ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:הפועל כפר כנא – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 96: שורה 96:
# [[משתמש:Sebastian27|Sebastian27]] - [[שיחת משתמש:Sebastian27|שיחה]] 14:26, 8 באפריל 2020 (IDT)
# [[משתמש:Sebastian27|Sebastian27]] - [[שיחת משתמש:Sebastian27|שיחה]] 14:26, 8 באפריל 2020 (IDT)
# לפרוטוקול [[משתמש:עמית אבידן|עמית]] - [[שיחת משתמש:עמית אבידן|שיחה]] 15:12, 8 באפריל 2020 (IDT)
# לפרוטוקול [[משתמש:עמית אבידן|עמית]] - [[שיחת משתמש:עמית אבידן|שיחה]] 15:12, 8 באפריל 2020 (IDT)
# ליגה ג'. [[משתמש:ידידיהצבאן|ידידיה צבאן]] • [[שיחת משתמש:ידידיהצבאן|שיחה]] • ט"ז בניסן ה'תש"ף • 09:57, 10 באפריל 2020 (IDT)


=== להשאיר ===
=== להשאיר ===

גרסה מ־09:57, 10 באפריל 2020

<:הפועל כפר כנא, :בני ערערה עארה, :הפועל בני זלפה, :הפועל בקה אל גרבייה, :הפועל בקעת הירדן, :מ.כ אור יהודה, :מ.ס טירה, :מ.ס. דבוריה

  • תאריך תחילת ההצבעה: 13:02, 5 באפריל 2020 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 13:01, 12 באפריל 2020 (IDT)

דיון

דיונים קודמים על הערכים

דיון נוכחי

המדיניות בפועל שמאושררת פעם אחר פעם בהצבעות (כפי שהיה לא מזמן בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:שמשון כפר קאסם) היא שאין חשיבות לקבוצה שמעולם לא שיחקה בליגה מקצוענית.
על אף זאת, מעת לעת עולה ערך חדש על קבוצה שמעולם לא שיחה בליגה מקצועית והמדיניות הזו מאותגרת שוב ושוב. באופן זה, לפני כשבוע הועלו שורה של ערכים קבוצות ליגה א', ובהתאם נפתח דיון במזנון בעניין, שלא התגבשה בו הסכמה לסטות מהמדיניות הנ"ל.
האחראי על דיוני החשיבות Lostam החליט כי נימוק החשיבות לפיו יש חשיבות לקבוצות ששיחקו בליגה א' כליגה הגבוהה ביותר - מהווה הבהרת חשיבות כדין. במקביל, הועלתה הצעה לפתוח הצבעת מחיקה מאוחדת כדי לראות האם חל שינוי בדעת הקהילה - בהתאם נפתחה הצבעה זו.
הצבעה זו אפוא נערכת על הערכים הבאים:

  1. הפועל כפר כנא
  2. מ.ס. דבוריה
  3. מ.ס טירה
  4. מ.כ אור יהודה
  5. הפועל בקה אל גרבייה
  6. הפועל בני זלפה
  7. בני ערערה עארה
  8. הפועל בקעת הירדן

בברכה, אמירושיחה 13:02, 5 באפריל 2020 (IDT)

