שיחת משתמש:יוניון ג'ק/ארכיון 2023-

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

צוות כלום[עריכת קוד מקור]

שלום ידידי. אשמח אם תימנע מלהחליף תוכן של דפים בתבנית:למחוק. התבנית הזו לא קיימת עוד, כך שבכל מקרה אין לה משמעות, אבל החלפת התוכן בה מחייב את המפעיל המטפל להיכנס להיסטוריית העריכות כדי להבין מה היה שם לפני, וזה מעכב. הפתרון הוא פשוט להעביר לוק:במ. תודה רבה תאו הארגמן - שיחה 15:11, 11 בינואר 2023 (IST)

צר לי על אי-הנוחות, אבל גם אחרי וק:במ - יש הבלים שאין מקום להשאירם במרחב הערכים אפילו רגע אחד עד שאחד המפעילים יתפנה, יגיע וימחק את הערך. יוניון ג'ק - שיחה 17:28, 11 בינואר 2023 (IST)

שינוי השם של "המצעד היהודי"[עריכת קוד מקור]

שלום יוניון, דבר ראשון תודה על תגובתך בדף שיחה:המצעד היהודי. אם תהיה הקלטה של מגיש המצעד שאומר ששם המצעד הוא "שירים במעלות" ולא "המצעד היהודי" זה יעזור לשינוי דעתך, או לא? Estyxxxx - שיחה 19:33, 2 במרץ 2023 (IST)

לא יודע לומר. יוניון ג'ק - שיחה 20:08, 2 במרץ 2023 (IST)

איך להצליח בעסקים מבלי להתאמץ - הפניות לדף פירושונים והפניות מעגליות[עריכת קוד מקור]

שלום יוניון ג'ק (ראיתי שאתה תורם למרות חופשת הוויקי, אז רק אניח את זה כאן והגב כשתרצה). כרגע יש 23 הפניות לדף הפירושונים "איך להצליח בעסקים מבלי להתאמץ" שלא היו בשליפה הקודמת, ואני מנסה לחשוב על דרכים להימנע ממקרים כאלה (הועלתה הצעה להתריע כשמישהו משנה דף הפניה לדף פירושונים, ואני חשבתי על עדכון אוטומטי של ערכים המסתמכים על דפי הפניה או אפשרות לעדכון מרוכז במהלך השינוי). אשמח אם תוכל לעזור לי בכך. בנוסף, אני מנסה להבין מה תכלית ההפניות המעגליות לספר ולסרט בדף הפירושונים. למה לא למחוק את דפי הערכים שטרם נכתבו וכרגע מפנים לדף שנועד להפנות אליהם? בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 17:38, 16 באפריל 2023 (IDT)

את דפי ההפניות אל דף הפירושונים יש למחוק. או ליצור ערכים של ממש - אודות הספר ואודות הסרט. את הקישורים אל דף הפירושונים יש לתקן. יוניון ג'ק - שיחה 15:52, 17 באפריל 2023 (IDT)

שיפור הערך[עריכת קוד מקור]

בדף ההצבעה על שחזור הערך "אלימות מתנחלים" כתבת שנדרשת השלמה של כתיבתו בצורה מספקת. תוכל בבקשה לפרט מה נדרש לבצע בערך? אולי אוכל לעשות את השינויים הדרושים בימים הקרובים. תודה, -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 12:21, 7 במאי 2023 (IDT)

לטעמי האישי, היחס בין עובדות לבין פרשנויות בערך נוטה מעט יותר מדי לטובת פרשנויות. הגם שחלק ניכר מהמקורות הם כתבות מעיתוני חדשות, בעוד שבערכים מסוג שזה, לטעמי האישי, מוטב להתבסס על מקורות איכותיים יותר. יוניון ג'ק - שיחה 22:39, 7 במאי 2023 (IDT)

מודלים נורמטיביים[עריכת קוד מקור]

ערב טוב.

סיימתי לערוך את הערך (מודלים נורמטיביים) אותו הסבת למשתמש בן צור/ מודלים נורמטיביים כיוון שאינו עומד בסטנדרטים. אני מאמינה שעכשיו הוא עומד בסטנדרטים. אודה לך אם תנחה אותי האם אוכל להעלות אותו כעת.

תודה

ד"ר קלי סורוזון (רחל בן צור בויקיפדיה) בן-צור - שיחה 22:23, 4 ביוני 2023 (IDT)

