שיחת משתמשת:TalyaNe/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום TalyaNe, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, בר הראל - שיחה - תרומות 16:18, 9 במאי 2012 (IDT)

כתיבה בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום,

הקפד בבקשה על כתיבה אנציקלופדית בלבד, בהתאם למדריכי הכתיבה שלנו. גילגמש שיחה 17:07, 11 בדצמבר 2015 (IST)

אני מתנצלת בשם החברה העלובה שלנו[עריכת קוד מקור]

על האלימות שאת נאלצת לחוות :-( הויקי - שיחה 11:16, 13 במרץ 2019 (IST)

הויקי נתמודד, כי אין יותר מדי ברירה. // מי אני: YuvalNehemia - מה עשיתי: תרומות - בואו נדבר: שיחה // 11:23, 13 במרץ 2019 (IST)
מצטרף לדברי הויקי ומבקש לחזק את ידיך, ולומר שאת אמיצה בעיניי. נעם דובב - שיחה 00:27, 14 במרץ 2019 (IST)

פנייתך בבקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

שלום יובל,

בהמשך לבקשתך בבקשות ממפעילים, שימי לב שדף הבקשות ממפעילים נועד למטרה ספציפית - קריאה לביצוע פעולות מפעיל דחופות למטרות נקודתיות. דף זה אינו נועד לבירור מקיף, לדיונים או לקבלת התייחסות ממי שאת מלינה עליהם, והדבר מקשה על טיפול במקרים הנקודתיים הדורשים התייחסות מפעיל מידית.

אם ברצונך לפתוח תלונה על התנהלות משתמש ותיק לאורך זמן, המקום לעשות זאת הוא דף הבירורים.

על כן, ברשותך אמחק כעת את הבקשה מהדף, ופתוחה בפניך האפשרות לפנות לכתובת המתאימה.

Lionster‏ • שיחה 19:56, 13 במרץ 2019 (IST)

בקשה קטנה[עריכת קוד מקור]

שלום וברוכה הבאה לוויקיפדיה.

יש לי בקשה קטנה שנוגעת לחתימתך: החתימה הנוכחית משתרעת על פני שורה שלמה (או כמעט - תלוי ברוחב הדפדפן ובהזחה בה נכתבה תגובתך). זה לא אסור, אבל זה קצת מפריע. יש מצב שתצמצמי את החתימה למשהו טיפה יותר קומפקטי? תודה - קיפודנחש 16:34, 15 במרץ 2019 (IST)

עצה[עריכת קוד מקור]

בזמן פניה לויקיפד/ית בדף דיונים כלשהוא, כדאי לתייג אותו, במיוחד במקום כמו המזנון שאין לה/ו דרך לדעת שפנו אליו, כי יש שם דיון על גבי דיון ואי אפשר לעקוב אחרי כל קטע בנפרד. זה גם יהיה יותר הוגן, כי לפעמים יש צורך להגיב לדברים כדי שלא תהיה טעות או אי הבנה.

לילה טוב! נדנד 'עלה הזית' שיחה•כ' באדר ב' ה'תשע"ט 01:42, 27 במרץ 2019 (IST)

פחד מידע[עריכת קוד מקור]

הי יובל, לגבי "אני גם לא רוצה לדעת, כי ברגע שהידע הזה קיים זה פתח מאוד חזק לאאוגניקה." ראשית הפחד מידע הרי יכול להיות בהקשרים אחרים - לדוגמה ידע בכימיה עלול לגרום לכך שיותר אנשים ימותו במלחמות (אלפרד נובל) ותורת היחסות עלולה להוביל לשואה אטומית. הידע הזה קיים ואין מה לעשות לגבי זה. שנית גם אם את לא תדעי (או הקורא העברי לא ידע) - יש מספיק אנשים שכן ידעו ויוכלו לנצל את הידע לרעה. שלישית אאוגניקה היא לא רק מרושעת היא גם תורה מפגרת - פסאדו מדע שמניח שלאבולוציה יש כיוון ובלבל בין "המתאים שורד" לבין "החזק שורד" , ומפספס את החשיבות של מגוון גנטי. לפי הרעיון הזה כולנו היינו מין גרסה נשית של ארנולד שוורצנגר - חזקה, חכמה ומקיימת רבייה אל-זוויגית. אבל אז חיידק אחד היה יכול לחסל את כל האנושות. הנקודה היא שמעשים אכזריים יכולים להתקיים ביתר קלות כאשר יש אנשים בורים. אם זה ראיית טרנסים כ"סטייה נפשית" ואם זה "גזעים נמוכים" . סליחה על החפירה האזרח דרור - שיחה 15:03, 2 באפריל 2019 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