הצבעה זו באה בעקבות כתיבת סידרת ערכים על קבוצות ליגה א' בכדורגל. הדיון שפתחתי במזנון (ויקיפדיה:מזנון#ערכי קבוצות ליגה א' בכדורגל בישראל) על חשיבות קבוצות ליגה א' נתקע. אני מבקש מהחברים לקבוע בהצבעה הזו, עיקרון פשוט, שקבוצות ליגה א' בישראל חשובות, בלי בירוקרטיה של פרלמנט והצבעות מסובכות על קריטריונים מורכבים שמתייחסים לעוד ליגות בעולם.
נימוקי חשיבות: 1. בליגה א' משחקים ומתאמנים באופן רציני ושוטף, בדומה לליגה הארצית, יש שם שחקנים ומאמנים מוכרים. שייע פייגנבוים אימן קבוצות בליגה א' ובהם הפועל כפר סבא, ממנה הוא פוטר! 2. לאחרונה החלו לשדר בטלוויזיה בשידור חי בטלוויזיה משחק אחד בשבוע, וכידוע בטלוויזיה לא משדרים בשידרו חי כדורגל "חובבני" מדי שבוע. 3. כידוע, כדורגל זה הספורט הפופולרי בישראל, ולא יתכן שתהיה חשיבות רק ל-30 קבוצות פעילות. 4. לליגה א' (בניגוד לליגה ב') יש תבניות (תבנית:ליגה א' צפון בכדורגל ותבנית:ליגה א' דרום בכדורגל) שבהן רוב הקבוצות מוכחלות, ובלתי סביר שלא ניתן יהיה להכחיל את יתר הקבוצות בתבנית. 5. בוויקי האנגלית יש ערכים לכל קבוצות ליגה א' שלנו, למעט אחת. כידוע אנו מעתיקים מהם מילה במילה את כל ערכי הכדורגל שלנו, למעט כדורגל ישראלי, אז מן הסתם הם מבינים בכדורגל בכול העולם. 6. המתנגדים מבססים את כל הקייס שלהם על מילה אחת לא מוצלחת באתר אינטרנט של ההתאחדות, לפיה משחקים שם כדורגל "חובבני". ההתאחדות מציבה יותר דרישות לקבוצות הליגה הארצית ועוד יותר לליגת העל, אך בפועל ההבדלים בין ליגה א' לליגה הארצית אינם גדולים. 7. צריך לזכור שזה לא ליגה למקומות עבודה, שהיא באמת חובבנית, ולא משחקים בליגה א' כדי להוריד את הכולסטרול, אלא כדי להעפיל לליגה הארצית. אגסי - שיחה 13:10, 5 באפריל 2020 (IDT)
אתה טועה בשלוש נקודות: הראשונה, אתה טוען (ולא בפעם הראשונה חרף ההסברים החוזרים ונשנים בעניין) שהמשמעות של המדיניות הנוכחית היא ש"יש חשיבות רק ל-30 קבוצות" - זה כמובן לא נכון - קבוצה ששיחקה אי פעם עונה אחת בליגה מקצוענית היא בעלת חשיבות וניתן לכתוב עליה ערך - ויש מאות קבוצות כאלו; השניה, כי ההבחנה בין "ליגה מקצוענית" ל"ליגה חובבנית" (ראה הקישור) היא שרירותית ומתבססת על מילה באתר ההתאחדות, אך המציאות היא שיש הבדלים רבים. אחד מהם למשל שקבוצה חובבנית רשאית שלא לשחק בשבת, לעומת קבוצה מקצוענית; שלישית, אתם מתעלם מוק:ויקיפדיה העברית היא לא הישראלית - אין הבחנה בין ליגה לא מקצוענית בישראל לליגה לא מקצוענית במקום אחר, וקבלת הקריטריונים יפתח מדרון חלקלק לפיו יהיה אפשר לכתוב ערכים על קבוצות חובבניות. אמירושיחה 13:49, 5 באפריל 2020 (IDT)
אם אגסי כתב שמשחקים שם כדורגל רציני, אז כנראה שזו ליגה חשובה. נו באמת. אני מוחה על גרירת הקהילה להצבעה חוזרת בשיטת מצליח, לאחר שערך דומה נמחק ממש לאחרונה בהצבעה ולאחר שלא באמת הובהרה החשיבות בדיונים שקדמו להצבעה. הצעתי בדיון במזנון לנסות ליצור מדיניות כללית שתהיה תקפה לכל הקבוצות בעולם, אבל אגסי התחמק בטענה שזה מסבך את העניינים. מה שמסבך את העניינים זה ניסיון לתפירת מדיניות לליגה המקומית תוך התעלמות מהתקדים שזה יוצר.
