שיחת משתמש:Liadmalone/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Liadmalone, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 02:49, 11 בפברואר 2010 (IST)

בעיות בהעלאת תמונות בויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

Hi Liadmalone,
you might comment to the problems with your image uploads on your talkpage in Commons. --Túrelio - שיחה 15:47, 4 באפריל 2010 (IDT)

קטגוריית יוסף בן מתתיהו[עריכת קוד מקור]

מה הנימוק/הרציונל שלך להוספת ערכים לקטגוריית יוסף בן מתתיהו? עם ישראל חי - שיחה 17:08, 18 באוגוסט 2010 (IDT)

ראיתי שקימת קטגוריה כזאת ובתור מעריץ שלו זה מאד מצא חן בעיני. נראה לי מאד הגיוני שאם הערך "יודפת" נמצא שם, אין שום סיבה שלא יהיו שם עוד הרבה ערכים אחרים שרוב הידוע לנו עליהם בא מספריו של יוסף. למשל: מצדה, המרד הגדול, יוחנן מגוש חלב, טיטוס וכו'...Liadmalone - שיחה 17:22, 18 באוגוסט 2010 (IDT)

זה לא מקובל. בקטגוריה צריכים להופיע ערכים על בן יוסף, על כל אחד מספריו, על יודפת כי הוא פיקד עליה, המרד הגדול כי הוא היה שותף ומראשי המדווחים, ואפשר להוסיף ערכים על נושאים שהוא מקור המידע היחיד או העיקרי שלהם. למשל התרפויטים. עם ישראל חי - שיחה 17:26, 18 באוגוסט 2010 (IDT)

אני מבין שיש דילמה, אבל מה שמקובל יכול להשתנות. אם הערכים היחידים שיכולים להיכנס לקטגורית יוסף בן מתתיהו הם 4 ספריו, אין בעצם טעם לקטגוריה כזאת. שמות הספרים מאד בולטים בתוך הערך עצמו. יש לטעמי חשיבות רבה בהרחבת הקטגוריה להרבה מאד מושגים שיוסף הוא מקור המידע העיקרי, אם לא בלבדי, עליהם. יודפת היתה קימת גם לפני שיוסף פיקד עליה ובכל זאת מישהו החליט לכלול אותה בקטגוריה. מדוע, אם כן, לא להכניס את גמלא, שגם עליה היה אחראי בתור מפקד הגליל? מה עם מצדה שנזכרת אך ורק בספרו? האם אספסיאנוס וטיטוס לא מככבים בספריו? ומה עם הפירוט שלו על השושלת החשמונאית או ההרודיאנית, שהוא המקור העיקרי לידוע לנו עליהם? הכנסת כל הערכים הללו לקטגורית "יוסף בן מתתיהו" תסייע רבות לכל מי שמעונין לקבל מידע על מה שכתב ולא קרא את ספריו. מאד מקוה שהצלחתי לשכנע. אני אמשיך להוסיף ערכים לקטגוריה, ע"פ הקריטריונים שפירטת למעלה. אם זה לא נראה לך, זה לא בגלל שאני מנסה לעשות דוקא. אני מנסה לפי שיקול דעתי, מה שלא נראה לך, תסיר. אני מניח שאתה מתמצא בנושא ולא תסיר רק מתוך בורות. תודהLiadmalone - שיחה 17:47, 18 באוגוסט 2010 (IDT)

דבר כזה איננו מקובל בוויקי. תאר לעצמך שבערך על נפוליון נגיד יהיו 2000 קטגוריות של היסטוריונים שכתבו עליו ועוד 2000 מקומות בהם ביקר ועוד 2000 קט' על חוקים שיזם. גילגמש שיחה 17:59, 18 באוגוסט 2010 (IDT)
בערך על יוסטוס יש הצדקה לקטגוריה כי כל הידיעות אודותיו שאובות מכתבי יוסף בן מתתיהו, בערך על האיסיים, יוספוס היה אחד המקורות ולא היחיד ולכן הקטגוריה לא מוצדקת. עם ישראל חי - שיחה 18:01, 18 באוגוסט 2010 (IDT)
אני מבין שהעובדה שיוסף הוא זה שגילה לנו מה זה הצוק המוזר הזה שמתנשא מעל ים המלח וסיפר לנו את כל מה שקרה שם, לא מצדיקה את הכנסת הערך "מצדה" לקטגוריה...Liadmalone - שיחה 18:19, 18 באוגוסט 2010 (IDT)
הצוק קיים פיזית (להבדיל ממסמכים כמו העדות הפלוויאנית ואישים כמו יוחנן מגוש חלב. המקום נחפר על ידי גדולי הארכיאולוגיים שמצאו בו ממצאים. מי שבנה אותו היה הורדוס ומי שהתבצרו בו היו הקנאים ולכן לא שייך לפלביוס (גם הפרושים והצדוקים לא, התרפוייטים כן כי מוזכרים רק אצלו והאיסיים - גבולי כי יש את מגילות ים המלח עם ישראל חי - שיחה 18:25, 18 באוגוסט 2010 (IDT)
הצוק קיים כמו עוד מאות צוקים אחרים במדבר יהודה, אבל הוא לא היה נחפר אילולא היה כתוב אצל יוסף שיש בשביל מה לחפור! יוסף הוא זה שגילה לך שהורדוס בנה אותו וזה שגילה לך שהיו בכלל "קנאים" שהתבצרו שם. לכן בהחלט "שייך" לו. אבל אני נכנע, אני חושב שמיציתי את מה שיש לי לומר. יותר חשוב לי אם מישהו מכם יוכל לעזור לי בהתמודדות עם ההגבלות החמורות בעניני זכויות יוצרים על תמונות. מה עושים עם תמונה פרטית שצולמה לפני 60 שנה והצלם לא ידוע או נפטר? שאלה נוספת: "אישור בכתב", הכונה באופן מילולי, או מספיק במייל? אני אובד עצות...Liadmalone - שיחה 18:35, 18 באוגוסט 2010 (IDT)
חפש תשובה בויקיפדיה:זכויות יוצרים גילגמש שיחה 18:49, 18 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום ליעד, האם תוכל להוסיף ליד תרגום הכתובת שהוספת בערך את מקור התרגום? מי תירגם ומאין לקחת את התרגום. יש לשמור על זכויות המתרגם . תודה Hanay שיחה 12:33, 10 בדצמבר 2010 (IST)

שלום חנה, הוספתי הערת שוליים עם ציון המקור. האם זאת הדרך הנכונה לציון מקור? אם לא, אשמח אם תלמדי אותי. אגב, זה מספיק לציין את המקור, כדי להשתמש בתרגום? ואם אני דובר ארמית שוטפת, למה שיהיה למישהו זכויות יוצרים על שפה? תודה Liadmalone - שיחה 13:08, 10 בדצמבר 2010 (IST)
שלום אלעד. ראיתי, ההוספה תקינה למרות שבויקיפדיה העברית מעדיפים את התבנית העברית להערה ראה תבנית:הערה. אם התרגום הוא שלך אז יש לציין זאת בטקסט ולכתוב (תרגום חופשי). אנחנו לא מכניסים לויקיפדיה מחקר מקורי שלנו.אין לאף אחד זכויות יוצרים על שפה, יש למתרגם זכויות יוצרים על התרגום הספציפי. הרי אין תרגום אחד זהה למישנהו.
הערה נוספת להתנהלות בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. Hanay שיחה 13:17, 10 בדצמבר 2010 (IST)

