IDT)

מה זה חוקי לולאת נושא ומה זה תבנית ניווט ומי ממציא את השמות האלה? Lucy Lane Data - שיחה 23:17, 1 באפריל 2020 (IDT)
וק:לולאת נושא. וק:תבניות ניווט. את המילה לולאה המציא אלדד את המילה נושא אני. אין לי מושג מי המציא את המילה תבנית ואת המילה ניווט, זה היה ממש מזמן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:20, 1 באפריל 2020 (IDT)
והנה לך פריט לדוגמה: d:Q13359854. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:26, 1 באפריל 2020 (IDT)
בגלל החוקים צריך תבנית או שצריך תבנית בגלל סיבה אחרת והתבנית צריכה להיות לפי החוקים? למה קטגוריה לא מספיקה? הסתכלתי בקישור על התבניות שבשפות עם אותיות לטיניות ורק השוודית לפי החוקים. Lucy Lane Data - שיחה 23:36, 1 באפריל 2020 (IDT)
לא "צריך" תבנית. זה משהו שמאוד יעשיר עת הנושא, לכן אנשים "רוצים" אותה. אבל עד היום לולאת נושא אסרה את יצירת התבנית, גם אם רוצים. מהיום האיסור לא קיים יותר, כי יש מספיק ערכים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:39, 1 באפריל 2020 (IDT)
אתה אומר שהדף שיצרתי על לויס (אחותי!) מילא את המכסה? יהיה ניווט בין השחקנים הראשיים? אם לא אז זה לא שווה. Lucy Lane Data - שיחה 23:45, 1 באפריל 2020 (IDT)
כן. לא. איך שבא לך, את יורה לעצמך ברגל. עם תותח. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 08:39, 2 באפריל 2020 (IDT)
סליחה?! מה קורה פה?! מש:IKhitron, בשביל אדם שנעלב בקלות ומאשים בפוגענות ממש חצית את הגבול! לוסי לא עברה על שום כלל, אתה זה שהעלה בקשה, ואם אין לך סבלנות לשאלות פשוט אל תענה! אני מאוכזבת ממך מאוד. אורה - שיחה 15:04, 2 באפריל 2020 (IDT)
אני חושב שאת צריכה לקרוא את כל השיחה שוב, כי אין שום קשר בין מה שכתוב למה שהבנת. לא העליתי שום בקשה, אני יכול לחיות בלי זה עוד אלף שנים. הראיתי שחוק שאסר על עורכי ויקיפדיה, לא משנה על מי, לא אוסר יותר, וסיפרתי על כך. זה כמו שיגידו לך שמותר לחצות את הכביש באור ירוק, ותגידי שאין סיכוי, את לא חוצה לעולם, ואף אחד לא יכריח אותך לזוז מלעמוד לנצח ליד אותו רמזור. נ"ב בפעם הבאה תזהרי כשאת כותבת משהו. רציתי כבר להציע לך להסתיר את העריכה, אבל נראה שזה סודר בלעדיי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:02, 2 באפריל 2020 (IDT)
לא משנה אם זאת בקשה או הצעה. לוסי שאלה כמה שאלות תמימות ואתה פתאום הפלת עליה ניסוח תוקפני ופגעת בה מאוד. אורה - שיחה 16:08, 2 באפריל 2020 (IDT)
אז זהו, שלא הפלתי שום דבר, ושום תוקפני. את צריכה ללמוד להסתדר עם האנשים, מבלי לחשוב שכולם נגדך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:09, 2 באפריל 2020 (IDT)
מי נגדי? איך זה בכלל קשור אליי? שתי עובדות:
  1. כתבת "כן. לא. איך שבא לך, את יורה לעצמך ברגל. עם תותח."
  2. פגעת בלוסי.
מדהים שזה מגיע מאדם שמגדיר דברים עדינים בהרבה כמעליבים או תוקפנים. אורה - שיחה 16:18, 2 באפריל 2020 (IDT)
שוב, חבל מאוד שאת עדיין לא מבינה שהעולם לא קיים כדי לגרום לך לסבול. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:57, 2 באפריל 2020 (IDT)
אני מבקשת שתפסיק לדקלם את הטענה הפטרונית הזאת. אורה - שיחה 23:05, 2 באפריל 2020 (IDT)
ואני מבקש תפסיקי להגיד על כל מה שקורה ביקום "זה פוגע בי", ותחשבי האם זה באמת נכון. דרך אגב, אם לא היית כותבת את המילה פטרונית, לא הייתי עונה, אבל נראה שחשוב לך לפגוע באנשים כל הזמן. אני ממליץ לך לקחת הפסקה של שבוע מהטענות שלך, ואז לקרוא את כל הטקסט מחדש. כי בשבילי השיחות שלנו נראות ככה: אני אומר שהשעה היא אחד בצהריים, ואת עונה איך אני מעז להעליב ככה את ג'ינגיס חאן כשאני מדבר על איילים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:11, 2 באפריל 2020 (IDT)
"את עדיין לא מבינה שהעולם לא קיים כדי לגרום לך לסבול", "חשוב לך לפגוע באנשים כל הזמן", "אני ממליץ לך לקחת הפסקה של שבוע"... אלה אמירות פטרוניות. אורה - שיחה 23:17, 2 באפריל 2020 (IDT)
מי שלא מתנהג ככה בהחלט יכול להגדיר אותן בצורה כזאת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:20, 2 באפריל 2020 (IDT)
לוסי לא מוכנה לערוך יותר בגללך, רק שתדע. אורה - שיחה 23:25, 2 באפריל 2020 (IDT)
מסכים עם יגאל שהגיע הזמן ליצור תבנית ניווט על סמולוויל. דוריאןDGW – Talk 06:18, 3 באפריל 2020 (IDT)
מי הבן אדם הזה ולמה זאת כבר פעם שנייה שהוא מגיב תגובה מאותו סוג בדיוק? אורה - שיחה 10:49, 3 באפריל 2020 (IDT)
מה סגנון התגובה הזה? כל מי שתומך ביגאל הוא "הבן אדם הזה"? קצת כבוג לעמיתים למיזם. בורה בורה - שיחה 10:58, 3 באפריל 2020 (IDT)
"הבן אדם הזה" נכנס כבר פעמיים לדף שיחה של ערך שהוא לא מתמצא בו, לדיון שהוא לא מבין בדיוק במה עוסק, וכותב תגובה שהיא מה שנראה לו כתמיכה באחד מהצדדים (אותו אדם בשני המקרים). סיכמת את זה במדויק: "תומך ביגאל". לא תורם לדיון בנושא, לא מבין אם בכלל יש דיון ומה הנושא, רק מביע דעה לגופו של אדם (בהגדרה המקורית של הביטוי, לא במובן החדש של "נעלבתי מהביקורת על הדעה שלי בנושא אז זאת לא הייתה תגובה לגופו של נושא"). בדיוק כמוך, בעצם. אורה - שיחה 11:23, 3 באפריל 2020 (IDT)
אין לי אלא להסכים עם בורה בורה. העמדה של "כל מי שלא מסכים איתי פסול ולא מבין שום דבר, רק אני כליל השלמות (pun intended)" לא מקובלת בוויקיפדיה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:29, 3 באפריל 2020 (IDT)
עצוב שאתה לא מבין שתיארת את עצמך. תמיד כל כך בטוח שאתה צודק ומקטלג בני אדם בשטחיות לפי סוג הוויקיפדים שנדמה לך שהם. אורה - שיחה 17:43, 3 באפריל 2020 (IDT)
העצוב הוא שאת לא מסוגלת אפילו להניח שאת יכולה להיות לא צודקת במשהו. חבל אם זה ייבמר ב"קזינו". יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:07, 3 באפריל 2020 (IDT)
אני הצד שמוכן לבדוק מי צודק. אתה זה שמפחד ומתחמק. אורה - שיחה 18:10, 3 באפריל 2020 (IDT)

גלילה וטורים בהערות שוליים[עריכת קוד מקור]

משתמש:IKhitron ראה את הנסיון והביטול שלי. בגלל ששמו את הערות השוליים לפרקים בפיסקת הערות שוליים נפרדת, הן לא נשמעות להנחיות הטורים והגלילה. (יכול להיות שזה סקריפט שאין לכולם). בכל אופן כל הערות השוליים צריכות להיות כך שאפשר להסתיר, לגלול או לעמד בטורים בקליק אחד. זה לא קורה עכשיו. תוכל לסדר? בורה בורה - שיחה 06:41, 3 באפריל 2020 (IDT)

היי. העלית נקודה מעניינת. נראה שהסקריפט לא מסוגל לזהות את ההערות שחליים כאן, וכדאי לך לדבר עם מי שכתב אותו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:33, 3 באפריל 2020 (IDT)
יגאל, איך אני יודע מי כתב אותו ומזמן אותו לכאן? בורה בורה - שיחה 19:28, 3 באפריל 2020 (IDT)
אתה מוצא את הסקריפט ב-common.js שלך, מוצא את הקוד לפי המספר בדף הסקריפטים, ובודק בהיסטורייך העריכות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:20, 5 באפריל 2020 (IDT)

עם כל הכבוד ויש כבוד, קרה קנט כיכבה כמו ויטני פורדמן והרבה פחות מפיט רוס, למה יש תמונה שלה ואין תמונה שלהם? סופרוומן - שיחה 17:12, 5 באפריל 2020 (IDT)

חה באמת יש קישור לויטני, סתם כתבתי! סופרוומן - שיחה 17:13, 5 באפריל 2020 (IDT)

שלושתם לא חיוניים אז זה לא חשוב. אורה - שיחה 16:51, 8 באפריל 2020 (IDT)

אם חייבים לבחור אז נכון שזה לא חשוב אבל למה לא גם קארה וגם ויטני וגם פיט? סופרוומן - שיחה 20:05, 8 באפריל 2020 (IDT)

#שימוש הוגן... חג שמח, אורה - שיחה 17:37, 9 באפריל 2020 (IDT)

Nimrodbr, Tzafrir, Kippi70, ‏, הנה דוגמה למצב שהכללים הפנימיים נראים מחמירים יותר מהחוק. מפעיל אמר בשם בעל ידע שמותרות עד שלוש תמונות בשימוש הוגן, אז העליתי שלוש תמונות של דמויות, וזהו. הערך מתאר גם מקומות בולטים, אבל אז יהיו יותר משלוש תמונות בשימוש הוגן, אז מופיעים רק מיקומים עם תמונה חופשית בוויקישיתוף וחסרים מיקומים מרכזיים. הערך עוסק בהרחבה גם בכמה פריטים, ואין תמונות להמחשה כי אין תמונה חופשית. שיקול הדעת לא מתיישר עם הכללים, אז אחת ולתמיד: מה/כמה/מתי מותר? אורה - שיחה 12:19, 30 באפריל 2020 (IDT)

