שיחת משתמש:Lostam/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


נופר מוצרים טבעיים[עריכת קוד מקור]

שלום גיא, ראיתי שהסרת את הערך של נופר מוצרים טבעיים. לדעתי זה ערך אינפורמטיבי שימושי לקהל שצורך מוצרי טבע וחשובה לו מאוד המודעות מהיכן מגיע המוצר. שמתי לב שלחברות מסחריות רבות יש דפים, למשל תנובה ושטראוס, ולמוצרים כמו מילקי. אם בטעות הערך שכתבתי נתפס כשיווקי מדי אשמח להכניס בו שינויים. אבל אני בטוח שהמידע חיוני בתור חברה ישראלית שמייצרת מוצרי מזון לקהל שמקפיד יותר על מקורות התזונה Oforia trip (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הערך הוא פרסומי ואינו עומד בסטנדרטים המקובלים בוויקיפדיה העברית. בכל מקרה, כפי שכתוב גם בהודעה שהשארתי לך, המשך הדיון צריך להתנהל בדף השיחה של הערך, שיחה:נופר מוצרים טבעיים, ולא בדף השיחה שלי. תוכל לכתוב שם את מה שכתבת כאן ואולי תצליח לשכנע ויקיפדים אחרים. Lostam - שיחה 12:00, 2 במרץ 2011 (IST)

אני הצלחתי להיזכר! האם גם אתה? אם לא, הסתכל ב: משתמש:אנדר-ויק/ארכיון/10#GONOGO... ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 17:03, 3 במרץ 2011 (IST)

זכרתי משהו במעומעם. תודה וסופ"ש נפלא, Lostam - שיחה 18:19, 3 במרץ 2011 (IST)

קישור לשפות[עריכת קוד מקור]

איך עושים קישור של הערך לשפות אחרות?דוד - שיחה 17:58, 3 במרץ 2011 (IST)

מספיק שתיצור קישור לערך באנגלית, ויש בוט שתוך זמן קצר כבר יקשר את הערך לכל השפות האחרות. קישור לערך באנגלית אתה רושם בסוף הערך, אחרי רשימת הקטגוריות, בצורה הזאת, לדוגמה בערך על ישראל: בתוך סוגריים מרובעים כפולים [[ אתה רושם: en:Israel כאמור, הבוט כבר יקשר לכל שאר השפות. דרך נוספת היא להעתיק את הבינוויקי (ככה נקראים הקישורים לשפות האחרות) מסוף הערך באנגלית, ואז להוסיף בראשם את הקישור לערך באנגלית. סופ"ש נעים, Lostam - שיחה 18:23, 3 במרץ 2011 (IST)

למה שינית את הערך של עראפת?[עריכת קוד מקור]

הוא באמת היה רב מרצחים ועוכר ישראל,מה הבעיה?

מבין שלושת הערכים המוצגים בדף, האם יש אחד מהם שאתה חושב שכדי למצוא אותו מישהו יקליד את המילה "יאשיה"? --בברכה, טישיו - שיחה 07:35, 11 במרץ 2011 (IST)

כן, כל אחד מהשלושה. יש מקום לדף הפירושונים הזה. Lostam - שיחה 07:36, 11 במרץ 2011 (IST)

יאיי אולי תציע עצמך למשרת הזו? סקרלט * שיחה 16:12, 12 במרץ 2011 (IST)

או, שלום לך. נחמד לקבל ממך אות חיים. תודה על ההצעה, אבל בשלב זה של חיי אין לי פנאי לקחת על עצמי מטלות ויקיפדיות נוספות. מתי את קופצת לבקר? Lostam - שיחה 21:25, 12 במרץ 2011 (IST)

תנסה לשיר את המילים של Lady Madonna בלחן של Rolling in the Deep.‏ 10 נקודות אם תצליח בניסיון הראשון. יְשֻׁרוּןשיחה 21:33, 12 במרץ 2011 (IST)

מה הפרס? אתה מודע לזה שאני גבר, אין לי קואורדינציה :) Lostam - שיחה 21:39, 12 במרץ 2011 (IST)
10 נקודות. אבל זה עובד רק בבתים. יְשֻׁרוּןשיחה 21:42, 12 במרץ 2011 (IST)

שלום לך. הערףך קורס הוא קצר מאוד 6 משפטים . אני עשיתי מאמר של 450 מילים ובנוסף לכך יש הבדל בין קורס לחוגים . קורס בתשלום חוגים בחלקם לא. בנוסף לזה תפתח את ערך קורס ותראה 4 שורות . מה אני צריך לעשות כדי שחוגים יעלה ? עידן אהרון (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אתה יכול לשלב חלק מהתוכן של הערך שיצרת בערך שכבר קיים על קורס. שים לב בבקשה לשני דברים: א', תוסיף רק תוכן בעל ערך אנציקלופדי. ב', אל תשלב בערך (כולל בקישורים חיצוניים) תכנים פרסומיים, כי הם יימחקו. Lostam - שיחה 15:37, 14 במרץ 2011 (IST)

ברור , תודה על התגובה המהירה שלך כל הכבוד על הפז"מ. אני יכול לעשות קישור חיצוני לאתר שעוסק בנושא חוגים?

שלום גיא, אודה לך אם תוכל לחוות דעה בדיון הנ"ל. תודה. TVJunkie - שיחה 17:32, 14 במרץ 2011 (IST)

חוג וקורסים[עריכת קוד מקור]

חבר יקר, תחילה רשמתי תוכן לחוגים . לא קיבלת ואמרת לי לכתוב תחת ערך קורס . שרשמתי תוכן לקורס רשמת לי שמחקת אותו כי קיים ערך קורס? אני באמת באמת באמת רוצה להבין איפה הבעיה אני כל כך רוצה לכתוב תכנים באופן קבוע ולא מצליח להבין למה תמיד אתה מבטל אותי על הסף? עידן אהרון (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום עידן. אני לא היחיד בוויקיפדיה שכותב ועורך... אם תביט בלשונית הדרסאות הקודמות של הערך, תראה שמי שערך וביטל את המידע שהוספת היה דוד שי ולא אני, בנימוק: "המידע לא רלוונטי לערך זה". אתה מוזמן לפנות אליו לפרטים נוספים. אני כבר אומר לך, שסביר להניח שהמידע נמחק מאחר ולא הקפדת על שתי ההמלצות שלי: לכתוב מידע בעל אופי אנציקלופדי ולא להוסיף קישורים חיצוניים או תוכן פרסומי. למיטב זכרוני, הקישור החיצוני שהוספת היה בעל ניחוח פרסומי. ושתי הערות טכניות לגבי הכתיבה כאן: כשאתה כותב משהו חדש בדף שיחה תכתוב אותו בתחתית העמוד ולא בראשיתו, ומקובל לחתום בסוף הודעות בדפי שיחה בלבד, באמצעות ארבע טילדות ~. Lostam - שיחה 20:51, 15 במרץ 2011 (IST)

תודה אדוק מולו

האם הפסקת הצבעת המחיקה של התבנית היתה תקינה?[עריכת קוד מקור]

המשתמש ברוקולי הפסיק את הצבעת מחיקה שהתקיימה על תבנית שנמצאת במחלוקת ואירכב את הצבעת המחיקה משום שלטענתו לא ניתן לפתוח הצבעות מחיקה לתבניות במידה וקיים רוב יחסי אשר מתנגד לתבנית באולם הדיונים של התבניות.

בדף מדיניות המחיקה של ויקיפדיה העברית רשום ש"הצבעות מחיקה דורשות רוב מיוחס של 55% ומעלה (הנמנעים אינם נלקחים בחשבון), למעט תבניות וקטגוריות שלמחיקתן די ברוב רגיל." - לפי הבנתי, משמעות הדבר היא שכן מותר להציב תבנית מחיקה לתבניות בכדי שהקהילה תהיה זו שתחליט (ברוב רגיל) אם נשאיר או נמחוק את התבניות.

במידה וברוקולי צודק לגבי המדיניות הקיימת בויקיפדיה העברית לגבי מחיקת תבניות, אני מציע שאכן תיצרו פיסקה חדשה בדף מדיניות המחיקה של ויקיפדיה העברית שתבהיר כי אין לפתוח הצבעת מחיקה על תבנית במידה וישנו רוב יחסי של משתמשים שמתנגד לתבנית באולם הדיונים של התבניות.

כמו כן, לפי מיטב זכרוני רק מפעילי המערכת מוסמכים להפסיק הצבעות מחיקה. במידה וזו אכן המדיניות, פעולת הארכוב אותה המשתמש ברוקולי ביצע להצבעת המחיקה לא היתה תקינה ולפיכך יש לשקול לבטל את פעולת הארכוב על מנת שההצבעה על התבנית תמשך כך שהקהילה תהיה זו שתקבע אם התבנית תשאר או לא. TVJunkie - שיחה 12:39, 16 במרץ 2011 (IST)

היי. אני לא מכיר נוהל לפיו רק מפעילי מערכת רשאים להפסיק הצבעה באמצע. לדעתי כל אחד יכול בתנאי שיש לכך נימוק קביל, כשם שכמובן אף מפעיל מערכת אינו רשאי להפסיק הצבעה ללא נימוק קביל. לגופו של עניין, אני חושב שנחפזת לפתוח הצבעת מחיקה. הדיון באולם הדיונים התקיים במשך זמן קצר של כ-24 שעות, וגם לאחר שהוא ימוצה הדרך הנכונה היא להניח תבנית חשיבות על התבנית לפני שניגשים להצבעת מחיקה. אמנם אין חובה פורמאלית להניח תבנית חשיבות לפני פתיחת הצבעת מחיקה, אבל זהו הנוהג שהשתרש, והצבעת מחיקה נחשבת, ובצדק, למוצא אחרון. אני עצמי לא מתכוון להשתתף בהצבעת מחיקה שנפתחה ללא דיון חשיבות מקדים. אני מציע שתיתן לדיון באולם הדיונים להימשך. תוכל להפנות את תשומת לבם של הוויקיפדים לדיון באמצעות לוח המודעות או המזנון. אם תיראה לאחר כמה ימים של דיון שיש קונצנזוס די רחב נגד התבנית - אני מציע שתוותר עליה. בכל מקרה, אם לא יהיה קונצנזוס או אם תחליט לא לוותר, אז תוכל להניח תבנית חשיבות על התבנית ולהמשיך משם. קצת סבלנות ואורך רוח לא יזיקו. Lostam - שיחה 12:55, 16 במרץ 2011 (IST)

איזה כיף לראות[עריכת קוד מקור]

בזמן האחרון שמתי לב שאתה סוף סוף משתמש בתבניות של קישורים חיצוניים...! (פעם ביקשתי ממך לנסות להשתמש בהם...) מעט מן האורשיחה • י' באדר ב' ה'תשע"א • 16:14, 16 במרץ 2011 (IST)

בהתחלה ניסיתי, אבל האמת שהתהליך היה מסובך ומורכב מדי לשימוש מהיר. מאז שקיפודנחש יצר את אשף התבניות - זה פשוט וקל, וכיום אני אכן מוסיף את כל הקישורים רק באמצעות התבניות. Lostam - שיחה 17:29, 16 במרץ 2011 (IST)

עניתי לך למה שכתבת לי במסגרת "בקשות מחיקה" ואנ'לא יודע אם ראית לפני שזה נמחק, אז קבל את מה שנכתב שם. ירונש שיחה 18:24, 16 במרץ 2011 (IST)

היי. ראיתי, תודה. Lostam - שיחה 22:34, 16 במרץ 2011 (IST)

חסימת משתמש:ZachKulas[עריכת קוד מקור]

שלום לוסטם, אני חושבת שלא היה מקום לחסום אותו. נכון שהוא שיחזר עריכה שבוטלה על ידך, אבל הוא עורך חדש וזה הערך הראשון שלו. עורכים חדשים לא מודעים לכללי וייקפדיה, לעיתים הם חושבים שעריכה נעלמה בגלל תקלה. לפני חסימה מומלץ להסביר מה הבעיה לרוב ההסבר עוזר Hanay שיחה 20:02, 17 במרץ 2011 (IST)

ערב טוב חנה. הוא שוחזר שלוש פעמים, פעם אחת ע"י גיל ופעמיים על ידי. הפעם השלישית הייתה אחרי שכתבתי לו בדף השיחה. חסמתי אותו לרבע שעה בלבד, כדי שיקרא את דף השיחה ויתחיל לתקשר איתנו. Lostam - שיחה 20:11, 17 במרץ 2011 (IST)

הסיכום שלך בפרשת הבובק"ש[עריכת קוד מקור]

לאסתם, לא הבנתי את ספירת הבובות שלך שם. ביומן החסימות (27/28 בפברואר) מופיעים ששה שנחסמו, לא כולל גאלוס (אלו הם אורי טל, TAR, נפטון, אלון, בגינס ופריץ). כל אלו כלולים ברשימת 22 המופלאים שפורסמה שלשום. כיצד אם כך הגעת לספירה של כמעט שלושים בובות? תודה. יואב ר. - שיחה 19:49, 19 במרץ 2011 (IST)

יואב, אתה צודק ואני מודה לך על שגרמת לי לבדוק את הדברים שוב ולהיווכח שטעיתי. משום מה זכרתי שהיו עוד 4-5 ויקיפדים שביקשו למחוק את דף המשתמש שלהם ולהיחסם, ושאינם מופיעים ברשימה הנוכחית, אבל מסתבר שמדובר רק על גאלוס. כמובן שגם 23 בובות קש זה דבר חמור מאוד, אבל זה לא 30. אני אתקן את דבריי שם בהתאם. שוב תודה וחג שמח, Lostam - שיחה 20:53, 19 במרץ 2011 (IST)
ובשולי הדברים, ובמיוחד לאור ה"מיני-דיון" הקצר שהיה לנו בעבר בנושא, תודה. דורית 20:56, 19 במרץ 2011 (IST)

אספרסו בר[עריכת קוד מקור]

אהלן, כמו הבחור כאן למטה (נופר מוצרים טבעיים), אני גם מנסה להבין מדוע נמחק ערך שהעליתי- אספרסו בר. העליתי קישורים למקורות, כמו מאמר של הסוציולוג עוז אלמוג המראיין את אחד המתחרים - אילן שנהב (קפה אילנ'ס)- המודה להם על תרומתם. מערך ארוך, נשארנו עם פסקה מאוד מדויקת וגם היא נמחקה. בקיצור, אשמח לדעת מדוע ואיך אפשר להעלותה מחדש מבלי שתמחק שוב. תודה רבה, נמרוד Nimrod1004 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום. אתה מדבר איתי על ערך שנמחק לפני חצי שנה... אנא קרא את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות. הערך נמחק בזמנו בהתאם לכללים של ויקיפדיה העברית, לאחר שבמשך שבוע אף ויקיפד בעל זכות הצבעה לא הבהיר את חשיבותו. אם אתה מעוניין להשיג על כך, המקום לזה הוא דף השיחה של הערך, שלא נמחק. Lostam - שיחה 16:16, 21 במרץ 2011 (IST)

תודה על התשובה המהירה! נכנסתי לקישור הערך והטקסט שהזנתי כן נמחק, אלא אם (והגיוני שכן) אני מפספס כאן משהו... בכל מקרה, אנסה לעלות בשנית ושוב- תודה. Nimrod1004 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לא הבנת אותי. התוכן שהעלית אכן נמחק. מה שנשאר הוא דף השיחה של הערך, שיחה:אספרסו בר. אל תעלה את הערך שוב. אם לא תדון על כך קודם בדף השיחה שלו ותקבל הסכמה מצד כמה ויקיפדים מלבדך, הערך יימחק פעם נוספת. Lostam - שיחה 11:11, 22 במרץ 2011 (IST)

סליחה שאני נודניק, אז לאן אני אמור להעלות את הערך או הדיון?