שלום,

בוויקיפדיה העברית לא מקובל לקשר לוויקיפדיה בשפה זרה כלשהי מגוף הערך, אלא רק באמצעות החלק של הבינוויקי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:11, 12 בדצמבר 2010 (IST)

{{דבר}} דרך - שיחה 00:07, 5 בינואר 2011 (IST)

כל הכבוד! על הערך החדש! מרתק! תודה לך! Itzuvitשיחהויקיפדיה בצבע 16:02, 3 בנובמבר 2011 (IST)

אגב, האם לא עדיף לשנות את שם הערך לשלומית הראשונה? כתבתי על כך בדף השיחה של הערך. אודה להתייחסותך :) Itzuvitשיחהויקיפדיה בצבע 16:15, 3 בנובמבר 2011 (IST)
התיחסתי לנושא בזף השיחה של הערך. אשמח לשמוע תגובה:) הוספתי בינתיים מפה, והייתי שמח אם מישהו היה מוצא "עץ משפחה" ברור לעין, שיוכל להמחיש את הקשר המשפחתי בין האישים המוזכרים שם.Liadmalone - שיחה 17:28, 3 בנובמבר 2011 (IST)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. ראשית ברכות חמות על עבודתך. שנית במידה ואתה משתמש באותו הסימוכין מספר פעמים לאורך הערך, אין צורך לרושמו מספר פעמים. צורת העבודה היא כדלקמן. בפעם הראשונה בה מסתמכים על המקור רושמים {{הערה|שם=דוד|ציון המקור הרלוונטי}} החל מהפעם השנייה והלאה רושמים {{הערה|שם=דוד}} . ה"דוד" רק להמחשה, תוכל לבחור כל שם שתרצה. כמובן יתכן ויהיו כמה מקורות שחוזרים מספר פעמים ולכל אחד מהם יש לבחור שם אחר. דוגמא לתוצאה שתתקבל תוכל לראות בהערות שוליים מספר 2 ו-3 כאן: כיוס#הערות שוליים. תודה והמשך עבודה פורייה Assayas שיחה 19:45, 6 בדצמבר 2011 (IST)

תודה רבה! Liadmalone - שיחה 20:17, 6 בדצמבר 2011 (IST)

ערך מרתק, תקופה מרתקת. תודה--הוי ארצי - שיחה 20:54, 6 בדצמבר 2011 (IST)


שמתי לב לתרומתך הרבה לוויקיפדיה העברית, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!

בברכה, רועישיחה 21:35, 6 בדצמבר 2011 (IST)

כנ"ל הערך מנחם בן יהודה, הגיע הזמן כבר באמת שיהיה עליו ערך הוי ארצי - שיחה 03:42, 19 בינואר 2012 (IST)

תודה על הערך הנחוץ! Ranbar - שיחה 21:25, 29 בינואר 2012 (IST)

אני זקוק לעזרה בקשר לתמונה. העליתי אותה ללא רשיון, כי אני לא יודע איזה רשיון מתאים, והאם בכלל ניתן להעלות אותה ללא מידע על הצלם. אני עדיין לא מבין בזה כלום, אשמח אם מישהו יציל את המצב לפני שהיא תימחק. זה יהיה חבל מאד! Liadmalone - שיחה 23:20, 29 בינואר 2012 (IST)
היי ליעד. מכיוון שאין לך פרטים על התמונה, תוכל להעלות אותה לויקיפדיה העברית (לא לויקישיתוף) תחת שימוש הוגן מכיוון שמדובר באדם שאיננו בחיים. בברכה, Itzuvitשיחהויקיפדיה בצבע 02:18, 30 בינואר 2012 (IST)
עיצובית (אפשר לקרוא לך כך?), תודה רבה. אעלה אותה לויקיפדיה העברית, אבל חבל לי על כך שהיא לא תהיה זמינה גם לויקיפדיה בחו"ל, כי שמחוני נזכר בהרבה מקומות לועזיים, באנגלית וגרמנית. מה התנאים בויקישיתוף להעלאת תמונה שצולמה לפחות לפני 86 שנה (!)? האם זה תלוי בשנת מותו של הצלם ולא שנת צילום התמונה? תודה מראש על העזרה. Liadmalone - שיחה 12:54, 30 בינואר 2012 (IST)
לגבי "עיצובית" ברור :), באשר לשאלתך, יש כל מיני אישורים מיוחדים גם בויקישיתוף, אולם בבעיות מהסוג הנ"ל אני פונה אל מתניה (שיחה | תרומות | מונה) שמומחה לנושא. לויקיפדיה העברית זה יותר פשוט. אגב, אם התמונה צולמה בישראל (ולצערינו היא לא), אז אפשר היה להעלות אותה כי פגו עליה זכויות היוצרים. אבל ברגע שהיא צולמה בחו"ל זה מסובך יותר. Itzuvitשיחהויקיפדיה בצבע 13:47, 30 בינואר 2012 (IST)
תודה רבה. אפנה אליו. Liadmalone - שיחה 01:14, 1 בפברואר 2012 (IST)

בוקמרקלט[עריכת קוד מקור]

שלום,

בעקבות הכתבה לעכבר העיר שהוספת זה עתה אני מניח שתשמח להכיר את ויקיפדיה:בוקמרקלטים. תשמור את הקישור במועדפים, גש לכתבה, לחץ על הקישור שבמועדפים וקבל טקסט מוכן להעתקה והדבקה. נויקלן 15:44, 5 ביוני 2012 (IDT)

פלוטרכוס ועוד[עריכת קוד מקור]

שלום ליעד,

שמתי לב לפועלך הענף בתחום העת העתיקה. יש לי הערה לגבי פלוטרכוס:

ראשית, מדובר בהיסטוריון יווני ולא רומי. שנית, הוא לא כתב ספר ששמו "חיי אישים: אנשי רומי". אף על פי שכך תורגם הספר לעברית. הספר הוא כמובן "חיי אישים מקבילים" או בקיצור "חיי אישים" אני חושב שכך ראוי להתייחס לספר הזה (וכך התייחסתי אליו בכתיבתי) כי יש חשיבות להקבלה שעושה פלוטרכוס - הוא הרי הצמיד לכל רומאי את היווני המקביל. שנית, אני חושב שצריך לכתוב במפורש בהערת שוליים: "מחבר X ספר Y פרק Z ולא בקיצור: מחבר X:‏ 3.4.5 כמו שנהוג בספרות אקדמית כי הערת השוליים מופנת לקורא שלאו דווקא מכיר את המוסכמות האקדמיות. אשמח להתייחסותך לנושא.