בעיני - אני מאמין שצריך ערך נפרד לכל דמות - ואז תמונת שימוש הוגן אחת לכל היותר לדמות (כאשר עדיף תמונה חופשית של השחקן - ולא תמונת שימוש הוגן של השחקן בשום אופן לפי כללי קרן ויקימדיה) - וכך אנו עומדים ברציונל.
לגבי אתרים - אף תמונה בשימוש הוגן.
זה לא עניין של מספר. אלא של מינימום, ורק אם הדבר באמת נדרש. כך לדוגמא תמונה של החווה של משפחת קנט לא נדרשת להבנה. (מה שכן, ניתן למצוא תמונה חופשית ולהשתמש בה). האידיאל הוא (הרציונל בבסיס ויקיפדיה) - תפני למפיקים ותבקשי תמונות חופשיות. עד אז שלא יהיו (ויקיפדיה היא לא אתר מעריצים אלא אנציקלופדיה חופשית) כל תמונה בשימוש הוגן חוטאת למטרתה של ויקיפדיה. ראי לדוגמא בגלריית התמונות של פורטל הארי פוטר כמה תמונות חופשיות של אתרים יש - אם רק רוצים. דרור - שיחה 12:28, 30 באפריל 2020 (IDT)
מש:Deror avi תודה על ההסבר המפורט. האידאל נהדר, אבל התהיות שלי הן על השימוש ההוגן, כדי להמחיש עם תמונה במקום לתאר באלף מילים.
אוכל להיעזר בהשכלתך? כתבתי את סמולוויל#תביעות אחרי קריאה של הרבה פרסומים לתקשורת, והשתמשתי במונחים שרחוקים מתחומי הידע שלי. בלי להיכנס לפרטי התביעות, המשפטים נראים נכונים? מהתוכן אולי גם תוכל להעריך את הסבירות שהמפיקים יתייחסו לפנייה הנוגעת לסדרה. אורה - שיחה 12:56, 30 באפריל 2020 (IDT)
אלמד את הנושא ואבדוק אותו. אבל זה ייקח זמן (אני משתדל לכתוב 6 ערכים ביום, וזה 6 שעות עבודה) - מקווה שאגיע לזה היום או מחר. דרור - שיחה 13:09, 30 באפריל 2020 (IDT)
בקשר לאמונתך לערך נפרד לכל דמות - אתה יודע שאם אפצל את סמולוויל - דמויות זאת תהיה יריית הפתיחה למצעד של דיוני חשיבות. אם כבר הזכרת את הארי פוטר, אני רואה שני דיוני חשיבות פתוחים על שני ערכי דמויות. אורה - שיחה 14:24, 30 באפריל 2020 (IDT)
שאלה חלופית: אם כלל לא היה ניתן להשתמש בתמונות הלא חופשיות, איך היית ממחישה את הערכים הללו? Tzafrir - שיחה 16:02, 30 באפריל 2020 (IDT)
מש:Tzafrir, אני מעתיקה דוגמאות תיאורִיות:
מיקום: "בית מגורים פרטי דו-קומתי. מוקף בגינה וגדר עץ לבנה. כלפי חוץ צבוע בצהוב עם רעפים שחורים."
דמות: "1.93 מטר, עיניים כחולות, שיער בלונדיני גלי, חולצות פלנל ומכנסי ג'ינס."
הצלחת לדמיין? אורה - שיחה 16:07, 30 באפריל 2020 (IDT)
כן. יש לנו גם המון ערכים על דמויות שאין לנו צילומים שלהם. אני רוצה להמנע ממצב שבו הערך נועד לשרת את התמונה. התמונה היא כלי שנועד לשרת את הערך. ואולי גם לא חייבים תמונות מדויקות (איך נראה פו הדב? וזה באמת חשוב?) התמונות שיש לנו בערכים רבים וטובים כגון דוד אינן תמונות מדויקות. Tzafrir - שיחה 16:38, 30 באפריל 2020 (IDT)
כל עוד יש מספיק תוכן בנושא, תמונה תשרת אותו. יש ערכים שתמונות לא מדויקות מתאימות להם, הערכים שאני כותבת לא כאלה. אורה - שיחה 16:52, 30 באפריל 2020 (IDT)

איתי פ. הבנתי מה עשית, אני אולי לא הסברתי את עצמי טוב. אנסה משהו אחר: אם תשווה את הגרסאות האחרונות ותלך אחורה לעוד השוואות, תראה על מה אני מדברת. המספרים היו נכונים לפני השחזורים אבל עכשיו הם לא נכונים וההשוואות מראות שלבים שלא קרו (כמו מלחמת העריכה ועוד) כלומר, הן לא אמינות. העריכות הישנות נראות נכונות, אז השחזור הראשון של הגרסאות הישנות היה טוב, אבל השחזור השני לא יצר מיזוג אמיתי ואני חוששת שאבדו עריכות טובות. Lucy Lane Data - שיחה 23:16, 1 במאי 2020 (IDT)

לא היו שני שחזורים. אני שחזרתי בסך הכל פעם אחת. כמו שאמרתי, אני מסכים שהגרסאות מראות בלאגן, כי המיזוג הכניס גרסאות מדף הפירושונים אל תוך ההיסטוריה של הערך בסדר כרונולוגי. אני לא מכיר דרך למנוע זאת. בשורה התחתונה הערך מציג כרגע את הגרסה האחרונה שהייתה לפני שביצעתי איזושהי פעולה, כך שתוכנו הנוכחי של הערך אינו נפגע. לגבי מספר הגרסאות האחרונות שמציגות מלחמות עריכה שכביכול קרו וכו' - אין דרך למנוע זאת, והנזק שבכך הכרחי על מנת למנוע אובדן קרדיט של אלפי עריכות. בכל אופן, אם יש לך השגות לגבי הפעולה שנקטתי, תוכלי להעלות את זה בפני מפעילים נוספים. אולי למישהו אחר יהיה רעיון טוב יותר איך ניתן לפתור את העניין. איתי פ.שיחה 23:36, 1 במאי 2020 (IDT)
אם היו מלחמות עריכה אין להעלים אותן. איתי עשה בדיוק מה שצריך. בורה בורה - שיחה 23:46, 1 במאי 2020 (IDT)
לא היו. רואים? השחזור כבר גורם להטעיה. היא תישאר מתועדת לנצח? Lucy Lane Data - שיחה 23:48, 1 במאי 2020 (IDT)
איתי פ., אני לא מתלוננת עליך, ניסית לתקן טעות של מפעיל אחר (לא יואב), אבל מה שהתכוונת לעשות זה לא מה שהמערכת עשתה, ביומן כתוב מהסוף להתחלה:
  • איתי פ. שחזר את הדף סמולוויל (עם 20 גרסאות)
  • איתי פ. מחק את הדף סמולוויל ‏
  • איתי פ. העביר את הדף סמולוויל (פירושונים) לשם סמולוויל בלי להשאיר הפניה
  • איתי פ. שחזר את הדף סמולוויל (פירושונים) (עם 2,320 גרסאות)
עכשיו נעבור על ההבדלים:
  • +265,202: בהשוואה רואים תוספת גדולה, מסתדר עם שחזור מדף פירושונים לערך המקורי. יפה.
  • 0: בהשוואה רואים את הסרה גדולה. מוזר.
  • -13: בהשוואה רואים עריכה קטנה. יפה.
  • +2: בהשוואה רואים עריכה קטנה. יפה.
  • -30: בהשוואה רואים תוספת גדולה. לא יפה.
  • +1: אני זוכרת אותו, שינוי קטן מדף הפירושונים שלי. בהשוואה רואים הסרה גדולה.
ההמשך נהיה עוד יותר מוזר ולא תואם למספרים, ולפני זה שלוש העריכות המפעיליות של יואב נראות בהשוואה כמו השחתות של העורך החדש שלפניו, ולפני זה אותו עורך חדש... עד 30 באפריל, משם אחורה נראה תקין, אבל היו אחרי זה שינויים מהותיים בכמה פרקים ועוד שינויים קטנים.
עכשיו, עם או בלי כבוד להיסטוריה, ההווה חשוב יותר. קרדיטים לשינויים ישנים שכולם בוטלו ונדרסו לא שווים אובדן עריכות וספק/סיכון של שינוי הגרסה שהייתה זמינה היום לפני שחזור ההיסטוריה. Lucy Lane Data - שיחה 23:47, 1 במאי 2020 (IDT)
  • זה בסדר להתלונן. אם עשיתי מעשה שגוי אני יותר מאשמח אם אחד המפעילים יתקן אותו. ביקורת הדדית היא דבר חשוב מאין כמוהו במיזם שיתופי.
  • מה שניסיתי לבצע בוצע. מספר התווים שבעריכות אינו מתעדכן עם המיזוג בין הגרסאות. כלומר - אם השינוי המקורי שבוצע בדף הפירושונים כלל מספר תווים בודדים, זה מה שדף הגרסאות יראה. לכן יכול להופיע שינוי גדול מאוד כשינוי של תווים בודדים.
  • לא מצאתי בדברייך שום אינדיקציה לכך שתוכנו הנוכחי של הערך נפגע כתוצאה מהפעולה.
  • קרדיט למשתמשים שהשקיעו בערך בעבר, גם אם עריכתם שונתה ללא היכר במהלך הזמן, הוא מאבני היסוד של ויקיפדיה והוא דבר מאוד חשוב, במיוחד שכאמור, תוכנו הנוכחי של הערך לא נפגע. איתי פ.שיחה 00:08, 2 במאי 2020 (IDT)
איתי פ., חשבתי שוויכוחים ושחזורים הם אבני היסוד של ויקיפדיה. אם אתה בטוח ב-100% שהתוכן לא נפגע אז הכל בסדר. עדייו מופיעה מלחמת עריכה מדומה בהיסטוריה של הערך ובהיסטוריה של כל אחת משתי ה"לוחמות", שבסך הכל ערכו באותן דקות דפים שונים שמוזגו לדף אחד... אבל זה כבר פחות חשוב מהקרדיטים לגרסאות שנמחקו. אם אתה לא בטוח ב-100%, אז הערך חשוב יותר. Lucy Lane Data - שיחה 00:17, 2 במאי 2020 (IDT)
הערך שוחזר על ידי לגרסה מ-21:18. כל גרסה היא בפני עצמה והפעולה שעשיתי לא משפיעה על תוכן בתוך הגרסה עצמה אלא רק משלבת את הגרסאות להיסטוריה אחת. כיוון שכך, אין כל סיבה שתוכן אותה הגרסה מ-21:18 שאליה שחזרתי את הערך, ייפגע. איתי פ.שיחה 00:26, 2 במאי 2020 (IDT)
כמו איתי פ. דוריאןDGW – Talk 00:31, 2 במאי 2020 (IDT)
אם אתה בטוח, בסדר. Lucy Lane Data - שיחה 00:36, 2 במאי 2020 (IDT)
קרדיטים: אני לא מבינה מה הסיפור... בכל פעם שמוחקים דף נמחקת כל ההיסטוריה שלו, וגם אם הוא נוצר מחדש בהמשך ההיסטוריה לא חוזרת. נראה לי שמחיקת דפים היא אבן היסוד כאן, לא שמירת הגרסאות. הצבעות הן אבן הראשה (על שם הראשים שנספרים).
מיזוג: פרק העלילה, שבו ערכתי היום שינוי משמעותי, נראה עדכני. ההיסטוריה ממש לא נכונה אבל באמת, למי אכפת? אורה - שיחה 00:37, 2 במאי 2020 (IDT)
מש:איתי פ. מצאתי בעיה... סמולוויל מזוהה עכשיו כדף פירושונים והקישורים אליו צהובים. אורה - שיחה 00:44, 2 במאי 2020 (IDT)
את יכולה להצביע על קישור כזה בערך? איתי פ.שיחה 11:13, 2 במאי 2020 (IDT)
מש:איתי פ. כל קישור ממרחב הערכים, למשל סמולוויל - דמויות‎. אורה - שיחה 11:41, 2 במאי 2020 (IDT)
יש בזה משהו. עכשיו יצרתי שוב את סמולוויל (פירושונים), ובהיסטוריית הגרסאות לא מופיעות שתי היצירות הקודמות. Lucy Lane Data - שיחה 12:38, 2 במאי 2020 (IDT)
אני לא יודע להגיד מה גרם לזה, אבל תיקנתי את כולם. תסתכלי ותגידי אם עדיין מופיעים לך קישורים צהובים. איתי פ.שיחה 13:11, 2 במאי 2020 (IDT)
אתה קוסם, מש:איתי פ.. הצהוב נעלם והתצוגה המקדימה הנכונה חזרה. תודה על הכל. אורה - שיחה 13:23, 2 במאי 2020 (IDT)
בשמחה. רק שאבין, מה הייתה הבעיה בתצוגה המקדימה? איתי פ.שיחה 13:25, 2 במאי 2020 (IDT)
לא הייתה תצוגה מקדימה. במקומה היה ליד הקישור צהוב עוד קישור צהוב בגוון אחר "(דף פירושונים)". אורה - שיחה 13:36, 2 במאי 2020 (IDT)
הבנתי, תודה. בכל אופן עכשיו הכל תוקן. תודה לך. איתי פ.שיחה 13:42, 2 במאי 2020 (IDT)
תודה לי? טוב, לקחתי. אורה - שיחה 13:47, 2 במאי 2020 (IDT)

עבדתי יותר ממה שתיכננתי...