לגופו של עניין, אגסי טועה בכל הטעונות שלו. 1. שמות מוכרים ניתן למצוא גם בליגה ג' (יוסי אבוקסיס למשל שיחק בליגה ג' עם קביליו יפו). 2. שידור באינטרנט זה לא שידור בטלוויזיה. כמה רייטינג יש לזה? זה למשל נתון חשוב יותר. 3. שגוי. יש חשיבות גם לקבוצות מליגות נמוכות יותר על בסיס הישגי עבר. 4. טענה לא רלוונטית. זה לא שונה מתבניות ניווט רבות אחרות בהן לא ניתן להכחיל את כל הערכים מסיבות דומות. 5. קיומו של ערך בוויקיפדיה המקבילה לא מהווה נימוק חשיבות כמקובל. 6. ההתאחדות לכדורגל היא הגוף המוסמך לקבוע את המעמד של הליגות, ואם ליגה א' הוגדרה ע"י ההתאחות כליגה לא מקצוענית, אין לחלוק על הגדרה זו. 7. קבוצה אשר מעפילה לליגה הלאומית זכאית לערך כמקובל. עצם ההשתתפות במסגרת שממנה ניתן להעפיל לליגה חשובה יותר לא מקנה חשיבות. עמרישיחה 15:44, 5 באפריל 2020 (IDT)
תגובה לאמירו. אני לא טועה באף נקודה. 1. הכוונה שלי ברורה: לטענתכם בכל רקע נתון רק 30 קבוצות משחקות כדורגל "מקצועני" בישראל ורק הן חשובות, וכל השאר משחקות כדורגל "לא חשוב" ואין להן חשיבות, למעט קבוצות שבעבר שיחקו בשתי הליגות העליונות. 2. אמרתי שיש כמה הבדלים ברמה הפרוצדורלית, אבל הם די מינוריים, ולא הופכים את הקבוצות לחובבניות או לא חשובות. גם קבוצות ליגת העל יכולות מדי פעם לא לשחק בשבת. 3. אין באמת סכנה למדרון חלקלק, וזה לא סיבה לקפח חלק מקבוצות ליגה א'. ובויקיפדיה העברית כן מתחשבים בקורא העברי, למשל נותנים ערך כמעט לכול אלוף משנה בצה"ל ולחלק נכבד מתוכניות הטלוויזיה בישראל. ותגובה לעמרי- אתה שוב מבסס את הקייס שלך רק על מילה לא מוצלחת באתר אינטרנט של ההתאחדות "חובבני", ואתה טוען בלי בסיס שזה מחייב את ויקפדיה, ואתה מפרש את המילה הזו ללא בסיס ככדורגל לא חשוב, אולי כמו ליגה למקומות עבודה, שמשחקים כדורגל להורדת הכולסטרול. אני לא רואה שאנו קובעים חשיבות של ליגות אחרות, לפי הגדרה באתר אינטרנט של כל ההתאחדות מקומית, אם זה כדורגל מקצועני או חובבני. החשיבות לא נגזרת ממילה אחת ומהפרשנות שאתה נותן לה, אתה אלא ממכלול דברים ומהמציאות אגסי - שיחה 01:04, 6 באפריל 2020 (IDT)
1. לא רק 30. תעשה חישוב לכמה קבוצות יש ערך ותגלה הרבה יותר. המציאות היא שהשתתפות בליגה א', שאינה מוגדרת כליגה מקצוענית, היא לא הישג ספורטיבי ברמה שתצדיק ערך (ניתן להקים קבוצה ולהעפיל לליגה א' תוך שנתיים בלבד). מילא תגיד ותק של 20 שנה בליגה א'. זה נימוק שאני יכול לקבל, אבל עצם ההשתתפות שלעצמה היא לא חשובה מספיק. 2. אלה בכלל לא הבדלים מינוריים. מדובר בהבדלים משמעותיים כמו שכר השחקנים ביחס לממוצע במשק, הזכויות להן זכאים השחקנים, תקציבי מינימום, סטנדרטים כאלה ואחרים ועוד. לא כל השחקנים שם מתפרנסים מכדורגל כמקור פרנסה עיקרי. אלה הבדלים שם שמיים וארץ וקצת מגוחך שאתה מגדיר אותם כהבדלים מינוריים. 3. בהחלט יש סכנה למדרון חלקלק. מדוע שלא נכתוב ערכים על קבוצות מהליגה השישית והשביעית באנגליה (מקבילות לטעמי לליגה א')? מדוע שלא נכתוב ערכים על קבוצות מהליגה השלישית בקזחסטן או אסטוניה? אני לא רואה כל הבדל. הפיתרון היחיד למניעת המדרון החלקלק הוא ליצור מדיניות כללית, דבר שהתחמקת מלשתף פעולה בנושא. עמרישיחה 02:36, 6 באפריל 2020 (IDT)
נו באמת, חובבי הכדורגל בישראל, שצופים מדי שבוע במשחק בשידור ישיר מליגה א', צריכים לחפש מידע בגוגל או בוויקי האנגלית על הקבוצות, משום שקיצונים כאן משום מה חוששים שנוצף בערכים מליגה שלישית בקזחסטן ואסטוניה, ויהיה כאן מדרון חלקלק שלא נוכל להתגבר עליו. אגסי - שיחה 12:55, 6 באפריל 2020 (IDT)