שנית, תקפיד בבקשה על התקופות: תקופת האימפריה היא רק מהפרפיקט. בתקופת פומאוס יש להתייחס לזה כאל "רפובליקה" וכך גם מחולקים הערכים אצלנו.

כמו כן, הורדתי היום שני ציטוטים גדולים (מתוך שלושה) שהוספת לערך שודד ים בהתייחסותך לעת העתיקה: יצא שרוב הפרק זה ציטוטים. זה מיותר.

אשמח לסייע לך בכתיבה ובכל עניין אחר. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 14:58, 5 ביולי 2012 (IDT)

שלום גילגמש,

תודה על התיקון, התיחסתי אליו כרומאי בהקשר התרבותי-תקופתי וזה לא מדויק.
אני מודע לצורתו המקורית של הספר (ביוגרפיות מקבילות), אבל אם הוא לא מופיע כך כיום, כי רק חלק מכל הביוגרפיות נשתמרו, ולכן זה לא נראה לי רלונטי שהיתה ביוגרפיה יוונית מקבילה לפומפיוס. אני דוקא כן משתדל לחשוב תמיד על הקורא ההדיוט ולכן כתבתי "אנשי רומי", כדי שלא יחפשו בטעות בספר (שתורגם בנפרד) "אנשי יוון". אני פשוט לא בטוח אם לכנות את הקטעים "פרק" או "פסקה" וכו'.
כתבתי "האימפריה הרומית" כי בעיית הפיראטים נמשכה גם מאוחר יותר, במאה הראשונה לספירה, גם אם לא כתבתי על כך. לא השתמשתי במושג "רפובליקה" כי בתקופת מאריוס וסולא המושג הזה כבר התרוקן מתוכן, אבל רומא כבר שלטה באזורים נרחבים סביב הים התיכון. בכל הענינים האלה תקן בבקשה כראות עיניך.
מה שמפריע לי זה הורדת הציטוטים. הציטוט הראשון חשוב מאד לדעתי, כי מעבר לתיאור המוחשי של שודדי-ים ופעולותיהם במאה ה-1 לפנה"ס, יש בו גם מידע חשוב - מספר האניות שברשותם ומספר הערים שכבשו. הפרטים האלה חייבים להישאר, בצורה זו או אחרת. הציטוט השני אמנם לא מביא מידע חשוב, אבל מספק תיאור צבעוני, לא פחות מהאיורים הילדותיים שבגוף המאמר. מה דעתך שנשאיר אותם (או לפחות אחד מהם), אולי כציטוט רגיל ללא הדגשה?
תודה,
Liadmalone - שיחה 15:48, 5 ביולי 2012 (IDT)

לא חשוב שהמושג "רפובליקה" התרוקן מתוכן. כך נהוג לחלק את רומא: מלוכה-רפובליקה-קיסרות. אי אפשר להשתמש בטרמינולוגיה אחת בערך הראשי ואז לבלבל את הקורא בערך משנה. לגבי ציטוטים: את המידע יש להגיש בטקסט זורם. ציטוט הוא רע כי הוא לא ניתן לעריכה. תאר לעצמך שכל הערכים בהיסטוריה היו ציטוטים מהיסטוריונים. צריך לכתוב בשפה אנציקלופדית את הפרק. השארתי את הציטוט הראשון בלב כבד - גם הוא מיותר כמו כל יתר הציטוטים. פשוט צריך לכתוב את מה שהתרחש שם. לגבי חלוקה לפרקים: המספר הראשון מציין את הספר, השני את הפרק והשלישי את הפסקה. חשוב לציין את זה בצורה הזאת כי מעטים מהספרים תורגמו. זה יעזור לקורא להשתמש גם בספרות שלא תורגמה לעברית. פעמים רבות סטודנטים נעזרים בויקי וזה חשוב. לגבי שם הספר: אני חושב שעדיף להצמד במקרה הזה למקור ולא לתרגום. לדעתי, ההוצאה עשתה טעות כשהפרידה את הספרים לשני כרכים ורוקנה בכך מתוכן את כוונת המחבר. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 22:54, 5 ביולי 2012 (IDT)
לקחתי לתשומת לבי. אחזיר את הנתונים החשובים, ללא ציטוט. Liadmalone - שיחה 15:35, 6 ביולי 2012 (IDT)

בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום Liadmalone,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, Itzuvit - שיחה 18:10, 6 ביולי 2012 (IDT)

אין לי הרבה מושג מה זה אומר, אבל זה נשמע חיובי... תודה. זה בעקבות משהו שכתבתי שאהבת? Liadmalone - שיחה 16:58, 7 ביולי 2012 (IDT)
ראה ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים. אדאג להוסיף את הקישור לתבנית המודיע על שינוי-סטטוס זה, כדי שיהיה ברור לכולם. מזל טוב! אנו סומכים עליך. ‏Ldorfman‏ • שיחה 14:16, 12 בספטמבר 2012 (IDT)

תודה על תרומתך לוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

צחי לרנר - שיחה 16:13, 9 בספטמבר 2012 (IDT)

באופן כללי או בעניין ספציפי? Liadmalone - שיחה 16:22, 9 בספטמבר 2012 (IDT)
כללי. צחי לרנר - שיחה 14:44, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
קבל קרדיט על תנופה חדשה שקבלתי בזכותך, בענין זכויות על תמונות והשימוש בהן בערכים שכתבת על תיאטרון. Liadmalone - שיחה 14:51, 13 בספטמבר 2012 (IDT)
שימחתני. צחי לרנר - שיחה 01:21, 19 בספטמבר 2012 (IDT)

ייעוץ טכני[עריכת קוד מקור]

שלום לך, לקבלת ייעוץ טכני אנא פנה להבא לויקיפדיה:דלפק ייעוץ ולא ללוח המודעות. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:03, 17 בנובמבר 2012 (IST)

אוקייי..... Liadmalone - שיחה 21:15, 17 בנובמבר 2012 (IST)

שלום ליעד, העלית טענה בדף השיחה כנגד המשפט שהופיע שם על"פעולות אלו בוצעו בהתאם למדיניות שנקבעה לפני ה-15 במאי לפיה יש לגרום לפינוי כלל האוכלוסייה הערבית בין תל אביב לזכרון יעקב". בעקבות הערתך שם, בדקתי את הנושא, ואתה צדקת שהמשפט הזה שגוי. אתה מוזמן לקרוא את מה שכתבתי שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:25, 24 בנובמבר 2012 (IST)

שלום ליעד, העלית את הערך ויצרת קישור לויקפדיות אחרות בשיטה הישנה של בינוויקי. האם אתה מודע לכך שהויקיפדיה העברית עברה לויקינתונים? להסבר איך עושים זאת ראה עזרה:ויקינתונים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:57, 16 בפברואר 2013 (IST)