הערות/בעיות שנשארו:

  • הרבה לינקים לויקיאנגלית לנושאים חסרי חשיבות אנצי' בויקיעברית.
  • הרבה שימוש בפונט David - זה לא רק לטקסט מנוקד?
    • איך לעשות פונט לסתם טקסט? רציתי להדגים את David כאן בשיחה.
  • איזכור דמויות בשמות פרטיים - נהוג שמות משפחה.
  • לא שיניתי את לות'ר ללותור או לותר בגלל הדף לקס לות'ר.
  • התמונה בצד עם סופרגירל מלאה grain! לא הפסיקו לצלם על פילם?
  • כל האורך הזה ויש תבנית השלמה? (שאלה רטורית) פופ - שיחה 18:32, 15 באוגוסט 2020 (IDT)
מעבר למה שציינת, יש פירוט יתר, מידע טריוויאלי ועוד מידע שפשוט לא רלוונטי לערך, אלא לויקית מעריצים (פרק "רמזים לעתיד", פרק "מחוות ואזכורים" ופרק "מחוות ועיבודים לסמולוויל"). גם טבלת הפרקים פשוט לא רלוונטית. הערך מנופח לפרופורציות לא נורמליות סתם בשביל לטחון עוד מלל. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:49, 15 באוגוסט 2020 (IDT)
תודה שהצטרפת. אתה יכול לקצץ בעונות? האחרונות מנופחות (כי הזיכרון טרי יותר?) ולא צפיתי אחרי שמייקל רוזנבאום הלך. פופ - שיחה 19:05, 15 באוגוסט 2020 (IDT)
ויש גם לינקים לויקיצרפתית ולויקיאיטלקית! כאב ראש להתחיל לבדוק כל אחד אם יש חשיבות. כדאי למחוק את כולם וזהו? פופ - שיחה 19:20, 15 באוגוסט 2020 (IDT)
לא צפיתי בסדרה אז אני לא יכול להגיד ממש את דעתי, אבל כן, גם אחרי המחיקות המאסיביות שביצענו עדיין יש עבודה רבה. לינקים לויקי בשפות אחרות פשוט לא נחוץ אלא אם כן מדובר בערך שמאוד כדאי שייכתב. זה פשוט חבל שעבודה כנראה של חודשים רבים יורדת לטימיון רק כי מי שעבד עליו שכח שמדובר בויקיפדיה העברית ולא בוויקית מעריצים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 19:46, 15 באוגוסט 2020 (IDT)
לפחות השפה אנצי'. תראה את ההיסטוריה של לוציפר (סדרת טלוויזיה)! פופ - שיחה 20:04, 15 באוגוסט 2020 (IDT)
מזעזע! ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:08, 15 באוגוסט 2020 (IDT)
שטני! פופ - שיחה 20:11, 15 באוגוסט 2020 (IDT)

סמולויל או סמולוויל[עריכת קוד מקור]

היתה בקשת איחוד גרסאות עם הטיוטה שסופרוומן הכינה, ביצעתי את האיחוד, ורק בדיעבד שמתי לב שהאיות שנשאר הוא "סמולויל" עם "ו" אחת ב"ויל". לדעתי מדובר בתעתוק שגוי, לכן מעלה את הסוגיה פה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 06:54, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

גארפילד לא ביקשתי איחוד עשיתי כבר איחוד הרבה זמן בטיוטה וביקשתי מחיקה של הגרסא שלפני האיחוד ונימקתי שזה אחרי איחוד... עכשיו העמוד נראה בדיוק כמו לפני האיחוד... מה שהיה בעמוד הזה היום ב6:14 היה העמוד המאוחד. אתה לא יכול להחליף בחזרה? סופרוומן - שיחה 07:04, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אלו שני נושאים שונים. לגבי הבקשה הספציפית שלך - את מבקשת למחוק את הקרדיט של כל העורכים שתרמו לערך הזה לפניך. אני לא חושב שזה סביר, בהינתן שהגרסה הראשונה היא מ-2005. אבל משאיר פתוח לעורכים נוספים להביע את דעתם.
לגבי האיות - לא ענית, ואשמח אם נוכל להתמקד בכך בדיון הספציפי הזה. גארפילד (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

משתמשת סופרוומן מבקשת למחוק את כל הגרסאות לפני המעורבות שלה בערך. אשמח לדעתכם על הנושא. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 07:13, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

חס ושלום, אני מבקשת את הגרסא המאוחדת עם כל הדמיות והזכיות. בטיוטה:סמולויל הייתה ההיסטוריה של האיחוד (והשאר בעמוד הזה, אם מיזוג אז איתו). חשבתי שמוחקים עמוד אחד במיזוג כמו שעמוד הפרסים נמחק. סופרוומן - שיחה 07:17, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
וגם לא יצרתי עמוד חדש התחלתי לאחד בעמוד קיים (בגלל זה חסרה ו) לא הקלדתי זה השם שהיה וזו התשובה לאיות. סופרוומן - שיחה 07:22, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אוקי תיקנתי את האיות. לגבי גרסאות, הגרסה שמופיעה עכשיו היא הגרסה האחרונה מהטיוטה שעבדת עליה למיטב הבנתי. כל הגרסאות מופיעות בדף ה"גרסאות קודמות" את יכולה לראות את זה שם. שחזרתי רק את השינוי שעשית כשמחקת את התוכן והפכת את "סמולויל" לדף הפניה גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 07:31, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
זאת לא הגרסא שלי... זאת גרסא בלי האיחוד עם הדמויות והזכיות... בוא נגיד ככה יש אופציה לשיחזור של טיוטה:סמולויל? סופרוומן - שיחה 07:34, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
מצאתי חלקים מהגרסא שלי, בגלל עריכות קטנות שעשו אחרי שהטיוטה הייתה מוכנה אז אחרי המיזוג כל העריכות שלי נשארו בהיסטוריה בתאריכים של כמה ימים אחורה. אני אנסה לחבר שוב ותראו. סופרוומן - שיחה 16:44, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
חיברתי מההיסטוריה ושיניתי את הפתיח וההפקה והביקורת שערכו אחריי. יש יותר צבעים ויש יותר זכיות. המספרים הימניים בטבלה הם קישורים לעונות אז אל תמחקו את העונות. סופרוומן - שיחה 17:01, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
אחרי מחשבה נוספת לא צריך 2 טבלאות. הטבלה הראשונה מוסיפה חן וקישורים לעונות, הרייטינג הפסיק להיות חשוב לפני 10 שנים. בחירה קלה. סופרוומן - שיחה 17:22, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
בשתי הטבלאות יש רייטינג ומספרים של עונות. HiyoriX - איזה טבלה עדיפה? פופ - שיחה 19:13, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
הגרסה של סופרוומן היא די בעייתית - דריסה של תוכן חשוב ומצד שני הוספת תוכן שכבר נמצא לא רלוונטי ונמחק. הטבלה לעומת זאת, היא סבבה לגמרי (בשביל זה יש לנו תבנית שלא נצטרך להתעסק עם טבלאות) - רק להביא את ההערות שוליים וזהו, אעשה את זה עכשיו. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 19:16, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
HiyoriX - להחזיר את רשימת העונות או למחוק את ההפניות לפסקאות של העונות מהסקירה? המס' לא יכולים להשאר כחולים אם הם לא מפנים לפסקה בדף. פופ - שיחה 21:27, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
זה קישורים אוטומטים שבאים מהתבנית. אפשר להרחיב פרטי עלילה לכל עונה בקטנה (וליצור עוגן - ככה שהבעיה נפתרת). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:38, 11 באוקטובר 2020 (IDT)
למה מחקתם גם את הזכיות והעונות? החזרתי את הרשימה המלאה של הזכיות וגם החזרתי את העונות שביקשתי לא למחוק.
סופרוומן - שיחה 12:34, 12 באוקטובר 2020 (IDT)

איחודים מפוקפקים והסרות ענק[עריכת קוד מקור]

אדגיש תחילה שלא צפיתי בסדרה. אבל ראיתי שהמשתמשת לוסי השקיעה מאות שעות בעריכת הערך סמולוויל - דמויות ועכשיו הכל ירד לטמיון. הנה לדוגמה דמות אחת בגרסה האחרונה שלה:


אוליבר ג'ונאס קווין
גילום הדמות ג'סטין הארטלי, ראיין אוברטון[1] ולוק גייר[2]
מידע
כינויים החץ הירוק
סטטוס בחיים
גזע אנושי
מקצוע מנכ"ל
נטייה טוב
מומחיות קשתות, קרב פנים אל פנים
חברוּת בקבוצה הליגה
דמויות קשורות
משפחה רוברט ולורה קווין (הורים)

בחור עם שמחת חיים בדרך כלל, מיליארדר, מנכ"ל "תעשיות קווין", קשת מיומן. כשהיה בן חמש, הוריו נהרגו בהתרסקות מטוס מכוונת מצד ליונל. למד בפנימייה היוקרתית "אקסלסיור" עם לקס לות'ר, והיה בריון ופרחח בנערותו[1], עד שספינתו טבעה והוא נשטף לחוף אי. שרד באי שנתיים ושם התאמן בחץ וקשת לשם ציד עד שנחלץ משם[3]. התמחה בחץ וקשת בכת קלטית חשאית[4]. בן זוגה לשעבר של טס מרסר[3]. מאמין שטובת הכלל קודמת לכל[5] ושהמטרה מקדשת את האמצעים[6].

אימץ זהות אלטר אגו שקיבלה מלויס את הכינוי "שודד החץ הירוק". בתחילת דרכו שדד פריטים יקרי ערך מעשירים שהשיגו אותם בדרכים מפוקפקות. הכינוי התקצר ל"החץ הירוק" ואוליבר עבר להתמקד בהצלת קורבנות מפושעים. התיידד עם קלארק ודחף אותו להפוך לגיבור ולהציל יותר נפשות[6][7]. בן זוגה של לויס בעונות השישית והשביעית. ייסד קבוצת גיבורי-על, "הליגה" וגייס אליה את בארט, ויקטור, איי-סי ודיינה[7][8].

חווה משבר אישי לאחר שגילה שליונל גרם במזיד למות הוריו[3] והתרחק מפעילותו כחץ הירוק עד שהתאושש. הרג את לקס[9] וחווה בשל זאת משבר נוסף שהתבטא בעקבות מותו של ג'ימי[10][11]. קלואי פנתה לאמצעים נואשים שדחפו אותו להתעשת ולחזור לעצמו[12]. התחתן עם קלואי[13] ובאפילוג רואים את בנם.