על התנהלותך בסביבה עוינת לעיתים, בצורה שקולה, רצינית ומעמיקה, ועל פועלך המרשים לשיפור ערכי המיזם. נעם דובב - שיחה 00:09, 6 באפריל 2019 (IDT)

בדוקת עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום TalyaNe,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה,--היידן 11:19, 23 באפריל 2019 (IDT)

תודה! //מי אני: YuvalNehemia - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:21, 23 באפריל 2019 (IDT)

פרשת הריגתו של סלומון טקה[עריכת קוד מקור]

שלום יובל,

אני חולק עליך, "יוצאי אתיופיה" לא כוללים את מי שלא יצא מאתיופיה, אלא נולד בארץ ו"חידוש" לא יכול להתייחס לאירוע מלפני שנים. זה עניין פשוט של הבנת הנקרא ואני מצפה ממך שתשחזרי את ביטול עריכתי.
אגב, השם יובל לבת מוצלח מאוד, זה גם שם נכדתי הבכורה שגילה קרוב לגילך.
בברכה, ליש - שיחה 17:15, 13 ביולי 2019 (IDT)

פרשת הדם[עריכת קוד מקור]

אהלן יובל,

רציתי לשאול בעצתך. אני מעוניין לעדכן את הערך על פרשת הדם, שהושחת בינואר 2015. אני שוקל לפצל את הטיוטה שחיברתי לשני ערכים - האחד שיתמקד בפרשת הדם והאחר שיתמקד בוועדת גרין. כך או כך, אני חושש שהנוסח הקיים של הטיוטה מפגין יחס שיפוטי כלפי גברים המקיימים יחסי מין עם גברים (לרבות ביסקסואלים וטרנסג'נדרים שנולדו כזכרים), בפרט בפרק "הונאת המתרימים". התוכלי בבקשה להציץ בטיוטה ולהציע כיצד לתקן זאת? ביקשתי זאת גם מדני.

תודה רבה, ליאור पॣ • כ"ו באלול ה'תשע"ט • 23:44, 25 בספטמבר 2019 (IDT)

בהמשך לאמור, ראי נא ועדת גרין. תודה וחתימה טובה! ליאור पॣ • ז' בתשרי ה'תש"ף • 01:18, 6 באוקטובר 2019 (IDT)

יציאה לחופשה[עריכת קוד מקור]

רק רציתי לעדכן את כל המעוניינים שהחל ממחר ועד אמצע אוקטובר אני לא אהיה זמינה לעריכות בוויקיפדיה, כיוון שאני בחופשה משפחתית בלי המחשב שלי. אשתדל לקרוא דיונים ובעת הצורך אולי לעשות עריכות מינוריות מהטלפון, ואני מתנצלת מראש על כל הדיונים שנטשתי באמצע. //מי אני: YuvalNehemia - מה עשיתי - בואו נדבר// 00:31, 26 בספטמבר 2019 (IDT)

ונדי קרלוס - ביקורת[עריכת קוד מקור]

קראתי את הערך שכתבת!ואהבתי אותו ממש. מקווה שתמשיכי לתרום לויקיפדיה בנושא מגדר ולהט"ב או בכלל! 90Desertboy - יום נעים - שיחה 18:31, 9 במרץ 2020 (IST)