--TheRamtzi - שיחה 17:24, 8 במרץ 2013 (IST):)

אין בעד מה. אני מבין שהערך עבר תהליך כתיבה, כי כרגע הוא נראה "לפי הספר". ראה את דוגמת תבנית הערת השוליים שהכנסתי (אם ההערה לא מתיחסת ליותר ממקום אחד, אין צורך בחלק "|שם=|" בתוך ההערה. לא מצאתי קישור לקרן ואלנברג ולכן לא הכנסתי רפרנס גם לשם. ריבוי מקורות מוסמכים ומראי-מקום יעזור לערך להתקבע ולהתרחב.
אל תכעס על ענין התמונה. זה נושא רגיש בויקיפדיה, שחייבת לשמור על חוקי זכויות היוצרים. אני בטוח שלא היית רוצה לקבל פתאום תביעה מהוצאת הספרים שהוציאה את הספר עם התמונה הזאת. Liad Malone - שיחה 17:35, 8 במרץ 2013 (IST)
שוב תודה, אני לא כ"כ ידעתי איך לשים הערות. משתדל ללמוד ;)
בעניין התמונה, אני לא דואג, יש רישיון שימוש הוגן בויקיפדיה לסריקה של תמונה מתוך ספר(גם אם הספר מוגן בזכויות יוצרים). זה נקרא שימוש הוגן והוא מוכר. יש פה איזה עניין מעבר. כנראה משום שלא הייתי מוכן להיכנע אחרי שהערך נמחק לי כמה וכמה פעמים(הטענה הייתה שהוא לא "בשל").
אגב פרסמתי בנושא זה את הפוסט הבא בויקיפדיה:כיכר העיר.
ושוב תודה :) תבוא כל יום
--TheRamtzi - שיחה 18:16, 8 במרץ 2013 (IST)

תודה טייק 2[עריכת קוד מקור]

על העזרה בברכת שככה לו בעולמו :)
--TheRamtzi - שיחה 02:24, 28 במרץ 2013 (IST)

איכות ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה הוקם לאחרונה מיזם חדש בשם מיזם איכות ויקיפדיה. מטרת המיזם היא לשכתב, להרחיב ולשפר את הערכים הלקויים בוויקיפדיה.
אשמח לראות את פעילותך במיזם. כדאי לכתוב את שמך בטבלת המשתתפים במיזם ולהוסיף את תבנית המשתמש אל דף המשתמש שלך.
יחד, נוכל להפוך את ויקיפדיה לאיכותית יותר.

תודה רבה,
The Beatle Man - שיחה 23:25, 30 במרץ 2013 (IDT)

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף בר פאלי. הסיבה לכך היא: ראית שם מידע אנציקלופדי?. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • צִבְיָהשיחה • כ"ז בסיוון ה'תשע"ג 00:51, 5 ביוני 2013 (IDT)

צודקת, אפילו מעבר לכך. זה תעלול יחצ"ני והבנתי את זה מיד אחרי שהוספתי. Liad Malone - שיחה 00:54, 5 ביוני 2013 (IDT)
תודה על העזרה, רציתי לדעת אם אתה רואה בעיות בערך הנוסף שלי - אבן חוף

ושוב תודה. Nlasker - שיחה 16:25, 6 ביוני 2013 (IDT)

תודה שאתה עובר על ערכיי[עריכת קוד מקור]

הי ליעד, תודה שאתה עובר על ערכיי, תמיד יש תקלדות שאני לא רואה למרות שאני בודקת. טוב לדעת שיש מישהו שעובר ומתקן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:03, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום ליעד. פניתי אליך כי עזרת לי מאוד בפעם הקודמת, כששאלתי את חנה משהו והיא לא התעניינה בלעזור. אני רוצה ליצור ערך בשם 'האלכימאי' על הספר הראשון בסדרה הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות. הבעיה היא שיש הפניה לערך האלכימאי (פאולו קואלו). האם תוכל להסיר את ההפנייה?

שלום. נהוג להוסיף חתימה בסוף הדברים, כדי שנדע עם מי מדברים. אם הנך משתמש רשום, החתימה מתבצעת ע"י הקשת 4 מקשי "טילדה" (~~~~). אני מניח שאתה משתמש:נועם מאורי.
חנה תמיד עוזרת, כנראה הקדמתי אותה בבקשתך הקודמת. דבריך לא כל כך ברורים לי. את הערך הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות: האלכימאי כבר יצרת וההפניה נראית תקינה. אני מבין מכך שפניתך כבר טופלה. אם לא, אשמח אם תסביר לי באופן יותר מדויק את הבעיה. Liad Malone - שיחה 12:47, 7 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום, למה התכוונת כשכתבת בערך "כנהוג באותה תקופה לקחה מהם בני-תערובות"? זה מאוד לא מובן. תודה, 77.126.163.160 08:00, 12 בספטמבר 2013 (IDT)

שלום, בתרגום אברהם שליט לקדמוניות היהודים, ספר 13, סעיף 409, כתוב "הכפילה את חילה עד שהפילה פחד על השליטים מסביב ולקחה מהם בני־תערובות".
"בני תערובות" היא צורה ישנה של מה שקוראים היום "בני ערובה". היא מופיעה כך בכל התרגומים וספרי ההיסטוריה הישנים בעברית. ההבדל ביניהן הוא שבזמן ש"בני ערובה" מוחזקים בכח, "בני תערובת" (בדרך כלל בניהם של שליטים) נמסרו מרצון, כחלק מהסכם מדיני/דיפלומטי/משפחתי. המתרגם בחר לכתוב גם את "תערובות" ברבים (ולא "תערובת" ביחיד) ואני לא מתימר לתקן לו את העברית.
"כנהוג באותה תקופה" - החזקת בני תערובת היתה דבר מקובל בעולם העתיק (כדי לשמר הסכמים ולהרתיע ממלחמה), לא רק בעולם היווני-רומי בזמנה של שלומציון, אלא גם במזרח הקדום, כמו למשל הגליתו והחזקתו של יהויכין מלך יהודה: "נָשָׂא אֱוִיל מְרֹדַךְ מֶלֶךְ בָּבֶל בִּשְׁנַת מָלְכוֹ אֶת-רֹאשׁ יְהוֹיָכִין מֶלֶךְ-יְהוּדָה מִבֵּית כֶּלֶא. וַיְדַבֵּר אִתּוֹ טֹבוֹת וַיִּתֵּן אֶת-כִּסְאוֹ מֵעַל כִּסֵּא הַמְּלָכִים אֲשֶׁר אִתּוֹ בְּבָבֶל. וְשִׁנָּא אֵת בִּגְדֵי כִלְאוֹ וְאָכַל לֶחֶם תָּמִיד לְפָנָיו כָּל-יְמֵי חַיָּיו. וַאֲרֻחָתוֹ אֲרֻחַת תָּמִיד נִתְּנָה-לּוֹ מֵאֵת הַמֶּלֶךְ דְּבַר-יוֹם בְּיוֹמוֹ כֹּל יְמֵי חַיָּו" (מל"ב כה,כז-ל). Liad Malone - שיחה 13:01, 12 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה רבה. לדעתי כדאי להסביר זאת בערך או בהערת שוליים, לאדם מן היישוב קשה להבין זאת מקריאה. 77.126.163.160 20:46, 16 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה על ההערה. הוספתי לבקשתך הערת שוליים עם הסבר קצר. Liad Malone - שיחה 16:49, 17 בספטמבר 2013 (IDT)