מראה: 1.89 מטר, עיניים חומות, שיער בלונדיני, ביגוד מחויט או תלבושת עור ירוקה.

  1. ^ 1 2 "פרק 5 בעונה 6: איחוד", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  2. ^ "פרק 15 בעונה 7: וריטאס", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  3. ^ 1 2 3 "פרק 3 בעונה 8: רעיל", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  4. ^ "פרק 10 בעונה 9: חניך", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  5. ^ "פרק 18 בעונה 9: הצגה", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  6. ^ 1 2 "פרק 4 בעונה 6: חץ", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  7. ^ 1 2 "פרק 11 בעונה 6: צדק", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  8. ^ "פרק 11 בעונה 7: סירנה", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  9. ^ "פרק 14 בעונה 8: רקוויאם", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  10. ^ "פרק 3 בעונה 9: נגועים", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  11. ^ "פרק 4 בעונה 9: הד", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  12. ^ "פרק 5 בעונה 9: רולטה", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  13. ^ "פרק 15 בעונה 10: מזל", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)

וכך זה נראה היום בערך:

מנהיג קבוצת גיבורי-על ומנכ"ל "תעשיות קווין". החץ הירוק היה לדמות חוזרת בעונה השישית והשביעית אך בעונה השמינית הפך לחלק מצוות השחקנים הקבועים של הסדרה.

מצטער, אבל זה לא מקובל. בעלי עניין כיסחו את הערך רק כדי להשמיד עבודה של מישהו אחר ולמנוע מידע מהקוראים. בורה בורה - שיחה 15:17, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

אני מסכים מאוד עם בורה בורה. למה כל המידע הזה - בין אם הוא "חשוב" או לא - נמחק ובוטל כלאחר יד? ההחלטה מופיעה כאן ללא דיון רציני. נו, באמת. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble15:48, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
בכלל לא היה דיון. הדיון היה על פרסים וסופרוומן החילה את זה על דמויות! אבל הנזק התחיל עוד קודם כאשר המשתמשת פופ, כדרכה בקודש, סירסה את הערך וסופרוומן השלימה את המלאכה. אם לא יבואו נימוקים טובים למחיקות האלה, אני שוקל להחזיר את הדמויות לגרסה של לוסי. בורה בורה - שיחה 15:57, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אני בעד שחזור סמולוויל - דמויות והוספת הפניה לערך מורחב מהערך הראשי. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble16:03, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אני בעד החזרת כל הטקסט שנמחק מהערך. דוריאןDGW – Talk 16:05, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
כמה הערות:
  1. החזרת התוכן אפשרית לתוך הערך הראשי, אולם לא בחזרה לערכים נפרדים כיוון שהיה דיון איחוד כמקובל. זה נכון גם לפרסים וגם לדמויות.
  2. בפרט, על הערך על הפרסים היתה תבנית חשיבות במשך שבוע ולא היה איש שתמך בחשיבותו כערך נפרד ולכן בכל מקרה אי אפשר יהיה ליצור אותו מחדש.
  3. אני רואה שלפני שהאיחוד יצא לפועל, משתמשת פופ הסירה מהערך על הדמויות תוכן רב. לגיטימי להתנגד להסרות האלו, אולם שמתי לב שהיא ביצעה את המחיקות במספר עריכות שונות, כל אחת עם תקציר עריכה מנומק משלוץ. אז אם מתנגדים למחיקות שלה (כאמור - לגיטימי) נא לעשות זאת עניינית בלי להתעלם מהנימוקים שנתנה (להבהרה - לא בדקתי מה היא הסירה בפועל, אולם אחד מתקצירי העריכה למשל מדבר על הסרת פירוט על דמות שהופיעה בשניים-שולשה פרקים בלבד וזה נשמע סביר שאין הצדקה לפירוט על דמות כזו בערך על סדרה בת 10 עונות). אז אנא בדקו מה הוסר ולמה ואם אז לדעתכם זה עדיין תוכן חשוב כמובן שאפשר להחזירו (בתור תוכן בגרסה יציבה) ולנהל דיון על ההסרה.
Dovno - שיחה 16:23, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אני לא מדבר על הפרסים רק על הדמויות. להבנתי איחוד משמעו העתקת התוכן לערך המאוחד. זה לא מה שסופרוומן עשתה. אתה יכול לבדוק. השאירה שורה אחת ושלום. בורה בורה - שיחה 16:38, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אני מבין, וזו אכן משמעות האיחוד. כמובן שבלי קשר לאיחוד כל אחד יכול להציע לקצץ תוכן (ואחרים יכולים להתנגד לכך). כפי שכתבתי: בהחלט אפשר להחזיר את התוכן שהיה בערך הנפרד אל הערך הראשי המאוחד. רק ביקשתי שאם מישהו מבצע החזרה כזו, נא לשים לב שהרבה מהתוכן הוסר במספר עריכות נפרדות שנראה שלכל אחת מהן ניתן נימוק משלה. אז אם מחזירים, לא באוטומט אלא את את אותם התכנים שחושבים שאכן ראוי להחזיר לאחר שבוחנים את ההסרה והנימוק שהיו. כפי שנתתי בדוגמה: היה תוכן שהוסר בנימוק שזו דמות שהופיעה 2-3 פרקים מתוך 10 עונות שלמות של הסדרה ולכן אין צורך אנציקלופדי לפרט עליה (אני מניח כאן לפי תקציר העריכה של ההסרה - לא בחנתי את העריכה עצמה). זה נימוק לגיטימי שאפשר להסכים איתו או לא. מה שביקשתי זה שאם מחזירים את החלק המסויים הזה, זה כי סבורים שפירוט על דמות זו אכן חשוב גם אם הופיעה 2-3 פרקים בלבד מתוך 217 (כלומר כי לא מסכימים עם הנימוק במקרה המסויים הזה ולא רק כי לא מסכימים עם ההסרה רק כי היא הסרה). וכן הלאה לשאר הפרטים שהוסרו. בכל מקרה בו מישהו בחן הסרה כלשהי ולא מסכים איתה על בסיס התוכן, הוא/היא יכולים להחזיר את התוכן הזה מהיסטוריית הערך הנפרד אל הערך הראשי המאוחד בתור הגרסה היציבה, והתומכים בהסרה יוכלו לקדם דיון ולשכנע מדוע כדאי להסיר. Dovno - שיחה 00:50, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
החזרתי את התוכן מהגרסה האחרונה של לוסי, ושמתי תבנית בעבודה. עתה נבצע איחוד אמיתי בעזרתם של מומחים שונים. בורה בורה - שיחה 06:13, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── כל העריכה של לוסי לא רק הכבידה מאוד על הדף (מעל 250K בתים ומעל 5 שניות רק לטעינה שזה המון וזה חתיכת בזבוז משאבים - אפשר לראות את זה לדוגמה, בערך הזה), אלא גם הכילה תוכן טרוויאלי עצום שאינמו מתאים לויקיפדיה, אלא לויקיית מעריצים. האיחוד המאוד נחמד של בורה החזיר את אותה בעיה שהייתה קיימת אחרי העריכות של לוסי ולפני המחיקה המאסיבית. אני מתנגד בתוקף לפירוט יתר (ששוב, אמור להיות בויקיית מעריצים ולא בויקיפדיה). אמ;לק: עבודת פירוט יתר הלכה לטימיון כי הכותבת לא הבינה שפה זה אנציקלופדיה ולא ויקיית מעריצים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:59, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

ממתי מחליטים על תוכן ערכים לפי אורכם? ואם הערך הזה אכן "כבד" למה הסכמת לאיחוד ולא הבעת התנגדות למחיקת הערך על הדמויות והעברתו לכאן? אני חושב שהערך המקורי על הדמויות הכיך תוכן טוב שהקוראים, ביחוד מעריצי הסדרה, רוצים לקרוא. ובוא לא נתנשא עליהם עם כינויים כמו "ויקיית מעריצים". אתה פה לכתוב עבור מי שרוצה לקרוא את הערך. בורה בורה - שיחה 21:04, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
איפה אתה רואה שהסכמתי לאיחוד? הערך המקורי הכיל פירוט יתר שלא מביש ערכי סדרות טלוויזיה אחרים בעייתים מאוד כמו כפולה וכלל lore שלם שלא רלוונטי לאנציקלופדיה. הרי אתה לא מצפה למצוא את כל ה-lore של סייברפאנק (משחק תפקידים שולחני) בערך עליו (וזה lore יותר ענק מכל סמולוויל אם אתה שואל), אז מה השוני פה? בנוסף לכך שהערך הכיל למעלה מ-50 הערות שוליים שהם פשוט קישורים לדף הפרק ב-imdb, משהו שמאוד מיותר והכיל פרק שלם על מחוות (זה ה-טריוויה). האמ;לק שכתבתי עדיין רלוונטי לתגובה הזאת. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:13, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
בואו נתמקד במה שהוא מכיל עכשיו - רק מתוכן העניינים אפשר לראות שזה טירוף! אפילו לדף של רשימת הדמויות זה היה יותר מדי. פופ - שיחה 21:16, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
בבקשה. הבאתי בראש הדף דוגמה של החץ הירוק. פרטו מה לו בסדר במה שהיה ומה לדעתכם צריך להיות. איך תראה פיסקה זו? בורה בורה - שיחה 21:34, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
ג'סטין הארטלי היה שחקן אורח - והדמות שלו לא הייתה קיימת ב-5 העונות הראשונות. גם לשחקן ראשי צריך תיאור של הדמות ולא מה קרה לו - זה עלילה. ומה הקטע עם ההערות? ימדב לא מוכיח כלום. פופ - שיחה 21:42, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

איחוד אמיתי[עריכת קוד מקור]

משתמש:IKHIYRUI, Fett, דוריאן, למיטב זכרוני אתם הוכחתם בקיאות זו או אחרת בסדרה. קראו את הפיסקה לעיל. האם אתם רואים נחיצות בקיצוץ חומר? הובאה דוגמה של דמות משנית מאוד. כל נושא הדמויות כרגע בעריכה ואפשר לתקן חופשי. תודה על ההענות. בורה בורה - שיחה 06:24, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