בן-צור, צר לי, אבל לא... הערך עדיין רחוק מאוד מלעמוד בסטנדרטיים ואינו בשל למרחב הערכים בויקיפדיה... אמנם הערך הורחב מאז שנוצר, אך הוא עדיין כתוב יותר כעבודה אקדמית (עבודת גמר שלך?) ולא כערך באנציקלופדיה. אני מציע שתיכנסי אל החממה של ויקיפדיה, ותפני אל אחד מהחונכים שתחומי הידע שלו רלוונטיים ותבקשי את עזרתו. יוניון ג'ק - שיחה 00:20, 5 ביוני 2023 (IDT)
בוקר טוב
זו אינה עבודת הדוקטורט שלי. עבודת הדוקטורט שלי עוסקת בחשיבה סיבתית . ועל חשיבה סיבתית אני מתכננת לכתוב לא מעט ערכים (כי זהו נושא מורכב ממש ואין עליו כלל ערכים ברשת.)
ה ערך "מודלים נורמטיביים" הוא ערך חדש שכתבתי במיוחד עבור הויקיפדיה. והוא שאוב מתוך הידע הנרחב שרכשתי מקריאה מרובה בספרות בתחומים שונים שקשורים לחשיבה קוגניטיבית. אינני מבינה מדוע הערך רחוק ממה שמקובל בויקיפדיה. עבדתי עליו קשות על מנת שיהיה באורך סביר, מקצועי, (עם קשורים והערות שוליים), מובן ובעיקר נגיש לקוראים (הרי זוהי בסופו של דבר מטרת הויקיפדיה). כתבתי עשרות טקסטים לסטודנטים כך שאני מיומנת בהנגשת מידע מסובך כך שיהיה פשוט יותר ומובן. וגם מאמרים כתבתי ופרסמתי והערך אינו דומה להם.
להלן רשימה של ערכים שלא אני כתבתי אך ערכתי מעט (אני גם עוסקת בסטטיסטיקה ושיטות מחקר). דייקתי והוספתי להם פסקאות חסרות והערות שוליים. עם זאת הערכים גם עכשיו מאוד מאוד דלים, חלקיים חסר מקורות והסברים והם קצרים מאוד מאוד (לעיתים ממש לא מדויקים ושגויים). האמת, כל פעם שאני נכנסת לערך שבתחום הידע שלי סובל מאותן בעיות. כשאתפנה אכנס לטייב אותם. אך הנה הרשימה אשמח אם תסתכל:
מתאם
היוריסטיקת היציגות (קצרמר)
היוריסטיקת הזמינות (קצרמר)
כשל הסתברות קודמת (שגוי בחלקו)
כשל צירופיות
אפקט הבעלות
אשמח אם תיתן לי פידבק יותר ספציפי במה הערך לא עומד בסטנדרטים ולא בשל. סך הכל מטרתי היא לתרום. אני מאמינה שגם אתה נותן את הפידבק בתום לב מאותה סיבה. אני עמלתי עליו קשות ואני חושבת שהמינמום שמגיע לי היא התייחסות רצינית ופידבק ספציפי ולא אמירה כללית שאי אפשר ממנה ללמוד הרבה על מנת לשפר.
תודה ויומטוב בן-צור - שיחה 08:54, 5 ביוני 2023 (IDT)
@בן-צור, אני חושב שהנקודה המרכזית היא שהערך באמת בנוי בסגנון אקדמי נהדר, אבל לא בסגנון אנציקלופדי. נסי לראות ערכים דומים ולהתאים למבנה שלהם. קודם כל פסקת היסטוריה, וכן הלאה. התו השמיניהבה נשוחח 09:19, 5 ביוני 2023 (IDT)
ואני ממליץ לך ביותר לפנות לEsh77 הנהדרת לסיוע. התו השמיניהבה נשוחח 09:20, 5 ביוני 2023 (IDT)
@התו השמיני, תודה על ההפנייה הלבבית. @ד"ר קלי סורוזון, תודה רבה על תרומתך לוויקיפדיה העברית. אשמח לסייע לך ככל יכולתי אם את מעוניינת בכך. אם כן, אנא צרי איתי קשר בדואל ואולי נוכל לשוחח טלפונית. כך או כך, אני תקווה שלא תתני לזה לרפות את ידייך. אלה חבלי לידה. לוקח זמן להבין את התרבות כאן ואת הסטנדרט של הכתיבה (שלו קווי דמיון רבים לכתיבה אקדמית, אך הוא שונה). האינסטינקטים שלך נכונים (שיהיה מובן וקריא, ועשיר במקורות), אך יש דברים נוספים שכדאי לדעת על כתיבה אנציקלופדית. בסופו לכולם יש מטרה טובה ומשותפת ואני תקווה שתתגברי על המשוכה הזו והערך יעלה בשעה טובה לאוויר. בהצלחה רבה, Shani - שיחה 21:26, 5 ביוני 2023 (IDT)
@Esh77
תודה על תגובתך. הערך תוקן שופץ כך שיתאים לויקיפדיה.
תודה על הכל בן-צור - שיחה 23:24, 7 ביוני 2023 (IDT)
תודה על הפידבק ועל המחמאה.
אך, אם בכתיבה אקדמית כוונתך "שפה גבוהה" או "מובן רק לאנשי מקצוע בתחום" אז העניין הוא שגם באקדמיה מקפידים שמה שאתה כותב יהיה מובן ו"ידידותי לקורא".
למעשה מה שהנחה אותי בכתיבת הערך הם שתי עקרונות: שיהיה קריא ומובן לכל אדם (לפחות עם אינטליגנציה ממוצעת) אך יחד עם זאת שיראה שהוא מבוסס על מקורות ומחקרים ולכן רציני. אשמח להערותיך כך שאוכל לתקן ולטייב אם משהו כתוב באורח לא מובן או נראה לך שרלטני. ממש חשוב לי לשמוע את דעתך.
ולגבי הטענה שהוא לא כתוב כערך אנציקלופדי, אני מבינה את טענתך. כמו שהצעת לי הסתכלתי בלא מעט ערכים אחרים מאותו תחום תוכן ובעלי אותו אופי (כאלה שמנסים להבהיר מושג). וערכתי בקטנה כמה ערכים (הרשימה נמצאת שוב למטה לנוחיותך). הערך שלי כתוב באותה "תבנית" פחות או יותר של ערכים שהם מושג בויקיפדיה (אלא שהערך שכתבתי הרבה יותר עשיר ומבוסס(:). כלומר, ההתחלה מסבירה באופן כללי את המושג, אח"כ הרחבת ההסבר תוך נתינת דוגמאות וסימוכין ממחקרים או ממקור אחר. כותרות המשנה ניתנות בהתאם לתת הנושא באותו ערך. (כותרת היסטוריה כמעט אינה רלבנטית במקרים כאלה ולכן לא נכללת באף אחת מהדוגמאות אותן ראיתי).
האם תוך קריאת הערך להרגשתך יש איזשהי כותרת משנה שחסרה לך? אשמח לשמוע ולשפר.
הנה שוב המושגים שערכתי בקטנה (כאמור, הערך שלי הוא באותו מבנה פחות או יותר)
מתאם
היוריסטיקת היציגות (קצרמר)
היוריסטיקת הזמינות (קצרמר)אפקט הבעלות
כשל הסתברות קודמת (שגוי בחלקו)
כשל צירופיות
אפקט הצופה מהצד
אודה לך אם תשקול מחדש את ההחלטה שלך
אפקט הבעלות
תודה בן-צור - שיחה 10:24, 5 ביוני 2023 (IDT)
הערך אינו קריא ואינו מובן. יש פתיח של 5 שורות, ממנו לא ניתן להבין מהו "מודל נורמטיבי", ולאחר מכן - יש רק דוגמאות, שעל רובן (אם לא כולן) כדאי לוותר. זה ארוך, מייגע, ולא ברור. יוניון ג'ק - שיחה 19:35, 5 ביוני 2023 (IDT)