Nachum - שיחה 15:33, 1 באוקטובר 2013 (IDT)

לא הבנתי למה מחקת לי את הקישור ששמתי מהויקיפדיה האנגלית והחלפת אותו לכתבה על ההופעה של ריהאנה בארץ. היה צריך מקור לפתיחה של הערך ואתה מחקת את תבנית הדרוש מקור ששמו שם וגם את הקישור שלי. אשמח להסבר --עומר מימון - שיחה 22:09, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

שלום עומר,
  • מחקתי את הקישור הנ"ל כי לא מקובל לקשר ישירות לערך בויקיפדיה בשפה אחרת.
  • לא החלפתי אותו בכתבה על ההופעה בארץ - החלפתי כתבה אחרת שפורסמה לפני ההופעה ולכן כבר לא היתה רלונטית.
  • אם צריך מקור למידע שנמצא בויקיפדיה באנגלית, אני בטוח שתוכל למצוא גם את המקור עצמו באותו מקום ולקשר אליו ישירות.
  • מחקתי את הערת השוליים שלך, כך שלא יכול להיות שהיתה שם גם תבנית דרוש מקור בו-זמנית.

Liad Malone - שיחה 22:36, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

אוקיי תודה על התשובה אגב את מחקת גם את תבנית הדרוש מקור שהיה ליד השורה אז אני עדיין צריך להביא את המקור הזה? --עומר מימון - שיחה 18:07, 26 באוקטובר 2013 (IDT)

ולגבי משהו אחר: ראיתי שמחקת לי מידע מפסקת הפתיחה שלי בטענה שהיא עמוסה אבל אם לומר את האמת לקחתי את המידע מהויקיפדיה האנגלית וזאת כמות המידע שהייתה בפסקת הפתיחה. מה שגם לא ראיתי לאן העברת את שאר המידע --עומר מימון - שיחה 18:14, 26 באוקטובר 2013 (IDT)

עומר, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
כמו שכבר כתבתי לך למעלה, אם אני לא מפספס משהו - אז לא מחקתי שום תבנית דרוש-מקור. ניתן לראות זאת בהבדל בין הגרסאות בעת העריכה הראשונה שעשיתי, כאן. אם קודם לכן הונחה שם תבנית (אולי מישהו אחר הסיר אותה), רצוי שתכניס את המקור שבו השתמשו בערך באנגלית, אבל רק במידה ובדקת אותו בעצמך. בשום אופן לא להעתיק מקור ב"קופי-פייסט" מבלי לקרוא שהמידע אכן רשום שם.
לגבי פסקת הפתיחה, הנחתי שהיא תורגמה מהערך באנגלית, אבל זה לא רלונטי. לא כל מה שיש שם כדאי להעתיק לכאן. פסקת פתיחה צריכה להיות "מבוא" כללי. את הפרטים לגבי שירים ספציפיים ודירוגם בבילבורד פיזרתי בפרקים הרלונטיים, כשחלק ממנו כבר ממילא היה כתוב שם ואין סיבה לכפילות מיותרת. את העריכה הזאת תוכל לראות כאן. Liad Malone - שיחה 11:06, 27 באוקטובר 2013 (IST)

אוקיי תודה על ההסבר המפורט ולגבי הנקודתיים אני אשתמש בזה לפעם הבאה. לגבי הדרוש מקור אם באמת מישהו אחר מחק אותה ולא אתה אז אני אוותר מלשים את קישור. לגבי העריכה שעשית אני מסכים איתה עכשיו, אולי בכל זאת פסקת הפתיחה הייתה עמוסה מדי והיו כפילויות --עומר מימון - שיחה 18:27, 27 באוקטובר 2013 (IST)

יש לי בעיה בקישורים החיצוניים בדף של ריהאנה. שמתי שתי קישורים חיצוניים כמקורות ולמטה במקום הקישור רשום באדום תבנית: ואת שם האתר של הכתבה ששמתי. המשתמש . Gabiarakelian בדק את זה ואמר שהוא לא רואה בעיה כלשהי. חשבתי אולי אתה תוכל לעזור לי. --עומר מימון - שיחה 19:26, 12 בנובמבר 2013 (IST)

עומר, תיקנתי את התבניות. אני מבין שאין לך תבנית לויקיפדיה בסימניות של הדפדפן. אם אני צודק, קרא את הפרק בוקמרקלט למעלה בדף השיחה הזה. Liad Malone - שיחה 00:32, 13 בנובמבר 2013 (IST)

לא הבנתי על מה מדובר. שמתי כבר קישורים חיצוניים והם היו תקינים --עומר מימון - שיחה 19:41, 14 בנובמבר 2013 (IST)

שמתי את ההערה שלי היום אחרי עריכתי בערך כי פשוט לא רציתי שימחקו את המידע לפני שיקראו את כולו. לגבי התקלדות אני מצטער אם כתבתי בצורה לא טובה אבל אני לא יודע איפה היו הבעיות בדקתי הרבה פעמים ולא ראיתי דבר... --עומר מימון - שיחה 21:01, 20 בנובמבר 2013 (IST)

שמתי לב לעריכות שלך. אני אשחזר את המידע רק הפעם בצורה הרבה יותר טובה. תודה על תשומת הלב. זאת הפעם הראשונה שאני כותב בצורה רצינית בויקיפדיה (היו לי כבר משתמשים קודמים בויקיפדיה אבל אף פעם לא כתבתי בצורה כזאת) אני אנסה להשתפר עם הזמן. אשמח אם אתה תעזור לי או כל משתמש אחר. --עומר מימון - שיחה 22:37, 20 בנובמבר 2013 (IST)

שמתי לב להערה שלך בגרסאות הקודמות. אני אשתדל לפעם הבאה. בינתיים יש עוד משהו לערוך או שאני יכול להמשיך לכתוב בערך?--עומר מימון - שיחה 08:10, 25 בנובמבר 2013 (IST)

עדיין יש עוד עריכות לבצע בערך אם שזה הכול? כי אם כן אני רוצה להמשיך לכתוב דברים נוספים, אבל בינתיים אני נמנע לעשות זאת בגלל כל העריכות. --עומר מימון - שיחה 17:50, 26 בנובמבר 2013 (IST)