משתמש:IKhitron בורה בורה - שיחה 06:58, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
אין לי זכות דיבור כאן, בגלל היחסים הרעים מאוד של לוסי איתי. אבל אם היתה, הייתי תומך נלהב של השארת כל החומר שהיא כתבה, ושחזור כל תריסר הערכים לפחות שכתבה ונמחקו ללא כל סיבה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:48, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
בורה בורה, אני בדעתו של יגאל: השארת כל החומר שנכתב.
את הנימוקים של ‏HiyoriX, שנכתבו בפרק אחד קודם, לצערי אינני מקבל. דוריאןDGW – Talk 18:52, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
אני אשמח לשמוע איזה בקיאות הוכחתם - בהיסטוריה מצאתי עריכות בודדות של IKhitron,‏ 2 עריכות של Fett (אחת מהן היא השחתה), ובדיוק 0 עריכות של די ג'י (צייד המכשפות מחפש המהומות). פופ - שיחה 19:28, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
יגאל דן עם לוסי רבות על הדמויות. אני חושב שהוא גם ראה את פרקי הסדרה. Fett מומחה ערכי קומיקס ותרבות פופולרית שכולם מכירים בתרומותיו בערכים כאלה. בורה בורה - שיחה 20:35, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
...ודי ג'י הוזמן על תקן צייד מכשפות? פופ - שיחה 20:41, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
שלום ערן, משתמש נחסם על ידי מפעיל אחרי שטען בדף שיחה כי התנהל מולו "מסע ציד". הנוסחים "צייד המכשפות מחפש המהומות" ו"...ודי ג'י הוזמן על תקן צייד מכשפות?" חורגים מוק:כה, ואינם מהווים תגובות ענייניות לדבריי: "אני בדעתו של יגאל: השארת כל החומר שנכתב". אני מבקש ממך לחסום את המשתמשת שכתבה זאת, אחרי שחזרה על נוסח שגרר את תגובת הבודק יונה: "מה היה לא ברור? את כל מה שלא קשור לבדיקה שעלתה נא לעשות בפסקה הזאת!!!" (פסקת "הוצאת קיטור" שנפתחה על ידי יונה, על מנת להפריד את הטקסט מהפסקה של בקשת הבדיקה עצמה).
בפרק הנוסף למטה, גם בורה בורה נשאל אם הוא "צייד מכשפות". למטה נעשתה פנייה למפעיל HiyoriX בטענת "חזרה על עריכה", אבל בורה בורה הפריך טענה זו. בורה בורה ואני אומרים שיש חזרה על עריכה על ידי שתי משתמשות שונות, ומכאן הפנייה אליך ואל ביקורת.
כפי שניתן לראות, הדיון נמשך ללא סוף, ואין זו פעם ראשונה. על כך כתב לי ביקורת בינואר 2020: "אם תתפלמס עם משתמש אחר על עריכותיך או על עריכותיו – תיחסם". לטעמי יש להחיל כלל זה על מי שהופכת דיונים לדיונים ללא סוף. דוריאןDGW – Talk 20:50, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
רואים? הופך דיונים למהומות! בכינוי צייד מכשפות אתה יודע למה זכית - גם שם חיפשת מהומה וסחפת כמה משתמשים (שאחד מהם התגלה כטרול ונחסם). אם אין לך ידע מה אתה מחפש בדף שלא תרמת לו? איך אתה יכול לקבוע אם דמות חשובה או לא? פופ - שיחה 20:55, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
בורה בורה, לשאלתך, כן, ראיתי כמה פעמים, ואתה רשאי לקרוא לי מומחה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:56, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
הגעתי הנה דרך התיוג המחמיא של בורה בורה, והבנתי שבין דיון אחד למשנהו מתחולל כאן קרב בוץ מילולי שמקורו כנראה במקרים קודמים שאני לא קשור אליהם, ולא מעניין אותי לחטט בהם. אני מוחמא מטייטל ה"מומחה" שדבק בי, ומקווה שהוא מעיד על איכות ותועלת אנציקלופדית כלשהי, ולא על כך שמילתי היא הקובעת המוחלטת. אם לפופ יש נימוקים ענייניים להסרה של יותר מ-100,000 בתים שעורכות קודמות עמלו זמן רב על כתיבתם, אשמח לשמוע אותם. אם נזכה לעוד רפש מילולי וחיטוט בהיסטוריה האישית - כמו נבירה של 6 שנים לתוך הגרסאות הקודמות, ואיתור עריכה תמוהה שלא מעידה דבר על "בקיאותי" כיום - אין סיבה שנשקיע את זמננו בהתפלשות בבוץ, כאשר קיים דף בירורים מתפקד.
ובאשר לדעתי האישית, אני מאמין שתרגום ידני (עם נגיעה אישית) מגיע לתוצאה המקובלת ביותר. אני מסכים שחלק גדול מהמידע ששוחזר שייך לויקיית מעריצים ולא לויקיפדיה העברית, ומציע ללכת על בטוח ולתרגם את הגרסה האנגלית לערך (וגם את דף הדמויות הנלווה אליו). בכל מקרה הייתי שמח אם משתמשת:Lucy's cousin once removed ומשתמשת:Lucy Lane Data היו משתתפות בדיון המשונה הזה. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble21:04, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
בורה בורה שהעתיק 100,000 בתים מדף אחר לתוך הדף הזה תייג 3 משתמשים ספציפיים - לא בעלי ידע ולא מעורבים - אז רציתי לראות אם יש לתיוג הסלקטיבי הצדקה. לגיטימי. זה שמצאתי השחתה אחת ממך ו-0 תרומה מאחד אחר - זה שיקוף של הפעילות או אי הפעילות שלכם. את הנימוקים הענייניים כתבנו לפני יותר מחודש על כל הסרה. הנימוק הכי רלוונטי לענייננו - תיאור דמויות לא אמור לכלול סיפורי עלילות. באין מתנדבים להצעה האידיאלית היא לא עוזרת לדיון של כאן ועכשיו. בבקשה להפסיק לתייג אנשים ספציפיים. פופ - שיחה 21:12, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
פעילות או אי-פעילות בתחום רחב לא משתקפת בנגיעה בנושא או ערך ספציפי, אלא בהשקעה של שעות רבות - שאפשר בקלות לנתב לתחומים מועילים יותר, כפי שאני עושה בשנים האחרונות ("אי-פעילות") - בכתיבת ושיפור ערכים באותו התחום. בעלי ידע, מעורבים, חבר מושבעים, כל אלה תיאורים לויקיפדים שיכול להיות שיש להם נגיעה קלה בנושא. יגאל, לדוגמה, אחראי לכתיבת אחד מהערכים הארוכים ביותר העוסקים בתחום המדובר, שהוא למעשה אחד מהערכים הארוכים ביותר בוויקיפדיה העברית. יש לנו מחלוקות שונות, אך אני יודע שאל לי לבטל את פועלו/"סמכותו" של אדם כי רק אני צודק.
אחרי שסיימתי להתגונן, אשמח אם תפני אותי לנימוקים שציינת, כי הם כנראה לא נמצאים בדף השיחה הזה. באשר למשפט אודות תיאור הדמויות, אחרי הסתכלות קצרה על "סיפורי העלילות" שאת מתארת, לא מצאתי פירוט יתר חריג. קיימים ערכים בהם מפורטות קשתות-הסיפור של הדמויות בצורה מפורטת כל כך, עד שהיא משמשת כאלטרנטיבה לפסקת העלילה. אני משתדל לא לחטוא ל-Whataboutism, אלא להסביר שאת רוב הנפח תופסות תבניות הדמויות, שלא ברור לי מה תפקידן בדיוק.
אין פה דיון של כאן ועכשיו, העולם לא יעצור מלכת בין אם נשאיר את הערך כמו שהוא ובין אם הוא יהפוך למשהו אחר לגמרי. יש דברים יותר חשובים מייצוב גרסה של ערך באנציקלופדיה מקוונת. כמשתמשת פעילה/מעורבת/בקיאה בנושא, למה שלא תשקלי את ההצעה הקלה יחסית שהצעתי, או שתסבירי למה היא לא יעילה?
נוסף אחרי התנגשות עריכה - תייגתי את אורה ולוסי כי הן האחראיות לכתיבת המלל שאת כה נחושה למחוק. הן בכל מקרה לא פעילות לאחרונה, כך שאין מה לחשוש; ובכל אופן, אני בטוח שכל תיוג שיופיע כאן יתרום ל"דיון", במיוחד אם יתויג לכאן משתמש/ת שיתמוך/תתמוך בדעתך, שצר לי על כך שאת המייצגת היחידה שלה כרגע. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble21:47, 3 באוקטובר 2020 (IDT)
אני לא היחידה ואני לא נחושה למחוק - היוריקס מסכים איתי והוא אחראי לרוב ההסרות (שאני מגבה). אני מתנגדת בתוקף לתוספת המטורפת ורוצה לראות ערך אנצי' נורמלי כמו שהיה אחרי העריכות שלנו. אם ההצעה כזו קלה ויעילה תבצע אותה - אני אתמוך בכל תוצאה שמבוססה על הדף בויקיאנגלית! פופ - שיחה 21:57, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

למה איחוד?[עריכת קוד מקור]

נגד איחוד, מכער את הדף. פופ - שיחה 10:52, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

את זה היית צריך לאמר לפני שסופרוומן איחדה. גם אני אגב נגד איחוד. בורה בורה - שיחה 20:15, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

מחיקות על ידי שתי משתמשות שונות[עריכת קוד מקור]

בורה בורה, אם מחיקה זו בוצעה על ידי סופרוומן, ומחיקה זו בוצעה על ידי פופ, האם יש כאן הפרה, על סמך מה שביקורת ביקש ממך? במקרה שביקורת מעדיף לא לטפל, אני פונה לערן. דוריאןDGW – Talk 19:07, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

הנה בבקשה - די ג'י מחפש מהומה. והפעם שתי מכשפות במדורה אחת! מה קרה אסור להתנגד להסרות (את העריכה הראשונה והעריכה העוקבת לא הבנתי)? המילה היא "עריכה" ולא "מחיקה" - מחיקה היא פעולה של מפעיל. רטוריקה של מהומה. פופ - שיחה 19:35, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
שיחזרתי את המחיקות של פופ. דנים לפני שמסירים 100K. ביקורת מה אתה אומר? שווה בדיקה? תוכן ההסרה זהה, הסגנון זהה. יתכן שיש כאן שתי עורכות זהות. בורה בורה - שיחה 20:14, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
מה דנים? הוספת אותם היום. איזה סגנון זהה? גם אתה צייד מכשפות? איך עריכה שהסירה תוספת בלתי מקובלת שהוספת היום יכולה להיות זהה לעריכה (לא ברורה) מלפני התוספת? משתמש:HiyoriX - נעשתה חזרה על עריכה. פופ - שיחה 20:20, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
לא הוספתי כלום אלא העתקתי את מה שהיה בסמולוויל דמויות לכאן על פי הסיכום כמה פיסקאות לעיל. אם אתה כל כך "מומחה" יכולת להבחין בזה מייד. אז זאת הגירסה ההתחלתית וממנה יש לעבוד במשורה, לא לכסח 100K במכה. נא לדון על שינויים משמעותיים תחילה. בורה בורה - שיחה 20:32, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
1. אני אישה 2. לא טענתי למומחיות 3. לא העתקת את מה שהיה שם - העתקת מההיסטוריה מלפני 4.5 חודשים! מה אתה מנסה לעשות? אתה בטח לא חושב שזה נסבל. ועכשיו ביטלת את כל העריכות הבאות ביחד עם החזרה על העריכה! פופ - שיחה 20:38, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
לא טענת למומחיות אבל שאלת את כל האחרים מה מומחיותם. משמע הם הדיוטות ואת מומחית. כך סוכם לעיל. חוזרים לגירסה של לוסי ומחילים עבודה מסודרת משם. וזה אכן מה שעשיתי. בורה בורה - שיחה 20:55, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
שאלתי מה הבקיאות שאתה טענת שהוכיחו. המפעיל אישר איחוד גרסאות יציבות ואתה הטעית אותו לחשוב שזה מה שאתה עושה. הרסת את הדף אחרי ש-HiyoriX ואני הפכנו אותו לאנצי'. פופ - שיחה 21:00, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

אז עבר שבוע+- מאז האיחוד ואף אחד לא התחיל לעבוד על הערך ובעצם הזניחו אותו. נהדר, מזכיר לכולם כי שום גמדים לא יבואו, לא באנו לעשות חצי עבודה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 17:50, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