הערך 'ארנון לויתן'[עריכת קוד מקור]

שלום ליוניון ג'ק האם תוכל לעזור להפוך את הערך 'ארנון לויתן' לבשל למרחב הערכים..? בברכה.. 2A00:A041:3BE7:E200:A88A:4511:BC2A:E696 22:37, 14 ביולי 2023 (IDT)

ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:איתמר בן גביר 1- שעת פתיחת הצבעה[עריכת קוד מקור]

תמהתי לראות שאתה התערבת בדף ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:איתמר בן גביר 1 שאני פתחתי, וקבעת על דעתך שעת תחילת ההצבעה. שיניתי זאת. אתה כותב שאתה בחופשת ויקי, אז מהחופשה אתה נכנס לקבוע דברים בבהצבעה שלא אתה פתחת? חנה Hanayשיחהנשר חוגגת ב-2023 מאה שנים להקמתה 06:34, 28 ביולי 2023 (IDT)

Hanay, הצבעת מחלוקת נפתחת בחלוף 72 שעות מהמועד שבו שני הצדדים הציגו את עמדתם בצורה מנומקת. את העמדה שלך הצגת בשעה 20:45, ביום רביעי 26 ביולי 2023 ועל כן על ההצבעה להיפתח בשעה 20:45, במוצ"ש 29 ביולי 2023. בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 18:55, 28 ביולי 2023 (IDT)
לא נכון. העמדה שלי הוצגה בעת פתיחת הדף ב-04:03, 24 ביולי 2023‏. כל היתר זה רק עיצוב. חנה Hanayשיחהנשר חוגגת ב-2023 מאה שנים להקמתה 18:58, 28 ביולי 2023 (IDT)
אם כך, ההצבעה צריכה להיפתח 72 שעות ממועד הצגת הצד הנגדי - כלומר בשעה 08:08, בתאריך 28 ביולי 2023. יוניון ג'ק - שיחה 19:01, 28 ביולי 2023 (IDT)

משחקי מחבואים (סדרת ילדים)[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך משחקי מחבואים (סדרת ילדים) שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, תאו הארגמן - שיחה 02:53, 19 באוגוסט 2023 (IDT)

PurpleBuffalo, התבלבלת. יוניון ג'ק - שיחה 09:25, 19 באוגוסט 2023 (IDT)

אלדורדו - הפניה לדף פירושונים[עריכת קוד מקור]

שלום יוניון ג'ק. השינוי שביצעת גרם ל-19 קישורים, שקודם הפנו לדף ההפניה אלדורדו וממנו לסרט אלדורדו (סרט, 1963), להתחיל להפנות לדף הפירושונים אל דוראדו (פירושונים). נא תקן זאת. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 14:58, 27 בספטמבר 2023 (IDT)