מגוף ההצבעה:

אני מוחה על גרירת הקהילה להצבעה בשיטת מצליח. הצעתי בדיון מזנון לנסות ליצור מדיניות שתהיה תקיפה לכל הליגות בעולם, אבל אגסי התחמק והעדיף לנסות לתפור תקדים לליגה המקומית, תוך התעלמות מהבעייתיות שזה יוצר. עמרישיחה 15:49, 5 באפריל 2020 (IDT)

אציין רק שאני מסכים עם גישה זו (קביעת מדיניות כוללת), אבל מכיוון שברמה העקרונית השתכנעתי מנימוקי אגסי לגבי חשיבות קבוצות ליגה א׳ - מצביע בעד ערך זה. תומר - שיחה 16:22, 5 באפריל 2020 (IDT)
אם כך, זה קצת מוזר שאתה מצביע בעד השארת הערכים, כי השארה שלהם תיצור תקדים שלא יאפשר לקדם מדיניות נורמלית. בכל מקרה, ראה תגובה לנימוקים לעיל. עמרישיחה 23:56, 5 באפריל 2020 (IDT)

חבל לי שנגררנו להצבעת מחיקה במקום דיון על מדיניות. כרגע המדיניות היא שאין מקום לערכים האלה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:11, 6 באפריל 2020 (IDT)

כבר שנים שלא הצלחתי לקיים דיון בנושא, וגם הדיון שפתחתי במזנון כרגיל נתקע. צריך לצמצם את כל הבירוקרטיה. הבעיה שאם מוחקים את ערכי הקבוצות, גם לא נשארים קישורים לערכים בוויקי האנגלית, וחובבי הכדורגל דוברי העברית, צריכים להסתמך רק על גוגל. אגסי - שיחה 09:27, 6 באפריל 2020 (IDT)
פשוט לא נכון. המציאות היא שהצעתי לקדם במזנון מדיניות, אבל התחמקת וטענת שזה מסבך את העניינים והעדפת ללכת להצבעה בשיטת מצליח. עמרישיחה 11:33, 6 באפריל 2020 (IDT)
עמרי, הצעתי לך לקדם טיוטת מדיניות, אבל זה עצר באמצע. מעוניין להמשיך בדף שיחתך? התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 12:09, 6 באפריל 2020 (IDT)
התו השמיני, אין לי בעיה להמשיך לקדם את המדיניות. העניין הוא שההצבעה עשויה ליצור תקדים, דבר שלא יאפשר לנו לקבוע מדיניות נורמלית. ההתחמקות מדיון על מדיניות, תוך ניסיון לתפירת תקדים דרך הצבעה זה מעשה פסול. פשוט מרתיח. עמרישיחה 16:02, 6 באפריל 2020 (IDT)