את הערך אתה לא אמור להעלות. את הדיון אתה יכול לקיים בשיחה:אספרסו בר. Lostam - שיחה 13:03, 22 במרץ 2011 (IST)

שלום, אני מעוניין להוסיף את הערך האמת על האלוהים, ספרו הראשון של מייסד התנועה הראלית (ראלים), ספר שנוי במחלוקת, תשחרר בבקשה את הערך שאערוך אותו כמו שצריך.--דוד - שיחה 12:57, 22 במרץ 2011 (IST)דוד - שיחה 12:57, 22 במרץ 2011 (IST)

הסרתי את ההגנה. בהצלחה. Lostam - שיחה 13:13, 22 במרץ 2011 (IST)
תודה, ערכתי את הערך מחדש, האמת על האלוהים, אני מקווה שהם לא ימחקו את זה.דוד - שיחה 15:49, 22 במרץ 2011 (IST)דוד - שיחה 15:49, 22 במרץ 2011 (IST)

שלום לוסטם. ראיתי שהורדת את תבנית החשיבות מהתבנית בגלל הבהרת חשיבות בדף השיחה. תבנית זאת לא עברה תהליך מסודר בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים. שאלתי שם שאלות שלא נענו. האם פרוצדורלית לא צריך לעבור דרך אולם הדיונים כשמעלים תבניות חדשות שישפיעו על ערכים רבים?. Hanay שיחה 16:53, 22 במרץ 2011 (IST)

אין לי תשובה חד-משמעית לשאלה שלך. לדעתי, אם חשבת שיש למחוק את התבנית מיידית בגלל שלא עברה דיון מקדים, היית צריכה לסמן אותה למחיקה מהירה ולא להניח תבנית חשיבות. משהונחה תבנית חשיבות ונמצאו ויקיפדים בעלי הצבעה שתמכו בהשארתה - לא מצאתי מקום למחוק אותה במחיקה מהירה. אני לא מתעסק ולא מבין יותר מדי בתבניות. אם מפעילים אחרים יחשבו אחרת ממני - אין לי התנגדות למחיקת התבנית מן הטעם שלא עברה דיון מקדים כנדרש. Lostam - שיחה 17:00, 22 במרץ 2011 (IST)
בקשתי מחיקה מהירה בבקשות מפעילים, אבל כידוע לך למפעילים השונים יש דעות שונות. והנושא לא טופל. לכן שמתי תבנית חשיבות. והיפניתי את מעלה התבנית לאולם הדיונים. הוא פנה לשם, שאלתי שאלות שלא קיבלו כל מענה. הדרך שתבנית שאת עברה היא דרך עוקף אולם דיונים. לדעתי יש למחוק אותה. Hanay שיחה 17:08, 22 במרץ 2011 (IST)
פתרון מתבקש - להעביר לארגז חול. זהר דרוקמן - לזכר פול 20:00, 22 במרץ 2011 (IST)
או קי בפעם הבאה, לא חשבתי על כך. האם עדיין באפשרותי לעשות זאת? Hanay שיחה 21:43, 22 במרץ 2011 (IST)
חנה, אם התבנית הזו כ"כ מפריעה לך, אני מציע שתפתחי הצבעת מחיקה. Lostam - שיחה 00:32, 23 במרץ 2011 (IST)
החסרי הצבעות אנחנו? אם אין כל בעיה נוהלית, אני אעביר את התבנית לארגז החול של המשתמש ואכתוב לו שעליו לפעול לקבלת אישור בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים. (לא נעשה עדיין כל שימוש בתבנית) Hanay שיחה 11:30, 23 במרץ 2011 (IST)
לא נראה לי שאמורה להיות בעיה עם מה שאת מבקשת לעשות, אבל מאחר וכאמור אני לא ממש מבין בתחום התבניות ונהלי העבודה עליהן, אני מציע שתתייעצי עם אחד מהוויקיפדים שמרבים לעסוק בנושא. Lostam - שיחה 12:46, 23 במרץ 2011 (IST)

דניאלה ובן ספקטור[עריכת קוד מקור]

אני בקשר אתם כדי להרחיב את הערך (לא שזה משנה הרבה, סתם רציתי לספר) אתה חושב שערך על בן ישרוד חשיבות? יְשֻׁרוּןשיחה 13:45, 23 במרץ 2011 (IST)

אני בספק. הרקורד שלו נכון להיום עדיין לא מספיק עפ"י הסטנדרטים המקובלים אצלנו. אפשר להכניס מעט מידע עליו (בגבולות הסביר) לערך על דניאלה ואולי גם לערך שייכתב על אלבומם המשותף ("Cut It Out" שיר מצוין שמתנגן אצלי בזמן נסיעה ברכב כבר כמה שבועות). Lostam - שיחה 13:52, 23 במרץ 2011 (IST)
המצב בינתיים הוא כזה: אני שלחתי להם הודעה לחשבון ביוטיוב, בן החזיר לי שהם ישמחו לערך ונתן לי את המייל של דניאלה ואני שלחתי לה רשימת שאלות. רציתי לשאול: אחרי שהיא עונה לי איך אני משתמש בזה מבחינת מקורות? אני צריך לפרסם את זה קודם במקום נגיש? משהו? יְשֻׁרוּןשיחה 14:01, 23 במרץ 2011 (IST)
במקרה שאתה כותב ערך בהתבסס על מידע שנמסר לך ישירות ע"י מושא הערך, מקובל לציין זאת בדף השיחה. ראה למשל שיחה:דליה מזור. Lostam - שיחה 14:24, 23 במרץ 2011 (IST)

הסקריפט הקטן בצד אמר שיש ועכשיו אומר שאין. התנצלותי. kotz - שיחה 19:50, 24 במרץ 2011 (IST)

זה בסדר גמור, לא קרה שום דבר. Lostam - שיחה 19:51, 24 במרץ 2011 (IST)

היי גיא, אני חושב שמה שנאמר בדף השיחה מספיק בשביל למנוע את מחיקת הערך. ואם אתה חושב שהדברים שנאמרו לא מספיקים אולי כדאי לפנות אל התומכים כיון שאני מניח שהם חושבים שדבריהם מהווים הבהרת חשיבות. יְשֻׁרוּןשיחה 23:09, 26 במרץ 2011 (IST)

היי. תיארתי לעצמי שאקבל פנייה ממך. השבוע עבר, והבהרת חשיבות לא הייתה. אני לא מוצא לנכון לפנות עכשיו לתומכי החשיבות ולבקש מהם הבהרות נוספות. מדובר בוויקיפדים ותיקים שיודעים שלא מספיק לתמוך בחשיבות, אלא יש לנמק ולהבהיר מהי. אני אשמח אם תפנה אותי איפה בדבריהם הייתה הבהרת חשיבות, להבדיל מתמיכה בה. אתה כמובן יכול לבקש בויקיפדיה:בקשות ממפעילים ממפעילים אחרים שיבחנו את דף השיחה, ואם מי מהם יחליט לשחזר את הערך לא תהיה לי התנגדות לכך. שבוע טוב, Lostam - שיחה 23:13, 26 במרץ 2011 (IST)
כן, זה די מחובתי אחרי שהרגעתי את כיכר השבת ככה (סוף דה"ש) שים לב למילים המנוסחות היטב (מבחינתי..) בויקיפדיה:הבהרת חשיבות#תהליך בירור חשיבות: "אם במהלך השבוע תומך ויקיפד אחד לפחות שיש לו זכות הצבעה (מלבד כותב הערך) באופן מנומק בהשארת הערך - התבנית תוסר בתום השבוע"
אני חושב שמילותיו של מחל (הוא היה הראשון, אני חושב שיש עוד) "ערך חשוב לכל מי שמתעניין בחסידות, ובוודאי לחוקרי החסידות" כלולות בהגדרה "תומך באופן מנומק בהשארת הערך". יְשֻׁרוּןשיחה 23:18, 26 במרץ 2011 (IST)
אז אנחנו חלוקים בדעותינו. הבהרת חשיבות כזו יכולה להינתן בשינויים המחויבים לגבי כל ערך: "ערך חשוב לכל מי שמתעניין בקולנוע", "ערך חשוב לכל מי שמתעניין בספורט" וכו'. במה מתבטאת חשיבותו? אני יוצא מהבית לכמה שעות. בכל מקרה, אתה באמת יכול לבקש ממפעילים נוספים שיבחנו את החלטתי. זה בסדר גמור מבחינתי, ואולי יימצא מי שיחשוב אחרת. Lostam - שיחה 23:31, 26 במרץ 2011 (IST)
תומך בהחלטה. עם כל הכבוד למחל, הוא תומך באופן קטגורי בערכים "דתיים" ובדרך כלל בנימוקים קצרים כפי שציטט ישרון. נראה לי שיש מקום לשיקול דעת כפי שהפעיל Lostam. דרך - שיחה 00:18, 27 במרץ 2011 (IST)
קטגורי? יעל - שיחה 00:20, 27 במרץ 2011 (IST)

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, מתניה שיחה 11:19, 29 במרץ 2011 (IST)

שלום,
שים נא לב שגם האלמוני 84.110.108.1 (שיחה | תרומות | מונה) שערך לפניו אינו טלית שכולה תכלת. בברכה, יניב שיחה 14:38, 31 במרץ 2011 (IST)

לא רלוונטי יותר... סליחה על ההטרדה, יניב שיחה 14:40, 31 במרץ 2011 (IST)

ג'ון ריטר[עריכת קוד מקור]

אללה ירחמו, זצוקלל"ה, נבג"מ. הערך שכתבת החסיר עניין חשוב והוא היותו שחקן מוביל בשני סרטים של פיטר בוגדנוביץ' בסוף שנות השבעים. הוא שיחק ב"ניקולודיאון" וב"הם צחקו על כולם". אצל בוגדנוביץ' אין שחקן ראשי, יש בדרך כלל אנסמבל, אבל ריטר היה בולט שם, ועוד לפני שלושה בדירה אחת. סרטי בוגדנוביץ' נראים כיום כמיושנים וחלקם ממש מגוחכים (ו"הם צחקו על כולם" הוא דוגמה נפלאה לכך) אבל בעת עשייתם הם נחשבו למאוד איכותיים, והיו גם מאוד מסחריים. כך שלא מדובר בפרק זניח בחייו. חוץ מזה - כל הכבוד על ערך יפה ומעניין. מתי ייכתב ערך על אהובתי ג'ויס דה ויט והנגטיב שלה סוזן סומרס? פומפריפוזה - שיחה 14:49, 3 באפריל 2011 (IDT)

שני הסרטים שציינת מופיעים בפילמוגרפיה הנבחרת. תרגמתי את הערך מאנגלית, ולא הייתה בו התייחסות לסרטים מעבר לכך. אני עצמי לא ראיתי את הסרטים הנ"ל, כך שאין לי גם ידע אישי לגביהם. אני אשמח אם תוסיף מידע לערך. ערכים על שתי השחקניות לא בתוכניות שלי כרגע, אבל הערך הבא שהטיוטה שלו כבר כמעט גמורה אצלי ב"וורד" עוסק בנושא שמוכר לך היטב. תודה על הפרגון. Lostam - שיחה 15:03, 3 באפריל 2011 (IDT)

בקשת מחיקה[עריכת קוד מקור]

עדיין לא הבנתי מה זה אומר "קונצנזוס רחב המקובל למקרים כאלה". כאמור, יש בדיון רוב למחיקה. אנא הסבר מה המקרה המיוחד כאן שדורש "קונצנזוס", כמה זה קונצנזוס, והיכן נקבע בויקיפדיה קריטריון כזה? --Jys - שיחה 17:30, 7 באפריל 2011 (IDT)

אזכור שמות נספים באסונות/נופלים בקרב[עריכת קוד מקור]

שלום,
בעקבות התנגדות ויקיפדים לקביעת סף שרירותי הוסף להצבעה לאחר תחילתה "סעיף 1 א - לפי שיקול דעת, המגובה ברוב בדף השיחה". סעיף זה אינו מתנה בסף שרירותי. לתשומת ליבך. אנונימי17 - שיחה 21:38, 9 באפריל 2011 (IDT)

חיים דב שטנצל[עריכת קוד מקור]

לא ברור מדוע מחק את הערך, של רב חשוב. האם בגלל שאתה לא מחובר לעולם הדת את לא מבין את חשיבות? ולמה מחקת ללא הצבעת מחיקה מסודרת? לדעתי זהוי התנהגות בלתי הולמת Mimi4040 - שיחה 01:11, 10 באפריל 2011 (IDT)

נא לקרוא את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות. המחיקה בוצעה על פי הנהלים בוויקיפדיה העברית, לאחר שאף ויקיפד בעל זכות הצבעה לא הבהיר את חשיבות הערך במהלך השבוע שבו הוצבה על הערך תבנית חשיבות. Lostam - שיחה 01:34, 10 באפריל 2011 (IDT)

לי יש זכות הצבעה. ואני דורשת הצבעה. ולא מחיקה ללא חוות דעת החברים. Mimi4040 - שיחה 00:32, 12 באפריל 2011 (IDT) Mimi4040 - שיחה 00:32, 12 באפריל 2011 (IDT)

חבל שלא קראת את דף ההסבר שהפניתי אותך אליו. אין זה מספיק שכותב הערך מבהיר את חשיבותו, שהרי זה מובן מאליו. נדרש שלפחות ויקיפד אחד נוסף יצטרף אליו. Lostam - שיחה 10:51, 12 באפריל 2011 (IDT)