בינתיים שחזרתי למצב הקודם. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 12:22, 28 בספטמבר 2023 (IDT)

זוהר שרון - 106 הפניות לדף פירושונים[עריכת קוד מקור]

שלום יוניון ג'ק. גם כאן נאלצתי לבטל את השינוי בדף. אי אפשר להפוך דף הפניה לדף פירושונים בלי לטפל בכל הערכים שמפנים אליו ומסתמכים עליו כדף הפניה. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 13:46, 30 בספטמבר 2023 (IDT)

Virant, כן, יש 106 הפניות. אבל כולן שגויות ולא אמורות להפנות אל הערך זוהר שרון (מנהל) שנוצר רק לפני כמה ימים, אלא לערך זוהר שרון (ספורטאי) שלא קיים כלל. יוניון ג'ק - שיחה 13:49, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
אז תקן אותן. אבל לא ייתכן ששוב ושוב אתה מבצע את השינוי הקל שגורם להפניות לדפי פירושונים, ולא מטפל בבעיה שנוצרה עקב כך. כשמבוצע שינוי כזה, חובה לטפל בכל הקישורים שהשתבשו, גם אם פירוש הדבר שאתה מקשר לערך חסר. כבר היינו כמה פעמים במצב הזה בגלל שינויים שערכת, זה לא לעניין. ‏Virant‏ (שיחה) 13:51, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
Virant, מקורם של כל הקישורים הוא בתבניות, ולא בערכים, ותיקנתי כבר את כולם. יוניון ג'ק - שיחה 13:53, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
מצוין, ראיתי. רק למה לא תיקנת זאת לפני שעה, כשהפכת את דף ההפניה לדף פירושונים? למה להשאיר מצב בעייתי? זאת הרי לא הפעם הראשונה, או השנייה, או השלישית. ההודעה מעל היא על אלדורדו - בדיוק אותו מצב. בבקשה, אחרי שאתה הופך דף הפניה לדף פירושונים, בדוק מה מקושר אליו ותקן. ‏Virant‏ (שיחה) 13:57, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
Virant, תגיד, אתה רציני?!?! (א) את דף הפירושונים יצרתי בשעה 12:56 ואת התבניות תיקנתי בשעה 12:57. (ב) אני לא עובד בשבילך. יוניון ג'ק - שיחה 14:00, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
אז אולי שכחת אחת או שתיים. עובדה ששליפה מלפני כמה דקות הביאה את התוצאות האלה. ואגב, עדיין נשארו כמה דפים מקושרים לדף הפירושונים שלא תיקנת. ‏Virant‏ (שיחה) 14:02, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
לא שכחתי דבר. ואני לא אחראי על תקלות טכניות של ויקיפדיה. יוניון ג'ק - שיחה 14:03, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
הרגע תיקנתי שלושה ערכים שלא הופנו לזוהר שרון על ידי תבנית, זאת אומרת שבכל מקרה לא תיקנת הכל. ‏Virant‏ (שיחה) 14:09, 30 בספטמבר 2023 (IDT)

72 הפניות ל-"בת הים הקטנה (פירושונים)" עקב השינוי שביצעת ב"בת הים הקטנה (סרט)"[עריכת קוד מקור]

שלום יוניון ג'ק. מדוע אתה לא מתקן קודם את הקישורים המפנים ורק אח"כ את דף ההפניה? ראיתי שהתחלת לתקן, תיקנת הרבה ואז עצרת (הגיוני כי יש הרבה לתקן), אבל השארת 72 ערכים שקודם היו תקינים והפנו לסרט, ואחרי השינוי החלו להפנות לדף הפירושונים. למה מלכתחילה אתה מעדכן את דף ההפניה לפני הדפים המקושרים אליו?

נעבור רגע על התהליך: ביקשת לעדכן את "בת הים הקטנה (סרט)" ל"בת הים הקטנה (סרט, 1989)", השגת הסכמה והעברת את הערך לפי הנהלים. עד כאן בסדר. הגענו למצב הבא: מעל 200 ערכים שנשארו מקושרים ל"בת הים הקטנה (סרט)", ו"בת הים הקטנה (סרט)" שמפנה ל"בת הים הקטנה (סרט, 1989)". כל מה שהיית צריך לעשות כדי להימנע לחלוטין מהפניות לדף הפירושונים, הוא ללכת ל"בת הים הקטנה (סרט)" -> "כלים" -> "דפים המקושרים לכאן", לקבל את רשימת הערכים המקושרים (שעדיין מפנים באופן תקין לשם החדש, בזכות דף ההפניה), ולתקן אותם. ככה גם אם התעייפת באמצע העדכון, וגם אם תפרוס את העדכון על חודשיים, עדיין לא תיווצר שום הפניה מערך לדף הפירושונים. רק אחרי שכל הקישורים יעודכנו, וכבר לא יהיה אף ערך שמפנה לדף "בת הים הקטנה (סרט)", אז ורק אז מתקנים אותו כך שיפסיק להפנות ל"בת הים הקטנה (סרט, 1989)" ובמקומו יפנה ל"בת הים הקטנה (פירושונים)".