גמדים לא צריכים לבוא - מי שלא מתכנן להשקיע שלא יעתיק דף לדף ויעזוב וישאיר אחרים לנקות אחריו.
אתה עדיין משאיר יותר מידי פרטי עלילה. זה דמויות - לא עונות. פופ - שיחה 17:56, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
קודם אני מנקה את כל הבלאגן כדי שהערך לא יבזבז משאבים סתם, אחר כך אפשר להתעסק בקיצור פרטי עלילה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 17:58, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
הכל היה טוב לפני ה"איחוד". פופ - שיחה 18:00, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
אחרי הניקיון אפילו יותר טוב. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:25, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
ואחרי הצחצוח? פופ - שיחה 18:44, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
לדעתי, נשאר להשלים את פרק העלילה (בכל זאת 10 עונות). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:45, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
אני חוששת לשים תבנית להשלים - שלא ימלאו הרבה יותר ממה שצריך. מה אתה אומר? פופ - שיחה 18:47, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
לא צריך לחשוש, המצב הוא שחסר מידע על העלילה עצמה באופן מסודר (ולא בבלאגן כמו שהיה עם האיחוד) וצריך להשלים אותו. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:49, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
תסתכל בעלילה בדף באנגלית - זה די דומה לאורך ולתוכן שיש עכשיו + הערות שוליים על ליהוק. העלילה היא הקטע הכי פחות אנצי'. פופ - שיחה 18:52, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
ומה אתה חושב על הדמויות? אני מתלבטת על 4 שחקנים: ג'סטין הארטלי, סם ג'ונס, קאסידי פרימן, ארון אשמור. הם השתתפו בין רבע לשליש מהפרקים. פופ - שיחה 18:58, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
רבע מהפרקים זה מעל 50 פרקים, אז כן יש בהחלט מקום לדמויות האלו. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 19:00, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
מכובד כשמסתכלים על זה ככה. השחקנים הבאים ברשימה בימדב זה כבר באזור ה-20 פרקים ורוב השחקנים שהיו ברשימה השתתפו בפחות מ-10! והסימן קריאה לא מסמן עצרת! פופ - שיחה 19:03, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── HiyoriX החלק האחרון בפתיח = הטבלת סקירה. כפילות? פופ - שיחה 20:10, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

אכן, כפילות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:13, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

מחקתם את כל הערך ללא דיון וזה לא מקובל עלי. לטעמי לא היה שום צורך בשום נקיון. אז אבקש לקיים דיון תחילה. משתמש:Dovno אבקשך לשחזר את הערך למצב שהיה מייד אחרי האיחוד, לפני כל ההסרות האלה. יש לקיים דיון על כל השינויים המוצעים לפני הסרה של 150K. אפשר גם להשאיר את הערך המורחב שהיה פעם בדף אחר ולהפנות אליו. בורה בורה - שיחה 21:32, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

בורה, היחיד שתוקע פה את העניינים זה אתה. נטשת את הערך ככה בלי לעשות כלום ובלי להמשיך את הדיון. אחרי ניקיון עיצובי שביצעתי (שזה התאמת פסקת הדמויות לאיך שפסקת דמויות אמורה להראות כמו בכל ערך על סדרת טלוויזיה וללא הערות שוליים מיותרות המקשרות לפרקים ספציפיים ב-imdb), פחות או יותר קיבלנו את הבעיה שיש בכפולה (פירוט יתר עלילתי בדמויות). מחקתי את טבלת הפרקים למטה, מכיוון שהיא מיותרת (זה מידע שנמצא ב-imdb בקישור שיש בקישורים חיצוניים, אחרת בשביל מה אנחנו מקשרים?) ופופ ביצעה מחיקה דרסטית של דמויות שלא מופיעות ליותר מ-10 פרקים (בסדרה של 217 פרקים, זה משהו שולי לחלוטין), לשם השוואה זה כמו שאני אפרט את הדמויות המופיעות בכל פרק בהרופא הטוב (שזה לא ריאלי), או את כל הדמויות המופיעות בעקבות (סדרת טלוויזיה) (הכי לא ריאלי בעולם) ולסיום נמחקה כפילות שהופיעה בפתיח הערך לגבי צופים (זה מפורט בטבלה של סקירת הסדרה) ונתונים מקומיים שיש להם ערך בויקינתונים וכמו כן תוקנו אי-דיוקים ושגיאות שפופ מצאה (כמו העובדה שבעונות 5-7 שקלארק לא עבד כלל, בניגוד לכתוב בערך שמעונה 5 החל לעבוד). זה כלל הצעדים שבוצעו בערך, אחד לאחד. כמו שאמרתי, שום גמדים לא יבואו ואין סיבה להשאיר את הערך במצב זוועתי. העבודה האחרונה שנשארה לעשות בערך זה להרחיבו בפסקת העלילה (באופן מסודר ולא מבולגן!) ובפסקאות שונות שאינן פסקת הדמויות, ששם אמור להיות מידע תמציתי על הדמות בלבד ולא מידע עלילתי (כמו פסקת ההפקה ופסקת הביקורת). מתייג את פופ על מנת שתוכל להסביר מנקודת מבטה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:14, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
מה שאתה מתאר כפעולות שוליות מחק 135K מהערך. זה לא "ניקיון" או דמויות שוליות. הערך לא היה במצב "זוועתי" ודי לנסות לשכנע אותי בזה. הדרך הנכונה היא לעבור שלב שלב ממה שכתבת לעיל, לדון על כל שלב, להגיע להסכמה ולשפר. זה לא נעשה וזה לא תקין. למחוק הכל זה הכי קל. בורה בורה - שיחה 22:32, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
אם כך אתה רוצה - האם עריכה זו תקינה בעינך? בקצרה מה שעשיתי פה - מחקתי את התבנית של הדמויות ושילבתי לפורמט המקובל תוך כדי מחיקת הערות שוליים מיותרות. לא מחקתי פירוט של הדמות פרט למשפט האחרון בכל שלושת הדמויות שמהווה תיאור חיצוני בלבד. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:35, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
הדף היה במצב מזוויע והפכנו אותו לאנצי' צעד אחר צעד - עוד הפעם. היוריקס - כיסית את הכל ונשאר לי רק להנהן. פופ - שיחה 22:36, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
פופ אבקשך להפסיק לעשות רעשי רקע בזמן שאני דן עם חציל חצילון. העריכה הזו אינה תקינה בעיני. היתה שם תבנית דמות בדיונית. למה היא הוסרה? הטבלה למעלה היתה ניווט לדמויות, מעין עוגן. למה להסיר? בורה בורה - שיחה 22:49, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
זה בסדר, אפשר לפנות אליי בשם הפרטי. לנושא: כיוון שהתבנית מתאימה רק אם מדובר בערך נפרד. בכל ערך על סדרת טלוויזיה תראה שהפורמט הוא ”* <שם הדמות> (<השחקן שמשחק/מדבב את הדמות>) – <פירוט קצר על הדמות>”, מדוע שסמולוויל יהיה שונה מהם? לכן גם עניין התבנית ניווט מיותר, אין צורך בעוגן כי הרווחים הענקיים לא קיימים יותר. פתרנו פה שתי בעיות במכה אחת - ויזואלית הערך קצר יותר ולא צריך לגלול הרבה בשביל להגיע למידע הדרוש (ואפילו יותר מכך - הפורמט הזה מקל בהרבה על תצוגת ניידים לדוגמה) תוך כדי שהמידע הרלוונטי על הדמות נשמר ללא פגע. מבחינתי זה מצב טוב. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:56, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
הוא ביקש ממני עכשיו לסתום את הפה בזמן שהגברים מדברים?? פופ - שיחה 22:57, 9 באוקטובר 2020 (IDT)
לא "ביקש" --> "דרש". גם אם נקבל את עמדתך חציל באשר להסרת התבנית של כל דמות, הסרתה גרמה לאיבוד פרטים על הדמות, אותם לא הוספת בעריכה שלך. למען נוהל עבודה תקין אני רוצה עריכה הדרגתית. החזר את הערך לגרסה שאנו דנים בה כעת ותתבצע עריכה בהתאם לדיון על כל שינוי מוסכם. בורה בורה - שיחה 01:54, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
בוא נראה מה התבנית בעצם מכילה: שם הדמות (קיים), מי מגלם את הדמות (קיים), סטטוס הדמות (קיים כפרט עלילה), קשרי משפחה של הדמות (קיים כפרט עלילה), גזע (90% מהדמויות הן "אנושיות", שאר הדמויות שאינן אנושיות זה קלארק קנט עצמו - שזה כתוב כבר בתיאור הדמות ומספר דמויות שוליות), נטייה (פרט שולי - אם לא כתוב אנטגוניסט/נבל-על אז זה אומר שהוא טוב וזה כן כתוב), מקצוע (קיים) ומומחיות (קיים). התבנית הזו לא מוסיפה דבר לקיים כפי שנאמר ואני לא מבין מה זאת ההתעקשות הזאת לשמור על תבנית מיותרת שמעמיסה על הערך. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:12, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
אני לא רואה איך לדיון הזה יש סיכוי להוביל לסוג אחר של איחוד אם כבר לעריכה הראשונה יש התנגדות. להסיר תבניות ותוכן עניינים זה ההתחלה של איחוד! אפילו רק לשחקנים הראשיים זה בלתי נסבל ובלתי נהוג. פופ - שיחה 10:21, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
למען ההגינות כרגע בדקתי כיצד הערך נראה אחרי האיחוד שביצע בורה בתצוגת הניידים - כן זה כמו שציפיתם - הערך ויזואלית שבור לחלוטין ופסקת השחקנים והדמויות היא היחידה שנשארה אחרי סקירת הסדרה - אחרי שפותחים אותה, צריך לגלול הרבה, הרבה מאוד מאוד מאוד, כדי להגיע לפסקאות ההפקה והביקורות שלא לדבר על קישורים חיצוניים. בבקשה בורה בורה, ההתנגדות שלך לא רק שמעמיסה רבות על הערך היא גם שוברת אותו לגמרי בתצוגת הניידים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:33, 10 באוקטובר 2020 (IDT)

אני מסכים עם מה שבורה בורה כתב על העריכות. צריך להגיע להסכמה בדף השיחה לפני ביצוע השינויים ולבצע עריכה הדרגתית. אי אפשר לקבוע עובדות בגוף הערך אחרי שהובעה התנגדות לשינויים. דוריאןDGW – Talk 23:22, 9 באוקטובר 2020 (IDT)