שלום,
ראיתי ברשימת המעקב שלי ששחזרת שוב את האלמוני בערך הנ"ל. בתוספת שלו יש חשש כבד להז"י, ואמנם יוסי מחק את הגרסה שאני שחזרתי מאותו טעם. לשיקולך ולתשומת לבך. תודה רבה והמשך יום נעים, יניב שיחה 10:23, 10 באפריל 2011 (IDT)

היי. אני לא בטוח שירדתי לסוף דעתך. אם הבנתי אותך נכון, אז אין צורך במקרה כזה למחוק את הגרסה שמפרה זכויות יוצרים מהגרסאות הקודמות. די בשחזורה ואי הותרתה בערך עצמו. Lostam - שיחה 10:29, 10 באפריל 2011 (IDT)
תודה על תשובתך. חשבתי שדין הז"י כדין קללות. אם מוחקים גרסאות כי היו בהן קללות, אז גם יש למחוק גרסאות שיש בהן הפרת זכויות יוצרים, לא? עכשיו יש בערך גרסה אחת קודמת המפרה זכויות יוצרים, לאחר שגרסה זהה נמחקה יום קודם לכן על-ידי מפעיל מערכת אחר. יניב שיחה 10:34, 10 באפריל 2011 (IDT)
למיטב ידיעתי, אין הכרח למחוק הז"י מגרסאות קודמות, אין סיבה משפטית לעשות זאת וזה לא נהוג. אגב, הסיבה שבגינה מוחקים גרסאות קודמות שמכילות קללות וגסויות היא לא סיבה משפטית, אלא כדי לא "לזהם" את ויקיפדיה עם מילים כאלה, וגם כדי שהמשחיתים ידעו שלא יישאר זכר להשחתה שלהם, גם לא בגרסאות הקודמות. Lostam - שיחה 10:56, 10 באפריל 2011 (IDT)
תודה על תשובתך המפורטת. כבר ידעתי מדוע מוחקים גרסאות קודמות המכילות גסויות. כאמור, יוסי מחק את הגרסה שאני שחזרתי, ולכן תהיתי למה לא מחקת גם. אם זה לא נהוג, אני אדע להבא... יניב שיחה 11:03, 10 באפריל 2011 (IDT)

שלום! אני זקוק לעצתך: אם ייאספו עוד שתי חתימות בויקיפדיה:פרשת בובות קש 2011#הצבעות מרובות בובות שלא הוטו, ניתן יהיה לערוך הצבעה נוספת על מחיקת הערך. בהתחשב בחדשות האחרונות, האם כדאי לחתום שם, לערוך הצבעה חוזרת ואולי להסתכן במפלה נוספת בנוסח "לא שיניתי את דעתי מהצבעתי הקודמת", או לחכות שכפר סבא יעפילו ואז לבקש שיחזור מתוקף "שינוי בנסיבות"? ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 13:51, 10 באפריל 2011 (IDT)

אהלן עובד. אני אשיב בשני חלקים, עקרוני וספציפי. עקרונית - כל הפרשה של בובות הקש מאוד העציבה והכעיסה אותי. בתור מי שלא רק כותב ערכים, אלא גם מעורב מאוד בחיי הקהילה של ויקיפדיה, קשה לי מאוד עם הידיעה שוויקיפדים שהתדיינתי עמם היו בובות קש, ושכ"כ הרבה הצבעות הוטו או הושחתו ע"י בובות קש. עם זאת, ואולי בגלל זאת, אני משתדל שלא לשפוך שמן על המדורה ומנסה להסתכל קדימה. לכן, באופן עקרוני אני לא תומך בפתיחה מחדש של הצבעות שגם לאחר נטרול הצבעת בובות הקש תוצאתן לא השתנתה, בלי קשר לשאלה כיצד הצבעתי בהן. כזה הוא המקרה של תומר קשטן, שגם אחרי נטרול הצבעת בובות הקש, עדיין היה רוב של 67% בעד מחיקה. כמובן שאם בכל זאת יושג הרוב הדרוש וההצבעה תיפתח מחדש, אצביע כפי שהצבעתי בהצבעה המקורית. ספציפית לגבי קשטן - אני חושש שיש סיכוי סביר שגם הצבעה חוזרת כיום לא תסתיים בהשארת הערך. מאחר וכפי שצוין בלינק שהבאת, כנראה שעוד כחודשיים-שלושה הוא יהיה מאמן של קבוצה בליגת העל, אני חושב שטקטית עדיף להמתין, ובקיץ לבקש את שחזור הערך בשל שינוי הנסיבות. דומני שגם ברוקולי וזהר יסכימו שאז יהיה מקום לשחזור הערך, וניתן יהיה להחזיר את הערך לאחר דיון קצר בדף השיחה שלו, ללא צורך בהצבעה נוספת. Lostam - שיחה 15:08, 10 באפריל 2011 (IDT)
מצוין, כך חשבתי... תודה - ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 15:54, 10 באפריל 2011 (IDT)

הסיוע לשף[עריכת קוד מקור]

ראית את השאלה שלי? אם תוכל לענות אשמח, (אני לא רוצה שהערך יימחק לשוא). תודה, יְשֻׁרוּןשיחה 18:29, 11 באפריל 2011 (IDT)

בקשה להבעת דעתך[עריכת קוד מקור]

היי גיא, בבקשה הבע את דעתך בדיון זה. כבר ראיתי את דעותיך בדף השיחה של התבנית, אך הגיע הזמן לקצץ דרסטית את התבנית/מאפיה המוגזמת הזו ואולי גם לחסום/להגן אותה/עליה לאחר מכן. ירונש שיחה 12:28, 12 באפריל 2011 (IDT)

היי. דיונים על תבניות משעממים אותי בדרך כלל, ואני ממעט להשתתף בהם. הצצתי בדיון שהפנית אליו, והוא נראה לי מייגע. אם יש משהו נקודתי שאתה רוצה לקבל לגביו את דעתי - תרגיש חופשי לשאול. Lostam - שיחה 12:39, 12 באפריל 2011 (IDT)

בתמצית ולעניין, אנחנו מדברים על:
מחיקת הפרמטרים: מעסיק / משכורת / גובה / תקופת כהונה / הקודם / הבא / ילדים / הורים / קרובים / אתר אינטרנט.
שינוי הפרמטרים: "מקום מגורים" ל--> "מקום מגורים אחרון"; "השקפה דתית" ל--> "דת".
בברכה, ירונש שיחה 13:03, 12 באפריל 2011 (IDT)

איחוד ערכים[עריכת קוד מקור]

אמרתה שיתקיים דיון בדף השיחה של הערך כדורסל לגבי איחוד הערך עם קבוצת כדורסל, אבל אף אחד לא נכנס לדיון. לפרסם מודעה בלוח המודעות? --אסף אור - שיחה 13:40, 13 באפריל 2011 (IDT)

היי. אמרתי שיש מקום לקיים דיון לגבי האיחוד, לאור מה שנאמר בדף השיחה. אי אפשר לכפות על ויקיפדים לקיים דיון כזה אם אף אחד לא רוצה להשתתף בו. אני אכן מציע שבשלב זה תפרסם הודעה בלוח המודעות ותפנה אנשים לדף השיחה הרלוונטי. Lostam - שיחה 14:05, 13 באפריל 2011 (IDT)
ברור שאי אפשר לכפות, אבל אני לא חושב שאף אחד יודע בכלל שקיים דיון. אני אפרסם מודעה --אסף אור - שיחה 14:25, 13 באפריל 2011 (IDT)
אוקי, אף אחד לא מתעניין בדיון הזה. מה עושים עכשיו? משאירים את זה ככה? --אסף אור - שיחה 13:12, 22 באפריל 2011 (IDT)
השבוע האחרון הוא שבוע של חג, שבו רבים מאיתנו לא נמצאים כאן או נמצאים כאן מעט. הבחירה בידך: אתה יכול להשאיר את המצב כפי שהוא, אתה יכול להמתין עד לאחר החג ולפרסם תזכורת נוספת לדיון (אגב, רצוי לכלול בכותרת את הערך הרלוונטי), ומאחר ופורמלית כבר יצאת ידי חובתך, אתה יכול גם לאחד לתוך הערך כדורסל את המידע מהערך קבוצת כדורסל שנראה לך חשוב ורלוונטי, ולהפוך את קבוצת כדורסל להפניה לכדורסל. Lostam - שיחה 17:24, 22 באפריל 2011 (IDT)
אוקי אז אני אאחד את הערכים וייצור הפנייה --אסף אור - שיחה 18:36, 22 באפריל 2011 (IDT)
עשיתי את זה --אסף אור - שיחה 18:56, 22 באפריל 2011 (IDT)
ראיתי. יצא אחלה. Lostam - שיחה 17:57, 23 באפריל 2011 (IDT)

מחיקת אוליביה[עריכת קוד מקור]

אתה מאוד אלים אתה חושב שאין מקום לערך כזה אז אתה מוחק אותו ישר? למה לא לערוך דיון על זה? ראשית כל - יש ערך כזה באנגלית שנית - הדמות היא מאוד משמעותית בעולמם של ילדים - גם סדרת הספרים וגם סדרת הטלביזיה. (אם אתה רווק וללא ילדים אתה אולי לא מודע לזה)

שלישית - את מופיע כדוגל ב"לא אוכל לא שותה" ופה אתה עושה בדיוק ההפך! אז בבקשה תמחק לעצמך את התבנית הזו למחוק בהינף יד ערך , אפילו קצרמר שלוקח לאחרים שעות ארוכות לכתוב זו לא התנהגות Doronve (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אני אתעלם מההערות האישיות ומצורת הפנייה שלך ואשיב לך עניינית, בנוסף למה שכתבתי לך בדף השיחה שלך. כתבת "ערך" בן 2 שורות שעוסק בדמות בדיונית מתוך סדרת ספרים וסדרת טלוויזיה. בוויקיפדיה העברית מקובל לכתוב ערכים על דמויות בדיוניות, רק כאשר הן מאוד מפורסמות ו/או לקוחות מתוך סדרות/ספרים/סרטים בולטים ומצליחים. הצעתי לך לכתוב ערך על סדרת הספרים, שבו ניתן יהיה לשלב פסקה על דמותה של אוליביה. אין מקום להמשיך ולדון בכך בדף שיחתי. ניתן להמשיך ולדון בחשיבות הערך בדף השיחה שלו, ואתה תמיד יכול גם לערער על פעולתי בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. Lostam - שיחה 23:22, 15 באפריל 2011 (IDT)

שלום. הסרת שם את תבנית החשיבות בגלל טענת חשיבות שנכתבה בדף השיחה (בדקה ה-91..). אבל נימוק החשיבות שניתן - "היו לו תערוכות יחיד וגם השתתף בתערוכות קבוצתיות במקומות מכובדים" - נראה שאינו עומד בקריטריונים המתאימים. אני-ואתה שיחה 04:44, 18 באפריל 2011 (IDT)

היי. הסרתי את התבנית לאחר שראיתי את דבריה של חנה, אבל יש משהו בדברייך, ונראה שאכן ההבהרה אינה עומדת בתנאי הקווים המנחים. ברשותך, לפני שאני מוחק את הערך אפנה אל חנה כדי לקבל את תגובתה. חג שמח, Lostam - שיחה 17:54, 18 באפריל 2011 (IDT)


מדוע מחקת את הכתיבה בערך שהוא רק בראשית דרכו, וזאת לאחר שהוצבה בו התבנית שהוא בעבודה. מי אתה שתקבע מה הם דברי הבל ??? הבל - שיחה 13:37, 23 באפריל 2011 (IDT)

Lostam, הייתה פה הודעה נוספת של המשתמש שמחקתי כיוון שעברה על כללי ההתנהגות. שים לב שהוא גם ביטל את העריכות שלך בג'רמי איירונס ובג'ניפר לופז. תודה ומועדים לשמחה, יניב שיחה 13:56, 23 באפריל 2011 (IDT)
תודה ליניב ולעודד. הבקשה למחיקה מהירה של ה"ערך" הופיעה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים (אגב, ע"י אחד מגדולי המכלילנים כאן). כדי שלא רק מפעילים יוכלו להתרשם מתוכן ה"ערך" שנמחק, אני מביא כאן את תוכנו: "הסיפור המרכזי שבתמונה, כשם היצירה, עוסק באוכלי פרפרים. בהתבוננות בתמונה ישנם צרופים רבים שאינם מסתדרים בינהם במציאות המוכרת, סיפורים בתוך סיפורים, ואלו מעוררים שאלות ותהיות על כוונת הצייר ועל מה שהוא רצה לומר לנו ביצירה. ההנאה מהיצירה גלומה בחוויה האסתטית שבתמונה ובסקרנות זו שמצריכה גם התעמקות בעולמו הפנימי של הצייר". כמובן שניתן לחלוק על החלטתי, כשם שניתן לחלוק על כל החלטה של כל אחד אחר כאן, וייתכן וניתן היה גם להעביר את מה שנכתב לארגז חול, שכן זה נכתב ע"י משתמש שנרשם, אבל יש דרך לבקש ויש דרך לנהל דיון. Lostam - שיחה 18:02, 23 באפריל 2011 (IDT)
הדף היה קיים מספר שעות בודדות עם תבנית שהוא בעבודה. יש דרך לביצוע מחיקה. מפעיל חכם צריך להבין שזה עוד רחוק להיות ממחצית העבודה. אוכלי הפרפרים - שיחה 21:30, 23 באפריל 2011 (IDT)

פנייה למפעיל[עריכת קוד מקור]

היי, ערב טוב,
אני חושב שנתיב ספרא הוא נתיב המלך שנחסם על ידי מתניה. בנוסף לעיסוק בדיסני, ראה גם דף שיחתו בוויקיספר - [1], וכמו כן את העובדה שחלפו בדיוק שבועיים מהיום שבו חסם חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד את כתובת ה-IP שלו - [2]. תודה רבה, יניב שיחה 18:44, 23 באפריל 2011 (IDT)

ערב טוב יניב. הצדק עמך, חסמתי אותו. להבא, בקשות כאלה עדיף להפנות לויקיפדיה:בקשות ממפעילים, כדי שכל מפעיל שנמצא בסביבה יוכל לטפל בהן. Lostam - שיחה 18:58, 23 באפריל 2011 (IDT)
אין בעיה. פשוט ראיתי אותך בסביבה, וחשבתי שפנייה אישית במקרה הזה עדיפה. שוב תודה רבה ושבוע טוב, יניב שיחה 19:05, 23 באפריל 2011 (IDT)