בינתיים החזרתי את השינוי האחרון שלך כדי שדף ההפניה ימשיך לתפקד כנדרש ויפנה את הערכים המקושרים אליו לערך הנכון בשם החדש.

אשמח מאוד אם להבא קודם תתקן את הערכים המפנים ורק בסוף את דף ההפניה. תודה. ‏Virant‏ (שיחה) 02:16, 6 באוקטובר 2023 (IDT)

מתקפת הפתע על ישראל (2023) – שמחת תורה[עריכת קוד מקור]

למה היה לך דחוף למחוק שהמתקפה נעשתה בחג שמחת תורה? זה מאוד רלוונטי שהמתקפה נעשתה בחג. 2.54.60.34 02:38, 8 באוקטובר 2023 (IDT)

לא מחקתי. רק העברתי מהפתיח אל הפסקה הראשונה. יוניון ג'ק - שיחה 03:27, 8 באוקטובר 2023 (IDT)

קייטלין קולינס[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:קייטלן קולינס

רשימת יעדי יונייטד איירליינס - מחיקת הערך[עריכת קוד מקור]

למה לדעתך צריך למחוק את הערך אלא אם ייעשה שינוי? באיזה שינוי מדובר? בוויקיפדיה באנגלית יש ערך כזה ואין סיבה שלא יהיה גם בעברית. CRplayz7 - שיחה 20:42, 27 באוקטובר 2023 (IDT)

המקום לדון בכך הוא בדף השיחה של הערך, ולא בדף שיחה זה. יוניון ג'ק - שיחה 21:22, 27 באוקטובר 2023 (IDT)

ע"ש בקשתך (אני ממש אעריך אם תענה בהקדם כדי שהערך לא יימחק):

הועבר לדף שיחה:רשימת יעדי יונייטד איירליינס

רשימת יעדי יונייטד איירליינס - תגובה בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:רשימת יעדי יונייטד איירליינס
CRplayz7 - שיחה 08:23, 28 באוקטובר 2023 (IDT)

הפניות לדף הפירושונים "דרך רבין"[עריכת קוד מקור]

  1. כביש 4622‏ (דרך רבין)
  2. כפר גנים‏ (דרך רבין)
  3. מסוף משה ארנס‏ (דרך רבין)
  4. קריית מטלון‏ (דרך רבין)
  5. תחנת הרכבת פתח תקווה – קריית אריה‏ (דרך רבין)
  6. תחנת שחם‏ (דרך רבין)

Virant‏ (שיחה) 22:33, 3 בנובמבר 2023 (IST)

דף לבקשות חסימה בויקינתונים[עריכת קוד מקור]

D:Wikidata:Administrators' noticeboard. במקרה הזה אני משער שלא היו חוסמים (במקרה של השחתה אחת ברוב האתרים, וגם כאן, לא יחסמו), אך למקרה שתשים לב להשחתות בעתיד. לילה טוב! נריה - 💬 - 01:43, 5 בנובמבר 2023 (IST)

76 הפניות לדף הפירושונים Teenage Dream[עריכת קוד מקור]

הרשימה נמחקה ב-12:23 לאחר תיקון ע"י משתמש:Hello513
Virant‏ (שיחה) 10:24, 10 בנובמבר 2023 (IST)

קרב אופקים[עריכת קוד מקור]

למה שינית את שם הערך כאשר אין הכרעה בדף השיחה? שמי (2023) - שיחה 22:22, 10 בנובמבר 2023 (IST)

היו ארבעה תומכים בשינוי שם הערך (דוד שי, אורוול, בורה בורה ואני). אתה היחיד שלא הבעת תמיכה בשינוי (וגם לא הבעת התנגדות). לי זה נראה כמו הכרעה. יוניון ג'ק - שיחה 00:44, 11 בנובמבר 2023 (IST)
אבל לא הגיבו למה שכתבתי שמי (2023) - שיחה 01:28, 11 בנובמבר 2023 (IST)
חלפו עשרה ימים מאז שכתבת את מה שכתבת. אם מישהו היה משנה את דעתו בעקבות דבריך - היה עליו להגיב ולהודיע על כך. מאחר וזה לא קרה, ההכרעה 4:1 עומדת בעינה. יוניון ג'ק - שיחה 01:45, 11 בנובמבר 2023 (IST)
אני אשאל בדיון שמי (2023) - שיחה 10:47, 11 בנובמבר 2023 (IST)

קישורים אדומים בהצבעות מחלוקת[עריכת קוד מקור]