בדיקת הבדלים[עריכת קוד מקור]

ערב טוב מבקש להבא להקפיד להשתמש בכפתור "הצגת שינויים" לפני שמירת גרסה. בעריכה זו הסרת את כל הקישורים החיצוניים. ‏Hummingbird° כולי אוזן ° יש לך הודעה 18:40, 14 במרץ 2020 (IST)

המרת ref להערה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שרבות מתרומותיך מחליפות תגי ref ל{{הערה}}. נראה לי שמדובר בעבודה מיותרת וסתם חבל על הזמן, כי יש בוט שעושה את זה. בן עדריאלשיחה • ה' באייר ה'תש"ף 10:15, 29 באפריל 2020 (IDT)

בן עדריאל, לצערי עוד לא נתקלתי בבוט שעושה את זה. זו עבודה חשובה, השימוש ב-ref מקשה על עריכה של דפים. מו סיזלאקהטברנה 17:17, 6 במאי 2020 (IDT)
מו, אתה צודק, וזו אכן עבודה חשובה. בעבר היה בוט שעשה את זה (שיחת תבנית:הערה/הסבת ref), אך השימוש בו הופסק לפני כחצי שנה עקב תקלה כלשהי בפעילותו. כל הכבוד לכל המשתמשים העושים עבודה חשובה זו, במקומו! בן עדריאלשיחה • י"ג באייר ה'תש"ף 23:08, 6 במאי 2020 (IDT)

אהלן - שאלה לי אלייך[עריכת קוד מקור]

אהלן מה שלומך? יש לי שאלה סמי-טכנית והייתי מעדיף לשאול אותה דרך הדוא"ל, אפשרי? בכל אופן יום נעים שיהיה. להביט לאופק - שיחה 15:51, 5 במאי 2020 (IDT)

מוזמן לשאול. //מי אני: YuvalNehemia - מה עשיתי - בואו נדבר// 17:05, 5 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה. שלחתי דוא"ל. להביט לאופק - שיחה 18:08, 5 במאי 2020 (IDT)

ההשפעה של מגפת הקורונה על קהילת הלהט"ב[עריכת קוד מקור]

הערך ישרוד את הצבעת המחיקה ההומופובית וכדאי כבר עכשיו למען אלה שלא רואים את החשיבות להתחיל להרחיב ולעבוד עליו. אשמח אם תתחילי בכך. יש לנו הרבה חומר: בידוד, יחסים בינאישיים, דיכוי בבתים הומופובים, מניעה של הגוף התמיכתי היחיד של "משפחה המובחרת" שלא מוגדר כמשפחה בחוק, קשיים בחיי המין, פגיעה ישירה בטרנסקסואלים שנמנע מחלקם טיפולים הורמונליים מכל מיני סיבות.... פגיעות כלכליות באירגונים ועסקים להט"בים ועוד. יש צורך לכתוב הסבר בהיר למה ביטול המצעד כל כך מרכזי בחיי הקהילה שלנו, מעבר להפגנתיות, המחאתיות והחגיגיות שלו. סביבו יש אין ספור אירועים של פסטיבלים וכנסים. מדובר בכמעט בכל המצעדים בעולם שזה מאות מיליוני אנשים בטוטאל, בסופו של דבר. BAswim - שיחה 00:27, 13 במאי 2020 (IDT)

בוודאי שישרוד. הערך מכובד וראוי להכלל בויקיפדיה. כל הכבוד לשניכם על הנחישות! להביט לאופק - שיחה 01:08, 13 במאי 2020 (IDT)
היי בתור כותב הערך, שלשום ואתמול שיפרתי אותו במעט בניסיון לשפרו שיצלח את החלטת הפרלמנט. בגלל שרק כעת שוחררתי מבדיקת טרום ניתוח בבית חולים ואני באפיסת כוחות אשמח לעזרה, אתייג את בעלי הידע בעלי הידע בלהט"ב , גילגול‏. בברכה --90Desertboy - יום נעים - שיחה 19:22, 18 ביוני 2020 (IDT)
רפואה שלמה ובריאות איתנה! Biegel - שיחה 21:49, 18 ביוני 2020 (IDT)
תודה רבה --90Desertboy - יום נעים - שיחה 21:50, 18 ביוני 2020 (IDT)