לילה בכיף[עריכת קוד מקור]

היי,

החזרת את ההגדרה של התכנית כסאטירה תוך הפנייה לדף השיחה. איפה אתה רואה שם את הקביעה הזו? ממה שאני רואה יש דיון עם מספר משתתפים עם דעת שונות שאין לגביו החלטה, והבקשה שלי - שההגדרה לא תהיה בידנו אלא בידי בר סמכא, ובכך לא תהיה מחקר מקורי, לא נענתה. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 19:05, 23 באפריל 2011 (IDT)

בדיוק. בדף השיחה יש דיון עם מספר משתתפים עם דעת שונות שאין לגביו החלטה. איפה אתה רואה שם את הקביעה שזו אינה תוכנית סאטירה? Lostam - שיחה 19:21, 23 באפריל 2011 (IDT)

לילה בכיף[עריכת קוד מקור]

דף השיחה של לילה בכיף מחזק את העמדה שתוכנית זו איננה תוכנית סאטירית (אלא רק תוכנית שמתיימרת להיות סאטירית). ובאין מקור מקצועי מוסמך שקובע אחרת - אין מקום לציין בערך אחרת. קולנואני - שיחה 19:06, 23 באפריל 2011 (IDT)

כפי שכתבתי למעלה, בדף השיחה יש דיון עם מספר משתתפים עם דעת שונות שאין לגביו החלטה. איפה אתה רואה שם החלטה להסיר את המשפט מהערך? אגב, את הדיון הזה יש לנהל שם ולא בדף שיחתי. Lostam - שיחה 19:22, 23 באפריל 2011 (IDT)
רוב הדעות הן שהתוכנית איננה סאטירית. במקרה זה, האם לא חלה חובת ההוכחה על מי שטוען שהיא כן? כלומר, האם לא חובת ההוכחה עליך? קראתי את דף השיחה, ואין בו הוכחה לכך שזוהי תוכנית סאטירית. קולנואני - שיחה 19:25, 23 באפריל 2011 (IDT)

ערב טוב, לא זוכר שיצא לנו לשוחח/להתכתב. רציתי לציין שאני מאד מעריך את שיקול הדעת שלך בכלל ובעניין ערכים "גבוליים" בפרט. לא אחת במקרים שהיו לי ספקות, נימוקיך סייעו לי להחליט (ברוב המקרים בעד השארת הערך). תודה ושיהיה לכולנו שבוע טוב. --Assayas - שיחה 19:26, 23 באפריל 2011 (IDT)

ערב טוב מוטי. גם לי לא זכור שיצא לנו להתכתב. תמיד יש פעם ראשונה :) תודה רבה על המחמאות והפרגון. אם להיתלות באילן גבוה, כפי שאמר בזמנו טומי לפיד ז"ל, גם אני ארצה שעל המצבה שלי יהיה כתוב: "ניסה כמיטב יכולתו" :) שיהיה שבוע טוב וחג שמח, Lostam - שיחה 19:40, 23 באפריל 2011 (IDT)
אם כבר הגעתי לכאן רציתי להוסיף גם אני את הערכתי לשיקול דעתך שהשפיעה גם על עיצוב דעתי שלי בנוגע להשארת ערכים רבים. בברכה. ALC - שיחה 04:50, 25 באפריל 2011 (IDT)
תודה רבה! זה כיף לקבל פידבקים חיוביים כאלה. Lostam - שיחה 06:12, 25 באפריל 2011 (IDT)
לפעמים הרושם הראשון של משתמש חדש הוא קריטי לגבי החלטתו להיכנס ולפעול שנית באתר... אחרי מספר פעמים שבהם קיבל פידבק חיובי הוא כבר עלול לפתח התמכרות אבל הרושם של הפעמים הראשונות הוא החזק והחשוב ביותר. אינני זוכר מדוע יצא לי להיתקל דווקא בדף המשתמש שלך כאשר חזרתי לפעול פה לאחרונה (בעצם נזכרתי, זה היה בגלל שסידרת את הקישורים שהוספתי לאחד הערכים, נדמה לי ג'נה ג'יימסון) אבל הרושם החיובי שקיבלתי ממך היה אחד הגורמים שהשפיעו על החלטתי להמשיך לפעול פה. (ואגב, ממך העתקתי את התבניות של פילוסופיית ההכללה וה"לא אוכל ולא שותה" :-) ALCשיחה • כ"ח בניסן ה'תשע"א • 06:35, 2 במאי 2011 (IDT)

הגבתי שם. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:11, 23 באפריל 2011 (IDT)

הקטגוריה הינה חשובה, העידו על כך הרבה משתמשים, המשתמש אשר שם את ההודעה על חשיבות הקטגוריה הפסיק את הדיון על החשיבות ואני כמה וכמה פעמים ניסיתי לדבר איתו על כך אך הוא התעלם מפניתי, היו הרבה משתמשים שלא הבינו את פשר ההודעה. ולכן אני אומר גם כאן כי יש חשיבות, לרכז ריכוזים חרדיים בישראל.--כיכר השבת - שיחה 15:00, 27 באפריל 2011 (IDT)

שלום. אין מקום לדון בכך גם בדף השיחה שלי. כפי שידוע לך היטב, אתה לא יכול להסיר בעצמך תבנית חשיבות שהונחה על ערך שכתבת או על קטגוריה שיצרת. אם אכן החשיבות הובהרה - התבנית תוסר היום. Lostam - שיחה 15:03, 27 באפריל 2011 (IDT)

את האמת, אני די שמח (ואני לא ציני) כי אני יצרתי קטגוריה שהועלת כהצעה שרוב המשתמשים שהשתתפו בדיון הסכימו עליה, הקטגוריה היא קטגוריה:ריכוזי חרדים בישראל בקטגוריה כתובים כל הקריטריונים לקטלג שם נושאים. --כיכר השבת - שיחה 15:18, 27 באפריל 2011 (IDT)

לוסטם ההכשר שנתת לכיכר בכך שמחקת לו קטגוריה אחת אך לא התנגדת לשניה שגוי בעיני.. רבים מהמתנגדים לקטגוריה הקודמת יתנגדו גם לזו. • קוני למל •כ"ד בניסן ה'תשע"א• 22:24, 27 באפריל 2011 (IDT)
ערב טוב. לא נתתי שום הכשר לשום דבר. פעילותי הייתה טכנית, ללא כל נקיטת עמדה. הקטגוריה הקודמת נמחקה מאחר ואף אחד מלבד כיכר לא הבהיר את חשיבותה, אבל בדף השיחה שלה היה לפחות ויקיפד אחד בעל זכות הצבעה, בנוסף לכיכר, שתמך בפתיחת הקטגוריה החדשה. לכן מצאתי לנכון לאפשר את יצירתה. אתה כמובן רשאי להניח תבנית חשיבות גם על הקטגוריה החדשה. Lostam - שיחה 22:40, 27 באפריל 2011 (IDT)
אבל זה יצור דיון ארוך ומסובך. אחרי זה הוא יפתח את קטגוריה:ערים שגם חרדים מהלכים בהם וכד'.. • קוני למל •כ"ד בניסן ה'תשע"א• 22:59, 27 באפריל 2011 (IDT)
ככה זה עובד בוויקיפדיה. האלטרנטיבה שאתה מציע היא שמפעיל בודד יקבל החלטה לא לאפשר קטגוריות אחרות בעלי שם אחר, במקום שהקהילה תדון על כך ותחליט. זו לא הדרך. תניח תבנית, תפתח דיון, תשכנע אנשים. ויקיפדיה היא לא גן של שושנים Lostam - שיחה 23:03, 27 באפריל 2011 (IDT)
ערב טוב. אני סקרן לדעת; מדוע דברי לא נחשבו כהבהרת חשיבות? --Jys - שיחה 23:38, 27 באפריל 2011 (IDT)
לא שזה יותר מדי משנה, מאחר וכאמור הקטגוריה לא נמחקה, אלא רק שינתה את שמה, אבל אני אשמח אם תפנה אותי היכן בדף השיחה ישנה הבהרת חשיבות שלך? Lostam - שיחה 00:05, 28 באפריל 2011 (IDT)
תודה, אבדוק שם. אתה צודק שלא היתה הבהרה, כנראה כי הנימוקים של מניח התבנית התאימו לתבנית איחוד והתייחסו לכפילות שנוצרה עם קטג' אחרת ולשגיאות שהופיעו בה. במקום הבהרה כתבתי לו שעל שגיאות לא מניחים תבנית חשיבות אלא מתקנים אותן. --Jys - שיחה 01:17, 28 באפריל 2011 (IDT)

שיחת משתמש:אנדר-ויק#משתמש:נתיב ספרא. תודה מתניה שיחה 10:01, 28 באפריל 2011 (IDT)

סקרנותך בנוגע ליואב אבן[עריכת קוד מקור]

ראה כאן - http://www.richardsilverstein.com/tikun_olam/2011/04/26/court-proceedings-in-rape-case-revealed-israeli-journalist-excoriates-timidity-of-press-in-combatting-gag-order/

שלום! מחקת שניים וקיפחת אחד? מדוע? ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:13, 3 במאי 2011 (IDT)

טופל. ובוקר טוב :) Lostam 09:22, 3 במאי 2011 (IDT)

שמוליק בכר[עריכת קוד מקור]

אהלן,

על שום מה מחקת את ארגז החול הנ"ל? התקציר "לא אנציקלופדי/פירסומי" מוטעה לדעתי, ייתכן והערך לא אנציקלופדי, אבל לשם כך יש תבנית הבהרת חשיבות, ודיון חשיבות. אולי אתה אפילו חושב שהוא צריך להמחק במחיקה מהירה, אבל הוא אפילו עוד לא היה במרחב הערכים, אלא רק ארגז חול. הרי לפעמים כשמשתמשים חדשים כותבים הבלים גמורים אנחנו מסכימים להעביר להם אותם לארגז החול, אז למה למחוק לו את זה?

אולי פספסתי משהו?

יום טוב, נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 12:47, 3 במאי 2011 (IDT)

כן, פספסת. ראה שיחה:שמוליק בכר. הערך נמחק במחיקה מהירה. אנחנו לא נוהגים לאפשר לאנשים לשמור בארגזי החול שלהם מידע שהוא בעל אופי לא אנציקלופדי או פרסומי. אני לא מעביר הבלים גמורים לארגזי חול, ולא מבין מה הטעם שאחרים יעשו זאת. בכל מקרה, אם אתה חושב שיש מקום לשחזר את ארגז החול - בי מיי גסט. Lostam 12:52, 3 במאי 2011 (IDT)
קראתי את דף השיחה. אנחנו בהחלט נותנים לאנשים להחזיק בארגזי החול מידע שהוא בעל אופי לא אנציקלופדי (משנות ויקיפדיות, למשל) אך באמת לא פרסומי. אני לא רואה בערך פרסומת, אבל ניחא. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 12:54, 3 במאי 2011 (IDT)
נו, באמת. אתה משווה דף של משנה ויקיפדית לדף שמחקתי? אנחנו לא אמורים לאפשר לאנשים להשתמש בארגזי חול כדי לפרסם את עצמם ואת פועלם. יש בשביל כך אתרים אחרים. בכר הוא חוקר באקדמיה בראשית דרכו, שגם על פי קריטריונים מקלים, שכידוע אני בדרך כלל בעדם, אינו עובר בשלב זה את רף החשיבות האנציקלופדית. משכך, אין מקום להופעת המידע, שכן יש לו אופי פרסומי מהלל ומשבח, בארגז חול. Lostam 13:02, 3 במאי 2011 (IDT)

שמוליק בכר[עריכת קוד מקור]

שלום, הבחנתי שהערך "שמוליק בכר" הוסר. ד"ר בכר הוא אחד החוקרים הצעירים והמבטיחים ביותר כיום בארץ בתחום חקר המזרח התיכון בכלל ובחקר מצרים בפרט. מחקריו בוחנים זוויות חדשניות שטרם נידונו במחקר המערבי בתפר שבין חברה, תרבות ופוליטיקה במצרים, ונשענים על תשתית אמפירית ותיאורטית יסודית, מוצקה, מרתקת ובלתי-מתפשרת כתיבתו על אודות בעיותיה וחולייה של החברה הישראלית נובעת בראש ובראשונה מתוך מחויבות לשינוי חברתי מוסרי, ערכי ויסודי של פני החברה. ד"ר בכר צפוי להיות אחד האנשים המשפיעים על עתידה ועל אופייה של החברה הישראלית. Menviv (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום. ראשית, לא אני מחקתי את הערך. שנית, המקום לדון בכך הוא דף השיחה של הערך, שנותר בעינו - שיחה:שמוליק בכר. שלישית, אם אתה כבר כאן, הרי הבעייתיות בערך נעוצה בדברים שכתבת בעצמך: "בכר צפוי להיות אחד האנשים המשפיעים...". ויקיפדיה אינה צופה פני עתיד. זו אנציקלופדיה שבה לא כותבים על מי שעתידו עדיין לפניו, אלא כותבים ערכים על אנשים שכבר הגיעו להישגים משמעותיים בתחומם והנם בעלי חשיבות אנציקלופדית. Lostam 12:57, 3 במאי 2011 (IDT)

אפשר לעזור? אני משתמש בסקריפט שמסיר באופן מהיר במיוחד. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:01, 4 במאי 2011 (IDT)