עומר, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
אתה לא צריך להימנע מלערוך, אבל אתה צריך לקחת את ההערות שלי לתשומת לבך. אתה חייב לבדוק את העריכות שלך לפני שאתה שומר אותן. בין אם בתצוגה המקדימה או בדף הטיוטה שלך. מה שקורה עכשיו זה שאתה ממהר לערוך ולשמור ועורכים אחרים נאלצים "לנקות" אחריך. שים לב ששוב הסרתי 2 משפטים שאינם מובנים בגלל בעיות "תרגמת". אם אתה מתקשה לתרגם משפטים או מונחים מסוימים, תוכל להיעזר בייעוץ הלשוני. Liad Malone - שיחה 20:47, 26 בנובמבר 2013 (IST)
לא רציתי לכתוב עד עכשיו כדי שלא יהיה התנגשויות עריכה בעיקר. לגבי העריכות שלי, כבר לקחתי את ההערות שלך לתשומת ליבי אם כי נכנסתי לגרסאות הקודמות והסתכלתי על כל התיקונים שלך. לגבי המשפטים שמחקת אני אשכתב אותם מחדש. אני מבטיח להבא לעשות תצוגה מקדימה לעריכות שלי. --עומר מימון - שיחה 23:00, 26 בנובמבר 2013 (IST)

למה נמחקו כמעט כל הקישורים החיצוניים בערך? --עומר מימון - שיחה 20:52, 28 בנובמבר 2013 (IST)

יכול להיות שהעורך האלמוני חשב שמדובר בהערות שוליים מיותרות. מכיון שהסיר מבלי להסביר וערך שלא תחת שם משתמש רשום, כך שגם אין את מי לשאול, אתה בהחלט יכול להחזיר אותן. נדמה לי שאחד הקישורים לא עובד, זה על שיתוף הפעולה עם כריס בראון. בדוק אותו לפני שאתה מחזיר. Liad Malone - שיחה 23:39, 28 בנובמבר 2013 (IST)
אוקיי תודה --עומר מימון - שיחה 12:46, 29 בנובמבר 2013 (IST)

יש לי בעיה אני צריך עזרה דחוף: ביטלתי את כל התיקונים שעשיתי כדי שאוכל לבטל את הגרסה של המשתמש האלמוני אבל זה לא עזר! מה אני עושה עכשיו?! --עומר מימון - שיחה 13:07, 29 בנובמבר 2013 (IST)

לא משנה הצלחתי לסדר את זה--עומר מימון - שיחה 13:19, 29 בנובמבר 2013 (IST)

יש כבר אפשרות להסיר את התבנית מהערך? היא כבר הרבה זמן בערך ולא נראה לי שיש בה טעם כבר --עומר מימון - שיחה 18:05, 1 בדצמבר 2013 (IST)

לדעתי התבנית עדיין מוצדקת. עבדת קשה על הערך והבאת הרבה מידע חדש, אבל הערך עדיין מנוסח רע מאד וסובל מבעיות נוספות. אבל אתה מוזמן לשאול על כך בדף השיחה של הערך. בפסקה האחרונה שם (שיחה:ריהאנה#חשיבות 2) יש נוספים שחושבים כך. Liad Malone - שיחה 00:07, 2 בדצמבר 2013 (IST)
אני כבר קראתי את מה שהיה רשום בדף השיחה אבל זה היה לפני העריכות שלך. לגבי עכשיו אני לא יודע, קראתי מספר פעמים את מה שכתבתי עשיתי שינויים וראיתי את השינויים שלך אבל עדיין לא הצלחתי למצוא מה הבעיה. אם יש מישהו שיוכל לעזור לי אני אשמח --עומר מימון - שיחה 00:32, 2 בדצמבר 2013 (IST)
קודם כל, אתה לא מקפיד לבצע הזחה. ולעניננו, העריכות שלי בערך הזה הן כמו טיפה בים. תיקנתי רק דברים שקפצו לי לעין. אני מציע שתעלה את הנושא בדף השיחה של הערך. שם גם אוכל לפרט יותר. Liad Malone - שיחה 00:40, 2 בדצמבר 2013 (IST)
לגבי ההזחה רציתי לשים בדיוק עכשיו נקודתיים לפני שתראה אבל אני צריך עוד להתרגל לזה. ביצעתי עכשיו שכתובים נוספים בערך אני מקווה שזה לפחות עזר במשהו. אני העלה את הנושא בדף השיחה עכשיו. --עומר מימון - שיחה 00:42, 2 בדצמבר 2013 (IST)
העליתי את הנושא עכשיו בדף השיחה, אתה מוזמן לראות עומר מימון - שיחה 00:45, 2 בדצמבר 2013 (IST)
עומר, כשאתה מזיח, אתה צריך להוסיף נקודותיים נוספים בכל תגובה, כדי שיהיה הבדל במקום שבו מתחילה התגובה. שים לב שמה שקרה עכשיו הוא שיש 5 תגובות רצופות ללא הבדל במיקום תחילת התגובה. ושוב לענין, כתבת שקראת שוב ושוב את הערך ולא מצאת פגם, אבל במבט חטוף לפסקת הפתיחה ניתן לראות מיד ששוב שכחת לשים נקודה בסוף המשפט. עומר, אתה עורך ערך בויקיפדיה על אישיות פופולרית מאד. בכך אתה לוקח על עצמך אחריות גדולה. עבור על עריכותיך בקפידה כי יש הרבה קוראים למה שכתבת. מכאן והלאה אני מבקש שבכל הנוגע לערך הזה נמשיך בדף השיחה של הערך. Liad Malone - שיחה 00:53, 2 בדצמבר 2013 (IST)
אוקיי לגבי ההזחה עשיתי זאת, לגבי הערך כשאמרתי שקראתי שוב ושוב את מה שכתבתי התכוונתי לחלק של האומנותיות ולא כל הערך, בגלל שבגלל החלק הזה בערך נוצרו עיקר הבעיות. --עומר מימון - שיחה 00:59, 2 בדצמבר 2013 (IST)

(קיים כבר בפרק "משחק". אין טעם בכפילות מיותרת.)- סליחה, חשבתי שרצית שאני אשכתב את המשפט. --עומר מימון - שיחה 22:57, 3 בדצמבר 2013 (IST)

בשעה טובה סיימתי לכתוב את הערך! אתה מוזמן להסתכל. אני מקווה שיצא טוב הפעם ממש השתדלתי הקפדתי על נקודות בסופו משפטים ועל תקלדה ועל ניסוחים נכונים וציטוטים טובים. נ.ב פתחתי ערך על סיבוב ההופעות לאסט גירל און ארף טור הערך עדיין נמצא בשלבי עבודה אבל גם הוא בסדר סך הכול.--עומר מימון - שיחה 19:46, 4 בדצמבר 2013 (IST)

אשמח לדעת למה מחקת לי את התמונה של העיר בברבדוס. תודה --עומר מימון - שיחה 17:11, 7 בדצמבר 2013 (IST)