יש מקום לערכים על קבוצות מהליגה השלישית בספורט הפופולרי ביותר בישראל ובעולם. ליגה שמסוקרת גם בעיתונות הספורט ובערוצי הספורט. Lostam - שיחה 16:04, 5 באפריל 2020 (IDT)

מה בנוגע לליגות מקבילות בעולם? גם לקבוצות מהליגה השלישית בסלובניה יש חשיבות? עמרישיחה 16:19, 5 באפריל 2020 (IDT)
דעתי לגבי הליגה השלישית בסלובניה או בג'יבוטי פחות מגובשת. בוויקיפדיה פעמים רבות לא בונים את כל הבניין במכה אחת. נתחיל מישראל ונמשיך משם. Lostam - שיחה 19:04, 5 באפריל 2020 (IDT)
אמת, ואנחנו גם לא יודעים האם באתר ההתאחדות הסלובנית כתוב שהליגה השלישית היא "חובבנית", למי שרואה בכך שיקול מכריע. אגסי - שיחה 20:04, 5 באפריל 2020 (IDT)
Lostam, אז אני מבין מדבריך ששיטת העבודה הנכונה היא קודם כל ליצור תקדים, ורק אח"כ לדון במדיניות כללית? זו שיטת עבודה עקומה ביותר. ניסיתי לקדם דיון לקביעת מדיניות כללית, אבל העדפתם לגרור אותנו להצבעה מיותרת בשיטת מצליח. אם הערכים האלה יישארו, אנחנו יוצרים תקדים לקבוצות מהליגה השלישית בארמניה ואוזבקיסטן. עמרישיחה 23:56, 5 באפריל 2020 (IDT)
מאוד קשה להגיע בוויקיפדיה העברית למצב של מדיניות רשמית בנושא מסוים. זו כנראה הסיבה שאין לנו מדיניות רשמית לגבי רוב הנושאים. איך יכול להיות שהערכים יישארו, הרי המדיניות בפועל שמאושררת פעם אחר פעם בהצבעות היא שאין חשיבות לקבוצות מליגה א'. תחשוב על זה כך: אם גם הפעם יוחלט כך, באמת שלא יהיה טעם לנסות לערער על המדיניות דה פקטו הזו בשנים הקרובות, ואני מניח שגם אגסי יסכים איתי על כך. Lostam - שיחה 02:11, 6 באפריל 2020 (IDT)
אני כבר לא מבין. גם אתה מסכים שיש מדיניות דה פקטו ויש לנו דרך מקובלת לשינוי מדיניות דה פקטו - וזה לא בהצבעה על ערך כזה או אחר אלא בגיבוש מדיניות והצבעה על המדיניות. אז לא ברור לי למה הצבעת בעד, בניגוד למדיניות (וזה נכון בנוגע לכל מי שמסכים שיש מדיניות דה פקטו ועדין הצביע בעד). מה שאני עוד יותר לא מבין זה למה הערכים האלה לא נמחקו במחיקה מהירה אם הם בניגוד למדיניות דה-פקטו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:16, 6 באפריל 2020 (IDT)
לא מוחקים ערכים במחיקה מהירה בגלל מדיניות דה פקטו. אם בהצבעה הזו יוחלט להשאיר את הערכים, אז המדיניות דה פקטו תשתנה. זה מאוד נזיל. זה ההבדל בין זה למדיניות רשמית שמתקבלת בפרלמנט. Lostam - שיחה 12:11, 6 באפריל 2020 (IDT)
גם לי לא ברור למה הערכים לא נמחקו. הרי אם יש מדיניות דה פקטו, אז לא ניתן להבהיר חשיבות ערכים על ידי טענה שהיא נוגדת את המדיניות ונוגדת תוצאה של הצבעה קודמת. כל ההתנהלות פה עקומה. עמרישיחה 16:11, 6 באפריל 2020 (IDT)