הי,
דבר ראשון, תודה שהשקעת בשחזור העריכה שלי .
בתחילת המלחמה ביקשת מחיקה על מעל 10 הפניות לערך על המלחמה, רובן נמחקו. בהצבעה על שם הערך על הרפורמה המשפטית, הקישורים הפנימיים מדף ההצבעה גרמו ליצירת הפניות מיותרות לכל אחד מהשמות שהוצעו, ובסוף הכותרות שונו למה שאני שיניתי פה.
לא חבל להשאיר את זה כך, ושיצרו הפניות רבות מיותרות סתם? לא זוכר מי ומה שינה שם, אבל לי לפחות מרגיש שככה פחות טוב.
שבוע טוב, נריה - 💬 - 22:09, 11 בנובמבר 2023 (IST)

קישורים אדומים לא גורמים ליצירת הפניות. יוניון ג'ק - שיחה 23:09, 11 בנובמבר 2023 (IST)
במהלך הצבעת המחלוקת על שינוי השם של הערך, נוצרו מספר הפניות, וכתוצאה מכך מחקו את הקישורים הפנימיים לשמות שהוצעו. זכור לי שהיה על כך דיון, אך עכשיו לא מצאתי. בכל מקרה - אשאיר זאת לשיקולך, על אף שאני לא רואה שום דבר מועיל בכך שהקישורים הפנימיים נשארים. נריה - 💬 - 23:43, 11 בנובמבר 2023 (IST)
(א) זה רק על מנת להבהיר מה בדיוק השם המוצע. לפעמים, כאשר אין קישור, יש מי שמתקשים להבין. (ב) אם רוצים למנוע את יצירת ההפניות האלו - אז הדרך לעשות זאת היא באמצעות הפעלת הגנה. הרי מי שירצה ליצור הפניה - לא באמת זקוק לקישור האדום, והוא יכול לעשות זאת בכל מקרה. יוניון ג'ק - שיחה 11:47, 12 בנובמבר 2023 (IST)
נראה שאני לא היחיד שזוכר (מיוחד:קישור_קבוע/37536929#c-מקף-20231121233900-המשך_הדיון). אשמח שתגיב שם. נריה - 💬 - 20:03, 23 בנובמבר 2023 (IST)
אין שום קביעה כזו. יוניון ג'ק - שיחה 20:21, 23 בנובמבר 2023 (IST)
מה שתגיד . נריה - 💬 - 20:50, 23 בנובמבר 2023 (IST)
Neriah, בויקיפדיה יש מדיניות אודות הצבעת מחלוקת, ואני פועל על פיה. יוניון ג'ק - שיחה 20:59, 23 בנובמבר 2023 (IST)
שם אין קביעה כזו, אבל מה שאני זוכר זה שהוחלט כך פעם בדיון. בכ"מ, אשאיר זאת לשיקולך. מעריך מאוד על ההשקעה הרבה בהצבעת המחלוקת (ובאחרות)! נריה - 💬 - 21:05, 23 בנובמבר 2023 (IST)
Neriah, לא לכל דיון יש תוקף של "החלטה" או "קביעה". יוניון ג'ק - שיחה 21:08, 23 בנובמבר 2023 (IST)
מסכים לחלוטין לגבי דיוני מדיניות, אבל זו לא מדיניות מחייבת אלא סוג של הצעה (אם אני זוכר נכון). אולי @מקף יוכל להאיר את עיניינו בקישור לדיון? נריה - 💬 - 21:20, 23 בנובמבר 2023 (IST)

עשרים אלף מיל מתחת למים[עריכת קוד מקור]

היי איש, שבת שלום. בקשה לי אלייך. כשאתה מעלה תמונת עטיפת ספר חדשה כמו זו , בבקשה דאג לשבץ את התמונה הישנה במקום אחר בערך, כפי שעשיתי כאן, שאחרת היא נשארת ללא שימוש, וזה ממש לא בסדר, כי אנשים עבדו על התמונה והשקיעו בנִיראוּתה. תודה ושבת שקטה נטולת רקטות. ירונש שיחה 13:16, 18 בנובמבר 2023 (IST)

תודה על תרומתך[עריכת קוד מקור]

תודה על הרצון והסבלנות בקידום של הערך רכבת משוריינת 2A02:6680:1108:7FB5:A475:D60A:3157:46D201:00, 20 בנובמבר 2023 (IST)

כוכב הדרכה![עריכת קוד מקור]

כוכב המדריכים
תודה על העזרה בניהול הצבעת המחלוקת ועל הסברים והצעות בנוגע לדיונים של שינוי שם. SigTif - שיחה 07:27, 24 בנובמבר 2023 (IST)

שוב מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

הפעם בדף ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:מתקפת הפתע על ישראל (2023). הסבלנות אינה בלתי מוגבלת, ומלחמות עריכה נוספות יגררו חסימה ארוכה יותר. בברכה, דגש - שיחה 02:17, 1 בדצמבר 2023 (IST)

דפים המפנים לדף הפירושונים "האחים דופלאס"[עריכת קוד מקור]

  1. אמנדה פיט‏ (האחים דופלאס)
  2. דוהרת‏ (האחים דופלאס)
  3. קייטי אסלטון‏ (האחים דופלאס)

בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 09:21, 22 בדצמבר 2023 (IST)

ראיתי שתוקן. תודה. ‏Virant‏ (שיחה) 10:05, 23 בדצמבר 2023 (IST)