כי היא מיותרת לגמרי. היא מופיעה בערך על העיר עצמה ומי שמתענין יוכל לראות אותה שם. כתבת שזו העיר בה היא גדלה, אבל אפילו לא טרחת לציין את שמה של העיר בתמונה או של העיר בה היא גדלה (האם היא זהה לעיר בה היא נולדה?). Liad Malone - שיחה 17:18, 7 בדצמבר 2013 (IST)
ואם אני אכתוב את שם העיר אז זה יהיה בסדר או שעדיין לא תסכים? --עומר מימון - שיחה 17:51, 7 בדצמבר 2013 (IST)
נ.ב: תוכל לשים את התמונה הזאת בערך: תבנית:Double image

תשים את זה בפסקה "מוזיקה וקול". תודה מראש --עומר מימון - שיחה 18:07, 7 בדצמבר 2013 (IST)

אם העיר כל כך חשובה, למה לא טרחת לציין את שמה בגוף הערך? בכל מקרה, התמונה לא רלונטית לערך. התמקד בניסוח תקין והפרדת העיקר מהטפל. Liad Malone - שיחה 12:50, 8 בדצמבר 2013 (IST)
לא חשבתי לציין את זה בגוף הערך אבל זה לא משנה כי ממילא אתה לא רוצה שהיא תישאר --עומר מימון - שיחה 13:16, 8 בדצמבר 2013 (IST)
ואתה יכול לשים את התמונה הזאת בערך? כי לי זה עושה שגיאה כל הזמן: תבנית:Double image
גם אלו לא רלונטיות לערך. הזכרת את מדונה ובוב מארלי בגוף הערך וקישרת אליהם. מי שמתענין יוכל להכנס לערכים האלה. לא כל מה שנמצא ערך המקביל בויקיפדיה האנגלית הוא טוב וראוי להעתקה. התמקד בריהאנה עצמה, בשיפור רהיטות הכתיבה שלך ונסה לערוך את עצמך. כלומר, האם כל ציטוט זניח מאיזו כתבת צהובון באמת ראוי להכנס לערך? ועומר, אתה עדיין שוכח להזיח. אתה כבר לא משתמש חדש, הקפד להוסיף זוג נקודותיים לפני דבריך. אם אני הזחתי עם 3 זוגות, תגובתך הבאה צריך להיות אחרי 4 זוגות. Liad Malone - שיחה 13:34, 8 בדצמבר 2013 (IST)
אני כן נוהג להזיח אבל לא קלטתי את עיקרון ההזחה עד הסוף (חשבתי שצריך שני זוגות כל פעם). לגבי הציטוטים, כל ציטוט הוא חשוב כל ציטוט מתייחס בנפרד למשהו אחר, אין הרבה ציטוטים בערך ולכן כל ציטוט חשוב. ציטוטים מצהובונים מתייחסים למשל לדימוי הציבורי שלה או כביקורת כלפי דברים שהיא עשתה. --עומר מימון - שיחה 18:29, 8 בדצמבר 2013 (IST)
עכשיו הזחת נכון . למרות שגם אני מאד אוהב ציטוטים, לא כולם חשובים, בשביל זה יש קישורים חיצוניים. חלק חשוב מתפקידך כעורך הוא לברור אותם ולהשאיר רק את החשובים באמת. Liad Malone - שיחה 18:37, 8 בדצמבר 2013 (IST)

קישורים לא מקובלים[עריכת קוד מקור]

שלום,

אתה מבצע קישורים לא מקובלים בין מרחבים. גם קישור מתוך הכותרת איננו מקובל ובוודאי שלא מקובל קישור מגוף הטקסט לפורטל. גילגמש שיחה 18:47, 14 בנובמבר 2013 (IST)

גם הערך עצמו היה "לא מקובל" בעיניך עד לפני יומיים-שלושה והנה הוא קיים. כך גם לגבי קישור מגוף הטקסט לפורטל - גם הוא יהיה מקובל. חבל רק שהחלטת לקבור את הרשימה בפורטל על ידי חסימת קישורים אליו. ומה ההיגיון לאיסור הזה, אם מותר לשאול? Liad Malone - שיחה 18:55, 14 בנובמבר 2013 (IST)
אני לא יודע איך הגעת למסקנה שהערך לא היה מקובל בעיני. ראשית, לא מדובר בערך, אלא ברשימה בפורטל. שנית, לא התנגדתי לדבר, אלא רק הבעתי תהיות לנחיצות קיום הרשימה. בשום מקום לא כתבתי "אני מתנגד לרשימה זו", אפילו כתבתי במפורש שאני לא מבקש למחוק את הרשימה במחיקה מהירה. יתרה מכך, הבאתי דוגמאות לרשימות לגיטימיות שנמצאות במרחב הראשי. קישורים בין מרחביים אינם מקובלים, בוודאי לא בכותרת הערך. יש אפשרות לבצע קישור לפורטל (אולי גם לחלק ממנו) בעזרת תבנית המבליטה את הפורטל. היא לא כל כך בשימוש ואני לא זוכר כרגע בעל פה את הקוד, אבל אפשר לחפש ולמצוא. גילגמש שיחה 18:59, 14 בנובמבר 2013 (IST)

אנא תן דעתך[עריכת קוד מקור]

בתור ויקיפד שאכפת לו מהערך, אני מזמין אותך להפגין עמדה על הביטול החלקי שנעשה לעריכתי בערך. בתודה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 15:21, 28 בנובמבר 2013 (IST)

שלום בן, מכיון שלא פתחת דיון בדף השיחה של הערך אמנון יצחק, אענה לך כאן. הגעתי לערך רק בעקבות הודעתך הראשונה בלוח המודעות, אז גם ראיתי כמה דברים שמצריכים עריכה. צר לי לאכזב אותך, אבל העריכה של נרו יאיר נראית לי נכונה. אם הבנתי נכון, הוא מחק רק מעט מעריכתך האחרונה. אני לא רואה סיבה לפרט על כמה פוסקים הסתמך אמנון יצחק בהסתיגותו מנשים שנוהגות ואיזה רב ביקר אותו על כך. אני מניח שדברים אלה כתובים (למרות שלא טרחתי להכנס אליהם) בקישורים בהערות השוליים שהבאת כמקורות. הפירוט הזה נראה לי מיותר וקשור בויכוח הלכתי שאין מקומו בערך. באופן אישי, כקורא חילוני, ממילא מדובר בהשקפות פרמיטיביות-שוביניסטיות חשוכות, שלא ממש חשוב לי לדעת על מה ועל מי הן מתבססות. מקוה שלא אכזבתיך יתר על המידה. Liad Malone - שיחה 15:50, 28 בנובמבר 2013 (IST)
לא, לא אכזבתני כלל. דעתך כבודה במקומה מונח. שיהיה לך אחלה ערב. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 16:44, 28 בנובמבר 2013 (IST)

תקלה טכנית[עריכת קוד מקור]

יש לי תקלה שבה אני לא יכול לסמן קישורים פנימיים. אני לוחץ על הכפתור והוא לא מגיב. למי אני יכול לפנות בעניין הזה? --עומר מימון - שיחה 11:07, 4 בדצמבר 2013 (IST)