נו, מה? אם אני לצורך העניין תושב אור יהודה, אני לא רשאי לקרוא מידע על הקבוצה העירונית שלי? איפה ההיגיון? השימוש במילה 'חובבני' מעולם לא היה מזלזל יותר, מדובר בקבוצות כדורגל שמייצגות יישובים. Gennesect - שיחה 05:35, 6 באפריל 2020 (IDT)

אתה רשאי לקרוא אבל למה דווקא בוויקיפדיה? תקרא את הערך על הקבוצה באינציקלופדיה הכללית. בעצם גם שם אין ערך על הקבוצה. אני כבר משיג לך מייל לתלונות שיש לכלול שם ערך על קבוצה בכירה בכל עיר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:18, 6 באפריל 2020 (IDT)
אני מביע את דעתי, לא מתלונן. Gennesect - שיחה 17:15, 6 באפריל 2020 (IDT)


הצבעה על קבוצת ערכים

מכיוון שמתי לב שלא רק לי זה מפריע ועוד אנשים רוצים לסייג את הצבעתם, לטעמי צורת ההצבעה על כל הערכים ביחד, מונעת התייחסות ספציפית לערכים שכן עוברים את הקריטריונים.Balberg - שיחה 21:06, 5 באפריל 2020 (IDT)

מצד אחד אני מסכים איתך וזה גם הפריע לי לראות כי זה נראה ״סיטונאי״ מדי ורציתי לרשום על זה. מצד שני אם כל הקבוצות באותה ליגה (לא בדקתי אם כן) אז אולי זה לא כזה בעייתי כי אין יותר מדי הבדלים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:16, 5 באפריל 2020 (IDT)
מדובר על הצבעה עקרונית על מספר ערכים שכולם נפתחו באותו שבוע על ידי אותו עורך, ועל כולם הונחה תבנית חשיבות באותו שבוע. בכל המקרים מדובר על קבוצות כדורגל שמשחקות בליגה א' בישראל, ושמעולם לא שיחקו בליגה בכירה יותר. יש כאן את כל ההצדקה וההיגיון לקיים הצבעה מאוחדת על כולם. ברור שזה מצב חריג ויוצא מן הכלל. Lostam - שיחה 02:06, 6 באפריל 2020 (IDT)
Balberg אם יש קבוצה מסויימת שאתה חושב שיש לה חשיבות מסיבה אחרת, נא ציין זאת ואולי נצביע עליה בנפרד (או אולי הקהילה תשתכנע שהיא כן עוברת את סף החשיבות). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:09, 6 באפריל 2020 (IDT)
השתכענתי מדבריו של LostamBalberg - שיחה 15:54, 6 באפריל 2020 (IDT)

הצבעה

על פי מדיניות המחיקה רק משתמשים רשומים בעלי ותק של 30 ימים ו-100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) הם בעלי זכות הצבעה. כמו כן, ההצבעה אסורה על עורך בתשלום. למחיקת ערך נדרש רוב מיוחס של 55% ומעלה. נא לא לנהל דיונים בגוף ההצבעה.