שלום, אני צריך הרבה עזרה עם החלק הדקדוקי של המאמר "קופה ריו"[עריכת קוד מקור]

שלום חברי היקר. אני צריך עזרה דקדוקית כדי שהמאמר יהיה מוכן לצפייה. אם תוכל לעזור לי אודה לך מאוד, כי אני לא יודע לדבר עברית. כתבתי מאמר זה כדי לתת מידע נוסף על ה"קופה ריו", תחרות בין יבשתית חשובה מאוד שהחיתה את הגאווה להיות ברזילאי באותה תקופה! אז אם תעזרו לי לתקן את השגיאות הדקדוקיות, המאמר יהיה מוכן לפרסום לקהל הרחב! אם תעזרו לי אני אהיה אסיר תודה! FutebolBrasileiro777 - שיחה 01:19, 24 בדצמבר 2023 (IST)

שלום. המקום לבקש בו עזרה הוא כאן או כאן. בהצלחה, יוניון ג'ק - שיחה 03:21, 24 בדצמבר 2023 (IST)

דפים המפנים לדף הפירושונים "קרב עזה (פירושונים)" עקב השינוי שביצעת בדף ההפניה "קרב עזה"[עריכת קוד מקור]

  1. 310-319 לפנה"ס‏ (קרב עזה)
  2. אלכסנדר ינאי‏ (קרב עזה)
  3. אלשיה‏ (קרב עזה)
  4. אנטיגונוס מונופתלמוס‏ (קרב עזה)
  5. דמטריוס פוליורקטס‏ (קרב עזה)
  6. היסטוריה של קפריסין‏ (קרב עזה)
  7. יהדות מצרים‏ (קרב עזה)
  8. כתובת בעלשמם‏ (קרב עזה)
  9. כתיון‏ (קרב עזה)
  10. מניין השטרות‏ (קרב עזה)
  11. סלאוקוס הראשון‏ (קרב עזה)
  12. סלמיס (קפריסין)‏ (קרב עזה)
  13. קוילה-סוריה‏ (קרב עזה)

Virant‏ (שיחה) 14:37, 24 בדצמבר 2023 (IST)

Virant‏ (שיחה) 16:57, 24 בדצמבר 2023 (IST)

הערך "בלעדיהם"[עריכת קוד מקור]

הי
אני עורך קצת את הערך שכתוב טוב לבקשת מקימי העמותה ומדייק כמה נושאים.
שם העמותה כפי שמופיע בדף הינו שגוי.
המילה "סיוע" אינה אמורה להופיע בכותרת, אלא כפי שכתוב בתוכן.
ז"א במקום:
"בלעדיהם – עמותה לסיוע ותמיכה במשפחות הנעדרים"
בלעדיהם – עמותה לתמיכה במשפחות נעדרים
מי יוכל לסייע?
בתודה

ד.א - שיחה 22:00, 1 בינואר 2024 (IST)

Dov panda, פרסם את ההודעה הנ"ל בדף השיחה של הערך. יוניון ג'ק - שיחה 10:08, 2 בינואר 2024 (IST)

זיוה[עריכת קוד מקור]

כיוון שראיתי שגם אתה עוסק בניטור אחר ההשחתות שלה: כשאתה מזהה בובת קש חדשה, אני ממליץ לך לתעד אותה בדף המעקב כאן. ככה נוכל לוודא שהמשתמשים שלה לא נעלמים מתחת לרדאר. TheStriker - שיחה 17:00, 14 בינואר 2024 (IST)

זה משנה? יוניון ג'ק - שיחה 19:10, 14 בינואר 2024 (IST)

עמיר מנחם[עריכת קוד מקור]

שלום, רציתי לבקש שתעזור לי לפתוח דיון שחזור על עמיר מנחם כי אין לי עכשיו זכות הצבעה. מנחם הוא המייסד של חמש אצבעות, שהוא בעיקר ארגון חינוכי שפועל לקדם דור חדש של מנהיגות. הכושר הקרבי הוא חלק מהותי בארגון אבל העיקר הוא הנושא של מצוינות ערכית. חוץ מזה הוא הקים יוזמות חברתיות שונות כגון "שיח לוחמים" והוא מרצה בכיר בפורומים צבאיים, בייחוד לצוערים בה"ד 1. בתנועה של חמש אצבעות יש אלפי אנשים ועוד אלפי בוגרים, והיא גדלה בקצב אדיר. בשנים הבאות היא עומדת לפתוח מכינה קדם צבאית שנייה (אחת בזיכרון יעקב והחדשה תהיה בעוטף) כמו גם בית ספר. התנועה גם מתעסקת בהרבה יוזמות חברתיות והרבה מאוד מהבוגרים שלה הם היום קצינים בקבע. מקווה שהצלחתי לשכנע אותך בחשיבות של הערך ושתוכל לעזור לי, אם תרצה לקרוא עוד על מנחם: מנהיגות דרך ספורט: התנועה לשינוי חברתי, עמיר מנחם בחדשות 12 בראיון על הנופלים מחמש אצבעות. תודה מראש אסף טל דורון 317 - שיחה 10:21, 22 בינואר 2024 (IST)