כן, בשמחה. פותח הקטגוריה הנ"ל הסכים למחיקתה. אתה יכול להסיר אותה מכל הערכים? Lostam 17:02, 4 במאי 2011 (IDT)
בוצע. הסקריפט מופעל דרך דף ההעדפות אאל"ט. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:05, 4 במאי 2011 (IDT)
תודה רבה! הייתי שמח להוסיף את הסקריפט הזה גם אצלי. אתה זוכר איך קוראים לו? Lostam 17:06, 4 במאי 2011 (IDT)
מצאתי. זה מספיק שסימנתי "וי" בהעדפות או שצריך לבצע עוד פעולה? Lostam 17:10, 4 במאי 2011 (IDT)
לוסתם, תראה את השיחה. לשם מה הצבעת מחיקה? דורית 22:03, 4 במאי 2011 (IDT)
היי דורית. יש ויקיפד בעל זכות הצבעה שמתנגד למחיקה. מדוע שיינתן פתח לטענה כי היא נמחקה בגלל גחמה של מפעיל כזה או בירוקרטית כזאת. ניתן לקהילה לומר את דברה, ונמתין בסבלנות שבוע נוסף. אני לא מקבל את הטענה שמדובר על "בזבוז זמנה של הקהילה". מי שהנושא לא מעניין אותו ולא חשוב לו יכול פשוט להתעלם ולהשאיר את ההכרעה לאחרים, כשם שהיה קורה אם את או אני היינו מוחקים את הקטגוריה על דעת עצמנו. Lostam 22:11, 4 במאי 2011 (IDT)
זו היצמדות לפרוצדורות. אין שום צורך בהצבעת המחיקה. לפי ה"חוק" היבש, מרגע שיוצרה של הקטגוריה הסכים למחיקתה, אין חשש. מעבר לכך, היה דיון, ויש משתמש אחד עם נטיית יתר להצבעות ועליו כבר אסרתי לפתוח הצבעות ללא תומכים בשיחה. אין שום צורך לתת לו מבוקשו. אם היו עוד תומכים, ניחא. אך היכן הם? דורית 22:15, 4 במאי 2011 (IDT)
מה זאת אומרת אסרת עליו? באיזו סמכות? זה שאין תומכים לדעתו זה מעולה. תהיה הצבעה חלקה ומהירה. את באמת חושבת שוויקיפדיה לא יכולה לסבול עוד הצבעת מחיקה של שבוע? אנחנו מצביעים בימים אלה הצבעות חוזרות על ערכים שמעל 60 ו-70 אחוזים מהמצביעים בהצבעה הראשונה, בניכוי בובות קש, תמכו במחיקתן. נעמוד גם בהצבעה הזו. Lostam 22:20, 4 במאי 2011 (IDT)
אולי כדאי שתכיר קצת יותר את פעולותיו של טיפוסי בוויקיפדיה. בכל מקרה, הדיון התפרש ביותר מדי דפים, ואמרתי את אשר היה לי לומר. דורית 22:22, 4 במאי 2011 (IDT)

לא שיש לי התנגדות לקיומו של הערך הזה, אבל לתשומת לבך - השתמשת בנימוק "תראו כמה קישורי בינוויקי יש". בדקתי, אקראית, שלוש ויקיפדיות - הליטאית, הסיציליאנית והסלובנית, ובשלושתן, כמה מפתיע - אותו משתמש הוא זה שכתב את הערך. מה שאני בעצם רוצה להגיד זה שריבוי בינוויקים לא בהכרח מעיד על חשיבות. לעתים הוא מעיד על מעריץ נמרץ שיודע לתפעל גוגל טרנסלייט. עידושיחה 11:36, 6 במאי 2011 (IDT)

בוקר טוב. ידוע לי שמדובר בנימוק שיכול להיות בעייתי. עם זאת, לטעמי לפחות, ככל שמספר קישורי הבינוויקי גדול יותר כך הטיעון מתחזק, ובמקרה של הערך הנ"ל מספר הקישורים גדול מאוד. מעבר לכך, קריאת הערך באנגלית מבהירה את החשיבות מעבר לכל ספק. כמובן שמצבו של הערך אצלנו רע מאוד, זהו קצרמר על גבול האולטרא קצרמר, ורצוי מאוד שהוא יורחב לכדי ערך ראוי. סופ"ש נפלא, Lostam 16:29, 6 במאי 2011 (IDT)

משתמש:Loveisrael[עריכת קוד מקור]

באיזה ניק קודם הוא נרשם? ‏עמיחישיחה 16:53, 6 במאי 2011 (IDT)

Yitzhak.Zarmon ‏Lostam 17:06, 6 במאי 2011 (IDT)

מחיקת הקטגוריה[עריכת קוד מקור]

כמדומני שההסכמה בדף השיחה היתה לשם שונה במעט מזה שיצרת. "אישים שקיבלו פרס ישראל בשם ארגוניהם". ראה נא היטב בדף השיחה. ניר 121 - שיחה 00:27, 11 במאי 2011 (IDT)

בוקר טוב. לא שיניתי את השם לזה שציינת כאן, בשל העובדה הפשוטה שמדובר בשם שגוי. מהשם ניתן להבין שהארגון שייך למי שהקים אותו (ארגוניהם=הארגון שלהם), בעוד שזה לא המצב. במיוחד כשמדובר על מלכ"רים ועמותות, להבדיל מחברות פרטיות, מי שמקים את הארגון, ואפילו אם הוא עומד בראשו שנים רבות, הוא לא הבעלים שלו. למעשה, בשיח על מלכ"ר/עמותה אין מקום לדבר על בעלות, אלא על חברות בארגון. מונחים כמו "בעלי מניות" ו"שליטה" אינם רלוונטיים. ה"בעלים" של העמותה הם בעצם כל חברי העמותה. לכן, היה נכון יותר לקרוא לקטגוריה בשם הנוסף שהוצע בדף השיחה, ושגם לגביו הייתה הסכמה, "אישים שקיבלו פרס ישראל בשם ארגונים שהקימו". זה שם נכון ומדויק יותר. Lostam - שיחה 09:49, 11 במאי 2011 (IDT)

היי,
ראה שם. תודה רבה, Y.B שיחה 14:16, 11 במאי 2011 (IDT)

אבקש את התייחסותך[עריכת קוד מקור]

מה עמדתך בנוגע לתקינות אירכוב דף ההצבעה והפעלת ההגנה על דף זה? יואב ר. - שיחה 22:19, 15 במאי 2011 (IDT)

התייחסתי. ראה שם. Lostam - שיחה 22:22, 15 במאי 2011 (IDT)
קראתי. לדעתי לא התייחסת, וחבל שאתה בוחר לעבור לסדר היום על התנהגות חמורה של בעל הרשאות. יואב ר. - שיחה 22:25, 15 במאי 2011 (IDT)
יואב, אתה רשאי לשאול אותי כל דבר, ואני רשאי לבחור כיצד להשיב. חבל לי שאת חצי השעה שיש לי הערב לוויקיפדיה, ושתכננתי להקדיש לשיפור כמה ערכים, אני מקדיש לדיון הזה. תמשיכו בלעדיי. Lostam - שיחה 22:30, 15 במאי 2011 (IDT)

יהושע ברוכי[עריכת קוד מקור]

הייתי משאיר עדיין את תבנית החשיבות. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:59, 16 במאי 2011 (IDT)

צודק. התבנית הונחה בדף השיחה ולא ראיתי אותה. הערך שוחזר. Lostam - שיחה 23:01, 16 במאי 2011 (IDT)
סייגתי את האמירה בדף השיחה של האנונימי. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 23:06, 16 במאי 2011 (IDT)

ערב טוב. אשמח אם תעביר למתניה מידע רלוונטי לגבי הערך המוגן אותו הצליח לערוך האלמוני. (לא הצלחתי למצוא את האינדיקציה להגנה, כנראה עייפות כבדה של סוף יום). ראה שיחת משתמש:Matanya#שאלה 2. תודה --Assayas שיחה 20:20, 17 במאי 2011 (IDT)

היי. מסתבר שהערך לא היה באמת מוגן, אלא האנונימי פשוט שם את התבנית של {מוגן חלקית}. Lostam - שיחה 22:34, 17 במאי 2011 (IDT)

כדאי להוסיף לתבנית:הבהרת חשיבות עם זמן הערה באשר למי יכולים להניח אותה (בנוסף לדיון בשיחה).

האם אתה מבין בענייני בוטים?[עריכת קוד מקור]

שאלה לגבי חשבון בוט. האם כשיוצרים אותו ניתן להשתמש באותה כתובת דואר? תודה ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:32, 18 במאי 2011 (IDT)

היי. לצערי, לא מבין בזה דבר. תנסה לשאול את מתניה, ברוקולי, יוני. הם מבינים בזה. Lostam - שיחה 15:33, 18 במאי 2011 (IDT)
טוב, לצערי את יוני לא אוכל לשאול קריצה, אבל אנסה, ואם לא אצור עם אימייל אחר. תודה בכ"מ! :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:34, 18 במאי 2011 (IDT)
טוב, אז הצלחתי עם אותה כתובת... האם נהוג לבקש הרשאות בע"א? או לחכות פשוט עד שאתחיל להפעיל אותו באופן סיטונאי ואז פשוט לבקש דגל בוט? ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:41, 18 במאי 2011 (IDT)
מה בעצם אתה רוצה לעשות? מתניה שיחה 15:42, 18 במאי 2011 (IDT)
המון דברים. בעיקרון המטרה המרכזית היא להוסיף קישורי {{Link FA}} ו-{{Link GA}}, אבל בעיקרון הבוט יכול לעזור לי בכל מיני מקרים. כמו הפיכה של טעויות כגון Dance In The Dark ל-Dance in the Dark... ואולי יעזור לי בענייני הפורטל, או בענייני תחזוקה.. הכל אפשר לעזות איתו קריצה שמח שהצטרפת לשיחה, לא ידעתי אם אתה פה עכשיו.. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:45, 18 במאי 2011 (IDT)
אני מקווה שאתה מבין מה אתה עושה :) בוא נעבור לשיחתי בבקשה. מסכן לאסתם, התעלקתי עליו. מתניה שיחה 15:54, 18 במאי 2011 (IDT)

היי. אתה מוזמן להשתתף בהצבעת המחיקה הזו. תודה. קולנואני - שיחה 01:19, 30 במאי 2011 (IDT)

העברת תמונות מויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

איך אני מעביר תמונות מויקיפדיה באנגלית עם רשיון מקומי שלהם לרשיון של ויקיפדיה בעברית? יש תמונות שיש רשיון לכולם, אבל לפעמים יש רק מקומי, פעם ראיתי שמישהו עשה את זה.איך? דוד - שיחה 17:10, 30 במאי 2011 (IDT)

אני לא מומחה כזה גדול בתמונות ורישיונות. אם התמונה לא נמצאת בוויקישיתוף, אתה לא יכול "לייבא" אותה מוויקיפדיה בשפה זרה, אלא אתה צריך לשמור אותה על המחשב שלך ולהעלות אותה מחדש לוויקיפדיה העברית עם רישיון מתאים. אם לא עניתי לך על מה שהתכוונת אליו, אני מציע שתפנה אל מתניה, שהוא פעיל גם בוויקישיתוף ובקיא מאוד בנושא התמונות והרישיונות. Lostam - שיחה 00:05, 31 במאי 2011 (IDT)

מחיקת גרסאות ישנות של קבצים[עריכת קוד מקור]

שלום,

ראיתי שבעבר ביצעת כמה בקשות של ירונש למחוק גרסאות של תמונות ואף הבעת בכך תמיכה מפורשת. אני מתנגד לזה, כי אין בזה שום תועלת טכנית וזה לא חלק ממדיניות המחיקה, ואני לא לבד בדעה הזאת. עם זאת, אשמח אם תפרט למה אתה חושב שזה רצוי.

צריך החלטה ברורה בנושא הזה, כי עם כל הסלידה שלי מנהלים ביורוקטיים, מחיקה זה משהו שצריך להיות מסודר ואחיד ולא ייתכן שמפעיל אחד יעשה כך ואחר אחרת. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 19:42, 30 במאי 2011 (IDT)

היי אמיר. אני לא בטוח שדף השיחה שלי, ושיחה בין שנינו, זה הפורום המתאים לקבל החלטות בנושא, אבל מאחר ופנית אליי כאן: ההסכמה שהתגבשה עם ירונש היא שאנחנו מוחקים גרסאות קודמות רק של תמונות שהוא העלה, ולא כאלה שהועלו ע"י אחרים. כאשר ויקיפד מבקש למחוק גרסאות קודמות של תמונה שהוא עצמו העלה, בנימוק שהוא העלה את התמונה מחדש באיכות טובה יותר, אני לא רואה כל סיבה לסרב לבקשתו. מה גם שכפי שמישהו העיר באחד הדיונים בנושא, מאחר והתמונות הן בשימוש הוגן, אזי מרגע שגרסה קודמת נשארת זמינה לציבור ללא שימוש בערך, זה כבר לא שימוש הוגן, וגם מסיבה זו יש למחוק את הגרסה הישנה שכבר אינה בשימוש. Lostam - שיחה 00:09, 31 במאי 2011 (IDT)
רק רציתי לשמוע את דעתך האישית לפני שאני מעלה את זה לדיון. תודה. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 00:43, 31 במאי 2011 (IDT)

שלחתי דוא"ל[עריכת קוד מקור]

Hanay שיחה 07:56, 1 ביוני 2011 (IDT)

בוקר טוב. עניתי. Lostam - שיחה 08:42, 1 ביוני 2011 (IDT)
עוד אחד Hanay שיחה 05:46, 11 ביוני 2011 (IDT)

משתמש:הסורים על הגדרות[עריכת קוד מקור]

שים לב, נראה לי שהוא מיודענו. מה דעתך? Hanay שיחה 07:16, 3 ביוני 2011 (IDT)

בוקר אור. האנציקלופדיסט? גם אני חשבתי כך, אם כי התקשיתי למצוא טביעת אצבע ברורה שלו בעריכות שביצע עד כה. מציע להמתין לעריכות הבאות, אם תהיינה, ולחפש עריכה מובהקת יותר שלו לפני חסימה. Lostam - שיחה 07:18, 3 ביוני 2011 (IDT)
כן, העריכה נראית תקינה, אין תקציר עריכה פרובוקטיבי, אבל הנושא ושם המשתמש, אופייניים. מסכימה שיש לחכות Hanay שיחה 07:20, 3 ביוני 2011 (IDT)
והנה יש לנו אחד נוסף: משתמש:צמאי חירות, קוממיות... היצירתיות שלו משעשעת Hanay שיחה 08:13, 3 ביוני 2011 (IDT)
כן, להוותנו יש בעם ישראל קבוצה שכל המרמז בעיניה על לאומיות בריאה ראוי להגכחה. צמאי חירות, קוממיות... - שיחה 08:28, 3 ביוני 2011 (IDT)
יש בעם ישראל קבוצה גדולה שפועלת ועושה, שלא חושבת שפרובוקטיביות מקדמת אותה. אני מציעה שתלמד מקבוצה זו. הדרך שלך הרי לא בדיוק מצליחה. Hanay שיחה 08:31, 3 ביוני 2011 (IDT)
הצבעת בדיוק על הנקודה - כינוי המקושר ללאומיות נחשב בעיניך להתגרות. תחשבי על זה. זה לא היה כך תמיד. צמאי חירות, קוממיות... - שיחה 08:41, 3 ביוני 2011 (IDT)
לא הכינוי הוא שמפריע, אלא השימוש שאתה עושה בו. כל מטרתך לעורר מהומות, לא לקדם שום דבר. אני לא השתניתי. ניסיתי לסייע לך אבל לצערי, אתה ממש לא מצליח להבין שדרכך שגויה, וזה ממש חבל. וזאת תהיה התגובה האחרונה שלי כאן. לוסטם לא צריך לסבול מהדו שיח בינינו Hanay שיחה 09:02, 3 ביוני 2011 (IDT)