קשה לדון עם מישהו שנראה שהוא פרנציפ מתנגד ולא מקדם את הדיון לשום מקום. לטעמי ההצעה ש-Fett הציע כמה פסקאות למעלה היא הכי טובה - לעבוד לפי המבנה של הערך המקביל בויקיאינגליש, שכולל פירוט רב על כל מה שמסביב לסדרה (הפקה, ביקורות) ופירוט תמציתי על הדמויות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:21, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
מישהו מהמתנגדים מתנדב? או שהמטרה היא להחזיר את הדף ל-100-200 אלף בתים ושישאר כך עוד שבוע, חודש, כמה? פופ - שיחה 10:26, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
100-150 אלף בתים לערך זה לא כזה נורא ואפילו ריבוי הערות שוליים זאת לא בעיה. הבעיה מתחילה כשהערך טכנית בנוי רע ואז לוקח לו זמן רב להיטען ובכך הוא מבזבז משאבים, מה שאני מנסה למנוע פה ובורה מתנגד (עדיין אין לי מושג למה). לגרסת האיחוד לפני העבודה המאסיבית יש בעיות טכניות רבות (כבר ציינתי מספר פעמים) וזה מחמיר יותר אם נוברים אחורה לגרסאות של לוסי. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:41, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
אם הגודל זה המטרה - זה נורא. פופ - שיחה 10:44, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
הערתי לבורה בורה בדף שיחתו, ואני אומר זאת גם כאן, זה לא מקובל פה לזלזל ולהקטין עורכים שאתה לא מסכים איתם. בפרט, ההערות של בורה כלפי פופ לא מקובלות, ובורה התבקש למחוק אותן. אני מקווה שזו ההערה האחרונה בנושא התנסחות וגבולות הלגיטימי בדיון עם אחרים. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 11:29, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
אני מסכים שהערות אלו (זו וההערה שקדמה לה) אינן מקובלות וסותרות את כללי ההתנהגות. נראה שיש פה התנגדות משמעותית להסרת התוכן, אולם לא ניתן שום נימוק ענייני אלא התנגדויות עקרוניות שהן או על בסיס גישה שאסור למחוק תוכן ללא דיון מקדים (שגוי) או על בסיס אישי של מי ביצע את העריכה (שגוי ואסור). דוריאן כתב כאן: "צריך להגיע להסכמה בדף השיחה לפני ביצוע השינויים ולבצע עריכה הדרגתית" - אז הוא שגה בחלק המחייב דיון לפני הכנסת שינויים, אולם צדק בחלק של ביצוע הדרגתי - וזה בדיוק מה שפופ עשתה במקור ומה ש-HiyoriX ביצע עכשיו - עריכות הדרגתיות שכל אחת ואחת מהן לוותה בנימוק משלה. כפי שכתבתי למעלה כבר: משחזרים לגרסה יציבה כאשר יש מחלוקת עניינית על העריכה, ולא באופן גורף כי מתנגדים לעצם זה שבוצעה עריכה (או למי שביצעה אותה). למשל:
  • בעריכה זו מאמצע אוגוסט, פופ הסירה פירוט על מספר מסויים מאוד של דמויות עם הנימוק "דמויות של 2-3 פרקים" (להזכיר: לסדרה היו 10 עונות ו-217 פרקים). בורה: כדי להתנגד לעריכה מסויימת זו עליך להסביר שלדעתך יש לפרט דווקא על דמויות אלו (וכדאי להסביר מדוע לדעתך בערך על סדרה של 10 עונות ראוי לפרט על דמות שהופיעה רק ב-2 פרקים. האם מהיכרותך עם הסדרה הפירוט על דמות זו חשוב?).
  • בעריכה זו פופ הסירה הערות שוליים שהפנו ל-IMDB אולם לא נתנו כלל סימוכין לנתונים אליהם הוצמדו, והיא נימקה: "בימדב אין עלילה - לינקים לימדב רק לאסמכתות של קאסט/צלמים/תאריכים וכדו". בורה, כנ"ל: כדי להתנגד לעריכה מסויימת זו שלה עליך להבהיר שלדעתך קישורים אלו ראוייים ויש להשאירם (למרות שהם אכן כלל לא נותנים אסמכתא רלוונטית לאותם נתונים).
וכן הלאה. אפשר להתנגד נקודתית ועניינית לעריכות, אולם לא באופן גורף על בסיס עקרון (שגוי) שאין לערוך ללא הסכמה קודמת בדיון ובטח לא על בסיס אישי (כפי שנראה שמדובר לפי התגובות האחרונות כאן שהופנו לפופ כאילו היא לא חלק מהדיון). Dovno - שיחה 17:34, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
אוסיף עוד שאפילו אם יובעו (סוף סוף) התנגדויות ענייניות לעריכות הההדרגתיות שבוצעו, בחנתי כעת יותר לעומק את סדר הזמנים, וכלל לא ברור שאפילו משיקולי גרסה יציבה יש מה להחזיר את הגלגל אחורה. העריכות של פופ בערך על הדמויות (לפני האיחוד) בוצעו באמצע אוגוסט, והאיחוד יצא לפועל (ורק אז הובעו ההתנגדויות) בתחילת אוקטובר. גם ללא האיחוד בהחלט אפשר לראות את העריכות של פופ כחלק מגרסה יציבה לצורך ניהול דיון על העריכות. Dovno - שיחה 17:38, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
זה בטוח אישי - גם בדף המקוריים בורה בורה ביטל עריכה מנומקת וכתב "את/ת מסירה ללא רחמים תחת כל עץ רענן ומישהו חייב להפסיק את זה" וגם שם די ג'י תמך בו ושניהם לא צפו בשתי התכניות האלה ובאופן כללי לא מתמצאים במה נהוג בדפי תכניות - פה הם בעד תבניות לכל דמות ותוכן עניינים מלאכותי האמצע הדף, שם הם בעד טבלת דמויות שוליות - דברים שמקובלים רק בדפי דמויות. פופ - שיחה 18:14, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
מה פירוש "אליטה"? איך ערך שעבר הצבעת מחיקה ברוב של 25 מול 20 "אבוד בוודאות"? לא הייתי נגד הערך (בדיון החשיבות תמכתי בהשארתו), ולא די ג'י ולא גריי ולא בורה בורה. בורה בורה כלל לא היה מעורב בדיון החשיבות, והצביע בעד השארת הערך. דוריאןDGW – Talk 00:36, 4 בדצמבר 2020 (IST)

לינקים שבורים[עריכת קוד מקור]

החלפתי בלינק פעיל. סופרוומן - שיחה 20:27, 16 באוקטובר 2020 (IDT)

"השחרתי" את התאריכים כי לא תכננתי שהם יבלטו יותר מהשמות. אפשר גם להדגיש את השמות. סופרוומן - שיחה 20:31, 16 באוקטובר 2020 (IDT)

הדיון בדף שיחה:סמולוויל (פירושונים). Dovno - שיחה 22:22, 17 באוקטובר 2020 (IDT)

הוספתי את הסאונדטרק. סופרוומן - שיחה 23:10, 18 באוקטובר 2020 (IDT)

מחקתי את המשפט על באטמן משום שזה רעיון מהניינטיז שלא התקדם לPre-production. סופרוומן - שיחה 23:14, 18 באוקטובר 2020 (IDT)

דמויות ושחקנים[עריכת קוד מקור]

הטבלה מבוססת על טבלה מהערך שנמחק. סופרוומן - שיחה 01:51, 19 באוקטובר 2020 (IDT)

חילקתי לפי חשיבות. לא הכול 100% בטוח, כן בטוח שבחירת הנוער הכי פחות חשוב. סופרוומן - שיחה 10:45, 7 בנובמבר 2020 (IST)

צבעים לעונות[עריכת קוד מקור]

מישהו החליף את הצבעים של סופרמן לצבעים הקודרים מויקיפדיה האנגלית. החלפתי לצבעים מויקיפדיה הספרדית שהם יותר יפים וצבעוניים. אני בעד להחזיר לצבעים של סופרמן. סופרוומן - שיחה 12:52, 12 בנובמבר 2020 (IST)

צבעי העונות המוצגים ששונו היו הצבעים הרשמים שניתנו להם על פי הצבעים הבולטים בכרזות הפרסום של עונה ועונה, אני בעד להשאיר אותם כפי שהיו. מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 12:55, 12 בנובמבר 2020 (IST)
קצת הגזמת עם "הקודרים", לא? מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 12:57, 12 בנובמבר 2020 (IST)

טוב אחרי בהייה של כמה שניות הצבעים החדשים מכוערים. החזרתי את הקודרים (הגזמת עם "הרשמיים"). סופרוומן - שיחה 14:27, 12 בנובמבר 2020 (IST)

רייטינג פרקים[עריכת קוד מקור]

אחרי שהוספתי רייטינג פרקים, אני חושבת שהערך היה יותר יפה בלי הטבלה. הוסיפו אחריי עמודות והערות שוליים אז אני לא מסירה. אם עוד מישהו חושב שעדיף בלעדיה, שיסיר. סופרוומן - שיחה 16:13, 15 בנובמבר 2020 (IST)

קבלו ביטול. הבהרתי את האפור הכהה והיא נראית לי בסדר עכשיו. אולי מועילה, לא מזיקה. סופרוומן - שיחה 16:26, 15 בנובמבר 2020 (IST)

בדקתי את כל הלינקים שהיו ברייטינג שהעתקתי חלק שבורים חלק פעילים והפעילים הם לפרקים ולא לממוצע ולא לדירוג.

לדירוג החלפתי בלינקים שהיו בעמוד למעלה. לממוצע אין לי מושג איפה לחפש אז הורדתי.

The End ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 10:59, 26 בנובמבר 2020‏

לא להוריד מספר צופים ממוצע. בורה בורה - שיחה 18:13, 26 בנובמבר 2020 (IST)
כמו בורה בורה. דוריאןDGW – Talk 23:55, 3 בדצמבר 2020 (IST)

המשך[עריכת קוד מקור]

לפני שבועיים העתקתי רייטינג ואתמול בדקתי את הלינקים ועשיתי עוד כל מיני הוספות ותיקונים שונים.

אם אסור לי לתקן טעות שעשיתי לפני שבועיים אז אוריד את כל הרייטינג שהוספתי באותו היום וזהו זה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)


אם עשית טעות הסר את הקישור לסימוכין. אבל אל תסיר את הנתונים עצמם. בערך האנגלי הנתון הממוצע קיים עם סימוכין. תוכל לקחת משם אם זה כזה חשוב. בורה בורה - שיחה 12:33, 27 בנובמבר 2020 (IST)
כמו בורה בורה. דוריאןDGW – Talk 23:55, 3 בדצמבר 2020 (IST)

המשך 2[עריכת קוד מקור]

מישהו מסכים לעזור?

הושחתה חצי מהעבודה שלי. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בירוקרטים, יש לחסום את האנונימי אחרי שכינה "השחתה" את העריכה שביצע בורה בורה, וכתב "השחתה" גם בתקציר העריכה. דוריאןDGW – Talk 00:08, 4 בדצמבר 2020 (IST)

על פי https://he.wikipedia.org/wiki/ויקיפדיה:מלחמת_עריכה ההחזרה של הרייטינג שהורד היה אסור אז הורדתי בחזרה.