אני מציע שתפתח את הדיון הזה בעצמך - לכשתהיה לך זכות הצבעה. יוניון ג'ק - שיחה 11:57, 22 בינואר 2024 (IST)

למה מחקת את העריכות שלי? לא זכור לי שאתה צד בעמדה זו? שחזר עצמך. בורה בורה - שיחה 22:23, 22 בינואר 2024 (IST)

כתבתי לך בדף השיחה שלך. יוניון ג'ק - שיחה 22:24, 22 בינואר 2024 (IST)

שיחת משתמש:Knight978[עריכת קוד מקור]

היי, למה ברכת משחית בויקיפדיה בברכת ברוך הבא לפני שביצע עריכה אחת מועילה? מרווין האנדרואיד הפראנואיד - שיחה 21:11, 25 בינואר 2024 (IST)

מה נגמר בסוף עם כל הערכים על השחקנים?[עריכת קוד מקור]

נעלמו מדיוני החשיבות - הם נמחקו? Hila Livne - שיחה 20:07, 5 בפברואר 2024 (IST)

נמחקו, אך חלקם נוצרו מחדש על ידי המשתמש Oril12345. יוניון ג'ק - שיחה 22:18, 5 בפברואר 2024 (IST)
סורי שאני מתערב בדיון, אבל אני נתקל בערכים האלה מלא והם הכי לא בשלים גם במידה והשחקנים בעלי חשיבות למה לא חוסמים את המשתמש פשוט ? --King G.Aשיחה 22:21, 5 בפברואר 2024 (IST)
לדעתי צריך חונכות מנדטורית. יוניון ג'ק - שיחה 22:22, 5 בפברואר 2024 (IST)
כן אבל בינתיים להגביל אותו בעריכות משהו? כי יש מלא ערכים חדשים שהוא פותח כאנונימי וגם כרשום שסתם עכשיו במצב לא טוב. King G.Aשיחה 22:23, 5 בפברואר 2024 (IST)
אין לי מושג. יוניון ג'ק - שיחה 22:24, 5 בפברואר 2024 (IST)
@King G.A @יוניון ג'ק זה מה שאני הצעתי. להעביר כל ערך לטיוטה. אלו ערכים ללא מקורות. חלקם בעלי חשיבות אם היה טורח לחפש להם מקורות. איך מטילים חונכות מנדטורית? אני מונה לחנוך אותו רק לא לאפשר לו להעלות ערים בצורה כזו Hila Livne - שיחה 08:55, 8 בפברואר 2024 (IST)
לדעתי גם הכל לטיוטה יש כאלה שהם שיחקו רק בדמיות משנה לרגע ולא משהו גדול אפילו שיביא חשיבות. King G.Aשיחה 18:27, 8 בפברואר 2024 (IST)

הסבר על טעות בתבנית שינוי שם[עריכת קוד מקור]

שלום יוניון, תוכל בבקשה להסביר לי במה טעיתי כשהצבתי תבנית שינוי שם בערך טנטרום? ארשום לעצמי כדי שלא אחזור על הטעות. תודה, SigTif - שיחה 09:40, 8 בפברואר 2024 (IST)

SigTif, היה עליך להקליד {{ס:שינוי שם}}, ולא כפי שעשית. יוניון ג'ק - שיחה 01:09, 9 בפברואר 2024 (IST)

תודה והערכה[עריכת קוד מקור]

הי, יוניון. חשוב לי להודות לך על כל מה שאתה עושה בניטור. אני שוב ושוב נתקל בשם שלך בדף הבקשות ונזכר שבעבר היה נדמה לי שאתה מרבה מדי לבקש מחיקה של ערכים, אז לא - טוב מאוד מה שאתה עושה ואם אתה טועה יהיו מי שיבהירו חשיבות, אם לא היית ממשיך - חסרונך היה מורגש מאוד. כבר כמה פעמים השבוע שממש התפעלתי מהעבודה היסודית שלך. אני לא מחלק מחמאות באופיי, אז קח את זה כמחמאה של ממש. לילה/בוקר טוב. ביקורת - שיחה 03:37, 9 בפברואר 2024 (IST)

לקחתי! תודה רבה. יוניון ג'ק - שיחה 08:58, 9 בפברואר 2024 (IST)

ערכים המקושרים לדף הפירושונים "Like That"[עריכת קוד מקור]

שלום. כרגיל, נדרש לתקן אחרי שינוי כזה:

  1. Hot Pink‏ (Like That)
  2. Say So‏ (Like That)
  3. דוג'ה קאט‏ (Like That)
  4. דיסקוגרפיה של דוג'ה קאט‏ (Like That)
  5. פרסי הווידאו קליפים של MTV לשנת 2020‏ (Like That)
  6. פרסי המוזיקה של בילבורד 2020‏ (Like That)

בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 15:01, 4 באפריל 2024 (IDT)