למחוק

  1. אמירושיחה 13:02, 5 באפריל 2020 (IDT)
  2. חזרתישיחה 13:46, 5 באפריל 2020 (IDT)
  3. בברכה. ליש - שיחה 14:11, 5 באפריל 2020 (IDT)
  4. לא הצבעתי בהצבעה הזהה מלפני כמה שבועות, אולם אני מכבד את החלטת הקהילה שם ואינני מסכים עם הגישה של פתיחת אותו הדיון שוב ושוב לאחר שהקהילה אמרה את דברה, ולכן הצבעתי זו היא כדי לחזק את מה שנקבע לפני פחות מחודש. Dovno - שיחה 15:48, 5 באפריל 2020 (IDT)
  5. אני מוחה על גרירת הקהילה להצבעה בשיטת מצליח. הצעתי בדיון מזנון לנסות ליצור מדיניות שתהיה תקיפה לכל הליגות בעולם, אבל אגסי התחמק והעדיף לנסות לתפור תקדים לליגה המקומית, תוך התעלמות מהבעייתיות שזה יוצר. עמרישיחה 15:49, 5 באפריל 2020 (IDT)
  6. אולטרה קצרמר. ניב - שיחה 17:42, 5 באפריל 2020 (IDT)
  7. דוד א. - שיחה 17:51, 5 באפריל 2020 (IDT)
  8. Balberg - שיחה לא ברור לי למה ההצבעה כוללנית כי כן השתכנעתי מנימוקיו של אגסי לגבי חשיבות קבוצות ליגה א׳ 19:17, 5 באפריל 2020 (IDT)
  9. שאלות מסוג זה צריכות להקבע במזנון ובפרלמנט. בן עדריאלשיחה • י"ב בניסן ה'תש"ף 19:53, 5 באפריל 2020 (IDT)
  10. מיה - שיחה 20:35, 5 באפריל 2020 (IDT)
  11. Ldorfmanשיחה 20:39, 5 באפריל 2020 (IDT)
  12. יואב ר. - שיחה - נופי חלונות 10 00:07, 6 באפריל 2020 (IDT)
  13. בלב כבד, כי נכפתה כאן הצבעה על כלל הערכים. הייתה צריכה להיעשות הצבעה על כל ערך בנפרד. מו סיזלאקהטברנה 02:34, 6 באפריל 2020 (IDT)
  14. חבל לי שנגררנו להצבעת מחיקה במקום דיון על מדיניות. כרגע המדיניות היא שאין מקום לערכים האלה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:11, 6 באפריל 2020 (IDT)
  15. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו11:59, 6 באפריל 2020 (IDT)
  16. חמויישֶה - שיחה 12:11, 6 באפריל 2020 (IDT)
  17. נרו יאירשיחה • י"ג בניסן ה'תש"ף • 16:52, 7 באפריל 2020 (IDT)
  18. בנישיחה • י"ד בניסן ה'תש"ף • 13:50, 8 באפריל 2020 (IDT)
  19. Sebastian27 - שיחה 14:26, 8 באפריל 2020 (IDT)
  20. לפרוטוקול עמית - שיחה 15:12, 8 באפריל 2020 (IDT)
  21. ליגה ג'. ידידיה צבאןשיחה • ט"ז בניסן ה'תש"ף • 09:57, 10 באפריל 2020 (IDT)