היי,

ניתן לחתום מחדש. הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור השבועי 06:47, 5 ביוני 2020 (IDT)

מזל טוב? [עריכת קוד מקור]

אני לא יודע על מה מדובר, אבל כך או אחרת אני מניח שזה שינוי חשוב/חיובי ומברך עליו מברוק איש השום (Theshumai) - שיחה 00:42, 14 ביוני 2020 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי לאחרונה דיונים רבים בהקשר של הקהילה שלנו, איך את נלחמת באנשים עם כוונות רעות ואיך את מנסה למתן החלטות של אנשים עם דעות שהם פשוט שונות (:

לכן אני רוצה להעניק לך עיטור שמגיע לך TheDesertboy - יום טוב - שיחה 22:12, 5 ביולי 2020 (IDT)

🥰🥰 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:14, 5 ביולי 2020 (IDT)

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

כפי שאת יודעת, לעריכה שלך בערך רונלד רייגן ישנה התנגדות. העובדה שחזרת על אותה עריכה משמעותה מלחמת עריכה. אני מבקש שתסירי את העריכה שלך כדי שלא אצטרך לפנות למפעילים. תודה. נרו יאירשיחה • כ"א בתמוז ה'תש"ף • 22:02, 13 ביולי 2020 (IDT)

פתיחת דיון בדף השיחה אינו תחליף לתיקון מלחמת העריכה. נרו יאירשיחה • כ"א בתמוז ה'תש"ף • 22:07, 13 ביולי 2020 (IDT)
ועוד בקשה, נא לא לתייג אותי, בין אם את דורשת תגובה תוך שתי דקות ובין אם את מקצה לי פחות מזה. נרו יאירשיחה • כ"א בתמוז ה'תש"ף • 22:15, 13 ביולי 2020 (IDT)

להט"ב ויהדות[עריכת קוד מקור]

היה לנו פעם דיון קצר בנושא (בש:אורי אריאל), וחשבתי שאולי הרבנים הבאים מבהירים יותר טוב ממני.. מקווה שזה בסדר, ואשמח לקרוא אם זה מעניין אותך ומה דעתך (אם נח לך).

הרב אורי שרקי (3:04, נחשב יותר שמרן) הרב יעקב מדן (2:54, נחשב יותר ליברלי) בתודה ובברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"א בתמוז ה'תש"ף • 23:34, 13 ביולי 2020 (IDT)

הצבעה בסעיף 6 במדיניות המוזיקאים[עריכת קוד מקור]

שלום. שימי לב שבגלל שינוי בהצבעה ומחיקת ההצבעות הקודמות ההצבעה שלך בסעיף 6 בהצבעה על מדיניות המוזיקאים בפרלמנט נמחקה. אשמח אם תצביעי שוב.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:31, 14 ביולי 2020 (IDT)

הצבעה על מדיניות ערכי שחקנים ושחקניות[עריכת קוד מקור]

שלום לך. בפרק "נוסח ההצעה" בהצבעה על מדיניות השחקנים חלה טעות טכנית ונשמט סעיף 5 (הוא הופיע בהמשך בגוף ההצבעה). לפיכך, הפרק "נוסח ההצעה" תוקן. אני מודיעה לך על כך למען הסדר הטוב, ואת מזומנת לשקול את הצבעתך.חברסודי - שיחה 10:35, 16 ביולי 2020 (IDT)

השקפותיה של ג'יי קיי רולינג[עריכת קוד מקור]