היי לוסתם. כתבת בדף של המפגש שאתה יכול לתת טרמפ למי שגר בהרצליה או ברמת השרון. אני יכול לתפוס איתך טרמפ? אני גר בהרצליה. תומר - שיחה 19:42, 3 ביוני 2011 (IDT)

בשמחה. שלחתי לך מייל. Lostam - שיחה 20:14, 3 ביוני 2011 (IDT)

שמתי בבית משותף (סדרת טלוויזיה) תבנית:חשיבות. תודה שהסבת את תשומת ליבי לכך שאין לי זכות הצבעה (כנראה בהמשך החודש תחזור לי). אך בלי קשר, האם לדעתך לערך יש חשיבות? שמוליק - שיחה 00:44, 6 ביוני 2011 (IDT)

היי שמוליק. מדובר על סדרת טלוויזיה ישראלית מקורית, ששודרה בערוץ לא זניח כמו ערוץ הילדים וממשיכה להיות משודרת בשידורים חוזרים גם כיום. הערך אמנם במצב לא טוב, ומדובר גם על ערך לא חשוב במיוחד, אבל אני מניח שהייתי מצביע בעד השארתו. Lostam - שיחה 09:54, 6 ביוני 2011 (IDT)

שים לב מה המשחית עושה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:21, 7 ביוני 2011 (IDT)

ראיתי, אבל לא חוסמים כתובת IP אנונימית ללא הגבלת זמן. Lostam - שיחה 02:24, 7 ביוני 2011 (IDT)
מדובר בטרול כפשוטו. אני מציע לבדוק את ההסטוריה של דף השיחה שלו (שחשופה למפעילים). --בברכה, טישיו - שיחה 02:26, 7 ביוני 2011 (IDT)
  1. אני לא הייתי מנמק "הבל" מחיקת ערך שעוסק בניאוץ וגידוף משתמש עמית.
  2. אתמול האנונימי נחסם ליום אחד, והיום שוחרר, וחזר לסורו.
  3. ראיתי שדורית חסמה אנונימי לזמן בלתי מוגבל בנימוק "לא בא לתרום", וגם אני נוהג כך.
  4. לאחר מה שכתב עליי, לא מגיע לו פרס, ואני מצפה שעמיתיי לא יתייחסו לכך בשוויון נפש. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 02:32, 7 ביוני 2011 (IDT)
אריאל, אני לא מתייחס בשוויון נפש, ולו היה מדובר על משתמש רשום היה מקום לחסום ללא הגבלת זמן ללא היסוס. כשמדובר על כתובת IP, מקובל לחסום לתקופה ממושכת (גם אז לא בלי הגבלת זמן) רק לאחר שהכתובת כבר נחסמה מס' פעמים לתקופות קצרות, ומתברר בסבירות גבוהה שמדובר על אותו משתמש עם כתובת IP קבועה. אתה בטוח שהחסימה הקודמת הייתה על אותו מס' IP? עפ"י יומן החסימות של הכתובת, אתה ואני היינו הראשונים לחסום אותה, וזה קרה רק בדקות האחרונות. חסימת ממושכת של כתובת IP עלולה למנוע ממשתמשים חפים מפשע את האפשרות לערוך. Lostam - שיחה 02:42, 7 ביוני 2011 (IDT)

תודה על ששכנעת אותי להגיע - היה נפלא! שמחתי להכיר אותך ולהודות לך אישית על עבודתך היפה בוויקיפדיה, ובמיוחד במפעל הבהרת החשיבות שאתה מלווה. אני מקווה שניפגש עוד הרבה במציאות (לפחות כמו במפגשים הווירטואליים). חג שמח - ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 10:09, 8 ביוני 2011 (IDT)

שמח שהצלחתי לשכנע אותך להגיע. סוף סוף פגשתי את האיש שבמו ידיו אחראי על הצלתם ממחיקה של עשרות רבות של ערכים. אין לי ספק שנשוב להיפגש. חג שמח לך ולמשפחתך החביבה. Lostam - שיחה 16:47, 8 ביוני 2011 (IDT)

אשף תבניות ושוא"ש 4[עריכת קוד מקור]

תשמח לשמוע ששמוליק מצא פתרון לבעיה של אשף התבניות ושוא"ש 4 - עכשיו הם חברים הכי טובים בעולם. אולי תצטרך לרענן, אבל בעיקרון הכל עובד עכשיו בדיוק כמו שמופיע בברושורה. קיפודנחש - שיחה 23:50, 10 ביוני 2011 (IDT)

אכן חדשות משמחות. אם ברענון התכוונת ל-refresh ‏(F5), אז זה לא עבד. אם התכוונת למשהו אחר - תוכל לפרט? Lostam - שיחה 02:34, 11 ביוני 2011 (IDT)
בדרך כלל צריך יותר מ-f5 - אולי שיפט -F5 אן קונטרול, ולפעמים אפילו צריך ללכת ל-tools ולבקש לעשות "clear browsing history" - מה שצריך לשים לב זה לא למחוק את ההיסטוריה, אלא רק את ה-cache. שים לב שהקוד שעוקף את הבג ב-ff4 יש בו בעיה קטנה שהופכת את ה-popup מבחינת ימין\שמאל. יש קוד יותר חדש (ראה בקשות מפעילים) שמסדר את זה חזרה. קיפודנחש - שיחה 05:00, 11 ביוני 2011 (IDT)
מחיקת ה-cache עשתה את העבודה. שוב תודה לך ושבוע טוב! Lostam - שיחה 20:21, 11 ביוני 2011 (IDT)

דאלאס מאבריקס[עריכת קוד מקור]

לגבי התיקון שלך - הרי מדובר בעונת 2005/6 - אז למה 2007? --Yoavd - שיחה 14:42, 13 ביוני 2011 (IDT)

תקרא טוב. השורה הראשונה בפסקה מתייחסת אמנם להפסד למיאמי היט בגמר הפלייאוף ב-2006, אבל שאר הפסקה מתייחסת לעונה שלאחר מכן, ולהפסד לגולדן סטייט בפלייאוף 2007. תסתכל גם כאן Lostam - שיחה 14:46, 13 ביוני 2011 (IDT)

סיבובי הופעות[עריכת קוד מקור]

שלום גיא, הייתי רוצה לתרגם את הדף הנ"ל לעברית: http://en.wikipedia.org/wiki/Highest_grossing_tours#endnote_a, אני קראתי דיונים בויקיפדיה בעבר והבנתי שאפשר לתרגם לכתוב דפים בעברית על סיבובי הופעות מצליחים אז חשבתי קודם לכתרגם את הדף הנ"ל לעברית, האם לדעתך יש בכך צורך? ואם כן הייתי שמחה אם היית עוזר לי להעתיק את התבנית של ערך מהסוג הזה כי אני די חדשה בויקיפדיה ולא כ"כ מבינה :)

בברכה , חיה --Haya831 - שיחה 18:42, 14 ביוני 2011 (IDT)
היי חנה. כתיבת ערך כזה עלולה להיות בעייתית בוויקיפדיה העברית. ראשית, לא מדובר בערך ממש, אלא ברשימה. זה נאמר במפורש כבר בשם. לי אישית אין כ"כ בעיה איתן, אבל בוויקיפדיה העברית לא כ"כ אוהבים רשימות. מעבר לכך, כבר בשורה הראשונה נכתב שמדובר ברשימה חלקית ולא שלמה, ושייתכן וחלק מהנתונים אינם שלמים ואינם מדויקים. במצב כזה, גם אני מתקשה לראות את החשיבות של רשימה כזו. אנחנו שואפים להביא לקוראינו מידע אנציקלופדי מהימן ושלם, וכאשר יש מחלוקת לגבי החשיבות האנציקלופדית, וברור מראש שהמידע לא מהימן ולא שלם, מה הטעם בכתיבת הערך/רשימה? לכן, הייתי מציע לך לא לטרוח ולכתוב את הערך. אם הנושא מעניין אותך, אז לדעתי ניתן לכתוב ערכים על כמעט אם לא על כל סיבובי ההופעות שמופיעים ברשימה. יש כבר תקדימים לכך בוויקיפדיה העברית, ואם ייכתבו ערכים טובים ומקיפים על סיבובי הופעות בינלאומיים של אמנים בסדר גודל של יו-2, פוליס, רולינג סטונז, מדונה, מטאליקה ושאר האמנים שברשימה, סביר להניח שהם לא יימחקו. אני, לפחות, אתמוך בהשארתם. לגבי הטבלה, יש לך אפשרות בכפתורים למעלה להוסיף טבלה, לקבוע את מס' השורות והעמודות שיופיעו בה, ואח"כ להכניס את שמות הפרמטרים בכל עמודה. זה אכן יכול להיות קצת מסובך בהתחלה, גם אני התקשיתי בכך. מה שאני עשיתי וממליץ גם לך, זה פשוט לקחת טבלה שכבר קיימת בערך מסוים ולעבוד עליה, לשנות את הנתונים בהתאם שיתאימו לך. את יכולה לראות דוגמאות לטבלאות שאני יצרתי בערכים שכתבתי, למשל בפרס אריה הזהב או בדונה סאמר. אם תצטרכי עזרה ספציפית, את יכולה תמיד לפנות אליי ואשמח לסייע כמיטב יכולתי. ברוכה הבאה ובהצלחה :) Lostam - שיחה 21:51, 14 ביוני 2011 (IDT)

כן הבנתי שכבר לא ממש אוהבים רשימות פה ואני יעבוד על כתיבת ערכים על סיבובי הופעות של האומנים המובילים ברשימה שציינת, כי גם להם מגיע ולא רק לליידי גאגא ובריטני ספירס. תודה רבה על העזרה--Haya831 - שיחה 22:16, 14 ביוני 2011 (IDT)

שלום גיא, אודה לך אם תוכל לחוות דעה בדיון הנ"ל. תודה. TVJunkie - שיחה 23:30, 14 ביוני 2011 (IDT)

מחיקת (Chocolate Salty Balls (P.S. I Love You[עריכת קוד מקור]

ראית שמחקת את דף ההפניה. מכיוון שזהו השם הרשמי של הסינגל לדעתי יש מקום להפניה זו. ס123 - ביידיש יש ופה אין?! - שיחה 16:09, 15 ביוני 2011 (IDT)

אם זה השם הרשמי של הסינגל, אז זה צריך להיות שם הערך ולא הפניה. יש לדון על כך בדף השיחה של הערך. בכל מקרה, אין טעם בהפניה כלשהי שכוללת בתוכה את השם המלא של הערך ואז תוספת בסוגריים, מאחר וכל מי שיחפש את הערך ימצא אותו כבר אחרי הקלדת השם המלא... Lostam - שיחה 16:26, 15 ביוני 2011 (IDT)
זהו השם הרשמי של הסינגל, אך במקרים רבים בויקיפדיה לא תמיד שם ערך הוא השם הרשמי של נושא הערך, למשל ישראל לעומת מדינת ישראל. אם זאת הולם, לדעתי, ליצור הפניה מתאימה מהשם הרשמי, כי בהחלט אפשרי שיחפשו את הערך כך. לגבי סוגריים - הם די נפוצים בשמות של סינגלים (למשל (I Can't Get No) Satisfaction) ולי אישית יצא לא מעט לחפש בויקיפדיה האנגלית סינגלים עם סוגריים. ס123 - ביידיש יש ופה אין?! - שיחה 16:40, 15 ביוני 2011 (IDT)
זה שם שגוי. הסוגר השני צריך להיות בסוף ולא בהתחלה. לכן ביקשתי את מחיקת דף ההפניה. ניתן ליצור הפניה מהשם Chocolate Salty Balls (P.S. I Love You)‎. חי ◣ 15.06.2011, 16:43 (שיחה)
שם שגוי היא סיבה טובה למחוק הפניה, אך היה נאה לבצע העברה לשם הנכון ורק לאחר מכן לבקש מחיקה, או לידע את יוצר ההפניה לפני בקשת המחיקה. ס123 - ביידיש יש ופה אין?! - שיחה 16:54, 15 ביוני 2011 (IDT)
צודק. אשתדל לשים לב להבא. חי ◣ 15.06.2011, 16:58 (שיחה)
תודה:) ס123 - ביידיש יש ופה אין?! - שיחה 16:59, 15 ביוני 2011 (IDT)

נשלח עם מקום המפגש. תבוא לבד. לא חמוש. ‏ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan18:38, 15 ביוני 2011 (IDT)

קטגוריה:היסטוריה וסוציולוגיה של המדע והטכנולוגיה[עריכת קוד מקור]

איך בדיוק החלטת שלא הובהרה חשיבות הקטגוריה הזו?. עִדּוֹ - שיחה 00:32, 16 ביוני 2011 (IDT)