להשאיר

  1. אין הצדקה להמעיט מחשיבות קבוצות ליגה א'. אגסי - שיחה 13:48, 5 באפריל 2020 (IDT)
  2. מנימוקי אגסי בדיון. תומר - שיחה 14:10, 5 באפריל 2020 (IDT)
  3. כמו אגסי המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:20, 5 באפריל 2020 (IDT)
  4. --דוד-- Cumputer guyשיחה • י"א בניסן ה'תש"ף • 14:50, 5 באפריל 2020 (IDT)
  5. יש מקום לערכים על קבוצות מהליגה השלישית בספורט הפופולרי ביותר בישראל ובעולם. ליגה שמסוקרת גם בעיתונות הספורט ובערוצי הספורט. Lostam - שיחה 16:04, 5 באפריל 2020 (IDT)
  6. ס123 - שיחה 17:28, 5 באפריל 2020 (IDT)
  7. דוריאןDGW – Talk 19:52, 5 באפריל 2020 (IDT)
  8. בעקבות נימוקי אגסי Nirvadel - שיחה 20:00, 5 באפריל 2020 (IDT)
  9. Fabiorahamim - שיחה 20:36, 5 באפריל 2020 (IDT)
  10. הגיע הזמן להפסיק להפלות את הקבוצות מליגה א' שאוהדיהן נכנסים שוב ושוב לוויקיפדי לחפש מידע. בורה בורה - שיחה 00:22, 6 באפריל 2020 (IDT)
  11. נו, מה? אם אני לצורך העניין תושב אור יהודה, אני לא רשאי לקרוא מידע על הקבוצה העירונית שלי? איפה ההיגיון? השימוש במילה 'חובבני' מעולם לא היה מזלזל יותר, מדובר בקבוצות כדורגל שמייצגות יישובים. Gennesect - שיחה 05:35, 6 באפריל 2020 (IDT)
  12. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 11:12, 6 באפריל 2020 (IDT)
  13. Amikamraz - שיחה 12:10, 6 באפריל 2020 (IDT)
  14. להשאיר. אין לי ספק בחשיבות תיעוד והנגשת המידע בוודאי לגבי קבוצות המשחקות בליגות מסודרות. נטעדי - שיחה 12:48, 6 באפריל 2020 (IDT)
  15. מסכימה לגבי החשיבות שבתיעוד והנגשה של המידע אודות הקבוצות בליגה א' כפי שציינו כאן לפניי. עם זאת, לדעתי יש מקום להרחיב את הערכים הללו. AnnieBunny1 - שיחה 13:14, 6 באפריל 2020 (IDT)
  16. RimerMoshe - שיחה 14:12, 6 באפריל 2020 (IDT)
  17. ויקי4800 - שיחה 17:01, 6 באפריל 2020 (IDT)
  18. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 17:02, 6 באפריל 2020 (IDT)
  19. גיא - פתרון למחיקה 18:15, 6 באפריל 2020 (IDT)
  20. Yosef Hajbi - שיחה 12:13, 7 באפריל 2020 (IDT)
  21. זה באמת מצב די מסובך, קראתי את הדיון למעלה ונאמרו טיעונים משכנעים בשני הצדדים. אבל, אסור לנו להתעלם מהעובדה שוויקיפדיה העברית היא הוויקיפדיה של ישראל. צריך להחריג ערכים מישראל לשאר העולם. יש אצלנו ערכים על כתבים (ישראלים), די זוטרים, שאף אחד חוץ מישררל לא שמע את השם שלהם והערך קיים רק בוויקיפדיה העברית. אותו דבר פה, היא קבוצת כדורגל בליגה השלישית בישראל, זה מספיק. אני בעד ליצור מדיניות בכל נושא באשר הוא בשביל למנוע "לעיסת נושא", אבל צריך להתייחס אחרת לערכים מישראל ולכן אני חושב שיש לזה מקום כאן. ValgrenValverde - שיחה 17:31, 7 באפריל 2020 (IDT)
  22. מיכאלי - שיחה 14:22, 8 באפריל 2020 (IDT)
  23. כשדינמו מסחה עולה למגרש גם מנצ'סטר סיטי תאכל אצלה קש. בעד גם קבוצות מליגה ב'. קבוצות מהפריפריה עם היסטוריה ארוכה הן בעלות חשיבות רבה לקהילות שלהן, ובעבר הרחוק, לפני שכל ילד הלך לשחק במכבי תל אביב, הן גידלו כוכבים שהגיעו לליגה העליונה.אודי - שיחה 14:41, 8 באפריל 2020 (IDT)
  24. נעם דובב - שיחה 20:43, 9 באפריל 2020 (IDT) ישנה משמעות לעובדה שקבוצות רבות בליגה זו הן ערביות. נעם דובב - שיחה 20:43, 9 באפריל 2020 (IDT)

נמנע

  1. Euro know - שיחה 14:50, 5 באפריל 2020 (IDT)
  2. לחיים • י"ד בניסן ה'תש"ף 12:57, 8 באפריל 2020 (IDT)

תוצאות ההצבעה

תפורסמנה בתום ההצבעה