אתה יכול לשאול בויקיפדיה:דלפק ייעוץ. Liad Malone - שיחה 22:18, 4 בדצמבר 2013 (IST)

שלום. הערתך בהצבעה איננה ברורה. נראה שהתבלבלת עם ערך אחר. ‏nevuer‏ • שיחה 16:55, 5 בדצמבר 2013 (IST)

לא התבלבלתי, אבל כנראה שגרמתי לאי הבנה בכך שהתיחסתי לחלק מסוים מהדיון - על ערכים על דמויות בדיוניות. Liad Malone - שיחה 17:00, 5 בדצמבר 2013 (IST)

Daimonds World Tour[עריכת קוד מקור]

זה לא ששכחתי לשים נקודה בסוף משפט, לא סיימתי לעבוד על הערך. ולגבי זה שהוא לא מוכן ונמצא כבר במרחב הראשי, הוא מספיק בשל בשביל המרחב הראשי הוא לא קצרמר והיום כבר הוסיפו דברים נוספים שנחוצים לערך מסוג זה. בכוונה שמתי אותו במרחב הראשי כדי שאף אחד לא ירשום אותו לפניי, מה שגם מחר כבר אני משלים אותו אז זה לא כזה קריטי. --עומר מימון - שיחה 21:08, 11 בדצמבר 2013 (IST)

עומר, אתה טועה. 1- גם אם לא סיימת לעבוד על הערך, זה לא צריך למנוע ממך לשים נקודה בסוף משפט שכבר כתבת. 2- זה שהוא לא קצרמר, לא אומר שהוא בשל. זה היה ברור שהוא קטוע באמצע ולכן לא היית צריך להעלות אותו עדיין. בדיוק בשביל זה יש לך דף טיוטה. וגם אם העלית את הערך, אבל אתה מרגיש שיש לך עוד עבודה עליו ואינך רוצה שיפריעו לעבודתך, אתה יכול להניח תבנית {{בעבודה}}. 3- לערך ריהאנה יש 400-500 כניסות ביום. אתה חייב להבין שמי שקורא את מה שכתבת, לא מודע לסיבות שהערך נראה כמו טיוטה ומבחינתו זה פרצופה של ויקיפדיה. אם אתה רוצה שיחשבו שהערך שכתבת הוא טוב, אתה חייב להעלות אותו רק כשהוא מוכן (תמיד יהיה מקום לתיקונים ושיפורים). אני בטוח שלא היית רוצה לתרום לירידת קרנה של ויקיפדיה, שאתה שותף לה. 4- מי לדעתך עלול היה לכתוב אותו לפניך? הרי כבר הפכת לנציג הרשמי של ריהאנה בישראל... Liad Malone - שיחה 21:40, 11 בדצמבר 2013 (IST)
יש לערך 400-500 כניסות ליום!!! טוב לדעת :). בכל מקרה לא חשבתי שאני אמור לשים את תבנית העבודה בנסיבות כאלה אבל אם כן אפשר אז אני ישים אותה עכשיו. בכל מקרה הערך יהיה מוכן כבר היום פשוט הפעם הערך הזה הוא הגדול ביותר בקטגוריית ההופעות וזה לוקח קצת זמן לעבוד על זה. --עומר מימון - שיחה 17:10, 12 בדצמבר 2013 (IST)
הנה סטטיסטיקת הצפייה של הערך ריהאנה. Liad Malone - שיחה 17:19, 12 בדצמבר 2013 (IST)

גבעת הרב"טים[עריכת קוד מקור]

שלום ליעד. יש לי מספר תמונות מהאירוע של חנוכת אתר ההנצחה. התמונות נמצאות ברשת בדף שלי ב PICASA. האם מקובל לשים קישור לאלבום התמונות בערך גבעת הרב"טים תחת קישורים חיצוניים? אידוב תורן - שיחה 22:11, 14 בדצמבר 2013 (IST)

לדעתי לא, בין היתר גם בגלל זכויות היוצרים על התמונות. אבל אתה יכול להעלות את הקבצים לויקיפדיה או ויקישיתוף (בחר רק את המתאימות באמת, שלא ייראה כמו אלבום פרטי) ומכיון שכבר אין מקום בערך לתמונות נוספות, ניתן להציג אותן בתבנית גלריה או מצגת, כך שלא תתפוסנה מקום. Liad Malone - שיחה 14:46, 15 בדצמבר 2013 (IST)
איך מייצרים תבנית גלריה או מצגת? ואיך זה מופיע בערך? כקישור? אידוב תורן - שיחה 18:06, 15 בדצמבר 2013 (IST)
ראה גלריה בערך פרח#גלריית תמונות ואת דף תבנית:מצגת. נראה לי שמספיק תמונה אחת מהאירוע ואולי תמונה נוספת של הנוף הנשקף מהאתר (רק במידה ושוה תמונה) ואז תיצור גלריה יחד עם תמונה נוספת שכבר קיימת. Liad Malone - שיחה 18:27, 15 בדצמבר 2013 (IST)

שלום לך.

כתבת לי " אני מפציר בך לבחור את הקרבות שלך. בקרבות החשובים תגלה שיש לך יותר תומכים ממה שחשבת".

אינני מחפש קרבות, אבל בהחלט מחפש לשפר את ויקיפדיה, אפילו אם זה כרוך בקרבות עם דוד שי ודומיו.
מדבריך נשמע, שיש לך רעיונות לדברים שכדאי לשפר (גם אם זה במחיר של קרבות, כאמור).
אשמח לשמוע בן נחום - שיחה 19:52, 16 בדצמבר 2013 (IST)
אני מכבד את דבריך בשיחה:רחוב הגיא, למרות שטיעוני הנגד שנטענו שם (לא רק על ידי) נשמעים לי משכנעים יותר.
בן, אם השתמע שיש לי רעיונות לגבי דברים ספציפיים, זו לא היתה כונתי. התכונתי, באופן כללי, למאבק על השיח הלאומי. כמו גילגמש, שגילה לנו בתגובתו האחרונה בדיון שאינו רואה עצמו כנמנה על מחנה השמאל, כך גם התנגדותי לתמונה לא קשורה להשקפתי הפוליטית. דוקא משום כך, אני מצפה ממך להבנה שאין מדובר כאן על ויכוח פוליטי בין ימין ושמאל, אלא לגופו של ענין. אני מוכרח לציין שמאד התאכזבתי כשבחרת בכל זאת לפתוח את ההצבעה המיותרת. Liad Malone - שיחה 13:39, 18 בדצמבר 2013 (IST)

הצבעת "מחלוקת"[עריכת קוד מקור]

הודעה זו נשלחת, לכל מי שהשתתף בדיון בדף השיחה.
שלום חברים,
נפתחה הצבעת "מחלוקת" ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:רחוב הגיא (העיר העתיקה). כולם מוזמנים להצביע. בן נחום - שיחה 09:16, 17 בדצמבר 2013 (IST)