מי הבהיר חשיבות חוץ ממך, פותח הקטגוריה? Lostam - שיחה 00:33, 16 ביוני 2011 (IDT)
כמה משתתפים היו בכלל בדיון? אילו נימוקים היו למשתתפים? זה לא קצת שטחי להחליט כך? מילא היו עשרה אנשים שטוענים ההפך ממני ואני הייתי זה שלא מביא שום הוכחה. היו שניים גג שלושה שטענו ההפך ממני והם התעלמו מכל נימוק וכל הוכחה. הטעון שלהם היה בסגנון 'לא נראה לי'. עִדּוֹ - שיחה 00:43, 16 ביוני 2011 (IDT)
מפתיע לשמוע טיעון כזה דווקא ממך, אחד ממניחי תבניות החשיבות הפוריים ביותר בוויקיפדיה העברית, ומי שמשתתף באופן קבוע בדיוני חשיבות. על פי המדיניות הקיימת, גם אם אני לא משתגע אחריה, מי שמניח תבנית חשיבות או מי שמתנגד לקיום ערך/קטגוריה לא צריך לנמק או להוכיח את אי החשיבות. נדרש לפחות ויקיפד אחד בעל זכות הצבעה, פרט לכותב הערך/פותח הקטגוריה, שיבהיר חשיבות. לא היה כזה במקרה הנ"ל. למעלה מן הנדרש אצין, שגם דניאל וגם שאר המשתתפים בדיון נימקו ופירטו לגבי עמדתם, גם אם היא אינה מקובלת עלייך. Lostam - שיחה 00:48, 16 ביוני 2011 (IDT)
טוב. אני ארד מהנקודה הזו. לא תמיד יש לי הרגשה נוחה מההחלטות שלך לגבי אי הגשה של ערכים להצבעה. בדף השיחה של דורית אפילו קראתי לזה מחטפים. אבל בדף השיחה של דורית, כנראה שהגזמתי ואני מתנצל. כל זמן שמדובר רק בהרגשה ורק לפעמים וכל זמן שקל להניח כוונה טובה, אני ארד מזה.
בלי קשר לנקודה הקודמת, אני אשמח אם לא יוזכר מספר התבניות שאני שם. זו תצפית חלקית ולא הוגנת. וכבר הסברתי כמה פעמים בכמה מקומות למה זו תצפית חלקית ולא הוגנת. אם אתה רוצה מדד דומה שיש בו הגינות, השווה את מספר הצבעות המחיקה שאני פותח ומפסיד בהן בגדול לאלה שאני פותח ומתברר בהן שדעתי בכלל לא נדירה. ההשוואה הזו היא מדד סביר.
שיהיה לך המשך יום מקסים. עִדּוֹ - שיחה 12:25, 16 ביוני 2011 (IDT)
עדו, בחיי שלא הצלחתי להבין ממך מה לטענתך הייתה הבעיה עם הטיפול שלי בקטגוריה שפתחת. האם מישהו חוץ ממך הבהיר חשיבות? ובהנחה שתסכים איתי שלא, אני לא מבין מה חשבת שצריך לעשות עם הקטגוריה בתום שבוע של דיון חשיבות. Lostam - שיחה 14:13, 16 ביוני 2011 (IDT)
בגלל זה אני רוצה להניח לנקודה. אם יזדמן לי מקרה שקל יותר להסביר, אז נדבר על אותו מקרה. לפי שעה, פשוט בוא ונשכח מזה. עִדּוֹ - שיחה 14:39, 16 ביוני 2011 (IDT)
שכחנו. אם וכאשר, אתה תמיד מוזמן לפנות אליי. Lostam - שיחה 14:42, 16 ביוני 2011 (IDT)

שלום רב, ראיתי כי מחקת את הקטגוריה ודי ברור לי למה, (יש רק דף אחד) אך אני מפנה את תשומת לבך אל קטגוריה (בערך באותו הנושא), קטגוריה:חסידות פאשקאן - בעלת דף אחד בלבד, למה צריך קטגוריה? לכן אני מבקש ממך האם מחיקת הקטגוריה של אדמו"רי תולדות אברהם יצחק הייתה חיונית. שבת שלום ומבורך! כיכר השבת - שיחה 20:51, 16 ביוני 2011 (IDT)

ערב טוב. הקטגוריה נמחקה לאחר שהייתה בקשה לכך בבקשות ממפעילים. בשעה שמחקתי את הקטגוריה היא הייתה ריקה, ולא היה בה ולו ערך אחד. Lostam - שיחה 21:14, 16 ביוני 2011 (IDT)
אני מצטער, כנראה חלה כאן אי הבנה, הייתה בקטגוריה ערך אחד שבשבילו יש לפתוח קטגוריה, אם אחזיר את הערך אוחל להחזיר את הקטגוריה? שבת שלום ומבורך! כיכר השבת - שיחה 21:17, 16 ביוני 2011 (IDT)
אין מעלה ואין צורך בקטגוריה דלה כזו. אפשר להסתפק בקטגוריה של תולדות אהרון. בברכה, טישיו - שיחה 21:23, 16 ביוני 2011 (IDT)
אין מקום לפתוח קטגוריה עבור ערך בודד. הרף המקובל בוויקיפדיה העברית לפתיחת קטגוריה הוא 5 ערכים שיכולים להופיע בה. Lostam - שיחה 21:31, 16 ביוני 2011 (IDT)
מבין ומקבל, אז א. להעביר את הערך של שמואל יעקב קאהן לקטגוריה של האדמורים של תולדות אהרן ולבקש מחיקה של הקטגוריה על חסידות פשקאן? שבת שלום ומבורך! כיכר השבת - שיחה 21:35, 16 ביוני 2011 (IDT)
אם מדובר על קטגוריה שלא ניתן לכלול בה כיום לפחות 5 ערכים, אז כן. Lostam - שיחה 21:38, 16 ביוני 2011 (IDT)
כל למחוק את הקטגוריה על פאשקאן וכן על להעביר את שמואל יעקב קאהן לקטגוריה:אדמו"רי חסידות תולדות אהרן? שבת שלום ומבורך! כיכר השבת - שיחה 21:41, 16 ביוני 2011 (IDT)
כן למחיקת קטגוריה שיש בה רק ערך אחד. אין לי מושג לאן ניתן להעביר את הערך הבודד, זה לא מתחום שאני בקיא בו. Lostam - שיחה 21:46, 16 ביוני 2011 (IDT)
יש קטגוריות של אדמורים בעלות פחות מ-5 ערכים, כל שניתן יהיה להעביר את הערך לקטגוריה של אדמורי תולדות אהרן ואם לא יהיה ניתן, אצור קטגוריה של אדמורי העדה החרדית. שבת שלום ומבורך כיכר השבת - שיחה 21:49, 16 ביוני 2011 (IDT)
בטור החדש של בריטני יש סה"כ 56 הופעות 35 בצפון אמריקה, ו 21 באירופה זה אושר כבר.! 01:21, 22 ביוני 2011 (IDT)
תודה על המידע. Lostam - שיחה 07:36, 22 ביוני 2011 (IDT)

שאלה חשובה לגיא[עריכת קוד מקור]

שלום יקירי.

כתבתי ערך חדש בשם "ישראל הוגנת" והוא נמחק על ידך, כיצד אוכל לדעת מדוע נמחק? ויותר איך אוכל לדעת כיצד להשיבו? לקח לי לא מעט זמן גם הקטע הראשוני הקטן.

כמו כן, רציתי לציין, שגם אם לא כתבתי בהתאם לכללים, הרי שאמורה להינתן לי ההזדמנות לתקן, שכן לקח לי לא מעט זמן ללמוד ולנסח בהתאם לכללים, וכן הכתיבה של הערך הייתה בתחילתה לחלוטין!!! תודה מראש על תשובתך.

ערב טוב. ראשית, נושא חדש יש לפתוח בתחתית דף השיחה ולא בתחילתו. לגופו של עניין: הערך נמחק עפ"י הכללים המקובלים בוויקיפדיה העברית. הונחה תבנית חשיבות, ולאחר דיון של שבוע לא נמצא לפחות ויקיפד אחד בעל זכות הצבעה מלבד כותב הערך שהבהיר את חשיבות הערך. ראה את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות. Lostam - שיחה 22:21, 24 ביוני 2011 (IDT)

אני באמת לא הצלחתי להבין את תשובתך, וכמו שציינתי אני חדש ולא ממש מבין את השפה הויקפידית. כמו"כ לא השבת לי מה עליי לעשות כדי להשיב את המידע על כנו. אם תוכל לפרט יותר, אודה לך מאוד.

תודה מראש, קובי.

אני אנסה שוב. כשמונחת על ערך תבנית חשיבות, מתחיל תהליך שיש לו כללים, שמופיעים בויקיפדיה:הבהרת חשיבות. מתקיים דיון במשך שבוע, שבו הוויקיפדים מתבקשים להבהיר את חשיבותו של הערך. ודוק: יש צורך בהבהרת חשיבות עניינית ומנומקת. לא די במשפטים כגון: "הערך חשוב" או "אני בעד הערך". מעבר לכך, יש צורך שלפחות אחד מבין מבהירי החשיבות יהיה ויקיפד בעל זכות הצבעה בוויקיפדיה העברית, שזה אומר משתמש רשום עם ותק של לפחות 30 ימים ולפחות 100 עריכות ב-90 הימים האחרונים. אם נמצא לפחות ויקיפד אחד כזה, בתום שבוע הדיון התבנית מוסרת, אבל כל ויקיפד בעל זכות הצבעה יכול לפתוח הצבעת מחיקה. אם לא נמצא לפחות ויקיפד אחד כזה, בתום שבוע הדיון הערך נמחק ע"י מפעיל מערכת ללא הצבעת מחיקה. זה מה שקרה עם הערך שכתבת. כרגע אין מה לעשות כדי להשיב את הערך. בעתיד, רק במידה ויחול שינוי נסיבות מהותי שקשור לנושא הערך, ניתן יהיה לשחזר אותו, לאחר דיון מקדים בדף השיחה. אם לא גיבית את התוכן אצלך ואתה רוצה אותו, אוכל לשלוח לך אותו למייל. Lostam - שיחה 23:01, 26 ביוני 2011 (IDT)

טיוטת ערך חדש[עריכת קוד מקור]

שלום גיא. משתמש חדש כתב טיוטת ערך ופנה אלי בנוגע להעברתה למרחב הראשי. לצערי נראה לי שהיא עלולה שלא לעבור את משוכת החשיבות האנציקלופדית. האם תוכל לעיין בה (משתמש:Hashita/ארגז חול) ולחוות את דעתך בנדון? תודה. יואב ר. - שיחה 10:11, 25 ביוני 2011 (IDT)

היי יואב. הגבתי שם. Lostam - שיחה 00:24, 26 ביוני 2011 (IDT)

דרעק דרעק אבל מתה עליך סקרלט - שיחה 00:26, 26 ביוני 2011 (IDT)

אבל מה אני עשיתי? :) Lostam - שיחה 00:27, 26 ביוני 2011 (IDT)
עצם קיומך הדרעקיסטית עושה לי את זה. סקרלט - שיחה 00:28, 26 ביוני 2011 (IDT)
תודה, אני חושב ;) Lostam - שיחה 00:29, 26 ביוני 2011 (IDT)
לילה טוב סירחון. סקרלט - שיחה 00:30, 26 ביוני 2011 (IDT)

שלום גיא. אני רואה שיש מי שמנסה לשחק אתך. זו הטרדה לשמה ויש לנהוג בו בהתאם. בברכה, גרש - שיחה 22:43, 26 ביוני 2011 (IDT)

ערב טוב. יש לזה פיתרון פשוט - הגנתי על הערך. Lostam - שיחה 22:46, 26 ביוני 2011 (IDT)
טוב עשית. זה חוסך זמן ואנרגיה לסיבוב נוסף ומיותר של דיוני חשיבות. תודה, גרש - שיחה 22:56, 26 ביוני 2011 (IDT)

ערב טוב. אשמח לדעתך בסוגייה (ראה גם את ערך הטיוטא משתמש:מרכז אקדמי דן/טיוטא אליו העליתי את התכנים שנראו לי לא פרסומיים), תודה --Assayas שיחה 20:10, 27 ביוני 2011 (IDT)

תבניות אלבומים[עריכת קוד מקור]

שלום לוסטם. אשמח אם תוכל לחוות דעה בדיון הנ"ל. תודה. TVJunkie - שיחה 16:56, 28 ביוני 2011 (IDT)

מחיקה וחשיבות[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב, קבלתי את הצעתך.
ולאור המקורות שהביא פומפריפוזה הסרתי את תבנית המחיקה.
תודה ובוקר אור. יעל 07:30, 29 ביוני 2011 (IDT)
מצוין! תודה על ההקשבה ובוקר טוב גם לך. Lostam - שיחה 07:46, 29 ביוני 2011 (IDT)

מי זה דיןדני?[עריכת קוד מקור]

ונטורה? ‏עמיחישיחה 10:05, 29 ביוני 2011 (IDT)

זה האנציקלופדיסט. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:06, 29 ביוני 2011 (IDT)
אכן האנציקלופדיסט. תקצירי העריכה לא מותירים מקום לספק. Lostam - שיחה 10:07, 29 ביוני 2011 (IDT)
תודה. אני לומד דברים חדשים כל יום... ‏עמיחישיחה 10:15, 29 ביוני 2011 (IDT)
כל יום בחיים הוא בית ספר :) בוקר טוב. Lostam - שיחה 10:17, 29 ביוני 2011 (IDT)

תודה לך על הקישורים Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:15, 29 ביוני 2011 (IDT)

היי. בסך הכל העברתי אותם מהערך על גאגא למקום המתאים - הערך על האלבום :) Lostam - שיחה 15:18, 29 ביוני 2011 (IDT)
כל תרומה עוזרת :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:18, 29 ביוני 2011 (IDT)

שאול ברטל[עריכת קוד מקור]

למיטב הבנתי הובהרה שם החשיבות ולכן לא הוספתי וניסחתי נימוקים בעצמי אלא הצטרפתי לאלה שנכתבו שם. הוסכם על שכתוב בלבד או העברת לערך על הספר, אאל"ט? ALC • כ"ח בסיוון ה'תשע"א • 16:15, 30 ביוני 2011 (IDT)

למיטב הבנתי אתה טועה. לא ניתן להתחשב בנימוקי חשיבות שאינם תואמים את המקובל או את הקווים המנחים, ואינם מציינים מדוע יש לסטות מהם במקרה הספציפי. אם הרף המקובל לערכים על אנשי אקדמיה הוא דרגת פרופסור, אז לא ניתן לקבל נימוק של "הוא איש אקדמיה" כדי להצדיק ערך על מרצה בדרגת דוקטור. הדבר דומה, למשל, למצב שבו היו קווים מנחים שקובעים שבמאי קולנוע זכאי לערך רק אם ביים סרט באורך מלא שהוקרן באופן מסחרי, ומישהו היה מנמק חשיבות של ערך על במאי בנימוק: "ביים סרטי סטודנטים". כמו שנכתב בדף השיחה של הערך, ממילא 90% מתוכנו עוסק בספר ולא באיש. אם תרצה אני מוכן לשחזר את המידע על הספר, לשנות את שם הערך לשם הספר ולפתוח דיון חשיבות חדש לגבי הספר. אגב, לדעתי אין חשיבות אנציקלופדית גם לערך על הספר. Lostam - שיחה 22:00, 30 ביוני 2011 (IDT)
כפי שכתבתי, אינני ממש זוכר את הדברים שנכתבו שם אך זה היה הרושם שאני קיבלתי בזמנו, ואולי מכיוון שלא היה מישהו שכתב שם דברים כמו שכתבת כעת.. אשמח אם תוכל לשחזר את הערך לארגז חול במרחב המשתמש שלי כדי שאוכל לבדוק אותו בהזדמנות ולראות אם אכן יש טעם לנסות ולהפוך אותו לערך על הספר. בברכה. ALC • ל' בסיוון ה'תשע"א • 19:37, 1 ביולי 2011 (IDT)
לבקשתך, שחזרתי את הערך למשתמש:ALC/שאול ברטל. בבקשה אל תשאיר את הערך בארגז החול שלך ללא הגבלת זמן. אם וכאשר תיווכח שאין מקום לכתיבת ערך על הספר, תבקש את מחיקת ארגז החול. Lostam - שיחה 09:16, 2 ביולי 2011 (IDT)
תודה. ALC • ל' בסיוון ה'תשע"א • 17:24, 2 ביולי 2011 (IDT)