חבל רק על כל התוספות החדשות שנקראו סרק והושחתו בשביל להחזיר את הרייטינג שהסברתי שהוא טעות ושאם הייתי בודק את הלינקים ביום ההוספה אז לא היתה הוספה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כבר הובהר לעיל אבל אתה ממשיך. עכשיו הערך יוגן. יש סימוכין באנגלי לכל הממוצעים. בורה בורה - שיחה 12:31, 29 בנובמבר 2020 (IST)
כמו בורה בורה. דוריאןDGW – Talk 00:08, 4 בדצמבר 2020 (IST)

אתנחתא קלה[עריכת קוד מקור]

ברצוני לציין את הבדל גרסה מ-24 באוגוסט 2018 בתור גרסה מקובלת יחסית למצב ששורר כיום בערך, אחרי אינספור עריכות תמוהות של משתמשים כאלה ואחרים - מעט פרטים על הסדרה ורק הררי פרטים טכניים על רשימות הפרקים ומוזיקה (?!) שזהו דבר לא מקובל בערכים מסוג זה. כבר היו ויכוחים על כך בעבר על הטמעת רשימות פרקים, אך אם תראו דוגמה לערך בבילון 5 - פרקים, תיווכחו לדעת איך ניתן ליישם זאת בצורה שאינה גורעת מהערך וגם עוזרת לו לשמור על מראה נקי ולא טכני. מה מסתמן מכל העניין של דיון התבנית הארוך והמייגע? ניסיון הצדקה להשאיר תבנית שאינה ראויה להיקרא תבנית הנושאת שלושה ערכים בלבד. תבנית:בבילון 5 כבר נראית יותר טוב מכך. ראו דוגמה נוספת - משתמש:Arimis/תבנית:ספיידרמן. אני משאיר אותה בארגז החול כל עוד היא עדיין כוללת קישורים אדומים, ורק כאשר היא מתמלאת אני אשים אותה. בנימה אישית, אינני טומן את ראשי בחול בניגוד לדיעה שאולי רווחת כאן ואם נתעלם מההשפעה המזיקה של הקורונה, השנה שעברה עליי אינה פשוטה בלשון המעטה, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. ויכוחים אינם מוסיפים להלך הרוחות כאן, אלא רק מוסיפים חוסר טעם להיכנס ולבוא בדברים על מנת לשפר את התקדמות המיזם כשכל אחד מבוצר בעמדתו. שיתוף פעולה פורה, ארימיסשיחה 18:40, 11 בדצמבר 2020 (IST)

אז אולי באמת אפשר לקחת את פרק העלילה משם ולהוסיף אותו לגרסה הנוכחית?
לעניין רשימות הפרקים, לדעתי הם הפכו לרלוונטיות ולצורך הוספת מידע (גם אם טכני) על הסדרה – אבל לאור הוויכוחים שכבר היו על ערכים כמו "סברי מרנן" ו"שושלת", לדעתי לא יהיה טעם לפתוח ערך שלם שמוקדש לפרקי הסדרה, אם כל מה שיוצג בסוף זאת "רשימות מכולת" של הפרקים (מה שחוששני שסביר להניח שיקרה). כבר יהיה עדיף להשאיר אותם כאן ולעצב אותם טיפה כך שיהיה ניתן להסתיר אותם לפי רצון הקורא ושיהיו בצבעי העונות להם הם משתייכים (מה שאני מתכוון לעשות בקרוב).
בנוסף, נראה שהבעיה לא בהכרח הפרטים הטכניים שקיימים בדף הערך, אלא שאין פרק עלילה ופרק הפקה ראויים לשמם. בשביל זה יהיה צורך לתרגם ולהרחיב מהמקבילה האנגלית. מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 18:54, 12 בדצמבר 2020 (IST)
אפשר לקחת (ולתקן את כל הטעויות העלילתיות), גם לתרגם ולהרחיב אפשר.
אני לא מתכננת להשקיע עוד לאחר שאובחנתי באובססיה.
מו טען שהוא ניסה לכתוב ערך איכותי והעורכים המרושעים הפריעו לו.
עברתי 500 אחר 500 אחר 500 גרסאות אחרונות ולא מצאתי ניסיון של מו.
גם לא מצאתי חצי מהשמות שהוא טען ש"עובדתית" עסקו בערך, אגב.
בקיצור מו, במקום להמציא "עובדות", הנה הזדמנות לכסות את הערך כמו שלכאורה רצית, בלי הפרעות.
זאת כמובן אם טענתך ל"דאגה עמוקה לאנציקלופדיה" היא אמיתית ולא רק הצדקה להכפשת משתמשים.
סופרוומן - שיחה 01:09, 13 בדצמבר 2020 (IST)
גרסה מיוני 2014 בכתיבתו של מו ועריכתו של ארימיס. Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble11:52, 14 בדצמבר 2020 (IST)
מי ה"העורכות הנמוכות והכוחניות" שהפריעו לו ב-2014?
שיחזיר לגרסה שלו וישכתב, נראה מה יצא.
נשבעת לא להפריע.
סופרוומן - שיחה 11:59, 14 בדצמבר 2020 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── עזבו את הערך לנפשו. איך שעכשיו זה בסדר. בורה בורה - שיחה 12:11, 14 בדצמבר 2020 (IST)

ואתה באמת לא חושב שיש עוד מה לשפר? לתרגם ולהרחיב את הערך בסיוע מהוויקיפדיות הזרות / מקורות אחרים; שמירה על התוכן הקיים, אבל לעצב בצורה נוחה יותר לקריאה ולא מכבידה; ושלא לדבר שיש צורך להרחיב יותר את פרק העלילה (לדעתי).
סופרוומן, אני חושב שכדאי לזכור שבזמנו (בסביבות 2014) מו עוד היה עורך צעיר; הוא צמח והתפתח מאז (בהמון מובנים; לדעתי האישית, אפילו שדי ברור לי שלא תסכימי איתי, וזה בסדר) – אני חושב שהעורכות הוא התייחס אליהן שעסקו בערך היו (בין היתר) אורה (Lucy's cousin once removed ), Lucy Lane Data ופופ (לפחות ממה שעולה בבדיקת היסטוריית הגרסאות הקודמות).
אני מסכים שהערך כרגע נמצא במצב יותר טוב ממה שהיה בעבר; אבל גם חושב שיש עוד מה לשפר ולהרחיב (במיוחד בתחום פרק העלילה).
עוד מה שאני רוצה להעלות זה המצב שבו איזשהו משתמש אלמוני פלוני פשוט מחק פעמיים את ההרחבה והסדר שביצעתי בפרק הדמויות הראשיות מתוך טענה שהוא "נגד תקצירי דמויות דרך ציטוטי מלהקים ושחקנים" – ממתי לעזאזל זה אסור להוספה באנציקלופדיה? ציטוטים של צוות ההפקה והשחקנים על פועלן של הדמויות והמניעים שלהם הם לגיטימיים לחלוטין ומוסיפים נופך אנציקלופדי (כמו בערכים על סרטי היקום הקולנועי של מארוול או היקום הקולנועי של DC) – ועוד משנה את הסדר הדמויות בצורה מטעה כאילו שדמויות מסוימות היו רק ראשיות או רק משניות. מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 12:35, 14 בדצמבר 2020 (IST)
מו שאני "זכיתי להכיר" הכפיש אותי ואחרים כמה פעמים, הרעיל דיונים והכל בשם "דאגה עמוקה לטובת האנציקלופדיה".
העורכות שציינת לא פעלו ב-2014. מי הפריעה לו? ואיפה האחרים ש"עובדתית" עסקו בערך? רק הכפשות.
אני מתנגדת בתוקף לנימוק "נגד תקצירי דמויות דרך ציטוטי מלהקים ושחקנים". מה שטוב לאנגלית טוב לעברית.
תמשיך להרחיב.
סופרוומן - שיחה 12:45, 14 בדצמבר 2020 (IST)
כמו בורה בורה. דוריאןDGW – Talk 13:04, 14 בדצמבר 2020 (IST)
אכן, החזירו את הגרסה הסבירה האחרונה שהייתה ועזבו את הערך לנפשו. במקרה שלפנינו באמת "כל המוסיף גורע" מזה זמן רב. --Tierscured - שיחה 16:32, 22 בדצמבר 2020 (IST)
נגד הפסקת העריכות (אסור להגיד כזה דבר על שום ערך!)
נגד חזק ביטול או שחזור מכל סוג בשלב זה.
הגרסא הנוכחית התייצבה כבר שבוע שלם.
אך ורק להמשיך להרחיב ולתקן ולשפר.

סופרוומן - שיחה 18:05, 22 בדצמבר 2020 (IST)

סוברני כדעתה של סופרוומן; טענה כמו "כל המוסיף גורע" נוטה לאבסורדיות ולא יכולה להיות תקפה בוויקיפדיה (אלא ורק אם מדובר בתוספות בלתי-אנציקלופדיות ו/או תקינות בעליל); הערך בגרסתו העברית היה דליל לעומת הערך בגרסאותיו הזרות (אנגלית וכו'), ועל כן ברור שיש ממה להרחיב ולשפר. מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 19:53, 22 בדצמבר 2020 (IST)
אני, אתה וארימיס בעד ההרחבה.
בורה בורה ודוריאן לא נגד (הגיבו לפני השכתוב), אז הם בעד או בלי דעה.
לשאר אין זכות הצבעה.
תמשיך לשכתב.
סופרוומן - שיחה 23:12, 22 בדצמבר 2020 (IST)

תודה לדה גרגויל קינג[עריכת קוד מקור]

אני תומך בשכתובים האחרונים שלך שהחליפו את מה שהיה קודם בפרקים ובעיקר ברשימת הדמויות. מעכשיו אסור להחזיר את מה שהיה קודם.

בקשה מדה גרגויל קינג[עריכת קוד מקור]

אתה יכול לטפל ברייטינג? עשיתי טעות ולא נתנו לי לתקן אותה והלינקים עכשיו לא נכונים בשיט. זה טוב שאסור לבטל אחרי פרסום מכיוון שגם את השכתובים החדשים אסור לבטל אבל עם הטעויות הישנות עדיין צריך לעשות משהו.

וגם העונות[עריכת קוד מקור]

עכשיו קראתי עד הסוף וגם בעונות אני תומך בשכתוב אפילו עוד יותר מהדמויות וברור שחובה להשאיר את זה וצריך רק להוסיף. דה גרגויל קינג אתה תשכתב את העונות עוד?

לאלמוני, אני אנסה לתקן את הלינקים של הרייטינג בלי נדר כחלק ממהרחבה והתרגום תוכן שאני מתכנן לערך בעתיד הקרוב (כמו כן גם הרחבת פרק העלילה עוד, לפי הצורך). כמו שציינתי בדף השיחה שלי, כרגע אני נמצא בתקופה שבה לא יוצא לי לתרום לוויקיפדיה באותה התדירות התכופה כבעבר, וגם יש לי פרויקטים אחרים שאני מעוניין להתקדם איתם בוויקיפדיה, אז אני משתדל (ואשתדל) להוסיף ולהרחיב מתי שאני יכול בין לבין.
אבל רק לצורך ההבהרה, מה בדיוק הבעיה עם הרייטינג, הנתונים או הסימוכין / לינקים? כי את ההרחבות והתוספות אני לוקח מהערך האנגלי. מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 20:36, 19 בדצמבר 2020 (IST)
מצטרף לתודות. מלך הגרגוילים, עשית במספר עריכות מועט את מה שמשתמשת ניסתה לעשות במשך למעלה מ-240 עריכות (בדוק וספור) ובמשך פרק זמן של חודשיים בלבד ללא כל הצלחה. קבל ח"ח. עבודה מרשימה. ארימיסשיחה 21:19, 30 בדצמבר 2020 (IST)
תודה רבה על התודות, ארימיס! מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 23:46, 30 בדצמבר 2020 (IST)

הרייטינג[עריכת קוד מקור]

את מה שאני העתקתי בדקתי באיחור ואז הורדתי את המספרים שהלינקים הזמינים שלהם לא היו נכונים והוסיפו את זה בחזרה עד שהתייאשתי מהמשך הטיפול וזה עדיין רשום. אולי באנגלית זה בסדר תבדוק קודם אבל קודם תשכתב את העונות עוד כי זה קצת יותר טוב מלפני אבל צריך להיות הרבה יותר טוב.

עלילה בעונות 4-5[עריכת קוד מקור]

העונות 4-5 נכתבו הכי טוב תעשו את כל ה10 לפי זה בבקשה.

לאלמוני, כרגע אני "שובר את הראש" על שכתוב ופירוק עונות 1–3 ו-6–7; אבל בעיניי (לפחות) אין שום בעיה עם עונות 8–10. אני מוצא שהם כתובים ומפורטים בדיוק במידה הנדרשת (אולי למעט מס' עריכות קטנות). מלך הגרגוילים - נקודת המפגש 23:49, 30 בדצמבר 2020 (IST)