בדף שיחה זה מתקיים דיון להבהרת חשיבות אנציקלופדית של הערך השקפותיה של ג'יי קיי רולינג, בדדף שיחה זה מתקיים דיון על מועד פתיחת הצבעת המחלוקת על הערך ג'יי קיי רולינג. לדעתי האישית, חשוב שקולך יישמע בשני דיונים אלו. לשיקולך. בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 23:38, 23 ביולי 2020 (IDT)

שלום, והתנצלות[עריכת קוד מקור]

בס"ד גלשתי בשיחת הערך הריגת איאד אלחלאק מהפלאפון, ובטעות מחקתי את דברייך, רציתי להגדיל את התמונה ולראות מה כתוב, אבל לחצתי בטעות על ביטול דברייך. מתנצלת. 15:21, 13 באוגוסט 2020 (IDT)

כוכב עם חתיכת לב![עריכת קוד מקור]

כוכב המסורים
כבר חשבתי שפרשת לנו, מקווה שהצמצום בחוסר הפעילות נובע מנסיבות טובות וחלילה לא רעות, את מסורה מאוד וכיף לראות אנשים כמוך! דיזרטשיחהלא הולכים לישון השבוע! - המשך יום נעים 18:10, 6 בנובמבר 2020 (IST)
כמעט נפגעתי מההתעלמות (סתם צוחק), פשוט מקווה שתראי בזמן הקרוב דיזרטשיחה - המשך יום נעים 21:41, 7 בנובמבר 2020 (IST)
תודה על המחווה מקווה לחזור בהדרגה לרמות הפעילות שהייתי בהן פעם. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 15:29, 11 בנובמבר 2020 (IST)
מתי שתרגישי נכון או שיהיה לך את הזמן לזה דזרטשיחההצטרפו למיזם הפוליטי - המשך יום נעים 13:14, 29 בנובמבר 2020 (IST)

החלפת מקום הערות שוליים ביחס לסימן הפיסוק[עריכת קוד מקור]

שלום רב. מדוע הפכת כאן את המיקום של כל 25 הערות השוליים? נרו יאירשיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"א • 17:08, 2 בדצמבר 2020 (IST)

הסיבה הפחותה (והסובייקטיבית) מביניהן היא שלדעתי זה נראה טוב יותר. הסיבה החשובה יותר היא שזו האופציה הנפוצה יותר בוויקיפדיה - כך לדוגמא שני ערכים אקראיים מפורטל:ערכים מומלצים: בילבי והסימפוניה השנייה של מאהלר. יש גם סיבה שלישית, שאני מאמינה שתורמת לסיבה השנייה, והיא שאם יש לי מילה, אחריה נקודה ואחריה הערה, אבל אין מקום לשלושתן בשורה, ההערה תיפול שורה אבל הנקודה לא, בעוד שאם הסדר הפוך, גם ההערה וגם הנקודה ייפלו שורה, והמילה לא. (אפשר למצוא דוגמאות לכך, אם אתה רוצה.) //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:24, 2 בדצמבר 2020 (IST)
ובכן, הייתה הצבעת פרלמנט ויש כללים בעניין הזה: הולכים לפי ראשיתו של הערך, האופן שבו בחר העורך הראשון שהכניס הערות שוליים לערך. לאור זאת, אני מבקש שתימנעי מזה בעתיד, אלא אם זה תואם את הכללים. תודה. נרו יאירשיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"א • 19:04, 2 בדצמבר 2020 (IST)

תודה על עריכת דבריך בשיחה על אליוט פייג'[עריכת קוד מקור]

אני מבין שהנושא בדמך ולכן קשה להתנסח בעדינות סביבו, ולכן מאד שמחתי לראות ששינית את הנוסח שכלל האשמה בטרנסופוביה את מי שלא מסכים איתך, לנוסח שונה ומכבד יותר. אני יכול רק לדמיין שזה בטח לא פשוט עבורך, ומלמד רבות על הרגישות והניסיון הכן ליצור דיאלוג והסברה מקרבת כלפי הצד הנגדי. תודה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:05, 2 בדצמבר 2020 (IST)