אילנה יהב[עריכת קוד מקור]

שלום, מתניה הפנה אותי אלייך, האם תוכל להסתכל על הערך שנמחק "אילנה יהב" ולומר מה חסר אם בכלל על מנת שייכנס לוויקיפדיה? תודה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום. קראתי את הערך שכתבת ושנמחק, ואני סבור שמתניה לא שגה בכך שמחק אותו. הערך אכן היה בעל אופי פרסומי ולא הראה חשיבות אנציקלופדית. חשוב שתבין, שאין הכוונה לזלזל חלילה ביהב או באמנות שלה. אבל לא כל אמן שפועל ויוצר יכול לקבל ערך באנציקלופדיה. אם תקבל את הצעתו של מתניה ותירשם (הליך שלוקח דקה וכמובן לא כרוך בתשלום כלשהו או בחשיפת זהותך), אוכל להעביר את הערך לארגז חול שלך, תוכל לשפר אותו, להפוך אותו לפחות פרסומי ויותר אנציקלופדי, ואז לדון עם ויקיפדים נוספים (כולל הפניה מלוח המודעות) האם יש מקום להעביר אותו מארגז החול למרחב הערכים. Lostam - שיחה 18:42, 6 ביולי 2011 (IDT)

מצעד הסינגלים הישראלי[עריכת קוד מקור]

הערך מתיימר להציג לכאורה מצעדים שהופקו על ידי גוף רשמי בישראל (לא קיימת שום חברה בישראל שנקראת "חברת המצעדים הרשמית של ישראל") אשר מפיק מדי שבוע מצעדים אשר מבוססים על נתוני השמעות ברדיו ועל נתוני מכירות. בפועל הערך מפנה לאתר חובבני הפועל בחוות השרתים של Google Sites. יתכן שמדובר בהונאה שמטרתה פישינג של מידע אודות משתמשי ויקיפדיה אשר גולשים אליו מכאן. בשל כך ובהתאם לויקיפדיה:מדיניות המחיקה, על אף שהוצבה על הערך תבנית חשיבות, לפי דעתי יש למחוק את הערך באופן מיידי. מה דעתך? TVJunkie - שיחה 20:19, 6 ביולי 2011 (IDT)

היי. ניסיתי להבין משהו בנוגע לשם המשתמש שלך. באנגלית הוא "Lostam" כשאני חושבת על עברות השם, יוצא לי "לאסתם" (עם המשמעות הברורה), בעוד שראיתי שישנם כאלה המתייחסים אליך כ"לוסתם" מה הנכון? האם יש נכון? ולמה אני שואלת שאלות מטופשות? :) בברכת יום נעים, Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 10:44, 7 ביולי 2011 (IDT)

היי. קודם כל, כמו שאת בטח יודעת, השם שלי הוא גיא, ואת מוזמנת לקרוא לי כך. כשנרשמתי לכאן לפני קצת יותר מ-4 שנים, לא ידעתי כ"כ אם מקובל להירשם בשם האמיתי או בכינויים כמו בפורומים ובצ'אטים. בינתיים שם המשתמש כבר התקבע והפך לסוג של מותג , אם כי כמו שאפשר לראות בדף המשתמש שלי, אני לא ממש מסתיר שום דבר וחיי הם ספר פתוח. אז מאיפה בכל זאת הגיע הכינוי (שהוא אגב "לאסתם" אם רוצים לדייק)? זה החלק הראשון מתוך הכינוי שבו אני ידוע בתחום אחר של חיי. רמז: בנוסף לשאר עיסוקיי, אני גם מנהל את מועדון הדאנג'ן. אגב, גם שם הכינוי שלי כבר הפך למותג קריצה. Lostam - שיחה 14:42, 7 ביולי 2011 (IDT)
אוקיי, אני יודעת ששמך גיא. העניין הוא שבשיחה עדיף לציין את שם המשתמש, כי אם לדוגמא אני אומרת "מסכימה עם דברי גיא", אדם שלא מכיר לא בהכרח יבין עם מי אני מסכימה, ורצוי שהדברים יהיו ברורים. לפחות השתמשתי עד עכשיו ב"לאסתם", שלפי הבנתי את דבריך, היא הבחירה המדויקת יותר. מאוד מעניין מה שרשמת.. מעניין אם הכינוי הוא "לאסתם עורך דין" או "לא סתם....." . Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 16:15, 7 ביולי 2011 (IDT)
מי שזה ממש חשוב לו לדעת, יכול במאמץ לא רב מדי לגלות את הכינוי המלא קריצה. ב-11 באוגוסט אני חוגג במועדון את מסיבת יום ההולדת שלי, שכבר הפכה למיני-מסורת, וכמו בשנה שעברה, גם הפעם יוזמנו אליה גם חבריי הוויקיפדים. Lostam - שיחה 21:39, 8 ביולי 2011 (IDT)
אני מחשיבה סקרנות כתכונה טובה לויקיפד ובכלל, אבל אני מעדיפה שיגידו לי דברים מתוך כבוד לאדם עצמו, מאשר שאחטט :). בכל מקרה, מזל טוב בקרוב. אני חוגגת חודש פחות יום אחריך, יומולדת זה מאויי כיף Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 09:19, 9 ביולי 2011 (IDT).

מחיקת הפניה שהפכה להפניות[עריכת קוד מקור]

מה לדעתך תהיה הדרך הנכונה למחוק את ההפניה של חגי מטר למשפט הסרבנים שנוצרה בזמן מסוים והיום נכונה פחות? והאם אפשר לדעתך לנתק את זה מדיון עקרוני ואין סופי נוסח מתי אפשר ומתי אי אפשר לקשר שם של אדם לערך בו מוזכר? Eviv - שיחה 14:27, 9 ביולי 2011 (IDT)

היי אביב. מתקיים כרגע דיון עקרוני במזנון, ואם לא תושג בו הסכמה רחבה אני מניח שנפנה להצבעת מחלוקת. אני בדעה שלא צריך לנתק את חגי מטר מהדיון העקרוני, מאחר והבעיה אינה קיימת רק לגביו, ולכן יש מעט טעם בכך שנדון בכך שנינו בדף השיחה שלי. במשפט אחד: גם אני סבור שבמקרה כזה עדיף לבטל את ההפניה. בוא נמתין ונראה האם אפשר לגבש החלטה עקרונית בנושא. שבוע טוב, Lostam - שיחה 01:14, 10 ביולי 2011 (IDT)

ניקי הילטון[עריכת קוד מקור]

חבל שמחקת את הערך ניקי הילטון, מעבר להיותה אחות של פריס הילטון, היא גם אשת עסקים ומגישה/מראיינת אמריקאית בתוכניות שונות. אבל נו, מה לעשות, אני מניח שלא כל אחד מתאים להיות בויקיפדיה בעברית, רק בויקיפדיה באנגלית. דוד - שיחה 18:24, 14 ביולי 2011 (IDT) דוד - שיחה 18:24, 14 ביולי 2011 (IDT)

קרא את דף השיחה של הערך שנמחק. יש שם הסבר מדוע הערך נמחק, וזה נעשה בהתאם לכללים. Lostam - שיחה 18:28, 14 ביולי 2011 (IDT)

מחיקת תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום לך. העלתי לשרת תמונה של תוכנת מחשב עבור האייפון, אך היא לא מתאימה לערכים זה פשוט לא נראה טוב ואי אפשר להתאים אותה. אנא מחק אותה בבקשה, ויום טוב. שם הקובץ הוא Ifunbox.png

Gerto - שיחה 14:52, 15 ביולי 2011 (IDT)

אם אפשר להתערב. אינך זקוק לפניה ישירה לבעל הרשאות מפעיל. תוכל להניח תבנית {{למחוק}} בתמונה שהעלת, או לבקש בבקשות ממפעילים, וכל מפעיל יוכל למחוק אותה :) Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 15:29, 15 ביולי 2011 (IDT)
בוצע בוצע ע"י דורית. :) Itzuvitשיחההצטרפו למיזם המקורי! 15:46, 15 ביולי 2011 (IDT)
ועל כך כבר אמרו חז"ל: ישנים מלאכתם נעשית בידי ערים :) Lostam - שיחה 17:00, 15 ביולי 2011 (IDT)

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

היי,

העלתי את ההצעה לשינוי זכות הצבעה במזנון ברוח הדברים שעליהם דיברנו במפגש האחרון. ראה שם למטה. גילגמש שיחה 17:30, 15 ביולי 2011 (IDT)

בחירת שם לקטגוריה[עריכת קוד מקור]

שלום גיא. אודה לך אם תוכל לחוות את דעתך בדיון הנ"ל. TVJunkie - שיחה 21:32, 17 ביולי 2011 (IDT)

היי גיא. מחקתי תוספת זו. לאורך הערך נהגתי לקשר לכל הכתבות השונות שעוסקות בסדרה בהערות השוליים. בפסקת הקישורים החיצוניים שמתי רק קישור אחד, מרכזי, מאתר הסדרה. צריך לכתוב על העונה השנייה ולהוסיף מידע מכתבה זו, תוך הפניה אליה, אבל קישור אליה בצורת קישור חיצוני, מהווה חוסר פרופורציה עם יתר הערך. תומר - שיחה 15:16, 19 ביולי 2011 (IDT)

היי תומר. אני לא מסכים איתך, אבל לא מתכוון להתעקש. Lostam - שיחה 23:53, 19 ביולי 2011 (IDT)
דווקא אשמח לשמוע דעה אחרת. תומר - שיחה 00:45, 20 ביולי 2011 (IDT)
אני לא רואה סיבה להגביל את הקישורים החיצוניים רק לאתר הרשמי של הסדרה, ולא לאפשר קישורים להתייחסות תקשורתית, ובהתאם לכך אני חושב שזה בהחלט במקום לכלול בקישורים החיצוניים כתבה/מאמר בעקבות פתיחת העונה השנייה של הסדרה. Lostam - שיחה 14:54, 20 ביולי 2011 (IDT)
ראה את הערות השוליים. זה לא בלתי-עקבי? תומר - שיחה 22:37, 20 ביולי 2011 (IDT)
ההחלטה לרכז את הקישורים דווקא כהערות שוליים הייתה החלטה שרירותית שלקחת לגבי הערך הזה. אפשר גם אחרת, ועמדתי העקרונית היא שישנם קישורים שעדיף שיופיעו כקישורים חיצוניים. אגב, אין מניעה, וזה קורא לא פעם, שקישור מסוים יופיע גם כקישור חיצוני וגם כהערת שוליים במקום רלוונטי בערך. אבל עזוב, המשכתי הלאה. Lostam - שיחה 22:42, 20 ביולי 2011 (IDT)

סתם שאלונת...[עריכת קוד מקור]

אתה מתכוון להגיע לכנס ויקימניה במקרה? :) Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 23:58, 19 ביולי 2011 (IDT)

היי. לא, אני לא מתכוון להגיע לכנס בחיפה. אני משתדל להגיע למפגשי ויקיפדיה שנערכים בת"א. אני אשמח להכיר אותך בהזדמנות קרובה. אנחנו נפגשיםפ ביומולדת שלי בדאנג'ן ב-11.8, לא? :) Lostam - שיחה 23:59, 19 ביולי 2011 (IDT)
אה. אוקיי. לגבי יום ההולדת, יש מצב שאני בחו"ל ואם לא.. אז בהחלט יש מצב . ובהחלט מקווה להפגש באחד ממפגשי תל-אביב (קל"ב). Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 00:05, 20 ביולי 2011 (IDT)

שלום. האם תוכל לכתוב שם פסקה על ההקשר המשפטי? --ג'יס - שיחה 14:29, 21 ביולי 2011 (IDT)

שלום. אני לא מכיר את הנושא, את המושג הזה ראיתי עכשיו בפעם הראשונה. אני אמנם עו"ד, אבל לא עוסק בפרקטיקה בעריכת דין. אני מציע שתפנה לעידו או לפומפריפוזה, בתקווה שלהם כן יש היכרות עם התחום. Lostam - שיחה 14:39, 21 ביולי 2011 (IDT)

--‏MT0 - שיחה (הטילדה הרביעית קוראת לכם!) 21:35, 21 ביולי 2011 (IDT)

נראה לי שלא היה מוצדק למחוק את הקישורים, אלא עדיף היה לעשות הפניה לאליפות אירופה בכדורסל, כמו שנכתב בדף השיחה. המונח עצמו בעל חשיבות, אבל בדף השיחה הוסכם לא לכתוב ערך נפרד. בכל אופן, כשזה מופיע סתם כך בערך בתור "טורניר ההזדמנות האחרונה" זה עלול להיות לא ברור למרבית הקוראים. באותה הזדמנות כדאי גם לאחד לערך זה, כמו שצוין בדיון. תומר - שיחה 01:07, 23 ביולי 2011 (IDT)

תומר, אתה צודק שעדיף היה לכתוב פסקה קצרה על הטורניר בערך אליפות אירופה בכדורסל, ולהפוך את טורניר ההזדמנות האחרונה להפניה לפסקה זו בערך. אף אחד לא מנע מאף ויקיפד לעשות זאת במהלך השבוע שבו נערך דיון החשיבות, ואף אחד לא מונע מאף ויקיפד לעשות זאת עכשיו. קראת את ה"ערך" שנמחק? היו בו בסה"כ 3-4 שורות, שהתייחסו לטורניר הספציפי של 2011. לא היה שם שום תוכן שניתן היה להעביר לערך אליפות אירופה בכדורסל. ולגבי יצירת הפניה - נכון לעכשיו אין בערך על אליפות אירופה שום אזכור לטורניר, אפילו לא במשפט בודד, ולכן אין מקום להפניה. Lostam - שיחה 22:43, 23 ביולי 2011 (IDT)
אנסה להרחיב את הערך בנושא. אבל אין מקום למחוק את הקישורים. תומר - שיחה 00:10, 24 ביולי 2011 (IDT)
בכל מקרה הקישורים היו לערך שהוסכם שאין לו מקום כערך עצמאי. אם וכאשר הערך על אליפות אירופה יורחב ואפשר יהיה ליצור הפניה, ניתן יהיה לקשר לשם. Lostam - שיחה 00:16, 24 ביולי 2011 (IDT)

שלום גיא. אודה לך אם תוכל לחוות את דעתך בדיון הנ"ל. TVJunkie - שיחה 07:48, 26 ביולי 2011 (IDT)